Diskuze k článku

Voják si vzal život po osmi nasazeních v Iráku a Afghánistánu

Příspěvků 22

19.8.2011 22:11

Zajímalo by mne

Honza X 89.?.?.?

Kolik Rotchildů bylo ve válce? Toho kluka je mi líto, ale vše se děje kvůli lidem z nejbohatších svobodných demokratických kapitalistických vrstev. Už to dlouho trvat nebude a bude to i tady. Cykly kapitalismu velice dobře popsal Marx, ale všichni se tomu směji, protože to byl Marx, ale funguje to velice spolehlivě.

251353

20.8.2011 0:48

RE: Zajímalo by mne

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 251353

Aškenáští Židé z rodiny Rothschildů do válek nechodí, ti tyto války jen financují a jako takoví jsou důležitější pro vlády než kdyby bojovali ve válkách. Celá rodina patři mezi těch pět či šest nejbohatších rodin, rodin - které podle teorie NWO -ovládají svět (Rothschildové, Rockefellers, Du Pont, Vanderbilt, Bush, Kennedy atd.) Mnoho příslušníků i těch nejbohatších rodin se ovšem zúčastnilo posledních válečných konfliktů, bývalý prezident Kennedy, bývalý prezident Bush starší atd. Era odkladů a pohodlných míst v armádě začala až za vietnamské války (George Bush mladší, viceprezident Quale, bývalý prezident Bill Clinton a řada dalších).

Toho kluka ti může být líto, ale ten měl vždy tu možnosti při prohlídce u vojenské lékaře (a ´tou musejí povinně všichni vojáci vracející se z mise projít) říci, že už na další misi nepojede, protože má sebevražedné úmysly. Dnešní americká armáda je velice opatrná vyslat takto psychologicky postiženého vojáka (neboli cvoka) na další misi. Sebevraždou připravil svou vdovu (plus děti, pokud nějaké má) o plný vdovský důchod a pokud si pamatuji, křesťanský Bůh neschvaluje sebevraždu a jeho duše (či cokoliv čemu věříte) se nedostane do nebe. Bývaly doby, kdy sebevrahy pohřbívali mimo hranice hřbitova.

251378

20.8.2011 2:31

RE: Zajímalo by mne

Saša 74.?.?.?

Reakce na 251378

> tu možnosti
>při prohlídce u vojenské lékaře (a ´tou musejí povinně
>všichni vojáci vracející se z mise projít) říci, že už
>na další misi nepojede, protože má sebevražedné úmysly.

Z původního článku:
Mrs Hagemann said the Rangers never took his pleas for help seriously./Jeho žena říká, že spec. jednotky Rangers nebraly jeho prosby o pomoc vážně.
'There's no way that they should not have been able to pick up on it,' she said./Je zcela nemožné, že by mohli jeho stav přehlédnout.

Je mnoho důvodů, proč se neprohlásil za blázna, z armády by ho vyhodili a v civilu by s posudkem sebevraha zaměstnání nedostal. Možná mu to došlo a trápilo prostě svědomí, každý nemůže pracovat na jatkách a podobně myslící člověk se nemůže dívat na zabíjení lidí.

251380

20.8.2011 11:02

RE: Zajímalo by mne

fohat 88.?.?.?

Reakce na 251378

velký John byl poslední rovnej prezident... http://www.youtube.com/watch?v=OV2Ih82w2KY

251396

20.8.2011 11:38

RE: Zajímalo by mne

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 251378

oprava: viceprezident Dan Quayle.

251398

25.8.2011 7:08

RE: Zajímalo by mne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 251378

a Bushovi slně věříví křesťané a Reganovi, také tak a Cameronovi jabysmět atd atd, to do válek chodí?

251807

19.8.2011 22:18

Jakpak to asi je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Mně by zajímalo, zda šlo o citlivého jedince, který neunesl tíhu stresu válečného konfliktu a jednoho dne si poststraumatický stresový syndrom vybral svou daň, nebo zda jsou skutečně některé vojenské složky používány k "věcem" o kterých se nám naštěstí ani nezdá. Jenom se kamuflují za výrazy: nekonvenční způsob boje, boj proti nepřátelským vzbouřencům, psychologický způsob boje atpd.

251354

20.8.2011 15:25

RE: Jakpak to asi je?

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 251354

Je to jednoduché. Vezměte si, že jste voják. Většinou bojujete, kam Vás pošlou. Samozřejmě Vám před tím nalejí do hlavy nějakou tu propagandu o nepřátelích vlasti, teroristech a bla-bla-bla kdoví vlastně o kom. Jenže jak se dostanete do té skutečné války, tak zjistíte, že vše je vlastně jinak. Uvědomíte si, že nikomu nepomáháte a že většina obětí jsou civilisté. Uvědomíte si, že ti tzv. teroristé jsou lidé jako Vy, obyčejní muži, ženy, děti, kteří válku nechtějí a bojují s Vámi jen proto, že brání svou vlast, ve které nemáte co dělat. Zvládnete to? Zvládnete vědomí, že jste součástí mlýnku na maso, kde jsou většinou oběti civilisté, jako je Vaše žena, děti, nebo rodiče?
Jestli jsou speciálové využívání na úkoly, které nejsou zrovna v souladu s Ženevskou konvencí, to netuším, ale věřím, že to nakonec není ani třeba.

Toho vojáka je mi líto. Bůh ví, že takový osud si nezasloužil. Úvahy o sebevraždě a o tom, že je proti křesťanské tradici, jsou zbytečné, protože on již věřil, že do ráje se stejně za to, co udělal a viděl, nemá šanci dostat. V celkovém obrazu je to ale jen další oběť zbytečné války. Války, jejíž skuteční iniciátoři a viníci nebudou nikdy potrestáni. A to je na tom to nejhorší, že ty zrůdy, které jsou zodpovědné, za to nezměřitelné zlo, které působí, nikdy nedojdou trestu.

251413

20.8.2011 15:47

RE: Jakpak to asi je?

fohat 88.?.?.?

Reakce na 251413

tuto motlitbičku by si Amis měli licitovat denně.http://www.youtube.com/watch?v=2yr-F8z74KM

251414

20.8.2011 19:17

RE: Jakpak to asi je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 251413

Ano souhlasím s Vámi. Napsal jste to výstižně. Já si ale tak nějak myslím, že se lépe zvládá situace typu: Doma není práce, nic moc neumím a armáda mi dala šanci. Jsem prostě bigoš a teď je můj úkol stát tady na tom místě a zastřelit všechno co projde touto branou. Je mi jedno kdo to je. Buď já nebo oni. Jíst musím a umřít nechci. Oproti tomu situace: Jsem elita elit. Best of the best. Jsem hrot kopí boje proti teroru. Tak a teď vrámci supertajného úkolu a psychologického boje potřebujeme zvýšit sektářskou nevraživost. Takže šupem sundat psí známky. Rychle převlíknout do civilních hader a vzhůru do boje. Takže nasednout do vozu. Spz na vůz takovou aby bylo jasné z jakého města útočníci jsou. Poté rychle do tržnice a pal. Čím více střel z AKčka najde svůj cíl mezi ženami, dětmi a starci, tím lepší. Efekt psychologického působení boje bude větší. Jednoho dne takovému supervojákovi, totiž může docvaknout, že není ničím jiným, než sprostým vrahem. Nic míň. Nic víc. A možná ani bohoslužby konané v polních podmínkách a barevná a lesklá vyznamenání na prsou s tím nic moc neudělají.

251434

20.8.2011 21:16

RE: Jakpak to asi je?

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 251434

S největší pravděpodobností to tak skutečně bude. Co se týče složení americké armády, řekl bych, že je to tak jak píšete. Těch prvních je plná US armáda. V podstatě si troufnu tvrdit, že v jejich současné armádě jsou jednak žadatelé o azyl, druhak "brothas" z ghet, kteří by si jinak museli odkroutit nějaký trest za znásilnění, distribuci drog apod., nýmandi a psychopati, kteří jsou v reálném životě víceméně k ničemu, možná nějací magoři zblblí z PC her (o tom ovšem pochybuji, protože běhat s 30kg výstrojí v reálu je něco jiného, než v PC) a nakonec vlastenci, kterých bude ale asi nejméně. Ti posledně jmenovaní mají nejlepší šanci dostat se ke speciálům, protože mají motivaci a víru (nebrat dogmaticky z náboženského hlediska). To by mi sedělo i na výše jmenovaného vojáka. Následná konfrontace s tím, co je boj za vlast s tím, co nakonec skutečně dělají, zcela nepochybně vede k následným sebevraždám.

251446

21.8.2011 20:34

RE: Jakpak to asi je?

Anna 85.?.?.?

Reakce na 251413

Dojdou, věřte, že trestu dojdou. Tady si ti darebáci žijí olepeni svými krvavými dolary a vysmívají se morálce, právu, pravdě. Ale nikdo nežije věčně. Pozemská smrt je akt vrození do Záhrobí. No a tam se to třídí samo podle tíže jejich karmy. Takže pomažou šupem tam, kam patří. Tady si mohou zaplatit cokoli, ale tam budou jen majitelé své černé duše. Tak se nebojte, že není spravedlnost.

251524

22.8.2011 12:56

RE: Jakpak to asi je?

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 251524

Rád bych na to věřil, ale bohužel nevěřím a opravdu se bojím, že karmu, boží spravedlnost a mlýny, si vymysleli jen ti, kteří byli lidmi jako já. Stvořili si berličku, aby se nezbláznili z každodenních nespravedlností, kterými byli obklopeni.

251589

23.8.2011 17:03

RE: Jakpak to asi je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 251589

Nebojte se, a věřte. Boha a jeho věčné zákony si nikdo nevymyslel. Nesmí Vás mást, že jsme to vedeni naší svobodnou vůlí dotáhli k pádu morálky a nabubření všech myslitelných nectností po krajní mez. Bude chvíli hůř, aby mohlo vysvitnout to dobré, co by měl člověk představovat. Je jasne, že to nebude bezbolestné. Také se bojím, ale nechci si zastírat realitu - že kdo se nepodřídí Jeho zákonům, zajde jako nepotřebná plevel. (Prosím nezaměňujte víru v Boha s příslušností k jakýmkoli církvím a hnutím, což jsou jen většinou účelové organizace k ovládání lidí.)

251663

20.8.2011 13:13

podle bojových tradic

fohat 88.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=z0w6Bqma4qM

251405

21.8.2011 18:53

RE: podle bojových tradic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 251405

Tieto americké grcanice... Kde na to chodíte?
Títo ani nedochnú, týchto berie do horúceho pekla sám čert.
Metále majú za to, že jebú celý svet.

251512

20.8.2011 23:52

Ja myslim,

Satanist 50.?.?.?

ze s tou prostrelenou kebuli nebo s tim co mu co z ni na krku jeste zbylo toho vojaka v rakvicce se sunroof urcite vystavovat nebudou. Zbejva teda doufat, ze se na hrbitove az tomu vojakovi kterej pad za USA a Israel bude nad rakvi skladat pyjamas s prouzkama a s hvezdickama se aspon pozustalejm pri salvach konecne rozsviti ve vymejvanejch mozkovnicich!

251463

21.8.2011 18:39

Opravdu "vyvážené" zpravodajství. Proč jeho paní nepožádala o pomoc, když viděla,

Mejla 83.?.?.?

že její muž je na dně ? Sebevraždu člověk nespáchá ze svobodného rozhodnutí (na to je pud sebezáchovy příliš silný) a vulgarizace typu "zabil ho kapitál" je nechutná. Zajímavé také je, že "Zvědavec" nepíše o tom, jak v ruské armádě je počet sebevražd již dlouho vyšší než počet padlých vojáků v boji.

251510

21.8.2011 19:39

RE: Opravdu

dub 94.?.?.?

Reakce na 251510

jestli to nebude tím, že rusko nikde nebojuje[velký smích]

251514

21.8.2011 19:45

vývoj stylu boje

arne69 109.?.?.?

Ono to tak úplně s článkem nesouvisí, ale je to zajímavý fakt, který dnes nikdo nechce zmiňovat, protože ukazuje jak špatní a zákeřní dnes lidé jsou, proti čestnějším mravům které vládli dříve:

Když měla být ve středověku svedena bitva, tak se obě strany dohodly kdy a kde. Žádné zákeřné přepadávání, nečekané útoky. Tak se chovali pouze zloději a vrahové beze cti. Vojáci neměli maskovací uniformy, ale stáli hrdě proti sobě, muž proti muži.

Druhá světová válka - dokonce ještě tehdy platila nepsaná pravidla, například bombardování měst ze začátku války bylo tabu. Ani jedna strana k tomu nesáhla. Údajně omylem bombardéry jedné strany (dosud se nikdo nepřiznal, nebo jsem to nezaznamenal) vysypaly svůj obsah na civilní nepřátelské město a tím se teprve rozpoutala odvetná válka ve stylu bombardování měst s civilním obyvatelstvem.

A dnes? Dnes už není žádná frontová linie, dnes se zabíjí na dálku, nečekaně, nejlépe zezadu. Někteří vojáci už ani nenosí uniformy ale civil a skrývají přímo mezi civilním obyvatelstvem. Mnohé armády používají různé drogy (především armáda USA)...

Prostě zákeřnost, maximální zákeřnost. Kdo bojuje čestně prohrává. To je dnešní doba.

A ten americký voják? Nečetli jste životní osudy českých vojáků z bojů v bývalé Jugoslávii? Já si myslím že žádný člověk, který byl v boji a viděl umírat lidi, nebo sám zabíjel už nikdy nemůže být normální. Ostatně přesně o tom je první díl Ramba: společnost předělá žebříček hodnot jednomu člověku a pošle ho zabíjet a ničit. Ten se pak vrátí a společnost očekává, že se bude najednou chovat jako hodný tatínek od rodiny.
Pokrytectví... [bliji]

251515

22.8.2011 20:02

RE: vývoj stylu boje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 251515

Souhlasím, taky jsem si všiml, že třeba nálety na Lybii se dělají zásadně v noci. Je to zbabělost nejvyššího stupně, protože v noci lidé spí a letadla nemohou včas vidět. To stejné - bezpilotní útoky v Afganistánu.. Tam by to člověk aspon omluvil časovým posunem oproti USA, přece nebudou jejich operátoři pracovat v noci (tehdy je v AFG. den). Je to smutné a člověk žasne nad tím, jak hluboko někteří lidé klesli. Nebo spíše celá euro-atlantská civilizace??

251609

22.8.2011 6:08

Zlociny se scitaji,az nakonec prijde explose.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Vložený obrázek
Politici si vykladaji sve rozumi a svoje lzi pro obyvatelstvo sveta,ale,pravda je kruta a bude pouzita pri poslednim vyuctovanim, coz nevy prevlek politikum nepomuze.VICTIM: A LITTLE PALESTINIAN GIRL OF JEW & AMERICAN SAVAGERY IN PALESTINE.
Lze videt celou knihu,pojednavajici,jak se zachazi s domacim palestinskym obyvatelstvem.
Gaza 2010 – “The Book of Destruction”
Exhibition in the Musée d´Art Moderne de la Ville de Paris from 4, November to 5, December featuring 82 color photographs of the aftermath of war in Gaza at the turn of 2009. The exhibit consist of two parts, destroyed buildings and war victims. The photographs were taken between November 2009 and May 2010.
The accompanying book “The Book of Destruction” is published by Steidl ISBN 978-3-86930-207-2.
Nakonec zde neni v sazce osud Palestincu,zde je mnohem vic,krestansky svet je plny kostelu,par domu ,ale kostel tam stoji,ale vysledek krestanske viry by clovek v tomto tak rozharanem svete tezko nasel.
With its B’nai B’rith Supreme Council as the directing head, the sect with its members swarming among all nations has become the sovereign power ruling in the councils of all nations and governing their political, economic, religious and educational policies.” (Occult Theocrasy, p. 76)*This ‘Fifth column’ is formed by the descendants of the Jews who in earlier centuries were converted to Christianity and seemingly held in enthusiastic manner to the religion of Christ, while in secret they preserved their Jewish belief and carried out clandestinely the Jewish rites and ceremonies.
Jak, spravne rekl kdysi britsky politik, pan Israeli:Svet je rizen uplne jinymi lidmi,jez nejsou videt na nasich obrazovkach,kdyby lide vedeli pravdu,tak by revoluce zacla uz vcera.Problem je,ze veskera spina,jako valky budou svedeny na krestansky svet v ramci svetove konspirace.ktera tu je a pravy vinik zde nebude.To je dnes,ucel vsech tech boju,jak v Libyi a nebo v Iraku a jinde.Jinymi slovy,krestansky svet ze sebe dela hlupaka a necha sebou ovladat a manipulovat svetovym zpravodajstvim,ktere neni v krestanskych rukach.

Jewish writers have traditionally claimed the United Nations idea
as a Jewish invention, and the evidence supports their claims. Israel's
Premier Ben Gurion told a Time magazine correspondent (see Time, August
16, 1948), "I consider that the United Nations ideal is a Jewish ideal."
The California Jewish Voice, February 23, 1951, stated that the Jewish
Professor Lemkin of Yale University originated the Genocide Pact, and
famous Jewish organizations have more recently presented him awards for
his invention.

251564

Tuto stránku navštívilo 5 520