Diskuze k článku
Vítejte do násilného světa pana Hopey Changey
Příspěvků 77
nemyslit fatálně,abstrahovat http://www.youtube.com/watch?v=dvmt2TeI_2w&feature=player_embedded
Autor asi umyslne zapomina ze nez doslo k nejake rezoluci OSN tak Kaddafi mesic nelitostne drtil povstalce.Mohl pochopit ze jeho zpusob vlady uz maji libyjci plne zuby,chteji zmenu.Ne,zuby,nehty se se snazi drzet u vlady,pouziva veskery vojensky potencial jen aby ukazal(podle nej)kdo je panem zeme. PRITOM JE TO PRASPROSTE SOBECTVI,BEZOHLEDNOT,NESCHOPNOST ROZUMET SVYM LIDEM,URAZENE EGO,DESPOTISMUS ATD. Utoky NATO jsou nasledkem ne pricinou.
to máte odkud? z televize?
30.5.2011 18:54
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?
Reakce na 245107
Nesmite se divit, kazdodenni cetba Lidovych novin, sledovani takzvanych zprav z verejnopravni TV, davka pravdy s laskou od Vaska Veskrny a mame tu opet dalsiho humanitarniho bombardera.
Oni si preji utocit na kazdeho, kdo se jim nelibi, jako bolsevici na Zimni palac.Permanentni revolucionari.
30.5.2011 22:18
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 245137
takže vy se řadíte mezi zastánce lži a nenávisti? každý si může na situaci udělat opačný názor než vy. v dnešnám světě není nikdo bez viny
31.5.2011 14:48
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?
Reakce na 245141
Klišé.
31.5.2011 16:21
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?
Reakce na 245141
Havlovy kecy o pravde a lasce jsou jen umne skryvane nitky lzi a nenavisti potrebne k tomu, abychom ve jmenu falesnych bohu zabijeli a vrazdili jako mnohokrate v minulosti.
Propaganda je porad stejna, ne nadarmo je CTV prolezla byvalymi bolseviky.Jestli verite tomu, co vam predklada denne na informacni talir soudruh Janecek, tak je to vas problem.
Ale ne. Kaddafi byl kult a zajimavy beduin, ale ze by ho meli lide dost ? Mozna ze jim to poradili zvenci.
Protoze Libyjci se meli jako prasata v zite, muslimove byli na distanc.
Nikdo ho dedrtil, az NATO za pouziti prostredku skprp hromadneho niceni.
Urcite nikdo Kaddafiho moc hajit nebude, ale bude chybet.
protoze jestlize v jednom siku jsou bobbardery NATO, coz vyprovokoval , po jakesi urazce jeho osobnosti Sharkezyi. Proc ? Kaddafi se vzeprel ohledne oleje pro Francii a Italii. Necekal, ze Al kaida je tak mocna a stahne s sebou cast obyvatel. NO jedna se tam prevazne o nedospele klacky, protoze kazdy dostane samopal a pancerovku a co by si nezastrilel. Ze si podrizli vetev a ze tam nakonec saria z nich vychova blbecky jako ziji v Afghanistanu, to jim zatim a ani vam nevadi.
Pane Valdo, a vy zase zapomínáte, kdo tyto povstalce vycvičil, pro koho pracují a kdo je platí. Vždy si položte otázku komu ku prospěchu. Je to stejný scénář jako Kosovo. Lži a vraždění. OSN dá mandát pro bezletovou zónu a bombardují se pozemní i námořní cíle a válka eskaluje. A také bych dodal, že se nemohou naše měřítka aplikovat na muslimské země. Např. v Iráku lidé neměli rádi Sadáma a nyní po "osvobození" na něj vzpomínají, jak se měli dobře. Tak to bude i v Libyi pokud NATO zvítězí! Lid Libye zapláče!
Asi vam unika podstatna vec-rozdil mezi Irakem a kaddafovskou Libyi.Popisovat ho nebudu,informaci je dost.
31.5.2011 16:26
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?
Reakce na 245199
Popisujte, prosim, prosim.Dychtime ocekavanim nad srdcervoucimi pribehy uhynulych novorozenat vyhazovanych zaziva z inkubatoru.Nezapomente pridat povidacku, ze Kaddafi je vinen za atentat nad Skotskem.
Pane poláku, kdo vycvičil Vás předtím, než jste začal chodit něžně cinkat klíči v listopadu 1989 ? Nebo jste byl tehdy udatným lidovým milicionářem ?
My jsme byli vycvičeni hoaxem o smrtícím zásahu SNB na Národní třídě, a do toho ta hezká slova pana Havla o pravdě a lásce přeci... pamatujete?
Ovšem aby byla situace srovnatelná, musely by na území ČSSR operovat Západem vyzbrojení členové polské Solidarnośći, podobně jako v Libyi operují Západem vyzbrojení profesionální revolucionáři z Egypta (vážně by mě zajímalo, kolik z těch "spravedlivě rozhořčených" má vlastně libyjské státní občanství).
Pan Valda. A kde ste sa dozvedel informaciu o tom, ze ludia v Libyi maju Kadafiho plne zuby ? Povedali vam to v televizore ? WOW... A vy ste im to spapkal. Aj s navijakom. Alebo ste sa rozpraval s obyvatelmi Libye ?
Pre valda
To myslíte vážne,alebo je to trefná ironia?
30.5.2011 17:17
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 245111
Pokud by uvedené napsal anonym, tak je možné usuzovat, že na Zvědavec dotyčná osoba zabloudila náhodně a uvedený text myslí vážně. Pokud je Valda registrovaný, tak asi zde není poprvé, takže je otázka, jak to myslel...To ví nejlépe on sám a třeba řekne pravdu po tom, jak si přečte reakce zdejších čtenářů. Jinak ale jeho názor není v české společnosti ojedinělý, typický ovčan je dokonale zpracovaný televizí a opravdu věří, že boj proti Kaddáfímu je správný.. Krásné případy jsou v diskuzích na Novinkách nebo na IDnes. I když občas už taky v hlasování vyhraje názor, že boje v Lybii jsou nesprávné a že zde jde o ropu. K tomu mě dojal názor jistého mladého muže, který prohlásil, že on (asi myslel Západ) potřebuje benzín do aut a když nedá ropu Kaddáfí dobrovolně, že máme právo si ji vzít vojensky. To nepotřebuje komentář, bohužel.
I tak je to mozno videt. Lide, kteri te diktatury uz meli plne zuby, chteji take takovou peknou demokracii, jak je na priklad v Izraeli.
Ta je take naprosty opak od pana Valdy popsane diktatury. Je NESOBECKA, NADE VSE OHLEDUPLNA, ROZUMI SVYM LIDEM, NEMA URAZENE EGO a NENI DESPOTICKA. Take utoky Palestincu jsou nasledkem, ne pricinou...
A co tu na nasi diskusi hledate vlaste vy pane Valdo? Zde najdete jenom zle, neohleduplne, lidem nerozumici, sobecke a despoticke diskutery, kteri jsou tak plni predsudku, ktere si jeste k tom u museli sami vytvorit (kde by je jinak vzali, ze ano) a ti vam a vasim cistym idealu, vasemu vzletnemu lidstvi, jakoz i ohleduplnosti urcite nebudou rozumet...
a ty nevíš že USA A EU jim dluží 200mld dolarů? že chtěl ropu prodávat číně anebo za zlato? že podpora v nezaměstnání 700 dolarů, neplatí se: nájem, žádné energie, voda a poplatky. na auto dostaneš půlku a v 18-ti byt, oženíš se a dostaneš nevratnou půjčku 60 000 dolarů no a tak dále, mám pokračovat? to nevíš? tady by to šlo taky! kdybyověm nikdo nekradl! Já bych takového "diktátora" bral hned. školy zadarmo a to i v zahraničí, chceš farmařit? všechno dostaneš,chceš podnikat? dostaneš 20 000 dolarů,zdravotnictví zdarma. A když do 5-let nesplatíš půjčku, kadáfí to zaplatí za tebe, no ještě dotované potraviny pro "chudé" My jsme ti OTROCI!!! 85% z každé výplaty si stát vezme zpátky na různých daních a poplatcích
Máte prosím zdroj těchto informací? Už to čtu poněkolikáté a neumím zařadit informace mezi pravdu či lež. Možná to tvrdí nějaký Lybijec, který se opil na Václaváku a vykřikoval nesmysly. Možná je to skutečnost doložitelná zprávami BBC nebo CNN.
Podobné nesmysly jsem četl o řecku. I když toho hodně udělali špatně a líní asi jsou, tak že by chodili do důchodu ve 40-ceti, to mi nikdo nepotvrdil. Tak jako u nás i tam může být člověk, který odejde do důchodu dříve (známé invalidní důchody hnědočechů již od 18-let...), ale není to 99% populace... Proto mne zajímá, kde se dají informace ověřit. Děkuji.
31.5.2011 16:35
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?
Reakce na 245165
Ten zdroj informaci neni ani potreba, staci spetka zdraveho lidskeho rozumu.Z bezne dostupnych zdroju se da vycist, kolik cini dluh Libye a kolik dluh kterekoli zapadoevropske zeme, ktera od Libye ropu "nakupovala".Pokud roste zadluzovani zapadoevropskych ekonomik rychleji nez Libyjske, tak to znamena, ze i tu ropu musi brat na dluh.
Ja ale nereaguji na dluhy USA a Lybie. Ptám se na zdroj informací o "krásném životě lybijců". Mám podezření, že v každém dalším příspěvku čtu vyšší a vyšší částky. Na začátku je to možná "novomanželská bezúročná půjčka" a po několika dnech "tiché pošty" je to "auto zdarma, barák zdarma, západní škola zdarma".... Proto pátrám po zdroji. Pokud jej nemáte, pak prosím uveďte: tohle jsem slyšel od sestřenice své tety z desátého kolene, nebo našel jsem na diskuích iDNES...
Pane "vodopáde" ,můj známý tam kdysi ,v dobách minulých pracoval.A nějak tak o tom povídal.Konkrétní cifry si však už nepamatuji.Vím ,jen,že jsme tehdy ,jak se tak lidově povídá, jen "valili oči"
No ,ale mě by zajímalo,kolik po těch měsících nezištné euroamerické bratrské pomoci lybijskému lidu ,jelikož to byla,jak všichni jsme byli informovaní humanitární akce na záchranu lybijských civilistů a ne ,jak tvrdí někteří nepřátelé ameriky a té pravé demokracie a svobody - agrese. Tedy kolik těch civilistů toto vaše humanitární bombardování ZACHRÁNILO?
Prosím konkrétní počet.
Na počet civilistů ,které tento váš humanismus poslal na onen svět,se ptát nebudu,jelikož jak víme z jiné vaší podobné humanitární akce v Iráku,vy jejich mrtvé přeci nepočítáte.
Děkuji předem za odpověď.
.
Tedy kolik civilistů humanitární akce ZACHRÁNILA? No přece všechny! Pokud sleduju zprávy, tak si Gaddafi na východě země již ani neškrtne a lidé tam umírají tak leda blahem. Pokud sympatizujete s ostřelovači, kteří rozprášili demonstrace na počátku revoluce, tak jste asi pěkný fašounek. Taky tmavší občané se samopaly od Gaddafiho nebyli v Lybiji zrovna vítání, i přesto, že měli ruksaky plné zlata jako žold... zkrátka jste příznivec tvrdé ruky zákona a plně vám vyhovoval režim Hitlera a Stalina... Stačí to napsat jasně: jsem volič KSČM a humanitu uznávám tak leda na papíře...
Ale,ale,to jsem opravdu netušil ,že jste volič KSČM.
Tak to tedy musíte býti opravdu veliký humanista.Něco jako starej Grebeníček?
No,synku , máš holt smůlu .Dneska Stalin ,ale i Ada jsou už dávno pasé.Nedávno,když se je oba pokoušel napodobit Jirka Křoví (kdo nejde s námi...: )),přes milion mrtvých civilistů v Iráku a Afghanistánu (které,ale nepočítal) - to už pro tebe vypadalo i nadějně .To jsi si musel občas, třeba po oné známé humanitární fosforové lázni Fallúdže blahem i cvrknout.Žáno.
Samozřejmě,co se týče těch chlapíků z Al Kajdy s nejmodernějšími emerickými samopaly,pocházejících PRÝ z Kadáfího vyloupených skladů ,tam jsi trochu si to poplet. Al Kajda v Lýbiji,tak jako v Kosovu ,stojí na straně Humanity.
Víš.
Na Wikipedia.org je rozložení státního dluhu US debt, dovozcům ropy dluží 211 miliard, není uvedeno kolik komu, ale Líbye je na třetím místě za Saudskou arábií a Venezuelou.
Vážený soudruhu,
proč už dávno nebojujete za lidovou džamáhíríji jako komunističtí dobrovolníci ve Španělsku ?
Kdo platí za Vaše duchovní pšouky Vás ?
>Autor asi umyslne zapomina ze nez doslo k nejake rezoluci OSN tak
>Kaddafi mesic nelitostne drtil povstalce.Mohl pochopit ze jeho
>zpusob vlady uz maji libyjci plne zuby,chteji zmenu.Ne,zuby,nehty
>se se snazi drzet u vlady,pouziva veskery vojensky potencial jen
>aby ukazal(podle nej)kdo je panem zeme. PRITOM JE TO PRASPROSTE
>SOBECTVI,BEZOHLEDNOT,NESCHOPNOST ROZUMET SVYM LIDEM,URAZENE
>EGO,DESPOTISMUS ATD. Utoky NATO jsou nasledkem ne pricinou.
Je potřeba si položit otázku, kdo jsou ti "povstalci", kdo je podpořil a vyzbrojil. Jestli je to pravda v komentáři pod "gaga 89.?.?.?", tak se nedivím "demokratickým" loupežníkům, že se touží zmocnit se jejich bohatství a tento stav změnit ve jménu "demokracie" jen pro ty vyvolené. Jak by přišlo, aby i obyčejnej smrtelník ve vlastní zemi profitoval z jejího bohatství. Jsem si jist, že stejný osud potká kteroukoliv zemi, která vlastní přírodní bohatství a odporuje jej dobrovolně odevzdat do rukou NWO loupežnické mafie. (Rozumějte podřídit se jejich diktátu za jakých podmínek obchodovat se svým bohatstvím). Nějakými kecy o lidských právech a ochraně civilistů může dnes Západ oblbovat ty, které jim tuto propagandu žerou. Oni snad NATO bomby nezabíjejí civilisty??? O vojenských obětech nemluvě, ale to se nepočítá, to nejsou asi lidi. Oni ti loupežníci NWO už jsou natolik silní a sebevědomí, že už ani tu resoluci, kterou se tady oháníte vůbec nerespektují. Vždyť to je otevřená válka proti suverénní zemi! Copak to nevidíte? Dnes není, bohužel, na světě síla, která by jim v tom mohla zabránit. Celej svět mlčky přihlížel jak vojensky roste potenciál jedné strany (států NATO a USA) a nic proti tomu nedělal. Když někdo dosáhne takovou vojenskou převahu, že si může dovolit přepadnout a beztrestně ukradnout bohatství kterékoliv země, která se mu zlíbí, tak se dnes nemůže divit. Nebo snad někdy někdo věřil, že takový obrovský voj. potenciál je budován k obraně? Proboha proti komu???
Záminka - rozdmychat nacionalismus, protivládní demonstrace, ozbrojená vystoupení povstalců - ta se najde za pár jidáškých grošů vždycky. A když jim k tomu ještě dopomohou připosrané státy, které měly možnost práva veto, nelze se divit už vůbec ničemu. Nemluvě o samotných UN, které jsou dnes de-facto nástrojem loupežnické NWO mafie.
Docela bude zajímavé sledovat jak dopadne Cuba, když objevili obrovské množství ropy na svém teritoriu.
http://byznys.ihned.cz/c1-29083910-kuba-se-stane-r...
Tak černě bych to neviděl za prvé to směřuje do patové situace, kdy jaderné mocnosti mimo NATO jsou tlačeny do aliance až geopoliticky "nepřirozené" a je otázka času, kdy budou přinuceny buď totálně kapitulovat a přijmout jakýkoliv diktát bez jakýchkoliv záruk nebo vojensky přímo reagovat.
A od té silou vytvořené aliance multipolárního světa lze očekávat solidní základ pro budoucí nevyhnutelnou spolupráci, jakmile zmilitarizované NATO odejde ze scény. Samozřejmě vazby potom zeslabí, ale přesto tam bude důvěryhodnost a kooperace, která by jinak vznikala dlouho a obtížně. A ono NATO odejde, bez silného ekonomického fundamentu nemůže nikdo držet velkou imperiální armádu. Dolar-euro jako světová měna je neudržitelné.
Dále nedostatek pěchoty a obrovská únava a demoralizace pěších jednotek profesionální armády. Mám na mysli USA, pozemní jednotky zbytku NATO jsou nevýznamné, Británie poskytuje v živé síle de facto jednu plnohodnotnou divizi a to došlo ke škrtům rozpočtu a přes kecy politiků nebude schopna udržet stávající vojenskou účast. Zavést na západě branou povinost? Mno, tomu říkám slovo do pranice.
31.5.2011 21:15
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 245157
>Tak černě bych to neviděl za prvé to směřuje do patové
>situace, kdy jaderné mocnosti mimo NATO jsou tlačeny do
>aliance až geopoliticky "nepřirozené" a je otázka času, kdy
>budou přinuceny buď totálně kapitulovat a přijmout
>jakýkoliv diktát bez jakýchkoliv záruk nebo vojensky přímo
>reagovat.
>
> A od té silou vytvořené aliance multipolárního světa lze
>očekávat solidní základ pro budoucí nevyhnutelnou
>spolupráci, jakmile zmilitarizované NATO odejde ze scény.
>Samozřejmě vazby potom zeslabí, ale přesto tam bude
>důvěryhodnost a kooperace, která by jinak vznikala dlouho a
>obtížně. A ono NATO odejde, bez silného ekonomického
>fundamentu nemůže nikdo držet velkou imperiální armádu.
>Dolar-euro jako světová měna je neudržitelné.
Nemyslím si, že po odchode NATA zo scény sa oslabia tie väzby, totiž nie je to nutnosť. Konkrétne narážam na to že po zrútení systému dolár-euro (tzv fiat money) budú nútený BRICS/Šanghajská organizácia spolupracovať oveľa tesnejšie než pred tým, a to v záujme prežitia.
>
>Dále nedostatek pěchoty a obrovská únava a demoralizace
>pěších jednotek profesionální armády. Mám na mysli USA,
>pozemní jednotky zbytku NATO jsou nevýznamné, Británie
>poskytuje v živé síle de facto jednu plnohodnotnou divizi a to
>došlo ke škrtům rozpočtu a přes kecy politiků nebude
>schopna udržet stávající vojenskou účast. Zavést na
>západě branou povinost? Mno, tomu říkám slovo do pranice.
Morálka pechoty NATA, snáď žartujete, totiž taká vec nikdy nebola.
A jak dlouho si myslíte, že může být nějaké vzduchoprázdno po pádu nekryté měny? Když bude dýl něž je zdrávo, tak to smrdí všeobecným kolapsem. A řadový vojáky americké armády a námořnictva bych nepodceňoval. Řemeslo umí a výcvik mají určitě lepší než ti v Evropě nebo skoro v celém zbytku světa. Technicky vybavení jsou možná až moc dobře. Nemluvím teď o Legii nebo něco na ten způsob to není běžná armáda. Je rozdíl mít v Afganistánu a Iráku prapor nebo pluk, kde se dá lecos vybrat do mančaftu nebo něco nahnat extra výcvikem a je rozdíl tam mít čtvrt miliónu chlapů ke všemu zatraceně neoblíbených mezi místníma lidma.
To, že si za to můžou i sami..., mají používat hlavu a některé povedené rozkazy Dredlů shora salámovat. A ono to je dost důležité, ta obliba u místních. Mám z doslechu, že legionáři, kteří jsou vyteční vojáci nebyli v Jugóslávii dvakrát oblíbení a snajpeři po nich šli jako po uzeným. Naši si s každým z místních dali štamprli slivovice a od ostřelovačů i jiných měli skoro svatý klid.
1.6.2011 12:56
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?
Reakce na 245237
Nuž, presný dátum som typoval do 2017, to je asi 5-6 rokov od kolapsu fiat money (samozrejme rátajúc s tým, že ku kolapsu dôjde tento rok alebo v prvom kvartáli budúceho roku).
>A řadový vojáky americké armády a námořnictva bych nepodceňoval.
>Řemeslo umí a výcvik mají určitě lepší než ti v Evropě nebo
>skoro v celém zbytku světa. Technicky vybavení jsou možná
>až moc dobře. Nemluvím teď o Legii nebo něco na ten způsob
>to není běžná armáda. Je rozdíl mít v Afganistánu a
>Iráku prapor nebo pluk, kde se dá lecos vybrat do mančaftu
>nebo něco nahnat extra výcvikem a je rozdíl tam mít čtvrt
>miliónu chlapů ke všemu zatraceně neoblíbených mezi
>místníma lidma.
Hovoríme o morálke vo všeobecnosti, hoci bojová morálka medzi obyčajnými vojakmi rýchlo spadne v prostredí ako Afganistan alebo Irak. Nuž a špeciálne jednotky sú zväčša tvorené pošukmi všetkého druhu, takže ja by som ich nezahrňoval do armády v tomto prípade.
>
>To, že si za to můžou i sami..., mají používat hlavu a
>některé povedené rozkazy Dredlů shora salámovat. A ono to je
>dost důležité, ta obliba u místních. Mám z doslechu, že
>legionáři, kteří jsou vyteční vojáci nebyli v Jugóslávii
>dvakrát oblíbení a snajpeři po nich šli jako po uzeným.
>Naši si s každým z místních dali štamprli slivovice a od
>ostřelovačů i jiných měli skoro svatý klid.
Nuž áno Slovanská mentalita mierotvorcu.
Já myslím, že na mezinárodní úrovni bude barter a zlato prakticky okamžitě. Jinak se to sesype.
No, právě na čtvrt miliónů chlapů si myslím, že mají dost kvalitní výcvik a docela se drží. Že jim nějaký blbec doporučil taktiku střílej co se hne preventivně a oni poslechli, a že tajné služby se tam angažoavli v atentátech destabilizaci...a okupační armáda pak v tom bordelu byla spolu místníma lidičkama dušena ve vlastní šťávě je druhá věc.
US NAVY nemá nic co by se s ní jako celek mohlo rovnat. Pravděpodobně mají potenciál jako celý zbytek světa. A ono taková služba na letadlové lodi, ponorkách... to bude chtít hodně dobré mužstvo a velení. Rusové jako pevninská velmoc mají odlišnou koncepci, ponorky a kdejaké "menší necky" mají rachejtle. Často nuklearní. Velmi působivé. Kdo by napadl takovou loď? Kapitán určitě bude čekat na svolení politků, když ho chce někdo poslat ke dnu. Takové raketové fregatky si objednalo indické námořnictvo, vyzbrojí to střelami vlastní výroby, tuším Brahmos.
No, jo no. Ti co posali "al-Kajdu" do Jugoslávie nestáli o žadný mír. A legionáři byli sice ostrý, ale jsou věci, které by prostě neudělali. Poněvadž to jsou elitní jednotky a ne nějaká sebranka fanatiků nebo prodejných žoldaků. které si může najmout kdokoliv.
Z druhé ruky, v český jednotce se zjevil týpek, který prošel legií. Z kopců někdo vystřelil. Čert ví kdo? Borec to natáhl a pustil to tam zpátky, že prej je tak naučenej. Ani se mi nechce věřit, že to byl legionář. Za prvé střílet bez rozkazu a za druhé pánu bohu do oken. Velitel mu nadal do blbců a jiných zvířat, sdělil mu, že mají patróny na 20 minut války a dal rozkaz, aby jednotka rozstřílela ty kopce. Na druhé straně byl klid, asi si řekli někoho jsme možná trefili, proto jsou ti v poho Češi, tak nasraní.
Když máte od sebe držet lidi v občanský válce, tak je dobrý více myslet, pít tu slivovici s každým, kdo nalije a na kvér sáhnout pouze v nezbytně nutných situacích. Ale tam šlo o rozparcelování Jugoslávie, kdo by po vítězství ve studený válce stál o nějakou třetí alternativu, že ano?
30.5.2011 15:07
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 245105
Nejdříve jsem projel vaše příspěvky, zda stojíte za odpověď...
Nestojíte, ale mám otázku: Pán je ruský žid-chazar z Karlových Varů?
30.5.2011 18:37
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?
Reakce na 245121
.. ten pan je zmetek, ... odnekud, mozna i z tech Karlovych Varu ..
30.5.2011 15:08
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245105
>Utoky NATO jsou nasledkem ne pricinou.
---
Valdo, příště takový příspěvek prošpekuj uřehtanými smajlíky, jinak ti to tvoje klaunování lidi vezmou vážně. - Tohle je ukázka na ozdobu tvých příspěvků, Valdo. Netušil, že máš takový smysl pro sarkasmus a ironii. Povedlo se ti to
30.5.2011 16:51
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 245122
Mirdo, Valda nevtipkuje. Ten má už dlouho jasno.
30.5.2011 20:21
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?
Reakce na 245127
Ten pán má jasno, já myslela už před pár týdny, že Kaddáfí rozdává svým občanům zbraně. To je přece docela logické, ne? Když jsem "diktátorem" v zemi, kde mě mí vlastní občané "chtějí svrhnout", tak je k tomu ještě vyzbrojím... Valda, a jak jsou na tom příbuzní? Vy jste ojedinělý úkaz nebo jde o rodové zatížení?
31.5.2011 1:04
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245127
>Mirdo, Valda nevtipkuje. Ten má už dlouho jasno.
---
Je to tak, Valda nevtipkuje, ale i tak dokáže vyloudit úsměv. Nemyslím si, že Valda má jasno, spíše zatemněno...až neuvěřitelně zatemněno
Našel jsem tady v diskuzi zajímavý odkaz, tak snad si to Valda přečte?
Zajímavosti pro našeho Valdu.
31.5.2011 15:00
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?
Reakce na 245151
Nejlepší je to prohlášení "Zásadním způsobem jsme omezili Kaddáfího možnosti zabíjet vlastní lidi."
To jo, jakmile je vymlátí NATO, tak už jsou možnosti kohokoli dalšího v tomto ohledu nulové.
Treba by jste mohl vytahnout vyroky Putina,ten v tom ma taky "jasno".
31.5.2011 16:52
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?
Reakce na 245196
Jak to souvisí s agresí vojsk NATO vůči suverénnímu státu?
31.5.2011 20:09
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245196
>Treba by jste mohl vytahnout vyroky Putina,ten v tom ma taky "jasno".
---
Valdo, máš pravdu, že v tom má Putin jasno. O tom vůbec nemusíme pochybovat, ale o Putinovi tady nediskutujeme. Dal jsem ti sem odkaz na článek na Novinkách.cz, kde francouzský exministr Roland Dumas otevřeně a nezaujatě popisuje situaci v Libyi, ale k tomu se nevyjádřuješ a pokračuješ s tou svojí šesticípou propagandou. Číst umíš a česky ses naučil taky obstojně, tak proč si ten článek nepřečteš a nezapojíš se do diskuze?
Když už jsme u toho Putina, napíši ti svůj názor. Čím více je Putin napadán lidmi tvého ražení, tím více mne to ujišťuje, že je na správné cestě vyvést Rusko z toho marasmu plundrování přírodního bohatství a ekonomiky všeobecně, do kterého bylo zavlečeno ožralcem Jelcynem. Nebýt Putina, málem se to Jelcynovi podařilo, ale tohle sdělení u tebe zřejmě vyvolá pocity nevolnosti, tak s reakcí nespěchej.
Zdravím pán Mirda,
moc sa Vám nechcem do debaty s valdom pliesť, ale:
>Když už jsme u toho Putina, napíši ti svůj názor. Čím
>více je Putin napadán lidmi tvého ražení, tím více mne to
>ujišťuje, že je na správné cestě vyvést Rusko z toho
>marasmu plundrování přírodního bohatství a ekonomiky
>všeobecně, do kterého bylo zavlečeno ožralcem Jelcynem.
>Nebýt Putina, málem se to Jelcynovi podařilo, ale tohle
>sdělení u tebe zřejmě vyvolá pocity nevolnosti, tak s
>reakcí nespěchej.
Snáď už po mnohých výborných príspevkoch neveríte, že na politickom čele jednotlivých štátov sú tí praví vlastenci...
Napr.:
Ako to vyzeralo s "čelom" Ruska od r.1917:
Lenin - plešatý
Stalin - vlasatý
Chruščov - plešatý
Brežnev - vlasatý
Andropov - plešatý
Černenko - vlasatý
Gorbačov - plešatý
Jeľcin - vlasatý
Putin - plešatý
Medvedev - vlasatý
To len na odľahčenie, veľmi ťažkého skúmania rusko-chazarskej duše.Už veľmi dobre vieme, že odkiaľ pochádzajú novodobí židia alias Ashkenazi,ktorí ekonomicky, morálne, sociálne a kultúrne devastujú tento svet!
Skúsme pouvažovať, prečo žiadné média nepíšu, že Putin je mongoloidný chazar(na jeho výzore je to veľmi dobre vidieť) a
Medvedev úplný ?
Prečo média píšu o ruskej mafii, keď tá mafia je jednoznačne chazarská? Kto ovláda drogovú mafiu a kto tú s bielym mäskom?
Skúste navštíviť bordel v Izraeli a budete prekvapení, koľko rusiek a ukrajiniek tam nájdete...
Alebo Putin ako parašutista, ako rybár na Sibíri, ako karatista...už aj v Rusku sa naučili robiť PR.
Ešte stále si myslíte, že Putin ako radový rozviedčik novodobej KGB je ten, ktorý slovanský ruský národ pozdvihne do vyšších levelov?
Alebo je to len hra svetových chazarských klanov, kto z koho, a ide len o to ako oje.ať bežný ľud?
Veď vieme odkiaľ prišli do Ruska v r.1917 a kam smerujú teraz, tí bradatí, plešatí vyvolenci krutého, nenávistného a pornografického boha...
Stačí si pozrieť ich TV...alebo prečítať ich printové média...
1.6.2011 8:59
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245231
>Snáď už po mnohých výborných príspevkoch neveríte, že na politickom čele jednotlivých štátov sú tí praví vlastenci...
---
Vy jste pokaždé vítán v jakékoliv debatě, Kysučan, ale tady jste mi sebral poslední zrnko naděje Výjimky potvrzují pravidlo, ale stále věřím, že Putin, Kaddafi, Hugo Chavez a hrstka jiných, jsou ti správní diktátoři pro dobro vlastního národu.
>Gorbačov - plešatý
>Jeľcin - vlasatý
>Putin - plešatý
>Medvedev - vlasatý
>To len na odľahčenie, veľmi ťažkého skúmania rusko-chazarskej duše.
---
Budu se tím řídit. Je to takhle jednodušší.
>Skúsme pouvažovať, prečo žiadné média nepíšu, že Putin je mongoloidný chazar(na jeho výzore je to veľmi dobre vidieť)...
---
Pravda, nikdo to zatím nenapsal, ale možná taky proto, že Putin chazarem není? Já se vzhledem neřídím. Sleduji, co kdo dělá.
>Prečo média píšu o ruskej mafii, keď tá mafia je jednoznačne chazarská? Kto ovláda drogovú mafiu a kto tú s bielym mäskom?
---
Opět trefa do černého, Kysučan. Ale s přihlédnutím, kdo ovládá media, to "ticho po pěšině" je jaksi pochopitelné. Ovšem jsou i jiná a nezávislá media a tam se s tím netají. Viděl jsem několik dokumentérních filmů na toto téma a byl jsem překvapen tou otevřeností.
>Skúste navštíviť bordel v Izraeli a budete prekvapení, koľko rusiek a ukrajiniek tam nájdete...
---
Vím o tom, ovšem nikoli z vlastních zkušeností
>Ešte stále si myslíte, že Putin ako radový rozviedčik novodobej KGB je ten, ktorý slovanský ruský národ pozdvihne do vyšších levelov?
---
Sleduji reakce Putina na rozpínavé akce NATO a to nejen v okolí hranic RF, ale celosvětově a nemohu souhlasit s tvrzením, že to Putin jenom hraje. Na mírové konferenci v Mnichově v roce 2006 to dal Putin jasně najevo, na které straně stojí a co je ve hře. To nebyla přetvářka a proto na Putina chazarská media soustavně hážou hnůj. Teď jsme to mohli sledovat i v této diskuzi. Ani Valda ho nemá v oblibě. Tohle mne usvědčuje, že je Putin na správné straně.
P.S. Připouštím, mohu se mýlit.
Zdravím pán Mirda,
ja by som tiež rád veril, že sú to tie pravé šachové slonovinové figúrky, ale doterajšie niektoré ich kroky ma v tom neutvrdzujú...
Tí, ktorí stoja v ich pozadí a manévruju s nimi, vedia.My sa môžeme len dovnievať.Ale napr. k Putinovi:
1)Celkom by ma zaujímali kritéria výberu prakticky bezvýznamného agenta KGB z bývalej NDR do "čela" Ruska.Jeho bezemocionálny, totálne ovládaný výzor tváre hovorí, že nevybrali aspoň opilca, ako to bolo u šábes gója Jeľcina...
2)Možno ste si všimli, že po havárii poľskej politickej elity pri lete do Katyne, keď kondoloval Tuskovi, tak sa mu Tusk nedokázal pozrieť ani do jeho chladnej tváre( len tak náhodou hlavný poľský rabín ten let zmeškal...podobnosť s dvojičkami a chýbajúcimi chazarmi medzi obeťami je len čisto náhodná konšpirácia... ).
3)Nezaznamenal som z jeho úst napr. žiadne slová ohľadom vymysleného boja proti terorizmu (skôr opak) alebo globálneho otepľovania (ryžovania)- tam napr. Čína zaujala jasné stanovisko a poslala Kodaňský dohovor do kytičiek.
4)Počuli ste od neho nejaké pekné slová proti chazarom ? Ja nie.
5)Posledne aj zrada Srbska alebo Líbye...
Chápem, že ruský medveď je stále ešte slabý predátor, voči anglosaskému.Ale taká posratosť mi pripadá zámerná.Taký Hugo Chávez mnohé veci povie na plnú hubu.
Pripadá mi,že súčasná situácia v Rusku je stále plne pod kontrolou bradatého a plešatého medveďa...
Od r. 1917 je to bohužiaľ asi stále rovnaké klišé.Možno storočnica to zmení a slovanský národ dá tomu bradatému medveďovi poriadne po papuli.
Samozrejme, keď Putina ani valda nemá v oblibě, tak musíme skúmať, prečo ani sionmédia ho nemilujú, a kdo chce pořád zakousnout do ruskýho medvěda...
1/6 súše s veľkým nerastným bohatsvom je určite veľkým lákadlom pre Diogénových tigrov.
3.6.2011 17:36
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245292
>Samozrejme, keď Putina ani valda nemá v oblibě, tak musíme skúmať, prečo ani sionmédia ho nemilujú, a kdo chce pořád zakousnout do ruskýho medvěda...
---
Kysučan, tohle je pro mne vodítko na které straně stojí Putin a v žádném případě to neznamená - "nepřítel mého nepřítele je můj přítel". Já to sleduji od prvopočátků Putinova nástupu a všechno nasvědčuje tomu, že tady máme opět bipolární svět. Když už se lidstvo nedokáže sjednotit v míru, tak alespoň ta nezbytná protiváha. To by ovšem znamenalo, že mi to zrnko naděje nadále zůstává? Souhlas? Napsal jste:
>Od r. 1917 je to bohužiaľ asi stále rovnaké klišé.
---
Ano, bylo by to stejné klišé, ale pouze v případě, kdyby se to Jelcinovi podařilo. Znám podrobnosti Putinova politického vzestupu, ale to není tématem článku, tak až někdy jindy.
BTW omlouvám se za pozdní reakci. Nestihnu všem odpovědět okamžitě, jak to dokáže René. René je holt kapacita. Tolik příspěvků v každém článku... On to po sobě snad ani nečte?
Zdravím Mirda,
momentálny stav by som skôr nazval multipolárny, i keď to tiež nie je asi správny výraz.
Je tu pravdepodobne viacero hráčov,ktorí medzi sebou bojujú o korisť.Asi poznáte porekadlo: Kde sa dvaja bijú tretí víťazí!
Dôležité poznanie by bolo, kto je ten tretí...
Momentálne je ruský medveď ticho na všetkých frontoch, celú svetovú zábavu zabezpečuje "čierny nositeľ Nobelovej ceny mieru Obamba" a predĺžená ruka NATO...Je to ako komiksová paródia s čiernym dobrým šerifom...
To by
>ovšem znamenalo, že mi to zrnko naděje nadále zůstává?
>Souhlas? >
Mirda...jasne...aj ja by som bol rád, ale v tomto som pochybovačný revizionista.Putin mal viaceré dobré vystúpenia, ale prešlo viacero rokov a ...nič!
A keď si všímam podtón sionmédií, tak ho vykresľujú skôr v dobrom ponímaní(ak viete čítať medzi riadkami).A to je pre mňa vodítko, nie bláboly s. valdu...
>Ano, bylo by to stejné klišé, ale pouze v případě, kdyby se
>to Jelcinovi podařilo. Znám podrobnosti Putinova politického
>vzestupu, ale to není tématem článku, tak až někdy jindy.
Hmmm...Zamyslite sa, koho nechali akože vykonať hnusnú, neľudskú a špinavú robotu v Rusku!Boli to tí vlasatí gojimovia...Napr. Stalin...neskôr to nazvali Stalinov kult (čo sa myslí pod kultom je Vám dúfam jasné),Jeľcin... ktorý nechal bezproblémovo vykradnúť Rusko (samozrejme oboch berme ako figúrky).
Naproti tomu plešatý Gorbačov (sionista Garber), veľký ľudomil hodil bezproblémovo Rusko do chřtánu bestie.Zato požíva obrovské benefity, ako správny chazarský komunista (500 tis. USD za prednášku, bejvák v Lausanne,veľkú priateľskú pozornosť sionmédii pri jeho životnom jubileu...).
Čo robí čierna zombie figúrka, keď jej čarodej píska...tancuje.
Preto ma pre mňa ďaleko väčší význam Kaddafi, ako človek, ktorý pre svojich bežných ľudí v Líbyi veľa urobil a za to pyká (aj keď je to trocha šašo)...
Čo myslíte? Ak by ho chceli skutočne zabiť, pri dnešnej technike, koľko by prežil? Alebo taký mogul Arafat?
Prečo to elitám vyhovuje, nechať týchto služobníkov ďalej nejak existovať?
Myslíte si, že Putin je ten borec, ktorý má ten Damaklov meč? Alebo je len slušne zaplateným politickým hercom???
Veríte, že politici majú nejakú skutočnú MOC, ako nám to sionmédia vtĺkajú do hláv už veľmi dlho?
Kysučan
4.6.2011 6:00
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245433
Kysučan, už jen krátce.
>Preto ma pre mňa ďaleko väčší význam Kaddafi, ako človek, ktorý pre svojich bežných ľudí v Líbyi veľa urobil a za to pyká (aj keď je to trocha šašo)...
---
Stejně tak si hodnotím Kaddafiho i já, jenomže Kaddafi na to měl 42 roků, aby vytáhl Libyi z bahna a neméně důležitý faktor, který hraje roli v uspokojení sociálních potřeb domácích obyvatel - Libye má něco přes šest milionů obyvatel. Populace Ruska je kolem 150 milionů a Putin převzal vedení před dvanácti lety. Přesto stačil Putin za relativně krátké období postavit RF opět na nohy. Nastal obrovský rozmach ve zdravotnictví a školství, zavedla se sociální zabezpečení včetně zvýšení důchodů. Na Slovensku a v ČR se děje přesný opak, proto považuji Putina za pro-lidového státníka.
>Čo myslíte? Ak by ho chceli skutočne zabiť, pri dnešnej technike, koľko by prežil? Alebo taký mogul Arafat?
---
Pokud vím, tak Jasser Arafat byl otráven. Potvrdila to i jeho dcera. A co se týče bezpečnosti Putina? Putin se jistě obklopil těmi nejlepšími agenty FSB, aby se mu něco zlého nepřihodilo a snad jediné reálné nebezpečí na něho číhá doma, od jeho vlastní manželky?
>Myslíte si, že Putin je ten borec, ktorý má ten Damaklov meč? Alebo je len slušne zaplateným politickým hercom???
---
Z jistotou to říci nemohu, ale pane Kysučan??? Zase mi berete to malé zrníčko naděje.
>Veríte, že politici majú nejakú skutočnú MOC, ako nám to
>sionmédia vtĺkajú do hláv už veľmi dlho?
John Perkins, bývalý agent CIA a CFR, otevřeně objasňuje, jak se zavádí demokracie do "nepřizpůsobivých" států i za cenu zavraždění hlavy státu. Kdyby všichni státníci byly nasazené loutky, tohle by se nedělo, nemyslíte kamarád Kysučan? Když Putina nemohou "zneschopnit", tak potom příjde na řadu to kydání hnoje. Něco podobného, jak nám tady předvedl Valda. Tímto se budu muset z této debaty vytratit. Nestíhám jinde. Zanedbávám si své domácí povinosti Těšilo mne pane Kysučan a sejdeme se jindy a jinde.
Mirda
Klid,nevolnosti me uz neberou ,uz mam neco za sebou.Asi o tom jak "miluji" Putina v Rusku vis toho moc malo.Ne ze bych byl expert na jeho osobu,ale kdyz jsem zminil ze on "ma jasno" tak v tom smyslu,ze jeho zvaneni maji dost i v Rusku.Pochopitelne Jelcin byl s jineho testa,ale jak je znamo v Rusku monarchicke vladnuti nikdy takovym nebylo.Medvedev neni Putin(ikdyz tady mnozi to tak berou),a Obama neni Bush.A Rusko neni Putin ani Medbvedev.
3.6.2011 17:48
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245294
>Asi o tom jak "miluji" Putina v Rusku vis toho moc malo.
---
Valdo, když probíhala oslava Putinových narozenin (někdy před pěti lety), tak se v ulicích Moskvy nashromáždilo desítky tisíc jásajících mládežníků. Viděl jsem to v televizi a ujišťuji tě, že to nebyla demonstrace proti režimu.
O tom jsem ale nechtěl hovořit. Očekával jsem od tebe odpověď, co si myslíš o prohlášení francouzského exministra Ronalda Dumase ohledně útoku spojenců NATO v Libyi? Nechal jsem ti odkaz a bylo to dokonce v ruštině. A ty nic. Dočkám se a nebo je to podle tebe blábol, na který reagovat nechceš?
...když probíhala oslava Putinových narozenin (někdy před pěti lety), tak se v ulicích Moskvy nashromáždilo desítky tisíc jásajících mládežníků
Ano, to si pamatuji, byl to naprosto spontánní projev radosti mladých lidí z neomylného vůdce, hrdě bojujícího proti židozednářskému NWO.
4.6.2011 6:39
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245431
>Ano, to si pamatuji, byl to naprosto spontánní projev radosti mladých lidí z neomylného vůdce, hrdě bojujícího proti židozednářskému NWO.
---
Nejsi daleko od pravdy, "smoke". Jacob Schiff, známá figurka z mnoha historických událostí a válečných konfliktů (ale to ty jistě víš) nabídl Stalinovi spoluúčast na zavedení NWO. Stalin si uvědomil, že by to znamenalo jeho konec, proto nabídku odmítnul a postavil se proti židozednářskému NWO. Zavedl si vlastní totalitu, obklopil se satelitními státy na utlumení následků prvního útoku a právě proto i spadla pomyslná železná opona.
Smoke, musím tě zklamat. To tvoje video oslav narozenin velikého státníka je z jiného období a je to i jiný vůdce. Zapomněl jsem upřesnit, kde to bylo, abys to snadněji vyhledal. Dávali to na CNN. Program uváděla Christiane Amanpour a byly to přenosy přímo z oslav a mnoho jiných zajímavých záběrů a rozhovorů i s mladými podnikateli nově vzniklé elity Ruska. Všechno v pozitivním duchu. Program se nazýval Putin - Nový ruský car. Musím připomenout, že tehdy byla CNN ještě poměrně objektivní, proto byl ten program vyroben a odvysílán. Teď už pracují v zájmu jiného majitele.
Dekuju za pozornost.Bylo by zajimave vedet co jste za kvitka vsichni kdo Kaddafiho obhajuje.To ze jste vy a byly vase rodice vsichni bojovniky proti fasistum,komunistum to se vzdy zjisti az nebezpeci pomine...Aspon v jednou kdyby jste zustali konzistentni uz by to bylo hrdinstvi.A mimochodem,na dnesnich fotkach na Aktualne cz.kde Kaddafi vyjednava s Africkou unii,je fotka s kresbou (povstalcu)na ktere je objeseny Kaddafi s trojcipou hvezdou na krku.Libyjci vedi kdo je.Upozornoval jsem ze syn kaddafiho uz v zacatku konfliktu byl v Izraeli pro podporu.¨Dostal ji.Pracuji pro nej i zpravodajske sluzby Izraele.
Pardon,s sesticipou hvezdou...
31.5.2011 16:50
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?
Reakce na 245198
Ozbrojeni bolsevici (Urážka vypuštěna - moderátor) taky dobre vedeli, co je carska rodina zac.Proto ji jednoduse vyvrazdili a pak v tom vrazdeni vesele pokracovali po milionech.Vy si ted prejete, aby tak skoncila Kaddafiho rodina a myslite si, ze az budou on a jeho synove dva metry pod zemi, tak se Libye stane oazou klidu a miru.Jste uvazovanim bolsevik, ktery nikdy nerozezna, co je boj proti tyranovi a co dobre zinscenovane divadlo...
Pan je telepaticky nadany?A srovnavat carskou rodinu a Kaddafiho...To teda nevim kdo s nas je osel.
31.5.2011 22:31
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 245198
Valdo, víte, my ani tak neobhajujeme Kaddafího, jako si děláme starost o takové jako jste Vy. Vy nás děsíte původem Kaddáfího, jako by to bylo důležité, a že vyjednává s Izraelem. To je jen dobře. S tou podporou Izraele to bude kapánek horší. Byla-li by taková, jak Vy líčíte, tak by Sarkozy i s Cameronem tiše seděli v koutku, o Obamovi ani nemluvě. Sarkozy bude mít problém. Zdá se, že to začíná být příliš horké, když právník Vergès označil státy NATO za "vrahy" a řekl, že ve Francii vládnou gauneři. Pravda nakonec zvítězí, i když to ještě chvíli potrvá.
Bombardování NATO zabilo 718 libyjských civilistů a zranilo přes 4000. V tom nejsou započteny životy asi devíti vzbouřenců a životy policistů a armády.
Ačkoliv si málo uvědomujeme, krví ekonomie je ropa, s industrializací poptávka po ropě roste, lidstvo je energeticky závislé na ropě. Není žádný zdroj energie, který by ekvivalentně nahradil ropu. Motorem ekonomie a válek je ropa. Kdo ovládá ropná pole, ovládá trh, ropa je strategickou surovinou. Na ropě je závislá silniční doprava, letectví, lodní doprava, chemický průmysl, zemědělství, jiné. Kdyby skokem došla ropa, svět by se zastavil a hladověl. Díky ropě máme vyspělou ekonomiku, každý den potřebujeme ropu, všechno byť i nepřímo souvisí s ropou, počínaje těžebním průmyslem až po služby. Kdo dneska chodí pěšky, nikdy neviděl a nepoužil plast či má oblečení jen z přírodní příze? Kaddafího syn jasně řekl, že se nevzdají, protože mají v zemi ropu!
Jinak řečeno končí nějaký značně velký cyklus. a ti co si myslí, že poručí větru dešti, spláčou nad výdělkem. Ti co půjdou s přirozeným během věcí mají budoucnost.
30.5.2011 16:47
RE: Kaddafi-nevinne jesne?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245124
>Jinak řečeno končí nějaký značně velký cyklus.
---
Nekončí. Je to boj o vyloučení konkurence. Ropy je (zatím) dostatek, ale každý si ji může prodávat za co chce. Saddam Hussain to zkusil za Euro a jak dopadl? Je třeba tohle omezit a proto ten boj o zdroje. OPEC má na Libyi krátká chapadla a tak tam naběhla organizace NATO. A samozřejmě v neposlední řadě je to i vliv MMF a Světové banky. Ti se taky musí všude zavrtat.
Ať je či není dostatek nebo ropy-jiné energi, neudržitelná je dále expanze. Tak jak nikdo nebyl schopen zabránit nástupu expenzivního systému, když i za cenu násilí byl vytvářen prostor pro expanzi, tak nikdo nebude schopen udržet expenzivní systém, když prostor pro expanzi i při použití brutální síly de facto neexistuje. Energie užitá na malinké zvětšení expanze v současné době, zdaleka převyšuje zpětný energetický efekt pohanějící systém a tenhle trend se bude zhoršovat. Nakonec dojde k implozi a nebude dost energie tomu zabránit, maximálně zpomalit. Jak říkám být kýmkoliv a nejenom Čínou, tak nekryté měně bych se vyhnul velkým obloukem. Já vím, je to lákavé vábení sirénami, ale stejně jako sirény se jedná o krutou desiluzi. Něco končí a něco nového přichází. A prdlajz se to stará, zda se to mocným starého světa líbí-nelíbí. Kdo nepůjde s během věcí, z toho moc nezůstane. Velký nebo malý?...
Me osobne zarazi,ze si vetsina lidi jako Valda nejsou schopni uvedomit ci primo videt,absenci protestujiciho Libyiskeho naroda v ulicich.Od pocatku sleduji demi v Lybii jak na klasickych kanalech jako CNN,FOX,BBC, tak i na alternativnich webech,a jedine co jsem doposud videl, jsou jen skupinky a bandy jakychsi neorganizovanych primitivu,kteri jen rabuji a strileji do vzduchu.Pane Valdo,to jako maji byt ti civilisti kbuli kterym se tam musi ted valcit ?
Kde jsou desetitisice ci stotisice nespokojenych obyvatel ?Ja osobne jsem v patek na radiu BBC zaslechnul naopak lidi v ulicich Tripolisu na celou tuhle pofiderni revoluci nadavat,a ze za Kadafiho meli klid a jistoty.Az jsem se divil,ze to vubec pustili do eteru.
Skutecne se nestacim divit,jak mohou byt lidi lehce manipulativni bez vlastniho nazoru.
To jsou ty kecy o americké demokracii, kde policie se nestydí škrtit novináře a potlačit mírovou demonstraci šesti lidí. Žádné zbraně, zatčeni za tančení.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/234833-franc...
Tak to si dovolil francouzsky exministr hodne,takhle kritizovat spratelene jednotky,a dokonce by chtel hajit Kadafiho.Aby se panu exministrovi jeste nestala nejaka necekana nehoda po ceste zpet do Francie.
Koukate a nevidite??Vlajky povstalcu byly videt vsude a vy jste je nevideli.Mozna jste si jen vsimali ilustracni zaznamy s kaddafiho tv...Nebo nevite ktera vlajka je ci.Rusove taky si moc nelamou hlavu,natoz rozdil mezi vlajkama ceskyma a slovenskyma.Snad po hokej.mistrovstvi to bude jinak.)
Pokud Izrael toto území jednou získal v Šestidenní válce, není důvod proč by ho měl vracet
jasně.
pak je vlastně nepochopitelný, proč jsme jsme chtěli zpátky sudety, francouzi alsasko atd.
a ještě mi řekněte adresu, abych vám tam poslal bezdomovce, protože když vás z vašeho domu vyženou a vyvraždí vám převážnou část rodiny, budou mít kde bydlet, protože na to budou mít právo a nikdo ani nemukne.
takže sem s tou adresou. nebo si ty vaše debilní kecy nechte od cesty
(Cenzurováno - neurážejte diskutující. Editor)
31.5.2011 0:22
hlavně správný komentář
Jan Vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?
Pamatuju si na začátku bombardování, že ukazovali v televizi demonsrace "proti kadáfímu" jak u toho vysvětlili. ale při bližším pohledu jsem překvapeně koukal, že demonstranti líbají fotky kaddáfího. Žeby ukázka lásky k nepříteli?
stačí natočit dav a dát tomu titulek a "pravda" je na světě.
Zajímavé je "vynucování bezletové zóny" když Kaddáfí do vzduchu nic neposílal a rezoluci RB OSN respektoval, takže nebyl důvod k žádnému zásahu, to nemluvím o tom, že odzačátku zve do země pozorovatele OSN, ale oni přece pozvání od kdekoho nepřijmou.
To nemluvím o té provokatérce "znásilněné" Kaddáfího jednotkama. Když si "ihned po útěku" z toho hromadného znásilnění přišla stěžovat (velmi elegantně oblečená a upravená na to, že byla čerstvě po gangbangu), jak dostala hned po hubě od servírek v tom hotelu. Myslím, že žena ženu by jen tak nemlátila, kdyby jí věřila, že byla skutečně znásilněná. Mi tady víme celkem prd, jen si skládáme střípky informací, ale lidi co tam žijou vědí o co jde...a i y servírky věděly a proto jí hned naložily pár přes ústa.
Z ukazovaním "demonštrácií" v TV je to rovnaké aj teraz z Sýrie. Tiež bola jedna prezentovaná ako proti-Assádovská a následne po nájdení na nete jej nezostrihanej podoby vysvitol pravý opak. A to už nehovorím o tej ktorá bola prezentovaná ako z Damasku a a v krátkej sekvencii sa tam zrazu v pozadí mihla Aia Sofia. Žeby ju prestahovali z Istanbulu do Damasku?!
Když Kaddáfí chce volby pod mezinárodním dohledem, tak najednou zprávy o tom nejsou. Dokonce další bombardování. Bombardování NATO zabilo 718 libyjských civilistů a zranilo přes 4000. V tom nejsou započteny životy asi devíti vzbouřenců a životy policistů a armády.
To nás budou bavit dalším sexuálním skandálem, jak v New Yorku zatkli opět 74 letého bankéře, který osahával a plácal po prdeli zas jinou pokojskou. Egypt Bank Ex-Chairman Arraigned on Sex Charges in New York
O demonstraci tisíců lidí v Istanbulu se za to nedozvíme, bylo to u příležitosti prvního výročí izraelského smrtícího útoku na tureckou humanitární loď směřující do pásma Gazy. Devět osob bylo tehdy zabito a vztah mezi Tureckem a Izraelem utrpěl. http://rt.com/news/line/2011-05-31/#id11171
Do zpráv se nedostane ani, že USA si osvojují právo vojensky napadnout zemi, z které by došlo k „sabotáži“ počítačů ve S. Státech Pentagon Sets Stage for U.S. to Respond to Computer Sabotage With Military Force
1.6.2011 16:46
RE: hlavně správný komentář
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245258
>Do zpráv se nedostane ani to, že USA si osvojují právo vojensky napadnout zemi, ze které by došlo k „sabotáži“ počítačů ve Sp. státech.
---
Zatím se to do zpráv nedostane, to je jenom taková předzvěst a ukázka, co se honí ve hlavách válečných štváčů Pentagonu. 30 stránek utajených dokumentů a 12 stránek přístupných k nahlédnutí. Další záminka k vojenskému napadení jakéhokoli státu. Útok hákerů se považuje za vyhlášení války. Teď se to musí nějak diplomaticky zabalit a je tady další důvod k sesazení nepohodlného režimu a násilné zavedení demokracie. Až potom se to objeví ve zprávách. To jsou ty nekonečné války proti neviditelnému nepříteli a zcela jistě o tom brzy uslyšíme. Zajímavý odkaz, Sašo, díky.
Хамид Карзай просит русских вернуться
Говоров Кирилл
Темы: Война в Афганистане, Афганистан
Он признал, что русские понимают афганцев значительно лучше, чем американцы
Сегодня проходит первый с момента ввода советских войск в Афганистан в конце 1970-х гг. официальный визит главы афганского государства в Москву. Как сообщает РИА «Новости», на встрече с Хамидом Карзаем президент России Дмитрий Медведев обсудил широкий спектр вопросов регионального и двустороннего звучания, среди которых – участие РФ в восстановлении инфраструктуры Афганистана и совместная борьба с наркотрафиком
31.5.2011 21:19
RE: zlati rusove?
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 245181
Pokiaľ viem pred Afganskou vojnou v 80. rokoch tam Sovieti vybudovali infraštruktúru, Karzái to vie (zažil to ako člen kráľovskej rodiny). Takže žiadať Rusov o pomoc je z viacerých dôvodov logická voľba.
Mel ji zadat kdyz mu teklo do bot.Normalni zkorumpovany urednik ktery ma tolik "hrichuů ze nevi kdo by mu mohl pomoci ted kdy i u vlastnich lidi ztraci oporu.
... ja myslim, ze bychom meli vzpomenout na holokaust, To neni na skodu a je to pravicove .., a jak demokraticky chradli ..
Tuto stránku navštívilo 6 118