Diskuze k článku
Budoucnost Egypta: válka s Izraelem
Příspěvků 30
kdyz je dnes cely svet zbankruptovan.
Zaplatime to vsetci, pretoze sa zbrane budu nakupovat, ako inak, na DLH!
2.2.2011 3:45
Zkutecne divadlo, je za oponou,tak,jak neviditelne vlady.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?
Nejvetsi strasidlo Israelu je to,ze z kolaborantniho vedeni statu se nakonec silou lidi z ulice vybudeuje nekompromisni muslimsky stat,jez svou nekompromisni nabozenskou politikou bude zcela nepratelskym statem Israelu a ovsem, israel ztrati nakupciho isrellskych zbrani,tak ,jak Egypt delal v minulosti a na vic v bankovnictvi zmizi vydridustvi bank,nebot islamske banky nedelaji procenta uroku.
Valka, by mela smysl,jen tehdy,aby se Israel,na pozvani,zajistenim bezpecnosti a jinymi politickymi triky dostal na kontrolu a plne ovladani Sueskeho pruplavu a tim i v pozadi,kontrolu Sinajskeho poloostrova, tim,i biblicky plan na Velky Israel,jez je otiknut i na israelskych znamkach ,co by narok zidovstva do budoucna.Prakticky se jen muzem nad egypskymi udalostmi jen dohadovat,nebot,pozadi je nekdy zcela jine o kterem ovsem nevime, muzeme s ejen domnivat,z tech malo pravdivych zprav,jaky je zkutecny zamer revoluce.Kazdopadne islam je na pochodu a ziskava ,cim dal tim vice "uzemi".Revoluce zapocata v Tunisku,muze nakonec udelat jeden velky blok nekolika muslimskych statu.
Egypt crisis: Israel rallies to support of Egyptian regime
Zidovstvo se ovsem citi nadrazeno,ale v pripade Egypta,dava plne najevo i demonstracema v Israelu na pomoc Mubarakovu totalitnimu rezimu nebot vidi ,ze vsechny politicke a nabozenske strany se jej chteji zbavit-spojenc eisraelu,jez vrazil arabskemu hnuti nuz do zad a uzavrel mirovou smlouvu s invasnim a okupacnim Israelem.
"We Jews regard our race as superior to all humanity, and look forward, not to its ultimate union with other races, but to its triumph over them." (Goldwin Smith, Jewish Professor of Modern History at Oxford University, October, 1981)
The Great Israel Land GrabThe Great Israel Land Grab Dr. Salman Abu Sitta Jordan Times March 2, 1998. For the first time, Israel has embarked on a plan to sell the land of the 1948 ...
www.plands.org/articles/002.html -
Zionist have their eyes set on all of the land between the Nile and the Euphrates. The plan for a "Greater Israel" is as old as Zionism itself.
Je zajimave sledovat svetove krestanske politiky,kteri na zacatku sve funkce ,vzdy neopomenou se poklonit do Israelu,kolik ceskych politiku navstivilo tento stat?
Dnes se politici nehadaji,kdo je silnejsi,ale spise ,kdo je vetsi kolaborant.Eretz Israel HaShlema / Greater Israel20 Jun 2007... and claimed American war plans against Iraq were part of a plot to ... greater Israel state, which includes great parts of Iraq, Egypt, ...
www.globalsecurity.org/.../israel/greater-israel-maps.htm
2.2.2011 4:15
RE: Zkutecne divadlo, je za oponou,tak,jak neviditelne vlady.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?
Reakce na 237423
Kanistry se slznym plynem dodane z USA proti demonstrujicicm egyptanum.
Israelska pomoc kolaboranskemi presidentu Egypta Mubarakovi, odberateli valecne vyzbroje israelu.
War is a Racket, staci se presvedcit na hledacku vasich kompjutru, v ramci valky nakoupime zbozi i u toho,proti komu valcime.
In War Is a Racket, an exposé of profiteering, U.S. Marine Corp Maj. Gen. Smedley Darlington Butler wrote: “At least 21,000 new millionaires and billionaires were made in the United States during the World War.”
Dav lidi v ulicich nebude hrat zradcovskou politiku politiku.
The Egyptian masses won't play ally to Israel
As long as the masses in Egypt and in the entire Arab world continue seeing the images of tyranny and violence from the occupied territories, Israel will not be able to be accepted, even it is acceptable to a few regimes.
Jakmile,jedna arabska zeme se stane muslimskou zemi,tak budou nasledovat dalsi zeme, vezmeme na zretel takovou Indonesii, nakolik bude ovlivnena,cela Afrika pod muslimskym vedenim, cast jizni Asie
Prakticky,ceho jsme dnes svedky je to,ze prozivame boj se zapadni korupci,jez je davana muslimskemu svetu,co by demokracie a svoboda,jenze,opak je pravdou, Elita z obou stran vydelava na valecne situaci, muze to byt srazka chudych s bohatymi,jez neznaji miru,jez ve sve honbe za mamonem se stali nelidskymi.
Afghan elite 'plundered $900m' from leading bank
Business is on brink of collapse after its funds were treated 'like personal accounts'
Queen Elizabeth II 6,600 million acres King Abdullah of Saudi Arabia 553 million acres King Bhumibol of Thailand 126 million acres King Mohammed IV of Morocco 113 million acres Sultan Quaboos of Oman 76 million acres
Nakonec ,mame sve historicke zkusenosti a projevy lidi,jez vedi,kterym smerem se ubirame.
Wars Are Created to Cull The Best Blood: In AThe Protocol of 1869" by Rabbi Reichhorn over the tomb of Simon-ben-Ihuda published by Readcliffe is the following: AWe shall force Christians into wars by exploiting their pride and their stupidity. They will massacre each other and so clear the ground for us to put our own people into.@
Matne si vzpominam, ze pri jedne valce (v druhe polovine 20. stoleti) byla egyptska armada tak prekvapena prepadem sve zeme, ze si nejen nevystrelila, ale dokonce nekteri jeji vojaci utikali od svych kanonu.
Pak na zaklade teto zkusenosti nalezli jini utocici vojaci pri dalsim vpadu na egyptske uzemi egyptske vojaky pripoutane retezy ke kanonum. Zase ani nevystrelili.
(Omlouvam se, jestli v mem tvrzeni jsou nepresnosti, tehdy jsem to vnimal na "pul ucha", nicmene si vybavuji, ze k necemu takovemu doslo. Pametnici, upresnete.)
No, a dnes, i kdyz egyptsti vojaci dostali napred premie, selhali znovu, nezareagovali tak, jak meli, trebaze byli dopredu pripravovani a vlastne placeni. Pro me vyplyva jedine: Arab je maximalne nespolehlivy. Geneticky, rikam si pro sebe, trebaze o genetice vim hovno, a proto nechci mit s nimi nic spolecneho.
Káhira,letiště v roce 1969...Pochodující jednotku upoutala blondata Češka,vystupující z letadla....Zadní voj se otočil a zíral,přidali se ostatní,až zbyl jen ten vepředu...BUDME RÁDI,že nejsou arabové militatně izraelští,že mají geneticky mírumilovné myšlení....arabové milují děti....
vzpomínám si, že mi matka kdysi vyprávěla jak na německé televizi viděla egyptské pláně plně prázdných tanků, ze kterých vojáci prostě kamsi utekli..
že k arabsko-izraelskej vojne dôjde. Hebrejci budú musieť včas z Izraela utiecť. Kam? Do nadštandardných bytov, ktoré majú už postavené v Bratislave 5 600 volných bytov. Videli ste centrum Budapešti, kde je štvrtina bytov prázdnych ? A do iných slovenských, maďarských a polských miest. Prídu, tak ako vždy vystavujúc na obdiv svoje utrpenie a príkoria, ktoré tento krát utržili od svojich arabských susedov. Prijmeme týchto trpiacich utečencov ?
To,že k ní dojde..je jasné..je to dokonce nařízené v Protokolech.
Jenže..velikým problémem nás goyim je to,že do této války máme být vtaženi my tzv.křesťané! My máme pak válčit za zájmy velkého Éretzu Proto bych zde uvítal..dokud je ještě čas..zbavit se vlivu všech politiků a organisací spojených s velkým Értezem a vládnout si zde sami . Prostě nová sametem nezašpiněná revoluce s novou ústavou a zákony!
Neni pochyb, ze Arabove a muslimove zrudny a genozidni Stat Israel ze sveho sousedstvi drive nebo pozdeji vypudi. Zajimave i je, ze internet a facebook nakonec neslouzi ke globalni tyranii, ale naopak je nejucinnejsi zbrani proti tem, ktere nesmime mimo zvedavec.org autocensurne jmenovat.
Stejne tak neni pochyb, ze po zahnani Chazaru do more jejich sousedy, se Chazari vydaji jako spasajici kobylky hledat dalsi "Zemi zaslibenou". V Cesku a na Slovensku prozatim vlastni ve velkem reality. Bojovnik za Sazku pan Vitek je bilym konem dvou zidovskych londynskych "investorskych" rodin pochazejicich prave z Blizkeho Vychodu http://hn.ihned.cz/c1-49498010-skromny-i-chamtivy..., jak uz nezastiraji ani ceska mainstreemova pravicujici media.
"Zatímco konkurenti Orco, Sekyra či ECM bojují o existenci, CPI ve velkém nakupuje administrativní budovy, obchodní parky a centra. Řadu objektů přebírá i s původním s dluhem. "Vítek se spokojí s malým výnosem a sází na dlouhodobou návratnost," říká jeden z jeho obchodních partnerů. Vítek je sice chamtivý, ale opatrný a každou vydanou korunu čtyřikrát obrátí. Ale možná proto, že rád hraje šachy, je zvyklý myslet na řadu tahů dopředu."
"....ve velkém skupoval nájemní byty od průmyslových firem, což tehdy nikdo jiný nedělal. Nakupoval levně, firmy se bytů rády zbavovaly. Jen proto, že nedotáhl do konce koupi 45 tisíc bytů od těžební firmy OKD, je dnes "jen" druhým největším majitelem nájemních bytů v zemi. S končící regulací nájmů zvedla letos CPI nájemníkům činže tak prudce, že je to pro tisíce z nich nepřijatelné. "Nebudeme se handrkovat, rozjedeme soudní spory," říká Vítek. A vypadá, že se na to těší."
Jak pravil pred volbami DO PRAVA PO MOUDRE (kalkulacce) v roce 2006 k pravicujicim ceskym oVcanum Ing. Mirek Talmanek-Toopolanek: "Kdyby lidé věděli, co na ně chystáme, nikdy by nás nevolili"
Koukám je tu opět téma vděčné na tomto webíku stálé a věčné. Neboj te se válka nebude, ve vaší realitě však něco přibude. Bude to zjištění které naplní vás láskou,slastí, že nelze věřit v samé žvásty. Jevrej nezískal by pranic válkou s nimi, vím připadá vám to divný. Zkuste zamyslet se však dosti a nezlamte si přitom kosti. Když by Jevrej přijel do Káhiry tankem, neskončil by jenom mankem? Kasa jejich prázdná je a vyhasla jim naděje. Zlaté časy z doby Bushe, Clintona, to do země proudila jim nejedna flinta. Dnes už ani emeričan neví co bude dále zítra, jestli nekousne ho dravá vydra. Vydra není jen zvíře vodní, ale vymáhá dluhy den po dni.
Zkuste zamyslet se však dosti a nezlamte si přitom kosti. Když by Jevrej přijel do Káhiry tankem, neskončil by jenom mankem? Kasa jejich prázdná je a vyhasla jim naděje. Zlaté časy z doby Bushe, Clintona, to do země proudila jim nejedna flinta...............
Jewrej nikdy nejezdil tankem a proto také nikdy neskončil mankem.Však jewrejský dráp spoza opony vždy co chce to dohoní.Příkladem nám budiž Bonaparte..ten samý Jewrej stál na jedné i druhé straně.A že to stálo GB bytí?? Jewrej neměl jiné zbytí. Dále pak ten Jih a Sever..no neberto Jewreji neber.Vždyť on jen jeden peníz dá a obratem ruky tu zemi má. Pak tu máme tu první světovou...šak Jewrej ví jak zatočit s tou goyimskou holotou.Pošlu druhy ve zbrani a oni tu Slovanskou chátru dorazí.A aby nebylo toho málo..co se nám za 20-let zas stalo? To nebyl Jewrej,který měl,za mrzký obolus hitlerovu osobnost? Co na tom,že z toho bylo pár mrtvých Davidů..hlavní cíl byl splněn..stálo to jen 100mio.goyimských životů.Kasy plné..Švýcar to ví,přes něj totiž Jewrej hrabal..po té druhé světový.A že té třetí není zbytí? Není..poněvadž bez surovin jde mu i o jeho bytí.Jak se však zbavit té goyimské pakáže? Předhodíme muslima a křesťan mu pak ukáže.Zabijem tak dvě mouchy jednou ranou..co na tom,že to bylo zradou? Goyim počty hezky zvadnou a Jewrejovy zisky plynou. Pane Etheral..psal jsem rovnou z vody..takže některé rýmy nejsou správně KOSHÉÉR
...super, já to taky pouštím jen tak....ale souhlas, žid má ze všeho prachy. Vždy a všude. Tak to tady je.
...nicméně si myslím, že válka tam nebude.
kopl bych ho do "sedací soupravy" toho židovského dobytka
2.2.2011 10:13
Pouhopouhá spekulace
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Jak známo tak Mubarakův režim je silně Pro USraelský. Snahy opozice o změnu se tedy logicky jeví jako VZPOURA proti této orientaci ve jménu TOUHY po nastolení Islamistické teokracie. Je to ale skutečně tak jak se to na první pohled jeví ?
Pokud bych měl nějakou moc řídit světové dění a všiml bych si odporu obyvatelstva vůči KE MĚ SERVILNÍMU režimu co bych udělal ? Snažil se potlačit opozici ? To dlouho nevydrží protože represe budí ještě větší odpor. Mnohem efektivnější je mít vše pod kontrolou. Nejlépe je mít pod kontrolou i REVOLUCI vůči mě samému. Je tedy velmi chytré podporovat reakční síly proti mě samému. Já v pozici Sama si zorganizuji a budu financovat opozici křičící VYŽEŇTE stoupence Sama. Může se klidně změnit systém na teokracii ale kdo jej bude řídit ? Mí lidé, které jsem platil a podporoval. Budu mít tedy i nový systém pod kontrolou. Co je největším přínosem je (na nějakou dobu (např. na 20 let) uklidněné) obyvatelstvo, které věří, že ta revoluce byla jejich a ti vůdci, že vybojovali svobodu pro lid. Případné kritiky prosím o schovívavost. Jak jsem uvedl na začátku. Toto je POUHOPOUHÁ SPEKULACE
2.2.2011 12:49
RE: Pouhopouhá spekulace
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 237449
>Jak známo tak Mubarakův režim je silně Pro USraelský. Snahy
>opozice o změnu se tedy logicky jeví jako VZPOURA proti této
>orientaci ve jménu TOUHY po nastolení Islamistické teokracie.
Mate pravdu, avsak castecnou. Tu zbyvajici realitu zastituji vynatkem z clanku v iDnes:
"V Egyptě dnes žije asi 81 milionů lidí. Před šedesáti lety to bylo 21 milionů, před dvěma staletími jen tři miliony. To jsou čísla, která by bez otřesů nevydržela žádná země na světě.
Vysoká porodnost zatím nejeví žádné známky poklesu. Jednou se to zastaví, ale to už by mohlo být pozdě.
Lidské mraveniště v Egyptě má přitom k dispozici stejně zoufale málo plochy jako dřív. Je to jen úzký pás země podél Nilu a část pobřeží. Dohromady tvoří obyvatelnou plochu Egypta území o ploše asi poloviny Česka. Drtivou většinu země totiž pokrývá bezútěšná poušť, kde se nedá žít ani nic pěstovat."
http://cestovani.idnes.cz/egypt-za-hradbou-turistickych-palacu-slumy-negramotnost-a-bida-prelidneni-1um-/igsvet.asp?c=A110201_092107_igsvet_tom
V Egypte se soustalo neuvazene, mozna porad, mozna vetsinove bez smyslu zaopatrit deti. Prevlada tam negramotnost. Ted se takove davy domahaji demokracie a zlepseni ekonomiky. Ty pozadavky lze pochopit. Byl k dispozici internet, zapadni vymozenosti jsou jim zname. Co za techto okolnosti ceka nove vladce? Budou schopni ty pozadavky splnit? To proste nepujde. Ta zeme jakoukoliv pravdepodobnost davno pozbyla. Kdyz se o to pokusi demokrate, pohori a budou na tom hur nez Mubarak, protoze vseobecna moralka znacne poklesne (dosud tomu tak bylo v kazde zdemokratizovane zemi, i u nas) a mene gramotny dav bude neudrzitelny. Tedy hlupak, kdo se o vladnuti pokusi. Bude se to rovnat sebevrazde. A kdyz se dostanou k moci tvrdi islamiste, silou viry dojde ke spojeni arabskeho sveta..., k cemu toto dospeje, tezko odhadnout.
2.2.2011 13:05
RE: Pouhopouhá spekulace
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 237449
>Toto je POUHOPOUHÁ SPEKULACE
No iste, ale celkom pravdepodobný scenár pre "prevrat", totiž to má logiku.
Urobíme akože prevrat, presvedčíme ovce o zmene, ale nainštalujeme pro-západný režim, tým pádom všetko sa vráti do starých koľají alebo sa zhorší situácia pre ľudí. príkladom môžu byť nežné revolúcie(tzv. zamatové revolúcie, nazývaní tiež plyšové revolúcie) alebo farebné revolúcie v socialistických krajinách alebo v post-sovietskych štátoch.
Údajne americký sionisti skúšali podobný scenár aj v Iráne s ajatolláhom Chomeiním, nevyšlo im to. Možno preto, lebo úspešne predstieral že to robí len a len pre moc a dokázal ich tak úspešne oklamať telom a presvedčil ich že je jedným z nich, no ajatollách moc chápal ako nástroj pre svoje ciele a konal podľa svojho morálno-náboženského presvedčenia a preto je Irán taký ako je.
Čo sa týka Egypta a hlavne Tunisu Vami uvedený plán je celkom reálny, s tým že sa poučili z iránskeho debaklu a dali tam poistky proti zrade, ALE poslednú dobu len sa tak strieľa z motyky, pomaličky je to jeden z olympijských disciplín , a situácia sa naozaj vyvŕbí v neprospech sionistov v Amerike a v Izraeli. V tomto dúfam a myslím si že umiernený Islamský režim ktorý sa tam etabluje bude nanajvýš priateľský voči Číňanom.
2.2.2011 15:17
RE: Pouhopouhá spekulace
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 237471
ANO. Souhlasím s Vaším závěrem. Pokud by to bylo skutečně podle této spekulace pak by to mělo pár slabin.
1. Lidé by museli být snadno zblbnutelní tak jako jsme byli zblbnutelní my cinkáním klíčů a kecy o pravdě, lásce a nastávající prosperitě.
2. Placení hráči ve vedení nového systému by museli být udržitelní. To bude velmi těžké. Jakmile občan jednou zjistí, že je možno vládce svrhnout a napíchnout na vidle bude mít ještě dlouho ty vidle opřené doma u dveří a připravené k dalšímu použití.
2.2.2011 15:52
RE: Pouhopouhá spekulace
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 237483
Btw. U nás v zemi České máme 20 let po "naší revoluci":
1. V kapse ty cinkavé klíče, které už nikam nepasují z důvody výměny zámků od dveří.
2 Doma se nám místo vidlí válí sametový hadřík určený k utírání růžových - srdíčkových brýlí a už dvacet let si namlouváme, že se něco změní pokud budeme ty brýle pravidelně a důkladně leštit.
2.2.2011 15:36
RE: Pouhopouhá spekulace
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 237449
Ano, vidím to podobně. Také nevěřím na nějaké spontánní revoluce.
2.2.2011 13:01
Výměna jedné Americké loutky za Israelskou loutku a následně za další Americkou loutku
Satanisté (uctívači Baphometa) a Talmudisté při konstrukci svých ďábelských plánů ZÁSADNĚ používají metodu několika kroků dopředu (v plánování). Jejich arogance zašla již tak daleko, že se již ani nepokoušejí maskovat - veřejně se nechávají fotit s obrovskými zlatými náhrdelníky představujících jejich vzor, idol a skutečné božstvo: Baphometa
Baronka Philippine Mathilde Camille de Rothschild a její zlatý Baphomet na krku ->
El Baradei se svými mastery: usvědčeným lhářem, který začínal jako Šábes Gojim (uvedeno v biografii), pokračoval jako generál a skončil jako lhář před celým OSN - Mr. Powellem ->
Mezihru musí ještě odehrát milovník Israele - bývalý chief Egyptského GeStaPo: Umar Sulajmán
ČT24: Zdroje z egyptské ambasády v Tel Avivu tvrdí, že se Izrael připravuje na uvítání Mubaraka poté, co ho Saúdská Arábie odmítla přijmout
Satanisti, Talmudisti a Šábes Gojímové jsou již dávno jeden team: ONE WORLD = ONE TEAM
Za prvé technicky dobře vybavená a vycvičena IDF by využila letecké převahy a moderní útočnou válku proti nadvládě ve vzduchu nelze vést. To je něco úplně jiného než obranná guerilová válka, kdy utočník muže rozbombardovat zemi na úrovni kamenné a je na tom hůře než na začátku, protože obyvatelstvo ho bude nenávidět na dalších 100 let dopředu. A egyptská armáda to moc dobře ví a ať bude u moci, kdokoliv, tak bez podpory armády se neobejde.
Dále je tady riziko eskalace konfliktu, až po třetí světovou válku. Velcí hráči USA, EU, BRIC, ale i menší figury na velké šachovnici budou v tomto jednotni a vyvinou společný tlak na jakoukoliv vládu, která by ztratila zbytky zdravého rozumu. Především EU bude mít velký zájem, aby pře Suez v poklidu proudila ropa. Ale k tomu nedojde, protože bez podpory armády si v Egyptě nikdo nevrzne a generalové už podají v realných barvách jaká je vojenská situace mezi Izraelem A Egyptem. Nemluvím o tom, že ani obsazení Izraele, které je naprostou utopií nic extra neřeší na demografické situaci stomiliónové populace v Egyptě.
To si spíše Egypt, obratí na jih do Afriky, ale jakékoliv válečné řešení problémů se povětšinou historicky ukazaju jako jedna z nejhorších variant. I impéria mnohem častěji využívají nepřímých hrozeb a válečná akce je posledním krokem, poněvadž to je velmi vysilující vést válku a někoho okupovat přímo.
no, jenže veškerá logika se mění, pokud je jediným cílem samotná válka a redukce populace.
pak jde jen o to tu válku vyvolat. a blbců je všude dost...
Při držení jaderných zbraní. Teď jsem se čerstvě dozvěděl, že několik pokusných výbuchů před 50-ti lety zdeformovalo vnitřní van Allenův pás. Člověk se furt učí. Vzhledem k tomu, že se nám mění atmosféra na Marsu, Jupiteru... to má i vnější příčinu, ale s těmihle blbostmi se rychle přestalo i u termonuklerních zbraní, kde rozbuška je sice vysoce radiokativní klasická nálož, ale množství radiaktivního zamoření je zlomkové oproti klasické bombě. Hlavní důvod zákazu jaderných zkoušek několik tisíc tun globálně mikroskopicky rozptýleného radiokativního sajrajtu a vdechnout to může kdokoliv. Tam tedy šlo při zákazu o změny ve van Allenově radiačním pásu. Berte v úvahu, že Izrael má 200 nuklearních raket, když se bude cítit ohrožený, pak Bůh s námi se všemi. A podívejte se na politiky jako Lieberman nebo někteří vlivní rabínové. Na lokální konflikt můžeme zapomenout.
Samozřejmě v Izraeli si uvědomují, že směřují, čím dále více do izolace, nejvíce to chápou v Mossadu. Pokusili se dostat k moci Livni, ale Netanjahu, raději udělal koalici s extrémisty. Zcela jistě ani skalní sionisté nestojí o nějaké velké mocenské změny v arabském světě. Sice se navzájem nesnášejí, ale vytvořila se za desítky let křehká stabilita. Po masakru lodi v mezinárodních vodách jsou vztahy s Tureckem na bodu mrazu, a teď dojde k ochlazení vztahů s Egyptem, ať zůstane u moci Mubarak nebo to vezme někdo jiný, vztahy Egypt-Izrael to poznamená větším ochladnutím, bude třeba brát ohled na tu ulici obyčejných lidiček. Pro velké hráče je jednání sionistů čím dále více frustrující a budou se stále více klonit k variantě JAR.
...tak tak, ale je tady alespoň o čem psát a dobře se to čte ty názory tady. Války moc nebudou obecně, dost to tady v tomto dospělo. Resp. technologie zisků je již tak optomalizovaná, že války jsou blbost. To platí i o USA a jejich válečných dobrodružstvích v Afghaně a Iráku. Ano, je to drahé, ale pár lidí z toho má megazisk, a náklady platí celá planeta....Suez je tak klíčové místo, že i kdyby tam nějaké pokusy o destabilizaci byly, tak skončí dříve, než to zachytí tzv. "novináři."
Pane Larouxi s těma klíčema jste mi připomněl:
Sedí v česku dva bezdomovci před Tescem a jeden povídá. " Jo taky jsem v devětaosmdesátým cinkal klíčema...byly od chaty, auta a bytu"
Egypt nema na to aby si otvorene vojensky vyskocil do Izraela. Proste nema,.... moze mat hoci 200 milionov nasratych radikalov ale ma smolu. Ak Izrael sam nieco nevyprovokuje a nepridaju sa proti nemu ostatni, tak nebude prilezitost aby ho Egypt napadol a ak si nieco zacne Egypt na vlastnu past, tak odpoved bude obratom minimalne jedna radioaktovna prskavka a to si ani ta najretardovanejsia a najextremistickejsia vlada, ktora by mohla v Egypte vzniknut proste nelajzne.
Nevěřím různým konspiračním teoriím že revoluce v Egyptě je řízená sionisty, sionisté jsou se současným stavem spokojeni a změnou režimu v Egyptě nemohou nic získat ale jen ztratit.
Chtěl bych upozornit na to že hlavním strategickým problémem Egypta je Asuánská přehrada, ta je sice pro Egypt životně důležitá, protože bez regulace průtoku vody v Nilu by se v Egyptě nemohlo uživit 80 milionů lidí ale je problém že kdyby jí Izrael vybombardoval povodňová vlna by smetla celé údolí Nilu včetně Káhiry. Proto Egypt nechce riskovat válku s Izraelem
7.2.2011 13:50
RE: Hlavním problémem je asuánská přehrada
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 237722
>Nevěřím různým konspiračním teoriím že revoluce v
>Egyptě je řízená sionisty,
Plne s vami souhlasim.
>sionisté jsou se současným
>stavem spokojeni a změnou režimu v Egyptě nemohou nic získat
>ale jen ztratit.
Tady jste se zamotal. Spokojeny muze byt clovek jen se ziskem, se ztratou pochybuji.
>Chtěl bych upozornit na to že hlavním strategickým problémem
>Egypta je Asuánská přehrada, ta je sice pro Egypt životně
>důležitá, protože bez regulace průtoku vody v Nilu by se v
>Egyptě nemohlo uživit 80 milionů lidí ale je problém že
>kdyby jí Izrael vybombardoval povodňová vlna by smetla celé
>údolí Nilu včetně Káhiry.
Je to vase domnenka anebo se opirate o vedecke vyjadreni? Pokud se jedna o to druhe, muzete nabidnout odkaz?
Tuto stránku navštívilo 6 339