Diskuze k článku

Případ nepovšimnuté knihy

Příspěvků 110

16.4.2011 5:42

Je pravda,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

ze deti za rodice nemohou. Ale nemela by se dat tem detem sance rozhodovat o druhych a za druhe, a to v naprosto zadnem pripade, uz VUBEC NE V MERITKU STATNIM. Protoze geny jsou geny a rodicovska rozhodnuti se opakuji.

241963

16.4.2011 6:34

RE: Je pravda,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 241963

>deti za rodice nemohou.

Děti za rodiče nemohou, ale tyhle „děti“ se chovají jak rodiče. Nejsou to geny, ale vychování k lakotě.

241965

16.4.2011 6:45

RE: Je pravda / ponizene Pravicujme, shabeSS/GOJimujme, posluhujme, KnizePanujme

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 241963

GOJim/Srbové/Slované muSSí padnout: O Predátorech na nejvySSích místech se NIKDY NEPOCHYBUJE:

Vložený obrázek

Server GuttenPlag Wiki, který zkoumá plagiátorská místa v Guttenbergově dizertaci, jede dál i po ministrově rezignaci. „Rezignace ministra obrany nebyla naším cílem. Chceme osvětlit okolnosti, za jakých dizertace vznikala. Proto pokračujeme v práci.“
Výsledek práce mnoha dobrovolníků, kteří stránku za stránkou zkoumají více než čtyřsetstránkovou ministrovu práci, připomíná čárový kód. Černé čáry označují opsané stránky, červené kompiláty z více nepřiznaných zdrojů, bílé originální práci.

Černá převládá, bílá se skoro nevyskytuje.

Nejprve ministr Karl Theodor Maria Nikolaus Johann Jacob Philipp Franz Joseph Sylvester svobodný pán z a na Guttenbergu (jehož dědeček Karl Theodor v šedesátých letech v téže straně vystupoval jako tvrdý antikomunista) skandál řešil „dočasným pozastavením používání titulu doktora“, pak přiznal „vážná pochybení“ a sám univerzitu v Bayreuthu požádal o odebrání titulu. Nakonec vystoupil s emotivním rezignačním projevem: „Vždy jsem byl připraven bojovat, ale dospěl jsem na pokraj svých sil.“

Vložený obrázek

241966

16.4.2011 11:18

RE: Je pravda,

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241963

Prosím vás...geny, geny... Na ty se poslední dobou svaluje snad všechno. Geny jsou jen dispozice, nikoliv neměnný fakt a "předurčenost". Ne všichni, kdo mají genovou dispozici např. k vysokému tlaku, nadváze nebo cukrovce, tímto také onemocní. Člověka nejvíce formuje prostředí, ve kterém se narodil a byl vychovávaný a také prostředí, ve kterém žije. Opakování rodičovského chování je toho důkazem - takže žádná genová záležitost.

241972

16.4.2011 11:40

RE: Je pravda,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 241972

>Prosím vás...geny, geny... Na ty se poslední dobou svaluje
>snad všechno. Geny jsou jen dispozice, nikoliv neměnný fakt a
>"předurčenost". Ne všichni, kdo mají genovou dispozici např.
>k vysokému tlaku, nadváze nebo cukrovce, tímto také
>onemocní. Člověka nejvíce formuje prostředí, ve kterém se
>narodil a byl vychovávaný a také prostředí, ve kterém
>žije. Opakování rodičovského chování je toho důkazem -
>takže žádná genová záležitost.
Adoptujte si mrne cikana a vychovavejte ho v civilnim prostredi bez kontaktu s ostatnimi cikany, a pockejte si na vysledek. Znam podobny pripad. Do patnacti chodil do kostela, vystudoval stredni skolu, najednou prask, a zabil. Ne v opici, ne kvuli devceti, ne na zabave, proste vecer prepadl zenu... Vyslo najevo, ze nepochopil, co se to s nim stalo. Proste najednou tu byl zalusk neco takoveho provest.
Adoptujte, a nespolehejte se na geny. Hodne stesti.

241974

16.4.2011 18:42

RE: Je pravda,

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241974

Hm... tak si nebudete popírat případy jiné, kde naprosto bezproblémové neromácké dítě, vychované v bezproblémové standartní rodině (bez kriminální minulosti předků), udělalo totéž.
Geny jsou dědičné dispozice, které po předcích přebíráme. Ovšem zapnutí nebo vypnutí těchto dispozic je na samotných genech nezávislé. Všechno začíná prenatálním vývojem a zážitky, které už v tomto období máme (tzv. emocionální paměť).
Konkrétně k vašemu tvrzení - nevím nic o nějakém "vražedném" genu, ani o tom, že potomek vraha je předurčeným vrahem už v kolébce.
Pro objektivitu ale přidávám, že existují případy, kdy se už od mimina ví, že dítě bude nevychovatelné (nebo retardovné, prostě mentál). Jde ale o těžké poškození genetické výbavy při vývoji plodu - a to hlavně drogami všeho druhu (sem spadá i alkohol). Proto máme přeplněné dětské domovy (kam se, bohužel, umisťují i děti, které patří do diagnosťáku), ale dětí, vhodných k adopci, velice málo.
(popsala jsem to pragmaticky, abych nemátla, o duchovních příčinách raději mlčím).

242000

17.4.2011 10:03

RE: Je pravda,

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 242000

JJ Lin tady ma naprostou pravdu ale o duchovnich pricinach bych nemlcel ty vtom hraji velkou roly rekl bych nejdulezitejsi [mrknutí jedním okem]
A vpripade havla a cernonkneznika to plati dvojnasob staci se nane podivat.

242044

18.4.2011 20:55

RE: Je pravda,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 242000

>Geny jsou dědičné dispozice, které po předcích
>přebíráme. Ovšem zapnutí nebo vypnutí těchto dispozic je
>na samotných genech nezávislé. Všechno začíná
>prenatálním vývojem a zážitky, které už v tomto období
>máme (tzv. emocionální paměť).
Opakuji a ted jeste durazneji vas vyzyvam, abyste se nastehovala do blizkosti cikanu.

242152

19.4.2011 20:36

RE: Je pravda,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 241974

Jiste. Pripad cikana ceskeho Jenika, Johnny Koralka.
Adoptovan do rodiny diplomata. V 11 zacal krast u pribuzmych, ve 12-ti navstevoval v Thajsku masaze a nakonec ho museli dat do detskeho domova. Tak se doskolil.
Reditel s nim osobne pracoval a i si ho braval na nedelni obedy, nez je vykradl. Po ukonceni skoly se zacal zaobyrat umenim-zpevem a jako bavic se stal temer idolem ceskych pani a divek. Posledni jeho vystoupeni udajne bylo ze vsech nejlepsi a to pritom vedel, ze na neho ceka kriminalka. Za sex s neplnoletou, ale tech obdelal desitky, jedna to holt praskla. No a potom jel s kamaradem v aute a kamarad sel zaplatit benzin a in mu auto ukradl a az za dva dny ho chytili, naboural.

242242

16.4.2011 13:58

RE: Je pravda,

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 241972

Kašleme na zdegenerovaný zaprodanecký narkotrafikantský a sociopatický ODPAD

Vložený obrázek

a podvodnický hochstaplerský Ausschuss[pláč]



tohle ale stojí za to vidět:

http://www.youtube.com/watch?v=IV4IjHz2yIo&fea... [cool]

241988

16.4.2011 21:19

RE: Je pravda,

fohat 88.?.?.?

Reakce na 241988

byl taky v Ritzu? http://www.youtube.com/watch?v=e1cQxg6TXyA&feature=related

242009

17.4.2011 6:49

RE: Je pravda,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 241988

Co to tam je na obrázku vlevo? Pan kníže se právě probudil a nebo ho tam dotáhli ožralýho z putiky ?

242030

17.4.2011 7:36

RE: Je pravda,

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 242030

Jeho JASNOST vypadá blbě, protože přemlouvá největšího obchodníka s násilně odebranými liskými orgány na světě (vpravo) o dodání pro sebe:

1) mozku

2) řečového apparátu

3) GeSSichtu

http://vasevec.cz/blog/za-koho-karel-schwarzenberg...

Vložený obrázek

242034

17.4.2011 8:01

RE: Je pravda,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242034

>Jeho JASNOST vypadá blbě, protože přemlouvá největšího obchodníka s násilně odebranými liskými orgány na světě o dodání pro sebe:
------
To mne uklidnilo. Hamid Thaci právě šoupnul spícímu knížeti do kapsy čerstvou játru, ať to stojí, co to stojí (i když už to nestojí). "Nemocní se přeci chtějí uzdravit, ne uspořit". Transplantace čehokoliv jiného už nepomůže, na to je pozdě. Tohle zjistila krátce po porodu i jeho vlastní máma.

242035

16.4.2011 10:03

Plivanec do polévky

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

No malého Vašíka může někdo jen těžko obviňovat z toho, že posedával na Haydrichově kolenou a malého knížátka z toho, že jeho rodina využívala k práci židy a cikány. V každém případě jsou ale tyto informace docela nechutným FLUSANCEM do jejich polívky [bliji] [mrknutí jedním okem]

241969

16.4.2011 16:41

RE: Plivanec do polévky

Jiri. 98.?.?.?

Reakce na 241969

>No malého Vašíka může někdo jen těžko obviňovat z toho,
>že posedával na Haydrichově kolenou a malého knížátka z
>toho, že jeho rodina využívala k práci židy a cikány. V
>každém případě jsou ale tyto informace docela nechutným FLUSANCEM >do jejich polívky

To mate pravdu, ty informace nejsou nic vic, nez flusanec. Nebyt Milose Havla, stryce Vaclava Havla, tak by tisíce filmových pracovníků místo na českém filmu pracovalo v továrnách na kanóny.
http://www.czsk.net/svet/clanky/osobnosti/havelmil...

241996

16.4.2011 17:51

RE: Plivanec do polévky

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 241996

Vono tech figurek ktery ceskymu krateru a jeho obyvatelum jen skodej a proto flusem (podle myho nejlip pesti) potrebujou verejne zalepit voko je vic .........

241999

17.4.2011 7:26

RE: Plivanec do polévky

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 241996

Miloš Havel byl pure kollaborant Par Excellence a Vy jste musel asi upadnout na hlavu po nadměrném weekendo/sobotním náSSosu Pravdy a humanitárně-bombardující Lásky...

Dr. Dr. Paul Joseph Goebbels měl s českou cinematografií všechny možné plány - jen ne ji ZAVŘÍT a kollaborantskou šmíru poslat pracovat:


Šmíra umí daleko lépe, nežli obyčejný Čech: UHODNOUT > VYHOVĚT > PŘEŽÍT

242033

17.4.2011 9:15

RE: Plivanec do polévky

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242033

Vystihl jste to. [smích] [smích]

242039

18.4.2011 4:44

RE: Plivanec do polévky

Jiri. 98.?.?.?

Reakce na 242033

>Miloš Havel byl pure kollaborant Par Excellence a Vy jste musel
>asi upadnout na hlavu po nadměrném weekendo/sobotním náSSosu
>Pravdy a humanitárně-bombardující Lásky...

Co jste udelal pro cesky narod vy nastenkari komunistu, ze si osvojujete poravo urazet ty, kteri se o jeho dobre jmeno zaslouzili i v tak tezke dobe jako byl protektorat? Vy davate k dispozici cechum nadherny zamek, jako pan knize, nebo jste daroval deset milionu na nadaci pomahajici lidem v boji s rakovinou jako Vaclav Havel? Staci si prcist vasi propagandu a je kazdemu jasne jak cechy nenavidite. A nejen je.

>Dr. Dr. Paul Joseph Goebbels měl s českou cinematografií
>všechny možné plány - jen ne ji ZAVŘÍT a kollaborantskou
>šmíru poslat pracovat:

Ta sama otazka. Co jste pro sireni ceske kultury a umeni udelal vy, ze nazyvate nejlepsi ceske herce kolaborantskou smirou?

>Šmíra umí daleko lépe, nežli obyčejný Čech: UHODNOUT >
>VYHOVĚT > PŘEŽÍT

Zkuste se predvest tim co umite krome nadavani vy, neobycejny cechu. Zatim jste nepredvedl krome nenavisti temer ke vsemu vubec nic.

242103

18.4.2011 7:56

RE: Plivanec do polévky

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 242103

Vy snad musite bejt po lobotomii .....! Dokazte ze dotycny je komunista! On uz dokazal nenavist ty smiry kterou spravne popsal nejednou zatimco Vy pisete modrou pastelkou! Vy jste jeden z tech kdo kolaboruje se smirou! A jestli si myslite ze smira nekomu neco da z vlastni kapsy tak jste to Vy kdo upad na hlavicku!

242109

18.4.2011 8:42

RE: Plivanec do polévky

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242109

Souhlasím s vámi. Každý, i ten největší krutý samovládce je chválen a bráněn těmi, ktěří mu vděčí za majetek, slávu, post nebo ochranu. Z nedávné doby třeba Jelcin, který přivedl R.F. téměř ke katastrofě, je těmito lidmi vnímán pozitivně a chválen. A je to i případ Havla a pravdoláskové společnosti.

242110

18.4.2011 13:12

RE: Plivanec do polévky

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242103

Tito lidé, že se zasloužili o dobré jméno naší země ? Jste duševně zdráv ???

Tito lidé zaprodali vlast nadnárodním korporacím. Tito lidí otevřeně prosazují "policejní" dominanci USA ve světě a zvlášť v naší republice (viz. prohlášení Madlen Allbrigtové). Jde o aktivní tvůrce NWO. Havel a Vondra (PNAC), Schwarzenberg (trilaterální komice). Švejnar, Pehe a další - vazba na CFR. Tito lidé mohou za rozkradení republiky a totální likvidaci hospodářské soběstačnosti. Tito lidé mohou za to, že jsme jen montéry v montovnách zahraničních investorů a poskoci elit, které tahají za nitky účelového zlodějského uskupení zvaného Evropská unie. Tito lidé jsou na pozadí naší politické "kultury", která stojí na krádežích a korupci. Tito lidé stojí za odíráním pracujících a zvýhodňováním zlodějů. Hodnota Havlova díla je nulová. Jeho hry jsou trapné a jejich hodnota je dána pouze servilitou či patolízalstvím mentálních chudáků jako jste Vy. Peníze, které Havel na něco věnoval jsou peníze nakradené. Za zradu a rozkradení republiky si tito "lidé" zaslouží PROVAZ a ne obdiv ! Tato sběř nemá s češstvím nic společného a nemáte s ním pranic společného ani Vy.

Je mi z Vás [bliji]

242125

18.4.2011 13:17

RE: Plivanec do polévky

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 242125

Dokažte svoje tvrzení.

Dokažte, že to, co zde píšete, jste pouze někde neopsal.

Dokažte, že provaz, který chcete dát bohorovně výše zmíněným si pro šíření poplašných zpráv a levičácké propagandy nezasloužíte VY.



Jakub

242128

18.4.2011 15:36

RE: Plivanec do polévky

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242128

Nebudu nic dokazovat. Vám ne. Těch důkazů je všude kolem plno a kdo chce tak vidí. Můžete číst z různých zahraničních zdrojů nebo třeba zde. Alternativních webů mimo mainstreamovou propagandu je zatím ještě dost. Kdo ale nechce nevidí nic a bude neustále volat "dokažte to, dokažte to".

Btw. Na mých slovech není nic levičáckého. To házení kritiků současného systému do pravých nebo levých škatulek je už poněkud otřepané klišé. To, kdo si zaslouží provaz ukáže historie. Lidi jsou už naštvaní dostatečně tak dejte pozor raději Vy milý Jakube kam se připletete a koho budete hájit [mrknutí jedním okem]

242133

26.4.2011 21:58

RE: Plivanec do polévky

mtk 88.?.?.?

Reakce na 242133

>Těch důkazů je všude kolem plno a kdo chce tak vidí. Můžete číst z různých zahraničních zdrojů nebo třeba zde.
Číst a vidět je dost málo, je třeba myslet, pokud možno sám, a nenechat se strhnout tu mainstreamovým davem, tu alterstreamovým davem, tu zvědavým davem. Informace = deformace. Být Vámi, jsem ještě o něco ostražitější.
>Alternativních webů mimo mainstreamovou propagandu je zatím ještě dost.
Alternativní weby jako celek jsou na tom s nežádoucí příměsí různorodé propagandy velmi podobně jako ty mainstreamové (jako celek). Vidíte to možná stále trochu černobíle. Pravda - lež, dobro - zlo, mainstream - alterstream. Dle mého názoru mystifikují oba tábory, v rozmezí od zcela vědomého záměru až po ty docela mimoděk. Tak jak už to ve válkách všeho druhu bývá. Atributy davového myšlení naleznete všude, kam páchne Člověk. Zvědavce nevyjímaje.

242719

16.4.2011 10:07

*Kniha popisuje následek*

quido2 81.?.?.?

Při posuzovaní této kauzy je třeba, dle mého názoru, vycházet z příčiny, kterou je pozadí událostí před druhou sv. válkou. Kdo, a co bylo příčinou rozpoutání druhé sv. války. Cikáni, ale také Češi, byli do této situace dotlačeni právě touto příčinou. Proto je jednostrané obvinění Čechů zavádějící. Je až druhořadé.

Každé společenství řeší nějakým způsobem stávající krize a to i v době míru, kdy existuje možnost různých humánnějších řešení. Viz Američané a Indiáni, nebo Australené a Aboriginal.

Nebo v současné době různé filmy, které vyobrazují utrpení německých žen znásilňovaných rudoarmějci. Ano, tyto ženy trpěly, ale zůstaly na živu. Přitom ale, nikde není zmínka, co dělali němečtí vojáci v Rusku. 5000 vypálených vesnic, děti naházené do studní, miliony znásilněných Rusek, miliony pověšených a trýzněných občanů.

Prvotní je vždy příčina, následky jsou různé a můžou být vždy zneužité, což se také děje v současné době v různých kauzách i v této.

241970

17.4.2011 23:57

RE: *Kniha popisuje následek*

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 241970

Nemohli být o tom zmínky protože Wehrmacht tyto věci nedělal,nevím kdo Vám takové nesmysly nakukal,ale Rudá armáda byla přímo vybízena k vraždění civilistu a znásilnování,viz Ilja Erenburg,něco si o tom zjistěte než vypustíte takový blábol

242097

18.4.2011 0:47

RE: *Kniha popisuje následek*

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242097

wehrmacht možná ne
ale einsatzgruppen zcela určitě ano

242100

18.4.2011 7:52

RE: *Kniha popisuje následek*

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242097

V současné době pracují historici Ruska a Německa na novém zadání, nezkreslené historie. Mnou uvedené údaje jsou zdokumentované a nejsou žádným podvodem. Kdo by si něco měl zjišťovat, to jste právě vy.

242108

19.4.2011 7:42

RE: *Kniha popisuje následek*

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 241970

Vyřkl jste poměrně těžká obvinění a mám pocit, i když je to OT, že by někdo měl reagovat, jinak si mnoho čtenářů pomyslí, že je to pravda.
Vypálené vesnice mají na svědomí ustupující sovětská vojska, dle nařízení STAVKY (čílo rozkazu mohu doplnit) mělo být až 60 km hluboké pásmo "spálené země" před postupujícím agresorem. Jaký význam má pro útočící vojska spálená vesnice ? Nemohou se ubytovat a chránit před nepřízní počasí.
Miliony znásilněných Rusek - v německé pravidelné armádě i SS byla za znásilnění kulka. Tečka. Faktem je, že na jaře 43 byl Adolf Hitler překvapen, když mu sdělili, že na dobytých územích je cca 500 - 750 000 nově narozených dětí - potomků německých vojáků. Z formy zprávy a její prezentace nešlo v žádném případě o děti znásilněných žen.
Miliony pověšených - pokud ve válce vystoupí proti vojsku ozborojený civilista (partyzán), je dle mezinárodního práva, tehdy platného, na místě poprava.
Němci neměli zájem trýznit běžné civilisty na dobytých uzemích. V této souvislosti bych připomněl nařízení tuším z května 41, jak se chovat : ... k nepřátelům nesmiřitelně, k zajatcům s úctou, čestně a bez pohrání, k civilistům přátelsky...
Vybudované místní ambulance, nemocnice, vyvařovny pro civilisty, pojízdné zubní ordinace nejsou dobrým důkazem pro likvidaci místní sovětské populace.
Děti ve studnách patří do kategorie stínítek na lampy a mýdlo.

242184

19.4.2011 8:11

RE: *Kniha popisuje následek*

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242184

Mohu potvrdit, četl jsem o tom. Quido, ač má hluboké historické znalosti, tak v tomto poněkud přestřelil. I dokumentární filmy jsou ovlivněné propagandou, obvzláště a především v produkci Hollywoodu. Podobné vypalování vesnic před postupující armádou Wehrmachtu se dělo ve Francii. Obyvatelstvo bylo brutálně vyvražděno, přesto se podařilo několika lidem utéct do lesů a zachránit si život. Stali se svědky soudního procesu. Na jméno obviněného velitele si už nepamatuji, ale byl kupodivu osvobozen. Bylo prokázáno, že fronta postupovala jiným, než plánovaným směrem a na vyvražďování obyvatel a vypalování vesnic se podílely místní hordy zločinců. O důvodu jejich zločinu lze už jenom spekulovat.

242185

19.4.2011 8:38

RE: *Kniha popisuje následek*

Vincent 46.?.?.?

Reakce na 242184

Jsou to již neprokazatelná obvinění těch, kteří chtějí špinit vynikající národ, který vždy stál u zrodu toho nejlepšího v srdci křesťanského světa. Byli to právě ti stateční němečtí hrdinové, kteří šli pomáhat na východ proti komunistickým uzurpátorům. A nejen tam. Po celé Evropě se odhodlaně postavili proti šířící se nákaze heretického levičáctví malosti a bezbožnosti, proto se tito naši synové stali terčem pomluv a snah o historické plagiátorství.
Máte pravdu, Erwine, škody již byly napáchány, ale doba si opět žádá velkých činů, aby bylo zlo napraveno.

242187

19.4.2011 17:34

RE: *Kniha popisuje následek*

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242187

Já snad špatně vidím....[oči v sloup]
Ó ano - ti velcí, stateční a milující hrdinové německého národa! Však ti by přeci mouše neublížili už jen z principu, že to byli synové křesťanských rodin. A ti zlí bolševičtí pamětníci ne a ne chcípnout!
Vložil jste do diskuse opravdu jediný kvalitní a pravdivý příspěvek! A ti zdejší ostatní? No...co taky chtít od slovanských podlidí, kteří si urvali v Evropě svůj stát pomocí xenofoba Masaryka a hrdinnému, trpícímu německému národu tolik ublížil. O Benešovi raději nemluvit - fuj, hanba... Ten bolševismem nasáklý posera Beneš si ještě dovolil věnovat budoucnosti tento odkaz (květen r. 1947):
"Může se stát, že mé dekrety, vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války, budou postupem času prohlašovány za neplatné. Může se stát, tak jako v minulost, že se najdou tak zvaní "čeští vlastenci", kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu. Nenechte se oklamat a návratu nedopusťte! Hitlerové odcházejí, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává. Mohou se najít vlastizrádci, kteří budou opět usilovat i o odtržení Slovenska od České republiky. Bylo by to pošlapání odkazu našeho prvního prezidenta ČSR Masaryka a spoluzakladatele státu Štefánika. Vedlo by to k zániku obou našich národů. Nezapomeňte, že mé dekrety se týkají i potrestání vlastizrádců a že mají trvalou platnost a potrestejte všechny vlastizrádce, ať je to kdokoliv a v kterékoliv době".
Velký vlastneče Vincente, asi s těmi "velkými činy" budete muset ještě krapítko počkat... až pomřou všichni pamětníci a historické dokumenty budou zničené (nebo nedostupné).

242212

19.4.2011 15:14

RE: *Kniha popisuje následek*

Petr Křivý 77.?.?.?

Reakce na 242184

Pane Erwine,

máte naprostou pravdu. Německá vojska se chovala vždy vzorně. Stejně jako dnes armáda americká. Je to jen bolševickožidovská propaganda, která tvrdí nesmysly typu My Lai. Západní armády vedené Svatou stolicí se vždy chovaly vzorně a k podobným excesům typu znásilnění nedocházelo ani omylem. Armáda Svaté říše římské by to prostě a jednoduše nestrpěla. Stejně tak jsou ubohé pověsti o vypálení vesnic, jako byly Lidice a Ležáky a podobné nesmysly. A pohádky o nenávisti proti židům, těm už opravdu věří jen neználci. Pan Hitler byl slušný katolík, jehož jedinou chybou bylo to, že se nechal příliš ovlivnit židy, kteří byli zakukleni ve vládách západních mocností.

Jsem rád, že to někdo zdejším kryptokomunistům vysvětlil jednoduše a na základě faktů.

Bůh s vámi a vítězství zdar!

Petr Křivý

242204

19.4.2011 18:24

RE: *Kniha popisuje následek*

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 242204

Pane Křivý Vaše trapné pokusy o vytvoření vratké konspirační ideové vlny jsou poněkud průhledné. Je jasné, že svým blábolům nevěříte ani Vy sám, tak nečekejte, že stáhnete ostatní diskutéry požadovaným směrem.

242226

20.4.2011 7:12

RE: *Kniha popisuje následek*

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 242204

Nemám důvod jakkoliv reagovat na Vaše obecná ironická prohlášení. Považuji ovšem za slušnost nějak odpovědět. Jen bych chtěl sdělit, že by bylo dobré hovořit o konkrétních věcech a vyjasňovat si kladené otázky než zevšeobecňovat.
Nicméně Vaše poznámka o vztahu Hitlera ke katolické církvi a obecně ke křesťanství či duchovnu je velmi zajímavé téma. Adolf Hitler byl v této věci osobou velmi rozporuplnou.
Ač pokřtěn jako katolík, měl značné výhrady k této organizaci a rozčiloval se nad tím, že každý rok musí platit více a více dotací této skupině, která byla z části v opozici. V roce 41 dokonce vydala vláda na dotace pro KC 1 mld RM. Hitler byl tímto téměř šokován. Historici se domnívají, že to bylo kvůli udržení jakéhos-takéhos smíru na domácí půdě.
Na druhé straně rád zakončoval projevy slovy "Nechť vám Bůh žehná" či podobně.
V dopise své sestře Paule píše, že se za ni modlí a vyprošuje pro ni ochranu.
Víra v Prozřetelnost je snad všeobecně známá.
Je to obsáhlé téma, nyní jen ve stručnosti.

242261

20.4.2011 8:16

RE: *Kniha popisuje následek*

Saša 74.?.?.?

Reakce na 242261

>Adolf Hitler….se modlil a

> zakončoval projevy slovy "Nechť vám Bůh žehná"

Stejně jako dodnes a vždy američtí prezidenti God bless you! K mučení, bombardování horalů a kde koho je to „požehnání“ nějak potřebné. Rozhodně to přináší jedněm sice smrt, ale požehnané peníze zbrojnímu průmyslu. Za opojnými slovy o šíření té svobody a demokracie se toho zaboha skryje.

242264

20.4.2011 10:43

RE: *Kniha popisuje následek*

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242264

ano protože dnešní sionistické USA jsou stvořeny stejnými lidmi a hrají v dějinách stejnou úlohu jako nacistické německo

242269

20.4.2011 9:43

RE: *Kniha popisuje následek*

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242184

Poslyšte, vaše tvrzení je unáhlené, spekulativní a lživé. Já žádná těžká obvinění nevyslovuji, píšu to, co je v současné době medializované. A řekl to i prezident Ruska Medvěděv, že dohady o historii musí skončit. V současné době pracují na tomto zadání historici Ruska a Německa.

Proti vašemu tvrzení, které je k smíchu, stojí i filozofie vážených profesorů Beddingtona a Pianky. Bedington přímo píše, že Hitler zklamal a příští válka proti Rusku musí být vedena více vědečtěji. A profesor Pianka učí americké studenty, že pro záchranu civilizace je třeba udržovat světovou populaci pod hranicí 500 milinů. Pak tady máme různá agresivní vyjádření politiků, jako je Madlen Albrightová a baronka Tatcherová. Mimoto i americký prezident (jméno jsem zapomněl) prohlásil, že slovanská otázka musí být vyřešena jednou pro vždy.

Jak to skutečně bylo, na to odpoví nezkreslená historie. Můžeme si však býti jisti, že proti zadání nezkreslené historie budou existovat silné protitlaky. Neboť pravda o skutečném pozadí a průběhu druhé světové války je stále velmi nebezpečná. V zájmu dorozumění, mírového řešení a zachování civilizace, je ale nevyhnutelná. Já jsem na straně mírového řešení.

242267

20.4.2011 10:40

RE: *Kniha popisuje následek*

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242267

to co píšete v první odstavci se mi vůbec nelíbí
znamená to snad že bude nová historie vykládaná tentokrát tak že budou "hodní" ti co byli dříve "zlí" a opačně?
k druhému odstavci vám odpovím jen "nesmíte tolik věřit co ti mouřeníni na zjevnou objednávku vykládají"
no a v třetím odstavci píšete cosi o nezkreslené historii jak chcete zajistit aby ta historie byla skutečně nezkreslená? lépe řečeno můžeme si být jisti že noví vykladači ji nebudou manipulovat ve prospěch zase svých pánů?

242268

20.4.2011 11:05

RE: *Kniha popisuje následek*

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 242267

Kéž byste měl pravdu a světlo Boží spatřila nezkreslená historie.
Víte, mnoho let se snažím vyznat se v okolnostech a samotném průběhu WW2 a rozhodně, pokud sem zde něco napíšu, nechci aby má tvrzení byla unáhlená, spekulativní a lživá.
To, co je medializované, nemusí být pravdivé (a naopak).
Jestliže Medvěděv řekl, že dohady o historii musí skončit, dovoluji se skromně domnívat, že musí naopak poctivě začít. Mám na mysli hlavě WW2.
Ono pokud se chci zde s někým podělit o pár zajímavostí nebo výsledků pátrání či nových anebo zatajovaných skutečností, nemusí se to vždy pochopitelně krýt s oficiálním (a jediným správným) výkladem z pozice strany "vítězů".
Jestliže se nyní Rusové a Němci pustí do rozsáhlého díla na zjištění pravdy, jsem trochu skeptický.
V prvé řadě bych se musel zeptat, na čí příkaz pracují a od toho se budou odvíjet výsledky.
Za druhé se nabízí otázka, proč až nyní, po 65 letech (souvisí to s otevřením nějakých archívů ? )
Dále je třeba vzpomenout platné zákony, které zakazují uvádět a dávat na veřejnost cokoliv, co by mohlo narušit stavbu - agresivní Německo - masakry - holokaust. Tohle je trestně postihnutelné.
Nedělám si přílišné iluze.

242272

20.4.2011 16:22

RE: *Kniha popisuje následek*

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242272

Já si také nedělám iluze. Protože pokud spatří světlo světa pravdivá historie, odkryje se pozadí experimentu komunizmu. A zde jsme u jádra problému. Budou v tom namočeni ilumináti, Němci i Rusové. Co ale můžeme s určitostí tvrdit je, že Rusko válku nevyvolalo a agresorem bylo Německo. Jak dalece bylo Německo zmanipulováno je ovšem další žhavé téma.

Existují ověřené doklady, že plán napadení SSSR měl název Barbarosa a byl německým velením připraven a podepsán Hitlerem v prosinci 1940. Je to podrobná směrnice k provedení útoku.Tento plán byl realizován. Před útokem bylo na německé straně připraveno 153 německých divizí, 12 rumunských pěších divizí, dvě slovenské pěší a jedna motorizovaná divize, 3 italské motorizované divize a 18 finských divizí. Dále 4 rumunské jezdecké brigády, i tanková brigáda a 3 horské brigády. Dále 2 maďarské motorizované brigády a jedna jezdecká brigáda.

Na druhé straně,v té době ze strany SSSR existovalo pouze memorandum o jehož realizaci mělo být teprve rozhodnuto. Této nejasné strategii sovětského velení předcházely Stalinovy čistky, kdy v letech 1937-1938 vyvraždil nejschopnější důstojníky a generalitu. Stalin též nereagoval na hlášení sovětské kontrarozvědky a dokonce ani na soustředění německých armád na hranicích Sovětského svazu.

Sovětská armáda nebyla na útok připravena, neměla zajištěnou obranu a byla špatně vyzbrojena. V západním okruhu byly soustředěny asi 3/5 divizí a vojáků Rudé armády. Těmto vojskům však chyběly 2/5 až 1/2 výzbroje. V ruském týlu na nádražích panoval velký zmatek. Tedy pokud by chtěli sověti zaútočit, museli by doplnit výzbroj zajistit obranu a týl. To by si vyžádalo až rok příprav. Není tedy pravda, jak uvádějí některé zdroje, že Hitler předešel útok sovětů o týdny. Že se jednalo o naprosto nepřipravenou armádu dokládají výsledky za pouhého půl roku bojů. Ztráty na sovětské straně byly 3,5 milionů vojáků. To uvádí i západní zdroje.

Měli bychom se tedy shodnout aspoň na zhora uvedených faktech.

242289

20.4.2011 16:35

RE: *Kniha popisuje následek*

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 242289

Mám obavu, že na velké části se neshodneme, ale nyní musím pelášit od PC, takže si dovolím Vám něco nastínit až zítra.

242290

21.4.2011 6:33

RE: *Kniha popisuje následek*

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 242289

Rusko válku nevyvolalo, to je pravda, ale připravovalo. To je též už dnes mimo pochyb.Otázka už jen zní - kdy.
To je prostor pro spekulace a úvahy.
Jsou jistá fakta, o kterých nelze pochybovat, pak máme polopravdy, vyložené lži a zamlčené informace. To platí obecně o mnoha historických událostech a nejen o nich.
Daleko důležitější je dle mého dávat si věci do souvislostí a hledat odpovědi na otázky, na které není jednoznačná dostupná odpověď.
Setkávám se v životě (a Vy jistě také) s tím, že naprosto shodné informace vedou různé lidi k různým závěrům. Je to logické a pochopitelné.
V příspěvku nastiňujete určité momenty, které nemusí být ani tak předmětem polemiky samy o sobě, jako spíše důležitější je najít odpověď na to - proč ?
Proč Hitler zadal operačnímu štábu rozpracování operace Barbarossa až v prosinci 1940 ? Vždyť nám tvrdí, že životní prostor na východě byl základním prvkem nacistické ideologie. Proč tedy Hitler přistupuje k tomuto plánu až po návštěvě Molotova v Berlíně ?
Počty německých vojsk jsou známé. Předpokládám, že jste čerpal z nějaké knihy. Je v té samé knize někde uveden počet divizí na sovětské straně ? Myslím, že ne. Jsem přesvědčen, že byste je zde poctivě uvedl. Proč tyto počty nelze nikde spolehlivě nalézt ?
Pokud jste něco četl o čistkách v Rudé armádě, pak udáváte jiné závěry, než které mám já. Vycházíme ze stejných informací ? Tuchačevský byl neschopný břídil a částečná obměna velitelského sboru byla nezbytná.
Jedna z nejdůležitějších otázek je, proč Stalin nevěřil, že SSSR bude napaden.
To jsou věci, které bychom měli prodiskutovat. Otázkou je, zda Zvědavec je ten správný prostor.
Sovětský svaz byl velmi dobře připraven na válku již v červnu 1941. Jak měl ovšem vysvětlit fatální porážky ze začátku války ?
Píšete, že panoval zmatek a nedostatek munice a vojsk. Ano, bylo to nedokončeným přesunem druhého sledu na pozice, když došlo k útoku.
Ovšem, pokud se soustřeďovala sovětská vojska na hranicích, co tam dělala ? Od poloviny září 39 mělo Německo se SSSR společnou hranici. Když tedy Rusové znali německou doktrínu (drang nach Osten), proč nepřipravovali obranu ? Měli na to téměř 2 roky.
To jsou dle mého závažné otázky, na které je třeba hledat odpovědi.

242334

21.4.2011 11:46

RE: *Kniha popisuje následek*

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242334

Shodli jsme se tedy na základě, že agresorem je Německo. Viz vaše úvodní věta: Rusko válku nevyvolalo, ale připravovalo. Ta druhá část věty je právě to, co zůstává veřejnosti skryto. Tuto druhou část věty by spolehlivě vysvětlily tajné archívy zednářů. Jejich vůdčí role v puči roku 1917 v Rusku, obou světových válkach a poválečném období až do Putina, je spolehlivě dokladovaná. Důkazů je celá řada a jedním z dřívějších je kniha V.Uškujnika: Kagan a jeho bek.

Byl to tedy Kagan, kdo vládl ruskému impériu. Stalin byl pouhý vykonavatel jeho vůle. Kaganem byl vždy první tajemník komunistické strany bolševiků,bez vyjímek jím byl vždy Žid-Chazar. Roli iluminátů - dokládá třeba ten fakt,že multimilionář Hamer,přítel Lenina-Skrull, měl právo přiletět do Moskvy kdykoli a měl apartmá hned vedle Leninovi ložnice.
Role Džugašviliho alias Stalina po Leninově smrti, byla řízena podobně. Příkladem je hladomor na Ukrajině, kterému padlo za oběť 7 milionů Ukrajinců. I v tomto případě byl Stalin pouhý vykonavatel rozkazu.

Sovětské vojsko plnilo spíše funkci na potlačení odporu domácích obyvatel, tak bylo směrováno. První sovětské tanky neměly žádný pancíř, byly to snítované plechové krabičky. Další akcí Stalina bylo,jak jsem se již zmínil, vyvyraždění schopných důstojníků a generálů. Za pouhých 15 měsíců vyvraždil Stalin v letech 1937-38 3 z 5 maršálů
13 z 15 velitelů armád
8 z 9 admirálů flotily a admirálů prrvního stupně
50 z 57 velitelů armádních sborů
154 z 186 velitelů divizí
Dále byl vyvražděn politický aparát armády. Bylo popraveno 11 z 11 náměstků komisaře obrany a 98 z 108 členů nejvyšší vojenské rady. K dlouholetým trestům těžkého žaláře bylo odsouzeno 43 285 vysokých důstojníků. To mělo drtivé dopady zvláště při začátku války. Co zbylo byly netknuté velitelské řady Židů-Chazarů a pár průměrných ruských velitelů. To dokládá svědectví generála Vlasova, který pro německé velení vypracoval podrobnou analýzu, píše:

Na německý útok nebyla RA připravena. Nezabezpečení obrany a idiotické velení byly příčinou drtivých počátečních neúspěchů RA.Dále píše: Po čistkách je velení RA úplná průměrnost, je mezi nimi několik lepších než ostatní. Timošenko a Vorošilov jsou neschopní, Sapošnikov je starý a unavený, Mereckov je negramotný.

Před několika dny skončila krize v ruské Akademii diplomacie odvoláním rektora, který za pouhé čtyři měsíce po svém jmenování dokázal propustit několik desítek špičkových pracovníků a pod hrozbou propuštění byli další. Podrobně o tom informuje na http://www.panarin.com , profesor Panarin. Pravděpodobně to souvisí s procesem zapojení tzv.konsientální zbraně, jejíž základní funkce spočívá, jak je uvedeno v dešním článku na Zvědavci v tomto: funkce spočívá v tom,že jejich cílem je rozložit a zničit národ...Automaticky kráceno

242351

16.4.2011 11:55

Co napsat?

Lin 85.?.?.?

Pokusím se heslovitě - v rámci pokusu o objektivitu. A předem říkám, že ani Havla, ani knížete vůbec nemusím.
Schwarzenbergové ani Havlové nejsou žádné "svaté rodiny". Ony mají jen tu nevýhodu, že jsou "medializované". Obávám se, že to, co je v článku popisované, by se hodilo na mnoho jiných rodin, žijících na našem území v oné inkriminované době. Nikdo o nic ale nepíše, takže jakoby "neexistovalo" a potomci se tím chlubit nebudou. Víte dobře, že stále existují lidé, kteří budou "sladěni" s jakýmkoliv režimem a vždy z něj budou profitovat.
Ona doba byla často využívaná k řešení soukromých sporů, takže zbavování se "rivalů" z nízkých pohnutek (msta, závist, nenávist, lakota...) bylo na denním pořádku. Ať už jde o dobu nacistickou nebo komunistickou, dokonce i polistopadovou.
V rodině Havlů byl černou ovcí strýc Miloš a o jeho loajalitě k nacistům není pochyb. Ovšem příčinou podle mého nebyl obdiv k myšlenkám, ale obyčejný byznys = ateliéry Barrandov. Díky tomu zůstal Havlům v Barrandově podíl 49% a za ten nacisty "znárodněný" dostali velice dobře zaplaceno (asi 6 melounů). Také snad nikdo nepochybuje o tom, že většina propagandistických naci filmů byla vyráběna právě tam. Přímo v paláci Lucerna se nacházela jedna z "pracoven" Gestapa, kamuflovaná za "obchod se sklem". Dnes se tvrdí, že díky těmto kontaktům na špičky naci moci mohl M.Havel včas varovat různé tehdejší osobnosti, nad kterými se stahovaly mraky. Což může být pravda (nebo také ne).
Podle mého je nutné posuzovat události podle situace, která tenkrát byla. Svou roli sehrává i strach z toho "co bylo před". A konkrétně u Havlů to "před tím" bylo třeba pronajímání sálu Lucerny komunistům na jejich sjezdy.
Obě rodiny nevidím jako nic mimořádného, jsou jen obrázkem chování tisíců jiných. A nedělám si iluze, že dnes by to bylo jinak.

241976

16.4.2011 19:32

mein Gorilla,absolut unpolitisch

fohat 88.?.?.?

my to v Česku zvládáme rutinně leta http://www.youtube.com/watch?v=GEA2os-sFJw&feature=related

242003

16.4.2011 21:07

RE: mein Gorilla,absolut unpolitisch

jelito 95.?.?.?

Reakce na 242003

Mne sa najviac páčil ten chlapík čo volal na hliadku na motorke hilfe, hilfe Jude ist hier a po vojne prišiel s páskou povstalca lynčovať kolaboranta čo skrýval toho žida.

242007

17.4.2011 6:58

Pravda není vždy příjemná

Jaroslav Barančík 90.?.?.?

A nemusí být v souladu s popularitou osobností, jejichž image by měla dotvářet. Co dodat? Pokud se snad potomci popisovaných osobností stydí za jejich činy, rozhodně se nestydí za prostředky a majetek, který díky nim zdědili.
Pokud by se s touto minulostí svých předků chtěli rozejít, měli by odškodnit potomky obětí tohoto počínání. Jen mluvit rozhodně nestačí.

242031

17.4.2011 23:11

:(

Jakub M. 88.?.?.?

Tolik plivanců na pana knížete Schwarzenberga a jeho pana otce.. je mi z vás zle.


Jakub

242094

18.4.2011 7:00

RE: :(

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 242094

>Tolik plivanců na pana knížete Schwarzenberga a jeho pana
>otce.. je mi z vás zle.
>Jakub
O ty "plivance" se nejvic zaslouzil naprosto nezavisly a ceskymi archivy prolezly American Paul Polansky ve sve knize Boure. My ostatni jsme z te knihy vychazeli a povetsinou jen jmenovane odsuzovali na zaklade udaju americkeho spisovatele a potazmo spisu ceskeho archivu, ktere uz nikdo nestacil, jak tomu v dejinach bylo mnohokrat, znicit.
[vyplazený jazyk]

242106

18.4.2011 13:14

RE: :(

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 242106

Neexistuje "naprosto nezávislý"- archivář, politik, novinář, historik... Musíte sledovat, stejně jako v případě fundace Zvědavce, tok peněz. Protože jim, respektive jejich držitelům (jejich mentalitě), se musí obsahem vycházet v ústrety.

Polanský by nikdy knihu nenapsal v duchu příznivém pro pana knížete či jeho pana otce. Protože by nic neprodal. Lidi táhnou věci ošklivé, různé pomluvy a hnusy, nikoliv pozitiva. Je to marketingová strategie.

"My ostatni jsme z te knihy vychazeli"

Hlavně že se kasáte, že nejste ovce. Vlastní rešerše a výzkum nulové. Zvednout se od počítače a vyrazit do Krumlova, k panu knížeti na kávu do Prahy nebo do archívu, a dřít stovky hodin nad záznamy, třídit, analyzovat, sepisovat dohromady... to bych chtěl hodně.
Vyjadřovat se o lidech, o kterých nic nevíte ani je osobně neznáte, to by vám šlo.



Jakub, I.H.S.V.

242126

18.4.2011 13:16

RE: :(

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242094

Samej plivanec. Tu polífku už pan kníže nebude ale můžete to po něm jako dobrý poddaný dojíst [mrknutí jedním okem]

242127

18.4.2011 13:19

RE: :(

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 242127

Jste ubohý. V hloubi duše to víte.

Jakub

242129

18.4.2011 15:41

RE: :(

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242129

To píšete z vlastní zkušenosti ? [chechtot]

242134

18.4.2011 15:59

RE: :(

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242134

jeane, kníŽecí páže Jakub si asi neuvědomuje, že zastávání se zločinu je taky zločin? Budiž mu omluvou jeho mladická nerozvážnost a neznalost historických událostí a souvislosti celé situace. Věřím, že to Jakub nedělá ze zištných důvodů a dojíždění nedopitých piv ve společnosti spícího knížete se nepočítá. Zvláště, když kníže u stolu usnul.

242135

18.4.2011 21:47

RE: :(

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 242135

Od toho, kdo je a není zločinec, jsou nezávislé soudy pane Mirdo. Ty rozhodují, ne plebs, skákající jak slepice po flusu po všem, co kdo napíše (lidé co na mě negativně reagují ohledně pana knížete a jeho pana otce jsou exemplárním příkladem, takže na ně, na rozdíl od Vás, nebudu reagovat).

Takže, máte-li za to, že se stal zločin, musíte jako uvědomělý občan, šedivějící u svého laptopu, od něhož se asi nehnete, lidově řečeno zvednout zadek a jít případ ohlásit policejnímu orgánu. Jinak se v tom vezete taky, pro nenahlášení údajného trestného činu, mudrlante.

Taky je s podivem, že vám místní anticiganismus nevadí, ale údajné využívání našich romských spoluobčanů na nucené práce otcem pana knížete ano.


Jakub

242159

19.4.2011 7:08

RE: :(

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242159

Čemu vděčím za tak mimořádnou přízeň, Jakube? Tuším, že už máš ve všem jasno a tak jenom krátce.

>Od toho, kdo je a není zločinec, jsou nezávislé soudy pane Mirdo.
------
Nezávislé musí být, ale v ČR je nenajdeš. Obojí kriminální organizace navzájem spolupracují, jak veřejný sektor, tak podsvětí. Čest vyjimkám, ale těch je poskrovnu. Zákon a pořádek neexistuje, platí zákony džungle. Nepředstírej, že to nevidíš.

>...lidé co na mě negativně reagují ohledně pana knížete a jeho pana otce....
-----------
Zákon akce-reakce. Nediv se.

>Takže, máte-li za to, že se stal zločin, musíte jako uvědomělý občan...jít případ ohlásit policejnímu orgánu. Jinak se v tom vezete taky, pro nenahlášení údajného trestného činu, mudrlante.
------------
Viz první odpověď ohledně soudů. Na policii to platí stejně, mudrlante.

>Taky je s podivem, že vám místní anticiganismus nevadí, ale údajné využívání našich romských spoluobčanů na nucené práce otcem pana knížete ano.
-------------
Jakube, kdo je to "vám"? "Vám to nevadí"? Uvědom si, že tohle je otevřená výměna názorů a doposud ještě svobodná výměna názorů. Nauč se proto respektovat názory jiných lidí i ty názory, se kterými nesouhlasíš. Pokud ti to dělá těžkosti, tak to nečti a raději se do diskuze nezapojuj. To je čistě tvoje svobodná volba a možná se ti i uleví? A nebo tě k tomu někdo nutí?

242181

19.4.2011 10:38

RE: :(

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 242181

"Zákon a pořádek neexistuje, platí zákony džungle. Nepředstírej, že to nevidíš."

Pokud platí zákony džungle, tak proč nevezmete automat, a nezačnete konat? Být zákonodárcem, soudcem i katem v jedné osobě je přeci tak lákavé. Těch, kterých se zastáváte, se to týká mírou vrchovatou.
Nevím sice, nakolik to jde dohromady s Vaším požadavkem "respektovat názory jiných lidí", ale s tím si jistě jako historický vševěd poradíte. Stačí se odlepit od laptopu, vyrabovat nejbližší sklad, a vykonat dílo "spravedlnosti".

Bráníte lidi, kteří se otřeli o pana knížete a jeho pana otce. Co Vám toto držení basy přináší? Pocit bezpečí? Hospodskou atmosféru naplněnou hlaholem takykamarádů? Utvrzování se v plivání po všem a po všech, i když to sám exaktně děláte mnohem opatrněji?

Vy se bojíte místní napomenout, abyste si to s nimi "nerozházel". To je Vaše poslední jistota, ke které jste se upnul. Za ní už je prázdnota a propast.

Osamělost.

Osamělost je pane Mirdo to, co nutí lidi na tomto webu držet basu, a plivat na ty, které neznají. Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti.



Já žiju nadějí, láskou a vírou. V Toho, který byl, je, a bude.


Jakub

242194

19.4.2011 21:26

RE: :(

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242194

Pane, pasujete se tu do role "dobrého křesťana", ale vaše myšlenky voní po hořkých mandlích. K čemu tu nabádáte? Vzít automat, vyrabovat sklad... tak se to u katolíků dělá, když jsou s něčím (někým) nespokojeni? Nepostihl vás náhodou fuk s ušima? Když už chcete diskutovat a stavět se do role karatele, něco si o věci zjistěte. A o jakém plivání to píšete? Není pochyb o tom, že už od r.1940 vězni z Letů pracovali (nejen) na pozemcích knížete. Ty od r. 1942 přešly sice pod nucenou správu, ale ne pod majetek Říše ani nikoho jiného. Nucená správa není o vyvlastnění, to si pletete. O čem byl tento tábor, si přečtěte třeba tady . Najdete tam mj., kde a za jakých podmínek vězni pracovali. Nebyl to nacistický koncentrák typu Osvětim, což tvrdí např. i V.Klaus (proč - to je v článku).
A asi chápu vaši katolickou příchylnost ke Schwarzenbergům. Však své majetky i titul dostali od Zikmunda za účast v bojích proti husitům. Proto ale nemusíte oproti jiným tady vystupovat jako inkvizitor. A než nějakým tím "katolickým dobrem" poctíte i mě, sdělím vám, že je mi známo přihlášení se Schwarzenbergů k české národnosti v r. 1939, což byl v té době celkem odvážný počin, neboť většina "české šlechty" se hlásila k jiné národnosti a vyznávala německý národní socialismus (z cca padesáti významných rodů na našem území se k češství přihlásilo asi patnáct). Což je velice chvályhodné, ovšem neznamená, že rod je pro naši zemi požehnáním.

242245

20.4.2011 15:27

RE: :(

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242245

Děkuji za zajímavé doplnění, paní Lin. Takhle by měla probíhat diskuze mezi inteligentními lidmi a nikoliv to, co tady vzniklo těmi "náhodnými" diskutéry. Jakoby to Paul Polanský tušil, co ta jeho kniha vyvolá, proto ten trefný název "Bouře".

242285

20.4.2011 15:35

RE: :(

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242245

I já se přidávám a děkuji vám za věcný a hodnotný příspěvek.

Zdraví Quido [smích]

242286

20.4.2011 18:56

RE: :(

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242286

Děkuju, pánové.... a oba zdravím. [smích]

242303

19.4.2011 8:21

RE: :(

Vincent 46.?.?.?

Reakce na 242159

Bohužel nám nezbývá, než se za tyto zahořklé duše modlit, Jakube. Nechtějí na veřejnost, tak se aspoň projevují pomocí své klávesnice a síťové přípojky.
Pan kníže je z tradiční křesťanské rodiny, která má veliké zásluhy na budování naší společnosti. Také na politické scéně Evropy něco znamená a má dobré jméno. Je přirozené, že ti malí z přítmí svých ložnic aspoň plivnou, a když to jde, tak i do váženého rodu. Zajisté dobře víte, že právě jejich vyznání bylo vždy zárukou proti šíření heretických nákaz majících původ v židovství. A byli to právě předkové pana knížete, kteří stáli jako hráz proti muslimskému přívalu v době, kdy se jiní zrádně s Osmany domlouvali za zády katolické Evropy. Koho jiného by tam chtěli tihle špinitelé dobrého jména vidět, kdo jiný by mohl být lepší zárukou než členové rodin nesoucích tradiční křesťanské hodnoty Evropy?

242186

19.4.2011 12:00

RE: :(

smoke 89.?.?.?

Reakce na 242159

Takhle odpovídá prorežimní pohůnek. Nebo vám snad není známo, že v naší zemi neexistuje nezávislá justice, nýbrž justice pochybné morální (viz kauza "justiční mafie" ) a odborné (viz kauza "Právnická fakulta ZČU" ) úrovně, složená téměř výhradně z nomenklaturních kádrů KSČ a jejich synků, vnuků, tetiček, strýců, snach, zeťů...?

Ad místní "anticiganismus": Tady je s podivem spíše jiná věc, a tou je, že otec jedné z hlavních mediálních star pravdolásky, která má vždy po kapse různá obvinění z rasismu, diskriminace, xenofobie (rozuměj nedostatek tolerance ke krádežím, drogovým a sexuálním deliktům, stejně jako negativní postoj k vyživovací "povinnosti" majority ve vztahu k tomuto zázračně se množícímu etniku) se nakonec ukazuje jako nejvhodnější nositel těchto (zřejmě) nelichotivých označení. [smích]

242197

18.4.2011 18:10

RE: :(

esw 109.?.?.?

Reakce na 242129

Kdo tě sem kubo nasadil? Lepší by se tvoje pravdoláskové příspěvky vyjímaly v knížepánově Respektu. Ostatně, odhaduji, že máš ještě na riti otlačené kolo od nočníku, ty uvědomělý komsomolče dnešních časů. [oči v sloup]

242145

19.4.2011 3:07

RE: :(

Jiri. 98.?.?.?

Reakce na 242094

>Tolik plivanců na pana knížete Schwarzenberga a jeho pana
>otce.. je mi z vás zle.
>Jakub

Jakube, hrstka komunistickych zoufalych kolaborantui nemuze ztravit, ze knize je druhy nejoblibenejsi politik v CR. A to ze vice nez dve ste svetovych univerzit udelilo V. Havlovi cestne doktoraty svedci o tom, ze si ho vazi po celem svete. S tim komuniste nehnou. Staci jim jako potrava lzi mentalne rozhozeneho transsexuala, ktery si cely zivot nedokaze poradit sam se sebou a nemuze se rozhodnout ani o tom co ma mit mezi nohama.

242169

19.4.2011 4:59

RE: :(

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 242169

>A to ze
>vice nez dve ste svetovych univerzit udelilo V. Havlovi cestne
>doktoraty svedci o tom, ze si ho vazi po celem svete.
No, dobra. Dockal se celosvetoveho oceneni. Ale jakou to ma hodnotu ve sve podstate.
Humanitární bombardování!
Nejedna se o snahu uznat nelegalne zlocin?
Toto se mu, bohudiky, nepodari zeskartovat, jak se mu podarilo mnoho jinych predeslych exesu. (Proto, pro tu jeho "cistotu", se mu dostalo toho oceneni.)
Radeji bych ozelel pet stovek cestnych doktoratu, nez abych umiral s touto nalepkou. [bliji]

242175

19.4.2011 6:39

RE: :(

Jiri. 98.?.?.?

Reakce na 242175

>>A to ze
>>vice nez dve ste svetovych univerzit udelilo V. Havlovi cestne
>>doktoraty svedci o tom, ze si ho vazi po celem svete.
>No, dobra. Dockal se celosvetoveho oceneni. Ale jakou to ma
>hodnotu ve sve podstate.

Pro komunisty velice negativni.

>Humanitární bombardování!
>Nejedna se o snahu uznat nelegalne zlocin?

To jsou vase vyklady. Zastaveni vrazdeni srbskych komunistu a tim ukonceni cele valky vedene zlocincem Milosevicem schvaluje a rozumi mu opet az na hrstku zaseknutych komunistu cely pokrokovy svet. A do toho V.Havel svym postojem patri.

>Toto se mu, bohudiky, nepodari zeskartovat, jak se mu podarilo
>mnoho jinych predeslych exesu. (Proto, pro tu jeho "cistotu", se
>mu dostalo toho oceneni.)

Havel se nepokousi nic zeskartovavat. Za svymi nazory si stoji. Opet vase vyklady, neceho co neni pravda. Jakych exesu se dopustil a jak je zeskartoval to nam asi nevysvetlite. A chtit abyste tyhle jedovate pomluvy dokazal, tak odpovite asi, ze nic dokazovat nebudete, ze dukazy se vali vsude kam slapnete, ze ano?

>Radeji bych ozelel pet stovek cestnych doktoratu, nez abych
>umiral s touto nalepkou. [bliji]

To verim, ale myslim, ze cestny doktorat vam za tuhle komunistickou propagandu neudeli nikdo ani jeden. Tahle zavist, stvani a nenavist malomestackych cechacku zacla presne po tom co Havlovi vratili majetek. I u vas se tedy jedna o zavist a zlou vuli. Cesi nemaji ve svete dobre jmeno, a prezident, ktery krade pred televiznimi obrazovkami ho asi nevylepsi. A to ze se cesti kolaboranti s minulym rezimem snazi zkompromitovat na verejnosti lhanim nejslechetnejsi lidi ceskeho naroda je ostuda, ktera kvuli nekolika zavistivym lharum pada na cely narod. Znamena to tedy logicky, ze ten narod nenavidite, tak si nehrajte na to, ze vam zalezi na tom ktery politik je v sedle.

242179

19.4.2011 9:03

RE: :(

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242175

Humanitární bombardování a co mu předcházelo.

Rozpad Jugoslávie řídily velmoci. USA investovaly miliardy dolarů, CIA tajně metodicky řídila výcvik vojenských oddílů KLA, který byl prováděn v sousední Albánii. Později v senátu USA upustily od označení kosovských geril jako teroristické organizace a pojmenovaly UCK názvem: Kosovská osvobozenecká armáda. Tento název okamžitě převzala korporátní masmédia. Podobně lstivě byl vyfabrikován důkaz ke zdůvodnění bombardování. Byl to incident v Račaku.

Pravda o Račaku byla veřejnosti úmyslně zatajena. Kompletní zpráva z vyšetřování expertního týmu Evropské unie, doručená tehdejšímu předsednictvu v Bonnu, nebyla zveřejněna. Výsledky vyšetřování se nehodily do plánů západní aliance. Tyto plány byly jasné. Rozbití Jugoslávie a odtržení Kosova a Metohije od Srbska.

Zprávy ze Srbska, které dokládaly, že v Račaku zahynuli albánští teroristé (což bylo později plně prokázáno), byly odmítnuty a místo nich byla tato událost západními médii označena jako zločin na civilním obyvatelstvu. Podobně dopadla i další velká lež o masových vraždách v Srebrenici. Počty obětí se zmenšily z několika tisíc (bylo udáváno 7-8 tisíc obětí) na několik stovek.

Končí to, jak všichni víme, odsouzením Miloševiče v Haagu. Pokud tedy nebude velká válka, budou zodpovědní lidé, a mezi ně patří bezpochyby i Havel, znovu souzeni. O jakém právu tedy zhora uvedení humanisté a dobří lidé až k zalknutí, hovoří? O tom budou rozhodovat budoucí soudy. Současná obhajoba zločinů spáchaných na lidu bývalé jugoslávie se opírá o lest a lež, která je vydávána za pravdu. V této atmosféře nemá šlušný člověk žádnou šanci.

242189

19.4.2011 17:38

RE: :(

Georg 208.?.?.?

Reakce na 242189

Dobře, že jste na to poukázal, pane Ouido. Jedná se především o právo morální. Vždyť naši spojenci vynakládají obrovské prostředky, aby svět uhájili před Jejich bolševismem. To náboženští odpadlíci z východu se s Nimi bratříčkovali, a také se nakazili i tou Jejich nákazou. Není to lstivě vyfabulováno, ale je to v zájmu humanity a pravé víry. Není možné pouze přihlížet tomu, jak zastánci nepravých hodot rozvrací jednotnou křesťanskou Evropu. Není možné tolerovat žádné teroristy a zvláště ty, co se vzpírají pravým hodnotám, hodnotám ducha, hodnotám humanity.
Velký humanista Václav Havel velmi dobře odhalil onu anarchistickou bolševickou nákazu, která by uvnitř velké Evropy šířila nemoc falešného nacionalismu a odpadlé víry.

242215

19.4.2011 14:02

RE: :(

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242169

Jiří pokud jde o mediálně podpořenou celebritu pak se doktoráty rozdávají jako na běžícím páse. Je to něco jako symbolický klíč od městských bran, pamětní vlaječka nebo diplom. Ve skutečnosti Havel nic nedokázal. Ničím pozitivním světu a této republice nepřispěl. Jen pár obecných keců o humanismu na pozadí podpory humanitárního bombardování. Jen pár "uměleckých" děl, které jsou tím největším brakem na úrovní amerických C-čkových filmů. Ve světě si ho "váží" protože jim v bedně řekli, že jde o leadra sametové revoluce a neohroženého bojovníka za svobodu. Stačí trocha mediální masáže a Česká republika = Havel. Víte kde je ta ČR ? No jasně .. to je někde mezi Ruskem a Ukrajinou. Diváci si podobně jako Havla váží třeba i Supermana.

Nebo si Havlově přínosu myslíte opak ? Uveďte jaký je tedy jeho konkrétní přínos. Uveďte co můžeme čekat za skvosty v Havlo-Bakalově muzeu.

A kníže ? Nevím jak Vy ale kdekoliv na knížete dojde řeč tak odevšad slyším "Jak může mít takovýto slinta takovou podporu?!". NIKDO koho znám nebere knížete jako populární osobnost ale spíše jako směšnou figurku. Věřím, že v některých klubech tzv. pravdo-láskovci jistě podporu mají ale mezi českou veřejností ? Pochybuji. Jsem přesvědčen o tom, že průzkumy veřejného mínění jsou často dělány na objednávku a jsou součástí masové řízené manipulace obyvatelstva. Jen díky těmto volebním psychologickým operacím se mohla ve volbách prosadit TOP09 s Kalouskem a knížetem. Jen díky neskutečnému oblbnutí (zastrašení) občanů nesmysly např. z klipu Mádla a Issové se mohla prosadit ODS s další banda převlékačů stranických kabátů, investorů a na mafii napojených darmožroutů.

242201

19.4.2011 14:56

RE: :(

Petr Křivý 62.?.?.?

Reakce na 242169

Pane Jiří,

máte naprostou pravdu. Václav Havel je nejen jeden z nejlepších světových dramatiků, ale také velice morální člověk, který se postavil rasistickým Srbům a jedině díky jeho iniciativě bylo Srbsko bombardováno, takže se zabránilo vetším masakrům, než bylo avizovaných 800 000 umučených a znásilněných muslimů.

Víte, někdo by mohl říci, že ty čestné doktoráty vlastně nic neznamenají, ale opak je pravdou. Pan Havel totiž není jen vynikající dramatik, ale také matematik, fyzik a filozof. Takže ty doktoráty si rozhodně zaslouží více než ostatní osobnosti, které také dostávají desítky čestných doktorátů, když navštíví nějakou univerzitu.

Jsem rád, že se najdou lidé jako vy, kteří neváhají použít armádu, aby se zabránilo ještě vetšímu krveprolití. Mně osobně také těší, když se dozvím, kolik komunistů bylo vybombardováno. Pak vím, že se blíží den, kdy se boží království opět rozprostře i nad zeměmi, kde dosud pobývají pohané, komunisti a jiní heretici.

Pane Jiří, s nějakými ohavnými transsexuály se opravdu nemá cenu zaobírat.

Žehnám vám, panu knížeti a panu Václavu Havlovi a doufám, že se i v Čechách brzy opět zbavíme heretiků a opět se přikloníme ke Svaté stolici.

Petr Křivý

242203

19.4.2011 15:48

RE: :(

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242203

No každý má jiný vkus. Někomu se líbí Shakespeare a jinému seriál Ulice. Někdo má rád "dílo" Václava Havla a jinému .. . halt proti vkusu .. [smích]

Víte co je zvláštní ? Když se pan Havel zastává Srby umučených a znásilněných muslimů a prosazuje ty své humanitární bomby proč se také nezastává třeba Palestinských muslimů ? Proč pan Havel neprosazuje iniciativy na bombardování Izraele aby se tak zabránilo dalším zvěrstvům ? Pan Havel v tomto případě naopak podporuje Izrael. Kolik těch metrů na "humanitu" má pan Havel vlastně po kapsách ?

Pan Havel bude také jistě skvělý sociolog, psycholog, chemik, astronom, klimatolog, historik, gynekolog a pěstitel sukulentů. Kam se hrabe Albert Einstein a Jára Cimrman [cool]

Pan Jiří určitě nebude váhat prolít potoky krve proti prolévání jiné krve a bude v tom pokračovat až do poslední kapky krve (pochopitelně ne té své krve). Pro mír a lásku PAL ! Vystřílíme komunisty, transsexuály a jiné čaroděje a boží království je na dosah.

Kdybych nebyl Čechem tak bych ve Vašem příspěvku možná nerozeznal ten skvělý sarkasmus. Ne všechny národy prý ironii a sarkasmus chápou. Nebo to snad z Vaší strany nebyl sarkasmus ? [oči v sloup]

Nechme tedy pana Jiřího a pana Jakoba jejich víře v anály pravdy a ve vlahém obětí Svaté stolice [cool]

Nechť pravda láska .. či jak to bylo

242205

19.4.2011 16:26

RE: :(

Petr Křivý 199.?.?.?

Reakce na 242205

Pane Larouxi,

asi jste vůbec nepochopil, co jsem napsal. Teď jsem si dal tu práci, abych vám a vám podobným levičákům vysvětlil, co jste zatím nepochopili z bravurně napsaných článků pana Jiřího, dobrého křesťana a obdivovatele pana Knížete.

Pan kníže je velice sečtělý a vzdělaný člověk, kterého nám může každý jiný národ závidět. Právě tuto neděli jsem poslouchal moudrý proslov pana knížete v televizi. Pan kníže správně řekl, že bychom se měli modlit růženec. Pan kníže je dobrý křesťan a jako urozený bohatý člověk nepotřebuje další peníze, proto je to vynikající politik. Pan kníže má kultivovaný projev a jeho názory jsou pevné jako skála.

Pan Jiří by se mnou jistě souhlasil. Víte, pane Larouxi, že lidé jako jste vy a vám podobní zakuklení kryptokomunisti, jsou jedinou brzdou k vybudování opravdu spravedlivé společnosti? Vzpomeňte na památný proslov našeho drahého prezidenta pana Václava Havla, který nám slíbil, že zde nebude žádná bída, nezaměstnanost, že nebude chtít zpět svůj majetek a další čisté pravdy, které nebyly naplněny právě kvůli takovým nepřejícím čecháčkům, jako jste vy a vám podobní.

Měl byste se nad sebou zamyslet a dát více prostoru nejen panu Jiřímu, ale panu Jakubovi, který má také co říci.

A co se týká těch palestinců, pak zastávám stejný názor jako pan Jiří, totiž že žádní Palestinci nejsou, ve skutečnosti je to jen banda špinavých teroristických heretiků a není proto divu, že pan Václav Havel by je nejraději odstranil stejně, jako zlé Srby.

Nesouhlasím s vámi, ale přesto se s vámi s úctou loučím.

Petr Křivý

242209

19.4.2011 17:41

RE: :(

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242209

... sním či bdím? Je to jen sen nebo už jsem probuzená? [zmaten] A pak že prý "transformace"... Prejže rejže ... [oči v sloup]

242216

19.4.2011 18:15

RE: :(

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242216

klid to mu jen křestanská láska (což je synonymum pro patologickou nenávist) zatemnila mozek [mrknutí jedním okem]

242222

19.4.2011 18:38

RE: :(

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 242216

Lin. Pokud si projdete příspěvky těch týpků z různými nicky a stejným slovníkem potažmo "idejemi", kteří se vyrojili kolem tohoto tématu, pak Vás nejdříve napadne, že asi jen spíte a toto je jen absurdní sen - viz. Vaše reakce. Můj první dojem byl stejný. Proč by ale ti lidé vynakládali takové úsilí s držením jednotné ideové linie nebo (pokud jde o jednu osobu) proč by vynakládali úsilí s tolika registracemi ? Myslím, že ti lidé (ten člověk) ve skutečnosti vůbec nemyslí vážně ty bláboly co píší ale jen nadhazují myšlenky aby se jim dostalo požadované odezvy. Jsou to klasičtí provokatéři sledující určitý cíl, byť jejich styl manipulace je dosti trapný a průhledný. Měli by si možná zopakovat ročník, aby to jejich usměrňování někam vedlo. Opravdu nejlepší bude s nimi neztrácet čas jak navrhuje Vladimír.

242229

19.4.2011 18:14

RE: :(

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 242209

Toho jsem se obával. Pokud tedy nejde o sarkasmus umocněný na druhou. Opravdu jste z této planety ? [mrknutí jedním okem]

Z úctou a provázej Vás síla. Temná strana nemá proti Vám pražádnou šanci [velký smích]

242221

19.4.2011 17:55

RE: :(

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 242205

Jeane (a ostatní), prosím vás, neodpovídejte. Neztrácejte čas. Je to provokatér. Vypadá to, že nám tady nasadili čerstvou várku nových "diskutérů".

242218

19.4.2011 18:20

RE: :(

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 242218

Máte recht ..

242225

19.4.2011 18:10

RE: :(

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242205

Jak píšete, nechť pravda a láska..či jak to bylo. Já jsem také doufal,že se ještě ozvou indiáni z povodí Amazonky, aby vzdali hold největšímu dramatikovi, ale jak je vidět, pravda a láska k nim ještě nepronikla. Zhora uvedeným také nevadí,že bombardování Srbska zahájila aliance NATO bez mandátu RB OSN

Také soud v holandském Haagu nedokázal za téměř pět let vyšetřování Miloševičovu vinu na rozpoutání války a naopak, byl to Miloševič, který ve své obhajobě ukázal na skutečné viníky. Viz: Slobodan Miloševič-Moje pravda, část 1 a 2.
Integrální text projevu před "Mezinárodním trestním tribunálem" v Haagu ve dnech 31.srpna a 1.září 2004
Na Zvědavci byl projev Miloševiče zveřejněn v sobotu 5.prosince 2009. Mimoto, i současný soud s Karadžičem jasně ukazuje o co se ve skutečnosti jedná.

Přesto, že diskutující si tyto informace mohou prostudovat, nečiní tak, a dále spekulují a kalí vodu. Taky si myslím, že v diskusi s nimi nikam nedojdeme. Na druhé straně není dobré vůbec nereagovat.

[oči v sloup]

242220

19.4.2011 21:36

RE: :(

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242205

Anál Svaté stolice je opravdu zajímavé slovní spojení. A ano, ponechme je tam... [smích]

242246

19.4.2011 16:14

RE: :(

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242203

ke svaté stolici se přikláním každé ráno při splachování

242207

19.4.2011 16:32

RE: :(

Petr Křivý 199.?.?.?

Reakce na 242207

Pan Aristokrate, víte o tom, že urážení nejvyšší křesťanské autority je opravdu ubohé a opovrženíhodné, ale co čekat od levičácké lůzy, která se zde vyskytuje, že? Divím se, že pan Jakub a pan Jiří s vámi mají tolik trpělivosti. Asi jsem udělal chybu, že jsem se nechal strhnout k diskusi na tomto serveru, který zřejmě není to, co jsem si o něm myslel. Nebýt pana Jiřího a pár dalších rozumně uvažujících lidí, kteří nejsou pod vlivem zhoubné komunistické propagandy, asi bych sem už nikdy nešel...

[pláč]

242210

19.4.2011 17:34

RE: :(

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 242210

>asi bych sem už nikdy nešel...

Kdepak. Choďte sem i nadále, přišel jste v pravý čas.
Přiberte s sebou více kolegů, kteří se zde budou prezentovat jako ortodoxní náboženci.
To je to, co Zvědavec nyní skutečně potřebuje.

242213

19.4.2011 18:29

RE: :(

Georg 208.?.?.?

Reakce na 242213

Řekl jste to dobře. Jste tolerantní člověk a humanista. Nemůžeme stále strkat před Nimi hlavu do písku. Nejen zde je potřeba široká duchovní podpora. Rozsah mravního úpadku je nedozírný. Jak peněžní instituce, tak veškerý veřejný život i státní moc jsou Jimi narušeny v samotných základech. I v internetových diskuzích působí a strhávají poznornost na nepravé, vnáší tak všude anarchii a chaos, a tím trpí samotná pravá víra, velká opora lidstva a humanity v tomto nekončícím souboji se satanskými farizeji a jejich "košer" jidášskými posluhovači. Každý, kdo by se jich zastával, tak sám napomáhá rozkladnému procesu všeho krásného, co se podařilo dosud vybudovat na křesťanské lásce jako jedinné velké naději lidstva.

242227

20.4.2011 11:30

RE: :(

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242213

Nejen Zvědavec, ale celá evropská společnost stojí na křižovatce. Dezinformace a demoralizace společnosti se stále prohlubuje. Když půjdeme na začátek přípravy experimentu komunizmu, zjistíme, jak mocně desinformovaná je evropská společnost. Příkladem jsou nesmyslné výklady experimentu komunizmu, kterými argumentují někteří diskutující.

Na počátku zrodu komunizmu stál profesor Weishaup, pověřený Rothschildem k modernizaci věky starých protokolů sionizmu. Weishaup své dílo dokončil 1.května 1776. Od tohoto dne se začal nový plán realizovat. Tento plán vyžadoval zničení všech existujících vlád a náboženství. Weishaup rekrutoval asi 2000 placených intelektuálů z peněz Rothschildů. Mezi nimi byli nejinteligentnější lidé na poli umění, školství, vědy, financí a průmyslu. Poté založil lóže Velkého Orientu, zednářské lóže, které byly jejich tajnými ústředími. K dosažení plánovaných cílů dle tohoto plánu je třeba (nasleduje opis textu), zveřejněný na http://www.matrix-2001.cz (10.6.2007):

Používat peněžního a sexuálního uplácení, aby získali kontrolu nad lidmi ne vysokých místech v různých úrovních všech vlád a na dalších vlivných postech. Jakmile vlivné osoby upadnou do lží, podvodů a svodů iluminátů, budou moci být drženi v otroctví používáním politického a jiných forem vydírání, hrozeb finančního zruinování,veřejného odhalení,nebo dokonce pomocí hrozeb smrtí dotyčných a členů jejich milovaných rodin.

Již v roce 1829 britská iluministka Frances Fanny Wrigtová, v přednáškách probíhajících v New Yorku prohlásila, že ilumináti organizují sjednocení nihilistických a ateistických skupin, spolu se všemi dalšími podvratnými skupinami do mezinárodního hnutí, které bude známé jako komunizmus. Marxovi v té době bylo 11 a Engelsovi 9 let. Tehdy vzniklo slovo KOMUNIZMUS a mělo se stát strašnou zbraní děsící celý svět a hnát zastrašené lidi do jařma jednosvětové vlády. Plán dále realizují Guiseppe Mazzini a generál a velmistr Albert Pike. Do procesu jsou zapojeny četné vědní obory, darwinizmus, freudizmus a další.

VŘSR v Rusku roku 1917 byla výsledkem této strategie. To potvrdil Grigorij Aronson, který v židovském časopise "NRS" píše, že revoluce byla dílem prací tajných svobodozednářských lóží, dceřiných lóží židovsko-francouzké "Lóže Velkého východu" (Grand Orient.)

Pokud se jedná o financování, bylo dokázáno mnohými studiemi, že bylo zabezpečováno Rotschildovým finančním impériem. Mimoto, velmi destruktivní zbraní byla demoralizace. Už soudruh Lenin prohlásil, že nejdříve musí komunisté zničit morálku národa a ten nám pak padne do klína jak zralé ovoce. Tato strategie morálního rozkladu je potvrzena v knize "ČIN" amerického revolucionáře J.Pubina, který píše: Smíchali jsme mladost, hudbu, sex, narkotika a duch buřičtví se zrádcovstvím a takovéto kombinaci ne...Automaticky kráceno

242274

20.4.2011 11:34

RE: :(

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242274

dokončení:
Smíchali jsme mladost,hudbu,sex,narkotika a duch buřičtví se zrádcovstvím, a takovéto kombinaci nelze odolat.

Nevím, jak bude probíhat další neutěšený vývoj, jsem ale přesvědčen, že dobří lidé by neměli mlčet.

242275

20.4.2011 12:37

RE: :(

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242274

"Používat peněžního a sexuálního uplácení, aby získali kontrolu nad lidmi ne vysokých místech v různých úrovních všech vlád a na dalších vlivných postech."
ano to se zde děje co svět katolickou církev nosí
jinak tento váš příspěvek je klasický případ "přánní otcem myšlenky"
vy prostě chcete tu svou "pravdu" za každou cenu
kde se vzalo finanční impérium páně ročilda?
kde se tak zčista a jasna zjevil soudruh Weishaupt?

jinak měli hezké plány chlapci ušatí škoda že výsledkem bude pravý opak ovšem tomu pravému utopickému komunismu se nevyhneme to je vám doufám jasné
ora et labora zažije velkou renesanci

242276

19.4.2011 18:09

RE: :(

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242210

"co čekat od levičácké lůzy"
"že pan Jakub a pan Jiří s vámi mají tolik trpělivosti"
"vlivem zhoubné komunistické propagandy"
koukám křestanská láska k bližnímu v praxi
jsem rád že jsi mezi nás zavítal alespon vidíme co jsi ty a tobě podobní zač
čím víc takových petrů tím víc otevřených očí

242219

19.4.2011 18:17

RE: :(

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 242210

Mohu podat kapesníček ? Nebojte červený není [mrknutí jedním okem]

242223

19.4.2011 19:46

RE: :(

esw 109.?.?.?

Reakce na 242210

Pro římsko-katolíky je papež nejvyšší autoritou, nikoliv pro všechny křesťany. Ostatně, pravoslavná (ortodoxní) církev je také katolická (čili všeobecná - cata holic). Tyto dvě církve vznikly schizmatem z původní všeobecné církve. Vatikán je navíc nejméně od 2. vatik. koncilu prolezlý židozednáři a dalšími okultními sektami a bratrstvy, rozhodně tím pro stamiliony křesťanů nemůže být "nejvyšší autoritou".

242233

19.4.2011 20:03

RE: :(

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242233

"Vatikán je navíc nejméně od 2. vatik. koncilu prolezlý židozednáři a dalšími okultními sektami a bratrstvy"
upřesnění: ti jmenovaní si tam chodí pro instrukce [mrknutí jedním okem]

242234

19.4.2011 20:22

RE: :(

Saša 74.?.?.?

Reakce na 242234

Přečtěte si pana Křivého pozorně, absurdita je druh humoru, stolice a oblíbená knížata. [chechtot]

242238

19.4.2011 22:34

RE: :(

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 242203

Nevim kdo Tobe zehnal Petre Krivy ze jses krivejsi nez tvy prijmeni!

242250

20.4.2011 10:46

RE: :(

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 242203

>Václav Havel je nejen jeden z
>nejlepších světových dramatiků, ale také velice morální
>člověk, který se postavil rasistickým Srbům a jedině díky
>jeho iniciativě bylo Srbsko bombardováno,
>
>Mně osobně také těší, když se dozvím, kolik
>komunistů bylo vybombardováno.
>
>Žehnám vám, panu knížeti a panu Václavu Havlovi a doufám,
>že se i v Čechách brzy opět zbavíme heretiků a opět se
>přikloníme ke Svaté stolici.
>
>Petr Křivý
Nestacim zirat. Jakym pravem si dovolujete zehnat? Jste si vedom, ze toho prava je zmocnen jenom vybrany clovek? Pokud jim vsak jste, tak vas nazyvam zrudou, kdyz se vyjadrujete, jak dale uvedu:
"jedině díky jeho iniciativě bylo Srbsko bombardováno,"
"Mně osobně také těší, když se dozvím, kolik komunistů bylo vybombardováno."

Proc je ve vas nad zlociny upozadena krestanska laska? Copak nevite, ze je naprosto nepripustne prat nekomu smrt, ze je pozadovano odpoustet?

P.S. Doporucuji ceskym zalobcum, kteri maji v hledacku, kdo co tu napise, aby se soustredili na takova vyjadreni. Ta jsou proti lidskosti.

242270

17.4.2011 23:34

Korektura

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Nějak jste se sekly v letopočtu v r.l939 už Beneš dřepěl v Angli

242095

18.4.2011 11:09

RE: Korektura

Jakub Roth Roth (tečka) J (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 242095

Ono je toho víc. Například na majetek orlické větve byla v roce 42 uvalena nucená správa, tudíž těžko na konci toho samého roku mohl kníže využívat cikány z Let na práce ve svých polesích. Tož tak.

242120

18.4.2011 17:30

to se na havla pan polansky mohl zeptat me

Oldis 90.?.?.?

rekl bych mu, jak mi dedecek vypravek, kdyz chodil do lucerny do tanecnich a na plesy, jak se tam otec Havel objimal, bratrickoval, s nacistickymi oficiry.

242141

19.4.2011 16:25

RE: to se na havla pan polansky mohl zeptat me

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 242141

Takže Havel starší (multimilionář a velkopodnikatel) chodil s nacistickými oficíry do tanečních společně s tvým dědečkem? Zajímavé, a velmi věrohodné...

242208

19.4.2011 17:17

RE: to se na havla pan polansky mohl zeptat me

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 242208

Pochopení psaného textu vázne...

Oldisův dědeček vídával v kulturáku, kam chodíval do tanečních, Václava Havla staršího. Který tam zřejmě již netančil, neb byl nejméně o generaci starší. Tak mu tam zbývalo jen to objímání a bratříčkování s oficíry.

Prosím nicméně přispěvatele Oldis o nepatrně bližší info z oněch časů před 70 lety; díky.

242211

19.4.2011 17:36

RE: to se na havla pan polansky mohl zeptat me

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242208

Vanguarde.... to snad... možná jen vaše indispozice vlivem úplňku... [zmaten]

242214

21.12.2011 10:33

da se kniha momentalne nekde sehnat?

n 62.?.?.?

dobrý den, článek me velice zaujal, specielne v teto přemedializované dobe... bohuzel mnoho lidi by potrebovalo facku a probrat se, to divadlo poslednich nekolika dni a heroizovani havla je silene... mam dotaz, zda se da kniha boure sehnat momentalne a to kdekoliv at uz v anglickem vytisku nebo ceskem, mea bych velky zajem na tom, ji vlastnit. dekuji, n. [překvapení]

259133

21.12.2011 13:39

RE: da se kniha momentalne nekde sehnat?

hatlapatka 85.?.?.?

Reakce na 259133

Použij Google
Tady ji lze půjčit...snad.

http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=2196854

259141

21.12.2011 12:35

No nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Nějak si pletete letopočty.V roce 1939 asi těžko psali Benešovi aby se nevzdával Sudet,trochu se o to zajímat

259138

23.12.2011 14:44

ANALÝZA 17. LISTOPADU A ZMĚN VE VÝCHODNÍ EVROPĚ V ROCE 1989

No name 93.?.?.?

http://analyza.wz.cz/

259366

12.5.2013 15:54

Dělníci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Alfou a omegou je pro mě to ,že cikáni jsou tak vyhlášeni svou leností,že nevěřím že by si je někdo vzal na práci...byť zadarmo....

289599

12.5.2013 16:37

RE: Dělníci

fohat 194.?.?.?

Reakce na 289599

je to případ od případu,či kus od kusu,jak by sdělil aristokrat od Iluminátu...Tento romský kmen se vyznačuje radostí z přítomnosti,kterou bělostný zloděj v rukavičkach při svých miliardových tunnelingech NEDOHLEDÁ.At milý MOU při svých intelektuálních znalostech udělá vědecký pokus....zaměstná Roma s tím,že bude mít variabilní příchod do práce,nikdy přesně OD-DO,ALE dodržoval by dělníky krvavě vystávkovanou osmihodinovou pracovní dobu s tím,že by večer dostal hotové prachy NA DLAN.Frontální porucha ROMU na tuto rachotu by každého bělostného náramně UDIVILA...

289601

Tuto stránku navštívilo 13 995