Diskuze k článku

Havel

Příspěvků 189

18.12.2011 16:21

socha Lucifera-Světlonoše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://www.brno.cz/brno-aktualne/co-se-deje-v-brne/myslitel-vystupuje-ze-stinu/

258712

18.12.2011 17:06

RE: socha Lucifera-Světlonoše

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 258712

Tady je ten světlonoš, co se mu Havel upsal:
http://foto.mapy.cz/74336-brnenska-socha-Svobody

258726

19.12.2011 13:50

RE: socha Lucifera-Světlonoše

jaja77 213.?.?.?

Reakce na 258726

Kde se dovím, zda chcípnul na cirhózu? Příčina se na mainstreamu zamlžuje. Podle toho, jak rychle pošel, tak přepokládám selhání nějakého orgánu, nejspíše játry. I když nějakou pohlavní nemoc (selhání imunity) bych taky nevylučoval...

258904

19.12.2011 18:52

RE: socha Lucifera-Světlonoše

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 258904

Jeho poslední slova prý byla: jéééé, polštářek.

258937

19.12.2011 20:30

RE: socha Lucifera-Světlonoše

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 258937

když mu jej podávala Veš Krnová

258955

20.12.2011 1:26

RE: socha Lucifera-Světlonoše

steve 166.?.?.?

Reakce na 258904

.. nejspíše játry ..
------
.. cirhoza to nebyla. Dodali jsme mu novy model umele jatry minuly mesic. Moc se mu libila - byla modra. Mozna, ze si zase v te ozralosti hral se sroubovakem v programatoru a vyvalil pojistky ..., ale k umele jatre nase firma elektrikare nedodava, pouze nahradni filtry a "nahaty" katalog.
.. Holt - pristi cesky velikan - musi byt taky trochu od pojistek - aby demogracii vydrzel dele ..

258984

20.12.2011 10:14

Stev-O-

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 258984

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Mám na Vás otázku Steve. Existuje něco z čeho si neděláte srandu?

259001

20.12.2011 17:55

RE: Stev-O-

steve 166.?.?.?

Reakce na 259001

.. z hodnych lidi. Mam je moc rad a ctim je. No - nekdy si z nich delam taky srandu, ale oni mi rozumi a cesticky se schazeji ... Preji Hezke Vanoce !! ( fakt - beze srandy )

259045

21.12.2011 19:03

NEVÍM,

MH 88.?.?.?

Reakce na 258904

KDE SE VE VÁS BERE TAKOVÁ ZLOBA? MĚL JSEM TENHLE WEB ZA SERIOZNÍ A JEHO DISKUTUJÍCÍ TAKÉ, ALE TOHLE? COPAK NEMÁTE ÚCTU K ČLOVĚKU, USPOKOJUJE VÁS, KDYŽ NĚKOHO URÁŽÍTE A PONIŽUJETE? JSTE PŘECI TAKÉ LIDÉ. RESPEKTUJI ODLIŠNÉ NÁZORY, ALE NE PODÁVANÉ TAKOVÝMTO ZPŮSOBEM. martin

259167

21.12.2011 19:39

RE: NEVÍM,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 259167

Martine nezlobte se, ale Havel nebyl člověk, ale neuvěřitelná svině v lidské kůži. Svině, která vědomě dělala zlo a vědomě se tvářila za dobráčka. Snad ho omlouvá jen to, že ty nelidské móresy přebral v raném dětství jako vzorce chování od svého strýce Miloše a i od jiných zmrdů, kteří ho obklopovali. On se asi domníval, že takový je svět a takhle se chovají všichni lidi. On neměl o skutečné lidské morálce vůbec žádné ponětí. Byl to fakticky ubožák- a možná si to na sklonku života i uvědomil. Možná. Ale spíš ne.

259171

21.12.2011 19:59

RE: NEVÍM,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 259171

AMEN.A prectete si posledni stranku Pisma Svateho-Zjeveni sv.Jana Evangelisty.Jsou tam vyjmenovani ti,kteri budou mit u Posledniho soudu smulu.Vecnou.Jsou tam mimo jine neverni,zlodeji,vrazi,cizoloznici,pokrytci a VSICHNI LHARI,KAZDY,KDO SI LIBUJE VE LZI.I ty prostitutky maji vetsi sanci na smilovani,neni u nich uvedeno slovicko vsechny.

259174

21.12.2011 21:53

RE: NEVÍM,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 259167

Kde se v nás bere ta zloba? Tomu nás naučil právě on, Havel, tohle je jeho doba, ta změněná. Vy si myslíte, že se to člověka nedotkne, nezanechá stopu. Ta zrůda nám předvedla za těch 20 let všivárny, které si mnozí ani neuměli představit. A co nestihl on, tak předvedli jeho kamarádíčkové, jeho krevní skupina, ke kterým se vždy lísal a jejich zločiny a amorálnost podporoval. Vy jste nezaznamenal, jeho lži, cílené ponižování a de facto i ničení českého národa, neomalené vměšování do záležitostí suverenních států, válečné štvaní, dvojí morálku, selektivní humanitu, uspokojení ze smrti jiných, zabitých nelidským způsobem...?já ano. Každý sklidí to, co zaseje.
Jeho smrt jsem neslavil, neradoval jsem se např. tak, jako Hitlery Clinton při smrti Kaddáfího, ale uspokojení mi přinesla.
Jsem spokojen, že je ten neřád v pánu. Jen jediné mně vadí, že se nedočkal řádného soudu a trestu-šibenice. A budu spokojen ještě více až svrhneme tu mizérii, kterou sem přinesl, a to přijde. Jen si musíme pohlídat, aby nám zase nenasadili svou připravenou alternativu, že k tomuto už zase směřují je z událostí kolem nás jisté.

259193

22.12.2011 17:45

RE: NEVÍM,

Joss 77.?.?.?

Reakce na 259167

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1337-opilec-vaclav-havel-svedek-vypravi-o-byvalem-prezidentovi.aspx

259282

4.4.2012 12:35

RE: NEVÍM,

Zeměžluč. 89.?.?.?

Reakce na 259167

Tady tuto antisemitskou fašistickou chátru jste měl za seriozní? To musíte být z hodně jednoduchého kraje.

266340

18.12.2011 16:27

pan Havel se vrátil domu

fohat 88.?.?.?

jenže si,jako hrdina filmu projde očistsem,že soudí sám sebe...ostatně před měsíci měl příležitost ten film vidět,ale bohužel nepředstoupil před národ,aby sdělil,jak to opravdu bylo v Listopadu,jak to SLÍBIL....http://www.youtube.com/watch?v=DxtRzYHJcps

258713

18.12.2011 16:41

HAVEL

Milan L 217.?.?.?

Úplně jasně a srozumitelně řečeno panem Stworou. I já se musím připojit stejným názorem, že panu Havlovi bych nepodal ruku. Já dokonce ani berle, natož ruku... Je to ten největší humanitární maras, jaký česká společnost mohla vyprodukovatza posledních 80 let existence. O mrtvých přece v prvé řadě jen pravdivě a ne falešně...

258715

18.12.2011 20:38

RE: HAVEL

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 258715

Není co dodat, jen ta podivná pachuť. Souhlasím se vším co jste napsali.

258771

19.12.2011 0:35

RE: HAVEL

heyhola 99.?.?.?

Reakce na 258771

Jen si notujte frajeri... je mi z vas na bliti.

258835

19.12.2011 4:28

RE: HAVEL

p. 125.?.?.?

Reakce na 258835

..vzdy se najdou individua kterym se z pravdy dela spatne ...jako vy a pres.H.

258848

19.12.2011 0:59

RE: HAVEL

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 258715

Pan Stwora ma pravdu a mate ji i Vy. Tez jsem dosel k nazoru, ze soucit vlastne zaslouzej ti ,,havrani,, u kterejch erar vobednal tech 6 perkynek pro Havla .....

258839

19.12.2011 13:47

RE: HAVEL a metály

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 258715

prý vystavují asi 200 metálů, co ten sběratel dostal..
doporučuji knihu od Philip Agee Byl jsem agent CIA, kde popisuje své působení od Mexika na jih a mj. jak vyráběla CIA "slavné" perzóny, tím, že tlačila na univerzity(doktoráty), instituce(i na tu nobelistickou komisi)aj. a zajišťovala tak opakovaná ocenění pro tyto užitečné kolaboranty, že..

258902

21.12.2011 4:41

RE: HAVEL a metály

p. 125.?.?.?

Reakce na 258902

...cela ta ohromna propagandisticka masinerie pripominajici batusku Stalina a jeho mauzoleum...nekolik kilogramu medajli a mnozstvi doktoratu a majetku vzbuzuje podezreni a myslenky jak to jeden mohl stihnout a neni za tim zboznovanim treba neco jineho napr. ??zavedeni celeho naroda a jeho zotroceni , minus jeho majetek do naseho imperialistickeho chlivka...neslouzi ten ramus vlastne k zakryti mnoha nepeknych veci a osobnich vlastnosti jmenovaneho ????....

259121

4.10.2014 22:13

RE: HAVEL

Franta 90.?.?.?

Reakce na 258715

S tímto názorem se musí pouze souhlasit. Takhle si to nikdo nepředstavoval. Má vinu na všech špatnostech, které přišli ze Západu, na tom že jsou zde bezdomovci, žebráci.

318543

18.12.2011 16:41

Ale měl "globální" reklamu, celý svět naříká,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

i když Srbsko, Irák a Afgánistán s Osetií o něco méně ...
Čili to přece nemohl být špatný člověk, že ...
Ovšem srovnávat ho s Masarykem, když Československo pod jeho vládou zmizelo a řada zdejších průmyslových podniků i část prosperujícího zemědělství s ním, to už je od našich opětovně zglajchšaltovaných mainstreamových sdělovadel mírně přehnané.
Také jsem mu naletěl, o to víc si vážím intuice lidí, kteří ho prokoukli již v mrazivých dnech listopadu ´89.
Ovšem ani břitký odsudek editora nesnese srovnání s výlevem jeho floridského spoluexulanta...

258716

18.12.2011 22:39

RE: Ale měl

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 258716

No zrovna Rosse Hedvička bych vzhledem k jeho osobní historii moc nevytahoval. Editorovi Zvědavce bych poradil aby si .
přečetl pak možná nazná že Havel zase až taková svině na rozdíl od jiných dnes všeobecně uznávaných velikánů nebyl. Jako přídavek doporučuji kapitolu o Picassovi od stejného autora.

258815

30.7.2012 6:48

RE: Ale měl

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 258815

Na co si tu chces hrat? Havel byl swine jak me to bez vobalu naserviroval kazdej kdo ho znal a vetsi nez si ty myslis! Preptej se na nej v Praglu jestli mas znamosti s nekym kdo ho znal. Ja sem Kerkonosak a mam znamosti s lidmi i po tech letech v emigraci ve vokoli Trutnova ktery presidenta Havla moc dobre znali jeste z dob kdyz dal v pivovaru. By the way v 91 kdyz jsem se byl podivat doma me bylo receny ve vesnicky knajpe kam si Vasek Havlu chodill vozirat hubu, ze nachcanej jak mraky se u pipi kde dal ze sebe machra pred spoustou svedku podrek jak spolupracoval z STB! Jeden dedek duchodce kteryho pan president Havel malem dostal do lapaku me prozradil, ze Havel se vod sametovy revoluce vubec nezmenil a je uplne stejnou swini jako za Husaka jen s tim rozdilem, ze ho vopatruje jiny panstvo. Snad sis nemyslel, ze vsichni ti pametnici kteri pamatujou poblityho Havla se valet na zemi mezi futrama hajzlu si huby nepustej na spacir!

272716

21.12.2011 3:38

RE: Ale měl

p. 125.?.?.?

Reakce na 258716

...prece jen Masaryk se zaslouzil o vznik a rozvoj Ceske republiky, ceskeho i slovenskeho naroda a "dramatik" se zaslouzil o destrukci , dehumanizaci a zanik CR.....velkou merou...

259114

4.10.2014 22:45

RE: Ale měl

Franta 90.?.?.?

Reakce na 259114

Pouze se s tímto názorem musí souhlasit

318551

5.10.2014 1:06

RE: Ale měl

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 259114

Ja tenkrat myslel, ze soudruzi prevliknuty z rudejch do ruzovejch pyjam vam v ceskym krateru podle dlouholetejch tradic toho democratickyho dramatika ve Strasnicich misto do urny nechaj rovnou nasypat do presejpacich hodin a v ramci propagandy misto do garzonky na Vinohradech vodvezou na Hrad aby se tam jeste naposled trochu probeh .... [chechtot]

318555

18.12.2011 16:42

rem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Říká se, o mrtvých jen dobře. Hlavně bezprostředně po jejich skonu. U některých to však nějak nejde. A tenhhle pokrytecký člověk si za svůj život hodně doničil karmu. A bohužel, nejen svoji karmu...

258717

18.12.2011 16:44

aspoň se hezky pozná, kdo je vlastizrádce

dub 94.?.?.?

protože jen xindl jeho druhu ho bude opěvovat, slušní lidé si s úlevou odplivnou.

258718

18.12.2011 17:03

RE: aspoň se hezky pozná, kdo je vlastizrádce

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 258718

Ale to ne. Já znám spoustu slušných lidí, kteří budou truchlit. Oni prostě jen neví a dosud se nechají médii vyplachovat.

258724

18.12.2011 17:22

RE: aspoň se hezky pozná, kdo je vlastizrádce

Keiler 89.?.?.?

Reakce na 258724

Misto slusni lide si odplivnou, bych pouzil vyraz soudni lide si odplivnou.

258730

18.12.2011 22:15

RE: aspoň se hezky pozná, kdo je vlastizrádce

Petr Hejplík 90.?.?.?

Reakce na 258730

Takže svoboda projevu není? Vlastizrádce?Velmi silná slova dobře tak nám napište jak náš pan Ex Prezident přišel k majetku, který byl zablokován Benešovými dekrety pokud vůbec víte co to bylo děkujeme. Já se narozdíl od vás podepíšu s pozdravem Petr Hejplík

258810

9.1.2012 0:43

RE: aspoň se hezky pozná, kdo je vlastizrádce

Dav 78.?.?.?

Reakce na 258724

Lidi jsou ovce a věří co jim řeknou v televizi. Havel byl podvodník první kategorie.

260435

18.12.2011 16:47

o mrtvých jen dobře

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

proto k vencovi - bez komentáře [mrknutí jedním okem]

258719

18.12.2011 17:50

RE: o mrtvých jen dobře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 258719

No počkat, počkat, o Hitlerovi se přeci taky neustále mluví. [mrknutí jedním okem]

258736

18.12.2011 19:59

RE: o mrtvých jen dobře

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 258736

třeba ještě žije [mrknutí jedním okem] [chechtot]

258758

18.12.2011 16:50

autocenzura jak za komančů

JanaJ 78.?.?.?

na portálu Ihned mizí od poledne jedna diskuse o tom ochlastovi, za druhou [smích]

258721

18.12.2011 21:39

RE: autocenzura jak za komančů

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258721

Kdyby jenom na iHNed.cz..., je to nepochopitelne, KOMU hergot vadi, ze tuhle kreaturu s vlivem - jak pan editor trefne postrehl - s vlivem bohuzel na cely bajecny zapadni zdegenerovany bankrotarsky svet, lidi za ta leta poradne prozreli a proste ho nemusej... KDO to tady v te "svobode" urcuje (nesvobodne) vkus??? KOMU vadi ze chci v diskusi napsat neco ohledne Havlova verbalniho vynalezu "humanitarni bombardovani"? KOHO by vytacelo kdybych napsal neco co si myslim o jeho nazoru ohledne "temnych slusovickych nitkach prrorrustajicich nasim potrravinarstvim". Nevim jaky smajlik pridat, vesely, smutny?...Tak asi takhle [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

258794

18.12.2011 16:51

povl

petesv 2.?.?.?

Jestli toto byl největší Evropan, raději budu Turkem. Tipnu to tak max. na 5 let, co začnou vylézat na světlo jeho pravdivé "skutky" a objektivnější hodnocení. Dnes ovce lomí rukama a naříkají, až je k blití z té lidské tuposti. A co majetky, vzal sebou? Aha, rubáš nemá kapsy! Poučení pro další svině. [bliji]

258722

18.12.2011 17:06

Přesné a vystihující. Havel otrávil život ještě na dlouho... :o(

Ing. Jan Brázda 86.?.?.?

Lži a pokrytectví, to byl Havel. A jeho "dílo"? Podívejte se do parlamentu, justice a ekonomiky!

258725

18.12.2011 17:20

Řekl bych,

J. Hruška 79.?.?.?

že mezi Gottwaldem a Havlem je několik rozdílů. Ten nejlépe viditelný je, že Gottwald měl tolik slušnosti v těle, že se uchlastal do pěti let potom, co z nás udělal Stalinovy pacholky.
J. Hruška

258727

18.12.2011 17:20

Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

Jan Holý 188.?.?.?

Vážení negativisté všeho míra,

dlouho jsem si myslel, že zde na tomto serveru najdu alternativní názory, ne-mainstreamové pohledy apod. Ale dnešek mě přesvědčil, jaká ho*ada zde publikují a často i recenzují.
Ať už byl Václav Havel kýmkoliv, i se svými chybami, byl to člověk jako vy. Na rozdíl od vás se dokázal zviditelnit i jinde než jen ubohým pliváním na tomto trapném serveru.
Elementární slušnost je znakem kultivovaného člověka. To co předvádíte vy, z toho je mi opravdu zle. Ulevte si na vašem WC a nešiřte tady hnus úpadek vaší osobnosti.
Sbohem "Zvědavče", ty trapný servere schovaný v západním světě, na který stále pliveš ale díky kterému můžeš paradoxně existovat.

258728

18.12.2011 19:31

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

jp 94.?.?.?

Reakce na 258728

Ale že jste s námi zametl!
No nic, teď už jste dávno na ostatních serverech, mezi svými - a jistě se jako ubožák necítíte. Taky říkám: sbohem!

258746

18.12.2011 19:43

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 258728

Chvála panu Bohu za Vaše rozhodnutie. Škoda, že ste sa nerozhodli takto už skôr. [velký smích]

258750

18.12.2011 19:48

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258728

To v žádném případě! "Člověk" jako vy určitě, ale jako já a mnoho dalších rozhodně ne.

258754

18.12.2011 19:52

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 258728

elementarna slusnost je nieco,co ty urcite nemas, dalsi kkt ktory z vysky svojho ega zhliadol dolu na nas obycajnych smrtelnikov. teraz zavri hubu, spakuj sa a pal do <I>. nerad byvam vulgarny, ale tychto curakov co lezu tam, kde ich nikto nevola a potom maju plnu hubu sprostych reci nejako nezvladam

258755

18.12.2011 20:41

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

Jan Holý 188.?.?.?

Reakce na 258755

Vaše slabomyslná reakce mě velmi pobavila. Aspoň se teď vybarví, kdo je co zač, že.. No nic, sbohem.

258775

18.12.2011 22:48

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

rem 89.?.?.?

Reakce na 258775

Vážený Holý Jene,
rozhodl jste se dobře. Tohle opravdu není server pro Vás. Ale přesto, zkuste se zamyslet nad tím, čemu slouží ty neskutečné a pokrytecké adorace zemřelého v mainstreamu.
BTW, měl bych typ na člověka, který si naši velkou úctu navždy opravdu zaslouží. Jeho jméno je Karel Kryl.

258818

19.12.2011 1:54

RE: Karel Kryl - Souhlas

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 258818

Souhlasím. Před VLKR (Velkou Listopadovou Kapitalistickou Revolucí) [smích] znal Karla Kryla a jeho písničky úplně každej. Havla znalo pár lidí. Ale nedal se koupit a brzy po listopadu jim začal foukat do kaše. Prý mu už ani ruku nepodali. Kryl byl tím symbolem let 68-89.

Když jsme ho na vojně poprvé slyšli zpívat z Českého rádia tak jsme všichni brečeli. A pak už s námi gumáci nic nezmohli. I když tvrdě agitovali až do zvolení Havla presidentem, kdy dostali befelem opak. [smích]

258840

18.12.2011 20:09

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

dub 94.?.?.?

Reakce na 258728

tento dobytek přestal být člověkem a sám se vyřadil z lidské společnosti svým humanitárním bombarodváním a dalšími válečnými zločiny a zločiny proti lidskosti.
tak tady nikdo nemůže tvrdit, že byl člověk. nebyl, byl to dobytek.
a když zdochne dobytek, dá se do kafilerie a nemluví se o tom.

258765

18.12.2011 20:35

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

steve 166.?.?.?

Reakce na 258728

.. takto treba hovorit - sudruh Holy !!, Dobre ste to prediskutovali !! A tak "humanitarne" !! ...
------
... takze - dejte pusu Vendovi na celo, .. a mazejte o dum dal ...

258770

18.12.2011 20:54

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 258728

Mluvite me z duse, pane Holy.
Zajimalo by me, co zdejsi hulvati delali v dobach diktatury, kdy byl pan Havel komunisty 3krat veznen.
To co zde ti "lide" predvedeji je obycejny fekalismus a je to na zvraceni.

258778

19.12.2011 0:38

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

smoke 89.?.?.?

Reakce na 258778

Zajimalo by me, co zdejsi hulvati delali v dobach diktatury, kdy byl pan Havel komunisty 3krat veznen.

Zřejmě, na rozdíl od bývalého p. presidenta, pracovali.[mrknutí jedním okem] Ovšem, na rozdíl ode dneška, pro národní ekonomiku a nikoli jako námezdní lidské zdroje pro podvodný nadnárodní finanční kapitál, který vyvádí veškerý zisk ven z ČR.

258837

19.12.2011 8:31

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 258778

Vězení se šampaňským a kaviárem bych brala taky (viz jeho Dopisy Olze).
V tom jeho kriminále se mu vedlo líp, než se dneska vede průměrnému pracujícímu člověku. I než se vedlo průměrnému pracujícímu člověku tehdy. A to je co říct.
Svoboda je krásná věc. Ale ona tady nebyla tehdy a není ani dnes. A je jedno, jestli vám ji vezmou jaksi rovnou, nebo zprostředkovaně ekonomickým nátlakem.

A kdybyste chtěl žvanit něco o banánech, jak mají vám podobní ve zvyku, pad doporučuju ochutnat dnešní jídlo chudých - topinku s banánem (dneska totiž zase neseženete opravdový česnek). Bon apetit.

258864

18.12.2011 21:04

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

petesv 2.?.?.?

Reakce na 258728

Nazdar, popírače. Zrovna jsem chtěl napsat, že je to nuda, že mi tu dnes chybí nějaký ten placený diskutér nebo aspoň blb. A ejhle, už je tu. Pěkně nám nandal. Přeji mu plno humanismu i bombardování. Za sousedy mu přeji nepřizpůsobivé, za manželku vysloužilou feministku. Děti jeho ať ochutnají všechny drogy, ať musejí chodit v keckách celý rok. Přejí mu DPH aspoň 45% a to na všechno. Lékařskou pomoc za poslední úspory. Přejí mu všechno z Kalouskova programu. Mládí vpřed!!! (Hlavně dnes není slyšet toto heslo. A přece ti co v r.89 uchvátili moc, už dávno nejsou mládí. Dnes bychom každému z nich mohli říct: podívej, cos napáchal)

258783

18.12.2011 23:23

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 258728

Když tak čtu ty reakce na názor pana Holého, tak asi budu patřit k menšině. Někdo tady o Havlovi píše jako o zrádci, jiný jako o opilci, další ho srovnává s Gottwaldem. Nezlobte se, ale to je úplně mimo mísu a pro mě nepřijatelné. Myslíte, že by Havel třeba podepsal rozsudek smrti Horákové a dalším podobným lidem? Já jsem přesvědčený, že ne. Zazlívám Havlovi některé věci, ale takhle na něj teda plivat nedokážu. To je hnus. Havel jako každý člověk měl své chyby a byl bez pochyby také různě manipulován. Kdo z Vás dokáže objektivně posoudit, co byla v jeho činech nevědomá chyba, co úmysl, co manipulace někým jiným, co naivita, ..... Na Havlovi jsem oceňoval právě to, že byl lidský ... i s těmi chybami. Takže se připojuji k názoru pana Holého, ale s tím rozdílem, že pokud mi to bude umožněno, tak budu Zvědavce navštěvovat dál. Je tu spousta zajímavých nekonvečních názorů a zdrojů informací, které prostě zmanipulovaný mainstream nepřináší. Je fajn, že pravdu si mohu hledat sám.

258824

18.12.2011 23:35

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

dub 94.?.?.?

Reakce na 258824

to ne, takový troškař nebyl.
on spolupodepsal rozsudek smrti nad 1 milionem iráčanů a ještě k tomu přemluvil další (plus těch 0,5 milionu mrtvých dětí, který albrightové i jemu stály za to). a k tomu je nutno přidat mimo jugoslávie ještě další mrtvoly v zemích, kde schválil a podporoval humanitární bombardování.
takže do gottwalda, ech, gottwald do něj mýá hodně daleko.

258828

18.12.2011 23:59

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258824

Trochu bych parafrazoval Orwella a rek bych "vsichni jsme si lidsti, ale nekteri jsme si lidstejsi". Tolik asi k te vasi thesi ohledne Havlovy udajne polidstenosti. S Gottwaldem vas asi zklamu, neb objektivne musim sdelit, ze pro vetsinu naroda lidsky byl. Pro mensinu (byt casto citala statisice) nebyl, ale pro miliony byl. Takova byla doba. To ze nedomyslel nasledky takovych cinu jako neomilostneni Horakove a jinych alespon od toho provazu, je trochu na jine tema. Havel srovnani s Gottwaldem v urcite rovine rozhodne snese, ale jsou to dve uplne odliste osobnosti pusobici v uplne odliste dobe, tak tu nevytvarejte plane vasne.

258833

23.12.2011 3:32

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

p. 125.?.?.?

Reakce na 258824

...za Havla vrazdili jini/proxy/ on sam byl zrejme zbabelec i kdyz s umysly ....a tak treba propusteni vrazi jeho amnestie.....bombardovaci letadla tristivymi bombami z 5 kilometru na bezbranne obyvatelstvo ..v..Iraku,Belehrade , Lybii atd...

259339

18.12.2011 23:45

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

Guess 78.?.?.?

Reakce na 258728

Tady si počti: http://suvislosti.eu/zobraz_foto.php?f=281.jpg

258830

19.12.2011 4:25

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

p. 125.?.?.?

Reakce na 258728

...vy mluvite o lidech a my o parazitech , co predvadime my ze si na nic nehrajema na rozdil od "elementarne slusneho" nadsence bombardovani deti zen a invalidu....

258847

19.12.2011 13:21

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 258728

vidím to úplně stejně.♥

258898

23.12.2011 3:25

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

p. 125.?.?.?

Reakce na 258728

....pane Holy zda se ze vas Havel a jeho pratele jeste neoholili....jo vono se rekne mala chybicka se vzdycky vloudi a treba to jeste napravi ...ale ty nasledky....ty souteze za pohreb krasnejsi mezi Congem a Havlem a kde se bude vice brecet...vetsi tryzna..pochod padlych revolucionaru...kde budou stat sochy vetsi a jeste vetsi a kde jich bude vice.....v Koreji nebo Cesku...prejmenovat vsechno na svetlou pamatku...a doufam ze vy prispejete na tyto smutecni slavnosti vice nez musite jako obcan ze svych dani .... a pravidlem zustava ti co tak okazale pohrbivaji to nikdy nezaplati.....

259338

18.12.2011 17:21

Zdržím se komentářů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Nyní ho už bude soudit někdo jiný.

258729

18.12.2011 17:25

pro mladší

fohat 88.?.?.?

osvěžení paměti http://www.youtube.com/watch?v=baPljmZbUjU&feature=player_embedded#!

258731

18.12.2011 17:28

Jedine, co bych mohl říci

L.C. 90.?.?.?

Svět bude po dnešku o něco, i když jen nepatrně, o něco lepším místem.

258732

18.12.2011 23:23

RE: Jedine, co bych mohl říci

čěf 94.?.?.?

Reakce na 258732

Jsem rád, že už to máme za sebou. A jdu shánět další vánoční dárky.

258823

22.12.2011 1:57

RE: Jedine, co bych mohl říci

p. 125.?.?.?

Reakce na 258732

...a kdyby nic jineho , tak havel znicil nadeje naroda..../o kterych sam nejvice a lzive kazal/.....

259223

18.12.2011 17:28

ó děkuji....

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

To jsem netušil, jak je ta Pravdoláskovská mafie je silná, masmédia dělají tryznu, jak za Brežněva. Proto byly zrušeny veškeré diskuse k této události, protože se nám všem ulevilo, slušní lidé mají klid v srdci a hezký dárek pod stromeček. I když škody, které způsobil, jsou nenapravitelné. Pro mě osobně byl nebožtík jen něčím odpudivým, znal jsem ho osobně ještě před Sametem, loutka, ubožák, neználek, opilec, blekota. Jestli takhle má vypadat světová "elita", tak v tom případě jsem raději ten nejhorší plebejec...

258733

18.12.2011 23:56

RE: ó děkuji....

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 258733

A až se to jednou masově provalí, koho nám to vybrali za ikonu a jak jsme jim to sežrali ... to bude v alejích nablito. Možná to jednou do médií vypustí sami, aby si nás vychunali: taková potupa, nejen, že nám někoho uměle naoordinovali svými placenými potlesky.. ale navíc takovýho úchyla.

258832

19.12.2011 2:44

RE: ó děkuji....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 258832

>A až se to jednou masově provalí, koho nám to vybrali za
>ikonu a jak jsme jim to sežrali ... to bude v alejích nablito.
>Možná to jednou do médií vypustí sami, aby si nás
>vychunali: taková potupa, nejen, že nám někoho uměle
>naoordinovali svými placenými potlesky.. ale navíc takovýho
>úchyla.
K tomu provaleni dojde brzy. Jenom co povadnou vence na jeho hrobu.

258844

22.12.2011 0:44

RE: ó děkuji....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 258844

A Klausova klika začne točit na plné pecky.

259217

18.12.2011 17:50

My zíráme, vy zíráte...

leo69 89.?.?.?

jak se všichni vyjadřují, teď mluví i Duka (který ho snad navrhne na svatořečení). Lidem na ulicích tečou slzy, soudružky z lidu lomí rukama, každej blb z rohu ulice má pocit, že byl jeho kamarádem. Na vánoce budeme, z důvodu jeho pohřbu, bez pohádek a estrádních programů, hospody budou zavřené, z důvodu státního smutku. Připomíná mi to časy, když umřel kdysi Andropov... Koncem roku začne všelidová finanční sbírka na výstavbu Havlolea. Návrh už načrtnul Kaplický ve tvaru chobotnice a postaví ho na Letné...

Ten si to uměl načasovat, prostě zkažené Vánoce!

m,[mrknutí jedním okem]

258735

18.12.2011 22:41

RE: My zíráme, vy zíráte...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258735

Stejně to budou poslední vánoce a tak co. O jedny víc, nebo míň, na tom už nesejde... [naštvaný] [bliji]

258816

19.12.2011 11:32

RE: My zíráme, vy zíráte...

dermatológ 87.?.?.?

Reakce na 258735

Len si nedajte pokaziť Vianoce spomienkou na takéto fekálie. Takéto hovno sa má jednoducho spláchnuť a zabudnúť ako na každé ďalšie a nie stavať pomníky. Tvor, ktorý má na svedomí smrť tisícov obetí humanitárneho bombardovania, bezbrehého rabovania a morálneho rozkladu spoločnosti, ktoré do jeho príchodu ku korytu, ktoré si mimochodom užíval aj za mrežami, dokázalo vytvárať hodnoty, ktoré kleptokrati rozkrádajú celé desaťročia, si nezaslúži ani len spomienku na to, že bol. Nedajte sa nalákať titulkami presstitútok, aký to bol ľudomil, mal rád len seba, svoj bachor a nič viac. O ľudí sa nestaral, tieto skutočnosti uviedli pamätníci ešte za jeho života, aké väčšie svinstvá ešte vyjdú na povrch. Kráľ udavačov - prezident - naša hanba...

258883

18.12.2011 17:54

Díky Pánu Bohu za Zvědavec!

Zeitgeist 78.?.?.?

Jediné místo, kde lidi Havlovi nelezou do... Imperialistická loutka to byla, která schvalovala "humanitární" bombardování civilního obyvatelstva tam, kde se to Americe a jejich evropským patolízalům hodilo. Jsem rád, že už je v Pánu a chci věřit, že očistec pro něho bude přiměřeně dlouhý. Teď ať si ďas vezme ještě hlavu České politické mafie, Klause a jeho pohůnky. Však ona už si smrt už brousí kosu. [bliji]

258737

18.12.2011 19:14

RE: Díky Pánu Bohu za Zvědavec!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 258737

Súhlas. Súdiť ho bude niekto iný.
Môj komentár: Zdochol besný pes, ejakulát samého pekla.

258740

18.12.2011 18:55

Opilec Havel

Bethor 81.?.?.?

Po přečtení tohoto článku, každý ztratí iluze jako jsem je ztratil já. http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5553-...

258738

18.12.2011 18:59

Jen bych řekl

Olda77 173.?.?.?

Jen bych vzpomenul, likvidaci našeho zbrojního průmyslu v zájmu cizích zbrojovek, jeho šílenou amnestii, kdy vypustil z vězení i vrahy a pedofily a má tak na svědomí mnoho životů. Vzpomínám, jak v TV prohlásil, že podepsal spolupráci s StB. Nezapomenutelná je jeho zrada Jugoslávie - humanitární bombardování. (Bratři Srbové byli jediní, kteří nám šli na pomoc když nás ohrožoval Hitler). Podpora válek v Iráku, Libii. Nezapomenu na jeho poradce z řad KSČ a StB, atd. Nezapomenu na jeho lži v projevu v roce 1989, za které se neomluvil. Zradil český národ pro cizí zájmy. To je vše.


[pláč]

258739

18.12.2011 20:21

RE: Jen bych řekl

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 258739

Spolupráci s StB musel Havel mj. podepsat proto, aby mohl být podmínečně propuštěn včas - aby to stihnul ve správné době na správný balkón, za správný kecafon.

258768

18.12.2011 20:44

RE: Jen bych řekl

Olda77 173.?.?.?

Reakce na 258768

Nevím jestli máte pravdu. Matně si pamatuji, jak v TV vykládal, jak za ním přišli dva k němu domu a velice slušně se s ním bavili a pak řekl, že podepsal spolupráci s StB.

258777

19.12.2011 11:48

RE: Jen bych řekl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 258777

Jo, Venca byl prostě takový blábolil, že člověk nikdy nevěděl, jestli kecá schválně nebo to má z chlastu. Takže vlastně můžeme mít oba pravdu, svým způsobem.
Blažková

258886

18.12.2011 21:20

RE: Jen bych řekl

Dstr25 90.?.?.?

Reakce na 258739

Když něco není konkurenceschopné tak to zaniká, tomu se říká strukturální výkyvy, možná by to chtělo trochu číst [mrknutí jedním okem]. Zrada Jugoslávie? V čem přesně? Narozdíl od jiných si byl vědom, že boj za něco přináší oběti a pochybuji o tom, že schvaloval bombardování civilního obyvatelstva. To bylo samozřejmě politováníhodné, jeho "humanitární bombardování" se vztahovalo hlavně na útoky na vojenské a polovojenské cíle v Jugoslávii. Nemluvě o tom, že on lépe, než kdo jiný věděl, že boj za svobodu a demokracii stojí oběti a on svými pobyty v komunistických kriminálech a z nich podlomeným zdravím takovou obětí byl. Válka v Iráku i Lybii bylo správné rozhodnutí a obě udělaly svět bezpečnější a zařídily spoustě lidem lepší život do budoucna. Že by byl členem StB o tom nic nevím. Ta amnestie se mu moc nepovedla, to je pravda, ale nikdo není bez viny a každý udělal chyby. U něj ale jednoznačně převažuje to dobré co udělal, než to špatné. [naštvaný]

258789

18.12.2011 22:01

RE: Jen bych řekl

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258789

"Humanitarni" uloupeni kusu srbskeho uzemi zvaneho Kosovo a predani ho etniku, ktere navic jiz kousek vedle SVOJI zemi ma, samozrejme nejake obeti stoji, ze jo, ehm. Ale do zadneho paktu uz nepolezem, teda, krome NATO, vlezem akorat do NATO ale pak uz rozhodne nikam! Jo a, ehm, budou o tom vychazet knihy ktere to potvrdi! Na tema Libye a Irak s vama (hergot takovy odpad snad nestoji ani za vykani) diskutovat nebudu, masturbace, te jeste bude...

258803

19.12.2011 0:36

Rozložený stát a jeho zadlužené torzo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 258789

není žádné terno, nehledě na brutální pošlapání mezinárodního práva (pečlivě vypiplávaného od třicetileté války) na všechny možné způsoby - i když si plutokraté dávali své řádění "posvětit" různými dodatečnými rezolucemi OSN, které stejně nakonec nedodrželi - nejmarkantněji se to projevilo na příkladu Kosova.
V Iráku i Lybii si spousta lidí polepšila tím, že zdrhla "na Západ", jinak to tam opravdu vzhledem k obětem, které si rozhodně nepolepšily, není velké terno. Pro svět byli paradoxně bezpečnější diktátoři, kteří drželi na uzdě náboženské fanatiky a dalo se s nimi i mluvit (zejména s Muamarem, který si ovšem mylně myslel, že mu zůstalo dost suverenity na výběr obchodních partnerů).
Co se týče spolupráce s StB, V.Havel zřejmě podlehl dojmu, že je proti němu osnována provokace a udal nějaký protirežimní leták.
Ostatně je až úsměvné, jak ho nynější režim vydává za zuřivého antikomunistu, ačkoli jeho rodinu vládci neperzekuovali takovým způsobem, jako např. sociálnějšího (než zednář 33.stupně Rašín) prvorepublikového ekonoma Engliše, který byl odsunut z Prahy. Protože starý Havel půjčoval Lucernu komunistům na sjezdy, zůstal mu luxusní byt na nábřeží a strýc exprezidenta se mohl legálně vystěhovat do SRN.

258836

19.12.2011 7:39

RE: Jen bych řekl

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 258789

Nejen že schvaloval bombardování civilního obyvatelstva v Srbsku, on schvaloval i bombardování Libye. Válečná zločinkyně Allbrichtová, která otevřeně reportérům řekla, že těch 500 tisíc mrtvých iráckých dětí stálo za to, a která se tak ráda líbá s hromadným vrahem Thacym, byla jeho nejlepší přítelkyně.

A co to plácáte o komunistických kriminálech? Dnes již každé malé dítě ví, jak si tam Havel hověl, jak tam byl na rozdíl od skutečných disidentů doslova hýčkán a obklopen pamlsky od Olgy- což dokonce sám popsal ve své knize Dopisy Olze. Zdraví si zkazil naprosto sám, když nezřízeně chlastal a kouřil na divokých mejdanech, kde se svými kumpány prochlastávali peníze z ciziny od Janoucha. Nelze než souhlasit s Cibulkou, který mu těsně „po revoluci“ na soudu, kde se Havel zastával všech estebáků, kdysi řekl: Vašku, jsi prase a hovado!

258859

19.12.2011 8:27

RE: Jen bych řekl

Roman 85.?.?.?

Reakce na 258859

Však tenkrát republikáni v parlamentu navrhovali, aby byl Cibulka (od)souzen za PROZRAZENÍ STÁTNÍHO TAJEMSTVÍ.

Jinak, už se údajně ví, NA CO Havel zemřel, cituji:

"Lékařské konzilium se shodlo, na co zemřel. Zemřel NA přání většiny slušných obyvatel." [chechtot]

258862

19.12.2011 12:15

RE: Jen bych řekl

Farewell 213.?.?.?

Reakce na 258859

Ano, kdo četl Dopisy Olze, tak to musí vědět, na rozdíl od lidí, kteří jsou zmasírovaní pouze masmédii [smích]

258890

19.12.2011 18:54

RE: Jen bych řekl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258789

Předpokládám, že jste to vše myslel ironicky, že ano.. Že v Jugoslávii šlo o svobodu a demokracii - před tím tam měli diktaturu?? Že byla dovolená v Jugoslávii za totality (komunistické, ne té dnešní kapitalistické) touhou všech, to si nevzpomínáte??? Tak proč melete o demokracii - PRO KOHO, pro Kosovo a spol?? Kdo záměrně vyvolal etnické násilí? Západ a jeho spojenci. A Írák a Lybie udělaly svět bezpečnějším?? To je špatný vtip, že ano. Podle toho asi věříte, že 9/11 opravdu provedli arabští "teroristi". Pokud ano, tak stále máte klapky na očích a o světě vůbec nic nevíte. Pak je mi Vaší naivity spíše líto. [cool]

258938

18.12.2011 19:19

Doufam ze shori v pekle...

Kevin 95.?.?.?

Mam v rodine lidi, kteri skutecne trpeli ve vezeni a makali v Jachymovskem koncentraku v stejne dobe, kdy pan Kandidat Tajne Spoluprace Vaclav Havel sedel ve fesackem kriminalu na Ruzyni a ve svych Listech Olze si objednaval sampanske, kaviar a cigarety. Proto sleduju ty tanecky kolem jeho umrti se silnejicim znechucenim. Ono mozna bude pro mnohe zajimavym ctenim tenhle text, kolujici Ceskym webem...

258742

18.12.2011 19:45

RE: Doufam ze shori v pekle...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 258742

... asi tak...
Můj děda i táta si Jáchymovem prošli. Tenhle "fešácký" kriminál se na nich podepsal tak, že oba se už nikdy nevzpamatovali. Děda přežil asi 11 let poté (a já si na něj pamatuju jen velmi matně, byla jsem malinká) a táta (zavřený jako dvacetiletý) se dožil po mnoha zdravotních obtížích 52 let.
Nikdy jsme se jako rodina nepřihlásili k žádnému "odškodnění". Máma prohlásila, že je to všechno jedna pakáž, lidský život se penězi vyvážit nedá a nejraději by jim za to naplivala do ksichtu.

258753

19.12.2011 4:38

RE: Doufam ze shori v pekle...

p. 125.?.?.?

Reakce na 258753

...mate pravdu take jsem se neponizil ,ale mate narok na 3000 za kazdy rok vezeni....

258849

18.12.2011 19:26

neskutečné

pabloo pabloo (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Hlavně že vy tady na tomto blogu truchlíte, když dostali Bin Ládina, Kaddáfího, Husajna.
To jste někteří ronili krvavé slzy.
Když umře slušný člověk, tak máte radost.

258744

18.12.2011 20:43

RE: neskutečné

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 258744

Jak to byla s Ladinem se uz nikdo nedovi a Kaddafiho popravili bez soudu, Husajna se "soudem". Verte mi, ze bych za Havla taky uronil slzu kdyby s nim nekdo udelal za pravdu a lasku humanitarni interview v Abu Graib a pak jeho ostatky humanitarne pohrbil nekde za mestem, stejne jako v pripade osvobozenych Iracanu, na ktere zrovna nespadly humanitarni bomby nebo humanitarni fosfor.
Havel by byl slusny jen pokud by byl uredne retardovany a nevedel co mele. Jelikoz nebyl, tak to byl prachsprosty lhar a takovi lide se rozhodne za slusne mezi ostatnimi slusnymi nepovazuji...

258776

18.12.2011 19:27

a co na to Werich?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=ktA1MELlxeU&feature=related

258745

18.12.2011 19:33

K Havlovi

Lin 85.?.?.?

Bylo mu asi pětasedmdesát a při jeho životním stylu je spíše zázrak, že se jich dožil. Nebo čekal nesmrtelnost? Všechno se koupit nedá...
Neměla jsem ho nikdy za "symbol" ani za kladného hrdinu, jeho zásluhy pro národ marně hledám v paměti.
V Havlově životopise od Jana Bauera (vydáno 2002 a není to žádný štvavý pamflet, naopak) se můžeme dočíst (vše jsou citace z knížky, ne má slova):

Pdplk. Chovanec na něj nevzpomíná nijak špatně: "Viděl jsem ho jako člověka velmi upřímného, chvílemi až plachého. Dal by se charakterizovat větou "co nevěděl, nepověděl". Havla nemělo smysl získávat pro spolupráci prostě proto, že sám velmi ochotně poskytoval veškeré informace o dění v disentu a o jeho záměrech."...
...Pro estébáky byl pouze jedním z "ostatních" chartistů. Nikterak je svou důležitostí nepřevyšoval. Důležitým se stal prakticky až za pět minut dvanáct, tedy v průběhu roku 1989. Pro STB byli významní Zdeněk Mlynář, Jaroslav Šabata a Jiří Hájek. Havel byl známý spíše v zahraničí, protože spolupracoval se zahraničními novináři, zval je na Hrádeček a poskytoval rozhovory. ...
... Chartisté měli honorovány příspěvky pro zahraniční rozhlasové stanice. Rádio Svobodná Evropa platilo za rozhovor od 500 do 1000 marek a 500 marek za informaci. Hlas Ameriky platil 300 dolarů za rozhovor a 200 dolarů za informaci. Nejaktivnějšími přispěvateli byli Václav Havel, Jiří Dienstbier a Petr Uhl.
Další zdroje poskytovala Nadace Charty 77. Tato nadace vznikla v roce 1978 ve Stockholmu původně z iniciativy posrpnového emigranta fyzika Františka Janoucha, zetě významného marxistického filosofa a agenta Komunistické internacionály Arnošta Kolmana. V letech 1980 - 1989 vyplatila tato nadace osmdesáti chartistům do Československa 380 tis. dolarů, což představovalo kolem 60 tis Kčs ročně na osobu. V té době byl průměrný plat občanů zhruba 2 tis. Kčs měsíčně....
Ve vzpomínkách spoluvězně, také chartisty, se dozvídáme, že Václav Havel dostával potravinové balíčky z domova výhradně s potravinami z Tuzexu. Kouřil jedině americké cigarety, ale nikdy nikomu nenabídl, naopak si svůj majetek vždy pečlivě střežil. Už tehdy trávil většinu času spřádáním plánů, co bude, až budou vládnout chartisti. Dokonce rozdělovat i ministerská křesla.

258747

18.12.2011 22:23

RE: K Havlovi

QV 178.?.?.?

Reakce na 258747

Na Internetu se jeste najdou prameny, podle kterych Nadaci Charty financoval Georg Soros....mimo dalsich "sametovych" a "barevnych" revoluci ... Z lasky k blizniku a se snahou vybudovat vsude demokracii ?

258813

18.12.2011 19:38

Som zvedavý kedy napadne vašej Jahvem vyvolenej vrchnosti postaviť Vencovi Láhvovy pamätník.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Som zvedavý kedy napadne vašej Jahvem vyvolenej vrchnosti postaviť Vencovi Láhvovy Humanitárnemu Bombardákovi ikone prevratu z 89 a všetkého bordelu a morálneho úpadku za posledných 22 rokov, nejaký ten veľký a pekní pamätník. Dovolil by som si poradiť už niečo osvedčené a inšpirovať sa Stalinovým pomníkom v Prahe na Letné a bolo by dobré ho spraviť aj ako skupinové súsošie, ako bolo to staré. Prví by bol Venca Láhev a za ním Václav Tunelpapa a potom nejaké tie ďalšie osobnosti, určite sa za posledných 22 rokov vyskytli. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

258748

18.12.2011 19:42

jak jsem to zjistil, vypnul jsem čt

r.m. 62.?.?.?

a povinně si nasadil kůru béčkovými westerny, rádio ani nezkouším zapínat
[velký smích]

258749

18.12.2011 19:45

jedno malé přání

Six 87.?.?.?

Tak jsem v rychlosti prolétl kondolence na aktuálně.cz a je mi [bliji] . Opravdu jsm se tam neměl dívat...
Jinak se dnes Zemi alespoň trochu ulehčilo a nezbývá než věřit, že těchto individuí bude stále rychleji ubývat.

Takže Havle, opravdu ti z celého srdce přeji to nejlepší co mohu, tedy ať svůj následující život/životy prožiješ přesně tak, jak jsi plánoval a přál ostatním a to do všech detailů.

258751

18.12.2011 19:45

Klausovo prohlášení:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

"Vážení spoluobčané,

v dnešních ranních hodinách po dlouhé a těžké nemoci zemřel první prezident naší obnovené demokratické republiky Václav Havel. O jeho vážném zdravotním stavu jsme věděli, ale přesto je pro nás tato zpráva něčím, co jsme si neodvažovali připustit. Víme, s jak velkými zdravotními potížemi se potýkal a jak statečně se s nimi vyrovnával."

Skoro to vypadá, že Klaus začal z toho smutku používat Plural Majestatis.

258752

18.12.2011 19:54

pravda a lez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

'Pravda (za peníze) a láska (k penezum) (vubec ne-)musí zvítězit nad lží a nenávistí!',
(- lez a nenavis jsou zakladni soucasti penez ...)

258756

18.12.2011 19:58

Tragedie V. Havla

Robin 89.?.?.?

spočívá v tom, že se málo kamarádil s Madlen Albrichtovou, kdyby se totiž s Madlou kamarádil vice, tak by mu už dávno Hadžim Tači z nezávislého Kosova poslal zbrusu nový pajšl, a Václav by nemusel zemřít tak hanebnou smrtí.
[chechtot] [chechtot]

258757

18.12.2011 21:45

RE: Tragedie V. Havla

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 258757

Madlenka to ma uz taky za par a jak se nechal slyset jeden deda prej v Pekle ji usmazej na rozni nad pekelnym vohnem hned vedle...... [chechtot]

258796

18.12.2011 20:00

Spravy

Bubo Bubo 86.?.?.?

Aspon niekde sa najde objektivny clanok:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&...

Tokom sukoba u bivšoj Jugoslaviji bio veliki protivnik Slobodana Miloševića, i zato tražio bombardovanje položaja bosanskih Srba i podržao bombardovanje SRJ 1999

Vratane necenzurovanej diskusie:

http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=56663...

Neka mu je laka zemlja ali mu ne mogu oprostiti sto je 1999 godine podrzavao bombardovanje SRJ.

258759

18.12.2011 20:01

doporucujem sa nad to vsetko povzniest

calimero 78.?.?.?

A nerobit zo zosnuleho viac nez bol. Podla mna sa ten pan len nechal skorumpovat vyhodnou ponukou nic viac nic menej. To sa stalo uz nejednemu a este nejednemu sa to stane.

Osnovatelia zamatoveho podvodu hladali pre svoje spinave divadlo maskota a nasli ho v podobne neskodneho naivneho dramatika s miernymi sklonmi k alkoholizmu, ...... a stalo ich to iba Lucernu a Barrandov.

Osvedcil sa a tak mu neskor slubili, ze ak bude drzat basu aj nadalej, urobia z neho demokraticku ikonu. Myslim ze od isteho momentu sa Vaclav uz iba viezol v prude udalosti ktory sam ani trochu neovladal.

(Niektori tvrdia ze sa z toho pokusil vyznat v svojom poslednom diele Odchazeni, co neviem posudit, lebo som to nevidel)

A to je cele, ten pan rozhodne nie je hoden obdivu, ale myslim ze ani nejakeho extremneho opovrhnutia, ked uz vobec niecoho, tak potom hlavne lutosti.

258760

18.12.2011 20:09

Jak to jen říct?

mitomi 195.?.?.?

Pozdě ale přece. Roast In Peace.

258764

18.12.2011 20:14

O jednoho parchanta méně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Howgh

258766

18.12.2011 20:18

úžasně smutné

fr 82.?.?.?

Je mi z vás blivno lidé ubozí, nenávistní, rádobyosvícení, užvanění laptopoví komentátoři bez trocha úcty v čele s p.Stwurou...smutné...úžasně smutné. Vsadil bych se, že máte všichni hromady sra.ek před vlastním prahem.

258767

18.12.2011 20:39

RE: úžasně smutné

steve 166.?.?.?

Reakce na 258767

.. tebe mam rad - spasiteli. Predloz zakovskou knizku - nalepim ti pochvalnou znamku "pet mrtvol" ...

258772

19.12.2011 2:44

RE: úžasně smutné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 258767

Když to tak tady čtu, téměř s vámi souhlasím. Havel na sebe vzal úlohu obětního beránka v tom smyslu, že otevřeně pomohl předejít možnému hromadnému lynčování a věšení komunistů takovými lidmi, kteří sem píšou.

258845

19.12.2011 7:12

RE: úžasně smutné

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258845

Havel na sebe akorat vzal roucho beranka a svymi sladkymi kecy pomohl nastolit pro nove vedeni statu kapitalismus, pro ktery v te dobe bylo cca 3% lidi, a to jeste pokud vubec vedeli, o co se ve skutecnosti jedna. Tedy nastoleni te nejprimitivnejsi, prvorepublikove formy kapitalismu, pri ktere se lidem bez problemu bude vladnout neb jim budou vladnout penize. Proto ty povestne zvasty "komunisti vas budou strasit nezamestnanosti" atd.atd. Vsecko bylo genialne sehrane divadlo, kazdy den porce tzv.demokracie, tzv.humanismu, tzv.svobody, a az zacalo po 2 letech od Velke listopadove prituhovat, a lidi si zacali vsimat ze von ten zivot v kapitalismu jako takova sranda jak Vena povidal neni, tak to V.H. smahem oznacil za "blbou naladu" a lidi tim potazmo za blbce. Ano, pokud by tam tehda hodili misto V.H. nekoho jineho, mohly by mit tehdejsi nejvyssi soudruzi problemy, ale taky by ten nekdo mohl na rozdil od Havla nebyt lhar, a mohl lidem po pravde rict, co je ceka, jenomze pak by zas mohli mit problemy novodobi soudruzi, protoze takovy system jaky v CR mame by tehda akceptovalo akorat par sado-maso, a misto strglani klicema by se rozutekli za maminkou. Takze on byl takovy univerzalni pomocnik, takove nase pozitivni slunecko, pomohl zkratka kazdemu.. [oči v sloup]

258856

19.12.2011 8:35

RE: úžasně smutné

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 258845

Svatá prostoto.

258866

18.12.2011 20:31

Vladimíre děkuji.

Zpantoch 93.?.?.?

Vladimíre děkuji, že sis v této histErické chvíli opět zachoval tvář a zdravý rozum. Ani já nedokážu truchlit pro člověka, po kterém zůstávají na celém světě armády nevinných mrtvých civilistů, zavražděných pod praporem falešné humanitární bombardovací pomoci. Odešel spolupachatel mnoha genocid. Věřím, že ještě i já se dožiju doby, kdy se budou přepisovat učebnice a dnešní truchlící prozřou, jací byli truhlíci. Každý z nás se narodí, žije a jednou zemře. To je vše, co k tomu mohu dodat. A že nás čeká mediální masáž, kterou neuměli ani komunisté, ani Dr. Goebels o tom nepochybuji. Ostatně již je v plném proudu. Lepší odvedení občanské pozornosti si naši i zahraniční eurofanatici před posledními tzv. klidnými vánocemi ani nemohli přát.
Zbyšek Pantůček.

258769

18.12.2011 20:41

Pravda o Havlovi - JUDr. ing. Jaroslav Anděl

Bubeník 89.?.?.?

http://www.svedomi.cz/dokdoby/1994_nebyla_to_revol...

258773

18.12.2011 20:41

aniž bych ho hodnotil...

Dap 89.?.?.?

..člověk,který sice nedodržoval životosprávu,ale zcela určitě min. posledních 20let měl mimořádnou lékařskou péči. I tak se dožil pouze 75.let.
Tak co nám na to řeknou lídři vlády ? Stále se vám zdá odchod do důchodu v 72letech optimální ?!

258774

18.12.2011 21:04

cenzura na Respektu

Heriot 85.?.?.?

Cenzura nám pilně bují a novináři si ani neuvědomují, jak tím sami ukazují prolhanost celé té havlovské fasády. Napsal jsem na diskusi Respektu korektní, slušný příspěvek, nicméně neladil s názorem redakce, tak byl promptně smazán, stejně jako následné moje ohrazení se proti cenzuře...

258782

18.12.2011 21:26

RE: cenzura na Respektu

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 258782

Taky jsem už dneska jednu cenzuru pod havločlánkem v mainstreamu chytla [smích]
Ačkoli jsem se spíše svezla s větví jednoho z přispěvatelů vyskytujícího se i zde, kterého tímto zdravím. [cool]

258791

18.12.2011 21:31

RE: cenzura na Respektu

jan vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 258791

a já jsem si myslel, že tě cenzurujou už podle IP
[smích]

258793

18.12.2011 23:17

RE: cenzura na Respektu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 258782

Proč ty s.r.a..proboha čtete?
Havel si užil svých "dvacet let slávy". Je to hodně, nebo málo, stálo mu to zato? Dle horlivosti s jakou jim sloužil až do konce asi ano. Proto ten nechutný mediální cirkus. Jeho duši však žádná média nemohou pomoci...

258822

18.12.2011 21:10

Vážení prítomní!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Vážení prítomní! S nastanuvšim funebráckym záduchom som si dovolil zložiť zmysluplný pietny slint k definitívnemu odcházení v jemu vlastnej čistej mateřčině:

"Ehm...ehm... hm... hmhmhm!...ä... chrch, chrch... prd...!

Ďakujem za pozornosť. [chechtot]

258784

18.12.2011 21:43

RE: Vážení prítomní!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 258784

Tak to jsem se fakt nasmál!!!

258795

18.12.2011 21:13

pan Havel

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Z výzkumných důvodů bylo humaniterně zbombardováno ego pana Václava Havla.Právě prohledáváme trosky. [smích]

258786

18.12.2011 21:13

Merry Xmass

Satanist 50.?.?.?

a Happy New Year Vam vsem. A jak to vidim ja? Z kazdyho vroucne vykoledovanyho daru v ceskym krateru maji lidi uz po generace vzdycky tu nejvetsi radost........ [chechtot]

258787

19.12.2011 22:40

RE: Merry Xmass

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 258787

Bylo po patřičném prohledání nalezeno něco maličkého a vyjeveného, těžce poraněného, na zádech připíchnuta cedulka "Láska a Pravda". Teplo, ticho, tišení žízně. Uděláme, co je v našich silách.

258969

18.12.2011 21:23

vyvolený

jan vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Havla jsem neměl nikdy rád, občasné uveřejňování jeho žvástů na svobodné evropě, kterou jsme měli doma běžně naladěnou, bez nějakého skrývání, protože to bylo každému jedno a nikdo neposlouchal za dveřmi, mně vždycky dokázalo rozladit. Nicméně byl vybrán , někým, netuším kým, aby odvedl v naši republice práci, kterou pro ně odvedl dobře, když ho tak chválí.
Říkal jsem si, že je sice trochu mimo realitu. A skutečně to byl dramatik, protože jeho hry bylo drama poslouchat, ale pořád jsem si říkal, že třeba není nastrčenou figurkou ve hře někoho jiného.
Když ale tuším 19 nebo 20 listopadu 1989 svobodná evropa hlásila, že Havel bude příštím presidentem, tedy v době, kdy se kola revoluce z pohledu většiny národa ještě ani nezačala roztáčet a nikdo neočekával změnu režimu, (kdo tvrdí, že očekával, tak si myslím, že lže. Každý čekal že přijdou nějaké změny, větší či menší, ale nemyslím si, že někdo z nezasvěcených tušil, že se otěže moci tak spořádaně předají někomu jinému), tak mi bylo jasné, že tenhle člověk bude tam, kde ho mocní chtějí mít a bude dělat to, na co byl dosazen, a že to českému lidu nepřinese nic dobrého.

258790

18.12.2011 21:27

RE: vyvolený

Jannie 90.?.?.?

Reakce na 258790

Tady je řečeno vše: http://alien.bloguje.cz/863047-vaclav-havel-z-jine... Netřeba žádný komentář, o co tam tenkrát a hlavně komu šlo.. [chechtot]

258792

21.12.2011 21:38

RE: vyvolený

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 258792

Jde o hodně, ale o ego pana aliena jistě ne.[smích]

259191

21.12.2011 21:59

RE: vyvolený

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 258792

Osobně já sám vytrhám každý chlup na těle pana aliena. Prý je jako vosa.[smích]

259195

18.12.2011 21:49

Havlovo tažení proti vědě, morálce a slušnosti 1

hera 91.?.?.?

Vědecký poradce amerického prezidenta Bromley předal kdysi kongresu zprávu o vědecké vzdělanosti americké veřejnosti. V ní na str. 8 hovoří o její úrovni, která je taková, že „polovina dotázaných dospělých neví, že trvá jeden rok, než Země oběhne kolem Slunce“.
V jiných přehledech (Miller) se hovoří o tom, že méně než 7 % dospělých občanů USA může být považováno za vzdělané ve smyslu vědeckých poznatků tlumočených v nenáboženských školách. Podle nejmírnější definice, pouze 13 % má alespoň minimální úroveň chápání vědeckých poznatků a 40 % nesouhlasí s tvrzením, že astrologie je nevědecká.

„Občané v demokraciích, bez ohledu na to, jak uboze jsou vzděláni, samozřejmě požadují své zastoupení tam, kde se přijimají zásadní rozhodnutí, dokonce i taková, která mají značný vědecko-technický obsah. V tom spočívá potenciální nebezpečí chybné politiky nebo eventuální sociální nestability. Neboť, jak budu ilustrovat, historie opakovaně ukázala, že nepřátelské smýšlení o vědě a o vědeckém názoru na svět bývá spojeno s daleko škodlivějšími hnutími.“ (Holton, str. 163)

Chet Raymo v časopise The Boston Sunday Globe z 31.října 1993 napsal: „S blížícím se koncem 20. století se nacházejí vědci pod útokem, který nemá obdoby. Vedle obvyklé střellby od kreacionistů, antievolucionistů, chiliastických fundamentalistů konce tisíciletí, astrologů, parapsychologů a potřeštěnců hnutím New Age je ale daleko znepokojivější kritika zaznívající od intelektuálů, kteří předtím mohli být pokládáni za přátele... Nejškodlivější ze všech je vystoupení dramatika a státníka Václava Havla, posledního československého prezidenta, které přednesl na Světovém ekonomickém fóru v Davosu a které bylo uveřejněno pod názvem „Konec moderní éry“., Havel vyjmenovává „racionální, kognitivní myšlení a odosobněnou objektivitu jako trvalé hříchy našeho století.,.. Jak v této zemi (v USA), tak i v Evropě takové zatracující kritiky začaly podkopávat veřejnou podporu vědeckého výzkumu. Věda, o níž se předtím uznávalo, že je zdrojem našeho zdraví, bohatství a že má i kosmickou dimenzi, se stala pro vlivnou část etablovaných intelektuálů fackovacím panákem.“

Což nepředstavuje právě technická a vědecká racionalita jednu z největších a nejúčinnějších zábran proti iracionalismu?
Michael Bishop, profesor mikrobiologie, imunologie, biochemie a biofyziky na Kalifornské univerzitě v San Francisku, který spolu s Haroldem Varmurem obdržel Nobelovu cenu za fyziologii a medicínu v roce 1989, cituje stejně jako profesor Holton Havlova těžko pochopitelná a zarážející slova o vědě. Bishop se domnívá, že „Odpor k vědě pramení ze strachu. Strach naopak se rodí z neznalosti. A právě neznalost je naším nejhlubším neduhem. ... neznají základní fakta, jež určuje jejich holou existenci, jejich či...Automaticky kráceno

258797

18.12.2011 21:52

Havlovo tažení proti vědě, morálce a slušnosti 2

hera 91.?.?.?

A právě neznalost je naším nejhlubším neduhem. ... neznají základní fakta, jež určuje jejich holou existenci, jejich činnost a okolní prostředí, žijí ve vysněném světě fantazie ...a ve skutečnosti vlastně nejsou duševně zdrávi. My (vědci)... bychom měli dělat vše, co je našich silách, nebo jinak budeme z obecné kultury vytlačeni.“

Otakar Jelínek: „Je záhadou, odkud bere pan prezident Václav Havel při své příslovečné všemi obdivované mírnosti a toleranci v jiných oborech, sebejistotu, s jakou se vyjadřuje o tradiční vědě a s níž oí ní vynáší tak zdrcující soudy, nad kterými tolik vědců u nás i v zámoří kroutí hlavou? Proč světová veřejnost, u níž požívá naprosto zaslouženou důvěru a úctu pro své pevné morální postoje i proklamovanou úctu k „vyššímu principu“, konfrontována s tak šokujícími a pesimistickými idejemi o vědě?
Psychiatr Vladimír Vondráček odpovídá: „Lidský rozum usnadňuje lidstvu život, chrání je před nebezpečím, otevírá mu další úžasné perspektivy poznání a jeho využití. Jedni si to uvědomují a jsou rozumu vděčni, druzí se ho jaksi bojí, utíkají od něho, myslí, že mají hoře z rozumu. Snaží se jej alespoň sesadit z jeho výsostného postavení. Nelze prý pochopit vše rozumem. Lidé tíhnou k iracionalismu, někteří mluví o intuici, někteří o supraracionálním nadrozumovém poznání. Všechna učení opírající se o transcendentno vyvěrají z iracionalismu a tíhnou k iracionalismu.“ (str. 448)

Dodala bych, že je ještě další únik. Hraní divadélka pro sebe a pro jiné. Všichni víme, jakým způsobem byl Václav Havel zvolen prezidentem – Miloslav Sládek (předseda Republikánské strany), byl na jeden den zavřen do vězení, aby mohl být Havel těsnou většinou zvolen. Takový postup je nemorální.
A slušnost? O tom si dovoluje český a slovenský národ také pochybovat. Všichni víme, jak to bylo s humanitárním bombardováním nešťastné Jugoslávie, která se v roce 1968 postavila proti invazi Varšavského paktu pod vedením sovětského politbyra do Československa. A takto se jí Havel odvděčil. Naprosto chladnokrevně a vykalkulovaně na efekt vuči NATO a těm za oponou FEDu.
Nástup pravdoláskovců k moci a následné odevzdání veškerého tisku a hospodářství Němcům, likvidace českého a slovenského zbrojního průmyslu, likvidace bankovnictví, likvidace cukrovarů, pivovarů a celých průmyslových odvětví Československa, nastavění skladů a montáren zahraničních firem na černozemi, to nebylo ani za protektorátu, ani za komunistů.

Projev prezidenta republiky Václava Havla na Světovém ekonomickém fóru v Davosu, 4.2.1992, Universum 14, 1994, 27-31.
D.A.Bromley: „By the Year 2000: First in the World“, Report of the Federal Coordinating Cvouncil for Science, Engineering and Technology (FCCSET), Committee on Education and Human Resources (Washington, D.C.: FCCSET, 1991).
G. Holton: Věda ...Automaticky kráceno

258798

18.12.2011 21:55

Havlovo tažení proti vědě, morálce a slušnosti 3

hera 91.?.?.?

G. Holton: Věda a antivěda, Harvard University Press, 1993.
J. Miller: The Public Understanding of Science and Technology in the US, 1990, Draft Report to the National Science Foundation, 1. únor 1991.
Raymo Ch. The age-old ebb and flow of anti-science, The Boston Sunday Globe, Oct 31, 1993.
Bishop M.: Enemies of Promise, Academe, Jan-Feb, 1996, 19-21.
Vondráček Vladimír, Holub František: Fantastické a magické z hlediska psychiatrie, Avicenum, Praha, 1972.
humanitární bombometčík a pokrytec konečně chcípnul
Otakar Jelínek, překladatel knihy Geralda Holtona.

258799

18.12.2011 21:58

Havel vs.Mladić

Libcin 93.?.?.?

Mladić kultivovaně o Havlovi:Ale bohužel, Havel nic neřekl, nepomohl. Zmeškal tak svou velkou příležitost ukázat, že je skutečně velikým státníkem a humánním člověkem pro všechny ty, kteří jsou v nouzi, a ne pouze pro některé z nich, kteří byli vybráni jeho ideologickými pány. On nikdy ty své "velké pány" nekritizoval.

258801

18.12.2011 21:59

poslední pocta

fohat 88.?.?.?

dnes jsem konečně viděl film Odcházení a vzdávám in memoriam hold autorovi,nebot opravdu málokdo z nás najde tu odvahu zveřejnit ve hře života pravdu o sobě....většinou až na smrtelné posteli.....

258802

18.12.2011 22:01

Ach jo

T apaul (zavináč) email (tečka) cz 78.?.?.?

Pry "Nedobrý prezident, mizerný spisovatel a dramatik, po lidské stránce někdo, komu bych nejspíše nepodal ruku."

Nemyslim si, ze by Vaclav Havel byl dobry prezident, spisovatel a dramatik, ale rad bych s nim posedel u pivicka a sve vyhrady mu rekl. Kdyz si ale ctu vyse uvedena slova dnes vyrcena, s Vladimírem S. bych o pivo nestal.

258804

19.12.2011 17:48

RE: Ach jo

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 258804

A muzete vobelhavanejm lidem v ceskym krateru rici co jako bylo na bejvalym prezidentu dobryho? Vono totiz na ty jeho cancy v kterejch schvaloval vrazdeni civilnich obyvatel, genosidu atd .... byl narod a to pravem velice alergickej! Ja osobne bych se stitil podat ruku takovymu cloveku.... Takze vono to bude jinak a Vy by jste se mohl pokladat za stastnyho cloveka kdyz by se pan Stwora k tomu pivu s Vami vubec posadil!

258929

18.12.2011 22:08

Docela slušný diskusní příspěvek

čochtan 89.?.?.?

Z diskusního příspěvku na Parlamentních listech:

Tváří v tvář, smrti majestátu
povinnou úctou platím daň
z třiceti stříbrných nepřijatých mnou
mnou však skrytých v dlaň.

Tváří v tvář, smrti majestátu
se stydím, Havle za tebe.
Za tvoji minulost, za vrahům omluvy
za to mě hanba zazebe.

Největším Čechem jsi dneska zván,
však Hus se v hrobě obrací.
Na pravdu a lásku sis jen hrál
k západu klaněl ses devocí.

Kdo Čechem je, a svůj národ zradí,
kdo právo má se Čechem zvát?
Za každou cenu chtěl's, (kterou jsi neplatil)
postavou našich dějin se stát.

Média v ódách konají závody.
Já si však nemyslím, že mají důvod.
Nechtěl jsi zemi svou nikterak spasit
v pýše tvé, je tvých činů původ.

Tváří v tvář, smrti majestátu
přeji ti klidný sen a lehkou zem.
Tváří v tvář, smrti majestátu
tě prosím - nevracej se sem.

Zdroj - http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Zemrel-Vacla...

258807

18.12.2011 22:12

Historie VS Havel

Vladimir789 93.?.?.?

Zajímavé je, jak bude Havel v budoucnu vykreslen dětem na základních školách v hodinách dějepisu a češtině. Velký dramatik, esejista, zatánce demokracie a odpůrce komunismu, ve svém mládí obtěžkán kovadlinou utlačovatelského režimu, ve svém stáří oběžkán zamilovanou Dášou Veškrnovou. Čtyřikráte zvolen za prezidenta, z toho víceméně dvakrát v republice, která ještě nebyla kompletně zaprodaná a vytunelovaná, ale tento hendicap se během dalších dvou volebních období kdy jste dohlížel na správu ČR zcela odstranil. Tak tedy sbohem. Mediální kojenci na vás budou vzpomínat ještě dlouho ( řekněme tak tři týdny, to jest doba, kdy se bulváry pitvají ve smrti mediálně známé osobnosti), já osobně jsem se už ovšem smířil s faktem, že se zítra budu muset probudit do světa bez Václava Havla a jít do práce, což někteří politici, kteří získali svůj majetek v různých podezřelých restitucích nikdy nemuseli.

258808

18.12.2011 22:13

návod k použití

Mikelo 88.?.?.?

V rozjeté hysterii je možno učinit snadné sčítání hlupáckého lidu. Stačí prohlédnout fotky z pokryteckých tryzen po celém ČEZku a seznam hlupáků je hotov.

258809

18.12.2011 22:20

oprava

fohat 88.?.?.?

Odcházení napsal Václav Havel již v roce 1988,takže BOHUŽEL,není to o jeho stínech.....

258812

18.12.2011 22:23

Ideologická výchova a mediální výplach mozků

michallll 89.?.?.?

Nebudu hodnotit vlastní osobu Václava Havla, potažmo jeho morální kvality. Jako člověka jsem ho neznal, nevím jak skutečně přemýšlel, nevím o něm nic.
Na druhou stranu ale existuje velmi mnoho informací, které dávají poměrně ucelený obrázek o jeho činech a vlivu na celou českou společnost.

Musím říct, že to není nic hezkého. Přesto zde nemíním opakovat strokrát řečená fakta. Všichni zde asi víme kdo V.Havel skutečně byl. Nemíním na něj ani plivat, byl to je člověk a jako člověk se choval. Všichni jsme lidé, všichni máme své slabosti, démony a nedostatky. Teď ať je souzen u soudu, který mu nic neodpustí.

Co mě ale skutečně děsí je mediální šílenství a doslova "svatořečení" v přímém přenosu, které se v našich mediích za poslední hodiny odehrává. Jěště více mě děsí masa lidí, která této mediální manipulaci a systematickému ovládání podléhá. Přitom udělat si nekritický obrázek o V.Havlovi není tolik namáhavé. Přesto se najde obrovská většina zpracovaných jedinců, kteří budou dogmaticky opakovat mantru naučenou z massmediální vymývárny mozků.

Občas podléhám depresi z toho, že se za celá tisíciletí nic nezměnilo. Masa užitečných idiotů je stále ovládána aby otročila cizím zájmům. A snažit se přemýšlet nekriticky, samostatně je stále odsouzeno k dehonestaci a výsměchu. Stačí se podívat na kampaň o V.Havlovi. Jak snadno masa nevědomých podlehne svému jhu, aby blahořečila své falešné bohy.

258814

18.12.2011 23:01

RE: Ideologická výchova a mediální výplach mozků

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 258814

Co mě ale skutečně děsí je mediální šílenství a doslova "svatořečení" v přímém přenosu, které se v našich mediích za poslední hodiny odehrává. Jěště více mě děsí masa lidí, která této mediální manipulaci a systematickému ovládání podléhá. Přitom udělat si nekritický obrázek o V.Havlovi není tolik namáhavé. Přesto se najde obrovská většina zpracovaných jedinců, kteří budou dogmaticky opakovat mantru naučenou z massmediální vymývárny mozků.

Lidi u nás se chovají pořád stejně, Ze smutečních obřadů z doby CK přes pohřeb Masaryka, Heidricha, Gottwalda, Svobody ... jsou úplně stejné obrázky. Bylo by to k pousmání, kdyby ty s úctou pohřbívané vzápětí neproklínali. Pěkně to vystihl Havlíček Borovský...

"tak to chodí na tom světě,
každou chvíli jinak,
dneska tě ctí za svatého
zejtra budeš sviňák...

258821

18.12.2011 23:31

RE: Ideologická výchova a mediální výplach mozků

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258814

Vite, ja jsem byl neco ve svete a muzu vam rict ze Cesi jsou takovy narod, ktery mam rad akorat proto, ze do neho zapadam. Idealni neni zadny narod, ale..no nic, to by stacilo. Nepodlehejte depresi, svet neni jenom Cesko. Ja mam treba moc rad Polsko a kdyz se naseru, udelam si vylet tam. Jsou to Slovani, rozumim jim, ale jsou uplne jini. Vycisti mi to mozek. K zahozeni neni ani Ukrajina, nadherna zeme, i kdyz obcas na nase pomery az neuveritelne a desive bidna, ale zase ti lidi jsou uplne jini. Navic cloveka ta cizina vyleci, kdyz najednou vidi ze to Cesko je vlastne jenom jakesi bezvyznamne uzemi ktere nikoho venku vubec nezajima. Toho pocitu se vam ale doma nedostane, to je bonus ktery vam spadne do klina uplne zadara, teda za to ze se ve volnem case seberete a zbavite tepla pokoje a komfortu na kterej jste bezne zvyklej kdyz zrovna neni cas dovolenych, a vypadnete ven, byt jenom na vikend...

258825

18.12.2011 23:32

RE: Ideologická výchova a mediální výplach mozků

Alis 94.?.?.?

Reakce na 258814

Souhlasím s vámi, též necítím potřebu vztekle štěkat po mrtvém Havlovi, ačkoliv v žádném případě není mým hrdinou.

Hysterie, která však jeho skon provází, je ohromující. Velmi mě udivilo, když se na "spontánním" shromáždění lidí na Václaváku objevila vlajka 20x10 metrů. Takovou má přece doma většina z nás, že..

258826

18.12.2011 23:49

RE: Ideologická výchova a mediální výplach mozků

petesv 2.?.?.?

Reakce na 258826

Kdo neskáče, není Čech. Hop, hop..!!!
Teď se ale musím Havla zastat. Nebyl to žádný zloduch, jenom kulisák, slaboch a chronický alkoholik a la Jelcin, nebo Bush ml. Nebýt peněz ze západu tak skončil jako bezďák už za kománčů. Prochlastaný mozek, zneužit jak malé dítě. My to samozřejmě odserem v plné parádě.

258831

19.12.2011 5:01

RE: Ideologická výchova a mediální výplach mozků

p. 125.?.?.?

Reakce na 258831

...nesouhlas..predstiral co nebyl /poctivy intelektual atd/ ... a my lidi nemame radi predstirani a potom mame radeji odchazeni...jeho "dramata " zastarale vycpele absurdity nam ale ukazala ze on sam je spatny a nepovedeny absurdni klaun ktery se stale prodaval za to ze ho jednou nechali presidentovat a okradat sve blizni....v alkoholickem opojeni ..tedy nikoliv obycejny clovek s chybami.... ale pathologicky jesitny moci chtivy chamtivec , ktery velmi rad poucoval druhe pseudofilozofickymi uvahami ....a tak kdyz se cpete vyse nez ostatni je potom na vas dobre videt....a ta videni se sdili....

258851

19.12.2011 0:00

RE: Ideologická výchova a mediální výplach mozků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258814

Obchodníci v knihkupectví hned měli patřičné knihy pěkně vystaveny s datem narození a úmrtí..... peníze je zajímají

Tv, noviny apod. taky zajímají především peníze

Kdyby někdo z nich měl něco probůh dotovat, tak se tu zprávu ani nedozvíme

258834

18.12.2011 23:43

dobrou noc !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

1.Lidi v ČR budou více pracovat, za méně peněz a všechno bude dražší.

2.Můžou za to především politici a ti kdo politikům diktují

3.Nelituji a nikdy snad nebudu litovat nevyhnutelné smrti bývalých nebo současných politiků, zvlášť když podporují nebo můžou za bod č.1 nemluvě o jiných věcech o kterých už zde bylo psáno hodně

258829

19.12.2011 0:43

a víckrát nepromluvil a víckrát ho již žádný smrtelník nespatřil.

kronnyx 94.?.?.?

„Tak odchází Denethor, syn Ecthelionův,“ „A tak odcházejí i dny Gondoru, který jste znali, ať k dobrému či zlému, jsou skončeny. Staly se tu zlé činy, nechte však nyní nepřátelství stranou, protože bylo připraveno Nepřítelem a provedlo jen jeho vůli. Byli jste polapeni do sítě protikladných povinností, kterou jste sami nespletli.

258838

19.12.2011 2:49

Ten trapas mi je az k smichu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Pred tydnem ten vychodni duchovni (dalajlama) posilil Vaclava Havla svoji bozskou vuli na dalsich deset let zivota. To taky dokumentuje "silu" ruznych nabozenstvi.

258846

19.12.2011 6:18

Estebacko-komunisticka mafie pana Havla jen zneuzila a hlupaci jeji podvod

Leonardo777 31.?.?.?

basti dodnes, az se jim "delaji boule za usima". Potrebovali totiz humanni transformaci zhroucene rude rise zla, aby rudi zlocinci neskoncili na lucernach... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

258854

19.12.2011 10:22

RE: Estebacko-komunisticka mafie pana Havla jen zneuzila a hlupaci jeji podvod

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258854

Na pad realneho socialismu v Evrope Havel zadny vliv nemel, nebot CSSR byla az posledni zeme, a v dobe kdy v Berline uz byla zborena zed, a v Polsku, Madarsku pryc vlada, tak na Prazskem Hrade jeste v poklidu soudruh prezident Husak prijimal delegaci z Kostariky, zatimco Havel cekal nekde za bukem az prijde jeho cas. Ten chudacek "zneuzity" vedel naprosto presne co dela, a co delat bude. O uloze Havla v procesu prevratu je psano jiz vyse v diskusi, ale jako zazehnuti flejmu dobry. Takze zneuzity.. [cool]

258875

19.12.2011 10:01

Cožpak vám nedochází,že kult člověka vytváříte sami...........?

Dap 89.?.?.?

Není důležité,zda publikované názory jsou kladné či záporné.
Důležité je že JSOU.
Téměř každou vteřinu zemře nějaký člověk - a zbýváte se tím,že zemřel ??
Ne - pouze u člověka,který vás oslovil.At už kladně nebo záporně.
A to je TO,co mi vadí.Sami nemyslíte - chcete spasitele,jen každý jiného ! Když se nehodí - tak aspon potrestání.

Rozvádějícím manželům říkám,že vztah nekočí rozchodem,když zbyla nenávist.Končí,až je každému JEDNO,co je s druhým.
Až se přestane zajímat,zda druhý žije a jak.

Takže,zemřel Havel - NO A CO ? Opět si půjdu koupit své rohlíky,nasbírat dřevo na topení....a dumat,proč je tolik pitomců,kteří se snaží ovlivnit jiné svými názory,ikdyž mají sami co dělat,aby se dožili smrti...[smích]

258874

19.12.2011 10:57

Dejte si bacha...

leo69 89.?.?.?

a rychle všichni napište svůj názor dokud to jde. Dnes zasedá vláda ČR na mimořádném zasedání a bude projednávat zákon o mimořádných zásluhách V.Havla. Jen co zákon vejde v platnost, bude POPÍRÁNÍ zásluh V.Havla trestné... Pozor na to! [velký smích] [velký smích] [chechtot]

m, [mrknutí jedním okem]

258880

19.12.2011 12:36

RE: Dejte si bacha...

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 258880

To mi taky spadla brada, ale je to jen logicke. Havel daval ideologicke kryti pred i po-listopadovemu tunelovani a to si svuj zakon rozhodne zaslouzi. Vtipne je, ze v dobe, kdy skutecne zakony byly potreba, tak vsichni meli casu dost. Zato dnes jsou schopni vypotit zakon driv nez Havlova mrsina vychladne.

258893

19.12.2011 16:23

RE: Dejte si bacha...

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258893

Mne spadla brada tedka co jsem se dozvedel, ze budu z vladniho narizeni za tuhle personu truchlit 3 dny. Neskutecne. Slovy: TRI dny. To je neuveritelne. A nejvetsi legrace je ze budem truhlikovat soubezne se severokorejskym lidem, kde maji taktez kult osobnosti a jedna osobnost jim rovnez skonala !!!

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

258918

19.12.2011 17:45

RE: Dejte si bacha...

steve 166.?.?.?

Reakce na 258918

.. to myslite vazne ?? 3 dny ? To je vlastne "vendokaust" ... [smích]

258928

20.12.2011 16:53

RE: Dejte si bacha...

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258928

Dokad to neni (demokraticky) /a z humanitarnich duvodu/ trestne:

http://www.youtube.com/watch?v=MI-orqUWgDE

pro sberatele: doporucuju si to stahnout, protoze pochybuju, ze to na jew-tube dlouho vydrzi...

[smích] [cool] [naštvaný]

259037

21.12.2011 16:48

RE: Dejte si bacha...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 259037

Dobré video.
Vtipné je i tohle (Klaus se upřímně zasmál): http://www.youtube.com/watch?v=6MMa9y61jRE&fe...

259149

19.12.2011 13:43

A co na to František Ringo Čech?

Farewell 213.?.?.?

A to jke dobré skouknout [velký smích]
http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A&feature=player_embedded

258901

19.12.2011 16:46

Havel

poštak 89.?.?.?

Poporvé za dobu co čtu Zvědavce reaguji.Zemřel zrádce,zaprodanec,grázl.Zažil jsem pohřby Brežněva,Andropova,Černěnka a určitě tryzna za tohoto grázla překoná i tyto události.A že jmenovaní byly nějaké kapacity na rozdíl od našeho uprděnce.Tipuji to na svatořečení a laserem vypálený životopis na Měsíci.

258921

19.12.2011 19:12

reostat

Sýkora 193.?.?.?

[oči v sloup] přeji všem poklidné a příjemné nastávající Vánoční svátky a dovolím si závěrem přidat jednu radu: čo bolo, to bolo (včetně V.H.) - tím chci říci, že si za všechny naše stresy můžeme sami svojí neaktivitou ( neplatí pro 0.000001% populace )

258942

20.12.2011 6:49

RE: reostat

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 258942

Bohuzel, ale mate pravdu. Politice z ruznych duvodu (inteligencnich, casovych, a.j.) rozumi sotva 20% populace a z nich jenom zlomky jsou schopny nejake angazovanosti (byt treba neprime, napr.jako dela pan Vladimir Stwora, ale nejen on). Vidim a vidaval jsem to ve svem okoli i v zivote, spoustu genialnich lidi jsem poznal, ale kazdy se zabyva "sam sebou", "svoji praci", atd., kazdy si mysli, ze tu spinavou praci, to rizeni spolecnosti, udela nekdo jiny! Jenomze ten "nekdo jiny" to neudela, protoze ten nekdo jiny neni, neexistuje. Takze pak vrcholem demokracie je zvoleni si lidi takovych, jaci tam jsou, a ti tu tu pak ridi!!! Veskrze depresivni pripady (slusne receno), tak pro ukazku aspon neco co pobavi (ackoliv by to melo pobavit akorat 1x, podruhe uz by se mel clovek nad sebou /a nejen nad sebou/ zamyslet...).
http://www.youtube.com/watch?v=a5lO87IqxOQ

258991

19.12.2011 20:41

Venca & Kim

Lukáš Bucharič 85.?.?.?

Žiji v Podkrkonoší nedaleko od Havlovy chalupy, takže musím přihodit svědectví nás místních. Mnozí jsme zažili ikonu světové demokracie válet se ožralou a pozvracenou pod stolem, třeba v nedaleké hospodě v Pekle u Trutnova. To jen tak na okraj, to ostatní zde už bylo vyřčeno. I taková mrdka jako Vašek by si zasloužila po smrti pokoj alespoň zde na zemi, když ho už jistě mít nebude tam na druhé straně... Btw., muselo být komické přijít ze světa, kde byl Bohem s posledním úderem srdce do světa, kde najednou tváří v tvář Věčnosti s hrůzou zjistil, že jsou jeho činy sečteny a podtrženy bez falešného řiťolezectví a on je jen totální smradlavé hovno. Přesto všechno mne na celé věci nejvíc děsí to, jak dokázala jeho pravdoláskařská liberální klika oblbnout masy, které truchlí, jako by jim umřel tatínek.. Kromě pár lidí na tomto webu a několika nezúčastněných je český národ opět národem tupců, kteří nedokážou vyjít do ulic za účelem lynče těch sviní nahoře, kteří jim pouští žilou a kradou za bílého dne miliardy, ale na tryzně za iluminátskou svini se sejdou... Dobře nám tak, Cajzlové! Od srdce jsem se zasmál až ve chvíli, kdy jsem přepnul zprávy z jednoho kanálu, kde jedny ovce oplakávaly Vůdce pravdolásky na druhý kanál, kde podobně hystericky (pravda, o kapku víc) oplakávali Korejci svého Vůdce... Mrtě mazec!! A vzpomněl jsem si na Brežněvův pohřeb... [bliji]

258958

19.12.2011 22:28

Výstřižek v jednoho zpravodajského webu a zajímavá shoda náhod sousedních článků :-)

jájá já 213.?.?.?

Vložený obrázek

258967

19.12.2011 22:30

Ilumináti všech zemí, spojte se

Lukáš Bucharič 85.?.?.?

Nejprve snad perličku: "Mám o něj samozřejmě velkou starost, takže jsem mu doporučil některé druhy tibetské medicíny. Jsem teď pro něj tibetským lékařem," řekl dalajlama na setkání s Havlem. Takže tibetský lékaři, pacient ti nevydržel ani do švestek, to jsi skutečný duchovní mistr... a to bys chtěl vládnout se svými kámoši celému světu?? To by vám možná vyšel i váš plán na brutální redukci populace... Ale na druhou stranu, pokud budeš přednostně kosit lidi jako byl Véna, začnu ti možná i fandit. Bez takových by se světu ulevilo... Mám pro tebe typ: příště zkus zaskočit na kafe k Rothschildovým.

A ještě mne na tomto absurdním dramatu kolem dramatikovy smrti fascinuje jedna věc. Havel bude mít pohřeb á la náš další iluminát, další ikona demokracie a další tatíček národa, Masaryk. Jak výstižné! Oba si totiž mohou podat své ruce od krve. Venoušek si je ušpinil nejpozději humanitárními dělobuchy, Tomášek s Edvardkem pro změnu brutálním a nakonec úspěšným lobbingem za nesmyslné protahování první světové války až do totální kapitulace fanaticky nenáviděné monarchie, což stálo život statisíců lidských bytostí včetně nespočtu Čechů. A to nemluvím o podpoře bratrovražedných legií, úkladné vraždě Štefánika, rozkradení nehorázných finančních částek, kulturním boji první republiky, předání moci hnědým a následně rudým sviním a další zásluhy těchto dvou ikon demokracie. Takže je vcelku logické, že po Masarykovi a Benešovi bude mít svůj kult osobnosti a též absurdní zákon o jedné větě i třetí sketa. A opravdoví velikáni naší historie 20. století a stateční muži jako náš poslední král Karel I. či prezident Hácha zůstávají odhození a pošlapaní v koutě zapomnění...
[pláč]

258968

20.12.2011 0:24

Absolutně absurdní tragédie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

To všechno co zde kladete ke zvážení, je nicotné proti skutečnému absurdnímu dramatu s národem v hlavní roli, kdy potomkům husitů je těmi o nichž se nahlas nemluví, podsunut jako největší z nich za celé 20. století(!), ten nejubožejší z těch o nichž se nahlas nemluví. [překvapení]

Život holt někdy tropí taškařice k popukání, jindy zase absurdní dramata...za tohle představení by se ale mělo vracet vstupné. [bliji]

258980

20.12.2011 11:09

Vsem zdejsim mistrum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Vy ubohe nuly, zasnu nad vasi bezbrehou potrebou povysovat se nad toho "smesneho alkoholika", nebo jak ho tady vselijak nazyvate. Chtel bych vam stanout tvari v tvar a nechat si od vas vypravet, co jste v zivote vykonali zasluzneho, ze tak smele a z vysky hodnotite. Skocte si do zdi. S dedictvim Havla stejne nic nenadelate, i kdybyste jakkoliv chteli.

259005

20.12.2011 17:33

RE: Vsem zdejsim mistrum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 259005

Dejte si pozor, abyste v té zdi neskončil sám, protože jednou bláboly této skety vyškrtnou z učebnic a jeho "zásluhy" nazvou pravým jménem. Každému soudnému člověku je jasné, že toto absurdní divadlo nemůže mít dlouhého trvání. Váš chráněnec skončí po zásluze na smetišti stejně, jako podobní lumpové před ním. A to mu v lumpárnách mnozí z nich nesahali ani po paty.

259044

20.12.2011 11:37

Dalajlama vs Havel

pajik 89.?.?.?

Ekvivalenty: Vychodni blok a Cina. Podobna ideologie. Havel "disident" s podporou zapadu, Dalajlama "disident" s podporou zapadu. U obou ma podpora nejaky smysl, cili vybudovani site duverniku pro vybudovani sfery vlivu. U obou jsou patrne stejne myslenkove kotrmelce, cili tabu ve vyjadrovani vuci problemu v palestine, podpora environmentalismu, "lidska prava" jsou dulezita jen v pripade nekterych zemi atd.

To ze byli tihle dva sdruzovani v ruznych elitnich spolcich a zastitovali jeden druheho je uz pak automaticke. On Dalajlama neni zadny buh, ani Havel. Jde o obycejne lidi, jejichz kult osobnosti je ziven pouze medii. [mrknutí jedním okem] [bliji]

259007

20.12.2011 22:12

Duch Revoluce

Duch Revoluce 178.?.?.?

At je mu zem lehká...at odpočívá v pokoji.At pravda a láska zvítězí...a stane se půdou demokracie.My musíme hledět do budoucnosti...přeci víme,že jeho odkaz nenaplnil se.On je symbolem revoluce...iluze,kde vše naplnilo se.Kdo nepodlehl by jí,sametové...všichni cinkali jsme klíči.Já však jsem za ní vděčný...za to slunce v dáli.Za první roky...které naděje provázela přeci.A to i po tom...kdy další roky deziluzí byli.Ono jich bylo mnohem více...velikost našeho ponaučení přece.Ponaučení že pravda a láska...jen ve skutečné demokracii mohou žít.Ponaučení,že demokracie...jen symbolem bez obsahu může se stát.Symbol za který jen další totalita může se skrýt...kde daří se lži a nenávisti. Demokracie Demokracie...cožpak dnes už nikdo neví kdo jsi?Že jsi zemí,kde každý svobodný musí být...aby každý svá přání mohl zdělovat,at je jaké koli?Kde láska shodná přání spojuje...aby dala jim sílu v pravdě naklíčit?Že jsi hlasem lidí? Ano,vše pro ponaučení...že Demokracii nemáme.Že před lety,nevzali si to nejdůležitější...vlastní svobodu,vlastní vůli.My věřili že jde o hodnotu zástupnou...vše zástupcům nachali.A když naši zástupci naše přání nevyjadřovali ani nenaplnovali...my svěřili vše ještě větším institucím,co naše přání,naši svobodu zastoupí. Demokracie Demokracie...kdepak skrýváš se.Copak není ti stydno?Já nerozumím tvému smyslu pro legraci...vždyt v tvém jménu po světě válčí každý mírotvůrce.Tam ukazuje se tvář jiná...vše tou láskou a humanitou,města bombardují se. Já však věřím,že jednoho dne tvé hodnoty opráší se,že přestaneš se stydět...a všem v plné kráse ukážeš se.Že zas povstane duch revoluce...kdy ale vše uskuteční se...Amen...Demokracie stan již se.

259088

21.12.2011 0:54

Mauzoleum na Vítkově je volné,,,

r.m. 62.?.?.?

nebo ho už zprivatizovali nějaké vážené koaliční senátorky z P2
..uvidíme kam bude schopná současná klaka až dojít. Vendelín v tý rakvi se musi hodně otáčet, spíše rotovat
Na uložení hlavy státu je přeci vypracovaný protokol. A věci měli připravený, protože několikrát si dali i generálku.
Každopádně, od tohoto prosince do české ikonografie přibyla další tvář, která bude vhodně použita k usměrnění nebezpečí, plynoucího se samovolného srocování davů.....
Základní otázka je zcela opomíjena. Reálné mzdy se v 90. letech zvyšovaly v souběhu s roztoucí produktivitou. Po roce 2002 na tohle téma ani píp.
Češi jsu dobrej tovar. Při produktivitě ekonomiky 80%/EU makají za 1/3 evropské mzdy.
Jsme levná kolonie, tams to Vendelíne dotáh. [velký smích]

259107

21.12.2011 1:14

Havel Janouchovi nikdy nevyúčtoval prachy posílané disentu

r.m. 62.?.?.?

Do dnešního dne nedokázal Havel odpovědět prof. Janouchovi na otázku: Kam, že se poděly všechny peníze, které ze zahraničí posílal do tehdejšího Československa? To by především zajímalo bývalé politické vězně. A nešlo jen o peníze od profesora Janoucha, ale i od křesťanských organizacích atd.

Chcípali jsme ve vazbách, co hladu jsme tam zažili, do pracovních táborů jsme šli zesláblí s podváhou a nemohli řádně plnit tvrdé výkonové normy, rozesílali jsme na všechny strany žádosti o nějaké peníze na nákup jídla, rozesílali jsme balíčenky s prosbou o zaslání dvukilového potravinového balíčku s nějakým jídlem, že máme hlad. Jídla ve vězení bylo málo a věru špatné. Polovina zubů se mi v puse rozsypala, hlady jsem šílel. A kdo si vzpomněl? Dostal jsem za dva roky vazby jen jeden balíček od Aničky Šabatové! Havel mi mohl poslat do vazby v Ruzyň na mé konto peníze - i další z té šlechty! Mohli zfalšovat odesílatele a peníze bych na vazbě dostal, ale nikdo mi nic neposlal. Ani ubohou jednu korunu!

V bytech šlechty Charty se jídlo nakupovalo výhradně v Tuzexu! Každý svátek v těchto rodinách, narozeniny a jiné slavnosti, to vše se odbývalo v neuvěřitelných žranicích a chlastu! Přístup k penězům z venku měl ale jen někdo. To si tahle parta hyen dobře hlídala a nikoho dalšího mezi sebe nebrala. Havel a jeho parta, tyto hyeny dál prosila Západ, že peněz je málo, a o další a další peníze na advokáty žádala - povětšinou jsme měli ex offo - na balíčky atd. pro nás politické vězně. Jako prasata žila tahle parta, šlechta Charty 77 z našeho hladu, utrpení a sociální bídy! To se nikdy neodpouští! Patolízalové dostávali peníze ze západu na chlast a děvky! Jednalo se převážně o peníze, které měli končit v rodinách politických vězňů, aby nedocházelo k rozpadům manželství z finančních důvodů.

Celá tahle banda, spojená tak morální kolektivní vinou, dostala pak od Havla koryta. Skuteční bojovníci proti totalitě nedostali po roce 1989 nic! Byla tu vážná obava, že by tito militantní antikomunisté požadovali legálního zrušení KSČ a to podle dokumentu OSN z roku 1948, že by požadovali potrestání zločinců, odebrání jejich nakradených majetků, zákaz práce komunistů v justici, policii, atd. A pan V. Havel se přece na své tajné návštěvě v Moskvě - ještě před 17. listopadem 1989 - dohodl s tamní mocí, že k něčemu takovému nedojde. Proto si Moskva zvolila opilce Havla za nového prezidenta, člověka, který je ochoten ke "kompromisům", tedy zrady na vlastním národu, slabocha a megalomana, schopného podvádět, lhát a zapírat. K této morální deformaci inklinují především opilci! Pamatuji si, jak za totality objížděli kriminály záhadní mužíci v drahých oblecích s ruským přízvukem a prováděli s námi pohovory na téma: "Kdyby v této zemi došlo ke změně režimu.." Jen sondovali, jak jsme na tom s morálkou.

259108

21.12.2011 3:06

stastny den

valecnik 68.?.?.?

Jen to mel byt verejny proces nasledovany Sibenici,previt mel to moc snadne

259113

22.12.2011 1:56

chudáčci

pepe f1samolep (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Koukám, že malá česká lůza, co nikdy neudělala nic špatně, si tady vylévá obsah svých zatuchlých žaludků. Ale jak vidím současné dění, špinaví psi štěkají, ale karavana jde dál.

259222

23.12.2011 16:41

RE: chudáčci

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 259222

ano všichni jsme lůza a kontrarevolucionáři
rozdrtí nás železná pěst podnokatelského lidu
at žije vítězný listopad 1989

259372

23.12.2011 18:18

RE: chudáčci

steve 166.?.?.?

Reakce na 259372

[chechtot] [chechtot] - "dobre ste to povedali - panko velkomozny !!
.. Jak pravil pan profesor Cirkan - "Studenti, neserte me - nebo emigruji do NDR !!

259378

22.12.2011 5:49

Uz jsem to tady napsal pod dvema clanky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

ale v ponekud upravene forme to uvadim i zde:

Uvedomme si dnesni situaci prezidenta Klause v kontextu s vladou, parlamentem a senatem. Jak se treba snazil a stale snazi stavet se proti EU... a co a jak docilil, ktera vladni rozhodnuti ovlivnil. (Treba i nejakymi zakulisnimi tahy.) Myslim si, ze nedocilil vcelku nic. Da se tedy nase pricleneni a kooperace s EU pricitat na Klausuv vrub jenom proto, ze v te dobe byl a je prezidentem? Rozhodne neda, protoze vlada, parlament i senat maji takove paky, jakymi silu prezidenta premohou.
V podobne pozici byl i Havel, navic mel dlouhou dobu proti sobe vychytraleho Klause, proto se politicka a statotvorna rozhodnuti te doby nedaji prisivat jednoznacne na Havla. Pokud tak nekdo cini, je kratkozraky. Na co se vsak da ptat, jsou jina rozhodnuti ci postoje. Kuprikladu nesmyslne propusteni veznu, udelovani ruznych milosti behem soudnich rizeni, souhlas s "humanitarnim bombardovani", atd. Taky by si zaslouzilo rozbor jeho vezneni, podpora te doby ze zahranici a cela zakulisni cesta k prezidentstvi. A rovnez navraceni majetku jeho rodiny.
Je sice taky pravda, ze nebyl dostatecne vzdelan pro prezidentstvi, ale..., je otazkou, co by se stalo, kdyby v tak emotivni dobe, v jake jsme se ocitli v listopadu 1989, coby Vrchni velitel branych sil, cimz prezident byl a je, byl nejaky ostry "rizek" a ne naivni snilek. Ano, treba by zatocil s komunisty (jak?, tot otazka - situace by treba dospela az do ozbrojene vravy, pri niz by padlo i mnoho nevinnych lidi). Takze jednoznacneho a celkoveho Havlova odsouzeni bych se vyvaroval.

259232

22.12.2011 12:40

RE: Uz jsem to tady napsal pod dvema clanky,

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 259232

Napiste to treba pod sto clanku, ale stokrat opakovana lez se pravdou nestane.
Klaus nikdy nebyl proti samotnemu vstupu do EU, ale co je podstatnejsi, tak je to jeden z architektu polistopadove rozkradacky. Jako prezident samozrejme nebude provadet revizi z obdobi transformace, protoze by sral sam sobe na hlavu. Proto namisto toho vede zabomysi valky s EU a globalnim oteplovanim, kde si muze bez rizik posilovat svoje ego. A i tam se drzi pekne pri zdi, aby neohrozil svoji politickou karieru. Naproti tomu byl Havel prezidentem hned od zacatku, kdy se s tim jeste dalo neco delat, takze tohle srovnani kulha na obe nohy.
A co ze by se stalo kdyby prezidentem byl nekdo kdo chce zatocit s komunisty? Nic, proste by s nimi zatocil. Tak totiz otazka vubec nestoji, protoze zamenuje poradi udalosti. Pokud by v cele revoluce stal nekdo, kdo o zadnou dohodu s komunisty nestoji, tak by jiste teklo vice krve, ale aspon by to byla revoluce a ne sametovy podvod. Nic by se tim mozna nevyresilo, ale aspon by vznikl precedens pro dalsi politiky. Nevznikla by atmosfera, ve ktere jsou politici nedotknutelne elity, ktere nenesou za sve jednani jakoukoliv odpovednost.

259264

22.12.2011 17:45

RE: Uz jsem to tady napsal pod dvema clanky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 259264

>Napiste to treba pod sto clanku, ale stokrat opakovana lez se pravdou nestane.
Napsal jsem to pod tri clanky, ktere pojednavaji o Havlovi a reaguji jednou, stale se opakujici myslenkou - jednostranne a celoplosne odsuzuji Havla.
Neridil jsem se zasadou - stokrat opakovana lez se stane pravdou. Kdekdo tu pise svuj nazor, a tak jsem se rozhodl vyjevit taky svuj, ktery vychazi jednak z pointy clanku a potom z prevazujici reakce diskutujicich.
>Klaus nikdy nebyl proti samotnemu vstupu do EU, ale co je podstatnejsi, tak je to jeden z architektu polistopadove rozkradacky.
Ve svem textu jsem neuvedl, ze by Klaus byl proti vstupu do EU, jen jsem poukazal na nekolikere vyhrady proti praktikam EU. Vzdyt jsem napsal: "Jak se treba snazil a stale snazi stavet se proti EU..." Tim jsem chtel ukazat, ze sila prezidenta je mensi nez sila vlady, parlamentu ci senatu. Presvedcte me, pomoci platnych dokumentu, ze se mylim.
Muj prispevek ma jednu pointu: "Vyvarovat se jednoznacneho a celkoveho Havlova odsouzeni." Svuj text tocim kolem Havla a Klause pouzivam jako doplnujici argument, ze Havel vedle jeho moci ve vladnich funkcich nemel v rukou dominujici trumfy.
>Jako prezident (mysleno Klaus) samozrejme nebude provadet revizi z
>obdobi transformace, protoze by sral sam sobe na hlavu.
Vase rozvedeni povazuji za nepochopitelne odboceni...; kez byste si byl toho spise vedom nez ne?
>Proto
>namisto toho vede zabomysi valky s EU a globalnim oteplovanim,
>kde si muze bez rizik posilovat svoje ego. A i tam se drzi pekne
>pri zdi, aby neohrozil svoji politickou karieru.
Ja jsem svym prispevkem navodil tema, vychazeje z obsahu clanku a vetsinoveho prikloneni diskutujicich, ale vy jste se obsahove nenapojil, jen kliknutim na slovo Reagovat, a pro me z ponekud nepochopitelneho usili rozvadite obsah do zavadejicich poloh.
>Naproti tomu byl
>Havel prezidentem hned od zacatku, kdy se s tim jeste dalo neco
>delat
Prosim, predlozte radne dokumenty, ze se s tim dalo jeste neco delat.
>takze tohle srovnani kulha na obe nohy.
Toto vase posouzeni je velice smele. Pusobite jako politicky a jazykovy znalec. Udivuje me se vase odvaha.
>A co ze by se stalo kdyby prezidentem byl nekdo kdo chce zatocit
>s komunisty? Nic, proste by s nimi zatocil. Tak totiz otazka
>vubec nestoji, protoze zamenuje poradi udalosti. Pokud by v cele
>revoluce stal nekdo, kdo o zadnou dohodu s komunisty nestoji, tak
>by jiste teklo vice krve, ale aspon by to byla revoluce a ne
>sametovy podvod.
Takze podle vas se melo milion a dve ste tisic komunistu vykynozit. Uvedomujete si, co by se stalo, kdyby vsichni ti, co meli nejakou zkusenost s rizenim, padli a zustali by vetsinou v putykach vyskoleni stamgasti?
>Nic by se tim mozna nevyresilo, ale aspon by
>vznikl precedens pro dalsi politiky. Nevznikla by atmosfera, ve
>ktere jsou politici nedotknutelne elity, ktere nenesou za sve
>jednani jakoukoliv odpovednost.
Rozhazujete nesourode nazory, vidim, ze diskuze s vami nepovede k nicemu. Svuj namet jsem vyjevil, to mi staci, proto koncim.

259281

22.12.2011 11:29

Stvoro,tsvoro...

valda 212.?.?.?

P.Stvoro,jste pekny zbabelec ze me prispevky neuverejnujete.Pozor,vase zadnou literalni ani myslenkovou hloubkou neoplyvaji,ale ze jste ten borec za pravdu,stworovscinu(jak rika rusky klasik...),tak to my vime,ze [smích])

259255

22.12.2011 17:16

RE: Stvoro,tsvoro...

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 259255

Pan Stwora neni zbabelec a ma recht, ze na Vas a Vase prispevky sere! [chechtot]

259280

23.12.2011 18:09

RE: Stvoro,tsvoro...

steve 166.?.?.?

Reakce na 259255

..tak to my vime ..
-------
.. a co tak tohle: ..Valka, Havel a valda je vul !
.... vite to?, nebo jste se tu radostnou novinu dovedeli az ted ?? [smích]

259376

23.12.2011 17:08

Dvakrát pohřbený Havel ?

Francis 90.?.?.?

Dvakrát pohřbený Havel ?

Jak uvádějí redaktoři Novinek i jak bylo uváděno v ČT i jinde a jmenovitě to uvedl i redaktor Moravec, šlo již o ostatky Havla (nikoliv pozůstatky), což ovšem znamená, že Havel zřejmě zemřel již dříve a byl rychle pohřben, ale pak bylo nutno uskutečnit státní pohřeb tak aby bylo před Vánocemi něco pro lidi ( Tak co ? manipulace medií nebo nekvalifikovanost redaktorů nebo obojí ? )

Novinky.cz : 14:15 - Při vynášení rakve s ostatky Václava Havla lidé na Hradčanském náměstí spontánně tleskali a zvonili klíči.

§ 2
Pro účely tohoto zákona (č.256/2001 Sb. o pohřebnictví) se rozumí
a) lidskými pozůstatky mrtvé lidské tělo nebo jeho části do pohřbení, pokud nejsou za podmínek stanovených zvláštním právním předpisem použity pro potřeby lékařské vědy, výzkumu nebo k výukovým účelům a zpopelněny ve spalovně zdravotnického zařízení podle zvláštního právního předpisu,
b) lidskými ostatky lidské pozůstatky po pohřbení

259373

23.12.2011 17:58

RE: Dvakrát pohřbený Havel ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 259373

...pro velký úspěch navrhuji opakovat každý pátek až do Velikonoc, protože pak ...

259375

24.12.2011 9:09

Nejvýstižnější je asi ten citát Karla Havlíčka Borovského.

Luděk Jošt LudekJost (zavináč) seznam (tečka) cz 46.?.?.?

A přátelé, chybí mně v celé diskuzi, jak z toho ven, nelaciné, co dál, až se zvedneme od počítačů. Vše dobré a méně slov a více činů.

259423

Tuto stránku navštívilo 18 325