Diskuze k článku

Čtyři zážitky z cesty Praha Toronto

Příspěvků 114

30.11.2011 7:13

Skener

Jarmila 88.?.?.?

To by mě zajímalo, jaký je rozdíl mezi skenerem a rentgenem. Domnívám se, že to není nic zdravého se nechat takhle prosvěcovat. V malém množství to třeba nevadí, ale ten kdo často létá může být pak ohrožen, protože se ty účinky prosvěcování sčítají.

257858

30.11.2011 15:33

Skener je záření

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 257858

V Čechách se ÚJB (Ústav pro jadernou bezpečnost) vyjádřil, že na českých letištích "svlékací" skenery povolovat nebudou - z důvodů zbytečného ozařování osob. Když se k tomu přičte záření, které na všechny čeká ve výšce nad 10 km, je toho až dost. Možná se to nezdá, ale hodina letu dá asi jako klasické rentgenové snímkování. Jednou za rok... budiž... Proto se nedoporučuje létání těhotným a létající personál, piloti i letušky, se pro zdravotnické účely vede jako osoby pracující se zářením. Ministr zdravotnictví by měl (po vzoru cigaret [chechtot] ) hlásit: ozařování může zabíjet!

257882

1.12.2011 7:52

RE: Skener je záření

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 257882

To jsem netušila, že ve výšce nad 10 km jsou lidé v letadlech také ozařováni určitým zářením. V tom případě jsou vlastně piloti a letušky dost ohroženi na zdraví. Zvláště když také musí podstupovat prohlídky skenerem.

Já osobně bych skener také odmítla a divím se lidem, že se skutečně chovají jak ovce, když většina z nich bez řečí a bez protestu skener absolvuje. Mě by nikdo nedostal ani na mamograg, z kterého si udělali lékaři dojnou krávu, neboť jim přináší snadné zisky.

257950

1.12.2011 11:15

RE: Skener je záření

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 257950

Proč se divíte, když sama nevíte, že v deseti kilákách dostanete při každém zaoceánském letu takovou dardu?

Lidé jsou hloupí, protože zpohodlněli v získávání informací a zároveň nesnášejí propagandu.

Systém je nastaven bezvadně a funguje na 100%. Ovšem v náš neprospěch!

Celé je to o tom, že neustále musíte pochybovat proč?
Nebo se na to vyprdnete a máte klid. [mrknutí jedním okem]

257957

1.12.2011 21:23

RE: Skener je záření

ikke 94.?.?.?

Reakce na 257957

Musim trochu protirecit p. Stwora, pise: "Vždy, když přijíždím z Kanady, jsem na vstupu do EU, lhostejno v které zemi, vystaven nesmírně ponižující a buzerační kontrole."

Ja mam opacny zazitek z USA, kdyz jsem letel zpet do Evropy (Nemecka): Manik na letisti v USA me hnal do "striptizoveho skeneru" - tady v textu clanku "svlekaci skener", protoze pri kontrole beznym manualnim zarizenim neco zapipalo. O pravu odmitnout "striptizovej box" ani zminka. Protoze ani "striptizovy box" problemek nevyresil, pristoupil manik k osobni kontrole: A jejda, ja jsem zapomel par centu v jedne kapse od dzin... [velký smích]

Ty kontroly asi delaji podle obleceni, typu cloveka ci pasu: Evropanum je podezrely Amik ci Kanadan, Amikum (a asi i Kanadanum) zase Evropan [velký smích] [velký smích] [velký smích]

---

Jednou jsem letel z Prahy do Duesseldorfu a zpet sluzebne s ceskym kolegou. Na zpatecnim letu na letisti v Duesseldorfu (kolega letel na cesky pas, ja na nemecky), me cesky kolega, ktery stal pul metru prede mnou, rika: "Podivej se na toho cloveka pred nami, typicky Nemec, ma bilou kosili a dziny!" Jak to rikal, obracel se na me a ja mel zrovna na sobe bilou kosili a dziny [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

---

Tak si predstavte manika od security v nejake zemi: Vidi cloveka v obleceni netypickem pro jeho pohled - "toho zkontroluji hned 2x"
Ja bych mit takove zamestnani kontroloval bych 2x Anglany, kteri maji dziny, nemaji sice bilou kosili, ale za to maji bezne polobotky misto "sport shoes" - no reknete, neni takovy clovek atypicky, pro security tedy podezrela osoba? [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Kontrolovana osoba ma pocit, ze je buzerovana (jak jsem to zazil v USA).

Tak je to bezne vsude na svete [smích] [smích] [smích]

257981

2.12.2011 8:51

RE: Skener je záření

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 257981

...Kontrolovana osoba ma pocit, ze je buzerovana...

Omyl. Kontrolovaná osoba je buzerována. A důkladně. To není jen pocit.
Jak říkala moje babička: Chce-li pánbůh vola stvořit, dá mu ouřad.
Nebo též Mňačko: Jak chutná moc.

257987

2.12.2011 23:19

RE: Skener je záření

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 257987

"Kontrolovana osoba ma pocit, ze je buzerovana" (jak jsem to zazil v USA).
a
"Omyl. Kontrolovaná osoba je buzerována" (Vas komentar).

Presne tak, "Kontrolovaná osoba je buzerována", me slo v prvni rade o to, vyvratit domenku, ze takove buzerace a kontroly jsou specificke jen pro Evropu [smích] [smích] [smích]

Jako Evropan proto radeji preferuji napriklad arabske zeme, kde me nikdo nebuzeruje ci neomezuje [smích]

Severni Amerika - pokud ma zajem o turisty - bude se muset zamyslet nad tim, co je bezpecnost a co je buzerace turistu.

Prece nepoletim do USA znovu, abysem musel projit kvuli par mincim "striptizovou kabinou". To at si Amici delaji sami se sebou, to radeji letim do Egypta a necham se hlidat jejich armadou ci policii pred uchyly-muslimany-teroristy. I kdyz se mi dovolena v USA libila, tak ta zbytecna buzerace s tim "striptizovym boxem" hodne zkazila... [pláč]

258008

30.11.2011 7:30

Dodatek k security kontrole

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Vyndavání pásků - důvodem je, že existují pásky, ve kterých je integrovaná dýka. Kování tvoří střenku a čepel o délce až 20 cm je skryta v kůži pásku [pláč]

Švýcarský nůž - předpokládám, že se jednalo o tzv. švýcarský vojenský zavírací nůž s červenou střenkou a množstvím různých nástrojů. Ten se, dle mezinárodních předpisů na palubu letadla povoluje. Limitem je délka čepele 6 cm. Vše s kratší čepelí se považuje za "nástroj", nože s delší čepelí za zbraň.
Bohužel ne všechny státy (resp. někteří jejich pracovníci security) tuto výjimku akceptují [oči v sloup]

257859

30.11.2011 21:09

RE: Dodatek k security kontrole

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 257859

>Švýcarský nůž - předpokládám, že se jednalo o
>tzv. švýcarský vojenský zavírací nůž s červenou
>střenkou a množstvím různých nástrojů.

Ano. Přesně tenhle to byl a byl celkem drahý. Čepel zřejmě nebyla větší než 6cm. Děkuji za info.

257918

1.12.2011 1:10

RE: Dodatek k security kontrole

Saša 24.?.?.?

Reakce na 257918

Švýcarský nůž se zasláním do Kanady minimum $50.00 USD. http://www.swiss-knife.com/asp/detail.asp?lan=EN&a...
Lokální zdroj v Kanadě lze najít na http://www.swissarmy.com/ca/content/store_finder
Informace o délce akceptovatelného nože na palubu letadla platila v USA před 9/11. Od té doby mně na letištích ulámali již několik třícentimetrových pilníčků na nail clippers. „Pozdě bycha honit“, ale pokud je čas, je možné uprosit agentku letecké společnosti u přepážky, která dá nepovolený předmět do obálky, a vyzvednete si ho prostě na cílovém letišti v reklamacích. Dnes však není velká pravděpodobnost ani tohoto úspěchu a mohla by snad žádat i poplatek za další zavazadlo.

257940

14.12.2011 15:24

RE: Dodatek k security kontrole

slavoslav 85.?.?.?

Reakce na 257940

vo viedni sa mi zda je moznost si napisat adresu a dat si taketo vo vreckach zabudnute veci poslat postou, najma v pripade drahsich predmetov

258548

2.12.2011 0:27

RE: Dodatek k security kontrole

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 257918

Mne sebrali Nemci i maly nozik, jako svycarsky, privesek ke klicum. A jak se na mne ten dozorce mracil.

257985

1.12.2011 17:18

RE: Dodatek k security kontrole

C.H. 89.?.?.?

Reakce na 257859

Tak švýcarský oficírek mi zabavili na LHR při cestě z Mexika už před deseti lety. Slíbili, že ho pošlou do Prahy, tak ještě nedorazil.

257977

30.11.2011 8:55

nařídit katalyzátory a odhlučnit :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

letadla představují značnou ekologickou zátěž. Bohužel nemohu uvedenou buzeraci litovat. Na obloze nevidíte okamžik bez letadla. Vadí mi ty bílé čáry , které se roztahuji přez celé nebe, které je jen vzácně modré. Vadí mi ten hluk. Vadí mi že to dýcháme. A vadí mi ta zbytečnost a ještě kdoví kdo dotuje levné lety. Je to zbytečná masová přeprava vepřového a hovězího sem a tam. Nemohu je litovat že se cítí občas jako ovce.

257862

30.11.2011 9:34

RE: nařídit katalyzátory a odhlučnit :-)

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 257862

Kdo by proboha měl dotovat levné lety? A proč?

257866

1.12.2011 21:24

RE: nařídit katalyzátory a odhlučnit :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 257866

Proč se proboha ve věku informačních technologií vůbec ještě přepravují luftem lidská těla a zboží? Když už má něco lítat luftem, tak právě jen ty nehmotné informace! Na přepravu zboží bohatě postačí doprava po zemi a po vodě. Ale ne zbytečně sem a tam v pojízdných skladech, což je rovněž naprostá pitomost. Ta nafta přece jednou zákonitě dojít musí a co pak? To si všichni masově hodí mašli? [zmaten]

Ono je to už horší, než jak to říkal ten Švejk, že nemůžou bejt všichni chytrý, jinak by z toho byl každej druhej blbej. On je ten svět už tak přemoudřelej, že jsou z toho blbí skoro všichni.

257982

30.11.2011 19:37

RE: nařídit katalyzátory a odhlučnit :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257862

Souhlasím!

Jenom proto, že žijeme ze zdrojů jiných nemáme právo s nimi takto plýtvat!

257901

2.12.2011 22:01

ty čáry udělá jen několik letadel denně

r.m. 62.?.?.?

Reakce na 257862

tisíce dalších nás nepozorovaně přelétají každý den bez čar.
Víte o tom, že když do paliva přidáte aditivum trimethylaluminium, tak to 1/ zvýší výkon motorů
2/ vznikne umělá oblačnost, pod kterou je chladněji, dá se tím dosáhnout snížení naměřených teplot na pozemních měřících stanicích.
lidově se tomu říká chemtrails [oči v sloup]

258004

30.11.2011 9:10

bile cary.. .)

Ondra 84.?.?.?

Ty bile cary, ktere Vam tak vadi, nejsou klasicke kondenzacni pary jak si asi myslite, ale chemtrails. Coz je soubor toxickych sloucenin pridavanych do paliva a nebo neoznacenymi specialne k tomu upravenymi letadly primo rozstrikovan nad povrchem Zeme. Tyto cary opravdu nemaji nic spolecnyho s buzeraci na letistich.

257863

30.11.2011 11:04

RE: bile cary.. .)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 257863

Naopak, tyto cary maji s buzeraci na letisti mnoho spolecneho, protoze z lidi delaji jeste vetsi ovce nez jsou.Pokud verite v chemtrails, pak nutne musite videt jejich ucinek v praxi.Ta buzerace by nikdy nebyla, kdyby se lide jako ovce nechovali.Stacil by tyden, kdy by se ovce rozhodly, ze nebudou letat a buzerace by byla pryc.

257873

30.11.2011 9:16

kuřáci versus nekuřáci

ZD 194.?.?.?

"Nikdy jsme se sice nedozvěděli, kolik ubohých cestujících zemřelo tenkrát v letadle následky vdechnutí cigaretového kouře, ale budiž. Zvykli jsme si. "
Pane Stworo, klobouk dolů před Vaším občanským postojem a názory na tuto společnost obecně. Ve velké většině věcí s Vámi souhlasím. Nicméně svoboda člověka končí (nebo by měla) tam, kde začíná svoboda druhého. A ano, mě konkrétně je VELMI nepříjemný smrad z cigaret (přitom opravdový tabák do dýmky mi spíš voní, ale ani ten nemusím...), vadí mi načichlé oblečení, vlasy apod. a vadí mi způsob zbavování se zbytku cigarety naprosté většiny kuřáků - tj. odhodím na zem, někdo to za mě uklidí. A nepochodí odpověď, že výfukové plyny taky dýchám. [zmaten]

257864

30.11.2011 9:44

RE: kuřáci versus nekuřáci

herbert 85.?.?.?

Reakce na 257864

+1

257868

30.11.2011 12:42

RE: kuřáci versus nekuřáci

ZD 194.?.?.?

Reakce na 257864

oprava: ...mně konkrétně...

257875

30.11.2011 19:38

RE: kuřáci versus nekuřáci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257864

+ 1

257902

30.11.2011 19:44

RE: kuřáci versus nekuřáci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 257864

co znamená: Nicméně svoboda člověka končí (nebo by měla) tam, kde začíná svoboda druhého [zmaten]
Jinými slovy nám sdělujete, že svoda p.Stworu končí tam, kde "Vaše svoboda" začíná? A co takhle to otočit - to by nešlo? [oči v sloup]

257904

30.11.2011 21:42

RE: kuřáci versus nekuřáci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257904

Přeloženo do lidštiny:

Kuřák se v uzavřené místnosti ze které nekuřám nemůže odejít zeptá:

"Vadilo by Vám, kdybych si zde zapálil?"

Ten chytřejší se ovšem zeptá takto:

"Nevadilo by Vám, kdybych si zde zapálil?"

-----------------------------------------------------------------

Dovedeno do absurdity:

"Vadilo by Vám kdybych si zde prdnul?"

Proč to u prdění lze a u cigaret nelze? Je za tím ona agresivita pocházející ze závislosti. Já taky když nemám dva dny rychlé sacharidy z čokolády, tak jsem taky malinko "podrážděný".

-----------------------------------------------------------------

Sááákriš, teď by to chtělo stíva, aby nám to vysvětlit po "politicku".
Můžou za to taky žxdx? A co ona holoudálost? Jak je to steve?

257920

30.11.2011 9:30

Kouření v letadlech

Vanguard 195.?.?.?

Ona ta cesta, při níž "Někteří se ani neobtěžovali chodit na konec letadla a kouřili tam, kde seděli." asi nebyla příjemná pro všechny stejně...

Já jsem tolerantní nekuřák, pasivní následky kouření mě nechávají chladným, ale sedět osm hodin vedle kuřáka v transatlantickém letu bych rozhodně nechtěl. Zákaz kouření v prostředcích hromadné dopravy (u kterých člověk možnost volby obvykle nemá, na rozdí třeba od restaurací) je rozhodně správným krokem. Asi by šlo vyhradit pro kuřáky uzavřené prostory (vagóny ve vlacích), ale v letadlech si to moc představit nedovedu.

A pokud jde o to zmenšení prostor v letadlech, je to myslím cena za radikální pád cen letenek v posledních dvaceti letech...jen si vzpomeňte, kolik stály letenky v roce cca 1990 a kolik stojí dnes. Našel jsem doma cestovního průvodce po Evropě pro studenty, vydaného v roce 1991 a jsou tam ceny jako Londýn 12 000, Stockholm 18 000 a podobně. A to všechno v tehdejších cenách, takže dnes by to bylo tak okolo 50 000.

257865

30.11.2011 9:37

Zase to kouření...

kalik 193.?.?.?

Mně osobně nevadí nějaké "pasivní kouření", když je to občasné a v nutných situacích (kolik takových je?). Vadí mi především to, že z kouře načichne moje oblečení a vlasy. Tady, jako kdekoliv jinde, by měla platit slušnost a nekouřit tam, kde je nekuřák. Pokud budem sluší, tak ať si kuřáci kouří třeba do aleluja. Jinak řečeno, spor o kouření je pouze spor o slušnosti.

257867

30.11.2011 14:43

RE: Zase to kouření...

voyta 194.?.?.?

Reakce na 257867

"Tady, jako kdekoliv jinde, by měla platit slušnost a nekouřit tam, kde je nekuřák." - možná by nekuřáci neměli chodit tam kde jsou kuřáci, hmm?

257879

30.11.2011 19:42

RE: Zase to kouření...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257879

Z toho čouhá arogance jako sláma z bot vesnického Lojzy.

257903

30.11.2011 20:23

RE: Zase to kouření...

steve 166.?.?.?

Reakce na 257879

.. Kdo nekouri s nami, podkuruje proti nam !! - Vaclav Havel ?? [cool]

257909

30.11.2011 21:44

RE: Zase to kouření...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257909

A co my, co jsme přestali kouřit z přesvědčení? Jsme z(a)traceni?

257921

30.11.2011 9:58

Bacha.

J. Hruška 79.?.?.?

Tak mě napadlo, jestli třeba v Praze nebudou mít průšvih z toho, že se, když nalezli zapomenutý nůž, zachovali jako lidi. V době, jaká je tato by si měl člověk dát pozor, co kde řekne nebo napíše, aby třeba někoho nechtě neudal.
J. Hruška

257869

30.11.2011 14:54

RE: Bacha.

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 257869

Pan Stwora psal o e-cigaretě. Ta přece nevadí ani vedle sedícímu militantnímu napravenému nekuřákovi. Prostě vydechuje se pára. Takže téma příspěvků je poněkud mimo.

257880

30.11.2011 9:58

pásek

djb 90.?.?.?

Důvodem sundavání pásků není žádná skrytá dýka, ale prostě to, že většina pásků obsahuje kovovou spřežku. Lidi na to zapomínají a pak to při procházení rámem pípá a zdržuje.

to je celé.

257870

30.11.2011 12:13

RE: pásek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 257870

A proč sundavám pásek i tehdy, kdy má přesku malou a v rámu nepíská? [smích]

257874

1.12.2011 15:43

RE: pásek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 257874

Vězňům se také odebírají opasky s malou přezkou, tkaničky do bot..., brzy vám před odletem budou odebírat brýle a pro jistotu kontrolovat délku nehtů.Jako terorista byste mohl kapitánovi vyškrábat oči a co pak, že.

257971

1.12.2011 17:37

RE: pásek

Expresser 178.?.?.?

Reakce na 257870

Áno, presne takto to myslím je. Vždy som to tak pri prehliadke bral, iný dôvod ma ani nenapadol ...

257978

30.11.2011 10:47

Muže mi někdo říct

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

čím vadi ostatním cestujícím elektronická cigareta??

nebo čemu vůbec vadí kromě toho že vypadá moc realisticky??

To je jak kdybych si ubalil tabák a naopak mě sbalilo nějaký komando protože to vypadá jako joint?!

A pro prdel: neměly by se zakázat taky "úsporný zářivky" v žárovkový baňce protože vypadají "realisticky" jak žárovka???

Krysa

257871

30.11.2011 10:49

milý editore

fohat 88.?.?.?

a jakýpak vzdoušek po cigaretce Vás čekal v miloučkém Torontu?http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Psdg3OAw_a8#!

257872

30.11.2011 13:26

Můj nejkrásnější let

Wigwam 217.?.?.?

Bylo to z jara roku 2004, cestoval jsem z Kapského města do Windhoeku v Jihozápadní Africe, dál do Svakopmundu navštívit přítele. Letěl jsem tehdy s Air Namibia, byl to nějaký vrtulový (!) Boeing, typ nevím, letadla mě neberou, nicméně přivítaly mě krásné, pohodlné rétro sedačky s popelníčky v opěrkách, před sebou jsem měl ještě asi metr k opěradlu cestujícího přede mnou, prostě oproti Jumbu, kterým jsem cca hodinu před tím přiletěl z Johannesburgu, nesrovnatelně větší komfort, navíc letadlo nemohlo letět ve výšce Jumb a já jsem mohl z relativně malé výšky sledovat překrásné africké scenerie. Steward nás srdečně přivítal na palubě a hned, jak se letadlo po odstartování uklidnilo, přjel s vozíkem a začal rozdávat sklenice se stopkou nebo na něco ostřejšího a celou dobu, mezi klábosením s pasažéry a nalejváním alkoholu, vykládal velmi jadrné vtipy na adresu negrů, teploušů politiků atd. Letadlo celé 4 hodiny řvalo smíchy, Výborné jihoafrické víno teklo proudem a tak se stalo to, že půlka letadla ve Windhoeku byla takříkajíc - na sračky. Nicméně jsem zaznamenal loučení některých pasažérů se stewardem - musíte přijet k nám na farmu - výměna vyzitek, bylo poměrně překvapivé, prostě skvělá atmosféra. Windhoek - to je letiště lemované pastvinamy, takže 100m za zaparkovaným Jumbem se pásly krávy. Z letadla musíte pěkně po svých, po takových těch pojízdných schůdcích, žádná depresivní roura. Když jsem se po pár týdnech vracel ze Svakopmundu zpět do JHB, čekal jsem v transferu na letadlo. Jediné skleněné dveře mezi transferem a runwayí hlídala velmi prdelatá unifomovaná černoška, ptám se jí, jestli se můžu cournout po runwayi a dát si cigárko - yes sir, of course - a otevírá dveře. No a já tak chodím mezi letadly, pokuřuju, pozoruji miliony hemžícího se hmyzu u výbojek (už byla tma), a přemýšlím nad těmi chudáky, co musí potupně ve fuseklích s botama v ruce cestovat ve Stensteadu přes halu jako v nějakém lágru.

257876

30.11.2011 15:01

RE: Můj nejkrásnější let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 257876

TAK TOHLE bych si fakt přál zažít!!!

Ten váš text jsem přeposlal řadě svých známých...

Opravdu jste mne potešil!

Krysa

257881

2.12.2011 22:02

Kryso, pokud se Vám líbí letadlo plné ožralů, je to smutné.

Mejla 83.?.?.?

Reakce na 257881

Já to zažil naštěstí asi jen dvakrát a na blábolících a slintajících opilcích jsem nic přitažlivého neviděl. Nejvíc by se Vám asi líbilo v Rusku, to jsou také takoví chlapáci..........Dokonce i posádky jsou často zlité, že sotva stojí.

258005

3.12.2011 20:57

RE: Kryso, pokud se Vám líbí letadlo plné ožralů, je to smutné.

Wigwam 217.?.?.?

Reakce na 258005

Nezlobte se pane Mejlo, mám dojem, že jste vůbec nepochopil obsah příspěvku. Nějak mi uniká důvod, proč jste vlastně reagoval? Asi budete mít nějaké choláky, že...

258017

3.12.2011 21:07

RE: Kryso, pokud se Vám líbí letadlo plné ožralů, je to smutné.

Wigwam 217.?.?.?

Reakce na 258005

Obvykle to nedělá pane Mejlo, ale tentokrát jsem si dal tu práci a pžečetl jsem si několik desítek Vašich příspěvlů..., pane Mejlo, Vy jste plný hoven, něco Vás velmi těžce trápí, neměl byste se někomu blízkému svěřit? Věřím, že by se Vám ulevilo!

258018

30.11.2011 13:40

ovce, cigarety a svoboda

bubu28 88.?.?.?

Se zájmem jsem si přečetl tento příspěvek. Zarazily mě některé reakce a i ty co tu nejsou.
Jak to myslím? No, jednak ten problém s cigaretou cítím daleko více jako problém svobody a proti ní stojící fašistické propagandy. Ano, kouř je nepříjemný. Konec. Ale se škodlivostí je to trochu jinak. Bylo by to na dlouhé povídání, v zásadě, kdo nejí špatné potraviny a hlavně živočišné tuky ve velké míře, nebude trpět rakovinou z kouření. Pokud jste dokonce např. starvující se sirovým ovocem - frutariáni, nebudete mít problém žádný. Ten problém je v tom, že stát inkasuje daň od kuřáků, oni mu, protože se špatně stravují fašistickým jídlem s chemií, ušetří důchody a náklady na péči zdravotní a následně ještě prudí programací našeho podvědomí na krabičkách, řka něco o smrti.
Co mě ale zaujalo, že pan Stvora asi chtěl hlavně poukázat na nesvobodu a absurdistán, ve kterém žijeme. Byla doba, kdy jsem po Evropě létal docela často. Dnes raději jedu autem, než se ponižovat a nechat se ozařovat. Naštěstí nemusím do zámoří. [smích]
Je šokující, jak si to lidé nechají líbit a čekají co ještě na ně establishment vymyslí. Dokonce někteří to chválí a jsou rádi za tu bezpečnost. Asi ti, co by v 88 byli spokojeni se zásahem VB na václaváku. Nevím.
Pravda je , že dnes již spousta z nás nějak svobodu nepotřebuje, myslím tu skutečnou a spokojí se s oficíálním vysvětlením, proč to či ono je důležité.
Inu, máme co jsme chtěli. Jedinou radu na závěr - kdo je skutečně svobodný, projekzuje si svůj život tak, aby se v něm cítil dobře.

257877

30.11.2011 16:21

Chybka

milo_1 80.?.?.?

Jan Vidím nebyl ředitelem ČSA. Byl to Tvrdík.

257883

30.11.2011 16:34

RE: Chybka

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 257883

Děkuji, opraveno.

257884

30.11.2011 17:36

re:

tora 81.?.?.?

boj s terorizmem je zpusob jak legalne a temer bez odporu terorizovat vlastni obyvatelstvo.Nedavno Ron Paul na dotaz jak by resil krizi s iranem odpovedel: A co nabidnout jim pratelstvi?
Dovedete si predstavit, jak dokaze pratelstvi, porozumeni a klid nabourat ekonomiku a zisky?Stale si myslim, ze je to skoro nic proti tomu jake kontroly a ponizeni musi zazivat palestinci sacovani isrealskymi vojaky. Treba po nas chteji,abychom se do toho dokazali lepe vzit.

257886

30.11.2011 18:44

RE: re:

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 257886

Brilantně řečeno [mrknutí jedním okem]

257895

30.11.2011 21:02

RE: re:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 257886

Hi hi hi, US politik, ktery nekomu nabizi pratelstvi.Vazeny(a), agresivni politika USA spociva vzdycky na tom, ze s nekym uzavrou prave a "nefalsovane" pratelstvi.
Se Sovetskym Svazem bylo pratelstvi na vecne casy a nikdy jinak, s USA je pratelstvi na zivot a pak na smrt.

257916

30.11.2011 18:45

Ano,ale chybí vám tam "své

Adrien Arcand 95.?.?.?

Na videu usměvaví a spokojení cestující nejprve ochotně odevzdali všechny SVÉ tekutiny

257896

30.11.2011 19:28

...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

пятерка

Ano systém je sice sucks, ale kdo koho a proč nutí takovéto věci absolvovat? Tohle ještě stále není žádná ulička před porážkou, stále máte možnost výběru. Pouze to stojí Vaší energii.

Nelétat, nekouřit. Jestli se neumíte bez cigarety seznámit (socializovat), jestli se neumíte bez cigarety zamyslet, zastavit, zrelaxovat, tak je nejspíše něco špatně. Ale toto vše jenom tak nepochopíte. Toto vše závisí na Vaší pohodlnosti nechtít prozřít. Zřejmě jste typický sečtělý pseudo intelektuál, kterému chybí fůra sebereflexe a porovnání vlastního s tím vyčteným. Ikdyž asi na 100% ne když jste si dovolil vzdorovat systému. [mrknutí jedním okem]

Přečetl jsem si krátký úryvek z té knihy a je to vážně nuda jak neustále opakuje jak je v hajzlu. A ještě o tom napíše knihu. Proč? Aby se vyplakala? Co když je to hodné malé černé dítě z letadla pouhá vyjímka potvrzující pravidlo? Jiné geny? Jiná DNA? Jak to chceme posoudit? Na základě nějaké knihy?

A co když to tak naši černí mazlíčci mají rádi? Ten "tvrdší" přístup?

Nedávno jsem četl článek cestovatele, který jezdil po Indii.

Zde: http://www.ceskedrahy.cz/assets/tiskove-centrum/ma...

Strana 44.

A je to nemlich to samé. Neustále se střídají pasáže s tím co ho sralo a s tím co se mu líbilo. To co je za masochismus? Něco se mi nelíbí, tak to nedělám když nemusím ne?

257900

30.11.2011 20:47

Zlatý Amsterdam

Pavel Šrubař Pavel (tečka) Srubar (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Ponižujícímu vytahování opasku jsem se naučil čelit tím, že do letadla nosím kalhoty, které mi na pupku drží i bez pásku (v posledních letech takových nalézám v šatníku čím dál víc).

Ještě horší než v Amsterdamu nebo Paříži to mají kuřáci na nově přestavěném ostravském letišti Leoše Janáčka. Po odbavení jsou lapeni v prostorné hale, zpátky k popelníkům před letištní budovu už se nesmí, dveře ven na ranvej jsou zamčené a obě restaurace dle očekávání nekuřácké. Součástí haly jsou tři prosklené kukaně: jedna pro matky přebalující kojence, druhá s pohovkou a televizí pro VIP prasažéry a třetí nevím k čemu, asi do rezervy. Všechny tři prázdné, zamčené a jako kuřárna nepoužitelné. V porovnání s jinou menšinou, jako jsou například vozíčkáři, pro něž se všude budují výtahy, nájezdové rampy a vyhrazená parkovací místa, je s kuřáky v dopravě zacházeno poněkud macešsky.

257914

30.11.2011 21:48

RE: Zlatý Amsterdam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257914

Nezbývá než založit kuřácké odbory a jednat!

A jako maskota, nějakého exota!

257922

30.11.2011 20:58

Nožík a jeho osud.....

Exxe 78.?.?.?

Kde si myslíte,že skončil Váš nožík?S největší pravděpodobností u některého pracovníka co vás šacoval při nástupu k letadlu.Někteří pracovníci bezpečnostní kontroly mají doma slušnou sbírku,ale většinou s nimi kšeftují.Pracoval jsem na letišti v Praze v úklidové firmě a pár pěkných kousků jsem také vykšeftoval s pracovníky ostrahy za jiné jim nedostupné věci ke kterým jsem měl jako uklízeč přístup....

257915

30.11.2011 21:41

V tabáku to není

pje 193.?.?.?

Jsem zásadový nekuřák. Přesto jsem socializován všude tam, kde moje dobrovolné portfolio zásad se dokáže "synapticky" propojit k obdobnému lidskému jedninci či společenství. Ovce nejsem a dost ostře vnímám hranice lidské důstojnosti. V kuřáctví to rozhodně není, Vladimíre. Nekuřáci leckdy z ušetřeného času a peněz vygenerují vyšší vzdělání, aniž by tím zovcovatěli, spíše díky onomu poznání naopak. Jinak o celkem pochopitelnému absolutnímu zákazu tahat nože do letadel vůbec nehodlám polemizovat a osud vašeho nože považuji za dloubanec za krátkou paměť (nebo nepatřičný projev individuality?). Naproti tomu kontrolní procedury jsou exepmlární ukázkou kombinace nespravedlnosti a nefunkčnosti a já bych se nikde osahávat nenechal (prostě bych se otočil a hledal jinou cestu do místa určení). Tolik moje reakce na jinak zajímavou reportáž...

257919

30.11.2011 21:50

...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Kampaň proti kuřákům je nová holoudálost!

Tentokrát celosvětová a multikulturní. [chechtot]

257923

30.11.2011 22:13

RE: ...velmi dobry clanok,prajem vela stastia autorovi,pekny vecer

evona 217.?.?.?

Reakce na 257923

kuracka

257926

1.12.2011 0:15

Neošmaťchané černošky

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

To je tak když se jedna volovina sejde s jinou. V Amsterodamu asi mají zkušenost s tím, nakolik ochotně si která etnika (či náboženské skupiny) nechají sahat na svoje ženské. Dneska je to leckde zjevně dotaženo do extrému, setkala jsem se s tím v UK, nemám důvod se domnívat, že v NL by to mělo být jinak. Dobrá, budu konkrétní, muslimové nemají rádi, když se jim sahá na ženské a aby to náhodou nezavánělo nějakým rozdílným přístupem, paušálně se to vztáhne na všechny. Škoda, že spolu s Vladimírem v tom hloučečku nepoddavších se nebyla také nějaká běloška. Pak by můj závěr, který z toho vyvozuji, stál na ještě lepších základech.

Ale proč o tom píšu; v UK se mi přihodila Kačenka (dnes má patnáct měsíců), takže jsem měla možnost setkat se s tamějšími zvyklostmi co se sledování těhotenství týče. Stručně řečeno, vlastně se nijak nesleduje. Radši. Muslimové by se mohli nasrat. A že jich tam je. To znamená, že když zajdete k doktorovi, že jste pregnant, tak vám řekne, že OK, zeptá se vás na periodu, spočítá podle sdělených dat pokročilost stavu a dál nic. Žádná koza, žádná zrcadla, žádné šátrání v útrobách.
Když vám chce vyluxovat hrudník stetoskopem, vždycky přes svetr (v UK je zima [vyplazený jazyk] ). Jo, maximálně vám nabídnou prasečí chřipku v injekci.

Já pak měla i problém, dost strašidelný, krvácivý, tak jsem šupajdila do špitálu a - zase nic. Žádná koza, žádné šťourání v útrobách. Akorát mi nainstalovali kanylu do žíly, odebrali krev z druhé ruky (asi aby jí to nebylo líto) a pak - jak jsem později pochopila - se odebrala lékařka (měla "ťafku" mezi očima, takže asi hinduistka, čert ví) do své pracovny s kalkulačkou. Zřejmě blbě počítala, protože mi pak přišla oznámit tragickou zprávu a tázala se, jakým způsobem bych si přála potratit, zda abortivní tabletou nebo chirurgickým zákrokem. Asi si každý dokáže představit, jak mi bylo, tedy jsem nebyla nijak zvlášť komunikativní na toto téma. Naštěstí než se rozhodlo, kdosi to po ní patrně přepočítal a tak za mnou přišla s big apologize.

Tak jsem si tehdy říkala, jestli by fakt nebylo rozumnější pořádně se mi pěkně po našemu porozhlídnout tam, kam slunce nesvítí. No jo, jenže když on je ten klasický ultrazvuk přes břicho v prvním trimestru poněkud nepřesný a vaginální by mohl nasrat muslimy.

Z čehož vyplývá, že muslimské ženy by klidně mohly pod hábity schovávat bombu a nikdo by ani necek (ne že bych je z těchto úmyslů podezírala). Vivat absurdistán.

257934

1.12.2011 0:26

RE: Neošmaťchané černošky

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257934

A ještě k těm bombám - měla jsem tu čest cestovat přes kanál až domů autobusem (ó hrůzo). Tak mě napadlo, že odpálit pěkně autobus v tunelu by mohlo být možná ještě efektivnější, než letadlo ve vzduchu. A přesto nás nikdo nerentgenoval ani nešacoval. Zvláštní. Ale myslím si, že oni na to brzo přijdou, teď jsem tady hodila vlastně pár klíčových slov, on si s tím ten šmírovací software poradí a nějaká osvícená hlava už něco vymyslí.

A omlouvám se, jestli jsem se svým předchozím poněkud černohumorně laděným příspěvkem dotkla něčího jemnocitu a chtěl by mě na základě toho diagnostikovat. Třeba Kysučan - bez urážky - vzpomínal, že mě cosi žere. Jo, je to tím, že mně už udělali všechno, akorát mě kupodivu ještě nikdo nikdy nezabil (jenom trošku při... [mrknutí jedním okem] ). Každý se s tím vyrovnáváme po svém, a vlastně oni to nepochopili ani profi mozkodlabové, že ne každý je ochotný se nad sebou ubrečet, zejména když má před sebou ještě dost věcí, které je třeba udělat. Takže tak. [cool]

257935

1.12.2011 7:58

RE: Neošmaťchané černošky

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257935

Vážená Bábo, muslimky sice nelezou/nemusí lézt "na kozy", přesto nebo právě proto mají daleko větší porodnost a širší rodiny. Na druhou stranu by si pravicující Pepíci a lídlující Mařenky měli včas zvykat, že po exodu nejschopnějších nepravicujících českých lékařů se o ně brzy budou v privatisovaných lékařských velkorobotárnách řetězců starat námezdní lékaři z velice exotických končin světa - a "Apologizing" bude častější více, nežli dříve zkušené diagnozy zlých nepravicujících českých lékařů.

Co se týká článku pana Editora, nechápu, proč se kontrolorce, co mu prokázala velice lidskou a vstřícnou laskavost, mstí (nevědomky?) tím, že jí patrně u jejího mezinárodního(?) USraelského zaměstnavatele připraví o prémie, kariérní postup či možná o práce?! Většina "světových" letištních securit je buď přímo nebo zprostředkovaně vlastněná USraelskými společnosti - buď kvůli/vá vývoji a testování v praxi šmírovacích zařízení - a/nebo je to prostě korupční nekonkurenční deal, podobně jako zbrojařina, illegální transplantace či runy na fondy a státní a veřejný "zlý všelidový" majetek...

Ta zmiňovaná "spisovatelka", protekční dítko soudruha Pááávky Kohoutů Tereza Boučková (zasloužilá "diSSidentka" trápená Zlým Bolševííííkem) jen popisuje svoje lidské selhání. Lidé, vychovávající celoživotně potomky např. s Dawnovým syndromem či jiným postižením zaslouží obdiv. Boučková jen opovržení... A ještě se na tom snaží rýžovat...

U nože nechápu fakt, že ho pan Editor v Amsterodamu sám nahlásil... Co by mu asi tak s nožem udělali? Sebrali? A takže o něj přiznáním taky přišel... Mohl možná dostat šanci - jako v Praze... Nejlevnější nože Victorinox v Emerice (možná i na světě...) jsou v (indiánských?) duty free shopech u přechodů z hodného pravicujícího JůYsEj do zlé socialistické a přerozdělující Canady. Např. Duty Free Americas
1400 State Route 9, Champlain, NY 12919, JůYsEj +1 518-298-4081 ‎Občas si tam nějaký čas od času dopořídím (za ztracené a sebrané ochrankami na letištích)... Na letištích je z pochopitelných důvodů v duty nenabízejí[pláč] Takže zbývají jen takováto zastrčená místa na planetě[smích]

257952

1.12.2011 22:23

RE: Neošmaťchané černošky

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 257935

Čo sa na tomto Zvědavcovi človek všetko nedozvie... [smích]

Trebárs, že v GB nepoužívajú kozy a personál nemocníc sú s prepáčením ovečky s kalkulačkou,zhabané veci na letiskách slúžia výmennej šedej ekonomike, nožíky radšej do lietadiel nenosiť, nanajvýš tak na lokálkach v Afrike a milionár MoU nakupuje v duty free shopoch,podporuje indiánov a robí im reklamu ... [smích]

Ale odľahčuje to (človek sa niekedy aj zasmeje), ako to nebýva bežné u všetkých tých pochmúrnych článkov, predikcií a negatív, ktorými sme denne obklopení.Zisťujeme, že sme ľudia s množstvom podobných bežných problémov, i keď niektorí prežili aj zaujímavé story...

Babko (pokus o zjemňujúce oslovenie báby - možno iný by bol vhodnejší, ale nenapadá ma) - dúfam, že sa na mňa nehneváte, keď som Vám ostal v pamäti. Určite som nemyslel vtedajšiu reakciu s akýmkoľvek zlým úmyslom.
Škoda, že nemám ten Fakebook. Mohli by sme si možno virtuálne pokecať, pretože Vaše životné príbehy sú veľmi zaujímavé a netradičné.

Prajem dobrú noc

Kysučan

257984

2.12.2011 11:03

RE: Neošmaťchané černošky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 257984

Oslovenie "babko" je na rozdiel od slovenčiny v češtine trochu zosmiešňujúce/hanlivé. Preto by Ťa pani Blažková nemusela pochopiť správne a brať to ako iróniu či invektívu, čo si vobec nechcel. Teda nech platí, že použitím slovenského "babko" si ju vnukovsky oslovil "babičko"

257989

2.12.2011 11:39

RE: Neošmaťchané černošky

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257984

Nejsem vztahovačná, pane Kysučan, takže si s tím vůbec nelamte hlavu. [smích]

257990

4.12.2011 23:27

RE: Neošmaťchané černošky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257984

... milionár MoU nakupuje v duty free shopoch ...

Já se právě zasmál teď. [chechtot]

258041

1.12.2011 10:20

Když lítám z Anglie tak se mi často stane když letím s dcerou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

že jdu na osobní prohlídku. Nevím podle čeho to berou, asi jsem podezřelej když letím s dítětem. To že jí berou hračky a kontrolujou jestli jsem je nenacpal drogama to už je nadstavba.
Největší paradox je, když mě osahávají muslimové s chlupama na bradě až na hruď.
Kdybych tyhle existence viděl jako pasažery, tak pod vlivem mediálních zpráv bych si vsadil, že mají u sebe bombu tak 50 na 50.

Nevím kam na to ti Angličané chodí, ale to je potupa řádná,když v Evropě Evropany s dětma osahávají a hledají bomby Pakistánci a Arabové... [překvapení]

257956

1.12.2011 12:04

Já to řeknu!!!! HE HE!!!!

lu.bro 85.?.?.?

„Sir, já s vámi nebudu diskutovat. Pokud ji neschováte, informuji kapitána letadla.“

Brzy jste ukončil rozhovor. Zajímalo by mne co by udělal kapitán. Zatáhl ruční brzdu a řekl, že pokračovat v cestě bude teprve tehdy až típnete to elektronické čiko? Nebo by Vás vyhodili z okna? Nebo co by vlastně udělali?

Stačilo možná k té fiktivní cigaretě připnout nějakou kartičku aby to vypadalo jak stará trubička na měření alkoholu v dechu ne? Pak byste mohl tvrdit, že kontrolujete hladinu alkoholu v krvi, že pokud se zvýší chováte se pak agresivně a nepříčetně. A momentálně je to již na hranici ale, vlastně si klidně dáte ještě skleničku: "nalejete mi prosím???"

[chechtot] [chechtot]

257960

1.12.2011 12:08

RE: Já to řeknu!!!! HE HE!!!!

lu.bro 85.?.?.?

Reakce na 257960

Ještě jedna věc!!! Mám takového anti ovci strejdu. A ten je provokatér od mala!!!!

V práci jim provádějí časté kontroly na bráně a hrabou do všech věcí. Posledně si uplácal z papíru a nabarvil model hovna. Vypadá skutečně nechutně a realisticky. Dal ho do krabičky a nosí ho v tašce, čeká na vlezlé ruce, které všude hrabou a otvírají i doklady, různé předměty a osobní věci na bráně. Prostě čeká až veme do ruky tu krabičku a začně jí otvírat s dotazem, "co tam máte?" a on s klidem odpoví "HOVNO!!!" [chechtot]

Nechcete si pořídit něco podobného na cesty???? [chechtot] [chechtot]

257961

2.12.2011 22:09

Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Mejla 83.?.?.?

tak se o Vás možná pokouší paranoia. Víte, ono je to něco za něco. Pokud by cestující nebyli kontrolováni, padalo by těch letadel daleko víc. A často i na obydlené oblasti.

258006

3.12.2011 5:01

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 258006

Zaplať pámbu za ty kontroly! Zaplať pámbu za to, že tyto kontroly mají kladný vliv jenom na neobydlené mozky!

258010

3.12.2011 11:12

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Olas 78.?.?.?

Reakce na 258006

Opět jste mě nezklamal.

Asi by bylo pro vás vhodnější místo Mejla označení DIDUS INEPTUS. Po zpětném prolistování vašich příspěvků jsem zjistil, že tento tvor na zemi nevyhynul a že jste jeho skvělým reprezentantem.

Fascinuje mě vaše úúúúžasná orientace. Podle vašich předchozích příspěvků jsem nabyl dojmu, že se ve vašem případě jedná o exotického jedince jehož stáří (vše co znáte a pamatuje te si) překonává i Kavkazké 140-leté staříky.

258014

3.12.2011 17:34

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 258014

Opět jste mě nezklamal.

Asi by bylo pro vás vhodnější místo Olas označení DIDUS INEPTUS. Po zpětném prolistování vašich příspěvků jsem zjistil, že tento tvor na zemi nevyhynul a že jste jeho skvělým reprezentantem.

Fascinuje mě vaše úúúúžasná orientace. Podle vašich předchozích příspěvků jsem nabyl dojmu, že se ve vašem případě jedná o exotického jedince jehož stáří (vše co znáte a pamatuje te si) překonává i Kavkazké 140-leté staříky.

258015

4.12.2011 13:07

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Olas 78.?.?.?

Reakce na 258015

Drahý Luxore

Jste mediální hvězda. Nezmohl jste se na víc než záměnu jmen. Vlastní text by pro vás byl problémem. Podíval jsem se i na vaše příspěvky a rychle jsem od monitoru ucuknul aby mě vaše žlučovité hleny nepotřísnily.

Jen tak dál jste geniální nebo lépe genitální manekýn již zaniké firmy Primeros.

258028

4.12.2011 18:36

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

djb 90.?.?.?

Reakce na 258028

Třeba se tím chtělo říct, že to co jste napsal v odpovědi je tak obecný nesmysl, že to lze napsat jako reakci na cokoli, stačí vyměnit jméno. [mrknutí jedním okem]

258033

4.12.2011 23:15

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 258033

Děkuji pane DJB. Rád čtu vaše inteligentní a trefné příspěvky.

258039

5.12.2011 12:18

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Vopice 89.?.?.?

Reakce na 258039

Děkuji pane Luxor. Rád čtu vaše inteligentní a trefné příspěvky.

Je dobře, že si tu lidé vzájemně kryjí záda a pak se za to poplácávají přátelsky po zádech. To je ta správná "diskuse". [chechtot]

Jen mi není zcela jasná logika vašich vět:

>Člověk, kterého jste urážel se provinil pouze tím, že pravdivě řekl, že je to něco za něco.

Chápu, tím máte na mysli například Patriot Act, neboť kdyby jeho nebylo, tak by se děly neuvěřitelné věci.

>Kdo chce bezpečnost, musí strpět ponižující prohlídky.

Inu, ani ta demokracie není zadarmo, že?

> Já kdybych si měl vybrat jestli letět letadlem, do kterého leze kdokoli bez kontroly, nebo letadlo s kontrolou pasažérů, tak volím to druhé, jelikož preferuji bezpečné přístání před rentgenem.

Wow, tak teď nevím, co si o tom mám myslet. Tak vy chcete bezpečné přistání, tedy s ponižující prohlídkou, ale zároveň nechcete rentgen? Tak to si budete muset holt vybrat, jestli ten rentgen, nebo bezpečné přistání, podle té vaší "něco za něco" logiky.

Pak ještě existují normální lidé, kteří běžně létají bez prohlídek (charterové lety na dovolené) a nikdy se nic nestalo. Tolik k normálnosti.

258056

5.12.2011 12:32

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

djb 90.?.?.?

Reakce na 258056

>Děkuji pane Luxor. Rád čtu vaše inteligentní a trefné
>příspěvky.

>
>Je dobře, že si tu lidé vzájemně kryjí záda a pak se za to
>poplácávají přátelsky po zádech. To je ta správná
>"diskuse". [chechtot]

Buďte v klidu, často se sebou sice souhlasíme, ale kdybysme s Luxorem začali řešit židovská spiknutí nebo Romskou otázku, tak se tu taky pěkně slovně navzájem pobijeme [chechtot]

258058

5.12.2011 12:55

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 258058

začali řešit židovská spiknutí nebo Romskou otázku, tak se tu taky pěkně slovně navzájem pobijeme

A to je právě ta správná diskuse [mrknutí jedním okem]
Ikdyž v těch dvou uvedených problematikách se možná až tak zásadně nelišíme. Cigánů, kteří dokázali bojovat a získali vzdělání a práci si vážím. Dokonce si takových lidí považuji daleko více, než "majoritního" jedince s titulem před i za jménem, který měl celý život umetenou cestičku. A antisemita také nejsem, když už, tak antisionista

258061

5.12.2011 12:49

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 258056

Ano prosím. Děkuji za pochvalu soudruhu, od vás je to až dojemné. A že vám není jasná logika některých mých příspěvků ? Tak to mě ani moc nepřekvapuje, inu myšlení někdy bolí. A soudruzi vždycky chápali poněkud pomaleji. Možná, když si můj příspěvek ještě tak 10x přečtete, tak ho pochopíte i vy.
A nevím, jakým záhadným myšlenkovým pochodem jste dospěl k tomu, že někomu kryji záda. Já pouze vyjadřuji obdiv a uznání lidem, kteří používají mozek, ale to není váš případ.

258060

4.12.2011 23:13

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 258028

Nikoli, psát mi problém nečiní. Pan DJB to vystihl přesně (jako vždy).
Jen na doplnění- chtěl jsem pouze abyste na vlastní kůži ochutnal vlastní medicínu. Z vašich rádobyvtipných příspěvků se mi chce zvracet. Jsou na úrovni prostoduchého zakomplexovaného puberťáka, který se křečovitě snaží být za každou cenu vtipný.
Člověk, kterého jste urážel se provinil pouze tím, že pravdivě řekl, že je to něco za něco. Kdo chce bezpečnost, musí strpět ponižující prohlídky. Já kdybych si měl vybrat jestli letět letadlem, do kterého leze kdokoli bez kontroly, nebo letadlo s kontrolou pasažérů, tak volím to druhé, jelikož preferuji bezpečné přístání před rentgenem .

258038

5.12.2011 2:47

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 258038

Trefil jste hrebik na hlavicku. Ve vysce 9 000 metru je dobre vedet, ze na palubu nepropasoval nejaky posuk bombu, nebo pistoli. Ja bych se velice primlouval za to, aby lide kterym ty prohlidky tak strasne vadi zalozili vlastni leteckou spolecnost, ktera by do letadla pustila treba chlapa s Kalsnikovem a tunou dynamitu.
V cem se Stworou souhlasim je znechuceni nad tim, ze poradne neprohledli tu muslimku. Ja bych do takoveho letadla asi nevlezl.

258046

5.12.2011 9:33

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Duanitta 194.?.?.?

Reakce na 258046

Pane Radosta, ty kalašnikovy chápu, nemám nic proti rámu odhalujícím kovy, ale to ostatní je opravdu šílená komedie. Ty kontroly vám bezpečnost stejně nezajistí!! Takže pozor: při své poslední cestě z Bruselu mi na letišti kontrolor zajistil voňavku tím stylem, že mi ji nejdřív chtěl sebrat, a pak nějak jsme to probrali, a dal to do igelitového pytlíku se zipem. Asi to skrz pytlík není nebezpečné [smích] Další věc je, že dolů do letadla si můžete bez kontroly odbavit cokoli, ani bombu tam neodhalí, viz tenkrát ten incident. Takže ty zástupy v intimních situacích, kdy postarší důstojní lidé dobře oblečení se přede všemi svlékají, někdy je to fakt nechutné, je úplně zbytečné. Kdo by někdo něco chtěl provést, nic mu v tom nezabrání. Co uznávám, je akorát ten rám na kovy.

258051

5.12.2011 10:43

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 258051

To se mylite. Odbavovana zavazadla se rentgenuji a "ocichavaji" zarizenimi, ktere by mely odhalit trhaviny.
Souhlasim s vami v tom, ze se prohlidky cestujicich casto prehani, hlavne v zabavovani maleho mnozstvi tekutin. Ale treba trhaviny v bote nebo ve spodnim pradle se uz nasly.
Bezpecnostni pracovnici jen delaji svou povinnost a neni potreba jim hned nadavat do fasistu. Vetsina z nich se naopak chova slusne a profesionalne.
Mel jsem v posledni dobe velmi dobre zkusenosti v Houstonu a L.A. V Evrope uz jsem tak spokojeny nebyl.

258053

5.12.2011 15:22

Problémem je eskalace.

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 258053

Kromě jiného se dá do letadla propašovat množství střelné bavlny tím, že si obléknete znitrované jeansy a bavlněnou košili. Znitrovat se dají i tričko, trenýrky, bavlněné šaty, kalhotky i podprsenka. Až na to gestapáci přijdou, budou cestující do letadel disciplinovaně nastupovat úplně nahatí, protože na nich nenechají ani nit (že není bavlněná? No a? Když pro jistotu nepustí ani voňavku, myslíte, že propustí polyester?). Sadisti se budou zase mít! A ovce se budou disciplinovaně a s úsměvem svlékat [chechtot]. Přejmenují se American Airlines na Nuda-air? [chechtot]

258065

5.12.2011 18:21

RE: Problémem je eskalace.

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 258065

No nevím, ale hádám, že trenýrky ze střelné bavlny by letadlu moc škody neudělaly. Maximálně by atentátníkovi z vajec udělaly hemenex.

258071

5.12.2011 19:08

RE: Problémem je eskalace.

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 258071

A co by udělala s letadlem mrňavá flaštička voňavky? Taky nic. Takže si myslím, že by to vedlo pouze k cestování nudistů, podle hesla: Chce-li pánbůh vola stvořit, dá mu ouřad! Tady jde přece o zneužívání kontrol k soustavnému ponižování lidí! A wotogo!

258072

5.12.2011 20:05

RE: Problémem je eskalace.

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 258072

To nevím, netuším co dokáže lahvička třeba TNT. To by se musel vyjádřit nějaký expert přes trhaviny

258073

5.12.2011 22:53

RE: Problémem je eskalace.

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 258073

No prave, Luxore. Nastesti o techhle vecech prave experti pres trhaviny rozhoduji.
Pradlo ze strelne bavlny ktere navrhuje pan Semerad by trhavina rozhodne nebyla. Takove pradelko by v nejlepsim pripade horelo jako strelny prach. Strelny prach vybuchuje, jen pokud je uzavren v nejakem ocelovem kontejneru jako je treba bomba, nebo nabojnice. Pokud Semerad neveri, muze zkusit zapalit prach treba z malorazkoveho naboje a uvidi.
Trhaviny naopak bouchaji a mohou byt i v tekutem stavu (treba nitroglycerin). Pak vam exploduji i v lahvicce od vonavky, nebo plastikove lahvi na pitnou vodu. Trhavina nebo treba jedovaty plyn mohou vzniknout i sloucenim dvou "vonavek". Proto ta opatrnost.
Tekutiny do 100 ml (1dl) jsou na palubach letadel povoleny.

258076

6.12.2011 0:44

RE: Problémem je eskalace.

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 258076

Vy opravdu nevěříte, že největším problémem je ponižování lidí, že? [chechtot] A že trhavina v botě je stejná pitomost... a přece lidi musí zouvat boty...

258078

6.12.2011 3:23

RE: Problémem je eskalace.

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 258078

Ne Semerade, neverim.
Kvalitni plasticke trhaviny se v bote jisteho Richarda Reida naslo 283 gramu a to uz dokaze udelat v plasti letadla poradnou diru.
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Reid
A ten clovek nebyl sam.
Me to zouvani a prohlidky take nebavi, ale narozdil od vas vim, komu za ne mohu byt vdecny.

258082

6.12.2011 5:28

RE: Problémem je eskalace.

Saša 24.?.?.?

Reakce na 258082

>naslo 283 gramu a to uz dokaze

283 gramů lze ukrýt i v přirozených tělesných dutinách. Pan Radosta by snad chtěl vlézt do těch dutin, dokonce si myslím, že by ho tam kde kdo rád poslal. [chechtot]
Letecká doprava je a byla tou nejbezpečnější (na Km).
Tisíckrát pravděpodobnější je, že vám ublíží šílenec na silnici než v letadle atp.
Za prováděné války a svinstva se náš velký bratr právem bojí a chce, abychom se báli všichni a byli tak ovladatelnější.

258083

6.12.2011 7:26

RE: Problémem je eskalace.

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 258083

Saso, tak to jste me prevezl. S ukryvanim vice jak ctvrtkilovych balicku v telesnych dutinach zadne skusenosti nemam a proto to necham na vas.
Ano, letecka doprava pocitana na Km je nejbezpecnejsi. A hadejte proc ?

258085

6.12.2011 7:54

RE: Problémem je eskalace.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 258083

Sašo, já myslím, že to vadím všem, ale zkuste se vžít do role majitele aerolinek. Já bych na palubu svého letadla bez kontroly nikoho nepustil. Tedy alespoň ne nikoho tmavší pleti. Vím jak hrozně to zní, ale realita je prostě taková. Žijeme v době, kdy narůstá množství lidí, kteří nenávidí západní svět. Armády NAfTO (zejm. USA) a Israele se dopouští otřesného násilí a bezpráví na nevinných lidech. Tito lidé svou nenávist abstrahují na celý západní svět a chtějí pomstu. A to pomstu co nejviditelnější a nejbolestivější, kterou lze provést s minimem vzdělání a prostředků. Ideálním cílem je právě letadlo.

258086

6.12.2011 8:43

RE: Problémem je eskalace.

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 258086

Nejde jen o majitele aerolinek. Paranoia - přesněji buzerace - se tam dostala všude. Nedávno podrobili takovým ponižujícím prohlídkám plnou loď britských seniorů, kteří si zaplatili okružní cestu po amerických přístavech a zmínili se, že loď už přece prohlíželi v předešlém přístavu - tak jim tu prohlídku osolili a protáhli na 7 hodin nepřetržité buzerace, přičemž je nepouštěli ani na záchod s tím, že jim nevadí, když se stařenky vyčůrají přes palubu do moře. Bránili i zdravotníkům přístup k několika, kteří přitom bez tekutin zkolabovali. Vivat svobodná země! Každému musí být jasné, že jim šlo o buzeraci, o nic jiného! Kdyby jim někdo napověděl o možnosti střelné bavlny na těle (ona to není taková blbost, dovedete si jistě docela dobře představit svršky narvané do vhodné dutiny v sedadle a taková střelná bavlna je razantnější než střelný prach), tak ti hoši, co mají MOC lidem poručit cokoliv, je naženou do letadel nahaté!
Mezi námi, kdysi nás Čechy strašně kritizovali za semtex. Když jim ale z Pardubic nabídli cvičené psy, kteří najdou po čichu nejen semtex, ale jakoukoliv nitrovanou výbušninu (včetně americké H4), najednou zájem neměli. Dodnes by stačilo, aby takový pes člověka očuchal! Šlo by to bez svlékání, ne že ne! Jenže to by nemohli lidi buzerovat - A WOTOGO! [naštvaný]

258089

6.12.2011 8:49

RE: Problémem je eskalace.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 258086

Vážený pane Luxore, bohužel se ve vší úctě domnívám, že pan Saša má pravdu:

1) Kdy (kromě obskurního 9/11) kdy někdo unesl velké dopravní letadlo a trefil se s ním do osy výškové budovy (a jako emballage vyhazoval z pilotního okénka své nekonspirační paSSy)?

2) Každý další tzv. "pokus" pro pobavení i vystrašení P.T. publika byl prováděn šílencem škrtajícím o podpatek - či NAOPAK synkem vysokého člena eatablishmentu, kterého na palubu letadla propašovala záhadná osoba s krytím tajných služeb (Jemen...).

3) Najděte mi jiný případ, který by odůvodňoval oscannování VŠECH cestujících v letecké dopravě, prosím. Ve všech někdejších únosech šlo vždy o propouštění politických vězňů a nikdo letadlem do výškových administrativních budov, či jaderných elektráren apod. nepráskal.

4) Možná Vám připadá, že "černý na palubě" je bezpečnostní riziko. Prosím, uvědomte si, že na jiných polednících a rovnoběžkách jsou "černí" daleko četnějšími leteckými paSSažéry, nežli na koupáckých výletech pravicujících Pepíků i lídlujících Mařenek do Turecka, Řecka, Ýdžipta či na Kanáry. A nemusí jít o příliš vzdálená letiště. Už ve zlém sociálním Německu nastupuje do vnitroeuropských letů daleko více "černých", nežli v hodné homogenní ČR - a nikdy "se nikomu nic nestalo"...

5) Letadlo jako ideální zbraň může připadat. Ale zkuste si zdarma stáhnout nějaký simulátor. Či si při letu všimněte, jak to letadlem při finálním přistání (vedeném po paprsku a zkušenými piloty) ŠIJE. Kolikrát na hladkou a dlouhou plochu letiště "dorovnává", přistává s cross-wind na jednu nohu.
---------------
a pak zkuste po pár letových hodinách na profi trenažéru vlézt do letadla, proletět se protivzdušnou obranou měst a strategické infrastruktury - a mýrnyx týrnyx se trefit někam, co vidíte z úhlu pohledu z kabiny POPRVÉ ve svém životě...

Vložený obrázek

A co z dálky vypadá, jak sirka a je obtékáno vzdušnými proudy nejen horizontálně, ale díky městskému odpadnímu teplu i vertikálně. Kupte si na čínském e-shopu model a zalétejte si mezi vyššími paneláky. Aero se nevyplatí při "útocích" na vzkvétající "dýmů/krásy".

Navíc, jakmile vypadnete za hranice "dýmů/krásy" ihned máte okolo sebe lidi, kteří vibrují naprosto jinou energií - bez zášti, zloby, žluče a agreSSivity. Přečtěte si doporučení vlád "dýmů/krásy" pro cestovatele a spočítejte si na prstech ruky, kam byste neměl cestovat. Vyjdou Vám jen nejzuboženější země světa = zubožené humanitárními bombardování od Paktu "dýmů/krásy".

Ve všech ostatních se budete po pár dnech cítit daleko bezpečněji, nežli na Václavskýýým Václaváááku, gde Kocába se bál člověkůůů [mrknutí jedním okem]

258090

6.12.2011 9:10

RE: Problémem je eskalace.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 258090

To máte pravdu příteli. Když jsem to psal, tak jsem se sám sobě morálně protivil, ale nechtěl jsem se chovat jako pokrytec, protože bych do letadla bez kontroly pasažérů (alespoň na kovy) fakt nevlezl. A neměl jsem na mysli scifi kousky jako náraz do dvojčat, spíše prostě jen necílená bomba na palubě. Nicméně je pravda, že žádný příklad z parxe si nevybavuji. Otázka jestli to není právě proto, že kontroly už léta probíhají.
Přeji hezký den

258094

6.12.2011 0:51

RE: Problémem je eskalace.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 258076

Nejak moc o tom vite. Preventivne by vas chtelo nahlasit. Ono jeden nevi co jste zac. Pod svicnem byva nejvetsi tma.

258079

6.12.2011 7:55

RE: Problémem je eskalace.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 258076

Jo, takhle nějak si to taky laicky představuji. Díky za upřesnění.

258087

7.12.2011 1:49

RE: Pane Stworo, pokud označujete letištní kontrolu jako gestapáky,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 258053

>Odbavovana zavazadla se rentgenuji a "ocichavaji" zarizenimi, ktere by mely odhalit trhaviny.

A jak je to s jiným kontrabandem nevíte? Mně se totiž omylem podařilo převézt nějakou tu trávu - našla jsem ji pak v kabelce zapadlou za podšívkou, fakt jsem si myslela, že už ji nemám, že už "padla", pak když jsem ji po pár týdnech objevila, měla jsem z toho smíšené pocity - na jedné straně opodstatněnou radost, na druhé straně jsem si říkala, ty bláho, kdyby to tehdá našli, to moh bejt průser...

258133

3.12.2011 23:22

RE: toto je prkotina

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 258019

Tak to tedy je. Předčili i komunisty, boha ještě že tam nežiji a už tam nikdy nepojedu, přesto že bych tam přes řeku snad i dopliv. [oči v sloup]

258022

4.12.2011 20:22

pribeh dnesniho sveta

Petr Řehák 85.?.?.?

Nechapu ten nuz v Praze. Me v Praze sebrali i cistou vodu. Mozna klika a nebo zacinate byt slavny buric a nechteli publicitu [smích]
Jako odpurce smradu z cigaret a zbytecnych splodin v uzavrenem prostoru vam cigaretu pozehnat nemuzu, ale ta elektronicka by me osobne nevadila a narizeni o tom ze vypada prilis realne nejak nechapu. K zamysleni je asi elektronicka cigareta vs hromadne ozarovani cestujicich scannery.
Obavam se ze dnesni bezne denodenni buzerace by komunisty pred ctvrt stoletim nenapadli ani ve snu. Otazkou je proc si driv lidi nechali srat na hlavu jen do urcite hranice a dnes se pri jeste vetsich buzeracich dokazi usmivat. Ze by ve jmenu demokracie, bezpecnosti a boje proti terorizmu snesli vic nez ve jmenu rovnosti, budovatelstvi a boje proti imperialismu ?
S tou holcickou je to take k zamysleni. Popsanou situaci vidat lze ale opacnou (bile dite cerni rodice) jsem jeste nevidel. A pritom bila populace smeruje k vyhynuti cili by se logicky melo pomahat spis ji.
No i na proste ceste letadlem se da nasbirat dost postrehu o zvlastnim svete ve kterem zijeme.

258035

4.12.2011 20:52

RE: pribeh dnesniho sveta

djb 90.?.?.?

Reakce na 258035

To s černošskou holčičkou vysvětlím snadno, znám i takové. Vlastně je to prosté - soucit a osobní dobrý pocit z rasové nepředpojatosti. Druhé je jasné a první je dáno tím, že denně vidíme v TV kolik dětí v Africe trpí a umírá na podvýživu. Také někdy hraje roli dostupnost - např. u nás Roma adoptujete snadněji a rychleji.
Tím neříkám že to je správné nebo špatné. Adopce je individuální rozhodnutí a záleží na konkrétní rodině.
Adopce určitě neřeší problémy vymírání bělochů. Lidé se nerodí, to je problém, ne jestli pak rostou v ústavu či rodině. Samozřejmě v rodině je to pro ně lepší, ale to je zas individuální přístup a Vy jste nakousl celkový problém ubývání populace.
To je dáno konzumním stylem života a vzděláním (příliš velké nároky a z toho plynoucí potřeba vydělávat => člověk je utahaný z práce a na děti nemá čas ani peníze, ovšem nové auto má).
Jen tak mimochodem, tolik nadáváme na Romy a ruku na srdce, kdo z bílých by dokázal z těch dávek vyžít natožpak uživit rodinu...

258036

4.12.2011 23:38

RE: pribeh dnesniho sveta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 258036

" Jen tak mimochodem, tolik nadáváme na Romy a ruku na srdce, kdo z bílých by dokázal z těch dávek vyžít natožpak uživit rodinu... "

Myšlenka roku!

A mohly by ty moje děti také krást?

258043

5.12.2011 12:29

RE: pribeh dnesniho sveta

djb 90.?.?.?

Reakce na 258043

I to jsem zvažoval. Samozřejmě u některých Romských rodin je celkový příjem dávky + "co se ušetřilo za nájem a poplatky", těmito námitkami, ale zdaleka nepokryjete všechny.
Někde - a není jich málo - jsou to třeba dávky + plat otce dělníka apod.

Vemte si jen náklady na děti, Romská máma přepírá klasické pleny, zatímco my, pod tlakem reklam, musíme kupovat jednorázové pampersky, aby se prcinka náhodou asi nerozpustila. Což zdaleka není vše.

Romské děti si v klidu hrajou na ulici v teplácích s klackem, naše děti se bez mobilů, počítače, MS kintetic, značkových hadrů ani neuprdnou.

Můžete pokračovat srovnáním vybavení bytu, majtetku celkově, výdajům na kino apod.

Podívejte, já nejsem žádný proromský fanatický aktivista, ale myslím, že tzak jak tu žijeme, tak my jsme na jednom konci extrému oni na druhém a cesta je někde mezi.

258057

5.12.2011 16:01

RE: pribeh dnesniho sveta

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 258057

S tim naprosto souhlasim.
Kdyby jsme vzali z bile casti obyvatelstva trochu pracovitosti a karierizmu (ne moc) a z te cikanske zbrzenlivejsi postoj ke konzumu a casto hlubsi vnimani rodiny - tak mame mnohem lepsiho a spokojenejsiho obcana.
Problem dneska je ze sytem se snazi o opak.
U pracovitych karieristu (casto bezdetnych) se snazi stale vice posilovat presvedceni ze to je jedina spravna a zodpovedna cesta.
Zaroven podporuje moznost zit na davkach a minimalni mzde a jeste zivit pocetnou rodinu pokud ze zreknete prehnaneho luxusu.
Misto aby se snazil zavest nejakou normu (jakkoliv slovo norma nebo dokonce normalizace muze znit hrozive) tak podporuje oba nezdrave extremy. Az se skoro zda u nas ziji jen 2 druhy lidi. Bezdetni karieriste workoholici a pocetne socialne vyloucene rodiny.
Schvalne jestli si vzpomenete kdy naposled media popisovala rodinu jako :
Otec = pracujici muz (zadny prehnany workoholik)
Matka = zena pracjici na castecny pracovni pomer
2-3 deti
*nezadluzeni

258067

5.12.2011 12:43

RE: pribeh dnesniho sveta

djb 90.?.?.?

Reakce na 258043

další věc je, že Romové mají obecně nižší vzdělání. Tzn. že nezastávají moc žádné odpovědné ani rozhodující pozice a spíše se věnují manuální práci (a ano, jistě někteří také kradení, hahaha, se zasmějeme, abychom přeskočili ty diskuzní žvásty). Je to jistě dřina, ale nestane se jim, aby se z nich stali kariéristi, seděli v práci od osmi do osmi a pak ještě doma řešili co si připraví na zítřejší jednání. nejezdí na různé erasmy, do USA, nebo kamkoli na zkušenou, nepotřebují si dělat léta praxe, aby si v 35 vzpoměli, že by chtěli rodinu, takže v klidu začnou v 20, časté extréme ve 14 jsu známé - z toho by se našinec zbláznil. I kdyby na to měl, tak dítě ve 16, automaticky tedy žádné školy práce, žádný konzumní život, okolí ho odsoudí.

Nebylo to sice fér, ale před časem to naše kultura řešila tak, že se dělily role. Žena nedělala kariéru ale domácnost, chlap makal.
To šlo.
Dnes ? Ženské také chtšjí kariéru, na což se těžko dá něco namítnout a navíc je náš styl života tak drahý, že ani není často možné pro mnoho mužů tu ženu uživit.

Což nejde konzum kariéra nebo rodina - musíte si vybrat.

Férový a ideální by samozřejmě byl stav, kdyby dál platilo, že role v domácnosti budou jasně dané, ale nějakým zázrakem by půl mužů/žen chtělo dělat kariéru, druhá polovina by chtěla hledět na domácnost a navíc by se potkávali tak, aby se pěkně dohodli. Což je asi těžko představitelné.

258059

5.12.2011 11:30

RE: pribeh dnesniho sveta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 258036

No jde spis o to ze nase kultura a narod (chceteli i rasa) jsou v upadku a to nemalem. A neni to problem jen nasi male zemicky. Tzv "zapadni" kultura prijmula seminko myslenky zvane tolerance a multikultura. Ta myslenka sama o sobe neni spatna, ale zhoubne je jeji dnesni pojeti. Z puvodni myslenky zustalo pramalo uzitecneho a ostatni je dohnano ad absurdum. Proto neni napr. problem videt v bile rodine adoptovaneho cernouska, cikanka, apod. Ale jeste jsem neslysel napr. o cikanske rodine co adoptuje bileho cecha. Nektere celebrity se na celem svete pomalu predhaneji z kterych koutu sveta si koho adoptuji.
Myslenka je to krasna a zasluzna .. jen kdyby ...
Jen kdyby jsme nevymirali. Zapadni civilizace obecne totiz vymira. Je jedno ze svetova populace lame rekordy a experti se dohaduji kolit ze to lidi vlastne planeta dokaze uzivit. Zapadni civilizace navzdory tomu ustupuji a doslova vymiraji.
Kdyz si takova celebrita chce zlepsit image tim ze adoptuje cinanka nebo cernouska tak stejne nevyresi problem v jeji prelidnenych zemich trpicich populacni explozi. A uz vubec tim nepomuze zemi sve ktera naopak trpi nedostatkem novorozencu.
A ono je mozna hezke pomoct dnes jednomu "chudackovi" z nejake rozvojove zeme. Ale otazkou je kdo mu pomuze za 50 nebo 100 let az zadna zapadni civilizace existovat nebude ? Tizive problemy by se meli resit systemove a ne populisticky. Pokud chceme pomahat rozvojovym zemim tim ze adoptujeme jejich deti (navic na ukor nasich vlastnich) tak fajn .. ale prosta matematika nam ukaze ze by jedna zapadni rodina musela timto zpusobem adoptovat alespon 5 deti. Kdyz k tomu prictete 2-3 deti vlastni (aby jsme nevyhynuli) tak vam asi dojde ze je to naprosto nerealna a absurdni cesta.
Ale na absurdni postupy jsme si bohuzel uz tak nejak zvykli. Takze ten kdo adoptuje cernouska je ted u nas hrdina. Zatimco na bilou roduni majici 3 a vice deti se divame pomalu mezi prsty a premyslime odkud asi nakradli penize na tolik deti a jestli nekrati na danich nebo nezneuzivaji davky.

258054

4.12.2011 22:59

pokud někdo kouří byť i elektronickou cigaretu, tak je to hovado,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

protože dobře ví, že nekuřákům vadí i ten pohled na člověka s cigaretou v jeho blízkosti, protože nekuřák samozřejmě neví, že ten člověk má nesmrdící cigaretu, protože je to příliš realistické. Takže jste docela obyčejné sobecké prase, pane Stworo.

258037

5.12.2011 0:55

RE: pokud někdo kouří byť i elektronickou cigaretu, tak je to hovado,

hc 90.?.?.?

Reakce na 258037

Znal jsem pošuka, který byl zatvrzelý abstinent a do výčepu chodil na limonádu. A hrozně ho rozčilovalo, že je tam cítit pivo. Asi mu z toho zdravého životního stylu trochu hráblo. Neberte to s tím pasivním kouřením zase tak vážně. Člověk prý bez následků vstřebá pět cigaret denně.

258045

6.12.2011 3:07

RE: pokud někdo kouří byť i elektronickou cigaretu, tak je to hovado,

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 258037

Sam jsem nekurak ....., ale stejne by Vam kvicaku za Vase pindy a nadavky mel nekdo z tech diskriminovanejch kuraku tipnout horiciho vajgla aspon vo nozdry aby se Vam pri chrochtani na kruponu najezily stetiny.

258080

17.12.2011 13:48

Prskavky v balíku do ciziny neodletí

Czechpostman 77.?.?.?

Prskavky v balíku do ciziny neodletí
http://www.ceskaposta.cz/cz/aktualne/tiskove-zprav...

258680

23.6.2014 3:01

Náš pobyt v Torontu

Roman Vávra 173.?.?.?

Naše zápisky z krátké návštěvy Kanady a Toronta:
Toronto Kanada

312181

Tuto stránku navštívilo 10 173