Diskuze k článku

Úplný text projevu íránského prezidenta Ahmadínežáda na Valném shromáždění OSN

Příspěvků 54

28.9.2011 4:02

Dulezity je,

Satanist 50.?.?.?

ze se nasel nekdo jako iranskej prezident Ahmadinezad kterej to jak to vsechno s democracii tak jak si ji predstavujou sionisti a i zidi v Israeli ve skutecnosti vlastne je a jim to tam na Valnem shromazdeni OSN pravdive bez toho aby si musel davat ubrousek na hubu inteligentne prede vsema vpalil primo do xychtu stylem, ze ti na ktere ukazal se z jeho slov jak je odhalil vzteky jiste mohli posrat! Rozhodne s takovym projevem a takovou kritikou kde celymu svetu ukazal s kym maj v OSN tu cest rozhodne nepocitali.

254059

28.9.2011 5:52

RE: Dulezity je,

p. 125.?.?.?

Reakce na 254059

...Drazi kolegove a pratele...je ten A. tak naivni , ze si mysli , ze tito jsou zvedavi na jeho pravdy...? ..uz davno ne jsou v zajeti mamonu , nasili a zla....

254062

28.9.2011 8:30

RE: Dulezity je,

risi 90.?.?.?

Reakce na 254062

Určitě není naivní. Ale bojuje, jak to jde. Díky za zveřejnění.

254079

28.9.2011 11:56

RE: Dulezity je,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254062

>je ten A. tak naivni , ze si mysli , ze tito jsou zvedavi na jeho pravdy...? ..uz davno ne jsou v zajeti mamonu , nasili a zla....
Ahmadinežád není naivní. právě že není.... on myslí (a správně), a koná (pro svůj národ) a pomáhá všem tím, jak nastavuje pravdivé zrcadlo, především těm, jimž je dáno slyšet a chápat.
i v Bibli se lze dočíst o prorocích, kteří byli mnohdy posláni s kritikou k totálním vládcům, kteří běžně brali život za křivý pohled. ale proroci byli posláni / povoláni Bohem, aby to zrcadlo prostě nastavili. někdy to pomohlo, někdy byli persekuováni (například vyhnáni či vězněni). ale konat podle Boží vůle museli... a tedy odvážně a věrně konali, i v dobách zlých, kdy se to jim samotným nemuselo vyplácet.
z toho kdyby si vzal příklad každý - hledat pravdu a mluvit pravdu, ať je to vhod či nevhod, pak by ten svět vypadal O HODNĚ JINAK, a pravda by se lidem nezdála býti směšnou naivitou, "nemoderní".
ale chce to nejen lacině kritizovat, nýbrž i hledat a nabízet jinou cestu, řešení. být spravedlivý, ale i konstruktivní.

254096

29.9.2011 5:57

RE: Dulezity je,

p. 125.?.?.?

Reakce na 254096

...jeden skutek lepsi tisce slov....

254139

28.9.2011 5:46

Matne si vybavuji,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

ze zastupci nekterych zemi behem projevu jednaci sin opustili. Myslim, ze i USA. At tak ci onak, jen by me zajimalo, jestli nasledne ti mocipani text projevu alespon precetli a pomysleli si, on ten clovek ma pravdu, ale my to nemuzeme priznat, anebo si mysli, ze to je vyplod choreho mozku?

254060

28.9.2011 10:00

RE: Matne si vybavuji,

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 254060

Opustili. pod vedením US všichni co moc dobře věděli co bude říkat, protože velmi dobře znají své vlastní činy. A nejen že jim to nedělá dobře tuto pravdu poslouchat, museli sál opustit aby alespoň zbytek těch co jim dosud věří si nadále mysleli že je to výplod chorého mozku. [smích]

254089

28.9.2011 10:54

RE: Matne si vybavuji,

Blanický rytíř 89.?.?.?

Reakce na 254089

Docela by mne zajímalo ,kdo opustil sál. Důležitá informace. Má ji někdo? Budu za ni moc vděčný. Díky.

254092

28.9.2011 13:44

RE: Matne si vybavuji,

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 254092

US, Kanada, Costa Rica, Austrálie, Nový Zéland a 27 zástupců zemí Evropského společenství. A taky kdo jiný by asi odešel?

254103

28.9.2011 13:49

RE: Matne si vybavuji,

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 254103

Oprava, Kanada tam nebyla od začátku tedy vlastně neodešla, stejně tak Israel.

254105

28.9.2011 14:00

RE: Matne si vybavuji,

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 254105

Jiné zdroje ještě uvádějí Somálii, Lichtenstein, Monako, San Marino a Makedonii,

254106

28.9.2011 18:24

RE: Matne si vybavuji,

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 254060

Krásny prejav, ako vždy.
Vlani opustili sieň aj Slováci.
Je totiž ešte stále pre väčšinu ľudí ťažké pri konfrontácii pravdy so lžou byť proti pravde. Je ťažké pozrieť do zrkadla a vidieť v ňom predajnú zrůdu.
Preto budeme radšej pravdu zabíjať, než by sme priznali, že stojíme na strane lži, zla, zastrašovania a nelegálneho zabíjania v konfliktoch globalistických fašistov, za ktorými stojí a ktoré a svojim mlčaním podporuje bábková a úplne bezzubá OSN, ktorá pomáha napĺňať svetové mocenské ambície tzv. elít.

254117

28.9.2011 9:55

Ahmi

JAROJARO 178.?.?.?

opustili zasadanie aj slovenský a český politici počas jeho prejavu?http://www.zvedavec.org/images/smiles/puke.gif ale nech si dáva pozor na hubu, lebo dopadne ako JFK, Dubček,Haidler....

254087

28.9.2011 11:32

skvělé krása,ale mluví z něj socialismus s lidskou tváří

Adrien Arcand 90.?.?.?

perpetuum mobile EXISTUJE
Ono to není možné kontrolovat jinak,populace je přemnožená a 7,miliard je strop pak již přestává fungovat samoopravující se Země [naštvaný]
Pokud se nezabrání nekontrolovanému množení chudých lidí vzniknou nové války o vodu a zdroje a v tom je ten problém chudoby!Peníze chudým=přemnožení na 14.miliard perpetuum mobile lidský zdroj a s ním se stále otáčející soukolí chudoba atd...jsem futurista a mám řešení !!!

254094

28.9.2011 12:12

RE: skvělé krása,ale mluví z něj socialismus s lidskou tváří

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 254094

Myslim ze Vam unikol point pana Ahmadinejada, alebo ste sa umyselne zameral na tuto cast jeho prejavu.

Nekontrolovane mnozenie je uplne ok, pokial nebudu "socialisti s ludskou tvarou" v Bruseli vymyslat multikulti bullshity typu "50 milionov modrych kariet pre Africanov" aby im ulahcili vstup do EU. V Nemecku dosla strana zelenych s tym, ze Nemecko by malo prijat 200 000 utecencov z oblasti vychodnej Afriky. Amen-tma s takymi chujmi medzi nami.

Pokial sa mozu Africania a Pakistanci viac najest tym, ze sa im budu predavat umele hnojiva a kupovat ich potraviny, neni treba riesit "premnozenie". Ak aj, je to ich lokalny problem.

BTW, nadherny prejav. Kto z nasej mentalnej spodiny v parlamentoch by nieco take vytvoril? Asi preto vzdy beru nohy na plecia ked pocuju nieco co nemaju sancu pochopit [velký smích] No a miestnemu sefovi istej nabozenskej obce by bolo velice tazko vysvetlit preco som miestnost neopustil, ze? [bliji]

254097

28.9.2011 12:35

linky pod textom

sxg 178.?.?.?

Mahmoud Ahmadinežád: Listy II.
Mahmoud Ahmadinežád: Listy I.
Ahmadinejad na Durbanské konferenci
Plné znění Ahmadinežádova projevu na valném shromáždění OSN - 2009
Plné znění projevu prezidenta Ahmadínedžáda na půdě OSN - 2010
http://afinabul.blog.cz/1109/uplny-text-projevu-ir...

254099

28.9.2011 13:26

investujte do Izraele 21. století.......

r.m. 94.?.?.?

Reakce na 254099

a podívejte s jakou sebejistotou [velký smích] [velký smích] [velký smích]
http://www.israelbonds.com/Learn/Building-Israel.aspx

254102

28.9.2011 22:51

RE: investujte do Izraele 21. století.......

fohat 88.?.?.?

Reakce na 254102

copak se nám tam odpočítává??? http://www.jinestranky.cz/clanky/doporuceni--vzdel...

254129

28.9.2011 15:21

Moudrý projev?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Nemyslím. Podíváme-li se na základní východisko páně Ahmadínežádovy víry, je bohužel stupidní. Prý

> Jak všichni víte, nadvláda a nadřazenost lidských bytostí ve vztahu ke všem ostatním stvořením spočívá v samotné povaze a pravdě lidstva.

V povaze každého člověka je především uspokojit své vlastní potřeby a množit se. Stupidní víra v nadřazenost člověka přírodě vždy byla a dodnes je příčinou strašlivého drancování a plenění živé i neživé přírody na této planetě. Děkuji, nechci.

A co pan Ahmadínežád doporučuje k řešení stávajících problémů?

> Je třeba ... vytvořit prostřednictvím kolektivní spolupráce nový plán,

> Je třeba připravit nápomocné základy pro zajištění kolektivní účasti a zapojení zemí ...

> Všichni bychom měli uznat fakt, že neexistuje žádný jiný způsob než
(jinými slovy opět JE TŘEBA),
> sdílené a kolektivní řízení světa ...

> Budoucnosti, která bude vytvořena, když lidstvo vykročí na cestu božských proroků a spravedlivých, pod vedením imáma al-Mahdiho, nejvyššího spasitele lidstva a dědice všech božských poslů, vůdců ...

A co s těmi, kteří nebudou chtít vykročit na cestu pod vedením nejvyššího spasitele lidsta ... ? Trochu se obávám, že s nimi bude učiněn krátký proces. A to pod heslem "kdo nejde s námi, jde proti nám".

Závěr?

Základní východisko Ahmadínežádových úvah je zjevně scestné. A jeho návrhy? Čirý JETŘEBISMUS. Úplně stejný, jakého jsme si užili za dob "reálného socialismu" do sytosti. Vždy s žalostnými výsledky. Navíc završený naprostým diletantismem. Tím je jeho návrh na "kolektivní řízení světa". Kolektivní řízení (čehokoliv) přece nikde a nikdy v celé historii lidstva nefungovalo. A fungovat nikdy nebude.

254108

28.9.2011 15:34

RE: Moudrý projev?

squire 90.?.?.?

Reakce na 254108

co tedy navrhujete Vy? nebo umíte jen odsuzovat?

254109

28.9.2011 15:37

RE: Moudrý projev?

squire 90.?.?.?

Reakce na 254108

koneckonců, toho JETŘEBISMU a kolektivního řízení světa využívají všechny ty unie a předstupně NWO, jenže z mrzkých pohnutek.[bliji]
uvědomujete si to?

254110

28.9.2011 16:42

RE: Moudrý projev?

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 254108

>Základní východisko Ahmadínežádových úvah je zjevně
>scestné. A jeho návrhy? Čirý JETŘEBISMUS. Úplně stejný,
>jakého jsme si užili za dob "reálného socialismu" do sytosti.
>Vždy s žalostnými výsledky. Navíc završený naprostým
>diletantismem. Tím je jeho návrh na "kolektivní řízení
>světa". Kolektivní řízení (čehokoliv) přece nikde a nikdy
>v celé historii lidstva nefungovalo. A fungovat nikdy nebude.
Pane Vojto, ono v demokratickém světě to není řízeno kolektivně? Tedy míněno kolektivem všeho schopných! Pravda, není to celý svět, jen jeho část. Ale taky to nefunguje a fungovat nikdy nebude. Myslím, že celé je to v morálce a zodpovědnosti a ta je, zejména u těch (vládnoucích) všeho schopných, až na posledním místě.

254114

29.9.2011 1:05

RE: Moudrý projev?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254108

Vojto, projevujete se jako obvykle, šablonou myšlení.
Možná si TŘEBA vzpomenete na svá studentská léta, kdy se v různých sportech vybírali ti lepší pomocí "pavouka" až k vítězi.
A sport s názvem "diskuze odborníků" má jen místo nářadí slova a jejich dopad do našeho vědomí. Odborníci na řízení země (= dopravy, zdravotnictví nebo politiky, dnes zúžené na ekonomiku) - to jsme všichni, co?
Ale stále platí, že KAŽDOU PRAVDU ZMĚŘÍ ČAS. Nejen sport se dá měřit na milisekundy.

Asi vám a dalším nedochází, že je možné vytvořit nástroj na měření odbornosti prostými součty různých skupin souhlasů, nástroj, který ve skupině odborníků (nebo žvanilů) všechny roztřídí do odpovídajících regálů - na žáky různých "tříd" a na odborníky/učitele.
A že klíčovými prvky takového "hlasovacího nástroje" musí být vyřešení přiměřené míry lobbování + zajištění absolutní kontroly hladiny vzdělaností každého účastníka takové diskuze - právě umístěním okamžiku a délky každého souhlasu pomocí ovladače s tlačítky.

Takže druhý prvek lze vyřešit snadno. Platí totiž, že člověk délkou svých jednotlivých souhlasů s argumentací jednoho či druhého řečníka potvrzuje v daném oboru svou odbornost. Byl by za blbce, kdyby se tak nechoval. Taktizování (umisťování souhlasů v nelogickém okamžiku je projevem lobbování (anebo tuposti), grafický záznam souhlasů to částečně prozradí.

Jakmile tedy nastavím "pavouka" ze dvojic řečníků v celé skupině odborníků, kdy řečníci ve dvojici přistupují k problematice každý z jiného úhlu - tak se ve skupině po dokončení "pavouka" zcela snadno vyjde vítěz, se kterým nutně souhlasila většina účastníků takového "sportu". Účastnící takové diskuze svými souhlasy nejen dají více "vteřin či minut" souhlasu tomu řečníkovi, se kterým rezonuje jejich hladina odbornosti, navíc sami dávají díky videozáznamu a dynamickým grafům zprávu o své kvalifikaci v oboru. Zároveň si musí hlídat "nadměrnost souhlasů", aby je nástroj nevyřadil.
Ošetření lobbování lze vyřešit tzv. "pravidlem poloviny", ale to vám rád vysvětlím osobně, pokud se rozhodnete z internetového baviče a rejpala stát pomocníkem v řešení situace v komunikaci.

Iránský prezident o "pavoukovi" nemluvil přímo, ale ví, že sdílení moci je nutné opravit.
Kontakt na mě si najdete snadno. Je čas ukázat karty, se kterými kdo z nás hraje. Do projektu jsem už investoval dost času i peněz, jde o vynález století, pro který teprve zraje potřebná technologie ("realtime" ukládání a zobrazování videa a "běžících" grafů).
Na Zvědavce chodí dost chytrých lidí, tak se vážení račte "odkopat" a přiložit ruku k dílu. Ta moje nabídka neplatí jen pro nicka Vojtu. Dokončení lze s něčí pomocí urychlit, samotnému mi to bude trvat déle.
..odpočítávání krachu morálky už běží....Automaticky kráceno

254134

29.9.2011 9:59

RE: Moudrý projev?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 254134

Objektivní vyhodnocení akademického blábolu Vojty. Dtto na příspěvek pana Oldis 81. Pokud bychom jejich myšlenky uznaly za objektivní a hodné zájmu, odsoudili bychom mnohé a bezesporu inteligentní osobnosti, kteří komentují a známkují článek. V současné době je toto skoré 191 příspěvků a výsledná známka =1.1

Pokud se jedná o odkopání, zajímalo by mě, odkud jste čerpal poznání pro svoji filozofii? Nemusíte mi odpovídat, pokud považujete tuto otázku za dotěrnou.

Na druhé straně. Přímo před očima máme nadčasovou literaturu Vedánty, která v budoucích letech bude předmětem vážného vědeckého zájmu a výzkumu. Především proto, že ukazuje lidstvu cestu vývoje, nikoli pouze přežití civilizace. Rokem 2012 civilizace této planety nekončí.

Vedánta obsahuje usměrňující pravidla poznání, která se vztahují na nauky sociální, politické, náboženské, hospodářské, vojenské, lékařské, chemické, fyzikální a metafyzické, jakožto na vše, co je nutné k uchování těla a duše pohromadě. Nejdůležitější je však jejich nauka o duchovní realizaci. Není pochyby o tom, že současný společenský model a konzumní filozofie, jde opačnou cestou proti filozofii Vedánty. A výsledky tohoto společenského modelu jsou před námi. Pokud chce lidstvo přežít, musí je vyřešit. Také bychom si měli uvědomit, že tato literatura je nejstarší na této planetě. To je v současné době spolehlivě, chcete-li vědecky - ověřené.

254142

29.9.2011 13:11

RE: Moudrý projev?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254142

Quido2, Vedántu neznám, - a rád bych do ní nahlédl.
Řešení ale přichází zřejmě i v jiných formách, zde asi není prostor pro objasnění toho, jak v člověku fungují různé rozhodovací systémy, jak jsou napojené do volného prostoru - a jak FUNGUJE přenos informací skrze různé "hustoty živosti". Jde o přepis pojetí celé fyziky prostoru, spolupracuji s lidmi, kteří nezávisle na mě přijímají podobné poznatky a nástroje pro realizaci změny vnímání a myšlení, která probíhá už několik let.

Jsem schopen a ochoten se podělit o poznatky a nástroje, které posouvají řešení událostí do vstřícnější reality. Ale každý sám pozná, kdy je jeho připravenost k osobnímu kontaktu dostatečná.

Spojení materiálního a duchovního objemu poznatků vyžaduje jiný styl i ve čtení informací. O Abecedě lidštiny toho dnes moc nevíte - podobně jako málokdo mohl vědět něco o "tabulce chem. prvků" v době, kdy ji ještě Mendělejev nesestavil.
Pracuji podobným způsobem jako on, ale v oblasti písmen - pokud vám takováto odpověď stačí. Abeceda lidštiny je zrcadlovou strukturou k jeho tabulce.
...za případný link na Vedántu děkuji. JanKoňas

254146

29.9.2011 15:01

RE: Moudrý projev?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 254146

Literatura Vedánty je dostupná v češtině na této adrese:
BBT,P.O.Box 101
152 00 Praha 8
nebo:
ISKCON
Centrum pro védská studia,
Lužce 48
Karlštejn 267 18
tel: 311 516 558, mobil 736 107 009

Slovem veda se myslí veškerá védská literatura:čtyři Védy, 18 Purán, Upanišády a Vedánta sútra. Upanišády tvoří filozofickou část a je jich 108.

Čtyři Védy a jejich šest doplňků, Vedánta sútra, knihy o logice, knihy o náboženství a Purány tvoří 14 druhů učebnic určených pro vyšší vzdělání. Kalpa-sútry a Mímánsá-sútry jsou určeny ke studiu obětních metod. Mimo těchto základních autoritativních knih existuje velké množství navazující duchovní nauky, kterou sepsali mocní rišiové. Pozoruhodné jsou dlouhodobé předpovědi vývoje na této planetě, které se postupně naplňují dle předpovědí. Uvědomme si, že tato literatura je stará přes 5000 let.

Jak vidíte literatura Vedánty je velmi rozsáhlá. Nezasvěcený zájemce může být snadno zmaten. Přesto mě udivuje, jak duchovně mělká je tato doba o čemž svědčí přes 20 000 sekt a sektiček a pět velkých náboženství. Kupř: Svědkové Jehovy. Dle Wikipedie je to náboženská společnost, která vznikla v USA v 70 a 80 letech 19 století z protestantského apokaliptického adventistického hnutí. Po Argamedonu slibuje 144 000 duchem pomazaných křesťanů Boží Království.

Jak vidíte, v USA mimo vývozu demokracie pečují i o náš duchovní růst. Takže já se z přesvědčení a také díky částečnému poznání, držím tisíciletími ověřené literatury Vedánty, která mimo jiné stanoví, že: Silný sklon ke smyslovému požitku je příčinou obdržení hmotného těla. Bez úplného poznání není možné být od hmotného požitku odpoutaný a bez odpoutanosti není živá bytost schopna osvobození.

Současná civilizace se svou konzumní filozofií smyslového požitku se ubírá zcela opačným směrem. Vy hovoříte o krizi morálky a odpočítávání. Koroze kulturního dědictví si všímá i náš pan prezident a hlava katolické církve v Čechách. Po zkušenostech s privatizací je to úsměvné. Přesto je to lepší než zlomyslné lhaní a matení občanů.

254151

29.9.2011 19:22

RE: Moudrý projev?

abc 188.?.?.?

Reakce na 254151

Quido s tým príkladom s Jehovovými svedkami ste úplne mimo realitu. Tak ako sa v minulosti citovali marxistické vysvetlenia, tak je dnes populárne citovať z Wikipedie. Nebolo by rozumnejšie spýtať sa Jehovových svedkov ako je to vlastne s tými 144 000 tisíc Bohom vyvolenými zo Zeme? Určite vám radi vysvetlia, že je to vládny súbor osôb vyberaných počas veku hlásania evanjelia, ktorí dostanú prednosť vládnuť spolu s Kristom z nebies. Nebeská nádej pre obmedzený počet ľudí, je podrobne opísaná v časti Biblie nazvanej ako Nová zmluva. Všeobecná nádej ľudstva opäť žiť v pozemskom raji na základe vzkriesenia opisuje Biblia v časti nazvanej ako Stará zmluva. Biblia opisuje podrobne, prečo ľudstvo od začiatku dejín stratilo pozemskú nádej žiť večne na zemi v raji. Bolo to následkom chybného rozhodnutia prvých ľudí k spornej otázke oprávnenosti Božej vlády nad ľudstvom, ktorú vyvolal Satan svojími klamlivými výrokmi. Celé ľudské dejiny sa preto rieši základná sporná otázka, kto má právo vládnuť a ktorá vláda je spravodlivá a ktorej vláde, sa priklonia ľudia celej Zeme dobrovoľne a z lásky a z vďaky za dobro, ktoré dostávame od Stvoriteľa. Čo myslíte, ktorá vláda to bude? OSN to určite nebude, lebo je v rukách okultistov, tak ako všetky vlády sveta, aj náboženstvá spoločne s obchodným finančným systémom. Bude to vláda, o príchod ktorej sa modlíme v Otčenáši.

P.S. Aj moslimom a židom , sa káže dobrá správa o Božom kráľovstve, nebeskej vláde nad zemou, ktorej jedinej sa podarí vyriešiť všetky problémy ľudstva. V tomto kontexte treba chápať aj prejav Ahmanidinejába, ktorý je zaťažený nesprávnym chápaním imáma, tak ako vy nechápete úlohu 144 000 vládcov Zeme po Armagedone.

254159

30.9.2011 10:11

RE: Moudrý projev?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 254159

Pane abc 188,

debaty o duchovní vědě a náboženství nejsou na těchto stránkách vítané. Já to respektuju a proto se omezím na zkrácené vysvětlení.

Co je správné a nesprávné a co je životu smrtelně nebezpečné, je analyticky vysvětleno ve védské literatuře. Zkráceně, na co sáhl lidský intelekt, co změnil v textech původní duchovní nauky, je osudová chyba. Následkům se nemůžeme vyhnout. Např.: védská duchovní nauka rozděluje společnost na čtyři společenské třídy neboli kasty a současný hinduizmus jich má přes třicet. Podobné je to se všemi sektami, kterých je přes 20 000 a vznikají stále nové a mimoto vzniká také zcela matoucí a mnohdy doslova jedovatá literatura. Viz kupř.: Poselství lidstvu I. a II
Availabel from Universal link: "The VOICE FROM HEAVEN" "BORUP SPIRITUAL SCHOOL", a jsou ještě daleko horší, nebezpečnější, tak zvané duchovní nauky.

Lidé jsou soustavně a úmyslně mateni a to i skrze různé výklady duchovní nauky. Přitom je tato lstivá metodika vydávána za náboženskou svobodu.

Na druhé straně. Vím, že mnohým upřímně věřícím a hledajícím lidským bytostem, je víra a náboženství ve kterém byli vychováni životodárnou energií, která jim pomáhá překonat mnohé životní překážky a činí je lidmi. Což nemůžeme říci o celé vrstvě lidí, kteří propagují incest, zoofílii a zcela zrůdné alternativní metody sexuálního chování. Není tedy dobré ani totalitní chování, zákazy v tomto případě nepomáhají, naopak škodí. Do budoucna je to tedy forma inteligentní vědecké osvěty.

Osobně z vašich příspěvků mám dobrý pocit a jsem přesvědčen, že jste inteligentní a slušný člověk. V této věci se však nejedná o vaši osobnost, ale o daleko vážnější věci. Současná světová společnost se nachází na osudové křižovatce. Změny budou bolestné a dalekosáhlé.

Zdraví Quido [smích]

254202

29.9.2011 23:14

RE: Moudrý projev?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254151

Quido, prošel jsem nějaké stránky na netu o Védántě. Je to zřejmě dochovaný stav projektu pro tuhle galaxii z doby Atlantidy. Důkaz pro to nemám, je to jen logický dohad.
Ano, Védánta je psaná v jiném "slovníku", v jinak řazených asociačních řadách. Když si mnohá slova přeložím do dnešních pojmů a vztahů mezi nimi - tipoval bych asi 40% možné shody s tím, co by příštích pár roků mohlo a mělo začít fungovat.

Ten nový příběh o naší pozici a úloze v prostoru jen propojí slovníky, přeskládá vazby asociací k vědomostem, zkamenělým skrze mnoho opakování. Slovník vědecký s duchovním a několika historickými učeními (Egypt, Východ a Indiáni) - to jsou tři ohniska, která uchovala celek Atlantského poznání ve třech vrstvách. Jazyk (zvuky písmen) uchovala Indie, mentální technologie Egypt (obojí si "osvojilo židovské etnikum od učení Egypta v nastavení Latiny, Matematiky + zasvěcovacích obřadů "pro domácí" (které byly jen pohledem na celky informací z jiného, vesměs "překlopeného" úhlu). Indiáni v Americe pak zřejmě zachovávají kontinuitu s dávnými civilizacemi, "Mimouši" už obsazovali planetu dávno před "dvojprogramem Atlantské + naší civilizace".

Je doba, kdy lidstvo pozná, že jedinou fungující formou "boha" je POHYB. A příběh, jak z "NIC" se opakováním a opravováním chyb vytvořilo "VŠE" - ten příběh budeme skládat ještě pár let. Kostru toho příběhu znám, připravuji stránky a diskuzní prostor pro ty, kdo mají odvahu pokořit logiku, kterou známe pod pojmem "ČAS + koleje myšlení".

Ta dnešní koroze je přirozená součást defragmentace společnosti, její první části = třídění. V příštím roce bychom už měli nacházet kolegy ve stejných informačních vrstvách - to ostatně už probíhá. Na přestavbu myšlení jsme tu sami - tedy lidstvo. Žádný bůh "nehne prstem", vše je o přeskládání osobních asociačních "křižovatek", vytrénovaných k šablonovitosti myšlení.

254170

29.9.2011 23:15

RE: Moudrý projev?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254170

...asi to všichni nezvládnou, ale tak příroda funguje od doby, kdy její některé součásti rozeznaly "chybný směr".

Pan prezident je buď velmi mazaná osobnost - anebo si uvědomil, že to, co udělal v době svých začátků (kdy kryl pod kabátkem ODS lecjakou špínu), to není cesta ven ze srabu, kam nás hrabivost některých dosttala. ještě jsem si na něj pevný názor neudělal. Zastřešuje tu celou privatizační špínu svou osobností - je to jeho dilema. Že by se rád stal oblíbeným králem EU, to z něj kouká každou chvilku - a snad by tu Evropu i ošéfoval. Ale takových je víc. Příroda tak funguje.
..a doufám, že vývoji pomohou i technologie, které jsou zatím v šuplíku těch, kdo řídí práci s penězi. Takový globální výpadek proudu na pár dní je potřebný nejen pro "upgrade programu pro slunce", ale i pro šokovou vlnu, která probudí v lidech jiný žebříček hodnot. Jestli se to stane letos nebo napřesrok nebo ...? - to netuším. Možná vše půjde i bez šoků a "blackoutů".

Zkrátka je dobré si uvědomit, že náš pozemský "Velký bratr slídič" je žabař proti těm "bratříčkům", kteří sledují a zapisují (a "zipují"[mrknutí jedním okem] každičký pohyb veškeré přírody. Ale to bychom se dostali od džívy k Brahmánu/ke "křemíkům" v nehmotné formě (= k typu energie, jejíž nosičem je nepatrný objem SPOJITÉHO prostoru)- který je ale PROPOJENÝ VRSTVAMI PODOBNOSTÍ DO JEDNOHO CELKU.

254171

30.9.2011 20:13

RE: Moudrý projev?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 254170

Zdravím pane Janko, narazil jsem na web člověka, který má výjimečný talent luštit záhady (kryptogramy). Podle všeho rozluštil Voynichův rukopis.. Třeba se Vám to bude k něčemu hodit při tom Vašem pozemském úkolu.. [cool]
http://zlatodej.blog.cz/1003
http://zlatodej.blog.cz/1107/proti-vsem-voynich-ma...
http://zlatodej.blog.cz/1107/perchta-voynich-manus...

254250

29.9.2011 16:59

RE: Moudrý projev?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 254134

Děkuji za důvěru, Jene. Vaše výzva ke spolupráci mě skutečně těší. Jen nevím, zda bych byl při tvorbě nových vizí co platný. Proč?

Nevěřím totiž v kolektivní rozhodování a řízení. Vy vycházíte z předpokladu, že VĚTŠINA SE NEMŮŽE MÝLIT. Bohužel opak je pravdou. Většina se mýlí velmi často. V historii o tom máme ohromné množství důkazů. Třeba většina populace Velikonočního ostrova, která vírou v nezbytnost stavění soch moai způsobila na svém ostrově hladomor. Nebo Dr. Semmelweis, který byl profesně zničen mýlící se většinou svých zkušených kolegů. Ač měl bezpochyby pravdu. Či většina voličů, která si zvolila v předválečném Německu Hitlera či v poválečné ČSR Gottwalda. Většina Rudých gardistů, kteří za Kulturní revoluce vyvraždili téměř veškerou čínskou inteligenci. Většina muslimů, kteří věří bludu o tom, že Alláh může kdykoliv a libovolně měnit přírodní zákony, a proto pohrdají moderními technologiemi a jsou proto na podobné cestě k hladomoru, jako lid Velikonočního ostrova, ... Důsledky uvdených "PRAVD VĚTŠINY" byly vždy katastrofální. O tom snad netřeba polemizovat.

A co tedy navrhuji? Nahradit SUBJEKTIVNÍ ROZHODOVÁNÍ lidí OBJEKTIVNÍMI PRAVIDLY. Proč? No protože lidé se většinou nerozhodují na základě chladné a racionální úvahy. Daleko častěji činí svá rozhodnutí na základě svých emocí, své víry a nálady. A proto nám musí místo lidí vládnout jednoduchá, objektivní, spravedlivá a moudrá PRAVIDLA. Když to se podaří, bude líp. [smích]

254154

29.9.2011 22:35

RE: Moudrý projev?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 254154

"Nahradit SUBJEKTIVNÍ ROZHODOVÁNÍ lidí OBJEKTIVNÍMI PRAVIDLY"

To je, si myslím, zase jen subjektivní názor. "Emoce, víry a nálady" + spousta dalšího, jsou v podstatě naše instinkty, kterým vděčíme za to, že jsme právě teď tady, oproti "spravedlivým, moudrým pravidlům", které vymejšlí černoprdelníci, aristokraté, soudruhové, demokratičtí humanitární bombardéři... receptura je samozdřejmě pokaždé nová.. lepší...

254167

29.9.2011 23:36

RE: Moudrý projev?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254154

Vojto, asi nemá s vám cenu diskutovat. Přečtěte si co píšu, asi nevíte, jak funguje vyřazovací "pavouk" ve sportu. Jsou to dvojice, DVOJICE!!, kdy lepší postupuje - a z poslední DVOJICE vyjde vítěz. Většina je pouze základnou - nějakým názorovým proudem.
Vývoj vždy posunovali JEDNOTLIVCI. A skokový vývoj zas BLÁZNI.
Lidé jako vy,jsou těmi "nejslabšími články řetězu", nutnými k udržení přiměřené rychlosti vývoje. Na část "opozdilců" se vyplatí čekat - a ti nejlínější holt mají smůlu.

To, že většina převálcuje i dobrého Semmelweise - to vypovídá pouze o tom, že na dozrání té většiny pan Semmelweis nepočkal. Většina nebyla evidentně připravená pochopit jeho "věc".
S vámi a se mnou je to podobné, vaše připravenost pochopit moje věty je mizivá. Internet naštěstí snese víc než papír, takže mě asi necháte žít. Já vás taky.... [smích]

254172

30.9.2011 0:03

RE: Moudrý projev?

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 254172

Je moc zajímavé jak Vojta Semmelweise používá jako příklad, člověka který přišel s něčím novým a nebyl pochopen, k obhajování statusu quo. Sám by ovšem v jeho době nejspíš psal o tom jak si lidi prostě ruce mít nebudou, protože na to nejsou zvyklí a od přírody na to nejsou vybaveni a že je to úplná blbost. Ale dnes když někdo přijde s myšlenkou že je něco špatně, že by to možná šlo udělat líp, hned obhajuje věci jak jsou, že to líp nejde. [smích]

254174

1.10.2011 19:35

RE: Moudrý projev?

P.K. 94.?.?.?

Reakce na 254154

Myslím, že máte v podstatě pravdu. Jen bych si dovolil dodat, že buďto nás zachrání technika, nebo je "vše v pořádku", a žádné změny vlastně nepotřebujeme. V evoluční změnu, či vývoj člověka jsem nějak přestal věřit. Snad nějaký superchip to nakonec vyřeší za nás. Dle mého názoru jsme na tom po organizační stránce mnohem hůře, než např. takoví mravenci. A případné námitky, že hmyz netvoří hodnotná umění, či dokonce ani nehraje hokej, odmítám[smích].
Myslím, že i ten hmyz žije plným životem...u mnohých lidí ten pocit nemám. Ale mohu se mýlit: možná, že si Ondřej Sekora vše vymyslel...

254297

30.9.2011 9:47

RE: Moudrý projev?

Pavel1 80.?.?.?

Reakce na 254108

Tak je teda lepší nedělat nic? škoda, že právě muslimovové mají více odvahy postavit se proti zlu ve světě. Většina američanů a evropanů (myslím politiků) jen žere z koryta a drží hubu a krok.

254197

28.9.2011 19:30

Jezis marja

Oldis 81.?.?.?

ze on si ten nabozenskej exhibicionismus nenecha na doma.

254123

28.9.2011 20:02

RE: Jezis marja

Osel 213.?.?.?

Reakce na 254123

Naviac, je otazne, ci ako laik ma pravo hovorit "Ve jménu boha soucitného a milosrdného". Notabene, Boha s malym "b"[smích]

Reci sa hovoria, chlieb sa je. A z Iranu sa skor uteka (s vynimkou Afgancov, samozrejme, pre tych je to predstupen raja)von ako dnu. A to je rozhodujuce.

Aj baťuška Stalin a Veľký Mao mali vzletné a krásne prejavy nad ktorymi rovnako tiekli zapadni humanisti a pokrokovo zmyslajuci...

254124

29.9.2011 1:09

RE: Jezis marja

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254123

...a co takhle si odhrnout ten červenej hadr před očima - a vnímat fakta, argumenty...., to bys nezvládl?
Lze vůbec s lidmi tvého rozhledu diskutovat o tom, kde je jádro a kde omáčka projevu?

254135

28.9.2011 21:19

Al Kaida kritizovala projev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Podle článku z BL Al Kaida kritizovala projev prezidenta Ahmadínežáda:

http://www.blisty.cz/art/60405.html

Nevím, jestli ti, kteří řídí Al Kaidu někdy slyšeli přísloví o lejnu, které je lépe nerozmazávat. Raději měla Al Kaida mlčet, protože z operací NATO v Libyi a barevné revoluce proti Kaddáfímu dávno víme, že Al Kaida je vlastně odnož CIA. Takže když se potrefená husa ozvala, a zakejhala že to byli oni, kdo můžou za 9/11, je to vlastně potvrzení, že Ahmadínežád řekl pravdu.

254127

28.9.2011 23:29

RE: Al Kaida kritizovala projev

pje 193.?.?.?

Reakce na 254127

..."Nevím, jestli ti, kteří řídí Al Kaidu..." Myslíte zakladatele této databáze z 391?

254131

29.9.2011 2:15

Zde je neco navic, Gaddafiho projev,ktery vymazali kde jen mohli.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

A:Libya S_O_S_ Muammar Gaddafi Speech To United Nations [ 23_ September 2009 - UN General Assembly ].mht
Truth always be truth . . . . You never hide it

Thanks to Meta Existence Organisation -> http://metaexistence.org/gaddafispeech.html
Vložený obrázek
Kdo si precte cely projev,tak dojde k poznani,ze takovy clovek musi pryc a tim si odpovite na to,co se dnes deje v Libyi, elita a mamonari by to neprezili,tak ,radeji znici cely narod ,tak,jak nekdy zlikvidovali cely eroplan na odstraneni jednoho pro ne zavadneho jedince,tito lide se nestiti vrazd,to je pro ne denni "chleb",lhat,krast a vrazdit.
Gaddafi plne odhadnul tuto tak nakladnou organisaci Spojenych Narodu,ze to je vlastne klub gansteru jez pres tuto organisacia ji jine ovladaji svet,nesmime zapomenout ,ze "priambuli" napsali tri zide,Molotov ,co udelal pakt s Hitlerem,Hiss, co byl bolsevickym spionem a nam dobre znamy,Zorin,co by nam mel rici neco o smrti Jana Masaryka,zid-Rockefeler, venoval misto na postaveni budovy OSN a byl ato oz dacatku zidovska myslenka na ustaveni OSN-UN.
Velmi dobry priklad z jeho projevu:The preamble says that the nations are equal whether they are small or big.
Are we equal in the permanent seats. No. We are not equals.

Priklad gansterskeho jednani, "vsichni jsou si rovni ,ale velmoce maji pravo veta-tudiz,zadna rovnost tady neexistuje,celosvetove pro male narody ,"drzet hubu a krok!"Svou bezmocnou ucasti,je vlastne dano,aby mlcky byli zucastneny zlocinu velmoci, odmenou jejim drahe hotelove ubytovani a dobra zranice,jinak ,nejsou naprosto k nicemu,kdyby tam nebyli,tak udelaji lip.
Gaddafi rostrhal list ,kde se rika ,ze vsichni delegati jsou si rovni.
Vložený obrázek
And the preamble says that all nations are equal whether they are small nations or whether they are big nations as far as rights.
Do we have rights of a veto. Are we equals?
The preamble says that we are equals in our rights whether we are big or small. This is what is stated, and this is what we have agreed in the preamble.So, the veto is against the charter. The permanent seats are against the charter. We do not accept it and we do not acknowledge it, neither do we recognize it. (Gaddafi ripped up a UN charter at this point)
Libya S_O_S_ Muammar Gaddafi Speech To United Nations [ 23_ September 2009 - UN General Assembly.mht
*We wanted to believe that these countries will make peace and security in the world and protect the people. These countries actually resorted to aggressive wars and wars. And as a matter of fact, they enjoyed the veto that was given to them by themselves and enjoyed the member states of the Security Council. But in the meantime, the...Automaticky kráceno

254137

29.9.2011 13:54

Co dál?

Perty 90.?.?.?

Většinou si uvědomujeme so se na svědě děje. Většinou známe i zdroj. Diskutujeme zde různých věcech, ale už by se mělo začít něco dělat. Zveřejnise nějaký článek, tak se začne diskutovat, ale přátele není čas a pouze diskutovat na článek již nestačí. Ale co začít dělat, aby to mělo kokrétní význam? Já to opravdu taky nevím, ale pokud bychom se opravdu seriozně zamysleli, pak by jsme jistě alespoň nějakou slušnou měli podat prodest. Budete si myslet, že jsem naivní, ale naivita není nebezpečná, oproti tomu co se děje ekonomicky, politicky, mocensky, wálečně po celém světě. Opravdu nestačí pouze diskutovat na foru, ale za krytem nicků doufám, že ještě nežijeme ve fikci, ale pokud se nezačne opravdu něco dít v realu, tak náš osud a návštěva na tonto světě přestane být realnou a naše mysl bude ovládaná a zneužívaná. Dnes ještě můžeme diskutovat, ale co si myslíte, že bude za ro, za 5 let za 20let, pokud se nezačne formovat nějaký stupeň odboje proti mocenství a mamonu na ukor nás? Nejsem spisovatel, ale doufám, že to bude pochopeno. Děkuji

254148

29.9.2011 20:27

RE: Co dál?

Seehund 89.?.?.?

Reakce na 254148

Bohužel si myslím, že ani ten obyčejný protest by nestačil [pláč] . Též netuším co aktivně udělat, aby se něco změnilo.

254162

29.9.2011 16:58

hm

Petr Adamíra 2.?.?.?

Pěkný projev, fašismus, komunismus a islám v jednom. Opravdu nádherná vize budoucnosti .....

254153

29.9.2011 17:43

RE: hm

Saša 74.?.?.?

Reakce na 254153

>Opravdu nádherná vize budoucnosti .....

Hlavy států US a Izraele rovněž zneužívají fanatismus náboženství a to je jediné co mu můžete právem vyčítat. Chcete snad tvrdit, že jedno náboženské cítění je nějak lepší než druhé? Jistě víte, že Judaismus a Islám mají k sobě nejblíže, v mnohém jsou totožné. Nevím, kde jste v proslovu přišel na fašizmus a komunizmus. K tomu spěje snad náš západ. Sionizmus je těmto demagogickým ideologiím podobný jak vejce vejci, jak ten Islám Judaismu.

254156

1.10.2011 1:18

RE: hm

clarc 188.?.?.?

Reakce na 254153

absolutne tomu nerozumis. nechapes. nejsi na stejne intelektualni urovni lidi, kteri to chapou

254261

1.10.2011 1:18

RE: hm

clarc 188.?.?.?

Reakce na 254261

to bylo na Adamiru

254262

1.10.2011 1:36

super

clarc 188.?.?.?

skvely projev. jestli to mysli vse uprimne, je to velky clovek. skoda jen ze aby se to vse mohlo uskutecnit, muselo by se zmenit cele lidstvo. vse co se deje, zalezi na "obycejnych" jedincich z celeho sveta. kazdy ma, co si zaslouzi. je to tvrde, ale je to tak. bohuzel (nastesti). drtiva vetsina lidi to nechape a neveri. mysli si, ze jde o nespravedlnost, vzhledem k tomu, co se jim deje. je to pouze zdanliva nespravedlnost. deji se strasne veci, ale lide si za to muzou sami. myslenim, slovy i skutky... karma. rozsahle tema, nema cenu to dal pitvat. patrejte po pravde, ja jdu spat ,) hyjee

254263

1.10.2011 9:50

Krasny prejav

Peter30 95.?.?.?

Bez ohladu na to, ci tieto slova povedal moslim, krestan ci hinduid...... mysli to s ludmi na svete dobre. Darmo je, je to vysokoskolsky profesor, a ten nemoze byt tak blby ako predstavitelia "vyvolenj zeme (neviem ako su vzdelani, ale zloba v ich srdciach nici tento svet)".
Dakujem za pekne slova a za uverejnenie celeho prejavu......

254279

1.10.2011 17:52

A++

MA6 95.?.?.?

diky ze cely clanek, po dlouhe dobe opet jeden inteligentni projev...

254294

1.10.2011 23:38

Tradičně dobrý projev

Lin 85.?.?.?

Pokládám Ahmadinežáda za velmi inteligentního - a nejen to. Přesně ví, jak a co říct, aby "ťal". [smích] Osobně mi to příjde tisíckrát lepší, než fackovat se na ulici, hulvátsky si spílat v parlamentech a řvát vzteky jak píchlá telata. Je to svým způsobem velké umění, vyžadující právě onu inteligenci a také sebeovládání.
Děkuju za překlad, utvrdila jsem se, že opět není pravda to, co píšou média naše (aniž by otiskla projev celý, aby si každý mohl udělat sám úsudek). On v podstatě nikoho nejmenoval, mluvil o elitách - a přesto vztahovačné potrefené husy houfně opuštěly sál (se svými vocásky poslušně v patách).
Chudák Ahmadinežád. Je za největšího "popírače" a antisemitu, toho, kdo chce "zahnat Izrael do moře" (ač tento výrok neudělal a Ahma to již několikrát uváděl na pravou míru), konspiratika a dokonce i čaroděje. Z čarodějnictví ho obvinil ajatolláh v jeho vlastní zemi, údajně kvůli nějakému dokumentu o znameních návratu Mahdího (to je další "konspirace", v kterou Ahma skálopevně věří).
Tak co s takovou černou ovcí, žejo? Brzy budou psát, že je to ďábel v lidské podobě. [smích]

254302

2.10.2011 0:12

RE: Tradičně dobrý projev

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 254302

Třešínka na dortu byla rvačka ochranky OSN s Turky. Odhaduju, že došlo k nějakému časovému skluzu v programu. Erdogan si zašel na kafe nebo nějaké zajímavé zakulisní jednání se mohlo čirou náhodou vyskytnout, pak se to nějak urychlilo a ochranka OSN dostala příkaz nepustit je do sálu při projevu Ahmedinežáda. To by si pěkně vyjmálo v našich demokratických lžimédiích, už to vidím palcový titulek Turecko opustilo sál, a těžko by mohli říkat my jsme si zašli na kafe, poněvadž by vypadali jako totální blbci. Nedivím se, že Erdogan se taky přidal do pranice, vypadá že mu to zapaluje rychle a nerad je za vola. Holt není to uvědomělý, věrný na věčné časy dokud fouká vítr jako např. Šáša Vondra. To si na tuhle frašku někdo vybral národ s tou nejvhodnější mentalitou. Určitě byl za uvědomělost a skvělou myšlenku pochválen před nastoupenou jednotkou a rozvinutou zástavou. [velký smích] [velký smích]

254303

Tuto stránku navštívilo 8 200