Diskuze k článku

Spouštění ekonomických katastrof: zákeřná role Mezinárodního měnového fondu

Příspěvků 14

25.4.2012 2:34

Jo nakoupit se dá za babku při

Rene Bartosek 75.?.?.?

kriminálnických praktikách lecos, ale dokud 10 miliónů Řeků žije v Řecku, tak to budou oni, kdo v konci budou muset potvrdit účet. Cizozemsky se tomu říká legitimita vlastnických vztahů, takže zlodějům v bílých límečcích doporučuju rozkrást pouze, to co se dá odvézt rychle za hranice. Důraz bych v případ Řecka kladl na slovo rychle, poněvadž v Řecku bude hodně horký léto a bude to klimaticky nakažlivý. Brazílie i Rusko už se vyplatilo z dluhů MMF, přežili bodejť Brazilců je 300 miliónů, a pokud v Bílém domě nezmění zajarniční politku, tak brzy budou moct vybavovat s Kanadou, a nějakými ostrovy v Karibiku, kde lze poslat armádu. Ale to neznamená, že Kanada bude spolupracovat.

A až ten hajzlpapír zvaný omylem lidmi peníze, ztratí důvěryhodnost, tak to půjde rychle. A poněvadž na bankovce je jasně napsáno, že jde o dluh legálně použitelný na placení... Když o tom přemýšlím, tak být zadlužený po uši v dolarech nemusí být zas takový pech. Kdo po mě např. může chtít, abych za nějaký dluh musel měnít třeba zlaté cihly. Žijeme v schizofrenní době, kdy za dluh je k mání spousta věcí materiální povahy. Pravda čím dál častěji na ulicích v Chicagu vidím, cash for gold and silver. Když je někdo blbý, tak ať to vymění za papír. Podle této logiky jsou největší volové světoví exportéři, kteří berou za své skutečné zboží papír. Z tohot úhlu vyrovnání papíru za papír mezi centrálními bankamu BRICS je velmi moudrý počin. Přece jenom peníze jsou skvělý vynález, ale dokud fungují fiat money jenom pitomec by přistoupil na volně směnitelnou měnu krytou zlatem nebo něčím jiným. Velmi brzo by měl obrovskou hromadu nekrytých dolarů a za svou měnu by byl nucený vyplácet zlato. Pozoruhodné, fyzicky zlato, takhle nikdo měnit nebude, ale produkty skutečné ekonomiky, které jsou pro přežití mnohem důležitější než zlato, se tak směňují naprosto automaticky.

267744

25.4.2012 8:11

RE: Jo nakoupit se dá za babku při

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 267744

René, tohle jste psal vy anebo někdo jiný? Tenhle slovník u vás neznám, překvapujete.....

Samozřejmě že scénář sionských mudrců běží, neočekáváme přeci nic jiného. Překlopení událostí může přijít až v době, kdy se globální podvědomí populace dostane do maxima "rozevřených nůžek" moci a ne/moci.
Bohužel už si spousta lidí neuvědomuje, že fungují jen v setrvačnosti svých cílů, cílů, které dovedou realizovat v beta frekvenci mozku. To platí jako pro "ovečky" tak i pro "pastýře".
To, co se dříve označovalo pojmem magie, to dnes funguje v globálním měřítku. Lidé jsou hypnotizováni skrze media a jejich odraz ve firemních i společenských systémech.
Lze to sledovat v nárůstu nelogického chování mocných. (např. okradený obchodník, který vyvěsil fotku zloděje (natočeného bezpečnostní kamerou) do výlohy - dostal pokutu 12 tisíc za nedodržení zákona o ochraně osobnosti. Tyto absurdity vedou k nasranosti populace - a tím i menší sebekontrole "oveček". Proč asi? Vybudit vztek (poštvat proti sobě ty, které potřebují ovládat - to je velmi stará lidská technika, to zvířata neumí, nemají "množinové myšlení", pouze o to silnější množinové (stádní) cítění.
Češi s rukama v kapsách vydrží hodně, historická zkušenost v obcházení průšvihů skrze znalost řitní=vnitřní struktury mocných nám asi pomůže najít optimální řešení nové EU. Ale nejsme ti, kdo nastaví svou hlavu jako první.
Součet historických zkušeností západní i východní kultury nás vybral jako ty, kdo mohou najít zdánlivě neexistující TŘETÍ CESTU.
Příroda funguje množinově - překlopení převrácené množiny, kde Davidem jsou lidské "ovečky" a Goliášem neosobní entita "důvěry v peníze" má řešení o kousek výš nad naší inteligencí.

My už umíme předvídat a číst chování zvířat - je pak logické, že vyspělejší civilizace náš vývoj sledují a mají nástroje, jak ve vhodném okamžiku "vstoupit na scénu". Tím se mnoho vypjatých situací vyřeší v poměrně krátké době.
..ale doba asi ještě nedozrála, čas je také součástí přírody, on zajišťuje přísun zařaditelných informací z "informačních polí" do chování přírody i lidí.

267748

25.4.2012 21:44

RE: Jo nakoupit se dá za babku při

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 267748

S tím časem to bude nějak jinak. Třírozměrný prostor dokážeme vnímat smysly celkem spolehlivě a staticky, ale s vnímáním času jsme na tom ještě hůře, než se smysly pro dynamické podněty vnímatelné jen v přítomnosti a tak spíš bude ta příroda funkcí času a z něho konkretně jen té neměřitelně krátké přítomnosti.

Jinak je to ale s tím "dozráním doby" do okamžiku, kdy má vstoupit na scénu. Čert ví kdo má na triku ten poznatek o zafixování projektu na vytvoření vnitřní části Sluneční soustavy do pyramid v Gíze, ale je to dáno do placu na internetu již deset let v Češtině a kromě ing. J. Wojnara a jím šéfredaktorovaného WM magazínu č. 44, je kolem toho hrobové ticho. Přitom právě tento podnět, dokazující přímo hmatatelně inteligentní záměr jehož rozvedením se dostaneme až k nám samým, jako jediný má moc na přetvoření nám hrozící katastrofy v naději, být tím světlem na konci tunelu aniž by šlo o protijedoucí expres na stejné koleji. Možná ale v průběhu těch 10 let ten čert co to má na triku (Satan přece dle Bible vládne Zemi) usoudil, že bude lepší nechat existovat život takový, jakým byl nežli mu sem byl vnucen ten podivný rajský druh holého orangutana, tvrdící o sobě že je homo - ještě ke všemu dvoumoudré [překvapení] [chechtot] - a nechat ta dvoumoudra dojít jejich hořkému konci v sebedestrukci. [oči v sloup]

P.S. Sebedestrukce vládní moci v ČR není podobností čistě náhodnou.

267787

26.4.2012 8:53

RE: Jo nakoupit se dá za babku při

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 267787

...čas a pohyb a bůh je jedno a totéž, jste pod vlivem cca 2000 let školení skrze matiku. Příroda funguje jinak, vše bude na mých "ovčích" stránkách, doděláváme diskuzní strukturu, kopíruji tu zdejší, Stwora mi ji nechtěl prodat.
...to puzzle o přírodě a člověku jsem musel celé přepsat (samozřejmě že ne sám, vždycky lezeme po zádech těch před námi, Nassim Haramein a další) - a budete mít možnost se mi vysmát - anebo "palec nahoru"....

267803

26.4.2012 13:52

RE: Jo nakoupit se dá za babku při

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 267803

Čas i pohyb a bůh mohou být totožné, když i bůh je "trojjediný". [vyplazený jazyk] Proč ne? Ale výklad funkce přírody jinak než ji vnímáme svými smysly, je nesmysl. O existenci Stvůrce přece nemůže být pochyb a proč by nás vybavoval k vnímání okolního světa něčím, co ten skutečný svět nevnímá? Nám tak opravdu nezbývá než lézt si po zádech, nebo poetičtěji "stát na ramenou obrů", jak to krásně vyjádřil Newton, ale ti jak známo stáli nohama pevně na zemi, tedy vycházeli z vnímání světa svými smysly a ne z nemateriálně nedokazatelných spekulací/fabulací.

Proč se těm pyramidám všichni tak vyhýbáte? Je to jen trocha snadno ověřitelné astronomie, geodezie, geometrie a aritmetiky, když se pomine kdo, kdy a jak je vytvořil a že od té doby došlo k dílčím změnám jen ve sklonu rotačních os, což má vliv pouze na planetární "počasí", ale na samu vnitřní část Sluneční soustavy tak jak je, to nijak nepůsobí. Je s podivem, že se spekulacím dává přednost před fakty. To pak není s podivem, proč je civilizace tam kde je - v koncích. Fabulace s fiat money to potvrzuje nad Slunce jasněji. [oči v sloup]

267818

26.4.2012 3:07

RE: Jo nakoupit se dá za babku při

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 267748

Mě to přijde stejný, třeba jsem byl více nabroušený než obvykle. Do cesty ve spirituální rovině se mi staví překážky. Něco ve smyslu vlastní gól, ale já jsem z těch, co se dokážou za překážky dostat. Vykašlete se na protokoly. Nebude to fungovat. Ti co je psali žili v úplně jiném světě a je úplně jedno, kdo to byl, tak tihle lidi neměli tušení o globalizovaném světě financí a odtržení těchto finací od ekonomické reality. Ale realita teď přichází ke slovu a pro partu od tiskařské lisu to bude neveselé účtování.

Z Řecka a odkudkoliv se dá skutečně rozkrást pouze to, co je možno vyvézt za hranice. Třeba umělecká díla, suroviny, nějaké zboží, ale ten zbytek je vázaný se zemí. A dokud v této zemi bude žít 10 miliónů Řeků nikdo s tím neudělá nic. Co z Čech zmizelo po Bílé hoře, proto taková snaha o germanizaci. Stačí se podívat na Irák, jak se píše v jiném článku na Zvědavci, jedno z perspektivních polí převzala Petro China. Kdyby jenom to, Čína zkupuje ropné písky v Kanadě, ale to bych považoval za riskantní investici. I když Peking mám mnohem drsnější ekonomické páky než třeba USA letadlové lodě s rachejlema, které jak ukazuje Irán nebo Sýrie jsou na dvě věci. Kdyby v Ottavě dosatli befel udělat na Čínu dlouhej nos, byl by to draze zaplacený dlouhý nos.

Rusko s Čínou, poslali do háje zeleného západní elitu ohledně emisních povolenek. Nejde o nic jiného než nepřímo nahradit tímto způsobem nekrytý papír zvaný peníze. Brusel byl použitý jako lakmusový papírek. Na úvod jim ostrouhali leteckou dopravu a zrušili kšeft na 40 letadel. Juppé žvaní o tom, že půjdou do vojenské akce v Sýrii. Kdepak. Irán vyhlásil embargo EU a Rusko přiškrtilo svůj export. V Itálii, která je bankrot vystřelila cena benzínu. To je člen G7, už nejde o zdražení potravin v zemích třetího světa, politickou nestabilitu a hladové bouře. Papír končí, zemím BRISC jde o to, aby to proběhlo klidným způsobem a mimo fanatiky má na klidném průběhu zájem i západní elita. Pyrhovo vítězství je oproti výhře v nukleární válce vlastně vítězství.

Jde o to, jak bude vypadat uspořádaní západních společností po pádu dolaru. Někdo by rád fašismus, soudruh Barosso možná jinou barvu diktatury. Instalace v USA vzhledem na masové držení zbraní nemyslitelná a v Evropě jsem taky optimista. Pevně věřím, že šmejdy kteří by to zkusili, lidi pověsí na stromech i mimo vánoční výzdobu. Ono by to totiž znamenalo mrtvé a to pak obyčejní lidi ztrací úctu v zákony a přechází na zákon oko za oko, zub za zub. Mno, ať se držím starého stylu, doufejme že pořádek s fanatiky si udělají takříkajíc v rodiném kruhu.

267800

26.4.2012 9:12

RE: Jo nakoupit se dá za babku při

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 267800

..po odstavcích:
a) Protokoly nejsou pro jednu generaci, je to jen dokončení cca 2000 let starého projektu na vyrovnání mužské a ženské energie v prostoru. Více bude na mých stránkách.
b) souhlas, proč by to mělo být jinak..
c) souhlas, BRISC je protiváhou, patrně svou úlohu splní.Není to o Pyrhovi, je to dosažitelné optimum pro všechny. Jiná varianta by musela přijít jen zvenčí, což je také možné, ale nepravděpodobné. Nejsme ve vesmíru sami - a potenciál zemské populace je pro "sousedy" zajímavý.
d) nejde o pád, ale o transformaci dolaru, převedení přírodních komodit a lidské práce do jednotného ceníku, zpočátku národnostně a státy rozděleného. Zbraně lidí proti možnostem vojáků by jen urychlily plánované snížení populace - pokud je tahle varianta ještě vůbec platná, je totiž zbytečná.

267805

26.4.2012 14:11

RE: Jo nakoupit se dá za babku při

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 267805

...nejde o pád, ale o transformaci dolaru, převedení přírodních komodit a lidské práce do jednotného ceníku,...

Problém je ovšem s tím, že na planetě Zemi je pouhý nepatrný zlomek komodit všeho druhu, oproti množství vygenerovaných dolarů. To by byla transformace s fluktuací?

Zbraně lidí proti možnostem vojáků by jen urychlily plánované snížení populace...

Jaké jsou možnosti i bídně ozbrojených lidí oproti vojákům, se ukázalo ve všech válkách. Lidí je prostě vždycky řádově víc a i voják je člověk, který musí někdy spát. Stačí jim to znemožnit neustálým dotíráním a zlikvidují se sami mezi sebou.

267819

26.4.2012 13:12

RE: Jo nakoupit se dá za babku při

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 267800

Vykašlete se na protokoly...

To pak jo. Taková by byla logika událostí jichž jsme svědky, pokud ty protokoly pomineme. Jenomže ony ty protokoly zde jsou a už z principu jsou i funkční, jelikož jak ta původní ideologie, tak z ní vyplývající záměry, jsou po tisíce let stejné. Stačí si připomenout osud Krista, který seč z nich pocházel, se jí vzpříčil. Co pak mohou očekávat ti, kteří z nich nevzešli? K tomu stačí přečíst si návod popsaný v Bibli v Deu 13:16 "...úplně vybiješ obyvatele toho města ostřím meče, zničíš je ostřím meče jako klaté, i všechno, co je v něm, i jeho dobytek."

Globalizace a vše kolem ní tak není dílem evoluce civilizace, ale řízeným záměrem využívajícím získaných znalostí nejspíš z dob dávno předchozích době, v níž měly být inspirací od "toho jenž je", tedy kdesi odshora. Už samotný úvod Bible je nabitý nabytými znalostmi, kterým její autoři ani za mák nerozuměli. Ono se jim veřejně nerozumí dodnes, proto je těch pokusů o její výklad neúrekom. Jde přece o pouhé "kopie nepřesných překladů neúplných kopií neexistujícího originálu". Jiná je ale situace neveřejná, má-li kdo ty informace coby originály kdesi v "arše úmluvy" a v průběhu věků jim již v mnohém i porozuměl.

Jak je nyní stále více zřejmé, je celá tzv. pravice souručenstvím těch, kdo závěry protokolů realizují již zcela otevřeně a bezohledně. A to s využitím ovládacích technik pomocí svých užitečných idiotů, tedy těch "mouřenínů", kteří po splnění toho co mají učinit, "mohou jít". Zpochybnění té realizace jakýmkoliv argumentem, je rovněž jedním z úkolů pro "mouřeníny". Co není, to se přece nemůže projevovat. Že?

Když jeden vidí projevy naší vlády i celé té koalice a jejího okolí, tak musí mít pochybnost, zda mají mezi ušima ještě vůbec něco z druhu, jež se sám nazval "dvomoudrým homo", nebo tam mají už jen nanopřijímač povelů a pokynů od kohosi, zcela postrádajícího to co je nazýváno "lidstvím". Jak jinak si vysvětlit houževnatost s níž se drží mantry eliminace "stáního dluhu", který existencí fiat money postrádá jakoukoliv hodnotu. Řecku se jednoduše, byť s kraválem, "státní dluh" odepsal a není co řešit. Virvál se snaží dělat jen ti, kdo vsadili na spekulace v burzovním kasínu a neměli to štěstí vyhrát nekrytý šek. On to Paroubek vyjádřil naprosto logicky, že "státní dluhy" se přece neplatí. Proč taky, když jsou vytvořeny nekrytými "penězi" vzniklými párem ťukanců na klávesnici banksterského terminálu neveřejného věřitele? Nebo je snad ten globální zazobaný věřitel veřejný? Na otázku "kdo vlastně je tím movitým věřitelem držícím všechny dluhy světa", položenou na předvolebním klání Zemanovi, tento prognostický guru odpověděl, že "Čína drží dluhy USA" a na víc se nezmohl. [oči v sloup]

267817

25.4.2012 14:54

Jen by mne zajímalo, jak dlouho...

Stanislav Svoboda 90.?.?.?

Je až zarážející, jak dlouho se tento podvod s tiskem dolaru (ale vlastně nyní i eura, franku a libry) bude tolerovat. Stojíme těsně (v nejbližších letech) před kolapsem světového finančního systému, ale ti, co jej způsobili, se smějou najivním obyvatelům této planety a snaží se rozkrást poslední aktiva národů a států. Je až zarážející, jak hladce prochází této ochlokracii říznuté kleptokracii - bangsterům a zkorumpovaným politikům jejich worldotunel. Zřejmě to bude tím, že většině lidí, která jen trochu přemýšlí a požívá kritické myšlení, tento druh otrokářského pseudoliberálního systému vyhovuje a věří slepě, že se jí to netýká. Ale to se hodně pletou... Možná začal čas znovu nastudovat třeba pána Schumpetera....

Nakonec aspoň jeden odkaz jako důkaz, že všem není všechno jedno - http://www.ae911truth.org

267773

25.4.2012 18:56

RE: Jen by mne zajímalo, jak dlouho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 117.?.?.?

Reakce na 267773

Bude se tolerovat do te doby, do ktere bude drzet svoji hodnotu tzn. dokud se bude system drzet v prijatelnych mezich inflace. Pokud se vezmou i zeme, kde je inflace dvouciferna jako Vietnam nebo Argenina, tak se porad vyplati ukladat kratke penize do dolaru nebo eura nez do nestabilni a oslabujici domaci meny, ktera se napr. ve Vietnamu donedavna tiskla jeste silenejsim tempem nez dolar. Az na vyjimky jsou uz vsechna dostupna aktiva davno rozkradena nebo "nainvestovana". I Japonsko uz davno penzijni fondy a uspory projedlo v obrim statnim dluhu, to same se kupodivu povedlo i tak stabilni zemi jakou je Singapur. Tam je dluh 100% k HDP vse v nemovitostech kryte aktivy penzijnich fondu. O Evrope a Statech asi nema smysl ani mluvit. Takze jednoho dne se zacnou virtualni penize skrtat a zacne se jako vzdy na penzijnich a sporicich uctech. A s tou toleranci - nepise se rok 1930, lide jsou uz mnohem vzdelanejsi a navic ten zatraceny internet - takze to asi bude docela mazec.

267783

26.4.2012 1:00

RE: Jen by mne zajímalo, jak dlouho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 267783

mno, s tou vzdělaností bych to neviděl moc růžově. Lidi jsou šťastní, když si můžou pořídit na lízink ajfoun a jiné smetí a můžou v poho fejsbůkovat o přednostech výchovy dítěte v homosexuální rodině. Tzv. elita utahuje šrouby a pravičáci se můžou radostí pomočit.

267798

26.4.2012 8:59

RE: Jen by mne zajímalo, jak dlouho...

Duanitta 194.?.?.?

Reakce na 267783

Nedalo by se tomu nějak pomoct?...občas nad tím přemýšlím, jak to spustit, aby ta hyper/inflace přišla co nejdříve. Nechce se mi dívat na to, že finančníci stihnou ještě nakoupit (např. ostrovy, celé státy) a proměnit ty svoje poukázky na hmotné bohatství, a lidem zbyde pak už ale snad jen ten provaz. Když hyperinflace přijde ještě teď, obyčejní lidé o nic nepřijdou, a pramiliardářům zbyde papír do sběru. Tato přeměna se bohužel děje teď. Pád přijde tak jako tak..není tedy čemu se vyhýbat.

Na katastrofu v případě pádu měnových trhů nevěřím... když média modelují situaci po pádu měnového trhu v nějakém státě, tak hned jako první věc uvedou zastavení výplat sociálních dávek... to je zajímavé, najednou je toto rukojmí dobré. A že vůbec všechno přestane fungovat, hotová katastrofa. Myslím si však, že i kdyby se nepodařilo nějak inteligentně přejít na novou náhradní měnu (v minulosti nikdy nebyl problém), tak vždy existuje spousta dobrých chlapů ve společnosti, kteří mají krizový management v krvi, a nepůjdou spát, dokud nezorganizují přesun věcí odtud, kde jsou, tam, kde jsou nejvíc potřeba, dohodnou se třeba na nějaké prozatímní nebo úplně nové měně. Hmotných rezerv je dost, zemědělství tady pořád ještě nějaké máme a lidi, co to umí, vyvážíme více než dovážíme, tudíž za ty auta ještě něco dostaneme... my nebudeme v prčicích, i kdyby padla měna. Ta USD už vůbec..

Oproti té spoustě dobrých chlapů tady bude stát určitě banda sviní, která si bude chtít hmotné rezervy, které si draze platíme my, zabrat pro sebe.. achjo. Chtělo by to začít také vytvářet nějaké seznamy lidí, kteří jsou - dle svých dosavadních skutků a výsledků - ti správní vůdci s přirozenou autoritou, s otevřenou hlavou a tahem na branku, s úctou a citem pro obyčejného člověka.

267804

26.4.2012 11:17

RE: Jen by mne zajímalo, jak dlouho...

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 267783

Dlouhou dobu jsem si lámal hlavu, jak by se dal nynější marasmus napravit. Nyní se již spíše přikláním k jednomu starému přísloví, které říká : Padajícího popostrč.

267812

Tuto stránku navštívilo 3 480