Diskuze k článku

Vivat Disent!

Příspěvků 66

19.2.2011 4:17

Hezké a vzletné je to, ale

vymylimimozek 109.?.?.?

když ta demokracie je contradictio in adjecto jako prase. Nebo mi tu někdo připomene věk, kdy lid vlád sobě sám? Furt čtu, ale tohohle jsem se nedočetla. Otázka termínů prostě.

238286

19.2.2011 22:56

Skutečnou demokracií může být jen anarchie

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238286

...pokud se nezvrhne v nějakou jinou -kracii. Protože tam si všichni vládnou - sami sobě.

Jinak záleží, co ten "demos" v té demokracii znamená. Pratchett o antické demokracii poznamenal něco jako, že tam "vládl" každý, pokud zrovna náhodou nebyl cizinec, chudý, mladistvý, otrok nebo žena [smích] Problém podle mě není ani tak v tom, kdo vládne, ale že vůbec někdo vládne.

238336

19.2.2011 5:18

Jsem o tom presvedcen davno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

a Egypt me v tom znovu ujistil:
Davy (nenasilnicke) v ulicich jsou hybatelem. Nechapu, proc uz v ceskych ulicich nejsou.

238289

19.2.2011 6:52

RE: Jsem o tom presvedcen davno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 238289

"Kdyz nenasilne davy hybaji ulicemi "signalizuje, ze neco musi byt chybne, davy v ulicich po 30 letech tlaku musi byt vzdy trochu nasilne , specialne kdyz uz bylo 300 mrtvych nemyslite ??, neco chybi na obrazku??

238292

19.2.2011 7:19

RE: Jsem o tom presvedcen davno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238292

>"Kdyz nenasilne davy hybaji ulicemi "signalizuje, ze neco musi
>byt chybne, davy v ulicich po 30 letech tlaku musi byt vzdy
>trochu nasilne , specialne kdyz uz bylo 300 mrtvych nemyslite
>??, neco chybi na obrazku??
Problemem tech tri stovek mrtvych v Egypte je vsak to, ze..., videl jste, jak policejni auta najizdela do davu protestujicich? Ja tu nenasilnost podtrhl proto, aby nenasilne byly ty davy protestujicich a nenechali se ani vyprovokovat k nejake eventualni nasilne pomste.
Jiste vzpominate na "herce" mrtveho v roce 1989... Provokateri pri protestech mohou prekvapit kdovijakymi triky.

238294

20.2.2011 0:56

RE: Jsem o tom presvedcen davno

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 238289

hybatelne davy jsou dnes videt a citit v mnoha zemich. Je to proto ze Pravda jako takova zacina byt neuznavana a odstrkovana do pozadi vladnoucimi tridami.Je to logicke co ti gauneri delaji , jejich hrabivost a nanasytnost je odporna a musi byt znicena do zakladu a ty hybatelne davy maji kapacitu tak ucinit

238339

20.2.2011 5:46

RE: Jsem o tom presvedcen davno

IVANFOJT 64.?.?.?

Reakce na 238339

Ja jsem jen zmateny z toho ze jsem nekde cetl , ze pred demonstracemi premluvili policii aby jim dali zbrane (( aby jim pujcili zbrane na udrzbu??) ktere jim zamkli do vezeni(nedobytnych) a pak ti chudaci maly mohli najizdet do lidi pouze auty nemajice bouchacky. A tak to zapada do kategorie "ceska velvetova revoluce". Ale ja jsem jim vdecen!!! ( tem co se snazi predelat arabske systemy!!!) na demokracie, neb renesance Islam je asi zcela !! nutna , a predelat Islam na mene agresivni system a dat jim moznost se rozvinout. Jinak by t muselo spatne skoncit a oni to vedi. A tak nebudme najivni a snazme se chapat skutecnost.

238344

23.2.2011 12:19

RE: Jsem o tom presvedcen davno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 238344

Islam je podle islamistů samých neagresivní a nejspíš mají pravdu. Vždyť všechny světové agrese počali ti, kteří vyšli z agresivního Mojžíšova židovství, tedy křesťané a to už hezkých pár tisíc let. To by zvedlo ze židle i toho vše milujícího Stvořitele, který se na nás už od samého začátku nemůže ani podívat, jak mu lezem za tu neposlušnost krkem a tak hodil Zemi i s námi na krk Satanovi pravíce mu, že co si s námi nadrobil, ať si taky s námi vyžere až do samého konce všech věcí. No a Satan je Satan, tak s námi dělá co může a možná i to co nemůže, jenže je mu to platné jako tomu mrtvému zimník. Tím hryznutím do jablka se lidem otevřeli oči k poznání dobrého i zlého a "tu máš čerte kropáč", je to jako otevřít Pandořinu skříňku. Taky ji už nikdo nezavře dokud nebude prázdná. No a tak bude zase dobře na Zemi, až my na ní nebudem... Jak prosté. [cool]

238501

19.2.2011 5:56

Problem lezi v tom a v tom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Problem lezi v tom, ze by mel prumerny clovek byt schopen pochopit zakladni zivotni otazky , ktere lezi pred nami. A taky by mel pochopit jasne odpovedi. Ale v systemu kde 1000 spickovych vedcu tvrdi ze bude SKLENIKOVY TEPLOTNI EFEKT ktery nas usmazi za 50 let, a 1125 spickovych vedcu tvrdi , ze to je uplny nesmysl je velice tezke. K tomu mozno dodat , ze se clovek dovi za nekolik mesicu , ze 999 spickovch vedcu byla zapalcena aby vydala ??svedectvi NEspravnym smerem. Jak prumerny clovek tvrde pracujici 8 hodin denne se dvema detma muze vedet co je pravda,
neb pravda je prepychem, kdyz diky systemu z jeho hlediska je pravda umele a absolutne zamlzeny pojem, coz je lidska tragedie.
A to clovek se ani nepta , proc jsou zakladni terminy zamlzovany ci kodovany do novych neznamych terminu, proc napriklad Einsteinuv pojem eter byl prejmenovan v dnesni dobe jestli se nepletu na sedou hmotu. To mne vede k zaveru, ze je mozne byt pouze jazykovym Disentem, neb kdyz se meni slova a pojmy , veci a pojmy vznikaji a zanikaji v umelem denim chaosu a co clovek nevidi toho srdce neboli. A jak pan Orwell napsal, kdo kontroluje jazyk a slova , kontroluje nas svet a je oazka, jak tento svet obranit od slovniho zamlzovani a manipulace, kde jakekoliv jasne mysleni je na urovni lodi na mori bez KOMPASU.

238290

19.2.2011 13:34

RE: Problem lezi v tom a v tom

ewq 109.?.?.?

Reakce na 238290

Éter naprosto není Einsteinův pojem. Zmizne někdy ten sionisty vyfedrovaný židovský plagiátor "z povědomí lidstva" jakožto NEJvětší vědec a génius všech dob?

238306

19.2.2011 22:35

RE: Problem lezi v tom a v tom

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238306

Éter opravdu nebyl Einsteinův pojem. Už "před Einsteinem" byl koncept éteru (nehybné médium pro pohyb elektromagnetických vln) experimentálně vyvrácen (zjistilo se, že rychlost světla vůči Zemi je stejná ať letí proti směru otáčení Země nebo po směru). Einstein tento zdánlivý paradox vysvětlil svou tzv. teorií relativity. Kromě toho stál i u zrodu kvantové fyziky, takže označení za jednoho z největších fyziků, potažmo géniů je zcela na místě.
BTW. Pokud vím, tak Einstein byl kritikem Izraelského režimu. (např. http://www.rense.com/general59/ein.htm)

A šedá kůra mozková (šedá hmota) s éterem souvisí opravdu jen volně [smích]

238333

20.2.2011 0:27

RE: Problem lezi v tom a v tom

dub 94.?.?.?

Reakce na 238333

tak to snad ne. éter einstein zavrh ve všech "svých" pracech po r. 1905.
a bylo to sionista jako prase, do usa dokonce odjel jako sionistický činovník, aby tam sháněl podporu pro eretz.

najděte si to, je to ve veřejné doméně. ono podstatná je skutečná historie, ne báchorky pro blce.

238338

20.2.2011 0:59

RE: Problem lezi v tom a v tom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 238338

Nekde jsem dokonce cetl, ze ta jeho specialni teorie relativity byla jen obslehnuta od francouzskeho fyzika Poincareho.

238340

20.2.2011 8:42

RE: Problem lezi v tom a v tom

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238338

Když píšu, že éter byl vyvrácen "před Einsteinem", tak mám na mysli Michelsonův experiment - tehdy bylo Albertovi nějakých 8 let. Samozřejmě i potom vědci s éterem operovali, ale byly to teorie plné adhoc hypotéz a rozporů.
Žádná vědecká práce nevznikla "ve vzduchoprázdnu", tj. že si někdo sedne a od A do Z všechno vymyslí sám. Vědci chtě nechtě spolupracují. Einstein (ve svých 26? letech) v tom všeobecném zmatku dal svou teorií věcem řád.
Historie to je samozřejmě složitá, víc třeba tady http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_special_relativity

Byl sionista (ovšem ne "jako prase" ), což není v rozporu s tím, co píšu - že to byl kritik Izraelského režimu. To si zas nastudujte vy - např. tady http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein%27s_political_views

Samozřejmě že sionisté by z něj rádi udělali celoživotního ultrasionistu, aby se mohli zaštítit jeho autoritou. Divím se, že zrovna tady na Zvědavci jim na to tolik lidí skočilo. [smích]

238345

20.2.2011 14:47

RE: Problem lezi v tom a v tom

hc 90.?.?.?

Reakce na 238345

Každé významnější hnutí do sebe vstřebává lidi všeho druhu. Od idealistických dobráků až po fanatiky a zločince. Jestli někdo je nebo není sionista o něm samotném mnoho neříká.

238361

21.2.2011 3:38

RE: Problem lezi v tom a v tom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 238333

Skutecne drahy priteli vy jste zmateny asi vice nezli ja!!!! Eter byl prejmenovan na tzv "grey material" , ktery ma tvorit 70% vahy vesmiru a plnit stejnou funkci jako eter. A neni tim myslena vase seda kura mozkova, ktera skuetecne nema s eterem cokoliv spolecneho. Coz vam asi nedoslo.??????

238387

21.2.2011 18:56

RE: Problem lezi v tom a v tom

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238387

Podle toho, co píšete, máte asi na mysli "temnou hmotu" (dark matter, http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_matter ). Ani tam ovšem nevidím souvislost s éterem. Temná hmota je prostě hmota, jejíž existenci ve vesmíru předpokládáme (např. na základě pozorování rychlosti rozpínání vesmíru), ale nemůžeme ji přímo pozorovat (např. proto, že je "temná", tedy nic nevyzařuje).
Pokud trváte na svém, tak dejte nějaký odkaz, kde se něco takového píše.

238409

19.2.2011 23:42

RE: Problem lezi v tom a v tom

rataj 78.?.?.?

Reakce na 238290

Teď, když jsem se podíval na novinky.cz, upoutal mě článek "Velké sluneční erupce potrvají do příštího týdne" s fotkou Slunce,z něhož se vyvalují téměř z celého povrchu erupce. Slunce vypadá jaksi celé na povrchu roztřepené, či co, a abych pravdu řekl, vůbec se mi ten obrázek nelíbil. Myslím, že jsem četl, že i kterýsi význačný vědec měl velké pochybnosti o docela blízké budoucnosti naší životadárné hvězdy.Možná, že bychom se pak na ostatní věci dívali trochu z jiného hlediska.

238337

19.2.2011 9:42

až lidé

mazz 82.?.?.?

pochopí, že dokud nevymění svět konkurence za svět spolupráce, tak se nikdy nebudou mít lépe (po všech stránkách), pak jakékoliv plkání o čemkoliv je zbytečné. NWO by mohla být cesta ke spolupracujícímu světu...
PS: nebo myslíte, že někdo z NWO bude rozhodovat hůř než naše vláda [zmaten] [chechtot]
PS2: tento stroječek(náš stát) opravit v kapitalismu nejde, to vám z vlády nikdo neřekne, čeká se až čína zdraží a poměry se "srovnaj", pak se budou mít lidé na západě i na východě stejně...
jenže to už bude náš stát na tom tak špatně, že nebude ani na důchody... a čína ovládne svět - ekonomicky, protože pochopila, že svět spolupráce produkuje blahobyt...

238295

19.2.2011 11:04

RE: až lidé

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 238295

Česká pravicující vláda slíbila svým sponsorům zrušení všech investičních pobídek, vyhnání cizích investorů a tím snížení cen na trhu práce v regionech, aby privatiséři a tuneláři rychleji "naspořili" na svých pravicujících otrocích na nové rodinné Orlíky a Toskánské Špidly.

Pravicující a cinkající čeští pivní taťkové, co hrdinně poslouchají Kocába drží křečovitě v ruce tlusté kolečko i tlustou daňovou kalkulačku a bojí se zaklepání exekutora.

Vložený obrázek

Na účtech leží nevyčerpané stamiliardy ze strukturálních fondů "zlé" EU, protože pravicující vláda Nečasů, Drobilů ani s přispěním Prof. Big Toonnela z Hradu a Ing. Livie, CSc. stále nevymysleli, jak je vytunelovat.

A BRZY (nevytunelovány) a nevyčerpány na projekty PROPADNOU. Inu, EU není Livií "dozorovaná" někdejší vytunelovaná Česká státní spořitelna, ani sbor debilních cinkajících naivních ožebračených pravicujících oVčanů, co si nevidí na špičku nosu.[vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

Vložený obrázek


"Vláda zjevně nemá prioritu v čerpání peněz z evropských fondů. Nyní může pomoci pouze eliminace škody, ale situaci to zásadně nezmění," řekl Špidla.

Česká republika má podle jeho slov z evropských fondů v rámci období 2007 až 2013 k dispozici téměř jeden bilion korun. Dosud příjemci vyčerpali 205 miliard korun z českého rozpočtu a 89 miliard z evropských peněz. Špidla upozorňuje, že je to pouhých devět procent z celkových prostředků. Hodnota všech dosud schválených dotací je téměř 433 miliard korun.

Špidla upozorňuje, že problémy s čerpáním se liší v jednotlivých operačních programech. "Například finance určené pro ministerstvo školství nedosahují ani jednoho procenta z celkové částky," uvedl. http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/cesko-nevycerpa-z-eu-miliardy44-upozornuje-spidla/

"PRAVICUJME, TUNELUJME / PRO LIDI NIC NEBUDUJME"!

238297

19.2.2011 12:46

RE: až lidé

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238297

Technická poznámka MoUdrostraku.
Má tam být napsáno Špidly" nebo Špindly? Není to poprvé, co se varianta bez "n" v diskuzích objevila.

Absence "n" může totiž (záměrně nebo nechtěně) něco podprahově asociovat..[smích]

jansmith[smích]

238300

19.2.2011 18:39

RE: až lidé

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 238300

Hihihi Jansmithi 1984, díky za upozornění[oči v sloup] [oči v sloup] , ale bylo to/stalo se to mimoděk [velký smích]

238317

20.2.2011 11:45

RE: až lidé

rataj 78.?.?.?

Reakce na 238297

No, nedivme se příliš. Volby se opět kvapem blíží, je třeba shánět k tomu účelu sponzory, a na to by se asi dost obtížně dali použít peníze z fondů EU. Je nutno ještě něco doprivatizovat, a je jaksi nutno, aby se nově vzniklé instituce dostaly do těch správných přátelských rukou a aby taky drobet z toho káplo pro ty, kdo to tak šikovně zařídili, vždyť ani kuře zadarmo nehrabe ( kromě nějakých trotlů, ale výjimka potvrzuje pravidlo). Starostí už tak nad hlavu.
A vono to není asi nic tak lehkýho dobře porozumět tomu, co vlastně ti byrokrati z EU požadují, jistě tam mají spoustu podmínek, a ještě jestli je to psáno v english, to teprv je hrůza, vždyť v té řeči má mnoho slov 10-50 často protichůdnejch významů. A kde vzít na správný překlad tolik odborníků, u nichž je záruka, že to nezvorají? A k tomu ještě ty krátký požadovaný termíny.
A pak se k tomu přidají ještě takový zbytečný starosti, jako teď s doktorama, policajtama a hasičama, o důchodcích nemluvě. Co ti lidi vlastně pořád chtějí, což nevědí, že státní kasa je skoro prázdná, že jsme zadlužení až po uši, což má původ v celkové rozežranosti (holt někdo by chtěl pořád víc, dobrý bydlo ho pálí a furt remcá). Kde na to, lidi, mají vzít ti nahoře požadovaný prachy, což si myslíte, že kradou? Řeknu vám, nechtěl bych být za nic v jejich kůži. Zdravstvujtě!

238350

20.2.2011 13:21

RE: až lidé

mazz 82.?.?.?

Reakce na 238350

jo to je kapitalismus, rozdal bych medaile těm co cinkali...
jejich dlouhodobé plány odvál vánek "rychlých" polistopadových peněz a přichází realita, tedy vystřizlívění po tom 20ti letém flámu kdy se jen kradlo, teď se bude muset sakra dřít, aby něco bylo [smích] stát se nám rozpadne pod rukama a odserou to děti cinkálků, dobře jim tak, mají co chtěli...

238357

23.2.2011 18:37

RE: až lidé

rataj 78.?.?.?

Reakce na 238357

Tak se mi začíná zdát, že i u nás lidem začíná jaksi docházet trpělivost
a nechtějí se už smiřovat s tím,že se s nimi jedná jako s tupými ovcemi.
Viz třeba:
http://www.novinky.cz/finance/225960-dluznici-napa...
(Teda ne, že bych se zastával všech dlužníků, ale jak a podle jakých zákonů jsou u nás prováděny exekuce je vesměs hnus.),
nebo diskuzi k článku:"Většina lidí, kteří půjdou do penze od října, bude mít nižší důchody" na
http://www.novinky.cz/diskuse?id=228371&articl...

238517

23.2.2011 21:10

RE: až lidé

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 238517

Jde o to, kdo je dlužníkem a komu dluží. Metr v podobě exekutorů je téměř výhradně na dlužníky kteří dluží
a) za byt (elektřinu, plyn)
b) za telefon
c) dopravnímu podniku

a těchto je právě nejvíc.

Průser je v tom, jak je možné, že obyč člověk si jen stěží poctivou prací vydělá na slušné bydlení a je to IMHO i záměr.

Telefon mít nemusí, toť pravda.

Veřejná doprava, toť kapitola sama o sobě. Když mám být občanem poslušným a poctivě každou ujovinu, kterou po mně úřad chce, tomuto hlásit, domnívám se, že by tento měl buďto být pro mne pěšky dostupný, ať si nemusím kupovat službu, kterou nechci, anebo by měla tato doprava být zdarma. Jinak jde o trestný čin vydírání, neb třetí osoba z toho má finanční prospěch a já jsem vystavena hrozbě újmy úřadem způsobené
[naštvaný]

A největší sprostota je, když dlužíte někde tři stovky, ale za vypravení dopisu si "právník" příslušného úřadu naúčtuje sedm tisíc za jakože právní úkon a hle, už dlužíte tisíce. [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

238522

24.2.2011 5:00

RE: až lidé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 238522

>Veřejná doprava, toť kapitola sama o sobě. Když mám být
>občanem poslušným a poctivě každou ujovinu, kterou po mně
>úřad chce, tomuto hlásit, domnívám se, že by tento měl
>buďto být pro mne pěšky dostupný, ať si nemusím kupovat
>službu, kterou nechci, anebo by měla tato doprava být zdarma.
>Jinak jde o trestný čin vydírání, neb třetí osoba z toho
>má finanční prospěch a já jsem vystavena hrozbě újmy
>úřadem způsobené

> [naštvaný]
>
>A největší sprostota je, když dlužíte někde tři stovky,
>ale za vypravení dopisu si "právník" příslušného úřadu
>naúčtuje sedm tisíc za jakože právní úkon a hle, už
>dlužíte tisíce. [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]
...ale mame demokracii!!! Co vic si lze prat? V obchodech je vseho dostatek, i bananu...

238534

19.2.2011 11:28

RE: až lidé

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 238295

Pán a jeho sluha. Sluha jedná v intencích svého pána. Sociolog Keller nazývá tyto sluhy pomocnými elitami (v přednášce - Arogance financí). Až pán převezme otěže vlády přímo, proč by měl být lepší, než sluhové, které si vydržuje? Nebo spíš - proč by neměl být ještě horší?
Jistě to není tak přímočaré, jak to popisuji, ale vy to zřejmě v tomto duchu nevidíte.

238298

20.2.2011 10:22

RE: až lidé

mazz 82.?.?.?

Reakce na 238298

pokud si chce tzv. elita udržet moc, musí dát otrokům dost zábavy a přiměřený plat, aby nebyly revoluce. Proto si myslím, že když bude NWO, tak se budeme mít lépe(materiálně) než teď, kdy nám vládne banda krátkozrakých prasat...

238348

20.2.2011 23:48

RE: až lidé

E123 78.?.?.?

Reakce na 238348

Mám na Vás tři otázky:

1. Vy máte jistotu, že Vás elity do svého NWO chtějí, že se na něj tak těšíte??

2. Z čeho usuzujete, že NWO elity nebudou "krátkozraká prasata"??

3. Napadlo Vás někdy, že revoluce a utrpení je právě to, co elity potřebují k nastolení NWO??

Děkuji předem za odpovědi...

238379

21.2.2011 10:05

RE: až lidé

mazz 82.?.?.?

Reakce na 238379

1.jistotu nemá nikdo, ale obávám se, že ano a netěším, když nevím jak to bude, proto zde pořád dokola omílám tu akciovku(vlastní řešení) [smích]
- vyprdnout se na stát a začít se o sebe s ostatníma starat...
- nebo předělat republiku na a.s.
2. pravá(opravdová) elita vždy řešila vše dlouhodobě, to jen "rychlokvašky" jsou "krátkozraká prasata"
3. ano, vypadá to, že bída bude ta roznětka k revoluci...

PS: proto zde pořád dokola omílám, že se máme postarat sami, předělat republiku na a.s. (každý bude akcionář státu), takový stát bude připraven spojit se s dalšíma státama v rámci spolupráce na společném blahu... budem svoji zaměstnanci ve své společné firmě, získáme jistoty. Demokracie zůstane zachována. Každý bude mít právo rozhodovat = přímá nefalšovaná demokracie! Osobní odpovědnost bude standardem... [smích]

238391

21.2.2011 11:03

RE: až lidé

E123 78.?.?.?

Reakce na 238391

Ještě jednou děkuji za odpovědi...

1. dokud stát existuje, je velice težké "vyprdnout se na něj a starat se o sebe..." jelikož stát Vám do toho "starání se o sebe" bude neustále kecat a něco přikazovat či zakazovat, případně hrozit sankcemi (pokuty, vězení...)
-s tou akciovkou mi to není moc jasné. V čem se Váš a.s. systém odlišuje od toho současného?? Každý občan má přece dnes 1 hlas (jakoby akcii) a pomocí něho volí na urč. období "vedení státu" (jakoby firmy). Byl bych rád, kdybyste to poněkud rozvedl nebo sem dal odkaz na nějaké "studijní materiály".

2. v minulosti lidstvu vládli silní, moudří, věřící a přece všicni skončili "na smetišti dějin", byli překonání něčím novým. Kdo má v takové situaci právo nazývat se "pravou elitou"??

3. v souvislosti s bídou se hodně objevují názory, že např. v ČR se nic stát nemůže, protože na tom nejsme ani zdaleka tak špatně jako např. Egypťané či Tunisané. V absolutním měřítku je to sice pravda ale bídu je nutno posuzovat relativně v závislosti na okolní společnosti. Toto si podle mě spousta lidí neuvědomuje, ačkoliv je to pro společenské dění celkem důležitý faktor.

To co píšete v odstavci "PS" je sice hezké, ale Vaší teorii chybí to, co chybí komunistům i libertariánům, a to je dokonalý člověk, který sám ví, co je dobré pro něj i pro jeho okolí. A takových lidí, pokud nejací vůbec existují, bude jako šafránu...

238392

22.2.2011 18:12

RE: až lidé

mazz 82.?.?.?

Reakce na 238392

1. V takovém státě by byla na prvním místě přímá demokracie, to je základ. Všechna důležitá referenda by běžela ve státní TV, aby byli občané dostatečně vzděláni v té a té problematice. Ostatně, např. když bylo v Rakousku referendum o jaderné elektrárně, tak se o této technologii vedly bohaté diskuze. Stát(občané - akc.) by měli investovat do výroby např. potravin, ale i do ostatních věcí. Představuju si to jako Baťovo hospodářství, kde by vlastníci(my občané) měli zajištěnou kvalitu života! A o kvalitu a přímou demokracii mi jde... Lid by se pomocí referend a diskuzí postupně vzdělal...
2. elita je v dnešní době ten, co používá nám(běžným lidem) nedostupnou technologii...
3.pomalu, ale jistě "dojíždí" pokomunistická doba a přichází na řadu tvrdý kapitalismus, takže bída přijde(pro většinu lidí), akorát se o ní nemluví... stát jak se bude topit, tak bude navyšovat DPH a to pocítí jen lidé s nízkými příjmy, protože příjmy z daní z příjmů budou klesat...
PS: akcie by byla neprodejná(nesměnitelná), aby nedošlo k "nahromadění" moci jednotlivcem...
PS2: lid sám o sobě nikdy moudrý nebude, musí se vzdělat a jak jinak než společnýma diskusema a referendama?

238457

21.2.2011 12:45

RE: až lidé

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 238391

Republika jako akciovka? No a co by se stalo? Tzv. elita by skoupila od občanů akcie a jela by dál, tentokrát i s legálně platným právem na nadvládu. Lidé jsou povětšinou ne úplně poctiví a ne úplně moudří. A ta pravá opravdová elita nikdy neexistovala, vždy řešila problémy násilím a vždy skončila na smetišti dějin, někdy i na popravišti. Postarat se sami musíme tak jak tak, jen je potřeba omezovat možnost získat moc. Pokud nezískáme kolektivní rozum a budeme se snažit o zisk na úkor druhých nikam se nedostaneme. A kolektivní rozum asi jen tak nezískáme, nějak nám to nejde, Boha se nebojíme a morálka upadá.

238397

19.2.2011 14:33

RE: až lidé

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 238295

pochopí, že dokud nevymění svět konkurence za svět spolupráce, tak se nikdy nebudou mít lépe (po všech stránkách), pak jakékoliv plkání o čemkoliv je zbytečné.
To je sice svatá pravda, ale k tomu jaksi nedojde pokud svět konkurence totálně nezkrachuje. Jinak otěže nepustí. Mimo to k tomu je potřeba ještě zrušit existenci právnických osob, neb je to blbost.
A NWO jako záchrana? No tak na to bych nevsázel. NWO je vláda právnických osob prostřednictvím nadnárodních koupených úředníků. Cesta k trvalému zoufalství. Jak známo každý mizera jednou umře, nikoliv však právnická osoba, ta žije věčně. Kdepak. Ano vyměnit konkurenci za spolupráci, ale také drobit, drobit, zmenšovat sféry vlivu a moc. Lidi jsou verbež a jinak se to neudrží než když vlastně žádnou moc nemají. Starat se o sebe a jen svoje okolí, lokálně vyrobené a vypěstované potraviny a věci a celosvětově se dělit pouze o zkušenosti a nápady. Utopie jako Brno. Jak jste přišel vlastně na to že NWO nebude propagovat kapitalismus?

238308

19.2.2011 16:15

RE: až lidé

mazz 82.?.?.?

Reakce na 238308

by mohla být! (sem jen tak naznačil)
"Jak jste přišel vlastně na to že NWO nebude propagovat kapitalismus?" Kapitalismus je z dlouhodobého hlediska jaksi nefunkční(pro otroky)...
"Mimo to k tomu je potřeba ještě zrušit existenci právnických osob, neb je to blbost." to je svatá pravda... osobní odpovědnost by měla být na prvním místě!
"Starat se o sebe a jen svoje okolí, lokálně vyrobené a vypěstované potraviny a věci a celosvětově se dělit pouze o zkušenosti a nápady." to je na půl pravda, člověka by mělo zajímat, jak se má soused, jak se mají lidé v jeho městě, kraji, státě, kontinentě a potažmo v celém světe - jedině to je známka toho, že není psychopat, ale myslící empatická bytost... např. potraviny vyrábět v dostatečném nadbytku aby fungoval barter (třeba brambory za banány atd.) a aby nebyla potravinová chudoba...
a ty zkušenosti a nápady potažmo patenty sdílet, aby se vyrábělo jen to nejlepší a nejkvalitnější...
PS:takže ůplně se odprostit od států, založit jednu firmu a.s., každému dát akcii a právo rozhodovat o společné socialistické firmě, vnitřní "obchod" založit na barteru a koupit/znárodnit/ukrást celý svět [velký smích] lidský NWO... [cool]

238310

19.2.2011 22:42

RE: až lidé

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238295

Svět konkurence je světem spolupráce. Jeho opakem je svět státních monopolů, privilegií a rádobyregulací ve státě, který mají pod palcem vlivné lobby.

238334

20.2.2011 10:31

RE: až lidé

mazz 82.?.?.?

Reakce na 238334

svět konkurence = kapitalismus (trvale neudržitelný)
svět spolupráce = socialismus (trvale udržitelný)
socialismus se nemusí aplikovat skrze stát, ale klidně skrze firmu... ideál akciovka, kde každý člen má nesměnitelnou(neprodejnou akcii) a právo rozhodovat...

238349

20.2.2011 11:57

RE: až lidé

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238349

No a já to vidím takhle:
svět konkurence = svět spolupráce = kapitalismus (trvale udržitelný)
svět centrálního plánování = svět násilného přerozdělování a umělých konfliktů = socialismus (trvale neudržitelný)

Socialismus se musí "aplikovat" násilím, protože ti, kteří ho živí, by jej na sebe dobrovolně neuvalili. (Většina lidí by na sebe neuvalila socialismus.) A protože dnes má monopol na legalizované násilí stát, tak je nejjednodušší jej "aplikovat" prostřednictvím státu, jestli mu budete říkat akciovka a občanům akcionáři, je úplně jedno.

238351

20.2.2011 13:00

RE: až lidé

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 238351

nesmysl stát=civilizace=přerozdělování=vyvážený rozvoj=stabilita

238356

20.2.2011 18:33

RE: až lidé

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 238356

Problém je to prerozdeľovanie.
Pretože sa nutne vynárajú tieto otázky: kto, komu, prečo, na čo, koľko, ako a z čoho dáva/delí/(pre)rozdeľuje.
Obecne je známe že z cudzieho sa ľahko dáva, stačí na dôkaz si otvoriť noviny a pozrieť sa na rôzne kauzy okolo štátnych majetkov.

V Škandinávií a v Nemecku je to ľahké lebo ľudia majú ako-takú životnú úroveň a nie je tam kultúra kradnutia a divokého kapitalizmu, síce aj tam sa "píli" štátny rozpočet.
Poznamenávam že u nás sa zavedie škandinávsky model pravdepodobne len vtedy keď nebude už čo ukradnúť okrem štátneho rozpočtu(naozaj nebude tu peňazí), a aj to sa bude len jemne píliť.

Podľa mňa pokiaľ väčšina ľudí má zabezpečené svoje základné potreby na dostatočnej úrovni(pre každého je to iné), majú vytvorené dostatočné zásoby a majú istotu zajtrajška, veľmi radi dávajú svoje prebytky od všeobecne prospešných projektov až po dobročinnosť.

238368

20.2.2011 18:46

RE: až lidé

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 238368

Kapitalismus je s lidstvem od usvitu veku. Prvni "kapitalista" ohradil uzemi, kde sklizel plody a odpad a problemy hazel za jeho hranice. Coz je nejvetsi vyzvou dnesku = PRIVATIZACE ZISKU a NACIONALIZACE (PŘEROZDĚLOVÁNÍ ZTRÁT).

Dnes predátorský kapitalista vytuneluje podnik, vyvede aktiva a ponechá pasiva, dluhy, ekologické zátěže, vybydlené budovy, poničenou dopravní infrastrukturu a maSSu nezaměstnaných. Aktiva zazdí v nových panských rodinných Orlících a v Toskánských Špindlech.

Jak je tedy možné, že pravicující čeští (i slovenští) pivní tatící, co poslouchají hrdinně Kocába:

A) Kývají na pravicující poučky stran nepřerozdělování(!) zisků

B) Ale nevadí jim přerozdělování(!) ztrát, tunelování a fiskální defraudace?

238370

20.2.2011 19:26

RE: až lidé

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238370

>Prvni "kapitalista" ohradil uzemi, kde sklizel plody a odpad a problemy hazel za jeho hranice.
Dokud to území za jeho hranicemi nikdo nevlastnil, tak není problém. Dnes to ale je jinak. Buď by odpad házel sousedovi nebo na obecní "území". Pak už je to na soudech.

>Dnes predátorský kapitalista vytuneluje podnik, vyvede aktiva a ponechá pasiva, dluhy, ekologické zátěže, vybydlené budovy, poničenou dopravní infrastrukturu a maSSu nezaměstnaných.
Jenže tady není problém v tom, že takový "kapitalista" svůj majetek rozprodá a zničí. Co si každý udělá se svým majetkem je jeho věc. Problém je, že ti čeští rádobykapitaliSTBé [smích] ke svým majetkům nepřišli poctivě. A zas v tom má prsty stát - nejdřív za komoušů zločinně znárodňoval, teď v demokratuře zas blbě privatizoval.

>Ale nevadí jim přerozdělování(!) ztrát, tunelování a fiskální defraudace?
Nevím, co pivní tatíci poslouchající Kocába (WTF?), ale tohle samozřejmě lidem vadí. Jenže kdo jiný než stát provádí to přerozdělování ztrát? (Inflací, "záchranou bank", šrotovným, MMF, eurovalem, ...) Kdo jiný než stát je zodpovědný za nefungující policii a soudnictví, takže není možné se domoci odškodnění za ekologické a jiné zátěže?

238371

20.2.2011 20:47

RE: až lidé

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238371

Bylo by dobře pro všechny, drfie, kdyby si se (asi nechtěně) nedopouštěl generalizace (zevšeobecňování).

Za prvé proto, že to je metoda, kterou používají ovčáci a jejich lokajové k mystifikaci (matení pojmů a dojmů), tj. k ovládání zblblé většiny a za druhé proto, že ovčákům kopírováním tohoto osvědčeného přístupu občas svým způsobem vyjadřování v jejich košér úsilí napomáháš...[smích]


Nebyl to totiž, jak píšeš "stát", který znárodňoval a blbě privatizoval, tj. někdo/něco neuchopitelného až mýtického, ale naopak KONKRÉTNÍ lidé a skupiny, které se různými cestami (a po sametu brainwashingem naivních mas) dostali k lizu a náležitě toho, pro sebe a sobě spřízněné, vyu/zneužili.

Kde jinde, než na Zvědavci bychom měli být konkrétní a popisovat věci a vazby v SOUVISLOSTECH. Nebát se JMENOVAT a IN-FORMOVAT ostatní na faktech. A to i proto, že na rozdíl od biblických příběhů, které také slouží více méně brainwashingu, si většina občanů (mimo knížetem zblblé české juvenily [smích]) uplynulou dobu a vývoj pamatuje z vlastní zkušenosti a může porovnávat. Co nemůže je pod vlivem dezinformací, polopravd a vyložených lží pochopit správně souvislosti, a používání generalizace pochopení o co jde nepomáhá (dobře to popisují Protokoly a je jedno, kdo je sepsal [smích])


Takže, není to "stát", kdo provádí, cituji: "přerozdělování ztrát inflací, "záchranu bank", šrotovné, MMF, euroval", ale konkrétní lidé v jeho nejvyšších patrech, tj. tzv. servisní elity, jak o nich dobře in-formuje sociolog Keller.

Tak co, můžeme se v budoucnu místo vágního a rozplizujícího pojmu "stát" těšit na konkrétní jména a vazby, a to nejen v rámci ČR, ale třeba i za jejími hranicemi???

Předem díky a Peace s tebou,

jansmith[smích]

238374

21.2.2011 19:19

RE: až lidé

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238374

Generalizace je základní princip lidského myšlení, bez ní to nejde. Když vícekrát pozorujete, že jablko padá ze stromu dolů, tak to zevšeobecníte na gravitační zákon. Stejně tak když pozorujete, že většina problémů, kterými společnost trpí souvisí se státem, tak prostě řeknete, že za to může stát. Ti konkrétní lidé nejsou moc důležití, je to každou chvíli někdo jiný. Když je špatný systém, tak se vždycky najdou lidé, kteří nedokonalosti systému zneužijí, leckdy je v tom systém i podporuje.

Nějak nevidím, v čem je lepší se bavit o abstraktních "servisních elitách", než o abstraktním státu.

Na hledání konkrétních jmen a vazeb máme investigativní novináře, to je dost mimo můj obor, o to se tu snažit opravdu nehodlám [smích]

Stát je prostě mocný nástroj v rukou našich nepřátel. Mohli bychom jít po nepřátelích a jednoho po druhém se je snažit odhalovat, soudit a trestat. Jenže to je jak sekání hlav v boji s tisícihlavou saní. Mnohem jednodušší a přímočařejší je bodnout tu saň přímo do srdce - výrazně omezit stát.

238411

21.2.2011 20:24

RE: až lidé

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238411

A - Ano, drfie, máš pravdu [smích], GENERALIZACE (zevšeobecňování) je základním nikoli principem, ale projevem lidského myšlení/vnímání - a proto je tak účinně využívána k podprahové manipulaci nevědomých lidí/oveček...[smích]

B - Možná nevědomě, možná záměrně se mýlíš. Ti konkrétní lidé jsou naopak VELMI důležití a proto je snaha jejich existenci a ZODPOVĚDNOST zamlžovat a v určitých zvláště "choulostivých" případech jejich odhalování kriminalizovat.

K tomu, aby nebylo možno o těch zvláště hájených členech klanu Ovčáků a Servisních Elit kriticky hovořit slouží například nálepkování antisemitismem a když je nejhůř, tak se jejich záměrně destruktivní zásahy do chodu zařízení, které se zove "stát" (a zvláště ten sociální) omluví politickou odpovědností, která je v očích farizejů trestněprávně nepostižitelná.

Princip neadresnosti a zamlžování odpovědnosti také umožňuje jejich snadnější střídání ve funkcích, kdy někteří (ti zvláště košér "úspěšní" ) jsou za "trest" přesunuti na vyšší post, za vyšší plat nebo dostanou alespoň dobrou trafiku. Jen málokdy je mouřenínu, který splnil vyšší zadání, toto privilegium košér trafiky upřeno a je jako oběť předán světské spravedlnosti, a to i proto, že se vliv nebo skutky takovýchto KONKRÉTNÍCH figur, za pomoci mediálních lokajů a nástroje matení GENERALIZACE, znepřehlední.

Příklady si najdi sám a nemusíš hledat daleko, česká podnikatelsko-politická scéna je ti k dispozici. Jinými slovy, nevymlouvej se, že poskytovaní konkrétních faktů a jmén je práce jen pro investigativní novináře (zvláště, když mnoho z nich pracují jako lokajové Systému), protože pokud jako drfie píšeš zde a jinde své názory, jsi také takový malý investigativní novinář..[smích]


Mýtickým státem, který by rádi ořezali, (nikoli konkrétními farizeji a lokaji v jeho vedení) se ohánějí zejména neoliberálové, kleptokrati (a ovce, které v ně pro svou tupost shlížejí), to jest síly, které potřebují pro sebe a své kamarády protlačit privatizaci veřejných majetků a dojení zdrojů do těch správných kapes, a to dle košér podnikatelského hesla: ZISKY JSOU SOUKROMÉ a ZTRÁTY VEŘEJNÉ.

Generalizace slouží i k tomu, aby byl běžný občan zmaten a jako správná ovečka nepochopil která bije, koho má ve vlastním zájmu podpořit a vice versa.


Děkuji, že jsi poodhalil své postoje a proč zde přispíváš a Peace s tebou, příteli a kamaráde,

jansmith[smích]

238413

22.2.2011 0:17

RE: až lidé

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238413

Trochu mě trápí svědomí, Jene. Za mou příkrou reakci v naší poslední diskuzi. Omlouvám se za ni.

Zde se ovšem rozhodně připojuji na stranu Vašeho oponenta. A doplním jej. Lidem nemají vládnout jménem státu jiní lidé. Protože lidé jsou nespolehliví, úplatní a chamtiví. Jménem státu mají lidem vládnout jasná a všem srozumitelná PRAVIDLA. A hordy státních zaměstnanců ať si hledají uplatnění v produktivní sféře.

Platí-li Vaše domněnka add B) budete jistě schopen snadno určit, jak je to s "diskrétními a servisními elitami" v Libyi. Kdo je kdo? Kam zařadíte Kadáfího a jeho syny? Jsou-li oni libyjskými diskrétními elitami, proč to dlouholeté šaškování a předvádění se na veřejnosti? Jsou-li jen servisními elitami, komu slouží? Jednoduchý a prostý dotaz, ne?

V náhradu za odmítnutou předchozí diskuzi Vám nabídnu ještě jeden podnět k zamyšlení. V arabských zemích se šíří lavina nespokojenosti. Ani média zatím (krom nespokojenosti s vládci) nehovoří o nějakém jednotícím motivu či příčině těchto revolt. V čem tu příčinu spatřujete Vy? Jste schopen nějakou objevit?

238421

22.2.2011 9:36

RE: až lidé

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238421

Nedivím se Vojto, že se s drfiem pohybujete názorově na podobné vlně a to i pro tvé tvrzení, že lidé (podprahově všichni) jsou podle tebe, cituji: nespolehliví, úplatní a chamtiví. Takže GENERALIZUJEŠ (zevšeobecňuješ). Já třeba takový jak podsouváš nejsem a co ty??..[smích]


A omlouvat se nemusíš.
Tvoje omluvy na polemiku ve vlákně: Cesta do Argentiny, budou podle mne stejně upřímné, jako akademicky učesaný styl, se kterým tady vystupuješ a tak není nutno, aby sis dělal násilí...[smích]


Opět pokládáš nové dotazy, místo toho, aby ses vyjádřil k dřívějším, tobě adresovaným námitkám. Dodržuješ metodiku tzv. "skluzu" (klouzání), a jak dalece tak činíš dle metodiky košér manuálů nebo z vlastní iniciativy je irelevantní.

Jak se ti líbilo mnou odkazované video s Madlenkou Olbrajtovou (Korbelovou)? US bojovnicí za pravdu, lásku a demokracii židovského původu? Nějak si se zapomněl k němu a USraelskými E/elitami vylhané agresi do Iráku vyjádřit, akademiku. A můžeš si přidat agresi do Jugoslávie (co by tzv. humanitární bombardování) posvěcené nejen Madlenkou (přítelkyní Hašima Tačiho - bojovníka za pravdu, lásku a srbské orgány z Kosova), ale i jejím kamarádem exprezidentem Venouškem Havlů, a jako "jahůdku" přidat situaci v koncentráku s názvem Gaza nebo protesty ve Wisconsinu.

Ale kdepak, ty raději sklouzneš ke Kadáfimu a jeho synům a pátráš, jestli jsou diskrétními/servisními elitami nebo komu slouží. Abys mne špatně nepochopil, nic proti tomu. I to je téma k debatě. Ale až potom, co dostatečně JASNĚ vyjádříš svá stanoviska k Madlence s Vašíkovi.

Takže studuj, nejraději nezávislé analýzy a zdroje informací, tady máš jeden k nakouknutí Blízký východ bez USA? a Peace s tebou,


jansmith[smích]

238435

22.2.2011 15:56

RE: až lidé

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238435

Říkáte Jene, že jste prost negativních lidských vlastností? Dovolte, abych se pousmál. Proč?

To, kterak se necháváte korumpovat a poskytujete za to protislužby jsme zde už probírali. Není to nic závažného, ale rysy Vašeho kurupčního jednání jsou neoddiskutovatelné. A archivované.

Způsob, jakým se s rozkoší pasete na selhání jiného člověka (M. Albrightové), je dle mého soudu hanebný. Ano. Jde o selhání člověka ve stresové situaci. Ona za něj byla už určitě mnohokráte potrestána. A sama ho nesmírně lituje. Vám ovšem očividně působí potěšení, drásat cizí rány. Hmmmm.

Neúcta k lidem, kteří na rozdíl od Vás něčeho dosáhli (a dopustili se přitom samozřejmě i chyb), také určitě nepatří k lidským ctnostem, Jene. Že? A zřetelná nenávist, která občas ční z Vašich zdánlivě laskavých vět? Tu přece všichni vidí.

Opravdu jste sám se sebou spokojený?

K údajnému uhýbání od tématu diskuze.

1.Pojem "servisní elity" jste o několik příspěvků výše vnesl do diskuze Vy sám. Jde o ničím nepodloženou teorii pana Kellera (pořídil jsem si všechny jeho knihy a studuji je). Jak asi víte, žádnou teorii nelze definitivně verifikovat - potvrdit. Každou lze jen falzifikovat – vyvrátit. Co si o takové teorii pomyslí nezaujatý čtenář Jene, když Vy, její propagátor, ji nejste schopen aplikovat ani na všem známé Libyi? Nebo jste?

2.Opravdu soudíte, že bude zajímavé, když budu ve zdejších diskuzích stále dokola omílat zprávu, že nesouhlasím s masakrováním civilistů ozbrojenci z řad IDF, palestinských Arabů, USA,... nesouhlasím s masakrováním civilistů ..., nesouhlasím ... Ano to si myslím. To je můj skutečný názor. Už jsem jej zde zopakoval několikrát. Ale proč jej stále opakovat? Čemu to prospěje? Já soudím, že omílání "svatých pravd" nikoho nezajímá. Diskuze má přece přinášet především nové názory, pohledy na svět, informace. Nebo ne?

Takže jak vidno, tím, kdo uhýbá od diskuze jste Vy, Jene. Budete se i nadále trapně vytáčet, nebo nám konečně ozřejmíte, jak je to s těmi elitami v Libyi? To je věc, která rozhodně zajímá široký okruh čtenářů. Nebo necháte kellerovské teorie upadnout do hanby nepoužitelnosti?

Ona i ta společná příčina revolt v arabských zemích je velmi zajímavá. Je to pěkná příležitost, Jene. Kdo na to přijde první, povyroste v očích ostatních. Takže přijmete tu přihrávku, nebo ji přenecháte někomu jinému? [smích]

238447

22.2.2011 20:57

RE: až lidé

jansmith1984 199.?.?.?

Reakce na 238447

Jakou přihrávku máš na mysli, Vojto?..[smích]

Mám tady analyzovat příčiny revolty v zemích, které byly roky, díky svým prodejným E/elitám a tajným službám, ve sféře vlivu proUSraelského Západu (Tunis, Egypt, Jemen, Bahrajn, vlastně i Lybie atd.?) a popisovat, jak si díky této politice jejich (Kellerovy) servisní Elity vytvořili pohodlný kult osobnosti, život monarchů a obrovské majetky jak doma, tak v zahraničí, bez ohledu na zbídačování vlastního obyvatelstva?

Mám tady popisovat, jak tato pokrytecká politika nejen vyhovovala, ale byla řízena USraelem, jak si své E/elitní kolaboranty USrael pro zachování tzv. stability na stř.východu a klid na práci státu Izrael (přísun ropy a peněz do těch správných kapes) hýčkal a jak se USraelský selektivní DVOJÍ METR vůči tzv. světovým diktátorům konečně naplno provalil?

Castro, Lukašenko, Kim Čong-il, Ahmadinežád, Chávez jsou pro pokrytecký USrael a jeho nohsledy (Člověk v plísni i české noshledy na ZAMINY a jinde) nepřijatelní, ale Mubarak, bin Alí, Abdalláh II a další jsou dle manuálu Protokolů SadoMacho v pořádku..[smích]


Co chceš ode mne slyšet o Kaddáfím? Že byl roky tichou prozápadní servisní Elitou, který trochu trucoval, ale nakonec pod tlakem a z pohodlnosti spolupracoval? Stejně jako viditelnější Mubarak nebo Zín Abidín bin Alí?? Že pokud tomu tak bylo a podobné figury začnou být pro farizejský Západ nepřijatelné, tak je bratrský USrael odepíše, stejně jako v případě stále méně spolupracujícího Saddáma Husajna? A jediné co US E/elity opravdu zajímá je Bahrajn, protože tam má základnu své, pro vliv v regionu strategicky důležité, 5.námořní flotily?

Nebo mám Kaddáfiho popisovat jako vůdce revoluce, který se postavil hrdinně Západu a nyní posvěcením střelby do protestujících chrání Libyi, před příchodem západní satanské plutokracie?..[smích] To po mne chceš, Vojto?


Neuspokojím tě, raději ponechám analýzu na povolanějších a zejména na dobu, až bude k dispozici více relevantních informací.

A Madlenka Korbelů? Nezdá se mi, že bych se pásl na jejím v uvozovkách selhání, stejně jako si nemyslím, že VŠICHNI LIDÉ (jak jsi prve generalizoval) jsou nespolehliví, úplatní a chamtiví. Naopak Madlenka a Václav Havlů (zastánci to kosovského kriminálníka Hashima Thaçiho), stejně jako Karel Schwarzenbergů, který po polobotky zabořen do US zadnice Kosovo jménem tzv. Čechů oficiálně uznal (Všech Čechů, Vojto??? Všimni si, zase lokaji v médiích podsouvaná generalizace.), všichni jmenovaní to příznivci a zastánci politiky rasistického státu Izrael, byl jen příkladem licoměrnosti a pokrytectví ve jménu pravdy, lásky a košér demokracie. A tak to ber, příteli a kamaráde.

jansmith[smích]

238465

22.2.2011 23:17

RE: až lidé

Akronym 89.?.?.?

Reakce na 238465

Výborne jansmith,

skvěle ste popísali rektofilov v politike.Prečo si myslíte, že tí Semiti nadobudli také obrovské majetky a naši ( českí a slovenskí ) rektoskopovia sú len takí chudobní príbuzní? Na rozdiel od ruských pravoverných, ktorí tiež šermujú desiatkami mld. USD.
Prečo niektorým sráčom ELITA tak nadeľuje a iným nie??? Kde je to správne vúdú ? Celkom by ma zaujímal názor širokého intelektuálneho okolia, prečo naši vyvolení sú oproti tým Semitom ala Mubarak, Arafat,Khaddafí, bin Ali,a iní...takí chudobní príbuzní???

Nie tak dávno Ali paša z Bagdadu bol spolu s ťavami skvelý prostonárodný hymnus...Teraz sa dozvedáme, že tí velblouďáci majú majetky na úrovni GDP malého štátu...
A chudáka Vaška Havlú,či Vlada Mečára tu za nepatrné majetky okydáva celá spousta lidí...

Proč to? Kdo to doprdele řídi ??? [smích]

238476

23.2.2011 14:32

RE: až lidé

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 238465

Za prvé gratulace. Vidíte, Jene, získal jste uznání. A to je důležité, ne?

K aplikaci Kellerovy teorie. I Vy sám vidíte, jak moc musíte "ohýbat" fakta, aby se vešla do škatulek jeho "elit". Kaddáfí a jeho vykutálení synci že jsou něčí poslušní pohůnci? Libyjská arabská lidová socialistická džamáhírie v čele s paranoidním diktátorem byla čtyřicet let poslušná velení amerických elit? Včetně tragédie u Lockerbie? Tomu přece sám nevěříte. Většina teorií pana Kellera při konfrontaci s praxí žalostně selhává.

Což zkusit jiný pohled. Vygooglujme si "Libye počet obyvatel". Na prvním místě obdržíme graf za posledních 50 let. Co vidíme? Počet obyvatel vzrostl za tuto dobu téměř na PĚTINÁSOBEK! Když totéž zkusíme s Egyptem? Čtyřnásobek. Další arabské země? Podobné. Oproti tomu vyspělé země? Násobek je většinou něco málo nad jedničkou.

Lidé potřebují ke svému životu určité množství bohatství, Jene. Jak soukromého, tak společenského. To soukromé spočívá v bydlení, předmětech osobní potřeby, nástrojích obživy. To společenké v infrastruktuře. Tedy v továrnách, farmách (vč. úrodné půdy), elektrárnách, dopravních i obchodních společnostech (příležitosti k výdělku) i ve školách, nemocnicích, produktovodech, silnicích, vodních zdrojích, ... Jaký podíl bohatství asi tak připadá na jednoho libyjského občana dnes ve srovnání s dobou před padesáti léty?

Odpověď na výše uvedenou otázku hodně záleží na kvalitě populace, která v dané zemi ve sledovaném období žila. Při vysoké úrovni vzdělanosti a pracovitosti populace může celkové bohatství země růst velmi rychle. Z jakých znaků můžeme usuzovat na úroveň populace? No přece z toho, co jsou ti lidé schopni vymyslet, vyrábět a exportovat. A tak známe spousty japonských výrobků, také americké, německé, korejské, finské, švédské, francouzské, ...

Znáte nějaký libyjský výrobek? Případně obecně arabský? Já ne. Z půl miliardy Arabů je téměř polovina negramotných. A ten podíl každého z nich na společenském bohatství? Dle mého soudu rapidně klesá. I přes rostoucí těžbu ropy a růst její ceny. Na každého libyjského araba připadá méně střechy nad hlavou, méně úrodné půdy, méně vody, méně pracovní příležitosti, méně ...

Přelidněnost. To je dle mého soudu první kamínek do mozaiky příčin současné arabské revolty. Zkusíte přidat druhý? [smích]

238509

23.2.2011 16:57

Vojto, Vy uz jste na kazaiku

MoUdrostrak 89.?.?.?

Reakce na 238509

Vojto, Vy uz jste na kazaiku, fakt[velký smích]

Libye je:
1) Nejbohatsi africka zeme
2) Mj. ve statnim libyjskem vlastnictvi je NEKOLIK TISIC cerpacich stanic TamOLL v Italii, v dalsich zemicn EU i v Africe.
3) Mj. Libye vlastni i Covinthia Tower a C. Panorama v "demokraticke" Praze,CZ[velký smích]
4) Krome toho ma takova aktiva v projektech po CELEM SVETE, ze proto "musi Kadhafi byt srazen na kolena" a Libye Afghanistouana, Iragikosovana, (g)Azovana & KosoWARisovana.
5) Doted Libyjcum (krome "dymu-krasy" opravdu nic nechybelo.

238511

26.2.2011 7:25

RE: až lidé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 238447

Vojto pokud jste ty sve klaunovske prispevky neautorizoval, udelejte to. Vemte si priklad s Miky mouse , vy jste jen ta mys s podanim selatka - verim ze i ten vas ocasek je zakrouceny a obrezany v poslednich letech. A proc? Vsak jen to heslo - drasat cizi rany . Radsi budme zticha ze? Neucta k lidem kteri neceho dosahli - umeli dobre nakopnout mrtvolu - ze? A vas pristup k Palestine - jaste jsem nevidel takeho pokrytce. A co se tyce Libie , vzdyt jeden vas tam byl denne , tak vi co a jak, na rozdil od nas.

238647

22.2.2011 21:32

RE: až lidé

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238413

Myslím, že by sis měl trochu zamést před vlastním prahem. Horuješ tady pro konkrétní jména, ale sám jsi žádné neřekl. Když si myslíš, že systém není důležitý, že důležití jsou ti konkrétní lidé, tak je na tobě, abys na ně vrhl světlo svého ostrovtipu. Horuješ proti generalizaci, ale sám generalizuješ používáním pojmů jako "servisní elity" nebo tvého "košér podnikatelského hesla".
Já tvrdím, že hlavní problém je systém, tedy přílišná moc v rukou státu, psal jsem i proč. Potvrzuje mi to, i co píšeš. Kdo vynucuje zákony o "osvětimských lžích"? Stát. Co umožňuje socializovat ztráty? Stát.

A ještě k tvé poznámce níže.
>Stát by bez občanů neexistoval a proto stát jsou občané.
Veš šatní by bez lidí taky neexistovala, je snad proto veš šatní člověkem? [smích]

238466

22.2.2011 23:15

RE: až lidé

jansmith1984 87.?.?.?

Reakce na 238466

Drfie, tady jde o sklony neuváženě nebo cíleně generalizovat v zásadních informacích . Zevšeobecňování samotné nemusí být samo o sobě špatné, protože může zjednodušovat (zrychlovat) komunikaci. Na čem záleží je ale podprahový dojem, který zevšeobecňováním, ať už vědomě nebo nevědomě, dosahujeme.

Stát jsou opravdu lidé, kteří jej fyzicky tvoří a snažit se argumentovat vší šatní je dobrý vtip. Stát (skrze mechanismy, které mají zásadní vliv na životy jeho občanům) NĚKDO ŘÍDÍ.

KDO je ten NĚKDO, drfie? A co svými záměry SLEDUJE, to je to, oč tu běží. A to je to, co je generalizací zamlžováno, čímž se odvádí pozornost občanů od vazeb, nad kterými by se měli ve vlastním zájmu pozorně zamýšlet.


Použití termínu "servisní elity" není tak kritické, protože vlastně upozorňuje, že je dobré se tímto pojmem zabývat a osoby, které jménem "státu" na vrcholných pozicích rozhodují pojmenovávat (pro rozkrytí vazeb na mafie, kleptokraty, přesuny v polit.stranách a penězovody).

Pokud ale napíšeš, že "STÁT" ONO a TAMTO, možnost vidět za politikou KONKRÉTNÍ LIDI a jejich osobní zodpovědnost občanovi bereš a buď vědomě nebo nevědomě poskytuješ ovčákům KRYTÍ. Pokud generalizuješ v podružných záležitostech, tak jde (sorry za výraz) více méně o prd. V těch pro chod státu a životy občanů důležitých záležitostech je to ale voda na mlýn mafie, kleptokratů a košér pokrytcům.

Je to na tobe, drfie. Musíš si vybrat, jestli jim chceš svým popisem situace pomáhat nebýt vidět nebo je vystrčíš na oči probouzející se veřejnosti. Chápu, že pro lidi, kteří cestou rozkrádání veřejných zdrojů pracují na destrukci sociálního státu je takový transparentní přístup nepříjemný a raději by pracovali krytí za vágním pojmem "Stát", který má být tím, který mýticky za všechno může a který je třeba ořezat. Ale tak to nefunguje...

A nyní už definitivně Peace s tebou,

jansmith[smích]

238475

20.2.2011 22:07

RE: až lidé

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 238371

No já mám docela problém z přístupem že pokud to nikdo nevlastní, tak není problém tam házet svinstvo. Právě náš koncept vlastnictví je problémem. My na té planetě žijeme, v podstatě hlavně díky jí. Planeta vlastní nás ne my ji. Za druhé pokud se budeme všichni chovat jako hovada a budeme spoléhat na soudy aby to vyřešili, člověče tolik soudců, prokurátorů a advokátů nemáme.
Žádný kapitalista nevytuneluje objekt za který zaplatil cenu odpovídající hodnotě a nebo podnik zdědil. Vytuneluje právě pouze takový podnik, který dostal skoro zadarmo, takže sice souhlas ale je to zbytečná polemika. Tam problém není, problém je v posledním odstavci. My si totiž pleteme pojem stát a co to vlastně je. Stát nejsou politici, stát jsme my všichni, politici jsou jen šašci které jsme si zvolili aby se nám o stát starali. Pokud to nedělají, není to jejich vina že jsme si zvolili blbce ale naše. Je čas stejně jako na středním východě dát politikům najevo zcela jednoznačně, že vládneme my a ne oni, jejich moc vzniká pouze z naším souhlasem. Jako to řeším já? Pokud není kandidát k volbám kterému bych mohl důvěřovat, že se mi postará o stát spravedlivě, nevolím nikoho. Je to mnohem lepší než volit blba číslo 2 jako většina. Blb jako blb. Kdyby nikdo nevolil, nemohli by si blbové hrát na to že nějakou moc vůbec mají. A pokud by nechtěli opustit svoje neprávem držené křesla tak násilím zvednou ze židlí. Je čas si přestat vybírat z toho co se nabízí a volit raději nic než takovou kravinu. On by se někdo našel, pokud by viděl že blba volit nebudeme ale do té doby nevyleze protože z prolhanými blby není možno férově soutěžit.

238376

20.2.2011 23:24

RE: až lidé

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238376

Napsal jsi to dobře, ale problém je, že za současného nastavení Systému nejít volit problém neřeší. Už tady na toto téma byla polemika s pí.Jarmilou.

Je to podle mne (jak před tím v jiné souvislosti varuje sociolog a filozof Bělohradský), únik do vlastního uzavřeného světa. Takový truc z deziluze a vnitřní alibismus.


Jedině AKTIVNÍ přístup může něco změnit a za aktivní přístup nepočítám kvazi snahu protestovat vhozením nesouhlasného textu do volební urny, jak to propaguje právě pí.Jarmila. Systém s tím počítá a i kdyby lístků s těmito protest-texty bylo třeba 80%, byly by zameteny stejně, jako jsou pod koberec zameteny mnohem větší průsery ovčáků nebo servisní Elity... Navíc docílit, aby volby ignorovali všichni a tím je snad anulovat je zbožné nerealistické přání, protože neoliberální ovčáci vždy najdou dost oveček, které volit půjdou a ty potom pokud zvítězí pomohou k deformám, které "smetou" i ty, kteří "hrdinně" nevolili nikoho..[smích]

Aktivně něco změnit lze za současného rozdání karet jedině tím, že BUĎ volím ty, kteří jsou (nevadí že jako jednoocí mezi slepými) určitou zárukou, že budou hájit mé zájmy (pozor - nikoli modré klony) NEBO zvednout prd-le [smích] a vyjít v dostatečném počtů na náměstí (jako v Egyptě) - a VYDRŽET.

Pasivita, tím že plebs volby ignoruje, naopak vyhovuje těm, kterými má otřást a pokud by Gándhí v Indii postupoval obdobně jako pí.Jarmila nebo ty Antiseptiku (tedy seděl doma na prd-li a opájel se tím, jak jim to nandám), tak by nikdy Indii od Britské koloniální nadvlády neosvobodil.

Občané jsou podprahově utvrzování v tom, že nemohou tímto košér Systémem otřást, ale pokud by si uvědomili jak obrovský mají potenciál a nerozplizli jej pod vlivem politiky ROZDĚL A PANUJ do vnitřních sporů nebo do pasivity, to by se křesílka pokrytců a lokajů začala ihned vrtět.

jansmith[smích]

238378

21.2.2011 19:43

RE: až lidé

drfie 78.?.?.?

Reakce na 238376

>No já mám docela problém z přístupem že pokud to nikdo nevlastní, tak není problém tam házet svinstvo.
To já přece taky [smích] Já se vyjadřoval k odpadu, který vznikal někdy v době "prvního kapitalisty" - tedy někdy v době počátků zemědělství. Odpad vznikající dnes je samozřejmě typicky mnohem nebezpečnější. Nicméně to, co jsem napsal platí. Pokud se např. odpad šíří vodou nebo vzduchem dál, tak se brzo dostane na něčí majetek. Čili pokud někdo nebezpečný odpad někde jen tak odloží, tak samozřejmě páchá zločin.

>Za druhé pokud se budeme všichni chovat jako hovada a budeme spoléhat na soudy aby to vyřešili, člověče tolik soudců, prokurátorů a advokátů nemáme.
Málokdo si dovolí sypat svoje svinstvo na něčí soukromý pozemek. Na státní si to dovolí kde kdo. Vaší námitce tedy příliš nerozumím, to jako chcete místo případných soudních sporů radši nechat hovada vyvážet odpad kam se jim zlíbí - někam, kde se s nimi nikdo soudit nebude?
Já si naopak myslím, že pokud někde zavládne právo, tak se i hovada naučí odpadovému hospodářství a dalších soudů už nebude třeba.

>My si totiž pleteme pojem stát a co to vlastně je.
Stát je podle mě instituce, která má monopol na legalizované násilí. Je tvořen zejména politiky a jinými státními zaměstnanci. Občané nejsou stát, pouze shodou okolností žijí na území, které stát ovládá. Státy dnes často dovolují občanům jeho činnost nějakou formou ovlivňovat, ale je to vždy vliv značně omezený.
Dokud bude existovat stát, tak budou existovat politici, mocnáři, mocipáni - a jejich přítelíčkové. Výměnou politiků z dlouhodobého hlediska nic nevyřešíte. Co je podle mě třeba, je omezit jejich moc.

238412

21.2.2011 20:34

RE: až lidé

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 238412

Blbost drfie.

Stát by bez občanů neexistoval a proto stát jsou občané. Je to stejné, jako bys prohlásil, že rodina Moutelíků není mamka Jaruna, taťka Pepa a děti Šárinka s Petříkem, ale štítek na dveřích do bytu ve kterém žijí..[smích]

A Peace s tebou,

jansmith[smích]

238414

21.2.2011 2:50

RE: až lidé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 238371

Nebyl by nějaký příklad poctivého kapitalisty, který pro svoji poctivost nezkrachoval, nikoho neokradl ale naopak (svou poctivostí a pracovitostí) rozmnožil své milióny až miliardy?


U svého příkladu také nezapomeňte uvést číslo svého účtu, vaše četné příklady jistě mnoho pravicových příznivců rádo odmění drobným příspěvkem [chechtot].

238385

20.2.2011 22:26

RE: až lidé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 238351

Ten svet konkurence je svetem sobeckosti, malych podrazu, velkych podrazu a posleze super velkych mezinarodnich podrazu.
Nedelejte si iluze, za fasadou spolecne fotografie predsedu vlad clenskych zemi EU je videt skryty ostry boj o stale se tencici zdroje.To vyhovuje urcite skupine lidi, ktere kapitalisticka konkurence prerostla v nenavist mezi staty a narody nikdy nevadila, protoze z toho mela financni prospech.
Socialismus nutne nemusi byt nastolen nasilim.

238377

19.2.2011 14:57

Co nam media nereknou....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

http://alles-schallundrauch.blogspot.com/2011/02/armee-von-bahrain-erschiesst.html
i ten kdo neumi arabsky (nemecky) se muze podivat na videa.
Takle se ve svete zavadi demokracie !?
[pláč] [bliji] [pláč] [pláč] [pláč] [pláč] [pláč]

238309

21.2.2011 0:32

RE: Co nam media nereknou....

Nachezirámnaj 78.?.?.?

Reakce na 238309

"Nesčetní lidé budou nenávidět nový právní řád a přitom budou umírat při demonstracích ZA jeho upevnění!" (viz. Afrika, atd.)

238381

24.2.2011 11:45

Česko teď trápí mráz a smog,

rataj 78.?.?.?

a odnesou to jako vždy ti chudší,
což se jim hrubě nelíbí
a na to velmi nadávají.
Zatím tam někde, možná v Karibiku,
boháči, kteří z toho smogu zisky mají,
si na čisté, prosluněné pláži,
své zadky vyhřívají,
a diví se: Proč v Čechách tolik křiku,
což tamní lidé nevědí,
že každý si jen to zaslouží,
o co se, bez nějakých blbých skrupulí,
upřímně pere a ze všech svých sil snaží?

238551

27.3.2011 16:19

hodnotny prispevek

Jan Vykřičník 89.?.?.?

http://zajimejse.webnode.cz/news/a-co-s-tim-chces-jako-delat-/

240511

Tuto stránku navštívilo 7 109