Diskuze k článku

Stanislav Křeček, sčítání 2021: Policie na to u vás doma dohlídne!

Příspěvků 73

12.4.2011 8:59

Dávám tomu nízkému savci

Antigen 94.?.?.?

rok, maximálně dva.

241566

12.4.2011 13:07

RE: Dávám tomu nízkému savci

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 241566

[chechtot] [chechtot] [chechtot]
Diky! [smích]

241584

13.4.2011 8:08

RE: Dávám tomu nízkému savci

esw 109.?.?.?

Reakce na 241566

Křeček s pohybuje na poli ochrany speciálních "práv" bytových dekretářů, obecenstva má dost. Ti, co bydlí v podnájmech a často skončí na ulici, ho nezajímají.

241685

12.4.2011 11:04

Zbytečně vyhrocený článek, psaný pro efekt (ostatně jako většina příspěvků p. Matějky)

Andrew Siddur 62.?.?.?

Problém s panem Křečkem je pouze jediný, a to ten, že ten pán je už „stará struktura“.

Takže když se mu nelíbí současná podoba sčítání, kvůli svému léty prověřenému smýšlení ten paskvil nedokáže zavrhnout a požadovat nový model sčítání, ale věří, že náprava se sjedná restrikcemi současného modelu. Což je samozřejmě blbost.
(Jinak ale p. Křeček není tak úplně mimo – v případě regulovaného nájemného ťal do živého, o čemž svědčí následný mediální „hon na Křečka“.)

V roce 2021 navíc bude sčítání jistě probíhat notně jinak, on-line; nakonec se domnívám, že člověk tehdy bude „sčítán“ a „kontrolován“ jaksi průběžně a do daleko větších podrobností než nyní.

Bude to daleko větší sranda (nebo spíš boj) než teď, kdy současná podoba sčítání je překonaná a současně zatím neexistuje inovativnější řešení, a stát tak v dobré víře rozdal občanům lejstra, aby si tito s nimi leda vytřeli řiť – a proč taky ne, když při tomto posledním pseudosčítání je moloch ČSÚ vskutku v předsmrtné křeči.

241574

12.4.2011 18:18

RE: Zbytečně vyhrocený článek, psaný pro efekt (ostatně jako většina příspěvků p. Matějky)

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 241574

Ono je nekdy potreba hrotit veci tak, aby je pochopili i ty nejvetsi ovcani. Jen at pan Matejka hroti, je to potreba.

241632

12.4.2011 12:34

2021 ???

GOODHOPE 85.?.?.?

V té době už nebude žádné Česko ani Polsko, možná ani Rusko. V té době už bude EURASIE - AFRIKA - AMERIKA a OCEÁNIE, vše pod velením filantropa Rockefelera, Wartburga či Rotchilda a jejich vyvolených sionistických přisluhovačů. Bude jedna vláda, jedna měna, jeden zákoník, jedna ústava.Policie k nám domu nepřijde protože budeme mít čipy a pokud přijde tak jen proto, aby vás očipovala. A takový šábesgojim jako je Křeček, ten už bude dávno v propadlišti dějin. Myslím, že nastane kataklyzma společnosti jako ve filmu Equilibrium, anebo Matrix jen v trochu jiném vydání.
A my jež teď sdílíme naše společné myšlenky se staneme vyhnanci, odpojenými a nežádoucími, protože jsme prozřeli.I když je moje vize pesimistická, nevzdávám se a odpojuji další.Alespoň tak se cítim svobodněji a užitečně. Každý jiný otevřený boj bude potlačen, vzdor zahuben, slovo vymazáno, zlobivý člověk zlikvidován .Zbývá nám morální kodex křesťanů a mít víru.

241581

12.4.2011 12:57

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241581

ale že jsou ti warburgové a ročildi hloupí když jste rozkódoval jejich tajné plány na ovládnutí světa co? [velký smích]
ještě navíc chtějí ovládnout svět a na všechny kolem cení zuby a dokonce občas i kousnou to není moc inteligentní strategie
lidstvo totiž pomocí biče nezotročíte ani kdyste se rozkrájel [mrknutí jedním okem]

241583

12.4.2011 13:17

RE: 2021 ???

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 241583

> lidstvo totiž pomocí biče nezotročíte ani kdyste se rozkrájel

To je hluboká moudrost, pane Aristokrate. Díky za ni.

Ještě malá poznámka. Oslovujete nick GOODHOPE jako pána. Já jsem si dovolil zpracovat jeho příspěvky algoritmem typu SEMANOS (sémantickým analyzátorem). Ten vyhodnotil analyzovanou osobnost. Stanovil její denní sen takto:

"Jsem půvabná a mám krásné tělo. Jsem laskavá a pomáhám lidem. Lidé mě za to mají rádi. Všichni muži po mně touží. Všechny ženy si přejí být jako já."

Soudím, že byste měl změnit oslovení. GOODHOPE je s nejvyšší pravděpodobností dáma. [smích]

241587

12.4.2011 16:39

RE: 2021 ???

GOODHOPE 85.?.?.?

Reakce na 241587

óóóó...kéž by tomu tak bylo Vojto.pěkné, vskutku pěkné. SEMANOS je mi sympatický...Alespoň jednou jsem se na zvědavci fakt upřímně posmála, bo většinou je mi z toho co tu píšeme a čteme těžko. Nemyslím z toho jaké mají lidé postoje,ale z toho Matrixu kolem.
Pokud jde o rozkodování ročildovic klíče aristokrate, nebylo to tak těžké, ostatně asi nejsem jediná která ve snaze pochopit zvraty naší doby začala hledat důvody a příčiny...proto je tu zvědavec a jiné alternativní zdroje, které se snaží otevírat lidem oči a to je správné. Možná máte pravdu bičem lidstvo nezotročí, ale na nějakou dobu bude pod knutou ohýbat záda, než pravdu o nadvládě přijme, pak se asi osvobodí...cukr už nebude žádný, cukr máme teď v podobě úvěrů na dovolené a hypotéky, spoustu značkových krámů a možnost podnikat...až skončí sladká lízátka začnou lítat pravítka.

241616

12.4.2011 17:32

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241616

já mám spíš pocit že místo otevírání očí je otáčena hlava jiným směrem [mrknutí jedním okem]

241625

12.4.2011 19:04

RE: 2021 ???

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 241587

>> lidstvo totiž pomocí biče nezotročíte ani kdyste se
>rozkrájel

>To je hluboká moudrost, pane Aristokrate. Díky za ni.
------------
[chechtot] [chechtot] [chechtot] ...měl by sis to někam napsat, Vojto, abys to nezapomněl [velký smích]

Úspěšné pokusy s ovládáním myšlení i chování člověka byly provedeny již v sedmdesátých létech minulého století. Jedná se o pusobení radiofrekvenčních vln na neurony mozku a tímto si vytvoříš z normálně smýšlejícího dobráka, jako je geniální, moudrý a na propagandě nezávislý Aristokrat, buď poslušného beránka a nebo i zákeřeného vlka. Technologie dnešních dnů to jenom zdokonalily. Takže o metodě biče a cukru už není třeba hovořit. Ovečky se dobrovolně a rády seskupí sami do ohrádky a ještě si i ochotně za sebou zavřou vrátka (viz. facebook). V tomto bych viděl trochu cukru.


Jinak metoda záměrného vytváření pocitu strachu k ovládání společnosti funguje od nepaměti a taky dokonale, což bych považoval jako důvod činosti horlivého pana Křečka. Tímto jsem se nakonec vešel i do téma článku.

[smích]

241636

12.4.2011 19:21

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241636

pocit strachu funguje ale záleží na tom čím je strach způsoben
můžeš strašit represemi státního aparátu ale pak si z poddaných vychováš netečné přitakávače kteří vám na váš systém budou z vysoka kašlat a jednoho dne se vám to rozsype pod rukama
nebo můžeš strašit vnějším nepřítelem
to ale není použitelné v situaci jedné celosvětové vlády
no a techniky ovládání přes technologie můžou být známy ale to pořád není použitelné na všechny lidi
tím se dají vychovat jen hlídací psi
ještě je možnost strašit minulostí to ti ale vydrží zhruba jednu generaci až doroste nová která nemá z minulosti trauma budeš mít problémy
mně to vychází tak že strach a represe (tedy bič) není moc dobrá metoda nadvlády

241639

13.4.2011 0:15

RE: 2021 ???

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 241636

> Úspěšné pokusy s ovládáním myšlení i chování člověka byly provedeny již ...

A to si necháváte pro sebe, pane Mirdo? Tak zásadní věc? Proč ji neporadíte lidem, kteří mají za úkol ovlivnit myšlení a chování Ahmadínežáda, Cháveze, Kaddáfího, Kim Čong-ila, ... Ti hlupáci se s tím tolik trápí. Zbytečně vyhazují miliony. A ono je to zatím tak jednoduché. [chechtot]

Teď vážně. Téma STRACH, JAKO JEDEN Z NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH MOTIVŮ LIDSKÉHO JEDNÁNÍ je na disertaci. Máte pravdu. Jenže Peklo i s rohatým na lidi už nějak nezabírá. Terorismus také nic moc. Co s tím?

Neměli bychom zapomínat, že krom strachu se dá k ovládání lidí využít ještě jeden typ emocí. Jsou to ZÁŠŤ, ZÁVIST a NENÁVIST. Stejně jako strach mouhou být i tyto emoce iracionální. Ke strachu se lidé obvykle neradi přiznávají. Nenávist kupodivu nedokážou skrýt. Soudím, že největší tragédie lidstva byly způsobené tak, že byla v lidech cíleně vyvolána zášť, závist a nenávist. Francouzská revoluce, VŘSR, nacismus, kulturní revoluce, ...

241669

13.4.2011 11:51

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241669

"Peklo i s rohatým na lidi už nějak nezabírá. Terorismus také nic moc. Co s tím?"

ted je kurzu zakuklený žid a imperialistický strejda Sam [mrknutí jedním okem]

241713

13.4.2011 18:08

RE: 2021 ???

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 241669

>Neměli bychom zapomínat, že krom strachu se dá k ovládání lidí využít ještě jeden typ emocí. Jsou to ZÁŠŤ, ZÁVIST a NENÁVIST...
>Ke strachu se lidé obvykle neradi přiznávají.
-----------------
Všechno to, co jsi Vojto vyjmenoval (i ten strach), působí především podvědomě. A to je ta teorie "biče", jenomže v tomto případě skrytá. Můžeme si to ukázat na příkladu dnešní žurnalistiky. Mediální reportéři dostanou záměrně nadprůměrný plat a aby o své pohodlné živobytí nepřišli, budou psát jenom to, co se od nich očekává. Tomu říkám metoda udržení poslušnosti strachem (existenční strach o živobytí). A to máš všude, kam se podíváš, teď už téměř v globálním měřítku. Media, místo svého skutečného poslání, vytvářejí zdání zdánlivé spokojenosti. A to je zase ta metoda cukru. "Dejte jim hry, víno a chléb".

Samozřejmě nemalý vliv má propaganda a lidi se nechají obalamutit i strhnout k boji s větrnými mlýny a v podstatě proti svým vlastním zájmům. Nechci to zde rozvádět, neboť jsme s tím OT, ale jako příklad uvedu tebou vypíchnuté události:

>Soudím, že největší tragédie lidstva byly způsobené tak, že byla v lidech cíleně vyvolána zášť, závist a nenávist. Francouzská revoluce, VŘSR, nacismus, kulturní revoluce, ...
--------
Jistě, ale to bylo, jak jsi správně napsal, "cíleně vyvolané" s přislíbenou vidinou lepší budoucnosti. Zase - metoda cukru. Podobné žvásty nám cpal do chřtánů Havel při jeho prvním veřejném projevu: "Nebude se zdražovat, nezaměstnanost nebude, atd. a nebudeme jako ONI". Takže jak vidíš, i ta metoda cukru a biče stále existuje. Aristokrat to vidí (snad záměrně?) z velice úzké perspektivy a ty jsi mu naběhnul na vidle. [smích]

241735

13.4.2011 10:37

RE: 2021 ???

esw 109.?.?.?

Reakce na 241587

a mě zase vyšlo toto o tobě:

"Jsem půvabný a mám krásné tělo, především je nádherný můj obřezaný bonsaj. Jsem laskavý a pomáhám svým lidem. A oni zase mě za to mají rádi a pomáhají mi. Všichni muži po mně touží."

241703

12.4.2011 14:04

RE: 2021 ???

vymylimimozek 109.?.?.?

Reakce na 241583

Jakej bič, simvás? Dyť televize je sladká. A v lednu ve zprávách na Radiožurnálu pravili, že policie k vám do komůrky může bez soudního příkazu, stačí nějaké podezření.

241597

12.4.2011 15:42

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241597

sladký je cukr
to co popisujete je zotročení pomocí cukru
tedy na způsob "západních" zemí
ale když se zhorší materiální podmínky obyvatelstva tak vám nic jiného než bič nezbude

241611

12.4.2011 15:41

RE: 2021 ???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241583

Snažil jsem se Vám odpovědět, ale cenzor řádí jako vzteklý. Kam se na to hrabou novinky.cz.


Jakub

241609

12.4.2011 17:53

RE: 2021 ???

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 241609

Ano. Zneužíváte tento prostor k šíření svého náboženského přesvědčení. A navíc jste už překročil svých 10 příspěvků, na které máte měsíčně nárok.

241629

12.4.2011 20:00

RE: 2021 ???

Ladislav Kopecký 85.?.?.?

Reakce na 241629

Pokud vím, je v tomto státě náboženská svoboda. V "tomto prostoru" zákony tohoto státu neplatí? [bliji]

241644

12.4.2011 20:29

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241644

pane Kopecký je rozdíl mezi svobodou vyznání a tapetováním v diskuzích
výnatky z nového zákona si může každý přečíst pokud bude chtít

241648

12.4.2011 21:17

RE: 2021 ???

Ladislav Kopecký 85.?.?.?

Reakce na 241648

Mě by ten zcenzurovaný příspěvek docela zajímal. To nás pan Stwora považuje za blbce, kteří si sami nedokážou udělat názor? Zřejmě se domnívá, že nás musí chránit před zhoubným vlivem náboženské propagandy různých individuí, protože my hlupáci bychom zřejmě nemuseli tento podlý záměr prohlédnout a klerikálům bychom mohli sednout na lep. Jestli takhle uvažuje, měl by raději přemýšlet o tom, Zvědace zavřít (jak to udělal mnohokrát, když mu "sázka" nevyšla) a najít si normální práci, což by asi byl (v jeho věku) problém.

241653

12.4.2011 21:41

RE: 2021 ???

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 241653

>Mě by ten zcenzurovaný příspěvek docela zajímal. To nás
>pan Stwora považuje za blbce, kteří si sami nedokážou
>udělat názor?

Ne. Já jenom nechci, aby různí náboženští fanatikové zneužívali relativně slušnou čtenost tohoto serveru k šíření svých "pravd". Pokud vám chybí, co v cenzurovaném příspěvku bylo, klikněte si na jakýkoliv náboženský server a čtěte. Nebo si pusťte rádio Vatikán. Nebo si zajděte v neděli do kostela.

241658

14.4.2011 21:51

RE: 2021 ???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241658

Tak proč systematicky budujete kult mučedníka?


Jakub

241861

15.4.2011 20:19

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241861

Poslyšte vy dobrý katolíku, požádal jste mě, abych přeložil větu psanou v sanskritu. Přitom jste nejmenoval knihu ani autora. Když jsem vám popsal, jak rozsáhlá je literatura Vedánty, a poradil vám, kdo by vám mohl pomoci, reagoval jste větou: Nebudu se zabývat pohanskými šílenostmi. To vás dobrý katolíku zcela degraduje.

V komentářích k jednotlivým dílům Vedánty, se naopak dozvídáme, že Bible a Korán jsou svaté knihy, které plnily a plní svoje poslání. Zrovna jako Ježíš a Mohamed. Protože védští rišiové vidí na rozdíl od vás kousek dál.

Mimoto i vaše zhora uvedená větaTak proč systematicky budujete kult mučedníka?, ukazuje na vaší intelektuální ubohost. Nemáte ovládnuté své vlastní smysly a nesmyslně urážíte. Tímto dobrý katolíku se s vámi loučím.

241945

15.4.2011 20:58

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241945

"V komentářích k jednotlivým dílům Vedánty, se naopak dozvídáme, že Bible a Korán jsou svaté knihy, které plnily a plní svoje poslání"

no jo takže přesně jak jsem si myslel
bible už je okoukaná je třeba přejít na nový think-tank takže se začnou vytahovat moudré védy

vůbec nepochybuji o tom že knihy o kterých jste psal že zmizely z ruských klášterů za vlády petra I. tedy jeho údajného dvojníka a dalších romanovců jsou pečlivě uzamčeny ve vatikánských archivech a čekají na své "objevení" až přijde správný čas
ten pomalu ale jistě nastává

241947

16.4.2011 11:27

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241947

Aristokrate, nemějte obavy. Védy existovaly miliony let před výtiskem bible a dalších knih duchovní nauky. V písemné formě existují přes pět tisíc let. A budou existovat dál i v tom případě, že se tato civilizace zničí globální válkou. [smích]

241973

16.4.2011 11:54

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241973

ale mně nejde o védy
mně jde o jejich vykladače a interpretátory
vždyt když si vezmeme odkaz ježíše krista tak se to taky strašně hezky poslouchá ale pak se to všechno překroutí z pokory a střídmosti se stane sloužení panovníku "z vůle boží"
privilegovaní se zkorumpují možností kázat vodu a pít víno a máte totalitu jak vyšitou

241975

16.4.2011 12:27

RE: 2021 ???

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241975

Jen drobnost, která mě napadla při "pokoře a střídmosti". Ještě tam chybí nutné prožívání utrpení všeho druhu. [smích]
V jednom rozhovoru s Gibsonem se ptali, proč je film o JK plný krve a až sadistických scén. Odpověděl, že to tak ztvárnil na objednávku. [smích]

241977

16.4.2011 12:54

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241975

Aristokrate. Vaše filozofii a znalosti védské literatury jsou mizivé, prakticky žádné. A pletete výdobytky, krátkodobé radosti a bolesti falešného ega, do výkladu duchovní nauky Véd. Falešné ego se chová tak jak píšete. Víte existují dvě podlé bytosti. Had a podlý člověk. Potíž spočívá v tom,že zlá živá bytost se uklidní jen málokdy. Zatímco hada lze uklidnit mantrami nebo pomocí určité byliny. Zlého člověka však nelze uspokojit žádnými prostředky.

Takže Védy prakticky nejsou ani náboženstvím jak jej známe. Ukazují člověku cestu jak překonat tento hmotný oceán bez zbytečného utrpení. Jing a Jang, jsou vždy dvě strany mince. V hmotném světě, kde vládne tělesné pojetí života, jsou činnosti člověka zaměřeny špatným směrem a to je příčinou všech běd. Védy nás učí, jak tomuto utrpení předejít a vyvinout duchovní vědomí. No a materialisté k nimž vy patříte, tuto filozofii odmítají. Prakticky je proto nemožné, až na vyjímky, se s nimi solidně domluvit. Proto i já se vyhýbám těmto diskutérům.

241979

16.4.2011 13:20

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241979

moje znalosti védské literatury nejsou žádné nemám žádný důvod se jimi zabývat
proto taky píšu že mi nejde o védy jako takové ty at si učí koho chtějí co chtějí
mně jde o zneužitelnost jakékoli sebekrásnější myšlenky k zotročení lidí
bohužel jsou ale mezi námi lidi (pokrytci neboli farizejové) kteří se domnívají že když budou lidem nutit pod hrozbou trestu dobrou věc tak konají dobro
k těmto lidem patrně patříte i vy quido

241985

16.4.2011 16:26

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241985

Pokud se jedná o duchovní vývoj člověka, vždy se opírá o kvalitní literaturu a vedení. Je to podobné jako ve světské škole. Vaše reakce mě nepřekvapuje. Tak jako se před časem vyjádřil (myslím Stan), že Védy jsou fastasmagorie a akademik Vojta, že jsou bláboly, tak vy máte zato, že patřím k pokrytcům, a domnívám se, že když budu lidem nutit pod hrozbou trestu dobrou věc tak konám dobro. Připomíná mi to odpověď prezidenta Německa Mr.Bushovi:

V německé zpravodajské televizi NTV napadl Rau Bushovy výroky o božím poslání, které prý vede jeho počínání. Americký prezident podle Rua dospívá k "obrovskému nedorozumění",jestliže hovoří o boží misi, která ho pohání k válce.

No vidíte. Podobně i mezi námi dvěma se jedná o velké nedorozumění. Já opravdu nikoho k ničemu nenutím. Pouze tvrdím, že 1+1=2 Vidíte sám, že pokračování debaty mezi námi dvěma nemá smysl.

241995

17.4.2011 0:13

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241995

samozřejmě nemá smysl se dohadovat
mě prostě jen vadí že vy nejste schopen jakéhokoli konkrétního závěru pořád se jen odvoláváte na nějaké údajné pravdy který člověk věřit může ale taky nemusí
proč nenapíšete jak by takový lepší svět měl konkrétně vypadat?
já vím že to v čem žijeme stojí za starou belu ale bojím se že to co navrhujete má velký potenciál být ještě daleko horší tak proč mě prostě nepřesvědčíte že se mýlím? přestante tady teoretizovat o dobru a o duchovním životě a napište nějaké kokrétní závěry jak by to v realitě mělo vypadat
a nerozdělujte lidi na dobré a zlé na to jste tady příliš malým pánem [mrknutí jedním okem]

242018

17.4.2011 8:07

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242018

Pane aristokrat,

dnes nikdo neví jaký je cíl života, a proto všechny naděje hloupých lidí tohoto věku, kteří chtějí dosáhnout štestí, končí zklamáním.

Lidé usilují o štestí v hmotném světě a shánějí se po všemožných hmotných věcech, ale jejich plány zůstanou vždy nesplněny. Ve světové historii již bylo mnoho vůdců, kteří tvrdě pracovali, ale zemřeli, aniž se dočkali výsledku. Ani přes veškeré snahy se jim nepodařilo dosáhnout toho, co zamýšleli. Napoleon, Hitler, Ghándhí, Nehru,Sadám Husajn, a současné figury politického světa.

Já neteoretizuji. Tvrdím ale, že na všechny otázky života, odpovídá duchovní nauka Vedánty. Zkuste začít tuto literaturu studovat, a pokud vytrváte,začnete být svobodnější a štastnější.

242036

17.4.2011 9:54

RE: 2021 ???

Saša sasa (zavináč) mts (tečka) net 74.?.?.?

Reakce na 242036

Pane Quido2,
všechny knihy podobného obsahu jsou únikem od skutečnosti, je to záliba ve čtení „ušlechtilých“ frází. Zdánlivě jste v jiném světě, můžete to nazývat "filozofií", ač je to v zásadě víra. Směs morality s abstraktním Bohem. V jádru je to duševní onanie. Cíl života s výjimkou jisté smrti nenajdete. Chápu Vaši potřebu „hledání“ a pokud Vás hledání uspokojí, opravdu je to fajn. Ovšem člověk může být čestným, morálním a žít šťastně i bez tohoto „cíle“. Zde se většinou snažíme o politickou diskuzi a Vaše „cítění“ není žádané. Výstižně to vyjadřuje Pan Tom. Pan Aristokrat si plete ateisty s fanatiky, ač ti připouští, že nevíme vše a nikdy vědět nebudeme.

242043

17.4.2011 11:26

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242043

V jádru je to duševní onanie

Já mám ovšem osobní zkušenosti a prožitky, které mě zcela jednoznačně přesvědčují, že je to právě naopak. Kdo se vznáší ve světě ušlechtilých frází jsou světští spisovatelé a umělci. Prostý člověk také nemá na to, aby vyvrátil nesmysly materialistické vědy. Třeba Darwinizmus, nebo freudizmus. Na druhé straně, což si můžete ověřit, existují naprosto přesné astronomické výpočty staré přes pět tisíc let a ještě mnohem starší, které potvrdila až moderní astronomií 20.století. Zrovna tak nemá moderní věda odpověď na otázku, jak mohli Májové sestavit tak dokonalý kalendář. Kde, nebo odkud, se tedy tisíce let před 20.stoletím tyto udivující vědomosti v těchto společenstvích vzaly?

Nebo třeba toto:Most people belive that Adam was the first man created,but that is not correct. Read Genesis 4,16 and 17, that shows Cain going forth intu the land of Moab, and buing a wife.

Jestliže Adam byl prvním stvořeným mužem, jak si tedy mohl jeho bratr Kain koupit ženu? To je jeden z mnoha příkladů zásahu do textu původní bible.

Zhoda mezi buddhizmem a křesťanstvím je zřejmá, viz Nag-Hammádi Codex I,II. Původní náboženství, tedy Kristovo, bylo zničeno konspirativní válkou mezi Židy a křesťany.

Zde se nejedná o mé cítění. Píšete, že se většinou snažíte o politickou diskusi. Z této diskuse není možné vyloučit náboženství. Proto je tak důležité mít v této věci jasno. A já reaguje pouze na nejapná tvrzení nebo dotazy. V případě dobrého katolíka pak na zákeřný útok na Stworu.

Když si prostudujete dílo generála Alberta Pikea, tak seznáte, že přehlédnou náboženství v politice nejde. Albert Pike zednáž a velmistr, vypracoval v letech 1859 až 1871 plán k dosažení světovlády. Zde je specifikace: komunizmus, fašizmus a náboženské války.

242047

17.4.2011 14:55

RE: 2021 ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 242047

oprava:
Jestliže Adam byl prvním stvořeným mužem,jak si tedy mohl jeho syn Kain koupit ženu?

242059

17.4.2011 19:28

RE: 2021 ???

Saša 74.?.?.?

Reakce na 242047

>Z této diskuse není možné vyloučit náboženství.

Pokud náboženství nevyloučíme, tak se budeme jen hádat o racionalitě nebo iracionalitě různých myšlenkových směrů. Budeme bezvýsledně pátrat, kdo vlastně napsal nebo první vyprávěl jednu nebo druhou svatou knihu, kdo ji přetvořil a zpotvořil. Prostě boj jedné propagandy (můžete zaměnit za ideologii) proti druhé. Budeme se snažit jen jeden druhého překřičet. Tak nelze vést debatu. Vím, že to myslíte dobře a jste v zásadě dobrý člověk. Všeho se smíte dotknout, ale nelze z toho vycházet.

242083

17.4.2011 12:48

RE: 2021 ???

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 242036

Dodávam k vedanátom, obsahujú pravdu ale aj ukazujú cestu ku pravde za pravdou. Žiť v pravde to prináša skutočné šťastie, hoci na ňu súčasný človek musí vznikať a kto ju odmietne zničí sa sám.

Druhá vec je že súčasná doba prikladá symbolom väčšiu váhu ako ich významu.

Použijem príklad o peniazoch a o bohatstve:

Symbolom bohatstva sú peniaze, dobre platené miesto, vila, športiak atď. Tým pádom takmer každý človek naháňa za týmito symbolmi, netreba ísť ďaleko pre dôkaz, stačí objektívne vyhodnotiť svoje (svojho okolia) správanie a názory okolo peňazí a bohatstva.

Skutočnosť je taká že viac peňazí, vila, športiak atď neurobí nikoho bohatým, lebo zväčša také veci sa kupujú na dlh, ale vedomosti ako narábať a získavať viac peňazí urobí človeka bohatým.
Skutočne bohatý človek nemusí pracovať (alebo inak vynakladať námahu) pre peniaze, jedlo, príbytok atď. lebo ju má zabezpečené, buď sa o to postaral sám alebo o to postarali rodičia. Inak povedané nemusí behať v šliapacom kole kvôli zabezpečeniu svojich základných/iných potrieb.

Pozor netvrdím že podporujem komunizmus, či ničnerobenie (cigánov) ale to že každý zdravý človek má na to právo aby si zabezpečil svoje základné potreby legálnym a etickým spôsobom.
Zabezpečiť vymáhateľnosť týchto práv je úloha štátu, úlohou štátu je aj to aby sa postaral o tých ktorý sa o seba nemôžu postarať kvôli starobe, chorobe alebo z iných zdravotných príčin. Bohužiaľ deje sa práve opak toho.

242049

17.4.2011 15:19

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242049

Žít v pravdě

to by mělo být motem. [smích]

242060

17.4.2011 15:42

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242060

ano a ted ještě tu pravdu najít že?
s tím že by si člověk měl být jist že není obětí žádné manipulace

242065

17.4.2011 17:39

RE: 2021 ???

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 242065

>ano a ted ještě tu pravdu najít že?
>s tím že by si člověk měl být jist že není obětí
>žádné manipulace

Obrazne povedané tak o čo sa potkýna spoločnosť a občas aj ryje nosom (občas aj ľudia o ňu potknú a ryjú v ňom nosom a nie je to zem) a nie je to ukotvené v trestnom zákonníku?

Pane to je TÁ PRAVDA ktorá ide Vám vybiť oči a idete ju hľadať za horami a dolami, pričom ju máte pred NOSOM len ju neberiete na vedomie. [cool]

Pán Quido, podľa mňa vedanáty obsahujú pravdu aj návod ako zmeniť vedomie na to aby sme uvideli pravdu, ako prehodnotiť svoje postoje na to aby sme ju uvideli a brali na vedomie.

242077

17.4.2011 12:51

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242036

1)nerozdělujte lidi na hloupé a chytré to už jsem vám psal jste pouhý pozemský červ jako všichni ostatní a nemáte právo se nad ně vyvyšovat
a 2) za jste mi nic neodpověděl odvoláváte se na jakési duchovní nauky které jste si někde přečetl co vám mám na to říct? já vám prostě nevěřím v mých očích jste obyčejný šarlatán sorry [mrknutí jedním okem]

242050

17.4.2011 15:46

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242050

Aristokrate, myslel jsem, že jste moudřejší. Já nerozděluji lidi na dobré a chytré. Toto rozdělení, že je někdo inteligentnější, schopnější, mravnější a úspěšnější než druhý, odpovídá karmickému zákonu a je způsobeno vyšší mocí, ve kterou vy nevěříte. Přesto je to nepopíratelný fakt. Já s tím nemám nic společného.

Dlouho jsem se vyhýbal diskusi s vámi, a můj odhad byl správný. Diskuse s vámi je totiž nemožná. A podobný názor na vás mají i jiní diskutující. Takže sbohem milý aristokrate, já s vámi definitivně končím.

242066

17.4.2011 15:57

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242066

jak jste přišel na to že nevěřím ve vyšší moc?
"je to nepopiratelný fakt" to zní vcelku totalitaristicky
i když je fakt že bychom se na tom byli bývali mohli shodnout
váš problém je že nediskutujete diskuze je výměna názorů nikoliv recitace cizích myšlenek a kdo nesouhlasí tak ty myšlenky patrně nepochopil protože jsou bezpochyby "nepopiratelná fakta"
já osobně znám jeden jediný nepopiratelný fakt a tím je v zákoně kodifikovaný holocaust tímto směrem bych se rozhodně vydávat nechtěl to snad chápete

já jsem po vás chtěl pouze popsat vaši osobní představu o tom jak by měl vypadat svět který by byl lepší než ten momentální
přeci když něco kritizujete měl byste mít alespon mlhavou představu jak to změnit vy jste mi neodepsal nic a ještě máte tu drzost tvrdit že diskuze se mnou je nemožná

242067

16.4.2011 22:09

RE: 2021 ???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241945

" Tímto dobrý katolíku se s vámi loučím."

Nemusel jste si dávat práci, ani jste mě koneckonců nevítal [velký smích] Ani Vám můj příspěvek nebyl určen. Jaká to vztahovačnost. (důsledek kryptoreligiózních citů?)


"Nemáte ovládnuté své vlastní smysly a nesmyslně urážíte."

Vy jste evidentně svoje smysly také neovládnul [chechtot]

Smysl to má. Jako Kristus není žádný člověk ani bůh. Od posouzení toho, kdo je svatým a kdo ne, má Vatikán svoje odborníky, náležitě vzdělané v různých odvětvích teologie. A pohané blouznící názvy archaických z hlediska pravé víry neplatných textů inspirovaných satanskými bytosmi to rozhodně nejsou.(chyba, že jsem se vůbec dal známým k hledání překladu tamté pasáže zlákat, tfuj).
K tomu je třeba kvalifikace a erudice. Mučedníkem se platně člověk může stát jen při obraně víry v Krista.
Jako osobní strážce se nesnažte, chtělo by to nějaký argument.


"V komentářích k jednotlivým dílům Vedánty, se naopak dozvídáme, že Bible a Korán jsou svaté knihy, které plnily a plní svoje poslání. Zrovna jako Ježíš a Mohamed. Protože védští rišiové vidí na rozdíl od vás kousek dál."

To mi nedělejte, álem se pode mnou zbortila židle. [chechtot]
Za ten humor palec nahoru [smích]

Měl byste následovat příkladu člověka, jehož jméno nosíte.
Sv. Quido - pocházel z chudé rodiny
- vynikal skutky milosrdné lásky k chudým
- vykonal pouť do Říma a do Svaté země
Takto duchovně znamenitých lidí je však dnes, v době sionistů, zednářů a pohanů, bohužel málo...[zmaten]


Jakub

242013

17.4.2011 8:46

RE: 2021 ???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242013

Tedy ještě jednou a naposled.

Zásady náboženství nestojí na nějakých dogmatech nebo lidmi vymyšlených formulích, ale stojí na čtyřech hlavních usměrňujících pravidlech: odříkání,čistotě,milostivosti a pravdivosti.

Všechny lidi je třeba učit dodržovat tyto zásady už od dětství.

Také vaše rádoby ironie ve vztahu k védské nauce, ukazuje na vaši intelektuální omezenost. Védy obsahují usměrňující pravidla poznání, které se vztahují na nauky sociální, politické, náboženské, hospodářské, vojenské, lékařské, chemické, fyzikální a metafyzické, jakožto vše, co je nutné k uchování těla a duše pohromadě. Nejdůležitější je však jejich nauka o duchovní realizaci.

Mimoto dobrý katolíku si prostudujte Malá biblická konkordance zpracoval Joseff Štifter (1953) Co je tam překonaných tvrzení a důkazů.

Dále dobrý katolíku si představte, že mimo vás se biblí zabývali a zabývají i jiní lidé, kteří analýzovali to, co bylo do bible vloženo dodatečně omezenými lidmi. Viz:Evangelium "neznámého" boha. Jan Kozák (1994) nebo několika svazkové dílo O bibli a jejím učení od jiřího Vacka. A pokud jste opravdu katolík, tak toto studium vám bude k prospěchu.

A co jste sem přinesl osobně vy, dobrý katolíku? Útoky, rozdmíchávání vášní,a mnoho rad co bychom podle vás měli dělat. Věřte mi, že vy jste ten poslední, komu bych naslouchal.

242037

17.4.2011 13:00

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242037

zásady náboženství stojí na dogmatech
víra v boha na nich stát nemusí lépe je když nestojí
ale taková víra v boha se nedá využít k ovládání "mas" a tak není žádoucí aby byla tolerována

"odříkání,čistotě,milostivosti a pravdivosti"
to jsou krásná hesla kdo by mohl být proti nim že? ale například to první když budete nutit lidem odříkání vyvoláte touhu po opaku
otázka zní proč vyvolávat touhu po opaku? nebylo by lepší nechat lidi at si na to přijdou sami?
na to ale musíte lidem věřit že jsou toho schopni
další otázka zní věříte lidem nebo je považujete za hloupou lůzu které je třeba neustále radit jak má žít?

dobro je taky skvělá věc ale bohužel v jeho jménu se v historii stalo nejvíc zla

jakub je bud provokatér "opačnák" a nebo bere křestanství přesně tak jaké křestanství je prostě jako ideologii ovládání mas
prostě nemá klapky na očích a nic si nenalhává jako vy
vidí realitu a a fandí těm svým

242051

17.4.2011 17:09

RE: 2021 ???

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242051

>"odříkání, čistotě, milostivosti a pravdivosti"
>to jsou krásná hesla kdo by mohl být proti nim že? ale například to první když budete nutit lidem odříkání vyvoláte touhu po opaku
------
Začínám chápat, proč jsi s ostatními čtenáři často v neustálém rozporu, aristokrate. Ty totiž nečteš pořádně. Nejen že píšeš jako lempl, ale i ve čtení pokulháváš. Quido napsal:

"Všechny lidi je třeba učit dodržovat tyto zásady už od dětství".
Vidíš ten rozdíl? Od dětství. Tedy učit malé děti. Chápeš?
Měl bys poslechnout quida a prostudovat si ty Vedáty. Spadne ti brada.

242072

17.4.2011 17:12

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242072

jenže já jsem v rozporu spíš právě s tím "učit"
nejsem přesvědčen že je někdo kdo má právo něco takového někoho učit
jsem stoupenec toho že si každý musí k té pravdě přijít sám bez postrkování

242074

17.4.2011 18:01

RE: 2021 ???

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 242074

>jenže já jsem v rozporu spíš právě s tím "učit"
>nejsem přesvědčen že je někdo kdo má právo něco takového
>někoho učit

>jsem stoupenec toho že si každý musí k té pravdě přijít
>sám bez postrkování


Deti osvojujú správanie svojich rodičov preto treba ísť im príkladom.
Druhá vec je že deti ihneď odhalia rozpor medzi činmi a slovami.

Takže ono to príde samo. [cool]

242079

17.4.2011 20:02

RE: 2021 ???

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242079

>Deti osvojujú správanie svojich rodičov preto treba ísť im príkladom...Takže ono to príde samo. [cool]
-----
Dobře upřesněno. Přesně tohle jsem měl na mysli. Snad se teď konečně aristokratovi rozbřeskne pod čepicí?
Potíž je v tom, že tady málokdo dá druhému za pravdu. Málokdo tady v diskuzi napíše, "jo, tak to asi bude, díky, změnil jsem názor". Tohle rozhodně nemůžeme od aristokrata očekávat. Mohu se však mýlit.

242084

18.4.2011 12:28

RE: 2021 ???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 242037

Snažil jsem se Vám odpovědět, v duchu, v jakém jste psal vy mě, nevážený pohane, ale pastýř-mučedník si svoje ovce hlídá, a opět cenzuroval.

Je s podivem, až do jaké míry uplatňuje praktiku dvojího metru, přičemž se mu na titulní stránce povaluje (ne neupsal jsem se, povaluje, protože je zde znehodnocen) tento citát:

"Můžete mě spoutat, můžete mě mučit, můžete i zničit toto mé tělo. Nikdy se vám nepodaří uvěznit moje myšlenky."

Je to paradox, zbabělost, vypočítavost? Člověk který se chce pro svoji pravdu nechat vláčet, není ochoten jinou pravdu strpět ani na vlastním webu? Stala se cenzura druhem argumentu? Je mlčení a intenzivní mazání odpovědí?

Zdá se, že ano. A tak se tedy ten, který zdrhl před bolševiky, stal svým jednáním jedním z nich. (kádrování na základě společenského původu, vyslovených myšlenek, a dalších hledisek).
Náboženství odmítá, a přitom svoje buduje. Věřících má jak vidno dost, vy jste Quido exemplárním příkladem. S kritickým myšlením to nemá co dělat. (Stádovitost vyžaduje jiné parametry)

Já jsem si svoji cestu zvolil:
Kdokoli by si totiž chtěl zachránit duši, ztratí ji, ale kdokoli by ztratil svou duši pro mě, ten ji nalezne. (Matouš 16:25)

Jakub

242124

19.4.2011 21:00

RE: 2021 ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 242124

Když pak Walter přišel do končin země české, zeptal se svých učedníků: "Za koho mne, syna horníka, mají lidé?"
A oni řekli: "Někteří za bojovníka za svobodu slova, jiní za bojovníka za práva zvířat a jiní za tatíčka Masaryka nebo za jednoho z obrozenců."
On jim řekl: "A za koho mne máte vy?"
Quido mu odpověděl: "Ty jsi Mesiáš, syn živého Boha!"
Walter mu tedy řekl: "Blaze tobě, Quido, protože toto ti nezjevila tvoje naivní povaha ani nevzdělanost, ale můj Otec, který je v nebesích.
A já ti říkám, že ty jsi Quido a na té skále postavím svůj kult a síly sionistů ji nepřemohou.
Dám ti kódy od Zvědavce, a cokoli napostuješ v Čechách, bude přidáno na serveru v USA, a cokoli odebereš v Čechách, bude odebráno v USA."
Tehdy své učedníky přísně napomenul, aby nikomu neříkali, že On, Editor, je Mesiáš.
Od té doby začal Walter oznamovat svým učedníkům, že musí jít do Prahy a mnoho vytrpět od novinářů, od LPA a od zákoníků, být uvězněn a za tři roky se vrátit.
Tehdy ho Quido vzal stranou a začal ho kárat slovy: "Bůh tě chraň, Editore, to se ti nikdy nestane!"
On se ale odvrátil a řekl Quidovi: "Jdi od mě, sionisto, svádíš mě, protože nemyslíš na Boží věci, ale na lidské!"
Potom Walter řekl svým učedníkům: "Chce-li někdo přijít za mnou, ať se zřekne sám sebe, vezme svůj komp a následuje mě.
Kdokoli by si totiž chtěl zachránit zdravou mysl, ztratí ji, ale kdokoli by ztratil svou zdravou mysl pro mě, ten ji nalezne.

podle Waltera ben Avrahama

242244

13.4.2011 2:38

RE: 2021 ???

Tom 24.?.?.?

Reakce na 241644

>Pokud vím, je v tomto státě náboženská svoboda. V "tomto prostoru" zákony tohoto státu neplatí?

Náboženská svoboda spočívá ve svobodném poslání nábožného fanatika do prdele, a to bez následného upálení "svatou inkvizicí".

241673

16.4.2011 13:04

RE: 2021 ???

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 241673

Vztahuje se to i na ateisty, když tvrdí jaký je všechno kromě toho jejich pohledu na věc ....? [mrknutí jedním okem]

241981

16.4.2011 13:22

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241981

vztahuje se to na všechny náboženské fanatiky a tedy i na ateisty

241986

13.4.2011 10:09

RE: 2021 ???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241644

Člověk, který se na jedné straně dovolává svobody slova, a na druhé straně je potlačuje (určujíc, co je OK a co už ne) uplatňuje politiku dvojího metru. Tu samou, nad kterou dlouhodobě brečí.

Nedivte se tedy pane Kopecký.


Jakub, I.H.S.V.

241699

13.4.2011 10:13

RE: 2021 ???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241629

Ještěže jsou tu mimo mě další dobří katolíci. To ve mě budí naději, že hlas evangelia nebude umlčen. O mě nejde.


Jakub

241700

13.4.2011 18:31

RE: 2021 ???

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 241700

>To ve mě budí naději, že hlas evangelia nebude umlčen. O mě nejde.
-------
Jakube, ani nevíš, jak moc s tebou souhlasím? Sám jsem proti cenzůře, ale naštěstí tady máme pravidla diskuze. Až tady bude článek "Tisíce interpretací svaté bible", tak se můžeš vyřádit. Tento článek je o "křečcích", tak se nediv, že ti ty náboženské citáty neprošly. Vyplivni tedy tu pilulku hořkosti a budeš se muset holt přizpůsobit. Jak by se ti líbilo, kdyby sem někdo do jakékoli diskuze soustavně cpal recepty na "bramborové placky se škvarkama"? [velký smích]

241737

12.4.2011 19:16

RE: 2021 ???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241609

jestli to nebude tím že tady kopírujete ty evangelijní "moudra"
kdybyste psal co si myslíte vlastními slovy nikdo by proti tomu nemohl nic mít

241637

13.4.2011 10:01

RE: 2021 ???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241637

Budete se asi divit, ale žádný citát ze slov evangelií, jsem Vám v tom příspěvku nepsal. Toliko, abyste věděl, jak se věci mají.

Mimoto, píšu, to co si myslím. Dokonce jste se mnou v něčem i souhlasil, jakkoliv odoláváte hlasu volajícího na poušti.


Jakub

241698

14.4.2011 4:44

RE: 2021 ???

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 241698

Nekde jsem tu uz psal ze jsem v kostele vo msi poslal do certovi prdele naseho farare i s tim vlasatym hippanem z krize protoze tez vyjadruju to co si myslim. Byli tenkrat v kostele takovi jako Vy a tak kdyz me chteli za muj cin zacit plisnit jsem je poslal do prdele za fararem taky a abych je co nejvic nasral jsem jim jeste ten vecir nachcal do sveceny vody .......

241777

14.4.2011 21:52

RE: 2021 ???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241777

Což ale svědčí o Vás, ne o nich.

Jakub

241862

13.4.2011 8:31

Ako sa to robí

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 241583

...a ako sa zotročuje ľudstvo.

http://www.youtube.com/watch?v=pHqc-YgbsVg&feature%20=related

241687

12.4.2011 13:31

RE: 2021 ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 241581

A na cestě k "pravdě a láscse", a nebo také humanitární humanitě lidstva "Každý jiný otevřený boj bude potlačen, vzdor zahuben, slovo vymazáno, zlobivý člověk zlikvidován"...
a k tomu nám jako doposud dopamáhej "morální kodex křesťanů a mít víru" (tu jejich)...

BN

241589

12.4.2011 19:43

Chudak Matejka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

chudacek maly Matej, ten ma vzdycky takove starosti, az mu je nekteri i veri.Copak asi muze ocekavat od demokraturni spolecnosti, ktera tresta vezenim i popirani male statisticke odchylky od uzakoneneho sestimilionoveho prumeru?Soudruh Krecek si alespon na nic nehraje.

241641

13.4.2011 12:42

RE: Chudak Matejka

Olas 78.?.?.?

Reakce na 241641

Možná milý anonyme by bylo vhodné nenálepkovat člověka s jiným názorem tím uboze verbálně populárním ... soudruh, komouš, socan, atd.používaným k dehonestaci člověka s jehož nárory právě nesouhlasíme. Možná by pro dnešní vládní kabaret platilo upravené předchozí "Prospěcháři všech zemí spojte se".

Je pro mě doposud nezodpovězenou otázkou, proč lidé s určitým nedostatkem vlastní etické kultury verbálního projevu používají dnes "módní" označování. Jak říká prof. Bělohradský - chybí nám naslouchat.

Nenutím Vás, ale zkuste se nad tím zamyslet zamyslet. I na vás slunce svítí. Přeji příjemný den.

241721

13.4.2011 23:00

RE: Chudak Matejka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 241721

Co to melete?Krecek je smyslenim komous.A Matejka, sionisticky poskok hrajici si na zastance svobody, patri do stejne sorty.Vy si asi myslite, ze nekdy hajil a bude hajit pravo na svobodu projevu pana Stwory, ne?Strcte si svoje "uprimne minene" rady do prdele.

241750

14.4.2011 18:19

RE: Chudak Matejka

Olas 78.?.?.?

Reakce na 241750

Potěšil jste mě, jsem rád že jsem se ve Vás nemýlil. Zase přidělujete - komouše, sionistické poskoky, ale jaksi jste zapomněl na sebe. Mám z Vaší reakce dojem, že pro Vás se nejlépe hodí ŽUMPA jako označení vyplývající z Vaši ubohé verbální i duševní akrobacie.

Jste dokladem toho, že s HUMUSBOYS vašeho typu se nedá diskutovat.

241837

14.4.2011 21:40

RE: Chudak Matejka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 241837

Tak proc nejdete slusne diskutovat jinam, za svymi?Stanislav Krecek byl poslancem CNR uz za komunistu od roku 1986, takovym se rikalo kolaboranti.A Matejka je xenofobni sionista, o tom neni pochyb.

241857

14.4.2011 18:18

Pravý význam sčítání?

Andrew Siddur 62.?.?.?

V médiích byl ponechán stejný prostor pro názory pro a proti sčítání (přičemž se mi zdálo, že názorů proti bylo snad ještě více).

Podle mne šlo tedy o pokus, který měl vyjevit chování občana, pokud je mu nabídnuta možnost rovnocenných voleb – čili 1.) vyplnit+odevzdat a 2.) neodevzdat či vyplnit nesmyslně.

Ukáže se tedy přinejmenším, kolik občanů je spokojených a loajálních státu.

U všech ostatních, kteří úřední cár neodevzdali nebo z něj měli srandu, si pak statistici i přidružená státní mašinérie udělá černý puntík, a bude dumat nad tím, co těm „nespokojencům“ chybí, jaké mají problémy, a jestli věří v přistání člověka na Měsíci.

Sofistikovanými metodami jistě půjde, do příštího sčítání, docílit vyšší spokojenosti, bezproblémovosti a více věřících (nejen) na procházku po Měsíci.

241836

Tuto stránku navštívilo 5 562