Diskuze k článku

Izraelský vzdušný útok na Írán: plány a následky

Příspěvků 69

20.2.2012 3:30

Užasné čtení, ještě ýe jsem cynicky otrlý a nejsem materialista.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Bylo by to více legrační, kdybych nevěděl, že pár dní zpátky mluvili před Kongresem veřejně dva vysocí představitelé amerických tajných služeb. Náčelník generálního štábu je tedy třetí muž ze zpravidajské a vojenské komunity v USA s podobným veřejně proneseným varováním. Nepočítám velitele 5.flotily z námořní základny přímo v Perském zálivu.

No, tyhle diplomatické řeči jsou velmi opatrné. Doufám, že v čistě soukromých rozhovorech sionistickým fanatikům pořádně vyprali prádlo. Trochu více emocí intenzivní pípání mezi sem tam nějakým slušným slovem, by mohlo zaujmout čelní lalok mozkový i ideologického optimisty. Případně klidný monolog někoho, kdo má jméno a komu se neodvaží skákat do řeči ani fanatik, poněvadž ví, že to co bylo řečeno, platí. Ale ani to samo o sobě nestačí, určitě nezbytně nutné je v Izraeli i jinde mluvit s dobře informovanými realisty a pojitit vůči nějaké nerozvážnosti. Ani klika ideooptimistů jenom tak nemůže začít předehru k nuklearní válce, ale může i zpackanou akcí, vyprovokovat nervozní prostistranu k reakci. V případě Iránu, který na případný útok bude nucena jednat s plnou silou, by následky i zpackané blokované iniciativy byli fatální. Nemají žádnou atomovku, kterou by někam na zkoušku hodili a začali zkoumat co se bude dít a diploamticky sondovali terén. Naopak při útoku na jaderná zařízení mohou lehce přijít k jadernému zamoření i se svými sousedy. Bude to znamenat vždy ekonomickou zkázu a pád režimu.

Kecy o holocaustu, když Irán získá jaderné zbraně, i když je nemá a v pozici odstřelit ropu konvenčními raketami je ani nepotřebuje. Pokud se jedná o divadlo pro domací publikum v Izraeli a jinde před volbami, tak prosím, ale jedná se o velmi nebezpečnou hru. Tel Aviv přestože má jaderný arsenál, tak se ho nikdy nedovážil a neodváží použít v regionu Blízkého a Středního východu, jestliže nechce spáchaz ritualní sebevraždu. Přece nečekají, že Rusko se bude nevzrušeně dívat na radiokativní mrak nad svým uzemím nebo třeba Indie s Pakistánem, islámské země... Trefit jaderná zařízení v Iránu, může lehce vyjít na stejno. Co pak řeknou pěknýho? Sorry, to jsme nechtěli?

Jaderné zbraně jsou dobré akorát pro odstrašení, ale nedá se s nima vyhrát válka. Indie s Pakistánem válčili třikrát a ujistili, že to je k ničemu. Nic nezískali a ani jedna strana se neodvážil použít to, co má. Irán i bez jaderných zbraní je ve stejné pozici jako nuklearní velmoc, může sestřelit trh s ropou a poslat globální ekonomiku a civilizaci ke všem čertům, ale bez toho že nebude čelit vojenskému útoku to neudělá. Nepotřebuje vyvíjet jaderné zbraně. Škoda zdrojů, lépe je investovat do něčeho jako Iskander, dolet 500 km a více, radar, velká rychlost, přesnost a manevrování za letu, pulzní a laserové zbraně.... Ropné terminály, rafinérie, přístavy pro tankery a...Automaticky kráceno

263690

20.2.2012 3:31

RE: Užasné čtení, ještě ýe jsem cynicky otrlý a nejsem materialista.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 263690

Ropné terminály, rafinérie, přístavy pro tankery a jiná infrastruktura jsou snadný cíl i pro zastaralejší rachejtle ve velkém množství. Víceméně Iránci mají na x let s obranou strategií vystaráno.

Problém jsou s fanatiky. V Iránu jsou fanatici, s kterými se po svržení Šáha roku 1979 rozešlo i teokratické vedení, ale ty v Iránu při pumových atentátech s bombama na magnetu podporovali jiní fanatici ze západu. A jenom ideologický fanatik je dostatečně tupý, aby vyzbrojil a dosadil k moci fanatiky třeba v Libyi, pokud vyloučím, že se jednalo o naprostého optimistického idiota nebo školáckou chybu ve velké hře. Během studené války se člověk modlil, aby nedošlo k technické chybě. Co by se stalo asi hezkého, kdyb iránské radary ukazovali i při omezeném útoku ty hromady letadel nebo jiných leticích objektů? Užásná technická novinka, proč se o to během studené války Američané ani Rusové v technologickém vývoji zrovna o tohle oklamání radarů nezajímali? Ve vysokém velení nuklearních velmocí nikdy neměli velké slovo fanatici nebo ano?

263691

21.2.2012 0:12

RE: Užasné čtení, ještě ýe jsem cynicky otrlý a nejsem materialista.

p. 125.?.?.?

Reakce na 263690

...ale US kongres je neco jako sjezd Sovetu za stalinske ery...

263751

20.2.2012 4:28

Kissinger napsal,kdo neslysi valecne bubny,tak musi byt hluchy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Israel chce zabranit vyrovnani sil na atomovem poli,Iran, podle nej usiluje o atomovou bombu ,kterych Israel ma vice jak 200 a nikdy ,nikdo co by inspektori nevkrocili do techto skladu ,natoz do jaderne elektrarny, celkove podle priznani statu svet ma vice jak, 20 000 atomovich bomb,( Einstein-Opperhaimen,Szilard vynalez vodikove bomby-Sacharov a jini))jez jsou osmkrat a i dvanackrat ucinnejsi nez atomova bomba svrzena na Nagasaky a Hirosimu,takze odhadem sucha zeme-co by pevnina by byla pokryta dvanackrat atomovym vybucem,takze,pisme pravdu,stejne,jak cenzori,tak spickove ala Brotsnaider,jsou s nami na jedne lodi,chcipnou spolecne s nami.
Nahlednete do:Status of Nuclear States and their Nuclear Capabilities
Israeli Profesor-Israel`Can Take the world down With Us, zde je upozorneni,ze to neni fanatik,ale obrazek statniho nabozenstvi podlozene virou v Talmud,kde se toto rika v mnoha versich,aniz by nekdo z rad "krestanskych" politiku pipnul neco o antikrestanstvi.Plne kalhoty jsou dnes u politiku priznakem loalnosti.
Samozrejme si k tomu pridejme clanek,kde se rika,ze bila rasa musi byt znicena vsemi prostredky.
Myslim,ze NATO a cela Evropa je v dnesnich dnech na pokraji prohlaseni israelskeho generala,poradce Arian Sherona,ktery otevrene rekl,ze krestansky svet nebude mit moznost se vyhnout treti svetove valce,zcela souhlasim,ze s temito politiky(nasazene kukacci vejce)se opravdu nemame nadeji se vyhnout krestanskemu holocaustu.(1 svetova valka-60 milionu,2 svetov avalka, vice ,jak 60 milionu,"bolsevicka revoluce" -Solzenicin -100 milionu,hlad na Ukrajine 8 milionu.
Roku 1880, 1 Cervence,babin Reichorn prohlasil v novinach Le Contemporain" We shall drive the Christians into war by exploiting their national vanity and stupility, They will them massacre each other,this giving room for our own people."
( utvoreni statu Israel) V dnesnich dnech,utvoreni Velkeho Israelu,ze vsech sousednich arabskych statu,kde veskera olejova pole budou v israelskem uzemi.
1947, Tak zvana "Atomova komise" v esvem magazinu doslova napsala toto,bud bude jedna svetova vlada (ovsem jejich) a nebo nebude nic!
Kazdy z Vas si to muze vysvetlit podle sveho, ale profesor Finklstein a jini,dobre vedi,co je tim mysleno.Nakonec slova israelskeho profesora,ze Israel muze nuklearni silou znicit celou Evropu,coz bylo doslova napsano na rense.com a i jinde,kdo je teda fanatik?
Maly priklad z minulosti:To dissuade the Soviet Union from interfering with its plans, Prime Minister Begin immediately “gave orders to target more Soviet cities” for potential nuclear attack. Its American spy Jonathan Pollard was caught stealing such nuclear targeting information from the U.S. military in 1985.
U.S. Air Force: Israel has 400 nukes, building naval force,” World Tribune, July 4, 2002 *
John Steinbach, “Israeli Weapons of Mass Destruction, A Threat to Peace: Israel's Nuclear Arsenal,” GlobalResearch.Ca, March 2002.

263692

20.2.2012 4:58

jasna katastrofa

p. 125.?.?.?

Reakce na 263692

...kvuli statu ktery neni a nikdy nebyl agresivni a neprepadal nikdy zadne jine staty...a v zoufalstvi nyni buduje obranu /jako jine staty S.Korea a Pakistan ktere maji nyni klid/ , chce Izrael posedly prepadenim Iranu vyvolat zcela urcite svetovou valku s nedozirnymi a katastrofickymi dusledky....a odmita jakekoliv jine reseni...

263693

20.2.2012 6:05

RE: atomove bomby

p. 125.?.?.?

Reakce na 263692

...nedavny film oslavujici jisteho skudce lidu Thatcher Margaret ... neinformoval nas ze ....tahle Thatcher vydala prikaz ke svrzeni atomove bomby na Buenos Aires.../v pripade zabiti jednoho z nejblbejsich princu vubec -Andrew-/ ve valce o Falklandy/....

263696

21.2.2012 4:11

RE: Kissinger napsal,kdo neslysi valecne bubny,tak musi byt hluchy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 263692

Arial Sheron rekl,ze Israel zcela controluje USA,takze, retezovou reakci Israel zapocne valku,USA budou nasledovat a NATO bude nasledovat USA,takze to dopadne jak israelsky general predpovedel,ze at dela svet co chce ,tak krestane se dostanou do valky s muslimskym svetem-Ovsem pro plany Israelu na Velky Israel,od reky NIlu az po Eufrat.
http://www.theweeklyinformant.com/arishavit.htm

JEWISH WRITERS CLAIM POWERFUL ZIONISTS DROVE USA INTO MID-EAST WAR FOR SAKE OF ISRAEL!

When Congressman James Moran (D-VA) told an audience that leaders of American Jewish groups were pushing America into a war with Iraq, he was denounced as an "anti-Semite" and pressured to resign. (click here)
When Syndicated columnist and former Presidential candidate Pat Buchanan accused Jewish neo-conservatives and the US-Israeli lobby of pushing America into a war against Israel's enemies, he was also widely denounced as an "anti-Semite."

Takze,neni na svete krestanskeho statnika-politika,ktery by rekl rozhodne NE v ramci spojenectvi s Israelem, svet,jak se zda si musi opet prozit dalsi svetovou valku s nabozenskym pozadim.
"Wars Are The Jewish Harvest,For With Them We Wipe Out The Chistians and Get Control Of Their Gold.We Have Already Killed 100-Million Of Them,And The End Is Not Yet." (Chief Rabbi In France , In 1859, Rabbi Reichorn"
Vložený obrázek
Lide si v USA uvedomuji,ze pro 2% americke populace by slo do svetove valky 98 % lidi,nemajici s politikou Israelu,co delat.
Mnozi,tak zvani zide se sami distancuji od teto politiky a sami prohlasuji stat Israel za nezakonny.(Naturai Karta )
Vložený obrázekVzpomenme protestu v Anti-israelskem v Seatlle,u Washingtonu s plakaty "NO MORE WARS FOR ISRAEL">
Svet je na krizovatce ,kde si muze vybrat,bud zdravi rozum a nebo cestu mamonu pro par rodin, jez se sami prohlasuji k tomu,aby jim ostatni slouzili.V boji mezi anglii a Irskem prohlasil irsky vlatenec,Dej mi svobodu a nebo smrt!
Artikl-1 UN
The Parties undertake ,as set forth in the Charter of United Nation,
to settle any international disputes in which they may be involved by peaceful means in such a manner that international peace and security and justice are not endangered and to refrain in their international relation from the threat or use of force in any manner inconsistent with the purposes of the United Nation>*
Israel se nikdy nepodridil rozhodnuti Spojenych Narodu,pro ktere klausuli napsali tri zide:Molotov,Hiss, Zorin.Israel nikdy nemel mezinarodni kontrolu atomove (Diamond)elektrarny a skladu nuklearnich zbrani, 200-400.
Soudce Felix Frankfurter prohlasil,nejvyssi soudce USA,"The real rules in Washington are invisible and exercise power from behind the scenes.
Jiny politik prohlasil:Kdyby, lide vedeli,kdo ridi svet,tak by revoluce zacala vcera!Nakonec i Karel Gott to vi, take.

263764

24.2.2012 8:54

RE: Kissinger napsal,kdo neslysi valecne bubny,tak musi byt hluchy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 263692

"Israel has `hundreds' of tactical and strategic nuclear weapons, including more than 100 nuclear artillery shells, nuclear landmines in the Golan Heights and hundreds of low-yield neutron warheads."

Kdyby, tito lide opravdu prodelali holocaust,tak,by nikdy nemeli takovou atomovou destruktivni silu,jakou vlastni.Nebot jejich vlastnictvi atomoveho arsenalu predstavuje svetovy holocaust.

" Foreigners will rebuild your walls; their kings will serve you. [...] Your gates will remain open at all times; they will not be shut during the day or at night, so that the wealth of nations may be delivered, with their kings leading the way. Indeed, nations or kingdoms that do not serve you will perish; such nations will be totally destroyed. "

- The Jewish Bible, the Torah, Isaiah 60:10-12,
Zion’s Future Splendor.

263909

20.2.2012 5:08

Odhodlání Izraele použít nukleární zbraně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Velmi zajímavé informace o Izraelských jad. zbraních:
http://jdl.czechian.net/index2.htm
To jsou přeci vyloženě válečné přípravy a odhodlanost použít i ty jaderné zbraně.
LETECKÉ ZÁKLADNY:
Tel Nov
Základna Tel Nov je domovem izraelské "Černé eskadry" jednotek F-4 a F-16, které jsou určeny pro jaderné úderné mise. Velká letecká základna se nachází mimo silnici 4, několik málo mil od základny Tirisha a od raketové základny Hirbat Zekharyah, kde jsou uložené jaderné zbraně pro tyto jaderné úderné mise. Tel Nov jako dvě další jaderné zařízení se nachází v srdci Izraele na jih od Tel Avivu. Několik letadel je ve válečném stavu a drží čtyřiadvaceti hodinové pohotovosti, aby mohla splnit rozkaz shodit nukleární bomby.
Palmikhim
Zde je izraelská letecká základna, kde jsou testovací řízené střely a rakety. Je zde letiště s jednou přistávací a vzletovou dráhou a sedm velkých hangárů vhodných pro pravidelnou nákladní dopravu uvnitř bezpečnostní zóny. Navíc je uvnitř zóny další výrobní zařízení. Shromaždiště řízených střel je na jižním konci zóny. Některé zdroje předpokládají, že Palmkhil může být základnou pro izraelskou verzi amerického letadla Doomday, letadlového velitelského stanoviště, používaného ve válce. Některé zdroje uvádí, že je umístněno v hangáru letiště.
STRATEGICKÉ ZBROJNÍ TOVÁRNY:
Rafael, Yodafat
Vývoj řízených střel - Rafael je organizací izraelského ministerstva obrany na nejvyšší úrovni ve zbrojním výzkumu a vývoji. Haifská oblast je základna několika zařízení. Rafael bylo zprvu shromaždiště izraelských jaderných zbraní, ale nyní slouží jako shromaždiště balistických řízených střel. Větší část vybavení byla přesunuta na západ od Haify do Yodefatu, kde jsou zbraně uloženy.
Eilabum
Nukleární skladiště - Eilabum je druhé izraelské zbrojní skladiště. Nachází se na sever blízko Galilejského moře. Zde jsou uskladněny taktické nukleární nábojnice na nášlapné miny a další taktické jaderné zbraně - možná větší neutronové bomby, které by byly potřeba ke zničení síly, jenž by mohla udeřit ze severovýchodu - to jest Sýrie.
The Bor
The Bor je izraelská podzemní velitelská základna pod komplexem ministerstva obrany v Tel Avivu, ve kterém mohou izraelští státníci dát rozkaz k válce.
Soreq
Soreq je ekvivalent americké národní zbrojní laboratoře a po Pentagonu je to nejdůmyslnější zařízení na světě, které ovládá výzkum a vývoj zbraní. Soreq je blízko města Yavne se společnou bezpečnostní zónou tajné letecké základny Palmikhim. Podle studie Pentagonu,"základna Soreq ovládá plnou nukleární paletu činností pro výzkum a vývoj". Velká část technologie byla vyvinuta v amerických národních laboratořích. Nachází se zde 5MW reaktor, který dodali Američané v roce 1977 v programu "Atom pro mír".
Tirosh
Tirosh je jedním ze dvou jaderných zbr...Automaticky kráceno

263694

20.2.2012 6:28

Jsou Israelci nadseni nad tim co prichazi??

ivan_fojta 64.?.?.?

Ja si nejsem vecmi tak jisty.. jsou normalni Israelci tak fanaticti nad tim co se blizi, ci se moralne rozlozili jako USA. Ja znam situaci v USA , na priklad ve statu Ohio, kde ma vice zen ( mladsich 30 ti let) vice nemanzelskych deti, nezli manzelskych . Coz se rovna pro mne , ze stat Ohio se do jiste miry moralne rozlozil, a ze volny sex a drogy budou asi pro mlade lidi pritazlivejsi , nezli politicka situace USA. Ja neverim, ze by Israel unikl tomuto vyvoji (uzij si to) a ze pouze jista skupina chce valku , ale zbytek spolecnosti si chce uzit.
Vidim to spravne??? Delat hluk se zbranemi , to neni takovy problem , ale vysvetlit lide , ze musi jit chcipat muze byt.

263697

20.2.2012 14:31

RE: Jsou Israelci nadseni nad tim co prichazi??

steve 166.?.?.?

Reakce na 263697

.. v izraeli se nic nemusi lidem vysvetlovat - dostanou befel a pujdou. Nebo ke zdi ..
.. Mimo jine - pred nedavnem jsem cetl studii, sondaz ( nazvete jak chcete ) .. Izraelcum byla polozena otazka : ... " ci rozkaz budou ochotni poslechnout v pripade vyhlaseni valky ??"
.. drtiva vetsina odpovedela ve smyslu - vyjadreni rabina stavim nad vladu, zakon apod .
.. usudek a nazor necham na Vas .., rabim jim to uz vysvetli ..

263714

22.2.2012 13:03

RE: Jsou Israelci nadseni nad tim co prichazi??

dedapepa 90.?.?.?

Reakce na 263697

Určitě nejsou,jít do války s nadšením je blbost.Je však otázkou zda jeto nutnost či ne.Vývoj v muslimském světě směřuje dříve,či později ke konfrontaci se světem křesťanským.A Izrael je obklopen ze všech stran muslimskými zeměmi a tudíž první na ráně.To si Izraelci plně uvědomují a nemohou nečinně přihlížet,že nepřátelská země vyvíjí jaderné zbraně,které až bude mít,nebude je váhat v případě vystupňovaných nepřátelských vztahů,použít.To je i důvod proč Izrael zvažuje i případný preventivní útok na tato zařízení dřív než bude jaderný program Iránu úspěšně dokončen.Je to logické,i když to neznamená okamžité napadení.Je ale třeba si uvědomit,že dosavadní vývoj ukazuje,že Iran nehodlá na snahy Západu o jednání reagovat,naopak přichází s výhrůžkami všem,kteří jsou spojenci,nebo jen souhlasí s bežpečnostními opatřeními Izraele.Měli bychom mít odvahu pohlédnout do zrcadla reality včas,dokud nebude pozdě.Naopak Evropa včetně NATO není dosud plně jednotná (Turecko bude hrát velkou negativní roli v NATO),proto Izrael musí uvažovat i o možnosti zůstat v konfliktu s Iránem(alespoň z počátku sám).

263834

22.2.2012 20:41

RE: Jsou Israelci nadseni nad tim co prichazi??

hc 90.?.?.?

Reakce na 263834

>Iran nehodlá na snahy Západu o jednání reagovat

O jakých snahách o jednání to mluvíte? Je celkem známo, že v roce 2003 (po dobytí Iráku Američany) nabízel jednání Írán. A USA se mu vysmály. Íránci by se zavděčili jedině tak, kdyby se sami vybombardovali.

263855

22.2.2012 20:54

RE: Jsou Israelci nadseni nad tim co prichazi??

steve 97.?.?.?

Reakce na 263855

.. " kdyby se sami vybombardovali."
----
[smích] - take by se meli omluvit ! Je jedno komu a za co ..
.. Rovnez by meli ochotne zaplatit "uchradnutym" odskodne za to, ze madarska zeleznice prepravovala "havly" do .., no tam , jak maji to cislo !!

263857

22.2.2012 21:35

RE: Jsou Israelci nadseni nad tim co prichazi??

steve 97.?.?.?

Reakce na 263834

..Měli bychom mít odvahu pohlédnout do zrcadla reality ..
-----
... no prave ! - zkuste to.

263859

20.2.2012 6:42

tak takhle to vypadá v zelených mozcich

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

když se sepíše to s čím běžně musí operovat zelené kebule, tak je to jistě adrenalinove počtení. Buďme realisté. Stačí jen 2 věty. Na okruhu 2000km nelze operovat s jadernými zbraněmi bez výrazného sebepoškození nebo minimálně s obrovským rizikem. Totéž platí při odstřelu jaderného zařízení.
Zelenáči překonali sami sebe, vymodlili si dokonalou zbraň , která má jen jednu chybu , nelze ji použít. Skutečnost že ji vlastnil jen 1 stát se už dávno rozplynula jako sen.
Na obzoru tuším přicházet spíš než válku a dokonce 3sv. Něco jiného. Je to odklon technologií od ropy. Vždy to byla pro změnu noční můra pro ropáky, ale trvale neúměrně vysoké ceny ropy nejsou udržitelné. Ropa se bude hodit dál, ale ne v takovém množství. Nemám na mysli ropný zlom jako katastrofu. Údajně je každá technologie z ropy nahraditelná jinou bezropnou. Více nás tedy bude nadále trápit každodenní šrumec než atomové bombardování.

263699

20.2.2012 7:39

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich...TO JE ZNAMA VEC

ivan_fojta 96.?.?.?

Reakce na 263699

To neni tuseni , to je fakt, ze cena energie z nafty bude za 2 roky podstatne !! drazsi nez solarni energie. Dalsi fakt je, ze jak se bude zvysovat zivotni uroven v Indii a Cine cena nafty se bude zvysovat minimalne umerne tomuto zvysovani urovne. Ovsem otazka je , ze z hlediska globalistu, snizeni obyvatelstva 80% je vitano, a nejake poskozeni lidstva nuklearni valkou neni problem pro ne, neb pro ne je problem 10 miliard vysoce vzdelanych lidi , kteri budou mit cas myslet.... coz by melo dusledek znacnou ztratu jejich moci, cemuz odpovida rekl bych umele!! vyvolana nizska uroven vzdelani v Britanii a USA a knihy psane panem Kenes o nutnosti 8 mi hodinove pracovni doby jako podminky miru na svete.
Teda podminka miru je byt otrok a drit denne 8 hodin a nebyt schopen myslet. Ovsem ja to vidim bohuzel tak , ze inteligentni lidi valky nedelali, ty tak cist a psat, ovsem inteligentni lidi asi nebudou globalisti ve smyslu Ady Hitlera.

263702

20.2.2012 10:42

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

hony47 94.?.?.?

Reakce na 263699

,,Odklon od ropy,, já to vidím podobně,. je to způsob , jak nakopnout a protlačit nové technologie, které nahradí z větší části ropu dřív než skutečně dojde.

263706

21.2.2012 0:16

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

Jawa350 147.?.?.?

Reakce na 263706

Jsem též zastáncem nových technologií, které by nahradily ropu. Jenže problém spočívá v něčem jiném a to ve vlastníkovi takové technologie, díky které budeme opět jen otroci dané technologie. Náhodou jsem viděl automobilový pořad Top Gear (užitná hodnota pořadu je sice téměř nulová, ale pro pobavení dobrý), kde představovali Hondu FCX Clarity fungující jen na vodík. No a hádejte, jaká značka byla na vodíkové čerpací stanici...ano, nikdo jiný než Shell. Takže v tomto vidím problém. Pokud se nadnárodním korporacím nezabrání ovládnutí nových technologií, budeme na tom stejně jako teď s ropou. Toť můj názor. Ale toto, co jsem napsal je zcela mimo téma, začeš se omlouvám.

263754

21.2.2012 20:22

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

ludy 78.?.?.?

Reakce na 263754

Malej drobnej detail, umite si predstavit jaky naklady ropy budou na tuhle technologii? Neni nic co by ropu nahradilo. Svet se na rope vyviji a neni nic co by ji nahradilo. I na blbej vyzkum novych technologii stoji kvanta ropy.

263801

22.2.2012 10:43

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

Jawa350 147.?.?.?

Reakce na 263801

Ano, v SOUČASNOSTI se na výrobu vodíku využívá převážně ropa nebo zemní plyn. Jenže v budoucnu se bude muset přejít ve větší míře na výrobu vodíku pomocí elektrolýzy. Je k tomu ale zapotřebí levný zdroj el. energie a ten už přeci máme! Na Islandu z geotermální energie! Napadla mě taková myšlenka (snad neobjevuji Ameriku), že by se daly využít aktivní sopky a v jejich středech vytvořit tepelné vrty a základny pro využití tepla pro přeměnu na elektrickou energii, a nebo právě na výrobu vodíku. Jak moc je tato myšlenka realizovatelná nevím, ale pokud by se vývoj zaměřil na tento způsob získávání energie, a dokázali bychom ovládnout tento přírodní živel, nebylo by to vůbec špatné.

263827

22.2.2012 14:28

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 263827

Geotermální energie je už dnes užívána, pane Jawo350. Třeba na Islandu. Dokonce tam s ní v zimě vyhřívají městské chodníky.

Myslím, že o něco spolehlivější, stabilnější a vydatnější by mohly být solární elektrárny na geostacionární dráze. Fotovoltaický panel 3x3 km by tam při 10% účinnosti dával výkon 1000 MW. To je jako jeden temelínský blok. A takových by se tam vešlo. Vyrobená energie by se dala pomocí úzkého mikrovlnného či laserového paprsku dodávat kamkoliv na zemský povrch. A to 24 hodin denně. Po zaplacení počáteční investice skoro zdarma!

Veškeré technologie, potřebné pro výstavbu takových elektráren, jsou už vyvinuté. Nic není třeba vymýšlet. Začnou se stavět v okamžiku, kdy cena za vynesení 1 kg užitečného nákladu na oběžnou dráhu klesne z 2000 USD (americké raketoplány) na rozumnější úroveň.

Možná, že se podobných projektů dočkáme už brzy. Ony se totiž velmi líbí i zeleným mozkům. Takový zdroj silného paprsku v kosmu totiž může dobře posloužit i jako zbraň. Lze s ním snadno vygumovat ze zemského povrchu skupinku teroristů, letadlo, letadlovou loď, vojenskou základnu či celé hlavní město nepřítele. Myslím, že se máme nač těšit. [mrknutí jedním okem]

263836

23.2.2012 0:02

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 263836

nemusí jít hned o geotermalní energii. S neustálým oteplováním bude pro mnohé stroje stačit teplo ze vzduchu.
Jeden příklad čisté elektrárny : každý zná komínový efekt. 50m výška a 2m v průměru vtáhne člověka jak nic. Co kdyby byl průměr 20m a výška 300? Aha. Ta vrtule dole by se nezastavila jak je rok dlouhej.
A technologie co chtějí zelení kebule ať zůstanou raději v šuplíkách úplně na dně.

263863

20.2.2012 15:53

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 263699

Pokud by šlo pouze o armádu a racionální hodnocení, spal klidně. Jde o psychologii lidí. Za prvé jestřábové, myslí si, že když se na někoho pořádně dupne, tak si nadělá do kalhot. Irán poslal dvě vojenské lodě přes Suez do Sýrie, zřejmě byli naloženy, vojenským materiálem, penězy a léky nebo nějakým akutně nedostakovým civilním materiálem. Pozoruhodné je, že vojenská vláda v Egyptě dala souhlas k proplutí v situaci, která má do ružové daleko. Zajímavá by byla i poloha ruských válečných lodí Severní flotily při vstupu iránských plavidel do Středozemního moře. Předpokládám, že v rámci cvičení dělali iránským lodím takový vzdálenější dohled. Plyne z toho, že v Iránu, Egyptě a Rusku si přes vážnost situace nikdo do kalhot nic neudělal.


Druhé riziko jsou fanatici. Kdo je fanatik? Může to být velmi inteligentní dobře informovaný a vzdělaný člověk, který v jistých situacích naprosto přestává používat zdravý rozum. Prostě se mu zatmí před očima a vidí v ružové mlze, obvzlášť nebezpečné pokud se do toho namíchá ještě náboženství.

Další rizikové faktory, jako třeba že se švindlovalo při zbrojních testech, máme krizi docházelo k redukci zbrojních programů, politici-lobisti vědí houby o podmínkách testu, zda byli tyto podmínky realné. S těma bombama na ničení bunkrů se to má tak, předpokládá se, že se to zavrtá do velké hloubky přes beton, a uvnitř to vybuchne a teplo zapeče díru a všechno radiokativní svinstvo zůstane v podzemí, jeno zjednodušený princip, detaily si lze dohledat na netu. Spodní vody už jsou lokální problém.

Jaké s tím proběhli testy? Zkusili to aspoň na silu pro nukleární zbraně, což je objekt s podobnými parametry jako nějaké sofistikoavné opevnění v podzemí. Navíc průmyslový objekt se bude lišit bude hromada trubek na přívod vody, ventilace.... Rozhodně nesdílým optismis, že se to hermeticky uzavře, spíše to roztrhá široké okolí, protože objekt bude mít různé nehomogenní části, kudy půjde síla výbuchu ven. Fanatikům to je jedno, jestřábům taky. V Libyi bylo nutné získat souhlas hromady lidi v politické i skutečné elitě pro útok. Po půl roce bez Kadáfího hromada z nich trpce lituje, že na to kývla. Tím jsem si jistý.

Technická chyba spolu se selháním lidského faktoru, píše se že IDF použila elektronické rušení, kdy se objevili na syrských radarech stovky cílů v roce 2007. Co se stane pokud se na amerických radarech v oblasti objeví stovky neidentifikovatelných cílů, o iránských ani nemluvím. Tohle jsou schopni upéct izolovaní fanatici i bez povolení shora. Taková technologie vyvíjí obrovský stres na vojenské obsluhy a zvyšuje riziko chyby na obou stranách. Stačí, aby několika jedincům ruply nervy a s nějakou racionalitou si nemusíme lámat hlavu.

263718

20.2.2012 23:01

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 263718

jsou 2 největší problémy, že ti co na sebe míří vip zbraněmi spolu zároveň příkladně spolupracují. Druhej je ten že jde o fanatiky přesahující všechny meze. Oni používají lepší techniku než atomovou válku, s tou budou nadále občas jen strašit.
Těch malých fanatiků kteří nikdy nebudou disponovat velkým jaderným arsenalem bych se také nebál , že vyvolají 3.světovou.
Než se těmi bombami údajně provrtají až do bunkru, tak odtud se mezitím už dávno může vše přesunout o kus dál. Technicky je v tomto případě vždy snadnejsi obrana a taky mnohem levnější. v této souvislosti by mě zajímalo kde je to slavné harp , které hravě všude může vyvolat zemětřesení a tedy mohl by zničit každý bunkr.
Další levné řešení jak může írán levně schovat citlivý jaderný materiál je to že jej nebude vůbec schovávat a naopak je přesně vyznačí na každé mapě. Jen úplný idiot by to chtěl rozstřílet na cimpr campr [smích]
Další věc které bych se vůbec nebál jsou radary každá obsluha musí vědět že je to krám , který občas blbne.
Írán se zkrátka dostal mezi velmoci a už nyní se musí podle toho sním také jednat. A strašení válkou? Vždyť lidi z toho mají zábavu, co by z toho života jinak měli, jen práci a povinnosti. To by bylo moc smutné. [smích]
Svět se mění vypočítatelně a nekompromisně.

263749

21.2.2012 0:19

RE: tak takhle to vypadá v zelených mozcich

duck 31.?.?.?

Reakce na 263749

>jsou 2 největší problémy, že ti co na sebe míří vip
>zbraněmi spolu zároveň příkladně spolupracují. Druhej je
>ten že jde o fanatiky přesahující všechny meze.

http://www.youtube.com/watch?v=dV3LEEm5cGk

263755

20.2.2012 9:28

Jde z toho strach

L.C. 194.?.?.?

S článkem v mnohém nesouhlasím. Jednak je neopatrné operovat s hi-tech technologiemi, když víme, co udělali Íránci se stealth bezpilotním dronem. Další věc je odvolání na špatný stav íránského letectva a protivzdušné obrany. Systémy S-300, které má Írán k dispozici lze stěží nazvat zastaralými. Navíc Írán jde nahoru nejen v protivzdušných technologiích, ale i jinde, jako třeba u torpéd založených na ruské technologii shkval a protilodních řízených střel založených na technologii ruských střel Sunburn a Onyx. Sankce na něj neustále uvalované zapříčinily jednu věc a tou je, že Írán investoval obrovské prostředky do obranných technologií, kterou proniknout bude přinejmenším nesnadné. Navíc téměř 78 milionů odhodlaných Íránců je přece jen něco jiného, než 7 milionů Libyjců, kteří se také nedali lacino a to byli vyzbrojeni v podstatě jen ručními zbraněmi.

Určitým štěstím je, že na straně Íránu je Rusko a Čína. Čína se pro podporu Íránu vyslovila jednoznačně. Rusko již tak jednoznačné není a dle toho co vím, tak budou dělat jen bububu, ale vojensky přímo nejspíše nezasáhnou. Teď se ale jazýček vah opět trochu nachýlil ve prospěch Íránu, protože na jeho stranu se postavila Indie a také Pákistán. A to máme dvě další jaderné velmoci, které se vyslovily, že budou Írán bránit vojensky jako svého spojence, což není divu, protože jsou také nezanedbatelnými odběrateli íránské ropy.

Řekl bych, že sionistické nabubřelosti, arogance a agresivity začíná mít stále více a více států a jejich občanů plné zuby. Přinejmenším alespoň těch, které nejsou natolik zdegenerované, nebo indoktrinované tou jejich rakovinnou propagandou. A protože je mezi nimi již několik prokazatelně jaderných mocností, mohlo by to být něco, co by ty psychopaty strategicky rozmístěné ve všech vládách euroamerického světa udrželo na uzdě. Potíž je ta, že výše zmínění dle všeho zcela a naprosto ztrácí smysl pro realitu. A protože oni budou v bezpečí vždy, i když to bude třeba 5km pod zemí, nebude jim vadit zatáhnout svět do nukleárního pekla a obětovat nějakou tu miliardu lidí, kteří jsou dle jejich názoru stejně zbyteční a bezcenní.

263705

20.2.2012 13:28

RE: Jde z toho strach

steve 166.?.?.?

Reakce na 263705

.. udelaji to, chteji tu apokalypsu - lide je nezastavi, nedaji jim cas ..

263709

20.2.2012 13:48

RE: Jde z toho strach

ludy 78.?.?.?

Reakce na 263709

trochu strachu? Co treba utok po 31.3.2012 vypnout internet se jim hodi ze?
http://czech.ruvr.ru/2012_02_19/66430187/

263710

20.2.2012 14:00

RE: Jde z toho strach

steve 166.?.?.?

Reakce na 263710

.. - hodi !! Diky. A sledovat to ..

263711

20.2.2012 14:04

RE: Jde z toho strach

ludy 78.?.?.?

Reakce na 263711

Je potreba dneska uz nicemu neverit koukam. Sbirat informace a udelat si vlastni usudek

263712

20.2.2012 14:09

RE: Jde z toho strach

steve 166.?.?.?

Reakce na 263712

.. zasada - neverit ani vlastnimu stinu. A dale - souhlas. [mrknutí jedním okem]

263713

20.2.2012 14:53

RE: Jde z toho strach

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 263709

>.. udelaji to, chteji tu apokalypsu - lide je nezastavi, nedaji
>jim cas ..
Já jsem o tom rovněž přesvědčen. Když vidím, že sami Američani musí Izrael hodně přesvědčovat aby upustil od napadení Íránu a on reaguje tak, že jim (USA) dá zprávu dvanáct hodin před zahájením války - no, když už je nedokáže zastavit ani USA, z toho jde vážně strach.

263716

20.2.2012 16:15

RE: Jde z toho strach

dub 62.?.?.?

Reakce na 263716

no ono se jim může docela klidně stát, že to začnou a najednou jim spadnou na hlavu rachejtle ze všech stran, i tý americký, jako jeden muž.
a pak už tam zbyde jen místo solnýho jezera skelné kluziště... a bude jednou pro vždy klid.

263719

20.2.2012 17:41

RE: Jde z toho strach

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 263719

Nebude, protože obyčejní Izraelci nejsou hrozba. Hrozba jsou sionisté, kteří jsou rozlezlí naprosto všude a kteří mají, na rozdíl od všech ostatních, již dávno nachystané únikové cesty, skrýše, kam se schovají i armády žoldáků na svou ochranu.
Ovládají ekonomiky a armády vyspělých zemí světa. Klidně spálí celý svět. I kdyby byla většina povrchu na léta neobyvatelná, jen někam zalezou jako krysy a budou čekat, protože to je přesně to, co umějí. Z Izraele bude sklokeramická deska, ale ze zbytku většiny světa otrávená chemicky a radioaktivně zamořená zóna smrti.
My, evropská civilisace, jsme to podělali jak je to šlo. Je jedno, jestli jsme Češi, Francouzi, Němci. Všichni jsme si nechali vzít své vlasti, nechali jsme je otrávit tím, co se zdálo být vznešenými myšlenkami, nechali jsme si vzít hodnoty, nechali jsme si rozbít rodiny. A nejhorší je, že drtivá většina z nás - evropanů - to stále ještě ani netuší.

263723

20.2.2012 18:10

RE: Jde z toho strach

ludy 78.?.?.?

Reakce na 263723

Vystizne [bliji]

263728

20.2.2012 18:11

RE: Jde z toho strach

ludy 78.?.?.?

Reakce na 263728

Paka co neumej nic jinyho nez valcit, svetovej fizl.... fuj !!!!

263729

20.2.2012 20:22

RE: Jde z toho strach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263723

Mocenská elita není tvořena fanatiky. Ani mezi lidmi na jakýchkoliv postech nemají fanatici převahu, většina lidí chce v míru žít své životy. Nemyslím si, že elitě přijde jako skvělá myšlenka vládnout nad radioaktivními ruinami civilizace, pokud by vůbec přežili. Pravda fanatici jsou problém a bude nutné je odstavit z mocenských pozic. Ono to zkousnou i ti, co profitovali z tiskařského lisu, že s tímhle držením moci je ámen a centralizace ve formě světovlády z toho nikdy nemůže být. Přemýšlejte umožnilo jim to koncentrovat značnou moc. Furt lepší mít značnou moc, než vládnout absolutně ruinám a ono by to nebylo dlouho. Vsadím boty, že krkem by jim při pohledu na zkázu zakroutili vlastní jednotky. A pokud jde o náboženské fanatiky, kteří se dovolávají nějaké staré smlouvy? Dávno ji sami porušili a tím pošlapali platnost.

263735

20.2.2012 22:08

RE: Jde z toho strach

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 263735

Nemusí to být nutně radioaktivní ruiny. Co biologické a chemické zbraně. Na zbrani, které se říkalo "chiméra" pracovali ruští virologové ještě před pádem SSSR. Kam asi odešli po jeho pádu? Nápověda je jistý pan Kanatjan Alibekov. ten na tom nepracoval, ale sám, jak expert byl zděšen, což je děsivé, uvážíme-li, že i pod jeho vedením spatřil světlo světa Marburg-U.
Jaké možnosti nám dává genetika a virologie? Mohou to být tak neskutečné hrůzy, že si je nedokážeme ani představit, přesto si spousta "vědců" věří, že je dokáže kontrolovat. Co když mají pravdu? Dokáží zachovat elity nedotčené a zbytek civlisace jen "udržovat" na počtu vhodném jako otrocká síla? V takovém přípdě Bůh s námi se všemi.
Je to nereálné? Ani nevíte, jak rád bych se mýlil.

263745

20.2.2012 23:39

RE: Jde z toho strach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263745

Jakmile se to začne mydlit, tak budou použity všechny zbraňové systémy a globální chiméra světovlády padla. Globální nekrytá měna nikdy nevznikne a bez ní to nejde a dolar pozici rychle ztrací není nic, co by ho bez krytí mohlo nahradit. Čistě teoreticky by mohla globální nekrytá měna existovat, kdyby ti, co jí mají pod kontrolou měli železnou disciplínu a morálku. Museli by být skoro svatí, ale pak takovou měnu nepotřebují, lidé by za nima šli sami od sebe. Nekryté peníze strašlivě korumpují, vytvářet peníze z ničeho je obrovské pokušení. Nemělo by být nikdy dovoleno je používat, ale lidé v ně ztratí na dlouhou dobu důvěru než zapomenou nějaký čas potrvá. Použít biologické a chemické zbraně rychle přeroste v nuklearní konflikt. Už zrušení 25% kapacit světové produkce ropy konvenčními zbraněmi zanamená odstartování globálního konfliktu. Irán bez hightech zbraňových systémů je v pozici velmoci, co se týče vlastní obrany, dokud ropa bude energie civilizace. Stačí se podívat na mapu. To že v Evropě překopou rafinérie na tom nic nemění, protože zničena může být ropná produkce arabských monarchií. Pokud poklesne význam ropy, nebude stát Střední východ za nějaký vyčerpávající konflikt.

263750

21.2.2012 0:13

RE: Jde z toho strach

jansmith1984 109.?.?.?

Reakce na 263750

Další skvělá úvaha, díky,

a do budoucna Peace se všemi,

jansmith[smích]

263752

24.2.2012 15:45

RE: Jde z toho strach

haban 178.?.?.?

Reakce na 263752

Máte pravdu. Až dostanem povolávací rozkazy, a vyzbrojí nás, tak stačí vyhodit do povětří rafinérie a sklady ropy. Jednoduché a účinné [smích]

Určitě lepší než chcípat někde v Iránu na nemoc z ozáření. Na vojně nám vtloukali do hlavy takové zajímavá čísla. Průměrná životnost vojáka při jaderném útoku - 1 hodina, ... Dělá se to ještě dneska? Diskutuje tady někdo z armády?

263929

24.2.2012 17:10

RE: Jde z toho strach

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 263929

E-e, špatná cesta. Jak bude výzbroj, věděl bych o mnoha mnohem vhodnějších cílech [mrknutí jedním okem] .

263940

21.2.2012 0:31

RE: Jde z toho strach

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 263750

No jo jenže význam ropy zatím asi moc neklesne, spíše naopak. Na obzoru není zatím žádná masívní náhrada například za palivo do aut či leteckých motorů. A to nemluvím o plastech, pesticidech, oblečení, barvách, lécích apod. Kdysi jsem četl, že cca 60 % produkce ropy je spotřebováno právě jako palivo do různých typů motorů, tedy padne na oltář dopravy jako takové. To je hodně. Náhrada zatím v nedohlednu.

263759

20.2.2012 17:30

RE: Jde z toho strach

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 263709

Také se bojím, že kostky byly již dávno hozeny.

263722

20.2.2012 18:59

RE: Nejde z toho strach

baki 90.?.?.?

Reakce na 263722

Každá ekonomická i politická krize nutně musí skončit válkou. Představa, že po mnoha tisíci letech vznikne jiná situace je představa nereálná. A tak nezbývá nám nic jiného, než přijmout toto beze strachu. Nějak ta válka přece musí začít....

263733

20.2.2012 20:50

RE: Nejde z toho strach

jansmith1984 81.?.?.?

Reakce na 263733

To je výborné baki..[smích] Myslíš to z legrace nebo z cinismu? Pokud z cinismu, tak jsem zvědavý co budeš říkat, až budeš muset narukovat nebo ti nějaký dron zapálí barák s rodinou. Nějak ta válka přeci začít musí, že?...[smích]

A Peace s tebou, tvůj diskusní kamarád,

jansmith[smích]

263739

21.2.2012 19:22

RE: Nejde z toho strach

baki 90.?.?.?

Reakce na 263739

Vážený Jenesmithe.
Okolnost, že by mě někdo zapálil barák nad hlavou, okolnost, že by se muselo rukovat (válka musí přeci nějak začít???) nemění nic na faktu, že tyto krize se řešily válkami - a to bez výjimky. Já samozřejmě se na válku netěším, ale beru na vědomí, že je to (zřejmě) nevyhnutelná nutnost. Já jsem optimista s životní zkušeností (tak se říká pesimistům).
Představa, že další válka, která by řešila ekonomickou a politickou situaci ve světě započne rukováním vojáků nebo zapalováním domů, není reálná. Tak to bylo za Rakouska-Uherska. Nejspíš se bude jednat o bleskový začátek, kdy po probuzení (jestli se probudíme) bude již skoro po válce. Mnoho států má na takovýto začátek materiál. Je to logický krok, který na př. Američané propagují již po svržení atomové bomby na Hirošimu. "Čím více zahyne Japonců, tím bude více ušetřeno Američanů. Všechny "údajné" řeči o humnitě - kdo jim chce věřit, ať věří. Já to nejsem.

263797

21.2.2012 19:48

RE: Nejde z toho strach

steve 166.?.?.?

Reakce na 263797

.. " kdo jim chce věřit, ať věří. Já to nejsem. " ... [smích]
----
... a dobre delate, pane "baki". A copak tu o : .."chradnuti a trpeni a nejsmejakooni .." ?
.. ono je dosti osemetne spolehat na nejakou "humanitu" od schizofrenickych patologickych zjevu nekde od "sutrove prepazky".
Na mozny zacatek valky mam stejny nazor - radostny, protoze se opravdu rukovat nebude - nebude totiz - co rukovat !!
Takze vlastne - pojedeme na exkurzi ! Do kominu nasich pratel a do ......

263799

22.2.2012 13:39

RE: Nejde z toho strach

baki 90.?.?.?

Reakce na 263799

Pane Steve. Souhlasím s Vámi. Ale přece bych chtěl vytknout jeden aspekt, který řeší Karel Čapek ve své knize "Továrna na absolutno". To mě tak napadlo, když se dnes řeší otázka podpalování knih Koránu Američany v Afganistanu. Ano. Čím více bude rozdílů mezi jednotlivými vírami, tím budou vztahy mezi lidmi i mezi skupinami lidí napjatější. Zvláště v Afganistanu vznikl paradox, že křesťané (Američané) brání jedny muslimy před druhými muslimy. Na to pohořela již sovětská vojska, stejně dopadnou i Američané.

263835

20.2.2012 17:42

3. s.v.

ar_649 88.?.?.?

Okolnosti nasvědčují tomu, že Izrael bude obětován, aby měli záminku pro rozpoutání pekla na Zemi. V Izraeli žijí židé, kteří pracují, jsou vázáni k vlasti, pozemkům a pod. To se rozhodně nedá říci o židech-sionistech roztroušených po celé Zemi. Svoje krajany vidí jako podřadné, a to proto, že se usadili a dokáží se o sebe postarat. A to odporuje Tóře, proto jich nebude tolik škoda. Oběť je nutná (viz 9/11).

263724

20.2.2012 18:22

RE: 3. s.v.

marceld 212.?.?.?

Reakce na 263724

V tomto světle je cesta našeho knížete do Izraele docela logická. Někam se musí ortodoxní,ženy,děti a staří ukrýt. ČR je docela vhodná.

263730

20.2.2012 21:29

RE: 3. s.v.

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 263730

Jen pockejte az si ortodoxni vzpomenou jak jejich predci za A.H. pred 70lety v ceskym krateru byli na nucenejch pracich v jednom panskym lese i s ciganama! [chechtot]

263743

20.2.2012 22:13

RE: 3. s.v.

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 263743

Ti to moc dobře vědí. Pochybuji ovšem, že tam byl nějaký ortodoxní. Většinou tam byli nejspíše lékaři a učitelé a případně nějací drobní živnostníci a obchodníci jako třeba tatík Oty Pavla. Zkrátka stejný kanonefutter jako třeba Češi a Slováci. V rámci tyjátru obětovali pár svých, aby si po válce mohli hrát na ublížený, jak jsou na to po staletí zvyklí.

263746

20.2.2012 22:20

RE: 3. s.v.

jansmith1984 96.?.?.?

Reakce na 263746

ANO, dobrá poznámka. Tak nějak to s největší pravděpodobností (viz. historické i dnešní snahy lokajů kosher Systému a V/vyvolených pokrytců) bude.

jansmith[smích]

263747

25.2.2012 7:00

RE: 3. s.v.

independent observer 66.?.?.?

Reakce na 263724

Izrael jiz dlouho pachne.

263971

20.2.2012 18:38

Vo Saddamovejch ZHN v Iraku

Satanist 50.?.?.?

si prezident USA G.W.Bush delal z huby prdel v celym svete a ted nam vsem lzou vo vyrobe nuklearnich zbranich v Iranu! Samozrejme ze z Israele a z USA je tech nestoudnejch lzi jako vzdycky slyset nejvic. Ja si myslim, ze Rusko i Cina si nenecha vod israelcu a USA srat na hlavu. A pri napadnuti Iranu Israelem a USA by se mohlo nasrat cely muslimstvo a to by pak byl srumec ....

263731

20.2.2012 21:18

Íránské zastaralé letectvo a protivzdušná obrana se stěží mohou postavit k překonání vážných problémů.

devaa 89.?.?.?

Není to 10 let starý článek? Pisatel asi nic o sestřelení iránskou armádou americké neviditelné letadlo asi nic neví co.

263741

20.2.2012 21:52

RE: Íránské zastaralé letectvo a protivzdušná obrana se stěží mohou postavit k překonání vážných problémů.

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 263741

Kdyby jej Íránci sestřelil, oni jim ten krám v podstatě ukradli přímo z oblohy a ještě s ním přistáli [chechtot] . To byl dokonalý majstrštyk [smích] .

263744

20.2.2012 22:47

Nemluví se o tom útoku až příliš?

Vrblk 77.?.?.?

Tohle si přečtěte, naprosto souhlasím:

O útoku Izraele na Írán se mluví na moje gusto až příliš. Právě proto se mi jako čím dál pravděpodobnější jeví, že rozbuška vybouchne někde úplně jinde.

Klíčová otázka zní: Co když se ve vysílání amerických televizních stanic objeví mimořádný vstup s informacemi o raketovém útoku na americkou letadlovou loď v blízkosti íránského pobřeží s množstvím zraněných a dokonce i řadou mrtvých?

Musí být taková raketa skutečně odpálena íránskými vojenskými silami? Nemusí. Vysadit sabotéra na íránském pobřeží, aby odpálil rakety, není nic nerealizovatelného. Takovýto útok pak poslouží jako ospravedlnění pro odvetu...

Celý komentář
http://proinvestory.cz/menova-valka-%E2%80%93-dals...

263748

21.2.2012 1:00

RE: Nemluví se o tom útoku až příliš?

orbitalized 78.?.?.?

Reakce na 263748

Ona nebude třeba ani žádná raketa, trocha kečupu Heinz a hned máte zakrvavená těla nebohých marines [cool]

263760

21.2.2012 0:19

Zatím ještě neproběhla ta správná mediální masáž!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

V současné době a za současné politické konstelace není izraelský útok na Irán možný!Je zde pro Izrael mnoho rizik, hlavně vojenských, do kterých nepůjdou a také efekt zničení jaderných středisek na obohacování je velmi malý, v důsledku dobrého ukrytí a obrany.
Pokud však proběhne nějaký fiktivní, nebo podvodný útok, nějaká akce na popuzení světového veřejného mínění proti Iránu,potom je taková akce možná, ale nevykoná ji Izrael osamoceně.
Válka s Iránem je skoro nemožná, jak po stránce vojenské, tak po stránce politické!
Je jisté, že si budou pod stolem Irán,Izrael,USA a další země, okopávat kotníky, poroste cena ropy, na čemž vydělají ty správné firmy, ale k válce,jako takové nedojde!
Nejsou šílenci, aby se pustili do vojenské konfrontace s právě "rozjetým" jaderným Ruskem a Čínou.
Jaderná kapacita Ruska a Číny je stále vysoce odstrašující a také Rusko je pro USA stále dostatečným strašákem, aby si nechali zajít chuť! USA se Ruska bojí a také to dává náležitě najevo!
Pokud se Rusko a Čína rozhodnou bránit Irán, nevleze tam žádná americká a izraelská bota po mnoho let!
Nakonec poslední cirkusové manévry kolem Iránu a zvyšující se cena ropy vyhovuje i Rusku, takže proč by je nehrálo!
Ale do polívky si Rusko foukat nenechá.Přeci si nenechá zničit jadernou elektrárnu, kterou postavilo a hlavní argument je naprosto přesvědčivý pro celou světovou veřejnost!
Irán žádné jaderné zbraně nemá, a je celkem jasné, že o ně ani neusiluje, když má za zadkem Rusko a Čínu! To je lepší než jaderné zbraně!Také jaderný Pakistán a Indie stojí za Iránem! USA a Izrael je v pozici, kdy tahá za hodně kratší kus provazu, bude muset čelit svojí těžké dluhové krizi a myslím, že především USA zajde na válčení brzo chuť a Izrael zaleze do boudy jako zpráskaný pes a bude moc rád, když bude mít alespoň nějakou mezinárodní záruku, aby ho okolní arabské státy za všechny zlodějny a špatnosti, úplně "nesežrali".
Pokud zaútočí Izrael na Irán je to jeho konec, vojenský i politický a to si myslím,že izraelci zase takový magoři nejsou!!!

263756

21.2.2012 18:18

RE: Zatím ještě neproběhla ta správná mediální masáž!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

Reakce na 263756

Slabina supervelmoci
Martin Hrabálek - 23. Říjen 2001, rubrika Články

http://www.globalpolitics.cz/clanky/slabina-supervelmoci

Hrozby a ohrožení

"Podle nových principů války se ozbrojené síly již nepoužívají k tomu, aby byl nepřítel donucen podrobit se vůli druhé strany, ale spíše se používají prostředky, které mají nepřítele donutit, aby akceptoval její zájmy.", Qiao Liang, Wang Xiangsui

http://www.gewo.info/main/hrozby.htm
“Neomezená válka”

Knihu s uvedeným názvem napsali dva plukovníci čínské armády [3]. Podrobně se zde popisuje strategie války proti Spojeným státům. Strategie, která se vyhýbá síle a útočí na zranitelná místa. Jejím základem je konstatování, že budoucí válka nezůstane omezena jen na vojenskou část, ale zasáhne i tradičně nevojenské a pro armádu nedůležité oblasti. Profesionální kvalifikace autorů, oficiální vydání knihy a její příznivé přijetí může znamenat, že je zde skrytě vyjádřena čínská vojenská doktrína. Kniha navíc naznačuje i možné strategické směry útoku, pokud by snad mezi Čínou a Spojenými státy propukl konflikt.

Vše, co prospívá, může také škodit … a na světě není nic, co by se nemohlo proměnit ve zbraň …. průlom v našem myšlení nám rázem otevře království zbraní: jediný člověk dokáže zničit trh s akciemi, jediný počítač může zahájit virovou invazi, jediný skandál může v zemi protivníka změnit kurzy akcií nebo vystavit její politické představitele pomluvám na internetu, to vše lze zařadit do koncepce nových zbraní”.

Jednoznačně se zvyšuje množství cílů. Klasická válka byla zaměřena na ozbrojené síly. Liang a Xiangsui tvrdí, že hlavní zátěž příští války ponese především civilní obyvatelstvo, protože útoky budou z větší části zaměřeny proti hodnotám (countervalue targeting). “Co musí být jasné, je to, že nové pojetí zbraní je těsně spjato s životy obyčejných lidí. … Jsme přesvědčeni, že se jednoho dne lidé probudí a s úžasem shledají, že zcela běžné, příjemné věci získávají útočný a smrtící charakter

Předzvěstí války budou útoky na důležitou infrastrukturu. Elektrická energie, voda, národní finanční systém, doprava, veřejné zdravotnictví, havarijní služba, telekomunikace, to jsou příklady cílů, které mohou být zasaženy. Tato strategie se vyhýbá síle USA, jejím cílem jsou naopak americké slabiny. Jsou překračovány tradiční vojenské hranice. Ovšem cíle nejsou omezeny jen na fyzická zařízení. Kvalitativní obsahová analýza odhaluje, že mezi tyto zbraně autoři řadí i tzv. “genové zbraně” (gene weapons). Genetické zbraně působí na živé organismy, na obilí, dobytek i lidskou populaci. (BSE?)

263793

21.2.2012 20:51

RE: Zatím ještě neproběhla ta správná mediální masáž!

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 263793

Dik za prezentáciu Anonym 177 [smích],
aj keď to nie je, čo sa týka číňanov zďaleka kompletka..

Ďalšie snahy o koncepty-krátky prehľad:

Najstarší známy:
Západný(tzv.biblický-napr.Deuteronomium 23:19 – 20, 28:12 a Izaiáš 60:10 — 12,..)koncept informačnej vojny a

pr. jedného z jeho neskorších derivátov: NSA Security directive 20/1 - The Harvard Project r.1948,

Japonská - premiér(1982–1987) Yasuhiro Nakasone a ním založená IIPS(Institute for International Policy Studies-JAPAN),

Rusko 1975-1992 formovanie iniciatívy VP ZSSR-od r.1992 prvé autorské publikácie, analýzy a návrhy riešení-linky na univerzitné pobočky a strategické materiály(celkový základ konceptu- cca.2000 strán) doporučené v pol.´90 rokov Dumou tu boli tiež viacnásobne uvedené.

263804

21.2.2012 23:06

RE: Zatím ještě neproběhla ta správná mediální masáž!

PatMat 78.?.?.?

Reakce na 263756

Pre spravne pochopenie mozneho rozsahu doporucujem si pozorne precitat, aj viackrat ... pre istotu, zmluvu o NA/c/TO

263809

21.2.2012 12:31

Kdo potřebuje mrtvé?

DRAKEN 178.?.?.?

Že by židé potřebovali další holocaust s šesti miliony obětí, aby uskutečnili svůj sen o vládnoucí rase? Nebylo by to poprvé.

263782

21.2.2012 18:39

RE: Kdo potřebuje mrtvé?

steve 166.?.?.?

Reakce na 263782

.. no jo .., ale tech 6 milionu nebudou oni, akorat pozdeji prohlasi - "ze to jsou oni" !! Jak znamo - mrtvola pravdu nerekne a bude vyuzita k dalsimu 100letemu kasirovani zatim jeste "nemrtvol" ... [smích]

263795

22.2.2012 7:23

RE: Kdo potřebuje mrtvé?

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 263795

Také už nějakou dobu přemýšlím nad tím, kolik z těch 6 milionů mrtvých byli ve skutečnosti Češi, Slováci, Poláci, Ukrajinci, Rusové a další zbytečná slovanská chamraď (blijící smajlík není dostatečně blijící).

Také si říkám, aby až se jednou někdo doopravdy nas..štve a pošle nějakou tu hlavici na jistý blízkovýchodní stát, s překvapením nezjistí, že bombarduje prakticky prázdné ulice s ovšem vystaveným šestimilionovým účtem.

263821

4.3.2012 15:36

Nový směr!

Arne Bugs 90.?.?.?

Podle mě je Izrael jediný, kdo může rozhodnout o budoucnosti světa a proto souhlasím, že Izrael na svou velikost patří k jedněm z hlavních jaderných velmocí! pouze Izrael nám může zaručit mír a prosperitu celému světu. Pouze izrael může zlikvidovat hladomor ve světě. Pouze izraelský výzkum a jejich výsledky mohou každého z nás díky pravidelnému a dobrovolnému očkování přiveést k dlouhověkosti. pouze geneticky upravené potraviny nám zaručí zdravý vývoj! Pouze sionisti to myslí se světem a s námi nejlepe a musíme jim důvěřovat a podporovat! Milujme demokratický a svobodný stát Izrael a jejich jedinou sionistickou vůli! Sionisté jsou naši spasitelé!
Propagace sionismu pomůže tenhle zrůdný a fanatický ksindl zlikvidovat. Chválením sionismu, je dovedeme k samodestrukci!!!

264614

Tuto stránku navštívilo 8 527