Diskuze k článku

Svaté mantry

Příspěvků 16

7.7.2011 6:38

Tohle ,tak zvanym zidum nikdy nemuze projit a to z jednoho duvodu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Cely zionismus,jez ma co delat se statem Israel je postaveny na lzi a oblbovani celeho nezidovskeho sveta.Oni mohou ucinit hlupaky-kolaboranty ve vsech vyssich oblastech lidske spolecnosti,ale cast inteligenc ea samovzdelanych lidi,obycejnych obcanu,vedi pravdu a to je zakladni kamen urazu.Tak zvani zide dneska,si prisvojili casti Bible ,jako dokumentu k jejich opravneni okupovat Palestinu a vrazdit Palestince za velke celosvetove podpory zionistu celeho sveta,ale,jak je videt i z rad zidovstva, kteri nejsou zionisty,ale,specielne zarazeny,co by sebe nenavidene a tak profesor Finkelstein a jini,jsou psychicky nemocni,zatimco rabin volajici po zniceni bile-krestanske civilisace a pouziti nuklearnich bomb na celou Evropu maji nervy v poradku.Takze,lzi,propaganda, terrorismus, uplatky a vse ostatni je zakladem statu Israel,ktery mohl byt v Ugande,napad Anglicanu, v Argentine,skupovani pozemku,v Australii,v Texasu a co zidovska autonomni republika na vychode Ruska a dalsich mistech sveta,procestovany,ale neexistujici Mojzis,jez je baji,ale ne zkutecnosti i podle israelskych archeologu,jakozto cely ten exodus a jine,jsou jen,jedna pani povidala.Kdo,co sazi,to jednou sklidi, Spojene narody na zaklade lzi,po terroristickem cinu jednostranneho vyhlaseni,nakonec priklepli stat Israel na mapu,existujici Palestinu,v ramci "zidovskeho vlivu v USA a jinde,jaksi nepriklepli, timto cinem uznali terrorismus jako nastroj politiky mnoha statu,prakticky uznali vsechny ty vrazdy,od Der Yasin,az po podminovani lodi s zidovskymi osadniky,vrazdou sveho premiera-Shamir,byvaleho terroristu a veskere dalsi akce mosssadu po celem svete, proste plitika bez srdce a svedomi,jen mamon a opium moci nad ostatnimi lidmi,je zakonem Israelu a i Spojenych Narodu a vsech patych kolon zionistu po svete, od spionaze proti hostitelskym zemim az po vrazdy,jako 11 Septenber,je jedno,ze na dve letadla spadlo pet domu,masinerie kontroli tisku a vseho ostatnihostejne nepredela zdravi rozum, takze tech 100 milionu obeti v Rusku a na Ukrajine je navrch toho vseho lhani.
Helen Thomas: Jews Control White House, Congress!
Friday, 18 Mar 2011 10:53 PM
Veteran US Journalist Helen Thomas said that Jews have "total control" over the White House and US Congress, telling Playboy magazine in an interview to be published in April, "Everybody is in the pocket of the Israeli lobbies."
Thomas, who covered the White House for more than six decades, was forced to resign from her position at Hearst Corp. last year, after saying in an interview that Jews should "get the hell out of Palestine" and "go home to Poland, Germany and the United States."

Hitler neni nenavideny za vrazdy,ale ,za to,ze zjistil pravdu.
*Adolf Hitler
‘Mein Kampf’ - ‘Of the Jew and the Lie’:
The foremost connoisseurs of this truth regarding the possibilities in the use of falsehood and slander have always been the Jews; for after all, their whole existence is based on one single, big lie, namely, that they are a religious community while actually they are a race — and what a race!

247479

7.7.2011 14:22

RE: Tohle ,tak zvanym zidum nikdy nemuze projit a to z jednoho duvodu.

Antiseptik 76.?.?.?

Reakce na 247479

Máme jedinou naději. Prolomit spojení mezi židy a sionismem. Stejně jako Americkou mezinárodní politiku mohou změnit pouze Američani, Izraelskou politiku mohou změnit pouze židé, tím že se budou distancovat od její arogantní agresivity. Chyba kterou dělají všichni slušní židé a Američané je, že se považují za Židy a Američany více než za slušné lidi. To se musí obrátit, napřed slušnost a pokud stát ke kterému patřím se nechová v souladu s mým přesvědčením musím ho nejen přestat podporovat ale musím se ho snažit změnit. V tom je musíme podporovat. Odnášíme si důsledky společně. Je to nerovný boj, jak Izrael tak USA dělá co může aby udrželi pospolitost lidu se státem a jeho politikou za každou cenu. Mají ovšem zatím možnost, situace není jako v nacistickém Německu nebo komunistickém SSSR, odpor se dosud netrestá hrdlem a měli by sebou hodit než bude.

247499

7.7.2011 9:35

Něco o sionizmu

ar_649 88.?.?.?

http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/li...

Jen pro upozornění, FF mi nahlásil při přihlášení, že https://www.zvedavec.org je "Nedůvěryhodná stránka" titulek: Rychle odsud pryč... [velký smích]

247481

7.7.2011 15:26

RE: Něco o sionizmu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 247481

>Jen pro upozornění, FF mi nahlásil při přihlášení, že
>https://www.zvedavec.org je "Nedůvěryhodná stránka" titulek:
>Rychle odsud pryč... [velký smích]

To je v pořádku. Zvědavec má platný certifikát posvěcený firmou Comodo jako kořenovou certifikační autoritou. Z nějakého důvodu některé prohlížeče nemají kořenový certifikát od Comodo v seznamu certifikačních autorit- Nevím proč. To varování ignorujte a přidejte si trvalou výjimku.

247503

7.7.2011 11:40

Jew

MilanL 90.?.?.?

Sionisté zřídili v Izraeli stát teroru a apartheidu, ze všech dělají antisemity, přitom velká část sionistů nejednou není ani židovského původu, zatím co arabové scela jistě semiti jsou.

247488

8.7.2011 3:34

Porad nechapu, cim se jako Izrael provinuje proti svetu.

pm22 99.?.?.?

Jo, rezoluci dnesniho OSN bylIzrael uznan statem. Odeslo do neho mnoho zidu, kteri prezili ww2. Pozdeji tam prislo mnoho zidu z Ruska ci SSSR, ale mnoho z nich odtud pochodovalo dal do USA a Kanady a mozna i jinam. To vim. Dobre.
Ale co jako delaji pernamentne spatne ? Dokola samy muslim, nekolikrat byl Izrael napaden. Arafat zaridil intifadu a od te doby jsou nepokoje na dennim poradku. Jeho pohrobci se dilem zmenili na Hamas a klidne cele dny se bavili strilenim kassamu na souseda a EU tam jeste strkala ci stale strka penize. Proc ?
Islam ma cile a jde po nich mnohem tvrdeji, nez jak chtel ci hlasal komunizmus - celoislamsky svet. A tady parta nevim jak slozena nadava a to docela odborne na Izrael. Kdyz jsem jednou neco napsal, tak mne nejaky psycho poslal majl, ze mne plati nejake izraelske ministerstvo.. Nevim co je to za blba. Ale jo, napsal to a asi s chuti. Proc ne.
Jenom porad nevim , co jako ten Izrael dela uplne spatne.

V Africe se nepremnozuji, protoze 3/4 deti zemre. To svetu nevadi. Hamasove v Gaze se hromadne zeni, po stovkach, odeni ve frakach a jejich krasne vysnorene 8 az 9- ti lete nevesty se usmivaji. Mam pocit, ze tady uz to tady nejaky znalec i obhajoval a dokonce v tom videl pro ty holcicky desnou zivotni vyhru.
Co se tu schazi, mimo teda jinych normalnich lidi, za spolek ? [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

247527

8.7.2011 13:53

RE: Porad nechapu, cim se jako Izrael provinuje proti svetu.

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 247527

a to fakt delate zadarmo z vlastniho presvedceni?

247548

8.7.2011 21:54

RE: To ja zas chapu cim se Izrael provinuje proti svetu.........

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 247527

Normalni lidi premejslej jinak! Kdyz prijdou squaters na Vas pozemek do Vaseho domu kterej vlastnite s oumyslem se Vam tam usadit a zacnou Vam ho okupovat, nicit a ohrozovat Vas na zivote tak se tech bezdomovcu budete snazit zbavit nebo je budete chtit jakymkoliv zpusobem zlikvidovat no a Palestinci delaj to samy. [chechtot]

247574

9.7.2011 4:09

RE: Porad nechapu, cim se jako Izrael provinuje proti svetu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 247527

My,to take nechapeme-"That a proselyte (convert to Judaism) under the age of three years and one day may be married by a priest."
Yebamoth 60b - http://www.halakhah.com/yebamoth/yebamot…

"A girl of the age of three years and one day may be betrothed by intercourse"
Niddah 44b - http://www.halakhah.com/niddah/niddah_44…

"A maiden aged three years and a day may be acquired in marriage by coition, and if her deceased husband's brother cohabits with her, she becomes his."
Sanhedrin 55b - http://www.halakhah.com/sanhedrin/sanhed…
Sex se zviraty ,dle "zidovskychzakonu".
Sex with dogs:

"It once happened at Haitalu that while a young woman was sweeping the floor (house) a village dog covered her from the rear (A case of unnatural intercourse ie anal sex), and Rabbi permitted her to marry a priest. Samuel said: Even a High Priest."
Yebamoth 59b
MISHNAH A girl of the age of three years and one day may be betrothed by intercourse … (Niddah 44b)
Samozrejme,krestanska devcata jsou vitana k vylozeni zakonu Talmud,to je to,co Hitler zakazal v Nurimberskych zakonech v Nemecku,jakosto i koser zabijeni domaciho dobytka.
Vložený obrázek
A maiden aged three years and a day may be acquired in marriage by coition, and if her deceased husband's brother cohabits with her, she becomes his
Sanhedrin 55b A maiden aged three years and a day may be acquired in marriage by coition, and if her deceased husband's brother cohabits with her, she becomes his. The penalty of adultery may be incurred through her; [if a niddah] she defiles him who has connection with her, so that he in turn defiles that upon which he lies, as a garment which has lain upon [a person afflicted with gonorrhoea].5 If she married a priest, she may eat of terumah;6 If any unfit person7 has a connection with her, he disqualifies her from the priesthood8 — If any of the forbidden degrees had intercourse with her, they are executed on her account,
Takze,krestansky svet si muze vybrat mezi zakony muslimu a zakony,tak zvanych zidu,ktery zakon si vyberete Vy,pro sve deti a pro svou zenu?
At je "vyber" jakykoliv,kazdopadne muzem za tuto situaci dekovat nasim zkoruplovanym politikum, kteri nas do takove situace vyberu uvrhli.
Z blata do louze -
. "Only recently our race has given the world a new
prophet, but he has two faces and bears two names; on the one
side his name is Rothschild, leader of all capitalists, and on
the other Karl Marx, the apostle of those who want to destroy
the other." (Blumenthal, Judisk Tidskrift, No. 57, Sweeden,
1929)*

247589

10.7.2011 5:53

RE: Porad nechapu, cim se jako Izrael provinuje proti svetu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 247589

Vložený obrázek
UN Resolutions Against Israel, 1955-1992

1. Resolution 106: "... 'condemns' Israel for Gaza raid"
2. Resolution 111: "...'condemns' Israel for raid on Syria that killed fifty-six people"
3. Resolution 127: "...'recommends' Israel suspend its 'no-man's zone' in Jerusalem"
4. Resolution 162: "...'urges' Israel to comply with UN decisions"
5. Resolution 171: "...determines flagrant violations' by Israel in its attack on Syria"
6. Resolution 228: "...'censures' Israel for its attack on Samu in the West Bank, then
under Jordanian control"
7. Resolution 237: "...'urges' Israel to allow return of new 1967 Palestinian refugees"
8. Resolution 248: "... 'condemns' Israel for its massive attack on Karameh in Jordan"
9. Resolution 250: "... 'calls' on Israel to refrain from holding military parade in Jerusalem"
10. Resolution 251: "... 'deeply deplores' Israeli military parade in Jerusalem in
defiance of Resolution 250"
11. Resolution 252: "...'declares invalid' Israel's acts to unify Jerusalem as Jewish capital"
12. Resolution 256: "... 'condemns' Israeli raids on Jordan as 'flagrant violation""
13. Resolution 259: "...'deplores' Israel's refusal to accept UN mission to probe occupation"
14. Resolution 262: "...'condemns' Israel for attack on Beirut airport"
15. Resolution 265: "... 'condemns' Israel for air attacks for Salt in Jordan"
16. Resolution 267: "...'censures' Israel for administrative acts to change the status
of Jerusalem"
17. Resolution 270: "...'condemns' Israel for air attacks on villages in southern Lebanon"
18. Resolution 271: "...'condemns' Israel's failure to obey UN resolutions on Jerusalem"
19. Resolution 279: "...'demands' withdrawal of Israeli forces from Lebanon"
20. Resolution 280: "....'condemns' Israeli's attacks against Lebanon"
21. Resolution 285: "...'demands' immediate Israeli withdrawal form Lebanon"
22. Resolution 298: "...'deplores' Israel's changing of the status of Jerusalem"
23. Resolution 313: "...'demands' that Israel stop attacks against Lebanon"
24. Resolution 316: "...'condemns' Israel for repeated attacks on Lebanon"
25. Resolution 317: "...'deplores' Israel's refusal to release Arabs abducted in Lebanon"
26. Resolu...Automaticky kráceno

247626

8.7.2011 19:51

Mír nebo pokračující okupace a anexe?

Dobroděj 88.?.?.?

Palestina, teritorium o rozloze naší Moravy, místo neuvěřitelného osudu palestinského národa, nikoliv nepodobného antické tragédii.

V roce 1921 zde podle zprávy tehdejší mandátní země, Velké Británie, žilo 91 % Palestinců, 7 % Židů a 2 % jiných národností.

To již měla Palestinu na mušce Světová sionistická organizace jako území, kde by ve středověku v Evropě decimovaní Židé mohli nalézt útočiště a případně i svou vlast. Přistěhovalectví, které poměr v počtu obyvatel měnilo, vyvolal nástup nacismu v Německu. Masový odchod Židů z Evropy do Palestiny se dostavil až po konci světové války. Byl provázen přirozenými sympatiemi k lidem, kteří přežili hrůzy holocaustu. Vyvolávaly však odpor místních Palestinců, kteří na vyhlazování Židů neměli nejmenší podíl, ale měli za ně zaplatit ztrátou své země. Střety obou národností vedly britské úřady k tomu, aby se mandátu nad Palestinou vzdaly a vrátily její osud do rukou OSN.

Organizace spojených národů, která mandát převzala, ustavila Zvláštní výbor pro Palestinu (UNSCOP). Výbor navrhl dvě řešení problému: menšinový návrh navrhoval vznik federálního státu dvou národů a většinový se zasazoval o rozdělení Palestiny. A právě tento návrh přijalo Valné shromáždění OSN 29. listopadu 1947 jako rezoluci číslo 181. Rozhodnutí, jakkoliv racionální, bylo zárodkem pro vznik dlouhodobého, tragicky se prohlubujícího konfliktu. Na území Palestiny tehdy žilo na 1,3 milionu Palestinců a asi 650 000 Židů. Židé však měli mít 56 % a Arabové 43 % území Palestiny. Zbytek připadal na Jeruzalém, který měl mít mezinárodní statut. Palestinci nechtěli svá políčka, kde po staletí žili jejich předci, opouštět a byli vyháněni – doslova ohněm a mečem - 10. dubna 1948 ozbrojená jednotka židovské organizace Irgun například povraždila 253 obyvatel palestinské vesnice Der Jasín, vesměs starých lidí a dětí; muži se formovali k odporu proti násilnému exodu z vlasti.

Izraelská převaha

Když byl v noci ze 14. na 15. květen 1948 vyhlášen vznik Státu Izrael, Liga arabských států s tím vyslovila nesouhlas a vyhlásila novému státu válku. Tato skutečnost je dodnes vykládána jako hlavní příčina dlouhodobého konfliktu, v němž se »malý židovský stát musí neustále bránit obrovské arabské převaze«. Tvrzení je zcela nesmyslné. V roce 1948 byla ještě drtivá většina arabských zemí v koloniálním područí, bez náznaku samostatnosti (Maroko, Alžírsko a Tunisko jako samostatné státy ještě neexistovaly, obdobně to bylo s Libyí), a většina dalších v polokoloniálním postavení pod britskou nadvládou. V arabských zemích, které se těšily zdánlivé nezávislosti (např. Egypt), vládly polofeudální monarchistické režimy. O poměru sil ve válce, která skončila po pouhém roce v r. 1949 porážkou »arabské většiny«, svědčí i reálná čísla. Na arabské straně stálo 2...Automaticky kráceno

247564

8.7.2011 19:52

RE: Mír nebo pokračující okupace a anexe?

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 247564

Na arabské straně stálo 21 500 špatně vyzbrojených a vycvičených »vojáků« (jen jednotka osobní ochrany jordánského krále o 3500 mužích, které velel anglický generál Glubb, měla vyšší kvalitu), na straně Izraele již poměrně sjednocená armáda o 63 000 mužů, složená z příslušníků dosavadních bojových organizací, v drtivé většině vycvičených v partyzánských bojích proti nacismu či v řadách spojeneckých armád. Po této válce, která skončila v roce 1949, rozšířil židovský stát své území z 56 % na 78 % celkové plochy Palestiny. Pásmo Gazy zůstalo pod egyptskou kontrolou a východní část Jeruzaléma a Západní břeh Jordánu v držení Zajordánského království. V té době se objevil i problém palestinských uprchlíků, asi milion jich uteklo do ciziny. (Dnes se počítá se třemi miliony palestinských uprchlíků, kteří se rozptýlili po celém globu a stali se občany tamních zemí; několik desítek jich žije i v ČR; velká většina žije v arabských zemích, často v tragických podmínkách uprchlických táborů.)

O tom, zda Izrael skutečně bojuje o svoje přežití, vydává svědectví válka proti Egyptu v roce 1956. Tehdy, poté, co egyptský prezident Násir vyhlásil znárodnění Společnosti Suezského průplavu, přistoupil Izrael (s rozhodující podporou Anglie a Francie, které se Suezského průplavu nehodlaly vzdát) k tažení přes Sinajský poloostrov a Suezský průplav obsadil. Byla to agresivní válka, kterou však Izrael vedl bez souhlasu svého pozdějšího největšího spojence, Spojených států. USA v rámci OSN a ve spolupráci s SSSR přiměl Izrael, aby se stáhl; Suezský průplav zůstal v rukou Egypta, který po desetiletí prokazoval, že se o jeho provoz, a dokonce o jeho rozšiřování, dokáže úspěšně postarat.

Okupace se má změnit v anexi

Aktuální stav konfliktu byl vytvořen »preventivní válkou« Izraele proti Egyptu a Sýrii v roce 1967; tato tzv. šestidenní válka změnila i statut jednotlivých částí Palestiny. Izrael dnes zabírá 78 % původní rozlohy Palestiny a okupuje nebo kontroluje zbývajících 22 % (plně okupuje Západní břeh Jordánu a východní část Jeruzaléma a v kleštích blokády svírá pásmo Gazy). Podle rozhodnutí rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 242 z 22. října 1967 má okupovaná území opustit a umožnit vznik samostatného palestinského státu. (V důsledku tzv. šestidenní války navíc plných 43 let okupuje syrské území tzv. Golanských výšin.)

Dnes vlaje nad Jeruzalémem izraelská vlajka. Izrael východní část v rozporu se základními principy mezinárodního práva anektoval a jeho představitelé prohlašují, že se uloupeného města nevzdají. Dlouhodobě probíhá kolonizace Západního břehu; izraelské osady jsou budovány protiprávně a jsou výsledkem násilí (často brutálního), kdy jsou palestinští obdělávatelé půdy bezohledně ze svých domovů vyháněni. Osady jsou nadto budovány na vyvýšeninách ...Automaticky kráceno

247565

8.7.2011 19:54

RE: Mír nebo pokračující okupace a anexe?

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 247565

Osady jsou nadto budovány na vyvýšeninách a ve svém celku představují vojensko-ekonomickou mříž kontrolující celý okupovaný Západní břeh. Je na první pohled patrné, že dlouhodobě probíhá proces měnící okupovaná palestinská území v »nedílnou součást Izraele«. Je s podivem, že mezinárodní společenství tuto »plíživou kolonizaci« toleruje. Zahrává si s ohněm – pošlapání základních principů mezinárodního práva se může dotknout každého jednoho členského státu OSN. Pocítilo to už Srbsko, které »přišlo« o historické území Kosova.

Rozhovory s předběžnými podmínkami

Současné »přímé rozhovory« jsou sice výsledkem tlaku Spojených států, ale údajně se nekonají pod egidou OSN, EU a také Ruské federace. Prvním úskalím rozhovorů je tedy skutečnost, že tyto štítové státy nejsou rozhovorům přítomny; američtí hostitelé dlouhodobě postrádají objektivitu a po desetiletí vojensky i finančně jednoznačně podporují Izrael a udržují jej v silné pozici okupanta.

Dalším úskalím je nejasnost o konečné podobě rozhovorů. Údajně se mají konat »bez předběžných podmínek«. Izrael však některé zásadní předběžné podmínky nastavil. Palestinci mají například uznat, že »Izrael je židovský stát«. Pokud by se toto tvrzení ujalo, měl by se Izrael stát vlastí všech Židů celého světa a v Izraeli by nebylo místo pro palestinskou menšinu, která tam představuje druhou národnost s izraelským státním občanstvím. Jestliže Hamás (chybně a škodlivě) odmítá sama jednání, nahrává na smeč tvrzením, že je »proti míru«. Tak to není; Hamás (ale i marxistická Strana palestinského lidu) požaduje, aby byl rámcově definován konečný cíl jednání. Sama jednání za daného poměru sil nemusí být v souladu s tímto postojem zárukou zdárného výsledku; tak tomu bylo už na přelomu století v Camp Davidu. Izrael jako předběžnou podmínku rovněž staví, aby byl eventuální budoucí palestinský stát demilitarizován. Jak to však bude s izraelskou vojenskou silou? Jeho jaderné hlavice nejsou ve světě žádným tajemstvím, Izrael je jedinou jadernou mocností Blízkého východu. Jeho hrozby »preventivního jaderného úderu« proti Íránu nelze podceňovat. Jsou hrozbou nejen pro tento region, ale pro celý svět. Jedinou »předběžnou« podmínkou palestinské strany je návrat k hranicím z roku 1967; není to vlastně žádná předběžná podmínka, protože jde o konstataci odpovídající příslušným rezolucím OSN a základním principům mezinárodního práva.

Těžkým břemenem jednání bude budoucnost izraelských osad na palestinských územích. Osadníci dnes představují fašizující prvek izraelské společnosti a jsou připraveni se zbraní v ruce hájit dobyté území. Ale i izraelští předáci (premiér Netanjahu) svými výroky »staví předběžné podmínky«, když prohlašují, že »kde stane izraelská noha, tam je navždy izraelské...Automaticky kráceno

247566

8.7.2011 19:55

RE: Mír nebo pokračující okupace a anexe?

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 247566

Ale i izraelští předáci (premiér Netanjahu) svými výroky »staví předběžné podmínky«, když prohlašují, že »kde stane izraelská noha, tam je navždy izraelské území«. Neméně těžkým, a snad i obtížnějším problémem jednání bude statut Jeruzaléma. Izrael si nárokuje jeho »nedělitelnost« a popírá tím právo Palestinců na jeho východní část, kde má být hlavní město samostatného palestinského státu. Izraelská okupace celého Jeruzaléma je tedy »další předběžnou podmínkou«. Velice těžká budou jednání o palestinských uprchlících, jichž je dnes na tři miliony. Nicméně se domnívám, že nebudou hlavním balvanem – velká většina Palestinců s návratem do své původní vlasti nepočítá; jde tedy o řešení v podobě (izraelské i mezinárodní) kompenzace a vytvoření podmínek pro trvalé usazení Palestinců v dosavadních hostitelských státech.

Řešením dva státy

Myšlenkově se nabízejí dvě řešení problému: federace nebo dva státy. Podle bývalého předního činitele Strany palestinského lidu je federativní řešení takřka vyloučeno. Nemůže na ně přistoupit palestinský lid dlouhodobě bojující za svůj nezávislý stát. Zárodkem je již existence Palestinské samosprávy sídlící v Ramalláhu. Podobné řešení je však vyloučeno i na izraelské straně – nedovolí mu to židovské komunity rozseté po celém světě, především židovské organizace v USA, které by zajisté přestaly Izraeli poskytovat rozhodující finanční pomoc v řádu miliard dolarů ročně.

Jako úspěšný výsledek si lze představit jedině existenci dvou vedle sebe žijících států, Státu Izrael a Státu Palestina, přičemž by v obou státech mohla menšinově žít komunita opačné národnosti. Arabská menšina s izraelským občanstvím již existuje; mohla by existovat židovská menšina ve Státu Palestina. Tato představa naráží na bohužel předpokládaný zásadní a rozhodný nesouhlas osadníků na Západním břehu, navíc i nesnášenlivých náboženských fanatiků.

Právě zahájená jednání budou tedy nepředstavitelně těžká a mají trvat až jeden rok. Mají probíhat v oddělených fázích, ta současná v USA je tedy jen začátkem dlouhodobějšího procesu. Nesmírně bude záležet na tlaku mezinárodního společenství na Izrael, aby se v zájmu míru a spravedlnosti vzdal svých okupačních nároků. Jediným přijatelným výsledkem je ukončení desetiletí trvajícího sporu o Palestinu jejím rozdělením na dva samostatné státy; sám fakt této žádoucí reality může být zárukou, že oba státy budou po překonání válečných traumat schopny vedle sebe nejen existovat, ale také úzce ve všech oblastech spolupracovat. Vždyť jde koneckonců o dva národy stejného – semitského – původu.

V případě, že nebude dosaženo spravedlivého řešení a tedy ani »míru pod olivami«, hrozí jen pokračující kolonizace Palestiny a trvající tragický konflikt. Je...Automaticky kráceno

247567

8.7.2011 19:56

RE: Mír nebo pokračující okupace a anexe?

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 247567

V případě, že nebude dosaženo spravedlivého řešení a tedy ani »míru pod olivami«, hrozí jen pokračující kolonizace Palestiny a trvající tragický konflikt. Jeho děsivé důsledky pro život tohoto regionu a celého mezinárodního společenství nelze domyslet. Vše, doslova vše záleží na přístupu Izraele; Palestinci již nemají kam ustupovat, jde o samu jejich existenci jako národa.

247568

8.7.2011 20:43

RE: Mír nebo pokračující okupace a anexe?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 247568

Dlouhé, ale dobré shrnutí, Dobroději.

Za chvíli přiběhne hábečko a tak nějak od lesa doplní, že za vše co popisuješ nemohou sionisté s jejich judaistickou ideologií o vyvolenosti od JEJICH Boha, o velkém Eretz Izraeli (že Protokoly jsou podvrhem KC, a to jak věrně se realizují je jen blábol, který má očernit nevinné), že to vše co popisuješ (a mnoho dalšího) je strategickým dílem KC (katolické církve, maltézáků a jezovitů), kteří svými dlouhými prsty záměrně vytvářejí z Ž/židů nevinné oběti a cíl pro příští pogromy (vše pro dosažení konečné dominance katolické církve na Zemi a MOC a kosher peníze do správné kapsy) a také jistě nezapomene sofistikovaně poznamenat, že Pravda není pro všechny, nýbrž anžto a tudíž jen pro Vyvolené a že jendasmithů je zmatený hotentot, který jej nechápe, ubližuje mu a měl by raději pro záchranu Světa (a Nošovic) pracovat na sobě...[smích][smích][smích]

A zdar jeho práci a Peace s ním, ať již přiběhne nebo vydrží ta muka a nepřiběhne.

jansmith[smích]

247570

Tuto stránku navštívilo 5 301