Diskuze k článku

Řecká krize: řecký státní dluh je neplatný

Příspěvků 88

8.8.2011 8:43

Ne zcela přesné

Marek B. 217.?.?.?

Ta část o blahu lidu není tak úplně pravdivá.
Ne zcela malá část dluhu vznikla díky socialistické vládě, která zaměstnala více než 1/3 lidu ve státní sféře s poměrně nadprůměrnými platy včetně 14 a 15 platů (což je také důvod pro řekové tak masivně proti škrtům protestují).

Dokud tohle neupraví, mohou škrtat, bankrotovat, půjčovat si jak chtějí, nebude jim to k ničemu dobré.

Když jsem se před 3mi lety při mé návštěvě zeptal partičky studentů, se kterými jsem byl v hospodě, co by chtěli dělat, odpověd byla administrativu ve státní správě - hodně peněz, málo práce a možnost vzít si k tomu i druhou práci na půlúvazek!

250130

8.8.2011 10:47

RE: Ne zcela přesné

Saša 74.?.?.?

Reakce na 250130

>díky socialistické vládě, která zaměstnala více než 1/3 lidu ve

Antisociální / méně „socialistické“ vlády zaměstnávají rovněž 1/3 obyvatel s platy vyššími než v soukromém sektoru a s výhodami o kterých se ostatním smrtelníkům může jenom zdát a opravdu myslíte, že se přetrhnou?. Kdo by je hlídal, „vládnul“, vybíral daně, a hlavně, kdo by je volil? Máte zdání, co bere úplně blbý staršina v americké armádě? Nežárlete jak Othello a hledejte si místo ve státní nebo alespoň městské správě!

Spíš je zajímavé jak se ty peníze na světě vykouzlí. Není to černá magie?
Již i americká CNBC přináší depresivní zprávy:
Vedoucí čínských ratingových agentur tvrdí, že dolar bude postupně vyřazen jako rezervní měna a proces je nenávratný.


Na uhrazení dluhu USA by nestačilo veškeré zlato, které ve své historii lidstvo vytěžilo, píše iDěs a v tu chvíli ještě netušili, že cena zlata na světových trzích se přehoupla přes 1700 za unci.

Gerald Celente předpovídal, že zlato dosáhne 1800 dolarů do 6 měsíců, není to daleko a pravděpodobně to bude daleko dříve. Bankéři již předpovídají cenu zlata za unci 2200 do měsíce.
Evropská centrální banka minulý týden odkoupila dluhopisy Irska a Portugalska, dnes vykupuje dluh Španělska a Itálie. Nestěhují US svůj problém do EU?
Ještěže nemám nacpanou matraci, nevěděl bych kam to dát.[mrknutí jedním okem]

250148

14.8.2011 8:54

RE: Ne zcela přesné

P.K. 89.?.?.?

Reakce na 250130

Ano, vysoké platy úředníků slouží vládám k udržení popularity: kolika rodin se to asi dotýká ? Je to v podstatě úplatek, kterým se zvolení "vyvolení" dostanou a udrží u moci (je jedno, kdo je zvolen). Zodpovědnost by tedy měli mít ti zvolení. Jelikož ji nemají, nakonec to asi bude řešit "ulice". Nebo dojde na klasické východisko z "krize"....
Buďme tolerantní: nás velice pravděpodobně čeká něco podobného.
[smích] Ale zdá se, že válka v našem regionu tentokrát nehrozí. Tipuji, že se možná brzy staneme "spolumajiteli" nějakého ropného pole na Středním Východě[smích](nemám z toho ani radost, a pravděpodobně z toho nebude většina mít ani nijak výrazný prospěch).
Zadlužené USA s kvalitní armádou a pravděpodobně i s několika tajnými zbraněmi...[smích].

250852

16.2.2012 15:32

RE: Ne zcela přesné

Speedy Dragon 78.?.?.?

Reakce na 250130

Zcela nepřesné :
Pokud se jedná a zásadní vývoj zadluženosti Řecka je třeba se podívat až do fáze nastolení Papadopulovského puče v r. 1949 a následného čerpání " pomoci Commonwelthu " prostřednictvím anglických a amerických bank. Přerod v tomto sledu nastal až v r. 1976 nástupem Papandreaova realného socialismu (opak toho co do té doby vládlo) Tím se ovšem pújčky z období junty nesmazali a vláda se dostala do hyperinflace ... až to vyvrcholilo!

263443

8.8.2011 9:15

Blaho řeckého lidu ??? Cože?

waterfall 193.?.?.?

Já snad špatně slyším... peníze NEBYLY použity na bvlaho řeckého lidu? A co postavené dálnice? Co olympijské hry? Co miliardy do rozvoje venkova? Co jejich 13té a 15té platy? Co důchody v padesáti? Co srovnání počtu aut před pár lety a nyní?

Řekové si žijí jako prasata v žitě a ještě hlasitě chrochtají... a autor nám drze do očí řekne, že z miliard půjčených řecku se tamní lidé namjí dostatečně dobřě... No já jsem v šoku!

Samozřejmě že si (i) tam nakradli různí filutové. Miliardáři v řecku se taky nemaj špatně, jako všude jinde... Možná se ztratila nadpoloviční většina. ale pořád dost biliónků dorazilo k řekům na účty a do kapsiček... Takže je nelituji ani trochu...

A náhrada drachmou? Už jsem to psal milionkrát: než se drachma zavede, penize miliardářů kliknutím na počítači zmizí do švýcarska a řecko bude ještě několikrát chudší, než nyní... A dluhy jsou nominované v eurech, ať už tedy drachma bude mít kurs jakýkoliv (bude-li směnitelný), tak bude neodepsané dluhy muset splatit v eurech.... Jediné řešení, bude-li ochota věřitelů - je umáznutí části (třeba 50%) dluhu... Ano, budou řvát něměčtí a francouzší důchodci, kteří se peníze uložili do bank na důchod, a tyto byly použity k nákupu nyní odepisovaných řeckých dluhů...

250137

8.8.2011 9:22

RE: Blaho řeckého lidu ??? Cože?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 250137

Richtig. V článku chybí už jenom výstřel z Aurory

250138

8.8.2011 10:37

RE: Blaho řeckého lidu ??? Cože?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 250138

Pane Luxore, nebylo by lepší doporučení panu Vodopádu, aby přemluvil německé důchodce ke spoření na důchod JEN v průběžném penzijním systému?

Ale co by pak pravicujícím oVčanům Predátoři, Shabes/GOJ/im a Vrchnost na stavbu nových rodinných Orlíků a Toskáských Špindlů rozkrádali?!

250144

8.8.2011 10:39

RE: Blaho řeckého lidu ??? Cože?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 250144

[chechtot]

250146

9.1.2012 19:18

RE: Blaho řeckého lidu ??? Cože?

štefan čech 90.?.?.?

Reakce na 250146

pane měl by jste si zkusit život řeckého dělnika a jeho sociální jistoty zažít a pak by jste hovořil jinak.řecký pracující ty peníze určitě neprošustroval-abychom i my za pár let nebyli tam kde jsou oni dnes-když si vyjedete na iternetu náš státní dluh,který nám vesele narůstá i přes veškeré škrty budete říkat.že je projedli pracující?ti určitě ne!!!!!

260546

8.8.2011 17:47

RE: Blaho řeckého lidu ??? Cože?

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250144

Spoření v průběžném systému? Copak to je za nový způsob protimluvu? Něco jako "úspěšný dolar", "válka za mír ve světě", "humanitární bombardování" atp.

Průběžný systém je průběžný, protože vybrané peníze průběžně odtečou a zmizí v kapsách současných důchodců... zkrátka zmizí... a v budoucnu budou záviset jen na vůli budoucích zaměstnanců platit (výše duchodové daně) a na jejich počtu (demografie)... Takže nezávisle na vašich současných odvodech můžete mít smůlu nebo štěstí, dle počtu pracantů... a zatím se zdá, že jich spíš ubývá a daně rostou do nebes již dnes... jak to bude zítra ví jen Sibyla... takže abyste se nepřepočítal, pane moudrý....

nebo počítáte s tím, že všichni imigranti a hnědočeši budou pracovat a odepřou si sociální dávky...???

250207

8.8.2011 18:24

RE: Blaho řeckého lidu ??? Cože?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 250207

>Průběžný systém je průběžný, protože vybrané peníze
>průběžně odtečou a zmizí v kapsách současných
>důchodců... zkrátka zmizí...

A kam by asi tak zmizely? Do daňových rájů? Tam ulejvají peníze úplně jiní lidé, než penzisti.

>nebo počítáte s tím, že všichni imigranti a hnědočeši
>budou pracovat a odepřou si sociální dávky...???

Za domácí úkol si zjistěte, jaké procento výdajů státního rozpočtu ČR tvoří veškeré sociální podpory včetně podpor v nezaměstnanosti. A pak ho porovnejte s dolními odhady částek, které každoročně ze státního rozpočtu rozkradou "schopní a úspěšní".

250212

8.8.2011 21:26

RE: má smysl na toto reagovat?

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250212

Kam by asi tak zmizely? No prostě na vás v žádné kasičce nepočkají. Vaše současné sociální odvody v průběžném systému jsou vyplaceny a nezůstávají na účtu - ať už jej nazvete jakkoliv: důchodový, fond s úložkami v dluhopisech, akciích, ve zlatě či cokoliv jiného... průběžný systém nespoří... peníze ROZDÁ a ti důchodci je utratí... za nájmy, za jídlo, za VIP deky a WS kráječe od Becka... a myslíte, že tyto firmy odvádí daně v ČR???

Schválně za domácí úkol, kolik procent výdajů důchodce bude zdaněno v ČR? Majitel domu - cizinec, nejlépe ital, majitel obchodního řetězce - cizinec, nejlépe nizozemská firma, majitel firmy Beck - no dle jména je to typický čech, že ano...


A domácí úkol: celkové sociální výdaje z rozpočtu MPSV činily cca 440,1 mld. Kč v roce 2010. Nevím kolik jsi ukradl ty, ale mě to příjde jako 44x fingovaná arbitráž s Novou, nebo Diag Human. A to je D.O.S.T. Navíc jsem poukazoval na to, zda-li může vzrůst počet pracovníků, aby zaplatili v budoucnu tvé "průběžné" důchody.... nikoliv na výši sociálních dávek, které bere 90% občanů ČR (v nějaké podobě)... Samozřejmě, že na přibývání důchodců nevydělají "pracující romové"... ale to už je na tvoji matematiku asi vyšší dívčí...

250234

9.8.2011 1:14

RE: má smysl na toto reagovat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 250234

Takovou odpověď jsem čekal. Takže: penze rozhodně nejsou žádná "sociální podpora". To teď bude zřejmě vaše taktika vykládat mamlasům, že jejich penze jsou milodar od vrchnosti. Celkové sociální výdaje za rok 2010 rozhodně nečinily 440,1 miliard Kč, ale zhruba 55 miliard Kč. Je to na webu Ministerstva financí, pro přesné údaje tam teď nepolezu, ověřit si to může každý sám. Těch 55 miliard sociálních podpor a podpor v nezaměstnanosti je méně než 10% výdajú státního rozpočtu a polovina dolních odhadů částek rozkradených ze státního rozpočtu panáky. No a pokud jde o to "mizení" penzí, tak ty nemizejí z ekonomiky proto, protože penzisté je téměř všechny utratí na domácím trhu. Mizet mohou pouze díky neoliberálnímu kapitalismu, který ty utracené miliardy umožňuje následně ulejvat do daňových rájů a zaraničních centrál nadnárodních korporací.

250262

9.8.2011 17:39

RE: má smysl na toto reagovat?

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250262

Zabýváte se naprosto poddružnou věcí... namísto řešení toho, z čeho se vezme váš důchod za pár let (pokud již nejste důchodce na smrtelné posteli), řešíte co se jak nazývá...

Taky jsem čekal, že se toho chytíte... samozřejmě, že PENZE je sociální podpora... normální člověk si na svůj život (i v důchodu) vydělá... Jen socka spoléhá na státní podpory typu důchodový systém (ať již jakýkoliv), protože není schopna svého zajištění SAMA... nebo snad ve středověku, ve starověku či jindy měli nějaké důchody??? Nikoliv, to zná až moderní socanská neomarxistická společnost....

A domácí trh? To jste mne rozesmál... domácí trh plný čínských hraček, španělské zeleniny, polského masa a německých vozidel.... tak to určitě ti důchodci utratili ve prospěch českých firem... [mrknutí jedním okem]

250332

9.8.2011 19:51

RE: má smysl na toto reagovat?

hc 90.?.?.?

Reakce na 250332

Tak to je síla. Tohle si zatím netroufli nahlas prohlásit ani Klaus nebo Kalousek. Můžete mi alespoň naznačit, co jste zač?

>A domácí trh? To jste mne rozesmál... domácí trh plný
>čínských hraček, španělské zeleniny, polského masa a
>německých vozidel.... tak to určitě ti důchodci utratili ve
>prospěch českých firem... [mrknutí jedním okem]

O tom jsem se zmínil. Mizí odsud spousta peněz jen proto, že režim jde na ruku pracháčům a korporacím a umožňuje jim (nejen směšnou daní z příjmu) odsud peníze lifrovat pryč.

Ještě jednou se ptám: co jste zač?

250337

10.8.2011 13:13

RE: má smysl na toto reagovat?

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250337

Uvědomte si PRAVDU. Sociální model ZCHROML, důchody jsou MRTVĚ... naši generaci už nečekají důchody jen žebračenky na minimum jídla a společné bydlení s deseti dalšími důchodci... Proto nemusíte kamenovat MNE. Jsem obyčejný poctivý podnikatel. Nikomu jsem nic neukradl, ale také se snažím, aby nikdo neukradl nic mě. Ani daněma, ani státem. Proto mám firmy a majetky ve více zemích, co když nějakého komanče vašeho ražení zas napadne znárodňovat....

250375

10.8.2011 15:16

RE: má smysl na toto reagovat?

hc 90.?.?.?

Reakce na 250375

>Proto mám firmy a majetky ve více zemích, co když nějakého
>komanče vašeho ražení zas napadne znárodňovat....

Tak to určitě napadne, to je jen otázka času. [velký smích] Současný režim bude za deset let na odpis a nejen u nás. Kdo ví, jestli pak vůbec budete mít kam emigrovat.

250393

11.8.2011 11:56

RE: má smysl na toto reagovat?

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 250375

Pane vodopáde, možná jste si ve své úspěšnosti neuvědomil, že (pokud píšete pravdu) jste se svezl na neopakovatelné vlně šancí začít úspěšně podnikat. Tato situace nastala po listopadových událostech a už se pravděpodobně nikdy za našeho života opakovat nebude. Vytvořila silnou (dnes již ale slábnoucí) vrstvu lidí, kteří se skutečně umí (uměli) postarat sami o sebe a zdánlivě sociální stát v jakékoli podobě nepotřebují. Vlastně tato myšlenka prýští i z Hradu od páně Klause, který by nejraději viděl funkci státu jen jako pozůstatek dob minulých. Stát ale není přežitek, stejně jako lidská společnost by měla mít i sociální (solidární) mechanismy - na tom se však spolu zřejmě neshodneme. Oproti Vám si nemyslím, že by převážná většina populace mohla být úspěšnými podnikateli s majetky v cizině; ono by to pak taky moc nefungovalo, nehledě na fakt, že dnes již být "začínajícím podnikatelem" (ty uvozovky jsou pro zvýraznění, ne jako ironie) alespoň v České republice je malý zázrak. A aby si dnes kdokoli mohl z výdělku běžnou prací získaného naspořit na nájemní dům pro svůj důchodový věk, to je už za hranicemi science fiction. Pane vodopáde, ta zvýrazněná PRAVDA je trochu jiná, než jak ji vnímáte Vy. Sociální model nezchroml, tak ho chtějí vidět sobci jako Vy! Sociální model je nutno zlepšit, tam vidím vývoj společnosti, odklon od hodnot peněžních k hodnotám mravním (rodina, národ, vzájemná pomoc,...). Ale to Vy asi nikdy nepochopíte.

250515

11.8.2011 15:57

RE: má smysl na toto reagovat?

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250515

V jednom máte pravdu: všichni nemohou býti podnikateli, myšleno ve větším měřítku (nájemní dům, či větší podnik - mohou však být živnostníky).... Taky souhlasím, že stát není přežitek. Jen dodávám, že nepotřebujeme, aby stát přerozděloval všechno (s patřičným bakšišem, který při tom proudění někde ZMIZÍ !), ale aby přerozdělování bylo co nejméně...

Ze všeho nejdůležitější pravda je však první zmíněný bod - nemohou všichni být zajištěnými podnikateli a je třeba, aby si to lidé uvědomili... aby si uvědomili, že podnájem není sprosté slovo, a že každý nemusí vlastit barák, či byt... že bydlet se dá i více důchodci dohoromady, jako např. nevydělávající studenti... A taky, že už od mládí musí myslet na zadní kolečka... (úspory, zdravotní stav, rodina atp.).

Samozřejmě mohou tuto svou neschopnost HODIT na stát... Stát to ale nedělá zadarmo a dost při tom plýtvá... Takže pak je z vaší ušetřené koruny jen padesátník na stáří... Zatímco při rozumném investování samostatně, máte šanci na průměrný úrok 2-7% ročně v dlouhodobém horizontu...

Jistě může být pár osob, kterým to nevyjde a jejichž FOND zkrachuje a budou potřebovat ono SOCIALNI MINIMUM, aby měli na jídlo a střechu nad hlavou... Ale už to nebude na byt 4+1 na Malé straně, už to nebudou každoroční dovolené v Chorvatsku... prostě jen holé přežívání, pokud si prací při důchodu nevyděláte...

Tudíž socální model je třeba vylepšit, ale tak, že se lidé nespolehnou na stát, ale více na SEBE... samozřejmě i s rodinou, vzájemnou pomocí komunity a jinými krásnými věcmi, které dnes moc nefungují...

250550

9.8.2011 19:53

RE: má smysl na toto reagovat?

dub 94.?.?.?

Reakce na 250332

milý klaune, jsem zvědav, jestli až budeš na stará kolena zchromlej, tak budeš se stejným projevem vysoké inteligence mluvit takto po soudružsku, až nebudeš mít na žrádlo.
radši by ses měl odstřelit před důchodem, aby to za tebe nemuseli udělat tvoje děti, který si nebudou ochotný vydržovat nějakou zasranou nemakající zchromlou darmožroutskou socku.

přej a bude ti přáno, takže jak ty se stavíš k ostatním, budou se oni stavět k tobě. tok si zavčasu pořiď ciankáli, dokud na něj máš

250338

10.8.2011 13:18

RE: má smysl na toto reagovat?

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250338

Tak toho se opravdu nebojím, neboť na to myslím již nyní. A pokud bych i o všechno nějakým úmyslem přišel, tak nebudu natahovat ruku ke státu s naprostou samozřejmostí, že ON MUSÍ, ale se studem, že je třeba vydržovat jedince, který by měl předávat své zkušenosti dalším generacím a přitom žebrá... ale doufám, že to rodina nedopustí... Jenže u nás v ČR se skromnost nenosí, prostě otevřeš kabelu a shrneš tam vše ze stolu, co se nabízí... Sockoidnost dnešní populace nezná hranic a je to smutný pohled...

250377

10.8.2011 16:08

RE: má smysl na toto reagovat?

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 250377

>Tak toho se opravdu nebojím, neboť na to myslím již nyní.
Takhle uvažovat může být za URČITÝCH OKOLNOSTÍ ÚPLNĚ K HOVNU. Nemůžete nikdy vyloučit, že nemůže nastat situace, kdy vás oberou o vše. Těch možností je mnoho a vůbec to nemusíte zavinit vy sám.
>pokud bych i o všechno nějakým úmyslem přišel, tak nebudu
>natahovat ruku ke státu s naprostou samozřejmostí, že ON
>MUSÍ, ale se studem, že je třeba vydržovat jedince, který by
>měl předávat své zkušenosti dalším generacím a přitom
>žebrá... ale doufám, že to rodina nedopustí...
Tak pokud spoříte nějakou formou do státem zajištěných programů, proč ne??? Jinak- znal jsem rodiny velmi dobře situovaných a vysoce vzdělaných lidí, kde se jejich vlastní potomci zmocnili jejich majetku (i pomocí vraždy), ačkoliv oni očekávali na stará kolena pomoc.
>Jenže u nás v ČR se skromnost nenosí, prostě otevřeš kabelu a shrneš
>tam vše ze stolu, co se nabízí... Sockoidnost dnešní
>populace nezná hranic a je to smutný pohled...
Pro mne je naopak velice smutný pohled na ty zdravotně postižené, zcela závislé na pomoci státu, kterej jim ovšem odpírá pomoc, přestože celý život platili daně... Dneska mu vezmou nárok i na ten invalidní důchod a když není schopen platit zákl. živ. náklady, klidně mu ještě exekutor sebere co mu zbude. [bliji]

250395

10.8.2011 18:30

RE: má smysl na toto reagovat?

waterfall 213.?.?.?

Reakce na 250395

ANO, pokud bych byl pesimista a škarohlíd jako vy, jistě bych viděl že to tak může dopadnout... No vyloučit se to nedá, ale kvůli tomu naprosto minimálnímu riziku teď nebudu přece platit jen tak z plezíru 50% daně jako naši zaměstnanci...

Děti dostanou naprosté minimum. Nebudu je rozmazlovat majetkem a dělat z nich fracky, kteří vše mají od rodičů... Pokud mne kvůli tomu zavraždí, nedostanou už tuplem nic. Jen pokud se jim bude dařit, dostanou k tomu přidán slušný odkazaný majetek. Je tedy jen na jejich šikovnosti si vybojovat zisky jako mám nyní...

Neohánějte se pár zdravotně postiženýma. Většina těchto příjemců dávek jsou simulanti a hnědočeši, kteří se umí postarat, aby z tučných jídel a polehavého způsobu života dostali zdravotní problémy potřebné k invalidnímu důchodu. A o opravdové postižené se stát stará poměrně dostatečně (i když beru, že nějaká výjimka jistě existuje). Přestože se jedná často o totální degeneraci lidského rodu. Všechny přírodní společenství nechávají nepřízpůsobivé jedince vyhynout (evoluce), jen lidé je nechají "zaneřádit" genofond civilizace a produkovat tak další mrzáky, idioty a chromajzly. Je to tvrdé, ale musíme si uvědomit, že si lidskostí podřezáváme civilizační větev. Možná ty sociální výdaje rozdýcháme, ale jak vidíte hospodaření států, tak k velkému krachu moc nechybí... Resp. určité procento těchto lidí se dá zachránit altruismem dárců (ať už to je stát, či bohatý soused)... a dokonce určité procento těchto lidí společnosti prospívá (svými výkony v oblastech, které zvládnou)... Ale nesmí to procento příliš přerůst výdaje, které jsme schopni na tuto deviaci společnosti vynaložit...

250408

10.8.2011 19:30

RE: má smysl na toto reagovat?

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 250408

>Neohánějte se pár zdravotně postiženýma. Většina těchto
>příjemců dávek jsou simulanti a hnědočeši, kteří se umí
>postarat, aby z tučných jídel a polehavého způsobu života
>dostali zdravotní problémy potřebné k invalidnímu důchodu.
>A o opravdové postižené se stát stará poměrně dostatečně
>(i když beru, že nějaká výjimka jistě existuje).
Pořádnou kontrolou a poctivým přístupem k věci by toto nemohlo existovat. Nesmí ani pár postižených doplácet na vyčůranost lenochů. A házet všechny plošně do jednoho pytle je vrchol neschopnosti té které společnosti tento problém řešit.

>Přestože se jedná často o totální degeneraci lidského rodu. >Všechny přírodní společenství nechávají nepřízpůsobivé jedince
>vyhynout (evoluce), jen lidé je nechají "zaneřádit" genofond
>civilizace a produkovat tak další mrzáky, idioty a chromajzly.
>Je to tvrdé, ale musíme si uvědomit, že si lidskostí
>podřezáváme civilizační....
No jo, tak toto povídejte politikům. Ať zasáhnou a třeba zřídí likvidační tábory pro takto postižené, když vám je zatěžko se podílet na jejich přežívání a nesnesete pomyšlení, že z vašich daní je stát udržuje při životě. Myslíte si vážně, že toto je reálné a že lidské společenství by se mělo chovat podle toho tvrdě přírodního, evolučního? Znáte vůbec pojem lidskost, soucit, solidarita atd..?

250416

11.8.2011 9:01

RE: má smysl na toto reagovat?

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250416

Je dobře, že chcete spravedlnost pro všechny. Bohužel nic a nikdo nejsou 100%ní. Obzvláště pokud se připravuje zákon, který má pokrýt chování 10.000.000 lidí. Na každou pitomost nepomyslíte... Ale vy jste v životě jistě neudělal jedinou chybu, že mám pravdu... Bylo by vhodné vás zvolit za diktátora, když jste tak bezchybný a víte jako to nejlépe udělat...

Nemusí být likvidační tábory, jsem dalek takového uvažování. Ale zachraňovat každé nepodařené těhotenství, každého člověka v komatu je silně nákladné. Moje lidskost je omezena mým rozpočtem. Nemohu dát více než mám. Proto chápu, že každá lidskost má své hranice. Chápu také solidárně, že ten koho se to zdrovna dotkne to bude těžce nést a brát jako nespravedlnost... Vždyť zrovna z jeho nedonošence či rozmláceného syna - motorkáře mohl vyrůst Paganini... no to sice ano, ale statisticky s pravděpdopobností tak jedna ke stomilionu... Jenže svět není spravedlivý a obrovskými výdaji spravedlonsti nepomůžeme... Mnohem více by pomohlo vrhnout peníze ze sociálních dávek do vzdělání a výzkumu... pomohli bysme tím mnohem více lidem, než tou nuznou almužnou pro socky nebo milionovými výdaji za "nemrtvého" na lůžku JIP...

250486

9.8.2011 20:47

RE: má smysl na toto reagovat?

ferda brablenec 213.?.?.?

Reakce na 250332

ted uz musim reagovat ... tvoji rodice asi byli sourozenci vid ?

250341

10.8.2011 13:21

RE: má smysl na toto reagovat?

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250341

Tvoji rodiče byli Beruška s Broukem Pytlíkem, že seš tak chytrej??

250378

9.8.2011 8:47

zmizí v kapsách současných důchodců??? oni toho pro sebe moc nechtěj

r.m. 86.?.?.?

Reakce na 250207

vše mizení probíhá cestou do banky,kde mají vnoučata hypotéku vy hlavo!!!
už jen výběrem tohoto pejorativního termínu dáváte najevo své přesvědčení, nic víc modrej svazáku [velký smích]

250281

8.8.2011 11:11

Hm, Hm!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=w_WRdeIaup4

250151

8.8.2011 11:36

A co odpovědnost voličů?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Autor článku vychází ze zajímavého předpokladu. Že řecké vlády jsou dosazovány a řízeny bankovními kartely:

> Zatimco se Řecko právě potápí ... za což může poděkovat své zkorumpované vládě, která je řízena globálními bankovními kartely ...

A já hlupák až dosud žil v bludu, že o vládě své země rozhodují výhradně její občané. Ve volbách. Ovšem pokud tupé a chamtivé občanské stádo uvěří populistickým slibům politiků o blahobytu na dluh (státní dluhy se přece nesplácejí [chechtot] ) musí za svou hloupost nést odpovědnost. Prohlášením, že státní dluh je neplatný, se své odpovědnosti rozhodně nezbaví.

250153

8.8.2011 13:36

RE: A co odpovědnost voličů?

Tamiral 46.?.?.?

Reakce na 250153

a ja by som len v tichosti dodal, aby ste si všetci, čo ste presvedčení o tom, že si vládu volí občan, pozreli volebné výsledky na Slovensku v minuloročných voľbách. sú na stránke štatistického úradu. celá republika volila Smer, nitra volila Most/Híd a Bratislava SDKÚ. a vládne na Slovensku Smer? nie. napriek tomu, že okrem Nitry a Bratislavy vyhrali v každom regióne. Nie, niesom za Smer, ale ani za SDKÚ. ja by som bol rád, keby sa vlády konečne ujal niekto, kto tomu aj rozumie a má snahu zlepšiť situáciu.
zhrnutie: nesúhlasím s tvrdením, že si vládu volí občan.

250168

9.8.2011 3:21

RE: A co odpovědnost voličů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 250168

Celá republika volila SMER? Ten dostal 880 111 hlasů - to je necelých 35% hlasů, tudíž 65% Slováků volilo jiné strany a ty jiné strany také utvořily vládní koalici, která mimochodem dostala 1 118 622 hlasů, což mi příjde oproti 880 tisícům SMERu jako podstatně vyšší číslo

250267

9.8.2011 12:35

RE: A co odpovědnost voličů?

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 250267

určitě je to jiné číslo....je to nastaveno tak,aby nebylo možno volby nikdy vyhrát...pokud se nezmění volební zákon, jde o frašku.

250308

10.8.2011 13:46

RE: A co odpovědnost voličů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 250267

Mi to připadá že "stare" strany se domluvily, aby nepustily k moci novou stranu, která vyhrála, protože by působila nechtěné(poslanci) změny.

Jinak volby nerozhodují voliči, ale prachy. Už od dob rozhlasu.

Nevim jak by volič mohl bojovat proti dobře míření kulce vypálené předraženým zabijákem.
Naštěstí je levnější a dostatečné neustále opakovat v tv/radiu/internetu my sme ti nejlepší a lidi tomu nakonec i přes fakta věří.

Však poslední svobodné media v čr jsou už jen zvědavec a facebook. A ten druhý je tak zaspamovyný a zavirovaný, že se dá tak tak použit.

Brzo už nezbude žádná svoboda slova. [pláč]

250383

11.8.2011 11:54

RE: A co odpovědnost voličů?

Tamiral 91.?.?.?

Reakce na 250267

vyjadril som sa nepresne. v každom kraji podľa štatistického úradu dostal SMER najviac hlasov - keď sa už hráme na slovíčka. grafika je grafika a ja som si to nevymyslel. treba pozrieť na stránke štatistického úradu.

250514

8.8.2011 23:37

RE: A co odpovědnost voličů?

Tropheus 78.?.?.?

Reakce na 250153

Tak toto je skutečný blud. Kdyby volby mohly cokoli změnit už dávno je zakážou. Všichni politici a drtivá většina médií jsou pouhou servisní třídou sloužící zájmům diskrétních elit (viz. prof. Keller) a přesně tomu odpovídá současný stav světa.

250254

9.8.2011 0:57

RE: A co odpovědnost voličů?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 250254

Myšlenka, že lidé by měli sami řídit své životy a být odpovědni za své vlastní osudy je blud? Inu, jak myslíte.

Já naopak soudím, že jednoduché kellerovské modely světa ve formě "diskrétních, servisních a bůhvíjakých elit" mají jediný cíl. Vyvolat nenávist. Nenávist těch méně úspěšných vůči těm úspěšnějším. Nenávist vedoucí až k revoluci. Jejímž cílem je ukrást majetky těm úspěšným a svěřit je do správy těm "správným". Tedy ideologickým vůdcům revoluce typu páně Kellera. A všechny tyto nenávist vyvolávající a v revoluce ústící myšlenky vždy skončily stejně. V potocích krve a v devastaci nesmírných hodnot. Příkladů z historie máme nesčetně.

Závěr? Dokud se lidé nebudou ochotni učit (třeba jen z vlastní historie) a budou svou vlastní neschopnost postarat se sami o sebe svádět na jiné, nepolepší si. Na to můžete vzít jed.

Ovšem souhlasím s Vámi, že člověku je strašlivě nepříjemné si připustit, že se nedokáže správně rozhodovat. Bohužel bez správných rozhodnutí je život těžký. A je třeba hledat viníky vlastních problémů. A proto existuje tak mnoho lidí, kteří věří na "zlé elity" a ohlupují se navzájem frázemi o tom, kterak by ONI zakázali volby, kdyby ...

250260

9.8.2011 1:19

RE: A co odpovědnost voličů?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 250260

Vy si opravdu myslíte, že jestli třeba Stiglitz napíše, že 25% příjmů má pod palcem úzká skupina lidí, že to je o nějaké efektivitě, umu, talentu? Od nějaké velikosti kšeftu se k němu nedostanete bez konexí, kdyby jste se rozkrájel. Nemluvím o o tom, že do nějakého byznysu nemáte šanci ani vlézt. Např. Čína měla zájem investovat v americkém ropném byznysu. Kongres to zatrhl, tedy formálně Kongres.
http://www.blisty.cz/art/59657.html

250263

9.8.2011 11:43

RE: A co odpovědnost voličů?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 250263

Argument o tom, že menšina schopných (a proto bohatých) lidí vlastní většinu světového bohatství slýchám opakovaně, pane Bartošku. Lidé, kteří tento argument užívají předpokládají, že je to ŠPATNĚ. Vy nejspíše také. Ve skutečnosti je tomu právě naopak. Příčinou současného globálního úpadku je fakt, že schopní (bohatí) lidé kontrolují PŘÍLIŠ MALÝ PODÍL SVĚTOVÉHO BOHATSTVÍ.

Obrovskou část světového bohatství dnes totiž kontrolují vlády patologicky zbytnělých států. Kdo jsou ty vlády? Přece lidé, kteří hledají v ovládání ohromných (vždy jistých, případně na dluh pořízených) státních příjmů možnost svého vlastního zbohatnutí. Většinou neschopní demagogičtí populisté. V ČR dnes končí 85 korun ze 100, vynaložených konkrétním podnikatelem na produkci reálného zboží, v rukou nenasytného státu. Tak neždímaly své "chráněnce" ani ty nejtvrdší mafie v první polovině minulého století.

Závěr? Lidé musí odebrat svým vládám podstatnou část pravomocí. Zejména většinu státních příjmů. A zakázat jim, zadlužovat vlastní zemi. Kdo chce vládnout, ať prokáže, že to umí i s malým objemem eráru. Pak bude zas dobře.

250302

9.8.2011 12:39

RE: A co odpovědnost voličů?

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 250302

Lidé musí odebrat svým vládám podstatnou část pravomocí. Zejména většinu státních příjmů. A zakázat jim, zadlužovat vlastní zemi. Kdo chce vládnout, ať prokáže, že to umí i s malým objemem eráru. Pak bude zas dobře.

zajímavý názor...oslabit vládu a odpovědnost přenést na obyvatelstvo....bohužel chybí zákony,které by tuto možnost umožnily v sociálně spravedlivé formě...a mimochodem mám pocit,že tendence státní mafie je zcela opačná....neustále si přivlastnuje práva,které jí nepatří a zvyšuje svou moc..v podstatě se vláda již odtrhla od změnitelné reality

250309

9.8.2011 16:35

RE: A co odpovědnost voličů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 250309

Souhlasím s vaším názorem. Zodpovědné jsou obě strany: jak obyvatelstvo tak politici. Je to podobné situaci se složenkou na 150 tis. od Kalouska. Ti, kdo jí dostali, se měli od Kalouska dožadovat, aby jim ukázal smlouvu o této půjčce podepsanou těmi, komu tu složenku posílal.

250325

9.8.2011 8:19

RE: A co odpovědnost voličů?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 250260

Já naopak soudím, že jednoduché kellerovské modely světa ve formě "diskrétních, servisních a bůhvíjakých elit" mají jediný cíl.

Elity tady byly vzdycky. Muzete jim rikat, jak chcete (i kdyz vy asi ne) ale existence elit je historicky zminovany fakt. Zkuste treba autobiografii jisteho Giacomo Casanovy, vyznamneho to zednare, kabalisty a manipulatora nekolika kralovskych dvoru. O tom jak Rotschildove manipulovali dejinama, se tu popsalo spousta virtualniho papiru.
Zkratka a dobre, bylo by prekvapive, kdyby tyhle elity jednoho krasnyho dne rekly "mame dost, dem do duchodu, ted si zas uzijte vy" a stahly se. Navic pracuji s teorii "vyvoleneho naroda" at uz jde o jiste etnikum nebo jejich Tovaryse sdruzene odkazem jisteho filozofa narozeneho na prelomu letopoctu.

250278

9.8.2011 12:40

RE: A co odpovědnost voličů?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 250278

Výborná poznámka mkadleci. Doufám, že si ji přečte a okomentuje i přítel a kamarád HHBB, alias Jemelík, Křivý atp... A Peace s ním,

jansmith[smích]

250310

9.8.2011 14:17

RE: A co odpovědnost voličů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 250278

Bohužel, takto zjednodušeno, by to bylo dávno snadno řešitelné.
Širší rámec však poskytuje složitější výjev. "Vyvolený lichvářšký manipulátor" je vynález a nástroj daleko důmyslnějšího a kompletnějšího systému, který vyžaduje asistenci mnoha nevědomých duší.

Zde je příklad.
Vložený obrázek

Jsou to jen pokladníci imperiálních zájmů skrytých do náboženských konceptů a myšlenkových směrů přítomných již od počátku současné civilizace.
Vymanit se z takové sítě vyžaduje daleko hlubší přístup k osvobození sebe sama.

250316

9.8.2011 20:01

RE: A co odpovědnost voličů?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 250316

Poctil jsi svou přítomností další vlákno HHBB, alias hábečko, Jemelíku nebo Křivý? Kdepak, ač to stavíš sobě vlastním způsobem opět do sofi složité polohy, tak ono to bude zde i jinde ve své podstatě jednoduché.


Stačila mi chvilka, abych si "prolustroval" JewishEncyclopedia.com (Talmudic Department), na kterou svým obrázkem s textem odkazuješ a okamžitě mi bylo jasné, že info, které nabízíš, jsou (stejně jako TY) nedůvěryhodné (a to, ať již je tam psáno cokoli).

Stačí se podívat na seznam ctihodných Patronů zmíněného zdroje kosher informací a je vymalováno. Přesně v souladu s Protokoly. Ono nestačí ovládat světová média a lokaje ve vysoké politice (viz. podle tebe katolíka židovského původu Murdocha), ale je třeba poskytnout plebsu vlastní encyklopedie, to vše v souladu s Vyvoleným názorovým proudem..[smích]

Malý výběr z mecenášů tohoto jistě objektivního zdroje informací ZDE:

Rothschild, D. M. Chicago, Ill.
Rothschild, Edward L. Philadelphia, Pa.
Rothschild, Jacob New York City
Rothschild, Jacob Cawker City, Kan.
Rothschild Meyer D. New York City
Rothschild, S. F. Brooklyn, N. Y.
Loeb, Solomon New York City
Felix M. Warburg (Deceased).

A u Felixe M.Warburga malá třešnička na dortu:
As a result of his philanthropic activities, a new Jewish village established in Mandate Palestine in 1939, Kfar Warburg, was named after him. Map showing boundaries (in red) of the proposed Jewish state, as suggested by the Zionist representatives at the 1919 Paris Peace Conference, superimposed on modern boundaries.

A porovnej si jména mecenášů s vlastníky a koordinátory FEDu.


Jak říkal Bolek ve filmu Kurvahošigutntág: Podle hábečka su strážce papežovy pokladny a "TEĎ SI VÁS VŠECHNY KŮŮŮŮŮPÍÍÍM".
Ostatně, to se právě teď děje v přímém přenosu....


A Peace s tebou i s tvými příspěvky, kamaráde,

jansmith[smích]

250339

9.8.2011 23:26

RE: A co odpovědnost voličů?

Mgr. Jemelík 199.?.?.?

Reakce na 250316

Ten psík, co na Vás reaguje:

"Stačila mi chvilka, ... a okamžitě mi bylo jasné"

Tak ne jenom zakomplexovanec, ale také "odborník" a možná i superman.

Hezky se nám vybarvuje, tentokrát do modra. Že jo, Clarku?

[velký smích]

J.

250356

10.8.2011 14:22

RE: A co odpovědnost voličů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 250356

je to kujón, pane Jemelíku... dokonce vylustroval, že židovskou encyklopedii mají na svědomí nejen židé...
Třeba nakonec "to bude zde i jinde ve své podstatě jednoduché", jako autor výroku sám.
Zde už budeme narážet jen na samou "pravdu pro všechny". [mrknutí jedním okem]

250390

9.8.2011 20:50

RE: A co odpovědnost voličů?

ferda brablenec 213.?.?.?

Reakce na 250153

tak mrknete na http://vimeo.com/26026680

250342

8.8.2011 12:48

Nevím, co všichni řeší

Mrkva 94.?.?.?

Nevím co všichni řeší, tenhle článek se na Řecko evidentně nevztahuje:
>Státní dluh lze prohlásit za „opovrženíhodný“ (“odious debt“) tehdy, pokud:
> a. si vláda vezme půjčku bez souhlasu lidu
> b. půjčka není použita pro blaho lidu
> c. jsou-li věřitelé obeznámeni s výše uvedenými aspekty a postupují tak vědomě nepřátelsky proti zájmůj cílové země.

a. vláda byla zvolena těmi lidmi, ergo a) je ze hry.
b. půjčka byla evidentně použita "pro blaho lidu", tedy i b) je ze hry. Díky tomu je c) ze hry. Ergo tenhle dluh nijak opovrženíhodný není.

Nehledě na dilema: zrušíme dluh? Pak jsme prakticky okradli věřitele o miliardy. Ano, je to čistá krádež. Nezrušíme dluh? Odserou si to občané. Ale jsou to ti občané, kteří tu vládu volili!

250160

8.8.2011 13:01

RE: Nevím, co všichni řeší

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 250160

Už Vás mají, Mrkvo! [chechtot]
Není důležité zavírat lidi, kteří mluví pravdu, je třeba přesvědčit ty ostatní (prostřednictvím médií, např.), aby je neposlouchali.
Kontrolní otázka, vojáku: "Kdo má v pazourech média?" [překvapení]

250162

8.8.2011 13:36

RE: Nevím, co všichni řeší

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 250162

Kdo mě má? A co na tom, co jsem napsal není pravda?
>Kdo má v pazourech média?
To je otázka... Pokud myslíte "kdo vlastní", pak to jsou různé soukromé společnosti a státy (v případě veřejnoprávních médií). Pokud myslíte "kdo určuje o čem se bude psát", pak vás zklamu, ale nikdo takový neexistuje.

250169

8.8.2011 13:47

RE: Nevím, co všichni řeší

steve 96.?.?.?

Reakce na 250169

... ale nikdo takový neexistuje. ..
------
.. jeeziskunakrizku !!! [chechtot] [chechtot]

250171

8.8.2011 14:55

RE: Nevím, co všichni řeší

smoke 89.?.?.?

Reakce na 250169

Pokud myslíte "kdo určuje o čem se bude psát", pak vás zklamu, ale nikdo takový neexistuje.

Jistě, a iDnes, LN a spol. jsou hlídacími psy demokracie. Teď ještě tu o Karkulce. [smích]

Nepřišlo Vám nikdy divné, že komentátoři výše uvedených médií píší články s téměř shodným vyzněním? Myslíte si, že majitel média se nezajímá o to, o čem a jak se bude psát? Není náhodou šéfredaktor, který rozhoduje, co v médiu vyjde, majitelovým zaměstnancem? Není náhodou běžný novinář vázán loajalitou ke svému nadřízenému, proto k setrvání na své pozici musí psát "v souladu s názorem" tohoto média a nehodící se fakta a názory autocensurně vynechávat či bagatelizovat?

250181

8.8.2011 16:24

RE: Nevím, co všichni řeší

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 250181

Nechci nic říkat, ale pár novinářů (V jak webových tak tištených novinách) a nic takového se tam neděje.

250194

8.8.2011 20:43

RE: Nevím, co všichni řeší

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 250194

Jo, však Slonková už taky připažila, bo se nic neděje.

Vy jste fakt unikum, člověče.

250229

9.8.2011 0:12

RE: Nevím, co všichni řeší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 250169

mrkvo,pokud neexistuje nikdo, kdo určuje o čem se bude psát,proč je -třeba v českých i-děsech -tolik novinářské autocenzury?[překvapení] Mrkvo mrkvo, a za tohle tě platí? Skus přijít s něčím přesvědčivějším...

250256

9.8.2011 12:44

RE: Nevím, co všichni řeší

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 250169

stejná otázka....kdo vlastní média..pokud si na to dokážeš odpovědět, budeš chápat, že tento druh bludu,nazývaný realitou je vytvářen vlastníky médií,kteří jsou bud ti,kteří vlastní tento svět(peníze,nerostné suroviny atd...) a nebo těmto vlastníkům zcela oddaně slouží...napovím...eskymáci to nejsou...

250311

9.8.2011 13:37

RE: Nevím, co všichni řeší

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 250169

Pane Mrkvo 94, postřehl jste nedávno, jak náš chemický ekonom Kalousek zahrál na nervy právě těm "neexistujícím" (dle Vás), když prohlásil a záhy dementoval, že byl účasten schůzí šéfredaktorů nejvydávanějších tiskovin u nás. To byla panečku bouře - ale nikdo se nepozastavoval nad tím, že by snad ta schůze byl výmysl; šlo o to, že to Kalousek vynesl. [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

250313

8.8.2011 14:13

RE: Nevím, co všichni řeší

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 250160

Prosimvas, vy jste dal vlade mandat aby zemi/narod/stat tak astronomicky zadluzila? A koneckoncu, ukazte mi volebni program kterekoliv politicke strany, kde se pise, uvrhneme zemi do nesplatitelnych dluhu.
Kdyz to vztahnu k nam (Ceska republika) tak to bylo, prosperita, podnikani, socialni spravedlnost. Ale kolem sebe vidim dluhy, korupci a bohatnuti jednech/chudnuti druhych.

250176

8.8.2011 15:01

RE: Nevím, co všichni řeší

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 250176

> Ale kolem sebe vidim dluhy, korupci a bohatnuti jednech/chudnuti druhych.
A dělají proti tomu lidé něco? Ne? Tak jim to asi nevadí...

250183

8.8.2011 15:11

RE: Nevím, co všichni řeší

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 250183

Delaji. Voli socdemaky, kteri slibili snizit zadluzovani. A ejhle, najednou tu mame povolebni koalici top/ods/vv ktera CSSD hrave precisli. Snazi se vykrouzkovat stary previty a misto nich se tam dostanou novi previti.
For je v tom ze kde nic neni, ani smrt nebere. At sahnete kam sahnete, narazite na deprivanta.

250185

8.8.2011 20:48

RE: Nevím, co všichni řeší

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 250183

Se nedávno chtělo stávkovat, pokud mě paměť neklame... Nějakými záhadnými cestami se to zatrhávalo předběžnými opatřeními, bylo tam něco o nezákonnosti takovéto stávky (jo, Kalous, to je bedna)... no a uuuuuž se chystá zákon o stávce, to by tak hrálo, vystačit si jen s Ústavou, potažmo LZPS.

A k vám - to máte od narození? Nebo je to následek nějakého úrazu či zákeřné nemoci?

250230

8.8.2011 22:08

RE: Nevím, co všichni řeší

steve 96.?.?.?

Reakce na 250230

.. následek nějakého úrazu či zákeřné nemoci?
------
.. to je, prosim - "zavzdusneny geneticky kod". PanBuh taky neni dokonaly a sem tam neco zfusuje. Jednu dobu radeji dost chlastal s Buschem, - rikal: .. "porad lepsi bozi cirhoza jater, nez sedet v Guantanamo .. [mrknutí jedním okem] , - vidite k cemu vede alkohol, a lidstvo to potom ma na krku ..

250246

8.8.2011 22:34

RE: Nevím, co všichni řeší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 250160

Co to pro Kristovy rany melete?Kazda vlada musi delat to, cemu vy rikate statni "dluh", bez nej byste si totiz nemohl pujcit ani vindru.
Kdyz je zadluzene Recko, Cesko, Italie, USA atd, tak kdo je vlastne veritel????!!!Vite to vubec?

250251

8.8.2011 14:43

Ať žije dogma o všemocné demokracii

Michalll 77.?.?.?

Padla zde zmínka o tom, že volič je zodpovědný za svoji vládu, kterou si přeci zvolil a měl by tedy být poslušný a držet ústa. Neexistuje dnes snad větší dogma než je tato stále ohraná melodie, kterou mají v sobě všichni naprogramovanou.Dovolte mi citovat jednu pasáž, kterou jsem na internetu našel:

"Každé čtyři roky jsou i dnes lidé na jeden den „demokraté“, aby si odhlasovali své nové vůdce. Vlastní odpovědnost lidí? Kdepak! Právě naopak! Říkáme to dokonce zcela nepokrytě: „Odevzdáváme svůj hlas!“ Lépe se to snad ani vyjádřit nedá.
Potom zase tyranie pokračuje dál, lhostejno, kdo je zrovna u (údajné) moci. Tragické na tomto systému je, že není možné rozpoznat nějakou fyzickou osobu jako tyrana, nýbrž zde máme jakousi vytvořenou instituci „demokratického státu“, která lidem namluvila, že tou institucí jsou vlastně oni sami. Systém politických stran v republikách dodatečně podporuje tuto chybnou doměnku. Špatného krále je možné rychleji vyhnat z paláce, než špatnou „demokratickou elitu“, za kterou je navíc člověk sám zodpovědný, když ji přece „volil“. A tady je právě ten omyl!
Jak svobodně a nezávisle jsou vlastně politici voleni? Velká část pobíračů státního platu jsou úředníci, nebo jinak státem zaměstnávaní lidé – ti dostávají svůj příjem ze státního rozpočtu. Další velké množství lidí je rovněž plně závislých na systému, ať už je to zkrze důchody, podpory, nebo jiné sociální dávky. Celkově je často více než polovina obyvatel demokratické země v této formě „polapena“.
Podíváme-li se při této příležitosti na volební účast, která je cca 50% oprávněných voličů (u posledních evropských voleb to bylo asi 43%), je nám hned jasné, že politici jsou voleni v podstatě jen na státu závislými lidmi."

250179

8.8.2011 16:26

Proč má jako první v Evropě zbankrotovat Řecko?

Blažena Švandová b (tečka) svandova (zavináč) email (tečka) cz 88.?.?.?

Řecko bankrotuje jako první v Evropě proto, že si je vybraly příslušníci tzv. diskrétní elity: Řecko má úžasné památky, je to kolébka západní civilizace a humanitní kultury. Takovou "hračku dosud diskrétní elity neměly. Diskrétní elity totiž už neví, co by atraktivního za svůj kapitál získaly. Jachty? Letadla? Sídla na atraktivních tichomořských ostrovech? To už všechno už mají a trumfují se jen kdo má víc letadel nebo jacht. Ale vlastnit řecké památky, to tu ještě nebylo a chtějí si je zprivatizovat. Proto dostalo Řecko tak špatný rating a byly mu vnuceny (skrze úplatné politiky) tak vysoké půjčky od nadnárodního kapitálu.

250195

8.8.2011 16:45

Ještě dodám

Mrkva 94.?.?.?

Řecko si nemůže dovolit říct "dluh vám neuznáváme". Zkrátka z toho důvodu, že potřebuje půjčit. Deficit Řeckého rozpočtu je cca 10% HDP. HDP je zhruba 328 mld. EUR, tedy deficit je nějakých 33 mld. EUR.
A teď nástin situace: Řecká vláda prohlásí "dluh nesplatíme". Jasně, ušetří něco na úrocích ale překvapivě ze zahraničí přestanou téct peníze (kdo by taky investoval do takového státu, že)? HDP poklesne o desítky procent. A co hůř - stát nebude mít peníze na svůj provoz. Nebudou peníze na důchody, na sociální dávky, na provoz úřadů, škol, policie, zdravotnictví.
Chápete, jaký je to nesmysl?

250197

8.8.2011 20:39

RE: Ještě dodám

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 250197

S těmi investicemi ze zahraničí mi to, prosím, vysvětlete podrobněji, to víte, já jsem hloupá blondýna, a tak když slyším slovo "zahraniční investor", asociuje mi to devadesátá léta u nás, když nám naši drazí vládcové vysvětlovali nutnost zahraničních investic. Pamatuji si daňové "prázdniny", výnosy, které putovaly do zahraničí, likvidace tuzemské konkurence... a nějak mi pořád ne a ne sepnout, v čem spočívá ta výhodnost. [zmaten]

Děkuji předem.

250228

10.8.2011 0:41

RE: Ještě dodám

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 250197

Mrkvo, vraťte se na strom. Anebo si nastudujte historii peněz a těch, kdo s nimi uměli vždy nejlépe prosadit to, co se jim hodilo.
Jste tu za blba, ale vlastní vinou.
Připadáte mi jako člověk, který má fotku domečku a je přesvědčený, že se dá bydlet v té fotce.

250359

8.8.2011 19:36

Opovrženíhodný dluh.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Zajímavý precedens v Iráku. A USA jsou zemí, kde platí precedentní právo. Jenomže pravda, vybombardovat nějakmou zemi, odstranit její vládu a pak prohlásit zábazky za opvrženíhodné, to není vono...

To by chtělo lepší příklad jako precedent. Co asi řekl Řím jako člen G7 k případnému placení dluhů, když ECB poskytla bez podmínek krytí? Onoi většina dluhů jsou převážně úroky. V každém případě finační letadlo se nezadržitelně blíží k zemi a dopad bývá tradičně tvrdá výbušná záležitost. Jakmile jeden západní stát vázaný na euro nebo dolar, kde bankovní oligarchie převedla svá negativa do veřejného sektoru v podbě záchraných balíčku udělá dlohý nos na věřitele, tak to bude mít domino efekt.

250223

8.8.2011 21:50

RE: Opovrženíhodný dluh.

pavelh14 213.?.?.?

Reakce na 250223

Každý, kdo jen trochu začal přemýšlet o celém globálním současném finančním systému musí přijít na to, že každý stát, který přijal "pomoc" od MMF, nebo SB či ECB, se zákonitě musí dostat do stejné situace, jako je nyní Řecko. To je jen lídrem v dění kolem dluhů, ale především úroků. Jak již tu někdo správně napsal, některé státy již dospěly tak daleko,(ČR se do této situace dostane patrně příští rok) že si musí půjčit i na úrok, neboť vlastní ekonomika již není schopna produkovat ani na úroky.
Kdo prostě přemýšlí, ten ví, že půjčka i s úrokem nejde v globálu NIKDY splatit. Vždyť to sakra vidíte všichni kolem sebe,který stát vrací půjčky? Tak o čem se tu stále píše. Věc je prostě jasná - bez zrušení úroku se do stejné situace, jako je nyní Řecko dostane každý stát, který přijal současný systém založený na dluhových penězích a na úroku - šmytec!

250242

8.8.2011 22:57

RE: Opovrženíhodný dluh.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 250242

Chyba lavky!Staty si nemusi pujcovat ani od MMF, SB nebo ECB, a presto vytvori statni dluh.Duvod je velmi prosty: vira v to, ze kdyz si pujcim napriklad dum a musim vratit domy dva, tak se budu mit lip, nez jsem se mel predtim.[pláč]

250253

9.8.2011 12:34

RE: Opovrženíhodný dluh.

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 250242

ano. existence úroku je základní faktor,který znemožnuje zaplatit jakýkoli dluh. jde o úrokovou past a bez zrušení úroků nejde skutečně udělat nic, co by zabránilo několika promilím mocných vlastnit celý svět.

250307

9.8.2011 14:29

RE: Opovrženíhodný dluh.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 250307

Mohu Vás potěšit, že bezúročné bankovnictví je předpovězeno na cca rok 2046-2048.. A i celkový vzestup lidstva. Více viz. Proroctví palmových listů.. Takže nezoufejte, třeba se toho i někteří z nás dožijí.. [cool]

250317

10.8.2011 13:26

RE: Proroctví palmových listů

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250317

Proroctví palmových listů? To je nová sekta? Něco jako Óm šinrikjó nebo Chrám Slunce? Nebo spíš ten kazatel z US, co předpověděl konec světa?

Blbost, za půjčení čehokoliv se vždy platí. Půjčíte si auto, dům, sekačku a vždy zaplatíte... proč by to u peněz mělo být jiné? Důvod?

250379

10.8.2011 13:37

RE: Proroctví palmových listů

pavelh14 78.?.?.?

Reakce na 250379

Uvědomte si, že peníze (pokud to má fungovat) musí sloužit jen jako prostředek směny a ne jako zboží.(vysvětlené je to jinde, např. zde" www.ekonomickareforma.cz/pdf/reforma.pdf) Když si půjčíte sekačku, neplatíte též sekačkou!

250382

10.8.2011 13:48

RE: Proroctví palmových listů

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250382

Chápu váš koncept, ale je to ekonomický nesmysl.... Když budu mít sekačku půjčenou dostatečně dlouhou dobu, bude se cena půjčení rovnat ceně nové sekačky... pak už je pouze otázkou, zda-li majitel sekačky bude akceptovat moji platbu pouze v penězích, nebo i v naturáliích... mohu tedy zaplatit sekačkou... ale obecně je (pro většinu lidí) sekačka jistě nevhodným prostředkem směny... peníze jsou výrazně pohodlnější platidlo než sekačky...

Jinak se ale nadále můžete snažit najít někoho, kdo vám půjčí bez úroků. Například dnes tak činí již některé centrální banky (0% úrok). Třeba to bude do budoucna standardem....

250384

10.8.2011 14:30

RE: Proroctví palmových listů

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 250379

Inak, Vodopád, obávam sa, že s tou starovekou prognostičkou(pozorovateľkou prebiehajúcich dlhodobých dominantných procesov v spoločnosti a prírode) Sibylou máte pravdu. Zaujímavé to bolo inak aj s Pýthiou. Kto ju to vlastne interpretoval ostatným? Kňazi, starovekí politici, j"elitári"? Pypyna fetovala chúďa, čokoľvek jej dali a pár "pravoverných" idiotos antikos politikos sa tam chodili po necelých 1000 rokov s jej "kňazmi" masovo "radiť". Dnes "radí" MMF, Svetová banka,..
Plútarchos(cca.100 A.D.-vrchný kňaz delfského orákulu ):
okrídlená veta: "Ty riadiš, no aj teba riadia".
tradičná manažérska interpretácia(preštudujte si trochu dejiny manažmentu-linky na online knižnice tu boli viac krát uvedené):
Vzájomná vloženosť hierarchicky usporiadaných systémov a procesov, trendov v politike, vo firme, domácnosti,..
Myslím, že chápete Vodopád..

Hmm a ešte raz tie j"elitá"..
Nebodaj "úprimne" veríte, že sú od Boha a ako Danny B. propaganduje, priamo od chudáka Džízusa.
Ide o to, či pomáhajú ľuďom napĺňať ich potenciál, vytvárať k tomu materiálne a kultúrne podmienky a či robia politiku adekvátnu realite. Zhodli sme sa tu, že evidentne nie.
Proste "elite" dávno preplo a nevie sa svojej ilúzie vzdať. Ak im ju budú ovčania ďalej veriť, má nie len Houston problém.

re: Dôvod platby za požičanie peňazí..
Dôsledky úročenia sme tu rozoberali x+1 krát. Základnú ste hádam navštevovali a viete trochu počítať, tak tu nehrajte prosím znova nasilu idiota.
Argumenty typu, že ľudia to chcú, beriem ako diagnózu. Ak bude populárna hra, či sekta skákania zo skaly do priepasti pre dobrý pocit letu a istotu spasenia poviete svojim kamarátom a deťom aby si skočili len pre to, že sa to všade v "slobodných" médiách propaguje a oni to chcú?
Alebo budete hromadne rozdávať herák len preto, že to "ľudia chcú"?

Okrem základov matematiky tu samozrejme máme aj generácie skúseností. Všade, kde bola snaha o legalizáciu úročenia, nasledoval rýchli boom a následný nevyhnutný sociálny rozklad a pád. Tiež sa tu dôvody podrobne rozoberali, tak to nebudem opakovať.

250391

10.8.2011 22:10

Toto je část Proroctví palmových listů-1

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 250379

Od roku 2011 podle západního kalendáře se krize ještě prohloubí, protože v USA a potom i v Evropě začnou peníze stále rychleji ztrácet svou hodnotu. To bude důsledek nesprávné hospodářské a finanční politiky, která je postavena na falešném základě - na představě neustálého ekonomického růstu. Systém narazí na limitující hranici. V roce 2012 zkolabuje finanční systém USA. Stát již nebude schopen dostát svým závazkům vůči osobám, které zaměstnává. To povede k řetězové reakci a chaosu v celé společnosti. Řada obchodů, továren a bank zkrachuje, stále víc lidí bude bez práce, a tím i bez obživy. Ve velkoměstech bude docházet k nepokojům a rabování, ozbrojené bandy budou řádit také na venkově. Lidé budou umírat. Vláda se pokusí dostat situaci pod kontrolu nasazením loajálního zbytku armády, což se jí ovšem podaří jenom zčásti. Hospodářská situace tak povede k poměrům, které budou připomínat občanskou válku. Tato situace potrvá až do poloviny roku 2017. Pak zasáhnou vojenské jednotky spřátelené země ze severu a nastolí opět pořádek.

Úpadek amerického hospodářství a znehodnocení americké měny dolehnou velmi těžce i na Evropu, zvláště na Německo, které je ve velké míře závislé na exportu. Ačkoli inflace v Evropě nedosáhne takových rozměrů jako ve Spojených státech, budou její
důsledky, především pro chudší vrstvy obyvatel, katastrofální.
Mnoho lidí bude žít ve skutečné bídě. Ve velkých městech propuknou nepokoje, bude docházet k rabování, cílem útoků, nespokojených davů se stanou i veřejné budovy a úřady. Situace ovšem nebude tak dramatická jako v USA, neboť v Evropě není soukromé držení zbraní tak rozšířené; také policie a armády zůstanou vcelku intaktní. Naproti tomu v Americe budou vojáci a policisté, kteří nedostanou výplatu, často revoltovat. V evropských metropolích dojde k bouřím, jejichž terčem se stanou převážně cizinci, kteří se zde v minulosti usadili. Zvlášť krvavé boje propuknou v Paříži a Římě, ale také v Madridu, Londýně a Praze. V Římě vezmou lidé útokem i sídlo hlavy katolické církve. Papeži se zprvu podaří uprchnout, později ale padne do rukou povstalců, kteří na něj nastraží léčku. Nejméně postiženými zeměmi budou Rusko, Čína a Indie, protože jejich hospodářské systémy se budou vzájemně podporovat. Nepokoje v Německu a Evropě potrvají do podzimu roku 2016. Pak budou ukončeny zásahem ruských a čínských vojsk, o který požádají evropští vládci.

250436

10.8.2011 22:14

Proroctví palmových listů-2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 250379

Hospodářskou základnou nové společnosti bude bezúrokový finanční systém, který bude vyzkoušen a pak natrvalo zaveden v roce 2048. (Arabské banky půjčují už dnes peníze bezúročně, protože Korán zakazuje brát úroky; banky místo toho účtují jen poplatky za zpracování podmínek půjčky a vedení účetnictví. Mimochodem, rovněž Bible zakazuje půjčování peněz na úrok - pozn. autora.)
Rozkvět nové společnosti bude podpořen i používáním alternativního zdroje energie. Tento zdroj byl v Evropě objeven a zkoumán již počátkem 20. století, praktického uplatnění však dojde až nyní. Tato energie bude nazvána po svém objeviteli. (Pravděpodobně je myšlena tzv. Teslova energie - pozn. autora.)
Ona energie nepoškozuje životní prostředí tak, jak je zatěžovaly
dříve používané energetické zdroje. Bude také k dispozici prakticky v neomezené míře a její používání bude zdarma.
Půda a vodní zdroje se nebudou nacházet v soukromém vlastnictví. Prosadí se totiž poznatek, že nikdo si nemůže činit majetnické nároky na něco, co tu bylo už dávno před ním a bude tu i dlouho po něm. Nadále však bude mít každý člověk právo mít ve vlastnictví dům, který si koupil nebo postavil. Po roce 2049 dojdou lidé k poznání, že ve vesmíru nejsou sami. Při likvidaci a nápravě škod způsobených přírodními katastrofami budou v Evropě a na Blízkém východě nalezeny artefakty, u kterých se jednoznačně prokáže jejich mimozemský původ. Tento objev bude
mít dalekosáhlý dopad na náboženské a filozofické systémy.
Období od roku 2049 se ponese ve znamení počátku nového, spirituálně orientovaného věku, nadcházející satya jugy.

250438

10.8.2011 23:47

RE: Proroctví palmových listů-2

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 250438

Kdepak listy, ty už jsou dávno pasé. Původní název v indiánštině "Napalmové proroctví" bylo špatně přeloženo jako "Na palmových listech". O vyplnění tohoto proroctví se postarali vizionářští, stateční, úžasní, odvážní a po všech stránkách dokonalí američtí rambové http://www.geschichteinchronologie.ch/as/vietnam/v...

250447

11.8.2011 9:15

RE: Proroctví palmových listů-2

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250438

Člověče, a kolikrát jste si půjčoval peníze od arabské banky? Samozřejmě že i tam se platí úroky. Jen se to nesmí nazývat úroky.

Viz: http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_banking

Proto zaplatíte Riba poplatek, což je náhrada úroku. Tamní modely půjčování se od místních sice krapet liší (sdílení zisku (Mudharabah), zabezpečení/pojištění (Wadiah), propojení byznysu (Musharakah), vícenáklad (Murabahah), nebo pronájem (Ijar)).... ale ne zas o tolik... Ani Islámské banky jesou CHARITA...

A na tu energii se vážně těším, nemohl byste mi poslat prosím nějaký malý pármegawatový generátor této energie... dobře zaplatím, i když to má být zdarma (jak inzerujete) tak nezůstanete škodný.... [mrknutí jedním okem])

250490

11.8.2011 9:42

Zase Waterfall kecá.

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 250490

Mám zde několik přátel, kteří si u arabských bank půjčili a mohu říci Vodopáde, že zase kecáš a lžeš.
Není půjčka pro každého, je tam nutné mít známé, ale banka třeba v Dubaji půjčí,úroky se neplatí, ale banka jde do rizika s klientem - když klient na podnikatelském záměru prodělá, prodělá i banka, když vydělá, podělí se s bankou o zisk,jehož podíl je dopředu smluvně podepsán.
Samozřejmně si banka klienta oklepne a její odborníci uváží do jakého rizika jdou.

250498

11.8.2011 15:45

RE: Zase Waterfall kecá.

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 250498

Přečti si znova můj příspěvek a zeptej se svých arabských přátel - copak profit sharing/sdílení zisku (Mudharabah) není to co popisuješ? To že dáš věci nový název nemění nic na principu.

Zisk je nějaké vydělané % z investice, tedy úrok získaný z peněz, které jsem utratil/investoval. Tento úrok z investice se pak dělí mezi banku a klienta. Banka tedy získává co? Úrok! Pokud klient prodělá, banka má zajištění (proklepne si ho) a do velkého rizika ztráty tedy nejde. Stejně jako u nás. Taky se hodnotí úvěrové riziko a taky se zajišťuje zástavami. Pokud u nás klientův projekt zkrachuje, taky banka tratí - odepíše nedobytný úvěr - měla-li špatné zajištění...

Pořád nevidím ten rozdíl! Kromě toho, že se úrok nazve Mudharabah a jinak se vypočítává.... A navíc ti tady zdarma dávám kursy bankovnictví - lekce základní škola...

Pěkně ses teď ztrapnil. Asi i před svými přáteli!

250546

11.8.2011 22:24

RE: Proroctví palmových listů-2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 250490

Nevím jak to chodí, ale bral bych to tak, aby banky měly nárok na pokrytí svých oprávněných nákladů, ale ne už přemrštěný ZISK!! Právě úroky jsou vytvořeny za účelem bezpracného zisku.. Ovšem to se v kapitalismu nikdy nestane, protože zde je zisk MODLA a CÍL všeho snažení. Co se týče té energie, tak nevím zda třeba zrovna Vám osobně bude dopřáno ji používat, ta má sloužit jen dobrým lidem a Vy by jste na tom chtěl určitě vydělávat.. Přečtěte si to osobně, stojí to za to, adresa se dá vyhledat na webu. Mějte se..

250590

9.8.2011 22:03

Jedno zcela proste a genialni rezeni

Kadlik 88.?.?.?

Mam prosty a jednoduchy reseni udelame z cely antarktidy trestaneckou kolonii a zavreme tam vsechny svetovy bankere a politiky a od te doby budeme mit na svete mir a neuveritelnou prosperitu. [vyplazený jazyk]

250347

30.10.2011 12:54

Blabol

Stavropopis 90.?.?.?

Co to je proboha za blabol...? To je na cenu zlateho Lenina!

256243

20.4.2015 21:38

Pravda o důchodech

Najbrt 83.?.?.?

Podívejme se "pod sukně" dnes záměrně rozšiřované lži, že stále méně pracujících nemůže "uživit" stále více důchodců. Není to tak dlouho, kdy jeden zemědělec uživil jednoho nezemědělce. Dnes jich uživí cca 150 ! Obdobné je to s nárůstem produktivity i v jiných oborech lidské činnosti ! Takže bychom se měli ptát kdo rozšiřuje tyto účelové lži a komu tedy slouží !!! Odpověď nebude příliš složitá - kolik peněz získá zahraniční kapitál na českém důchodci a kolik na českém dělníkovi ? Při odtoku cca 300 mld. ročně na dividendách ze zisku podniků zahraničních vlastníků a dalších cca 500 mld. ročně převáděných formou "daňové optimalizace" těch samých jistě není třeba více dodávat ! Takže naši vládnoucí přisluhovači zahraničního kapitálu se budou vždy snažit zachovat a prohloubit stát globalizované robotárny a "optimalizovat" tudíž náklady na ty, kteří již na cizí kapitál nepracují ! A v Řecku jde dnes především o vykořenění malovýrobního způsobu obživy národa a jeho bezvýhradné podrobení zde zmíněnému způsobu "globální robotárny" s odvodem zisků do zahraničí ! Dluhy jsou tak pouze prostředkem k tomuto cíli.

331569

Tuto stránku navštívilo 7 609