Diskuze k článku
500 milionů otroků dluhu: Evropská unie je neofeudální kleptokracií
Příspěvků 48
Nejsem přímo člověk s ekonomickoým vzděláním, ale ekonomika mě baví a už 7 rokem pracuju jako finanční konzultant. Nejdříve jsem věřil svým školitelům, že tahle forma pojistek, účtů, investic je pro mé klienty jediná, která jim vydělá. Výsledek: Investice jsou ve ztrátě už několik let, pojistky chrání sice běžné věci, ale v případě nároku na plnění, se vždy najde důvod krátit. Levná hypotéka byla jen první rok a teď nutí klienta dělat věci, které by jinak nikdy neudělal (prostituce) aby byl schopen splácet. Udělal jsem tedy přehled souvislostí v produktech, které mohu klientům nabýzet a vyšel mi velice malý seznam zdravých možností. Ve výsledku si sice skoro nic nevidělám, ale zato jsem si narovnal vztahy (i svoje záda) a za svoji práci se nemusím stydět. Poučil jsem se s rodových kořenů svého národa. Článek je trochu krkolomný, ale v podstatě vystihuje realitu.
2.8.2011 2:35
RE: Napsat tento článek chtělo odvahu
lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?
Reakce na 249612
Neni to pouze Evropa v katastrofalni situaci, podivejte se na USA, na Afriku, Asii, predevsim Japonsko a australie ta "nejbohatsi zeme na planete na jednotlivce? Ziji v Queenslandu ,je to stat s 5 milliony obyvatel a nehoraznym dluhem 85 billionu dollaru. Myslite ze tento dluh je splatitelny.Pouze totalni blbec tak muze myslet.Nase vlada od nas musi vydrit 580 000 dollaru kazdou hodinu,14.5 millionu kazdy den a 5 500 000 millionu rocne. Je to mozna neuveritelne ale je to tak. Je par zemi na teto planete ktere nejsou cleny teto zlodejny, prevazne jsou bombardovany na padrt a kdyz ne tak pravdepodobne maji jakousi "demokratickou revoluci". Tato situace se bude muset zmenit. Kdy a jak zatim nemam poneti, ale udrzet se rozhodne nemuze.
Každé impérium teto země se jednou zhroutilo. Ne jinák to bude i s tímto.
Koukam ze se QLD ten dluh snizovat dari.
http://www.debtclock.com.au/
Za jakou cenu nevim to byste moh popsat, to vite clovek uz pomalu nevi ze nejaka Australie existuje natoz co se tam deje, o zbytku sveta nemluve. Sionisticka media melou porad stejna temata USA, USrael, EUarabie...
(Akorat v tech cislech o dluhu mate ale krapet chaos neni to 85 bilionu ani trilionu ani miliard).
3.8.2011 1:53
RE: Napsat tento článek chtělo odvahu
lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?
Reakce na 249717
Maglais v tech cislevh rozhodne nemam, pochazeji od clena QLD parlamentu Je to otresne ale je to tak. Dohromady 85 tisic millionu dollaru. Po te nasleduji dluhy okresnich vyboru privatnich firem a osobni dluhy s tim skonci totalni ekonomicke otroctvi. Tato situace je naprosto stejna v CSR, USA, a kdekoliv jinde na svete.bankeri a bohati se nam smeji do oci. Proc tak obrovsky dluh tady?. no je podlozen uhlim, plynem, olejem, medi, bauxitem, uranen,zemedelskou vyrobou, dvaceti milliony kusu dobytka ctyriceti milliony ovci z nich vlny a dvacetipeti milliony tun obilovin vypestovanych rocne
Lakomství je zákonem ekonomiky. To je základ ideologie a korporace prosazují celosvětově. Z článku Israelis Angry At Their Super-Rich Too:
Centrální banka Izraele uvedla loni v červnu v parlamentní zprávě, že 16 obchodních společností kontroluje polovinu peněz v zemi. To je 0.000002% populace (ze 7.746.000 židovských obyvatel) vlastní polovinu peněz. Je to lepší číslo než v USA, kde 0.0000001% populace vlastní polovinu veškerého majetku. Top 40 lidí, vlastní tolik bohatství, jako 50% Američanů. Dokonce „Organizace pro rozvoj a hospodářskou spolupráci“ (The Organization of Economic Cooperation and Development) v loňském roce přiznala, že koncentrace bohatství v Izraeli je problém.
Píše Ms Linda Carbonell v souvislosti s demonstracemi v Izraeli.
Bernie Sanders (no nejen on) lamentuje ze v USA je to cislo 400 lidi co maji bohatstvi jako spodnich 150 milionu lidi tedy 50% Americanu.
"...top 400 individuals owning more wealth than the bottom 150 million."
http://www.rawstory.com/rs/2011/06/03/sanders-to-o...
(To jenom abychom tady nevytvareli nova ciselna dogmata jinak OK.)
>http://www.rawstory.com/rs/2011/06/03/sanders-to-o...
>(To jenom abychom tady nevytvareli nova ciselna dogmata jinak
>OK.)
Díky pane r.k. US má tuším 310 miliónů obyvatel, číslo odpovídající 0.0000001% může být 310, což mohou být rodiny, nevím, cituji z článku. V každém případě sociální nerovnost je zcela nepředstavitelná a vzrůstá.
Žijeme na vrcholu kupecké doby temna , až naše děti posoudí rozsah tohoto podvodu, pokud se jim podaří z něj vymanit. Kdo by měl následovat? Jaká společnost bude pokračovat? Na přelomu Věku lze očekávat různé možnosti.
Rovni a rovnejsi existovali vzdy nazvy sa menili a postata zostavala. Na zaciatku bolo rovnejsich mozno rozoznat jednoducho, mali proste fyzicky na to, aby ostatnych vykoristovali... to bola doba vselijakych nacelnikov, atamanov, warlordov a podobne.... Udrziavat tuto fyzicku prevahu bolo ale pre vykoristovatelov narocne a vyvijali mechanizmy ako to cele zlacnit. Prisla doba kedy rovnejsi vznikali "dedicne" to bola doba otrokarov, zemepanov slachticov, feudalov.... So zvysujucim sa vseobecnym povedomim bolo stale tazsie toto v mysliach vykoristovanych obhajit. Tu sa prud rozdelil na dva smery... jeden sa vratil k fyzickej prevahe, to boli vselijake diktatury. Druhy (a s odstupom casu mozno povedat ze efektivnejsi) smer sa pokusil vsugerovat prostemu obcanovi, ze ak sa ma zle, tak preto ze je neschopny a moze si za to sam, zamotat ho do spleti neprehladnych noriem a pravidiel. No a to je stav kde sa aktualne nachadzame. (aby sme na nic nezabudli tak este existuje dalsi smer... duchovny kde rovnejsi maju akoze tak nejak "zhury dano" a prostemu obcanovi slubuju ze bude odmeneny neskor.... vacsinou po smrti )
Pride zmena? ANO pride. Zmiznu "rovnejsi"? NIE. Najdu sa nove sposoby ako s beznym obcanom vyjebat.
si prošli přežraností materie,pak,aby nezcvokli,pohrávali si s východní filosofií,jen niterná zralost s opravdovostí dokázala s Harrisonem změnu životního stylu...v Česku jsou ve stadiu rozežranosti a katarze z přežranosti je ještě poněkud vzdálená....takže,milý Moudrostraku,PRAVICUJME, KÁCEJME,TUNELUJME,na lidi se vykálejme...
1.8.2011 12:30
Precitajte si moje 2 clanky o FEDe a svetovom fungovani ekonomiky
myslim, ze sa mi dost dobre podarilo opisat ako funguje system FIAT MONEY a ako na tom medzinarodni banksteri maju nad nami jednoznacne navrch. Viete o tom, ze vo FEDe teraz prebehol audit? Mate tam v druhom clanku odkazy aj moje vyvody. A v prvom clanku som presne odhadol to, co, teraz audit potvrdil. Netrpim ziadnou formou namyslenosti, ale po precitani mojich zhrnuti budete podstatu a suvislosti svetovej ekonomiky a financii chapat asi lepsie ako ekonom s vysokoskolskym titulom
http://dolezite.sk/SYSTEM_MOCI_jeho_ekonomickopoliticke_prejavy_suvislosti_197.html
http://dolezite.sk/Dolar_urcite_stracne_padne_85.html
Že se lidský svět musí změnit aby nezanikl, jelikož "dvoumoudra" nemají na této planetě potřebné přirozené předpoklady pro žití bez technické civilizace, to přinesl jako poznání už jakýsi starověký Ježíš Kristus coby křesťanství a novodobě znovuobjevil jakýsi Karel Marx v komunizmu. Až na entitu nazývanou Stvořitel, se obě tato poznání od sebe v ničem neliší a sama entita Stvořitel je pro existenci člověka svojí nepředstavitelností o jejím výskytu, naprostou marginalitou.
Oba tyto proudy jsou tedy programově totožné a nic by jim nemělo bránit to "království boží", alias komunizmus, už ze samotného pudu sebezáchovy začít realizovat a ne se místo toho vzájemně dehonestovat. Problémem je ale sama lidská rasa, ovládaná přednostně svými pudy a stereotypy i v tělech protagonistů kteréhokoliv z uvedených poznání. Člověk i dle Bible bude vyžadovat pro svůj přerod na inteligentní bytost nejméně 1 000 let, tedy desítky generací, přičemž nejsou známy mechanizmy jak z nastoupené cesty o níž se ani neví kudy a jak povede, nesejít do bludiště slepých ramen. Dosavadní průběh dění majícího naději nahradit stávající éru kapitálu něčím perspektivnějším, ale nedává téměř žádnou šanci na realizaci cíle nenásilnou formou, čímž pak nakonec nezbude, než přece jen ty lidi přimět k cestě do Ráje - klackem...
Leda... Leda by přišel dostatečně silný podnět hodný toho úkolu. Tak silný, že ho nebude lze nikým z lidí prohlásit v jakémkoliv směru za jakýmkoliv vývojem překonaný. Tak silný, že nejen dokládá nenáhodnost uspořádání našeho nejbližšího kosmického okolí materiálně, nikoliv jako bylo dosud možno pouze metafyzicky, ale lze z něho i odvodit, dovodit, či dedukovat samotný vznik a účel života, ve všech jeho formách. Tu nejvyšší, s vloženou inteligencí k "obrazu jeho", nevyjímaje...
Jak známo, "bez práce, nejsou koláče" a ceníme si zejména vlastního vynaloženého úsilí při hledání pravdy, která v tomto případě je prostě nepřehlédnutelná, svým sepětím s čímsi až dosud známým coby poslední zachovalý div starověku...
Tak mnoho štětí v nalezení toho poznání, na něž byl i zde již párkrát podán odkaz. Po jeho přijetí za vlastní pak angažmá ve snaze o lepší lidství přijde jako mnohem snazší a i účelné...
po uvedení technologie samoudržbových (samoregeneračních) strojů lidem pomalu začne docházet že jsou ojebáváni. při zveřejnění technologie plně automatických robotů (s inteligencí) od těžby(recyklace) po konečný produkt (byty, domy, jídlo, šaty, lodě, auta atd.) lidem dojde že ráj je reálný a postupně k němu sami dospějí...
tak lehce poznamenal,že příští prezident České republiky bude SCHWARZENEGER,pardon SCHWARZENBERG...a již se odeesesáci páří s TOP9..a připojí se Koruna Česká...a vstanou noví NEVOLNÍCÍ...oni totiž již jsou...ležící,spící..v MATRIXU...
Kdyby jen Evropska Unie, to se tyka kazdeho statu, kde se penize pujcuji na urok.Jsme skutecne otroci, navic neskonale hloupi a ochotni se kvuli dluhum pobit navzajem.A pritom si staci polozit jednu malou otazecku, kdo je ten tajemny veritel, kteremu dluzi vsechny kapitalisticke staty sveta kolik realneho majetku mu tyto staty dluzi?Odpoved je sokujici, bohuzel jak pravil Ford, az si tuto skutecnost uvedomi vic lidi, vypukne svetova revoluce.
Právě nastal vhodný čas vrátit svojí bance debetní kartu na výběry hotovosti, nejlíp všechny dluhy jim splatit a taky uzavřít všechny druhy účtů, vypovědět spoření a pojištění snad jen vyjma nemovitosti, to má ještě smysl nějaký čas držet pro dobrý pocit než padnou a hlavně požádat zaměstnavatele o vyplácení mzdy hotově a přejít na hotovostní platby všude kde je to jen možné. Není to příliš pohodlné, ale nutné. )
Bylo by taky dobré začít uvažovat o založení očanské platformy pro masové odmítnutí placení daně z příjmů a povinných pojištění z hlavy, když už se nedá zatím vyhnout placení zvyšujicího se DPH na jídlo, zboží a služby. Nevidím jiné cesty jak tento režim položit.
2.8.2011 18:34
RE: Je čas na.rat těm ku.vám do huby...
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 249646
Jak chcete odmítnout platit daň z příjmu, v případě, že jste řadový zaměstnanec, kterému toto automaticky "odebere" už mzdová účtárna vašeho zaměstnavatele?
Pokud však znáte cestu, sem s ní - určitě ji bude mnoho ochotně následovat.
1. OSVČ přestat platit daně a všechna pojištění, ti ale bezhotovostní systém většinou potřebují k přežití. 2. V zaměstnaneckém poměru rozhodně přejít na hotovost (zaměstnavatel musí vyhovět, jen je potřeba pořádně zatlačit-jednota) a vypovědět všechny finanční proukty. 3. No a kdo byl v minulosti tak blbej, nepřemýšlel a u bank. lichvářů se zadlužil, tak tomu asi není pomoci..
U nas se lidi porad maji jako prasata v zite, to v nekterych oblastech delaji za 50kc denne a drzi pusu a krok, jeste mame dost velke rezervy, na nejake velke revoluce neverim, je to nesmysl, lide budou delat i jen za stravu a osaceni a spat pod mostem a pokud uz nebudou mit sily, jednoduse zemrou. Je zakonem ustanovene chovani cloveka a tim se musi ridit, jen si zkuste neodvest nejake dane nebo neco nezaplatit. Co nam naridi vlada, budem plnit a poslusne, nanejvys mozna nadavat v diskuzich, ale nikdy nic vic.
2.8.2011 18:37
RE: Neverim
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 249658
Pravdou je, že po zaplacení všech povinných "životních standardů" vám z průměrné mzdy (jste-li sám) skutečně zbude mnohdy jen těch 50 Kč na den.
Ani zdeleka netušíte, jaká hra se tu vůbec odehrává. Elementy, které vlastní centrální banky světových mocností (západních), vlastní i vás, vaše názory, váš život. Vytvářejí opozici k opozicím, ne opozici k vládnoucím třídám! To je každému jasné, alespoň že tak.
Nepřísluší vám přemýšlet o levely víš, oni moc dobře vědí, že se tu teď probíhá diskuse podobné těmto, vedoucí vždy jen do slepé uličky, záměrně ovšem!
Pravý smysl probíhajicích procedur, které skutečně probíhají za účelem vám zcela iracionálním a šokujicím, není hoden vašemu vnímání, respektive vy obyčejní nevolníci, otci totálních zaživa mrtvých budoucích otroků, nejste hodni k tomu, abyste znali komplexnější pohled na realitu, přeji příjemné klábosení v diskusích jako je tahle (vyjma mého příspěvku), budete šťastní, vždyť alespoň něco řeknu, jediný účel diskusí je, aby ti nešťastníci ulevili své zlosti a vypsali to sem, budou uspokojeni a budou si myslet, že jsou skutečnými bojovníky za svobodu...LOL! Kdybyste se na to raději vykašlali a šli přímo do ulic a formou komunikace na různých stupních skutečně vytvořili opozici? (která tu existuje, ale ve velmi extra nízkém složení) (nebudu jmenovat). Ne, vy to neuděláte a stále tu budete zbytečně plýtvat vaší ENERGIÍ. Nu, pokračujte, budeme spokojení
Opravdu ty neklábosíš anonyme anonymů, ale jenom kecáš!
Každá diskuze je přínosná,protože je zcela nepochybné, že si diskutující lidé vyměňují poznatky - více hlav, více ví!
Proto se takém snaží mocenské struktury vší silou zamezit výměně informací a umlčet všechna média, která jejich triky prohlédla
a snaží se říci, že král je nahý!
Pokud si někdo ulevuje od zlosti,tak jsi to ty sám, protože se vám cenzurním šmejdům nedaří Zvědavce a jiné podobné weby, kde se mohou lidé něco dozvědět, umlčet!
2.8.2011 10:20
RE: Příjemné klábosení / vyjma tvého příspěvku! /
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?
Reakce na 249668
Ale bohuzel, to co napsal je pravda.Kolik nas je, kteri vidime, ze jsme skutecni otroci a jasne vidime, ze pod plastiky hesel o svobode a demokracii se dostavame vic a vic do podruci obchodniku s papirovou iluzi?Brzy nastane takova kontrola mysleni, ze weby jako je Zvedavec budou v ramci boje proti terorismu bud zbaveny existence nebo dokonale infiltrovany a "zdemokratizovany".
Náhodou to napsal pěkně. Příspěvek jako vystřižený z Protokolů SSionských Mudrců, nebo z Katechismu zdravomySSlícího Žida .
Snad MoUdrostrak promine ta "S", ale nějak jsem v nich nalezl zalíbení. Navíc v nich vidím i určitou paralelu v používaných metodách. Nechtěl bych však ta skutečná dvě S urážet, protože Ti alespoň bojovali za Německo a tedy za vlast, kdežto tato S bojují pouze za mamon a moc.
MoUdrostrak zajisté kolegovi LC promine,
Strade Statali určitě, určitě, ale určitě neprominou
Revoluce NIKDY nepřišla ZDOLA. Vždy, aby byla úspěšná, musela mít KORMIDELNÍKA
Dnešní svět okolo nás + a neotřesitelné zaklínění Čínské lidové republiky, vedené "zlou" CommuniSStickou stranou Číny
má JEDINÉHO ARCHITEKTA
a tím byl a je(!) a naštěstí nadlouho zůstane
Prosazoval strategii "ZLÉ" „socialistické tržní ekonomiky“ a otevřel Čínu světovému trhu.
Převzal zemi zpustošenou kulturní revolucí a dalšími maoistickými politickými experimenty - a pomohl ji přeměnit v jednu z nejrychleji rostoucích ekonomik světa.
Pokud půjdeme do hloubky, do hloubky, ale doopravdy do samé hloubky,
kde zaklínil nezdolatelný KRUCIÁLNÍ KÁMEN nedávné i současné Číny,
tak zjistíme, že je to v maličkosti:
Za CORRUPCI kulka nebo špagát!
Vrchnost, všichni nájemní Shabes/GOJ/im po celém "HODNÉM" "MEzinárodním společenství" se můžou usoužit a upřemýšlet, jak se "zlým" žlutým COMMUNIST/ům dostat do infrastruktur, mediálních sítí, strategických bank a armády, ale OUHA!
Žádnému Číňanovi to nestojí ZA TO! Buď už z vlastenectví a radosti z potupy "hodného" ZÁPADU a/nebo se strachu o krk a majetek rodiny.
Domnívá se někdo, že by v Číně mohl existovat Veškrna, Klaus, SaŠŠka Vondra, NášPánKnížePán, PadákoKrejčí, MaŠŠinFühra či ZpívajícíPěnice s Bartákem?!
Že by tam prošli Pandury, Internety do škol, Vykradení ČSA, ProMoPro...?! Proč staví Číňané dálnice až v Polsku?!
A za hubičku proti "hodným" firmám sponSSorů ODS, TOPky i ČssD?!
"Zlý" Rudý Siao studoval v Paříži během úpadku Francie mezi WWI a WWII. Poznal, jak funguje a s čím padá jak kapitaliSSmus, tak kolonialiSSmus. A vhodně proti nim naočkoval své dočasné poddané v Číně.
I když nezastával formálně úřad prezidenta (nejvýše se "dopracoval" postu místopředsedy vlády), byl faktickým vůdcem "zlé" Čínské lidové republiky od konce 70. až do počátku 90. let 20. století.
I kdyby pravicující nejen čeští zinkající Pepíci a Lídl/ující Mařen/ky viděli http://www.csfd.cz/film/12325-dokonaly-dzentlmen/ stokrát,
stejně z dluhů, pro/exekutorských pastí a pastiček
NIKDY SAMI =bez POMOCI SHORA=nevybřednou!
2.8.2011 14:32
RE: Příjemné klábosení / vyjma tvého příspěvku! /
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Reakce na 249718
> Domnívá se někdo, že by v Číně mohl existovat ... ?
Cituji:
Na osmnáct tisíc zkorumpovaných čínských komunistických funkcionářů uteklo za posledních patnáct let ze země i s úplatky v odhadované výši 123,6 miliardy dolarů. Informace vyplývají ze zprávy zveřejněné na webu čínské centrální banky. Viz http://zpravy.e15.cz/zahranicni/ekonomika/zkorumpovani-cinane-vyvezli-ze-zeme-124-miliard-dolaru-661669
A co ti chytřejší, kteří dokázali majetek z úplatků legalizovat a neutekli? A co ti ještě chytřejší, kteří se dostali k majetku sice legálně, ale takříkajíc na hraně zákonů. Tedy nemravně?
V Číně dnes žije cca 130 dolarových miliardářů a PŘES MILION !!! dolarových milionářů. A jejich počet raketově roste. To je výsledek té správné levicové politiky čínských soudruhů? "Tak je to správne, tak to má súdruzi byť?"
.. Mily prispevateli "Vojto". Take napriklad ve Spokojenych Statech Emerickych ziji nejaci "mylyonary" a rostou houby po desti. Oni. Jako .. A je to ten "spravny levycovy polytyka", protoze soudruh cerny ( synonymum k "fasoun" neplest dohromady .. ) brezident ted s temi z "Narodniho Emerickeho Shromazdeni" zvednul strop a rozsiril futra ..
.. Tak je to správne, tak to má súdruzi byť?" .. emerycky soudruh neni jenom takovy dajaky posraty cinsky soudruh, emerycky soudruh - je ultra tupl soudruh, akorat - kdyby si ve svete nenakradl, tak chcipne jako "deemograticka nevydytelna paka" .., a to vy - prispevateli mily Vojto ..., rostou houby. Sbirate rad houby ? Uklidnuje to, a clovek u toho az tak viditelne neblbne ..., i ty paky rostou ..., urcite je uvidite ..
S houbami bych moc nepočítal. Nedávno jsem zaznamenal článek, že Češi nasbírají ročně v lesích za několik miliard hub a lesních plodů. Jen tak pro nic tam ten článek nebyl. Nejlepší ministr financí v Evropě, na světě a možná v našem kvadrantu galaxie zcela nepochybně chystá nějaké houbovné, borůvkovné, či nějakou komplexnější sadu "lesních daní". To by tak hrálo, aby lůza jen tak zadarmo šmatlala po lesích a žrala co příroda dá, to se nebude trpět !
Pane MoUdrostrak, napsal jste zkrácený komentář jak funguje čínský společenský model. Až na větu: tak zjistíte, že je to v maličkosti s vámi souhlasím. Ta maličkost však vyplývá z procesu, který lze nazvat vědecké směrování mysli opřené o tisíciletou úspěšnou praxi. Není to nic nového. Nejdříve Védy a později buddhizmus, jejich rišiové, to jasně analýzovali. Kupř.: buddhizmus viz Dhammapadam, mysl 42:
Způsobit veliké zlo může ti nepřítel,
nebo i nenávist.
Mnohem však větší zlo způsobí mysl,
jež špatně je vedena.
Bez morálních základů nelze vybudovat společnost která přežije. A právě tento aspek společenského vývoje západní hemisféra přehlíží. Bohem jsou peníze a smyslový požitek. Morální základy jsou dlouhodobě ničeny. Viz Protokoly: Uvolníme nebývalé kurevnictví a zničíme gojskou mládež, nebo soukromé věznice a zneužívání psychiatrie a farmaprůmyslu. Jaké škody tato filozofie a směrování společenského vývoje západní společnosti přineslo vidíme dnes a denně, a to je pouze začátek. Další neúspěchy budou následovat. Jsou totiž neodvratné.
Bohužel se přiznám, že o Číně nemám vůbec přehled. Zaráží mě ovšem určitý rozpor, kdy je na jednu stranu tvrzeno, že dělníci pracují v nelidských podmínkách, kde o bezpečnosti práce, různých ISO, akreditacích a certifikacích nikdy neslyšeli, navíc za téměř nelidské platové podmínky podobající se spíše otrokářství, ale na stranu druhou se dovídám o tradici, kde se děti starají o své rodiče až do smrti. Evidentně tedy musí vydělat dost, aby uživili nejen sebe a bydlení (byť třeba "jen" společné), ale i své rodiče. Protože jsem v podstatě údržbář a tedy spíše než cokoli jiného dnes tzv. socka, nedovedu si představit, že bych to utáhl ze svého platu u nás v demokratické a dokonalé České republice.
Je zajímavý kontrast pozorovat, jak zloděj v Číně je nucen v podstatě emigrovat, aby si zachránil kejhák, kdežto u nás je kupříkladu vyhlášen nejlepším ministrem financí .
Podle toho mála, co jsem slyšel nebo četl já, si brutální vykořisťování zaměstnanců prosadily západní (především americké) firmy, jejichž investice Čína dlouho nutně potřebovala. Pokud jde o způsob života, představuji si to tak, že se v rodině na studia, na lékaře nebo na důchod skládají. Ale to jsou jen moje mlhavé představy, také by mě zajímaly postřehy někoho, kdo zná čínské reálie z vlastní zkušenosti.
.. kdežto u nás je kupříkladu vyhlášen nejlepším ministrem financí ..
-----
.. A to je prave ta deemograzie !! A v Cine to nemaji !! Jsou to pomyleni teroristi. A nejezdi na exkurze koukat do komina ..., a az je osvobodime, tak budou mit taky slavneho ministra financi, a cumet do komina budou kazdou nedeli. A kdyby se cukali, - osvobodime je jeste jednou, kazdy si postavi svuj komin na hypoteku a bude do nej koukat kazdy den. Banda jedna sikmooka, zluta a popiracska !! A vsechno "daruji" nasi deemograzii, stejne jim je to na prd, - kdyz maji cumet smutne do komina a vzpominat na .., sakra, - no na ten .. vsak vite, no .. - jak je to ted ten zakon ..
Pane Steve, prosím už toho nechejte, nebo hrozí nebezpečí, že se do vás zamiluju ( a to nepatřím k té šťastné 5% většině)
3.8.2011 16:59
RE: Příjemné klábosení / vyjma tvého příspěvku! /
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?
Reakce na 249791
No kdyby opravdu chtěli, mohli bychom jim tam poslat Kradlouse. Jen netuším, jestli na něj neplatí nějaká konvence o nepoužívání zbraní hromadného ničení a také si nedovedu představit, že bych třeba já osobně byl tak krutý. Každopádně, kdyby tam začal dělat ministra, do dvaceti let je Čína s počtem obyvatel níž než Grónsko, čumět do komína budou jezdit povinně a jména obětí dokážou vyjmenovat zpaměti.
Nie som ekonóm a tak poviem svoj stručný názor. Súkromné banky, peniaze v týchto bankách nie sú kryte ako voľakedy zlatom a tak bankári požičiavajú fyzickým osobám aj štátom fiktívne peniaze. Ak súkromným bankám a bankárom vyhovie v legislatívnom procese ktorej koľ vek krajiny parlamentná pseudo demokracia bez prvkov priamej demokracie, tak ľudstvo ma podozrenie z korupcie na najvyšších miestach. Stačí 10 až 15 rokov takéhoto procesu vo svete a máme tu dlhovú krízu. Peniaze nemajú vlády, nemá majoritná väčšina a banky vám radi fiktívne peniaze požičajú, požičajú každému vo svete, lezú s ponukou na pôžičku až do postele v každej domácnosti. Takže s dlhovej krízy môžeme obviniť vo svete banky a nezodpovedných pseudo demokratov parlamentnej pseudo demokracie v každej krajine sveta s výnimkou jednej krajiny a to Švajčiarska, kde ľud krajiny si vydobyl kontrolu zástupcov ľudu prvkami priamej demokracie, kontrolu zákonov a medzinárodných zmlúv.
Kto ovláda a ako ekonomiku sveta? Odpovedia za mňa linky netu:
Inside job - CZ - Film o hospodárskej kríze
http://tvina.sk/index.php
Skutočná tvár MMF
http://www.zlo.cz/true-face-of-mmf-skutecna-tvar-mmf.php
Ing. Staněk CSc. na konferencii v Luhačoviciach, pravda o kríze, ekonomike, klamstvách a „blbej Európe“
Exkluzívne video:
http://www.youtube.com/watch?v=cj8C1plsB08&feature=player_embedded
Jozef Varga
2.8.2011 10:24
Pravym bohem lidstva je lichva sebevyvolencu, te se poddaji vsichni.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?
Rozumet bankovnictvi, znamena jit zpet do historie.
Je treba objasnit, vetsina penez nebyla v té dobe jese ani vytistena. Dukazy naleznete v
následujícím projevu zesnulého Lorda Beswicka, který se objevil v Hansard ze 27. listopadu
1985, svazek 468, sloupek 935-939, pod názvem
" Penezní zásoba a Soukromý bankovní systém.
"Lord Beswick upozornil na prohlásení kanclére vévodství Lancaster ze 23.cervence 1985, a
sice,ze 96,9 procentní nárust penezní zásoby v prubehu
petiletého období byl vytvoren
soukromým bankovním systémem bez orgánu vlády...
Tento ctihodný pán uvedl: Pánové, 10. cervna tohoto roku jsem se tázal vlády Jejího
Velicenstva, o jaké mnozství se behem petiletého období do poloviny dubna 1985 zvýsila
penezní zásoba. Je zajímavé, ze jsem dostal odpoved v procentech a nikoli v librách. Jelikoz
jsem se puvodne ministra dotazoval na sumu, doufal jsem, ze mi snad pozdeji vyhoví.
Odpovedí vlády z desátého cervna bylo, ze zvýsení predstavovalo 101,9 %, z nich pouhých
pet procent tvorily státem nove vyrazené mince a emise bankovek. Tech zbývajících 96,9 %
reprezentují nesmírnou sumu nových penez, ale také klícový faktor nasí ekonomiky.
-----------
Jinymi slovy dojdete k presvedceni,kdo je vlastne pravym vladcem vasi zeme a co jsou v podstate politici a nemusite na to mit ani ekonomickou skolu.Takze,banky si vytisknou tolik penez ,kolik potrebuji, jeste jinymi slovy,kdyby se nezaplatili trilliony dolaru,tak zvaneho dluhu,tak se take nic nestane,protoze hodnota dluhu byla utvorena prakticky ze vzduchu, tedy z niceho.Vytvoreni penez z niceho,co by dluh slouzi jen ajen uvrzeni popupace -naroda do otroctvi,pokud dopredu banky a kolaboranti neznici rodinu a vlastenectvi-nebolipatriotismus,ktery slucuji s nazvem fasismu.Jedine reseni je dluh statu ,prevest jako ruceniv konfiskaci majetku politiku,kdyz ne, tak nas politici prodaji do posledni hroudy rodne zeme,ze pod nadvladou bank nad zadluzenymi narody,potece krev i z kamene,jak nas stisknou.
-------
*1987: Edmond de Rothschild zakládá World Conservation Bank, která je urcena k prevodu
pohledávek ze zemí tretího sveta na banku za úcelem jejich smeny za pozemky techto zemí.
Je navrzena tak, aby mohli Rothschildové získat kontrolu nad
tretím svetem, který predstavuje
30% území povrchu Zeme.
-------
Kdyz, jdete do banky,tak, banka pujci penize na zaklade hodnoty vaseho majetku,kdyby jste nebyl schopen platit zpet bance ,tak ,banka sebere Vas majetek,udelejte to same politiku,ze muzou u banky udelat jen takovy dluh ,na zaklade jejich vlastniho majetku a uvidite tu zmenu i kdyby byli zucastneni jen 50%.
Feudalismus je postaven na vlastnictví půdy - nějakého panství, země, "státu". Obyvatelé nepatřící do rodiny feudála jsou de facto jeho majetkem a pracují pro něho výměnou za to, že na části půdy feudálem propůjčené mohou uspokojovat i své potřeby a je jim feudálem poskytována jakási vnější ochrana a zajišťována nějaká smluvená ochrana vnitřního pořádku. De iure platí obvykle zvykové právo, které opět dává pravomoc výkonu práva feudálovi a je věcí jeho výkladu zvyků, které v právních výkladech uplatní.
Je zjevné, že tato definice pro současnou Evropu rozhodně neplatí, a to dokonce vůbec v ničem; vlastnictví půdy je privátní a je každému ukradené, půda nemá v dnešní době prakticky žádnou hodnotu a rozhodně nepatří bankám. Co by s ní také asi tak dělaly? Právo si zde žije zcela vlastním životem a prakticky nikdo mu nerozumí...
Pokud bychom hledali alternativu k současnému evropskému uspořádání, spíš bychom se museli vrátit k Mussoliniho pojetí FAŠISMU jako méně radikální formě socialismu. Fašismus je typickou kolektivistickou doktrínou, která však apriori nezavrhuje soukromé vlastnictví čehokoli, včetně výrobních prostředků. V "Pojednání o fašismu" Mussolini v podstatě vykresluje vizi dnešní EU: VŮDCOVSKÝ PRINCIP je v EU nahrazen radami EU, tedy dnešní vůdce není jednotlivec, ale jakési nevolené, kýmsi nevoleným jmenované rady, nad nimiž není žádná (a vůbec ne demokratická) kontrola, a které jsou omezeny pouze tím, že jejich rozhodnutí musí schválit národní parlamenty (které nemají de facto jinou možnost - pokud neschválí, budou schvalovat tak dlouho, až schválí, jinak se nepohnou). To, na co autor naráží je HLAVNÍ A NEJPODSTATNĚJŠÍ EKONOMICKÝ PRINCIP FAŠISMU - a tím je KORPORATIVIZMUS. Fašistická Mussoliniho vize stojí na 3 ekonomických pilířích, zbvaných TRIPARTITA. Tu tvoří vlastník, zástupci zaměstnanců (lidu) a státu (vůdce). Mikroekonomika pracuje na principu tržního hospodářtví, ale pouze do míry dané REGULÁTOREM, který je opět postaven na principu tripartity.
Autor má asi na mysli, že vlastníkem téměř veškerých výrobních prostředků, stejně jako většiny dalších statků užívaných kolektivem jsou banky. V tom má pravdu, a to přesně také z korporativizmu logicky vyplývá. Pro feudalismus nebo kapitalismus jsou monopoly nepřáteli, protože brání jejich zejména extenzivnímu růstu, proto to přirovnání bank k feudálům nesedí.
Samozřejmě jsou v dnešní Evropě prvky, s nimiž Mussolini nepočítal, nebo které jsou s jeho Pojednáním v rozporu - ať je to právě uplatnění práva, které sice nese de facto výrazné znaky fašistického uspořádání, de iure lze ale proti těmto znakům podávat opravné prostředky, dalším rozporem současná multikulturní teorie (konflikt s národnostní a ideologickou podstatou státu) nebo národní zastupitelské demokracie (ovšem zase fakticky podříz...Automaticky kráceno
Zaoberám sa sledovaním ekonomiky už asi 4 roky /prakticky od prvých príznakov prichádzajúcej krízy ked mi väčšina ľudí nechcela veriť, že najaká kríza prichádza/. Medzitým som objavila tento web a som rada, že v čase, keď väčšina novinových webov je celá hotová z poklonkovania a spoplatňuje diskusné fóra k článkom, ktoré sú väčšinou s krížikom po funuse, tento web sa striktne drží svojej "kritickej podstaty". Bohužiaľ ale vo vyššie uvedenom článku autor opísal tvrdú pravdu, ktorú nám naše denníky nikdy nesprostredkujú. Naši vládni vazali nás skutočne predali bankám a ich poklonkovanie zaplatíme všetci našimi daňami, vyššími cenami atď. Euroval je v podstate najlepší nástroj na totálne uvrhnutie do otroctva obyvateľov celej EU a trvalé zabezpečenie si otroctva po celé ďalšie generácie.
4.8.2011 15:56
RE: Ola diskutéri, opatrnejšie s glorifikáciou Číny!
udo1 udo32112šzavinacazet (tečka) sk 188.?.?.?
Reakce na 249767
Čína má problémy, o akých sa nám tu ani nesní..
Pár ľudí tu v diskusii dáva Čínu tak trochu za príklad. Tiež tam je len komunizmus pre pár "vyvolených" a pre ostatných neporovnateľne tvrdšie otrokárstvo, ako v EU, či U.S., čo je evidentne len oveľa extrémnejšia forma fašizmu, ako tá západná, biblická. S tým východnými filozofiami "osobného duchovného rastu" a odvrátenia sa od "zlého materializmu" by som bol tiež veľmi, veľmi opatrný. Určite sa ale od nich čo-to môžeme naučiť. Ostatne tak, ako aj oni od našej kultúry.
Hodnotiť a vyberať! Nie opičáčiť! Hľadať a realizovať vlastné alternatívy aplikovateľné na naše podmienky a podľa možnosti aj globálne univerzálne, keď už sme všetci na jednej lodi a chceme interpretovať a využiť objektivitu globalizácie pre dobro celej populácie a nielen pre pár psychopatických jednotlivcov.
Zas a znova: Qui bono?
V koho záujme tak asi môže byť postupný prechod na tiché podsúvanie ešte fašistickejšej Číny, ako vzoru po úpadku vzorovo nevhodných(z hľadiska konzumu a globélne neprípustnej miery spotreby jednotlivca a spoločnosti) USA?
Jednou z obecne známych variánt z hľadiská dejín globalizácie a perspektív jej dnešnej fašistickej formy, je presun centra zo Švajčiarska(a Londýna, Wall streetu) do juhovýchodnej Ázie, resp. priamo do Číny. Za dnešnej geopolitickej situácie je to veľmi reálny strategický variant z pozície Globálneho prediktora a časti štruktúr jeho periférie.
Na postupnú tichú propagáciu mu slúžia aj nedostatočne ZVEDAVÍ návštevníci alterstrímových médii. Tie už dnes pomaly ale isto preberajú(alebo už prebrali) vedúcu mienkotvornú rolu a bývalý fascomainstím začína hrať druhé husle. Exmejnstrím totiž stráca, príp. stratil strategickú iniciatívu, keďže jeho protagonisti z veľkej časti prišli vzhľadom na objektívnu(tu neraz diskutovanú)zmenu logiky sociálneho správania(prevrátenie a od 50.rokov min. storočia postrezonančné zrýchľovanie sociálneho času) o predikčné schopnosti v rámci spoločenských trendov. Snažia sa už iba korigovať.
Sami papagáji na kľúčových pozíciach štruktúry výkonného aparátu periférie Globálneho prediktora strácajú dôveru v jeho schopnosti zvládať situáciu.
Keďže globálna mocenská pyramída je založená na dávkovaní metodológii(technológii) riadenia a informácii obecne, nie je jej výkonný aparát schopný samostatného koncepčného myslenia a riešenia neustále meniacich sa úloh vyžadujúcich komplexné nefragmentálne znalosti identifikácie objektívnych dominantných dlhodobých spoločenských a prírodných procesov a ich obecne perspektívneho udržateľného riadenia.
Z hľadiska Hierarchicky najvyššieho známeho dominantného systému sa javí byť tento vývoj determinovaný už v jeho podstate, čo je dobrá správa pre populáciu. Ide už len o to, uvedomiť si tento trend a využiť, resp. urýchliť ho. V tom momente jednot...Automaticky kráceno
Zdravím udo,
"Ola diskutéri, opatrnejšie s glorifikáciou Číny!"
Hmmm...takže Čína je len tiež ďalší článok mozaiky Veľkého projektora (GP).Ak sa nemejlím, tak ste pred nejakou dobou písal o Číne trošku niečo iné... Možno za chvíľu príde na rad aj Rusko a potom aj Shanghai...
Potom snáď príde na rad aj Shangri-la...
Čína má krvavú zástavu a 5 hviezdičiek na nej ( 1 veľká a 4 malé ), na rozdiel od americkej, ktorá má hviezdičiek 50 a EÚ, ktorá ich má stále 12, aj keď sa situácia od vzniku silne zmenila, hviezdičky nepribúdajú...
Ty, ako znalý filozóf, budeš určite vedieť vysvetliť tú symboliku z pohľadu "vyššej" komunikácie elít.
>Čína má problémy, o akých sa nám tu ani nesní..
Povedzme:
-cca 90 mil. nezamestnaných (komunistická krajina!)
-vyše 40% číňankov pracuje v poľnohospodárstve s príjmom pod 100 USD/mesiac
-12 až 16 hod. pracovný čas je úplne bežný ( tých čínskych "komunistov" úplne milujem ...)
-práca detí za pár juanov je absolútne bežná ( českí komunisti boli na nás za ČSSR veľmi dobrí - ďakujeme)
-dokážu vyrobiť a predať značkové rifle za 4 USD (tie za, ktoré potom zaplatíte v značkových obchodoch min. 50 EUR), alebo povedzme bavlnené tričko za 12 USD centov, ktoré kupujete za min. 20 násobok)...
-dokážu už vyrobiť takmer všetko na svete, hoci kvalita niekde silne chýba (všetci s nadšením kupujeme tie výrobky Made in China a krochkáme blahom, ako lacno to kupujeme...iné ani nie sú v obch. sieťach obyčajne k dispozícii, takže iné nám ani neostáva...)
-nejaký ten bilión USD v pohľadávkach voči USA (ak dĺžnik nebude vedieť platiť, tak...no veď je to jasné...)
Čínsky komunizmus produkuje miliardárov v USD, ako na bežiacom páse! Zvláštny komunizmus...skús udo filozoficky iný názov tohoto prazvláštného spoločenského usporiadania, alebo to teória ešte správne nepomenovala?
>Jednou z obecne známych variánt z hľadiská dejín
>globalizácie a perspektív jej dnešnej fašistickej formy, je
>presun centra zo Švajčiarska(a Londýna, Wall streetu) do
>juhovýchodnej Ázie, resp. priamo do Číny. Za dnešnej
>geopolitickej situácie je to veľmi reálny strategický variant
>z pozície Globálneho prediktora a časti štruktúr jeho
>periférie.
Hmm...to je ďalšia novina!!! Takže outsourcing výroby do JV Ázie a zvlášť do Číny je vrcholne plánovaný...každý uvažujúci si to myslí...
>Keďže globálna mocenská pyramída je založená na
>dávkovaní metodológii(technológii) riadenia a informácii
>obecne, nie je jej výkonný aparát schopný samostatného
>koncepčného myslenia a riešenia neustále meniacich sa úloh
Iste sú rozpracované mnohé varianty ďalšieho spoločenského vývoja z krátkodobého hľadiska (dlhová kríza štátov,mocenské uchopenie viacerých "islámskych" krajín...),ako aj z hľadiska dlhodobých procesov (povedzme snaha o NWO).
Podľa mňa pozitívna ...Automaticky kráceno
6.8.2011 0:16
RE: Ola diskutéri, opatrnejšie s glorifikáciou Číny!
udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 249935
re: Kysučan..Čína..
Na Číne je samozrejme aj mnoho pozitív a mali by sme sa mnohé veci od nich učiť. Tak, ako aj oni od nás. Zrovna tak islam. Jednotlivé aspekty jej kultúry a politiky treba však pozorne hodnotiť. Je to inak postavená kultúra. Má svoj vlastný koncept. Posledných cca.200-300 rokov jej však dominuje západný biblický koncept riadenia globalizácie. Z prognostického hľadiska je prirodzené, že tam GP má záujmy. GP sa správne na geopolitiku pozerá v zmysle hesla: "Keď nie my, bude mať záujem niekto iný..a..prečo by sme teda nemali mať záujem?"
Symboly Čínskej zástavy vyzerajú byť pôvodom marxistické. Marxizmus je odnož judaistickej ideológie(mat(r)ice) a tá(dnešná), ako vieme, pochádza z Egyptského dominantného satanistického(v zmysle zamerania nie na rozvoj, ale na zotročenie, deštrukciu proti cieľom HNR) kultu boha Amona. Judaistické komunity v číne sa volajú kaifeng, resp.Youtai, ako možno viete.
Čína ako jeden z reálne zvažovaných modelov globálnej fašistickej hegemónie(nemusí byť prevádzkovaná priamo očividne pod jej vlajkou, ako dnes U.S.hegemónia) je pretriasaná s prestávkami hodne dlho. Tradícia rôznych podstatou fašistických foriem vlády je tam dlhá. V Indii tiež. Z tohto pohľadu je India múzeum s jedným z vôbec najstarších známych protofašistických zakonzervovaných kastových spoločenských modelov.
re: komunizmus..
Ide o to, čo pod týmto výrazom chápeš a na akej úrovni myslenia sa pohybujeme. Od šialenej totálnej plutokratickej fašistickej genocídnej totality až po ideálny komunitný protokresťanský spôsob organizácie spoločnosti existujúcej v priamom neustálom kontakte s Bohom, schopnej identifikovať a kooperovať na Jeho cieľoch.
GP však vyzerajú nebyť v Číne tak celkom doma. Pracovali, vytvárali totiž podľa spomínaných dostupných dokumentov min. cca posledných 3.5-4.5 tisíc rokov západnú viac "materialistickú" Biblickú civilizáciu. Čína, východ, védická kultúra, civilizácia bola trochu viac "duchovno-informačná".
Hodnotenie nemôže byť statické. Situácia sa mení a vyvíja. Tak, ako aj ja, my. Objektívna Pravda z pohľadu usporiadania=MIERY=pravidiel a cieľov (HNR=HNS)Hierarchicky najvyššieho známeho systému(Boha) je v každom okamihu dejín jedinečná a konkrétna. V plnom rozsahu ju pravdepodobne pozná len Boh. My sa môžeme priblížiť jednotlivo a zároveň ako celok(kolektív,..ľudstvo). Statika v tomto zmysle sú dogmy a tie sú, ako sme to tu neraz rozoberali, neprípustné v akejkoľvek forme.
Ok udo,
>Na Číne je samozrejme aj mnoho pozitív a mali by sme sa mnohé
>veci od nich učiť. Tak, ako aj oni od nás. Zrovna tak islam.
>Jednotlivé aspekty jej kultúry a politiky treba však pozorne
>hodnotiť. Je to inak postavená kultúra. Má svoj vlastný
>koncept. Posledných cca.200-300 rokov jej však dominuje
>západný biblický koncept riadenia globalizácie. Z
>prognostického hľadiska je prirodzené, že tam GP má záujmy.
>GP sa správne na geopolitiku pozerá v zmysle hesla: "Keď nie
>my, bude mať záujem niekto iný..a..prečo by sme teda nemali
>mať záujem?"
Pochopiteľne, každý sa môže učiť od každého...☺ Preto asi ten multikulti smer, ktorý je zameraný na deštrukciu...
Učiť sa môže ozaj len ten, ktorý pochopil, čo sa má učiť, od koho a ako ho to môže obohatiť. Pretože, ináč je to len obligátna filozofická tiráda, ktorú zneužívajú momentálne novodobí politickí teamleadri ( verní služobníci GP v zmysle hesla: Kto nekradne, okráda svoju rodinu...) na rozvrat jednotlivých spoločenstiev...Multikulti nás obohacuje, ako radi hlásajú spolu s trúbami ala SME alebo Mladá fronta D(N)ES!
K tým symbolom to nebolo veľmi presvedčivé...A absentoval pohľad na nemeniace sa hviezdičky na zástave EÚ (možno maoista Barosso by to vedel vysvetliť, alebo komunistka Ashton).
>
>Čína ako jeden z reálne zvažovaných modelov globálnej
>fašistickej hegemónie(nemusí byť prevádzkovaná priamo
>očividne pod jej vlajkou, ako dnes U.S.hegemónia) je
>pretriasaná s prestávkami hodne dlho. Tradícia rôznych
>podstatou fašistických foriem vlády je tam dlhá. V Indii
>tiež. Z tohto pohľadu je India múzeum s jedným z vôbec
>najstarších známych protofašistických zakonzervovaných
>kastových spoločenských modelov.
Súhlasím, že kvázifašistické formy vlády v Číne a Indii sa vlastne schovávajú za niečo, čo vlastne vôbec nereprezentujú.A v Indii sahib model pretrváva doteraz.
A keď sledujem sionmédia, tak Čína je dlhšie permanentný nepriateľ č.1, ďaleko pred Ruskom.Takže tu si myslím, že GP to tam nemá ešte na ružiach ustlaté, hoci vonkajšie klišé môže silne zavádzať! Americkí šaškovia ( Obama a Hillary C.) tam pred nejakou dobou vystupovali ako služobníci...Takže, kto vie???
Samozrejme, že to čo je v Číne je jasný komunizmus v zmysle ídeí Mordechaja a rozpracovaných Maom, ale taký ešte hnusne zdeformovaný, ktorý využíva tie "dobré" duchovné zbytky konfucionizmu a taoizmu u čínskych ľudkov!
Záver Tvojej odpovede je silne filozofický, ako to TY udo vieš. Nič nie je nemenné...panta rei...žiadne dogmy...žiadna statika...všetko sa vyvíja...čo som dnes napísal, už zajtra nemusí platiť...
No jo...ďalšie kolečko krízy máme pred dverami, musíme sa chytiť lopaty, ako za starých "dobrých socialistických čias".
Vyhrňme si rukávy...
9.8.2011 17:13
RE: Ola diskutéri, opatrnejšie s glorifikáciou Číny!
udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 249970
re:filozofická triáda a rozlíšenie..
Áno treba hodnotiť: Čo je na Číne dobré a čo nie?
Ostatne tak, ako aj u nás, v USA, Rusku, Izraeli,..
Spôsoby priblíženia sa k Pravde(objektívnej realite z hľadiska maximálneho možného obecného prospechu a napĺňania potenciálu čo najväčšieho množstva ľudí)a kritériá sme tu rozoberali.
re:päťcípa hviezda, je, ako iste viete prastarý symbol.
Z hľadiska (ne)kultúrnej mat(r)icovej vojny ide o to, ako si ho interpretuješ ty a ako ho podvedome interpretuje masa, ak chápeš.
re: komunizmus..
Čo vlastne ty Kysučan chápeš pod výrazom "komunizmus"?
Deformované propagandistické klišé bokom prosím..
re: dogmy a panta rei..
Pravda je vždy v daný dejinný okamih konkrétna. Jej plnosť pozná asi iba Boh.
Moje výroky sú vždy na konkrétnu situáciu a kontext. Každý sa môžeme mýliť, čo však nemá s tzv.relativizáciou nič spoločné.
Ide o to, či DOSTATOČNE chápeš dominantné procesy globálne a vo svojom okolí a o tvoj postoj. Je to v skratke spomínaná metodológia približovania sa k realite. O tom sa tu stále dokola bavíme.
Zlepšil si sa.
Uvažuj, buď vnímavý, hodnoť a prehodnocuj!
Stále máš na výber, no zlé rozhodnutie v kľúčových veciach znamená z pravidla smrť. To je objektívna realita, nie bububu
Zdravím udo,
k môjmu chápaniu "komunizmu" bez nejakej propagandy:
Komunizmus je to, k čomu dejinne a globálne smerujeme. V krátkosti to vyjadím prienikom dvoch "okrídlenych fráz":
1)Každému podľa jeho zásluh, každému podľa jeho potrieb...
(tí, čo budú mať viac zásluh dostanú napr. ďalšiu ženu alebo
muža...☺ a ostatní to, čo k "normálnemu" životu potrebujú).
2)Miluj blížneho svojho, ako seba samého...
>Stále máš na výber, no zlé rozhodnutie v kľúčových
>veciach znamená z pravidla smrť. To je objektívna realita, nie
>bububu
Ale no tak. Nemusíš aj Ty strašiť, veď sionmédia a náboženské sekty to veľmi dobre zvládajú
Iste, v kľúčových situáciach to môže aj tak dopadnúť, že ťa TATO povolá na doplnkový kurz! Ale asi si mal napísať správne spravidla (obyčajne často) a nie z pravidla (logickejšie by tam bolo potom skôr z plavidla). Ale to len tak na okraj, aby si to niekto zle nevysvetlil, že existuje nejaké pravidlo na smrť.
Kysučan
Na pujcovani penez musej bejt vzdycky dva. Takhle mi to prijde dost zjednoduseny... Situace je spatna, ale za vetsinu dluhu si muzem samy. Neni to zadny velky tejemství a i kdyz se o tom moc nemluvy vetsina z nas "lidi" sme pekny blbci, ne kvuli bankam, vladam, ufonum nebo jinejm konspiracim, ale jednoduse protoze na to vetsina z nas sere a pak to tak vypada. (dukazem budiz muj pravopis)
4.8.2011 19:09
RE: Dluh jako kľúčový problém samozvaných "elitných" psychopatov.
udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 188.?.?.?
Reakce na 249828
Áno, máte pravdu TM v tom, že treba robiť osvetu základnej finančnej gramotnosti a dlhodobých nevyhnutných sociálnych dôsledkov úverovej činnosti už od ZŠ, doma, v médiách..
Potom nebude treba ani tvrdé mnohoročné tresty pre previnilcov za obzvlášť závažnú systematickú skupinovo organizovanú protispoločenskú trestnú činnosť bez nadsázky genocídneho charakteru. Jednoducho to bude tak jasné, že spoločensky bude takéto chovanie proste neprípustné a ľudí ani nenapadne robiť také sprostosti. Tak ako je teraz jasné, že nie je zrovna fit vbehnúť do škôlky a postrieľať tam decká.
P.S.: Prirovnanie je plne adekvátne, aj keď možno ešte trochu mierne..
Po postupnom zrušení úročenia zmizne stres a nie len, že bude nevyhnutne štátny rozpočet vyrovnaný, ale pri dnešných technológiách, úrovni mechanizácie, automatizácie a optimalizácii výroby vysoko prebytkový, ceny budú padať, základný plat pre každého narodeného občana od narodenia samozrejmý, sociálne problémy prakticky okamžite prestanú existovať a hlavne ľudia sa konečne sami budú realizovať, zamestnávať a robiť, čo ich baví a budú oveľa zdravší psychicky a následne fyzicky. Zobuďme sa teda z dnešnej ilúzie a poďme do reality. Že pár psychopatických cvokov žije na úkor celej populácie? WTF? Stačí to ľuďom pochopiť a ostatné začnú riešiť sami každý v rámci svojich možností a pozície. Ľudia sa rodia dobrí a nemajú afinitu k ojebabrávaniu(cielená patologická samo?výchova spoločnosti)!!!
Tuto stránku navštívilo 8 543