Diskuze k článku
Spomienka na Kysuce
Příspěvků 95
Uleva na dusi.Sentimeltalni vzpominky.Pekne,
Krasny clanok. Az to zamrazi ked si clovek zavspomina na casy minule
S velkým potěšením jsem si přečetla článek. Pěkné téma na neděli i na léto. Autor má krásné vzpomínky na Kysuce. Možná je to k neuvěření, ale mám podobně krásné vzpomínky na střední Čechy, kraj mého dětství, který na první pohled není vůbec romantický. Jenže to místo, kde jsem sama vyrůstala,(samota pod strání nad rybníkem) bylo podobně krásné, podobně pastorální a už není. Vede tam obchvat města, jsou tam nastavené užitkové ošklivé stavby a neodvážím se tam vracet. Nechci tu strašnou proměnu podruhé vidět.
nevim proc vsichni nostalgicky vzpominaji na casy kdy byli detmi a na nynejsi dobu nadavaji. Ja zadnou jinou dobu neznam, ale verim, ze lide kdysi byli slusnejsi, cistejsi. Ty krasy sveta jsou porad kolem nas, sice jich je asi mene nez kdysi, ale porad jsou a je jich dost.
Svet je takovy jaky si ho udelate. Ze je ted tezsi zit slusne, poctive, tak aby se clovek nemusel za sebe stydet to se neda nic delat. Kazdy ma moznost volby jak bude zit. Ze vetsina voli to co je jednodussi, misto toho co sami v hloubi duse chcou a po cem touzi, to uz je jen a jen jejich problem. Zivot je boj. Ale boj se sebou samym, kdo vyhraje ten ty krasy zase objevi.
Je potreba silnych, cistych, nebojacnych lidi nebo i ty posledni kousky krasy ti nevedomi ve sve hlouposti znici a pak uz bude opravdu konec.....a pak zase zacatek
Zijte, delejte co opravdu chcete. Nedejte se odradit okolim, verte sami sobe a vsechno pujde, i nemozne veci a potom se tomu budete smat, jak jste s tim tezce zapasili a pritom to byla takova kravina.
Suhlasim, je pravda ze je to predsa o niecom inom ako ked sme boli mi deti tak ale ved to je len a len dobre - to mame stale stat na mieste? A ci to ide smerom k lepsiemu alebo horsiemu tazko povedat. Ale autor clanku by sa mal skor popytat deti v okoli Kysuc ze ako sa citia a ako vnimaju svet. A mozno bude prekvapeny ze povedia ze sa tesia a nemaju starosti. Deti budu vzdy z globalneho hladiska uvazovat inak ako dospeli. Preto ma autor na to podla mna aj taky nazor. Asi prave on je taky ako to v clanku pise lebo vrana k vrane sada sa hovori. Je to sila ze deti sa vela krat vedia na veci pozriet z toho lepsieho hladiska - mi dospeli tuto vlastnost akosi casom pomaly stracame.
No jo, to co prožijeme v dětství si neseme celý život. Záleží na tom, zda budeme v něco věřit a jaké budeme vyznávat hodnoty. Tam dál za tím, co na pohled může vypadat jako nostalgie, se skrývá prožité lidství a kontakt s moudrostí předků a tomu se pak člověk nemůže jen tak s klidným svědomím zpronevěřit.
Ne náhodou byli lidé z venkova považováni za sůl země. Život na venkově se neobešel bez dodržování pevného řádu, bez trpělivosti a z ní plynoucí úctě k práci a bez vzájemné pomoci. Vůbec nechci nic idealizovat ale dřívější venkov byl velmi dobrým podhoubím pro růst moudrých lidí s pevnými morálními zásadami.
Od toho k Vaší idei, že svět je takový, jaký si ho uděláte. To by jsme ale museli žít na světě osamoceni a každý od narození bojovat jen sám za sebe. Většina otroků by v tomto s Vámi také určitě nesouhlasila. Podle mne máme jen dvě možnosti: buď se zpronevěřit svým zásadám na úkor svědomí, a nebo obětovat kus své kůže ale uchovat si vlastní svědomí nezatížené. Problém je jen v tom, že jako člověk žijící reálný život také nemusíme mít svědomí žádné a tedy ani nemáme (téměř) co zatížit. Tak jak jsem to zkusil popsat to ale vypadá příliš jednoduše, skutečnost bude asi trochu víc provázanější, pestřejší a pro slova méně dostupná.
Máte své idee a to je samozřejmě dobře. Jednou se ale budou ohýbat pod náloží zkoušek a mnoho z lidí je přitom ztratí. Nejdůležitější je se moc nepřeceňovat a dívat se na život s prostotou.
Jaká krása bude existovat na světě bez lidství? Autorovi patří dík za moc pěkný článek.
Svet si jde udelat takovy jaky chcete, ikdyz je spousta jinych lidi kolem Vas a ne vsichni jsou zrovna dobri. Podle Vas je to pekne v pytli, aspon podle tech vasich dvou moznosti. zkuste zmenit Vas pohled na svet a treba objevite dalsi moznosti.
Idee jsou krasna vec, ale nejde cely zivot jen snit a omlouvat si, ze to nejde. Ja svoje idee ziji nebo se aspon snazim zit. Mam mnohem mene penez, mnohem vice prace, mnohem vice starosti a take problemu s ostatnima lidma, ale je mi bajecne na dusi a zadne moje nynejsi problemy me moc netrapi, ikdyz bych se z nich pred par lety asi posral a mel minimalne nervy v trapu.
Precenovat se urcite smysl nema, ale kdyz mame schopnosti tvorit vesmiry, tak si myslim, ze jakykoliv problem zde na Zemi jde zvladnout. Kdyz budeme vsichni aspon trosku lidi, tak bude krasne.
Svoje svědomí můžeme buď jednoduše zazdít a nebo rozmnožit za cenu něčeho pro nás více či méně podstatného. Vážně, stálo by za zamyšlení, odkud berete pocit, že existuje třetí možnost.
Máte životní optimismus a já Vám do něj nemám co kecat. Ale myšlenku, že svět si lze udělat jaký chci by bylo možné pojmout snad na sto různých způsobů (stejně jako vícero různých náboženství). Ve skutečnosti je můj svět tentýž co ten Váš a není to nějaká vlastní hezky vymalovaná krychle (i když pro mnohé asi je). To, že jednou bude jen krásný je také mimo mou realitu, nelze poznat světlo a přitom nezažít tmu.
Omlouvat si že to nejde: změníte třeba datum a místo svého narození? Některé věci nezměníte vy ale ony Vás, s vaší mírou odvzdanosti osudu to prostě nemá přímo co dělat. O své schopnosti vytvořit vesmíry zatím fakt nic nevím , poraďte jak na to.
tak myslete, ja taky pred par lety jinou moznost nevidel, ale diky zvedavci a hlavne par diskutujicim jasem nasel odvahu a opravdu jsou i jine moznosti. Zazdivat svedomi asi nikdo slusny nechce. Ta druhou moznost se vzdavani podstatnych veci, tak to vidite, myslite vy. Ja myslim, ze jsem mnohem vice veci ziskal, nez kolika jsem se vzdal. Ale treba pred 3-4mi lety bych s Vama naprosto souhlasil.
Samozrejme, ze zijeme ve stejnem svete, ale kdyz nejde zmenit svet, tak treba zkusit zmenit sam sebe a svet se potom zmeni sam.
Proc bych mel menit datum a misto narozeni? Zrovna takove prkotiny a nevyznamne veci, proc menit neco co se stalo a uz davno odval cas. Zijete TED, jestli se nechate vlacet svou minulosti, tak vas rozsrotuje i vase budoucnost. Svou schopnost tvorit vesmiry jednou mozna objevite. Poradit Vam jak na to neumim, na to musite videt sam a jednou treba poznate. Jak sam pisete asi jste jeste nezazil poradnou tmu.
Muzu vedet v cem spocivala ta Vase zmena, kterou tu naznacujete?
Diky
nejdulezitejsi je zmena vlastniho mysleni, ktera stale probiha a take uplna zmena zivotniho stylu z otroka na samostatnou jednotku.
..z otroka na samostatnou jednotku. ..
---
.. provedl jsem. Jde to nadmiru lehce. Ted potrebuji tanky .. radte mi dale ..
Tanky nemáme, pro vysokou spotřebu paliva o ně není zájem. Ale byly by tu Trabanty ...
.. beru Trabanty. 300 kusu. Prodam na Ebay sberatelum, bude na tanky i s benzinem. Radte dale .., .. koho zholokaustovat (osvododit) jako prvniho ??, .. kde je ted Vondra a v kolik zaviraji hlavni banku ??
a uz mate nekoho na obetovani? bez obetovani neni vitezstvi a nelze nikoho osvobozovat
.. Masini slibili podrezat materskou skolku i s kucharkou. 15 chlapecku, 18 holcicek, kucharka se jmenuje Bozena. Pokud to nestaci, slibili podriznout tramvajaka (ma mopeda). Na zacatek staci, ne ??
jestli ma tramvajak brasnu, tak je to vsechno rovnou zasluzny cin a hura osvobozovat, budeme v tyvy a vseci nam zatleskaj....bych potreboval osvobodit od vsi.
a pro Masiny samozrejme metal
Zakladni nastroj, ktery musi byt vzdy po ruce jsou vidle a s tema se do tanku blbe leze. Takze tank nemam, ani manzelka neodpovida parametrum.
Tak dalece jsem to pochopil i z Vasich naznaku. Myslel jsem ze, odpoved bude ponekud konkretnejsi a obsahlejsi. Nebo se nechcete podelit?
pobiram prispevek na bydleni, ktery statu vratim formou zdravotniho, ruznych dani atd.....jidlo mam skoro veskere domaci, kdyz neco potrebuju, tak to smenim bez prostrednictvi penez. Kamaradi mi pomahaji zadarmo, taktez zadarmo pomaham ja jim. Jsem chodil i na brigady pro obec, ale co jsem vydelal o to jsem mel mensi prispevek na bydleni, tak uz na brigady vubec nechodim.
Podnikat bych klidne podnikal, ale v tomto systemu se mi to bohuzel nevyplati i kdybych splnil vsemozne nesmyslne hygienicke normy na prodej mych produktu atd....
Tak vsechny prebytky rozdavam zadarmo a treba mi potom zadarmo da taky nekdo neco co potrebuju ja. Protoze kdyz to rozdam, tak populaci zdravotne neohrozim, ale kdybych to prodal, tak vsichni muzou z toho umrit.
ziju si skromne a spokojene a hlavne bez stresu, nervu a ruznych strachu Samozrejme okoli se to moc nelibi, hlavne ruznym zazobanym podnikatelum, asi maji z tech prachu komplexy a nechapou, ze se nekdo muze obejit skoro bez nich a byt stastnejsi nez oni.
Jo a pracuju az kolikrat dru mnohem vice nez kdyz jsem chodil do nesmyslne prace a bral nadprumerny plat. Ted mam aspon pocit, ze delam neco smysluplneho.
. a ja Vam k tomu preji mnoho Zdravi a Stesti, - a vubec vsechno, co si poctivi lide mohou prat !!!!
a ja Vam dekuji, no a dostali jsme se pekne k Eckhartovi (link od Fohata) a ten nam poradi treba jak na to
Ja tak zacal zit vicemene kvuli diskuzim tady na zvedavci, kde jste mi dodali odvahu, ikdyz tenkrat jsem do diskuzi jeste vubec nepsal.
Dekuji za odpoved. Ptal jsem se ciste ze zjistnych duvodu. Neco v podobnem duchu totiz planujeme do roka, ci dvou let. Zatim jsme na uplnem zacatku, tedy ve stadiu setreni prostredku na nakup mista vhodneho k realizaci nasich planu. Zatim tedy jen shromazdujeme informace, ucime se a tesime se. Pozoruji ze lidi (nebo celych rodin), kteri se v urcitem smyslu chteji odtrhnout od soucasne konzumni spolecniosti, stale pribyva. A povazuji to za pozitivni jev.
pro Cynika, .. mozna (ale to je jen napad) by nebylo na skodu, aby ony rodiny nasly k sobe blizsi cestu, aby se mohly vytvaret spolupracujici skupiny, komunity - ktere budou blize jedna druhe - z toho plynouci pomoc atd ... Bylo by toho hodne, ale stalo by to za uvahu !! Jinak CYNIKU - drzim palce, fandim Vam a vse NEJ !!
Toz ja su z Podbeskydi, kdyby se chtel nekdo podivat jak se da zit bez systemu, ale podle jeho divnych pravidel v ramci zakona, at mi treba napise na [email protected] nebo pripadne zajemce o vymenu svych produktu, zrovna ted shanim dobry domaci med
pro Tsignotschka .., tento link o me nekde zavadil, mozna je od Vas - nevim .., treba vam k necemu bude dobry a vymenite za med ..
.. Drzim palce !!
--
http://www.najdisisvehofarmare.cz/kontakt
Podobnych projektu existuje nekolik. Urcite to ma neco do sebe. Ja jsem se setkal napriklad s timto http://www.bedynky.cz/
Dekuji za prani a drzeni palcu. Urcite budeme potrebovat hodne stesti a trpelivosti. Budeme opravdu velci amateri. Ocekavam, ze potkame mnoho neuspechu nez se naucime nejak normalne fungovat. Teda alespon doufam ze se to naucime. Nastesti to nebude skok rovnyma nohama do neceho noveho ale spis postupny proces.
Zkuste mrknout na stránky http://www.krisnuvdvur.cz nebo http://www.joga.cz/. Tato splečnství s indickými duchovními kořeny zde provozují klasické hospodaření po staru a určitě je možné se u nich mnohému důležitému naučit. Konec konců, proč by to nemohlo být třeba i dobré místo pro navázání kontaktu s dalšími podobně orientovanými lidmi? Je to jen takový typ, jinak se mi líbí Váš přístup
Alespoň dodatečně bych ještě rád poděkoval za dobře míněné rady. Trochu mne mátl optimismus vašich příspěvků, už ale asi chápu odkud vychází. Jenom co znamená změnit sám sebe? Neznamená to právě poslechnout svoje svědomí a třeba přestat se podílet na práci, o jejímž smyslu pochybuji? Třeba, pro každého to ale v danou dobu znamená něco jiného a to co musí "zaplatit" je také různé. Jen je problém, že zazděné svědomí jednoduše a prostě samo od sebe poslechnout nelze, z toho se taky člověk sám nevyhrabe. Snad nejsem z těch, co chtějí mít jen a jen pravdu a snad si také rozebírání podobných mouder příště lépe rozmyslím. No nic, Zdravím a fandím všem, co se pustí cestou jako Vy.
Optimismus musi byt, ja jsem si treba rekl, ze uz budu mit navzdy dobrou naladu, obcas to nevyjde, ale delam v tom pokroky. Zmena sebe sama je take urcite poslechnuti svedomi a dani vypovedi v praci o jejimz smyslu pochybujete. Ale spise jsem myslel vlastni chovani, proste vedomne se snazit byt lepsim clovekem a zlepsovat se muze kazdy. Asi to vyvera z podstaty cloveka, treba to je jenom o svedomi, nevim, neumim na to pouzit slov.
Jde o to ze okolni svet nezmenite, nezmenite lidi co jsou okolo Vas, takze jedina mozna zmena jak zmenit svet je zmenit sebe.
Treba me pekne hrajou dva mistni burani na nervy, strasi soudama, posilaji vyhruzne dopisy, vyhrozuji zasypanim jedine prijezdove cesty a podobne nesmysly.
Nejsou schopni mi ani rici proc treba nesmim jezdit po ceste, kterou jako jediny udrzuji a spravuji, ikdyz po ni jezdi dalsich 5 lidi (chatari), kteri po ni jezdit bez problemu muzou. Ja po ni jezdit pry nesmim. Selsky rozum, logika, vyhodne financni nabidky na ne neplati. Meli strasnou radost, kdyz jsem zacal reagovat na jejich nadavky a zacal se snima hadat. Tak bylo hned za mesic druhe kolo hadek a potom dalsi a dalsi, jelikoz jsem se nema nechal vzdy strhnout. Ale posledne jsem se dokazal premoci, jenom jsem se na usmival, na jejich nadavky jak jsem neshcopny, namysleny frajirek a hovno chlap atd (sproste tu psat nebudu) jsem je zacal chvalit jak oni jsou dobri a ze bych chtel byt tak hodny, lidsky a moralni jako jsou oni, ze jsou mym vzorem a kez by se vsichni chovali jako oni - ti spravni, nejlepsi chlapi. Jeden malem vzteky prasknul, druhy nasrane odesel a mam uz zatim pul roku klid, ikdyz myslim ze kujou pikle aby se mi nejak pomstili
Verte, ze to dalo hodne prace na sobe takhle reagovat, treba timhle jsem myslel zmenou sebe sama.
http://www.youtube.com/watch?v=-FCZA9Oo50U E TOLLE --Nová Země,tam je návod........
Moc pekny clanek a hlavne popis mizejiciho sveta. Podobne idylicke obrazky se daji jeste iDnes nalezt na Ukrajine, na Balkane nebo v jinych "zastrcenejsich" oblastech sveta!
'
Na druhou stranu, v dobach, ktere skvele clanek popisuje, bylo bezne, ze rodiny mivaly az treba 6 a vic deti. A dospeleho veku se dozily max. dve. To, ze jsme si "osedlali" vedu, pharmacii, chemii a dokazeme temer kazde nedochudce prenest pres jeho vyvojove stadium, ktere by drive 100% neprezilo, si vybira svoji dan. Nejen na prirode, ve ktere zijeme, ale i v nasi spolecnosti. Vcera jsem si prohlizel fotky z byvaleho Josefova, kde je dnes jedna z nejdrazsich ulic sveta!!! - Parizska na Starem Meste. Ty idylicke fotky byly doprovazeny textem, ze tehdy se vse resilo na pavlaci nebo pri otevrenych oknech v doslechu vsem sousedum: erotika a sex, hadky, vyznani... Intimita a soukromi temer neexistovalo. Diky tomu Cesi a Nemci, co se v prichazejicim industrialnim svete zmahali, oblast opousteli a byla nasidlovana temi, ktere dnes nesmime autocensurne jmenovat.
'
Ale abych prilis neobocil: existuji dodnes kraje, ktere se snazi skloubit tradici s modernismem a nasim extremnim blahobytem. Prikladem muze byt treba Svycarsko, Slovinsko, nektere oblasti Rakouska nebo Bavorska. Pres temer nejvyssi svetovy blahobyt tam lide maji stale blizko jeden ke druhemu, zachovavaji "obyceje", drzi si najezdniky od tela a v lepsim pripade je asimiluji, ale nenechavaji se vyjidat a zneuzivat. Na druhou stranu existuje dost varovnych pripadu z Anglie, slavnych krachujicich JuYsEj, kde se se industrializovana a vysata krajina podoba Marsu. Je jen na nas, jake deputaty si volime a co jim dovolime, aby z nasich statku a svetu komukoliv zasantrocili!
Je jen na nás,jaké deputáty si volíme a co jim dovolíme, aby z našich statků a světu komukoliv zašantročili!
To bych si také přál. Avšak:1985 Shengenská dohoda ,paragrafy 92 až 118 vyžadují po státech, aby zakládaly elektronické výstavby archívů a počítačově zpracovávaly osobní informace o svých občanech. Zpočátku na komunální úrovní, později na úrovni světové. Paragrafy 5,25,29 až 38 preferují společenský rasizmus, uspořádání občanů do kategotií nežádoucích osob na základě jejich příslušnosti, rozumové úrovně, ideologie, společenského působení.
1986-Bavorsko. V rámci programu destrukce státních útvarů při přípravě celosvětového globalizačního otroctví byla ve spolupráci s německými bankovními experty připravována československými komunisty rozluka české a slovenské měny. Za ČSSR byl vedením této přípravné fáze pověřen ing.Kyselka. Po rozpadu Československa pak v roce 1993 byl zástupcem guvernéra České národní banky ing. Tošovského. (viz:http://smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?cisloclanku=2009072901)
Polistopadové vlády a parlament ČSR byly složeny z 50% z komunistických agentů. První nekomunistický ministr vnitra Judr Richard Sacher , předal kompletní svazky StB a kompromitujících materiálů tak zvaného fondu z signatářům charty 77. Poté byly likvidovány ty svazky, které kompromitovaly chartu 77 a osoby, které se v té době ujaly vlády v ČSR. Na těchto "krycích akcích" spolupracoval s Havlem. V televizním přenosu Sacher prohlásil, ža ale neví, zdali byly tyto kompletní svazky StB do archívu vráceny. Ale teď už jsme za vodou. TopO9 a VV nás zachrání.
JUDr. Richard Sacher v roce 1990 dovezl nejtajnejsi svazky STB do Rima, zapecetene jako diplomatickou postu. Z ceske ambassady byly prevezeny do Vatikanu.
'
Po Viteznem Plysi proto ceskym oVcanum vladnou tri mocenska spektra:
1. Vatikan a.k.a. CSL a.k.a. KDU-CSL a.k.a. TOP09
2. Prognosticky ustav a.k.a. KSC(m) a.k.a. ODA a.k.a. ODS
3. Pravda a Laska - propujcena pro pouziti CIA, Freedom House a rovnez WJC (World Jewish Congresu) a MoSSadu
V nekterych projektech se deli o korist (z privatizace) nebo o gazi od svych loutkaru a zadavatelu (Jugoslavie, Bosna, Kosovo, Gruzie, Irak, Afghanistan, Ukrajina, Kuba, Belorus, Darfur, zRADAR...). V jinych o hlavni zvanec spektra souperi a nejtucnejsi sousto dostava ta squadra resp. MoUdry team, ktery si ji nejxtrapolovanejsim lokajstvim u loutkaru vysoutezi.
Kupodivu nejvlastanectejsi se jevi 2. moUdry team z ehem. Prognostaku, ktery je nejvice multipolarni vsemi smery. A kde napr. ODS velice dba, aby jejich neblizsi spojenec pri drzeni ostatnich v sachu = KSC(m) nikdy nevypadla z Parlamentu, jeji protagoniste z tucnych spravnich rad a z medialnich komitetu.
'
I z techto duvodu ODS velice bojovala proti daru 280.000.000.000,- CZK cirkvi svate, protoze pak by jiz Cesi po z vlastnich dani uhrazene medialni maSSazi radostne svrhavali sochy zlocince Jana Husa, Jana Zizky, prejmenovavali radostne Vitkov na Bilderberg a Zizkov na Jom-Kipur-Magdala
Líp bych to nenapsal
Díky. Je vidět,že jste informován podrobněni. Já jsem se po sametu musel starat především o vlastní přežití. V té době jsem neměl čas na jakékoli studium politických souvislostí. Že se privatizace tak zvrhne, s tím jsem opravdu nepočítal. V době, kdy soudruzi a pokročilí občané privatizovali celé továrny, jsem udělal účetní chybu ve výkazu hospodářského výsledku. Ačkoli se tato chyba finančně nedotkla daně odváděné státu, udělil mi finanční úřad pokutu 31 000 kč. Osobně jsem (ještě jako zaměstnanec) zprivatizoval malý talířek s nápisem firmy u které jsem pracoval. Stále však nelituju, že jsem nevyužil situace.
Velmi mě ale vadí, že někteří poturčení Češi jsou horší Turka. A proto mě zajímá Zvědavec, protože zde, na tomto fóru,se scházejí lidé, kteří jsou a dále chtějí, zůstat Čechy. Co horšího by nás mohlo potkat než vykořenění.
To vykořenění souvisí s přesazováním do plantáží. Pro osvěžení tedy ještě doplním, jak probíhala zatím ta poslední přesazovací fáze.
Velké svatořečení kardinálem Tomášekem. Kněz Malý uvedl Havla na scénu. Na rokování s Adamcem byli s Havlem přítomni římskokatoličtí kněží. Do první vlády tak usedl J Hromádka, předseda ekumenické rady církví. Po zvolení Havla se hrálo zcela symbolicky Te Deum. Klaus se hned od počátku dostává do konfliktu s páterem Halíkem, což je ale drženo mimo zrak veřejnosti. Pravice posilovala spojením KDS s ODS, a tímto tahem se dostali k vlivu katoličtí Lobkowiczové. Katoličtí I. Pilip a J. Ruml (ministr vnitra s vazbou právě na rozhodující katolické řády) rozvrátili ODS a požadovali Klausův odchod. Ve funkci m. vnitra se pak objevil i římský katolík C. Svoboda (silně pro EU), zasazuje se o "lidská práva" což je jinými slovy restituce církevních majetků. Splupráce J. Zieleniece s Luxem má eliminovat Klause s ohledem na politiku vůči katolickým silám v Německu a Německu samotnému. Zielencovy kroky byly koordinovány přes poradce a ředitele jeho kanceláře římskokatolickým Lobkowiczem. Posláním římskokatolického spojenectví Kočárník-Talíř-Bratinka byly především převody majetků do katolické sféry, na čemž Kočárník také spolupracoval s Luxem. Vatikánské zájmy zajišťovala Rumlova a Pilipova Unie svobody, která si často počínal zcela nelegitimně. To vše vytvářelo další podmínky integrace pod sféru NATO/EU, což zajišťoval právě člen správní rady Euroatlantické nadace Zieleniec a jeho kancelář.
(to jen na doplnění k rozvědčíkovi Sachrovi)
Zajímavý výčet. Jen ty církevní restituce údajně stále váznou...
pššššt!!!
pozn.: Mlčí však o tom, že se tehdy jednalo o kroky přeměny křesťanství v náboženství natolik státní, že Nikejský koncil stanovil roku 325 n.l. závazné principy víry za rozhodující účasti dosud nepokřtěného císaře Konstantina. Císař by jakožto "vikář Kristův" čili jeho zástupce na zemi světskou hlavou církve a jako takový měl i konečné slovo v jejích majetkových záležitostech. Touto personální unií - která na výchově trvala až do pádu Byzance a poté ruského carismu, na západě byla obnovena v anglikánské církvi - se církevní majetek stal zvláštním druhem majetku státu už před vznikem evropské civilizace. zdroj
"Katolická církev má roční příjem 7,5 miliardy dolarů. Ještě významnější je její obrovský nemovitý majetek, který zahrnuje vše od katedrál a škol až po reality na plážích, zámky, golfová hřiště a televizní a rozhlasové stanice. Aktiva římskokatolické církve převyšují kombinovaná aktiva amerických gigantů Standard Oil, AT&T a U.S. Steel. Korporátní "pobočky" jako Angelus, Inc. byly v podstatě holdingovými firmami církve, které spravují lukrativní majetky, podnikají a věnují světskému mamonu. A vše je osvobozeno od daně z majetku. "zdroj
"U registrovaných církví a náboženských společností jsou dále od daně osvobozeny výnosy z kostelních sbírek, příjmy za církevní úkony a příspěvky jejich členů."zdroj
Nařízení vlády
ze dne 3. února 1993
o osobních požitcích poskytovaných duchovním církví a náboženských společnosti
Program TOP 09: Američanům radar a katolické církvi miliardy
"Po roce 1989 došlo k novému uvolnění prostoru pro činnosti všech církví. Na základě zákona č. 16/1990 Sb. (...) již stát nezasahuje do vnitřních záležitostí církví ani do jmenování jakéhokoli církevního funkcionáře."
zdroj
Odluka v ČR vypadá takto... stát platí(a bude platit), bude po něm vymáhán další majetek a finanční hotovost. Odměnou za to se nebude plést církvi do jejích vnitřních záležitostí.
Nedokážu si představit stav, kdy by oficiálně odluka nebyla. To by asi bledly závistí Polsko se Slovenskem dohromady.
na obzoru:
úspěch Karlíka ve volbách; konkordát s Vatikánem..
..."Problém konkordátu s Vatikánem je, že je mezinárodní smlouvou, která je nadřazená domácímu právu."zdroj
Pane HHBB 85. Již po přečtení vašeho prvního příspěvku jsem nabyl dojmu,že jste inteligentní šedá eminence, vždy dobře informovaná. Zhora uvedený příspěvek také dokládá, že se stýkáte s lidmi, kteří jsou ve společenské hierarchii na vysokých postech. Mám tedy z vašeho příspěvku dojem, že jste nalil čistého vína. A také jste mě rozesmál konstatováním,že Sacher je rozvědčík. To sem nevěděl. Pokud je to tak, byla pro Sachra pouhá maličkost "říci pár upřimných slov do televize," aby zmátl veřejnost.
Čestmír Hofhanzl v článku ze dne 31,3,2004: Jak funguje dnešní česká politická scéna, píše o změně politické aktivity komunistů. Od té doby se plantážnický projekt ještě více vypiloval.
Samozřejmě že si přeju aby se naše společnost stabilizovala a prosperovala. Avšak pochybuju, že nám to bude dovoleno. Předpokládám, že jsme v politické orientaci podstaveny vyšším, mimorepublikovým organizacím. To, čeho jsem byl svědkem po sametu a co jsem osobně prožil, mě učinilo velmi nedůvěřivým. Nedělám si žádný patent na svoje myšlenky, budu naopak rád, když se budu mýlit.
"jsem nabyl dojmu,že jste inteligentní šedá eminence"
Když jste nabyl dojmu, komupak tedy šedá eminence vládne?
Dovolte mi pane Médo Bédo abych to vysvětlil. Doufám, že vás neodradí příměr, který si vypůjčím z Védské literatury.
Původní védská společnost měla pouze čtyři společenské řády, nebo kasty a to: bráhmana, kšátriya, vaisya a šúdra.
ad1) člen třídy intelektuálů,kněží. První védský společenský řád.
ad2) válečník či státosprávce. Druhý védský společenský řád.
ad3) zemědělec a obchodník a další různá zaměstnání. Třetí společenský řád
ad4) dělník, čtvrtý společenský řád
Tedy pan HHBB podle mě patří do prvního společenského řádu, je to takový guru vědění i matení. Zatímco vy jste válečník a ve znaku byste měl mít meč.
No, mohl jste to zkrátit, kasty znám, včetně jejich indoevropských kořenů, které lze nyní v náznacích vysledovat v sociálním uspořádání od Indů přes Římany až po Slovany...viz dílo fenomenálního srovnávacího lingvisty a mythologa Georgese Dumézila.
K panu HHBB...guru vědění a matení... zkuste se držet tématu. Bráhman nebyl guru!!!
Nanejvýš áčárja a k němu usedal žák. (snad víte co znamená slovo "upanišad", nebo Vám to ještě v pauzách mezi džapami neřekli?)
Systém guruů coby nedotknutelných idolů nahrazujících božstva je pokleslým pozdně hinduistickým jevem. (a mám podezření že ke změně došlo v režii křesťanů, stejně jako v případě Vašeho ISKCONU)
Tedy první chyba.
Za druhé: vysvětlete ono slovo matení které panu HHBB přisuzujete... a zejména prosím: doložte jej. Jinak budu mít důvod domnívat se, že sice nenápadně, avšak dostatečně zákeřně dehonestujete.
Zmaten mi totiž připadáte především Vy. Soudě témat, ke kterým máte potřebu se vyjadřovat. A nic ve zlém, pouze píši svůj dojem.
Když meč, tak meč. Jeden doma mám. A víte k čemu se hodí?
No tak, pane Médo, zkuste nemávat šavlí a být trochu vstřícnější. V případě pana HHBB, zrovna tak jako u vás,jsem použil přirovnání a to bez úmyslu urážet. Pokud si projdete příspěvky pana HHBB a vaše, pak reakce na ně,tak zjistíte, že nejen já, ale i další diskutující s vámi mnohdy nesouhlasí. Na druhé straně jste oba mnohdy pochváleni. Včetně mě, ačkoli o tom nevíte.Nezlobte se, ale já osobně mám dojem, že konkrétně u vás došlo ke změně. Dříve jste byl více východní, nyní více západní ideolog. Hm-jak pravil Sokrates. Dvě vládnoucí síly jsou v člověku: Přirozená žádostivost rozkoší a vyzískané přesvědčení jdoucí za tím nejlepším. Kupř.vaše vyzískané přesvědčení je,že systém guruů je pokleslým pozdně hinduistickým jevem. Máte podezření, že ke změně došlo v režii křesťanů, stejně jako ISKCONU. No vidíte, vycházíte ze západní filozofie.Stoupenci této filozofie si myslí, že pouze oni vidí pravdu. Nebudu to rozvádět, ale zde s vámi rovněž nesouhlasím. Proto prosím,nehledejte zákeřnou dehonestaci tam, kde není. To jste přehnal.
Brahmán nebyl guru.Hm-guru je vlastně duchovní učitel. Pokud nevychází a neučí dle učednické posloupnosti pravých duchovních učitelů tj: parampary, není pravým guruem. Brahmána má více funkcí. Může být rši-mudrc,nebo áčárya, jak píšete,ale také grihasta(grhasta)-ženatý muž žijící usměrněným životem. Je to druhý duchovní stav v systému varnašrámy. A dokonce může být i generálem na bojišti.
Pokud se jedná o to k čemu se hodí meč, jak postujete. Tak zde Alexandr Makedonský a autor příspěvku, neví, o co jde. Jedná se o uzel v srdci. Hmota a duše jsou spolu svázány falešným egem. Toto svázání se nazývá uzel v srdci hrdaya-granti neboli ztotožnování se s hmotou. Tímto ztotožnováním jsou postiženy všechny podmíněné duše, utahuje se nadměrnou zálibou v sexu. Současní moderní bačové ví, jak na ovčany. Proto nám cpou horem dolem sex ve všech podobách.
Pokud vám připadám zmaten, tak nic nenamítám. Klidně si vaše přesvědčení podržte. Co na tom záleží.
a helemese kam se diskuse stočila... takže znovu:
1) šedá eminence
2) matení
Obojí jste použil ve vztahu v panu HHBB. Ozřejměte to prosím, bez odboček ke kastám, východo-západní diferenci, apod.
"Proto prosím,nehledejte zákeřnou dehonestaci tam, kde není. To jste přehnal."
Použijete-li slovo "šedá eminence", a "matení", přeháníte Vy, ne já
xxxxxxxxxxxxxx
ad dále:
"No vidíte, vycházíte ze západní filozofie"."
Které? Řecké? Patristické? Scholastické? Renesanční? Osvícenecké? Kabalistické? Okkultní? Hermetické? Thelémské? Nietzscheho? Von Lista? J. Habermase?...
"Stoupenci této filozofie si myslí, že pouze oni vidí pravdu".
Např.? (aspoň jednoho, nebo dva pls.)
"Nebudu to rozvádět, ale zde s vámi rovněž nesouhlasím."
V pořádku. Přečtěte si pak prosím krátce Scottish Church College, Calcutta, alumni -Social reformers and religious leaders.
A propos, už jste konečně přečetl alespoň nějakou áranjaku nebo bráhmanu, abyste mohl psát cosi o védském poznání? Nebo se držíte Kalisantarana upanišady, která píše cosi o 16 jménech, která jsou ve skutečnosti jen 3, psaná několikrát po sobě, a stářím ji lze zařadit někam do 18. nebo 19. století našeho letopočtu?
Dovedu si vás představit v soudcovském taláru. Nechtěl bych se dostat do vašich rukou. Takže, konec diskuse.
1/2
Quido, mě ten článek (ke kterému tu snad stále vedeme diskuzi) až tak oslovující nepřijde, protože je to úplně normální. Je to o nostalgii, a téměř každý se někdy rád potopí do vzpomínek na „staré dobré časy“ a stane se to klidně i dělníkovi z kolbenky.
Vlastenectví je v pohodě, ale pokud probíhá svou přirozenou cestou. A normální je, že košile je bližší než kabát, a každý to tak většinou chápe a pokud se to nenarušuje, tak se asi vyhneme nemilým konfliktním stavům.
Tak třeba ten Sacher, byl to takový zasloužilý lidovec s nostalgií k Němcům. Že byl rozvědčík, to nevím díky svému členství v mossadu, ale díky trafikantce, a ta to má zase myslím z lidovek, nebo z něčeho takového. (Samozřejmě ostatní informace získávám díky své činnosti dvojitého agenta CIA/KGB, ale to nechte jen tady mezi námi, na netu, díky tomu jsem i v pozici gurmána, ti právě ovládají nejvyšší guruy)
Když si však vezmeme tzv. křesťanské patrioty, tak nám tu začíná něco skřípat, a to nejenom v USA (klasická zásobárna žoldáků pro US výpravy), ale i v našem kráteru, jak vidno třeba u Sachera. Je to tím, že se tu kabát dostává na místo košile (obrazně řečeno). Velký problém s tím mohou mít kupříkladu právě Němci. Zakopaný pes je ve „svaté říši římské národa německého“ kterýžto do historie propašovávaný konstrukt dělá z Němců „římskokatolický národ“ a z Římského krále (protektor německy mluvících národů) něco jiného než byl. Jestliže vám pojem „římskokatolický národ“ přijde nesmyslný, tak si vybavte pojem „židovský národ“. Jestli je nesmysl jedno, tak pak i to druhé, protože vznik obojího spolu souvisí. V římských provinciích vznikala správa pod římskou vládou, a správce provincie (protektor) je ta samá pozice jako král v rámci imperiální hierarchie, ovšem pokud byl takto schválen. Jinak byl chápán jako rebel. Obyvatelstvo teritoria bylo prostě nazýváno dle teritoria, i když to často byla směsice národů a národy se jmenovali úplně jinak (a to i v případě Judey – z judeánců jsou odvozeni židé). Judea byla mix všech možných i nemožných kultur díky své poloze, kdy se stávala každou chvíli součástí nějaké říše. Na což také obyvatelstvo této oblasti mnohokrát doplatilo (to trvá dodnes), když se zde imperiální sféry již věky potkávají.
Být katolický – to znamená ctít katolickou hierarchii, která představuje jakýsi božský řád, který má na zemi faktickou podobu impéria. Je to tak již od prvního vládce v oblasti Sumeru. I Bible měla tomuto účelu sloužit, proto texty v ní byly pro tento účel sestaveny a upraveny.
.. pro doplneni: Sacher a jini, BL - pohled na "tupe, imbecilni, zavsivene demo politiky "made in democzech" ..
.. likvidace rozvedky a nasledky .., zkuste si v klidu uvedomit DOSAH a ROZSAH techto "demo-zmen" ..., za zradu na teto urovni ma byt trest smrti. Oni si sedli ke korytum a chlemstaji. Chlemstaji pres mrtvoly vlastnich lidi .., nasi "mravokarci a moraliste" ..
---
http://www.blisty.cz/2010/8/3/art53776.html
2.8.2010 11:26
RE: Jaka dan je dostatecne vysoka?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 225438
2/2
Ale pokud to někomu nesedí, tak přirozeně přestane takový řád ctít a tedy nectí ani jeho hlavu (byť symbolickou) a raději se obrací jinam, a to souvisí i se světonázorem a způsobem myšlení (ale už ne s pojmy). Protestanti si jako nástroj vybrali Bibli a začali ji zcela jednoduše vykládat (s čímž se před tím nejspíš moc nepočítalo). Proto souvisí i drolení sv.říše s výkladem Bible, ale v širším slova smyslu je to jiné pojetí světa a s Biblí to moc nesouvisí.
Třeba Hus. Proč kacíř? Vlastně byl katolík, který chtěl římský systém „polepšit“. Ale… upřednostnil lokální jazyk a kulturu před říšskou, a to bylo vytažení základního kamene, což se neodpouští. To je právě paralela s Judeou a židy (včetně šťourání se v Bibli) a z hlediska všeobecné říše je to to samé. Tedy i vy můžete být označen za kacíře a „Žida“, s národem to souvisí prostě jen tak, že třeba jen upřednostníte košili před kabátem, což je jinými slovy terorismus, extrémismus, podivínství, popíračství a třeba i euroskepticismus (viz Klaus, který je právě protestant, ale pro biikuppa to bude Žid a kacíř).
Ale to ještě neznamená, že jedno či druhé je za každých oklností "špatné / dobré", potíž je, že numíme prosadit něco, co by bylo všeobecně vyhovující a někdy má navrch i naprostý paskvil, jako teď a lidstvo pak vlastně představuje pro planetu jakéhosi přenašeče choroby.
hhbb
Precizně popsané, nemám co bych k tomu dodal. Snad jen to, že vy sám jste nad věcí, zatímco já jsem s Médou vedl zbytečné diskuse. A přitom se jednalo především o vás. Skládám vám upřímnou poklonu, protože takto věcně, srozumitelně a snášenlivě může reagovat pouze dobrý a moudrý člověk.
Zdraví Quido
.. "muze byt", - tak nejak, .. davejte na sebe pozor (kosile, kabat, tricko, hubertus apod.), take vas nekteri lide nemusi mit radi .., a onen naprosty paskvil je dnes mocny. Zatim ..
Jste kluzký jako úhoř. Na přímé otázky jste neodpověděl. Lapat do čeřenu Vás však nebudu. K diskusi musí být dva.
>Tedy pan HHBB podle mě patří do prvního společenského řádu, je to takový guru vědění i matení. Zatímco vy jste válečník a ve znaku byste měl mít meč.
To je dedukce jak řemen. Předpokládám, že se jedná o vydařený vtip.
2.8.2010 13:04
RE: Jaka dan je dostatecne vysoka?
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 225443
já v tom vidím spíš nadsázku a myšlenkovou konstrukci se kterou souhlasím
je mi bližší a sympatičtější hledání odpovědí prostřednictvím přemýšlení a vytváření a testování nějakých myšlenkových toků a konstrukcí než nekonečné přežvýkávání faktů a odkazování se na zdroje prostě tak řečené nekonečné vrtání se v hovně abych nakonec když ho celé prozkoumám mohl prohlásit že po zjištění všech skutečností prozkoumání všech indicií a jejich nesmiřitelném porovnání s dostupnými zdroji informací mohu přísežně prohlásit že to v čem jsem se celou dobu vrtal je hovno
No, mě pobavila představa HHBB jako kněžího a Méďu jako vojáka v reálných podmínkách. Prostě si živě představuji, jak se tomu u stolu řehtáme.
Trochu mě to vylekalo, jestli jsme na něco nezapoměli, protože je fakt, že každá spiklenecká buňka musí mít svou pyramidu a samozřejmě „oko“! Spiklenci jsou přece organizovaně spiknutí za účelem matení, mlžení a šíření jedovatých kapek satanášových do prostoru (i diskusního) a nejlépe za jidišský groš…
Ale vlastně je to pro mě cennější sdělení než to, že kontráš Sacher běžel s pytlem duší do Vatikánu. (co vlastně jinýho by měl dělat, když se to tak vezme... )
Asi něco dělám jinak, než jsem tušil. Mě se odjaktěživa všechno to „guru“ tak nějak příčilo. Nebo to „matení“… himlhergot! Dokonce se snažím co možná nejvíce vypouštět cizí slova. A to si ještě říkám - krucifix vole, když už to píšeš, tak ať je tomu aspoň trochu rozumět, sakra!
hehe, může být
"HHBB jako kněžího"
"Méďu jako vojáka"
Protivník by byl
Už tomu chybí jen zlatý Bůh!
>"HHBB jako kněžího"
Kruci, to je kštice!
Ano, je to nadsázka a myšlenková konstrukce, která se dívá na člověka obrazně řečeno, z druhé strany, bez záměru úrážet ho. Kupř: mnohé příspěvky pana Médi hodnotím na jedničku, avšak debata s ním mi připomíná americký vojenský zákoník. Hlava 21: Velitel má vždycky pravdu. Hlava 22:V případě,že velitel nemá pravdu, platí hlava 21.
A použiju rčení Jansmith:peace s Médou i s vámi!!!
Píšete: "Pokud si projdete příspěvky pana HHBB a vaše, pak reakce na ně,tak zjistíte, že nejen já, ale i další diskutující s vámi mnohdy nesouhlasí ..."
S pány HHBB a Méďou v drtivé většině případů nesouhlasí ti, jejichž klubové tričko bylo umazáno. Víme dobře jaké barvy jsou ta trička. A další Vaše teze zní: "Předně bych přestal útočit na katolickou církev ..." (možná ale záleží na tom, jak vysoké patro KC máte na mysli).
Nechci tady vytrhávat Vaše věty z kontextu, ale možná byste ohledně údajného matení p.HHBB mohl být výrazně konkrétnější.
Pane mtk 88, opravdu z mé strany nejde o útoky na oba jmenované pány. Také nepopírám jejich vzdělání a inteligenci. Pokud se však jedná o mou strategii obrany naší malé české kotliny, v některých otázkách je jiná. Doufám, že mě za to nezavřou.
Podívejte se jak je společnost rožestvaná. Každý útočí na každého. A do toho masáž masmédií. Kriminalita se proti roku 1938 zvýšila 50 krát. Výčet kriminálních činů nemá konce. Drogy, násilí,ožralé matky zalehnou kojence,nebo je odloží, v leším případě do boxu. A do toho EU odsouhlasila migraci 50 milionů muslimů do Evropy. ČR nemá možnost veta. Pamatuju si, jak na Vysočině při plení řepy, měly matky své kojence v nůši na zádech. A dokázaly je i v těchto těžkých dobách uživit a dobře vychovat.
Společnost je nemocná. Z toho důvodu by mělo přestat neustálé osočování. To se týká i KC. Správně jste to pochopil. Mám na mysli nižší patra KC. S těmi vyššími patry nemám zkušenosti a pochybuji, že bych s nimi našel společnou řeč.
Takže věřím tomu, že bych se s panem HHBB dokázal shodnou na mnoha věcech. I když ne na všech.
Zdraví Quido
2.8.2010 17:45
RE: Jaka dan je dostatecne vysoka?
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 225465
a tobě se zdá že zde někdo osočuje KC? když někdo vytáhne a okomentuje nějaké nepravosti které se dějí tak je to osočování a útočení? mně to tak nepřijde
a to s těmi vyššími a nižšími patry je nesmysl to je jako se říkalo nebo říká že mezi komunisty byla (i je) spousta slušných lidí ano nepochybně ale mají vliv na chod událostí asi jako jako na sílu a směr větru v otevřené přírodě
nikdo zde přeci nic proti řadovým věřícím nemá a to že berou osobně kritiku papeže apod je jen jejich problém
na druhou stranu jsem dneska přemýšlel a napadla mě konspirace v konspiraci a to taková že jakože kapitalisté bankéři židé apod už jsou očerněni a řádně oplácaní blátem tak ted zbývá ještě KC at je cesta do nového světového řádu s nějakým new age náboženstvím úplně volná
I KC je nástrojem, účinným (1 miliarda se vzestupnou tendencí -"According to the Pontifical Yearbook of 2010, the number of Catholics in the world increased (...) to 1,166 million between 2007 and 2008, a growth of 1.7 percent."zdroj, zastoupena v 192 státech světa - Somál., Katar a Bahrajn n/a-
Mezinárodní vztahy Vatikánu navázány s většinou světa), křesťanů je celkem 2,2 miliardy, muslimů až 1,8 miliardy, úhrnem až 4 miliardy duší řízených jednou ideou, obracející se především k chudým nevzdělaným davům (základ jejich strategie - levicový program, spása pro neúspěšné - na nějž lidé rádi slyší)
Cílem je moc nad planetou (papežský teokratický model je ideální, protože má mezinárodní přesah, oproti lokálním muftím a ajatolláhům - však se nějak dohodnou - podobně jako anglikáni),
"2009"Relations between Iran and the Holy See are warming, and Mr Ahmadinejad said the Vatican was a “positive force for justice and peace” in April after meeting with the new nuncio to Iran, Archbishop Jean-Paul Gobel. Benedict is also thought to have the support of several leading Shia clerics, including Ayatollah Ali al-Sistani in Iraq."zdroj
Vzhledem k celkovému počtu lidí (6,8 miliardy) mají solidně našlápnuto a trvá jim to jen něco málo přes 2 tisíce let..
Pozn.: KC na útocích staví, viz kult mučedníků za víru (automatické svatořečení, podobně v islámu automatický odchod do ráje) a boj Jiřího s drakem (který zaboha nesmí skončit, protože konstantně platí divide et impera- proto vytváření polarizovaného světa na různé způsoby Řím-barbaři, USA-Sověti, islám-Evropa, pangerm.-panslav.,...), díky němuž roste počet ovcí a tím i nevyčerpatelný zdroj vojáků obou stran barikády...Řešením je odmítnout hrát, jak bílými, tak černými figurami (už uchopením jedné z nich automaticky vzniká druhá, podobně jako když rozlomíme magnet - nové dva kusy mají opět oba póly) Tento dualismus jde ale mnohem více do minulosti, a tam kde vznikl, je kořen. Druhou možností je hrát vědomě, vědět co, v čem přesně a jak hrát.
Tedy bych NWO nehledal v new age chaotickém gulášku (lidé v něm mají tendenci stále hledat, překonvertovávat, synkretizovat - a teoretický vládce potřebuje nástroj, jak je přimět dobrovolně ke spolupráci - což u new age hipíků nevím nevím).
Ten gulášek podle mě pouze připravuje půdu pro hierarchicky uspořádanou konzervativní teokracii, která zázračně vyřeší jakýkoliv problém...
2.8.2010 21:54
RE: Jaka dan je dostatecne vysoka?
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 225472
nástrojem čistě teoreticky ano ale k čemu?
stejně ji bude potřeba nahradit něčím jiným vždyt pro polovinu lidí je KC nepřijatelná a pro druhou polovinu nereformovatelná
já si myslím že jestli má dojít k nějaké šokové transformaci tak nezůstane nic z toho co máme dnes za silotvorné organizace ve světě
jen loutkaři a jejich pohůnci zůstanou aby nám připravili to slibované "boží království"
"pro polovinu lidí je KC nepřijatelná"
pak tu máme ten islám...
"According to German TV reports, over 4,000 Germans converted to Islam in 2006.
In 2007 there were more than 14,000 German converts according to some Imams.
According to some people there could be up to 100.000 German converts in Germany."zdroj
Notable English muslims
Arcibiskup z Canterbury považuje za nutné přijmout prvky islámského práva
a zbytek se vždy nějak obmění, možná, když se nad tím zamyslím, i v duchu new age jak píšeš Ty...
ovšem jenom proto, aby se udrželo pnutí černá-bílá, z toho oni žijou, ... a tedy asi žádný konečný stav z tohoto důvodu neexistuje... hmm... to mi docela sedí..., zkusím to ještě promyslet a přehodnotit to
NA plní roli vrátného u možných východů ze systému. Pak nebude problém to obléct v ten správný čas do těch atraktivních barev, ostatně stejně to probíhalo s „pohany“ všeho druhu i v minulosti. Kosmetické úpravy svatyní a idolů jsou pro Systém brnkačka, pokud přijdou plánovaně za patřičně nasimulovaných podmínek (třeba ten impozantní přerod IR v „křesťanskou“ svatou říši). Prostě když už nebudou lákat staří svatí, nachystáme nějaké osvícené vesmírné hybridy, co ví úplně všechno nelépe, no kdo by pak odolal . Pak už stačí postupovat osvědčenou „ekumenickou“ cestou.
Sakra, je vůbec nějaký rozdíl mezi „ekumenický“ a „katolický“? Vždyť obojí má „všeobecný“ globálně – univerzální význam. Jedno lidstvo, jedna rasa, jedna vláda, a to už potom automaticky zbývá jen „vesmírný přítel/nepřítel“, případně „zrádci lidské rasy“. (Docela bych byl rád někdy u toho, když se tohle vymejšlí... )
"Prostě když už nebudou lákat staří svatí, nachystáme nějaké osvícené vesmírné hybridy, co ví úplně všechno nelépe, no kdo by pak odolal"
viz
3.8.2010 18:38
RE: Jaka dan je dostatecne vysoka?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 225549
už jsi zařazen v evakuačním plánu?
mě by patrně nechtěli, se vsadím...
Ale né, nezdá se mi, že někdo osočuje KC. Ale uvaž, že mnozí prostí lidé, zvláště na venkově, upřímně věří v Boha a učení KC. Není dobré jim jejich víru brát neboť jim v životě významně pomáhá. No, ale jestli máš na tento problém jiný názor, tak to neznamená, že si budem nadávat. To nikam nevede.
Máš pravdu Aristokrate, nechtěl jsem hned tak natvrdo, ale je to bohužel tak - každá mocenská pyramida má vždy počátek od té nejširší základny - stádo ovcí jednotně věřící jakémusi učení. Vatikán bez farářů a oveček v kostelíku na vesnicích by přestal existovat. Každý ať má víru jakou chce, ale chraň Bůh, jak se víra začne davově organizovat...
bez komentáře..........
"Podívejte se jak je společnost rožestvaná. Každý útočí na každého."
"šedá eminence"
"guru matení"
Zametejte Quido, zametejte nejprve před vlastním prahem. S Vaší strategií obrany ČR se staneme protektorátem Vatikánu než Kalousek řekne švec. Stačí k tomu nenápadné nálepkování a desinterpretace pojmů...
Utekl jste v diskusi, tím spíše utečete v horších chvílích.
Na Vás bych krytí svých zad nesázel, ač vidím, že to myslíte dobře. Činíte opak
"A do toho EU odsouhlasila migraci 50 milionů muslimů do Evropy."
"Z toho důvodu by mělo přestat neustálé osočování. To se týká i KC."
Zkuste být trošku důslednější, a přiznat, za koho tu kopete. Jedno nadnárodní náboženství obhajovat a v druhém vidět problém? Zvláště když jsou ze stejného hnízda, a EU je pravděpodobně pankatolický mariánský projekt, a muslimové jsou tedy pravděpodobně na pokyn katolických struktur jako strategie vůči vlažným ve víře a ateistům? (patriarchy, proroky a Ježíše i Marii mají společné, včetně ideje Jednoho Boha - a tedy jednoho řádu, ideálně světového...)
Příklad: Na přebujelou sexualitu si v jednom z posledních příspěvků stěžujete mimo KC a muslimy i Vy...
Nebojte, oni poté, co vytvořili problém (liberalizací), nabídnou i svoje řešení... 8-) A mnoho lidí už po tom volá...
na obr. saúdský král Abdulláh II.(to je titul římský, nikoliv arabský; navíc držitel řádu Zlatého rouna - španělská větev, předáno od španělského krále, pretendenta na titul byzantského císaře a titul krále Jeruzalémského - Juana Carlose I.) a papež Benedict XVI. v listopadu 2007
Pak můžete ubrečený sedět v koutě a volat: "Ale já to myslel dobře..."
Nikdo neuslyší. Protože zlato se čistí ohněm, a vy jste před ním zdrhl.
2.8.2010 17:10
RE: Jaka dan je dostatecne vysoka?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 225455
Pane Quido, ve svém předposledním příspěvku vůči Vám jsem použil 16, slovy šestnáct otazníků. Vaší reakcí bylo, že jste jednoduše z diskuse zdrhl bez rozumné odpovědi.
Z něčeho jste pana HHBB osočil. Požádal jsem Vás, abyste své osočení (šedá eminence, matení) doložil, zargumentoval, nic více. A vy jste zdrhl.
Před čím vším ještě chcete v diskusích zdrhat? Nalepit nálepku umí každý šúdra, obhájit svoje řádky zjevně ne...
Mantra pana JanaSmithe Vám nepomůže. Požádal jsem o odpověď, nikoliv o omleté a zde od obsahu vymyté (goebellsovsky opakované) "peace". Až z Vás bude vyzařovat, uvěřím Vám i bez toho, že byste ho napsal, protože to vycítit lze.
vypadlo mi přihlášení, příspěvek je můj
MB
3.8.2010 15:30
RE: Jaka dan je dostatecne vysoka?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?
Reakce na 225464
Quido se zřejmě šel věnovat nějaké smysluplnější činnosti (házení hrachu na zeď?) než je diskuze s vámi.
Vy jste bohužel ten typ člověka, který si usmyslí, že je něco pravda a potom si začne shánět "důkazy" a krkolomné myšlenkové konstrukce na obhajobu toho, co si zvolil jako pravdu. Tedy obrácený postup, než si volí lidé, se kterými je možná nějaká diskuze (napřed sbírám různé informace a na základě nich dospěji k něčemu, co se aspoň blíží pravdě). Stačí si projít pár diskusí na téma, o kterém jste byl skálopevně přesvědčen, že je pravda, aby to člověka odradilo od diskuze s vámi.
Opakujete se jako pokažená gramodeska. Pak se nedivte, že vás někteří mají za agenta, nebo (v lepším případě) za užitečného idiota, který šíří zednářskou protináboženskou propagandu, jako rudí komisaři v sovětském svazu.
Tuhle nálepku jste si ale nalepil sám.
Konečně jsem se dočkal. Někdo si přišel "taky bouchnout".
"Quido se zřejmě šel věnovat nějaké smysluplnější činnosti (házení hrachu na zeď?) než je diskuze s vámi."
Onálepkovat, rozmělnit pojmy, a poté zbaběle utéct není diskuse. Pak se to "žehlí": "Skládám vám upřímnou poklonu, protože takto věcně, srozumitelně a snášenlivě může reagovat pouze dobrý a moudrý člověk." Trošku schizofrenní ke "guruovi matení" a "šedé eminenci".
"zednářskou protináboženskou propagandu"
Já svá tvrzení zdrojuji. Na rozdíl od nálepkovačů. To platí i v případě užití výrazu "agent", "zednář", "rudý komisař" (tradičně ti, které nenávidí KC?).
Mimoto, nikdo tu nebyl schopen za ta dlouhá léta objasnit, co to vlastně zednář je ve skutečnosti je, jaké má skutečné záměry, styl života, organizace ke které náleží a její cíle. Zdrojováni na toto téma převážně nedůvěryhodní autoři z "druhé strany barikády", tj. hlavně z katolické sféry.
Důvod tohoto jejich vzájemného nepřátelství jsem vysvětlil na případu idejí filosofa Kanta, které byly pro výkonné křídlo KC (SJ) natolik nepřijatelné, že zednářům vyhlásilo válku na život a na smrt. Takže i spojení "zednářská protináboženská propaganda" je samo o sobě propagandou, odněkud (a dá se tušit odkud) přejatou.
"Stačí si projít pár diskusí na téma, o kterém jste byl skálopevně přesvědčen, že je pravda, aby to člověka odradilo od diskuze s vámi."
Odrazuje vlastní neschopnost. Na argument reaguji, ničí propagandu nectím, neboť nikam nenáležím, což už jsem rovněž napsal. Ti, kdo chtějí dát hlavu na špalek, skáčou rovnýma nohama. A ty ctím. Na ty se tu ovšem také nejvíce plive. Těmi, kteří se plíží podél zdí, s výrazem ublížených, za zády s dýkou připravenou bodat kamkoliv, kam jim ukážete.
Ti jen potřebují poplácat po rameni, a hned jste jejich. Tak jsem tu i začínal. Ale to už není nic pro mne. Když politicky nekorektní, tak ke všem. V tom zaměření tohoto webu ctím až do morku kostí.
"Opakujete se jako pokažená gramodeska. "
Poukazuji totiž na jev, jehož podstata je konstantní, ale projevy nekonečně variabilní (s vývojem v čase).
"Tuhle nálepku jste si ale nalepil sám."
Tuto nálepku jste právě nalepil Vy, a zbaběle ji přehazujete na mě. Namísto toho, abyste se snažil proniknout do podstaty sdělení, spokojíte se jako řada jiných s formou. Budiž Vám přáno, takových jsou nekonečné davy, potrava pro kanóny mocných, základna mocenských pyramid typu KC, či čínská komunistická strana...
Vaše pokažená gramodeska
Tuto nálepku jste právě nalepil Vy,a zbaběle ji přehazujete na mě.
Sice mi nepřísluší na tento příspěvek reagovat, ale jelikož se týká osobně mě, tak naposled v diskusi s vámi reaguji.
Ano, já jsem složil upřímnou poklonu panu HHBB. Z počátku jsem si myslel, že jste jeho mluvčí. Byl jste to vy, kdo mě očernil výrokem: zákeřná dehonestace! Jak vidíte, pan HHBB reaguje zcela normálně a lidsky, jak je zvykem mezi slušnými lidmi. Proto mu patří můj upřimný dík. Na druhé straně od vás omluvu za křivé narčení neočekávám.
Napsal jste to Vy?
"Tedy pan HHBB podle mě patří do prvního společenského řádu, je to takový guru vědění i matení.
quido2 01.08.10 20:04
Pane HHBB 85. Již po přečtení vašeho prvního příspěvku jsem nabyl dojmu,že jste inteligentní šedá eminence, vždy dobře informovaná.
quido2 01.08.10 19:07"
Když jsem požádal o bližší vysvětlení, doložení Vašeho tvrzení, bylo ticho po pěšině. Nalejte konečně čistého vína.
"Slovní spojení šedá eminence můžeme čas od času slyšet nebo číst v médiích. Užívá se při referování o politice v souvislosti s nepříliš známými, nenápadnými lidmi v pozadí, kteří však mají velký vliv, kteří, ač nikým nezvoleni, rozhodují o podstatných záležitostech. Takoví lidé se v politice vyskytují ve všech dobách a ve všech režimech. "viz
Zapomněl jste dodat, že jste právě odříkal 10 zdrávasů, pane anonyme.
Pokud se diskuse motá kolem toho, zda je spiknutí proti církvi a lidstvu organizováno světovým židem, pak samozřejmě chápu, že vás mrzí, když někdo nesouhlasí s tím, že za to ten židák může.
MB se určitě polepší, v okamžiku, kdy nasadí světového žida, budete spokojeně diskutovat, vážený anonymní příteli?
"MB se určitě polepší, v okamžiku, kdy nasadí světového žida"
však já se snažím, sice to není žid, ale židovka (světovější už být ani nemůže), ale to snad nevadí, ne?
Zdaleka se nejedná pouze o jednoho anonymního diskutujícího. Když si přečtete diskusi ke článku: Obrovské požáry v Rusku-co se to děje? Kupř. příspěvky:RQ 109, Guess 94, Vj 66 82??, anonym 193 a řadu dalších, zjistíte, že se mnohdy vzájemně doplňují. Mě se tito diskutující nezdají být příslušníky nějakého politického klubu, ale naopak, přemýšliví a inteligentní občané, kterým leží na srdci osud jejich rodin a naší modré/nebo zelené/ planety. Vaše věta: MB se určitě polepší, v okamžiku, kdy nasadí svého žida, budete spokojeně diskutovat, vážený anonymní příteli?
Tak to vůbec není. Lidé jsou oprávněně zneklidněni a vystrašeni, protože globálních i mezilidských průserů neustále přibývá. Mimoto západní civilizace se svou filozofií a globální dominancí je v útlumu. Mocenské váhy se naklánějí k Asii.
>Lidé jsou oprávněně zneklidněni a vystrašeni, protože globálních i mezilidských průserů neustále přibývá.
Neklid a strach je největším nepřítelem člověka, kam se hrabou židé, zednáři, satanáši a jiní bubáci. Falešná konspirace o spiknutí všech (anebo podstatné většiny, anebo jen elity) židů tomuto strachu jen napomáhá. Tedy: služba medvědí, pane Quido.
I to je pravda!
"Lidé jsou oprávněně zneklidněni a vystrašeni"
"Nechtěl bych se dostat do vašich rukou"
"Pokud se však jedná o mou strategii obrany naší malé české kotliny, v některých otázkách je jiná."
"Také si nemyslím , že mám na to, abych v duchovní nauce přispěl něčím novým. "
Strach je špatná strategie.
Ale vy řešení znáte:
"Já takové schopnosti nemám. Doslova cítím odpor k reakci. To však není dobré. Je třeba odpovídat. quido2 30.07.10 09:10 "
-
"Dobří lidé, nemlčte!
quido2 12.06.10 13:17"
"Krátkodobé radosti a bolesti přicházejí a odcházejí, jako změny ročních období. A moudrý člověk se jimi nenechá zneklidňovat.
Dokázat být klidný ve vyhraněných situacích, je velmi těžké.
quido2 14.05.10 18:47"
"Pokud vám připadám zmaten, tak nic nenamítám. Klidně si vaše přesvědčení podržte. Co na tom záleží. quido2 02.08.10 09:46"
Už chápete moje slova?
"Hlava 21: Velitel má vždycky pravdu. Hlava 22:V případě,že velitel nemá pravdu, platí hlava 21."
Na to aby ji měl, musíte nejprve začít poslouchat, mistře.
Funkci pastevce posvátných krav, svatějších než většina obyvatel ČR, bych Vám už zajistil. Váš zpěv manter a džapování šestnáctek by jim nevadilo, a všichni (krávy, Vy i já) bychom byli spokojeni, zvláště po nějaké agnihótře (rituální oběti v náš prospěch) od pana bráhmana Šrí HaHaBimBiho. Já bych to jen ohlídal svým perořízkem před vétály, asury a jinou havětí
pche, ja su Moravak
Ach jo. Tohle ještě scházelo. Já su taky Moravák, ale, i z mé rodiny žije půlka v Praze. Prosímvás, Praha je plná Moravanů a Slezanů. Neklesl jsem tak nízko, abych se zabýval takovými ubohostmi. Pod pojmem Čech jsem měl na mysli malou lidskou skupinu pouhých 10 milionů lidských bytostí, skládající se z MORAVANů, Slezanů a Čechů. Vidíte, že jsou Moravané na prvním místě.
vice vychlamany smajlik jsem nenasel
a urcite tady v Kanade,pokavad tedy mate dost casu a nervu k frustrujicimu uprku z velkomestke dzungle jako je Toronto,trva to nekdy dlouhe hodiny nez se clovek dostane z metropolitniho chaosu ven do zdrave prirody,ale odmnena je po tom utrapnem cestovani krasna
Nádherné zavzpomínání, jež mi prohřálo srdce.
O to víc, že v jazyce mi tak blízkém, milovaném,
lahodně znějícím.
Děkuji, že ještě existují lidé, kteří touží pohladit
na duši (zdarma) ostatní.
Doufám, že Pod Tatrou sa blýska, u nás se blaničtí
vytunelovali, budoucnost zkalouskovatěla a vyvéčkařilo
se svědomí.
ODSklovatěla se paměť národa, ztratila lesk i pýchu.
I organochemie pohasla - levotočivá jsou pravotočivá
a ta destruují sebe sama zevnitř.
Hned ráno spolkneme tabletu effedrinu, pak se nám den
zdá přijatelnějším, zelená zelenější, večer televize
mo(u)dřejší.
Barvy duhy jsou na celém světě stejné, přecházejí jedna v druhou jakoby držíce se za ruce, aby vytvořily na nebi onen fantastický obraz - obraz naděje, pro mne, pro Vás, pro všechny čistého srdce.
http://www.cetv-net.com/en/about-cme/ronald-s-lauder.shtml
Tuto stránku navštívilo 7 397