Diskuze k článku
Za příklonem k TOP 09 neznalost a neinformovanost
Příspěvků 79
Pan K. jest osobou rozpornou, možná i schizofrenní: ujišťuje nás, že dluhy se platit musí, avšak svými činy nás teď přesvědčil, že dluhy se naopak platit nemusí. Teď budu já platit dluhy za stát, ačkoliv vím na 100%, že já žádné neudělal. Jelikož ale já platím dluhy za někoho jiného, je logické, že ten jiný, který je udělal, svoje dluhy platit nebude. Možná ale, že pan.K. to myslel tak, že on a jeho parta dluhy nadělají a my to za ně zaplatíme. Tomu bych rozumněl. Jen mě mrzí, že nejsem v té partě!
5.6.2010 17:53
RE: Dluhy podle pana Kalouska
udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?
Reakce na 221257
Máme tu trochu šťastie, že staršia časť populácie je očkovaná "slobodnými" médiami predposledného totalitného režimu. Mali by viac prízvukovať mladším so svojich skúseností, aby títo brali dnešnú propagandu so zdravým sedliackym rozumom a nenechali sa zblbnúť.
Proč nevolili třeba Humanistickou stranu, Pirátskou stranu, Suverenitu nebo nějakou sociálně solidární stranu? Protože společnost je nemocná penězi - které znamenají moc- jsou modlou společnosti, smyslem života. Ekonomie je vydávána za přírodní vědu a zatím je to systém okrádající a ovládající většinu lidí ve společnosti ve prospěch majetné menšiny. Cílem je zadlužit národ, prohloubit sociální rozdíly ve společnosti a takový "chemik" který se vydává za pseudoekonoma a žoviálně vypadající a jednající dýmku kouřící "průhledný" spící aristokrat, mnohým imponují a svou schopnou fabulací tyto mladé, ale nejenom je ovlivnňují.
Základní pilíře rozvinuté lidské společnosti jako: solidarita, symbioza, svoboda, volnost a rovnost - se nevyučují, nemluví se o nich a už vůbec ne v masmédiích. Proto je současná mládež charakterizována poklesem tradiční vzdělanosti, neznalostí morálních principů, postrádají schopnost chápání informací a poznatků v širším kontextu a schopnost kritického myšlení ve smyslu základních pilířů humanity.
Na vině je systém školství, negativní ovlivňování masmédií, počítačová destruktivní a stupidní herní a hráčská závislost, špatné příklady v rodinném životě - kdy se rodiče dostali do tzv. "krysího závodu", ale hlavně absence výuky a prosazování morálních zásad - solidarity, symbiozy, svobody, volnosti a rovnosti.
Proto mají ve většině hodnoty převrácené a lehce se nechají ve virtuálním světě přesvědčit politickou kryptokracií, podvodníky, zloději, že v budoucnosti budou jako ONI - úspěšní a bohatí a že VÁLKA JE MÍR. Došlo u nich k převrácení životních humanitních hodnot. Až zjistí pravdu a skutečný stav věcí, potom možná dojde i u nich k nápravě?
Mládež na Slovensku je na tom rovnako.
Sociálne siete, ktoré ich čoraz viac vťahujú do virtuálnej reality, navodzujú psychológiu davu. Mládež má minimum empatie,je agresívna, a čo sme my ako deti nepoznali, delenie na bohatých a chudobných už od základnej školy.
Deti zbohatlíkov šikanujú deti zo sociálne slabších rodín, trúfnu si aj na učiteľov a nič sa im nestane, veď tatko je sponzor školy.
Ale, žiaľ,klesla aj úroveň vzdelávania, a dnešné deti, napriek technickým vymoženostiam, majú hlboké deficity už v samotných základoch a uniká im podstata, ktorú prehlušuje spústa balastu a nepoterebných informácií. Možno je to zámer.
Dobrý učiteľ by to možno zvládol a do tej tmy im zasvietil, ale je preň pohodlnejšie a bezpečnejšie nechať to plávať, drží sa osnov a zo seba nedáva nič.
Preto sa silne obávam ako dopadnú voľby na Slovensku.
Podobné obavy mám aj ja a navyše si kladiem otázku, kto stojí na SK za to aby som ho volil? Všetci sa už etablovali ako zlodeji a defraudanti rozpočtu a štátneho majetku a ten šašo zo Strany arogantneho somára iný na 100% nebude, už to verejne prezentoval, takže?
Pán Sulík je arogantný a asi vie, prečo by sa mu zišla poslanecká imunita, preto sa tak horlivo hrabe do politiky. Potrebuje vyprať špinavé peniaze svojho podareného svokra, ktorý okradol tisícky malých chamtivcov v pyramídovom nebankovom subjekte Sun, ktorý založil.A v ktorom spolu s vydarenou dcérenkou pôsobil až do jej krachu.
Aké pekné potvrdenie výroku - baba k babe sadá a rovný rovného si hľadá.
Nuž, pyramídy skončili, teraz vymyslel pán Sulík lepší kšeft, skoro taký dobrý ako permanentná, nikdy nekončiaca vojna proti terorizmu.
Drogy. Po tom, čo vyšlo najavo, čo je on vlastne zač, silne pochybujem o jeho čistých úmysloch, keď tak veľmi presadzuje legalizáciu marihuany.
V tomto nastoupeném trendu dohnáno ad absurdum je docela dobře možné, /zůstanou-li peníze nejvyšší modlou/, že sociálně vyloučení občané, t.j. chudí-potažmo ožebračení, přestárlí, nemocní, kteří nebudou moci péči zaplatit, atd., budou prostě fyzicky likvidováni. Obrazně řečeno návrat k osvětimským pecím.
Samozřejmě to bude prováděno sofistikovaněji, leč za podpory těch zatím nevyloučených zmasírovaných většin.
Očakávam schválenie aktívnej eutanázie vo všetkých štátoch EU,
a to v dohľadnej dobe.
Je predsa jasné, že najviac stoja štát starí, chorí a sociálne odkázaní. To sa dá rýchlo a efektívne vyriešiť jediným zákonom.
Za globalizáciou je ukrytých pár pekných oblúd, kostlivcov v skrini, ktoré postupne budú vychádzať na svetlo.
Niektorí budú zdesení, niektorí zatlieskajú.
Ale vlak sa už rúti a nik ho nezastaví.
a proč zrovna "osvětimským pecím"?
v každém okresním městě je krematorium
Norman Finkelstein říká přibližně: pojmu holokaust by jsme se měli vyhýbat jako čert kříži
Trend je aj to, že ľudskú prácu v čoraz väčšej miere nahrádzajú automaty a robotické pracoviská, teda sa stále zväčšuje armáda "lúzrov" na odpis, teda určených na fyzickú likvidáciu- Profituje iba malá skupina vlastníkov a ten zvyšok je odpad, podľa toho sa aj správajú, nechceš robiť za daných podmienok? Tak nerob, najde sa dosť menej uvedomelých "robotov", ktorí to spravia aj za menší plat, kam to až dovedie, keď súčasná generácia 10 ročných detí si netrúfam odhadnúť, ale isté náznaky zo Západu su evidentné, vysoká miera kriminality už na základných školách...
Veď hej, kedysi sa hovorilo, že automatizácia ľuďom nielenže uľahčí prácu, ale budú mať vďaka nej aj viac času na svoj všestranný rozvoj.
Teraz to ale vypadá, že sa ľudia stávajú modernými otrokmi, a vôbec nerobia za menej času, ale v porovnaní so západom za oveľa menej peňazí.
Prečo chce SDKU otvárať Zákonník práce?
Podľa nich, keď bude zamestnávateľ platiť zamestnancovi polovicu, bude môcť zamestnať dvoch ľudí miesto jedného. To je ich excelentný plán na zníženie nezamestnanosti.
Ja to ale vidím tak, že bude mať dvoch otrokov za cenu jedného.
Pravica na Slovensku, včetne tej pseudokresťanskej, vždy nadháňala peniaze boháčom, preto vo voľbách nemám veľmi na výber.
5.6.2010 23:54
RE: Kdo a čím je masíruje?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 221262
Tak toto už mě taky napadlo. O čem se moc nemluví je, že za to z největší části můžeme my dospělí. Všiml jsem si, že v mnoha rodinách jsou děti brány spíše jako partneři, než jako děti, tj. jejich vůle a rozhodnutí, i když sebeblbější, jsou vesměs respektovány. Mladí lidé si potom opravdu myslí, že jejich nezralé názory není nutno konfrontovat (a korigovat) se zkušeností dospělých a tak volí, jak jim "rozum" velí...
Pedagogicke minimum = rakoska.
Neznalost a neinformovanost nepřičítejte, prosím, jen nejmladší voličské generaci.
Tzv. "nové strany" nevolili totiž jen mladí, nezkušení a "porevolučně" vychovaní. Fenomén "amerického snu" se totiž navždy zahnízdil i v hlavách daleko starších - dnešních rodičů (a dokonce i prarodičů) nejmladšího voličstva. Povolební jásot v některých diskusích pod stejně jásavými "vítěznými" články některých blogerů budiž toho důkazem.
Za znaky svobody a demokracie pokládají pouze to, že můžou "svobodně cestovat" a nestojí frontu na banány. Sociální programy pro ně představují "komunistické praktiky rozdávání". Sranda je, že tyhle programy sice kritizují, ale směle a bez uzardění využívají.
Ona neschopnost třídit informace, neschopnost vyvodit vlastní závěry a pídit se po informacích z "druhé strany", je znakem naší doby napříč generacemi. Lidi si nechávají naservírovat "informace" na mediálních talířích a to, co se řekne tam, berou jako odfiltrovaný "spávný" názor, kterým je třeba se řídit.
Život v kyberprostoru také není JEN doménou mladých. Za svůj "opravdový život" si ho zvolilo i nemálo lidí z vyšších věkových kategorií. Mají tu své virtuální lásky, přátele, domov... Prostě úniky z šedivé reality vlastního života. Je pro ně daleko pohodlnější neřešit nic v opravdovém životě, když se můžou každý den ponořit do barevné a lákavé virtuální reality. Tam přeci můžou být vším, co v životě chtěli a nedokázali. Můžou rozdávat "rady", být tak za "moudré a laskavé". Tam můžou zažívat "opravdové lásky a věrná přátelství". Nemusí čelit situacím z očí do očí, tam se přeci stačí odpojit a je "po problému", pokud se vyskytne. Věnují tedy svou energii virtu, takže to, co se děje tam, je pro ně důležitější než to, co se děje "venku". Chtějí se bavit, brání svou "barevnou virtuální realitu" před jakýmkoliv "svinstvem", které zavání nějakým předpokladem myšlení.
Od toho se odvíjí i vůle k získávání nějakých informací, které jsou důležité pro obyčejný, "šedivý" a reálný život.
Možná se pletu, ale v tomto směru se mi jeví, že o informace a použitelné znalosti u nás stojí jen hrstka "bláznivých Janů Husů" a "donů Quijotů."
Nepletete se!
Gerální útok na morální hodnoty byl zahájen daleko dříve. Viz Sigmund Freud Spisy z let 1909-1913. Když cestoval lodí do Ameriky tak prohlásil: vezeme jim jed. A tak to také je. Společnost je otrávená nemorálností.
Pan Antigus 95 ve svém zhora uvedeném příspěvku píše: Až zjistí pravdu a skutečný stav věcí, potom možná dojde i u nich k nápravě?
Ano, možná dojde k nápravě, ale to bude již pozdě. Karty budou de jure rozdány. Oni budou obětí. Jako jsme v současné době do určité míry i my. Můžeme tady na netu klábosit ale zvrátit stávající systém nedokážem. Již teď je silně jištěný. Síly, které přivodí změny, se jmenují BRIC. V současné době to jde vidět na odklonu ze stávající linie u Turecka. A proto se také straší Ruskem. Tento vývoj se však zastavit nedá: Kostky jsou vrženy.
Pane Quido, jste pro mě jeden z těch, od kterých se můžu hodně dozvědět. Jestli tedy můžu, zeptám se a začnu od konce.
Situaci s konvojem chápu jako jistou snahu Turecka dokázat světu, že Izraeli vůbec nejde o klid v oblasti, spravedlnost, práva atd. Zoufalé situace si žádají zoufalé činy. Turecko se poslední dobou hodně snažilo o obroušení hran a o přípravu možnosti nějakého "kulatého stolu". Jeho snahy ale vždycky narazily na "světové mínění", které sabotovalo každý smířlivý krok kupředu.
V současné době se totéž "mínění" pokouší dostat Turecko do pozice provokatéra, sympatizujícího s "teroristy". Pletu se?
Píšete o BRIC. V současné době bych si moc přála, abyste měl pravdu s tvrzením o "síle, která přivodí změnu". V této chvíli pro mě vůbec není důležité zkoumat, jestli jde o sílu dobrou nebo špatnou. Důležitá je pro mě protiváha, kterou může tvořit. Něco jako opozice v politice, protože politika bez opozice se stává diktaturou.
U nás se to volbami posunulo do směru, do kterého jsme tlačeni a kvůli kterému tu byla nějaká "sametová". Včera jste psal o "řetězech" a konkrétně tady jsme si ty řetězy zcela dobrovolně utáhli a zkrátili. A jak to tak vypadá, s "ohněm v srdcích" budeme ochotni vyrazit do "svaté války" proti těm, jejichž spoutání se nedaří.
A souhlasím, že karty jsou už rozdané. Dokonce si myslím, že byly rozdané už hodně dávno. I naši "osobní kartu volby" jsme už udělali a nic na tom nezmění ani to, že mnozí si toho nejsou vůbec vědomí.
Jak říká Jára Cimrman : můžeme o tom všem mluvit, ale to je tak všechno, co můžeme....
Je celkem možné, že to všechno Turecko dělá hlavně kvůli sobě. Zaměstnává Izrael v bodě, kdy je celkem nemožné, aby tento stát ještě ke všemu, s ohledem k "světovému mínění" a tlaku veřejnosti, zaútočil na Írán. Kdoví, co izraelský Mossad vyvíjí za činnosti v celé oblasti Středního východu a jmenovitě v iráckém a především také tureckém Kurdistánu, kdy se pravděpodobně pokouší destabilizovat celou oblast s cílem napadnout Írán. Začalo by tam peklo a statisíce utečenců by se pravděpodobně valili také převážně do relativně stabilního Turecka a následně by začaly vznikat "spontánní barevné revoluční tlaky" ke vzniku samostatného Kurdistánu. To se samozřejmě turkům nemůže líbit a už se zřejmě naštvali. Snaží se nyní tímto ukázat otevřeně veřejnosti jak sionistické vedení izraelského státu vraždí, lže a podvádí. Prvním nesmělým tureckým náznakem situace, směrem k veřejnosti, byl tuším film (seriál) Údolí vlků...
CElá tamní oblast je sklad střelného prachu a už nejen šílení derviši, ale především i šílení sionisti v transu tančí v jeho vratech...
m,
Musím s Vámi souhlasit! Jsem napůl kyperský řek a postoj Turecka poslední dobou po nástupu AK parti k moci mne problematizuje. Uvědomme si že jak Turecký prezident Abdullah Gul tak i umírněný premiér Erdogan jsou zastáncem tvrdé linie vůči Kurdům, neuznali Arménskou genocídu a zabránili přijetí zákona o genocídě v USA v r. 2007 (přesto že určité "vstřícné" kroky byly učiněny:jako návštěva Arménie, která byla ale v Turecku přijata chladně) a nehodlají nijak zvlášť aktivně řešit kyperský problém kde i po nedávné změně "prezidenta" severní obsazené části kypru (Dervis Eroglu) se stále drží tvrdá a nesmlouvavá linie Raufa Dektase. Takže jejich nynejší postoj vůči dlouholetému spojenci je navísost podezřelý. Ať mi nikdo neříká že po tolika letech utrpení palestínců se najednou Turci chytli za nos a prozřeli, že se děje něco nekalého...a určitě to není tím že AKP je takzvanou "islamskou stranou" sympatizující s palestinským lidem, protože to tam pořád, i přes neúspěch "puče" řídí armádní generálové dohlížející nekompromisně na sekulárnost Ataturkova militantního statu!!!Chtěl bych ale být optimista a rád bych věřil tomu, že Erdogan je tim osvíceným člověkem, který opravdu pomůže "vyřešit" všechny ty nahromaděné problémy v oblasti vychodního středomoří,malé asie nebo blízkého východu,jak chcete, ale hold to ještě bude chtít čas, který ukáže jestli to tak je doopravdy! Hlodá ale ve mne pochybnost, že opravdové důvody tureckého postoje jsou , jak píše leo69, jinde...Turecké národní a mocencké zájmy určitě nejsou altruistické, to by to nebyly turci, a to nemyslím nijak pejorativně! HOWGH
Děkuji, Leo
Snažím se v tom nějak orientovat a váš pohled mi docela pomohl.
Zdravím vás Lin,
pokud jde o informace, tak já nejsem určitě ten správný zdroj. Podle mě je to Steve, Jansmith, a několik dalších, kteří zkřížili meče s Médou i Hestrojem.
Já jdu jinou cestou. Když jsem byl asi osmiletý, byl jsem na výletě s o osum let starší sestrou. Seděl jsem na svahu údolí, zády ke slunci. Náhle jsem uviděl auru kolem luční květinky. Udiveně jsem na to zíral a pak jsem prohlásil. Jé, ta květika má svatozář. Sestra, která stála opodál se na mě zpytavě podívala a uklidňujícím tónem a mateřsky řekla. Ale Zdenku, tam žádná zář není. Začal jsem se vztekat a zář zmizela.
Teprve po letech jsem se dostal k literatuře, která potvrzuje, že vše živé má auru. V Tibetu dokonce podle aury léčí a poznají který orgán je nemocný. Má jinou barvu než zdravý. Auru mají i staré budovy ale jinou než živý organizmus.
Tady byla také zmínka o Hilerovi a Tibetu. Dle pomlouvaného Dr.Rampy však v Tibetu nezískal žádné poznání. Duchovní elita s ním nespolupracovala. Získal jen pár podřadných šarží. Přesunul do Wehrmachtu asi 10 000 Tibeťanů, kteří do jednoho padli při obraně Berlína. Mimoto, jak je dobrým zvykem u nás na Západě, mnoho pozdějších autorů sci-fi, sprostě kopíruje, nebo čerpá z literatury tohoto autora. Je to podobné jako se slavných Charlesem Darwinwm. Ten zase opisival z Véd, ale špatně.
Zajímavé knihy na podobná témata píše také Jan Udo Holey známý spíše pod jménem Jan Van Helsing. Bohužel neumím německy a tak znám jen úryvky, které se sem tam někde objeví na netu, ale podle všeho, co jsem měl možnost číst, tento německý spisovatel pronikl hodně hluboko pod povrch informací...
m,
Nejen ten.
Výborná v tomto ohledu je stařičká knížka z r. 1960 autorů Jasquese Bergiera a Luise Pauwelse (jeden je vědec, druhý novinář) s názvem "Jitro kouzelníků". Nedám na ní dopustit, protože mně konkrétně dala odpověď na otázku, kterou mi do té doby nevysvětlil nikdo. Tou otázkou byla skutečná motivace A.Hitlera.
Jitro kouzelníků mi kdysi někdo doporučil a byla to moje úplně první kniha z řady, kterou tato kniha pomohla odstartovat. Jako kluk jsem sice hltal knihy Ludvíka Součka s jeho zmínkami o A.David-Neelové atp., ale Jitro, bylo jitro...
m,
Znáte? Překvapil jste.
Součka jsem taky četla, ale hltala jsem spíš knížky od Franka Jonese. Taky takový záhadolog, který si vzal na paškál různé nevysvětlitelné, leč skutečné události. Nesnažil se je vysvětlovat, stačilo mu, když je popsal.
Já jen malinko doplním, že tuto knihu mám z roku 1990 a vydalo ji nakladatelství SVOBODA. Vůbec jsem si všiml, že asi tak do roku 1995 vycházely v tomto směru zajímavé knihy.
Tak to máme tu samou.
Možná jsem malinko mystifikovala tím rokem 1960, ale myslela jsem tím rok prvního vydání ve Francii.
5.6.2010 23:56
Neměly by se tady probírat filozednářské cancy,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 221310
které spáchala zmíněná dvojice, založené na nejdivočejších - a mnohdy ještě všelijak pokroucených - memoárech a vyložených fantasiích převážně levicových uprchlíků před nacismem a defektorů, činících se zajímavými.
Tyto pověsti přesvědčivě vyvrací Anna Marie Sigmundová v knize Diktátor, démon, demagog (napsala i jiné zajímavosti).
Naštěstí se mi už jako chlapci dostala do rukou populárně vědecká kniha rozebírající pavědecké teorie včetně té o věčném ledu, zmiňované v Jitru jako téměř říšské náboženství na čele s jakýmsi Benderem.
Ve skutečnosti se jednalo nanejvýš o sotva známého propagandistu, původce teorie byl Hans Hörbiger a prosazování tohoto názoru ve 3. říši neprobíhalo zdaleka tak dramaticky, jak Jitro popisuje.
Měli bychom se držet zajímavého tématu, zda bylo triumfu přelakovaných lidovců (!) dosaženo zvýšenou účastí konzumismem odkojených mutantů ve volbách či sprostým podvodem (na možnost téměř legální "úpravy" počtu hlasů ve Statistickém úřadu velmi hlasitě upozorňovala DEU před volbami r.1996 - za upřímného údivu veřejnosti "Co s tím zákonem pořád mají ?".
Asi sem tam někoho napadne, zda nejde o nějaký podvod s čísílky. Je tu ale pokud se nemýlím kolem 15 000 volebních okrsků. A předpokládám, že výsledky z každého jsou stvrzeny příslušnou komisí. A snad jsou teď po volbách i někde k dohledání. Možná i veřejně přístupné. Proto se domnívám, že by se v případě nějakých opodstatněných pochybností zvedly nějaké významnější protesty. Ale nic takového se neděje.
Snad by se k tomu mohl vyjádřit někdo, kdo má o té proceduře sčítání hlasů přehled. Spíš si ale myslím, že ten "podvod" je přece jen v myslích voličů ...
také na to v tv diskuzích upornovala pruzračně inteligentní Alena Hromádková,toliko tehdy šefka DEU,strany, která,ač pravicová PROSAZOVALA vymahatelnost práva,což se dodnes v prohnilých Čechách nepodařilo.
Pane Quido, nezakryjete, že toho víte hodně.
Všichni pánové, které jste jmenoval, považuju za hodnotné "zdroje". Každý je sice úplně jiný, ale to vůbec není na škodu. Pro mě naopak. Vícero pohledů dává mozaiku. Stejně, jako ten váš. Beru si, co mě oslovuje a čemu porozumím. A občasné křížení mečů mi za těchto okolností nevadí. Stojaté vody mají tendenci zahnívat.
Z vašich komentářů na mě dýchá klid a vyrovnanost. Lobsanga Rampu pomlouvat nebudu, protože toho o něm zas tak moc nevím. Panují o něm různé dohady, někdo ho dokonce pokládá za člena německé expedice, vyslané Hitlerem do Tibetu. Snad je to on, kdo popsal tibetskou hrobku s Atlanty, vysokými skoro pět metrů. Také se tam někde našla hvězdná mapa, stará víc jak 13 tisíc let a úplně odlišná od dnešního "viditelného nebe".
Pro mě tohle všechno není důležité. Ne snad, že bych se o to nezajímala, ale díla Rampy nebyla nikdy vyvrácena ani tibetology a stojí na nich mnohé, v dnešním světě "nově a převratně" se tvářící duchovní nauky. A myslím si, že si to ani neuvědomují.
Děkuju moc za odpověď a zdravím.
Quido2 - o vasi "aure" .. rad bych k tomu napsal, musim to rozvazit, nechat dozrat .., jsem si jisty, ze mi prave proto rozumite ..., velice si Vas vazim.
Nesmite verit vsemu, co kdo napise. Pan Dr. Lobsang Rampa je puvodem klempir a v Tibetu v zivote nebyl. I ty tzv. tajne nauky, ktere prezentuje, jsou nesmysl. O tyto veci se celkem zajimam a je mi moc smutno, kdyz vidim jak to lide basti i s navijakem. Na druhou stranu je pravda, ze Tibet dost zpopularizoval, coz je asi duvod, proc jeho informace nebyly oficialne nikdy popreny, ale ani potvrzeny.
Co se tyce ostatnich autoru, ty krome L. Soucka neznam. Nicmene, jako dite jsem nektere Souckovi knihy dost hltal.
Tim ovsem nechci rici, ze zbozteni penez a vydavani penez za jediny mozny zdroj stesti nejak schvaluji. Je to vec, ktera nas zavede do velkych utrap.
"I ty tzv.mauky které prezentuje, jsou nesmysl."
Konečně jsem prozřel. Uklidnil jste mě.
7.6.2010 14:40
RE: Nejen mládež
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 221446
"O tyto veci se celkem zajimam a je mi moc smutno, kdyz vidim jak to lide basti i s navijakem."
Lidé si totiž myslí, že duchovno je procházka růžovým sadem. Všechno je super, oukej a pozitivní, miláčci se cítí povzneseně a "in". A když jim guruové, kněží, aj. mažou med kolem úst, je pak vymalováno. Běda však, když jim kopne do nadrolené bábovičky, která se tváří, že bábovičkou vlastně není. Často stačí k takovému testu velmi málo. Hrají v tom roli osobní patologie, těžko odstranitelné "kletby", udržované dále při životě chybnou strukturou myšlení a vnějšími vlivy, akceptovanými více, než prostý "selský rozum" a dosavadní životní zkušenost.
Málokdo projde tímto sítem a sezná, že jen poctivá tvrdá a vytrvalá vnitřní práce, prostá primitivní náboženské propagandy a pseudoautorit na hranici "vymývání mozků", ve stálém testování (a zpochybňování) premis (metodická skepse), východisk i postupů, může přinést ovoce s trvalým užitkem. Má to ovšem i za následek ztrátu většiny přátel (za současného nalézání nových), což je také výtečnou pojistkou vyšších inteligencí proti příliš snadnému pokroku, který by byl v konečném důsledku kontraproduktivní.
Sdílím plně Váš pocit.
Souhlasím se vším.
Jen bych připojila dovětek a snad to nezmotám.
Na přečtené literatuře nezáleží. Pokud "jste v pořádku", jen se seznámíte s myšlenkami, které vás buď osloví nebo ne. Přečtení také neznamená pochopení a umění použít ve vlastním životě. Stejné je to i s různými kurzy a přednáškami.
Dalším je fakt, že se vždy můžete pochopit jen to, k čemu jste připravený. Takže se může hravě stát, že odvržené myšlenky můžete později příjmout - nebo naopak - myšlenky, na kterých jste stavěl, odvrhnete.
Mazání medů padá na hlavy mazačů, kteří tím, co dělají, odvádějí lidi od jejich vlastního vývoje.
Každý člověk má projít něčím jiným, takže ani cesty nemůžou být totožné. Bez ohledu na nauky a "prostředky" nakonec zjistíte, že docházíte ke stejným závěrům. Pravdivé je stejné a způsob nacházení se může různit, protože na něm vůbec nezáleží.
>O tyto veci se celkem zajimam...
Fakt? Podělte se o informace o "těchto věcech"!
>..a je mi moc smutno, kdyz vidim jak to lide basti i s navijakem.
Osobně mi to celé Vaše souvětí přijde jako protimluv - pokud se o "ty věci" zajímáte, pak byste měl dospět i teoreticky k tomu, že každý potřebuje určité informace v určitý čas a v určité podobě - tedy i ten Lobsang Rampa může někoho popostrčit k "abstraktnímu éteričnu"(jak s veselým úsměvem definoval můj nedávno zemřelý kamarád běžnými lidmi nevnímatelné neviditelno, neslyšitelno a jiné neprojevitelno) a pak je jen záležitostí každého, co si z čeho a jak "vyzobe".
Co jste vyzobal Vy a jak se pohybujete u hranic projeveného a neprojeveného?
L.Rampu jsem pročetl před ca 15 lety a nemůžu si na "nauku"(ucelený, logický návod k sebeproměně) veřejnou ani tajnou vůbec vzpomenout.
Propagoval tam mj. vcelku normální, byť zajímavou věc - vnímání aury a vyzařování lidí popř. jiných tvorů, což ovšem není nauka.
Což třeba takový Castaněda a Juan Carlos - to je jiná kategorie. Krom zajímavého vyprávění je v jejich knížkách i spousta návodů k rýpání do "neviditelna"
>Viz Sigmund Freud Spisy z let 1909-1913. Když cestoval lodí do Ameriky tak prohlásil: vezeme jim jed. A tak to také je. Společnost je otrávená nemorálností.<
Kdyby ti mladí chodili na psychoanalýzu tak se u nich vyvine určitá empatie a porozumění sama sobě a možná by pak TOP nevolili
Na síly BRIC můžme spoléhat do té míry, do jaké budou schopny odolat silám NWO. Právě tak je to se samotným Ruskem, které má hodně těžkou úlohu a na něj můžeme opět spoléhat, jako už několikrát. Zde bych začala už ve středověku, kdy Rusko odvracelo od Evropy pohromu mongolských nebo tatarských nájezdníků. Naposledy to bylo za II.SV. Ovšem nyní je situace pro tento stát ještě nepříznivější vzhledem k jeho naprostému obklíčení v podstatě nepřáteli, kteří mají snahu dostat ho pod svou kontrolu a tedy do područí, podobně jako dostali celou Evropu. Až dojde k lámání chleba je možné, že Rusové budou opět nárazníkem, který bude prolévat krev. Právě v této době probíhá ve Španělsku výroční zasedání Bilderbergu, kde se jedná o globální ekonomické vládě a způsobech jak jí dosáhnout. Hlavní taktikou má být vyvolání takových otřesů, které by daly záminku k ustavení takové vlády. Naším zástupcem v Bilerbergu je Schwarzenberg. Tohle ovšem prostí voliči TOP nevědí. Jsou přesvědčeni, že volili něco nového a ne ty staré podvodníky, jak nazývají ČSSD a ODS.Je pravda, že TOP nevolili jen mladí, ale i střední a dokonce generace seniorů.
mno asi takto - pokud si někdo za svého krále zvolí člověka s prokazatelnou stařeckou demencí, nechci ani vědět, jak to vypadá u něj v hlavě...
Stále se mi nechce věřit, že by byli lidi, s prominutím, tak pitomí a volili ty staré lišáky a vykutálence v TOP09. Možná, že to všechno může být úplně jinak.
Víme všichni dobře, jaké peripetie s odklady předcházely současným volbám, vše více méně proto, aby mohla regulérně dovzniknout strana TOP09. Kdyby byly volby loni, tak by ještě za nimi nebyl ustanovující sjezd s volbou vedení atd. Takže někdo hodně chtěl tuhle stranu se starými šibaly a hlavně knížetem u vesla. Zřejmě aby dokončil některý svůj úkol, pro který byl již za komunistů podporován a placen zvenčí republiky. Úkol, pro který byl podporován i po tzv. Samet.Revoluci a udržován ve vysokých, nebo alespoň důležitých státních funkcích.
A teď: co "šachisté" udělají, aby, pokud možno bez většího rozruchu, "vyhrála" a získala rozhodující vliv jimi podstrčená strana a nebylo to moc nápadné? Začnou xy měsíců před volbami ve svých novinových dennících a médiích, které ostatně většinově vlastní, propagovat tu svoji preferovanou stranu. Najednou je všude plno informací,že kníže tohle a kníže tamto a jak ho milují hlavně ženy a inteligentní lidé, potom že jeho a jeho stranu milují a budou volit hlavně studenti atd. Udělají se studentské volby, kdy se zveřejní jen ta data, kdy měla TOP09 navrch atd. Možná jim na propagandu nějaké to procento lidí skočí, ale takové množství (17%)? Asi těžko, vždyť ty staré lišácké zloděje mají přeci přečtené všichni a tak je zde další finta. Sčítání volebních lístků! Hlasy se po sečtení ve volebních místnostech zadávají ve velíně do centrálního počítače. A tady bych viděl tu možnost k fixlování - pět hlasů sem, pět hlasů tam, pár procent sem, pár tam a je to. 6e najednou dostala takováhle strana tolik hlasů? Co je na tom divného, vždyť přece volební průzkumy říkaly, že je na tom velice dobře. Aha, to je vlastně pravda a tak to šachistům hrající tu hru ostatní sežerou i s navijákem, Sice se všichni velice diví, ale když to přece ty průzkumy říkaly, že tuhle stranu všichni milujou...
A je to doma. Karle, Jene, Viléme...
m,
no sice mě to taky napadlo s těmi volebními lístkami ale:
Stačí se zeptat těch, co byli ve volebních komisích. Znám pár lidí co v nich byli a všichni nechápali kolik lidí volilo top09. Prostě za tím bude stát mediální nebo jiná manipulace, ale podvod ve volbách asi ne.
Hm..
A KDYPAK se ty volební hlasy počítaly? V pátek, kdy byly hlasy dány? Nebo až v sobotu, po uzavření volebních místností..
Noc z pátka na sobotu, ta mohla rozhodovat o vítězi voleb. Podle jednoho člena volební komise bylo oproti volbám dřívějším neobvyklé množství obálek s hlasovacími lístky zalepených a v naprosté většině zalepených obálek byly hlasy pro VV...
Na lepení obálek jsem se dotazoval, i když jsem tomu nepřikládal žádnou důležitost, ale abych tam zase tak moc nemlčel
A bylo mi řečeno, že není třeba, že jim to jen ztěžuje práci při počítání.
No a pokud by byly obálky k dispozici, nebylo by od věci udělat testy DNA
A víte o vírocích Mirka Topolánka pronesených na schůzi se členy Americké obchodní komory v hotelu Hilton? Je to nářez: http://www.lidovky.cz/vynikajici-referat-z-hotelu-hilton-dul-/ln_noviny.asp?c=A100313_000054_ln_noviny_sko&klic=235957&mes=100313_0
komentář na blistech: http://www.blisty.cz/2010/5/24/art52615.html
očividně si to hoši chytře naplánovali
Napsal jste to velmi výstižně a sama jsem domněnku o zfalšování v jakési diskusi také napsala. To, že nejen TOP, ale i VV byly preferovány ze zahraničí je jasné už podle toho kolik měly na své kampaně peněz a kde je tak nahonem vzaly, když byly zcela nové (i když jedna se starými kozly). Schwanz. je členem Bilderbergu a to je skupina nejbohatších, takže o peníze nebyla nouze. Jenomže při mém soukromém průzkumu volební nálady před volbami mi vycházelo, že skutečně lidé těm dvěma stranám hlasy dají. A bohužel, tak jak jsem napsala, byli takto zblblí lidé prostí, ale i vzdělaní, včetně seniorů.
Ještě jedna poznámka. Nevím, proč si ČSSD brala jako konzultanta pro volební agitaci americkou firmu. Tam mohla klidně počítat se sabotáží své kampaně a nikoliv s prospěšností.
Souhlasím s vámi. Dostat Rusko do područí je jasně popsáno v prognóze Střediska bezpečnostní politiky Univerzity Karlovy. (Z roku 2006.) Rusko má být rozděleno a prakticky zanikne.
Pak tady máme Pražskou sociálně vědní studii. Miloš Balabán (2006) Postavení Ruska a jeho vývoj do roku 2020 s výhledem do roku 2050
Mnohé z toho se nevyvíjí dle těchto studií. Naopak,Rusko sílí hospodářsky , společensky a geopoliticky. Kupř.:kurs rublu. Před 5 lety stálo 100 rublů 55kč, dnes již přes 68kč. Přitom informace západních zdrojů uvádí, že za 15 let po Perestrojce, bylo rozkradeno 800 miliard USD, které skončily v západních bankách. V té době měl USD mnohem vyšší kurs.
Pak je tady Ukrajina která uzákonila, že nevstoupí do NATO. Dále již fungující celní unie mezi Ruskem,Kazachstánem a Běloruskem. Posledně jmenované přistoupí k unii 1.7.2010. Mimoto probíhá modernizace armády. Pouze současné Rusko je schopné tvrdě odpovědět na útok. Myslím si, že krutě poučené Rusko z obou světových válek, pokud bude napadeno, se tentokrát nenechá překvapit. A tohle ví i stratégové NWO.
Na druhé straně některé univerzity v USA mají zadání na vývoj biologické zbraně a pak je tu také HAARP. Je to složité a nebezpečné. Přesto mám tušení,že ke světové válce nedojde.
Řekla bych, že zásadní bude schopnost jednotného postupu Ruska a Číny. Obě země jsou obtočené US základnami a obě jsou v zorném poli světových chamtivců. Rusko má bohaté energetické i jiné surovinové zdroje a Čína chytrou zahraniční politiku. Z chapadel NWO, zdá se, uniká i Latinská Amerika. To jsou ty příznivější zprávy. Naši lidé si málo uvědomují, že pro nás je důležité především Rusko. Naše podvodné elity dělají všechno proto, abychom byli k Rusku nepřátelští a mnoho občanů jim to žere. K naší škodě.
.. K naší škodě. - PREVELIKE !!, - casem se to zmeni, jsem si jisty !!
Вставай, страна огромная,
Вставай на смертный бой
С фашистской силой тёмною,
С проклятою ордой.
Střelče, řekla bych, že naši lidé si to až na výjimky neuvědomují vůbec. Rusko je pro našince "říše zla" - díky médiím i masáži politiků. Co Rus, to komanč, který nemá nic jiného na práci, než znovu obsazovat zemi jako v 68. Marně vysvětlujete, že kdyby o nás měli takový zájem, že se r.89 nikdy takhle "sametově" nepovede. Marně vysvětlujete, že SSSR už neexistuje. Říct něco pozitivního na adresu Ruska si u nás okamžitě vyslouží nálepku "komanč" nebo "stará struktura".
Je to u nás takový paradox, který se právě nyní ve volbách nádherně ukázal. Ač je většina voličů orientovaná doleva (na sociální stát), přesto volili pravici. Soc.dem. chtěli vyměnit a "komanči" jsou postrach. A jiná (výrazná) levice u nás není. Takže možná taky proto "lidumil" kníže, který s nimi "dojde na pivo a poklábosí".
Lin, k vašemu výstižnému popisu nemůžu mnoho dodat. Jenom tolik, že se přece jenom setkávám i s takovými, kteří hledí na Rusko realisticky. Jenže ti to nevykřikují jako ti s opačným názorem.
Právě proto, že si zatím moc netroufají na Rusko, Čínu a teď již také na Jižní Ameriku, tak je aktuálně na řadě Evropa. Chtěli by levně skoupit/zabavit/ukráct, po nastanuvší krizi, na které pracují všemi prostředky, veškeré její/naše zbývající bohatství. Rádi by tímto, pro úzkou skupinku (ne)mocných definitivně převzali absolutní moc nad evropským kontinentem. Mám neotřesitelný dojem, že se tady schyluje k pádu eura, ekonomické krizi, kolapsu a tím zároveň následně i k vypuknutí nacionalistických vášní mezi národy a jednotlivými skupinami občanů. Půjdou s tím ruku v ruce i další věci jako je pouliční rabování, vzniky gangů, vyřizování si účtů jednotlivců atd. V Evropě se bohužel nedá utéct schovat do nějakého pralesa a tak to všechno bude již brzy většinu z nás hodně bolet...
m
P.S: Ona si ta skupinka (ne)mocných pravděpodobně myslí, že to zvládnou ukočírovat a vyjdou z toho vítězně, ale mám tušení, že se silně pletou...
Leo69, i pro vás Lin
Doporučuji přečíst si tento odkaz, který mě velmi zaujal v originále: http://www.fondsk.ru/article.php?id=3069, že jsem si s ním dala práci :http://www.outsidermedia.cz/Novy-pad-do-chaosu-1.aspx
Tam najdete z pera ruské novinářky potvrzení svých názorů.
Děkuju moc za ten odkaz. Sedí a odpovídá i prognózám jiných, z opačného konce světa.
Sociální nepokoje, stávky a drsné demonstrace - prostě chaos - se očekávají už delší dobu. Mám takový nejasný dojem, že i u nás o tom moc dobře vědí a počítají s tím. Nevím přesně kdy, ale tak někdy koncem března nebo začátkem dubna, proběhlo v Jaroměři (tedy doufám, že jsem to nepopletla, bylo to v Josefovské pevnosti) zatím největší cvičení policejních sil na zásahy proti demonstracím.
Obávám se, KAM bude nasměrovaný ten "národní protest", o kterém se v článku mluví. Když popustím uzdu fantasii, pak po "zkušenostech" z Řecka to klidně můžou být různé sociální skupiny ve společnosti. Možná se pletu, nevím.
Ano. Zásadní bude jednotný postup Ruska a Číny. Je to snadno pochopitelné i pro mě. A nedělám si iluzi, že vidím do karet pouhého Bilderbergu a i ten není zdaleka nejvyšší mocenskou institucí. Nad Bilderbergem jsou židovské finanční klany, které mimo jiné kontrolují i Federální Rezervu USA.
Bolševickou revoluci financovali židovští bankéři, Schiff a Kuhn. To je dnes již všeobecně známý fakt. Zdáse, že 90 let židovlády v Rusku skončilo Putinem. Avšak i jeho, stejně jako kdysi Stalina přivedli k vládě Židé: Čubajs, Berezovskij, Abramovič. Putin je bezesporu Rus a vlastenec, to by však nestačilo na změny, pokud by neměl zkušenosti získané službou v KGB.
Lídři Ruska a Číny uzavřeli řadu dohod, Šanghajskou organiazcí spolupráce počínaje a vojenskou spoluprací konče. Rozdělili si 50 na 50 i ostrovy na řece Amuru. To jistě netěší stratégy NWO, a dělají vše pro to, aby spolupráci těchto států zničili.
Pokud se jedná o nás Čechy, Moravany a Slezany, panuje značná nejednotnost v pohledu na Rusko. Manipulace mainstream médií je bezesporu úspěšná. Já osobně, stejně jako vy, zastávám názor, že pro nás ale i Evropu, je výhodná spolupráce s Ruskem.
Rozdělit Rusko na "regiony" a ty pak pohodlně ovládat z centra (a la prašivý brusel s jeho babylonskou věží) plánovali sionističtí bolševici již po WW2. 27 června 1953 jim to překazil maršál Georgij Žukov. Nástup globalizace tím byl opožděn o nějakých 30-40 let. To co se tehdy stalo v Moskvě je v oficiálních (přepsaných) dějepisech jedna z nejvybělenějších poválečných událostí.
Jsem potěšen. Asi před rokem či dvěma, mi byl poslán email podepsaný dost velkým počtem osob, včetně emigrantů, kde bylo napsáno, že Žukov vraždil rudoarmějce a jejich rodiny. Úplně mě to šokovalo. Poslal jsem ty blitky zpět, takže ho nemám.
Něco tady stratégům nevyšlo. Myslím si, že falšování historie je součástí plánu, technologie ovlivňování vědomí prostřednictvím přímého vstupu do něj.Je to nová technologie jak směrovat emoce na určité skupiny obyvatel. Radary, satelitní sítě a masmédia jsou nástroji.
Máte na mysli plány L. P. Beriji?
malo ludi vyhlada aj iny typ informacii
http://www.spolocnavec.sk/?p=87
v tomto linku Huďo ale tvrdi,ze sa netreba vzdavat,v 100 clennom dave ked najdes 2,3 alebo aj 5 ludi,tak uz je to uspech.Treba si iez uvedomit,ze oni su tam vzdy,len malo z nich skace na namestiach.Je to sice boj s veternymi mlynmi,ale ako sa hovori "nikdy nevrav ze sa to neda,lebo pride nejaky blbec ktory nevie ze sa to neda a spravi to"
nebo si jen drbe pupek? čas 13:15 http://archiv.nova.cz/multimedia/televizni-noviny-29-5-201.html
Ale na sucasnom trende nemozno pri najlesej voli nic zmenit, je to prirodzene pokracovanie vyvoja. Popisovany trend musi nevyhnutne prejst kulminaciou, po ktorej sa jeho zavadnost a zvratenost naplno prejavi a nastupia trendy ine.
Zjednodusene by sa dalo povedat, ze mladym sibe z "blahobytu" a sibat im neprestane, dokym bude tento "blahobyt" trvat. Dnes nie je problem najst 30 rocnych, ludi ktori nikdy nepocitili zodpovednost za svoju existenciu, nakolko pred realitou ich chranil do dnes stale relativne pevny stit rodiny a pozostatkov socialneho statu. Ironiou potom je, ze ten "blahobyt" z velkej casti este stale tazi z hodnot, ktore boli vytvorene za minuleho rezimu, ktoreho nazov je pre tychto pseudo-praviciarov skoro sproste slovo. Mladi ludia sa adaptovali na podmienky bezstarostnosti, bestrestnosti a vseobecnej pohody v duchu hesla "Ak nejde o zivot, ide o hovno!" No a o zivot tu ludom uz dlhu dobu neslo a zacina im to ocividne chybat. "Dobra" sprava je, ze uz dlho nepotrva.
Obávám se, že máš pravdu. Jen bych ještě doplnil, že tahle skupina, o které hovoříš, si to vůbec ani náznakem neuvědomuje a ani nepřipouští. Jejich hodnoty jsou úplně ... chtěl jsem napsat zcestné, ale to nebude to správné, protože to je jejich cesta.
Mamon za každou cenu! Vůbec se nepozastavují nad tím, jestli nějakou hodnotu získají oklamáním zákazníka, podstatné je, že oni mají a všichni ostatní jsou jen hloupé socky, v lepším případě staré nerekvalifikovatelné a nepřizpůsobivé elementy. Tento postoj je způsoben absencí osobní odpovědnosti, a proto jsou ochotni sloužit i v podvodném byznysu, jen když to vynáší.
Uvedu příklad, který může být názornou ukázkou pro další.
Před časem jsem potkal jednu známou a při řeči, jak se daří, mě prozradila, že se dostala do zahraniční firmy a že příjem má od 30 do 50tis měsíčně, je tam 3 měsíce, ale neví jak dlouho to vydrží.
Nedávno jsem ji opět potkal... tak jak de život?
U té firmy vydržela necelý rok a musela odejít. Jednalo se o americkou firmu, jejím kolem bylo aby sehnala průměrně 5 zákazníků za den.(nic náročného, nic nemožného) Byla si vědoma, že každý zákazník, kterého získala, byl obětí jakmile podepsal smlouvu, ze které nebylo úniku. Do tohoto zaměstnání se zřejmě dostala nedopatřením, protože jedno z kritérií bylo, že nesmí mít přes 40 roků (což nesplňovala, ale bylo to prý jen nepsané pravidlo)
Ze zaměstnání odešla na vlastní žádost pro výčítky svědomí, nyní dělá uklizečku za 12tis a je spokojenější a možná i šťastnější, a to prosím s vysokoškolským diplomem.
Co k tomuto dodat?
Poctivost, čestnost, kvalita jsou dnes staromódní atributy, které nejsou IN.
To je také odrazem dnešních nedávných voleb.
ODS už dnes dává najevo, že si z volebních slibů nic nedělá, VVčkáři také říkají, že předvolební sliby byly přemrštěné, takže o nějakých pozitivních změnách si můžeme nechat jen zdát. Ale na druhou stranu se opět vynořují tváře, pro které padla vláda...
Julínek, Vondra, Kalousek... a lze jen očekávat, že se bude pokračovat nerušeně v programu padlé vlády ODS. Jednu změnu možná můžeme očekávat v eufórii o snížení státního dluhu, bude zprivatizováno zdravotnictví, zavedeno školné a další podobné výhody.
Mně osobně se tyto body nějak nedotýkají, aby si někdo nemyslel, že si tímto přihřívám svou polívčičku. Ale zřejmě i toto musí dozrát do finální podoby, aby lidé pochopili (zřejmě marně doufám), co je a není reálné, a tvrdě vyžadovali splnění volebních slibů. Požadovali odpovědnost politika za daný slib a to třeba až na hranici pozbytí veškerého majetku při nesplnění, protože jinak nás budou tahat na vařené nudli donekonečna.
snad bych dodal ze je to ZARAZEJICI neznalost a neinformovanost.
Potoze Kalousek je proflakla figura, ktera se ale genialne skryla za siroka knizeci zada, takze ji nebylo prvoplanove videt.
A to jeste nemluvim o tech, kteri stoji za Kalouskovymi zady...
Zajimave, kolik lidi neprobudilo ani rozesilani "Kalouskovz slozenky", na jejiz vysledni cifre se Kalousek za minimalne 10 let dost mohutne a aktivne podilel...toto bylo klasicke chucpe
No uvidime, toto bude vesele obdobi...
neznám nikoho z mladých lidí kdo by stranu Tratumberka volil, naopak se přikláněli k malým stranám,takže se divím,no nebo spíš vlastně nedivím, jak to dopadlo, když má někdo v politice peníze a ví jak si to zařídit..
Nevěřil jsem svým očím, ale původ v Haló novinách vše jasně vysvětluje. Zajímalo by mě, jestli autorovu obzory dosahují dále než za dveře učebny VUMLu.
"Mladí lidé postrádají schopnost chápat informace a poznatky v širším kontextu a ani nerozvinuli schopnost kritického myšlení a lehce se tak stávají obětí mediální propagandy a sofistikovaně připravených marketingových programů."
Takže jsme vlastně všichni blbci a pak doktor jediný má rozpoznávací schopnosti takové, aby v politice odhalil všechny ty kriminální živly a organizovaný zločin.
"Každý, kdo se považuje v české společnosti za slušného, zná příběh Natálky, sympatizuje s ní a kritizuje útočníky."
Útok na Natálku pochází z dílny DS/DSSS což jsou socialističtí bratři pana autora.... škoda mluvit. Zjevně se pak doktor dobře vyučil u Ilji Ehrenburga.
Jste jeden z těch mladých o kterých je řeč, druhý odstavec vašeho textu na vás sedí zcela přesně. Je mi líto.
Pane Jene, ten článek vyšel ve více novinách, nejen v těch "Haló". Proč myslíte, že autor vidí jen "dveře VUMlu"? Tímto dokazujete další ze studií, která říká, že dnešní dvacetiletí pokládají všechny od 35 výš za bývalé komunisty. A dokládáte i tuto studii - viz - stal jste se obětí mediální propagandy, protože věříte, že každý, pro vás starší člověk, musel být nutně komunista. Nebo snad znáte pana Saka?
Dokládáte i neschopnost chápat předložené informace v širším kontextu a vaše rozlišovací schopnosti dost dobře nechápu - viz "Natálka a dílna DS". Co jste chtěl říct tím, co jste napsal? Sociolog, se kterým je tento rozhovor, říká, že každý zná v naší zemi dojímavý příběh Natálky (a odsuzuje ho jako děsivý) a přitom hlasuje pro velectěného TOPknížete, který svým nesouhlasem pro zákaz nášlapných min "vyrobil" po světě tisíce takových Natálek.
Tak nevím, ale soudě podle vašeho komentáře, se pan Sak vůbec nemýlil...
Přečetl jsem zde některé úvahy o fyzické manipulaci voleb a mohu odpovědně prohlásit, že na úrovni okrskových komisí proběhlo vše v pořádku a opravdu TOP 09 a VV měly velké množství hlasů, stejně nebo více jako ODS a ČSSD měla skoro stejnou hromádku hlasovacích lístků jako ODS. To jsem viděl na vlastní oči, takže v okrskových volebních komisích k nějakým podvodům dojít nemohlo!
Jinak s článkem souhlasím,ale možnost nějaké manipulace, když už jsou data "nasázena" do počítače, pokládám za dost sporný předpoklad.Všechny volební lístky zůstanou pod kontrolou uschovány, takže je možné učinit kontrolní přepočet u každé strany a u každého zvoleného kandidáta.Je možné dohledat snad nějaký "bordel", což činí pár hlasů, ale na konečném výsledku se těžko v procentech bude něco měnit! Neskutečná mediální masáž od TOP 09 a VV je ale skutečností!!! Je nutné pozměnit volební zákony, tak aby se s hlasy nedalo manipulovat i samotnými zástupci stran! To je můj pohled na věc voleb!
A je také nutné dostat pod kontrolu peníze, které strany na volby vydávají a to generálně!
Demokracie dnes není demokracií, ale spíše politickou mediokracií, kde můžete mít za peníze "princeznu a půl království na vrch!!!" Také se hned po volbách sešli "kmotři" na Žlutých lázních, kde se jistě v noci radili, jak budou spravedlivě a moudře vládnout ku prospěchu občanů!!!!
6.6.2010 4:39
Ve všech okrskových komisích jste jistě nebyl,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 221336
skartovací lhůta lístků je nějakých 30 dnů a pak se nedohledá už nic. Řada menších stran neobsadí všechny komise a tudíž případný mírný úbytek hlasů unikne pozornosti.
Je paradoxní, že právě ve volbách (předčasných) r.1998, po hlasité kritice volebního zákona ze stany DEU, došlo k oné, věřme že náhodné, shodě počtu hlasů ve třech sousedících okresech u nečekaně propadlých Kremličkových Důchodců (většina průzkumů dávala nad 5 %) a sládkovců (8 % 1996). Přitom blbá nálada panovala vůkol stejně jako dnes.
Tenkrát se hlasy přepočítávaly (myslím, že jen sjetiny z komisí) s výsledkem (nepřiliš popularizovaný) statistický zázrak (asi jako pád WTC 7 nebo tak něco).
DEU posléze alespoň soudně vymohla snížení příspěvkového prahu za hlasy na 1,5 % místo demokraticko-ekonomicky likvidačních 3 %.
Pozoruhodný je i ojedinělý vzestup KSČM o 4 roky později (18,51 %) - to už "trpaslíci" neotravovali, sláva 5 % prahu, i když to někteří vykládají pletichami sionvize ve snaze odvést hlasy soc.dem. popularizací jejich konkurenta (zvaním komančů do diskuzí).
Doufejme, že statistik Fischer se dostal na post premiéra (a následně i do nadnárodní banky) jen díky svým zázračným schopnostem a ne za jakousi pokoutní odměnu ...
Ale eurobolševici propagandu válí (při mediálním skoromonopolu), o tom žádná.
Jeden modrý zoufalec ve snaze tento fakt zpochybnit vypotil, že i ČSSD přeci podporoval Kraus na Frekvenci 1 ...
Autor m.j. píše o mediální manipulaci, neschopnosti kriticky myslet a asociálnosti mladých. Přitom jeho článek dle mého názoru příkladem manipulace pochazející nejspíš z nepoznani české mládeže jako celku a přílišného trávení času za počítačem a sledováním zpráv. Proto žádám, aby čtenář použil kritické myšlení a uvědomil si, že tenhle článek je další příspěvek k myšlence fenoménu střetu generací, který prý probíhá a v předvolební kampani zesílil. Já se ptám proč autor přiživuje tenhle především mediální a akademický fenomén? Je snad zatím jeho odtrženost od reálného světa tím, že se dlouhodobě zabývá moderními technologiemi a jejich působením na mládež. Netráví na Internetu tolik času, ze se sám stal obětí toho co popisuje v posledním odstavci(virtuální život v kyberprostoru)? A proč to všechno píšu? Je mi 25 let, studuji na Palackého univerzitě v Olomouci, pracuji, pochazim z Ol. Vše co autor popisuje v článku o chovaní a kognitvních schopnostech mladých je mi známo pouze z médií, jakoby se to týkalo(pokud něco takového existuje) pouze Prahy, středních Cech, a nebo bylo pouze nafouknutou bublinou. Já ve svém domacím, pracovním a školním okolá nic takového nepozoruju. Především to školní prostředí bych chtěl zdůraznit, protože se setkávám s mladými lidmi z celého Ceskoslovenska. Chodíme za kulturou, sportujeme, čteme, máme rádi moderni technologie, po hospudkach diskutujeme a premysleme atd. Volíme z celého politického spektra-i když uznávám, že pravice má nadpruůměrné více přiznivců. Prostě bych řek, že jsme úplně stejní jako mladí před 20 nebo 40 lety a ne nějaké deformované, omezené zrůdy. Snad mi nebude někdo tvrdit, že v Praze se nejdříve projevují trendy přícházející ze Západu, protože to by pak rovnou přel teze o roli medii-především Internetu na mladé-to by pak popřel myšlenku toho článku a fakt, že dnešní moderní média neznají času, prostoru a hranic. Prosím, nenechte lidi typu Petr Sak, aby do společnosti vráželi mezigenerační, politické a jiné klíny.
Pan autor se dopustil i nepěkné rány pod pás aneb propagandistické- logika se dá našroubovat na cokoliv-mám na mysli zmiňovaný případ Natálky v konfrontaci s ministerskozahraniční knížepánovou nepodporou zákazu nášlapných min v OSN. Autor zde prostě účelově hledal až našel. Vždyť přece víme, že zahraničně politická témata jsou vzdálená české společnosti jako celku a ne jenom mladým lidem. Však se opět ani neobjevily mezi předvolebními tématy.
Snad článek vznikl opravdu pouze na základě určitého omezeného pohledu člověka travícího cele dny za počítačem, který si snad ani neuvědomuje, že projevy lidí na socialních sítích jsou často taková kybersocialni hra na "co kdyby" realitě značně vzdálená a pramálo vypovída o skutečném chování lidí ve společnosti. Snad článek není dalšímm pokusem roz...Automaticky kráceno
Snad článek vznikl opravdu pouze na základě určitého omezeného pohledu člověka travícího cele dny za počítačem, který si snad ani neuvědomuje, že projevy lidí na socialních sítích jsou často taková kybersocialni hra na "co kdyby" realitě značně vzdálená a pramálo vypovída o skutečném chování lidí ve společnosti. Snad článek není dalšímm pokusem rozvracet mezigenerační a sociální soudržnost, rodinu apod., protože pak by jsem se musel ptát komu a čemu autor slouží-a to bych byl už značně paranoidní a konspirační.
Tak...já se pokusím reagovat.
Nevnímám ten článek jako pokus o mezigenereční dělítko. Jak už jsem psala výše, tenhle fenomén neznalosti a neinformovanosti není jen "proglém" nejmladší generace. Když někdo duní ve dvaceti, s největší pravděpodobností bude dunět i v padesáti nebo stovce. Nakopíruju vám sem kousek příspěvku do diskuse od jednoho téměř padesátníka :
.."milí pane, nesvádějte všechny špatnosti jen na ODS. a jen doufám, že se ODS poučila, že se zbaví těch špatných a z těch dobrých udělá zdravou stranu a vládu...."
Článek vnímám spíš jen jakousi "odezvu" na klip Mádl + Issová. Vybraní jako představitelé českých mladých, kteří mají přesvědčovat své poblblé a komunisty zkažené prarodiče. No... jestli by to tak doopravdy mělo být a nevěděla bych, že existují i jiní, naprosto odlišní mladí, šla bych si to rovnou hodit. Tím však neříkám, že Mádlové a Issové v naší společnosti nejsou. Jsou - a mnohem horší "prototypy". Sama si neumím vůbec představit, že bych kdy dokázala své babičce říct "bábo" (a to je jen detail toho klipu, který měl "oslovit" mladé lidi).
Píšete, že berete sociální sítě jen jako "co kdyby". No...nevím... Když občas čtu nějaké ty "mladé" diskuse, je mi z toho hodně úzko a smutno. Viz třeba z té "populární" facebookové o důchodcích, kde si asi nikdo nebyl schopný uvědomit, že má také nějaké prarodiče, kteří jsou - nebo budou - důchodci. Nebo třeba ty "mladé, hrdinské akce" k házení vajec na Paroubka. Podle mě ubohost, protože vyjádřit nesouhlas můžu i jinak, než metáním vajec (která mj. za nic nemůžou).
Takže to uzavřu:
Jestli se necítíte být takovým mladým, jaký je vykreslený v článku, buďte moc a moc rád a já vám přeju hodně štěstí, ať vám to vydrží po celý život. A dál vám přeju, aby vám ti Mádlové a Issové křížili cestu co nejmíň, protože věřte, že jich je víc, než by bylo potřeba.
7.6.2010 0:15
To je od vás hezké, že pořád používáte pojmu "z Československa" - cítí se tak
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 221348
i studenti slovenské národnosti, kterých nerecipročně držíme na studiích desítky tisíc ?
Rozvracení generační soudržnosti už není řízeno politicky, ale vychází ze specifických, v článku popsaných okolností.
Už Vaše přesvědčení, že Čechy zahraniční politika nezajímá (a proto byla "přirozeně" vytlačena z volební kampaně - to bychom se jinak dozvěděli věci) kopíruje názor samarského Volodi, který tak nasměroval zpravodajství nejvlivnější TV Nova a položil nemalý základ pro "americké" potvoření mysli mnoha mládežníků.
Bohužel izraelská šmírovací technologie známá pod názvem Facebook má značný vliv na (de)formování názorů omladiny, což se projevilo mj. vpravdě infantilními i násilnými výpady proti ČSSD a předsedovi Paroubkovi zvláště.
Mládež na západ od našich hranic opravdu zastává spíše levicové názory, z čehož sice nadšen nejsem, ale dokazuje to, že zdejší namodralí mladí jsou opravdu spíše exoti využívající dožívající výhody socíku k hlásání "pravicových" (spíše však asociálních a neoliberálních) názorů a bojující jako čísi nepřiliš důvtipní maňásci v jakýchsi stínových bitvách s "komunisty" (kteří, jak vidno i na příkladu Číny, kapitalistům nijak zvlášť nevadí).
Kdyby jim nechyběla schopnost analýzy, zmohli by se jistě na víc než na vykřikování několika omletých propagandistických klišé a volení chabě přebalených lumpů - zvláště, když mají k dispozici dar Internetu ...
Zkuste se na to divat trochu vic optimisticky. Co motivovalo spolecnost ke zvoleni ODS v r. 2006? Nehorazny navysovani dluhu za vlady socanu. Myslim ze se jedna o vcelku uvedomelej krok.
Letosni volby mi udelaly celkem radost, volici ukazali "dinosaurum" poradne macatej prostrednicek. Nemuzu souhlasit s tvrzenim, ze prave ceskej volic je tupa ovce, v zapadnich velmocich (de, fr, uk, us) je politicka scena dlouhodobe ostre bipolarni.
Trautenberk je ve svym prirozenym prostredi, ma charisma jako nikdo za poslednich 20 let a nejspis i hodne let predtim, navic ma prej penez dost, tak bude pracovat pro stat Kalousek udelal paradniho ctvernyho Rittbergera, prohlasil se za jedinyho zodpovednyho pravicovyho politika u nas a lidi rychle zapomneli, kde ze to pracoval v predrekordnim roce 2008. A Zeleznyho radsi odstrelili hned na zacatku (Nebo na tech prvnich plakatech byl jen nekdo jemu podobnej? Prvni zprava, treti zleva. Moc dlouho sem na ten plakat totiz nekoukal, to uz radsi japonskej fekal. Ale nemuzu o tom nic narychlo vygooglit ).
VV zase mely libivej program, priznam se ze jsem o nich taky asi 5 minut premejslel. A John mi byl diky praci v Drop-in sympatickej, jeho fetacka knizka se mi taky libila. Rozhodla jejich reklamni kampan, a) se pro volbu 1 z N pouziva radio button a ne checkbox; b) ty parchanti (a komanci taky) meli tu drzost hodit mi do schranky svoje reklamni tiskoviny, prestoze tam je slusne a pokorne napsany, ze o nic takovyho nemam zajem. Mel jsem chut si s tim vytrit a tou cedulkou to na tu schranku prilepit, ale papir byl kridovej a navic bych asi byl v baraku za prase.
Jak rikam, vysledky voleb mi udelaly celkem radost, sice tam mohla bejt jeste nejaka mala strana, ale stejne by tam asi kulovy udelala. Hlavne se ukazalo, ze lidi zmenu opravdu chtej, a az se ukaze, ze to jde dohajzlu stejne jako doted, tak by to teprv mohlo zacit bejt zajimavy.
P.S.: Nezalozime "Stranu pro volebni kampane na jemnem papiru"? Humoru (ani hnedyho) neni nikdy dost a pri zdrazeni stocnyho by ty srandy moh bejt venku poradnej kopec
Vždyť jsou všichni dinosauři zpět - well and alive, nastává budování neoliberálního a neoconského skanzenu - a možná přijde i Julínek s Cikrtem ...
Knížeti se kvůli jeho zjevu a vyjadřování smáli už před dvaceti lety a krom restitucí jsem žádnou změnu nepozoroval. Mít majetek neznamená neusilovat o další, i když knížecí motivace je krapet jiná.
Nějak jsem si nevšiml, že by ODS triumfovala r. 2006 - byl to naprostý pat (s pomocí nějakého Kubiceho) a vládu sestavila až s pomocí přeběhlíků. Češi možná nejsou ovce, ale velkoryse promíjejí neplnění volebních slibů...
Socani sice zaťali sekeru (na evropské poměry nijak zvlášť), ale jen kvůli tomu, že jim po vyrovnávání rozpočtu privatizací a ze zdravotního a sociálního Klausem v kase nic nezbylo. ODS s nimi r.1996 podepsala "opoziční smlouvu" a škodolibě čekala, až socany zahubí spálená země. Leč nestalo se a agonie "dělnické" strany se vleče podnes.
Za vlády tolik nenáviděného Paroubka dokonce státní dluh mírně poklesl a nastala deregulace nájemného.
Kdybych se nedočetl, že takových uvědomělých budovatelů tržního ráje je mezi mladými povícero, domníval bych se, že příspěvek byl psán pod vlivem drog.
Ale co, hlavně ne Řecko, to raději ODS oblíbené rovnodaňové Lotyšsko...
20 let čekám na to dno k odražení a místo toho jsme se ocitli v KOPRu.
Asi se nedohodnem. Nerozebiram tu chovani politiku, ale volicu. Obe nejvetsi strany se poprve dostaly pod 50%. Nejvetsi ovce (nebo si tomu rikejte treba HC) volili ODS, CSSD a KDU-CSL (KSCM pro jistotu vynecham uplne), v minulejch volbach bylo jejich procento podstatne vetsi. Potom tu hodne lidi skocilo na spek "pravici" a "konzervatismu", v ramci (povrchniho) faktu "pravice ve vlade => mensi deficit". Tihle poznaj, ze s nima bylo vyjebano tak za "rok, maximalne dva", pokud tu ovsem nedojde ke lzim a la Recko (snad ne). Dalsi skupina uverila libivejm kecum o poctivosti a slusnosti (nejen volici VV, ale i Bobosikovy a trilobita Zemana), volici VV na to prijdou prakticky okamzite, volicum tech, co se nedostali, to z vetsi casti do pristich voleb asi nedojde. A ti ostatni jsou proste jen hrstka radikalu.
Pro naprostou vetsinu lidi je TV jedinym informacnim kanalem, nejaka cast se potom dostane na novinky.cz nebo idnes.cz, popr. cte noviny, jiny zdroje informaci vyuziva jen nepatrny procento lidi. Neni proste cas ztracet cas, to si radsi zajdou do kina, hospody nebo na squash, kazdymu podle jeho gusta a tridni prislusnosti. Jen malo lidi relaxuje tak, ze rozebira politiku do hloubky, nemuzete chtit revolucni mysleni u vsech a hned. Beznej clovek ani nechape (a neveri tomu), ze penize nemaj zadnou hodnotu, ze se jejich objem na trhu muze menit prakticky libovolne.
Marketingovy experti to maj cim dal tim tezsi a to je vec, ktera me tesi. Pristi volby by mohly bejt zase zajimavejsi.
>Knížeti se kvůli jeho zjevu a vyjadřování smáli
At si kdo chce co chce rika, on proste vystupuje s noblesou, ktera prave diky jeho geneticky degeneraci a spatny cestine jeste vynika.
>Mít majetek neznamená
>neusilovat o další, i když knížecí motivace je krapet
>jiná.
Ano, jeho plusovy body vychazej z mylnyho predpokladu, ze motivaci pro korupcni chovani je touha po majetku, dale z dvousecnyho predpokladu, ze ma kontakty v zahranici.
>Nějak jsem si nevšiml, že by ODS triumfovala r. 2006
Netvrdim, ze triumfovala, ale po dlouhy dobe porazili socany a ten trend pokracuje. Paroubek prines do vnejsiho obrazu politiky demagogii a hulvatstvi, to socany potopilo, ne ze je to vytahlo z krize.
>zaťali sekeru (na evropské poměry nijak zvlášť)
Ano, velikost naseho statniho dluhu je pro marketingovy ucely vytrzena z kontextu, na druhou stranu, proc nebejt ten, komu se s tim dari bojovat?
>Za vlády tolik nenáviděného Paroubka dokonce státní dluh
>mírně poklesl
At hledam jak hledam, posledni aktivni rozpoctova bilance tu byla v roce 95...
>Kdybych se , že takových uvědomělých budovatelů tržního
>ráje je mezi mladými povícero, domníval bych se, že
>příspěvek byl psán pod vlivem drog.
Jak jste proboha prisel na tuhle nalepku? Myslim, ze je celkem zretelne videt, ze jsem nevolil CSSD, ODS, TOP ani VV. Je pravda, ze po napsani svyho prispevku jsem si dal speka, precet si to po sobe jeste jednou a celkem cumel
Ohledne toho Lotysska, ono ma o .3% HDP nizsi dluh nez my, mysli...Automaticky kráceno
ono ma o .3% HDP nizsi dluh nez my, myslite, ze to nekdo vi? Ja se to dozvedel az z linku, co sem nekdo hodil na diskuzi. Proc teda bylo prohlaseny za nesolventni? Ono neplati, ze schopnost splacet dluh je neprimo umerna pomeru dluhu k prijmum? Ikdyz, ted me napada, ze HDP neni prijem, tak v tom pripade bych mel otazku, proc se pomer dluhu k HDP bere jako relevantni kriterium?
8.6.2010 4:10
RE: Ohledne toho Lotysska,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 221456
je (bylo) tam nejvíce insolventních podniků v r.2009 (spolu s Litvou).
Zdá se, že povolební situace je horší než se zdálo a opět přisadil si velmistr Veškrna - marně si nohavice v devadesátém nevytahoval ...
Schwarzenberg má prostě kinderstube, kterou nebylo za socíku kde brát. Rozohní se leda po delší debatě, když přijde řeč na kritiku Izrahelle nebo Kosova.
Ale stará šlechta z něj pro jeho styky se zednáři a vyběhnutí se sestřenkou, které restituce tak nejdou, nadšena není ...
Marketingoví kejklíři mají pré, jak jinak, když po řadě jiných věcí byla zprivatizována i politika.
Pod 50 % měly 2 největší ne strany, ale koalice už r. 1992, než začala úřadovat Nova a tlačit soc.dem. (později po Železného vytlačení Laudera přesedlala na ODS).
Tuto stránku navštívilo 8 076