Diskuze k článku

Sametové rozkradení republiky

Příspěvků 106

18.11.2011 1:06

Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Barney 82.?.?.?

Je dobré si připomenout ideály listopadové revoluce (VLSR - Velká listopadová sametová revoluce), která byla následně Václavem Klausem ukradena a navedena na cestu mafiánského kapitalismu. Pokud mám mluvit za sebe, tak jsem si představoval sociálně tržní kapitalismus německého nebo rakouského typu, v žádném případě ne surový a bezohledný (v našich podmínkách navíc zlodějský, mafiánský) kapitalismus 19. století se svým sociálním darwinismem.

Dokument: Z projevu Václava Havla v prosinci 1989

začátek citace

Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte.

Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, pak bych se chtěl věnovat práci dramatika.

Pro mě není rozhodující s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismem.

Za svůj třetí úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidí, žen, nemocných, těžce pracujících, příslušníků národnostních menšin a vůbec všech občanů, kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní. Žádné lepší potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale musí být nabídnuty těm, kteří je nejvíce potřebují.
Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální stresy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají.

Žádné gigantické zdražování nebo dokonce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme.

Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme.

konec citace


K tomu jen dodám: SPLNĚNO

257211

18.11.2011 4:47

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 257211

Snad si nemyslíte, že Havel byl o něco lepší než Klaus - byli to jen dva kohouti na jednom smetišti, ale morálně stejní zmetci. Celý samet byl jednou z mnoha barevných revolucí, které proběhly předtím a hlavně potom na mnoha dalších místech Evropy. Všechny ty listopadové ideály jsou jen blábol pro zmanipulované masy, jakmile změny proběhly, ideály skončily v kanále. Jistě, někdo to dlouho organizoval, připravoval a hlavně financoval, ale nebyla to naše chudinka STB, na to bylo všechno až příliš dobře provázáno se zahraničím. Srovnejte si to s dneškem - lidi jsou zhnuseni systémem nejmíň stejně jako za bolševika, existenčně jsou ohroženi daleko víc, mocipáni kradou ve velkém a stokrát víc než bývalí komunisti, ale nehne se ani list. Proč - nikdo protesty neorganizuje. Pokud se nějací protestující najdou, jako třeba hnutí Occupy, nemají žádný cíl, požadavky ani program. A takhle to bude pomalu hnít ještě dlouho. Vítejte ve skutečném zahnívajícím kapitalismu...

257213

18.11.2011 8:39

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

jarda666 88.?.?.?

Reakce na 257213

Nevim kdo je zhnusen asi jen ti, kteri si mysli, ze zadarmo jim budou litat peceni holuby do huby . Tak to , ale nefunguje. Me je 32 let a mam se dobre , mam dve deti , zenu , stredni skolu , ted studuju za penize soukromou vysokou , v praci me plati slusne protoze neco umim a v praci byvam cca 200 hodin mesicne . Za to mam cca prumerne 25 tisic mesicne . Co bych chtel vic ?

Verim , ze v hospode kazdy nadava , ale kdyz je vetsina lidi v hospode ja pracuju nebo se venuju rodine anebo svemu vzdelavani .

Nevsiml sem si , ze by se tady kradlo nejak extra vic nez v celem svete ani se nemame hur jak na zapad od nas .

Nasi rodicove kterym jde k 70 se maji relativne taky fajn dokud teda jsou oba , maji slusne duchody a uzivaji si kapitalistickych vydobytku , pritom pracovali s komunistickou efektivitou , ja uz nic takoveho nezaziju , ale ani jim to nezavidim .

Takze co , ano tady na zvedavci je nespokojeny asi kazdy , ale co kdo pro to dela ?

Drtiva vetsina lidi v mem okoli pokud si stezuje a ja se jich zeptam co delaji proto aby se meli lip , tak pokrci rameny a cekaji az jim neco nekdo da .

Ostatne definice inteligence je umeni prizpusobit se danym podminkam , a ty podminky jsou nejak nastaveny takze v nich musime bruslit.

Takze spousta spousta lidi vede stastny zivot , a tady na zvedavci se jenom kafra stejne jak v te hospode, ale at si kazdy polozi otazku co pro sve stesti kdo dela ....

257217

18.11.2011 9:26

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 257217

Jardo, mate uplnou pravdu. podivejte se treba na tu vcerejsi demonstraci na Vaclavaku. Levicaci ji organizovali buhvijak dlouho, svazeli tam zadarmo odborare az z Ostravy a nakonec jim tam prisly jen dva tisice lidi. Cesi se maji i pres tu krizi lip, nez kdykoliv v historii a na levici i jeji propagandu zvysoka kaslou.

257220

20.11.2011 13:39

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

hc 90.?.?.?

Reakce na 257220

Tohle si říkal i Jakeš ještě někdy 20.listopadu 1989. [velký smích]

257359

18.11.2011 9:35

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 257217

Milý pane Jardo, vy si myslíte, že k tomu, aby někdo se měl jako vy, stačí jen být dokonalý a pracovitý jako vy? Je směšné, že vaši rodiče pracovali s komunistickou efektivitou a užívají si dnes kapitalistických výdobytků. Asi to byli nějací funkcionáři KSČ. Z obyčejného pracovního postavení by moc velký důchod určitě nedostali. Jestli je váš úspěch aspoň trochu srovnatelný třeba s Radovanem Krejčířem, tak se pochlubte čím jste začínal. A přibližte svou genialitu ostatním. Kdo měl majetek za 1. republiky, má ho i dnes, kdo byl ve funkcích ve fabrikách a firmách i v KSČ, jistě si mohl příležitost najít. Kdo byl zelinářem či řezníkem, vekslákem s tuzexovými bony atd. jistě také mohl zúročit po roce 1989 svou šikovnost. O ničem jiném nevím. Podívejte se na životopisy našich milionářů. Kam patříte vy?

Spíš bych řekl, že tady jen provokativně píšete, abyste podráždil lidi.

257222

18.11.2011 9:43

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

jarda666 88.?.?.?

Reakce na 257222

Tady preci nejde o penize, ale stastny zivot a ten muze byt i bez penez . Rodicove maji duchod kolem 10-11 tisic mozna trosku vic , ale nic neobvykleho . Vsak i za to se da slusne zit . A vubec neberu uspech to kolik beru , ale to jestli jsem v zivote stastny nebo ne .

Me se nelibi, ze na tomto webu a jemu podobnych , se pro prusery sveho zivota hledaji VNEJSI okolnosti . Ja nemuzu byt stastny proto , ze NEKDO JINY mi hazi klacky pod nohy . To je blbost .

Ja psal kolik beru a kolik hodin za to musim pracovat , jsem obycejna nicka , ale stastna [smích]
Z vasi odpovedi mi pripada , ze jde o penize , ale to v zivote nejde ze ? Tedy jenom....

257224

18.11.2011 14:25

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

hc 90.?.?.?

Reakce na 257224

A jaký důchod očekáváte vy? Pokud se současný režim udrží (což nepředpokládám), tak nebudete mít žádný. Jste ještě mladej a blbej, ale neberte to jako urážku. Až vám bude 42, 52 nebo 62, tak se budete hodně divit, jak těžko budete shánět obživu. Tedy pokud se budete chtít živit prací.

257255

18.11.2011 18:22

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

steve 166.?.?.?

Reakce na 257224

[chechtot] - Mila Jardo666 - doporucuji pracovat namisto 200 hodin, - 6 milionu hodin. Vase spokojenost se sama sebou bude vetsi a nazor na ony "uplakane" bude vice "vytribenejsi" ... [mrknutí jedním okem]

257266

19.11.2011 12:15

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 257266

jarda treba tiskne nejakou prirucku Ministerstva pseudoskolstvi kralovsky placenou z evropskych rozvojovych fondu, nazev bude mit urcite neco spolecneho s jedinecnym utrpenim sesti milionu vyvolenych.Takovi lide se maji opravdu dobre, za prumerny plat nekde u pasu by svoji lasku a pravdu nikdy nesirili.

257295

18.11.2011 19:23

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 257224

Vážený, asi máte klapky na očích, jak mívali koně - viděli jen směrem, kterým je řídil kočí, nic víc.. Prostě vidíte to, co chcete a ostatní ignorujete. Normální člověk přece nemůže být (v rámci možností) štastný i přes to, jak vidí, že naše elita rozkrádá náš stát, a vše, co se do této doby udělalo. Zatím jste zdravý, máte práci, kde bydlet atd. ale představte si - budete mít třeba havárii, zůstanete dlouhodobě nemocný bez peněz. Nebo vás za pár let propustí a co potom. Spadnete mezi bezdomovce. Tady všechno souvisí se vším a není možné přehlížet, jak žijí i ostatní. Nebo mimo Prahu, tam je to o 100% lepší než v jiných částech republiky. Ale říká se, že chlap dospívá až v kristových letech (33), takže máte ještě právo být naivní.. A na závěr - jak dlouho dokážete dělat těch 200 hodin, aniž dostanete infarkt?? 10 let ?? Tak si je užijte, dokud můžete.. [cool]

257272

18.11.2011 20:35

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Olas 78.?.?.?

Reakce na 257224

Fascinuje te mě svojí znalostí poměrů předchozího režimu. Stačí mi k verifikaci toho co hlásáte a vyhodnocení toho o čem tak erudovaně nebo lépe erodovaně píšete. Jen trocha matematiky na bázi kupeckých počtů dá zcela jasný obraz o "hloubce" toho, čím se jaksi suvereně oháníte.

Jak jste zdůraznil je vám 32 roků což naznasčuje, že v roce sametového převratu vám bylo celých deset roků (32-22=10). Připomínáte mi jednoho pedagoga ročník 1941, který studentům vyprávěl jak pomáhal na slovensku partizánům. Jak jim na tátově motorce vozil zbraně, potraviny a tajné zprávy.

Kdyby ta pseudo revoluce se všemi proklamacemi byla míněna vážně tak jako první akt ekonomického narovnání mělo být majetkové přiznání. Od roku 1953 (měnová reforma) byla převážná většina příjmů (alespoň těch legálních) do roku 1989 centrálně evidována.

I já jsem se pod dojmem událostí připojil k cinkačům klíčema představoval jsem si vše trochu jinak. Ovšem už první dva roky mě přesvědčovaly o něčem trochu jiném. Při dohadech jestli spojovník nebo rozdělovník mě napadl název pro naši realitu spíše Butik republik.

Nevím, asi nemá cenu se více rozepisovat. Mohu vás ujistit, že nejsem ani rudý, ani modrý nebo oranžový či zelený nebo Totálně Ohlupovaný Parazity naší společnosti.

Mějte se skvěle a doufejte, že to bude pro vás přinejmenším i v důchodu do něhož spokojeně dospějete jako křepký stařík s důchodem při jehož částce vaše euforie dosáhne maxima.

257276

18.11.2011 9:51

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

nikdo 89.?.?.?

Reakce na 257217

Vážený, z toho že pracujete 200 hodin měsíčně plyne, že si nevážíte sám sebe.Jsem zvědav jak dlouho budete tímto tempem "bruslit".

257226

18.11.2011 10:03

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 257226

Pane Jardo, naopak, mně váš příspěvek vyzněl jako - kdo se chce mít dobře, musí sám být dobrý, to jest vydělat si na to. Pokud máte důchod deset tisíc, zaplatíte nájem a inkaso, tak kolik vám zbude na š'tastný život? Leda že máte zase už jen nějaký ten majeteček - dům, byt v osobním vlastnictví apod. Ale kolik lidí to nemá? Asi si můžou skákat blahem s desetitisícovým důchodem a nemyslet na peníze, když ty ke štěstí potřeba nejsou. Jistě že si štěstí za peníze nikdo nekoupí, ale nemáte-li dost na základní životní potřeby, tak moc šťastný také nebudete. A co byste poradil tisícům lidí v této situaci?

257228

27.11.2011 23:47

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

dako 81.?.?.?

Reakce na 257226

To sou ti kurviči lidskych zdroju, kteri sou priposrani se svemu vykoristovateli vzeprit, co pak maji delat ti, kteri se vzeprit chcou? Z techto ovcanu se mi chce [bliji]

257759

18.11.2011 9:54

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 257217

Tak proc jste vlastne tady?

Ne vazne, chtel bych vas primet k jinemu pohledu na vec. Jestlize jste spokojen s tim ze se mate dobre a ostatni vas nezajima tak jste to, cemu se ve zdejsi hantyrce rika ovcan. Bez urazky.

Kdypak jste byl naposledy nemocny?
Vsiml jste si napriklad, co dneska stoji leky? A to i ty na predpis? Ze se plati za pobyt v nemocnici?

Co kdyz o praci prijdete?
Verim, ze jste jiste dobry a uzitecny zamestnanec, jenze vas zamestnavatel muze treba taky zkrachovat a to i v pripade ze pracujete ve statnim sektoru. Co pak? Pujdete na pracak a budete zivit rodinu a dal se vzdelavat z podpory? Vite vubec, kolik vam daji a na jak dlouho?

Mate nejake pujcky?
Hypoteku? Kreditky? Spotrebitelsky uver?

Co kdyz ta krize opravdu bude?
Co kdyz se opravdu zhrouti ekonomika, potraviny, bydleni a energie budou skutecne za majlant?

Ostatne definice inteligence je umeni prizpusobit se danym podminkam , a ty podminky jsou nejak nastaveny takze v nich musime bruslit.
Slysel jste nekdy pojem "neslucitelne se zivotem?"

Takze spousta spousta lidi vede stastny zivot , a tady na zvedavci se jenom kafra stejne jak v te hospode, ale at si kazdy polozi otazku co pro sve stesti kdo dela ....
Jasne, spousta. A spousta lidi vede spokojeny zivot. Ale spousta lidi ho nevede. Kazdy nema tu kliku.

Jeste bych rad rekl jednu vec. Uz za komunistu mne neuveritelne sralo (prominte mi ten vyraz) to vecne omilani Zaveru Sjezdu, prvomajove pruvody, fotografie vsech moznych breznevu, husaku, bilaku a jinych podobnych mrtvol. Ted tu mame necase, knizata a zemany. A misto zaveru sjezdu tu mame programy proti korupci a zadluzeni.
Co chci rict? Podivam se na politika a chce se mi zvracet, (ok, prehanim ale prinejmensim citim znechuceni) podivam se do novin a a zase bych blil. Nedovede ta sebranka nic jineho nez se tlacit u koryta a poradne nahlas pri tom chrochtat. Jediny politik na ktereho se da jakz takz koukat je Olyfka a to jeste jen na tech hambatych fotkach.

257227

18.11.2011 10:30

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 257217

V práci býváš cca 200 hodin měsíčně a bereš za to 25 tis. ? To není moc při dvou dětech. Trefná je poznámka, že studuješ soukromou školu. Při takovém pracovním vytížení a rodinné zátěži bys veřejnou VŠ nevystudoval. Nepřímo jsi tak ukázal na nízkou úroven přinejmenším některých soukromých VŠ a dále že si diplom vlastně jen kupuješ. Nízká úroven soukromých VŠ u nás je všeobecně známá. Rodiče si v důchodu užívají kapitalistických výdobytků ... To je perla. Ten tvůj příspěvek bude spíše provokací vid ?. Nebo to provokace není, ale v takovém případě je to duševní výplod frekventanta soukromé VŠ.

257231

18.11.2011 11:26

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Wigwam 217.?.?.?

Reakce na 257217

Mě by, pane Jardo, moc zajímalo, jak stíháte třeba rodinu, když pracujete 200 hodin měsíčně? A k tomu ještě studium? No nevím.
Já jsem pracoval také tímto způsobem. Pak mě to začlo srát a výrazně jsem povolil. A víte co? Vidělám si pořád stejně, akrát s tím rozdílem, že můžu jít v klidu na ryby.
Vy jste typický příklad novodobého otroka. Zdírají z Vás kůži a ještě Vám - uspěšně - namlouvají, jak jste šťastnej.
Ale to pochopíte myslím až po čtyřicítce, až si třeba z ničeho nic cvrnknete do trenek, to už ale bude pozdě. [chechtot]

257236

18.11.2011 11:28

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Wigwam 217.?.?.?

Reakce na 257236

Fujtajxl ta hrubka, omlouvám se, opravuji: "vydělám"

257237

18.11.2011 11:44

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 257237

[velký smích] to se občas zadaří, že?! [chechtot]

257245

18.11.2011 11:43

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 257217

>Me je 32 let a mam se dobre , mam dve deti , zenu , stredni >skolu , ted studuju za penize soukromou vysokou , v praci me >plati slusne protoze neco umim a v praci byvam cca 200 hodin >mesicne . Za to mam cca prumerne 25 tisic mesicne . Co bych >chtel vic ?
Tak tohle Vám, si myslím, dlouho nevydrží. Z hlediska existenčního jedete pěkně na hraně - tedy pokud nemáte "nahamouněno" vlastní bydlení a ještě nějaké jiné bonusy (manželka maká jako ďas a podporuje vás všechny rodina z obou směrů), které tu honbu za skývou ulehčují.
Ale jinak je to OK - pokud dokážete žít skromně i s rodinou a být spokojený a šťastný, tak nic proti a naopak - můžete posloužit jako zajímavý vzorek nestádního životního stylu. Máte televizi? Pokud ne, tak to ledasco vysvětluje.
Mně osobně by velmi vadil ten nepoměr mezi časem stráveným v práci a mzdou - TO JE NOVODOBÁ OTROČINA. A ve 32 létech. Hmm. Ale každého volba. Údajně. Za 25 kilokorun/měsíc bych dělal tak 4 dny v týdnu a 5-6 hodin denně... za víc by mi to nestálo. Ovšem s jedinou výjimkou - pokud bych takto měl budovat vlastní firmu/živnost, tak se takové i větší nasazení dá 2-3-6 let očekávat. Pokud nenastane do té doby nějaký zlom, tak je záhodno (dle založení a životních cílů a priorit) revidovat a pozměnit směr obhajoby vnější existence. Ostatní čas by byl v případě té námezdní práce 4 dny v týdnu, 5-6 hodin denně, vhodně rozvržen na další životní aktivity - rodina, sport, studium, "práce ducha a Ducha" atd.

257243

18.11.2011 12:35

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 257217

Jardo, ty jsi užitečný..

257248

18.11.2011 19:00

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

steve 166.?.?.?

Reakce na 257248

[chechtot] .. , .. "pilir demokracie" .. [chechtot]

257270

18.11.2011 14:14

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

PatMat 78.?.?.?

Reakce na 257217

Ad 200 hodin/mes. ... uz Vas vlastne deti volaju ujo /pane/ a podavate si kliku u dveri s manzelkinym milencom? Raz mozno pochopite silu pojmu stastie.

257252

18.11.2011 16:40

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 257217

ja taky makam 200 hodin mesicne i vice a nevydelam ani korunu, jeste chodim za zenuskou pro penize na vercajk co pri praci nicim [velký smích] Do hospody nechodim, bo nemam za co pit. Ja piju mleko, je zdravejsi a doda silu.

Az ten prohnily system spadne a vy prijdete treba o praci a nebudete mit kde, nebo za co koupit jidlo pro deti ikdybyste prodal nevim co, tak prosim usmev a zadne nadavani.

257260

18.11.2011 17:17

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Geog 88.?.?.?

Reakce na 257217

Pane Jardo, je vidět, že vám to zatím "sype" a vaše kulička se spokojeně valí.,takže nemáte čas ani náladu se dívat kolem sebe.
Anebo je trapně provokujete.Jděte raději agitovat do hospody a neotravujte zde vzduch. Je mi vás líto pane spokojený.
[bliji]

257262

18.11.2011 21:07

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

kubrt2 94.?.?.?

Reakce na 257217

Hmmm, tak jsem použil kalkulačku a z ní vypadlo že máte 125 Kč čistého na hodinu včetně přesčasů ... já nevím, školy nemám - ale za kilo čistá ruka na hodinu beru helfry, když je potřebuju. Není to na dnešní dobu špatnej peníz, to ne, ale když si spočítáte že jste 20 dní po 10 hodinách v práci, nějak se tam musíte dostat, trochu se musíte vyspat, nějaká ta hygiena a jídlo ( a studium na soukromé vysoké škole, zabudol som ), dovolím se vás skromně zeptat : proč žijete ? Abyste pracoval ? Já osobně pracuju abch žil.
Spokojených člověků jako vy potřebuje každý režim čím dál tím víc - až vyštudujete a budete Bc. či jak se ty dnešní maturity jmenujou, modlím se snažně abych na vás neměl smůlu jako na šéfa.

257279

19.11.2011 9:10

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Karol2 88.?.?.?

Reakce na 257217

hmm, az se vam stane uraz a nebudete moc delat tak si muzeme povykladat. Kdyz toto napise zdravi clovek zni to zajimave, ale jakmile nastane jeden problem a cely tento domecek s karet ve ktery verite jako neco co se nemuze zmenit se rozsype, co pak?


Jak se dela reklama, moderne PR. Vezmeme někoho kdo mel doted stesti a predstavimeho jako standart cele spolecnosti. A o inteligenci vypovida, ze ten clovek i veri tomu co povida. I kdyz to zni divne, o cem nas ucili pohadky od Bozeny Nemcove? Prave, ze lidi jako vy Jardo verili, jaka je spravedlnost, ze vseho lze dosahnout vlastnimy silami... A pak se objevil zly clovek zmoci (knezna, fojt, statkar apod.) a chtel vase pole, obchod, snoubenku a co se stalo zlikvidoval vas spolecensky, pracovne atd. a kdo pomohl? Nejaka kouzelna moc, a jak ty pohadky chapali lidi v te dobe? Pravdive, ze je to normalni a ze nezalezi na schonostech... A co se naucili lidi co sem jim to stalo? Pokore... Holt jestli toto nechapete, tak u me jste na stejne inteligencni urovni jak ti v hospode, jenom ale mate stesti na praci tak v te hospode nemusite sedet...

PS preji abyste mel stesti a toto vam vydrzelo do konce zivota, ten zivotni styl, ale verim tomu, ze bud vy nebo vase deti si to odserou a budou na vas nadavat jako zastance tohoto systemu...

257289

19.11.2011 12:32

RE: To mě ždycky potěší,

J. Hruška 79.?.?.?

Reakce na 257217

>... pritom pracovali s komunistickou efektivitou
Když někdo nechtě přizná, že za komunistů se lidi nepředřeli, ale přesto bylo dost peněz na důchody, zdravotnictví, školství, nové levné byty a tak dál.
Ještě lepší je, že tito lidé v podstatě tvrdí, že co byla za komunistů bída s nouzí, cholera, svrab a neštovice, to jsou za kapitalistů nejen kapitalistické výdobytky, ale přímo život nad poměry, kterým jsme si přožrali budoucnost.
Připadá mi, že podobná moudra píší čtrnáctileté děti, buď za odměnu od řádku, nebo aby si vylepšily kádrový profil.
J. Hruška

257297

19.11.2011 16:48

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

karkulka60 81.?.?.?

Reakce na 257217

Jardo, mohu se zeptat, kde zijete (mesto)?

257306

19.11.2011 22:32

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 257217

Tendle salatek od "jarda666 88.?.?.?" mi pripada jako smyslena prorezimni propaganda psana buhvikym.

"Mam ... stredni skolu ..."
Stredni skolu dneska nemaji snad akorat Cikani. To je jak z 20 let stareho zivotopisu. Koho proboha dneska zajima stredni skola? S tou dneska nemuzete ani do statni spravy ani delat sestru do nemocnice a vicemene nic. Polovina omladiny uz ma dneska tituly protoze se stredni skolou si opravdu nesktnete vubec nikde, mozna nekde v hyper-palaci za kasou.

"Nevsiml sem si , ze by se tady kradlo nejak extra vic..."
Tak to muze s uprimnosti napsat jenom hodne prostoduchy clovek, nikoliv studujici vysokou skolu.

"Nasi rodicove kterym jde k 70 se maji relativne taky fajn..."
Jak jinak... Ale neco mi nesedi u toho veku, paklize vam je 32 takze jste rocnik okolo 1979. V te dobe ovsem lidi zakladali rodinu mezi 19-24 lety, vasim rodicum ovsem tahlo ke 40-tce... hmm...

K tomu 2x narazka na hospodu, nutnosti se podridit jakymsi nastavenym podminkam, vsichni krci rameny a cekaji az jim nekdo...

[cool]

257316

20.11.2011 8:56

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 257217

Ja myslel ze jste studovanej...... Tohle neni jen vo penezich a to povysovani nad vostatni ze zrovna pracujete aby Vas jako nevolnika moh erar vokradat jen proto ze mate vyzivovaci povinnost budoucich votroku ....aspon tak to vidim zase ja! Jak kdyz bych Vas s Vasim myslenim videl stal pod sibenici s konopnym naprcnikem na krku rikat LIFE IS NICE protoze vam jeste nopodtrhli pod nohama stolicku!

257339

19.12.2011 8:34

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

enter 94.?.?.?

Reakce na 257217

Pamatuji si kreslený vtip od Kantůrka, jak přijde pacient k psychiatrovi a ten mu říká: vstávám v 6 ráno, beru 600 korun měsíčně a práce mi těší. A psychiatr povídá ..... No to je vážné. Takhle beru váš příspěvek. Já jsem nekradla, pracovala 40 let, neflákala jsem se a beru 9 tisíc penze, jsem sama, od státu nic nepobírám dalšího a hlavně nevím o jakých kapitalistických výdobytcích hovoříte? Se stejnou kvalifikací (upozorňuji hovořím anglicky a německy) jsou na tom v Německu stejně staří důchodci lépe. I ve svém věku se vzdělávám, byť sama pro sebe - konec konců - že i na počítači v 70ti letech nemám pražádný problém o tom svědčí. Ale bohužel má penze mi nestačí na to, abych zavítala do mé kdysi oblíbené sociální instituce - hospody a "kafrala" tam o bídném stavu země. A víte proč? Protože na to prostě nemám, nemám šanci ani na brigádu, takže v tomhle jsem bez šance. A věřte tomu, s inteligencí to nemá vůbec nic společného. Hezký den chlapče.

258865

18.11.2011 11:45

Tak už je to venku! Klaus to konečně rozsekl!

gayograf 77.?.?.?

Reakce na 257211

"Náš úkol byl ne zajistit každému štěstí a bohatství, náš úkol byl změnit politický, ekonomický, sociální systém z komunismu v něco docela jiného a to se stoprocentně podařilo. Kdyby byli všichni se vším spokojeni, tak svět končí, protože by nebyla sebemenší motivace něco dělat." (Václav Klaus)

257246

21.11.2011 0:09

RE: Tak už je to venku! Klaus to konečně rozsekl!

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 257246

Kurva....... Prosil bych zdroj. Takovej canc vod Pruzinskyho si zasluhuje ulozit. Moh by se docela dobre dost hodit az se budou vyrovnavat oucty!

257380

21.11.2011 17:54

RE: Tak už je to venku! Klaus to konečně rozsekl!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 257380

Ano, to by se mělo vytesat do kamene!! Už úvodní slova:

..Jako nesmyslné označil prezident Václav Klaus výsledky průzkumů, podle kterých jen třetina lidí označila současný režim za lepší než ten minulý...

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/obdivu-k... [cool]

257449

21.11.2011 21:06

RE: Tak už je to venku! Klaus to konečně rozsekl!

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 257449

Vopravdu zajimavy. A jeste si dovolej psat vo tech z eraru za to rozprodavani statu a vokradani naroda jako vo normalizovanym vlastenectvi. Jednou jim to neustale vobelhavanej a vokradanej narod az se democraticky nasere vrati i s uroky a budou za to viset na kandalabrech na spagatech nebo na strunach - taky normalizovanejch ! [naštvaný]

257465

23.11.2011 1:47

RE: Ideály revoluce a Václav Klaus jako jejich zloděj

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 257211

Delal si z huby (_!_) a lidi mu to zrali! Za to ted uz bez vochranky (_!_) nikam nevystrci a vi to i Pruzinskej kterej polozil zaklady k rozkradani republiky aby jim za to ti nejnasranejsi z tech milionu democraticky vobelhanejch a vokradenejch (_!_) nerozkopali nebo je dokonce rovnou nesejmuli!

257524

18.11.2011 9:00

autor má úplnú pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

napísal to, čo už dávno vravím ľuďom, ale väčšinu to vôbec nezaujíma alebo ma označia za paranoika, zaujímal som sa o vývoj majetových pomerov po r. 1945 a musím napísať, že klúčovou normou a prípravou na rozkradnutie národného majetku bol práve zákon o štátnom podniku z r. 1988, to je dôkaz, že "sametová" revolúcia, nebola žiadna spontánna reakcia ľudu ale vopred pripravená akcia zasvätených kádrov na najvyšších úrovniach riadenia štátu

257218

18.11.2011 9:04

spomienka na starého disidenta

jan26 195.?.?.?

Poznali sme sa s jedným pánom, ktorý trávil starobu vo svojej chalupe na Slovensku. Pochádzal z Moravy. V období po vojne bol členom Bielej légie, ako mladý študent práva z "lepšej rodiny" bol odporcom komunistov. Skrývali sa na chate v Jeseníkoch, kde ich zatkli príslušníci SNB hneď po voľbách, v kt. vyhrali komunisti. Bol postavený pred súd, prokurátor mu navrhoval trest smrti, nakoniec dostal ťažký žalár (myslím 14 r.) a "rekondičný pobyt" v Jáchymove. Tento mu podlomil zdravie a tak ho predčasne pustili. Nejaký čas pracoval ako úradník v baniach na severe Moravy, potom odišiel do invalidného dôchodku. Sám hovorieval, že keby vyhrali vtedy voľby "oni", zatvárali by komunistov.
Ale k veci. Svoju starobu trávil v chalupe medzi slovenskými kopcami, v opustenej nemeckej dedine Hedviga, ktorú využívali
najmä chatári z Moravy. Tu dostával návštevy z radov disidentov a vedel kopu noviniek z ich radov. Konali sa tu rozličné porady. Otec chodil cestou do práce a nosil mu čerstvé pečivo a potraviny. Na jeseň 1988 ho starý pán privítal z novinkou. "Honzo, budeš se divit, chystá se převrat". Po tom, čo mu vyrosprával, si otec chvíľu myslel, že starému pánovi asi v hlave trošku popreskakovalo, no keď rozprával ďalej, pochopil, že nejde o žartík ani pochybenie rozumu. Vedel, že Havel bude prezidentom, poznal mená niekoľkých budúcich ministrov. Vedel, že celé dianie má pod kontrolou všemocná a všadeprítomná ŠTB. Aj keď starý pán - Jozef K. komunistov nemal rád, z tohoto procesu mal velmi zlý pocit. Vedel, že príjdu zlé časy pre slušných ľudí. Vedel i 3 potenciálne dátumy. 21.8, 17.? a tesne pred Vianocami.
Takže konšpiračná teória? Nie, konšpiračná prax. Spiknutie štruktúr minulého režimu, ktoré chceli privatizovať (rozkradnúť) obrovský národný majetok, puč disidentov s požehnaním domácej i zahraničných tajných služieb.

257219

18.11.2011 13:22

RE: spomienka na starého disidenta

čuňěválečné 91.?.?.?

Reakce na 257219

Takovejch povídaček vymyslím z fleku několik... každopádně každej věří čemu chce, a pokud to tak doopravdy bylo, je to "strašidelné."

A ještě strašidelnější je, jak pitomé ty ovce dneska jsou!

257249

20.11.2011 12:29

Něco na tom bude ... režim r.1989 evidentně věci "pouštěl",

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257249

podobně jako dnes se třeba začíná pravdivě referovat o romácké otázce (či spíše realitě), což bývá vydáváno za "odvracení pozornosti a hledání obětních beránků", ale v podstatě se jedná jen o návrat k pravdě, která údajně osvobozuje ...
Zajímavě téma zpracoval listopadový puč Žid Kotrba, možná i proto je nenáviděn svými "pravicovými" soukmenovci :
"Zájmy západních tajných služeb se s tou ruskou tentokrát shodly. Pouze to nevěděli všichni. Logicky. Pražské kontrarozvědce nikdo nevěřil, neb to byli stalinisté odjakživa. Nic nevěděli zejména ti ruští špióni, kteří působili na zdejších rezidenturách, protože Gorbačov jim nevěřil, stejně jako velké části diplomatického sboru. Udržovali příliš těsné styky s těmi nejkonzervativnějšími elementy české stranické a státní správy."

257351

18.11.2011 10:25

Židovsko-zednářský podvod!

I.G.N.A.C. 77.?.?.?

Zaprvé, bych se přimlouval za to aby jsme nepoužívali slova
židovské propagandy jako: revoluce či konspirační teorie! Revoluce proto, že 17. listopadu 1989 žádná revoluce nebyla, ale
byl to připravovaný převrat kde lid sehrál roli užitečného idiota! A konpirační teorie je úplná hovadina - protože v tomto
případě to byla světová konspirace (řízená z USA, SSSR a Izraele). Dovolil bych si v této souvislosti ocitovat z díla:
T. ROMANESCA; PÁNI A OTROCI 20. STOLETÍ - SVĚTOVÁ ŽIDOVSKÁ
KONSPIRACE:
"Židé, kteří prostřednictvím kapitalismu a komunismu vytvořili konzumní společnost, nyní drželi v kleštích celý svět. Avšak díky Stalinově a později Brežněvově koncepci hospodářské a finanční autarkie, která se ukázala být méně efektivní než se původně očekávalo i některým dalším faktorům, se Židovstvo rozhodlo přistoupit ke stažení bolševismu ze světové politiky, protože volný trh na Západě zplodil konzumní společnost, ovladatelnou totálně a s menšími riziky. Proto byly započaty přípravy k „demokratizaci“ východního bloku, řízeného SSSR. Koncepci začal rozpracovávat šéf KGB, člen židovského zednářského řádu B´nai B´rith a budoucí generální tajemník Komunistické strany SSSR, Žid Jurij Andropov (vl. jm. Lieberman). Z toho důvodu se přistoupilo již v sedmdesátých letech 20. století k vytvoření horizontálních organizací, jako byla Charta 77, jejíž vznik byl iniciován židovským zednářským řádem B´nai B´rith z Basileje. V Polsku byla o něco později vytvořena tzv. Solidarita. Obdobně se postupovalo ve všech státech Střední a Východní Evropy.
Jakousi generální zkouškou na stažení bolševismu z oběhu byl v Československu tzv. obrodný proces na jaře 1968, jehož vůdcem byl Žid Eduard Goldstücker. Židé, kteří koncipovali rok 1968, E. Goldstücker, J. Pelikán, L. Vaculík, J. Kohout, J. Hájek, I. Klíma, O. Šik, A. J. Liehm, E. Löbl, O. Černík, J. Procházka, V. Šilhán, F. Kriegl atd., pokud se toho dožili, byli rovněž mezi iniciátory převzetí moci v roce 1989. Revize komunismu v Československu v roce 1968 měla usnadnit postupnou anexi území Československa „Západem“ a dospět tak k podobným stavům jako nyní po roce 1989. Tomuto plánu KGB však v SSSR odporovala skupina euroasijců, kteří byli v „opozici“ vůči KSSS a KGB a byli soustředěni kolem GRU – vojenské zpravodajské služby. GRU byla proti plánu KGB na revizi idejí, programu a personálního řízení KSČ v ČSSR. Maršál Ogarkov, který řídil generální štáb armády SSSR, se spolu s maršálem Grečkem proti plánu postavili a zahájili okupaci Československa proti vůli KGB.
Základní mystifikací je tvrzení, že 17. 11. 1989 došlo v Československu k spontánní revoluci obyvatelstva proti vládě KSČ. Tento politický převrat byl připravován přibližně od června 1988, přičemž situace k němu byly vypracovány už od prověrek v KSČ 1969-70 a poté založen

257230

18.11.2011 10:33

Židovsko-zednářský podvod 2

I.G.N.A.C. 77.?.?.?

Pokračování citátu z díla: T. ROMANESCA; PÁNI A OTROCI 20. STOLETÍ - SVĚTOVÁ ŽIDOVSKÁ KONSPIRACE:
"Zednáři jsou dnes již pevně zahnízděni ve všech státních úřadech včetně nejvyšších, ve vládách, v politických stranách jako poslanci, ve vůdčích hospodářských kruzích, ve svobodných povoláních jako jsou právníci a lékaři, v učitelských sborech našich univerzit, v tisku a ve všech médiích i všech dalších tzv. kulturních institucích jako např. knihkupectví, vydavatelství a svobodná umělecká povolání, na vysokých místech v duchovenstvu atd. Ovládají tedy všechny složky veřejného života v zemi. Všichni jsou pak podřízeni anonymnímu židovskému vedení.
Židé tak mají rozsáhlou agenturu, která jim zajišťuje personální výběr a řízení činnosti vlády, parlamentu, senátu, vládních a samosprávných orgánů, médií, atd. Tím tvoří Židé stát ve státě! Tato totální mocenská expozitura má za následek rozbití Československa, začlenění České republiky do Evropské unie a NATO, likvidaci armády, ničení zemědělství, školství, zdravotnictví, ovládnutí policie, zpravodajství, soudnictví, zbídačení obyvatelstva, zidiotštění mas a kolonizaci země, prodej národního majetku světovým židovským společnostem, bankám, pojišťovnám, bursám, apod. Dnes se téměř všechen majetek České republiky, cca 78%, nachází v rukou mezinárodních Židů (především z Německa a USA). Po transferu Židů z Ruska (po roce 1990) jich na našem území zůstalo přibližně 9 340. Ostatní Židé odcházeli do USA, Velké Británie, Německa, Maďarska, atd., a rozptýlili se do téměř všech států světa!
Prvním krokem k anexi naší země bylo hned na počátku roku 1991 zavádění tzv. šokové terapie, jejímiž autory byli dva vazalové Rothschildova domu Židé, J. Sachs a G. Sörös spolu se Světovou bankou a Mezinárodním měnovým fondem – kterou u nás zavedl jejich agent, tehdejší ministr financí, Žid a zednář B´nai B´rith, Václav Klaus. Šoková terapie měla za následek kaskádní devalvaci koruny, liberalizaci cen v monopolním prostředí státních výrobců a obchodu při fixních mzdách, kdy průměrný měsíční plat byl devalvací sražen na zhruba 100 USD! Postup přesně podle návodu Židy (Rothschildy) řízeného Mezinárodního měnového fondu a Světové banky. Cílem bylo prudké zvýšení cen spotřebního zboží, potravin a služeb za současného divokého poklesu reálných mezd a znehodnocení vkladů občanů, a vedl tudíž k prudkému poklesu životní úrovně až u 90 % populace. Jinými slovy, již v roce 1991 byly položeny základy k výprodeji čsl. ekonomiky do zahraničí a prakticky k destrukci průmyslu a zemědělství. To by ale vyžadovalo samostatné pojednání. Zahraniční dluh v konvertibilních měnách včetně výpůjček od Mezinárodního měnového fondu měl podle plánu do konce roku 1991 dosáhnout 12 mld. USD, neboli 37 % HDP. K tomu není nut...Automaticky kráceno

257232

18.11.2011 22:58

RE: Židovsko-zednářský podvod 2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257232

Moc prosím, bude i Židovsko-zednářský podvod 3?

Krásně se to čte. Možná by se hodilo napsat i delší pojednání s nějakým závěrem.

Co Vy na to?

257281

18.11.2011 10:50

Tak je na case si vzit narodni majetek spatky

Kadlik 88.?.?.?

Dle meho skormneho nevzdelaneho usudku nadchzi doba kdy se musi vzdelani a spravedlivi lide nejlepe s pravnickym vdelanim dat dohromady a pripravit nove zakony ktere prevedou rozkradene narodni jmeni zpet posd spravu statu a posle socasne politiky a jejich kamaradicky podnikatele tam kam parti za poradne tlusty mrize.Coz potazmo vyzaduje semknuti celeho naroda protoze to zreme bude mit za nasledek postaveni se na odpor svetovemu baknovnimu gangu valecnych zlocincu a nepozemskych zrud pripadne i nake to humanitarni bombardovani od strycka sama.

257233

18.11.2011 17:55

RE: Tak je na case si vzit narodni majetek spatky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 257233

Jen malé poopravení, ta doba je asi ještě poměrně daleko. Dále, na toto jsme dost malí, v humanitárním boji bysme neobstáli, jednu podobnou éru máme již za sebou v XV. století. Pokud by to současně podobně vzali do ruky např. Němci a někteří další,to by byla jiná.

257264

18.11.2011 11:02

užitoční idioti

pravicový boľševik 87.?.?.?

systém moci pred 1989 a po 1989 je rovnaký. Bábkari si pred televízne kamery dosadzujú hlúpe bábky - predtým to boli potentáti KSČ ako Jakeš, dnes sú to polodementi ako Dzurinda. Rozdiel je len ten, že bábkari si legálne "privlastnili" veľkú časť majetku štátu. A keďže sa toto všetko deje v medziach medzinárodnej "spolupráce" (privatizácia strategických podnikov zahraničnými firmami), tak je zrejmé, že nitky ťahajú s najväčšou pravdepodobnosťou slobodne murujúci psychopati. [bliji]

257234

18.11.2011 11:33

hranice SSSR - NATO

gayograf 77.?.?.?

Sovětský svaz měl přímou hranici s NATO: s Norskem a s Tureckem.

257238

18.11.2011 11:39

národní podniky v českém bordelu

gayograf 77.?.?.?

S účinností od 1. ledna 1992 byla právní forma národní podnik vypuštěna z právního řádu Československa zrušením Hospodářského zákoníku č. 109/1964 Sb. a jeho nahrazením Obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb. Dodnes ale podniky s touto právní formou existují.

Takže v Českozlodějsku existuje například firma Budějovický Budvar, n. p., ale její právní forma n. p. v Obchodním zákoníku není.

257241

18.11.2011 11:44

zakon c.98 z roku 1988

jirkakucera nci (zavináč) gmx (tečka) com 94.?.?.?

Mohl by nekdo zverejnit link, pod kterym by se dal zmineny zakon c.98 precist?
Hledam hledam a nemuzu se dohledat.
dekuji

257244

18.11.2011 14:19

RE: zakon c.98 z roku 1988

herbert 85.?.?.?

Reakce na 257244

http://aplikace.mvcr.cz/archiv2008/sbirka/1988/sb20-88.pdf

257254

18.11.2011 11:49

Řízené rabování národního majetku po stažení bolševismu z oběhu..

I.G.N.A.C. 77.?.?.?

A úloha V. Klause? Viz. citát z díla T. Romanesca; Páni a otroci
20. století - Světová židovská konspirace:
"Prvním krokem k anexi naší země bylo hned na počátku roku 1991 zavádění tzv. šokové terapie, jejímiž autory byli dva vazalové Rothschildova domu Židé, J. Sachs a G. Sörös spolu se Světovou bankou a Mezinárodním měnovým fondem – kterou u nás zavedl jejich agent, tehdejší ministr financí, Žid a zednář B´nai B´rith, Václav Klaus. Šoková terapie měla za následek kaskádní devalvaci koruny, liberalizaci cen v monopolním prostředí státních výrobců a obchodu při fixních mzdách, kdy průměrný měsíční plat byl devalvací sražen na zhruba 100 USD! Postup přesně podle návodu Židy (Rothschildy) řízeného Mezinárodního měnového fondu a Světové banky. Cílem bylo prudké zvýšení cen spotřebního zboží, potravin a služeb za současného divokého poklesu reálných mezd a znehodnocení vkladů občanů, a vedl tudíž k prudkému poklesu životní úrovně až u 90 % populace. Jinými slovy, již v roce 1991 byly položeny základy k výprodeji čsl. ekonomiky do zahraničí a prakticky k destrukci průmyslu a zemědělství. To by ale vyžadovalo samostatné pojednání. Zahraniční dluh v konvertibilních měnách včetně výpůjček od Mezinárodního měnového fondu měl podle plánu do konce roku 1991 dosáhnout 12 mld. USD, neboli 37 % HDP. K tomu není nutné opravdu, co dodat – republika byla vyprodána mezinárodnímu židovskému. bankovnímu kapitálu. Klaus jako tehdejší koordinátor Mezinárodního měnového fondu byl služebníkem těchto židovských organizací. Je spolu s dalšími Židy – D. Třískou a T. Ježkem – „architektem“ kupónové privatizace, která byla připravena a nastavena tak, aby umožnila další beztrestné rozkradení národního majetku. Klaus se rovněž později s ostatními podílel na rozsáhlém rabování bank. Co se týče skutečného počtu Židů v České republice, ten je před českou veřejností, stejně tak jako v ostatních státech, přísně utajován. Podle dobře informovaného zdroje jich u nás v současnost žije přes 200 tisíc včetně míšenců.“ Tolik Miroslav Dolejší:...

257247

18.11.2011 14:01

No pak je to zcela jasné

Antiseptik 76.?.?.?

O nových zákonech z roku 88 jsem nic nevěděl, byl jsem tehdy už dávno v cizině. Vše dává úplně jiný smysl, nikoliv že se to zvrtlo, bylo to tak naplánované a vše také dopadlo podle plánu zloději celého světa spojte se.
Napřed FED v roce 13, pak zrušit ručení zlatem v 72, rozprodat východní průmysl 89 a nakonec zestátnit dluhy a přivést ovčany světa do novodobého otroctví. Dnes máme dvě možnosti, v lepším případě trvalé otroctví spojené z bojem proti terorismu a nebo rovnou nukleární vyhubení. A nebo že bychom se rozhodli se na ně vrhnout?
Dobrý článek.
P.S. pro Jardu: Já se mám celkem dobře, ale to neznamená že bych si nebyl vědom faktu, že většina se nemá a to mě sere stejně jako bych byl s nimi. Jde totiž o celou společnost a o princip, ne o individuální výhody.

257250

18.11.2011 15:34

RE: No pak je to zcela jasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 257250

Re:Antiseptik 76
Zdieľam to, čo ste napísali, a to úplne. Krásne ste zhrnuli kľúčové roky, ktoré ovplyvnili náš život a život "vyspelej" civilizácie všeobecne.Ovplyvnili ho vskutku nebývalým spôsobom.
O rozvojových krajinách radšej celkom pomlčím. Tie sa decimujú úplne bez trestu a zámerne.
Idylka skončila, je tu tvrdý boj o každodenné prežitie.
Jardu ospravedlňuje jeho vek. Ešte toho veľa nezažil.
Nezažil stratu práce po 50 z dôvodu veku, deprimujúci pocit vlastného zlyhania,ktorý je v skutočnosti zlyhaním spoločnosti.
Dnes môžu byť spokojní skutočne len do seba zahľadení jedinci, neschopní empatie a s úplnou absenciou sociálneho cítenia.
Rozpredanie národného majetku, ktoré roky budovali generácie pred nami a my s nimi, z nás, starých, urobilo zbytočných ľudí.
Ľudí druhej kategórie. Mladým sa nahovára, že penzisti sú paraziti a spoločnosť na nich len dopláca.
Pritom skutoční paraziti sedia vo svojich nakradnutých palácoch a hlásajú transparentnosť, boj s korupciou, čestnosť a férovosť v politike i v osobnom živote.
V praxi však robia pravý opak toho, čo deklarujú. Hovoríme tomu veľkohubé táraniny, ale dnes títo táraji dostávajú v zahraničí ceny. Prednášajú na Oxforde.
Nastal svet prevrátených hodnôt.
Orwellov svet kde "-vojna je mier, sloboda je otroctvo,a nevedomosť je sila"

257258

18.11.2011 17:44

RE: No pak je to zcela jasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 257250

To vaše P. S. je napsáno velmi pěkně, jen bych přidal ještě rovinu morální. Já osobně jsem zažil systém minulý, tedy po porovnání dávám, co se týká materialistického života, za pravdu Jardovi- po této stránce se mi žije lépe. V celkovém součtu je to ale doslova na poblití, jsou okamžiky(časté) kdy mi je z toho všeho zle. Nevím zda to Jarda cítí, ale marast dneška musí doléhat na každého člověka, pokud jím tedy je. A žádné materialistické požitky to nemohou ani náhodou vyvážit. Rozepisovat tu konkrétní obsah toho marastu nebudu. Ten, kdo to cítí podobně, ví o čem píšu. Kdo to necítí, pro toho je to zbytečné.

257263

18.11.2011 18:45

RE: No pak je to zcela jasné

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 257250

Zdravím antiseptik,

dúfam, že už chápete, že všetko v novodobých dejinách je plánované... [smích]
Vôbec nie je náhoda, že tu máme ľudí,napr. ako Obama, Klaus, Putin, Al Gore alebo Assange, či Breivik...Alebo rozprávky o Jesusovi, mesiášovi, hodných kapitalistech, UFO, Benediktovi, teroristoch, Bin A-Ladinovi, Apokalypse, r. 2012...
Tí, čo využívajú naivitu a "sprostosť´= neinformovanosť" davu budú mať vždy navrch, ak nepochopíme...
Koľkí z Vás tu cinkali na námestiach v r.1989? A čakali ste, že sa za chvíľku vyrovnáte tým za západnými hranicami. Ako nás páni bradatí prognostici, ako Komárek alebo Fedor Gál (bradatým prorokom nikdy neverte) programovali ► za 5 až 7 rokov dobehneme v životnej úrovni Rakúsko... [velký smích]
A terazky plačeme, že to alebo ono.
Tí, čo vedia, vždy oklamali "svet". Klamú ho aj naďalej a vytrvalo zvyšujú mieru klamu. Včerajšie propagandistické filmy na oslavu demokracie po 17.11.1989 mi už dokonca pripomínali úroveň slaboduchých propagandistických diel socialistického razenia (autori obyčajne sú tí istí).
Vy antiseptik žijete v Kanade a ako píšete máte sa relatívne dobre, ale správne so stavom neľudskosti vo svete nesúhlasíte.
V tom s Vami plne súhlasím.
Ale na koho sa máme vrhnúť? Na tých vybratých a vyselektovaných klamárov, ktorí sa nazývajú politici, alebo na bežných bankárov, alebo na klamajúcich sionistických novinárov, či na judaistickú hereckú zberbu ?
Aká je v tom prípade šanca na úspech, keď majú v rukách všetky silové nástroje?
Nemýľme sa s paralelou tzv. revolúcie 17.11.89 - "Máme holé ruce". Ak by chcel režim zasiahnúť, tak máme zo všetkých "revolucionárov" ala Havel,Ruml,Dienstbier,Schwarzenberg,Čarnogurský,Kňažko,Mikloško,Gál dávno panoptikum voskových mŕtvol!!!
Prečo teda títo "revolucionári" zvíťazili? Pretože už dopredu vedeli (boli informovaní), že tí, čo akože riadia ČSFR, tiež vedia... [smích]
Skutočnú Revolúciu(ľudsky pozitívnu zmenu) je teda možno robiť až vtedy, ak aj bežní ľudia(ovečky) budú vedieť alebo aspoň silno tušiť, ako sú klamaní (jednoducho musia byť dobre a dostatočne informovaní)!
Ináč je čokoľvek odsúdené na absolútny krach!

257268

18.11.2011 23:09

RE: No pak je to zcela jasné

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 257268

No s tím naprosto souhlasím a je to také jediný důvod proč žádnou revoluci doposud nedělám a raději sedím doma na zadku. [smích]

257282

18.11.2011 14:12

kamen hozeny do vody

BC 88.?.?.?

Narodni socialiste byli dvou smeru, pravice a levice...
V kotline nikdy neexistoval kapitalismus, ani socialismus.
V normalnim systemu, jakemkoliv, by uz davno bruceli za katrem na Borech.

257251

18.11.2011 14:41

Analýza 17. listopadu 1989

Anál 77.?.?.?

Analýza 17. listopadu 1989
http://www.analyza.wz.cz
http://casodej.cz/analyza17.htm

257256

18.11.2011 18:09

a ted něco zcela podstatného

fohat 88.?.?.?

http://www.demiurg.cz/index.php?option=com_content...

257265

18.11.2011 18:23

Snadna pomoc !

Satanist 50.?.?.?

Asi vam v ceskym krateru nezbude nic jinyho nez se sudlicema , cepama a vidlema vyrazit do ulic a viniky na vladnich pozicich touzici po mamonu kteri kvuli tomu rozprodavali a rozkradali republiku a tim celymu narodu skodili bez dlouhejch prutahu rozvesit na sibenice a kandelabry protoze -(tak to vidim ja)- dalsi zvoneni klicema nepomuze! Vemte si priklad z Recka a Italie nebo Spanelska kde lidi bez prace o kterou prisli diky zkorumpovanymu eraru a proto zijou z ruky do huby nemaj jinou moznost nez se branit a vladu ktera jim lhala a vokradala sesadit jestli chtej prezit ..... [naštvaný]

257267

23.11.2011 0:35

RE: Snadna pomoc !

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257267

Jenže tyto státy jsou v EU. A tudíž, pokud EU jakožto dnes už nekontrolovatelný moloch v područí banksterů usoudí, že se jim situace začíná vymykat z rukou, může tato EU nasadit onačejší páky. A kdyby se pak náhodou i přesto tyto neposlušné státy rozhodly chovat podle vůle svého lidu a nikoli podle direktiv EU, tzn. vystoupit, tak na takovéto je tu další páka. Taková humanitární. Známe z praxe.

257520

18.11.2011 20:25

To trvalo 22 let

Petrovsky 217.?.?.?

Nez vetsine lidi u nas doslo,ze ti vsichni, co se chopili moci po prevrate byli rizeni Stb.Ten, komu to mysli vi, ze prave uz rok pred tim zacali krast papalasi jako min.zahr.Chnoupek - obrazy, reditel Automobilky Skoda daroval auta i sovet.generalum a Strougal zridil prognosticky ustav. Jaci jsme to pitomci, ze nikoho z tohoto ustavu neobvinujeme, ze byli vybrani UVKSC ze
to byli predevsim takovi, kteri museli spolupracovat s Stb.
Komunisticti pohlavari vedeli ze se blizi jejich konec a vedeli, ze disidenti, mnozi z nich take donaseci Stb, nebudou mit schopne lidi na vedeni statu a proto jim je pripravovali
Tragedie je v tom, ze tito lide jako na pr.Rychetsky se ujal ihned funkce gen.prokuratoru a mel takove pravomoci, ze mohl podle stale platnych zakonu, zavrit kazdeho byv.prokuratora.
Mohl take zajistit materialy o splupraci vsech clenu Prognostaku
a samozrejme i svoje- takze vsichni byli cisti - materialy se nenasly.Pry se spalily a i tomu mohl Rychetsky zabranit.
Klaus, i kdyz mel sestru v emigraci, mel stale duveru a vyslali ho do zahranici, zatim co jini nemohli jet ani do Jugoslavie.
I emigranti mohli byt agenty Stb a to nikomu nevadilo.
Ten,kdo mel v rukach policii a to byl Rychetsky zabranil jakekoliv setreni a prosadil platnost starych zakonu.

257275

18.11.2011 20:54

LEZ VITEZI

Petrovsky 217.?.?.?

Vsechny nazory zde uverejnene maji jediny zaklad - lziva tvrzeni at uz o te sametove revoluci, o kosickem programu o volbach za komunismu - VSUDE VSUDE SAMA LEZ V CELYCH DEJINACH
Asi je kacirske psat pravdu o svetove valce a o tom, zda na ni maji vinu Nemci, ale jedno se vytratilo.
Valku zacala s Nemeckem Anglie a Francie po napadnuti Nemecka Polskem.Pokud by se tak nestalo, asi by tyto dve zeme mely pratelske styky s Nemeckem, mozna bez Hitlera.Samozrejme napadnuti Polska byla zlocinne, ale dosud se taji i v anglickych archivech jake poslani mel prvni Hitleruv zastupce Hess, kdyz s takovym risikem odletel do Anglie- mohl ocekavat i smrt.Nikdo tomu neveri, ze tam letel bez souhlasu Hitlera a pak se k tomu hodi zatim tato teorie, kterou take jednou naznacili Soveti.
Hitler mel tajnou dohodu s anglickym vedenim, ze znici bolsevismu
a k tomu musel jit pres Polsko a nikdo nesmel prozradit, ze Anglicane s tim pocitali, ale pro verejnost museli vyhlasit Nemecku valku.Churchil ale mel predevsim hlavni zajem udrzet kolonie a obaval se,ze by Hitler take nejake chtel nazpet.
Bal se Hitlera ze by mohl vladnout misto Velke Britanie - o nem je znamo, ze byl neochvejny zastance britskeho imperia.-
Kdyby tehda prijal Hesse,tak by se situace vyvijela jinak-
SSSR by bez pomoci USA kapitulovalo a Hitler by byl blizko Indie.
Komunismus by zanikl a mozna i britske imperium a nejake Ceskoslovensko v to nehralo zadnou roli.
Proc jsou dosud zaznamy o Hessovi v Angli dosud tajne???

257277

19.11.2011 10:47

1968 fiasko nebo záchrana?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Jen jestli nás ti sověti nakonec v osmašedesátém nezachránili před kapitalismem s nelidskou tváří. Už jsme tu mohli mít nezaměstnanost, mafie, narkomany a podobné výdobytky kapitalizmu celých 40 let.

257291

19.11.2011 12:04

RE: 1968 fiasko nebo záchrana?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 257291

Takhle to vidim i ja!!!

257294

19.11.2011 13:03

RE: 1968 fiasko nebo záchrana?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 257291

Myslím si to stejné. Například takový Petr Nečas, ten by měl mít doma obrázek Leonida Iljiče Brežněva, každý den mu nosit čerstvé květiny a zapalovat vonné svíčky s kadidlem. Protože nebýt Brežněva, Nečas by za komunistické peníze nevystudoval, hnil by někde v díře a vládly by tu už 40 let jiné svině. Ale znáte to, chudák Brežněv, za dobrotu na žebrotu [velký smích].

257301

19.11.2011 15:11

Boze,

rabur 194.?.?.?

to je ale blábol!

257304

19.11.2011 19:41

obsah článku souhlasí

r.m. 62.?.?.?

ze škusenostmi rodičů a prarodičů z obou stran, které mi vyprávěli. Jako prvorepubliková střední třída do které se vypracovali doplatili přesně na tyhle hajzly. Jak v roce 1948 tak v roce 1968.
Současní Nečasové, Drábkové, Hegerové, Langrové pochází právě z tehle rodinek. Je to mafie kolaborantů s kýmkoliv. [bliji]

257311

19.11.2011 21:32

RE: obsah článku souhlasí

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 257311

>ze škusenostmi rodičů a prarodičů z obou stran, které mi
>vyprávěli. Jako prvorepubliková střední třída do které se
>vypracovali doplatili přesně na tyhle hajzly. Jak v roce 1948
>tak v roce 1968.

>Současní Nečasové, Drábkové, Hegerové, Langrové pochází
>právě z tehle rodinek. Je to mafie kolaborantů s kýmkoliv.
>[bliji]

Zabudli ste dodať rok 1989, inak pravda. Tí psycho-/sociapati by predali aj vlastnú matku po malých kúskoch, keby z toho mali hoci aj malý úžitok. [naštvaný] [bliji]

257315

19.11.2011 22:42

Jenom dotaz na názory ostatních

čochtan 89.?.?.?

Článek hezký, ale pro nás tzv. postarší (v lednu mi bude 75), ve své podstatě nic nového pod sluncem.

Mám spíše dotaz na chytré lidi, návštěvníky tohoto webu - jaký je váš názor na novou iniciativu ANO 2011, vedenou p.Babišem?

Přiznám se, že osobně nevím, jak se k tomu postavit. Mně osobně nevadí, že byl léta v KSČ. Já tam byl také, rovněž mi nevadí a nezkoumám, zda byl, nebo nebyl agentem StB (ono, kdyby se náhodou jednou otevřel ten trezorek s tzv. "Z" záznamy, které první ministr vnitra chytře uklidil, asi by se mnoho z nás divilo, kdo všechno tam byl).

Mně jen nejde nějak do hlavy, proč by se měl nějaký miliardář zajímat o to, jak si žije 90% ostatní populace. Nebo mu jde skutečně o "likvidaci korupce" v Česku (alespoň částečnou) ==> zviditelnění ==> možnost politické funkce třeba i té nejvyšší. Opravdu nevím, ozvěte se ostatní!

257317

19.11.2011 23:55

RE: Jenom dotaz na názory ostatních

def 93.?.?.?

Reakce na 257317

treba proto...

257319

20.11.2011 9:15

RE: Jenom dotaz na názory ostatních

čochtan 89.?.?.?

Reakce na 257319

No jo, jenomže autor toho článku tak nějak nepatří mezi mé oblíbence a server, na kterém je článek zveřejněný, taktéž. Pan F.Matějka je oblíbeným autorem "svobodných", zejména na webu Reformy.CZ, který má velmi blízko k pánu, který ten zpackaný a rozkradený přechod od "reálného socialismu" k "stávajícímu kapitalismu" u nás spustil.

I když na druhé straně, asi dost z toho co píše, může být pravda.

257340

20.11.2011 0:28

RE: Jenom dotaz na názory ostatních

Lin 85.?.?.?

Reakce na 257317

Pane Čochtane, jestli tedy můžu napsat svůj názor já...
Babiš mi příjde jako čuník ze stejného prasečáku, kterému se zdá, že ostatním sypou víc žrádla. Vytáhl do boje proti korupci, ovšem korupce sama mu vůbec neva, zdá se mu zcela normální a sám se jí nezříká (viz rozhovory, které již poskytl). Vadí mu jen to, že je "nad normu". Takhle se podle mého soudu přeci s korupcí bojovat nedá. Pokud nemá sám čistý štít, pak o čem to je?
Pak mě znepokojuje, že sám do politiky nechce, jen chce "dosadit své lidi", kteří "to umějí". Smrdí mi to. Takhle se přeci dají zaplatit loajální figurky, které budou rozhodovat tak, jak chce on. A určitě to nebude ve prospěch národa jako celku, ale jeho vlastní. Pan Babiš se netají tím, že by "odborníci" podléhali jeho vlivu a rozhodování. Sám to říká, že z vlastní firmy nikdy neodejde (což by jako politik musel) a že chce být jen něco jako "šedá eminence".
Můj názor je, že se snaží legalizovat to, co už tu stejně je = vládu byznysmenů pomocí koupených "politiků". A jestliže je veškerá zákonodárná moc v rukou politiků, pak komu budou zákony přinášet prospěch? Určitě neodsouhlasí nic, co by šlo proti byznysu jejich "živitelů".

257323

20.11.2011 3:21

Taky mi to vrtá hlavou

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 257323

Napadla mě dvě možná vysvětlení

- Chce rychleji prosazovat zákony nahrávající jeho podnikání a usnadňující vyklepnout konkurenci, nebo snadněji a efektivněni likvidovat ty malé, kterých je hodně, například pomocí zpřísnění nebo omezení státní regulace, .... Stejně jako se to děje v Americe.

- Je to stejný komplot jako bylo založení TOP 09, které údajně vzniklo na schůzce ODS s pravdoláskaři, které má podchytit zklamané pravicové voliče. Dnes už asi většina lidí věří Ringo Čechovi, že kradou všichni v ODS i v ČSSD, a hrozí, že příští volby silně zabodují komunisté a nacionalisté. A ti se asi špatně infiltrují. A mohli by začít skutečně vyšetřovat.

257331

20.11.2011 12:42

RE: Taky mi to vrtá hlavou

Lin 85.?.?.?

Reakce na 257331

Tak nějak to může být. On totiž říká to, co lidi chtějí slyšet. Ovšem... nějak tam postrádám nabídku řešení. Politické strany jsou přeci příčinou tohohle marasmu, takže se stejným systémem politických stran (a způsobu voleb, přerozdělováním hlasů) se problém nevyřeší. To, co propaguje p. Babiš mi silně připomíná "návrat vlády do jedné centrální ruky" = prakticky fašismus. Systém stran, které si jen nějak "stvoří" program, ale mandáty dávají samy, rozhodují o odvolání, je špatný. Špatný je celý "systém imunity", který umožňuje držet se zuby nehty u koryta a beztrestně páchat ohavnosti.
Musí se změnit celý zákonodárný systém a systém voleb. Stačí max. 50 lidí (tím by se hodně ušetřilo), volených z krajů. Za každý kraj 2 lidi, aby byli zastupitelní. Žádné strany, ale volit přímo lidi. Žádné skládání nesmyslně velkých jistin, žádná x-tá hranice pro parlament. Navíc ti lidé by opravdu museli v onom kraji žít - ne jak je to dneska. Přeci jen znáte víc ty, kteří se nějak ve vašem kraji "projevují" a můžete si ověřit, co za jejich prací stojí. A samozřejmě - okamžitá odvolatelnost, pokud přestane hájit zájmy lidí, kteří ho zvolili.

257353

22.11.2011 17:53

RE: Taky mi to vrtá hlavou

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 257353

Něco podobného mě taky napadlo. Nechat politiky sbírat zkušenosti a probublávat hezky odspoda nahoru. Komunální úroveň - okres - kraj - centrální úřady - celostátní úroveň - EU - mezinárodní vztahy. Volit ty, kteří se osvědčili a něco dokázali na nižší úrovni. Není to takhle ve Švýcarsku?

Volit stále nové nezaškolené lidi, kteří mají sice hezké ideály ale nemají zkušenosti a tím, jaké svinstvo politika je, a jaké triky na ně budou zkoušet, je jen další pokračování tohodle marastu.

Jenže tuhle cestu vyčůraně zablokovala TOP09 koalicí se Starosty. A Starostové jsou spolehlivě překrytí a kompromitovaní Kalouskem a Schwarzenberkem.

257494

20.11.2011 0:47

RE: Jenom dotaz na názory ostatních

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 257317

Pane Čochtane, výsledek voleb nelze nechat náhodě... Tedy, Vy nebo já a mnoho dalších tento výsledek náhodě s ledovým klidem necháme, a tak je to i správně. Protože výsledek voleb by měl být reakcí na předchozí politiku, pokud tato politika byla pro většinu volitelů špatná, zákonitě by mělo dojít ke změně. Špatná pro jedny neznamená pro všechny. V systému zastupitelské demokracie lze velmi jednoduše zamezit změně v důsledku voleb, pokud tedy na tom má někdo zájem a vlastní patřičné prostředky. Pokud sledujete veřejnoprávní média a vnímáte styl jejich propagace politických subjektů a nejste netečný k mnoha dalším informacím z jiných zdrojů, tak za 20 let sledování již jistě chápete souvislosti.
Krátce, směr politiky je v nějakém vyšším zájmu nutno udržet konstantní, prostředky k tomuto jsou v podstatě pořád stejné, jen jejich instalace je přeci jenou od voleb k volbám náročnější. Proto tyto prostředky postupem doby získávají na "kvalitě". Tam kde před lety stačil Bursík s Katkou a před ním jiní,, tam za čas už musel nastoupit kníže a velmi známý vlastnobulvař a nyní dokonce miliardář jako důmyslný rytíř Don Quijote de la Mancha, který zakrotí krkem s korupcí. A to je jejich nový trumf, na který tolikrát nalítnuvší zase nalítnou, tomu věřte, protože toto chtějí slyšet. Uspokojil Vás snad Bursík, Katka , kníže a spol., pokud ne, ani tento miliardář Vás neuspokojí, naopak.
Říká se, že chybu člověk udělá, stejnou chybu dvakrát prý už jen blbec. Zajímá mne, jak se říká těm třikrát chybujícím, v mém okolí jich znám stále více co za Babiše již teď strkají ruce do ohně. Tedy další čtyři roky v trapu.

257326

20.11.2011 6:41

RE: Jenom dotaz na názory ostatních

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 257317

Jako VV nebo TOP09. Chce mít v politice svoje lidi, kteří budou prosazovat jeho zájmy a pomohou mu v jeho "podnikání". Obávám se, že pro podnikatele je korupce špatná jen potud, pokud ji sám nemůže využít. Takže Babišův boj s korupcí pravděpodobně skončí v okamžiku, kdy získá moc nebo dostatečný vliv v politice. Pak nebude mít důvod se namáhat. Nebo někdo snad věří, že jeden člověk může poctivou prací vydělat miliardy? A to u nás, během minulých 20 let? Když uvážíte všeobecně známé a na internetu často diskutované obchodní praktiky Microsoftu, je možné říct, že ke svým penězům přišel poctivě například Bill Gates? Ale jistě nepochybujeme, že má své právní záležitosti dobře ošetřeny a nikdo jej na ničem nezákonném nemůže nachytat. Morálka nemá v podnikání místo, legalita a zákonnost (alespoň někde) ano.

257335

20.11.2011 10:41

RE: Jenom dotaz na názory ostatních

Olas 78.?.?.?

Reakce na 257335

"Za každým velkým majetkem se skrývá zločin" ..... kdopak to řekl?

257344

20.11.2011 13:10

RE: Jenom dotaz na názory ostatních

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 257344

Ku podivu to neřekl ani Lenin, Marx, ba ani Hitler, ale úctyhodný Honoré de Balzac. Není to sice stoprocentní pravda, ale v mnoha případech tomu tak opravdu je.

257356

20.11.2011 1:13

Nejste na pana Jardu moc přísní?

Lin 85.?.?.?

Chudák malej, ten si to schytal... [smích] Asi mu jen nedošlo, že nebýt zlodějiny ve formě "sametové privatizace" (a dalších krádeží po celou "demokratckou éru"[mrknutí jedním okem], nemusel by pracovat 200 hodin měsíčně, ale třeba jen 100 a měl by za to víc, než má teď. Nedošlo mu, že z těch rozkradených miliard (kam se nám to poděl výnos z prodeje národního a státního majetku, nejen podniků, ale i celých rekreačních komplexů, nemovitostí, půdy...) by nemusel už teď spořit na vzdělání dětí, na doktory, na penzi atd. Že by jako občan, který poctivě pracuje a nic zvláštního od státu nechce, neměl teď na hrbu dluh přes 150 tis., nejen on, ale každý člen rodiny.
Pane Jardo, to nic. Je dobře, že nelpíte na mamonu a umíte být spokojený i bez něj. Teď neironizuju, myslím to vážně. S tímhle přístupem k životu máte velou šanci, že přežijete bez úhony celou tuhle dobu marasmu. Jde ale o to, že dřete na úkor času pro svou rodinu nebo pro sebe a to byste nemusel, kdyby nebylo rozkradené to, co už naši předkové svou prací vytvořili.
A vy, myslíte na sebe? Jak na tom při takovémhle pracovním tempu budete se silami za deset let? A makat budete muset někde do sedmdesáti, abyste pak bral jakousi žebračenku, která vám nebude stačit ani na jedno jídlo denně. Nebo si myslíte, že vám síly věkem ubývat nebudou, udržíte si pevné zdraví a ještě ve stovce si budete na živobytí přivydělávat někde na brigádě?

257327

20.11.2011 2:00

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 257327

Nojo Lin, mate pravdu. Rozkradlo se toho hodne. Ale to se rozkradlo treba i v Polsku nebo na Ukrajine. Oni totiz lidi v dobach budovani socialismu hrozne zvlcili.
Taky se za tech 22 let hodne napravilo. Vite, ze v Krusnych horach zase rostou stromy a do rek se vraci ryby? Vsimla jste si vsech tech opravenych baraku a pamatek ? To vsechno stalo miliardy.
A spousta fabrik o kterych pise MoUdrostrak byla stejne na zavreni. Nebo snad znate nekoho, kdo by si v devatesatych letech koupil motocykl Jawa misto Hondy ? Nebo televizor Tesla misto Sony? No vidite, ja taky ne.
O tom mamonu jste napsala hezky.

257328

20.11.2011 12:20

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 257328

No tak jasně, že se rozkradlo ve všech postkomunistických zemích. Ovšem obávám se, že to nebylo oním "zvlčením", o kterém píšete. Podle mého to byl jasný a cílený plán s vybranými lidmi, kteří byli dosazeni k moci za účelem onoho rozkradení a ožebračení zemí.
A všímám si, to víte že jo. Jenže ryby a stromy tu nejsou znovu kvůli "působení" ekologie, ale právě kvůli neexistenci průmyslu a zemědělství. Památky byly opraveny, to jo, ale většinou z cizích peněz, ne státních. Tím myslím nejen sbírky, ale hlavně prachy z eurofondů nebo z fondů UNESCO. V podstatě dneska všechno, co se děje "na veřejném", jde z peněz EU. Obce mají totiž holou řiť a podílejí se 10% spoluúčasti. No a lidé si své majetky opravují a udržují stále, to přeci není žádný "výdobytek doby".
K fabrikám - to jste neuvedl zrovna dobrý příklad. I tohle není žádný příklad "výdobytku", ale pouze osobního výběru zákazníka.
Spíš bych vám jako příklad uvedla, že třeba textilní fabrika s moderními stavy byla "zprivatizovaná" (a samozřejmě nezaplacená, byla složená jen "dražící jistina" 50tis.), veškeré zařízení vymontované a odvezené do Německa, zbyla jen budova. A ta tam chátrá dodnes, protože po několikeré machinaci s vlastníky je dneska majitelem jakýsi bezdomovec. Takže celou tu ruinu bude muset obec odstranit na vlastní náklad. A takových příkladů mám povíc, nejen fabriky, ale také rekreační střediska, zemědělské podniky.

257349

21.11.2011 1:48

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 257349

Tim "zvlcenim" jsem Lin myslel to, ze korupce tehdy zasahovala uplne vsude. Podplacet se muselo i pri nakupu masa pro rodinu nebo oprave vodovodnich trubek. A o korupci a kradeni na nejvyssich mistech se narozdil ode dneska psat nemohlo vubec. To bylo naproste tabu.
V ekologii pomohlo v posledni dobe hlavne odsirovani zplodin, na ktere komunisti temer kaslali. Vite ze byvala NDR svinila ovzdusi vic nez byvala SNR, i kdyz ta zapadni cast mela mnohem vetsi prumysl? On i takovy Trabant smrdel a kouril mnohem vic nez VW.
A to zavirani fabrik nastalo v celem byvalem komunistickem bloku ve chvili, kdy se zhroutil primitivni barterovy system, ve kterem si socialisticke zeme navzajem vymenovaly smejdy. Uz proto, ze napriklad takovy smejd z Tesly byl sice levnejsi nez mnohem kvalitnejsi Sony z Japonska, ale stejne drahy jako porad jeste kvalitnejsi a hlavne modernejsi televizor treba z Indonesie.

257387

21.11.2011 9:49

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 257387

Škoda Plzeň, válcovny trub Chomutov, Poldi Kladno, Královopolská atd..V těchto fabrikách byla i kvalitní a perspektivní výroba, nejen šmejdy. Tato výroba byla konkurence schopná a prodejná. Jistě, vyžadovala investice, ale bylo to perspektivní. Ta se ovšem prodala doslova za setinu tržní ceny zahraniční konkurenci, která buď výrobu převedla jinam nebo jako konkurenci utlumila a ztrátová výroba šmejdů tu zůstala.
Pak se to samozřejmě zhroutilo, v tom máte pravdu.

257397

21.11.2011 20:26

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 257397

Budete se divit, ale ja s vami souhlasim. Nektere fabriky, nebo aspon provozy, sly s pomoci investic zachranit.
Ale chybela duvera investoru, kteri kdyz videli ten socialisticky bordel vsude okolo (treba v te fabrice zasli na zachod), tak jednoduse sli investovat nekam jinam.

257460

21.11.2011 21:58

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 257460

Nedivím se, pokud bych z vás cítil fanatika, nereaguji. Na druhou stranu, zde rozumnému nezbývá než souhlasit. Na dalším se už asi neshodneme, dle mého názoru měl úlohu investora v případech nadějných velkých podniků, strategických výrob a služeb převzít stát jako správce. Bohužel tato varianta byla vehementně zatracována. Na některé zodpovědné působila jako červený hadr na býka, ale možná je na místě jim to nemít za zlé, možná nás zachránili před humanitárním bombardováním. [mrknutí jedním okem] Nejsme zase až tak malí a úplně bezvýznamní a zastrčení aby nás potkalo to štěstí přehlídnutí jako např. Slovince.

257466

21.11.2011 22:06

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

hc 90.?.?.?

Reakce na 257460

Kam na ty svoje představy chodíte? Jen do vlastní hlavy, že ano. Bohužel to tu po Vítězném Listopadu vzali do rukou takoví experti jako vy. Taky neměli o ničem ponětí, ale připadali si jako největší géniové dějin. Hlupáci takoví bývají.

257468

20.11.2011 12:32

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

hc 90.?.?.?

Reakce na 257328

>Nebo snad znate nekoho, kdo by si v devatesatych letech
>koupil motocykl Jawa misto Hondy ?

Pokud mě paměť neklame, tak Honda měla začátkem devadesátých let velký zájem o kapitálový vstup do Jawy. Ona ta "zaostalost" čs. průmyslu byla do značné míry jen zdánlivá. Často byla dána i jen horší materiálovou základnou - muselo se vyrábět z horších materiálů, než jaké měly k dispozici firmy na Západě. Jak to tu mohlo vypadat nejlépe ukazuje případ "zaostalé" Autoškody Mladá Boleslav. Ta ale byla privatizována ještě v předklausovském období. Teprve když to tu v roce 1992 naplno vzal do ruky Klaus a ta jeho banda, šlo všechno do hajzlu. Mimochodem - v jakém srabu by asi dnes Česko bylo, kdyby nebyla ani ta mladoboleslavská Škodovka?

257352

20.11.2011 12:53

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 257328

I na západ od nás zase na mnoha místech rostou stromy a vrací se ryby. Devastace průmyslem nebyla omezena jen na socialistický blok, ochrana životního prostředí není nikterak stará priorita.
Pomíjím nynější ekologické katastrofy na západě, to by byla v tomto kontextu podpásovka. Nové fasády máme, ale zato máme zničený průmysl, zemědělství, cukrovarnictví, zámořskou plavbu a a dluh jak státní tak občanů do nebeských výšin. Opravené památky, myslíte např.tutohttp://www.castles.cz/zamek-lipova/

257354

27.11.2011 22:23

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257354

Znám drastičtější případ. Tady kousek ode mne. Jánské koupele. Dnes už se tam ani nedá normálně nabrat voda z pramene. Byla jsem tam nedávno. [pláč]

257752

20.11.2011 13:24

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 257328

>A spousta fabrik o kterych pise MoUdrostrak byla stejne na
>zavreni. Nebo snad znate nekoho, kdo by si v devatesatych letech
>koupil motocykl Jawa misto Hondy ? Nebo televizor Tesla misto
>Sony? No vidite, ja taky ne.
Nebyla jen nepopulární Tesla a Jawa. Zavřeli, rozprodali anebo rozkradli podniky prosperující.


http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/proc-jsme...

257358

20.11.2011 16:57

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 257358

Ospravedlňovat rozkradení státního majetku jeho zanedbaností zasluhuje medaili od Rumsfelda, Wolfowitze a snad přímo i od Rotshilda.
Jenom proto že komunisti zanedbali vývoj a nechali mnoho továren dojít do skoro až na doraz přeci není důvod a jediná možnost je všechny rozprodat. Mohli se také renovovat jako fasády, kvalita materiálů zlepšit a dnes mohli zásobovat republiku a okolí, zaměstnat lidi a prostě žít. Holt ale by v tom nebyly žádné rychlé příjmy do soukromých kapes ale pouze trvalý pomalý zisk pro všechny. A o to přeci politikům nikdy nešlo a nepůjde. Stačí se podívat kam přivedlo "outsourcing" v Americe Ameriku, kde se to dnes řeší tištěním peněz na nákup těch Hond, Sony a Panasoniců.
Nevím jak si Hurvínkové představují budoucnost průmyslu ale asi tak jak to dnes je. Hlavně že je zisk, nezaměstnané pošleme do války a až se vrátí, pokud vůbec, tak oni se nejspíš picnou ze zoufalství a bude od nich pokoj.
Když se zamyslím nad tím že v Iráku a Afghánistánu už jsou mnohem déle než v druhé světové, že to nikam nevede a místo aby se toho nechalo, tak se kouká jakou další nekonečnou válku začít, tak dospívám k názoru že 1984 byl jenom lehký odvar dnešní skutečnosti. A bude hůř. My válčíme sami proti sobě, platíme obě strany, nepřátele si napůl vymýšlíme a napůl pěstujeme vlastní sobeckostí a hrabivostí. Jak dlouho se to takhle dá dělat?

257362

23.11.2011 0:51

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257327

Tohle jste napsala hezky, Lin. Taky si myslím, že pan Jarda (pokud nekecá) nebude zlý člověk. Jenže bohužel nevidí dál do budoucnosti, než do nejbližšího Ježíška. Já si myslím, že ten přespříští nám to ukáže. Že lidi skutečně uvažují v příliš krátkodobých horizontech stejně jako naše vlády, čímž se mnohé vysvětluje. A skutečně jen málokdo si uvědomuje, jakou budoucnost chystá svým dětem, vnoučatům. Bytostem, které budou dál časem nést jeho odkaz.

Všimla jsem si, že s různýma "scifíčkařema" je na tato téma daleko kloudnější debata, protože oni mají představivost. Oni si dokážou představit, kam to povede, pokud se to bude vyvíjet tímto konkrétním daným směrem. A dokážou si představit i různé "efekty motýlích křídel", které v horizontu dekád jsou schopny kopnout směr dějin úplně jinam. A víte co, mnoho z těchto, se kterými se stýkám, jsou bývalí voliči ODS (pro zajímavost). Nevím, zda jejich hobby je příčinou nebo důsledkem. Jen to tak předkládám k zamyšlení. (Ještě je tak přesvědčit, že ČSSD taky není zrovna ideální volba.) [cool]

257521

29.11.2011 16:12

RE: Nejste na pana Jardu moc přísní?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 257521

Reaguju až dneska, nějak nestíhám...[smích]
Možná víc lidi pochopí už po Novém roce - až je ta předpřipravená realita zasáhne. Víc za jídlo, za bydlení, za energie, za dopravu, za doktora... asi by bylo kratší vyjmenovat, co nebude za víc. A hlavně - práce ještě nejistější. Mám obavy, že pracovní poměr na dobu neurčitou přestane existovat. No... bylo by toho ještě hodně na "vypsání", co lidi dneska ještě nechápou, jak to s nima zatočí
A k budoucnosti? Neveselá ... a člověk nemusí být žádný věštec. [smích]
Bývalý volič ODS si možná uvědomil, že slib minimálního zasahování státu rozhodně neznamená minimání státní služby, ale současně maximální direktivu a maximální odovody na její udržování. Také možná pochopil, že není nesmrtelný a nezranitelný. Ona stačí jedna nemoc nebo úraz a všechno je jinak. Také možná prohlédl lest "prodlužování věku" a ví, že naše generace (a mladší) bude mít při "trendu doby" problém dožít se šedesátky. Do důchodu v sedmdesáti? Tak leda "vyvolení", jejichž styl života není o deseti hodinách práce denně (to snad nebylo ani za roboty, ne?). A "vedlejší účinek"? Úplně nám vymizejí "hlídací" babičky a dědečkové, takže - opět méně dětí.
PS: ČSSD je stejně pitomá volba jako kterákoliv jiná strana. Jak už jsem tu někde psala - žádné strany, zeštíhlit celý tučný parlamet, senát netřeba vůbec. A do parlamentu po dvou lidech z každého kraje, žádné partajníky. Kdo to bude - to si určí lidé v daném kraji sami.

257830

20.11.2011 13:08

profesor Keller

fohat 88.?.?.?

kdyby profesor Keller založil politickou stranu NE 2012,ZBYSTŘIL BYCH své čivy...ostatně měl by na to pár dní....http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Default.aspx

257355

20.11.2011 19:55

Illuminátské odpočítávání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 257355

Asi máte na mysli článek pana Bartoše. Když zadáte adresu http://www.illuminati.org/, objeví se černá stránka. Po stisku kláves Ctrl+A se objeví odpočet nastavený na 7. prosince 2011. Po stisku Ctrl+U vyjede info o vaší ip adrese. Hezké. Až bude po 7. prosinci 2011, stránka by měla zobrazovat (pokud bude v té době ještě existovat svět, internet, tahle illuminátská stránka a váš počítač [smích] ) "Sorry, you are too late.", jelikož to obsahuje zdrojový kód stránky. Pan Bartoš hezky spekuluje, cože se to má stát, až odpočet skončí.

Obsah "Illuminátského sídla" můžete prozkoumat pomocí WaybackMachine, například takto: http://wayback.archive.org/web/*/http://www.illumi... . Sídlo je pravděpodobně fake, vtipná legrace, kterou si někdo dělá od roku 1995 (kdy byla stránka registrována na společnost Seers of Bavaria), což je samo o sobě zajímavé. Samotné datum 7. prosince 2011 je 70. výročí útoku Japonců na Pearl Harbor. Na archivovaných stránkách "Illuminátů" se můžeme dočíst, že se brzy chystají položit dolar a slibují nástup NWO v roce 2012 a následné sjednocení světa pod jedinou autoritou. Máme se tedy na co těšit, už brzy... [smích]

257366

23.11.2011 1:03

RE: profesor Keller

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257355

Kdyby Keller založil politickou stranu, pak bych já osobně byla velmi nedůvěřivá, neb by pro mne jeho dosavadní činnost začala dávat pro něj velmi nepříznivý smysl. Už to, že se kamarádí s různými pochybnými individui v rámci nějaké té CESTY je pro mne krajně podezřelé. Utěšuji se však tím, že se nevyhýbal pozváním na různé jiné pochybné a (vůči němu) zneužitelné akce, a tudíž může skutečně dělat to, co dělá z čirého entuziasmu - jakože pravda zůstane pravdou bez ohledu na to, zda ji bude hlásat člověk stojící na mramorovém podstavci anebo na hromadě hoven.

257523

23.11.2011 9:48

Prislo mi mejlem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Často si klademe otázku, kam že vlastně mizí naše peníze ze společného rozpočtu státu.
Jeden příklad: veřejnoprávní televize odvysílala pořad Atlet roku 2011.
Pěkné, zábavné. Málokdo si ale uvědomuje i druhou stránku věci: Kdo byli sponzoři a kolik akce stála. Jedním ze sponzorů byla Všeobecná zdravotní pojišťovna a vše stálo 38 milionů Kč.

Kdo kolik obdržel:
Moderátoři: Monika Absolonová 85.000 Kč, Aleš Háma 85.000 Kč.
Sportovci: poslední: 200.000 Kč, první: 1.500.000 Kč.
Umělci: Karel Gott: 300.000 Kč za 1 píseň a básničku, vše trvalo 5 minut a 47 sekund.
Další umělci: 80.000 Kč/osobu.
Zahr. host: 525.000 Kč.
Koncesionářská smlouva: 145 Kč na domácnost/měsíc.
Jak zmíněno, jedním ze sponzorů byla i Všeobecná zdravotní pojišťovna, která se potácí na hraně krachu, není schopna proplácet včas peníze lékařům a nemocnicím za úkony, operace, vyšetření. Tato VZP zaplatila za reklamu tomuto pořadu více jak 5 milionů Kč.
Pacienti se přeobjednávají, operace ruší, nejsou peníze na prevenci u zubního lékaře 2x do roka, není na očkování a další velice důležité záležitosti, zatímco atleti, pojištění u VZP, jsou bez problémů v případě zranění ihned propláceni a v každé nemocnici mají, samozřejmě, přednost.

A vláda ČR hrozí krizí, krachem a dluhy.

257541

23.11.2011 17:20

RE: Prislo mi mejlem

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 257541

Výborná poznámka ! VZP je obrovský tunel na prachy. Však také šéfem správní rady je sám guru všech zmrdů bakalář Šnajdr, který řídí slizkou loutku Horáka. O členství v dozorčí radě nerozhoduje odbornost, ale "politická způsobilost". Vemeno peněz pro zdravotnictví bylo vždy hojné, takže se ty prachy celkem snadno dojí. IZIP, Mořský koník, časopisy, MR a roboti do každého prdelákova, operační sál za 2 miliardy, zvýhodňování "spřízněných"zařízení, dohazování vlastních PR či auditorksých agentur, protěžování "spřízněných" komplementátorských firem atd atd. A za toto tiché a tučné tunelování a mastění kapes ještě členové dozorčí rady dostávají automaticky 10k měsíčně (i když nehnou prstem) a 12k navíc za každé zasedání. Letos dostanou na bonusech 15milionů.

257561

24.11.2011 7:13

RE: Prislo mi mejlem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 257561

>VZP je obrovský tunel na prachy.
Takove svinstvo je u nas vsude, at se podivame, kam se podivame. Horsi je to, ze ti darebaci se drze stavi nam na oci, stale vyzdvihuji to, ze ta nase demokracie je pozitivni, jakoby se nic nerozkradlo, ale nejhorsi je to, ze vetsina z nas jim uz neveri, ale presto nic proti tomu nedelame. Stale je nam prijatelnejsi smireni se zlem a pohodlim.

257592

24.11.2011 16:12

Stručně

radejne 109.?.?.?

Opravdu stručně...komunisti, STB ve 48 rozkradli co se dalo a znárodnili, v 88 zestátnili, po 89 opět komunisti, STB vše rozkradli (zprivatizovali) a jsou z nich dnes kapitalisti, vše pod dohledem pana Havla a Klause.

257602

26.11.2011 17:26

RE: Stručně

Patrman 217.?.?.?

Reakce na 257602

Slysel jsem takovy nazor:
v roce 1945 jsme ukradli majetek Nemcu a velkych firem
v roce 1948 jsme ukradli majetek i zivnostniku
v roce 1950 jsme ukradli majetek rolniku
v roce 1970 -88 jsme ukradli majetek emigrantum
Od te doby muzeme krast jen sami sobe vlastnimu statu a to
se deje - uz nemame zadne Nemce, kapitalisty,emigranty a tak
si krademe navzajem. Jaky to stat a jaky to lid cesky???
Snad musime opet znarodnovat a tem blbym Nemcum, co u nas investovali, tak jim to zase seberem.
TAKOVY NAROD MUSI ZAHYNOUT [zmaten]

257682

27.11.2011 14:55

RE: Stručně

hc 90.?.?.?

Reakce na 257682

Dejte už pokoj s těmihle řečmi. Ať už se na dobu 1945-89 díváte z jakékoliv strany, tak to, co se tu odehrávalo, byly prkotiny. Vzhledem k tomu, co je ve světě obvyklé. Protože v tomto světě je obvykle hlavním zdrojem bohatství loupení a vykořisťování. Jak zbohatnul Řím? Jak Británie a USA? Jak pobělohorská šlechta? Proč Němci vedli dvě světové války? Došlo tu k majetkovému přesunu, pro někoho spravedlivému, pro někoho nespravedlivému. To se dělo, děje a dít bude.

257731

Tuto stránku navštívilo 10 414