Diskuze k článku

Vojenský převrat v Turecku před útokem na Írán?

Příspěvků 43

6.8.2010 1:27

Zadny utok nebude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Zadny utok nebude, USA maji svych problemu dost, ackoli si evropsti sabesgojimove namlouvaji, ze ne.Utok by v podstate znamenal novou US obcanskou valku jako zpusob reseni nejvetsi financni krize od dob jejich vzniku.

225705

6.8.2010 1:54

RE: Zadny utok nebude

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 225705

tím bych si nebyl tak jistý.
proč strejda obama chce zavádět milice?
A kobyla když chcípá, tak tříská kopytama [překvapení]

225706

8.8.2010 9:52

RE: Zadny utok nebude

MedaBeda 90.?.?.?

Reakce na 225706

oni budou mít dost horko v samotných USA

podvod s ropnou havárií BP vyklidil díky práškování corexitem rozsáhlý pás území, a můžou se vesele stavět základny stranou od lidí, proti kterým budou vojáci při blížící se občanské válce nasazeni

225844

6.8.2010 17:09

RE: Zadny utok nebude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 225705

tak utok usa není v zájmu USA, ale v zájmu pár jedinců, kteří ovládají US ARmy[smích])))
[smích]

225758

9.8.2010 11:39

RE: Zadny utok nebude

Filip S 147.?.?.?

Reakce na 225705

Agrese proti Íránu a WW3 bude! Přečtěte si prosím Nostradama! Myslím to vážně, přestože Nostradamus byl věštec. Jinak co se týče vědecké předpovědi WW3 - Měl byste vědět, že ekonomické cykly o délce x desetiletí se pohybují v cyklech. A když je určitý stát ekonomicky a společensky na dně, tak své problémy řeší agresorskou válkou. Viz Německo a WW2. USA a VB jsou ekonomicky na dně. Situaci Německa se velmi rychle blíží. USA má astronomické dluhy, které jsou v podstatě nesplatitelné.

Odkazuji na článek, kde je o tomto zmínka. Doufám, že přede mnou ještě nikdo tento samý příspěvek nepostoval. Citace je z článku Štěpána Pírka.
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/stepan-pirk... Jeho články na Aktualne doporučuji přečíst.

Hackettova dlouhá vlna

Zajímavý dlouhodobý pohled na současné dění poskytuje i studie dlouhodobých ekonomických cyklů amerického ekonoma a historika Davida Hacketta Fishera, autora knihy „The Great Wave“. Autor dospěl k závěru, že „všechny dlouhé vlny měly mnoho společných vlastností. Všechny měly stejnou strukturu vln. Měly tendenci postupně procházet podobnými etapami s podobným vývojem mezd, nájmů či úrokových sazeb“. Podle autora se důležité vzestupy a pády v historii lidstva odehrávaly v tomto sledu:

1. Všeobecná ekonomická prosperita
2. Růst porodnosti, zvyšování počtu obyvatel
3. Roste poptávka po životních potřebách
4. Poptávka převýší nabídku
5. Ceny rostou
6. Ne všechny ceny rostou současně
7. Ceny energií, potravin, bydlení a surovin rostou
8. Ceny energií rostou mnohem rychleji než ostatní komodity
9. Ceny zboží rostou pomaleji a ceny komodit zrychlují růst
10. Peněžní inflace začíná
11. Devalvace měn ve velkém rozsahu
12. Masivní deficity vládních rozpočtů
13. Rostoucí rozdíl mezi výnosem z kapitálu a z práce
14. Rostoucí nerovnoměrnost bohatství a sociální nepokoje
15. Válka


Když jsem těchto 15 bodů uváděl před několika lety na jedné prezentaci, bylo to spíše pro zajímavost a získání pozornosti publika. Přeci jenom katastrofy přitahují a po přečtení bodu 15 každého zamrazí a zbystří pozornost. Tehdy jsem uváděl, že jsme někde mezi bodem 4 a 9. Cena ropy byla tehdy 37 dolarů a inflace byla téměř neexistujícím pojmem. Další vývoj dějin byl však až příliš podobný nastíněnému scénáři, aby to nechalo člověka klidným. Komodity akcelerovaly svůj růst na přelomu roku 2007 a 2008 a inflace ze dostala do hledáčku ekonomů. Dosáhli jsme bodu 9. Loni řadu zemí „nečekaně“ zasáhla vysoká inflace. Bod 10 se naplňuje. Záchranná opatření vlád nakládají státům na hřbet takové dluhy, které zřejmě již nikdo nebude schopen zaplatit.

225893

6.8.2010 2:09

Souhlasim.

Rene Bartosek 76.?.?.?

V Turecku jde o mnohem vice nez o vymenu vlada, ktera odmitla slapat v lajne a drzet hubu a krok. Jde o test. Jestlize vlada premiera Erdogana ustoji destabilizacni aktivity a dokaze exemplarne srovnat lidry destabilizace na domaci scene, pak... Bude silne narusena pozice tech, co si preji vyvolat velky konflikt v regionu.

Drzim jim palce, protoze na zadny velky regionalni konflikt, ktery se podari udrzet jako regionalni, proste neverim. Premier Erdogan i president Gul by si meli dukladne prostudovat pribeh ruskych oligarchu a predevsim koncovku partie Putin- Chodorovski. Tehdy president Putin nabidl oligrachum dohodu. Date pryc ruce od politiky a my se nebudeme ptat, jak jste dosli k majetku. Nebo nedate ruce pryc od politiky a ... V Turecku stoji otazka loajality. Je treba se zeptat veleni armady zda bude loajalni nekomu jinemu nebo zajmum Turecka. Na dvou zidlich najednou nejde sedet, aspon prilis dlouho to nikdo nevydrzi.

Pokud Turecku bude provadet svou nezavislou zahranicni politiku, budou se muset hledat, a treba velmi pracne a obtizne komlikovana diplomaticka reseni. Cas jednoduchych reseni silou, ktere jak ukazuji Irak, Afganistan, i zoufala geopoliticka situace Izraele negunguji. Izrael miri do izolace, kdyby se cely region Blizkeho a Predniho vychodu stal ruinami. Na faktu izolace sionistu pouzivajicich hloupe silu, to nezmeni absolutne nic. Jeste je cas zacit pouzivat hlavu, a tato alternativa je v dlouhodobem horizontu nejlepsi pro vsechny.

225709

6.8.2010 7:24

RE: Souhlasim.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 225709

Turecka proislamisticka vlada slavi jeden uspech za druhym. Od Ataturka byvalo Turecko prozapadni bannanovkou a zmitalo se v jedne krizi za druhou. A jeho vliv jen upadal. Jeho nasmerovani k Zapadu mu NIC NEPRINESLO - jen konstantni upadek po mnoho desetileti. Cina ukazala navod, ze neni treba se nechat vySSavat a od Zapadu neokolonizovat. Nyni se opet pro Turecko s vladami proislamistu vynoruje jeho prirozeny geostrategicky potencial a v tesne spolupraci s Iranem (a Ruskem) je schopno drzet svet energeticky v sachu. Zapad dnes NIKDO nepotrebuje. VSE lze za fairovych podminek nakoupit v Cine ci Indii. Pokud Turecko (s Iranem) nebudou slapat mocnemu sousedu Rusku na jeho dvorek, Rusko je prijme/vtahne do klubu BRIC, aby melo ve Stredni Asii klid a vysachovalo odtamtud krachujici JuYsEj a zapadni zoldaky. Pokud si to Turecko nezkazi, stane se opet vazenym a sebevedomym hracem se stabilnim a prosperujicim vlivem. Islamiste stmeluji tureckou spolecnost krok za krokem a vlada diky tomu tam nestoji bez podpory a ve vzduchoprazdnu. A neni jiz na milost a nemilost odevzana v podruci armady a prozapadnim vlastizradcum jako drive (nebo jako je to nyni v Cesku). JuYsEj a NATO se agressi v Jugoslavii, Iraqu a Afghanistanu nadobro demaskovali a znemoznili. Zapad konci v krizi a hrouti se a nema uz koho vySSavat. Nikdo uz mu neveri. O Issrael (to hell) a jeho zrudnostech v (g)Aze ani nemluve. Turecko je budoucnost! Zaslouzi si to a ma NA.TO!

225713

6.8.2010 10:40

RE: Souhlasim.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 225713

Je treba mnohe doplnit,jinak neporozumime,za prve,ten Ataturk je zidovskepo puvodu,radikalni "turkove"-omladina,bylizase zide s dobre znejicimi jemny a ti zavideli v mnoha statne dulezitych mistech Armeny a tak brojili,az takove "Turecko" udelalo genocidu na Armenech,ve zkutecnosti to byli"falesni turkove ",kteri zaujali jejich uprazdnena mista,no ajak je to dnes, kdyz Turecko ma potize s Kurdy,kteri partizanskou valkou bojuji,jak v Iraku,tak v Turecku a casti byvaleho sovetskeho svazu,nejvetsi boje byli proti Saddam Hussejnovi a Turecku,ktere bombardovalo jejich vesnice, mylne prisoudili Iraku pouziti otravneho plynu proti Kurdum i kdyz CIA a Americky senat vedel,ze tento druh plynu byl prodan Iranu.Takze,Turecko bylo spojencem ,dobrym sousedem Israelu, ale,Israel vyzbrojoval a financne podporoval Kurdy,kteri zabijeli Iracany a Turky zaroven, dobou Saddam Hussejna,byly americke letecke sili povolany na obranu Kurdu pred Irackymi helikopterami,coz se libilo Israelu,ktery v odpojeni od Iraku Kurdy videl cast planu na Velky Israel a proto Mossad byl velmi cinny v Kurdistanu,kde mnozi se hlasili k zidovske vire a zide tvrdili,ze mnozi Kurdove jsou ve zkutecnosti zide.Takze dnes, pratelstvi Turecka konci s Israelem,ktery na druhou stranu je zucastnen boje Kurdu proti Turkum a ze strany Iraku byli kURDOVE POVAZOVANI ZA ROZBIJECE CELISTVOSTI Iraku, coz vyhovovalo,jak USA,tak Israelu, proste,velice spletita situace, ale,pravdou je,za genocidu Armenu,vsichni dnes veri,ze je zotpovedno Turecko,jako veri lide,ze za Afganistan a Irak je zotpovedne USA,ale,kdyz si precteme,Wednesday February 4, 2009, 12:50 pm
Sharon to Peres: "We Control America"
Congressional Pandering to Israel proves him Right

On October 3, 2001, I.A.P. News reported that according to Israel Radio (in Hebrew) Peres warned Sharon that refusing to heed incessant American requests for a cease-fire with the Palestinians would endanger Israeli interests and "turn the US against us. "Sharon reportedly yelled at Peres, saying "don't worry about American pressure, we the Jewish people control America."

http://www.turkishforum.co
Israelis trained Kurds in Iraq
ACCORDING TO JEWS KURDS ARE JEWS--A Long Term Relationship
All of that represented pure anathema to the proponents of Greater Israel. Scaled down to the possible dimensions of the 21stcentury, Greater Israel would be the territory between the Mediterranean and the Jordan River.
Takze v teto,tak policky-vojenske situaci, muzeme jen zatim zjistit,ze Americane umiraji,ale,ne za sebe a valecne zlociny,tak,jak za massakr Armenu,padne na americke hlavy,ale,ne na neokon a jine samovyvolence k jedne svetove vlade, te,jejich ovsem a pro to udelaji vsechno.
Takze, Turecko jena krizovatce a je otazkou,kterou cestou se da a jaky vznikne vztah mezi Kurdy a Turky pri zmene na islamskou kartu, coz je nejpravdepodobnejsi,nebot Israel svou aroganci a minulym podvratnym jednanim se stal pro Turecko neunosnym "spojencem",cas nam da odpoved,samozrejme ,ze je tady jeste mnoho jinych vlivu,co,kdyz Iran a Turecko se daji dohromady...Automaticky kráceno

225737

6.8.2010 21:11

RE: Souhlasim.

Jiří S. 193.?.?.?

Reakce na 225737

Plány na vojenský převrat musí být do poslední chvíle udrženy v tajnosti, jinak se to nemůže povést. policie je snad loajální vládě a tak jestli Erdogan ví, že se něco chystá tak může spiklence nechat zatknout. Turecká vláda musí vědět kdo v armádě je proti ní.
Pochybuji ale že si to sionističtí generálové dovolí udělat. V Turecku proběhlo v minulosti více vojenských převratů ale dnes je situace jiná. Erdoganova vláda je velmi populární a většina lidí by s převratem nesouhlasila a asi ani většina vojáků. Voják sice musí poslouchat rozkazy ale pokud je rozkaz otevřená vlastizrada tak by snad vojáci generály neposlechli.

225769

7.8.2010 10:21

RE: Souhlasim.

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 225769

Len aby to nedopadlo ako s cárom (nemám na mysli jeho smrť), ktorý padol jedine preto, lebo ho zradila generalita na čele s generálmi Alexejevom, Brusilovom, Ruzským, Gurkom a Krymovom. Brusilov bol neskôr lojálny sovietom.

225789

7.8.2010 15:12

RE: Souhlasim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 225789

To je něco úplně jinýho, Erdogan má podporu většiny národa, což car určitě neměl

225793

7.8.2010 18:54

RE: Souhlasim.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 225793

Samozrejme! Erdogan a jeho umirnena islamisticka strana vitezi na plne care! Turecko se pod prosperujici proislamistickou vladou premiera Erdogana vraci ke svym slavnym korenum a k islamu. Turci do Stredomori a zejm. do EUropy prinesli kdysi z asijskych stepi socialno, hygienu a dbani lpeni na cestnosti. Proto ve Stredoveku lehce obsadili temer pulku EUropy, protoze mistni obyvatelstvo k nim velice rado prebihalo z kruteho utlaku nevolnictvi a otroceni krestanskym klasterum, mnichum, kleru a s nimi sprazenou slechtou. Turci misto toho vyznavali pra-kocovnickou horizontalni socialni strukturu. Vybirali jen dan z hlavy a do spinave EUropy prinesli pojmy jako lazne, nemocnice a odpovednost.
'
Osmanska rise prosperovala presne do okamziku, dokud prebendy byly jen dozivotni, coz zajistovalo stale nove a nove obmeny a inovace. S prebiranim "Zapadniho" stylu usporadani spolecnosti se v Osmanske risi zacinala rozmahat korupce, konzervativnost a zpatecnictvi. Na coz Turecko nakonec dojelo a Osmanska rise se rozpadla. Od WWI to jde s republikanskym Tureckem od desiti k peti. A od WWII, kdy se Turecko stalo bannanovkou v podruci JuYsEJ, obzvlast. Teprve s prichodem umirnenych islamistu do vlady opet Turecko raketove prosperuje - vzpomenme jen nynejsi krach linek CSA do Istanbulu a jejich nahrazeni nekolika linkama Turkish s pripoji pres Istanbul po cele vzmahajici se Asii a Africe.
'
Turecko ma zadelano na obrovskou prosperitu z mnoha duvodu. Nejen pro svoji geostrategickou polohu, opetovny navrat k islamu a vliv na energovody. Nesmi jen upadnout zpet do vydridusskych a neokolonialistickych tenat EU, JuYsEj a hrouticiho se zrudneho Statu Israel.

225801

7.8.2010 20:58

RE: Souhlasim.

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 225793

No, ono to bolo s cárom úplne inak. [mrknutí jedním okem]

225813

7.8.2010 21:01

RE: Souhlasim.

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 225813

Ibaže na podpore národa nezáleží, záleží na tom, čo chcú elity a elity chceli pád cára. Dosiahli to vďaka armáde (inak, podľa generála Dmitrijeva, ak by sa cár obrátil na vojakov, prevrat by nebol, keďže armáda, nie generalita, stála za ním, ćo nepriamo potvrdili sprisahanci).
Ak budú chcieť elity pád Ercivana, pravdepodobne padne. I keď v terajśej dobe to také ľahké nebude.

225815

8.8.2010 14:00

RE: Souhlasim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 225713

No ono se bohužel vše taky nakupuje Číně nebo Indii nebo jiné řiti, a podle toho vypadá ta kvalita!
Bože, zlatej socialismus a Tesla!

Ani tehdy to nebyly takový krámy jak TEĎ!

Krysa

225853

8.8.2010 15:49

RE: Souhlasim.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 225853

Nemohl byste nám sem dát obrázek Vašeho spolehlivého počítače Tesla, pane Kryso? A co disk? Máte v něm HD český nebo bulharský? A OS z NDR? A co mobil? Ten máte také značky Tesla? [chechtot]

Dosti legrace. "Ono" se samo nic nenakupuje. Zboží nakupují zákazníci. A nakupují jen takové, které považují za dobré. Proto také za onoho údajně skvělého socializmu kdo mohl, dal přednost zahraniční elektronice z Tuzexu před značkou Tesla. Pamatujete?

Produkty Tesla snesly srovnání pouze se šmejdy z produkce ostatních zemí RVHP. Proč? No protože byly vyráběny téměř výhradně z nekvalitních součástek z produkce RVHP a navíc téměř manufakturním způsobem. Čest výjimkám, jako bývaly některé čs reprosoustavy. I to jste zapomněl?

225855

8.8.2010 16:24

RE: Souhlasim.

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 225855

Vojto vyjímečně s vámi souhlasím.
I kulovnici kterou vlastním, nevyrobila Tesla a dokonce když, jsem před chvílí nahlédl manželce do kuchyně, nikde nevidím značku Tesla, maximálně ETA... je to bída...
Ale dosti legrace... přesto se najdou u mně spotřebiče Tesla, které jsou dodnes plně funkční a bezporuchové.
Jako příklad uvedu staré MR kalkulátory -(jako ekonom zajisté znáte) kdy jsem byl svými potomky školen, že dělám ostudu s fosíliemi a vyměňovali mě je za SHARPky, CASIa a poslední SENCORy - bohužel s velkou lítostí musím dát zapravdu KRYSovi, protože ty posledně tři jmenované značky už dávno odvezli popeláři, ale MR-Tesla Rožnov fungují už přes 30 roků bez problémů.
Je také možné, že jsem těm, co to se mnou myslí dobře vysvětlil, že pokud ještě jednou najdu eMeRku v koši, tak je stihne trest boží a začnou jim padat zuby, že ty MRky mě přežijí.
MR609 + MR411

225857

8.8.2010 16:40

RE: Souhlasim.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 225855

Záleží,co kupuji a kolik jsem za to ochotný dát.
Mé zkušenosti s Teslou B73 - hifi,stereo,pseudoquadro atd. byly silně negativní. Téměř ČTYŘI měsíční platy na tuto bombu socialistické techniky padly!
Troufnu si tvrdit ,že dnes za čtyři měsíční platy koupím už opravdu kvalitní výrobek.Podstatně kvalitnější,než byla onen magnetofon!Je ale fakt,že obchody jsou přecpány levnými asiatskými sračkami ,jejichž kvalita se blíží oné Tesle.
Z jiného soudku.
V roce 90,jsem ve Spolkové republice na burze zakoupil téměř nové kopačky ADIDAS asi za dvě tehdejší marky. Hrál jsem s nimi ještě nějaké čtyři sezony,do konce svý kariery.Před dvěma lety si syn zakoupil v Tescu kopačky ADIDAS asi za 600Kč.Po druhým zápase se mu téměř rozpadly. Jel znovu do Tesca,kde mu je beze slova vyměnili za jiné. Ty už byly lepší. Vydržely o celý jeden zápas více!
Tak kdepak je asi ta chyba?

225860

8.8.2010 18:06

RE: Souhlasim.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225860

chyba je v tom že ve firmách jako adidas pracujou idioti kteří razí heslo značka a marketing nadevšechno

225861

6.8.2010 8:17

proroctví

RadCo 88.?.?.?

podle proroctví mají MUSLIMOVÉ mají vyhladit a zmocnit se EVROPY...proto veškerým zemím s tímto náboženským zaměřením nepřeju ani trošku...třeba takové Německo..tam už je těch Turků nespočet...MUSLIMSKÉ vyznání začíná podle mého názoru velice sílit...a proto věřím proroctví, které je velmi blízko...
[zmaten] [zmaten] [zmaten]

225719

6.8.2010 8:51

RE: proroctví

Hruška 213.?.?.?

Reakce na 225719

Jestli je "proroctví" - přesně řečeno věštba - pravé, pak je úplně jedno, co komu přejete.
J. Hruška

225724

6.8.2010 9:28

RE: proroctví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 225719

Na proroctví se vyserte, a přejte každému moudrou vládu nad jeho "dvorkem". Pak můžete čekat, že se takové přání rozšíří do celého světa. Pak můžeme doufat že i vám (nám) bude od jiných obdobně přáno. [mrknutí jedním okem]

225729

6.8.2010 9:30

RE: proroctví

MedaBeda 62.?.?.?

Reakce na 225719

proroctví = instrukce

Muslimové nás vyhladit nechtějí, proč by to dělali? [smích] Vše co se s nimi u nás děje, je cílené - po umělé liberalizaci se ovečky do košáru jen pohrnou, pod pevnou ruku buď křesťanství, tak islámu, elitám je to srdečně jedno. Časem se zas uzda popustí, přijde nová liberalizace, a nová diktatura, a tak dále. ...




"According to German TV reports, over 4,000 Germans converted to Islam in 2006.

In 2007 there were more than 14,000 German converts according to some Imams.

According to some people there could be up to 100.000 German converts in Germany."
zdroj

V Británii jsou už i vážení členové Sněmovny lordů, tedy Koruna, i církev je akceptuje. Proč asi? [mrknutí jedním okem]

Vložený obrázek
arabský král a římský biskup


The King of Spain Dishonors the Golden Fleece Order
-článek sice opomíjí, že Abdulláh má římský titul král (správně by měl mít arabské malik (ملك‎), ale dokládá moje tvrzení o vyznamenání katolickým řádem Zlatého rouna - je tedy v mocenské hierarchii Západu a skrytým katolíkem, což koreluje s velmi dobrými vztahy Saúdské Arábie a ze západu zejména USA, bez ohledu na to, že se jedná o diktaturu, nikoliv o demokracii, o které západní média furt žvaní...


perla: " V Jordánsku byl v roce 1946 zrušen emirát a vyhlášeno nezávislé království.

V Libyi byl v roce 1951 prohlášen králem Idris I., který byl předtím emírem Kyrenajky a Tripolska.

V roce 1956 vyhlásilo Tunisko nezávislost a jeho vládce bej Mohamed VIII. al-Amin se prohlásil nezávislým králem, o rok později byl ale svržen.

Panovník nově samostatného Maroka sultán Mohamed V. se v roce 1957 prohlásil králem Maroka."
zdroj


Když už konspirace, tak pořádná!!! [cool]

225730

6.8.2010 11:00

RE: proroctví

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 225719

MUSLIMOVE?? opravdu??? ja jsem jich za svuj zivot moc nepoznal, jen jednoho ze Sudanu, dva z Egypta, nejake z Emiratu a vsichni byli lidstejsi, pratelstejsi nez vetsina cechu. No asi se tak strasne pretvarovali, aby mohli vystudovat a potom nas vsechny osvobodit, jejda teda pozabijet, osvobozuji jine kapacity.
A kdyby nahodou melo jit do tuheho kvuli nabozenstvi, tak muslim
Vam da vybrat mezi jeho virou a smrti. Krestane vybirat nikomu nikdy nedali a o zidech ani nemluve...

A proc si myslite ze tech turku v tom Nemecku tolik je?

225742

6.8.2010 15:39

RE: proroctví

dub 78.?.?.?

Reakce na 225719

hm, zvláštní, že turci začali v poslední době z německa odcházet, a velká část se jich vrací domů...

225755

6.8.2010 17:25

RE: proroctví

Satanist 207.?.?.?

Reakce na 225755

S Israelem kdyz Turci odejdou z Nemecka to asi sekne protoze ubude splatcu na holocoustni reparace zidum. [chechtot] .

225760

6.8.2010 8:52

zas zpravodajská hra

MedaBeda 62.?.?.?

K útoku na Írán se vytrubuje permanentně od oficiálního ukončení ofenzivy v Iráku. Tedy fake. USA i Izrael útočí vždy náhle, překvapivě, bez vyhlášení války.

a když srovnám věty

"Mohl by být před útokem na Írán vojenský převrat v Turecku?"

a

"Turecký soud vydal nedávno příkazy k zadržení pro 11 generálů a 91 dalších aktivních i penzionovaných důstojníků."

Tak už sama tato "varovná" zpráva škodí Turecku mnohem víc, než údajné spiknutí- zasahuje totiž právě pověst turecké armády a jejích zaměstnanců.

Pokusem o převrat tedy může být právě toto obvinění. (a když to vyjde, turecká armáda přijde o 11 generálů a 91 důstojníků, což za pokus stojí, ne?)

Silně by mě zajímalo, kdo přesně stojí za stránkami http://www.globalresearch.ca/, odkud je článek převzat.

Přes emeritního profesora ekonomie Michela Chossudovského se dostáváme

k University of Ottawa
"The University of Ottawa is a bilingual institution founded in 1848 as the Roman Catholic College of Bytown by Monseigneur Joseph-Bruno Guigues, OMI.
In 1889, the University of Ottawa was granted a pontifical charter by Pope Leo XIII.
Saint Paul University is federated with the university and is also located in the city of Ottawa.
"


Ještě by stálo za to rozkrýt postavu "Andrew Gavin Marshall", ale na to teď nemám čas.
Stopa vede k Simon Fraser University
"Výzkumný pracovník v Centre for Research on Globalization (CRG). V současné době studuje politickou ekonomii a historii na univerzitě Simona Frasera. Pravidelně přispívá svými články na server globalresearch.ca "zdroj zde na Zvědavci

Dost zarazí i věta: "The Centre for Research on Globalization states to be "committed to curbing the tide of "globalisation" and "disarming" the New world order".zdroj

Tady něco nehraje.

225725

6.8.2010 10:22

RE: zas zpravodajská hra

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225725

zvědavec holt leze leze po železe a nedá pokoj až do židovského NWO vleze
to by v tom by čert abysme se do tho NWO neprokonspirovali [velký smích]

225732

6.8.2010 15:38

Když se izraelští vojáci dají do zahradničení

svaz zahradkaru 201.?.?.?

Reakce na 225732

Když se izraelští vojáci dají do zahradničení
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

225754

7.8.2010 19:18

RE: Když se izraelští vojáci dají do zahradničení

MedaBeda 90.?.?.?

Reakce na 225754

Když se Šimon Peres dá do spolku s Královnou

"Israeli President Shimon Peres wears the honourary Knight Commander’s Order of St Michael and St George (KCMG), presented to him by Queen Elizabeth II at Buckingham Palace on November 20, 2008 in London, England."

Vložený obrázek

dalšími vyznamenanými např. Hamíd Karzáí, Kofi Annan, Jaap de Hoop Scheffer...

225805

6.8.2010 18:34

RE: zas zpravodajská hra

Lin 85.?.?.?

Reakce na 225725

A co takhle tento článek? Pomohl by trochu ve vašem bádání?
Turecko má blíž do Eroasie než do Evropy. S plány a cíli NATO se taky moc nesnese. V EU si sice vydobylo svou pozici, ale domnívám se, že moc dobře ví, že plní jen funkci "užitečného idiota". Nedávno to pěkně schytalo za odmítnutí sankcí pro Írán. Neschvaluje vpád do Íránu a jeho "umírnění" silou. Rázem bylo za to označené za "nedemokratické" a "podporující terorismus", ačkoliv jeho vláda vyjádřila "jen" vůli svých občanů, kdy je proti válce s Íránem 95% obyvatel.
EU pevně spolupracuje s Izraelem a nemyslím, že by Turecko z toho jásalo. Javier Solana loni doslovně prohlásil: "Dovolte mi, abych vyjádřil svůj názor, že Izrael je členem EU, aniž by formálně byl členem jejích institucí." (viz clanek ]
Tento týden jsem (konečně) dokoukala cyklus "Příchody". Některé sekce jsou sice dle mého manipulativní, ale našla jsem v nich dost zajímavého, co jsem netušila. A čím dál víc se přikláním k vašim názorům "na věc", které tu píšete.
To, že nejde o válku s terorismem, je už asi jasné snad všem. Ale ono nejde ani o válku o zdroje a kontrolu území. Aspoň tohle mi v "rébusu" vychází stále jasněji.

225762

7.8.2010 17:12

RE: zas zpravodajská hra

MedaBeda 90.?.?.?

Reakce na 225762

Paní Lin, díky za odkaz na článek, ale svoje puzzle již mám zaměřené jinak, obsah mi nesedí. Považuji totiž Rusko, EU a USA za blízké spojence. Mohlo by se zdát, že selektivně odmítám zdroje, které by ukazovaly na opak, ale ... Lokální konflikty a boje o to, kdo si co uzobne, v dlouhodobé perspektivě podle mne ustoupí strategickému klíčovému spojenectví proti "hrozbě" z Číny. Ta nezapoměla na okupaci Tibetu anglickým impériem, ani na opiové války, ani na roli CIA v tibetském a tchajwanském nacionalismu. A dala se do nás tichými ekonomickými zbraněmi.

A my jsme rozerváni mnohými dílčími proudy - pozůstatek křivd z minulosti. Podle mě je třeba zkoumat tuto minulost. Uvědomit si, co skutečně znamená indoevropané, co znamená indoevropská civilizace, které kultury pohltila, a které křivdy (které se jí vrací) napáchala. Na tomto uvědomění můžeme odstranit vzájemné napětí, a být o to celistvějšími. K tomu je však třeba vyjasnit si a dodržovat pravidla diskuse, argumentace, a odhodit, či alespoň potlačit svoje vlastní ambice, či chování poznamenané členstvím v nějaké skupině.

Poté už nemusíme řešit, a ztrácet čas s takovýmito tématy (EU, Izrael, co kdo na koho, kdo komu co). Jsou zbytečné!
Člověk by se podle mě měl angažovat v něčem, co má perspektivu. Stanovit si cíle a plnit je. Neztrácet čas činy jiných, ale vlastními činy.

225796

7.8.2010 20:25

ale jezuite uz v cine take byli)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 225796

Matteo Ricci (1552-1620) pocházel z italské Maceraty. Během svých studií v Římě vstoupil do jezuitského řádu. Už jako mladý misionář odjel přes Indii do Číny. Sympatie císaře a čínských učenců si získal rozsáhlými znalostmi přírodních věd. Jeho knihy byly vysoce ceněné a katechismus "Pravé učení o Pánu nebes" byl dokonce spolu se sedmi dalšími publikacemi přijat do kánonu klasické čínské literatury.

Ricci oplýval vědomostmi v matematice, geometrii, astronomii, geografii a praktické fyzice. Snažil se pochopit čínskou mentalitu, svůj životní styl přizpůsoboval místním zvykům a k čínské kultuře choval velkou úctu. Stal se tak průkopníkem inkulturace. Ta se v církevních dějinách stala předmětem ohnivých polemik. Dnes je Matteo Ricci na seznamu kandidátů blahořečení a papežové Jan Pavel II. a jeho nástupce Benedikt XVI. ho dali misionářům za vzor.

P. Matteo Ricci, který žil v Číně 30 let, byl prvním cizincem, kterého nechal tehdejší císař Wanli pohřbít uvnitř císařského paláce a je v Číně dodnes pokládán za jednoho z tvůrců čínské kultury.

Italského jezuitu Mattea Ricciho papež Benedikt XVI. označil za „poslušného služebníka církve a neochvějného a inteligentního hlasatele Kristova evangelia“. Ten podle jeho slov „podobně jako otcové církve při setkání evangelia s řecko-římskou kulturou, dovedl svou prozíravou prací účinně vnést křesťanství do čínské kultury.“

"Pokud jde o odkaz P. Ricciho, napsal jsem už dříve s notnou dávkou ironie, že bylo patrně zapotřebí komunistické a ateistické země jakou je dnešní Čínská lidová republika, aby mohla být vyzvednuta role Mattea Ricciho," prohlásil v rozhovoru pro Vatikánský rozhlas ředitel Vatikánských muzeí prof. Antonio Paolucci. Pro dnešní Čínu je prý jezuitský misionář dokonce jedním ze zakladatelů čínské civilizace.

"V Millenium Center v Pekingu, tedy v místě nejvýznamnějších státních ceremonií vládnoucí strany, je polychromovaný mramorový reliéf obrovských rozměrů, který synteticky shrnuje celou čínskou historii. Všechny zobrazené postavy jsou Číňané. Není mezi nimi žádný cizinec, tedy kromě dvou Italů: Marca Pola a Mattea Ricciho," dokládá profesor Paolucci, jak významnému postavení se těší slavný jezuitský misionář mezi Číňany, kteří ho dodnes nazývají Li Madou.

Podle italského badatele je Matteo Ricci dodnes inspirativní tím, že se nejprve snažil přijmout rozpoznávací znaky kultury, do které vstoupil. Pochopil, že je třeba se stát vláčným, ohebným, je třeba se určitým způsobem nechat prostoupit novou vnímavostí, duchem hostitelského lidu. "A právě tím se stává přitažlivým pro tuto kulturu. Ricci totiž nehlásal v Číně křesťanství přímo, ale jakoby mimochodem. Přináší tam kulturu Západu, přináší moderní západní dobu s jejím vědecko-technickým pokrokem a tak jakoby svedl tehdejší lid,...Automaticky kráceno

225810

7.8.2010 20:39

RE: zas zpravodajská hra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 225796

zejména císařský dvůr," uvádí ředitel Vatikánských muzeí prof. Paolucci.

Matteo Ricci si získal srdce Číňanů i tím, že když předával evangelium, využil tradici konfucianismu. „Jde o skutečně mimořádné dílo inkulturace a také dílo dialogu, který umožnil Západu a Východu zahájit vzájemné poznávání, pomocí něhož, jak se domnívám, bude možné vyrovnat se i s velkými výzvami globalizace, před nimiž stojíme dnes,“ dodal biskup Giuliodori, který působí v rodišti Mattea Ricciho.

Jan Pavel II. na zahájení mezinárodního kongresu a Matteu Riccim 25. října 1982 řekl: "Je mým přáním, aby Tovaryšstvo Ježíšovo, inspirováno a povzbuzováno příkladem tohoto svého slavného syna a vedeno na neprobádané cesty Ducha svatého, mělo možnost i dnes účinně napomáhat kulturní práci a evangelizaci čínského lidu." Na mužích, jako byl Matteo Ricci, je tento duch jasně viditelný.

zdroj http://www.katyd.cz/

hhbb tu uz kdysi nechaval odkazy a obrazky jezuiutu v cine, kdyz si k tomu prictem Ricciho a exportovany komunismus zda se ze KC kma velky vliv i nad deni v cine)

225811

8.8.2010 0:32

RE: zas zpravodajská hra

MedaBeda 90.?.?.?

Reakce na 225811

"hhbb tu uz kdysi nechaval odkazy a obrazky jezuiutu v cine, kdyz si k tomu prictem Ricciho a exportovany komunismus zda se ze KC kma velky vliv i nad deni v cine"

Mohla mít, ale Vatikán odmítl akomodaci (začlenění prvků konfucianismu do kř. teologie). Takže z plánů jezuitů sešlo a byli nakonec vyhnáni.

Jsem také dalek toho, považovat je za jediné šedé eminence v politice, ač patří k výrazným proudům, majícím obrovskou moc.

Doporučuji věcně a střízlivě napsanou knihu Moc a tajemství jezuitů (nakl. Rybka Publishers, 2006).

Navíc, zdůrazňuji, není podle mě důležité hledat "viníka", jak je zde na Zvědavci populární, ale pochopit a rozkrýt, jak se věci přibližně mají a s využitím vlastních poznatků se na ně pokusit působit, měnit je.

225831

7.8.2010 20:42

RE: zas zpravodajská hra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 225796

oprava - info o Riccim sem cerpal z www.jesuit.cz

225812

7.8.2010 21:06

RE: zas zpravodajská hra

targett 92.?.?.?

Reakce na 225796

Přesně jste to postřehl !!! Ten "Triumvirát" Ruska, EU a UssA návěští nějaké velké pro celý svět překvapivé svinstvo !!! A my ho budeme muset volky nevolky pěkne zaplatit...a je jedno už čím, zda životem, penězi či majetkem ...

225818

9.8.2010 15:21

RE: zas zpravodajská hra

MedaBeda 62.?.?.?

Reakce na 225818

už je to tuuuuuuuuuuu [zahanbení]

"Vzdušné síly Ruské federace a velitelství protivzdušné obrany USA NORAD budou provádět historicky první společné cvičení protivzdušné obrany"
zdroj
původní zdroj

V Číně na nejvyšších místech odhaduji solidní rachot.

-
Nejprve ujištění se, že spojenectví je pevné.
Hra na studenou válku končí. Bílá civilizace (USA, Kanada, EU, Rusko, Austrálie, v záloze teoreticky Latinská Amerika) půjde pospolu,

Vložený obrázek
na obzoru Čína. A vynořují se vzpomínky na Babylon...

Vložený obrázek

(S tím asi souvisí i vojenské cvičení USA-Jižní Korea, neboť KLDR je na čínském vodítku, a vyhrožování jí = vyhrožování páníčkovi)
9.7.2010
Peking se staví proti společnému vojenskému cvičení USA a Jižní Koreje


7.4.2008
O čem se bavili Putin s Bushem? O radaru? Ne. O podmořském tunelu mezi USA a Ruskem
Vložený obrázek

-
Deklarace státních a vládních představitelů členských zemí NATO a Ruské federace, přijatá na summitu v Římě 28. května 2002.

Kohout: Štít projektem NATO, Rusko se může zapojit

Američané spolupracují s Ruskem a v Praze to mnozí nechtějí vědět

NATO - Rusko v historických a politických souvislostech

3.3.2009 - Ruskem projel první americký konvoj se zásobami pro Afghánistán

Spolupráce NATO-Rusko v boji proti terorismu

23.4. 2010 - Rusko a Severoatlantická aliance hledají společný jazyk

Otevřený dopis: Je čas přizvat Rusko do NATO


Disproporce pomalu mizí, Rusko posílilo svůj energetický monopol pro EU i obhájilo politicky svoje nejbližší okolí (Ukrajina, Bělorusko, Gruzie), radar v ČR není, několik patriotů v Polsku USA nevytrhne, důvod k antagonismu tedy pominul, otevřené spojenectví začíná. [cool]

225905

7.8.2010 2:36

RE: zas zpravodajská hra

hc 90.?.?.?

Reakce na 225725

>K útoku na Írán se vytrubuje permanentně od oficiálního
>ukončení ofenzivy v Iráku. Tedy fake. USA i Izrael útočí
>vždy náhle, překvapivě, bez vyhlášení války.

To tedy ne. Copak se třeba právě na Irák nekonala palebná propagandistická příprava?

225776

7.8.2010 4:10

RE: zas zpravodajská hra

steve 97.?.?.?

Reakce na 225776

..To tedy ne. Copak se třeba právě na Irák nekonala palebná propagandistická příprava?...
---
.. no, to ano. Potom byla oficialne vyhlasena valka, a snad treti den po vyhlaseni bylo zautoceno. A to neni pekne, to se nedela ..

225780

7.8.2010 18:58

RE: zas zpravodajská hra

MedaBeda 90.?.?.?

Reakce na 225776

s tím Irákem máte pravdu... [zahanbení]

ale toto dlouhé bubnování do útoku mi nesedí... Írán má akorát záminku se lépe vyzbrojit, a tím pádem firmy okolo si namastit kapsy (zejména ruské)...

225803

28.8.2010 1:34

RE: zas zpravodajská hra

tmo 89.?.?.?

Reakce na 225803

Jistěže má pravdu. Před Irákem to bylo naprosto podle stejné šablony jako nyní s Íránem:
- roky trvající bubnování/nenávistná mediální štvanice (údajně nelidský režim)
- fabrikace světu-známého satana z hlavy státu
- podezírání z vlastnictví ZHN
- sankce OSN
- embargo, a další, tvrdší
- bombardování tzv. bezletových zón a strategických objektů okolo
- hysterické obvinění, že "satan" může zaútočit pomocí ZHN do XX hodin
- útok USA (pardon - spojenců)
Amíkům je v podstatě jedno, jestli je válka nevyhlášená nebo vyhlášená; používá se to podle toho, zda jde o satana-oficiální hlavu, nebo o satana-nepřátelské bojovníky... v záloze je i humanitární mise/bombardování - viz Srbsko, Afghánistán, Irák... Írán.
Kdyby měl mít váhu argument "má akorát záminku se lépe vyzbrojit", pak lze těžko vysvětlit poskytnutí téže záminky i času v případě Iráku... ledaže by jim bylo dostatečně známo, že Irák na zbrojení neměl prostředky a že jim nikdo ze spojenců vč. Ruska nepomůže. Ostatně i kdyby SH prachy a novější výzbroj měl, stejně nemohl odolat nejsilnější armádě světa na poměrně malém a přehledném území.
U Iráku bylo známo, že si Saddám nechtěl nechat nalézt do kožichu ani amíky ani frantíky ani Rusy... od každého jen vzal to, co se zrovna hodilo. Jenže tu hru na hřišti velkých zvířat nějak neukočíroval. Jeho jediná možnost byla ruská sféra vlivu. Jenže v kritické době mohly být už v platnosti jiné dohody USA-RF.
Ty dohody dnes možná nejsou (ruské S-300 v Íránu). A Írán je mnohem silnější a mnohem hornatější země. Navíc v těsném sousedství Ruska a Turecka. Takže uvidíme, jestli stejná šablona amíkům letos nebo příští rok projde.

226856

7.8.2010 20:59

RE: zas zpravodajská hra

targett 92.?.?.?

Reakce na 225725

Ti prašiví parchanti jsou snad už všude a šíří se jak morová nákaza s cílem udělat z lidí poslušné zombie ...

225814

Tuto stránku navštívilo 9 105