Diskuze k článku
Do války proti terorismu je zapojeno 3,100 firem a agentur, uvádí zpráva
Příspěvků 41
21.7.2010 3:16
Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?
The investigation's other findings include:
• Some 1,271 government organizations and 1,931 private companies work on programs related to counterterrorism, homeland security and intelligence in some 10,000 locations across the United States.
• An estimated 854,000 people, nearly 1 1/2 times as many people as live in Washington, D.C., hold top-secret security clearances.
• In Washington and the surrounding area, 33 building complexes for top-secret intelligence work are under construction or have been built since September 2001.
Together they occupy the equivalent of almost three Pentagons or 22 U.S. Capitol buildings — about 17 million square feet of space.
• Many security and intelligence agencies do the same work, creating redundancy and waste. For example, 51 federal organizations and military commands, operating in 15 U.S. cities, track the flow of money to and from terrorist networks.
http://www.denverpost.com/news/ci_15547590
Cely ten podnik o bezpecnosti obcanu a statu, je vlastne velmi nebezpecny podnik,pro mnohe zase velmi vynosnym podnikem.Ctenar si muze pripomenout situaci Pentagonu pred 11 Septembrem,kdy Pentagon zapasil o kazdy dolar navic mimo statni rozpocet, to same bylo CIA a hle,jen se stal "terroristicky utok",tak vsichni zucastneni na "bezpecnosti statu" dostali dolary prakticky v neomezenem mnozstvi,koho z nich by zajimalo,ze letadla dostaly rozkaz nevzlitnout,"at se deje,co se deje" a nebo,ze si hasici udelali den pred tim cviceni proti terrorismu a nebo,ze dve zasazene budovy,ale spadlo jich pet, rovnez nikoho nezajimalo proc narychlo konstrukce obchodniho centra byla prodana Cine k pretaveni a jine.
V "Americke historii" penize vzdy hraly vedouci roli, cas jsou penize,rikaji americti obchodnici a tak si vezmeme maly priklad z doby prvni svetove valky,kdy americky senat dostal nelibou zpravu o troufalosti nemecke ponorky ,jez potopila S.S. Sussex a tim vjel zivot do senatoru a "narodni hrdost" na sebe nedala cekat a USA slo do valky i pres ujisteni "ZE NOHA AMERICKEHO VOJAKA NEVKROCI NA CONTINENT_Evropy" a bylo to, tovarny se rozjely na plne obratky a zkutecnost:"The S.S. Sussex was available for any-one to visit who etd......
British public were shocked to learn the S.S.Sussex had not been sunk!!
Lod nebyla potopena,stala na kotvach v britskem pristavu, zatimco ji americka verejnost oplakavala,nepocitejme rodinne prislusniky a" Hrdost Americanu" sekrmila pomstou na odvetu,tak bankeri a velkoobchodnici s esmrti pocitali sve zisky, kdo informoval americky senat o potopeni,jaksi zmizelo ze scenare,tak,jak zbrane hromadneho niceni,co udajne mel Saddam Hussein a nebo "NIgerijsky dokument" a nebo propaganda znicene zeny,jez s edusovala ,ze iracti vojaci rozbijeji inkubatory s nemluvnaty a jine. Ve vsech tech pripadech jsou to penize v mlynici na smrt, nic navic ,nic min, ciste "business" na ucet jineho.
21.7.2010 7:34
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Reakce na 224603
I WW2 byl velky business. Kazdy si muze zjistit na internetu kdo z toho profitoval. Holocoust zidu je taky business! Uz od roku 1945 a tak velkej ze bez Holocoustu zidu by Israel jako stat uz davno neexistoval!
21.7.2010 14:13
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Reakce na 224608
Sorry, ale silou mocou do temy vnasat Holokost je off topic. Nemci doteraz vyplatili okolo $ 80 miliard, aj to nie statu Izrael, ale akoze prezivsim + pozostalym, alebo organizaciam ktore ich akoze zastresuju (Slovensko plati rocne asi 100 mil skk, ine staty tiez asi nic moc), preto myslim ze ich tie vydieracske platby statov z biedy nevytrhli, dovody preco dokazali Izrael financne udrzat v prvych desatrociach bude niekde inde.
Business sa z Holokosti stal na poli literatury, filmu, povinnych prednasok pre skoly, atd. Eli Wiesel by vedel rozpravat kolko sa kasiruje za 45min. prednasku
21.7.2010 17:52
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Reakce na 224629
Holocoust zidu je soucasti WW2 z ktere jisti zide v USA profitovali a byl to pro ne obrovsky business a jen tak za zminku stoji treba Rusko ktere platilo za war machinery jistum zidum v USA zlatem! Proto jsem se o tom zminil! Kdyz Holocoust zidu neni business z kteryho Israel nema kazdorocne na udrzbu Israele miliardovy profity proc ty pribehy zidu za 2WW nikdy a nikym vedecky nedokazany kazdymu vtloukaj do hlavy? Mozna ze chodite na internetu na spatny stranky kde se lidem vymejvaj mozky, ja se na strankach jak ve skutecnosti je a kde se uvadeji pouze prokazana fakta i se statistikama docetl uplne neco jinyho a muzete vzit na to jed, ze ne jen ja! Zarazi me i jista jina fakta kde Israel aby vyzdimal z Holocoustu zidu co nejvic setril i na tech co chranili za Hitlera zidy penezi, - nekde jsem vystrihl z mistnich polskych novin ktery me privezl muj polsky kamarad clanek kde ctenar zadal od Israele odpoved proc pana Shindlera po valce kdyz zachranil tolik zidu pred gazowejma komorama a pak ho pouzivali jako nejvetsiho hrdinu Israele aby lidem pripominali Holocoust pani Israeliti nechali na ulici bez financni pomoci kdyz do jejich zachrany za 2WW investoval tolik penez a proc pana Shindlera udelali cestnym obcanem Israele az po smrti a nechali ho pobirat malej mizernej duchod a proc i jeho pomnik uz jako israelskymu obcanu nezaplatil Israel a zaplatil jim ho gojim ... Zbyva doufat ze me tu nebude nikdo tvrdit, ze zidi jsou setrny narod.....
22.7.2010 6:43
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?
Reakce na 224641
Je to divny svet, kde vymyvani mozku je officialni cinnost politiku a pseudo historiku,at uz z jedne strany politickeho sveta,tak i z druhe strany, vetsi cas je z obou stran, zejmena s tim holocaustem a chovanim umeleho statu Israelu. Media maji nejvetsi podil na lzich,propgande a delani polopravd, takze,svet by musel prepsat vetsinu,tak zvane "Historie". Tak zvani zide si stezuji a financne si to uctuji, ale nereknou,jak rabbini gratulovali Hitlerovi k Nurimberskym zakonum,co by pomoc k zionistum k uchovani ciste krve, jak sam jeden rabbin prohlasil,ze smisene manzelstvi je horsi pro zidovstvo, nez holocaust.Cas a historie nam dnes ukazuje ,ze stat Israel zcela adoptoval a prekonal Nurimberske zakony v jejich vlastnim podani, ovsem ,jimi ovladana media toto neotiskne, jen ze "zidovskeho tisku " Haarez se muzem dozvedet,jak americkou zidovku nakopali v autobuse protoze si sedla do mist vyhrazene jen muzum a nebo,jak arasky mladik sexuelne podvedl zidovku s tim ,ze je sam zid,proste,ukazka za ukazkou v malem podani na ruznych mistech sveta, kolik je zidu,se zmenou na krestanske jmena, jez podvadi krestanske zeny, coz je dobre sepsano v Talmud.
(Midrasch Talpioth 225)
"There is no wife for the goyim (non-Jews), they are not really women."
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/israel/7901025/Palestinian-jailed-for-rape-after-claiming-to-be-Jewish.html
2 Oct 2009 ... The Reich Concordat between Hitler and the Vatican .... Here the Pontiff would receive a copy of the Pentateuch from the hand of Rome's rabbi. .... with the Nazi Nuremberg laws which distinguished Jews from non-Jews. ... send "warmest congratulations to the Fuhrer in the name of the bishops and the ...
www.nobeliefs.com/ChurchesWWII.htm
Nov 8, 2009, New York Times article on a ruling from Britain’s Supreme Court: http://www.nytimes.com/2009/11/08/world/europe/08britain.html?_r=1&scp=1&sq=”Sarah%20Lyall”&st=cse Israel is a racial security state with an apartheidist political system..
Prikladem muze byt i sjezd delagatu v Darford, kde odsouhlasili,ze Israel je rassisticky stat, rovnez tak i v UN ,ale,vlivem Elity casem zmenili tato prohlaseni,vzdy pod natlakem,sliby-hrozby, intelektualni vydirani az po financni ohrozeni.
Proste,tyto vsechny zpravy postupem casu osvedcenych cenzoru vymizi z jakehokoliv zaznamu,jako by se nikdy nestaly, svatozare Israelu musi byt zachovana, uz jen v tom, ze proud odskodneni nesmi vyschnout,co na tom ,ze Israel vznikl az dva roky po zkonceni valky,je to jak s alimenty,platit dopredu na jeste nenarozene dite.Stat Israel v dobe druhe svetove valky neexistoval.Zide-zionisti tezko muzou vysvetlit,proc Israelska vlajka byla jedinou vlajkou povolena nacisty k vystaveni spolecne s nacistickou,proste,vse prejdou mlcenim, tak,jak reknou,ze holocaust je mimo jakoukoliv kritiku, debatu, je nediskutovatelnym a v mnohych zemich jsou krestane,krestanskou vlad jdou vezneni. "Only the Jews are human beings, the non-Jews are not human beings, but beasts."
(Kerethoth 6b p. 78, Jabmuth 61a)
22.7.2010 7:17
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?
Reakce na 224676
Zde je ukazka od zidu samotnych, co je jejich politika a co nase vnucena politika ve smeru k nim.
Multiculturalism not for Israel - Leibler
By John Masanauskas
Isi Leibler
Melbourne - Jewish leader Isi Leibler, a staunch defender of Australian multiculturalism, says the policy has no place in Israel.
"This is a country which was set up and created as a Jewish country for the Jews," he told a Jerusalem newspaper.
Mr. Leibler has previously said that multiculturalism in Australia was something that "we are all proud being part and parcel of."
The founder of Jetset Travel moved to Israel two years ago as chairman of the World Jewish Congress. He recently published an essay arguing that Zionism, or Jewish nationalism, was under threat in Israel by "post-Zionists".
"A post-Zionist is someone who actually looks positively towards the end of the Jewish people in ethnocentric terms, as a national group, and no longer sees the Jewish people as one united people," he told the Jerusalem Post.
Mr. Leibler said post-Zionists were pushing a universalist agenda in schools aimed at eliminating Jewish nationalism and creating a multicultural state.
But Mr. Leibler, 65, has the opposite view of multiculturalism in Australia.
During the Pauline Hanson debate in 1993, he warned that multiculturalism was under threat by extremists.
"There is a need to sit together and establish a way in which Australians can recapture that spirit of multiculturalism which I think we are all proud being part and parcel of, and which is really under threat," Mr. Leibler said.
national journal: Israel's Neonazis. Israeli soil that is in any case racist
Hitler's Nuremberg Racial Laws ... Lily Galili Hitler copied from the Jewish law and Israel copied from Hitler's law The Halacha ... much more appropriate for Zionists than modern "Jew
globalfire.tv/nj/03en/jews/israels_neonazis.htm
Internet je uzasny tim,ze muzem cist zpravy z jedne i druhe strany a o vecech si nakonec udelat vlastni konecny usudek,jak se veci asi ve zkutecnosti udaly.Neni divu,ze Elita premysli,jak by zrusila, kdyz ne kontrolovala tento ucebny prostredek ke svemu vlatsnimu sebevzdelani,kde propaganda a lzi, zcela ztraci ucinek.
haaretz.com, Israel, Saturday, May 24, 2003 Iyyar 22, 5763
http://haaretz.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=296114&sw=neo-Nazi
Hitler's Nuremberg Racial Laws of 1936 are based on the Jewish laws
in defining the Jewish race. The Israeli Law of Return,
however, is in fact based on the Nuremberg Laws!
For only he who honours his own breed and his own blood can have an attitude of honour towards the national will of other nations'.« (Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, p. 71 f.)
22.7.2010 11:02
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Reakce na 224677
Citace:
Doba vyžaduje jednat otevřeně. A proto je tak cenné, že jsou v židovském táboře smělí, ušlechtilí a bystří tradicionalisté, kteří se od tradiční věrnosti k židovskému náboženství neodchýlí ani o krok a odmítají „taktickou lež” svých náboženských bratří; apelují tím na nás, – nás Indoevropany, nás křesťany, nás domácí – abychom před „posledním bojem” posílili naše vlastní pozice. Je na nich všechno jiné – vypuzená a trpící Šechina je s duchovní elitou Indogermánů a věčným triumfem křesťanské církve nesrovnatelná.
Jen jedna věc spojuje naše světy: Zde na pravici, dokonce i v rozdílných táborech, existuje stejná noblesa, stejný styl cti a spravedlnosti – naopak „liberálové“ jsou oběma světům neznámí, i když se to určitě tolik netýká běžných „pravičáků” jako „konzervativních revolucionářů”, radikálních intelektuálů, tradicionalistů a náboženské elity.
Svět židovství je svět nám nepřátelský. Ale náš cit pro árijskou spravedlnost a vážnost naší geopolitické situace vyžaduje porozumět jeho zákonům, pravidlům a zájmům.
Indoevropská elita dnes stojí před titánským úkolem: porozumět těm, kteří jsou nejen kulturně, národně a politicky, ale i metafyzicky jiní. A v tomto případě „rozumět” neznamená „promíjet“, ale „zvítězit“. A to „zvítězit světlem pravdy”.
My a Židé: „Rozumět znamená zvítězit“
Autor: Alexandr Dugin
jansmith
22.7.2010 18:45
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Reakce na 224641
Chcem Vas uistit ze chodim len na tie spravne stranky, zameranych ako napr. Zvedavec. Po par rokoch citania diskusii tu, som dost imunny proti povinnym oficialnym konspiracnym teoriam typu "jeden narod je stale prenasledovany a nikto ho nema rad, a nikto nevie preco"
Reagoval som preto, ze sa mi zda suma celosvetovych poplatkov za Holo(c) mala na to, aby to Izraelu AKO STATU (!) tvorilo nejaky podstatny zdroj prijmov. Preto vravim ze z toho ziju cele odvetvia filmu, literatury, ale prijem z toho maju jednotlivci. Holo(c) sa pouziva iba na vydieranie ustupkov zo strany statu na sledovanie ich politiky, nie kvoli peniazom.
Inak sa mi zda clanok dost zaujimavy, nechcel som to tahat do tejto temy
23.7.2010 1:09
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Reakce na 224641
Pravdu díš, ta špína nestoudné lichvy a hamižnosti jim kouká z očí. Největší fór na tom je, že neojebávaj jenom Gojimy, ale a hojně taky sami mezi sebou. Viz nedávný příklad jednoho takového ptáčka v uSSa,který od svých soukmenovců do své kasičky přelil hóóódně vysoké číslo v dolárcích. To, že žid okradl žida, a ještě k tomu veřejně, to samozřejmě nemohlo zůstat bez hněvivého trestu. A tak, nastojte, soudil zloděj žid zloděje žida. No fraška jak Vaškova taška, co vám budu povídat. Oni si snad opravdu myslej, že máme v hlavách místo mozku od nich nachc..no !!!
21.7.2010 20:26
RE: Americky general se dozvedel pravdu,az,kdyz byl na penzi-war is racket.
Reakce na 224603
.. a Blackwater cvici Taliban .. , YES, WE CAN !!
http://www.huffingtonpost.com/jamal-dajani/afghan...
JO tyhle zpravy mi delaji radost, tento smirovaci golem na hlinenych nohou se jednoho dne sam zborti pod svou vahou a naklady na jeho provoz jenom dale oslabi pozici USA jako peacekeepera, protoze takove monstrum nelze uzivit z beznych dani , ktere tam nyni maji. Jen tak dal hlupaci, ono se vam to vymsti.
21.7.2010 12:54
Invaze do Iráku r. 2003 "vedla ke zvýšení teroristické činnosti proti Británii"
Šéfka britské rozvědky Mannigham-Bullerová se velmi kriticky vyjádřila o "důkazech o údajné existenci zbraní hromadného režimu v Iráku za Saddáma Husajna.Svědčila o tom, že se rozvědka MI5 odmítla r. 2002 podílet na vypracování vládního dokumentu o údajné existenci zbraní hromadného ničení v Iráku.
Invaze do Iráku v březnu 2003 vedla k drastickému zvýšení teroristické činnosti proti Velké Británii, konstatovala v úterý bývalá šéfka britské rozvědky MI5.
Baronka Manningham-Bullerová svědčila o tom, že britská rozvědka byla nucena zažádat o zdvojnásobení svého rozpočtu, protože po r. 2003 zápolila s velkým množstvím teroristických spiknutí proti Británii.
Mannigham-Bullerová zdůraznila, že rozvědka britskou vládu před invazí varovala, že invaze povede ke zvýšení teroristické činnosti proti Británii. MI5 však podle ní podcenilo, že hlavní hrozby budou pocházet ze samotné Británie.
http://blisty.cz/2010/7/21/art53563.html
Ale politická mašinerie Bushova zločineckého týmu zatáhla Británii do Iráckého dobrodružství, takže nejen v USA , ale v Británii a bohužel i u nás mopslíci začali vrtět ocasem a poslali také "švejky" do Iráku a potom také do Afganistánu a úplně na nic! Teď budou brát dávky tělesně postiženým - musí se šetřit , ale na okupanty v Afganistánu je peněz dost a musíme ještě hlouběji zalézt do americké řitě, ačkoliv třeba moudří Holanďané již z Afganistánu odešli!!!! Asi je tam přeci jenom lepší "demokracie" než u nás!!! To jsem zvědav, jak bude Nečas mektat až bude zdůvodňovat výdaje na naše okupanty v Afganistánu!!! Když šetřit, tak všude!!!!
Souhlas, to nase ritolezectvi od Sasi Vondry a dalsich blbcu do rite USA vubec nechapu. Qui bono? Co z toho mame, dali nam za to neco americane? Polaci maji aspon PAtrioty ,ale blbi hujerove cesi z toho zase nic nevytriskali. To same plati o poslani penez do Recka. kreteni z EU jenom pisknou a blci cesti jim hned poslou prachy, zatimco slovaci aspon cukaji a necim to podmini. Stydim se za ty pitomce co nas repúrezentuji a podkuruji komukoliv kdo jim neco nakaze. Aspon , ze Klaus aspon chvili zdrzoval Lisabonskou smlouvu a podminil ji dodatkemo Benesovych dekretech. Presto, ze ho nemusim, tak u mo hoooodne stoupl.
no bohuzial to " cukani " je len trapny politicky tah na hlupych volicov. ved je absolutne jasne, ze ked Brusel zaveli tak automaticky budeme poklonkovat. Od malych statov sa nic ine necaka.
Ja myslim, vlastne to vim !!, - ze bychom meli sva chrabra vojska navysit. PRO DEMOKRACII a MIR.
--
1./ - "osvobozene uranove deti"
http://www.thewe.cc/weplanet/news/depleted_uranium...
----
2./ - "humanitarni izrael" - nas spojenec a vzor !!
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...
....tak trochu to tu upadá, ale jestli nejsou prachy na provoz, nebo je to málo, tak je to logické. Správa webu a psaní stojí mnoho času a čas jsou peníze, nebo jak se to říká... Osobně si myslím, že tento web nezanikne, ale chtělo by to nějak vymyslet aby se sešlo potřebných třeba 30 tisíc korun měsíčně a trochu se to zaplatilo. Byla tady nejedna diskuze na toto téma, ale bylo by dobré to znovu otevřít a začít řešit trochu vážněji.Pár nápadů bych měl, ale otázkou je, zda-li by se uchytily. Předně bych navrhoval vyřešit rozumné předplatně nějakým jednoduchm způsobem. Vím že sms nejsou ideální, ale možná už se to zlepšilo. Za 30 Kč měsíčně nabití z mobilu, by určitě tržby zvedlo. Další věc je ta, že by bylo vhodné oživit eshop originálními předměty a v neposlední řadě udělat to nejjednoduší a to je zařadit více článků s kontroverzními tématy. Přebírání z jiných webů fakt fungovat nebude. Překlady se sice platí, ale pan Stwora anglicky umí, takže by do toho vložil přechodně více práce a po zvýšení návštěvnosti a zjednodušení/snížení plateb předplatného by to mohlo něco vydělat. Je to těžké, ale řešení určitě musí existovat.
"....tak trochu to tu upadá," . Dle mého názoru právě naopak. Jsem neplatící čtenář a Zvědavec je na velmi dobré úrovni. Články jsou aktuální a diskuze kvalitní...
Taky tak trošku postrádám vyhodnocení nového platícího režimu webu, kolik se vybere, jestli je to dost atd.
.. soukromy web=soukromy byznys=soukrome informace=>jestli to je nebo neni dost je soukroma zalezitost majitele a neni povinen zverejnovat tyto informace ..
Můžete mi to vysvětlit víc polopatě? Děkuji
Mohu. Majitel neni povinen zverejnovat "vyhodnocení nového platícího režimu webu, kolik se vybere, jestli je to dost atd."
.. muzete ho kontaktovat na jeho adresu, pokud vam tyto informace, poskytne - budete to vedet. Pokud neposkytne (jeho volba), vedet je nebudete ..
Ak má Zvedavec.org dlhodobo úspešne spĺňať svoju pozitívnu rolu, je nevyhnutné zverejnenie všetkých podstatných informácii. Na zváženie je teda aj otázka financovania. Mala by byť zároveň možnosť otvorenej diskusie na túto tému s cieľom optimalizácie. Zvedavec by mal ísť v tomto postupne príkladom. Všetky karty na stôl. Toť stratégia obrany. Viac hláv, viac rozumu. Podstatné sú myšlienky, nie mená. Hľadať postupne alternatívy financovania mimo obmedzovania prístupu širokej verejnosti k informáciám.
Zároveň treba zohľadniť aj ďalšie bezpečnostné hľadiská vzhľadom na situáciu. To sú zhruba mantinely kde sa nachádzame. Kľud a postupné zvyšovanie tlaku cez informovanosť. Čas hrá pre Ľudí. Obecné ciele, tendencia je tiež hádam jasná..
Zákony sú podstatné iba v prípade, ak ich zmysel aspoň zhruba zodpovedá stavu momentálnej objektívnej reality a tendencii vývoja vzhľadom na Hierarchicky najvyššie zámery.
Presne ako sa zvykne hovoriť:
"Miera komplikovanosti zákonodarstva je mierou nedôvery spoločnosti v samu seba"
Tam niekde sa nachádza adekvátnosť a akceptovateľnosť zákonov, pravidiel. Nevznikajú predsa samy sebou, ale ich navrhujú skupiny, občania, poslanci na báze svojej kultúry a stupňa osobného rozvoja. Vychovávaní svojou kultúrou sú riadení koncepciou pod ktorou sa rozvíjala. Tá sa sprostredkováva cez vzdelávanie (napr.pohľad na dejiny,..), ideológie, či "náboženstvá". Tak vzniká Právo, zákony.
Ergo: Je teda naša kultúra v poriadku?
Ak nie, čo na nej nie je v poriadku
a ako by to malo byť?
Tak sa dostaneme k adekvátnym a použiteľným Pravidlám.
Obecne je 5 druhov moci, nie 3, ako sa učí na právnickej fakulte..
Tam je jedna z podstát nášich problémov a pri jej pochopení ich elegantné riešenie.
Jaký vliv to má na války proti terorismu?
Astrid, ide o spôsob a rýchlosť šírenia informácii, čo je jednou z podstát vedenia informačnej vojny. Tzv. vojna proti terorizmu je iba zásterkou oveľa širšieho globálneho konfliktu, ktorý prebieha. To je obecne známe. Otvorenosť, aj napr. vo financovaní, by bola z tohto pohľadu jedna z možných metód rozvoja a ochrany pre Zvedavca v zmysle príslušnosti v tomto konflikte, ak chápete.
Několikrát po sobě jsem si přečetl váš příspěvek, ale jaksi jsem neporozuměl v podstatě vůbec ničemu. Mají jednotlivé věty dávat dohromady nějaký smysl, nebo jsou poskládány za sebe zcela náhodně? Nebo je to nějaký kód? Nevím...
Co se týká financování Zvědavce, nechápu, proč chcete vědět, jak to vypadá. Copak nechápete, že tento web je komerčním podnikem pana Stwory? To není žádné sdružení nespokojenců, jak mnozí mají tendenci si myslet.
Ale když už se to nakouslo, vyjádřím k tomu také svůj názor. Osobně si myslím, že Sázka na Zvědavce byla lepším řešením, než současný systém. Stačí se podívat na diskusi... Pan Marek Turza sice tvrdí, že:
>Jsem neplatící čtenář a Zvědavec je na velmi dobré úrovni. Články jsou aktuální a diskuze kvalitní...
Ale, jak pro koho. Pro něj je sice diskuse pod zamčeným článkem, kde jsou všehovšudy celé 4 příspěvky kvalitní, já si to nemyslím. Pro něj jsou 4 články rozjetá diskuse, pro mě je to umíráček. Ale je opravdu zajímavé, jak se názory liší od člověka k člověku a jak mají různí lidé různé pohledy na věc. Pan Turza asi nepoznal Zvědavce před tím, než přešel na komerční mód.
Editor sice mazaně skrývá zdroj na článek až dole, kde není vidět, dokud se na článek nemůžete podívat, ale při troše snahy lze zdroj nalézt a podívat se přímo na něj. Tak to dělám já. Takže já své informace najdu, ale s kým mám o nich diskutovat? Pokud tedy pominu naprostou zbytečnost této diskuse, ale to je na delší povídání.
Nynější koncept Zvědavce je sice daleko více komerční, nicméně bych řekl, že Zvědavci škodí. Viz. ona "rozjetá" diskuse pod uzamčenými články.
Snažil som sa vysvetliť viac úrovní tohto problému naraz.
Možno sa mi to teda úplne nepodarilo.
Tiež sa učím .. aj vo vyjadrovaní ..
Asi idem moc rýchlo a príliš prehusťujem informácie..
Najlepšie ak popíšete, čo presne nerozumiete.
Ak Vás to zaujíma, kontaktujte ma napr. emailom a rád Vám podrobnosti vysvetlím.
"Copak nechápete, že tento web je komerčním podnikem pana Stwory?"
Opakujem.. Aj komerčný projekt musí mať svoje vyššie ciele, inak nemá budúcnosť.
Samozrejme by mal mať tendenciu byť samofinancovateľým s patričnou odmenou pre organizátora, spravcu, technikov,.. to je samozrejmé ..
Tak fungujú aj naše "slobodné" mienkotvorné média.
Ich pozícia je ale z pohľadu základného postoja principiálne opačná .. ak chápete .. nejde im o skutočný rozvoj jednotlivcov a spoločnosti.. ich úlohu v rámci cieľov ich skutočných majiteľov sme tu už neraz rozobrali..
Tiež to riešim ako Vy pán Hestroy. Ak ma niečo zaujme, hľadám pôvodný zdroj. Zároveň súhlasím s Vami aj v tom, že súčasné riešenie financovania Zvedavca nie je zďaleka optimálne. Treba to dotiahnuť. Zatiaľ ale nikto nenavrhol lepšie. Je to na nás všetkých. Malo by sa to znova nadhodiť ako téma. Ak osobne k niečomu prídem, dám obratom vedieť. Pracujem ešte na pár ďalších veciach.
23.7.2010 1:51
RE: Mimo téma, ale....
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 224683
problém nevidím ve způsobu financování ale v zaměřenosti článků poslední dobou zvědeavec zasáhla okurková sezona řeší se kastrace koček, kuřáci vs. nekuřáci, ted třeba posední článek krize krize krize bla bla bla apod.
když nejsou zajímavé články (nemyslím z hlediska obsahu informací ale z hlediska tematického zaměření) tak těžko bude zajímavá diskuze leda že by někdo náhodou založil nějaký off topic vlákno
na druhou stranu zase nechci úplně kritizovat a i přesto že poslední dobou je zvědavec nic moc přišel jsem si v diskuzách na pár zajímavých informací (například o vitamínu B17) takže i přesto se vyplatí sem občas kliknout
snad do budoucna nás čekají opět články jdoucí víc k podstatě a ubude vzdychů nad blbostí izraele zločinností USA hamižností bankéřů a ukrutností protikuřáckých zákonů
lepší server v češtině stejně není tak co chceš řešit...
>přestože poslední dobou je zvědavec nic moc přišel jsem si v diskuzách na pár zajímavých informací (například o vitamínu B17)
už louskáš jádra? a propos, kde to bylo?
P.S. Já bych nechal zvědavce "oupn". Jak se do toho začnou šroubovat nějaká "poslání", tak hnedle jeden musí řešit "koho pak je to asi poslání". Ať si každý dá tu práci a probere se těma sračkama, co tady všichni píšem, a najde si to, co mu svědčí. Při naší všeobecné ovčí "zaručené" informovanosti (viz mudrlanti s těmi svými "nevyvratitelnými takyfakty" nám kolikrát nezbývá než to brát jako hru. Na, warum nicht?
Nějakého finančního vyhodnocení byste se mohl dožadovat, pokud byste byl něco jako akcionář tohoto webu a investoval své peníze do jeho chodu. Jako předplatitel si kupujete pouze produkt - článek, informaci - stejně, jako si kupujete třeba noviny.
Myslím, dúfam, že Zvedavec má vyššie ciele, ako len peniaze. Tie sú samozrejme tiež dôležité. Je to len návrh. Skúste sa ale Lin prosím zamyslieť nad dlhodobým efektom a podstatou tohto návrhu. Mimo "zákonných" stereotypov.
Lidi se zbláznili, pořád jen peníze peníze a byznys. Že byl kdysi Zvědavec v krizi bylo celkem známe a jelikož se z tohoto důvodu začlo s placením, docela by mě zajímalo, jak se to osvědčilo. Za zájem tohleto? Lidi lidi, takhle ten kapitalismus neporazíme...
pánové udo a kalik, také mě nedochází souvislot mezi znalostí zvědavcovy ekonomiky a bojem s terorismem, a už vůbec nerozumím
tomu, jakou příslušnost v konfliktu ve vztahu s terorismem zastupuje.
Také nechápu souvislost, na jakém základě si neplatící návštěvník chce na komkoliv vyžadovat, nebo si vynucovat jeho ekonomickou situaci.
Vy Kid Lomihnát azda nevidíte súvislosť medzi jedným z hlavných stredoeurópskych mimomainstreamových periodík, jeho financovaním a lokálnou a globálnou politikou? Chceme tu kabinetne filozofovať, alebo ísť na podstatu a hľadať riešenia?
Skúste prosím trochu porozmýšľať.
Ať přemýšlím jak přemýšlím, k ničemu z toho co píšete nedocházím. Vidím, že si tady hrají znalci s kočičákem, vidím, že si majitel posteskl, že se mu v rodišti líbí, že se zde probralo kouření ze všech možných stran. V tomto článku vidím, že se šmírovací program vymkl kontrole - z čímž můžu třeba souhlasit, protože v rámci boje s terorizmem se i u nás přijalo několik nepopůlárních opatření, čímž se prakticky obchází listina lidských práv.
Co vlastně článek řeší ve skutečnosti, nemůžu momentálně posoudit, protože jsem držgrešle a až ušetřím zmíněných 5Kč, už se bude třeba diskutovat o svlékání hadic.
Jestli máte pravdu, že je to jedno z hlavních mimomainstrémových periodik, tak to jsme na tom opravdu špatně, ale tímto hodnocením jste si určitě vysloužil u majitele tohoto periodika malé, leč nijak významné ¨+¨.
Ale pořád mě nedochází souvislost, když si třeba koupím tenhle článek za 5,- Kč, jaký to má, nebo nemá vliv na boj s terorismem? Žeby ta pětikoruna, která nerozházela svého času žižkovského Pepíka, zlomila vaz tomu fousatému, co jej nemůžou najít?
No dobře, přemluvil jste mne, já tedy tu pětikačku utrhnu děckám od huby, ať teda už ten fousatej strejda dá pokoj.
Naozaj nechápem, z akej pozície vychádzate KL. článok je v prvom rade impulz. Diskusia nemusí byť nutne striktne prvopohľadovo o ňom. Má ísť do hĺbky. Je motiváciou polemizovať o objektívnej realite z viacerých strán a učiť sa na tom.
Ostatne aj od toho sme myslím tu..
Od prvotního "N" až po "tu..", nemám připomínek a souhlasím.
Ale uniká mě souvislost se zveřejněním ekonomiky provozu.
Možná máte na mysli rámcové informace, v souvislosti s hledáním možnosti zpřístupnění širší veřejnosti, což by bylo smysluplné. Tuto úvahu nabývám z dialogu s Hestroyem, a potom už bych byl schopen ten požadavek pochopit.
"Možná máte na mysli rámcové informace, v souvislosti s hledáním možnosti zpřístupnění širší veřejnosti, což by bylo smysluplné."
V podstate nemám čo dodať KL ..
Dobre ste to vystihly ..
Rámcové, podstatné informácie sú vzhľadom na hľadanie spomenutých riešení plne dostačujúce.
Samozrejme, že netreba ísť nutne do hlbších detailov.
Na to je väčšinou spôsobilý aj užší okruh správcu.
KL, nevím kde jste vzal, že si tady někdo něco vynucuje? Já to nechápu, odkud to lidé berou? Byznys? Já myslel, že tyhlety stránky nebyly o byznysu, ale asi jsem se zmýlil. Byla by to škoda. Ale nedivil bych se, stalo se to na hodně webech po zavedení předplatného. Podle toho to taky vypadá.
"Zrkadlo nemôže odrážať bohov, keď sa doň pozerajú opice."
Sen o Amerike skončil, dnes už len ignoranti nevidia jej pravú tvár a to, čo nám všetkým, celému svetu pripravuje.
Veď len si pozrime tie základne okolo Ruska, ktoré má vážne dôvody cítiť sa ohrozene!
Skúsme porátať konflikty, ktoré Amerika vyprovokovala, zaplatila a profitovala z nich. Všetky tie naklamané dôvody, aby mohli začať vojnu a bezbreho okrádať štáty, ktoré majú tú smolu, že majú nejaké surovinové zdroje, alebo zaujímavú strategickú polohu.
Rovnako odporne sa správajú aj v iných oblastiach, napr. v ekonomike. Naklamané čísla, fiktívne peniaze, podvody kam oko dohliadne. Amorálnosť, bezcitnosť, zarážajúca krutosť v jednaní s okupovaným obyvateľstvom. Veď len tých spôsobov mučenia, ktoré l e g á l n e používajú!
Amerika stvorila terorizmus, ona ho aj živí. Lebo terorizmus je niekedy len odpoveď ľudí zahnaných do kúta, ktorí nemajú inú možnosť ako brániť svoje záujmy.
24.7.2010 1:59
RE: Tertorizmus- dieťa expanzívnej politiky USA
udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?
Reakce na 224723
Treba správne pochopiť rolu U.S. v globálnej politike.
Žiadnu vlastnú nezávislú politiku v podstatných otázkach evidentne nemajú.
Ako je obecne známe, okrem iného hrajú momentálne aj policajta spolu s niektorými inými funkciami výkonného aparátu globálnej elity.
Tak isto ako ďalšie role dlhodobo vypĺňajú napr. zástanci tzv. judaistickej ideológie, slobodomurári, scientológovia, marxisti, jednotlivé "náboženstvá", atď..
Všetko samozrejme v rámci nepriameho riadenia.
Tzv. GLOBÁLNA KONCEPTUÁLNA MOC totižto nikdy neriadi priamo - to sme tu už riešili.
Chudák obyčajný občan U.S. nechápe pre koho vlastne jeho syn, či dcéra bojuje a zomiera. To je tragédia tohto novodobého národa, kultúry, či ako ich nazvať.
Mali by sme sa snažiť brať ich s pochopením a navzájom si pomôcť.
Máme spoločnú budúcnosť a spoločného nepriateľa.
24.7.2010 4:08
1856 Zidovsky rabbin Reichor rekl: Valka,to jsou zne zidovstva.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?
Sledujte cestu penez-dolaru a najdete puvodce a podporovatele valky,kdyz budete chtit znat obeti valky, tak to jsou vitezove i porazeni dohromady,ve valce neni vitezu,jen porazenych, nakonec,jak vypada dnesni Evropa a situace zemi "viteznych spojencu",co myslite,kdyby Britove mohli vratit cas ,co by volili,bilou Britanii, pred valkou a nebo tu dnesni,odkud Britove utikaji, protoze se neciti bezpecni, jak Danove a Francouzove a jini.Nakonec situace uSA se moc nelisi od Evropske,jen, zde se kalkuluje s valkou,kolik to nekolika samovyvolenym jedincum vynese.
Investments in these contractors yielded Congress members between $15.8 million and $62 million in personal income from 2004 through 2006, through dividends, capital gains, royalties and interest. Sen. John Kerry (D-Mass.) and Rep. James Sensenbrenner (R-Wis.), who are two of Congress’s wealthiest members, were among the lawmakers who garnered the most income from war contractors between 2004 and 2006: Sensenbrenner got at least $3.2 million and Kerry reaped at least $2.6 million.
Members of the Senate Foreign Relations and Armed Services committees which oversee the Iraq war had between $32 million and $44 million invested in companies with DoD contracts.
War hawk Sen. Joe Lieberman (IConn.), chairman of the defense-related
Senate Homeland Security and Governmental Affairs Committee, had at least $51,000 invested in these companies in 2006.
Sen. Hillary Clinton (D-N.Y.), who voted for Bush’s war, had stock in defense companies, such as Honeywell, Boeing and Raytheon, but sold the stock in May 2007.
• Sen. John Kerry (D-Mass.) $3,001,006 to $5,015,001
• Sen. Tom Harkin (D-Iowa) $250,001 to $500,000
• Rep. Kenny Ewell Marchant (R-Tex.) $162,074 to $162,074
• Rep. Carolyn B. Maloney (D-N.Y.) $115,002 to $300,000
• Rep. Rodney Frelinghuysen (R-N.J.) $115,002 to $300,000
• Rep. Shelley Berkley (D-Nev.) $100,870 to $100,870
• Rep. James Sensenbrenner Jr. (R-Wis.) $65,646 to $65,646
• Sen. Jeff Bingaman (D-N.M.) $50,008 to $227,000
• Rep. Sam Farr (D-Calif.) $50,001 to $100,000
• Rep. Stephen Ira Cohen (D-Tenn.) $45,003 to $150,000
There never was an exit stategy only lies & war profits. While they profit we pay in higher taxes, cut services & higher gas prices.
Pozoruhodny komentar hodici se k dnesnim udalostem:New York Times, August20,1965, str.8.clanek 3.
----------
Benjamin Harrison Freedman,retired businessman urget Arthur J, Goldberg,US Ambassador to UN,to prove his devotion to the rule of law by seekung a reversal of American policies on Israel.
Freedman declared that the presence of Israel was due to a world Zionist plot involving the British.
He went on to say that the existence of a Jewish State in the Middle East could provoke a world nuclear war.
* Zde musime prihlednout ,ze pan Freedman byl zidovskeho puvodu o to vic jsou jeho slova proroctejsi.
Tuto stránku navštívilo 6 151