Diskuze k článku

Sociální parazité

Příspěvků 54

13.5.2011 8:00

vsetko potrebne

len 195.?.?.?

http://www.vedy.sk

243977

13.5.2011 8:11

Hodnocení článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Mnoho pravdy a mnoho nesmyslů. [oči v sloup]

243978

16.6.2011 17:03

RE: Hodnocení článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 243978

Ještě bych dodal: typicky ruské blouznění - špatně vydestilovanou vodkou odkojené, slepotu působící. Stačí se do Ruska zajet podívat.

246183

13.5.2011 8:31

toto je klíč

fohat 88.?.?.?

na změny sebe a následně ostatních.Je to dřina na sobě k vymýcení zažraných negací,ale pak je výsledek znát.Možná je na to třeba i celý život.Díky admin.za podnětný a zájímavý příspěvek. [cool]

243979

13.5.2011 9:49

Píšete v úvodu...

Bezejmenný 90.?.?.?

Mnoho lidí se ptá: "Proč v moderní, civilizované společnosti, technicky a kulturně úspěšné, která nezahálí, je život tak těžký? Proč se mění jen na válku o přežití, což je velmi špinavá cesta?".

Poslední větu bych si dovolil "upřesnit":

Proč se mění jen na válku O PENÍZE - jež umožňují přežití, což je velmi špinavá cesta?".

Jde o ty peníze - ZRUŠME PENÍZE a CELÉ LIDSTVO V JEDEN OKAMIH POCHOPÍ,V JAKÉM SAJRAJTU jsme to žili.

A otevrou se DUCHOVNÍ CESTY.

Takto já chápu odkaz pro rok 2012 a pohled do budoucna.

Neučiníme-li tak,prohráli jsme,vyhrálo TEMNO a ZKÁZA !!!

243980

13.5.2011 11:22

RE: Píšete v úvodu...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 243980

>Proč se mění jen na válku O PENÍZE -

Peníze jsou základem kapitalismu a ten je zase nejúspěšnějším zřízením neb pro peníze se lidé uštvou, prodají vlastní tělo a život. Možná by stačilo jen ten kapitalismus a lidskou chamtivost krotit. Na neštěstí dobrovolně je nezkrotná.

>A otevrou se DUCHOVNÍ CESTY.

Lidstvo učinilo obrovský technický pokrok, duševní vývoj oproti tomu udělal krok zpátky. Vyhnul bych se slovu duchovní, dnes ani papež nevěří na duchy. Etika nebo morálka nemá s náboženskou vírou mnoho společného, lze poukazovat spíše na opak.

Existenci Boha nelze prokázat ani popřít. Nazveme-li naši neznalost, zbabělost či neschopnost pochopení Bohem - budiž. Náš pud sebezáchovy a touha po positivní „pravdě“, nějakém opěrném bodu, nás nutí k „hledání víry“. Již po několik tisíciletí lidstvo „hledá tu pravou víru“ a k přesvědčování těch jinak věřících požívá propagandu, násilí a přednostně zabíjení, které se vznosně nazývá „spasením“, moderně šířením demokracie atd.. Teoreticky máme vědu, filosofii etiky, ta však tyto účinné nástroje nemůže použít, brát někomu víru je nemorální. Nehledě k tomu, zkuste se živit nezpolitizovanou filosofií, je to skoro zapomenutá a stagnující věda.

243985

13.5.2011 12:35

RE: Píšete v úvodu...

Bezejmenný 90.?.?.?

Reakce na 243985

Omlouvám se za výraz Duchovní cesty.

Ani náznakem jsem neměl na mysli to,co pak níže popisujete !

Měl jsem na mysli to,co lze jinými slovy popsat Rozmluvy se svým vnitřním hlasem,osvobozené o jakékoliv materiálno !!!

Takto je možné přemýšlet,zda-li se daří dobře také sousedovi,zda je ovzduší čistší než včera,jak mizí bída a hlad na planetě,jak roste vzdělanost,jak přibývá empatie v lidstvu této planety.

Nyní takovéto úvahy JSOU SPROSTÁ SLOVA,zašustěná zelenými papírky,vylíhnuvší se pravděpodobně v idiotské hlavě komunisty nebo socana s nataženou prackou.

Krátce závěrem: Mysleme na ostatní,ostatní budou myslet na nás.

243987

15.5.2011 17:00

RE: Píšete v úvodu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 243985

Pane Sašo, když se řekne, že jste "bezduchý", tak se tím rozhodně nemyslí, že nejste "posedlý duchem" nebo že nevěříte na duchy. Rovněž "duchaplný" neznamená "ovládaný strašidly" ... Takže analogicky "duchovní cesta" neznamená "spiritismus" či něco podobného.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Duch

244117

18.5.2011 7:23

RE: Píšete v úvodu...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 244117

>Pane Sašo, když se řekne, že jste "bezduchý", tak se tím
>rozhodně nemyslí, že nejste "posedlý duchem"

Myslím, že naše názory se příliš neliší a je nesmysl se dohadovat o významu slov bez souvislosti. Z Vašeho odkazu na Wiki: „V dějinách filosofie se pojem duch i v užším smyslu (řec. pneuma, lat. spiritus) vyskytuje v mnoha různých souvislostech a významech, kterým je společné snad jen to, že se jedná o něco nehmotného, stálého a významného, o nositele rozumnosti a smyslu (řec. nús, lat. ratio). Duch se zpravidla vyskytuje v různých protikladech (opozicích), které význam zpřesňují.“

Téměř celý život nežiji v českém prostředí a možná ztrácím cit pro jazyk. Ve mnou zamýšleném významu se jednalo o pokus zdůraznění rozumnosti a smyslu. Přes to si nejsem jist, jestli jsem použil slova nesprávně. [mrknutí jedním okem]

244297

13.5.2011 9:52

Katastrófa

@JA 194.?.?.?

Takéto články by som na Zvedavcovy netrpel. Teda, pokiaľ by som mal tú možnosť do toho hovoriť. Nie som žiadny zástanca cenzúry, ale čo je veľa, to je veľa. [bliji]

Pokiaľ by chcel niekto preniknúť (naozaj preniknúť) do podstaty toho, čo sa nám snáď snažil autor ponúknuť v článku, stačí si prečítať Vzpouru Deprivantů od Františka Koukolíka. Kniha je podaná vedecky a veľmi podrobne popisuje fenomén "sociálnych parazitov" alebo deprivantov.

Tento článok beriem , ako vytunelovanie spomínanej hnižky , plus pridaneie blbostí, ktoré by na tomto webe nemali čo hľadať. Kľudne ma tu digitálne ukameňujte , ak chcete [mrknutí jedním okem]. Vedzte však , že Dualizmus je zabijak zdravého rozumu a je dobré sa mu vyvarovať.

243981

13.5.2011 10:01

RE: Katastrófa

rimi 83.?.?.?

Reakce na 243981

Kazdy si nazor muze tvorit sam, zejo?

243982

13.5.2011 17:24

RE: Katastrófa

Teonanacatl paveldvr (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 243981

Ten dualismus mně opravdu nesedí. "Nacestoval" jsem se dost a NIKDY jsem nezahlédl ani náznak temnoty, pokud pominu vlastní stín. Ale ta vlastní temnota je důsledkem boje o přežití v této realitě-je to daň za pobyt ve hmotě, za bolest, hlad a nevědomost. Z širší perspektivy se zdá, že je vše v naprostém pořádku. Naše mysl je součástí obrovské mysli, není s čím bojovat. Poznej sama sebe a poznáš vše podstatné.

244000

13.5.2011 20:31

NE Katastrófa, ale ZÁZRAK

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 243981

Já za sebe chci napsat, že tento článek je doslova revoluční a tímto Zvědavec překročil svůj Rubikon. Pokud jste to nepochopil, tak kromě světa, viditelného našimi smysly, existuje svět i v jiných dimenzích, běžným lidem nezachytitelný. Vámi uváděný pan Koukolík se asi věnuje deprivantům mezi námi - lidmi, ale ne těmi z jiných dimenzí, kteří ale hrají tu zásadní hru o další budoucnosti lidstva: zlí (temní) proti dobrým (světlí)..Třeba takto laický příklad na podobě strategické počítačové hry - kolem nás probíhá "stategická hra" mezi temnými a světlými. To oni plánují další kroky proti soupeřovi, aby eliminovali jeho síly a získali stategickou převahu, vedoucí k výhře. A my lidé je nemůžeme nijak ovlivnit, na volbu dalšího tahu nemáme žádný vliv, kromě jednoho - dodávání energie (životů, kreditů jak chcete) jedné ze soupeřících stran. Negativní energie nabíjí temné síly, pozitivní síly světlé. A v tom je to, jak můžeme ovlivnit další vývoj. Čili utápěním se v negativních emocích jednak nic na dalším vývoji pozemského světa neovlivní (války, krize atd..), ale naopak pomáhá k dalšímu negativnímu vývoji. Kladné naopak. Proto je důležité, aby se lidé vnitřně změnili na kladné (nebo většina, kdo toho bude schopen).. Možná to někdo vysvětlí lépe, za což předem děkuji. A pokud někdo ze zdejších čtenářů je schopen nás neznalé usměrnit na světlou cestu, tak předem za všechno děkuji..K zamyšlení na toto téma doporučiji třeba tento odkaz, který mnohé vysvětlí http://www.olgabufkova.cz/files/duchovni/Tajemstvi...

244008

13.5.2011 21:09

RE: NE Katastrófa, ale ZÁZRAK

Teonanacatl paveldvr (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 244008

Jenže příspěvek Ja je podstatný v jednom směru. Přestaňme strašit nějakým transcedentálním zlem. To je doména Hollywoodu. Je to cesta do pekel, je to staré myšlení-dualismus, nevede k ničemu dobrému, pouze k oddělení.

244013

14.5.2011 12:36

RE: NE Katastrófa, ale ZÁZRAK

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 244008

myslíte tuhle Světlou stezku(Ánanda Márga)? [smích]

244046

13.5.2011 10:07

Zajímavé

Michalll 77.?.?.?

Nebudu hodnotit celý text, ikdyž nutno uznat, že v podstatě vystihuje můj sílící názor na život, zákony vesmíru, životní filosofii atd.
Osobně si myslím, že v podstatě o vesmíru, zákonech vesmíru, jeho energiích, o naší planetě i o sobě samých nevíme zhola nic. Topíme se v čase technokratické nevědomosti a bláhově to považujeme za vrchol našeho poznání. Přitom máme klapky na očích, které si sami dobrovolně nasazujeme abychom neviděli.
Za dobu co se snažím tuto problematiku studovat jsem dospěl k poznání, že klíč je skryt v nás samotných. Dlouho jsem hledal jakousi "pravdu", univerzálno někde mimo sebe, dnes vím jak hluboce jsem se si sám sobě lhal. Myslím, že každý člověk ve své podstatě celý život hledá to samé. Někdo toto univerzálno(podstatu života) hledá v materialismu, požitcích, svém egu, falešné víře atd. a celý život se honí za přeludem. Přitom je cíl veškerého poznání mnohem blíž než si myslíme. V nás samotných. Tam je skryto vše co hledáme.
Aneb jak říkal Ghándí:"pokud chcete změnit svět, změnte sami sebe a uvidíte jak se začne měnit svět kolem vás".
Obrovská moudrost je v této základní poučce. Přesto změnit sám sebe je cesta trnitá a velmi těžká. Poznat sám sebe je to nejtěžší a zároveň to nejvíce osvobozující poznání kterého člověk může dosáhnout.
Aneb jak říkal Bill Hicks, volba je jen na vás, chcete vidět očima lásky nebo očima strachu? [smích]

243983

13.5.2011 10:17

Pochopil som správne,

abc 188.?.?.?

že sociálni paraziti sú démoni, ktorí ovládli ľudstvo? Ak áno, tak potom ich depurácia je v kompetencii Boha. Či sa mýlim?

243984

13.5.2011 13:18

RE: Pochopil som správne,

smoke 89.?.?.?

Reakce na 243984

Myslím, že bude stačit Svaté Officium, to z vás heretiků vyžene ty démony nadobro [chechtot]

243988

14.5.2011 19:06

RE: Pochopil som správne,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 243984

Můj názor je, že Bohem s velkým "B" bych nazval někoho, do stvořil a řídí celý vesmír. Protože to ale fyzikálně není možné (??, nevím, neboť si nedovedu představit jakkoliv vyspělou inteligenci, která by to dokázala), předpokládám, že vesmír vznikl nějak a řídí se podle svých "vesmírně - fyzikálních zákonů", čili sám od sebe. Pak mám bohy s malým "b", kteří představují vedoucí představitele jiných vesmírných civilizací. A tyto vesmírné civilizace jsou (podle textu v tom Amenti) dobré a zlé.. A opět podle toho textu tyto zlé síly (démoni, jak nás naučila říkat církev) ovládli naši zemi a lidstvo. A v současné době má probíhat boj mezi těmi zlými a dobrými silami o cestu směřování lidstva. Přečtěte si to, doporučuji. Čili velký Bůh asi není a mezi malými bohy se vede válka, kterou našimi smysly nedokážeme pozorovat..A záleží na tom, kdo zvítězí, jak v pozemských válkách. Jinak že by naše civilizace byla ve vesmíru jediná, tomu snad nemůže věřit ani největší pesimista. http://www.novinky.cz/veda-skoly/233380-v-mlecne-d...

244066

15.5.2011 14:42

RE: Pochopil som správne,

martas300 68.?.?.?

Reakce na 244066

Nakolik Vas presvedcilo cteni "Tajemstvi Amenti",s vedomim ze vsechny ty informace obdrzela jedna pani chanelingem ???A co je ta zarucene skutecna pravda.Je pravda v bibli ? Nebo je svet takovy jaky je,a ridi ho hrstka psychopatu,at uz jim rikame jakkoli ?Nebo ma pravdu David Icke,kdyz rika ze vse okolo nas je jen holograficka iluze prenasena do nasi DNA el.signaly,takze jsme v podstate soucasti matrixu,jako v tom filmu ?

A Buh s velkym B neni,protoze to neni fyzikalne mozne ?Dle jakych fyzikalni zakonu tak soudite,tech nasich ?Souhlasim,ze bohu s malym b bude mnoho,ale i ty male bohy musel nekdo nebo neco stvorit.A rozhodne to nelze zavrhovat jako nemozne jenom proto,ze to neni z naseho pohledu chapani fyzikalne nemozne.Pred 200 lety se take tvrdilo,ze letani pro cloveka je fyzikalne nemozne,a ze vlak muze jet nejrychleji jen 35km v hod.

V nasi spolecnosti se nachazi mnoho lidi,kteri vubec nejednaji lidsky.Jako by ani sami nebyli lide.Vyse zminovany Icke o techto lidech rika,ze jsou ovladani drakonickymi bytostmi z jine dimenze,v podstate jako kdyz je nekdo posedlej dablem.Logicky to vetsina lidi smahem odsoudi jako totalni blbost,pritom se ale mnoho lidi pta a zamysli,jak to ze jsou nekteri tak bezcitni a bezcharakterni,ze v zajmech svych vyssich cilu,nevahaji zabijet a okradat jine lidske bytosti (zdejsi ctenare napadne jiste mnoho prikladu).Kdyz se kouknu na nektere lidi (Treba Dick Cheney,Hitler,Stalin,atd.....) nemohu si pomoci,ale nevidim v tech lidech ani kousicek lidstvi.

244099

15.5.2011 16:35

RE: Pochopil som správne,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 244099

Amenti je pro mě něco jako pokus o nenáboženské vysvětlení stvoření lidstva a naší dávné minulosti. Prostě slova, že Bůh stvořil Adama z hlíny a Evu z jeho žebra mi prostě nestačí a nevyhovuje, to je výklad pro lidi ze středověku. Ale když se napíše, že lidstvo je výsledkem genetického zásahu vyspělé (mimozemské) civilizace, tak to je něco, čemu můžu věřit. Ano, je to víra, ale snad postavená na logickém základě. A jestli je Amenti pravdivé, to nemohu posoudit, sám nějaké mimosmyslové zkušenosti nemám. Ale tvrzení, že existuje nějaké vesmírné vědění nebo inteligence v jiných dimenzích, se kterými mohou lidé s mimořádně vyvinutými paranormálními schopnostmi hovořit, tomu se dá taky věřit. Jak se píše v úvodním článku, to že svými smysly nevidím třeba mikrovlny, tak to neznamená, že neexistují..Jediný velký a zásadní problém je v tom, jak poznat, že někdo napíše vyloženě blbost a zdůvodňuje to tím chanellingem. Tady by pomohla jen věcná diskuze s lidmi, o nichž předpokládám, že píší pravdu i o takových mimořádných věcech (zážitcích) a nedělají si z nás dobrý den..Proto taky moc nevěřím na stránky typu Osud, apod. Ale bohužel, jak se vyznal pan editor výše, on tomu nevěří a podobná témata nechce dávat.. Což je škoda, ale s tím se nedá nic dělat..90-desátka [cool]

244115

15.5.2011 18:58

RE: Pochopil som správne,

martas300 68.?.?.?

Reakce na 244115

Ptal jsem se Vas,protoze sam jsem Amenti cetl a znovu si ho po letech procitam,protoze stale hledam odpovedi.I pro me bylo prijatelnejsi si pocist o genetickem zasahu ze strany mimozemske entity,nez vsechny dosud platna dogmata o vyvoji a vzniku cloveka.Ale k tomu me privedl Zacharia Sitchin s Kronikou Zeme.
Jinak se nemuzete hnevat na editora,ze k temto tematum netihne.Kazdy jsme nejaky,a to ze editora duchovno a podobna temata neberou ,nedela z tohoto webu neco min.Je to politicky webzin,a ja si sem rad chodim pocist o geopolitickem deni ve svete.Kdyz vsak chci rozmyslet na smyslem zivota,historii a dejinamy,jdu jinam na stranky k tomu delane.Osud to ale rozhodne neni. [mrknutí jedním okem]

244127

16.5.2011 21:14

RE: Pochopil som správne,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 244127

Děkuji za milá slova.. Na pane aditora se vůbec nezlobím, naopak..Pokud bych mohl poprost o některé Vaše oblíbené stránky, napište mi nějaký dokaz..V tom balastu se těžko hledá ty pravé, však to asi znáte sám.. Děkuji.. [smích]

244207

17.5.2011 13:26

RE: Pochopil som správne,

martas300 68.?.?.?

Reakce na 244207

http://gnosis9.net/

hodne chodim na tyto stranky,je to o jak o vede tak o duchovnu


http://www.matrix-2012.cz/

http://www.matrix-2001.cz/

a velice dobre stranky
http://www.bibliotecapleyades.net/esp_tema.htm
[smích]

244252

18.5.2011 19:10

RE: Pochopil som správne,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 244252

Děkuji moc.. Kdybych já na něco narazil, dám to třeba někdy příště pod Váš odkaz..

244335

24.11.2014 22:54

RE: Pochopil som správne,

Alladin 94.?.?.?

Reakce na 244252

Příteli na těchto webech pravdu nehledej. O lidech tvořících tyto stránky něco vím a vím o čem hovořím.
Hezký den [smích]

321906

24.11.2014 22:50

RE: Pochopil som správne,

Alladin 94.?.?.?

Reakce na 244099

Schopnost rozlišit "frekvenčně" čistou, pravdivou informaci od balastu je daná geneticky. To nelze vyšpekulovat ani vědecky podchytit tak, jak to předvádí akademická obec obecně. Zkrátka jsou lidé, kteří o tyto dříve samozřejmé vlastnosti nepřišli. V prostředí všeprostupující manipulace a pokřivení čehokoliv je nesnadné takovouto informaci rozlišit i pro takto geneticky vybaveného jedince. Lidé takto nevybavení jsou odkázáni na jiné cesty. O těchto věcech něco vím a toto není channeling. Ten cítím na 100honů. Nedá se zaměnit. Je snadné a pohodlné nechat se houpat tím, čím jsme vrchem spodem krmeni. racionální nenechavci vesměs spekulováním o něčem, čím nejsou schopni hlouběji proniknout nedokáží dojít jinam, než do bodu, kdy se motají vkruhu svých ev. cizích myšlenech iluzí a manipulací. Jsme záměrně drženi v nevědomosti o vlastní podstatě, historii a možnostech. Takto jsme ovladatelní, manipulovatelní. Bezmocné stádo, které vždy, než se alespoň vzdáleně přiblíží částečnému pochopení toho, proč se věci dějí jak se dějí, je dávno po všem a loutkáři, kteří jsou sami loutkami jiných už rozehrávají dějství, o němž nevědomé masy nic netuší a až přijdou do bodu alespoň částečného pochopení podstaty, opět bude po všem a stádo půjde tam, kde je loutkáři chtějí mít. všechny ideologie a povolené(zveřejněné) filozofické a spirituální směry jsou jen nástroji, umožňující malé skupině manipulujících udržet dav pod kontrolou. Je lhostejno, zda se jedná o ideu s náboženským či sociálně politickým obsahem, vždy je postavená jako iluze. I tzv. demokracie je jen podivným plakátem, za nímž se skrývá cosi jiného. V této situaci nezbývá, než se řídit vnitřními instinkty. Jinak dobrý komentář [smích]

321904

15.5.2011 15:31

RE: Pochopil som správne,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 244066

Já si taky nedokážu představit jak funguje hvězda, strom... a ono funguje. Radiace byly obejvena před sto lety, ale ona fungovala i bez toho dávno předtím . V každém případě strom je oproti všem chemickým koncernům světa i s výzkumem v přírodních vědách za posledních 200 let velmi složitá "fabrika". Ale aby třeba člověk začal syntetizovat aspoň některé enzymy, tak k tomu byly dlouhá složitá cesta. A stejně farmaceutické koncerny obrovské množství ingrediencí získavají v přírodě. Za prvé je problém i při známých účincích rostlin najít a izolovat hlavní složku odpovědnou za léčebný účinek. Za druhé hromada těhle věci působí komplexně s jinými látkami, takže je otázka jestli lze pokaždé najít hlavní účinou látku?

Hmm, špičková chemická laboratoř, která dokáže syntetizovat, některé biochemické látky k tomu potřeboval několik stovek let intelektuální práce velmi chytrých lidí. A složitosti v přírodě vznikly sami od sebe i navzdory entropii. Já si myslím, že lze vytvořit samoregulující se složitost, dokonce schopnou i vývoje.

Lidé se dostávají k hranici vytvoření skutečné umělé inteligence, přestože neví jak detailně funguje zázrak jako strom. Ale aby zázrak jako strom fungoval, tak nestačí znát ani do detailů komlexně strukturů a vzájemné vztahy. Co myslíte, kdyby to lidé věděli dokázali by vytvořit z jednoduchých vstupů živou buňku a s inteligentním záměrem provést rychlou řízenou evoluci a dojít k složitějším organismům. Máme dokonce možnost vyjít z živé buňky a zkusit empiricky dokázát evoluční vývoj. Jsou různé teorie, jak byly zabudovány do buňky mitochondrie. Ať to někdo inteligentně zopakuje. Kde je problém? Eukaryota bez mitochodnrií existují, a šlo o náhodný samovolný proces evoluce, který pro pozenmské formy proběhl jenom jednou a mělo to být velmi rychle, kdy se zjevili eukaryota.

Na myšlení je zajímavá jeho rozmanitost. Někdo na základě nějakých vstupů dojde k závěru, že vesmír je příliš složitý a nemůže být stvořen a řízen. A někdo si myslí, že vesmír je příliš složitý, aby mohl vzniknout jako samoregulující se systém sám od sebe navzdory entropii. Souhlasím s tím, že neexistuje možnost přímého empirického důkazu existence či neexistence Boha. Ono dle mého názoru je nemožné empiricky přímo dokázat kolikarozměrný ten vesmír vlastně je.

244109

15.5.2011 17:11

RE: Pochopil som správne,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 244066

A co si zkusit představit, že ten Bůh s velkým B rovná se vesmír (lépe řečeno rovná se všechny vesmíry). Řídí tedy "sám sebe" a svůj vývoj. Každý organismus (i člověk) je "stvořen k jeho obrazu" - tzn. jako součást (podmnožina) toho všeho funguje v malém na stejných principech, jako to VŠE funguje ve velkém. Tak i Vy "řídíte sám sebe a svůj vývoj", ovšem jako soupodstatná část větších a větších organismů/celků (něco jako skládanka matrjošky) podléháte nejen své "svobodné vůli", ale i obecnějším pravidlům a zákonům, které zatím známe jen částečně.

244119

13.5.2011 11:53

Pěkný článek

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Každý sám sobě mudrcem. Poznal jsem že všechno, co se vylíhne či narodí, žije nakonec ke své škodě. Všechno co jsem měl rád mne opouští, nebo zrazuje. Doufám, že takové svinstvo jako je reinkarnace neexistuje, nebo se alespoň nebude uplatňovat vůči mně. ---
Život je pěkný, pokud dosahuje určité kvality. A o tom to je. Co je to kvalitní život, a jak dlouho přetrvává. Někdo namítne, že každý je svého osudu strůjcem. Takový zřejmě hlasuje i o tom, kdy, kde a v jaké rodině se narodí. Se stříbrnou lžičkou v ústech. Poctivá a namáhavá práce je pro tahouny ve jhu. Simplifikátoři prosazují vlastně svou víru. Napsal bych, že pokud se člověk dívá na Boha ze předu, vidí světlo. Pokud na něho hledí zezadu, spatřuje temnotu. Člověk hovnosapiens má, oproti jiným zvířatům, technické schopnosti. Ale hlavně má kapsy a bankovní konta. Právo vlastnit cokoli je silnější, než právo na život. Je nonsens argumentovat politickým marketingem.

243986

13.5.2011 13:36

RE: Pěkný článek

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 243986

Podle Vašeho opisu boha bych soudil že bůh je asi baterkou. [smích]

243989

13.5.2011 14:07

Krapet podezřelé

Guru 78.?.?.?

Tak sečtělý autor - analytik a ani slovem se nezmínil:

Chazaři vedou proti Slovanům a proti celému světu skrytou válku již 1000 let.

Nejprve své války vedli otevřeně, po rozpadu Chazarské říše a získání nové kamufláže jako "Hebrejci v exilu na Sibiři"

však přešli na několik různých skrytých forem.

Lidi nezapomeňte, že pro naplnění jejich ideologie, která požaduje přesně 2800 Gojímských otroků pro každého Talmudistu (Chazara) je na celé Planetě Zemi kritický nedostatek otroků.

Vynásobte si jejich počet kráte 2800 otroků a zjistíte na čem jsme.

Oni jsou organizováni a své cíle nemění již několik set let.

Pokud se Gojímové chtějí ubránit zotročení, je nezbytné začít alespoň s osvětou.

243991

13.5.2011 14:34

hm, tak já si dneska

fist.of.heaven 213.?.?.?

beru Noční hlídku [oči v sloup]

243993

13.5.2011 15:05

myslím

dub 94.?.?.?

že základním rozdílem, jakým se tyto dvě skupiny projevují, je jejich filosofie.
paraziti uctívají kult smrti, včetně jejich hlavního ideologického stanu katolické církve.
lidé uctívají život.
a stojí za zamyšlení, kdo byli naši předci, staří slované. protože nejvyšším bohem slovanů byl sviantovit, svianto vit, posvátný život...
proto se také vůči slovanům provádí ta největší svinstva a jsou cílem pro vyhubení všech "západních" smrtihlavých "civilizací"...

243994

13.5.2011 15:16

No, takovýto článek jsem věru nečekal

omega13 217.?.?.?

a navíc jen pár dní poté, co jsem se odvážil zde vůbec poprvé naznačit, jak se mi celá situace lidstva jeví :
http://www.zvedavec.org/vezkratce-5130.htm (posledních pár reakcí)

Díky za zajímavý článek, mnoho tvrzení z něj -řekl bych - je třeba "přežvýkat strávit", ale o tom, že existuje jakási "životní síla" která z neživé hmoty vykřesává živé bytosti nepochybuji. Jsme její součástí, a po dosloužení těla .. se s ní zase spojíme.

Ve videu http://www.youtube.com/watch?v=w9vbGfVrUoY o tom boji o duši hovoří i Andreas Claus .. (říká tam : jim nejde o peníze, jde jim o vaši duši). Docela přesně vnímám, co tím chce říct. Má na vše málo času, a jeho výroky jsou velmi hutné, častokrát se dají vyložit i jinak.. no, každý slyší to, co chce...

Čtenářům Zvědavce bych radil, neuzavírejte se před novými myšlenkami a názory. Mějte otevřené hlavy a hlavně srdce.

Omlouvám se za nesourodost příspěvku, doufám, že bude pochopen správně.

243995

13.5.2011 15:38

RE: No, takovýto článek jsem věru nečekal

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243995

Sanskrit prána, Čína čchi, Japonsko ki, hebrejsky ruach... a má takový pocit, že i moderní fyzika při zkoumání mikrosvěta míří k podobné koncepci "základního kamene". Bude při tom mluvit při popisu dynamiky o spinu, kvantových stavech, frekvenci, vlnové délce, n-rozměrných strunách, energiích a jiných charakteristikách. Samozřejmě ten subatomarní element o různých energetických stavech je součastí všeho ve vesmíru o třech rozměrech. Kolik ty základní elementy asi budou mít rozměrů? Dojde fyzika k nějakým základním elementům toho našeho čtyřrozměrného vesmíru nebo se jedná o důsledky interakce námi vnímaného vesmíru s jeho částmi, kde pro prostor platí n je větší než 4?

243997

13.5.2011 15:30

...

calimero 147.?.?.?

Come to the Dark Side. (We have cookies)

243996

13.5.2011 17:08

RE: ...

Centauria 94.?.?.?

Reakce na 243996

>Come to the Dark Side. (We have cookies)

To je geniální [chechtot] [chechtot]

Jinak článek nemohu hodnotit moc pozitivně. My lidé jsme neustále přesvědčení jak důležití jsme a jak dobře známe všechny zákonitosti světa. Věřím v nadpřirozeno a chci v něj věřit. Ale pokaždé když vyjdu na ulici mezi lidi. Hned přijdu o všechny iluze a nabytu přesvědčení, že jsme jen pouhá bezduchá zvířata(nevím, jak lépe nás nazvat, i když tím urážím každé živé stvoření na tomto světě). Kéž by opravdu se objevil někdo outside a slovo Lidé by nabylo jiného významu. Jako paraziti, zbyteční, vrahové. Tupci a nebo hlupáci [cool]

243998

13.5.2011 22:00

Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Snažím se podobným článkům ve Zvědavci vyhýbat, osobně na ty holistické pindy a různé vesmírné energie nevěřím a nechci je ani svým čtenářům předkládat.

Důvodem zveřejnění byla spíše potřeba pozvednout sebevědomí Slovanů. Protože o tom, že máme slavnou minulost nepochybuji. A myslím, že jestli něco vůbec může zachránit planetu z těch sraček a morálního bahna, tak by to mohli být právě Slované. Jsme dostatečně schopní, dostatečně citliví, dostatečně silní a máme vnitřní kompas, který Západ už dávno ztratil.

244018

13.5.2011 22:45

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

martas300 68.?.?.?

Reakce na 244018

Za sebe rikam,ze tento clanek me na Zvedavci velmi mile prekvapil.Cim dal vice lidi hleda v dnesnim svete odpovedi,nechteji se spokojit s dogmatickym vykladem dejin a soucasneho deni.Proto zacinaji byt i ruzne duchovni nauky a smery cim dal tim vyhledavanejsi,v protikladu s predchozimi desetiletimi.Nejde jenom o to,vysvetlit a poukazat na to,kdo se snazi ovladnout svet,kdo rozpoutava konflikty,jak se banky na nas ukor pakuji,ale jde i o to,ze hodne lidi zacina byt timto systemem zhnuseni a chteli by ven,coz samozrejme neni tak jednoduche.
Rozhodne bych se nebranil podobnym clankum,a nezavrhoval je jen proto,ze je me telo uzpusobeno k petismyslovemu vnimani.Ruzne duchovni nauky a smery tady byli jiz tisice let,skrze vsechny civilizace,nasi nevyjimaje,akorat ze dens jsme natolik nakazeni materialismem a hmotnym vnimanim sveta,a to za pomoci nasi veleslavne vedy,ze je nejaka forma duchovni obrody dnes nutna vic nez jindy.Tim rozhodne nechci rict,ze by se lide meli sebrat a jit do nejblizsiho kostela,to by byl zasadni omyl,a podporovali by tim akorat tu katolickou sektu.

Ovsem jsem rad,ze autor clanku do toho zahrnuje pozvednuti sebevedomi u Slovanu,to je potreba,protoze az dnes se postupne prichazi na to,jak bylo s historii manipulovano,a o Slovanech napsano spousta nepravd a lzi,a zrovna tak zatajenych skutecnosti.Na WM magazinu bezi o Slovanech zajimavy serial,tak pro pripadne zajemce,zde je odkaz.
http://www.wmmagazin.cz/view.php?nazevclanku=o-puvodu-slovanu&cisloclanku=2011010006

244020

13.5.2011 23:55

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 244018

Zdravím pán Stwora,

>Důvodem zveřejnění byla spíše potřeba pozvednout
>sebevědomí Slovanů. Protože o tom, že máme slavnou minulost
>nepochybuji. A myslím, že jestli něco vůbec může zachránit
>planetu z těch sraček a morálního bahna, tak by to mohli být
>právě Slované. Jsme dostatečně schopní, dostatečně
>citliví, dostatečně silní a máme vnitřní kompas, který
>Západ už dávno ztratil.

Veľmi oceňujem, čo ste v tých pár riadkoch napísal!!!
Taktiež si myslím, že možno sme my Slovania predurčení svojou ľudskou povahou a nenásilnosťou, pomôcť tejto planéte k hľadaniu toho modelu, ktorý by mohol byť prospešný všetkým ľuďom na tejto Zemi.
Momentálne vládnuca "západná kasta" nás neustále presviedča, že cesta, ktorú si zvolila, je pre civilizovaných ľudí hnusná a neprijateľná...
Čím viacej ľudí, akéhokoľvek vierovyznania alebo nácie, to pochopí, tým skôr môžeme dúfať, že zlo sa v dobro obráti!

Kysučan

244022

14.5.2011 9:22

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

Lin 85.?.?.?

Reakce na 244018

Ospravedlňujete se? Za co? [smích] Článek není ani trochu "holy" a velice dobře "souzní" i se všemi tématy, které Zvědavec probírá. Jen říká jinak to, čím se zaobírá i věda.
Psychologická a psychiatrická věda dodnes marně hledá vysvětlení pro určitá jednání lidského druhu a i ona dospěla k parazitismu, jen ho nazývá jinak. Viz. deprivant nebo ofic pojem sociopat(=jedna ze škatulek pro psychopata, nejhorší varianta). Každý zdravý lidský jedinec se identifikuje tzv. vnitřním trojúhelníkem, jehož "vrcholy" jsou ony tři body, které jsem tu už jmenovala = 1. schopnost milovat i schopnost učit se milovat, 2.schopnost kontrolovat své popudy, 3. schopnost morálního uvažování. Jsou vzájemně propojené a navzájem se ovlivňují - tvoří trojúhelník - a jsou nezbytné pro spolužití jedinců ve společenství (=aby společenství nebylo jedinci ohrožováno zevnitř).
U psychopatů je narušena alespoň jedna ze stran, u sociopatů všechny. Takže jednání naprosto vybočuje všemu, co známe. Proto se pak marně ptáme, "jak to jen můžou udělat, když..." . Oni necítí žádnou vinu a skutečně si nejsou vědomí, že jejich jednání je proti společnosti a jejím zájmům. Neumějí takto myslet.
Sociopatů, takových malých Hannibalů Lecterů (bývají velice často s nadprůměrným IQ), je ve společnosti cca 6%. Blbý ovšem je, že současné nastavení společenských hodnot a pravidel sociopatům umožňuje prodrat se na nejvyšší, mocenské příčky. Jejich "vlastnosti" jsou totiž přímo žádané pro "výkon kariéry". Obecně se sociopat označuje jako ten, kdo je lhostejná k právům druhých lidí = prostě žádná práva druhých neuznává, ač je velmi dobře zná a sám sebe pokládá za nedotknutelného.
Máte pocit, že to nesouvisí se zde probíranými tématy "stavu světa"? [smích]

244031

14.5.2011 9:47

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

Lin 85.?.?.?

Reakce na 244031

A k lepšímu pochopení sem vložím ještě další upřesnění pro "sociopata".
Morální pravidla: Jedná o morální standardy dané společnosti, které odpovídají společenským požadavkům a jsou společností regulovány jako správné a nesprávné. Laicky řečeno se jedná o jakýsi nutný kodex spolužití jedinců ve společnosti, bez kterého bychom se pravděpodobně mlátili kyjem na potkání. V duchu takových základních pravidel je koncipovaná např. i Listina základních práv a svobod. Jako nejznámější bych uvedla – nesmíš sáhnout druhému na život, nesmíš sáhnout na majetek druhých, nesmíš druhé týrat a zbavovat je jejich svobody a lidské důstojnosti, nesmíš se dopouštět podvodných jednání, musíš dbát u druhých stejných práv, jaké požíváš i ty.
Psychopat a tím i sociopat má vnímání těchto morálních hodnot narušené a tím je velice obtížné s ním žít. Existuje něco jako morální meze a zábrany, které normálně prospívajícímu člověku brání „jít dál“ ve svém chování a jednání. Těmi účinnými zábranami jsou morální emoce - např. stud, vina, strach, hanba, výčitky svědomí, lítost. Tyto emoce jsou pro člověka nejen velice nepříjemné, ale jejich prociťováním staví sám sebe na samé dno společenského žebříčku (soudí sám sebe). Sociopat ovšem žádné morální emoce nemá a i když moc dobře zná a chápe morální kodex (pravidla spolužití) pokládá ho za zcela směšný, slabošský a zbytečný. Uznává pouze „zákon“ síly a moci – silnější a mocnější vítězí a on určují „práva“. Projevy lítosti, soucitu nebo laskavosti jsou v jeho očích projevy slabocha.

Jediným hnacím motorem sociopata je dosáhnout dominantního postavení, moci a ovládnutí co největšího počtu lidí (dostat je do podřízeného až otrockého postavení vůči sobě). Pro sociopata je jediným a pravým životním potěšením jeho vlastní moc. Ani sex mu nepřináší tolik uspokojení, jako vědomí jeho vlastní moci a dominance.

244034

14.5.2011 23:55

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

3,14ča 89.?.?.?

Reakce na 244034

A teď otázka, co s tím paní Lin?

244078

15.5.2011 11:42

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

Lin 85.?.?.?

Reakce na 244078

No... otázka krátká, leč dost složitá. [smích]
Nejdůležitějším podle mého je takového člověka vůbec rozpoznat. Mluví o tom třeba Koukolík a není to vůbec lehké. Sociopati jsou totiž většinou mimořádně inteligentní, vtipní, ve společnosti oblíbení a na první pohled okouzlující lidé. Nemají "konflikty se zákonem" a snaží se vystupovat jako úctyhodní občané. Hodně blbý je, že náš dnešní "systém" jim skutečně přeje - proto jich nejvíc najdete na vrcholných postech. Jsou totiž díky svým "vlastnostem" stresuodolní a také všehoschopní. Jejich "systém" je ale vysát a zahodit. Jako paraziti. Do té doby, dokud vás potřebuje ke svým vlastním cílům (které neznáte), dokud plníte jeho přání a cíle, dokud se nenajde někdo jiný, pro jeho cíle vhodnější a dokud se nevzepřete "plnit", pak je s vámi v "koalici". Takto se také zcela nenápadně začala nastavovat "pravidla" = že je to jen "běžný postup lidského druhu".
Není. „Normálně“ se totiž v lidské společnosti předpokládá, že přítel je stejně naladěná osoba, jako jste vy a cítí k vám náklonnost. Takže se nepředpokládá nic zlého vůči vám a proti vám ze strany přítele. Sociopat ale žádnou náklonnost, žádné přátelství, necítí. Jste mu lhostejní, nezáleží mu na vás. Vše dělá jen proto, aby se po vašich zádech dostal ke svým vlastním cílům.
Takže dalším bodem ke změně bude otevřené poukazování na psychopatické chování takovýchto lidí. Sociopati se musí vrátit tam, kam patří všichni psychopati = na okraj společnosti. Ne do jejího čela, kde jsou dneska.

244095

15.5.2011 17:05

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 244018

Pane Stwora, z Vašeho sdělení vyplývá, že jste na 1000% materialista, což ale nevylučuje, že věci, na které nevěříte, neexistují..Zvědavec je jedinečný tým, že PRAVDIVĚ komentuje, popisuje a zdůvodňuje věci v oblasti politiky, ekonomiky, válek atd.., ale nic víc. Čili obrazně řečeno, člověk, který zde pravidelně chodí, si udělá pravdivý MATERIÁLNÍ základ, ale na DUŠEVNÍ nadstavbu tu už není nic. Prostě v jistém okamžiku poznání čtenáře ustrne a pokud nechce postupně znovu zakrnět, musí hledat jiné zdroje..
K tomu Rusku a Slovanům takováto úvaha.. Že světu vládne elita, která využívá kapitalistický systém a dolar ke svému vládnutí a ovládání, to je každému jasné. V případě, že by USA a dolar padl, nahradí ho třeba juan, rubl, zlato atd.. Ale změní se tím pádem i společenský systém?? To nevím.. Čili místo toho, že nám bude vládnout kapitalista z USA, může nám vládnout kapitalista z Ruska nebo z Číny.. A zase - budou lepší a míň chamtivější? V těchto zemích se kapitalismus vyvíjí zatím jen krátkou dobu, ale jaká bude generace lidí třeba za 20-50 let? Nebudou stejně zblblí mamonem jak lidé na západě?? O tom si moc iluze nedělám, nevím. Jedinou možností, jak stávající zlý světový systém změnit je změna lidí ale V ZÁKLADU, prostě aby se lidstvo jako celek dostalo na vyšší DUCHOVNÍ úroveň. Pak je otázka - je toho schopno postupným vývojem, než se zničí, nebo skončí v NWO, nebo potřebuje pomoc z venčí? A zde je další záhada - co když naše pozemská elita opravdu slouží, nebo je pod vlivem těch temných mimozemských sil?? To jsou otázky, bez jejichž možného diskutování se věcného závěru těžko dobereme..

244118

15.5.2011 19:14

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

martas300 68.?.?.?

Reakce na 244118

Ja s Vami souhlasim a doplmim,ze bez nejake formy duchovni obrody to do budoucna nepujde.Zrovna tak si myslim,ze i veda samotna se v soucasne podobe dal nedostane,pokud neprehodnoti svuj postoj k duchovnimu svetu.Problem ale vidim v tom,jak lide reaguji,kdyz se zacnete bavit na tema "duchovno".Vetsina si pod tim prdstavuje jeste porad nejake modleni se k bohu,cteni z bible ci z koranu,apod.A to je myslim si nejvetsi problem.

Ano,je potreba zmena,musi se zmenit i lidstvo samotne a to bez urcite formy duchovniho obohaceni se bohuzel nepujde.

244128

16.5.2011 3:04

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 244118

Chcete zmenit lidstvo,tak, rikajic od zakladu,vec naprosto nemozna,nebot svetu vladne mamon a ve jmenu mamonu lide jsou ke vsemu schopni,at je to vlada kohokoliv a nebo vec "duchovni" cirkve,jez ted dokazala svou kriminalitou ,ze BUh neni,kdyby byl,tak vsichni knezi a jejich authority by se bali boziho hnevu a trestu,jak je videt,tak vsechny,tak zvane duchovni instituce dokazaly svou kriminalitou,nemravnosti,ze jsou naprosto falesne a parazituji ve spolecnosti na duvere-ohlupovani lidi.Presto ,zde muze byt Buh,ale ne v kostele,ale v kazdem z nas ,co se chovame spravedlive a zijeme z poctive prace a nezucastnujeme se zadnych podvodu nam nastrcenych authoritama svetskyma i dusevnima.
Takze,lidstvo ocistit,by musela prijit katastrofa, ktera by smetla vsechno lidstvo a vyvoj by musel zacit znova,jak,sam nevim,ale,urcite ne zkorumplovanym clovekem,musely by zde byt uplnejine zakony,ne lidske,ty by muselo byt definitivne pohrbeno,jediny prezivsi clovek,by opet mel v sobe nakazu civilisace,mamonu a chut vladnout jinym.Takze neni cesty ven z korupce,nemravnosti spolecnostiMarx to spravne zhodnotil,ze materialismus je smrtelnym nastrojem krestanstva-lidi verici,duchovne separovany od jinych lidi,ovsem,Marx nikdy nepracoval a zil na ukor jinych lidi,neplatil ani svou sluzku a navic ji privedl do jineho stavu,takze,muzem brat Marxovo uceni vazne ,jez pise o proletariatu s cistou rukou bez mozolu,jez se dival,jak jini si delaji mozoly na rukach pro nej,sam zenat se slechticnou,cozje v rozporu s jeho "praci" kde slechtu oznacoval ,co by parazity,sam parazit.
Takze ,filosoficky vzato,co clovek ,clovekem bude ,tak budou lide jez budou zapasit o suchy chleb a jini jez nemravnosti a kriminalitou obohacovani zmeni ve sve duchovenstvi-penize vladnou svetu a kdo ma penize,tak ma i moc.Nabozenstvi je opium lidstva a jine znalosti o lidskem cineni,neni cesty zpet,jen ocistna revoluce,od vseho spatneho za cenu utraceni mnoha nevinnych zivotu,ale i tak po case se vse v ramci mamonu vrati zpet do svych koleji,s novou porevolucni moci nam "vyrostou"novy mamonari a proces ocisteni se opakuje v momentu neudrzitelnosti situace,kdy nasili elity znovu zazene masy lidi "do kouta"s vidinou zivota jez pro ne za danych okolnosti ztratil na cene.Spravne to rika Solzenicin,kdyz clovek ztrati vsechen majetek,co mu nalezel,tak je opet svobodnym,ale,otazka je k cemu kdyz kolem nej ne katastrofa beznadeje a vyhlidky na normalni zivot zcela zmizi.Nakonec,dnesni svet,jako ty pred tim ,nam davaji odpoved,ze ve vetsine spolecnosti- clovek nedojde zadneho uspokojeni se svym vlastnim bohem,jez nosi v sobe a jez je mu dan prirodou.Mnozi maji sveho boha k tomu,aby zabil boha jinych lidi.
Talmudic Jews believe that when their real Messiah comes, he will first destroy the Christians from the earth and this will be their sign he is the Messiah.
"When Messiah comes he will destroy the Christians: Sanhedrin 99a
Vložený obrázek

244158

24.11.2014 23:18

RE: Zřejmě jsem měl ten článek uvést nějakým vysvětlením

Alladin 94.?.?.?

Reakce na 244118

Je to jako s vlčími smečkami. Jedna se přetahuje s druhou, či třetí o kořist. Tou kořistí je lidstvo, tato planeta a nejen to. Skutečně je jedno, která smečka bude právě u kormidla...Jejich cílem je dominance a absolutní zotročení. Nic méně. Nečekejme od rockefelerovic tlupy či ropných maharadžů lidské přístupy. To by bylo velmi naivní. Dokud bude lidstvo takové, jaké je, bude vždy snadnou kořistí. Rozděl a panuj, toto heslo je dnes v této pseudo civilizaci všudypřítomné. Změna může přijít jedině z nitra. Jestliže každý jeden člověk svou vlastní bytost posune na vyšší, spirituálně, hodnotově a morálně ušlechtilejší stupeň, lze důvodně očekávat, že tyto elity a jejich pohůnci brzy ztratí půdu pod nohama. Je však dobré mít na mysli i to, že tyto elity mají k dispozici technologie, o nichž se nevědomému davu ani nesní. Akademická věda má jeden úkol-udržovat status quo. Jistý malý posun vpřed je pro udržení iluze nutný. Jeho úkolem je nedopustit skutečný pokrok, skutečný posun vpřed. Jiná věda pak existuje v tajných projektech často pod hlavičkou nevládních, soukromých firem a institucí. Technologie manipulace mysli, psychosociální kontroly včetně technologií souvisejících i s genetickými manipulacemi jsou dnes a denně využívány jak je to možné. V tomto ohledu se důvěřivost vůči systému nevyplácí.

321908

14.5.2011 10:12

Akorát...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Akorát to rozdělení na "světlé" a "temné" je poněkud nazi.

244036

14.5.2011 11:15

RE: Akorát...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 244036

"Nazi"? Ale kdež... [smích] Pak by musel být celý systém vesmíru "nazi"... Ale pro naše podmínky, pro lepší pochopení, zkuste chápat světlé jako tvořivé a temné jako destrukční.

244040

14.5.2011 15:04

Zlý, dobrý a tí ostatný

Hans Rudel 95.?.?.?

Ja delím ľudí na zlých 1/3, dobrých 1/3 a tých ktorý sú na strane ktorá vládne a podľa toho pomáhajú dobru alebo zlu. Najhoršie je keď zlí ľudia sa tvária že sú dobrý.(čo podľa mňa je už od vtedy keď sme zrušili tlupy a začali budovať dediny, mestá, štáty)

244051

27.6.2011 18:17

chce-li si to někdo ověřovat:

ejirek 194.?.?.?

Левашова среди выпускников 1984 года Харьковского университета нет...

viz: http://www.slovensk.su/msevm/

246910

24.11.2014 23:28

socialni parazite nejsou zadne etericke bytosti, ale

franta 194.?.?.?

ti drzejsi bezohlednejsi mezi nami, jsou to lide bez jakehokoliv socialniho citeni, lide schopni vyuzit kazdeho kdo se necha.

Bylo to s lidstvem odedavna, ale nejvetsi pokrok ci uspech dosahli v tomto odvetvi Izraelite, viz stary zakon, a nyni talmud.

Jeden z velkych myslitelu ktery se snazil napravit lidstvo ci zalozit lepsi spolecensky rad, byl prave zid Marx a spolu s nim Engels (jak vite, ci nevite, sam Marx nenavidel zidy ci ty zidy kteri se stale chovali podle talmudu).

to co vymyslel bylo hezke na papire, a zkusili to v Rusku a v Nemecku - snad v Bavorsku jestli se nemylim. Ovsem to bylo v Bavorsku rychle zlikvidovano. V Rusku to vydrzelo o neco dele, a bylo to uspesne, (podivejte se jak zaostale Rusko pokrocilo od 1920 az do 1938, a pak zase znova do 90 roku, kdy ho Americti zide spolu s Reaganem rozbili.

Prosim aby rusobijci mi nepsali ze to stalo miliony mrtvych - mrtvi tam byli, ale mrtvi byli uz za Cara, a mrtvi byli i za Britske vlady v Indii a v koloniich (nebylo jich malo).

Proste, parazite nemaji radi rovnostarstvi, a rozhodne nesnasi praci jako takovou. Podivejte se i u nas - co vlastne leze do vysokych skol na "manazerske" ci advokatske koleje - vychcana mladez jeste vychcanejsich rodicu, a to je doma u nas v cechach.

Podivejte se na ty, kteri jsou na obrazovkach - podle nosa poznas kosa - a tato miziva mensina v narode nas ovlada, oblbuje a okrada.

Abych nekrivdil nasi mizive mensine, je take vhodne se podivat do parlamentu, - obrovske koryto plne hladovych svini

Rad byc jeste rekl mym spolukecalkum zde,ze je detinske cili po inteligentsku infantilni se hadat o duchovnu dusevnu ci o moralce tam, kde nasi elita a.k. paraziti si z nas delaji tazny dobytek. Nekde ve svete maji pro to nazev Goj.

321910

Tuto stránku navštívilo 6 680