Diskuze k článku

Pochody hrdých teplých - znak naší doby

Příspěvků 63

15.8.2011 6:53

Tento článek zatím nikdo nekomentoval,

Střelec 77.?.?.?

první a jediný článek na toto téma, se kterým mohu stoprocentně souhlasit. Jsem moc ráda, že se tu objevil a vystihuje přesně i moje pocity. Vůbec mi jako moc dobrý nepřipadá vedlejší článek na toto téma. Podle mne je demagogický a snaží se, dost křečovitě, ospravedlnit exhibicionismus části této menšiny, která pod rouškou nutnosti tolerance a jakýchsi bojů za svá práva (která jí mimochodem žádný stát západní civilizace neupírá), předvádí na veřejnosti perverzity. Tím nemyslím, že perverzitou je homosexualita, ale perverzitou jsou předváděné homosexuální praktiky, jak vidět na některých dokumentech z podobných akcí jinde (jak to bylo zde nevím, nešla bych se na to podívat, připadá mi to krajně nechutné) a veřejné pohoršování veřejně předváděnou nahotou. Jsem stejného názoru, který je uveden v článku. Je to příznak rozkladu společnosti.

250966

15.8.2011 8:11

RE: Tento článek zatím nikdo nekomentoval,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 250966

No a přesně o to vládnoucí „světové elitě“ jde: o rozklad společnosti. Používají stále dokola ve většinové společnosti (svých otroků- toho nesvéprávného dobytka), jednu a tutéž rozeštvávací metodu: Rozděl a panuj. Sice je ty nákladné akce stojí peníze, ale nejde to z jejich kapes, zas to jako vždy platí jejich nesvéprávní otroci, kteří nemohou vůbec o ničem rozhodovat- daňoví poplatníci. Že je ten útok na společnost řízen pečlivě shora svědčí to, že se pochody hrdých teplých dějí jen tam, kde to mají globální bankéři tvrdě pod kontrolou. V zemích, kde se pochody teplých nekonají, tam ještě vládnou autentičtí vládci, kteří si ty pochody nepřejí.

Zajímavé je srovnání pedofilie s homosexualitou. Pedofilie je také vrozená úchylka, s kterou se člověk narodí a za kterou nemůže. Ale pedofilii si vládci světa vybrali jako velkého strašáka, kterého používají k tomu, že mohou z pedofilie obvinit kdekoho a existenčně ho zničit. Přitom skuteční pedofilové (již název napovídá: láska k dětem) bývají naprosto neškodní, bývají z nich vynikající láskyplní pedagogové, vychovatelé, atd., kteří dětem nikdy neublíží. Napovídá o tom i statistika, že 9 z 10 zneužití dětí se dopustí normální heterosexuálové, nikoliv pedofilové. Ale vrchnost nahoře z nich udělala pronásledované zločince, zatímco homosexuály oslavuje ve velkém stylu.

Je to zkrátka všechno řízené uměle shora, tohle nejsou spontánní akce lidu.

250972

15.8.2011 10:37

RE: Tento článek zatím nikdo nekomentoval,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 250972

Již jsem se chystal napsat, že bych si přál nějakou tu heterosexuální sprosťárničku, myslím hrdý pochod heterosexuálů a heterosexuálek a Vy mně to zkazíte, paní Jarmilo [mrknutí jedním okem] s větou „že 9 z 10 zneužití dětí se dopustí normální heterosexuálové, nikoliv pedofilové.” Proč nebýt hrdý vždyť s trochou smůly by jeden mohl být nekrofilní pedofil a bombardovat Afgánské, Libyjské nebo Palestinské děti a jejich rodiny. Mám za to, že teplí jsou nešťastní lidé, stejně postižení jako slepí, paraplegici a mentálně postižení a měli by se účastnit ve své kategorii paralympijských her (v Londýně 2012). Nechci jim brát žádné hry a radovánky, já jim je přeji, jedině to vnucování hrdosti zavánějící nadřazeností mně trochu vadí. Často to jsou inteligentní lidé, kteří by mohli mít každou ženskou (a také je střídat) něco je však nešťastně ujeté. Heterosexuálové nejsou tolerováni a jsou dokonce stíháni zákonem, žádní teplí! [velký smích]

Zákonodárci chtějí odvrátit pozornost od většího svinstva:
Člen US elitní jednotky tváří v tvář devátému nasazení do války se zavraždil. Před smrtí řekl manželce, „žádný bůh by mně neodpustil za to, co jsem viděl a dělal“.

Za poslední 2 roky, více amerických vojáků a veteránů zemřelo vlastní rukou než na zranění v boji.

250998

15.8.2011 14:33

RE: Tento článek zatím nikdo nekomentoval,

steve 96.?.?.?

Reakce na 250998

.. kazdy druhy z nich .., kdyz uz prijdou do civilu s hrdym "veteran" [chechtot] , - je MAGOR! Vice, ci mene agresivni, otravny, velkohuby, radoby suverenni ..., ale jakoby prisli z jineho sveta .. schopnost normalni lidske komunikace, chapavost, Zodpovednost !! - neni ... jsou to problematicti jedinci, ztratili sami sebe ..
.. "Tohle jste z nas udelali VY !! - rekl jeden ..., dodam pouze: - byl to TurboMagor ..

251023

15.8.2011 18:30

RE: Tento článek zatím nikdo nekomentoval,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 250972

>Ale pedofilii si vládci světa vybrali jako velkého
>strašáka, kterého používají k tomu, že mohou z pedofilie
>obvinit kdekoho a existenčně ho zničit.

Ano, souhlas.

>Přitom skuteční
>pedofilové (již název napovídá: láska k dětem) bývají
>naprosto neškodní, bývají z nich vynikající láskyplní
>pedagogové, vychovatelé, atd., kteří dětem nikdy
>neublíží.

Viz třeba Foglar. Kdyby nebyl pedofil, nikdy by nevznikly jeho úžasné knížky, které odchovaly generace slušných a čestných lidí. V dnešní vypjaté hysterii nenávistí by mu vůbec nedovolili být vedoucím jakékoliv dětské organizace. Alespoň v Kanadě ne. Tady musí projít každý zájemce o práci vedoucího bezpečnostní prověrkou, zda není pedouš. O kolik kvalitních a oddaných vedoucích se tím společnost připravuje, raději nedomýšlím...

251046

15.8.2011 19:21

RE: Tento článek zatím nikdo nekomentoval,

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 251046

To co tvrdite je pravda, ale ne uplna. Vono mezi psanim knizek pro decka nebo sukanim tech deti coz je mezi zidama v Israeli nebo mezi arabama (hlasej se prece k sexu s nezletilejma v nabozenstvi .....) uplne normalni jev je prece jen jistej rozdil. Uz se tu nekdo zamyslel treba nad svatbama kojencu v Indii (tam legalni)? To je taky mrav jak pest na voko!

251053

15.8.2011 8:46

Proč vám to vadí?

kalik 193.?.?.?

Já si nemyslím, že takovéto akce rozkládají společnost. Zdravého a sebevědomého člověka toto nemůže nijak poškodit. Co společenské hodnoty, poškodí se tím? Nemyslím si. Je to prostor k diskuzi, co je společnosti škodlivé a co ne. Pokud to společnosti škodlivé není (nikdo nikoho nenutí být homosexuálem, nikoho nebijí, nezabíjí), tak v tom nevidím problém. Já svoji sexuální orientaci znám a necítím se být ohrožen. Ohrožen se může cítit ten, co si sám není jistý (svým názorem a snad i orientací). Ano, možná to je to pořádáno za účelem provokace společnosti, ale jde o to, zda-li nás to vyprovokuje, či nikoli. Není nutné mít proti negativní a netolerantní myšlenky proti části obyvatelstva. Jedno jsme a to i včetně homosexuálů. Pokud nám to má rozbít zažité společenské normy, proč ne? Z nuly si každý pak může udělat vlastní sadu hodnot, ale bude nad tím více přemýšlet a ne jen bezmyšlenkovitě přijímat. V tom vidím pozitivum. Pokud se necháme mezi sebou rozeštvat, pak jsme prohráli. Jsme všichni lidi, jsme Jedno.

250973

15.8.2011 9:14

RE: Proč vám to vadí?

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 250973

Nemáte pravdu. Nikdo by se oně nestaral, kdyby neprovokovali a hlasitě nevykřikovali. Vůbec mě nezajímaji, ani většinu ostatních. Tak o co jim jde? Proč to pořádají?

250978

15.8.2011 9:57

RE: Proč vám to vadí?

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 250978

Proc? Prece aby Vas a vostatni normalni lidi nasrali! Nakonec i erar Vas chce jak to tak uz vypada poradne nasrat kdyz ty pruvody tech deviantu ktery budej verejny pohorseni dovoli! Ani bych se nedivil, ze v pohadkach pro maly deti misto prince s mecem dnes bude hrdinou buzerant s nuzkama na nechty.......

250989

15.8.2011 9:16

RE: Sme skutočne j e d n o?

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 250973

Mne sa to tak veru nezdá. Nikdy nemôžeme byť jedno, každý je totiž jedinečný a nemá dvojníka.
Teórie, kde všetko a všetci sú jedno mi pripadajú nebezpečné a scestné.
Nemyslím, že dobro je totožné so zlom, a humanista nie je jedno s vrahom. Morálny človek nie je jedno s amorálnym a každý si môže vybrať, kam sa zaradí.
Tí, ktorí nám sem tieto teórie doviezli a snažia sa ich implantovať väčšine, nemajú iste dobrý úmysel.
Ak budeme tvrdiť, že v š e t k o je j e d n o, popierame dualitu, na ktorej svet stojí. Ženský a mužský princíp, kladný a záporný náboj, dobro a zlo...
Bez protikladov svet ustrnie a ostane mŕtvy, bez pohybu.
Ak je všetko jedno, netreba sa proti ničomu stavať.
Ovocím zmieňovanej jednoty je pasivita a to sa iste hodí bábkovodičom, nijako to ale neosoží ich otrokom.

250979

15.8.2011 9:38

RE: Sme skutočne j e d n o?

kalik 193.?.?.?

Reakce na 250979

Máte v tom trochu zmatek, jsme individuality a zároveň jsme Jedno, máme stejný základ, duši atd. Jednota nepopírá dualitu, páč dualita tvoří Jednotu. Vědomí individuality a oddělenosti stojí za současným marasmem světa. I ti "zlí" jsou tu potřeba. Bez duality není vývoj. Přesto je nutné zdůraznit, že neexistují "zlí", páč nikdo nedělá nic, co by z jeho pohledu nebylo dobré. To "zlé" všechny "dobré" podněcuje si uvědomovat, co chtějí být, co skutečně jsou. Těžko se toto přesvědčení vysvětluje ostatním, proto mi promiňte mojí možnou neobratnost.

250985

15.8.2011 10:00

RE: Sme skutočne j e d n o?

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 250985

Máme dušu, ale nie rovnakú. Ani city nemáme všetci rovnaké a ani pocity. Každý svetu dáva niečo iné a tým vytvára farebný a mnohotvárny svet, plný prekvapení.
Vašu Jednotu chápem ako súhrnné videnie reality, v ktorej žijeme, podľa kresťanského- "a nakoniec všetko skončí v Bohu".
Až nakoniec si ja osobne viem predstaviť jednotu všetkého so všetkým. A dobro a zlo budú jedno, lebo skončí naše vnímanie dobra a zla.

250990

15.8.2011 11:12

RE: Sme skutočne j e d n o?

kalik 193.?.?.?

Reakce na 250990

Duše je pro každého stejná. Není větší nebo menší duše. Co se liší jsou vzpomínky, zkušenosti a stupeň poznání. Vše ostatní se váže na dualitu přítomnou v tomto prostředí. Ale i v tomto prostředí lze vnímat Jednotu. Všichni jsme organismy se stejnými základními stavebními prvky, máme stejné životní projevy, jsou v jednom životním prostředí, dýcháme jeden vzduch, pijeme jednu vodu a díváme se na jednu oblohu. Mně je to zřejmé a je mi smutno, že to nevidí víc lidí, protože pokud se máme někam pohnout, posunout se k lepšímu, bude potřeba tohleto poznat. Ono to rozdělování, že žádná duše není stejná, že jsme každý jiný, že jeden je černej, bílej, další homosexuál, žena, další bezrukej, bezokej, prostě úplně jinej, to nás po tisíciletí dostalo tak, kde jsme, před zánikem jako celku. Nebo pochopíme vyšší podstatu nás samých a posuneme se dál. Na pochodu homosexuálů tedy nevidím nic divného, pokud stejná práva mají i "normální" lidé.

251001

15.8.2011 15:18

RE: Sme skutočne j e d n o?

esw 109.?.?.?

Reakce na 251001

no jo no, máte to hezky načtené...

251026

15.8.2011 21:37

RE: Sme skutočne j e d n o?

Aeternitas 89.?.?.?

Reakce na 251001

Nechť duše je pro každého stejná, ale obal je jiný, můžu dekomponovat na souboru stromů, podle této filozofické teorie můžu říct, že prazáklad je stejný, jejich duše je stejná, ale zvenčí jsou stromy různé jak z pohledu tak i účelu. Určité poslání splní hladovému jabloň nikoliv již smrk. Jest na záhoně ušlechtělé kvítí kvete a plevel květenu hubí, bez rozdílu duše rostlin v těle, zhubím plevel každopádně. Ať příště se ta duše reinkarnuje z plevele do květiny, tož stejné i s těmi ulítlími homosexuálními hominidy.

251070

15.8.2011 9:30

RE: Proč vám to vadí?

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 250973

Proto, že tyhle akce jsou nekým preferované a neprímo dotované, nebo byly podporované dríve a sklízí se "ovoce", které se umí rozmnožovat jako virus v "softveru" človeka. Za normálních okolností by podobné projevy byly považovány za úchylku. Jde o invazivní formu testu na psychiku. Mnozí lidé jsou z nedostatku smysluplné činnosti znudeni a šáhnou po každém typu rozptýlení, podobne jako nezkušené kapry po návnadách. Cílem je prece nejaká tá redukce, účel "svetí" prostredky.

Pane, co píšete o rozbití společenských norem, kolik jste toho vybudoval od nuly? Vy nevíte o čem točíte. Bourá se obecne vždy snáze, než buduje. Neco stavet znamená usporádat, neco bourat je uvést do chaosu, tohle je prírodní princip, kterým nehnete. Vy nabádáte udelat lepší společenský systém od nuly? Máte prostor. Začnete treba od hospodárství, podívejte se kdo delá pro ostatní, a kdo žere ostatním. Proč bych mel verit tomu, že ta "orientace" je to nejduležitejší, sami to ríkají, že není. Pak se uvidí. Z mého pohledu nárust podobných projevu je práve projevem exkrementace vším možným zanerádené společnosti, chce to spíše očistu a ne vzývanou "toleranci", kterou spíše považuju za apatii, únavu, nebo lhostejnost.

250982

15.8.2011 12:25

RE: Proč vám to vadí?

tatana 212.?.?.?

Reakce na 250973

Zdravého a sebevědomého člověka toto nemůže nijak poškodit

A TO JE ONO. Co mladí, kteří svou identitu hledají? Jsou zdraví a sebevědomí, nebo tápající a hledající? A co při svém hledánáí budou nacházet na Prag Pride?

251010

15.8.2011 22:03

RE: Proč vám to vadí?

Expresser 91.?.?.?

Reakce na 250973

Čítali ste román "Konec civilizace" od Aldouse Huxleyho? Tam tiež všetci boli jedno, jeden celok, jedna komunita, socializované bunky tvoriace celok. Ale bol to neutešený obrázok. Bol to obraz totalitnej spoločnosti, ktorá od našej nemá ďaleko. Nie, nie sme jedno. Každí je jedineční, výnimočný kus.
Pokiaľ za spoločenské hodnoty pokladáte len nebitie resp. nezabitie druhého človeka, je to sakra málo. Pre mňa je hodnota už aj to, že sa mi zdá nechutné promenádovať sa po ulici s holým zadkom alebo vtákom. Teda morálka je jedna z najvyšších hodnôt. A tento pochod, síce príliš amorálny nebol, rozhodne však bolo minimálne nevkusné pozerať sa na chlapa v ihličkových podpatkoch. Ostatne, aj v San Francisku to začínalo nevinne, a došlo to až do vrcholne hnusných orgii, pri pozeraní ktorých zostáva slušnému človeku rozum stáť.

251073

15.8.2011 9:03

Teplé pochody jsou jen přípravou. Za ním již následují požadavky na adopce a budou následovat požadavky finanční,

Mejla 83.?.?.?

např. ve formě žádostí o příspěvky (účel se vymyslí). Zřejmě budou následovat i požadavky na odškodnění, důvod se také vymyslí. Na to téma budou založeny úřady a instituce, které budou za peníze daňových poplatníků zkoumat a přerozdělovat.

250976

15.8.2011 9:19

Faktem je,

Satanist 50.?.?.?

ze nekrofilni, zoofilni, pedofilni a homosexualni uchylaci jsou legalne podle stale platnejch zakonu pro spolecnost devianti nejhrubsiho zrna v mnoha pripadech spolenosti velice nebezpecni a maj sedet v kleci za mrizema at uz v kriminale nebo v blazinci! Zadnej erar me prece nemuze tvrdit, ze treba takovej nekrofilni homosexual jakym byl napriklad Jeffrey Dahmer kterej sukal i mrtvy cernousky ktery z lasky zabil, nakladal je do sudu a skladoval v lednici nez je sezral byl normalni!

250980

15.8.2011 10:11

Kresťan nemôže byť homosexuál, lesba, úchyl.

abc 188.?.?.?

To je základné posolstvo Biblie v liste Rimanom 1 kapitole, kde zároveň vysvetľuje Pavol ako k takej úchylke dochádza.Vo všeobecnosti sa jedná o zvrátenosť hodnôt, ktoré taký človek prijíma. Keď odmietne prijať Boha zakonečnú autoritu vo veciach morálky a nahradí božstvo samým sebou, tak potom môže robiť čo chce a patzrične to dáva aj na javo okoliu. Je to zvrátenosť.Řim.1:21 21 protože sice znali Boha, ale neoslavovali ho jako Boha ani mu neděkovali, ale stali se tupými ve svém uvažování a jejich neinteligentní srdce se zatmělo. 22 Ačkoli tvrdili, že jsou moudří, stali se pošetilými 23 a slávu neporušitelného Boha proměnili v něco podobného obrazu porušitelného člověka a ptáků a čtvernožců a lezoucích tvorů. 24 Bůh je tedy ve shodě s touhami jejich srdce vydal nečistotě, aby mezi sebou zneuctívali svá těla, 25 ano ty, kdo vyměnili Boží pravdu za lež a zbožňovali stvoření a prokazovali [mu] posvátnou službu spíše než Tomu, kdo stvořil, jenž je navždy požehnaný. Amen. 26 Proto je Bůh vydal potupným pohlavním choutkám, neboť i jejich ženy zaměnily přirozené užívání sebe za protipřirozené; 27 a podobně i muži opustili přirozené užívání ženy a prudce vzplanuli ve svém chtíči k sobě navzájem, muži k mužům, a prováděli oplzlosti a v sobě obdrželi plnou odplatu, která jim patřila za jejich provinění. 28 A právě proto, že neschvalovali přidržet se Boha v přesném poznání, vydal je Bůh neschválenému stavu mysli, aby dělali to, co se nehodí, 29 byli naplněni vší nespravedlností, ničemností, chtivostí, špatností a byli plní závisti, vraždy, rozepře, klamu, zlomyslné povahy a byli našeptávači, 30 ostouzející, nenávidící Boha, nestoudní, domýšliví, sebejistí, vymýšlející škodlivé věci, neposlušní rodičů, 31 bez porozumění, zpronevěřující se dohodám, bez přirozené náklonnosti, nemilosrdní. 32 Ačkoli zcela dobře znají Boží spravedlivý výnos, že ti, kdo provádějí takové věci, zasluhují smrt, nejenže je dělají dále, ale také souhlasí s těmi, kdo je provádějí.

Písmo tiež ukazuje, ako je možné sa zmeniť a zbaviť sa tohto zvráteného postoja: 1. Korint. 6:9. 9 Což nevíte, že nespravedliví nezdědí Boží království? Nedejte se zavést na scestí. Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani muži vydržovaní pro nepřirozené účely, ani muži, kteří leží s muži, 10 ani zloději, ani chamtivci, ani opilci, ani utrhači, ani vyděrači nezdědí Boží království. 11 A přece někteří z vás takoví byli. Ale byli jste čistě umyti, ale byli jste posvěceni, ale byli jste prohlášeni za spravedlivé ve jménu našeho Pána Ježíše Krista a duchem našeho Boha.

250993

15.8.2011 10:42

Jestli je to ...

mkadlec 62.?.?.?

stejny film, co jsem videl ja, tak ten hepac spociva v tom, ze zombie se plne integruji do spolecnosti. Hlavni hrdina (ten blondak s knirkem), ktery jim puvodne rozbiji hlavy baseballovou palkou, hraje na plejstejsnu s tim velkym tlustym, nyni jiz taky zombii.
Priznacne, ne?

250999

15.8.2011 11:22

Bažina, nad kterou média slastně chrochtají

Anna 85.?.?.?

Mně nevadí homosexuální pár dvou lidí, kteří z důvodu danosti svého osudu žijí pospolu. ALE VADÍ MI JEJICH NETOLERANCE A VYPÍNAVOST. Proč si tyto bytosti vynucují vstup do našich životů takovým ohavně pyšným a násilným způsobem? Co je krásného a obdivu hodného na pomalovaném, polonahém a namaškařeném muži, který se beze studu svíjí na ulici před kolemjdoucími? To, co v průvodech předvádějí není o soužití a lásce, ale jen o sexu, stoce a hnusu. Je to neomalený nábor do jejich řad masivně podporovaný médii, která zde hrají nechutnou úlohu. Dnes 2000 (a často i mnohem víc) lidí běžně chodí z koncertů, sportovních utkání - a nikdo o nich nepíše. Proč se všude v a tolikrát referuje o aktivitách těchto stvoření? Vadí mi, že co zapnu tv, spustím net atd. - odevšud na mne útočí. Tak se ptám qui bono - čili komu prospěje - mi je cpát do života?

251003

15.8.2011 11:47

Rozděl a panuj

MoUdrostrak 90.?.?.?

Opět musím souhlasit s panem Editorem, paní Jarmilou i panem Sašou.
Producírování 4% nemá naprosto žádný jiný důvod, nežli rozeštvat "dolních" 10.000.000 v ČR mezi sebou.

Odmala jsme v dějinách historie přesvědčováni, že jednota je silou. Vrchnost a Shabes/GOJ/im se srocují v Bilderbercích, Trilaterálách, Lion's Clubech apod.

Podřadných 10.000.000 GOJ/im je do/rozřazováno do ODA,4/coal, moUdrých biomaSSných zelených, TOPek, VVéček - nyní prý Jirka Paroubků startuje obdobu VVéček i nalevo.

Producírující homos neslouží k ničemu jinému, nežli fragmentaci a paralysování majority mezi sebou. A rozsévání nenávisti...

Málokterá země (a majorita) na světě byla k homos tak vstřícná, jako Česko a Češi. Už za "zlého" Bolševíííka existovaly/byly trpěny podniky pro homos. Homo/pornoprodukce je dnech "pýchou" Čech a Prahy zvlášť na celosvětové úrovni!

Homosexuálové jsou přítomni ve všech komunitách, včetně i muslimů či Arabů, Turků... Proč ale muslimové, Arabové, Turci zaujímají v EUropě větší váhy?!

Odpověď je jednoduchá: Jejich kulturní okruh nepovýšil nikdy homos chování na rovnocenou příčku s heterosexuály a posláním zachování rodu...

Vložený obrázek

Proto EUropské národy "vysychají" obklopeni Homo Pride Marši - a muslimové zaujímají bez jediného výstřelu jejich prostor.

Už Řím býval promiskuitní, promořený prostitucí a homosexualitou. A jak dopad'?!

251006

15.8.2011 13:45

RE: Rozděl a panuj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 251006

Tvrdit že za pádem Říma stála homosexualita je nanejvýš naivní a směšné.

251018

15.8.2011 21:09

RE: Rozděl a panuj

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 251018

Dost to poslední dobou flákáte - jen samé štěky... co na to Vaši Loutkáči a chlebodárci?!

Pochody hrdých teplých - znak naší doby
251018
RE: Rozděl a panuj
Tvrdit že za pádem Říma stála homosexualita je nanejvýš naivní a směšné.
15.08.11 13:45
Je potřeba více internetového šmírování, říkají představitelé Evropy
249321
RE: Re/STRUCT/ion internetu?!
Snažně vás prosím, pište už jako člověk. To vaše neustálé JůYsEj, pravicující, tunelující, atd atd. Už mě s tím pěkně štvete a sám se přede všemi schazujete.
28.07.11 14:06
Jsem pro trest smrti – a vykonat ho rychle
248933
RE: Poklidny zivot v zemi,kde obcani maji svobodu,privadi jine k nepricetnosti.
Existuje ještě jiný zdroj jeho členství mezi svobodnými zednáři mimo této trapně dětské fotomontáže? Co vůbec všichni máte proti zednářům, to se tak bojíte problému a jeho řešení že si musíte vymýšlet nesmyslnosti a házet všechno na ty chlápky co nejsou vidět?
25.07.11 10:21
Aké je to učiť čiernych študentov
248806
Zvědavec má schizofrenii?
Na jednu stranu nekritické agitování pro islám a na druhou stranu článek plný rasismu nejhrubšího zrna. Končím s vámi
23.07.11 18:41
Bude Írán další obětí války o ropu?
248514
RE: Zakošerování Íránu
Dneska byl přetížený internet. To světové Židovstvo nám určitě brání v toku informací abychom se nic nemohli dozvědět!!!

Právě vám byl úspěšně vymyt mozek.
20.07.11 23:10
Bude Írán další obětí války o ropu?
248476
RE: No, myslím že občané českého státu
tohle jsou kecy, nemáte ani představu kolik se toho ukrývá v Kanadě a v Rusku v permafrostu. Ikdyž s tím vyděláváním s vámi souhĺasím.
20.07.11 15:28
HIV=AIDS, pravda nebo podvod?
248240
RE: Pravda je tam někde venku ....
Nevíte vůbec nic. Jen se domníváte. A domníváte se sakra hodně.
18.07.11 11:07
Kameny s doporučeními v Georgii
248238
Je to nevyhnutelné
Už vidím jak se ve 25. století přou stovky národních států o to či ono na Zemi Vždycky to k světové vládě směřovalo (je to koneckonců i logické, i bez neprůstřelného NWO). Jsme jedna rasa a tak tomu i zůstane.
18.07.11 11:03
Okupace Řecka bankéři
248068
RE: Řešení je v dvojitém systému bank
Tohleto je naprostý nicneřešící nesmysl! Tohle je jako seškrábnout škraloup z kakaa, ale do meritu věci jste se bohužel nedostal!
15.07.11 17:50

251067

15.8.2011 12:54

Cele je to jednym z mnoha prejavov toho, ze ludi je prebytok a maju sa zbytocne dobre

calimero 147.?.?.?

....Maju sa zbytocne dobre a mozu si dovolit pestovat skodcov spolocnosti ako domace zvierata.

To ci je nejaky jav skodlivy, alebo uzitocny, si mozno jednoducho overit tak, ze tento jav "prezenieme" a sledujeme vysledok: Da sa zit s pliesnou na nechtoch? Ano da! Je teda pliesen na tele cloveka uzitocna? Sotva! Ak by sa rozsirila do celeho tela, toto by nepochybne zahynulo. Musime teda s pliesnou na nechtoch bojovat a potlacat ju vzdy vsade a za kazdu cenu?
Ano, ak zrovna nemame nic lepsie na praci. Ak mame, tak pliesen na nechtoch moze pockat. Posledne co by sme s nou ale mali robit je ju podporovat. Pliesen na nechtoch organizmu rozhodne nepomaha, ale ak sa ma organizmus inak fajn a priaznive vplyvy prevazuju nad negativnymi organizmus preziva (nie vdaka ale napriek posobeniu pliesne) a pliesen na nechtoch si jednoducho "moze dovolit"

Podobne je to aj s deviaciami. Da sa s nimi zit? Ano da. S niektorimi lepsie s inymi horsie. Niektore skodia viac, ine menej. Ovsem to ci je ta ktora odchylka od bezneho spravania prospesna si jednoducho overime tak ze ju "prezenieme" a predstavime si spolocnost kde je 95% (dopln uchylku)lov/istov. Jendoznacny zaver je ze ani jedna z deviacii nie je akejkolvek podpory hodna. Moze byt tolerovana viac, ci menej, podla toho ako sa spolocnosti aktualne dari a ako si to zrovna moze dovolit, ale podporovana rozhodne nie.

Historicky vsetky kultury bez vynimky deviacie potlacali (castokrat dost kruto). Tento vztah spolocnosti k deviaciam vznikal v casoch ked clovek este zdaleka nemal na planete zem "svoje iste" a prezite ludskych spolocenstiev casto krat viselo na vlasku. Da sa teda s uspechom predpokladat, ze tento negativny historicky vztah spolocnosti k deviaciam nevznikol samoucelne pretoze v minulosti ludia jednoducho nemali na blbosti cas, museli sa starat o vlastne prezitie a ak uz nieco robili a venovali tomu energiu, tak vacsinou vedeli preco. Niekto by mohol povedat ze aj honom na carodejnice ludia venovali energiu. Ano ale to bol len jeden preslap (z mnohych). Niekde carodejnice lovili, niekde ich zase uctievali a vazili si ich a take komunity existuju dodnes. Nenajdeme historicky ale ziadne zmeinky o tom, ze by nejaka spolocnost sexulane deviacie vyslovene podporovala ako nieco uzitocne. Mozeme sa stretnut s vacsou ci mensou mierou tolerancie ale podpora je novum.

251012

15.8.2011 12:56

RE: Cele je to jednym z mnoha prejavov toho, ze ludi je prebytok a maju sa zbytocne dobre

calimero 147.?.?.?

Reakce na 251012

Kde sa teda beru v spolocnosti sily ktorym uz tolerovanie deviacii nestaci a cielavedomo venuju svoj cas a energiu ich podpore? Odpoved je jednoducha. Volnej energie je privela a mozeme si tak dovolit energiu plytvat na blbosti. Ludi je privela a mame sa vsetci tak dobre, ze si mozeme dovolit aj take vystrelky ako podpora deviacii. Vdaka technickemu pokroku a hlavne vdaka fosilnym palivam sa zivot ludi tak zjednodusil, ze dobre 2/3 nemusia robit vlastne nic uzitocne a spolocnost ako celok aj tak slusne prosperuje. Ano dnes jedinym zmyslom existencie vacsiny ludi od narodenia je iba ospravedlnit svoju existenciu v ociach ostatnych a v neposlednom rade pred sebou samym. No a niektori jedinci sa proste dali na taku na prvy pohlad nezmyselnost, ako je ochrana prav niekoho ineho. Niekoho kto je mi z principu dost ukradnuty, ale pretoze nijak uzitocnejsie som sa realizovat nedokazal, tak som sa dal na ochranu prav (zvierat/mensin/deviantov.....). Jednoducho na tom niektori zalozili svoj biznis a budu ho prevadzkovat pokym im to bude prechadzat. Nie su jedini a zdaleka nie su ti najskodlivejsi.

Dobra sprava je ze su tu len preto ze si ich spolocnost moze aktualne dovolit. Az tento stav hojnosti pominie (ak pominie) tak zmiznu sami. Je dokazane ze cudzopasnik moze populaciu svojho hostitela zdecimovat, ale nie uplne znicit na to sam cudzopasnik nestaci a odpor zbytku populacie je potom tym urputnejsi cim viac to ma populacia nahnute.

251013

15.8.2011 14:03

přelet letky SYSIFOS--GRYGAR

fohat 88.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=hz7FQ2NvBLU&feature=player_embedded

251020

15.8.2011 14:16

a je nutno úchylům dělat reklamu i tady?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

každému myslícímu jedinci dojde že jde o provokaci a snahu vyvolat nenávist k nim u tzv. !mlčící většiny" společnosti
v podstatě to samé jako s cikány a dalšími problematickými jevy společnosti

251021

15.8.2011 14:49

RE: a je nutno úchylům dělat reklamu i tady?

tmo. 192.?.?.?

Reakce na 251021

plácáš nesmysly, jako pokaždé. tolerance menšin je znakem vyspělé společnosti. vy levičáci, co máte v hlavě vygumováno, se snažíte dávat najevo svoji ynteligenci omíláním zažitých stereotypů.
jelikož mám mezi gayi mnoho přátel, byl jsem se na prague pride podívat. a myslím si, že mezi těmi lidmi by se našlo mnoho lidí, kteří jsou stokrát chytřejší, než ty.
je mi jedno, jestli zdejší samovládce pustí tento příspěvek, stejně mu nedám ani korunu, za to, že si tu hýčká degenerovance, jako jsi ty. [smích]

251025

15.8.2011 23:06

RE: a je nutno úchylům dělat reklamu i tady?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 251025

Ako sa zlepsi postavenie homosexualov sprievodom par exhibicionistov? Ak mas na mysli upozornenie na ich tzv. diskriminaciu, tak ta je v mediach tolko prepierana,ze uz ma opacny ucinok.

251082

16.8.2011 19:01

RE: a je nutno úchylům dělat reklamu i tady?

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 251025

> a myslím si, že mezi těmi lidmi by se našlo mnoho lidí, kteří
> jsou stokrát chytřejší, než ty.

Je to logické, jinak by neprišli na tolik možností v ornitologii.
Chytrost je chytrost podle toho, komu a čemu slouží. Nerozumím, jak se nekdy má lišit chytrost od vychcanosti. Bez nálepek zdá se si také neškrtneš.

251142

15.8.2011 15:51

Hezké argumenty, souhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

pane autore. Ty samé mívám, když vytýkám menšině nenormálních kuřáků jejich snahu ovládnout se svým kouřením veřejný prostor. To je pak křiku o malé toleranci normálními nekuřáky, že? Přitom řešením je - přesně stejně jako v případě homosexuálů - provozovat svou úchylku v přísném soukromí.

251027

15.8.2011 16:29

RE: Hezké argumenty, souhlasím

dub 94.?.?.?

Reakce na 251027

správně. jedině blbost se smí projevovat veřejně (a navíc se za tento projev dobře platí), vy jste toho názorným příkladem[smích]
a pozor, doufám, že auto startujete taky jen doma, aby jeho smrad neobtěžoval někoho jiného! pokud ne, tak jste jen pokrytecký žvanil.

tak jak to s váma je? startujete auto jen doma?

251035

15.8.2011 17:00

RE: Hezké argumenty, souhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 251035

Vážený pane, auto nemám, takže ho nestartuji. Vůbec se snažím obtěžovat svými soukromými úchylkami veřejnost co nejméně, protože to považuji za první zákon osobního duchovního růstu (mimochodem, nedávno jsme si na toto téma hezky popovídali, vaše teorie se mi velmi líbily [smích] ). Stejně tak jako se snažím zbavit všech závislostí (zejména drogových - tedy i závislosti na nikotinu) - ty duchovní růst nejen brzdí, ale přímo znemožňují (nemluvím tu o jejich případném kontrolovaném rituálním užití, to je jiná káva).

Svou poznámkou jsem chtěl zejména upozornit na to, jak málo sebereflexe projevují ti z nás, kteří vidí třísku v oku svého blížního, ale nevidí trám v oku vlastním. Osobně jsem názoru, že homosexualita stejně jako kouření je soukromým problémem svého nositele, která ohrožuje a obtěžuje veřejnost - pokud je jí násilně vnucována - naprosto stejně. Pokud někdo, kdo obtěžuje okolí jednou z těchto úchylek, zároveň kritizuje stejné chování u "devianta" z "nepřátelského" tábora, projevuje politováníhodný nedostatek racionality a sebenáhledu. Na tom nic nezmění ani smrad kouřících komínů, výfuků a dalších civilizačních výdobytků.

251039

15.8.2011 18:45

RE: Hezké argumenty, souhlasím

dub 94.?.?.?

Reakce na 251039

ano, osobní růst je právě pouze osobní.
každý má něco, čím své okolí irituje, ať je to cokoliv.
takže jde o toleranci. ale o toleranci oboustrannou (všestrannou).

takže se vším je to stejné. nevnucovat to své ostatním a nenechat si od ostatních nic vnucovat.
nějak tu spolu žít musíme. takže stejně jako teplí nemají právo vnucovat to své jiným, tak je blbost, když si někdo zapálí na zastřešené zastávce plné lidí. ale stejně jako teplí se mohou vodit za ruce po chodníku, tak si kuřák může zapálit mimo zastřešenou zastávku, nebo se bába může nasmrdět kolínskou, ale ne se v ní vykoupat a pak ten smrad vnucovat všem, se kterýma se setká.
všeho s mírou a se vzájemným ohledem. pak spolu můžou lidi žít celkem v klidu.

a o to mi šlo. jsem rád, že jste se do pastičky nechytil. byla políčena na fanatiky, protože fanatismus je formou blbosti, neb blbost je podstatou fanatismu.[smích]

251049

19.8.2011 0:54

RE: Hezké argumenty, souhlasím

griňo fago 85.?.?.?

Reakce na 251049

Milý pane, souhlasím s vámi, neb jsem gay.Ostatní přispvětatelé by si měli důrazně uvědomit jedno[překvapení]dstřelíte-li dnes homosexuály, zítra to budou, jako tradičně Židé a ve finále přijdou na řadu Češi! A protože Čech není státotvorní nepochopí o co dnes jde.Jeden paradox: víc než 50% homosexuálů podporuje strany typu D.O.S.T. "To jsou ty pradoxy."

251304

15.8.2011 19:04

RE: Hezké argumenty, souhlasím

Lin 85.?.?.?

Reakce na 251039

Aha... jenže se mi zdá, že srovnáváte nesrovnatelné. Nevidím homosexualitu jako úchylku - to za prvý. Pokud je homo skutečný, má to vrozené, takže nejde o žádný zlozvyk nebo závislost (jako kouření).
Porovnávat byste mohl kouření s alkoholismem. No...a těch válejícíh se na ulici nebo obtěžujícíh nacamraných na ulici taky není málo. Od kuřáka můžu ustoupit, odejít - ale neobtěžuje mě (třeba pokřikováním) jako nacamranec. Myslím si, že alkoholici ohrožují veřejnost daleko víc. Luřák je při smyslech, takže když se ozvu, že mi to vadí nebo že mi může propálit oblečení, poslechne. Ale chtějte něco po vožralovi...
A když jsme u těch smradů.... Ponechám stranou smrady z nečistoty, hospody, jídla, pití... atd.
Na blití je mi mj. i z voňavkářů, kterým pravidelně ujíždí ruka a jsou cejtit na sto honů. A to ještě tak výrazně, že máte pocit, jakoby vám hlavu narvali do flakónu. Takový vstoupí do prostoru a rázem zmizí všechen dýchatelný vzduch. Jsou další "šikulové", kterým ujíždí ruka i s aviváží a když se to pak pěkně smíchá s tou voňavkou, to je teprve odér... [bliji] Vůbec jim nedochází, že vůni má druhý člověk cítit až když přistoupí blízko - a ne na kilometr a na "plnej céres". Pak se těžko odstupuje - leda tak na druhý konec ulice. [smích]
No... a na závěr k "ohrožování, obtěžování". Obtěžovat může ledasco, třeba i takové chrchlání a flusání, chrchel tahá snad až z paty. Někdo zas smrká do ruky, někdo prdí, někomu smrděj nohy i přes boty. Je toho hodně, s čím se můžete na veřejnosti setkat a co vás bude obtěžovat, bude se vám z toho dělat blivno. Jenže - ohrožení? To už snad jen výjimečně. Ohrozit mě spíš může vožrala nebo feťák, protože je mimo. Ani homo mě neohrožuje. Spíš jde o míru vkusu. Ty svoje "parády" by si měli dělat někde mimo města a veřejná prostranství - třeba jako technopártaři.

251050

15.8.2011 19:07

RE: Hezké argumenty, souhlasím

Lin 85.?.?.?

Reakce na 251050

..eeee... "luřák" není žádný novotvar, je to jen překlep ve slovu "kuřák"... [smích]

251051

16.8.2011 9:42

RE: Hezké argumenty, souhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 251050

Paí Lin, polemizujete vážně s něčím, co bylo míněno spíše jako karikatura. Mám homosexuály v nejbližší rodině a mám je rád, proto je pro mne tato otázka více než jen teorie či beranidlo "politické korektnosti". Pokud kritizuji Gay Pride, kritizuji jej spíše z hlediska jeho nebezpečnosti a škodlivosti pro samotné homosexuály - toleranci nikomu nevnutíte provokacemi, naopak, ty jen vybudí vášně, které by se velmi brzy mohly proti homosexuálům obrátit.
Z hlediska mé výše uvedené argumentace je jedno, jestli je "úchylka" vrozená nebo získaná. Šlo mi výhradně o to, že pokud sám kritizuji určité chování u okolí, měl bych se nejprve zamyslet nad tím, nakolik mě na okolí rozčilují mé vlastní projekce. A že to, co mě rozčiluje nejvíce, jsou vždy mé vlastní projekce, je jisté. Všimněte si i zde na diskuzi se do sebe vždy zaklesnou podobné "dvojice" a vyčítají si vzájemně aroganci, povýšenost a vůbec to, čím oplývají oba. Jestli si tedy činím nárok na veřejný prostor a obtěžuji či ohrožuji (to, jestli vás něco "ohrožuje", je poměrně subjektivní pocit, sama vidíte, že mnozí homofobové berou samotnou existenci homosexuálů jako reálné ohrožení civilizace a jistě pro to seženou stejné množství racionálních argumentů jako jejich odpůrci) okolí z hlediska homosexuality či kouření, či z jiných důvodů, je z tohoto hlediska lhostejné.
Snad z toho jasně plyne, že nemám apriori nic proti homosexuálnům ani kuřákům, jde mi jen o to, jak slušně a ohleduplně praktikují svou "úchylku" (tj. jiné než většinové a "normální" chování), a hlavně o určitou směšnost a paradoxnost případných vzájemných výčitek v případě obtěžujícího chování. Nejsměšnější mi pak připadá, když kritice čelí poukazováním na to, že "v Americe také bijí černochy".

251114

16.8.2011 17:46

RE: Hezké argumenty, souhlasím

Lin 85.?.?.?

Reakce na 251114

Aha... tak já to nepochopila a vážně si myslela, že berete "jiné" jako hrozbu. [smích] Dík za vysvětlení a je dobře, že je to "s vámi takhle". Homo sice nikde v rodině nemám, ale pár jich znám a jsou to lidé jako každý jiný. Žádnou hrozbu v nich nevidím, nemám žádnou špatnou zkušenost, žádné špatné pocity - prostě mi nevadí. Možná se pletu, ale myslím si, že jejich % ve společnosti se nezvyšuje. Dřív se to spíš skrývalo než by neexistovalo. A rozpačitě se stavím k tomu "na oboje" (bisexualita?). To je mi prostě proti srsti a nedokážu přesně říct proč.
A s tím "vnucováním tolerance provokacemi" máte pravdu. To je balanc na špičce jehly.

251139

15.8.2011 18:01

Teplajzníci mně skutečně nevadí, ať si ale svoje prasárničky provádějí doma v soukromí!

Dobroděj 88.?.?.?

Myslím, že nejsem sám, kdo má podobný názor, nijak jsem také nebyl proti, když žádali o možnost homosexuálních sňatků - jenom mě zklamal Hromada, který se dušoval,že když jim sňatky budou povoleny, v žádném případě nebudou žádat o svěření dětí do péče a ehjle, neuplynuly ani dva roky a už je zde žádost od teplajzníků, aby mohli ve společné domácnosti vychovát dítě!
Celý projekt je otázkou vkusu a uvážení, zda pochod spíše a fyzické projevy náklonosti účastníkú, vzbudí negativní emoce u většinové populace, či nikoliv.
Příkladně hluboký polibek francouzského typu na veřejnosti mezi pány,u mě způsobuje pocit na zvracení!
Je zde také na místě se zmínit o nepřiměřené propagaci homosexuality i na některých úřadech a instutucích, kde již některé jsou de fakto homosexuály ovládány.Jednu nejmenovanou televizní společnost už teplajzníci ovládají natolik, že když člověk není buzna nebo lesba, nemá zajištěn žádný postup a proto zaměstnanci homosexualitu předstírají,aby měli nějaký úřední postup!Je znám také výrok odboráře Duška, že se na ministerstvu dopravy ani nesmí ohnout pro tužku, i když šlo o právní upozornění na fakt, že se zde protiprávně buzny protěžují a nechci ani jména uvádět. Oproti tomu jsou někteří homosexuálové "jedlejší", jako je třeba ministr spravedlnosti Pospíšil,nebo redaktor ČT Moravec, kteří představují tu část teplajzníků, kteří u mne mají podporu, právě proto , že jsou to vzdělaní, slušní a neutrální lidé a svoji orientaci nedávají na obdiv!
Praha má trochu problém,protože je dnes minimálně evropským ne-li světovým centrem homosexuální prostituce a jsou zde bezpečnostní i jistá zdravotní rizika.
Pokud mohu svoji glosu a posouzení uzavřít,dnešní stav v ČR a Praze není nijak vysoko mimo normu, co se týče chování "homoušků" ve společnosti, pro jeden buzlesbický pochod Prahou jednou za rok si také nohu za krk nedám, pouze apeluji na slušnost a uvážlivost minority, která by měla zůstat právě tou minoritou se zaručenými právy a neměla by mezi sebou dopustit, aby se její projevy a vlivy vulgárně zvětšovaly do většinové společnosti a tuto majoritu proti sobě popouzely! Zde vidím jediné nebezpečí, jinak máme v politice a společnosti opravdu jiné problémy, než se zaobírat teplajzníky! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

251044

15.8.2011 19:14

Průvody ve stylu 1.máje?

Lin 85.?.?.?

Tak jsem se dozvěděla, že tyhle "parády" jsou vlastně připomínkou jakéhosi policejního zátahu proti "těm jiným". Hezké... nevím, proč mě napadly průvody 1.máje.

251052

15.8.2011 19:44

RE: Průvody ve stylu 1.máje?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 251052

Počátky Gay Pride - Pride parade sahají do poloviny roku 1969 v N.Y. čtvrti zvané Greenwich Village. V této čtvrti proslulé jako čtvrť bohémů, umělců, buzerantů, lesbiček, bisexualních lidí apod. úchylů, byl jeden z proslulých barů (Stonewall Inn)napaden policií (policejní šťára) a mnoho teploušů a jiných individuí bylo policií zmláceno, zatčeno atd. Nepokoje trvaly několik hodin než byl nastolen klid.

V listopadu stejného roku byl pak na jednom kongresu teploušů odsouhlasen návrh, aby na výročí policejní akce byly organizovány "teplárenské akce". A tak od roku 1970 jsou v New Yorku každým rokem pravidelně organizovány Pride Parades. Pak se to pochopitelně přeneslo nejenom do New Yorku, ale i do jiných měst, do Evropy, Asie, Ruska atd. a nakonec letos i do Prahy. Bohužel, celá ta oslava se konala nikoliv v "pátek což je buzerantů svátek" ale v sobotu. Jinak by jistě pan prezident Klaus rád přišel.

251057

15.8.2011 23:10

RE: Průvody ve stylu 1.máje?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 251057

V Rusku sa ale nikdy nekonali legalne, v Moskve nedostali povolenie, takze to spustili nacierno a dostali presne to, co tymto exhibicionistom patri... poriadnu bitku (nemam na mysli slusnych homosexualov, ktori svoju uchylku neukazuju na verejnosti).

251083

15.8.2011 20:32

Jee..

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

..jsem pocten, ze jsem pana Stworu inspiroval k napsani clanku. Jsem tady na Zvedavci od uplneho zacatku a chodim sem denne na nove informace a nemuzu si nevsimnout, ze se tady pretrasaji posledni dobou nezajimave veci, kolem kterych vznikaji pak bourlive diskuse. Takove "zbytecne" vyhypovane tema je i podle me pochod teplych. Muzeme se pohorsovat a nadavat od klavesnic, ja jsem se tam sel i podivat, abych to videl on-line na vlasni oci a jak jsem napsal, nic zavadneho jsem na tom neshledal. Kdyz jsem tam prichazel, tak jsem se sice zhrozil vida ja duhove vlajky kombinovane s izraelskyma myslel jsem hned na nejake sionisticke spiknuti. Pak se ale ukazalo, ze to je jen cast mezinarodni podpory svolane asi pro tento ucel. No proste chci jen rict, ze nepodporuju podobne pruvody, ale ani me nevadi.
btw: ten film se zombikama jmenuje Dawn of Dead a je to klasika zanru. [mrknutí jedním okem]

251063

15.8.2011 22:42

RE: Jee..

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 251063

>nemuzu si nevsimnout, ze se tady pretrasaji posledni dobou nezajimave veci...

Je několik témat, kterých by bylo dobré se dotknout, např. šílené exekuce v ČR, případ Barták, něco o Lion club. Jenže na to nemám zdroje. Špatně se o tom píše, když tam nebydlím. [pláč]


>Takove "zbytecne" vyhypovane tema je i podle me
>pochod teplych.

Máte pravdu. Tři články na toto téma bylo trošku moc. Uznávám.

>btw: ten film se zombikama jmenuje Dawn of Dead a je to klasika
>zanru. [mrknutí jedním okem]

Aha. Díky. [smích]

251076

16.8.2011 10:43

RE: Jee..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 251076

Onehdy jsem narazil na článek, který pojednává o tom, co se děje se zlatem a zmrazenými účty všech těch nepohodlných diktátorů:
http://www.rbcdaily.ru/2011/06/01/world/562949980353218

Je to sice takové zkratkovité, ale kdyby z toho někdo chtěl udělat výtah, třeba by to téma také nebylo marné.

251122

16.8.2011 6:50

RE: Jee..SS

p. 125.?.?.?

Reakce na 251063

...jestlipak si nekdo povsiml... tak na okraj ,ze od sameho zacatku nacisticke hnuti bylo ovladano pocetnymi SS Pride v cele se samotnym Hitlerem kterej taky nebyl normalni....a kdyz jich nebylo dost povolali si Roehma az z Argentiny jako posilu....

251102

16.8.2011 3:33

Humbug Satanovy maskarady (1.cast)

Latinec 98.?.?.?

To bylo nekdy 1992, ci 1993, kdy po 14 (15) letech v exilu jsem si zvenku uvedomil, ze ta Sametova Revoluce (spravne "Velky Sametovy Obloz"[mrknutí jedním okem] byl obrovsky a planovite provedeny (ne z Vychodu, nybrz stejne jako nastoleni bolsevismu ze Zapadu) HUMBUG.
Par znamych, kterym jsem nasledujici tehdy poslal, si mysleli ze jsem cvok, ze blabolim. Jini v tom sladkem opojeni ze sve konecne "svobody", "demokracii" tomu ani nevenovali pozornost.
Jeden z nich mi vsak po 15 letech napsal, ze ted tomu rozumi, a ze mu to dava smysl. Jelikoz jsem tento fejeton diky zmen pocitacu uz ani nemel, tak mi postovne zaslal text, ten jsem zpet naskenoval, a prikladam.
Mozna ze to vskutku dava smysl dnes vice, nezjak tomu bylo pred 17-18 lety.
Pochvalen bud Pan Jezis Kristus. Pura vida.
================================================================
"RASISMUS!", "ANTISEMITISMUS! "HOMOFOBIE!" a nebo ani jedno, ani druhe, ani treti, ale kardinalni humbug Satanovy maskarady!

Sv. Jan, 8:31: "Poznejte pravdu a pravda Vas ucini volnymi".

V dnesni dobe jiz neni aktualni v tzv. "svobodnem zapadnim svete" narknout toho druheho, nemajiciho "politicky korektnri" nazor, ze je komunista (ac komunistou nikdy nemusel byti) a tim tomu jednotlivci pekne zpackat existenci a zkomplikovat zivot.
Stejne tak v tzv. "byvalem vychodnim bloku", bolseviky jednou presne podle norem papouskovana obvineni (pri jejichz pouhem vysloveni se vetsine lidi rozklepala kolena strachy), nejcasteji za nic jineho, nez za pouzivani zdraveho selskeho rozumu ci nasledovani tradic vlastnich predku, jako "nepratelu socialismu a pracujiciho lidu"; ci jako "burzoaznich kontra-revolucnich zivlu", "zapadnich agentu", atd., najednou jakoby slehnutim kouzelneho proutku ztratila svoji obrovskou moc, silu a aplikovatelnost.
Zdalo by se, ze bolsevismus je historii, a ze by mel byt pohrben, a to navzdy.
Ale ne ve skutecnosti. Jakoby podle nejakeho planu, zlocinny a znetvoreny bolsevismus uspesne prezil propagandu o vlastni genocide v plynovych komorach internacionalne-¬socialni spravedlivosti. V poslednich letech, podroben ritualni obrizce a nescetnym plastickych operacim v kosmetickych klinikach svych patriarchu za ucelem zakamuflazovani sve skutecne identity a namisto toho ziskani nove podoby, byl preoden do pracovniho plaste Poradku Noveho Sveta.
V takove nove forme, zasluhou liberalnich sdelovacich prostredku, "vyskolene-vzdelanych" idiotskych pacifistu a kosmopolitu (s radne vymytymi mozky behem ideologicko¬propagandistickych procesu praktikovanych nejruznejsimi pedaqoqickymi institucemi), zaprodancu a nevrazivcu Krista, se stal velmi popularnim a zdomacnel predevsim v "Zapadnim" liberalnim svete. Zde si uspesne prosperuje a naparuje se jako pav.

251095

16.8.2011 3:36

Humbug Satanovy maskarady (2.cast)

Latinec 98.?.?.?

(pokracovani)
Na druhe strane, lid tzv. "byvaleho vychodniho bloku" byl vypraven na tzv. "kapitalistickou" existencni drahu. Nadale, chteje ci nechteje, pod hrozbou poniceni ci znacneho ztizeni vlastniho byti, vsak musi nasledovat sve falesne proroky a zradce (Jidase), byvale bolsevicke soudruhy v rychlosti prevlecene z umastenych monterek do sametovych kapitalistickych rouch Globalni Ekonomie (samozrejme nezapomevsi si radne vyklepat sve monterkove kapsy a prekonvertovat "monterkovy" lup na potrebny Globalni kapital).
Jak to tak vypada, hlavni rozdil je pouze v tom, ze byl-li nekym zmineny bolsevicky chameleon nazvan v dobe pred¬sametove "pan", bylo z toho disciplinarni rizeni. Je-li pak tentyz posametovely darebak nazvan "soudruhem" v dobe dnesni, muze z toho byt vyhazov z prace a dalsi suzovani.
Neni treba pochybovat o tom, ze arogantni soudruzi (pardon, byvali) jsou dnes nadute presvedceni o sve vysoke inteligenci a o tom, jak nad svetem vyzrali.
Ne vsak tak uplne.
To, ze ti "pravi" bolsevici mohli "sametove" vyklouznout z kolaborantskych stranickych funkci do dnesnich "kapitalistickych" pozic, zustat nepotrestani a navic ponechani vylezt konecne ven se vsim tim, o co narod po leta olupovali, je pouze diky vuli jejich dobrodincu, ¬elitnich patriarchu Novo-Svetoveho Poradku:
Tem ke konecne implementaci jejich Satanskeho globalniho ritualu "Novus Ordo Seclorum" (Novy Usporadani Sveta) ritualu (viz rub us 1$ Federal Reserve Note) - hruzostrasneho snatku pokapitalistictele Perestrojky za chirurgicky prekonstruovany neo-marxisticky Bolsevismus, se takova moraIne (a casto geneticky ci fyzicky) zdegenerovana komunisticka podelitni kasta ("scum of the Earth"[mrknutí jedním okem], spolu s zrobotizovanymi liberalnimi idioty, presne hodi za sluhy.
Tato globalni super-maskarada naplanovana jiz pred mnoha a mnoha lety, dnes sponsorovana, organizovana a udrzovana nejruznejsimi manipulacemi v1astnika(u) a funkcionaru Noveho Poradku Sveta, se zaslouzila o neuverite1nou v1nu legalni a ilegalni emigrace smesic Tretiho Sveta "za svobodou", jez nema obdoby ve svetove historii.
Tyto migrujici tlupy napadaji "zeme zaslibe", "zeme mleka a ¬medu" (Evropa, USA, Kanada ci jine zeme osidlene a zuslechtene krestany evropskeho puvodu) jako hejna kobylek, natahuji dlane jeste pred prechodem pres hranice a zrejme prvni fraze, ktere se uci v novych jazycich je - "DEJ MI!"
Jak vetsina z nich dokazuje, jejich principalnim interestem je predevsim realizace naprosto falesnych slibu Luciferske kolektivizace, nyni jiz "vylepsene", ale nam povedome podle charakteristickeho smradu z dob klasickeho bolsevismu:

251096

16.8.2011 3:39

Humbug Satanovy maskarady (3.cast)

Latinec 98.?.?.?

(pokracovani)
"Stan se clenem spolecnosti (posil stranu)! 0 nic se nestrachuj! Spolecnost se o Tebe postara! Svet bude nas, nas vsech! Kazdemu podle jeho zasluh (ne tak ¬dulezite), kazdemu podle jeho potreb (nejvyssi priorita, nejdulezitejsil)! My vsichni jsme jeden Svet! Moderni materialisticky konsumni Svet, ktery muze prosperovat jedine pod ideologii a vedenim strany (Novo-Svetovy Poradek)!" Pryc s tim Starym Svetem! Integrujme se (rasove) vsichni dohromady (vyjimaje elity, ovsem!) a a tak provzdy skoncujeme s RASISMEM a ANTISEMITISMEM ! Na veky veku !"
Tato satansko-antikrestanska demagogie byla v novem krestanskem veku na objednavku od samotneho Rothschilda ideologicky zapocata s. Weishauptem, pak s. Marxem (Mordechai) a Engelsem, s. Liebknechtem, a s. Luxemburgovou. Pozdeji propagovana a implementovana - za podpory umeleho dychani pumpovanym internacionalnimi bankerskymi lichvari, predevsim z Londyna a z (Jew) New Yorku - tovarisci Leninem (Blank), Trotskym (Bronstein), Zinovievem (Apfelbaum), Kamenevem (Rosenfeld), Litvinovem (Finkelstein) a dalsimi, s chameleonsky menivsimi si jmeny, cleny teto internacionalni stranicke bandy (vice nez 80 procent vsech puvodnich zakladajicich sovetskych bolsevickych papalasu patrilo do te stejne, antikrestanske, ne-ruske, a dokonce anti-ruske kategorie).
Jelikoz bodrost a mekkost srdci "zapadni" civilizace (Evropanu, ci lidi evropskeho puvodu) takove "stehovani narodu" posetile umoznuje a dokonce to dela atraktivnim, a to i na ukor svych vlastnich, hordy smesic Tretiho sveta se vesele hrnou do novych "domovin", kde formuji kriminalni gangy, rozmnozuji se a prosperuji v takovem stylu a tempu, ze se jim o tom v jejich puvodnich zemich ani ve snu nezdalo.
Ke vsi smule, vycerpan a znaven mnohaletym utlakem a ponizovanim klasickym Staro-Svetovym bolshevismem, lid tzv. "vychodniho bloku" se stal vytrenovan prijmout a vubec nepochybovat o tom, ze to co je ze "zapadu" (ac to muze mrzet, hlavne z U.S.A. a to diky Holywoodske propaganda a TalmudVizi) je pravdou a je to nejlepsi a nejdokonalejsi na svete. Dokonce primo svate! A tim nemyslim pouze materialni hodnoty. To jest pro konspiratory vcelku jednoducha zalezitost, nebot bolsevik mnohaletou opresi a opetovatelnou aplikaci Pavlovova principu podmineneho reflexu radne vydrezuroval znacnou cast lidu na slinivsi konsumni materialisty.
Co mam ale na predevsim na mysli, je zamerna a planovita degeneraee zakladnich moralnich hodnot udrzovanyeh nasimi pra-predky, ktere dopomohly zachovat nasi rasu v existenci, a pozdeji nasich primych predku, kteri pomoci krestanske viry vybudovali nas narod a dokazali jej udrzeti pohromade v dobach dobrych ci zlych, a svoji zrucnosti a poctivosti vybudovali dobrou povest pro narod cesky.
Co bolsevik nacal (nastoleni materialismu a likvidace viry v Krista), ac neschopen privest svoje zlo do takovych ponizujicich koncu, to dnes liberalni sdelovaci prostredky Novo-Svetoveho Poradku uspesne propaguji, zvelebuji, realizuji a jeste ke vsemu se za to nechaji obdivovat a platit.

251097

16.8.2011 3:41

Humbug Satanovy maskarady (4.cast)

Latinec 98.?.?.?

(pokracovani)
Diky elektronickym pokrocilostem, Yiddish kosherske Holywoodske filmove laboratore dnes drze a bezostysne pronikaji zasluhou televize (tj. TalmudVize), "filmu", "umeni" a "hudby" do jakekoliv domacnosti a svoji produkci nesou zodpovednost za zvysenou kriminalitu, drogy, rozvracena manzelstvi ("mydlove opery" - feministieke propagandy o starnoucich zenach v domacnosti, najednou objevujicich svuj "sex apeal" vhodny pouze pro mladsi milence, atd.) a "normalizaci" nejrozmanitejsieh talmudistickych perversi - jako napr. homosexualitu.
Homosexualita. Nejdrive klasifikovana jako kriminalni cin a hrich proti Bohu: Bible je naprosto jasna ohledne takove prasarny (ani to bozi hovadko neni schopno se tak ponizit) a v nekolika castech Bible NARIZUJE trest smrti (viz. Lev. 18:22, 20:13; Rom. 1:24-28, 32; I Cor. 6:9). Pozdeji homosexualita byla klasifikovana pohumanizovanymi "odborniky" jako mentalni uchylka, a takovy jednotlivec byl usetren trestu smrti a poslan k naprave do psychiatrickych leceben (alespon neco kladne na Sovetskem Svazu).
V teto dobe tato zvrhlost dospela do dalsi faze, a je nyni propagovana zminenymi anti-krestanskymi prostredky jako "zdravy", "netradicni", "alternativni" zpusob moderniho zivota. Dokonce pry vysledky nejposlednejsich "vedeckych badani", "vedeckymi spickami", "prokazaly" ze "gay people" (veseli, radujici se - maji vskutku z ceho!) maji v sobe unikatni gen (AIDS?) zpusobujici "rozdilnou sexualni orientaci" (pravdepodobne dezorientaee by bylo to nejslusnejsi slovo), a ze jsou tak pry stvoreni Bohem! Jaka to lez (viz uvedene biblicke odkazy)!
Takovou lzi jsou dnes buzeranti a lezby qualifikovani Novosvetovym Poradkem za "mensinu", ktera dnes vyleza z "klosetu" jako stiri a hrde se chlubi na verejnosti svymi uchylnostmi. Vytvareji svoje loby, stavaji se militantni a pochoduji jako mesty, ziskavaji politickou moc, zakladaji kluby (strany), domahaji se pedagogickych zamestnani a vedeni detskych spolku. Dale si pak vymanuji vselijake humanisticke, socialni a "mensinove" privilegie, stejne tak jako kriminalnici, barevni, zidi a jakakoliv verbez pochybneho puvodu. S vyjimkou jednech: Slusnych bilych krestanskych lidi, jejichz prosperita je dnesni satanskou autokracii Novosvetoveho Poradku systematicky, krok za krokem, komplikovana, znemoznovana a tim pripravovana k zaverecne likvidaci, ke skutecnemu "Final Solution"…
A dozaduji-li se takovi bili Krestane zakladnich existencnich prav umoznujicich jim prirozeny tradicni zpusob zivota, v tradicnim prostredi, obklopeni pouze slusnou a tradicni krestanskou spolecnosti, ampliony satanskeho Novosvetoveho Poradku pavijansky vresti na plne pecky: "RASISMUS!". "ANTISEMITISMUS!". "HOMOFOBIE!" (i.e., oposice homosexualni perversi a donedavna toto slovo ani nebylo vedeno v zadnych slovnicich).

251098

16.8.2011 3:42

Humbug Satanovy maskarady (5.cast)

Latinec 98.?.?.?

(dokonceni)
Drazi pratele!
Je toto jeceni opravnene? Jedna se doopravdy o "rasismus", o "antisemitismus", a o "homofobii"?
A nebo je to slusny, tradicni bily Krestan, ktery by byl dnes opravnen pouzivat protesty Rasismus! a Antisemitismus!, jelikoz v pravem slova smyslu, tyto fraze by byly v dnesni dobe opravnene aplikovatelne POUZE k ochrane Krestanu evropskeho puvodu, potomkum Adama, Shema (Semity), Abrahama, Izaka a Jakuba-Israele?
Ti, jez nesou PROVZDY Adamovo znameni, jez Kristus v Novem Zakone nazyva ztracenou ovci Israele (Math.10:6, Luke 15:4-32), majici nove jmeno, ale ztrativsi svou identitu (Hosea 2:17, Isaiah 62:2, Hebrews kap. 8)?
Tj. ti, pro nez Kristus prisel na zem a byl obetovan:
Anglo-Saxoni, Teutonikove, Scandinavci, Keltove, Baskove, Spanele, Lombardi, Ugro-Finove a Slovane?
Nezamezilo-li by se svetovym nasilnostem pramenicich z prirozenych reakcich Bohem stvorenych a balancovanych organismu proti agresivnim snaham satanskeho Jednoho Globalniho Systemu modifikovat (i.e., likvidovat) tradicni Svet?
Ztratila-li by smysl a tim by najednou utichla vsechna pavianska vresteni "Rasismus!", "Antisemitismus!" a "Homofobie!", kdyby lide zili POUZE mezi svymi a nasledovali prirozene biblicke zakony Staro-Svetoveho Poradku Boha? Pamatuje-li nekdo z Vas, hlavne ti kteri vyrustali na ceskem venkove, bez barevnych (cikanu), bez zidu a homosexualu, ze by nekdo ze sousedu obvinil toho druheho byti "rasistou", "antisemitou" ci "homofobem"? Pochybuji.
Mozna, ze by nebylo spatne se zamyslet, proc ...

Bude-li projeven zajem a muj fejeton, priste jak budu mit trochu casu, pripravim dalsi cast sve korespondence, a to hlavne na Biblickou tematiku:
Byl Adam pra-predek cele lidske "rasy"? A nebo, jak Bible potrvzuje, ze nebyl? Kdyz ne, kdo jsou pak dnesni Adamovi potomci a co se stalo s temi predeslymi? Co je Adamovo poznavaci znameni?
Je Bible vskutku "zidovska" jak v mnohych kostelich indoktrinuji, a nebo neni?
Jsou "zide" vyvolenymi Pana Boha, a nebo a je to kardinalni lez? Byl Adam "zid"?
Byl Abraham a jeho pleme "minorita" Sionem posedlych, nenavistnych a zfanatizovanych hasidicko-talmudickych pejzatych "zidu, a nebo ne?
Byl Kral David "zid"? Byl Kristus "zid"? Kdyz ne, tak co byli?
Jak vzniklo jmeno "zid" a kdo jsou to pak dnesni "zide"? Kdo to byli Chazari, a co se s nimi stalo? Existuji jeste dnes?
Je vresteni a narky dnesnich zidu, jako "Rasismus!!”, "Antisemitismus!" a "Hanobeni rasy!" opravnene a aplikovatelne, a nebo neni?

Vas jeden prosty krajan, tam nekde pryc od domova.

251099

16.8.2011 8:23

Zajímalo by mne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

když podle některých je homosexualita podmíněná geneticky a teda "oni za to nemužou", jestli jste si TAK jistí, že taky vraždy, nekrofilie, pedofilie nebo okrádání jiných jistým etnikem
TAKY není geneticky předurčený, čili ANI ONI ZA TO NEMUŽOU?!!!
Třeba se to časem zjistí, že?

Jinak řečeno nakonec to bude tak "že nikdo za nic nemuže" akorat ti, co žadnou uchylku nemají to "obserou a zaplatí", že???
Ti ostatní jsou "menšiny" a tak jim "většina" nemá co nařizovat co mají dělat a nedělat! (A platit pochody městem, policii, vrtulníky, antikonfliktní týmy, ...)


Dopr.... nemám rád pavouky a mám rád myši! Neměl bych si na to vytvořit taky nějakou "menšinu" a pořádat pochody Brnem s alegorickými vozy myší a zabíjením pavouků a za "podpory primátora"???

Krysa

251109

16.8.2011 16:24

RE: Zajímalo by mne

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251109

O tom, že někteří mají genetické sklony k lecčemus, se obecně ví, ale říká se tomu rasismus a bývají za to flastry, takže pššššt.

251135

16.8.2011 10:25

My, starsi si pamatujeme pripad Mrazka, jak chtel vrazdit,az zavrazdil.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Mnozi lide nerozumi v podstate ,co je homosexualita,neco se muzem docist ze zaznamu americkeho kongresu Spojenych Statu Americkych na strane E3081,artikl byl publikovan pro verejnost v unoru 1987 v "Gay Community" homosexualnich novinach od Michael Swift, jez zde doslova napsal: My pouziem na vase syny sodomii, my pujdem do skol, do vaseho soukromi, do vyssich skol, do saten, do sportovnich stredisek,seminaru,vsude, kde budou mladi lide,do klubu, do vasich domu, koupelen,do domu politiku, kongresmanu, kde muz je s muzem dohromady.Vasi synove se stanou nasi hrackou a prispusobime je nasim predstavam. To je jen mala cast, projevu, ucelem je ukazat, ze nikdo normalni, hetrosexualni jim neunikne, jak je videt svet nevzal ukazku z planu homosexualu v roce 1987 vazne.
V dnesnich dnech mame demonstraci v Australii za stejna prava homosexualu a lesbicek, po dlouhem case clanku a projevu o diskriminizaci homosexualu, dozaduji se, tak zvane, stejnych prav.
Tou samou dobou, zatla policie po sedmi letech 42 leteho muze, jez z homosexualnich pohnutek unesl a pozdeji zabil trinactileteho hocha jez cekal na autobus. Nasilnik je chranen policii, jmeno neuverejneno, zadna fotografie, tohoto "otce trech deti" nebot se obavaji, ze lide by vykonali akt spravedlnosti sami.
Zatim policie patra po pozustatcjch Daniela a mozna, ze jej nikdy nenaleznou, nebot vrah doposavad mlci.
Co, takhle vzit plagaty s fotografii Daniela a jit na homosexualni shromazdeni a ukazat jim cast "vysledku" jejich cinnosti, cast jejich prava a zadat prava obcanu, zotpovednost za trestne ciny, aby kazdy homosexualni vrah deti-mladeze byl podle soudu, zivot za zivot, popraven. V zadnem pripade nepustit homosexuali k detem a jejich propagandisticke brozurky a knihy pro deti zkonfiskova a spalit, autory hnat k zotpovednosti spolecne s vydavately.
Ted,konecne vzpomenme pripad Mrazka,ten z pistole chtel zastelit divku sniz drive mel sex,koncil uchylnou vrazdou chlapce v kinu Metro,ackoliv policie o nem vedela roky,jeho nevinne "hrani si s detmi, dosel k vrazde,svou obet hodil do svetliku domu, byl experty povazovan za neskodneho,az vrazdou dokazal,jak se experti mylili,tak,jak se myli dnes, desetilety chlapec zemrel za hroznych okolnosti.

251120

16.8.2011 10:56

pochod heterosexualu

Atrey 81.?.?.?

Pojdme usporadat v Praze pochod heterosxualu, mame na to take pravo.
Mohli bychom mit transparenty s napisy, ze bojujeme proti lidske hlouposti a sobectvi.
Treba nam nase media daji 5 minut slavy, nez nas rozezne policie s obusky.

251123

16.8.2011 14:07

RE: pochod heterosexualu

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 251123

Do tak nebývale extremistické akce bych neměl odvahu se pustit. Navíc používání transparentů a nápisů, které zcela evidentně směřují k potlačení práv a svobod občanů, kteří bohužel nemají to štěstí a jsou mentálně, či morálně méně disponovaní, by určitě neskončilo dobře. Také se obávám, že kdyby se tam náhodou objevil navíc ještě ke všemu transparent na podporu tradiční rodiny, nenásledovaly by obušky, ale rovnou střelba do davu. Takové úchylárny v moderní demokratické, multikulturní a gender-vyvážené společnosti nebudou tolerovány [smích].
To by se tak hodilo. Dnes podpora heterosexuálů, zítra podpora tradiční rodiny a pozítří by snad z rozežranosti ještě někdo chtěl, aby cikáni začali pracovat a popozítří aby politici přestali krást. No fuj.

251132

16.8.2011 14:53

RE: pochod heterosexualu

steve 96.?.?.?

Reakce na 251123

Mily Atrey-i,
----
".. pyysu tento dopys z ceske republiky, chodim do pate tridy a budu kosmonautem, sbyram znamky Sovetskeho Svazu a jsem pyjonyr, .. muj bratr je taky pyjonyr a tatinek je hornik a pred tim byl pyjonyr a vystudoval na svazaka. Mamynku uz mam treti a vsechny byly pyjonyrky .. Je tvuj tatinek taky pyjonyr - Volodo ? A jak se u Vas ve skole pyjonyrsky pripravujete na "uz mame ten komunizmus" ?? Napys nam, cela trida ceka na tvuj dopys.
Tvuj kamarad Franta - Pyjonyr.
---
Atrey-i, bylo casove udobi - kdy si lide takovouto korespondenci zajistovali "pravo" na zivot (zivot ??)
Tvuj prispevek:
..1./mame na to take pravo - mame hovno, bracho - akorat drzet hubu a krok - to je povoleno.
..2./transparenty,proti lidske hlouposti a sobectvi. - za samolepku na kalandru rok v base - a vy s transparentem ? To dalsi je zjevny antisemitismus.
..3./media daji 5 minut slavy .. - mnohem vice. Budete ve skolnich ucebnicich - cituji: .. "mala skupina v poctu 98% naroda se podle pokusila narusit nasi Pravdualasku a byla zodpovedne povrazdena celym nasim narodem v poctu 100%, .. a my budeme branit nasi demograzii, .. a dostihneme az na konci sveta nepratele .. Dulezite je "povrazdit, zabit, .. apod." Deti tomu vyborne rozumi a maji to rady .., uz od omalovanek ..
..4./ nez nas rozezne policie s obusky. - za neco takoveho nejsou obusky. Budete postrileni jako cokli, protoze vetsi zvrhlost a takovou miru antisemitismu - lidska civilizace dosud nezaznamenala. A onen "narod" (v poctu 100%), ktery ubranil pred Vami Pravdualasku - bude: .. Tydli - veset mrtvolam na ucho visacky s napisem - Dobrovolny darce ledvin, Kalousek - vytahovat z kapes penezenky a vytloukat zlate zuby, Havel - stahovat kuzi aby jeho oblibene buzny mely na plastiku, .. dalsi doplnte sam, je jich dost a kazdy z nich ma svoji specializaci ..
-------
.. Takze, jak z toho ven ..??
- Prvni moznost je model "dopys Franta - pyjonyr", .. takze koupit puncochy se svem, lodicky na vysokem kramfleku a napsat otevreny dopis ve smyslu - "jsem buzna - pyjonyr".
- Druha moznost - koupit vidle a 100%ntnimu narodu dat visacku na ucho "Tahnete do pekla - navrat nezadouci", pro jistotu, - stahnout z kuze .. Ale musite byt rychlejsi nez oni ..
.. Jste mlady clovek - soudim. Podle toho napadu s transparenty .., Takze - co se vam libi vice ? Korektni buzna - pyjonyr nebo vidle. A zustat tim cim jste ?? [mrknutí jedním okem]

251134

18.8.2011 15:33

Buzna Dance on TV Narkoza

Detoxik 87.?.?.?

Elity sa snažia o 106, aby nám svet zhnusili týmto pupušským komplexom čo najviac. Už aj na Slovensku sa predháňajú, kto vymyslí väčšiu buzovinu. Posledne TV Narkóza ide spustiť Let´s Dance5 s gay produkciou. Ten kanál už je dočista stokou, je to cele na celodenné [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

251265

20.8.2011 17:44

Strach je nepřítel, velký nepřítel, a na všech stranách!

KRONEOS 78.?.?.?

Já nevím jak vy, ale karneval v Riu nebo v jiných městech je stejný jako karneval gay, apod. Je to vyjádření svobody, lásky, radosti a života.
Rozhodně takový festival, jako je gay pride mi příde daleko snesitelnější než průvod ozbrojených vojáků , a´la Hitler nebo Stalin, nebo stejnokrojců s násilnickými a nenávistnickými představami, názory a ideemi jako DSSS, a jiné nazi organizace.
Pokud lidé budou nakaženi láskou, a vztahem k životu, svobodě je toto nakažení jistě přínosnější než tlupa zvrhlých násilnických gaunerů, kteří jsou schoni pod Vandasovou přítomností řvát jen nenávist, a házen předměty, které zraňují nebo zabíjejí!
Společnost je rozdělena na část tolerantní a na část hegemonicky násilnou, bažící po moci a tyranii, uniformitě, válkách. Bohůdík se lidé začínají vyznávat v tom, jaká strana je pro celou společnost nejpřijatelnější!
Uniformní násilnická a sadistická socialistická nebo národně socialistická určitě ne!

251425

Tuto stránku navštívilo 7 020