Diskuze k článku
Okupuj Wall Street a „Americký podzim“: Jde o „barevnou revoluci“?
Příspěvků 48
17.10.2011 5:27
Banky: vydelky jsou nase,ale prodelky jsou vase!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?
Derivatives: The $600 Trillion Time Bomb That's Set to Explode.Elita sveta se dobre o sebe postarala,ted,jde jen o to,kdo ty ztraty zaplati, tim nemyslim,ze podvodnici svetoveho formatu vrati,co nakradli, takze je zde jedina cesta revoluce-obcanske valky anebo elita zvoli takovy valecny konflikt kde rebelove v ramci statni branosti pujdou do zakopu,jez se stane jejich hrobem,jak uz po dvakrat bylo.
Kdyz mate dva psy ,jeden je dobre krmen a druhy vecne hladovi,co myslite ,ktery z tech psu napadne druheho?
Anglie zavistive hledela pres Lamansky pruplav na budovani Nemecka a na socialni rovnost ve jmenu nacionalismu, zatimco Britanie sla od jedne stavky ke druhe,vysledek znate.
V Americe banky byly odskodnene timze se okradli pres ruce politiku danovy poplatnici a bankeri se vzdy potajmu smali a oslavovali svoji obchodnickou chytrost,stat dal peniz elidu a bankeri a vsichni okolo si udelali party s nejlesi sluzbou vseho co jen mohli objednat,presidenti a vice presidenti,ti vsichni se ze statnich penez odmenovali navzajem a ted prichazi oproti jinym rokum vyuctovani lidu,jez nebudou chtit za zadnou cenu platit a reseni je na slade,zatim pouzivaji statni moci k zakryti svych zlocinu,politici-bankeri.
Kdysi, jeden clovek napsal kritiku na vyderacske zpusoby bank, jak jednaji se svymi zakazniky a pouzivaji jejich penz za horentni prirazky cehokoliv,proste,vyderacsvi a parazitni jednani, tyden bylo ticho,zadna odpoved na clanek,po tydnu prisla odpoved z rady bank,kde se zaloval autor clanku,ze je antisemitista.
Proc,to pisi,protoze dnesni lide v ulici,jez protestuji proti vykoristovatelsky zpusobum bank,budou rovnez drive a nebo pozdeji oznaceni za antisemitisty.
Nemcko roku tricatych melo rovnez nad 80% bank v zidovskych rukach,soudy byly rovnez ve vetsine v zidovskych rukach, tak,jak je to dnes v Americe,Amerika dneska je Nemeckem let tricatych a jsme na stejne ceste,kde elita bude chtit se utdzet za kazdou cenu na najde pro "rebelanty" ZAMESTNANI-zaroven,jak se jich zbavit,jak vycistit ulice,dokud je nastroj nespravednosti statu bude moci zvladnout pomoci zkorumploveneho statniho systemu s armadou byrokratu,jez sami budou pohlizet na rebeli,co by nastupujici silu k ohrozeni jejich postaveni,jez je casti padu statu do obrovskych nesplatitelnych dluhu,cili,moderni otroctvi na statisice roku.
Z 600 tilionu nikdo nebudemoci platit dostatecne ani uroky,natoz cely dluh,ktery je dluhem obcanu,zatimco banky tisknou sve penize,krvave penize na nichz je krev Lincolna a Kennediho,jezse vzepreli bankerum v ovladani statu a lidi,jez se neridi constituci lidu,ale,naopak ridi svymi penezi vse,to vubec nemyslim na to,ze jejich penize urcuji kandidata na presidensky urad a pre stento urad kontroluji vse ostatni.Vyderacsvi bank a s nimi nadnarodni koncerny, se staly celosvetovym problemem a ten bude resen celosvetove; Protests against corporate greed, executive excess and public austerity began to gel into the beginnings of a worldwide movement yesterday as tens of thousands marched in scores of cities. The "Occupy Wall Street" protest, which started
17.10.2011 5:35
RE: Banky: vydelky jsou nase,ale prodelky jsou vase!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?
Reakce na 255306
in Canada and spread to the US, and the long-running Spanish "Indignant" and Greek anti-cuts demonstrations coalesced on a day that saw marches or occupations in 82 countries. Across the world, the indignant rise up against corporate greed and cuts
Violence mars Rome protest, but in scores more cities tens of thousands take peacefully to the streets
Pro zajimavost ctete clanekeople Arrested for Trying to close Citybank Accaunts na rense.com
Nakonec,co nas komunisti ucili o revoluci proti burzoasii a hesla,kdyz se dela revoluce litaj trisky,jak nam vykladali,jak se pozna burzoust a do jake miry, mozna,ze si to budem muset podle tech bolsevickych pravidel zopakovat,driv, nez proletariat zmizi na nejakem bojisti sveta, ackoliv komunisti vzdy tvrdili ze valka je veci bohatych, burzoasie,jez nici delnickou tridu, mozna,ze budem muset oprasit Marxisticke theorie a neco si o nich precist a pripomenout si slova delnickych presidentu,jako napriklad Gottwalda,proc jezdi na skoleni do Moskvy a podobne.Komunisti slibovali vitezstvi komunismu celosteveove, kde burzoasie bude vymetena z teto planety-jak poucne v dnesnich dnech videt mlade lidi jit pod rudymi prapory,mozna ,nekde i proti vnukum byvalych revolucionaru z Ruska.
17.10.2011 11:04
RE: Banky: vydelky jsou nase,ale prodelky jsou vase!
udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 255307
Re Robert Noheil:
Komunizmus=kresťanstvo(pôvodné, nie inštitucionalizované hierarchické ceremoniálne h-is-tórické zvrátené kresťanstvo skryté pod učenie Issu z Nazarény)!
Common=catholikos=vše-obecný.
Tzv.komunizmus nie je v žiadnom prípade totožný z marxizmom!
Ide o to, čo pod ktorým pojmom chápeme. Zámerná dlhodobá dezintepretácia pôvodných významov kľúčových pojmov v štruktúrach myšlienkových stereotypov populácie je tradičný nástroj deformácie a kontroly podvedomia cieľových skupín od jednotlivca po celé kultúry, civilizácie.
Otazky:
1.Čo je na dnešnom kresťanstve a biblii v poriadku a čo nie(tzv.kánon a dogmy sú z čisto Ľudského hľadiska absolútne neprípustné) a aká má byť ich korekcia v zmysle zvýšenia aproximácie k objektívnej realite(skutočným dnešným a)základným materiálnym potrebám(zabezpečenie fyzického zdravia) populácie s cieľom vytvorenia predpokladov na
b)rozvoj kultúry-chápania prebiehajúcich prírodno-sociálnych procesov a morálky populácie)?
2.Čo je dobré na marxizme a čo je na ňom chybné=fatálne(rovnaký pôvod ako "biblický" koncept samo?riadenia kultúry) a opraviť to?
3.Islam-v zásade rovnaká otázka.
4.Východné filozofie-ideológie-v zásade rovnaká otázka.
Ideológie sú vytvárané ako interpretácia konceptu high-či low end manažérskeho samo?riadenia objektu=cieľovej skupiny a jej subsystémov=podskupín..až po jednotlivcov.
Podľa základnej poučky lepších manažérskych vzdelávacích inštitúcii: Jeden z kľúčových kritérii rozpoznania dobrého manažéra je nemožnosť jeho identifikácie.No podľa efektov jeho činnosti je možné vytvoriť jeho profil, zrekonštruovať koncept samo?riadenia, ktorý on, ako subjekt riadenia aplikoval na cieľový objekt+kontrolné parametre samo?riadenia a potrebné prostriedky na jeho udržateľnosť v zmysle predikcie kontrolovaných kľúčových dominantných a podriadených procesov.
Ak budeme akúkoľvek ideológiu prijímať, alebo zavrhovať bez rozlíšenia ako celok, bude nám ni(e)kým ako psom predhodená iná. No globálny fašisti majú v tomto pravdu. Ak odovzdáme svoje dary(rozum=schopnosť rozlíšenia a slobodnú vôľu=konanie) ni(e)komu inému nemáme Právo na život ako Ľudia a ani na budúcnosť. Odmietneme tým svoje predurčenie byť Ľuďmi, naplniť tu toľko diskutovaný Ľudský potenciál námestníkov Boha na zemi. V tomto zmysle sú fascoelita bičom požím. No dosť bolo patetiky..
Každý sa musí rozhodnúť najprv sám za seba a svojich blízkych, či chce vnímať svet ako mozaiku vzájomne podmienených príčin a dôsledkov a chce konať neegocentricky, alebo sa rozhodne opačne.
5.Aký je teda z pozície dnešných tradičných "elít" koncept samo?riadenia našej kultúry a čo jeho preddefinovaným cieľom?
18.10.2011 11:50
Tady někde bude příčina všech posledních posunů a třenic na politickém globálním poli!
Reakce na 255307
http://www.outsidermedia.cz/Americke-derivaty-Naca...
Chcete znát skutečný důvod, proč banky nepůjčují a evropský dvorek ovládají PIIGS?
Je to proto, že riziko na trzích s deriváty za 600 bilionů dolarů nezmizí za jeden večer. Naopak, stále více se koncentruje do několika bank, především těch severoamerických.
V roce 2009 drželo 80 % derivátů v Americe pět bank. A v tuto chvíli už podle nedávné zprávy Kontrolního měnového úřadu (Office of the Currency Comptroller) pouhé čtyři banky drží ohromujících 95,9 % amerických derivátů.
Jedná se o tyto čtyři banky: JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM), Citigroup Inc. (NYSE: C), Bank of America Corp. (NYSE: BAC) a Goldman Sachs Group Inc. (NYSE: GS).
Deriváty hrály klíčovou roli při poklesu globální ekonomiky, takže byste si mohli myslet, že tvůrci světové politiky by měli být schopni už dnes konečně udržet tyhle věci na uzdě – ale to je omyl.
Regulátoři místo toho, aby tenhle problém vzali útokem, jej nechali bez dozoru přejít do vývrtky a výsledkem je časovaná bomba o velikosti 600 bilionů dolarů jménem trh s deriváty.
Myslíte si, že přeháním?
Čistě spekulativní hodnota světových derivátů se ve skutečnosti odhaduje na více než 600 bilionů dolarů. Nominální hodnota, je samozřejmě celková hodnota aktiv pákového efektu. Toto rozlišení je nezbytné, protože když mluvíte o spekulativně nafouknutých aktivech, jako jsou opce a deriváty, trocha peněz může řídit nepřiměřeně dlouhé pozice, které mohou až pětkrát, desetkrát, třicetkrát, nebo v extrémních případech i stokrát převyšovat investice, které by mohly být financovány pouhými hotovostními nástroji.
Roční světový hrubý domácí produkt (HDP) je podle deníku The Economist pouhých přibližně 65 bilionu dolarů, tedy zhruba 10,83 % celosvětové hodnoty globálního trhu s deriváty. Na planetě tedy není doslova dost peněz na to, aby mohly být sanovány banky, obchodující s těmito věcičkami, pokud se dostanou do potíží.
Jde jen o hru na zdrzovanou pro pravicujici oVcany.
Chamtivost, nenazranost a idiocie zapadniho sveta a "civilizace" uz narazila na globalni hranice.
Pravicujici a Lidl/ujici oVcane jsou vodeni na provazku, jak pes za vurtem. Preoreme parkrat Afriku, Stredni Vychod... Pak se uvidi.
Dulezite je pravicovat, humanitarne bombardovat ... a tunelovat erar, dokud je jeste CO
The word 'tunnelling' was probably first used in this way in the Czech Republic (tunelování in Czech, tunelář for the person committing fraud) during the first half of the 1990s, when several large, previously privatised banks and factories unexpectedly went bankrupt. It was discovered later that the managements of these companies were deliberately transferring company property and real estate into their own private businesses, sometimes in offshore locations.
The term became a common label for this kind of criminal activity among Czechs and Slovaks. The term subsequently appeared in specialized literature in English, and then in a broader literature during the Asian financial crisis in the late 1990s.
The Brno unique slang Hantec used terms "tunel" and "křivé tunel" (crooked tunnel) and "vařit křivé tunel" (cooking crooked tunnel) for cheat or dirty trick not only financial category before term tunneling, from the 1960s.
[edit]Examples
The most common scheme in Central Europe in the post-privatization era was transferring funds and property from high cash flow corporations to companies privately owned by the very same management. Transfers were accomplished via huge loans that were issued without any expectation of repayment, via massive overpayment for outsourced services, or simply by selling a corporation's real estate for a fraction of its market price. The main conditions enabling such a fraud is weak law against conflict of interests, non-existent legal liability of managers for leading their employer towards bankruptcy, and incompetence of financial authorities.
A typical example was the huge industrial complex Škoda Works in Plzeň, Czech Republic, which was tunneled by its top manager. The fraud, together with failures in management strategy, resulted in bankruptcy (2001) and then restructuring of the company. The manager was later acquitted by a court, which claimed that "such practices were common at the time".[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tunneling_(fraud)
17.10.2011 11:40
RE: Hra na zdrzovanou...
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 255320
Jenže co dál? Že globalizace narazila na limity, to je jasné. Že zeměkoule je už prakticky zprivatizovaná, vidíme. Tak co teď? Ukončíme Hru Monopoly a sesypeme všechno zpět do krabice? A pak znovu a tentokrát s jinými, snad lepšími pravidly? Pochybuju silně, že si to někteří nechají líbit. Pro "elity" by skutečně bylo jednodušší, kdyby lidí nebylo tolik. Vzhledem k technologizaci výroby atd. Takže globální konflikt? A co potom? Až bude veškerá výroba všeho zautomatizována? Až nebude prakticky třeba ani obsluhy těchto automatů? Válka s roboty? Já si plně uvědomuji, že to, co tu píšu, zní šíleně, ale člověk, který má mozek mezi ušima, se prostě musí zabývat tím, kam to všechno vede, jsou-li pravidla nastavená tak, jak jsou. A cest moc není, jsou prakticky dvě, jen s různými nuancemi. Buďto ta předchozí mnou nastíněná anebo ta druhá. Pro všechny.
Už když si to člověk přebere tak, jak to dnes funguje - kdo dává vládám mandát? My nebo Oni? Komu vlastně slouží? Na základě čeho? A kdo jsme my? Zboží? Statistika? Proměnná, jejíž hodnota se pohybuje v mezích předvídatelnosti?
17.10.2011 13:11
RE: Hra na zdrzovanou...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?
Reakce na 255326
Co ted?To vidite sama.Bankeri vymysleli dalsi pokracovani s nazvem Okupuj Wall Street.Zivelnost, anarchie a revoluce,to je to, co jim vyhovuje nejlip.V nouzovem rezimu prenesou jen svoje aktiva jinam, namatkou do Ciny nebo do Severni Afriky a budou parazitovat dal.
17.10.2011 14:02
RE: Hra na zdrzovanou...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 255326
A proto mi "nebaví" hamounit, protože žádná "hranice" neexistuje. Buď hamouním, nebo nehamouním - nic mezi tím není... Každý, kdo pravicuje, pomáhá hamounění, protože vzývá individualismus, kdy hamounit je potřeba, protože se nemohu spolehnout na nikoho jiného, nežli sám na sebe - a ostatní jsou mi ne partnery, ale vlky.
Buď mi někdo "unavyšuje" v akciovce (a pak ji pravicujícně vySSaje a vytuneluje), nebo zaplatí disidenstkého synka a kovaného křesťanského ODSáka JUDr. Marka Bendu k prolobování squeeze-outu... I největší "Autorita" 99% Zvědavců = Prof. Big Toonnel a jeho nesmrtelné Poučky jsou nyní vystaveny na pranýř, protože ani jako PÁN PreSSident České republiky se nezdržel on a jeho nejbližší okolí kupčení s odpustky ( majitel ICOMu, který zaplavuje pravicující města svými autobusy na "vysoutěžených" linkách, mlaďoučká korupci administrující a vyžadující ex-důstojnice Cizinecké policie a další exceSSy...).
Nezbývá proto nic jiného, nežli být agreSSivnější, nežli okolí. Nikdy nevím, kdy se mi s odporem nahamouněné prostředky budou hodit na odpustek, až někoho přizabiju, okradu nebo si pravicujícně k něčemu pomohu.
http://zpravy.idnes.cz/sesel-se-s-ministrem-vnitra-tyden-pote-dostal-milost-pc9-/domaci.aspx?c=A080416_162133_domaci_cen
http://zpravy.idnes.cz/viniky-miliardovych-podvodu-dopadla-policie-leopoldovi-jsou-za-mrizemi-1ot-/krimi.aspx?c=A110426_155921_jihlava-zpravy_dmk
http://zpravy.idnes.cz/policistka-rekla-lekari-ze-ji-koupili-milost-u-klause-dostala-ji-p82-/domaci.aspx?c=A111017_103518_domaci_kop
http://www.blesk.cz/clanek/radce-penize/10031/kolik-stoji-prezidentska-milost.html
Ani ten sobě nejbližší hnůj nejsou oVčané schopni prozřít, odkoupnout - místo toho jej adorují a submiSSivně opakovaně volí. Komu není rady, tomu není pomoci...
A proto pravicujme, tunelujme a humanitárně dobývejme - dokud je ještě CO
Píšete: Až bude veškerá výroba všeho zautomatizována? Až nebude prakticky třeba ani obsluhy těchto automatů? Válka s roboty?
Všechny tyto otázky mají vyřešené Protokoly sionských mudrců.
V protokolu č.23: Omezení výroby přepychových předmětů
Aby národy přivykly k poslušnosti,nutno jich přiučiti ku skromnosti, a omezit průmyslovou výrobu přepychových předmětů. Tím zlepšíme mravy, demoralizované konkurencí přepychu. Znovu zřídíme ruční výrobu, která podkopává soukromé kapitály průmyslníků. Toto je nutno i proto, že mnohdy průmyslníci vládnou třeba i bezděčně myšlenkami lidu, proti vládě.
Nezaměstnanost.
Lid výrobce nezná nezaměstnanosti a jest spokojen s existujícími pořádky, neboli stálostí vlády. Nezaměstnanost je nejnebezpečnější věcí pro vlády. Pro nás úloha nezaměstnanosti bude dohrána, jakmile vláda bude v našich rukou.
Zákaz opilosti Opilství bude rovněž zakázáno....
Zničení staré společnosti a vzkříšení její v nové formě
Vladyka, který nahradí nyní existující vlády....
Ale no tááák, zamyslete se konečně pořádně. V této hře pro nás není místo, to je holý fakt. Až nebudou lidští roboti, tak co?
1) Svině se požerou mezi sebou. Silnější vyhrává.
2) Svině se domluví na rozumném a udržitelném "rozvoji", tak aby nevychcípali.
3) Přiletí ufouni odkráglují elity a my konečně budeme moci žít "svobodně". Teda pouze ti co na to budou mentálně mít.
Máte na to?
A nebo se nasereme MY a pravidla hry změníme. Jak?
1) Ignorováním? To už děláme teď a nic se neděje.
2) Informováním? Není na to už příliš pozdě?
3) Násilím? Asi ano, podívejte se co se dějě kolem.
Co můžeme ztratit? Co můžeme získat?
Moc jste mě svým příspěvkem potěšil.Pocházím od Brna a tak zírám, jací só ti brňáci kabrňáci.Už v 60. letech minulého století vynalezli termín "tunel", a dostali se tím až do slavné engliš Wikipédie, zas o nich ví celé svět. Só to kómáci, ti brňáci! Je vidět, že mají intuici, a je zřejmý, že u některýho z nich se projevuje i věštecký nadání. Kam se na ně hrabó Pražáci!
To spustil, že CIA a banksteri chcú hnutie ohnúť na svoju stranu, je stará vec, u nás na Slovenskú nasadili svetoobčana Chmelára, ktorý už stihol zblbnúť zopár mladých, podporiť Euroval, pochovať Ústavu SR:
http://www.extraplus.sk/1811/hovorca-cudzich-zaujm...
http://afinabul.blog.cz/1110/eduard-chmelar-nie-je...
http://krija.blog.pravda.sk/2011/10/01/otvoreny-li...
Ako sa hovorí, ak chceš preniknúť bližšie k pravde, sleduj tok peňazí (tie sú veľmi, veľmi rafinovaný prostriedok pre dosiahnutie cieľov)...
V dnešnej dobe (aj pár tisíc rokov dozadu) už vlastne nie je možné robiť "revolúcie" len tak - ad hoc.Vždy je v pozadí určitý financmajster, ktorý svoje peniaze vkladá do "podniku", len preto, aby z toho ťažil-ryžoval. Pochopiteľne financmajster môže byť (a obyčajne aj je) len vyššie posadená figúrka na egyptskej pyramíde...
Occupy Wall Street - čo to vlastne je za hnutie ?
Pán emeritný profesor Chossudovskij, ktorý žije v Kanade hovorí, že cieľom je "vyrobiť disent" a ten ovládať a vytvoriť "politicky korektnú opozíciu".
Hmmm...Ak vieš, ako sa budú barani správať, tak vieš, ako nasadiť vlka, ktorý bude preoblečený za ovečku...
Keď som sa dozvedel, že jedným zo "sponzorov" hnutia Occupy Wall Street je aj Open Society súdruha Sorosa, tak mi hneď vyskočili "slovenské" asociácie ...Radičová...Sulík (podrž mi ten balónik)...IVO...farebné revolúcie vo Východnej Európe...Euroval...trojskí koníci slovenskej politickej scény OKS s.r.o. (strana, ktorej preferencie v SR sú dlhodobo na úrovni 0,1-0,3 % má 4 poslancov v parlamente, do parlamentu sa dostale cez maďarské zoskúpenie Most-Híd, ktoré sa dá do hebrejštiny preložiť ako gesharim-mosty = viaceré ideologické TV programy, ako aj napr. mosty na bankovkách EUR).
Takže znova nič nové! Nové mosty a premostenia sú vybudované z peňazí daňových poplatníkov a používajú sa v záujme elít...
Takže silne tušíme, že hnutia Occupy..., alebo Tea Party sú len ďalšími návnadami pre ovečky, ktoré od zúfalstva bľačia, hľadajú baču a ten "milosrdne" prichádza a nachádza vinníka!
Na úvodnej strane dnešného mainstreamového plátku "Pravda" je článok-obrázok: Státisíce ľudí v uliciach žiadali rovnosť...
a pod tým je na obrázku ..."bankári!!!"
Vinník je definovaný!!!
Tak o čo vlastne ide? Treba potrestať vinníka! No nie?
Vinníka máme jasného, treba ho korigovať...Nie zastreliť, odsúdiť, alebo ináč perzekvovať...Treba mu dať opraty!!!
Ako?
Centralizáciou a obmedzením spotreby...fašizáciou!
Centrálnou mocou, ktorá dokáže držať tých finančných spratkov na uzde!
Skoro všetci súhlasia...hajzli, okradli nás, nemáme zamestnanie, berú nám byty, lebo nemáme na hypotéky...atď.
A taký napr. Strauss-Kahn vystupuje v tragikomédii ako pristihnutá volavka...
Čakajú nás neľahké doby, falošných prorokov bude pribúdať a politické strany budú znova len vernými služobníkmi elít...
SMER to v SR jasne dokázal (ozaj, aký má asi skutočný smer - to zakrútené hovienko v logu, alebo je to UROBOROS, ktorý si požiera vlastný chvost a časť si už odhryzol, alebo je to len niečo podobné, ako logo OPEN SOCIETY?).
Pre elity je jedno, ktorú kartu použijú!
18.10.2011 0:09
RE: O čo vlastne v tejto dobe ide...
udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 255331
Occupy&co je hnutie nás všetkých.
Každé hnutie sa zástancovia fašistickej formy globalizácie budú snažiť dostať pod kontrolu.
Ide o to či sa chce ovčanom zostať strihanými, dojenými, stiahnutými a grilovanými ovcami, alebo Ľuďmi. Či sa im bude chcieť myslieť a konať, alebo sa nechať zasa zmanipulovať a zblbnúť. Potom by mali "elity" pravdu, že ako dobytok nemáme právo na život, ako každý druh na zemi, ktorí nenapĺňa svoj potenciál. Tak by sme dôsledky za ich zvrátenosť zase poniesli podľa objektívnych najvyšších pravidiel my ovčania na spodku pyramídy.
Hmm..Prečo Sulík poukázal na podstatu problému, no nenavrhol s kumpánmi riešenie? Azda ho nepozná?
To sa mi nechce veriť..
Nedôveruje azda Krajcerovi a pár ďalším?
Hrá svoju rolu vedome, či nevedome, resp. na koľko vedome?
Jeho správne kroky treba samozrejme podporiť.
Pokiaľ na demoške prítomní ľudia E.Chmelárovi, Poliačikovi a papagájonovinárom nebudú dávať viac chápavejších otázok, nebudú mať menovaní funkcionári dôvod ísť ďalej smerom k objektívnej Pravde a obecne prospešným riešeniam. Z ich strany je to kombinácia strachu a z časti nevedomosti. Vyslovená zákernosť je naozaj ojedinelá. Je to znova len na bežných ľuďoch. Tzv. "politici" nemôžu bez chápavej podpory zdola začať riešiť ani to málo z minima kompetencii, ktoré im zostali. Fascomédiá a skutoční mocní za oponou divadla z nich robia fackovacích panákov. Každý, kto skúsi ísť do politiky, to veľmi rýchlo pochopí, len to niekedy nevie hneď adekvátne pomenovať.
Inak bude asi treba demonštrovať skôr pred "Národnou" bankou, ako pred Pentagramičkou. Pentyčka je predsa len vzdialenejšia a ľahšie nahraditeľná periféria globálnofašistických štruktúr u nás, aj keď je možno riadená dokonca takmer priamo..
Áno Kysučan..
Pokiaľ sa ľavo-pravé=WTF??? decká nechajú vodiť za nos, máme problém.
Základom je prekonať strach z rozmýšľania prebudiť sa do vedomého stavu, t.j.byť schopným(aj dialekticky za pomoci kamošov) identifikovať a na adekvátnosť realite prehodnocovať a korigovať obecné kultúrne a tým aj svoje stereotypy.
Mať každý osobne moc najvyššiu=moc konceptuálnu, ktorá je prirodzene autokratická a mimo demokratických procedúr, nedá sa kúpiť, zdediť a ani byť niekým zvolená. Iba samovzdelávaním naučiť a cvičiť. Je Ľudská=neegocentrická, alebo egoistická=zlo-dejská. Kto ovláda metodológiou konceptuálneho myslenia a tvorenia=modelovania procesov svojej v zmysle predikcie udržateľnej budúcnosti, je takmer nemanipulovateľný akoukoľvek ideológiou. Je schopný sám formulovať aj prvé štyri zo siedmych bodov tu viac krát rozoberanej plnej, dostatočnej funkcie riadenia (dostatočnej=univerzálnej pre riadenie akéhokoľvek prírodného a sociálneho systému).
Plná funkcia riadenia, tvorenia:
1. Identifikácia nových faktorov v prostredí (in-formácii)=impulzov vzhľadom na daný systém, či s...Automaticky kráceno
18.10.2011 0:12
RE: O čo vlastne v tejto dobe ide...
udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 255331
pokračovanie..
re:Kysučan..
Plná funkcia riadenia, tvorenia:
1. Identifikácia nových faktorov v prostredí (in-formácii)=impulzov vzhľadom na daný systém, či supersystém
2. Formovanie stereotypu rozpoznávania týchto faktorov pre budúce podobné prípady
3. Porovnanie identifikovaného faktora s vlastným vektorom(hierarchiou) cieľov vzhľadom na jeho význam - použiteľnosť
4. Formovanie koncepcie riadenia (egoistická, alebo neegoistická), udržateľnej v zmysle predikcie
5. Organizácia štruktúr a algoritmov slúžiacich na dosiahnutie daných cieľov
6. Kontrola týchto štruktúr a ich koordinácia
7. Likvidácia vytvorených štruktúr v prípade straty kontroly nad nimi, alebo ich udržiavanie s perspektívou použitia na ďalšie ciele.
Alternatíva je zostať zombi=konzument=biorobot=baterka príslušného agregátneho modulu a byť zneužitý na manipuláciu demoštrácii oprávneného záujmu občanov o svoju budúcnosť.
Zdravím udo,
píšeš..."Occupy&co je hnutie nás všetkých."
Hmm...keby to hnutie malo názov zruš alebo okupuj FED a nebolo by podporované trebárs Sorosom alebo nobelistom Stiglitzom, tak by som to plne bral. Takto sa skôr stotožňujem s názorom Chossudovskeho, že je to cielene vytvorené hnutie (má riadenie,formy,prostriedky,cieľ...), ktoré má odviesť energiu ľudí od jadra problému (trošku s nimi manipulovať).
I keď na druhú stranu treba uznať, že prejavy masy ľudí budú viesť k nejakej reakcii elít...Ale spontánne protesty a demonštrácie v Grécku, bez nejakej výraznejšej odozvy(zmeny) fašistických elít EÚ naznačujú, že to môžu hnať až do krajnosti, čo si asi veľa normálne mysliacich ľudí nepraje.
No a R.Sulík je taká zaujímavá postavička politického diania v SR. Predpokladám, že je si vedomý odkiaľ vanie vietor a nemohol si dovoliť povedať aj riešenie problému. Na druhej strane ma mätie jeho "dobrý vzťah" s fas§co. médiami a aj tá partička okolo neho - Krajcer,Poliačik,Hríb,Mikloš...
Aká sila bežného smrteľníka dosadí do pozície poradcu ministra financii, ak študuje ešte diaľkovo VŠ EÚ (po nedokončených 2 školách v Nemecku) a dá mu možnosť byť autorom (?!) daňovej reformy v SR (zavedenie jednotnej dane)?
Prečo multimilionár vytvára stranu s antiľudským nosným programom a za nadšeného aplauzu fas§co. médii dostáva označenie liberál?
Ale súhlasím, že správne vyjadrenia treba podporiť, aj keď sú irelevantné k ďalšiemu vývoju... Skôr ich hodnotím, ako kroky, ktoré majú svojho autora niekde v pozadí SaS, ktoré nevidíme, len tušíme.
Takže, ako ďalej? Zorganizujeme protest pred "pseudoNárodnou bankou SR" ?
22.10.2011 10:55
RE: O čo vlastne v tejto dobe ide...
udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 89.?.?.?
Reakce na 255445
Uvidíme feedback z tejto soboty. Ak sa uskutoční, mali by tam prísť aj plne informovaní účastníci, ktorí majú všetky relevantné materiály už dlho k dispozícii.
Treba vnímavo sledovať zombiautomaty Chmelára & co. Tak, ako môžeme hodne povedať o spôsobe myslenia a psychologickom profile autora-programátora hry. Treba sa ju proste viac krát zahrať, tastovať. V tom postupuje lokálna periféria GPP rovnako a má v tom pravdu.
Nad podporou masovejších hnutí Occupy, Tea, Indignados-„¡Democracia real ya!“..zo strany SSorosa a ostatných faškov by som sa zas natoľko nepozastavoval. Vždy v dejinách sa to takto robilo a nie je to nič nové. Ak niečo nemôžeš v zárodku zlikvidovať, či zdiskreditovať, deklaruješ podporu, dáš trocha love, ktorých má neobmedzene a vstúpiš do procesu trendu. Zosúladíš z vlastnými deklarovanými cieľmi a postupne prevezmeš kontrolu.
Preto ak plebs nechápe základy reálnej politiky a chce zostať vo virtuálnom pomaly zohrievanom hrnci, ťažko niečo riešiť, aj keď sú v koordinačnom centre trebárs dobre in-formované osoby.
Proste široká osveta a prebudenie davu do reality je nevyhnutné, ak chceme skutočne začať v širšej spoločenskej miere formovať našu budúcnosť.
22.10.2011 17:37
RE: O čo vlastne v tejto dobe ide...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 255758
Dva postřehy - na téma infiltrace hnutí se zamýšlí i pan Bartoš, takže třeba oba nebudete daleko od pravdy..
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/occupy-wall-stre...
Pak bych doporučoval k přečtení velice zajímavé zamyšlení pana Poltreichta (snad bývalý diplomat) k situaci ve světě a v naší zahraniční politice.. Možná by nebylo na škodu autora oslovit a uveřejnit celý článek zde. Následná diskuze, pokud by se jí pan autor zúčastnil, by mohla být velice zajímavá a podnětná, sám tam naznačuje pár neobvyklých souvislostí..
http://www.blisty.cz/art/60692.html
25.10.2011 14:52
RE: O čo vlastne v tejto dobe ide...
udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?
Reakce na 255769
re:anonym
Hmm..To je na editorovi..
Osobne sa môžem len domnievať, čo vedie na prvý pohľad trochu "progresívnejších" mysliteľov typu A.Bartoša, Poltreicha & co.k tomu, že idú len o krok ďalej a nie o dva-tri, akoby mal každý zodpovedný analytik-prognostik snažiaci sa o metodické približovanie k objektívnej realite z hľadiska všeobecne prospešného morálneho postoja.
Majú mnoho zaujímavých postrehov, no hrajú skôr rolu popúšťačov ventilu. Fakty, ktoré popisujú, sú dávno odborne známe.
Navyše v interpretácii vyzerajú zastavovať niekde na úrovni Zürišskej univerzity univerzitný archív-The network of global corporate control by Stefania Vitali, James B. Glattfelder, Stefano Battiston General Finance (q-fin.GN); Social and Information Networks (cs.SI); Physics and Society (physics.soc-ph) a
štaitistické analýzy globálneho "voľného" trhu
Statement:
Na riadenie procesu globalizácie, trhu a burzy sú síce ašpiranti, no vzhľadom na "komplexnosť problému" to nie je plne možné, má niečo málo do seba vzhľadom na Heisenbergove a Goedelove teorémy. Z hľadiska bežného chápania a riadenia dominantných kultúrno sociálnych tendencii však aj tu neraz popisované metodiky sú jednoznačne úspešné, čo krásne vidíme na ich dôsledkoch - prebiehajúcom procese stratifikácie(smerom k "elitami" z pravidla žiadúcej fašizácii) spoločnosti.
Na 100% spoločnosť rozhodne riaditeľná nie je, no zo 70-80% sa ako člen existujúceho tradičného globálneho manažmentu určite uspokojím..
Osobne si myslím(a nie len ja), že propagovaný model nespadá zrovna medzi vektor optimálnych realizácii potenciálu svetovej populácie.
Znova vyvstáva otázka, prečo hore uvedené osoby s ich vzdelaním a skúsenosťami píšu v zmysle, v akom píšu?
Je to naozaj neznalosť základných reálii, hlúpa autocenzúrna proaktivita, alebo zákazka.
A.Bartoša a jeho možné varianty motivácie písania článkov aj na tunajšom fóre sme tu inak tiež už rozoberali, jestli se nepletu.
hm taky to muze byt tak ze prave informace ze OWS je rizeno a placeno z pozadi (i kdyz treba neni) slouzi na diskreditaci tohoto zatim autenticky "lidoveho" hnuti. Ono je levnejsi nez ty hnuti financovat a narocne usmernovat jenom jakoby "dekonspiracne" rozsirit informaci ze jsou nekym financovany a rizeny. Co kdyz Chossudovski je prave ten trojsky kun? Nebo jinak: jaka nepravdiva informace vic poslouzi zajmu udrzeni status quo ze "OWS je prvnim celosvetovym vzepetim proti globalni elite od sedesatych let" nebo ze "je to globalni elitou rizeny pseudo protest" ?
Bingo. Diskreditace je jejich nejoblíbenější a nejefektivnější zbran. Vyvolávat protest proti sobě je přeci nesmysl, ovšem diskreditovat skutečný protest tím, že tvrdím že je vyvolaný to je jiný kafe. Hlavně at v to mají lidi bordel a nevědí kterou to bere je nejlepší obrana, pak se nikdo nepřidá, protože ničemu už nevěří.
17.10.2011 23:57
RE: co kdyz je to jinak
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 255355
Ano Antiseptiku, hra se hraje s několika "překlopením situace". To proto, aby člověk měl možnost vybrat si, co je pravda. Udělat lidem v hlavě guláš - to je téma doby. A je to tak dobře.
je totiž i možné, že Elity foukají do ohníčku i proto, aby se třeba "dole" našlo řešení, schůdné pro značnou část populace.
Nestali by se totiž elitami, kdyby nedovedli plánovat na dlouhou dobu dopředu.
>že Elity foukají do ohníčku i proto, aby se třeba "dole" našlo řešení, schůdné pro značnou část populace.
hlavně myslím že elity značnou část populace můžou lehce postrádat, tudíž nehledají pro ni nijaké schůdné řešení. Hledají řešení jak se značné části populace zbavit, zbytek ovládnout a přitom všem nepřijít k úrazu.
Také si nemyslím že by elity vůbec někdy nějak myslely na populaci. Jsme jim od doby co zjistili že mohou vydělat víc aniž bychom cokoliv i kupovali úplně jedno.
Zpočátku roku bylo pro mě milým překvapením, že se lidé nezajímají jen o telku a market. Přičítala jsem to "znamení doby", navzdory vůli parazitů a měla jsem radost. Ovšem nyní, v této autentické době, už tak nejásám. Obávám se zneužití. Ti lidé v ulicích to určitě vnímají jako revoltu - asi stejně, jako jsme my jako studenti vnímali "sametovou". Jenže pak se na všechnu tu upřímnou snahu o změnu nalepily kosmickou rychlostí různé existence, z děr vylezly stohy dizidentů, financovaných bůhví odkud - a bylo...
Včera jsem dočetla jeden dokument, postovaný pod "Hitlerem" a mám nyní divný pocit, že revoluce je již nyní řízená. Vzhledem k tomu, že systém (nejen finanční) je neudržitelný, "lidová" revoluce by se víc než hodila. Ovšem výsledkem nebude svoboda.
A nedomnívám se, že prvotní signály byly nějakou inscenovanou "barevkou". Lidé jsou naštvaní a změnu chtějí snad všichni, co jsou při smyslech. Domnívám se (také s ohledem na to, jak dlouho byly demonstrace ignorované, médii tajené, později vysmívané), že kdosi využil situace a "vhodně" si ji nasměroval tam, kam potřebuje.
Je na case abychom se zacali ptat jeden druheho jak ty nakradene trilliony dostaneme zpatky z techto zlodeju.Pan Nohejl se zminuje o 600 trillionech dollaru. Mam domnenku ze te suma v menach,
uveru, zlata, stribra,sperku, nemovitisti bude daleko, daleko vyssi.Nepredpokladam ze tito zlocinci vydaji tyto naloupena bohatstvi bez odporu a proto je nutne zacit uvazovat o pravoplatnem navraceni do posledniho centu
18.10.2011 14:01
RE: Tady fakt nevím
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Reakce na 255378
Mohl byste nám říci, pane Lindsayi, které konkrétní bohatství ti zloději ukradli přímo Vám? Co jste kdysi právoplatně vlastnil a o co jste úplně bez vlastního zavinění přišel? Postěžujte si. Vždyť to znáte. Sdělené neštěstí, poloviční neštěstí.
A hlavně. Až se bude to "nakradené bohatství" rozdělovat zpět jeho právoplatným vlastníkům, abychom věděli, kolik zlata, stříbra, šperků a nemovitostí Vám náleží. Aby Vás snad, nedejpřírodo, zase někdo neokradl.
Tady je jedna mladá ztracená generace a jinde ve světě to není o moc lepší. Inflace je zabudována v přímo v systému nekrytých peněz, stejně tak už pouhé úrokové sazby, nastavení daňového systému a jiné věcičky včetně korupce, legislativy vytvářené přes lobisty...přeorozdělují prostředky v prospěch asi jednoho procenta superbohatých a to skrytě. Co vyprodukovalo to 1% superboahtých? 99% skutečného bohatství na této planetě? O virtualním kasínu kreditů krytý, kulovým s názvem burza, raději nemluvím to je megavysavač přerozdělující skutečné zdroje a produkty. To určitě víte pane Vojto. Pak řečnická otázka Co konkrétně bylo ukradeno? je v tomto kontextu čirá demagogie.
http://www.novinky.cz/ekonomika/247812-pracovni-tr...
Daně. V padesatých letech platili velké korporace okolo 80 centů za každého dolaru na daních, dnes je poměr obracený. Největším plátcem tohoto přerozdělení je logicky střední třída, tuším týden zpátky tu byla iniciativa zdanit v USA lidi s příjmem nad milión babek, momantálně je daňově procentálně zatížená střední třída s příjmem 250 000 babek ročně. Ale ještě zajímavější jsou daňová přiznání něco na způsob Goldman Sachs, při miliardových bonusech pro managment a to nemluvím o rekordních ziscích, zaplatili rekordně nejmenší daně. Jak by řekl polní kurát Katz to se nám to hoduje, když nás "nezavislé demokratické" vlády vytáhnou z průšvihu a ještě si na to musí půjčit u centrální banky.
18.10.2011 18:27
RE: Tady fakt nevím
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 255408
Ehm... podhodnocené mzdy?
Nám všem je kradena naše svoboda, naše osobní volno. Chvíle, které bychom měli trávit s našimi nejbližšími, s našimi dětmi, tohle nám kradou, protože mzdy jsou podhodnoceny natolik, že je třeba dvou platů ke slušnému - nikoli nadstandartnímu - žití v rodině a skutečně nejde o osmihodinové směny.
To jediné a to nejdůležitější bohatství, čas, který můžu věnovat svým dětem. To KRADOU MNĚ!
Pane Vojta, Vase reakce je schodna s temi kteri tento zlodejsky system poslednich dvou desetilrti souhlasi. vidite na Vasi TV obrazovce jak ziji desetitisice Americanu na sportovnich stadionech v lesich ve verejnych parcich ve stanech protoze ztratili praci a nemohli platit sve najemne tato situace je velmi podobna v Britanii. Prakticky po celem svete se tato situace roste denne. Uvedomujete si ze ctyricet millionu Americanu zije z potravinovych zebracenek.Tady u nas v Australii mame takrka 400000 bezdomovcu. Jedna z nejbohatsich zemi na svete.Reditel QUANTASU, australske letecke spolecnosti odmita zvysit mzdy leteckych inzenyru o 12% behem tri let sam si vsak zvysil svuj plat o 71% okamzite a clenum jeho boardu o 50%. Jak tohle nazyvate Nemame penize na nemocnice, skoly ATD, ale na valky a zbrojeni bez jaych koliv zabran Poaorujete tu otresnou zlodejskou parodii z Recka,Portugalska, Italie, Spanelska a dale a dale.Ceska republika je pouze otazka casu. Pane Vojta je cas na velmi zakladni zmnenu a v jake forme prijde budu ji podporovat.
19.10.2011 23:59
RE: Tady fakt nevím
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Reakce na 255476
Moje reakce na obecné výkřiky o zlodějích je stále stejná, pane Lindsayi. Stále dokola se ptám, proč už tedy někdo ty zloděje a jejich zločiny nepojmenuje. Nebo snad oni žádná jména nemají? Jsou těmi zloději všichni úspěšní podnikatelé? Ti, kteří těží suroviny, vyrábějí potraviny, veškeré spotřební zboží, energii, organizují dopravu, ..., a hlavně, zaměstnávají lidi a platí daně, to jsou ti zloději?
Vy si ztěžujete na to, že ředitel Qantasu nechce zvýšit platy leteckým inženýrům. Pokud jste jedním z nich, proč nepotrestáte Qantas tím, že odejdete jinam? Kdyby to udělala většina inženýrů Qantasu, děly by se věci.
A že si ředitel zvýšil plat sám sobě? To si děláte legraci, že? Ředitelům akciových společností na celém světě přece stanovují platy správní rady. A správní rady ustavuje vlastník firmy. Vy si opravdu myslíte, že máte právo vlastníku podniku nařizovat, jaké má dávat mzdy svým zaměstnancům? Z jakého titulu si přisvojujete takové právo?
Říkáte "nemáme peníze na školy, nemocnice, atd.". Kdo je nemá? Vlastníci privátních škol a nemocnic mají peněz dost, jinak by dávno zkrachovali. Války a zbrojení platí ti zlí zloději? Nebo je provozují a financují námi zvolení politici, tedy představitelé států? A ještě k tomu z našich daní. Že jsou ti politici často špatní, úplatní, proradní, prolhaní, ... ? V tom s Vámi naprosto souhlasím.
Co nám brání, pustit se do těch nejhorších? Odhalit jejich zločiny a zorganizovat jejich veřejné potrestání? Jich je pár a mají jen svou propagandu, demagogii a lži. Nás jsou miliardy. Máme k dispozici mohutný sdělovací a komunikační aparát - Internet. JENŽE! My se nezmůžeme na víc, než na výkřiky o jakýchsi anonymních zlodějích. Tím ovšem nikdy ničeho nedosáhneme. Mýlím se?
20.10.2011 11:01
RE: Tady fakt nevím
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 255573
>Moje reakce na obecné výkřiky o zlodějích je stále stejná,
>pane Lindsayi. Stále dokola se ptám, proč už tedy někdo ty
>zloděje a jejich zločiny nepojmenuje. Nebo snad oni žádná
>jména nemají? Jsou těmi zloději všichni úspěšní
>podnikatelé? Ti, kteří těží suroviny, vyrábějí
>potraviny, veškeré spotřební zboží, energii, organizují
>dopravu, ..., a hlavně, zaměstnávají lidi a platí daně, to
>jsou ti zloději?
Úspěšní podnikatelé jsou v našem státě jen ti, kteří mají dost peněz na to, aby pravidla trhu přizpůsobili svým vlastním zájmům prostřednictvím korupce. Těch pár ostatních živnostníků a drobných podnikatelů už trh s prací nemohou zásadně ovlivnit, jsou vystaveni tlaku těch "větších".
U těch potravin bych se pozastavila, ty jsou zářným příkladem. Srovnejte si kvalitu a cenu potravin v Německu a u nás. To, co si dovolí zde prezentovat jako jídlo, to si na západ od našich hranic nedovolí, tamější legislativa jim to neumožňuje. Takže, jsou opravdu tak od věci centrální "regulace" trhu?
>
>Vy si ztěžujete na to, že ředitel Qantasu nechce zvýšit
>platy leteckým inženýrům. Pokud jste jedním z nich, proč
>nepotrestáte Qantas tím, že odejdete jinam? Kdyby to udělala
>většina inženýrů Qantasu, děly by se věci.
A kam by šli? To jako 50% se jen tak zvedne a půjde dělat jinam? Kam? Povězte nám to. Uělejte stručnou analýzu trhu s prací v Austrálii a najděte adekvátní počet pracovních míst pro tyto lidi s lepšími pracovními podmínkami, když už tvrdíte takové věci. Mimoto - nevím, jak jsou na tom v Austrálii s podporami, ale konkrétně v ČR jakmile dáte výpověď sám o sobě, ztrácíte nárok na podporu v nezaměstnanosti.
(A píše se stěžovat si. Ztěžovat můžete třeba situaci. Ztěžovat si něco znamená přitěžovat si v něčem.)
>
>A že si ředitel zvýšil plat sám sobě? To si děláte
>legraci, že? Ředitelům akciových společností na celém
>světě přece stanovují platy správní rady. A správní rady
>ustavuje vlastník firmy. Vy si opravdu myslíte, že máte
>právo vlastníku podniku nařizovat, jaké má dávat mzdy svým
>zaměstnancům? Z jakého titulu si přisvojujete takové právo?
>
Jak fungují správní rady, to taky vidí každý. Kdo sedí ve správních radách - škoda mluvit. Vlastník firmy nebude ustavovat správní rady, které mu nepůjdou "na ruku". A vlastníka firmy obecně nezajímá, jak jsou na tom jeho zaměstnanci. Vlastníka firmy zajímá především jeho konto a jeho vozový park.
Nevím, jak lindsay, ale já si skutečně myslím, že máme právo vlastníkům nařizovat, jaké mzdy má dávat svým zaměstnancům. Máme právo takto činit prostřednictvím námi volených zástupců a zákonodárců. Prostě chceme v republice určitou životní úroveň, tak si ji musíme umět vyřvat. Minimální mzda je tristní. A pracují za ni tady v SM kraji téměř všichni,...Automaticky kráceno
20.10.2011 11:04
RE: Tady fakt nevím
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 255607
(Pokr.)
Minimální mzda je tristní. A pracují za ni tady v SM kraji téměř všichni, kdo pracují ve výrobě. Neoliberalistické kecy o tom, že stát není zaopatřovací ústav, ty bych hodnotila jako vlastizradu, protože stát má být grantem slušných podmínek k žití pro své občany. Pokud tuto svou funkci neplní, je nám k hovnu, není to stát, nýbrž další akciovka. A jestli nadnárodní koncerny na toto nepřistoupí a budou reagovat odchodem z trhu? Jen ať jdou! Na jejich místo nastoupí klasičtí živnostníci a skončí jednostranná takřka centralizovaná manipulace s cenou lidské práce, trh se vyčistí a prospěje mu to.
>
>Říkáte "nemáme peníze na školy, nemocnice, atd.". Kdo je
>nemá? Vlastníci privátních škol a nemocnic mají peněz
>dost, jinak by dávno zkrachovali.
No právě, vlastníci těchto zařízení mají peněz dost, ale na zdravotní péči jako takovou peníze "nejsou".
>Války a zbrojení platí ti
>zlí zloději? Nebo je provozují a financují námi zvolení
>politici, tedy představitelé států? A ještě k tomu z
>našich daní. Že jsou ti politici často špatní, úplatní,
>proradní, prolhaní, ... ? V tom s Vámi naprosto souhlasím.
Tak tady se shodnem, avšak vy začasté zaměňujete příčinu za důsledek. Prolhaní a zkorumpovaní politici jsou důsledkem trhu bez přívlastků. Oni se chovají tržně a jejich korumpovatelé rovněž.
>
>Co nám brání, pustit se do těch nejhorších? Odhalit jejich
>zločiny a zorganizovat jejich veřejné potrestání? Jich je
>pár a mají jen svou propagandu, demagogii a lži. Nás jsou
>miliardy. Máme k dispozici mohutný sdělovací a komunikační
>aparát - Internet. JENŽE! My se nezmůžeme na víc, než na
>výkřiky o jakýchsi anonymních zlodějích. Tím ovšem nikdy
>ničeho nedosáhneme. Mýlím se?
Mýlíte se. Jednotliví zloději, zkorumpovaní politici, státní zástupci, soudci, jednotliví korupčníci, ti všichni bývají často jmenováni. Avšak v současném systému "zastupitelské demokracie" je nám to opět k hovnu, jak již bylo mnohokrát řečeno - volte si koho chcete, však my už se nějak domluvíme. Proto jedinou cestou je cesta občanské neposlušnosti. Avšak jak to dopadne - snažím se být optimistka, snažím... Čtyři nohy dobré, dvě nohy špatné.
20.10.2011 23:52
RE: Tady fakt nevím
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Reakce na 255608
Nebudu Vám vyvracet Vaši víru, paní Kateřino. Tak, jako naši předkové věřili v Ráj na nebi, Vy věříte v jeho možnou existenci na zemi. Říkejme mu pracovně SSHV. Neboli státní socialismus hojnosti všem. Jste příliš mladá, abyste si pamatovala ta dlouhá, jednotvárně šedá a bezvýchodná desetiletí. Kdy jsme museli žít za ostnatými dráty upadající země. A přitom denně poslouchat propagandu. O tom, jak JIŽ V BRZKU budeme mít SSHV. Vy na ta léta budete mít nejspíše úplně jiné vzpomínky. Protože to byla léta Vašeho dětství.
Přestože nebylo boháčů ani nezaměstnaných, všichni pracovali, nikdo nikoho nevykořisťoval, ceny byly stanovovány centrálně, platy a mzdy také, výroba všeho byla plánována nejméně na pět let dopředu, ... vývoj neodvratně směřoval k ekonomickému i morálnímu rozvratu. Čím to? Kdyby budování SSHV v ČSSR vydrželo ještě jednu či dvě pětiletky, dopracovali jsme se k podobnému hladomoru, jaký dnes panuje v KLDR. Kde stále ještě SSHV budují.
Souhlasím s Vámi, že o podobném ráji typu SSHV sní mnoho lidí. Ovšem marně. Proč? Protože nejdůležitějším rysem SSHV je, že SNÍMÁ Z ČLOVĚKA ODPOVĚDNOST ZA JEHO CHYBNÁ ROZHODNUTÍ. Ať bude mé rozhodnutí sebekatastrofálnější, SSHV mi zajistí blahobyt a štěstí. Má CHYBNÁ ROZHODNUTÍ NAPRAVÍ MOUDRÁ AUTORITA, JMÉNEM STÁT. A já budu mít své jistoty.
To je představa snílků, jako jste Vy. Kde že je ta chyba? No přece v tom, že NELZE DLOUHODOBĚ OD SEBE ODDĚLIT PRÁVO A ODPOVĚDNOST. Vy trváte na tom, že máte právo na blahobyt. Ovšem odmítáte nést odpovědnost za jeho tvorbu. A to je představa z říše pohádek.
Abych jen stále neteoretizoval. Vy jste si o něco výše v tomto vláknu postěžovala, jak Vám ti ZLÍ kradou čas. Čas, který měl patřit Vašim dětem. Pohledem do zdejšího archivu snadno zjistíme, kolik času jste strávila psaním do zdejších diskuzí. Kdo je ODPOVĚDNÝ za ten protlachaný čas? Ti ZLÍ? A Vy máte PRÁVO na jeho náhradu, protože měl správně patřit Vašim dětem? Nic ve zlém, paní Kateřino. Ale toto je výmluvný příklad Vaší víry. Že Vy přece nenesete odpovědnost za svá chybná rozhodnutí. Ale právem žádáte ... Je mi velmi líto. Ale takto svět nikdy nebude fungovat.
21.10.2011 11:53
RE: Tady fakt nevím
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 255672
Já fakt netuším, co z toho, co jsem vám napsala na váš příspěvek, je otázkou víry. Já měla pocit, že argumenty, které vám překládám, se zakládají na racionalitě, ale ne, já jsem vlastně iracionální ženská věřící v to, co se vám zrovna hodí, když vám zrovna dojdou argumenty.
Samozřejmě je mi jasné, že svou Arkánovskou "gramatickou vsuvkou" jsem vás nakrkla, to však nebylo účelem, paskvil ztěžovat si potkávám i na úředních dokumentech, proto mě tak sejří. I když není divu, pakliže dnes už i mentálové úspěšně "studují".
Ostatní považuju za bláboly pohybující se na hraně osobního výpadu - já jsem pro, schválně koukněte do archívu, jak chodím na Zvědavce. Dopoledne, než začnu vařit oběd, když je moje malá housenka nakrmená, přebalená, převlečená a já si kradu svoji chvilku u kávy. A pak popřípadě večer, když už všichni spí. Což zdaleka není totéž jako od dítěte skutečně fyzicky odejít, ale to vy dobře víte, jen mě chcete vyprovokovat, popřípadě "zahnat do kouta" .
Tyhle říkanky si strčte za klobouk. Vlastnická práva k jakémukoliv majetku nemohou být neomezená. Jinak bych si mohl koupit kvér a legálně vám ustřelit kebuli. Přece si se svým soukromým majetkem mohu dělat, co chci.
http://www.youtube.com/user/TheAnimalHolocaust
No, úspěch tohoto hnutí může zakrýt fakt, že i bez něj celý finanční systém padne na ústa. Bankéři i kapitalisté by při něm museli přiznat, že celou dobu lhali, že neoliberalismus tvrdě prosazovaný byl nefunkčním idiotismem. Takhle mohou stále ještě tvrdit, že to mohlo fungovat, a pár lidí jim uvěří. To nejdůležitější na tom je, že pár botahých teď nutně přijde o něco ze svého majetku, nebo alespoň o tu iluzi, že ten majetek měli. Bude to kruté, a za falešného viníka budou označeni protestující lidé, nikoli pravý viník - systém falešné akumulace kapitálu.
Protestuje už i Bílý dům
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/247776-hn...
"Prezident Barack Obama vycítil přirozené spojenectví hnutí s cíli vlastní politiky a v neděli je podpořil při odhalení pomníku Martina Luthera Kinga ve Washingtonu. Jejich protest přirovnal ke Kingovu boji za občanská práva.
Bílý dům se prostřednictvím mluvčího poprvé připojil k bleskově se šířícímu heslu hnutí „Jsme těmi 99 procenty“, vyjadřujícímu fakt, že majetek jediného procenta nejbohatších Američanů činí tolik, kolik vlastní zbytek více než 300 miliónů obyvatel.
„Prezident dá jasně najevo, že bojuje za to, aby zájmy 99 procent Američanů byly dobře zastoupeny,“ prohlásil mluvčí k Obamově včera zahájené cestě do Severní Karolíny a Virginie.
18.10.2011 18:30
RE: Protestuje už i Bílý dům
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 255401
Když to nejde porazit, tak to ukradem. Hnus, velebnosti. Snad se nedaj.
Ja si vsimam tez poznamky kdo je autorem pamatniku MLK: CINAN a material je CINSKA ZULA. Je tohleto uz vubec mozne? Pripada mi to, ze globalizace si dela srandu sama ze sebe. Tak daleko to doslo. Jeden by si nasledne myslel, ze Cina musi byt nejaky raj. Tak tomu ale zrejme neni, delnici nemaji odvolani a hodne Cinanu je stale ochotnych se premistit do Severni Ameriky, coz se take deje.
To nahle 'pochopeni' vatjhauzu pro hnuti 99% me neprekvapuje. Miska Gorbacev se prave tak svezl na nove vlne nepmanu v byvalem Sovetskem Svazu a jako zaminku vymyslel se svymi poradci perestrojku. Kdyz to vyslo jemu, proc ne Obamousamovi? Ze to vypada na diskreditaci hnuti? Co na tom, musi to projit svym pochodem a urcite to nejake zmeny prinese. Fyzika spolecenskych tlaku se neda oblbnout. At se kolo americke rulety toci!
.. 2 Duanita + n.z. - pratele, zachovejte klid, hlavne obcan-ka Duanita - Vas modry smajlik Udivu tam urcite nepatri, ten rozesmaty tam patri urcite.
.. soudruh Obama po zvoleni sliboval !! Vzpominate ? A jak to splnil ?! Vite ? A potom "zachranne balicky" .. A komu je dal ? Vite? Vzal bankere pod ochranu !! A jak se "hejbali skatule" (jmena ..) v celem tomto mega podvodu ? (.. sefove Sachsu, Fredie, ministr financi, jeho poradci atd ??), vzdyt to jsou porad stejna jmena, kterymi se obklopil !!
.. a Vy si jako myslite, ze ted tajtrlik Obamovity pujde zachranovat obcany ?? Lide - vstavejte, proberte se !! To hnuti je "zivelne" asi tolik - jako je zfetovana jednonoha kurva z Bronxu - Panenka Marie !! To stado bude pouzito tak nanejvys jako novy krem na nohy Nobelovic Bernankeho ..., a kdyz se mu zapari prsty, pouzije jiny. Treba tu novou znacku "obcanska valka" ....
.. nezijte v detskych iluzich, nebo si snad myslite - ze zitra na Mannhatanu se pridaji k lidem i bankeri !?
Milý steve,
jak Vás vůbec mohlo napadnout, že by se tomu dalo uvěřit... teď nevím, jestli se mám urazit , jo aha to byla jen Vaše legrácka. Hezký den
Aby bylo globalizované hnutí OWS úspěšné, mělo by (podobně jako secese plebejů v antickém Římě, také vyústit v přijetí (novodobého a globálního) „Zákoníku XII. desek“... Za zmínku stojí následující aspekty:
– Argumenty, že někteří pracovníci musejí pobírat astronomické platy proto, že se zajistí kvalita jejich práce, neúplatnost apod., neplatí. Zkušenost prokázala opak: že s jídlem roste chuť. Jako řešení se nabízí, že alespoň ve státním a veřejném sektoru by nejvyšší mzdy měly činit pevný násobek (6-8 násobek?) minimální mzdy ve státě a pro privátní sektor zavést silně progresívní zdanění příjmů překračujících tuto hranici.
– Nezbytnost založení národních družstevních bank. V případě ČR by byl jejím podílníkem (s právem 1 hlasu a stejné dividendy) každý okres; zisky banky by tudíž plynuly výhradně na regionální rozvoj a neutíkaly do zahraničí jako dnes.
– Poněvadž z hlediska dosavadního vývoje i vnitřních vztahů tím nejspravedlivějším (a vzhledem k vnitřní solidaritě i silně anti-oligarchickým!) podnikatelským subjektem je družstvo, je nutné podpořit deklaraci ICA (International Co-operative Alliance), usilující o kultivaci a rozvoj výrobních družstev a mj. žádající vlády, aby podporovaly transformaci na družstevní typ v případech podniků privatizovaných, insolventních, bez dědiců, u start-up projektů apod.
Nu a s třešničkou na eventuální dort OWS přišla mimoděk i OSN, která pod sloganem – Družstva budují lepší svět! – vyhlásila rok 2012 za Mezinárodní rok družstev!
http://stoces.blog.idnes.cz/c/218086/Oligarchove-zmenili-Zapad-v-peles-lotrovskou.html
Dovolil jsem si přeložit kousek textu z:
http://www.infowars.com/ows-are-mindless-americans-falling-prey-to-the-new-revolution-business-and-its-collectivist-trap/
Jestli někde nepřesně, opravte mě.
Where it’s heading OWS
From its onset, many writers and pundits within the independent media and freedom movement threw their support behind OWS, with the sincere hope it
Od jeho počátku, mnoho spisovatelů a učenců v rámci nezávislých médií a hnutí za svobodu dávalo jejich podporu OWS (Occupy Wall Street) , s upřímnou nadějí, že je zaměřena
focused on the deeper, fundamental globalist issues- like restoring the Constitution, the need for smaller government, the creation and counterfeiting our
na hlubší, základní globální otázky, jako obnovení ústavy, potřeba menšího vládního řízení, tvorba a padělání naší
currency through the Federal Reserve System, causing the inflationary boom and bust cycles that have been periodically culling the world’s upwardly
měny Federálním rezervním systémem, což způsobuje inflační boom a cykly krachů, a což šlo pravidelně celosvětově a vzestupně na úkor
mobile working and middle classes. Instead, the focus of both protesters and media has drifted towards system actors like CEO’s, bankers and
mobilní dělnické a střední třídy. Místo toho, zaměření jak demonstrantů, tak i jejich médií se posunulo směrem k systému herců jako generální ředitelé, bankéři
politicians, rather than address the very system itself.
a politici, spíše než k řešení samotného systému.
Jinak se tu píše o tom, že v hnutí se ujal tzv "lidový telefon". Někdo zařve nějaké heslo, nebo výzvu a dav ho postupně opakuje. Ideální možnost, jak hnutí "uvést" na tu správnou kolej.Již jsem se tu znmiňoval o záměrech zednářů, kteří chtěli, aby lidé vyšli do ulic a pak další zařídí. Qui bono? Myslím, že je nám to jasné.
Lidé půjdou zas poslušně za krysařovou píšťalkou, která jim bude hrát líbivou melodii o krásné budoucnosti a ani si neuvědomí, že jsou vedeni do …
jde pouze o program. By se lid zabavil.
mj. dokoncit jednu vec, stoji za precteni.
http://www.physorg.com/news/2011-10-steve-jobs-vendetta-google.html
Tuto stránku navštívilo 7 132