Diskuze k článku
Vtip nebo provokace?
Příspěvků 44
Dozvěděl jsem to až z telefonátu švagrové, vyděšené z nenadálé návštěvy policie u ní doma.
Návštěva policie kvůli "demonstraci"?????
Není něco někde špatně???
ne demonstraci ale shromazdeni obcanu.
naprosto bezne v teto bananove republice
17.11.2009 0:26
RE: Co toje????
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 204863
na tom nevidím nic zase až tak divnýho
vzhledem k antiextrémistické hysterii z poslední doby
prostě na úřadě pro sichr dali podnět na policajty a ti pro sichr zazvonili na zvonek
přeci jen kdyby z toho zapršelo (vzhledem k emailu a tomu co říkali o Stworovi v televizi) tak nikdo neměl zájem přijít o teplý místečko ve státních službách
žádnou šikanu bych v tom nehledal
V tomto případě navrhuji uskutečnit "protestní" žranici!
Srdečně zdraví Berkowitz
To je průhledný pokus jistého reportéra nebo policie o spojení editora s nějakou skupinou mladých a nerozvážných skinheadů. Ta média bude jistý reportér, který za mlada z nerozvážnosti hailoval a po hospodách popíjel s nacisty a do dnes má dobré kontakty s policií. Vyfotí tam někoho holohlavého anebo v černých botách, dodá přibarvený a děsivý popis s výpotkem nějakého opilce. Je to ďábelsky vymyšleno, v malé vísce znemožnit příbuzné a ještě získat „důkazy“ proti Zvědavci.
Hoši díky, NE! Pořádejte si žranice někde jinde.
Pane Stworo, Vy je ale musíte štvát, když jim stojíte za to, se takhle angažovat! Podle toho, jak je to napsaný, podle formy a použitých výrazů, si myslím, že se jedná o rádoby vtipnou provokaci. Už jenom ten název e-mailu. Hendryk88hail je jasnou snahou o vyvolání asociace s němci, SS a hailováním. Je to ubohý, ale věřím, že někoho to mohlo dost dobře nasr..! Prostě se snaží škodit, jak mohou! Když jste mimo dosah jejich možností, obrací se proti těm, u kterých mohou předpokládat, že Vám to bude vadit! Je otázkou, kam až se odváží jít. Zatím je to ve verbální podobě, ale takhle to začínalo v historii už několikrát.
Dojdete-li k pocitu, že bych Vám mohl nějak ve Vašich věcech pomoci, máte můj e-mail!
Korutan
Když už to má policie v ruce,
tak rovnou podat trestní oznámení na neznámého pachatele.
A´t to vezmou jedním vrzem a neplýtvají časem zbytečně.
I kdyby to bylo posláno jakým koliv způsobem, ten mail se dá dohledat, ze kterého PC byl odeslán
nuz neviem ci prave policia bude vysetrovat tajnych ... a ked aj, na co pridu? myslim si totiz, ze to ako je zvedavec zamerany, moze veeelmi vela ludom, nie len zo zidovskej obce liezt do kapusty...
Inak by bola sranda, kebyze to je len reklamny tah. Kedy mate pan Stwora dalsie pojednavanie?
...je to provokace jak Brno. Ovšem ta návštěva policie u dotyčné osoby ja pěkně hustá!...
lebo mozete dopadnut ako Irving, ponicia Vam stranky. Tiez Vas uz predsa zaradili k popieracom holocaustu. A keby to nebolo smutne, bolo by to smiesne. A ked sa zamyslite nad tym, ze tych 20 ludi niekto organizuje a plati, tak uz zjavne niekto po Vas ide. Bud niecia statna tajna sluzba, alebo niecia sukromna tajna sluzba. Nic dobre. A dajte si pozor, nech sa Vam nestane nehoda
16.11.2009 0:21
RE: Dajte si pozor p. Stwora,
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 204869
Ano, vím, že po mě jdou. A tuším kdo, i když dokázat to nemohu. Toto není jediný případ, měl jsem více podivných zážitků v poslední době. Zdá se, že někomu Zvědavec opravdu velmi vadí.
16.11.2009 2:14
RE: Dajte si pozor p. Stwora,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?
Reakce na 204870
>Ano, vím, že po mě jdou. A tuším kdo, i když dokázat to
>nemohu. Toto není jediný případ, měl jsem více podivných
>zážitků v poslední době. Zdá se, že někomu Zvědavec
>opravdu velmi vadí.
To víte, že vadí. Úměrně tomu, jak se přeměňuje demokracie v totalitní společnost, bude přibývat omezování svobod a přibývat represí proti nepohodlným lidem. Pokud byl někdo nepohodlný, jeho počínání a názory byly v rozporu s hlásanou pravdou (propagandou), dokázali ho zlikvidovat kdekoliv. V totalitě ho odsoudili a zavřeli na základě vykonstruovaného obvinění, v demokracii měl třeba "nehodu"....
Můžete nadávat třeba na všechny národy, jen ne na národ jediný - vyvolený. Můžete hanit a zneucťovat všechna náboženství, až na jediné. To je posvátné a nedotknutelné. Když tuto zásadu porušíte, budete nevzdělanec, barbar, komunista, nebo fašista a bude s vámi také podle toho jednáno. Budete znemožňován existenčně a pronásledován ze všech stran.
Ten, narod vyvoleny,neni,zase tak vlivnej i kdyz mafie se snazi zastrasit, nakonec se presvecte se samy; http://www.masada2000.org/shit-list.html
After five thousand years of Jewish history, there remain but 15 million Jews. Most have learned the lessons of the pogroms, the Holocaust and, most recently, Arab/Islamic terrorism. They are the vast silent majority.
Sadly, there are other Jews who have not learned a damn thing. They are the socialists, communists, anarchists and so-called "human rights" junkies and "peace and justice" activists. The well-being of Israel is the very least of their concerns. What they lack in number they more than make up in noise level.
Pokud by nekdo tyhle provokatery odtajnil a zverelnil jejich jmena na Internetu,tak bychom byli svedky maleho zazraku,totiz,jak se zmensili z miry anonimity na tu lidskou, proto,pokracujme v diskusi,jakoby se nic nestalo, nenechme se vyprovokovat,hledejme naopak ty velmi dobre zpravy a historicke pravdy. Temto lidem prakticky vadi vsechno,co neni jejich, tak,jak Talmud rika, ze vsichni lide , ne zide, jsou neprateli zidovstva,ale ,jsou prece ,tak zvani zide ,kteri bojuji proti zionismu a zide,kteri rikaji,ze stat Israel neni legitimnim statem.Below is a Self-Hating Israel-Threatening List of nearly 8,860 Jews... as of 2-20-09. Despite what they may or may not admit, they are NOT friends of Israel. Zadny strom neroste az do nebe,tenhle strom provokace,tam nedoroste take.Svet se meni, Evropa se zacina probouzet,tak,jak lide i v Americe,propganda v mnohych mistech ztraci svou ucinnost.
Prakticky, president Carter mel svuj nazor "na vec",tak,jak i Michael Jackson - 'The Jews Do It On Purpose' - Video-rense.com
Cist kriticke prispevky ctenaru z americkych linek,da cloveku predstavu o momentalni situaci tohoto sveta, coz zacinaji pocitovat i tak zvani "vyvoleni" samovyvolenci, dnes 71 procent Britu,chce sve vojaky zpet, rovnez v Americe se deje zmena, nejvetsim obchodnim artiklem je tam munice a zbrane vseho druhu a tak se ptejte sami sebe,co je asi pricinou.
Jak, rikam,propaganda a astrasovani zacina ztracet svoji ucinnost,presvecte se samy,staci se jen trochu po svete rozhlednout.
*Yes,There Is a Guerrilla War Against Zionism in the U.S,
http://mondoweiss.net/2008/02/portrait-of-a-h.html
-------
„Jestliže Izraelci nechtějí být obviňováni, že jsou nacisty, tak ať se jednoduše přestanou jako nacisté chovat.“
(Norman C. Finkelstein, židovský intelektuál, jehož rodiče se stali oběťmi holokaustu.)
Provokace, podat trestni oznameni myslim nic nestoji. Mozna bylo lepsi podat trestni oznameni a pockat si, kdo se dostavi nebo nedostavi na tu "protestni akci". Nejspis se jedna o psychologicky utok na vase pribuzne. Plus snaha dobarvit medilane Zvedavec na hnedo. To vite lidi si zacnou povidat ruzne veci, ktere se budou nafukovat a prakticky nikoho z tech siritelu jobovek si nenapadne zapnout internet a presvedcit se na vlastni oci a dle vlastniho rozumu.
To mate tak Vladimire okruh znamych bezneho cloveka se pohybuje tak zhruba okolo 100 lidi. Kolik myslite, ze z mych osobnich znamych a dobrych pratel nekdy zabrousi na Zvedavce? Na prstech jedne ruky je s prehledem spocitam, ze znamych tech znamych je to nula. Kdybyh Zvedavec skutecne dostatecne vadil, tak bude davno zavreny. I kdyz nelze vyloucit, ze ten befel shora prisel, pak diskreditace a napojeni Zvedavce na extremismus je nutnost. Nikdo nestoji o to, aby si nekdo cetl v masovem meritku obsah Zvedavce. Je nutno najit duvod pro zavreni stranek a teprve potom provest medialni desinformacni kampan. Pravda v posledni dome se pouze mne osobne podarilo v CR i za hranicemi nasrat slusnou radku hlavounu, pokud meli k dispozici reserz z mych prispevku.
Zatim mi prijde, ze jsou aktivni elementy na velmi nizkem levlu, ale shora neni befel na zruseni Zvedavce. Ted na facebook je slabych 300 fandu Zvedavce a necekam, ze by se to cislo nekdy prehouplo pres tisic. Samozrejme existuje hromada lidi, kteri maji dobre duvody zustat v anonymite. Jen tak na zvednuti moralky, jednim z fandu Zvedavce je Gerald Celente a podle fotek pristupnych u tohoto uzivatele na facebook by to skutecne mohl byt ten pan Gerald Celente, i kdyz mi zustava zahadou jak se dostal tenhle pan k obsahu cesky psaneho webu.
V prvním odstavci díte velkou pravdu. Představte si, jak jsou Vaši příbuzní vyděšení, že kvůli Vám si na ně budou všichni ukazovat, budou jim nadávat do nácků a ještě je obtěžuje policie. Tito příbuzní pak dokáží vytvořit velmi nepříjemný tlak na Vás samotného, abyste se vzdal činnosti, která jim způsobuje takový stres.
Čili tato "88 akce" má minimálně dva cíle - útok na psychiku vydavatele Zvědavce a snahu o diskreditaci tohoto webzinu díky údajnému napojení na nacistické spolky. Emailová adresa svolavatele shromáždění je přímo křišťálově průhlednou provokací a byla by použita mezi prvními argumenty při dokazování "skryté nacistické povahy" webzinu Zvědavec.
Taktéž navrhuji podat trestní oznámení na svolavatele.
Dej Buh, abych se v tech dalsich odstavcich mylil, ze ano? Ze srde bych si to pral, ale muj smysl pro logiku a snaha o pravdiveho videni veci je nekdy cynicky nesnesitelna.
16.11.2009 5:40
RE: Dajte si pozor p. Stwora,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?
Reakce na 204870
Podejte zalobu. Tim se oficialne od zamyslene akce distancujete.
16.11.2009 6:32
RE: Dajte si pozor p. Stwora,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?
Reakce na 204870
V zdejsim clanku o Venezuele jsem narazil na prispevek, (Zmíněné editor četl, neopakujte nám to znovu. Díky – moderátor.) Ptam se, jestli treba tento clovek nemuze mit prsty v tom mejliku a nasledujici akci. Vime, jak to nekdy chodi. Vinik neco provede a pak je zvedavy, co se deje dal. Zeptat se, samozrejme, nemuze, a tak konejsi svoji zvedavost jinak - nahazovanim vejicek. Jako treba ze vrah s touto vlastnosti se objevi na pohrbu sve obeti a obrad sleduje zpovzdali.
16.11.2009 8:38
RE: Dajte si pozor p. Stwora,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
Reakce na 204870
pan Stwora, pamatajte, ak vzrasta odpor, smer tlaku je spravny
17.11.2009 0:29
RE: Dajte si pozor p. Stwora,
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 204870
ani takhle bych to neviděl
kdyby vás chtěli zlikvidovat tak to udělají snadněji než lusknete prstama spíš to vidím jako nějakou amatérskou akci nějakýho pitomce ostatně uvidíme 17.11.
17.11.2009 9:31
RE: Dajte si pozor p. Stwora,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?
Reakce na 205009
Souhlas.
Naopak to vypadá, že tajní sem občas zabrousí, ale v dobrém, ne všechno jim na ústředí povědí a zde se často formulují velmi netradiční názory, které se mohou stát vodítkem (a zároveň se nemohou stát pro svou přílišnou neobvyklost ideologií oslovující davy)
Zvědavec leží v žaludku převážně našincům co vyletěli oknem a spadli přitom na hlavičku, a pár nervově labilním jedincům, co vidí v revizi holocaustu jeho popírání.(a de-facto ohrožení holocaustového penězovodu a antisemitského obušku) Taková je jejich karma.
Může být sice občas ideologickým střelivem pro skutečné extrémisty, ale chceme-li psa být, hůl se najde vždy a využít se dá cokoliv.
Zvláštní je, že si jako Češi všichni jdeme po krku z téhož důvodu. Ze strachu o naši vlast. Po krku proto, že každý by to chtěl udělat jinak. Někdo ochraňovat Američanama, někdo zas prostřednictvím EU... Někdo zas vzpomíná na komunismus, jiný by chtěl pravicovou orientaci, někdo další třeba levicovou bez komunismu.. Cíl je stejný. Tento stát. A kvůli němu všechno tohle pozdvižení.
tady aspon vidime, jak se chrani Svoboda a Demokracie(tm) za penize z nasich dani.
při různých "rasistických" akcích asistuje policii i bis apd. zvláště na akcích, které by se dali spojit s židy, respektive "antisemitismem".ovšem tito chlápci mají zhusta semitské rysy.kdo má trošku znalost, může potvrdit, jak je zrovna bis židy prolezlá.začíná to mluvčím a napříč bis až hodně vysoko...takže je to státní služba, ale napůl soukromá. což je pak dost těžký nepřítel.např. na takovýchto akcích mohou jít až za hranu.a být v anonymitě.pokud by se něco pokazilo, zakročila policie apd. začnou tahat průkazky.a pokud by si někoho půjčili, může to s ním dopadnout špatně.jednak mají možnosti to dobře provést a zamaskovat, jednak se vždycky najde možnost svést policii z cesty nebo jí přímo vyšetřování znemožnit...
Ten email pochazi z googlemail.com, takze je asi z Nemecka. Gmail je v Nemecku ochrana znamka, proto musi Google pouzivat tuto adresu.
(Mýlíte se, adresu googlemail.com lze získat všude na světě – moderátor.)
Rád bych jen řekl, že tvar e-mailové adresy vůbec o ničem nesvědčí! Není problém napsat e-mail klidně i z adresy například obama(zav)whitehouse(tecka)gov a nemusíte být ani úspěšný hacker. Stačí si na to napsat jednoduchý skript v PHP mail()
Chci říct, že takováto schránka nemusí vůbec existovat. Proč se taky registrovat a dávat tak svoji IP googlu?
pouličního přizdisráče, možná někoho z návštěvníků Nezvědavce (nejpravděpodobněji), zmínka o paní Stworové do toho zapadá, lehožumpapárty na ní také nenechala nit suchou ...
profík to není, ta dikce i styl neodpovídá, 88 by trkla i vola, spojování s nacionalisty rovněž
Tipuji to na další ze zoufalých pokusů jako 1Euro, poklonkování před kanadskými úředníky ap. Nejpravd. Ben Hur.
kristova hodina koho by napadlo na úřady psát s mailem [email protected]
Koho? No přece jistého veterináře z lehowebu.
Ovšem přestože je dědula senilní, tak je ještě tak inteligentní, že ho nenapadne, že někdo může takovýto e-mail brát vážně.
Napsán je dobře česky, takže u toho jistě byla spolupráce Petra Mauleho.
Policejní vyšetřování pochopitelně nic nezjistí, protože bušistán do Evropy žádné údaje nesděluje.
Na lehowebu se teď budou těšit na informace, jak policie a příbuzní paní Stworové očekávali návštěvu 20 holohlavých a nikdo se nedostavil.
Upřímně řečeno, něco takového jste mohl čekat... Nemají proti Vám důkazy, tak je seženou takto. Už jen ten email dotyčného a to 88 v něm, ta osmička má význam osmého písmene v abecedě, tedy H, znamená to tedy Heil Hit*.
Na Dělnickou stranu shánějí podobné pseudodůkazy, aby je mohli za každou cenu rozpustit.
Si tak říkám, že je to celé docela divné. Si vemte, jak je zvedavec.org "bezvýznamný" oproti idnesu a jiným provládním médiím (vůbec ani nelze srovnávat)... Tak proč se ho snaží za každou cenu tak strašně umlčet. Skoro mi to připadá, že současná vláda má skutečně už strach ze všech, co se nebojí říct pravdu.
Trošku hodně mi to připomíná situaci s disidenty v za bývalého režimu. A upřímně řečeno cenzura a potalčování práv už tady jsou (nebo velmi brzy budou) stejné jako kdysi.
Ale co, lepší nepřemýšlet, dát si pivo v putice a zařadit se do stáda, který nadává, jak to dneska ten hokej ale blbě hrajou. Ostatně, tam nás chtějí všichni ti nahoře mít.
Odporucam si vypocut pesnicku od Jaromira Nohavicu
JÁ SI TO PAMATUJU
z Jeho (tusim) posledneho alba Ikarus.
Poslouchal jsem ho Nohavicu, kdyz mi bylo 15 a byl zakazany, nahravky se sirili vselijak mezi lidma. A budu Nohavicu poslouchat do konce zivota, protoze takove uzasne texty skloubene s muzikou....
http://www.youtube.com/watch?v=cQbqAdGF_J0
Nejak si to neodpustim, i lidovy humor v tech textech zpusobuje, proc meli, maji a budou mit lidi Nohavicovi pisnicky radi.
http://www.youtube.com/watch?v=lgGuiAbWyOU&fea...
Pokiaľ má človek vieru v Krista, potom je oslobodený od strachu z ľudí. Pretože Kristus svojou smrťou zničil toho, ktorý má prostriedky na spôsobenie smrti, totiž Diabla. Nebojte sa ich, lebo vaša smelosť je pre nich dôkazom ich zničenia. Internet im slúži ako prostriedok šmírovania aj zastrašovania. Je to obyčajná provokácia nejakého podplateného úchyláka. Normálny človek by to neurobil. Normálny človek má svedomie. http://www.watchtower.org/b/20071015a/article_01.htm
"Henryk Sedlák <[email protected]>"
Myslím, že evidentní narážka na jméno Erik Sedláček, nikolivěk?
Zjistit, z které ajpiny mejlík odešel, je v moci každého, kdo se na něj jako příjemce podívá. Každý mejlík má informace o svém odesílateli. A zjistit, komu ta ajpina patří, už není takový problém. Dokonce ani tehdy, když odesílatel používá tu "proměnlivou" - tedy - když se mu automaticky generuje jiná po určitém časovém úseku.
Napsala jsem to zjednodušeně a myslím, že je tu daleko víc fundovanějších, kteří s tímhle "problémem" můžou pomoci.
Takže - hurá na úřad a zjistit, která ajpinka vás takhle "obdarovala".
Ja si myslim, ze si akorat chlapci z eretzu trosku zablbli. Takova primitivni provokace je pro kazdeho inteligentniho cloveka velmi pruhledna. Problem je, ze pokud se tyto veci budou opakovat (a pan Stwora se vyjadril, ze v posledni dobe zaziva vicero ,,podivnych" veci) muze se i z primitivni provokace stat ucinna psychologicka zbran. Jen si zkuste predstavit, ze vam bude nekdo kazdy den posilat do schranky anonymy. Jak dlouho to vydrzite? Pane Stworo, ja vim, ze se asi nechcete porad tahat po soudech, ale muzete podat trestni oznameni na neznameho pachatele, abyste jim ukazal ze se nedate jen tak. Nemusite si nechat kalet na hlavu.
Ale prídu ďalšie. Vy "im" prosto "trčíte jako pazdero v prdeli". Zatiaľ je polícia v ČR dosť primitívna na to aby robila nejaké denuciačné provokácie. Viete, ale oni sa učia. Prosto nepriateľ bol daný, Vy, policajt nerozmýšľa, policajt plní rozkaz. Za krvavého psa Pecinu je všetko v ČR možné. A nezabudnite na podmienku šaškovského súdu v ČR, ktorú Vám dali. Ak túto akciu
"mojžíškovci" Fischera dotiahnu, máte trest na "tvrdo". O to sa jedná, o to ide. Sionisti začínajú byť preľaknutí a kopú. Veľa šťastia
Pane Stworo, máte informaci, co se skutečně odehrálo v tu nesmyslnou 2 - 14 hodinu v té dědině? Jestli ano, mohl by jste nás také informovat? Jenom pro zajímavost, abychom věděli, zda to opravdu byla jenom e-mailová provokace, nebo to dotáhli do reálu!? Děkuji.
Korutan
18.11.2009 12:00
RE: Jaké jsou dnes, po 17.11. zprávy?
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 205134
Nestalo se nic. Žádná demonstrace. Pouze policie jezdila tam a zpátky a "monitorovala situaci". Dost na to, aby celá vesnice věděla.
Já si myslím, že je to ze strany české tajné služby (BIS- stejně jsou to samí bývalí estebáci) psychologická válka. On i ten Nezvědavec je krajně podezřelý. Normální srandisti by se na to už dávno vykašlali, ale tihle lidi jsou patrně od toho placeni, aby ten web udržovali nad vodou. Proto je zde jediný správný recept: tvrdě je ingnorovat a vůbec je nečíst, ani na ně nijak nereagovat.
Děkuji za informaci! Tento průběh se asi dal předpokládat a byl tím nejpravděpodobnějším scénářem od začátku! Autorům této provokace jde o !jakékoliv! Vaše poškození, diskreditaci, způsobení problémů jakékoliv formy a rozsahu. Pokud začnu přemýšlet odkud vítr vane, asi se dostanu k nějakému fundamentalistickému sdružení ochraňujícímu za každou cenu, i cenu vlastní trestné činnosti, pochybná a spíže protiprávní a protimorální „práva“ zcela konkrétního etnika. Tento způsob se velmi výrazně kryje z již mnohokrát použitou metodikou postupu proti lidem, kteří měli tu odvahu se o ně otřít! Viz nedávno David Duke, Irving a další! Jejich slušná řádka, spíše několik archů!
Bohužel je pravdou, že jsou ve svém konání velmi vytrvalí a důslední. Je to dáno jednak nenávistnou výchovou ke všem „mimo“, ale i z nutnosti, protože jestliže nechtějí, aby se jejich fabulace rozpadly na prach a obnažily holou pravdu o jejich snažení, metodách a především cílech, musí se snažit zadupat do země jakýkoliv náznak formulace pravdy a její prezentace. Proto ty obrovské investice do masmedií, nakladatelství apod. A Vy, pane Stworo, jim jimi pracně budovaný obraz zářících andělů s hvězdou nabouráváte, znehodnocujete jejich investice a obraz morálního neposkvrnění! Za tuto činnost Vám ze srdce děkuji a doufám, že vytrváte!! Má nabídka platí!
Tuto stránku navštívilo 6 966