Diskuze k článku

Tak nám zabili Osamu, paní Millerová

Příspěvků 159

2.5.2011 11:23

S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

zlo 85.?.?.?

Že by další lež? [zmaten]
http://www.zlo.cz/osama.jpg

243047

2.5.2011 12:09

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Libcin 78.?.?.?

Reakce na 243047

Taky se mi to hned nezdálo. Pěkně vyretušované!

243052

2.5.2011 12:12

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 243047

Bingo!
Asi byl někdo toho názoru, že pravý terorista se tváří furt stejně. [chechtot]

243053

2.5.2011 12:17

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Ursus 78.?.?.?

Reakce na 243047

Otazka je, jeslit to jsou oficialni fotky. Tohle udelam doma kazdej dnesni skolak a kazdej dnesni skolak to taky pozna. Spis si mylsim, ze novinari potrebovali nejaky foto, tak si nejaky vyrobili..jako uz nekolikrat. Deje se to i u nas, pri povodnich, pozárech, atd

243055

2.5.2011 12:18

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243047

Díky za odkaz. Moje podezření se potvrzuje. Pod zoomem je vidět, že "koláž" je udělaná dost amatérsky. Kolem levého ucha jim zůstal prosvítat tenký lem z původního bílého turbanu a vousy vlevo nejsou klasicky "roztřepené", ale hladce uříznuté.
To mi stačí, vím dost, děkuji. [vyplazený jazyk]

243056

2.5.2011 14:44

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 243056

kdejakým programem dnes uděláme prolínání ovličeje s xichtem kocoura, není problém totéž udělat s nějakou arabskou mrtvolou, ostatně kmeny v arabském světě mají tisíce klanovýc vůdců, jeden Ládin je leda laciná figurka pro "teroristickou" propagandu, že..

243088

2.5.2011 12:21

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Libcin 78.?.?.?

Reakce na 243047

I to ucho se mu leskne stejně! [chechtot] Není dnes 1.dubna?

243057

2.5.2011 14:35

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Mgr. Marie Pustá 173.?.?.?

Reakce na 243057

Dobrý slavný den!
Ale spletl jste se, pane Libcine. Byl to slavný první květen. Blahoslavené tělo bylo vyzdviženo a alarmující množství poutníků mrtvolu oslavilo.
A také bylo dosaženo legendárního vítězství Obamy nad Osamou.

Zlo bylo pokořeno i 1.5.1945, kdy byla světu také zvěstvána jeho smrt.
Vložený obrázek

Čeká nás ještě mnoho slavných vítězství.

243085

2.5.2011 15:10

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Libcin 78.?.?.?

Reakce na 243085

Už mi to docvaklo paní Pustá, já zapoměl, že si zakládají na symboliku!

243090

3.5.2011 4:42

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 243085

Tohle nemuze bejt Fuhrer ani nahodou protoze to mnozstvi zapalenyho benzinu pri jeho kremaci u bunkru by se na nem podepsalo jinak.....

243209

2.5.2011 12:29

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 243047

Vousy, ucho a nos jsou z Usámovy fotky, když ještě žil, byly notně rozmazány a napasovány na fotku někoho zabitého (možná je to Sajf Arab?)!
To snad není možný.

Hlavně, že americká média křepčí kolem toho, jak nějaký IT-specialist nevědomky tweetoval přímo z bojiště a všichni se modlí, pracují, děkují Bohu, a na potkání si přejou krev, pot a slzy ve světě bez toho netvora Usámy.

243058

2.5.2011 12:37

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243058

Nejen to. Jsem přesvědčen, že od očnic dolů se jedná o část fotky živého člověka. Je tam vidět aktivita mimických svalů jdoucích od tváře k nosu. U mrtvého svaly většinou povolí [chechtot]

243060

2.5.2011 12:41

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Mrkva 147.?.?.?

Reakce na 243047

Ach jo. Tohle je fotka z nejake pakistanske TV, ekvivalentni ceskemu Blesku. Vazne bych to nijak nerozpitvaval.

243063

2.5.2011 12:47

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243063

Máte pravdu, ale je třeba být pořád ostražitý [smích]
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/232255-obraz...

243066

2.5.2011 12:48

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 243063

Ano. To ovšem na důvěryhodnosti také nepřidává.

Tak tedy Pákistánci, ti věrní američtí bratři, odvysílali podvrženou fotku (sloupek „Je to Usáma“) do televize.

A myslím, že kdyby ji neodvysílali oni, že tak učiní CNN.

A jsme tam, kde jsme byli.

243067

2.5.2011 12:44

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

lucie 90.?.?.?

Reakce na 243047

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/232255-obraz...

243064

2.5.2011 15:19

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

onebi 93.?.?.?

Reakce na 243047

http://spatny.info/usama.png - tady sou ty dvě fotky prolnuté...kdyby někoho zajímali detaily z tý (téměř) duplicity...

243091

9.5.2011 18:41

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Honza Horak 68.?.?.?

Reakce na 243047

Ano. Dalsi lez. A bylo to natoceno ve stejnem studiu kde se tocilo pristani americanu na mesici.

243794

2.5.2011 11:35

Nevim nevim

Mrkva. 147.?.?.?

S autorem souhlasim s tim, ze mel stanout pred soudem - ale pokud je pravda to, co pisou, tedy ze zemrel behem prestrelky a cilem toho komanda bylo ho zadrzet, pak jsem schopen jeho smrt pochopit. Nicmene, uz mi prijde trapne opakovat "USA delaji falesne Usamy". Sakra, vzhled cloveka se behem jeho zivota meni - a kdyby to byl podvod, proc by tu praci neudelali autori podvodu poradne tak, aby to nepoznal kazdy "jouda z horni dolni"?

243048

2.5.2011 11:45

RE: Nevim nevim

zlo 85.?.?.?

Reakce na 243048

Proč by se stim někde sral když ovčané uvěří všemu pokud se to 1000x opakuje (;

243049

2.5.2011 12:01

RE: Nevim nevim

Saša 74.?.?.?

Reakce na 243048

Obama v proslovu zněl, že osobně nařídil popravu. Po více než hodině napínání, že nám to oznámí sám president Obama jsem proslov sledoval v přímém přenosu. Když Obama nařídí tak Osama nemůže stanout před soudem, kdo ví co by říkal. Co kdyby se ukázalo, že to není on? Nebo by se nějak prokec, že celá jeho rodina odletěla ze Spojených Států, prostě kdo ví?

243051

2.5.2011 12:14

RE: Nevim nevim

Mrkva 147.?.?.?

Reakce na 243051

> Obama v proslovu zněl, že osobně nařídil popravu.
http://www.newstatesman.com/2011/05/bin-laden-qaeda-pakistan-war
Kde? Rychle jsem to proletel ocima a nic takoveho tam nenasel.

243054

2.5.2011 15:28

RE: Nevim nevim

Saša 74.?.?.?

Reakce na 243054

Pro Mrkvu z proslovu:

I directed Leon Panetta, the director of the CIA, to make the killing or capture of bin Laden the top priority of our war against al Qaeda,
I met repeatedly with my national security team as we developed more information about the possibility that we had located bin Laden hiding within a compound deep inside of Pakistan. And finally, last week, I determined that we had enough intelligence to take action, and authorized an operation to get Osama bin Laden and bring him to justice.
Today, at my direction, the United States launched a targeted operation against that compound in Abbottabad, Pakistan.
they killed Osama bin Laden and took custody of his body.
May God bless you. And may God bless the United States of America

243092

2.5.2011 18:06

RE: Nevim nevim

Olas 78.?.?.?

Reakce na 243048

Také s vámi souhlasím ... ?

Zajímavé je, že Usáma má na všech fotkách stejně otevřená ústa i lehce vypláznutý jazyk. Nemohu uvěřit, že by umírající člověk (tedy tvar a otevření jeho úst včetně vyplaznutého jazyka) vypadal stejně jako za svého života. Vše ostatní by se ještě jaksi dalo snad i tolerovat.

243119

2.5.2011 11:45

Kat presidentem?

Saša 74.?.?.?

Co mne překvapilo, jak se nositel Nobelovi ceny míru hrdě hlásí k roli kata, „dal jsem rozkaz…“ a „po deseti letech máme mrtvolu v našich, US rukách“... „Bůh nám žehnej, Bůh žehnej Americe!“

Davy před Bílým domem křepčily... Alah Akbar [zmaten]

243050

2.5.2011 16:24

RE: Kat presidentem?

Olas 78.?.?.?

Reakce na 243050

Co mne překvapilo .... ?

Napadlo mě, že jaksi rychle po "veleúspěšném vybombardování" vojenského cíle v obytném domě a zabití Muhamarova bratra a vnuků přišla obratem zpráva jako padlá z nebe, že byl dopaden a zabit (snad aby nepromluvil) samotný Usáma i fůsama.
Ihned byly k dispozici záběry jásajících povstalců (v počtu asi 8 kusů), které ale rychle byly nahrazeny jinými jásajícími.
Bude zajímavé koho obratná CIA nastrčí jako hodnotnou náhradu.

Jen jsem si tak náhodou vzpomněl, že už dříve za neposlušnost (iniciaci arabů hospodařit s ropou samostatně - OPEC) byla zabita "humanitárně" Muhanarova dcera. Jako záminka sloužila diskotéka v NSR i když nejprve to bylo přisuzováno Rudým brigádám.

243099

2.5.2011 12:38

fake

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

tady je to videt jeste lip, ze je ta fotka falesna. Ty dve fotky jsou na tretim snimku spojeny do jedne a je to identicke.
http://photoblog.msnbc.msn.com/_news/2011/05/02/6...

243061

2.5.2011 12:40

Blíže k pravdě

Andrew Siddur 62.?.?.?

oSama nejpravděpodobněji někam zalezl a chcípl sám od sebe.

Jenže takové svévolné chcípnutí je oBamovi, zvlášť před prezidentskými volbami, s chřadnoucí ekonomikou za zády a ztrátou podpory od lidí, k ničemu.

Tak tu dnes máme, ač měsíc po Aprílu, nepovedenou fotomontáž a heroické příběhy z bojiště (avšak všimněme si, že docela neurčité).

To je celé.
Yes, we can (edit photos).

243062

2.5.2011 13:04

Už se v tom nemíním pitvat

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 243062

Zabili, nezabili...

Jisté je jedno – zpráva o zabití „světového teroristy č. 1“ je balzámem na duši pro juchavé televizující (staří) a fejsbukující (mladí) Američanáčky.

Nese v sobě ta zpráva i určitou tvrdost, odhodlanost a hrdost, kterou třeba šílení okolo královské svatby v Británii postrádalo.

Jistě na tu zprávu zareagují brzy i různí teroristé, kteří budou vyhlašovat USA válku (už zase), a USA pak za pár dní pojedou válčit do nějaké Bohem zapomenuté země, aby měly prachy na jídlo a ropu.

Další agrese se přece taky hodí, když v tý Libyi je to takový neslaný-nemastný.

243069

2.5.2011 13:23

RE: Už se v tom nemíním pitvat

steve 97.?.?.?

Reakce na 243069

.. vsichni jste tady ZLI !! My bojujeme tady za vas za svobodu a zold a demokracii .., a za hovno , a vy malo jasate .., jste nevdecni a nepravicovi, dalsi stace - Jemen, a bude utok v usa na svobodu .. urcite !! - " .. lebo mame vela Svykov v tej nasej demograzii - sudruhovia obamovia .."

243070

2.5.2011 13:27

RE: Už se v tom nemíním pitvat

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243070

Rádio Reuters-Jerevan se omlouvá.
Fotka je podvrh. Omlouváme se za chybu ve zprávě o smrti Bin Ládina. Došlo k překlepu.
Původní znění "bin Laden is dead"
Správně mělo být: 'bin Laden is dad,' (bin Ládin se stal otcem).

243071

2.5.2011 14:09

RE: Už se v tom nemíním pitvat

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 243070

Nejprve Vás pánové Steve a Luxor po delší době zdravím.
Jsem rád, že Vás vidím plně akční a v pohodě.
K Bin Ládinovi:
Je to již druhé zvěstované úmrtí tohoto pána.
Ale podstatné je, že to přinesli Američané a dokonce sám Obama.
To už je samo o sobě vypovídající, když amici něco řeknou, tak to může být pravda jen kdyby se totálně spletli, jinak pravdu neřeknou. Nedá se jim věřit ani pozdrav.
ZHN v Iráku také byly podobně presentované na obrázcích a jaká je skutečnost.
Ale nemůžu si pomoct, mám radost z Libyjců, když odvysílali, že při bombardování zahynul Muamarův syn, jak na ně lidi vlítli a vypálili velvyslanectví, včetně Ďáblova poskoka (OSN) a již balí kufry.

Steve, něco pro radost: VIVAT, VIVAT !!!

243077

2.5.2011 14:22

RE: Už se v tom nemíním pitvat

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243077

Zdravím příteli, rád Tě po dlouhé době zase "vidím". Když jsem ráno na CT24 viděl ty tupé,zfanatizované davy, kterak pějí americkou hymnu a radují se, že zlý strůjce 9.11. dostal konečně na prdel, tak jsem měl poměrně těžkou regurgitaci žaludečního obsahu.
Mimochodem, co říkáš na naše staré téma VV, ve světle nových událostí ? Dobrej humus, že ?

243083

2.5.2011 19:50

RE: Už se v tom nemíním pitvat

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 243083

Přidám jeden dotaz k tématu.
Kterého aladina ti lháři dostali?
Vložený obrázek

Pokud chceš vědět názor na VV, pošli mail, třeba přes redakci.

243141

2.5.2011 20:26

RE: Už se v tom nemíním pitvat

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243141

Kterého ? No přece toho, co zemřel před pár lety někde v jeskyni. Toho co pak ještě mnohokrát viděli stateční US.mariňáci, jak klade další a další teroristické pasti. Kolem krku měl zavěšený kalašnikov, v jedné ruce miniaturní dialyzační jednotku, v druhé ruce akumulátor z Gazika, kterým tu dialýzu poháněl a na zádech cisternu s dialyzačním médiem. [smích]

A causa VV, mě už ani nějak nezajímá. To bylo jen takové povzdechnutí, že se nakonec ukázali býti ještě větší zmrdi, než jsem očekával. [bliji]

243151

2.5.2011 14:20

RE: Už se v tom nemíním pitvat

Antiseptik 174.?.?.?

Reakce na 243070

A taky k čemu by nám byl Osama dnes když máme přeci Kaddafiho? Ten nám bohatě vystačí pro příští boje proti nepravicujícím nedemogratizujícím povětšinou islamistům, hrozbou to světovému míru a pokroku? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

243080

2.5.2011 20:57

RE: Už se v tom nemíním pitvat

Rejpal 96.?.?.?

Reakce na 243080

Skoda ze tady nemate palec nahoru, vam ho davam [mrknutí jedním okem]

243159

3.5.2011 1:29

RE: Blíže k pravdě

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 243062

2AS Vas komentar je asi tak nejpravdepodobnejsi. Jestli ho chnapli pred lety a schovali do mrazaku, nebo jestli chcipl sam, okolnosti kolem jsou velice podezrele a pozitivni pro Obamu.
"Cerstva" fotografie mluvi sama za sebe.
http://technet.idnes.cz/zverejnena-fotografie-mrtv...

243200

2.5.2011 13:43

Ucta k nam..

orels 217.?.?.?

To, jakym zpusobem jsou predkladane podvrhy uboze zplichtene nevidim jako jejich neschopnost, ale jako umysl, jako vzkaz lidem, kteri se zamysli, prohlednou to. Vzkaz "my vime, ze vy vite, ale je vam to k ..." Protoze, ti, co to pochopi, co nadelaji? Jake jsou sance na opravdovou diskusi v mediich? Jake jsou sance se dozvedet pravdu? O spravedlnosti nema cenu vubec mluvit.. Proste, tyhle amaterske manipulace jsou cilenym a vedomym vysmechem lidem, kterym to dochazi a kterym take doslo, jake maji moznosti.. beru to jako vztyceny prostrednik od elit k nam.

243073

2.5.2011 15:56

RE: Ucta k nam..

clarc 188.?.?.?

Reakce na 243073

true story. but who cares? jsou to retardi

243095

2.5.2011 16:21

RE: Ucta k nam..

smoke 89.?.?.?

Reakce na 243073

To si nemyslím, že by bylo moudré, nechávat průchod takovýmto nízkým emocím...to by "elitám" rozhodně nijak neprospělo. Spíše mi to přijde jako příprava na opětovnou řízenou změnu režimu změnou určitých dílčích paradigmat při zachování jeho teokratické podstaty (a je jedno, zda takovýto režim nominálně řídí nějaký Bůh, mýtické společenství árijské krve a půdy, objektivní historické zákonitosti marxismu-leninismu či jako dnes "neviditelná" ruka trhu prosazující "svobodu a demokracii" ).

243098

2.5.2011 17:47

RE: Ucta k nam..

esw 109.?.?.?

Reakce na 243073

nebo může jít mimo jiné i o test toho, co všechno sežerou zombie ovládané TV signálem

243115

2.5.2011 13:47

Je divné, že se nikdo nepozastavuje nad tím nejzjevnějším

MUF mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Z médií se dovídáme, že americké speciální komando poblíž pakistánského hlavního města ... STOP !!! Co dělá americké speciální komando v Pakistánu ??!! Slyšíte to všichni ... vždyť ONI se už ani nenamáhají nám lhát a retušovat to bláboly o svobodě, demokracii a západních hodnotách. Už nám jasně a otevřeně sdělují: "MY MŮŽEME - kdykoliv, kdekoliv a kohokoliv". Umíte si představit to haló, kdyby jakékoliv komando (vyzbrojené byť jen luky a šípy)jen zapřemýšlelo, že vstoupí na území USA ???

243074

2.5.2011 13:58

Ladin

mt-svk 91.?.?.?

Tento citát zbožňujem:

The New York Times said bin Laden's body was taken to Afghanistan and then buried at sea.

http://www.reuters.com/article/2011/05/02/us-obama-statement-idUSTRE74107920110502

Takže, zabili ho Pakistane, kde more je a odviezli ho pochovať do mora do Afganistanu, kde more NIE JE!!!

[chechtot]

243075

2.5.2011 14:11

RE: Ladin

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243075

Zase jeden škarohlíd. Takto zpátečnicky chytat za slovíčko, to by teda opravdu nešlo, s takovými názory tu demokracii fakt nevybudujeme. Že Afgánistán nemá moře přece ještě neznamená, že ho stateční mariňáci nemohli, pěkně po islámsku, pohřbít třeba do moře písku nebo do moře sraček.
Pořád zapomínáte, že USA je země, kdy zítra znamená včera, kde nic není nemožné a taky kdo nejde s námi jde proti nám.

243079

2.5.2011 21:01

RE: Ladin

Rejpal 96.?.?.?

Reakce na 243079

Skoro jako by jste psal o byvalem Sovetskem Svazu [mrknutí jedním okem]
Ti take rikali: Porucime vetru, desti [zmaten] [bliji]

243161

2.5.2011 21:23

RE: Ladin

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243161

Paralela je zřejmá. Jenom teď neuctíváme srp a kladivo, ale strýčka Sama. Pořád jsem si nemohl vzpomenout na to hlavní heslo "Poručíme větru, dešti"- můj sklerotický mozek vám děkuje. [smích]

243166

7.5.2011 2:32

RE: Ladin

Gargamel Ušatý 77.?.?.?

Reakce na 243166

>Paralela je zřejmá. Jenom teď neuctíváme srp a kladivo, ale
>strýčka Sama. Pořád jsem si nemohl vzpomenout na to hlavní
>heslo "Poručíme větru, dešti"- můj sklerotický mozek vám
>děkuje. [smích]

Možná Váš sklerotický mozek vzpomene jak se "Poručíme větru, dešti" řekne rusky? V Rusku s tímto prohlášením byste totiž působil jako poslední blb a nic takového se nikdy neříkalo. To jen Češi zase byli papežtější než papež v Moskvě, nebo momentálně ten v D.C. Holt, alpinisté, anální.

243621

3.5.2011 11:50

RE: Ladin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 243079

moře písku nebo sraček LOL

243242

2.5.2011 18:21

RE: Ladin

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 243075

Co kdyz ho jen vytahli z mrazaku, kde ho meli ulozenyho uz nejaky rok?

243123

2.5.2011 14:10

Môže to mať aj iný dôvod

erich 217.?.?.?

A čo tak ešte iný pohlad na vec?
Minulí týždeň sa v médiach objavila správa, že "teroristi" umiestnili niekde v Europe atomovú bombu a v prípade že sa Usámovi niečo stane, odpália ju. Teraz pár dní nato ho zrazu po rokoch "zabijú". Aký bude další vývoj keď spojíme tieto dve informácie. Dúfam že nie taký ako to vyznieva. Napríklad také Nemecko akosi začína strečkovať a nechce sa mu do Lýbie.
Alebo druhá verzia. Práve počúvam komentáre a hlavne názory že po jeho smrti by sa už mohlo USA stiahnuť z Afganistánu. Žeby takto chceli vycúvať z strateného boja tak aby nestratili tvár?!

243078

2.5.2011 14:54

erichu,

govind 195.?.?.?

Reakce na 243078

kéž by spolu ty záležitosti nesouvisely.
Ale jsou to psychopati par excellence, takže, nikdy neříkej nikdy...
Nadruhou stranu...existence ví co dělá [smích]
NO FEAR !

243089

2.5.2011 15:59

RE: erichu,

clarc 188.?.?.?

Reakce na 243089

presne, no fear

243096

2.5.2011 14:21

fake

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

tu zranenou horni cast vzali odsud
http://i52.tinypic.com/14k8vue.png

243082

2.5.2011 14:42

císařsko - královský podvrh

Ládinová osobně v.r. 91.?.?.?

Paní Müllerová, já znám dva.
Vobou není škoda, páč sou oba c.k. u.s. donašeči, které Al Kejda ... nevím co bych napsala.

Nesouhlasí barva obou obličejů a rozmazanost kolem očí [smích]
a obrázek je už jeden rok na internetu [smích]

243087

2.5.2011 15:41

novinářská tupost nezná mezí

nevěřící 83.?.?.?

Zde se mimo jiné píše:

Americký tým byl hotov s akcí za 40 minut, uvedli představitelé. Během akce se zřítila americká helikoptéra, která měla poruchu a z bezpečnostních důvodů byla zničena.

40 minut? Byla zničena? Co to jsou za kraviny?

243094

2.5.2011 16:34

RE: novinářská tupost nezná mezí

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243094

Rozkaz zněl jasně- muž s koženou brašnou nesmí projet

243102

2.5.2011 21:04

RE: novinářská tupost nezná mezí

Rejpal 96.?.?.?

Reakce na 243102

S brasnou a s kozama [chechtot] [mrknutí jedním okem]

243162

2.5.2011 16:09

do mora?

forin 188.?.?.?

v radiach hovoria ze jeho telo uz americky vojaci hodily do mora??!!!
vtf., vsak to je nezmysel, naco bi to robili? Okrem toho, to mesto kde ho zabili je asi 1250 km vzdialene od mora!!!

243097

2.5.2011 16:36

RE: do mora?

Hade 83.?.?.?

Reakce na 243097

Docetl jsem se ze ho zabili marinaci, tak zrejme v Pakistanu vyrobili more aby mu mohli ustrojit marinacky pohreb [smích]

243103

2.5.2011 20:43

RE: do mora?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 243097

Soudruzi na TV NOVA dnes vecer rikali, ze ho pohrbili podle islamskych zvyklosti, zabalili ho do deky a hodili do more[smích]
Vy jim snad neverite?!Tak to opatrne, pochybovat o Osamove smrti by take mohlo byt povazovane za naplneni skutkove podstaty trestneho cinu propagace islamofasismu.
Proste kdyz rekli, ze do more, tak do more.A zitra vam ukazou kraba, kteremu bude z huby couhat Osamuv nestravitelny plnovous, tomu verte.

243155

2.5.2011 16:25

nic dobrého to nevěstí

dub 94.?.?.?

už před pár dny zmrdi vyhrožovali, že dojde k velkému, s největší pravděpodobností jadernému, útoku teroristů někde v evropě.
těd si vytvořili touto báchorkou o smrti usámy s fusámy odůvodnění, proč by "teroristi" měli něcvo takového udělat, jako pomstu za bin fusáma.
a protože potřebují střet civilizací, velmi bych se vyhýbal římu a vatikánu, protože lepší místo pro jaderný terorismus, aby vehnali tupé křesťanské ovce do globální války, by hledali jen těžko...

takže nic moc dobrého to nevěstí

243100

2.5.2011 16:33

RE: nic dobrého to nevěstí

dub 94.?.?.?

Reakce na 243100

a mediální masáž pokračuje

interpol varoval před rostoucí teroristickou hrozbou v důsledku smrti usamy s fusámi
http://www.vesti.ru/doc.html?id=449585

243101

2.5.2011 16:46

RE: nic dobrého to nevěstí

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 243100

Uf. Já bych to skoro viděl na některou zemi bývalého východního bloku. Jednak by to zvedlo morál, odrovnalo by to nepříjemnou konkurenci, posílilo vazby býv. soc. zemí na Západ, vtáhli by nás do jejich boje a hlavně by nás obětovali a sami by zůstali nepoškozeni. Klidně by to mohla být Praha spíše než Řím.[naštvaný]

243105

2.5.2011 17:09

RE: nic dobrého to nevěstí

dub 94.?.?.?

Reakce na 243105

praha by se jim blbě zdůvodňovala, protože naši vlastizrádci jsou sice ochotní pudlíci, ale naši žoldáci se zase tak ničeho velkýho nezúčastnili, v iráku cvičí místní poldy a v afghu je tam především logistická jednotka, těch pár "ostrostřelců" tam toho moc nenadělalo.
takže by zmrdi dost těžko vysvětlovali, proč zrovna praha

243109

2.5.2011 17:17

RE: nic dobrého to nevěstí

djb 90.?.?.?

Reakce na 243109

na to bych nesázel, praha je střed evropy a s usa jsme často. nemyslím, že by byl potřeba extra silný důvod - ostatně, útočí teroristé. Co by mohlo ČR chránit je poměrně velká skepse zdejších obyvatel a neochota věřit všem těm báchorkám. Alespoň se to tak jeví. ani radar jsme nechtěli, Lybii nevěříme, Iráku nevěříme, i když ignorujeme - ale bomba v Praze by mohla zdvihnout silnou vlnu demonstrací a možná by se to muselo vyšetřit pořádně, lidi jsou tu sice pasivní, ale ne zas tak zblblí.

243110

3.5.2011 7:23

RE: nic dobrého to nevěstí

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 243110

Mohlo by to být klidně místo, odkud se začne v tichosti stahovat žid. Vzpomeňme na dvojčata.

243218

3.5.2011 9:12

RE: nic dobrého to nevěstí

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 243218

Bylo to tak tiché, že tam od rána houkal alarm... ještě by to mohl být Izrael, část agentury má za své "zásluhy" již své místečko v Praze. To pak ale vylučuje žida s bombou v baťohu mířícího ku Praze. (Je to jejich druhé svaté město).
...Obamovi hrozí džeil kvůli padělání listiny. Soud stále probíhá jako pojistka v případě ztráty ochoty.
Jeho občanství je stále sporné.
Kdo se však vzdal občanství za velikého halasu am. médií, to byl americký symbol - Superman. Mohlo by to být úsměvné, kdyby nesymbolizoval americké hodnoty, stejně jako osoba prezidenta.
Zvlášť zajímavé je to časování kauzy "občanství". Odkaz na Supermana se tím nezdá být náhodný.
V Supermanovi II. totiž zachraňuje Paříž před teroristickou akcí - výbuch vodíkové bomby v Eiffelovce… právě Paříž je na ráně díky své "náhodně" hektické roli v invazi proti arabům.
...
Izrael mobilizuje proti Íránu. Skutečně se tam bojí islamistů. (Proto taky poslali na pomoc 50 000 afrických žoldáků Kaddáfímu). Mají důvod, stačí se podívat na některá oficiální videa íránského režimu. Ti své záměry nijak neskrývají.
Irák je vojensky paralyzován a cesta šítům na sunitská území byla otevřena. Muslimové jsou na prahu rozsáhlého vnitřního konfliktu. Proto z hlediska muslimské ofenzívy proti Izraeli se zdá být perspektivnější Turecko, již tak mají velmi napjaté vztahy.
Saudi se odvrací tiše od Američanů a navazují vztahy s Pákistánem, který tak zvýší čínský vliv do oblasti. Čína má nosiče, Pákistán hlavice. Pokud se tyto věci "mohou dostat" do oblasti "muslimských barevných revolucí", bude nanejvýš vhodná přítomnost policajta. Mnoho lidí si však může stále plést policajta s velmocí. Pozor - čím dál tím víc „špatnou velmocí“ (i Superman se vzdal občanství). Čína je také přítomna ve středozemním moři. To vše posiluje roli Ruska do budoucna, a to je umocněno jeho nenápadným spojenectvím s Francií a Německem. Navíc jsou díky ponorkám vojensky přítomni všude. „NWO“ se rodí (EU – Rusko – Čína – Jižní Amerika) a pude posilovat rozpadem arabského bloku a jeho vazby na US… Pádem Japonska se mění i rozložení sil v tichomoří. Opět Čína a Rusko posilují.
Spojené státy prohrály s „NWO“ již na začátku další světové války 11/9 2001 po raketovém útoku z Atlantiku na své území, kterému nedokázali zabránit. Již jsou plně v cizích službách a vlastně o tom ani neví (kromě části agentury). Navíc jsou již dnes nepřímo ve válce s Izraelem. Tajná služba pomohla již kolaborující administrativě vyrobit teroristický coverup, záměrně špatný – tím dochází k nárůstu nedůvěry Američanů v systém. To hraje do karet právě tzv. NWO.
Jo, Ládina sejmula MI6 asi před deseti lety.

Nevím jestli to tu někdo pobere, i tak přeju hezký den. [smích]

243227

3.5.2011 18:18

RE: nic dobrého to nevěstí

Lin 80.?.?.?

Reakce na 243227

Snažím se pobírat... [smích] Ovšem možný je i jiný scénář = aby všechno vypadalo, jako že jedna strana prohrává a druhá vítězí. Znovu zopakuju, že jsem nakloněná myšlence, že soupeřící strany jsou dvě a obě chtějí celkovou moc nad světem pro sebe. Odmysleme si nějaké politiky, to jsme se, myslím, shodli, že ti jsou jen nástroji. Spíš se zaměřme na finanční svět - a tam jednota nepanuje. Jeden se snaží spolknout druhého - tak snad i proto tolik podivných událostí, nad kterými rozum zůstává stát.
Nevím, zda je pro vás přijatelné mé vysvětlení. Buď jedna ze stran podcenila situaci a lehkomyslně příliš odkryla karty - nebo se to stalo přičiněním strany druhé. Obě varianty nejsou důležité, protože důsledek je stejný = snaha se "vybělit" a získat tím ztracenou podporu.
K téhle myšlence mě vede fakt, že v nedávné minulosti se podařilo celkem úspěšně zdiskreditovat stranu druhou. Takže se odvetný úder dal čekat, když jsou obě stejného založení.

243266

4.5.2011 13:47

RE: nic dobrého to nevěstí

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 243266

Já to napíšu jen hodně obecně a zkratkovitě. Všechno má tendeci dospět do rovnováhy. A každá strana váhy se v ten moment chová jako protiváha té druhé - takže dvě strany. Ale jinak je jich nekonečně mnoho a v čase různé síly mění své pozice, jak se sami proměňují a migrují tak v jistých schématech, což také určuje jejich podobu. Vlastně... nic není vůbec trvale jisté, včetně vymezení pojmů dobro / zlo, pravda / lež apod. To je možné jen v jistý moment pevného bodu - a to je dogma a něm roste morálka. To ale někdo musí striktně určit a říci "tak to je". Je však vždy jen otázka času, kdy přijde druhý a řekne "tak to není".
Tak proto tu vždy budou stavitelé schémat a pak zase jejich bořitelé, ale povětšinou jsou tu však jen následovníci pohybující se ve vymezeném prostoru někým jiným, ti jsou pak tím "tělem". Je to hra... někdy šťastná, někdy krutá. [smích]

243344

2.5.2011 16:37

Obama

Libcin 78.?.?.?

Nedělala tuto fotku firma, co zajistila Obamovi rodný list?

243104

2.5.2011 17:06

Jde to dobře

Petr Křivý 137.?.?.?

Přeji dobrý den všem,

včerejší den jsem měl radost hned dvakrát. Především proto, že pan Vojtyla byl blahořečen. Nyní je to již jen krůček k jeho svatořečení. I tento krok je oprávněnou fackou do tváře pochybovačům o dobrých úmyslech Svaté stolice.

Svatá stolice nemůže být špatná, jelikož papež je sice vybrán lidmi, ale poté je již oprávněným zástupcem Boha na zemi, něco jako jeho zdejším asistentem, který je jediný oprávněn s Bohem hovořit a řídit tak svět.

Druhou, velice pozitivní zprávou, bylo to, že Američané konečně dopadli a spravedlivě potrestali jednoho z největších teroristů světa. Bin Ládin byl zplozencem pekla a to, že osobně zavraždil přes 3000 lidí ve WTC bylo jen potvrzením, toho, že ten, kdo se neodevzdá Pánu, bídně zahyne.

Proto se pomodleme za podobné úspěchy svaté armády, která již v blízké době zničí heretickou nákazu ukrývající se v odlehlých afghánských horách.

Budiž nám příkldem i náš vážený bývalý prezident pan Václav Havel, který byl celou duší pro útok na základny Al-Kajdy po celém světě, především však v Iráku a Afghánistánu, nyní i v Libyi a další země jistě přibudou, tak, jak svatá armáda smete heretiky z povrchu zemského.

Jsem velice rád, že česká armáda je této svaté armáddy součástí a odvádí pořádný kus práce v Kosovu, Afghánistánu a jinde.

Bůh žehnej našim chlapcům, snad nás těch odpadlých špinavců brzy zbaví.


Přeji krásný den všem

Petr Křivý

243108

2.5.2011 18:45

RE: Jde to dobře

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 243108

Tak ted nevim jestli klec, sveraci kazajku, teplou a studenou potrebuji Ti v mediich ovladana Israelity kteri lidem vymejvaj mozky nebo Vy?

243130

2.5.2011 19:51

RE: Jde to dobře

esw 109.?.?.?

Reakce na 243130

ale vždyť je to ironie (pana Křivého) [mrknutí jedním okem]

243143

2.5.2011 18:55

RE: Jde to dobře

Atoodark 89.?.?.?

Reakce na 243108

Člověče, Vy jste taky pěkná stolice. Je neuvěřitelné, že po 40ti letech vymývání mozku komunizmem, je takové velké procento z nás stále náchylnější k dalšímu vymývání hlav. Mě osobně to děsí.

243131

2.5.2011 22:53

RE: Jde to dobře

rataj 78.?.?.?

Reakce na 243108

Jde to fakt dobře, tak nám ti USmarýnaboys vytvořili pro muslimy novýho svatýho, novýho mučedníka, kterýho by mohli uctívat a pro jeho památku čestně padnout v boji. Nebo se snad mejlím, mají vůbec mohamedáni nějaký svatý?
V každým případě tu máme krásný doklad vo tom, jak se dá dnes velice rychle s moderní audiovizuálnou technikou vytvořit legenda,
zatímco dřív to trvalo i několik staletí.

243174

2.5.2011 17:21

Najlepsi komentar k danej veci...:-))

Osel 194.?.?.?

So Bin Laden was confirmed dead yesterday. It really is amazing what the Americans can achieve, when the PlayStation Network is down...

243112

2.5.2011 17:25

Cui bono?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Obávam sa, že to nebude také jednoduché.

Zabili nám Osamu, a my rozpútame jadrové peklo v Európe. Veď sme to avizovali asi 10 dní pred jeho zabitím. Všimnite si - v Európe.
Pán Stwora Vám je v tej Kanade asi lepšie, ako nám tu.
Takže zostáva: Kde?
Na Slovensku sú MS v hokeji, to by bol ohňostrojček, pánabeka!
Nemecko sa veľmi nečiní, hurá!
Francúzsko by som dokonca spojil s Kaddáfím, veď spriahnu sily s Čalakajdou...
Jajajaj...

243114

2.5.2011 17:50

RE: Cui bono?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 243114

Možná se nemusíte zatím bát, tipoval bych větší akci až na 9.11.2011, v den slavného 10-tého výročí.. Otázkou je, kde se co stane.

243116

2.5.2011 18:25

RE: Cui bono?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 243116

Co nejdřív se stane - a dle mého to bude "pompézní". Osobně si myslím, že to bude bouchat na více místech. Potřebují lidi pořádně vyděsit a naštvat, aby ochotněji šli pokládat své životy "na oltář svobody a spravedlnosti". Samozřejmě - nejsem věštec, takže místa těžko odhadovat.
Můžete si poskládat "nenápadné" události z minulých dnů - nejen tu o "jaderné teroristické hrozbě". Máme tu skoky na burze, máme tu "nevysvětlitelné" ceny zlata a stříbra, stále stoupající ceny pohonných hmot. Také spuštěný izraelský "deštník", rozmístěné radary a strategické zbraně.
Na nějaké výročí se čekat nebude, čas tlačí.
Už včera jsem psala, že scéna je připravená. A to jsem nic nevěděla o usámiádě. Jen ... moc ráda bych teď byla za fantastu a přeju si, ať se hrozně pletu.

243125

2.5.2011 18:28

RE: Cui bono?

djb 90.?.?.?

Reakce na 243125

na dvou, al kaida má prý dvě bomby Al-Qaeda to detonate nuke bomb

a taky si myslím, že se nebude dlouho čekat, je to čím dál tím rychlejší a symbolických dat je víc než dost

243126

3.5.2011 8:36

RE: Cui bono?

eda521 eda (zavináč) napismi (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 243126

Nj, třeba 66. výročí konce války (hezká číslovka, ne?). Když už jsem v té paranoie, zapadá mi sem i role Francie a Británie v útoku na Libyi - najednou tu máme motiv, tentokrát pro Kaddáfího teroristy, k útoku na Evropu.
Přeji si s Lin, aby tohle všechno byly jen zbytečné obavy, ale od útoku na Libyi mám velmi napříjemný pocit, že bezpráví, kterému tady nečině přihlížíme, se nám vrátí. Vždycky to začalo tím, že si dočasně zabezpečení mysleli, že se jich to netýká. Ale jde o pravidla - jsou-li porušena jednou, mohou být porušena kdykoliv. A meze arogance moci vůči původně deklarovaným pravidlům se stále posouvají.
Kéž nám vědomí souvislostí může k něčemu smysluplnému pomoci.

243225

3.5.2011 19:19

RE: Cui bono?

Lin 80.?.?.?

Reakce na 243225

Jak se to říká? že optimista je jen neinformovaným pesimistou (nebo jsem to zmotala)? Píšete o "vědomí souvislostí" a k čemu že nám asi je. No - třeba právě k oněm obavám, orientaci v situaci, nenechat se vyděsit masáží různých směrů.
A naše nečinnost je z mého pohledu jen zdánlivá. Ano, nejdeme do ulic a nenapichujeme politiky na vidle. Nejedeme do Libye "udělat pořádek" . Asi oba víme, že by to byla velice marná snaha. Jenže jestli máte ve svém okolí lidi, pro které jste důvěryhodný, můžete jim poskytovat informace, které máte (pokud o to stojí, samozřejmě). Můžete jim pomoci orientovat se v událostech a jejich vyděšení mírnit. Pak se můžou i oni sami naučit, jak si dát dohromady "a" s "b" a nebýt odkázaní na TV zprávy.
Jako "vedlejší efekt" bych viděla to, co už tu kdosi napsal ve smyslu "nevšímejte si". Ano i ne. Nevšímejte si lží a manipulací, nepodléhejte jim. A svou energii věnujte právě tomu odhalování skrytého.
Asi jsem to zmatlala... přebírejte, prosím. Líp to v tuhle chvíli napsat neumím. Osobně jsem přesvědčená, že také díky takovým "nečinným", kteří (podle některých) sedí doma na zadku a píšou příspěvky do diskusí, články, se zatím nepodařilo "nainstalovat věčný ráj".
Ne všichni lidé jsou hloupé ovce. Někteří jen nemají ve svém životě (okruh lidí, se kterými se stýkají) šanci potkat někoho, kdo jim řekne jiný názor, než mají a slyší. Nemají s kým probrat své pochybnosti a ověřit si, jak jsou daleko od pravdy. Pro ty stačí impuls, aby si sami začali hledat a zajímat se víc, než o hlavní zprávy v médiích (i netových).
Pro mě osobně byly a jsou diskuse typu Zvědavec prospěšné.

243272

3.5.2011 22:08

RE: Cui bono?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 243272

Ano Lin, velice dobře napsané.


MLČENÍ nebo nešíření pravdu odkrývajících in-formací ZNAMENÁ SOUHLAS, stejně jako zahodit hlas při volbách znamená v souč.podmínkách ČR umožnit pokrytcům nástup ke korytům. Krásně o tomto fenomenu (v lepší společenský status doufajícího, ale zblblého plebsu) píše sociolog Keller.

Opakuju se, ale jedině AKTIVNÍ přístup může změnit něco k lepšímu a proto i odvěká snaha E/elit (nejedná se pouze o uslintané nábož.establishmenty) učinit z lidí poddajné, pasivní (vystrašené) adorující ovečky nebo jako náhradní variantu ovečky natolik rozlobené a znechucené, že upadnou do pasivity a zpacifikují se samy...[smích]

Pokud 1. možnost - adorující (milujte Bohem stanoveného panovníka, neoliberálního politika) cíl nesplní a probouzející se lidičky (které začínají být na manipulaci imunní), na ní více nezabírají, je připravena právě 2. sofi možnost.


V naší tzv. demokracii záp.stylu (založené na pokrytectví a kde se výsledky voleb ovlivňují shekely v těch správných kapsách) jde o to, aby šli volit jedině ti voliči, kteří volí S NÁMI a ty voliče, kteří by svým hlasem mohli NÁŠ CÍL, posílením OPOZICE, ZHATIT, různými skandály a brainwashingem natolik znechutit, aby zůstali doma nebo hlas jinak zahodili.

Tento systém funguje perfektně a jen díky němu se v ČR v posledních letech dostaly OPAKOVANĚ k žezlu farizejské síly, které lžou kudy chodí a následně si vytřely (a ještě vytřou) pozadí i s těmi, kteří je "státnicky" nevolili.


Jsou to právě tito tzv. akčňáci mezi námi [smích], a to i zde na Zvědavci, kteří správně naštvaní a znechucení nevolili nikoho a kteří svými, pro funkční OPOZICI, chybějícími hlasy svou pasivitou dosadili do křesel farizeje a "komiky" trojkoalice, jako svazáka Nečase, katolického seškrtávače ovcím Kalouska, spícího pravdoláskovce Schwarzenberga, patologa Hegera, Johna, Kočí, Drabka, Vondru, Drobila atd atd. atd. všechno lidi, kteří nyní velmi silně ovlvňují akčňákům budoucnost. Za svou "bojovnou" pasivitu budou nyní ODMĚNĚNI 100korunou za den hospitalizace, pravděpodobně doživotním povinným sponzoringem soukromých penzijních fondů, různými v rozporu s právem retroaktivními zásahy do rodinných rozpočtů a dalšími chuťovkami, které mají v Systémy FIAT money dopomoci kosher bohatým na úkor chudých ještě více zbohatnout.

Závěr? Jedině AKTIVITA nikoli pasivita FUNGUJE a jak píše Lin, je třeba minimálně lidem v okolí, cituji: "poskytovat informace, které máte (pokud o to stojí, samozřejmě). ...pomoci orientovat se v událostech a jejich vyděšení mírnit. Pak se můžou i oni sami naučit, jak si dát dohromady "a" s "b".

Pokud ani toto minimum neuděláme (mimo to, že nevyužijeme své volební právo a na protest i pro KSČM), svůj otrocký osud v maštalích svých ovčáků si plně zasloužíme. A Peace se všemi,

jansmith[smích]

243281

4.5.2011 8:43

RE: Qui Bono?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 243281

S Lin samozřejmě taky souhlasím a na 99 procent se všemi jejími dřívějšími příspěvky. Článek je sice o paní Millerové [mrknutí jedním okem] , ale dovolím si ještě malou připomínku k těm volbám.
Jendo, jistě jsi mohl mnohokrát číst ve zdejších příspěvcích, že žádná (skutečná) volba neexistuje a lidi volí menší zlo. Není tohle samo od sebe odpuzující? Proč volit menší zlo? Volbou se nic nevyřeší, tak proč potom volit? Stalin kdysi prohlásil, "nezáleží na tom, jak lidi volí, důležité je, jak se spočítají hlasy". Nemusíme se ve všem shodovat a na tohle mám jiný názor.

Nebylo by užitečnější v den voleb uspořádat masovou demonstraci a domáhat se plakáty odstoupení vlády a výběru jiných kandidátů?Když se na Václaváku během sametovky bylo schopno sejít stotisíce odhodlaných lidí, proč si to nezopakovat? Nastal stejný důvod - nesouhlas s režimem, nesouhlas s vládou. A prozatím (mimo volby), jak píše ve svém příspěvku Lin, hovořit se sousedy kdekoliv je příležitost. Otevírat lidem oči, házet letáky do schránek a jednou se ta lavina rozjede.
A peace s tebou Jendo a se všemi lidmi dobré vůle. [mrknutí jedním okem]

243320

4.5.2011 19:26

RE: Qui Bono?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 243320

Taky tě zdravím starý kamaráde..[smích]

Takže once more: NEVOLIT NIKOHO patří mezi PASIVNÍ a neúčinný (E/elitami velmi oblíbený) způsob, jak mohou masy "taky" projevit svůj názor na politiku. V očích některých občanů vypadá čistě, ale je tomu paradoxně přesně naopak.

U zprofanovaných neolib. E/elit je tento, bohužel NEÚČINNÝ, způsob (zahozením volebního hlasu) oblíbený proto, že se tím zbavují nežádoucí konkurence svých ODPŮRCŮ, zatímco jejich skalní voliči, kolaboranti a lokajové půjdou volit VŽDY. A při absenci hlasů PROTI mají vítězství a možnost OVLIVŇOVAT ve svůj prospěch chod společnosti (ZISKY jsou SOUKROMÉ, ZTRÁTY VEŘEJNÉ) bezpečně v kapse...[smích]

Velkým vítězstvím mas za emancipaci (které stálo v minulosti mnoho krve, obětí a strádání) bylo prosazení voleb.pravá PRO VŠECHNY (a zejména pro ženy) a tento instrument způsobil kosher E/elitám při prosazování jejich sobeckých záměrů následně nepříjemné komplikace. V současnosti nemohou toto právo VĚTŠINY, zasahovat do chodu věcí veřejných, příliš omezit (viditelně by popřeli svá prohlášení o občanské/demokratické společnosti), a tak své cíle dosahují "jinými" cestami. A to tak, že volby manipulují, občany podprahově oblbují a obelhávají a u těch, kteří by mohli volit ve SVŮJ prospěch, dosahují stav znechucení a pasivity.

Je mi jasné, že průměrný volič, který se nedokáže odpoutat od emocí a přímých i podprahových útoků sviňáren na své podvědomí psychicky STRÁDÁ, ale měl by si uvědomit, že zahozením svého hlasu ke zhoršení svých životních podmínek a své mízerii (na kterou tak nadává), paradoxně PŘISPÍVÁ.

Nepůjde-li volit, odvolí JINÍ v JEHO NEPROSPĚCH a v podmínkách volebního systému ČR (a situace, kde ještě není pravice s levicí skrze MOC a peníze do těch správných kapes jako v US tak provázaná), má stále možnost volbou OPOZICE vůči modrým strakám (trojkoalici) moc a záměry kosher Bakalů omezit ve svůj prospěch, pokud už ne přímo zvrátit. Jediný problém je, KDO je v podmínkách ČR ta dostatečně silná OPOZICE... Podle mne mezi slepými jednooký králem a tudíž zatnout tipec Nečasovondrokalouskojulínkům lze prostřednictvím ČSSD a dokonce i prostřednictvím záměrně démonizované KSČM, která je od pokrytců paradoxně očištěná, protože ti přelezli do řad tzv. pravice. Pokud by potenciální voliči neseděli posledně na prd-li a podpořili silnou opozici jako ČSSD nebo KSČM, současný Bakalův slepenec ODS, Topka a VV by MUSEL své pokrytecké NSPRAVEDLIVÉ kosher deformy hoodně omezit.


Takže TAKTO,

nebo PROSADIT uzákonění přímé demokracie,

nebo AKCE ve formě velkých demonstrací a nenásilné obč.neposlušnosti po "ghandiovsku". Nejít volit je alibistická naivita a Peace se všemi, kteří se domnívají, že tímto způsobem něco pro sebe a své děti kdy vybojují.

jansmith[smích]

243363

4.5.2011 21:25

RE: Qui Bono?

dub 94.?.?.?

Reakce na 243363

pominu-li fakt, že jsou masám předloženi jen zmrdi v různých dresech a je jedno, kdo se tam dostane, tak i kdyby se někdo našel, dojde ke zfalšování sčítání volebních výsledků.
příkladem může být referendum o vstupu do eu a především poslední volby a strana bobo, která v průzkumech měla zhruba 15% a nakonec se do parlamentu nedostala z podivnými 4.něco procenty.

takže k čemu účast na takové šaškárně? nebo si opravdu myslíte, že něco nechají náhodě "blbých ovcí"?

243367

4.5.2011 21:48

RE: Qui Bono?

Lin 80.?.?.?

Reakce na 243367

Píšu to pro všechny tři, sem na konec a všechny také zdravím.
Patřím k těm, kteří své volební právo neuvyužívají. Z důvodů, který uvedl Mirda i Dub. Nemám koho volit, nabízení kandidáti jsou všichni stejní = zlo. A i kdyby se několik dobrých našlo, sami nevytvoří v takovýchto daných "pravidlech" většinu, která dosáhne na možnost změny. Podívejte se na nynější situaci ČSSD (tím neříkám, že jsou mí favorité)- volby vyhrála a může si tam jen tak sedět, protože nemá požadovanou většinu a tak ji vždycky přehlasují.
Pomíjím fakt, že nenastala doba, aby se do politiky hrnuli neparaziti s dobrými úmysly. Zatím je to tak, že systém stran přitahuje a bude přitahovat jen parazity. Je to totiž jejich systém, který neparazitům nikdy "vonět" nemůže. A volit "menší zlo" je z mého hlediska to samé, jako volit zlo.

243368

4.5.2011 22:05

RE: Qui Bono?

dub 94.?.?.?

Reakce na 243368

přesně tak.
a navíc tím, že lidi volí (menší) zlo, dostávají to, s čím vyjádřili souhlas. tak proč si pak stěžují? vesmír jim nadělil přesně to, co si přáli, na základě svobodné vůle.

243371

4.5.2011 22:37

RE: Qui Bono?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 243368

I mezi zmrdy se může dostat díky správným vhozením hlasů dostatečného počtu poučených voličů "čertovo kopýtko" dube, které VĚTŠÍM zmrdům zamíchá s plány. Když lidé nesedí na prd-li a zvolí takové kopýtko s dostatečným náskokem, aby to nebylo možno snadno zfalšovat (viz. příklad falšování těsného rozdílů Gore-Bush) a je pro kosher zájmy moc špatně tím, že takový politik dostatečně neprosazuje nebo dokonce sabotuje tyto zájmy, tak se i fyzicky zlikviduje (příklady máme mezi některými US prezidenty).

V českém volebním systému se začalo jen kroužkovat a jaké problémy to pokrytcům v sestavování poslaneckých klubů přineslo jsme mohli vidět na vlastní oči. Nemusí pršet, jen když kape a nechat se porazit pasivitou je přesně to, co pokrytci u nepoddajných občanů, kteří stahují kalhoty před brodem, potřebují.


Že ta, cituji: "šaškárna" může být i pozitivně ovlivněna V ZÁJMU VĚTŠINY na úkor kosher zájmů MENŠINY můžeme pozorovat i v českém Senátu. Jak mysliš dube, že by to dopadlo v Senátu při hlasování o pravicových reformách, pokud by Senát nebyl oranžový v případě, že by ještě více lidí jako pravděpodobně ty nebo pí. Jarmila nešlo volit???

Tady máš příklad, že jít volit má smysl, protože kosher pravice díky tomu utřela a kosher média to byla nucena i patřičně otitulkovalt viz:
Oranžový Senát zařízl vizi reforem, pravicoví senátoři odešli ze sálu.

Co myslí, že by bylo v novinách, pokud by byl Senát díky vám podobným arogantně MODRÝ, příteli a kamaráde???...[smích] Máš ty nebo někdo z rodiny stavebko? Co myslíš, vrátil by ti Kalous státní podporu pokud by se ČSSD neangažovala?..[smích]


Víš Lin, to že ČSSD, přestože vyhrála volby, nemá na trojkoalici dostatek křesel ve sněmovně je přesně důsledek toho, že chybí hlasy obyčejných lidí, kteří nevolili a nevytvořili OPOZICI dostatečný náskok, který by pokrytci (kteří se vždy spojí) nepřeskočili.


Až lidi pochopí, že v jednotě je síla a ROZDĚL (nechoď volit) a PANUJ na ně přestane fungovat, tak teprve začne být hajzlíkům teprve ouzko. Do té doby jsou pro ně běžní lidé (paradoxně masochysticky s jejich příčiněním a poprávu, protože kdo chce kam....) za taoleťák. A Peace se všemi, kteří se v podmínkách ČR domnívají, že sabotováním jediné legální možnosti (voleb), jak šlápnout pokrytcům a nenažrancům na kuří oko něco pro sebe a své děti kdy vybojují.

My two cents, přátelé a kamarádi.

jansmith[smích]

243377

4.5.2011 22:56

RE: Qui Bono?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 243377

No jo, Honzo, ale... Když to bylo v minulých volbách "natěsno", že rozdíl ve sněmovně byl několik málo hlasů, tak se nám zase namnožilo přeběhlictví a "přesvědčovací" obstrukce v hlasování. Nechci být rejpavá, ale uvádíte že "nevytvořili opozici dostatek hlasů". KOho myslíte tou opozicí? ČSSD byla vítězná, takže v opozici být neměla, nebýt "koalic" mezi ostatními stranami. A jestliže tedy nyní je opozicí, pak těch více hlasů by ji dostalo do vedoucí pozice - a zas by to nebylo ono.
Nic ve zlém, nikoho nebuntuju, aby k volbám nechodil, protože to je ve svobodné volbě každého. Sama jsem ještě nenarazila na argument, který by mé rozhodnutí zvrátil.
Dobrou noc všem... [smích]

243379

4.5.2011 22:58

RE: Qui Bono?

Lin 80.?.?.?

Reakce na 243377

Napsala jsem odpověď, ale nevšimla si, že jsem "vypadla". [oči v sloup]
Tak až se tu objeví "bezejmenný", je můj.

243380

4.5.2011 23:05

RE: Qui Bono?

dub 94.?.?.?

Reakce na 243377

hodně štěstí. chodíval jsem volit vždy. ale po posledních zfašlovaných volbách na to už z vysoka, protože je úplně jedno, co tam hodíte. výsledek bude vždy takový, aby tam měli své zmrdy.

byla to totiž praktická ukázaka toho, že není důležité kdo kandiduje, ale kdo počítá hlasy.
takže jestli chcete někomu dělat vola a svoji svobodnou vůlí podporovat a LEGITIMIZOVAT zlo (menší větší se nerozlišuje, zlo je pořád zlo), tak vám přeju hodně štěstí[smích]
ono totiž když volíte, tak vytváříte volební účast, a tím poskytujete systému a zvoleným šaškům legitimitu. pak můžou říkat, že mají právo vládnout. za mizivé volební účasti by to říkat nemohli a jejich vláda by ztratila legitimitu, což vám bohužel nedochází.
takže beze mne. kdyby mohly volby něco změnit, již dávno by je zakázali!

243381

5.5.2011 9:00

RE: Qui Bono?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 243377

Doufám pane jansmithi, že jste si přečetl tu Zelenou knihu od pana Kaddáfiho, jak jsem Vám doporučila, v níž také krásně velmi jednoduchým a srozumitelným stylem popisuje, jaký že jsou volby všemi směry dokonale vymakaný podvod. Vy pane jansmithi rozdělujete lidi na aktivní a pasivní, přičemž těm údajně pasivním zazlíváte, že se nechtějí zúčastňovat voleb, protože na rozdíl od Vás ten PODVOD s velkým P již dávno prokoukli. Být za takovéto situace aktivní je totéž, jako když osel stále kráčí za mrkví v naději, že se jednoho dne něco změní.

Nechodit k volbám není pasivitou, pokud dotyčný člověk je aktivní v jiných oblastech a zejména pokud vykazuje osobní statečnost. Jak už jsem Vám psala, kdyby bylo hodně lidí osobně statečných, tak by Ti gauneři nahoře s námi nemohli tak orat. Kdyby posranci měli denně před branami na Malostranském náměstí dav nespokojených lidí s transparenty, kteří přišli protestovat SAMI ZA SEBE a nečekali, až je na nějakou vypečenou demostraci pozvou agenti pracující pro ně, pro vrchnost, tak by ty zkorumpované figurky si nemohli tak vyskakovat, jako si vyskakují doteď.
Možná by bylo dobré se vůbec nezdržovat a naklusat pod okna poslanců rovnou z práce, s lopatou nebo vidlema.[velký smích]

243404

5.5.2011 16:09

RE: Qui Bono?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 243404

Rád vás tady opět vidím, paní Jarmilo. Každý z nás si vytváří svůj názor na základě dostupných informací. Proto tady diskutujeme. Když už se všichni ve vládě ohánějí tou demokracií, tak jenom malou připomínku. V demokratickém zřízení jsou "pracovníci" ve vládě zaměstnanci lidu. Co udělá zaměstnavatel, když ho zaměstnanec soustavně okrádá a odmítá se spolupodílet na úspěchu firmy? V tomto konkrétním případě na prosperitě státu? Dostane padáka a v případě prokázané krádeže bude i potrestán. Kdo to kdy viděl, aby si zaměstnanec firmy vydupal imunitu na svoje prohřešky, jako porušení pracovní kázně a soustavné okrádání zaměstnavatele. Tohle nemá logiku si takového parazita nadále vydržovat. Je potřeba se konečně sjednotit a jednat. Myslím si, že vhozením volebního lístečku do urny se nic nevyřeší?

S tímto smozřejmě neútočím, na kamaráda Jendu. Každý má právo na svůj názor a zjistí-li dotyčný, že se zmýlil, stále má možnost svůj názor změnit. Jak jednoduché. Já se tím řídím pořád. Někde jsem četl, že právě přiznání vlastních chyb je známka inteligence. Přistoupit na názor většiny, jako v pravé demokracii, to je ten proces sjednocení.
[smích]

243423

4.5.2011 22:34

RE: Qui Bono?

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 243363

Zdravím jansmith,

NEVOLIT NIKOHO patří mezi PASIVNÍ a
>neúčinný (E/elitami velmi oblíbený) způsob, jak mohou masy
>"taky" projevit svůj názor na politiku.


S tým, čo ste napísali musím vysloviť úplný súhlas.
Ja sa priznám,že som nevolil ani za komunistov (iste viete, čo to vtedy znamenalo )a po r. 1989 som volil len raz, keď ešte bol veľký entuziazmus vyplývajúci zo zmeny systému...
Ak sa postupne dostávate pod kožu politického systému, vlastne zistíte, že všetky významnejšie politické strany sú vlastne len chápadla jednej chobotnice...Do popredných politických funkcií sú vyberaní zámerne morálne pokleslí jedinci (tí sú potom ľahšie ovládateľní), ľudia chorobne ctižiadostiví (obyčajne s nejakým fyzickým handicapom),ľudia s psychickou deviáciou atď.

Ja som sa Vás už JanS pýtal, koho by ste na politickej šachovnici ČR a SR volili, resp. volíte.

Ja svoj odpor ku "kvázidemokratickým praktikám" vyjadrujem tým pasívnym spôsobom a nezúčastňujem sa "ich" hier.Viem, že v podstate máte pravdu, ale koľko ľudí tak zmýšľa??? Pozrite sa ako Elity pracujú. Veľmi dobre vedia, že ICH politika je špinavá a mnohí ľudia po 4 rokoch už neveria nikomu.Tak sa vymyslia nové strany, ako VV a TOP ( už len tie názvy sú výsmech zdravého rozumu, ako napr. na Slovensku SaS,len to " a " je tam prebytočné...☺)a tí čo sa sklamali volia znova tých istých hajzlíkov len v inom prevedení a kruh sa uzaviera.. Bohužiaľ, poznajúc pozadie mnohých politikov ma nič neinšpiruje k tomu, aby som niekomu dal kus svojho vnútorného JA...tj. môj hlas, aby ma zastupoval v špinavej hre.Samozrejme nemyslím tým regionálne voľby, kde sa dá nájsť aj človek s veľkým Č.

A to tak, že volby
>manipulují, občany podprahově oblbují a obelhávají a u
>těch, kteří by mohli volit ve SVŮJ prospěch, dosahují stav
>znechucení a pasivity.

Súhlas, mnohým je to úplne jasné...Len postrádam tie východiská z tohoto morálno-politického bahna.


Vidíte Vy nejakú, vôbec len maličkú šancu, aby to čo ste naznačili,bolo v súčasnej dobe vygumovaných mozgov reálne??? Ghandiovské protesty mohli byť účinné v dobách absolútneho strádania bežných ľudí,dnes i cigáni majú mobily a napriek devastácii všetkého, min. 80 % ľudí má základné potreby ( v ČR a SR ).Čakáte od nich nejakú premenu ? Ako dopadli generálne štrajky napr. v Grécku?

JELITY sú ďaleko popredu vo všetkých smeroch ovládania a manipulácie s ľudským embryom...Mali na to čas, peniaze,vedcov a dnes majú na presadzovanie svojich záujmov špinavých politikov, ktorí bezostyšne vykradli celú Vých. Európu a mnohí sa ešte teraz usmievajú do obrazoviek TV...

Všetci ich poznáme...A naďalej im dôverujeme...Ako aj maoistovi Barossovi...alebo bilderbergovi Van Rompuy...

Z tých výstavných kúskov je mi nesympatická len barónka Ashton, ale ináč politikov mám veľmi rád...


[velký smích]

243376

4.5.2011 23:16

RE: Qui Bono?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 243376

Taky zdravím Kysučane a souhlasím s tím, co jsi napsal. Well done.


Jediný rozdíl mezi námi dvěma (protože oba nahlížíme pod povrch dění podobně) je v tom, že má cesta je cestou Aktivity, nikoli Pasivity.

Už jsem to napsal: nemusí pršet, jen když kape. A co je nejdůležitější, aktivita (i volební) může zamíchat i předvařenou polévkou, což pasivita neumí a jen po ovčím způsobu trpně přijímá, co ji bylo ovčáky naservírováno...[smích]


Proto je dobře, jak psala Lin, lidem vysvětlovat pozadí dějů a vazby, které za nimi stojí, aby nebyli ovcemi a dovedli se ozvat.

Jak ozvat?

To je jedno, ale OZVAT - dát NAHLAS, viditelně, nepřehlédnutelně, najevo svůj názor. Někdo demonstruje v jednom šiku s odbory, někdo se přiváže aktivisticky k plotu a někdo jde VOLIT proti pokrytcům a VŠICHNI dohromady nějak KONAJÍ ve svém zájmu a zájmu celku proti kosher zájmům menšiny.

Lidé, kteří jen mudrují, kritizují poměry a při pohledu na své příjmy a výdaje skřípají zubama a přitom sedí na prd-li a nejdou ani volit pro OPOZICI proti pokrytcům (která alespoň v rámci možností hájí jejich zájmy), protože jsou znechucení vším a všemi, jsou podle mne bloudi a stejné ovečky, jako ty, o kterých je kreslený vtip o Trevorovi. Mají pocit, že svou "pasivní rezistencí" bojují a přitom jdou paradoxně na ruku svým ovčákům...[smích]

Nehledě na to, Peace se všemi, kterým takový "odboj" vyhovuje

jansmith[smích]

243382

4.5.2011 23:57

RE: Qui Bono?

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 243382

Zdravím jansmith,

škoda, že ste sa vlastne vo svojom predchádzajúcom príspevku jednoznačne vyjadril...Škoda je v tom, že ste vlastne jeden z nich, ktorí obhajujú neobhajiteľné...Ale ďakujem za komunikáciu.

Vy určite viete..., že voliť kohokoľvek na celoštátnej úrovni je len dávať svoju energiu v prospech ZLA...

Veľmi dobre chápete, že vlastne v dnešnom systéme žiadna opozícia neexistuje...Hmmm...

Smola, myslel som si, že ste na správnej strane barikády, tak ako bol kedysi Barosso... [velký smích]

Ale nič...život ide ďalej a ovplyvňovanie oviec a beranov ,aj na alternatívnych weboch tiež...

Peace všetkým politickým aktivistom...nech prídu do kráľovstva vyvoleného a bude im odovzdaná záhrada Pána!

Kysučan

243385

5.5.2011 0:08

RE: Qui Bono?

dub 94.?.?.?

Reakce na 243382

jen by mě zajímalo, o jaké opozici pořád mluvíte, žádná opozice nikdy nekandidovala, u nás už od vítězného února podnes[smích]

nebo opravdu věříte, že oranžoví jsou opozící modrých, nebo černých nebo třeba puntíkatých? nechce se mi věřit, že byste byl až tak naivní

243388

5.5.2011 2:30

RE: Qui Bono?

??? 82.?.?.?

Reakce na 243382

Jéňo to jsou zase hlášky,že si s tím nedáš pokoj.. dneska si mě opět dostal několikrát do kolen [velký smích]
Hrozně moc se mi třeba libilo jak si tady lidem detailně vysvětlil , jak dát najevo nahlas, viditelně a neprehlédnutelně svůj názor [velký smích]
atd. je toho hodně a dalo by se tě chytat snad za každou větu. Taky se mi zdá, že nejsi něak ve formě a na vedení ti asi taky někdo, něco sedí. Lin i Kysučan jsou podle toho co sem přečetl z jejich příspevků proto jít NEVOLIT a ty jim i přesto že tu tlačíš do příspěvků přesný opak, píšeš "Well
done", "Souhlasím s tím." Přěsně tak to je"...
a bacha na duba ! mám za to že si s tebe taky dělá p-del , davá ti podezřelé zakeřné otaázky [smích]
a peace s tebou))

243391

5.5.2011 6:50

RE: Qui Bono?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 243391

Shrnu to nakonec tady v této reakci. Díky přátelé (Lin, Jenda, Kysučan a dub) za diskuzi "volit či nevolit"? a jelikož jsme s tím tady OT, současně i díky moderátorovi za shovívavost. Byla to rozhodně zajímavá debata a snad to bylo poučením i pro ostatní čtenáře? Už si strouhám tužku a až na tohle téma výjde na Zvědavci vhodný článek, tak se opět setkáme. Neberte to jako vyhrožování...
[mrknutí jedním okem]

243398

6.5.2011 0:23

RE: Qui Bono?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 243398

Hezky jste se semkli milí přátelé a kamarádi..[smích] Nezlobím se na vás a pokud by situace nebyla vážná, byla by vaše zanícenost dokonce i legrační.


Váš problém totiž je, že jste velicí teoretici, ale v reálném životě žádné výsledky nemáte. Jinými slovy: kde nic není ani smrt nebere..[smích]

Váš naivní přístup: bojkotovat jedinou možnost, jak REÁLNĚ OMEZIT DOPAD KOSHER POLITIKY na hlavu vaši a vaších dětí (tj. jít a při volbách podpořit zastupitele, kteří budou hájit VAŠE zájmy TADY A TEĎ proti těm, kteří vás se vztyčeným prostředníčkem obírají) by měl smysl jedině tehdy, pokud by fungovala NÁDSTAVBA, o které rádi květnatě debatujete, která ale reálně nefunguje a která bez fundamentální změny Systému těžko kdy v dohledné době fungovat bude.

Kdyby se všichni ti, kteří při posledních volbách hlasovali pro OPOZICI k modrým strakám zachovali jako vy a naštvaně zůstali doma nebo hodili do urny neviditelný "protestsong", změnilo by se oproti dnešní realitě to, že všechny kosher zákony (které byly sofistikovaně připraveny k vašemu dalšímu okradení) by dnes již byly NEVRATNĚ UZÁKONĚNY a narozdíl od současného stavu by navíc díky polit.korektním médiím nikdo nevěděl, že existoval někdo, kdo si to nepřeje.


NAŠTĚSTÍ se našli voliči, kteří OPOZICI k trojkoalici (např. posledně v Senátu) podpořili a jedině díky tomu (a tedy nikoli díky vašemu mlčení) bylo mnoho pokusů, jak uzákonit vaše okrádání, na účinnosti OMEZENO a pokud by OPOZICE k modrým strakám byla i díky vaším nevhozeným hlasům silnější, pokrytci by ani neměli šanci vám je hodit arogantně do tváře.

Místo ideálu, který nejste schopni reálně uvést v život a jen o něm SNÍTE a planě DISKUTUJETE bylo okrádání běžné populace REÁLNĚ (nikoli slovní ekvilibristikou) takto POZASTAVENO.

Tedy nikoli slova a neviditelný protest, ale reálné skutky mají VÝSLEDKY.

Vy to nevidíte, přátelé a kamarádi? Vy nevidíte, že jdete na ruku těm, kteří vaší pasivitu využijí a následně si s vámi vytřou pozadí? Vy nevydíte, že pocit, že jste se voleb nezúčastnili (a že snad máte jako Pilát čisté ruce), si můžete vy a vaše zhrzené ego maximálně zarámovat? Vy nevidíte, že pokud nepomůžete ty lidi zastavit, tak vás tito lokajové banksterů bez uzardění ojedou až na molekuly a ještě se vám přitom budou smát do ksichtů???

Na základě vaších reakcí vidím, že nikoli... Dobrá. Vaše volba a váš marný a pro ovčácký Systém vítaný, neviditelný boj.


Nehledě na to, milí přátelé, Peace s vámi. Také s neúnavným editorem, který narozdíl od vás hydře (nikoli mlčením ale aktivně se vztyčenou hlavou) stále odolává a těším se na další případné disputace,

jansmith[smích]

243458

8.5.2011 1:58

RE: Qui Bono?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 243458

Zajímavá diskuze se nám z toho vyklubala. Jen co se objeví příhodný článek, uvítám pokračování a pokud Jendo do té doby nezměníš svůj názor, tak se opět setkáme na téma "volit či nevolit". Rád s tebou diskutuji. Je to pokaždé inteligentní a poučná výměna názorů, přestože v tomto případě navzájem odlišných.

[mrknutí jedním okem]

243688

8.5.2011 20:41

RE: Qui Bono?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 243688

Nápodobně mirdo, taky si rád přečtu tvé názory a je normální, že se nemusí ve všem shodovat.

Debata, jít za současné situace v ČR volit nebo ne, je právě ten případ a je mi jasné, že obě strany mají pocit, že jejich názor je opodstatněnější.


Nebudu to složitě rozebírat jen pro pořádek ještě jednou PŘIPOMENU, že mne osobně ZAJÍMAJÍ hmatatelné VÝSLEDKY a nikoli jen PLANÉ ŘEČI svých oponentů, které reálně NIKDY NIC pro sebe a ostatní běžné občany NEVYBOJOVALY...[smích]

Osobně raději svým volebním hlasem podpořím OPOZICI a šlápnu tím společně s ostatními stejně uvažujícími pokrytcům na kuří oko, než abych potom zhrzeně s vykulenýma očima sledoval, jak mi arogantní straky sníží skrze zvýšenou DPH životní úroveň, zdraží pobyt v nemocnici, donutí nevratně mě nebo mé děti, abychom povinně dotovali kosher vlastníky privátních penzijních fondů nebo budou dále porušovat recipročně zákony a dohody (viz. stavebko) a za hlasitého křiku o boji s korupcí se zvednutým prostředníčkem ještě radostněji prohlubovat pokrytecké rozkrádání republiky až do kosher konečného vítězství.

Já si to NEPŘEJI a proto na zhrzené prd-li NESEDÍM a kromě toho, že se o své názory dělím s ostatními, JDU a raději fyzicky volím ty, kteří to modrým strakám nejen hubou, ale praktickými činy ve sněmovnách zatrhnou nebo alespoň zkomplikují. Kdo to je jsem vysvětlil prve. A asi na mých slovech něco bude, když kromě tebe se nikdo z mých předchozích oponentů (kteří nevolí nikoho a s po Pilátovsku umytými rukami ČEKAJÍ jak to dopadne), již neozval.

Pradadoxně se jejich čekání dá přirovnat buď k židovskému čekání na Mesiáše (které je coby mýtus pokryteckého náboženství produktem lidské fantazie a tak, jak si to věřící představují nikdy nepřijde) nebo je to čekání poražence, který strčil hlavu do písku a myslí si, že za nic nenese odpovědnost.

Chápu, ale nesouhlasím a Peace se všemi,


jansmith[smích]

243748

5.5.2011 11:30

RE: Qui Bono?

steve 72.?.?.?

Reakce na 243320

pro Mirdasmirekzavinac !!
--------
copy: ..uspořádat masovou demonstraci a domáhat se plakáty ..
---
.. co to ma znamenat - chlape !?, .. jake plakaty ?, .. jake letaky do schranky ?, .. jeste rekni, ze "my do nich chlebem" !! Kalachy do ruky, nic jineho na ty k.... neplati.

243411

5.5.2011 12:22

RE: Qui Bono?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243411

Teda pane Steve, tentokrát s váme hluboce, ale opravdu velmi hluboce nesouhlasím. Kdo zaplatí ty dluhy co nám tady ty "k..." zanechaly ? Ne ne, já osobně jsem humanista, lidi nestřílím, navrhuji obnovení trestních táborů, aby si to tam ti naši mafioaparátčíci pěkně odpracovali

243412

5.5.2011 15:00

RE: Qui Bono?

steve 72.?.?.?

Reakce na 243412

Pane Luxor - Havel je taky humanista - a bombardoval jako by se nechumelilo .. Podivejte se na to "pravicove" (a s temi "neviditelnymi pakami"[mrknutí jedním okem] a uvidite, ze to pujde ..., musite se jenom trosku snazit v te demograzii, a ona prinese ovoce ..
.. a s tim ODPRACOVANIM ..., zni to hezky, ale ta banda zkurvi vsechno ceho se dotkne ..., date mu v lomu kladivo - a on vam ho vytuneluje i s elektrikou z plotu .., ja myslim, ze ten kalach je lepsi medicina ..., republice zustane kladivo a domaci eeletrika ..., - uz jenom to je veliky krok dopredu smerem ven z tech sracek, co tady nadelali !!

243420

5.5.2011 15:08

RE: Qui Bono?

steve 72.?.?.?

Reakce na 243412

.. a jeste dodam. Jsem rovnez humanista jako Vy, take lidi nestrilim. Tim kalachem bych je pouze umlatil. HUMANITARNE umlatil ! Jak vidite - jsem i estet, A citim pravicove korektne. Dle sveho vzoru - spinaveho Vendy ...

243421

5.5.2011 15:43

RE: Qui Bono?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243421

Tak to potom jo [smích] [smích] [smích]
Jinak to ode mě byl jen takový chvilkový surrealisticko-avantgardní sen. Představa, že by se ty kurvy nechaly dobrovolně pochytat a pozavírat je velmi naivní. Však jsem se z toho snu také rychle probral, otřepal jsem se, nafackoval si a začal hned zase poslušně pracovat jako fretka, aby bylo z čeho platit složenky. [chechtot]

243422

5.5.2011 16:19

RE: Qui Bono?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 243411

>.. jake plakaty ?, .. jake letaky do schranky ?
---
Steve, násilím se nic nevyřeší, takže každý termosku na demostrace sebou a bajonety a vidle jsou dobrovolné.

243425

2.5.2011 18:30

RE: Cui bono?

djb 90.?.?.?

Reakce na 243125

osobně tak nějak doufám, že ale bude stačit jen udělat atmosféru strachu bez skutečné akce

243127

2.5.2011 18:42

RE: Cui bono?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 243125

Připojuji se k tomuto názoru. Objevila se zpráva (např. Novinky.cz), že genetické testy dosud nepotvrdily, že zastřelený člověk je opravdu hledaný terorista. Výsledky budou známy až za několik dní. Vzniká otázka, proč Obama riskoval takovou blamáž a veřejné ztrapnění, když se ukáže, že šlo o omyl. Buď je to nějak předem pojištěno, a americká vláda si zajistila, aby testy vyšly správně, nebo v té době už genetické testy nebudou nikoho zajímat.

Možná se také vyjasní operace Wikileaks. Americká vláda si musí být vědoma, že jí už skoro nikdo nevěří. Je třeba tedy najít jiný, "důvěryhodný" zdroj informací, a co je důvěryhodnější, než pirátské Wikileaks, které USA stíhá. Z Wikileaks prý unikla ta informace o "špinavé" nukleární bombě, kterou Al-Kaida chystá jako odvetu za Bin Ládina, kdyby náhodou byl zabit. A za pár dní náhodou "zabit" "opravdu" byl. Náhodička jako návnadička pro hloupé ovečky...

243129

2.5.2011 19:00

RE: Cui bono?

devaa 89.?.?.?

Reakce na 243129

Výsledky dna testů nebudou potřeba až to v evroě vybouchne. Proč by se alkaida mstila, když by to nebyl usama?

243132

2.5.2011 19:09

RE: Cui bono?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 243129

O nějakém testu DNA bych si nedělala iluze. Jsem si jistá, že bude pozitivní. Spíš si myslím, že si až pozdě uvědomili, že pustili do světa celkem nevydařenou zprávu jak z rádia Jerevan a ne všude jsou tupci, kteří se na to chytí a nebudou se na nic ptát. Takže onen test DNA má podle mého jen budit zdání nějaké hodnověrnosti.
Však se podívejte, kde ho chytili a v jakém že to "nenápadném" baráku s několikametrovými zdmi a plotem až šestimetrovým. Opravdu nenápadné a zcela běžné lidské obydlí... Navíc necelý kilák od vojenské akademie. Picnou ho mezi oči, honem hodí do moře (které je na můj vkus dost daleko a z břehu ho asi také neházeli), prý - aby se z jeho hrobu nestalo poutní místo a aby ctili muslimské tradice rychlého pohřbu. Obama pronese předem avizovaný projev jak císař pán "mým národům", pěkně to nabudí prostý lid, že slaví do rána v ulicích. Všechno rychle, bez dokumentů, jediným uveřejněným "důkazem" je 1ks fotky.
Přikláním se k tomu, že "mají pojištěno" a při nejhorším scénáři zároveň platí "už nebude nikoho zajímat", protože se to přebije dalšími (nepříjemnými) událostmi.

243134

3.5.2011 5:43

RE: Cui bono?

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 243125

Tipuji, ze jaderne bomby v Evrope shodi Kaddafi. Sice zadne nema, stejne jako nemel zbrane hromadneho niceni ani Sadam, ale jak jste to hezky sama rekla, casu neni nazbyt, zidum se ta jejich rise USA uz zacala hroutit a ani v Libyi to nepostupuje zcela podle scenare.

Izrael ma tech bomb pres 200, a protoze je ma ilegalne a jejich existenci po desetileti popira, tech par z nich shozenych na Evropu nikdo prepocitavat nebude.

A pokud se snad zidum podari zabit Kaddafiho pred shozenim bomb, pro zidovskou masinerii nebude problem vyrobit par retusovanych fotek jako u Ladina a obvinit ho.

243213

2.5.2011 20:32

RE: Cui bono?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 243116

Oprava - samozřejmě 11.9.2011.. To už je za chvíli. [smích] [smích]

243152

2.5.2011 18:01

RE: Cui bono?

Kevin 95.?.?.?

Reakce na 243114

Ach jo. Bojim se, ze to muze byt pravda. Nejdrive "unikne" pres wikileaks zprava o tom, ze v Evrope vybuchne jaderna bomba pokud bude Ussama zabit a pak - voila - najednou je terorista No.1, ktereho vsechny tajne sluzby neuspesne hledali 10 let nalezen a zabit behem par tydnu. Co jine lze cekat, nez podporu "boje proti terorizmu" v podobe teroristickeho aktu nekde v nejake male a obetovatelne zemicce EU? [zmaten]

Bojim se, ze MS v hokeji a s tim souvisejici medialni pokryti bude pro jiste kruhy prilis velike pokuseni. Takze docela ocekavam pohled na hrib nad Bratislavou...

Z akce bude samozrejme "nespochybnitelne" obvinena Lybie, nebo v horsim pripade Iran...

243117

2.5.2011 18:03

RE: Cui bono?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 243117

>Ach jo. Bojim se, ze to muze byt pravda. Nejdrive "unikne" pres
>wikileaks zprava o tom, ze v Evrope vybuchne jaderna bomba

Nemáte odkaz, kde to bylo? Tohle jsem nečetl.

243118

2.5.2011 18:15

RE: Cui bono?

djb 90.?.?.?

Reakce na 243117

což by se, mimochodem, zamlouvalo panu Petru Gejdošovi, který zde dlouhá léta očekával coby počátek apokalypsy Nostradamův "teroristický útok během velkých her".
Nechci ani tak paranoidně věřit Nostradamovi, zato paranoidně věřím, resp. je to naprosto jasně vidět, že tyhle události jsou plánovány tak, aby seděly s různými proroctvími a zajímavými číselnými kombinacemi, což psychologicky dost na lidi působí a taky to odpovídá tomu, že v pozadí má někdo nejspíš mesiášský syndrom. ne nadarmo Bush tvrdil, že je povolán Bohem a snad i že rozpoutává Armagedon.
Je to smutné, ropa neropa, Izraelské zájmy sem tam a jiné konspirace, ale je dost dobře možné, že na počátku 21. stol. tu stále vedeme trapně náboženské války.

243122

2.5.2011 18:23

RE: Cui bono?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243117

Pravda nejprve je potřeba vytvořit pozici s několika následujícímí vynucenými tahy. Dostat nukleárně vyzbrojené mocnosti do třetí světové války není jenom tak. Přece jenom, když se láme chleba někdo by to i ve vysoké mocenské pozici nemusel unést a cuknout na poslední chvíli. Lidi mají svědomí, rodiny, někoho milují, víru, morální zásady a další těžko kalkulovatelné vlastnosti v čase, kdy skutečně jde do tuhého se může projevit lecos neočekáváného. I k útoku na fundamenmt svobody je třeba vytvořit propagandistický řetězec událostí, aby to masy sežrali. I když méně sofistikovaný a bytelný. Přece jenom masy nejsou dobře informovaná elita.

Pokud jde o jaderný útok ten lze provést konvenčně v případě útoku na jaderný reaktor. Hmm, kde jsou asi nejhůře hlídané jaderné reaktory? Že by to žádný šílenec neudělal? Mno, lidi se málo zabývají historií, pak na šílence měli úplně jiný všeobecný názor. Jaký problém to představuje pro velmi dobře vycvičenou vojenskou jednotku? Teď samozřejmě nemluvím o týpcích s turbanem na hlavě, mluvím o lidičkách s tuctovou evropskou vizáží, která nemá problém s pohybem v Schegenském prostoru nebo jinde ve "svobodném světě".

Prospěje mrtvý Usama někomu ke zvolení? A komu všemu to prospěje? Kdo má nejvíce, co ztratit? Kdo se zahnal do kouta a je exetrémně nebezpečný a nakonec i ochotný hrát nuklearní ruletu? Je Fukušima praktické otestování možnosti globální nuklearní války? Úskok v úskoku, tak bych přemýšlel já, a nespokojil se s ohryzanou starou kostí, kterou mi někdo předhodí.

243124

3.5.2011 3:27

RE: Cui bono?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 243124

No vzhledem k těm pořád v Německu umístěným Pershingům, desítkám po Evropě rozmístěných jaderných elektráren a proroctví z Bible, že ten den přijde jako zloděj v noci kdy ho nikdo nečeká, by nebylo divu, že ti "teroristi", samozřejmě v oficiální vládní verzi, se zmocní některé z těch rachejtlí a trefí některý z těch reaktorů poblíž. Na to nepomůže žádný kontejment, ani protiraketová obrana. Dvojčata v NY ti teroristi přece taky nečekaně srazili k zemi kapesními nožíky. Fukushima není test, ale už opravdová válka. Test není potřebný. Samotné ostré použití a testy, spolu s haváriemi v minulosti, daly dostatečné podklady pro simulace, co to udělá v globále. Nejhorší přitom je, že se tomu nedá zabránit jinak, než hrozbou jim samým mocí mocnější, než kterou vládnou oni. Ta se ale neprojeví dříve, než oni tu špinavou práci, kterou by si ta moc pokazila u pozůstavších reputaci, dokončí. Z pozůstavších se pak v průběhu věků má vyselektovat to, co "bude k obrazu jejich". Otázné ale je, zda v podmínkách jaké Země poskytuje, zde může lidstvo fyzicky jim nepřizpůsobené dát vzniknout Ráji, když se to, a kdoví pokolikáté už, nikdy nepodařilo. Ta rozumem obdařená hmota prostě vyžaduje mnohé stabilní podmínky, jaké ji ale zde na Zemi vesmírné zákonitosti nemůžou přinést a tak převládnou rozumem znásobené pudy.

243206

2.5.2011 23:16

RE: Cui bono?

leo69 89.?.?.?

Reakce na 243117

Tuhle jsem někde zahlédl, že snad, tuším němci, před pár dny zmařili teroristický útok nějakým marokáncům. Očekával bych spíše něco v Německu, nebo Francii. I když to Slovensko a sportovci z celého ("západního" světa, jsou velkým lákadlem... [cool]

m, [mrknutí jedním okem]

243184

3.5.2011 13:03

RE: Cui bono?

Detoxik 87.?.?.?

Reakce na 243117

Osobne to vidim skor na Kosice(tiez tam bezia MS v hokeji) ktore su teraz v medialnej pozornosti, navyse je zaujimavy fakt, ze je tam aj emericky hokejovy tym, ako potencialny ciel, alebo zdovodnenie, preco je tam pre "teroristov" idealny ciel. Poloha Bratislavy nevyhovuje Viedni, ktora by zostala tiez no-men-landom po atomke, ale vychod Sk je oblast sice leziaca v EU, ale infrastruktura je skor na urovni Ukrajiny, bez dialnic, bez priemyslu, slovenske vlady do tej oblasti nemali snahu investovat a tak zostal dany region znacne pozadu s rozvinutym zapadom. Ono to teraz zacina davat zmysel, pravdepodobne v hre mocnych toto uzemie uz bolo naprojektovane na podobnu hovadinu...

243245

2.5.2011 18:15

Photoshop Ládina

mt-svk 91.?.?.?

Vložený obrázek

243121

2.5.2011 18:37

Nejak se me to nezda......

Satanist 154.?.?.?

Takovej ,,TERRORISTA ,, kteryho americti marinaci strelej do hlavy jak prohlasili vysoci vladni predstavitele, nalozej ho bezprostredne do helikoptery a odletej s jeho mrtvolkou pryc. Tohle je tez zajimavy ...... Identitu zastrelenyho vudce ,,TERRORISTU,, si Americani bezprostredne po akci overili s pomoci specialni metody ktera srovnava body v obliceji. [chechtot] Telo Usamy Bin Ladina pak marinaci prevezli do Afghanistanu a pohrbili do more. Armada uvedla, ze s ostatky Osamy bylo nalozeno v souladu s islamskymi tradicemmi, ktere veli pohrbit mrtvyho do 24 hodin. Tak tuhle snusku lzi nebo brainwash (pojmenuujte si to jak chcete)do slova a do pismene vysilalo CNN. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

243128

2.5.2011 19:04

Silně mi to připomíná a

Geko 94.?.?.?

mám pocit, že takhle nějak zemřel Jára Cimrman....

243133

2.5.2011 19:13

RE: Silně mi to připomíná a

Libcin 93.?.?.?

Reakce na 243133

Přesně! Všichni o něm hovoří, ale ještě ho nikdo neviděl! [chechtot]

243135

2.5.2011 19:22

RE: Silně mi to připomíná a

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243135

Správně. Jára Cimrman byl také velký prorok. Věděl, že Usáma bude jednou dopaden, tak k dnešnímu dopadení dopředu sepsal oslavnou báseň:

"Tak končí naše komédie
Zlo prohrává a dobro žije
Vám paní, se slza v oku blyští
že chodí to tak pouze na jevišti
V životě našem však opačně to bývá
dobro prohrává, vrch má duše křivá"
[smích]

243137

2.5.2011 19:23

RE: Silně mi to připomíná a

Lin 85.?.?.?

Reakce na 243133

... ležící, spící... nic netušící.... [velký smích] [vyplazený jazyk]

243139

2.5.2011 19:21

Falešné foto

Magnus Maximus 88.?.?.?

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/232255-fotog...

No tady píší že foto je podvrh...

243136

2.5.2011 21:15

RE: Falešné foto

Rejpal 96.?.?.?

Reakce na 243136

Novinkam bych moc neveril [mrknutí jedním okem] [velký smích]

243164

3.5.2011 14:04

RE: Falešné foto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 243164

Měl jsem taky pochybnosti, ale další dávka ""informací" a dalších dementi mne trochu nakřápla, ale definitivně mne přesvědčilo video, kde "útok na bin Ládina jeho sousedé natočili na mobil". [chechtot] O tom, že neponechali nic náhodě, svědčí poslední věta z prvního článku: "Ve vazbě skončilo devět žen a 23 dětí, uvedla BBC." [oči v sloup]

243250

2.5.2011 20:39

Předvolební tah

mark 178.?.?.?

o udržení Obamy to možná taky bude,ale hlavně boj proti tzv.terorismu stojí miliardy USD měsíčně,když ukážou světu hlavu arcid'ábla,je úplně jedno,jestli pravého či ne,(dle mého je mrtvý už dávno)můžou se hrdě stáhnout s Afganistánu.

243154

2.5.2011 20:51

Je to podvod...

Rejpal 96.?.?.?

Co ja si myslim, ze jestli vubec nejaky Bid Laden existoval, tak ho zabili uz pred lety.
Ted pred volbamy se to Americkym politikum moc hodi, aby s jeho mrtvolou "vylezli" [mrknutí jedním okem] [zmaten]

243158

2.5.2011 22:31

Je to naopak

mlynář 90.?.?.?

"Tak nám zabili Ferdinanda" neřekl Švejk pani Mullerové, ale pani Mullerová Švejkovi. Při vším Osámovském humbuku je třeba klasiky ctít.

243171

2.5.2011 22:34

Ale neverili

mt-svk 91.?.?.?

by ste tomu, ako tomu Amíci veria, akí sú nadšení. A keď poukážem len na mapku, tak sa oháńajú konšpiračnými teóriami. [velký smích]

243172

2.5.2011 23:14

????

Palo 91.?.?.?

..na druhej strane ,keby bol taky udatny a mocny terorista ako ho vykresluju, a zaroven pracovity terorista, tak uz z polky USA je davno zachytne parkovisko...rychle, akoby site horucou ihlou ako vela akcii v historii americkych tajnych sluzieb s naslednym dokladanim dokazov....nakoniec to bude tak ze ho zastrelil Kennedy, helikopteru riadil Elvis....ale final bude velmi zaujimavy,lebo som zvedavy co je vyrobnom stitku tej jadrovej bomby, asi ze MADE IN USA, a inventarne cislo z CIA....ako vo vela hrach tajnych sluzieb....len je na zamyslenie, ak je bomba naozaj v europe, co bude cielom ktory dokaze vzburcovat cely svet....a v akom rozsahu bude utok vedeni...nemyslim ze b to boli MS v hokeji,aj ked je tu vela vyprav zo sveta, zase nadruhej strane komu zalezi z ich pohladu na nejakych druhotriednych slovanoch..zase na druhej strane ma skor napada,ze nastane najprv velka euforia z vitazstva ako v USA, pomale utichnutie a mame tu buduci rok Olympijske hry v Londyne...to uz je ina masovka s celosvetovym dosahom aj na mocnosti typu Korea, Cina, Rusko ....

dalsie z moznosti su, USA to cele spiskala ako divadelnu hru na potlacenie pozornosti k tomu ze zabili Kadafiho syna aj malymi detmi - vnukmi v jeho dome, a zaroven so ctou odtiahnut z Afganistanu...a vsetko pomaly utichne az do americkych volieb

bude to lokalka s velkym efektom na podvedomie ludi po celom svete mozno aj s nejakym hrybom nad europskou metropolou

alebo sa chysta radikalny rez, ked zoberiem do uvahy strasenie majskym kalendarom, a bude to radikalne znizenie poctu obyvatelstva na zemi,aj inymi pomockami ako je jadrova zbran....

243183

3.5.2011 0:29

Chuck Norris

JuSt 213.?.?.?

Na svete je jen jedna vec kterou Chuck Norris nedokaze.
Zabit osum let mrtveho terroristu.
YES WE CAN.

JuSt

243195

3.5.2011 1:43

teoreticky??!!

lesanek 75.?.?.?

Z obchodniho hlediska (tedy po JEWESEJsku)je nebo byl osama celkem velka investice.Takze by bylo moudrejsi ho lapit a ziveho drzet a vyslychat pomucovat a potom ukazat jeho mrtvolku lidem (s nejakym tim cirkusikem) cersve zastrelenou.Takze to by neslo protoze jeho nepritomnost by sa vynorila.Takze ho lapime a rekneme ze sme ho picly a pek telo hodily do mora.To by vysvetlilo ,proc tak chytri lidi jaci v CIA pracuju dali prilezitost dalsi conspiration teory,kdyz neukazali telo aspon nekolika pisalkum.Proste mne nejak nehraje ten srumec s jakym se zbavili tela.

243201

3.5.2011 2:40

RE: teoreticky??!!

leo69 89.?.?.?

Reakce na 243201

Dnes při tiskové konferenci vyprávěl ten nějaký US potentát, že celou akci v Pakistánu sledovali s Obamou on-line. Takže je možné, že časem uvidíme i nějaké video z Hollywoodu o živých ženských štítech a tím pádem hrozné nečestnosti a srabáctví přepadených mužských osob...

Je to celé jasně Obamovo předvolební promo. Protože při té tiskovce byl Obama tak vehementně zdůrazňován (jak celou operaci nařídil, jak tomu velel, jak se zajímal o bezpečnost civilních osob v okolí, jak rozhodoval o každém prdu), že je to až uboze směšné.

Protože to jěště ale nemusí ke znovuzvolení stačit, tak je ještě někde potřeba nechat něco vybuchnout, aby se u toho mohl Obama tvářit smutně, soucitně a pak se vší rozhodností a tvrdou rukou zasáhnout/pomoci...

Čekejme co se bude dít. Zlo na konci starého Věku má gradovat tak, až pozře samo sebe. Myslím, že se tak už začíná dít.

m,[mrknutí jedním okem]

243203

3.5.2011 13:35

RE: teoreticky??!!

Detoxik 87.?.?.?

Reakce na 243203

Ide asi o nieco ine, ako predvolebny tah, do volieb je este strasne daleko a taketo terno by si nenechal O(je)bama len tak ujst(kazdy zázrak 3 dni trvá), leda ze by sa chystalo nieco daleko vacsie ako smiesne volby vo vyhnilom uSSa. Vyvoj najblizsich 10 dni ukaze, co to malo znamenat.

243247

3.5.2011 7:48

Kolikátého už?

qwe 193.?.?.?

Musejí přece jednou dojít...

243223

5.5.2011 17:24

RE: Kolikátého už?

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 243223

Vy jste ale vtipalek [velký smích] Vzdyt si ho preci naklonovali [mrknutí jedním okem]

243428

3.5.2011 11:00

We apologize

jaros 92.?.?.?

We apologize for the mistake in the report about the death of Bin Laden. There was a typo. Bin Laden is dad. Additionally, congratulations!

243237

3.5.2011 11:21

Nekupujte americké výrobky.

devaa 146.?.?.?

...

243240

3.5.2011 15:49

Otec vlasti dementoval svého kancléře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Na hradě se tedy dějí věci! Odkaz.

243257

3.5.2011 18:43

Devět životů Osamy bin Ladina.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Zajímavé pojednání od argentínského reportéra Adriana Salbuchi je tady. "Břídilové" ze CIA nahání Osamu už téměř deset roků, ale jen co držitel Nobelovy ceny míru, Barack Hussein Obama přikáže, jakoby mávnutím kouzelného proutku je nyní vykonáno.

Jaká se nám to komedie zase odvíjí před očima? Davy tleskají a hlavy států blahopřejí k úspěšnému zásahu. Konečně si svět může oddechnout od teroristy číslo jedna. Vůdce teroristů zmizel, ale proč tak najednou? Není to odpoutání pozornosti davů od dalšího padělku Obamova rodného listu? Nebo je to příprava na nadcházející prezidentské volby, když už popularita prezidenta neuspokojí ani jeho manželku? A co takhle malý testík připravenosti ovčího stáda? Jinými slovy - co ovce vypalší a co je ještě nechá v klidu?

[smích] [pláč]

243267

3.5.2011 19:37

Nové foto OBL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

nové foto OBL zatím není potvrzena autenticita možná zapracoval Photoshop [oči v sloup]
Vložený obrázek

243273

3.5.2011 21:52

Preco teraz?

Jollyjoker 87.?.?.?

Preco Obama vytiahol eso-kartu Osama prave teraz, ked je skoro iste, ze ten neboztik uz opeluje svojich 99 panien uz niekolko rokov? Pravdepodobne bolo nutne cross default krachujucich juesej oddialit, nakolko ekonomicka situacia sa zhorsuje rychlejsie ako s tym ratali. Bud nemaju este stiahnute vsetko zlato, popripade par dalsich a-hlavic do jusraela, lebo samotne spolocenstvo nemenovatelnych by tazko splodilo 200-300 bombiciek. Chybal by im najma stiepny matros, jedno zariadenie v Dimone by tazko vyrobilo potrebne mnozstvo sajrajtu.

243276

4.5.2011 2:07

Ještě než jsem četl tento článek..

FunkyMark 189.?.?.?

..vlastně hned jak jsem viděl informace o zabití Osamy, napadlo mě že potřebujou body pro Obamu.
Ve stejném článku mě zaujaly 2 další věci - psali, že: "místní o něm museli vědět a schovávali ho tam záměrně" - nutnost zdiskreditovat místní, aby jejich výpovědi o tom, že tam vůbec nebyl, byly nevěrohodné. A další věc - od srpna na tom prý USA spolupracovali s Pákistánskou vládou - no jasně, jsou to přece spojenci [smích]

243292

4.5.2011 3:20

Britské listy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

uveřejnily články (http://www.blisty.cz/art/58466.html a http://www.blisty.cz/art/58461.html), které z amerického pohledu hodnotí Usámu Bin Ládina a dění v arabském světě. Snaží se vzbudit dojem, že arabské revoluce byly spontánní a že se sami Arabové spontánně rozhodli pro demokracii a tím odsunuli islámský terorismus i s Bin Ládinem na vedlejší kolej: "Nemáme naprosté tušení, kdo jsou tito revolucionáři, anebo jaké ideologie, jestli vůbec nějaké, je motivují," píše se tam.

Bylo by to sice fajn, kdyby terorismus jednou pro vždy skončil, ale jen čas ukáže, je-li to pravda, nebo spíš, že to pravda není. My ze střední a východní Evropy jsme tu ale už sametové a barevné revoluce v americké režii měli a právě sklízíme jejich plody v podobě morálního marasmu a ekonomického úpadku. Technologie rozkradení přírodního bohatství a národního majetku má být použita znovu, tentokrát v arabském světě.

Nemohu se ubránit dojmu, že oba články, přes svoji kritičnost k americké vládě, jsou součástí kampaně "lakování narůžovo", která má zakrýt skutečné cíle nových pořádků v severní Africe. Samozřejmě že mají tušení, když to celé vyvolali. Lež, lež a nic než další mnohavrstevná lež, pouze libyjský Muammar jim tu jejich "spontánnost" poněkud narušil.

243299

4.5.2011 12:25

Postřeh

Šaman 188.?.?.?

Již to tu někdo nastínil, že ze strany USA nepokrytě dochází k destrukci jak mezinárodního, tak i obecného práva a svět tomu ještě verbálně ústy svých představitelů tleská. Nestačím se divit, že prachsprostá vícenásobná vražda (odhlédnuto od skutečnosti, zda se jednalo skutečně o Bin Ladena, či někoho jiného)je v masmédiích oceňována jako heroický čin málem hodný následování. Kam se poděl kritický pohled novinářů, kam investigativnost, kam jen "pouhá" lidskost a minimální právní vědomí?? Stačí, že se objevila nová senzace a již média nepresentují jiný, než ten etablischmentem prezentovaný správný pohled.

Že je návodné jednání k vraždě trestné stejně, jako její provedení, je kodifikováno ve všech civilizovaných právních systémech. Obama se ve veřejném televizním vysílání přiznal k nařízení likvidační operace v hloubce cizího výsostného území bez souhlasu či vědomí jejího presidenta a vlády. To je jednoznačným potvrzením, že nepokryté pohrdání právem se stalo normou v jednání USA představitelů [bliji]. Oprávněně spoléhají na svou beztrestnost danou bezzubostí mezinárodního společenství při vymáhání práva (viz plnění resolucí OSN vůči Israeli!!!)

V souvislostech konstatováno - veškeré právo se scvrklo v prachy. Kdo je má - má pravdu, moc, ochranu, úctu, respekt, morálku .... USA si je nechávají ve velkém tisknout bez toho, aby byla jejich kupní hodnota mezinárodním trhem zpochybněna. To znamená, že výše popsané platí, ovšem povýšeno na druhou. Evidentní lež se stala NORMOU na které je stavěno jako na zjevené pravdě.
Jsem přesvědčen, že vše se vším souvisí. Z toho mi vychází, že ty barevné papírky jsou bohem, ke kterému vzhlíží celý svět přičemž není důležité, jak jsi je získal. Důležité je, že je máš, či víš jak k nim přijít. Vzývání a velebení tohoto lžiboha je jistou cestou ke zkáze, kam také čím dál větší rychlostí směřujeme. Evropa v těsném závěsu za USA. Nic moc dobrého nás bohužel nečeká.

243337

4.5.2011 18:07

dovolím si oponovat

Jan Gutbayer 85.?.?.?

Je samozřejmě důležité pochybovat a kriticky myslet. Považuji to za mandatorní a elementární součást svého bytí. Nicméně vyjdu-li pro zjednodušení ze skutečností, které lze mít za pravděpodobně odpovídající skutečnosti: proběhl útok na WTC, zemřeli lidé; útok naplánovala a realizovala Al Kajda; vrcholným představitelem Al Kajdy byl Usáma;, tak považuji za zcela legitimní, že byl v zásadě jakýmikoli prostředky zlikvidován. Ptát se po legalitě takové akce je podle mého tak trochu slabošský přizdisráčismus a apriorní antiamerikanismus. Z toho, co je známo, je důvod se domnívat, že jeho finální likvidace byla provedena tak "v rukavičkách", jak to bylo jen možné. A ptát se na legalitu (navazuji i na druhý článek k tomuto tématu) a mračit se, že s tím pánem nebylo naloženo dle posledních představ humanismu a ohleduplnosti? Stejně jako přijímáme za zřejmé, že Hitler byl představitelem zla, které stálo miliony život, stejně jako Stalin dtto, atd. atp. - jejich smrt není škodou a jejich odstranění jakýmkoliv způsobem je a bylo legitimní (ačkoli v těchto případech se to vlastně přímo nepovedlo). Vezmu-li to za jiný konec, vleze mi-li zloděj do baráku a zaútočí na mě, tak na něj použiju přes svou mírumilovnost jakékoli prostředky a v případě potřeby jej klidně zabiju. On vědomě překročil s vidinou zisku hranice a tím na sebe vzal riziko. A pokud by usmrtil mé blízké, najdu si ho i ex-post a nepřežije. Tečka.

243358

5.5.2011 18:07

RE: dovolím si oponovat

Občasný čtenář 97.?.?.?

Reakce na 243358

>Je samozřejmě důležité pochybovat a kriticky myslet.
>Považuji to za mandatorní a elementární součást svého
>bytí. Nicméně vyjdu-li pro zjednodušení ze skutečností,
>které lze mít za pravděpodobně odpovídající skutečnosti:
>proběhl útok na WTC, zemřeli lidé; útok naplánovala a
>realizovala Al Kajda; vrcholným představitelem Al Kajdy byl
>Usáma;, tak považuji za zcela legitimní, že byl v zásadě
>jakýmikoli prostředky zlikvidován.

Klidně to mohlo být jinak. Útok na WTC mohla naplánovat v podstatě tajná služba země, která pomocí agentů vmanipulovala Usámovu Al Kajdu do provedení té akce. Arabský svět je v podstatě na Ameriku naštván za její podporu Israele, takže logicky by se dalo předpokládat jejich touhu po pomstě. Možná stačil jen tip. Pokud vím, sám Usáma se k tomu ale nikdy nepřiznal. Takže těžko tvrdit, že to byla jeho plánovaná akce. Každopádně útokem na Ameriku se dokázalo vzbudit protiarabské cítění Američanů a ospravedlnilo to jejich následné akce. Kdo na tom mohl mít největší zájem? A kdo měl největší zájem ho zlikvidovat, aby nemohl promluvit?

243429

4.5.2011 23:25

v pripade, ze nepripustame Homo homini lupus,

PatMat 91.?.?.?

náprava protiprávneho konania je možná len zákonnými prostriedkami. To len aby sa nezabudlo...

243383

5.5.2011 12:50

Podle mne...

leo69 89.?.?.?

...zavraždili v tom domě část Usámovi rodiny. Samotný Usama tam nebyl, neb už dávno nežije. Prý tam byl zavražděn jeho syn. A to je to, oč tu běží. Vezmou DNA Usámova syna (pokud se tedy s tím budou vůbec namáhat a něco fyzicky/fakticky dokazovat. Stačí přece prohlášení na kamery a to musí ovcím k vysvětlení stačit, no ne?) a prohlásí ji za jasný důkaz, že dostali bin Ládena... Ano, dostali, ale jeho syna, nebo možná vnuka!

m, [mrknutí jedním okem]

243414

5.5.2011 16:34

Divím se

Sia 94.?.?.?

že nikdo nenaráží (neuvědomuje si?), že právě ta prohlášení a jejich dementi a pak dementi dementi atd. jsou výborným prostředkem pro zmatení lidí, kteří ty zprávy čtou (vidí, slyší...). Cožpak si neuvědomujete, že nejlepším způsobem obrany proti nařknutí ze lži či špatného skutku je jeho různá interpretace (z těch samých nebo navzájem propojených a spolupracujících zdrojů)? To je pak množství navzájem se popírajících informací, kde je opravdu těžké se orientovat, natož hledat pravdu... Mlha přede mnou, mlha za mnou...

243426

6.5.2011 8:16

Všechny popírače potrestat.

Frank51 89.?.?.?

Kdy bude přijat zákon, který bude trestat každého, kdo bude popírat zastřelení Bin Ládína?

243488

Tuto stránku navštívilo 14 380