Diskuze k článku

Demokracia na Prešovskej univerzite - pojem neznámy

Příspěvků 55

10.11.2009 0:42

Odpovednost.

in-ocean 80.?.?.?

Nadeji nemohou byt pouze mladi lide. Pokud toto nekdo rika, tak je to pouze alibismus a vysloveni neschopnosti toho kdo to rika. O nadeji v mladi a v novou generaci jsme toho za poslednich 20 let slyseli spousty. A kam to smeruje, jaky to ma trend? Vdyt mladi z pohledu roku 1989 uz tak mladi nejsou.
Nadeji je kazdy jednotlivec, ktery se zacne zajimat a osobne aktivne vyhledavat znalosti, ktere tady jsou. Chce to jen otevrit oci a pak pevne stat na zdravych principech.
Odpovednost musi vzit kazdy za sebe. Pokud budeme cekat na mlade, tak se take nemusime dockat. Naopak, cim dele budeme cekat, tim vice pozdejsi rocniky budou ve skolach, z mediich, zakony a propagandou ovlivneny tak, ze uz ani nepoznaji co je to svoboda.

Vetsina z nas nema ani tuseni jak hluboko jsme chyceni v pasti iluzi. Myslim, ze je treba mluvit, mluvit a neustale diskutovat s ostatnimi co se deje. Pratelsky otevirat tato temata. Pokladat otazky. Myslim, ze komunikace musi probihat hlavne pratelsky, protoze jakekoliv agresivni protestovani se da lehce otocit proti tem co maji co rici. Zivna puda k oznacovani extremistu uz byla zaseta a spousta "autorit" se extremismem bude rada ohanet, kdyz se jim da duvod a bude se jim to hodit.

204429

10.11.2009 2:16

RE: Odpovednost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204429

http://naseveru.bloguje.cz/

204434

10.11.2009 4:38

RE: Odpovednost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 204434

Jonese nemusim

http://republicbroadcasting.org/

204439

10.11.2009 16:10

RE: Odpovednost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204439

Ono to je dost kriticke k tomu, jakym zpusobem Jones pracuje s informacemi. Mozna jste to necetl do konce.

204468

10.11.2009 7:37

RE: Odpovednost.

svornost 212.?.?.?

Reakce na 204429

>Nadeji nemohou byt pouze mladi lide. Pokud toto nekdo rika, tak
>je to pouze alibismus a vysloveni neschopnosti toho kdo to rika.

Plne suhlasim s prvou vetou. S druhou budem polemizovat. Preco by to mal byt alibizmus? Napriklad ja robim, co sa da. Ale uz ste niekedy videli revoluciu alebo zmenu, ktoru by vykonali dochodcovia? Ja teda nie. Od nas (starsich) sa ocakava, ze donutime uvazovat hlavne mladych ludi. Ukazeme im, ze existuju aj ine cesty a sposoby ako prezentuju masmedia. A k neschopnosti - to nie je o neschopnosti jednotlivca, ale celej generacie, ktora bola ochotna sucasny stav dopustit. Ten kto to hovori mozno neschopny je, ale aspon vidi, kde nas tlaci topanka.

>Odpovednost musi vzit kazdy za sebe. Pokud budeme cekat na mlade,
>tak se take nemusime dockat. Naopak, cim dele budeme cekat, tim
>vice pozdejsi rocniky budou ve skolach, z mediich, zakony a
>propagandou ovlivneny tak, ze uz ani nepoznaji co je to svoboda.

Preto im treba otvarat oci - napriklad aj takymito clankami. Mozno menej "pivnich kecu" (s nadsazkou, nebolo to myslene na vas ale vseobecne) a viac cinov. Ja osobne som si slubil, ze tie malery, ktore sme si ako generacia vytvorili, neprehodim s kludom anglicana na plecia svojich synov.

204444

11.11.2009 18:01

RE: Odpovednost.

kája28 90.?.?.?

Reakce na 204444

No, isámskou revoluci v Íránu provědli starouši-pastevci, co se slezli z kopců dolů a obsadili města; to samíé - v případě mnohá revolucí v latinské Americe, kde hybnou silou revolucí byli postarší důstojníci; revolty mladých mají rychlý průběh, ale běžně nemají trvalejší následky;

204536

10.11.2009 2:37

Verejnost soudi kazdeho, co prohlasuje a co ve zkutecnosti dela.

kozoroh 61.?.?.?

Israelsky vyslanec z okupovane Palestiny,kde zidovska vojska jsou zcela oficielne oznacena za okupacni armadu, dela jen to,co vsichni zide na celem svete-propagandu.
Nakonec posudte sami,co zide slibovali do zacatku utvoreni statu Israel v roce 1948,sebeurceni proti vuli domacich domorodcu.
Now, here are the foundational aims of the State of Israel, as found in The Declaration of the Establishment of the State of Israel:
it will foster the development of the country for the benefit of all its inhabitants; it will be based on freedom, justice and peace as envisaged by the prophets of Israel; it will ensure complete equality of social and political rights to all its inhabitants irrespective of religion, race or sex; it will guarantee freedom of religion, conscience, language, education and culture; it will safeguard the Holy Places of all religions; and it will be faithful to the principles of the Charter of the United Nations.
Rozhodne ,pokud jim tohle pripomenete ,tak dostanete odpovet zcela vseobecnou v ramci zidovske celosvetove politiky ,ze to je antisemiticke a Vy jste antisemitista take,jak , ani jinak nemuze byt.
Druhou veci,je jednani predstavitelu university, kteri svoji osobni karieru s kolaboraci davaji napred ,nez svobodu slova, tudiz semiticky nakazeny, neslovensky,nenarodni obcane. Kde je nam Cechum ,tak zvany slovensky sovinismus?
"The Aryans will enlarge and beautify the earth; but they will settle to enjoy the world which they created only in the tents of the Jews. These tents are communism, internationalism, the universal brotherhood of man, the emancipation of the working class and the human society - a society of free and morally autonomous rational human beings. The destiny of the Aryans is to become Jews" - Rabbi Harry Waton, A Program For The Jews, 1939, p.
Vladimir Dancisin a pani Iveta Kovalcikova uz jsou na te ceste se stat zidmi, jak je uvedeno vyse ,podle prani rabbina Harry Watson, jsou zcela zraly na prevedeni a prijmuti zidovskeho "nabozenstvi".
"The whole cement floor of the execution hall of the Jewish Cheka of Kiev was flooded with blood; it formed a level of several inches. It was a horrible mixture of blood, brains and pieces of skull. All the walls was besmattered with blood. Pieces of brains and of scalps were sticking to them. A gutter of 25 centimeters wide by 25 centimeters deep and about 10 meters long was along its length full to the top with blood. Some bodies were disemboweled, others had limbs chopped off, some were literally hacked to pieces. Some had their eyes put out the head, face and neck and trunk were covered with deep wounds. Further on, we found a corpse with a wedge driven into its chest. Some had no tongues. In a corner we discovered a quantity of dismembered arms and legs belonging to no bodies that we could locate."

Somar ,zostane somarom i ked ma universitnej diplom.

204436

10.11.2009 13:47

RE: Verejnost soudi kazdeho, co prohlasuje a co ve zkutecnosti dela.

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 204436

mohli by ste prosim vlozit link na ten posledny odstavec o Kievskej CEKE?

204458

10.11.2009 13:55

RE: Verejnost soudi kazdeho, co prohlasuje a co ve zkutecnosti dela.

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 204458

pardon, uz som si nasiel. google ma pri tej predstave opisu miestnosti ani nenapadol...

204461

12.11.2009 2:42

RE: Verejnost soudi kazdeho, co prohlasuje a co ve zkutecnosti dela.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 204461

Pokud mate zajem o historickem pojednani a dostat se ke korenum vsech valek a zakulisniho jednani politiku, tak doporucuji si z Internetu stahnout v anglictine knihu;The Real Eichmann Trial or The Incorrigible Victors by Paul Rassinier. ( 117 stranek)da se to i dat na CD disk.
Tento francousky spisovatel prozil par mesicu v nemeckem koncentracnim tabore ,presto mel oci otevrene na vse ,co se delo na evropskem poli spravedlnosti,zejmena v procesu v Nurimbergu.
Rovnez pro jine ctenare, to,co jste si sam nasel, tak mnohe se da cist na :http://www.ihr.org/jhr/v14/v14n1p-4_Webwer.htm
Abychom porozumeli svetovemu deni a nebo i nasi narodni minulosti a nynejsi pritomne propagande jedne svetove vlady,tak musime jit zpet do historie pro prehled,kdo,je kdo, v teto svetove hre, ktera se hraje o nas a bez nas,o to vic,kdyz nic nevime.
Proto,at kazdy ze ctenaru Zvedavce ,pokud najde zajimavy historicky material ke cteni,necht zverejni linku s upozornenim o cem se tak v kratkosti jedna.
Znalost problemu,te cini volnym a vymena zprav a zkusenosti a nebo i osobnich zazitku je vzdy prinosem pro lidi,jez chteji jit do hlouby problemu tohoto sveta.
Dalsi zajimava cast ke cteni je :"Esau's tears: modern anti-semitism and the rise of the Jews By Albert S. Lindemann

204579

14.11.2009 3:34

RE: Verejnost soudi kazdeho, co prohlasuje a co ve zkutecnosti dela.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 204436

Kdysi v rozhovoru u taboroveho ohne s clovekem,ktery prosel nejakou tou universitou,mne prekvapil, ale, ne tak docela ,ze universita slouzi k castecnemu vymyvani mozku a uskemu koridoru vedeni,tak,jak, mocni ustanovili, kam,az maji sahat Vase vedomosti, pri jejich kontrole. V mnohem si to muzem overit ze skolskeho systemu nekolika zemi,kde treba uSA vynika tim,ze deti veri,ze mleko dava supermarket a starsi studenti veri,ze Hitler byl porazen sovetskym svazem a Vychodnim Nemeckem.Takze,pan velvyslanec,vlastne kontroloval,jakou uroven ma tato univesita a mnozi z vedeni university se mu klani ,jako "bosssovi" a citi se poteseni jeho navstevou,co takhle,kdyby vedeli,opravdu koho representuje pan velvyslanec v celosvetovem meritku.
-------
A very holy religion

"Wether she be a child of three or an adult ... because he had wilful coitus with her, she must be killed, as is the case with a beast, because through her a Jew got into trouble ... all Gentile women are presumed to be prostitutes"

»According to the Talmudic Encyclopedia: 'He who has carnal knowledge of the wife of a Gentile is not liable to the death pe-nalty, for it is written: "thy fellow's wife" rather than the alien's wife; and even the precept that a man "shall cleave unto his wife" which is addressed to the Gentiles does not apply to a Jew, just there is no matrimony for a heathen; and although a married Gentile woman is forbidden to the Gentiles, in any case a Jew is exempted.' This does not imply that sexual intercour-se between a Jewish man and a Gentile woman is permitted - quite the contrary. But the main punishment is inflicted on the Gentile woman; she must be execu-ted, even if she was raped by the Jew: 'If a Jew has coitus with a Gentile woman, whether she be a child of three or an adult, whether married or unmarried, and even if he is a minor aged only nine years and one day - because he had wilful coitus with her, she must be killed, as is the case with a beast, because through her a Jew got into trouble. The Jew, how-ever, must be flogged, and if he is Kohen (member of the priestly tribe) he must receive double the number of lashes, because he has committed a double offence: a Kohen must not have intercour-se with a prostitute, and all Gentile wo-men are presumed to be prostitutes.«

Israel Shahak, Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, p. 87/88, (ISBN 0 7453 0818 X).
French Break Up Jewish-Zionist Child Sex Ring
Say Gang Which Kidnapped Eight Year Olds Protected By Politicians, Police
3/3/2004 5:45:56 PM
Paris, France -- A Jewish child sex ring operating from the Zionist entity kidnapped French girls as young as eight, raped them, and murdered them, according to the testimony given in open court today by accused accomplice Marc Dutroux.
Dutroux is being tried for six counts of rape and four counts of murder, including the murder of one Bernard Weinstein, described on CNN as "a Frenchman", and in reality one the ring's Jewish masterminds with alleged organized crime links in the Zionist Entity.

204757

10.11.2009 12:24

V Brně je to ještě horší!!!!!!

student z Brna 89.?.?.?

Na Fakultě sociálních studií je to ještě horší! Tady byla prostřednictvím telekonference přenášena nějaká konference NATO, kde vystupovali Brzezinski a Robert Gates a myslíte, že se tam normální člověk dostal? Pan doktor Petr Suchý, tenhle Petr Suchý: http://hn.ihned.cz/c1-38386820-petr-suchy-jak-dal-... , si tam vybral své "koně", kteří měli předem připraveny servilní otázky!!

Například Suchého dvorní lokaj Vilímek: http://www.revuepolitika.cz/autor/57/vilimek-petr

Jenom bych podotknul, že významným činovníkem na Fakultě je i doc. JUDr. PhDr. Miroslav Mareš, který zakazuje v Brně "extrémistické" pochody a který psal "znalecký" posudek na Vladimíra Stworu.

Prominentním studentem na fakultě je pak Lukáš Visingr, zkuste si to jméno zadat do Googlu.
Ale on celý ten obor "bezpečnostní a strategická studia" je speciálně vytvořen pro "elitu". Normální člověk se tam nemá šanci dostat, jak není alespoň z poloviny žid. Celý zbytek fakulty se na "sekuriťáky" (jak si sami říkají, viz www.sekuritaci.cz) dívá přes prsty.

Ale bohužel si toho nikdo nevšímá a už vůbec si nikdo nedovolí s tím něco dělat.

204456

11.11.2009 23:54

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204456

Až zjistím, kterej seš, tak dostaneš za ty řeči o doktoru Suchém do držky!

Na ty konferenci jsem taky náhodou byl, žádný otázky jsme dopředu připravený neměli, já jsem ji dokonce změnil po tom, co jsem se s ní přihlásil, že mám otázku a vystoupím.
Doktor Suchý sice připravil ke každému panelu jednu otázku, to je pravda, ale jen pro případ, že by nikdo se studentů neměl vlastní dotaz (abychom nevypadali pasivně)

Normální člověk se na ten obor dostane bez problémů, stačí mít ze SCIO testů dobrý součet bodů. Debil se tam zjevně nedostane, alespoň soudě dle tvého příspěvku.

204557

12.11.2009 2:51

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204557

Velmi demokraticke a akademicke. Nemyslim, ze editor nekomu da nejaka data, ktera by pomohla zjistit identitu. Pokud jde napr. o mou identitu, tak to neni zadny problem. Jenom tak naokraj, vy jste mel dostatecny soucet bodu ze SCIO testu?

204580

12.11.2009 12:25

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204580

Samozřejmě, že jsem měl dostatečný součet! Byl jsem v první polovině přijatých

204609

12.11.2009 16:21

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

steve 97.?.?.?

Reakce na 204609

Gratuluji
[chechtot] [chechtot]
.. vy taky Rene ?? [chechtot]

204636

13.11.2009 0:02

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204636

Ne, mne negratulujte, ja jsem nebyl v prvni polovine prijatych. Ja jsem si jenom overoval, proc je jista katedra zbytku Masarykovi university v Brne k smichu. Neni nic prekvapiveho, ze pan doktor Suchy sestavil pro nekolik skupin studentu otazky, pravdepodbne kvalitu cele university posuzoval dle studentu, ktere vyucoval. V Brne se taky nachazi VS s vojenskou specializaci, takze prednasku ministra obrany USA, by byla velmi zajimava i pro experty a studenty z teto skoly. Jsem pevne presvedceny, ze vzhledem k high technologii a aktivni ucast Spojenych statu v nekolika konfliktech za poslednich 10 let, se neni treba obavat nedostaku otazek.

Pravda, to zrejme nejsou ty otazky dle gusta pana doktora Sucheho. I ja clovek z lidu, bych dokazal vyplnit docela sam, cas venovany otazkam na Mr. Gatese. Nemam vubec strach, ze by to nedokazala plna poslucharna lidi. A i kdyby to nedokazala, tak by se dikuze rychle ukoncila. Furt lepsi, nez jak za soudruhu mit pripraveny nahradni program, aby to nahodou nevypadalo blbe. Zato s tim nahradnim programem to vypada uzasne pitome na kvadrat. A pak prijde nekdo zrejme "z lepsich studentu" tohoto panoptika, ktery chce tem, co smejou rozbit drzku. Tomu se rika jahudka na dortu. [velký smích] [velký smích]

204660

13.11.2009 0:31

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

steve 97.?.?.?

Reakce na 204660

.. gratulace samozrejme patri pouze studentovi (abych nedostal "akademicky" pres drzku ) ...
dale bylo mysleno tak - zdali se ke gratulaci rovnez pridate .. student si to jiste zaslouzi .. [smích]
.. SCIO dovede byt krute a prvni pulka je veru nadejny start k akademickemu pokoreni zivota zpusobem "az te najdu - tak te zmlatim" ..
.. tento "pulkar" nam - vzhledem k nynejsi tendenci mlatit, zcela jiste vyspeje do formy "tak te udam". Tudiz - teoreticky ma karieru zajistenou. Uvazime - li jeho vek a pricteme dalsich 30 let .. mohl by treba byt v 50. letech "visatec" ..., nebo treba vazeny profesor ...
.. uvidime, co si vybere. Budouci vazeny profesor - by byl schopen se omluvit ...

204661

13.11.2009 12:59

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204660

Tak za 1) Doktor Petr Suchý vede a učí na katedře Mezinárodních vztahů, obor Bezpečnostní a strategická studia organizuje Katedra politologie. Než se zeptáš, jak je možný, že studuju obor Bezpečnostní a strategická studia a byl jsem na konferenci, tak je to proto, že mám dvou oborovou kombinaci s Mezinárodními vzahy a doktor Suchý mě učí v předmětu Aktéři americké zahraniční politiky.
2) Už i ten blbec na začátku snad psal, že konference byla přenášena prostřednictvím telemostu z Bratislavy, takže žádná plná přednášková místnost prověřených studentů! Ta místnost měla kapacitu cca. 15 lidí, z toho po většinu konference nás tam bylo tak 6, z toho kromě mě byly všichni doktorandi - to k tomu, jaký byl "zájem" studentů.
3) Na začátku každého panelu nás místní koordinátor vyzval, kdo má připravenou otázku, aby se posadil na židli k mikrofonu. V panelu o kybernetické bezpečnosti neměl nikdo otázku, proto se vytáhly ty doktora Suchého. Nikdo neměl otázku ani k panelu Vztahy EU a Ruska, už málem přišly na řadu otázky doktora Suchého, ale já se přihlásil s vlastní.
4) Robert Gates na konferenci vůbec nebyl. Byl sice v první verzi programu jako keynote speaker jednoho bloku, ale dorazil do Bratislavy až druhý den. Ve stejném programu byl i Zbignew Brezinski, ale ten nedorazil vůbec. Takže nejvýznamnějším hostem byl Andress Fogh Rassmusen. (Z té konference pochází onen výrok, že NATO nesmí nechat Afghanistan "behind"[mrknutí jedním okem]. Rassmusen a předním nějaký deputy secretary of defence of USA měly úvodní řeči ke druhému dni konference. Účastníkům konference v Bratislavě nebylo umožněno se jich na nic ptát (z časových důvodů), školy měly otázku povolenu jednu na každého. U Rassmusena se na Brno nedostalo.
5) Konference se neúčastnila jen MU, ale i Univerzita obrany ve Varšavě, nějaká univerzita v Budapešti (tuším jen dva panely), a Univerzita Mateje Bela v Bánské Bystrici. Brno (Fakulta sociálních studií, Katedra mezinárodních vztahů) bylo vybráno z českých univerzit také z důvodu skvělé pověsti KMVZ v porovnání s ostatními školami vyučujícími mezinárodní vztahy.
6) konference je na webu, na program a videozáznam se tam můžete všichni podívat.

Fakt mě fascinuje, že někdo, kdo ani netuší, kde ta fakulta je, potažmo co a kdo tam učí, dělá soudy, jak to tam vypadá

204705

14.11.2009 0:22

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204705

Pokud si dobre pamatuju, tak ministr obrany Gates mel problemy s letadlem. No, vidite kdyz nechce rozbijet huby, tak se s vama dokonce da mluvit. Studenti, kteri nedokazou dat otazky sefovi NATO a musi pouzit ty co vybral Dr, Suchy byly vybrani dle jakeho klice na tech 15 horkych mist?!? Ocekavam, ze pri vyberu 15-ti studentu nedej boze doktorantu na zadne otazky pro pripad nouze nedojde! Takze rikate katedra Mezinarodnich vztahu a studenti a doktoranti maji problem klast otazky politickym hlavounum? Klidne svou rec o tech blbcich dokoncete, je to hrozne zajimave.

204751

14.11.2009 0:56

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204751

Ministr obrany Gates měl problémy s letadlem při ODLETU z Bratislavy, tedy dva dny po oné konferenci.

Zrovna na šéfa NATO otázku dr. Suchý připravenou neměl. Že se bude moci klást otázka i těm keynote speakers co uváděli druhý den, jsme se dozvěděli až ráno. V programu o tom nic nebylo. Otázky dr. Suchého přišly na řadu v panelu u kybernetické bezpečnosti (během toho panelu jsem mimochodem usnul, protože tohle není zrovna mé hobby) a mělo na ni dojít i u panelu o vztazích EU/NATO a Ruska, ale tam jsem se nabídl, že položím já svoji.

Žádní studenti vybíráni nebyli! Kdokoliv z celé fakulty chtěl, ten mohl kdykoliv do toho sálu vejít a odejít. Původně to bylo plánováno tak, že místa dostanou ti, kteří se přihlásí první, ale ještě v pondělí (konference byla středa/čtvrtek) jsme se doktorovi Suchému přihlásili všehovšudy čtyři.
Tohle je ale vysoká škola, tam to nefunguje tak, že to někdo rozhlásí během vyučování rozhlasem. Doktor Suchý nás na přednášku zval na svém kurzu, to samé prý udělal i jeden z doktorandů na svém kurzu, plakát visel na vývěsce.

Ono to není žádná sranda, se takhle ptát, když si uvědomíš, že v Bratislavě tě sleduje 200 lidí, další stovka sedí ve Varšavě, Bánské Bystrici a v Budapešti. Mně bylo na umření, když jsem tam seděl a čekal, kdy na mě příjde řada. Ale jak říkám, až na jeden panel si studenti vždy otázku připravili sami. Nevím, jaký byl poměr studentů : doktorandů v otázkách, to jsem nezkoumal, ono je někdy problém rozlišit, kdo je student a kdo doktorand. Slečnu vedle sebe jsem chtěl pozvat na kávu a pak vyšlo na jevo, že je o 7 let starší, než já, doktorandka a ještě k tomu vdaná [velký smích]
Ale podle toho, že si s vedoucím konference v Brně, což byl doktorand, všichni kromě mě, kteří byli na začátku druhého dne konference přítomní tykali, tak usuzuju, že jsem tam byl jediný nedoktorand.
Jak zmíněný "hlavní doktorand" řekl (nebudu ho jmenovat, abyste jej nedejbože nepropírali jako Dr. Suchého), tak otázky byly pro studenty, Dr. Suchý v žádném případě nepředpokládal, že je použije některý doktorand. A myslím, že jsme si ostudu neudělali. I když mě tedy trošičku mrzelo, že z 8 položených otázek byly dvě od gruzínského doktoranda, co u nás studuje. Na druhou stranu jeho pohled na Gruzínsko - Ruský konflikt z roku 2008 byl samozřejmě jiný, než pohled tuzemského studenta/doktoranda, včetně názoru na potřebu Gruzie v NATO (nebudu vás napínat, samozřejmě byl pro vstup Gruzie do NATO, podle něj "včera bylo pozdě", a samozřejmě jej v tomto směru zajímal Article 5).

Jo a doktorand se skutečně píše s "d" na konci, nezbláznil jsem se.

204755

14.11.2009 4:58

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204755

Zajimava pointa, tazke doktorant se pise s malym d, budu si to snazit zapamatovat. Mam jakous takous predstavu, jak to funguje na universite . Mno, bylo to zacatkem semestru, takze se dost pari, nebo tak zhruba pred 20-ti lety se dost kalilo z toho stastneho setkani po prazdninach. Kolik studentu je v rocniku na oboru Mezinarodni vztahy? Pet, deset, dvacet, padesat? Jestlize neni zajem aspon slyset debatu, kde by mohl mluvit ministr obrany USA, tak o cem se vlastne my dva dohadujeme ohledne kvalit teto katedry?

Pak skutecne nema smysl resit, ze pan Dr. Suchy si pripravil otazky, ktere jakoby meli polozit jini ucastnici diskuze, aby to nevypadalo tak blbe. Vam bylo na umreni, kdyz jste mel cekal na svou otazku. To bych jeste chapal, ale pritom, kdyz jste si ji chystal to slo prezit, nebo neslo? Takze lidi, pokud by vyvinuli vubec nejakou cinost by mohli tremovat az pozdeji. Jestlize bychom meli suverenitu, tak bych se musel desit, kdo v vsechno muze byt v CR clenem diplomatickeho sboru, ale protoze nejenom finance, ale ani zahranicni politiku Brusel CR nesveri, tak jsem v relativnim klidu. Ale skutecne v klidu relativnim, dokazu si krome fungovani university predstavit, i jak efektivni jsou eurokrate schopni ridit centralnim zpusobem Evropu.

204760

14.11.2009 12:45

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204760

To nebyla pointa, ale taková poznámka. A myslel jsem přirozeně "d" na konci - doktoranD...Taky vás to tak překvapilo, jako mně? [smích]

Na MVZ? Tuším tak 180, z toho doktor Suchý učí z celé univerzity 120 ve dvou kurzech a asi 12 v jednom kurzu vedeném v angličtině. Z toho si odpočteme tak 30%, co na ty přednášky nechodí (účast povinná není, že se zrovna u Dr. Suchého vyplatí je jiná věc), takže reálně jeho výzvu slyšelo dejme tomu 90 studentů. Během konference se nás vystřídalo v místnosti 35 (což vím naprosto přesně, protože sekretářka doktora Suchého všem posílala mail s poděkováním za účast a počet adresátů je 35). Plno bylo především na panelu o Významu článku 5 a o Transformaci a vývoji sil NATO.
Další dva faktory, které je třeba vzít v úvahu: Během konference samozřejmě probíhala paralelně výuka. Několik studentů se konference zúčastnilo přímo.
Otázky od doktora Suchého neměl položit někdo jiný "aby to nevypadalo tak blbě", ale proto, že doktor Suchý se konference také účastnil (aktivně) v Bratislavě.
Takže když odečtu doktorandy, tak byla účast oslovených studentů cca 25%, což už mi nepříjde jako špatný výsledek, právě vzhledem k tomu, s čím jsi začal: "takze se dost pari, nebo tak"...
A další věc až přemíra různých konferencí, přednášek, workshopů, think tanků a nevím čeho všeho ještě, co se na fakultě děje každý týden. Týden před konferencí probíhal jakýsi Česko-Německý týden přátelství nebo co, jehož se účastnili i Mirek Topolánek a Mikoláš Druzinda. toho jsem se neúčastnil já, neboť to bylo v den, kdy nemám školu, měl jsem nějakou práci doma a ani ten vynikající raut mě nezlákal.
Nebo akce Bezpečné Brno, celodenní přednáška o bezpečnosti ve velkoměstě (prevence proti zlodějům, ochrana zdraví atd..), zajímavá akce pořádaná o.s. Sekuriťáci. Stejné sdružení pořádá pro studenty BSS exkurzi na pitevnu. Přespříští týden je tam jakási konference o svobodě (k 17. listopadu). Tenhle týden tam studenti Environmentálních studií pořádají nějaký workshop a využití nějakého opuštěného dálničního tělesa. Já nevím, co ještě, plakáty a letáky nesleduju, co mi někdo neřekne osobně, nebo co mi nepříjde mailem přehlížím.

A poslední věc, co by se asi slušelo zmínit je účast ostatních škol na konferenci. V Bánské Bystrici byl plný sál - ALE protože tam byla účast povinná a nahnali tam celou katedru, v Budapesti bylo míň lidí, než u nás a ještě se účastnili jen několika panelů. Ve Varšavě sedělo cca 20 studentů, zbytek plné místnosti byli lampasáci (Univerzita obrany), kteří se aktivně neúčastnili.

204770

14.11.2009 16:05

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204770

Podivejte me nevadi, kdyby se konference, kde je moznost polozit otazku ministru obrany USA se zucatnil 1 student, i kdyz by to byla pro mne sokujici prekvapiva situace na oborech typu politologie. Ani nepozaduju povinou 100% ucast, ktera ve mne vyvolava pocit hnusu, ale jde mi o to, proc veci pribarvovat do lepsich barev. Nemam nic proti tomu, zda Dr. Suchy si polozi treba 100 otazek, za predpokladu, ze otazky Dr. Sucheho nepokladaji za nej nejaci jini lide. Dokonce nemam nic proti tomu, kdyz si lidi s predstihem dobre promysli, co chteji vedet a pripravi si otazky. Ono polozit otazku ministru velmoci nebo sledovat jak takovy clovek nazivo reaguje se vestine lidicek nepodari za cely zivot.

S probihajici vyukou a takovyma blbostma na me nechodte. Prednasky jsou nepovine a cvika seminare se daji nahradit. Ono rict slusne vyucujicimu na politologickem oboru, ze jsme chybel, protoze byla videokonference s panem Gatesem... Napriklad chemicke obory si skutecne nemuzou dovolit vypustit do praxe, cloveka bez elementarnich praktickych zkusenosti z duvodu bezpecnosti absolventa i jeho okoli, takze vsechna prakticka cvika si musite nahradit. A to pri vetsim poctu napr. ( dlouhodba nemoc ) neni jenom tak, protoze program v laboratorich je nabity a pocet studentu behem jednoho cvika je z bezpecnostnich duvodu omezen. Ja skutecne vim, jak probiha zivot na universite. A jak to je s parbami? Studenti prestali parit? To by me sokovalo vice nez otazky na zpusob Dr. Sucheho, tak nejak to ke studentskemu neodmyslitelne patri. [mrknutí jedním okem]

204777

14.11.2009 16:36

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204777

Pribarvovani do lepsich barev je samozrejme ta lepsi varianta z tech spatnych. Taky muze jit o selekci nazoru. Nevim jak pro vas, ale pro me osobne je manipulace myslenkoveho charakteru s akdemickym zivotem v principielnim rozporu. Pravda neziju na Mesici a mam i docela slusnou predstavu, o tm jakym zpusobem se utvari verejny vzelavaci system vcetne universit. Penezovody, granty, "zlata telate dogmatickcyh nedoktnutelnych autorit a jejich myslenek, snaha zalibit se a delani kariery na tento zpusob...

204779

14.11.2009 16:53

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

steve 97.?.?.?

Reakce na 204779

.. samozrejme - souhlas - viz posledni veta. Je vsak, dle meho nazoru, zcela zbytecne snazit se o plne pochopeni vaseho pohledu ze strany studenta. Je mezi vami naprekonatelna bariera. Bariera casu a zkusenosti ... [smích]
.. za 30-40 let bude student vedet mnohem vice, pockame a potom si popovidame jeste jednou .. [oči v sloup]
.. obema vse Nejlepsi.

204780

14.11.2009 17:42

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204779

A tady se zase vracíme k tomu, čím tahle diskuze začala.
Snažil jsem se tu vyvrátit naprosto lživé obvinění a osobní útok, že konference byla pro ty, kteří měli od dr. Suchého předem schválené otázky, jak tvrdil můj "kolega" (i když slovem kolega jednoho z nás dvou urážím).

K žádnému názorovému sítu pro účast na konferenci NEDOŠLO. Kdyby tam přišel Vladimír Stwora nebo Erik Sedláček, tak by se konference mohli zúčastnit (pokud by byly studenty prezenčního studia Fakulty sociálních studií). Že by tam nebyly moc vítáni ostatními studenty je věc jiná.

Ten nesmyslný argument s tím, že obor Bezpečností a strategická studia je pro vyvolené jsem snad MedoviBedovi (respektive jeho nové identitě) vyvrátil, takže bych ještě rád vyvrátil tvrzení, že se konference nemohl zúčastnit kde kdo [smích]

204784

15.11.2009 18:07

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204784

Nevitany student? [překvapení] Zajimavy pojem, tak jsou studenti prijmani na zaklade vysledku testu nebo na zaklade ideologickeho ci jineho klice?

Jakym zpusobem byl kladeny otazky? Rekl jste, ze chcete polozit otazku a cekal jste az na vas prijde rada, teprve pak tuto otazku zive polozil? Nebo jste musel pri zadosti o polozeni otazky musel dodat i presne zneni vaseho dotazu? Treba nevhodny student meho typu by toto lehce obesel, ze by si to na posledni chvili rozmyslel a zive polozil jinou otazku, pokud bych si uvedomil, ze probiha nejaka nazorova selekce.

Nevim tedy jak v Polsku, ale pokud vytvorite selekcni podminku pri poctu 120 studentu vsech rocniku oboru MV, ze tazatele musi byt pouze z tohoto oboru, pak se nedivte, ze pocet ucastniku videokonfernce je pet a pul. Ja pamatuju, ze aula pro tisic lidi byla pri zajimavych prednasejich narvana k parsknuti i z toho duvodu, ze se ucastnili studenti jakekoliv fakulty, kteri meli o prednasku zajem.

Neni problem udelat videokonferencu v nabite aule, kde otazky sice bez schvalovaciho procesu muze polozit hromada lidi ruzneho zamereni a ruznych nazoru, protoze pri vstupu je nikdo nekadroval a nekontroloval jim indexy, zda jsou ze studijniho oboru, ktery ma vetsi nebo mensi vztah k danemu tematu. Pravda, videni akademicke svobody je pod ruznou optikou a uhlem pohledu zrejme velmi odlisne.

204841

14.11.2009 17:33

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204777

Najednou nevadí účast? [smích] Předchvílí se tu objevil argument, že když o tu konferenci nemají studenti zájem je automaticky úroveň katedry špatná.
Já myslím, že úroveň katedry je sakra dobrá, o čemž svědčí mimo jiné počet publikací. Ale chápu, že pokud někdo názorově nesouhlasí s členy katedry, kteří navíc své názory nikterak netají a vydávají je veřejně, tak ten dotyčný těžko řekne, že ta katedra je dobrá [smích].
Navíc vím, jak to funguje na UK, mám známé ve stejném oboru, co studuji já a sám tam v kombinované formě taky studuji a zatímco tady v Brně nás učí praktické předměty, které se mezinárodních vztahů týkají, tak v Praze chodí na úvody do sociologie, politologie, psychologie atd..Také jsou ve škole od pondělí do čtvrtka alespoň na tři přednášky denně, já mám dvouoborové studium a čtyři až pět (podle týdne) přednášek týdně [velký smích]. Pravda, o to víc bychom měli studovat doma, ale zatím mám zkušenost, že číst povinnou literaturu se vyplatí pouze na kurzy dr. Suchého.
Mimochodem, pro zdejší konspirátory, povinnou knihou je Úvod do mezinárodních vztahů od Joshua Goldsteina - hádám, že to některým zde bude působit jako rudý hard na býka [velký smích]

Přednášky jsou nepovinné, ale třeba pro mě sakra přínosné. Proto jsem si kromě té konference dovolil chybět jen na jedné. Pravda, teď budu muset nejít na další, protože díky jiné konferenci se mi seběhly dvě ve stejnou chvíli...

Jak je to s pařbami netuším, nebyl jsem na žádné.

204783

15.11.2009 20:16

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204783

Prednes se da ozelet i kdyz je hodne kvalitni. Neni problem dneska nekomu, kdo ho neozeli diktafon a zpracovat to pozdeji. Jenomze videt jak nazivo reaguji top politici je vecicka, ktera se rozhodne nedeja kazy tyden behem semestru jako prednaska. Nevymlouvejte aspon tak pitome. Jestlize existovala selekce ohledne otazek, tak jak bych specialne polozil otazku necekanou. Zaprve by byla na telo, a za druhe bych videl jak dokaze dotycny reagovat, Reakce na pripravene otazky je totiz trochu nudna a nic zajimaveho neprinese.

Kvalita katedry je mi uplne ukradena, protoze to neni muj byznys a odpovednost. Z toho duvodu mam na haku ucast ci neucast i nejake manipulace, mam nekde i poviny studijni material. Nedelam si iluze, jak asi bude vypadat obor pro uredniky statni spravy a diplomatickeho sboru, mozna i proto, ze jsem zazil uz nedokonceny semestr z VUML. Akorat nemiminim odkyvat, ze bila je cerna ke vsemu na nekorektnim webu. A ze mladi inteligentni lidi ke vsemu na "sladkem" studiu se prestali byt mladymi lidmi na studiich a jsou zalezli pouze v posluchranach, laboratorich, studovnach, knihovnach ?.... [velký smích] [velký smích]

204856

13.11.2009 7:32

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Luthor Huss RouchaVousa (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 204609

stačilo namačkat do gůglu, a vono je to i na Zvědavci! SCIO píše Zvědavci: Porušili jste autorský zákon
škoda že monsigneur Stwora starší články blokuje, o sciu je tam toho vo něco víc

za Sciem figuruje nějakej kryptožid, Simonides,tak se vám ani nedivim s tim úspěchem [vyplazený jazyk] jedna líheň,jedna strana,jeden správnej názor to už měl Áda ne? [chechtot] [velký smích] [cool] [chechtot] fasces tomu říkali, pokud se teda nemejlím (co si vybavuju slova strejce, študovanýho chlapa -dělal hlídače, a měl poměrně solidní knihovnu - chudák dědek umřel po sametu, na druhou stranu asi by vejral co se dneska děje)

204679

13.11.2009 13:01

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204679

Protože pan Simonides napsal Stworovy, že vystavením jejich zadání zde porušuje autorský zákon, tak je Žid?
Jsem snad já Žid, protože jsem měl z těch testů dobrý výsledek??

204706

13.11.2009 17:32

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Luthor Huss RouchaVousa (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 204706

nemušíte bejt žid, ale filosemita nebo třeba filoizraelec, voni to maj rádi když je někdo poplácá po ramenou když udělaj nákou sviňárnu jako osadník co vodprásk dva palestince a asi i ňákýho žida. Nebo taky neokonzervativec, to se dneska nosí když chce někdo někam patřit a dávat do držky vostatním, na to bejt filokágébákem se už nehraje a na to bejt filočíňanem tu nikdo pořádně nemá koule natož chodit pro peníze třeba za indama nebo Arabama, stačí euroamerický bahno co si vzletně řiká civilizace

ten autorskej zákon se týkal podivnejch otázek ne?(konkrétně citát zakladatele sionismu Theodora Herzla a v sekci věnované pochopení textu se čtyři otázky věnovaly současné izraelské politice- to je ňák moc ne?.) a simonides je židovský méno, ať mě čert pohltí, jestli se mejlim -už ňákej Šimon lovil rybičky pro Ježíška víme?
ta souhra okolností, teď eště strategický studia a Suchej a spol. co si vzájemně poplácávají po ramenou, já v tom čuchám podezření..sice to nemá cenu tady dál rozblemcávat,radši by sem šel na pivko s kámošema,ale kolega co mu chcete dát na držku tu votevřel celkem zajímavý téma,tak ať mám co povídat až budu lejt osmýho kusa, koneckonců,večer je dlouhej a zejtra se klidně můžu vyblejt a vychrnět a na všechno třeba zapomenutak abyste se nedivil studentíku

204737

13.11.2009 21:40

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

serpico 77.?.?.?

Reakce na 204737

velice dobré,do budoucna od vás očekávám více názorů...

204746

13.11.2009 23:17

RE: V Brně je to ještě horší!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 204737

Co je na těch otázkách podivného? V jednom testu bylo tuším 105 otázek, ve druhém 60. V tom prvním (4 "izraelské" otázky) byly tři články na POCHOPENÍ textu. Ke každému článku byly 4 otázky, které měl testovaný po přečtení článku zodpovědět.
Jeden z těch článků byl článek tuším doktora Čejky (mimochodem, také učí na Katedře Mezinárodních vztahů FSS MU v Brně, mimojiné předmět Izrael a Palestina - vřele doporučuju) o volebních programech Netanjahua a Perése, jejich přístupu k sociální otázce a z Palestincům a v otázkách pak byly věci jako "Jak chce Benjamin Netanjahu řešit palestinský problém?" a k tomu 4 možnosti.
Další článek byla nějaká zpráva brazilského ministra životního prostředí o deštných pralesech, ale nad tím se tu nějak nikdo nepozastavil...

Ten Herzel byl v dějepisné části testu ze základu společenských věd, byl tam nějaký jeho citát o národě a náboženství a k tomu byla otázka: "Kdo je autorem citátu?" Inteligentní student si ten citát přečetl, vyloučil ty dvě nesmyslné možnosti a zůstal mu tam Masaryk a Herzel. A vzhledem k tomu, že to bylo o náboženské pospolitosti národa, tak to na Masaryka nevypadalo.
To ještě nevíte, že za měsíc byla v testu ZSV mapka šestidenní války a otázka: "Který konflikt mapka znázorňuje?" [vyplazený jazyk]

Ježiši pan Simonides se nějak jmenuje a navážet se kvůli jménu do něho a někam ho škatulkovat poukazuje na UBOHOST toho, kdo to dělá. Já tu taky nepíšu, že Stwora je Polák, přestože je to polský jméno!

Bezpečnostní studia a strategická studia jsou podobory Mezinárodních vztahů, které vznikly v padesátých letech. Nechápu, co tě na tom zaráží, takové obory existují 60 let. U nás se učí kromě Brna (tam tedy nevznikly z Mezinárodních vztahů, ale z politologie, protože se tam sešla generace mladých politologů okolo docenta Mareše, která ten obor etablovala) i na UK v Praze (jen magisterský obor) a měla by se co nevidět začít učit na Filosofické fakultě v Plzni (tam je vedoucí katedry výborná odbornice na tuto problematiku docenta Waisová), a vlastně na právo zaměřený obor s bezpečností je i na Policejní akademii v Praze.

Nechápu, že máš neustále potřebu se navážet do doktora Suchého, ale je to trapný. Ten člověk dokázal víc, než vy všichni dohromady! Kdo z vás vydal několik knih? Kdo z vás je mezinárodně uznávaným odborníkem? Kdo z vás komentoval v televizi inauguraci Baraka Obamy? Kdo z vás je u studentů oblíbený vysokoškolský pedagog?
Navíc Petr Suchý nemá s oborem BSS VŮBEC NIC společného! Už jsem se ti snažil vysvětlit, že ten obor zaštiťuje úplně jiná katedra!

204749

10.11.2009 16:30

Otevrenost neznamena dokoran.

Rene Bartosek 68.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=rpxglscOsHg&fea...
Tohle je vazna vec. Jde o akademickou svobodu. Tedy svobodu na vysokych skolach. Jestli se ma svobodne badat to j e vzajmu, vedcu, pedagogickych pracovniku i studentu. Nemusim s nejakym nazorem souhlasit, muze dokonce pro me byt nechutny, ale pokud pripustim jeho perzekuci, tak to znamena obetovat mnohem dulezitejsi princip nezavislosti mysleni!!

Jestlize se v Presove i jinde podaji mocenskemu tlaku politicke korektnosti, pak dojde casem k degradaci university na ideologickou politickou skolu. Korupce muze na cas, nez je snizena na unosnou hodnotu degradovat vahu vysokoskolskeho titulu, ale spousta lidi si to velmi rychle uvedomi, ze jejich poctive ziskany diplom bude stejne dobrou povest jako ty nepoctive. Viz nazorny priklad z Plzne. Neschopnost odolat mocenskemu tlaku vede k upadku trvalejsiho charakteru, protoze strach znemoznuje napravu.

Pan prodekan a ke vsemu filosoficke fakulty, coz je pro me skoro neuveritelne, intelektualnim zpusobem prokazal, ze velkou potrebu lze vykonat i usty. Doufam, ze byl natolik decentni a otrel se po aktu rty ubrouskem. Citace mluvi za vse:

..."Sloboda slova a prejavu je podľa neho na akademickej pôde posvätná, akékoľvek prejavy rasizmu či iných foriem extrémizmu sú však neprípustné"...

Tem chytrejsim bych doporucil likvidovat ideologicke nepratele skrytym zpusobem. Napr. vyhozenim ze studia z duvodu spatneho prospechu, neprodlouzeni smlouvy v zamestnani vedcum a pedagogum, neposkytnuti grantu ci jinemu zpusobu zkrouhnuti penezovodu, omezeni nebo uplne znemozneni pristupu k primarnim datum apod. Tak to funguje v te "civilizovane spolecnosti". Pravda zabero to trochu vice casu, ale neni to tolik na ocich.

204469

10.11.2009 20:48

Nechápu cenzuru na zvědavci

student z Brna 89.?.?.?

Chtěl jsem vám ukázat, jak to funguje u nás v Brně, ale z pro mě nepochopitelných důvodů můj příspěvek zablokoval cenzor :-//

204472

10.11.2009 21:47

RE: Nechápu cenzuru na zvědavci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 204472

Ale kdepak. Jen musíte počkat, až to editor pustí... [smích]

204476

10.11.2009 23:59

RE: Nechápu cenzuru na zvědavci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 204472

Je mi líto, nic tady není a nic jsem neblokoval. Patrně jste to vůbec neuložil.

204482

11.11.2009 0:47

RE: Nechápu cenzuru na zvědavci

student z Brna 89.?.?.?

Reakce na 204482

Tak to se omlouvám, tak ještě jednou
Psal jsem, že v Brně na Fakultě sociálních studií je to ještě horší!

Když bylo v Blavě NATO, tak naše fakulta byla zapojena do nějaké doprovodné konference, kde byl dokonce Robert Gates a myslíte, že se tam normální člověk dostal? Pan doktor Petr Suchý (tenhle Petr Suchý: http://hn.ihned.cz/c1-38386820-petr-suchy-jak-dal-... ) si tam dosadil své koně (třeba vrchního lokaje Vilímka: http://www.revuepolitika.cz/autor/57/vilimek-petr ) a ostatní s předem připravenýma servilníma otázkama.

Na fakultě se vyučuje podivný obor "Bezpečnostní a strategická studia", který je zřejmě jen pro vyvolenou elitu. Mafie v tomto případě si nezavdá s tou na plzeňských právech, ale tady se vybírají studenti podle ideového zaměření (a absolventi tohoto oboru pak nemají o práci ve státní správě nouzi!).
Zvlášť, když vedoucím oboru je odborník na bezpečnost Miroslav Mareš - ten Mareš, co v Brně zakazoval pochody "extrémistů" a dělal znalecký posudek na Vladimíra Stworu.
Prominentním studentem je na tom oboru (a celé škole je zároveň pro smích) Lukáš Visingr - najděte si jeho jméno googlem a uvidíte zajímavé věci.
Celá fakulta se na tenhle obor a "sekuriťáky" (jak si sami říkají) dívá přes prsty.

204484

11.11.2009 2:05

RE: Nechápu cenzuru na zvědavci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204484

Hmm, vypada to, ze se v Brne poucili. Ono trefit vajickem na verejnosti i ministra zahranici Tuvalu ( pokud by nejakeho meli ) je neprijmne spolecenska zalezitost. Nepochybne selekce pristupu k nejake prednasce eliminuje spoustu potencionalnich neprijemnych situaci. Nemyslim, ze by v pripade nekoho kvalit ministra zahranici Roberta Gatese bylo potreba jit daleko, pravda zabavit rajcata vejce, vlajky a mozna i boty by nebylo od veci.

I kdyz si myslim, ze pan Gates se umi vyhnout bote i se vykroutit z neprijmne otazky. Staci dobry moderator, ktery nepripusti, aby doslo k trvani na odpovedi. Napr. odpoved typu "na to jste se uz ptal a pan ministr vam odpovedel. Prominte neni ve zvyku pokladat trikrat jednou a tu samou otazku, jsou tady i jini diskutujici. Ano, prosim ta mlada dama v bilem, prosim polozte svou otazku"....

Brno bylo i za komaru specificke a od strejce vim, proc se tam dlouho nehrali mezistatni zapasi v hokeji. Abych byl uprimny, mam radost z toho, ze znacne casti akademicke obce jsou nektere jevy pro smich, ale pozor tyhle typy lidi. Nemaji smysl pro humor, zato maji dobreho pamatovaka a nedej boze, aby se dostali ke skutecne moci. Coz pri jejich citu pro vitr neni vylouceno. Dneska jsou treba proti LS a zitra to budou ti nejvhodnejsi kadri pro eurokraty v Bruselu. A kdyby pozitri prileteli Martani, tak to budou taky ti nejlepsi lidi na svych mistech.

204490

11.11.2009 2:06

RE: Nechápu cenzuru na zvědavci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204490

R. Gates je ministr obrany, takze se omlouvam.

204491

11.11.2009 1:14

RE: Nechápu cenzuru na zvědavci

steve 72.?.?.?

Reakce na 204472

.. nezablokoval, stalo se mi to parkrat a byla to moje chyba, ... zkus to jeste jednou ...

204486

11.11.2009 11:48

Špatně pochopená akademická svoboda

MartinX 212.?.?.?

Pokud je to přednáška, tak se při ní nedemonstruje a nepíská.
Akademická půda má sloužit k diskusi a svobodné výměně názorů.
Už jen přinesení Palestinské vlajky (nebyla to ale vlajka Hamasu?) je jasná provokace.
Takové studenty pak logicky nemá fakulta zájem někam posílat, aby ji reprezentovali.
Nikdo by ale neměl bránit, aby se např. uskutečnil podobný seminář s palestinským velvyslancem. Otázkou je, zda-li zde bude někdo protestovat s Izraelskou vlajkou a při jeho projevu pískat a případně jak by to bylo bráno.
Nepleťte si svobodu s anarchií.

204514

11.11.2009 15:50

RE: Špatně pochopená akademická svoboda

Jaroslav 88.?.?.?

Reakce na 204514

Když mluví Chazar tak by všichni gojímové měli mlčet a mávat těma správnýma mávátkama, pochopil jsem to. Všichni víme už dávno jak vypadá akademická svoboda, nejen akademická. Prostě pěkně demokraticky [překvapení])

204528

11.11.2009 17:34

RE: Špatně pochopená akademická svoboda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 204514

Správně!!! Lepší je držet hubu a šoupat nohama. Kdy jsem to naposledy zažil??? Jo, už si vzpomínám... Za bolševika?

Vy si vážně myslíte, že by mohl přiejt palestinský velvyslanec? Já myslel, že když Palestinci nemají žádný stát, tak nemají ani velvyslance.

Takže o tom je také ta svoboda, že? Mimochodem, víte proč bylo za války zrušeno české vysoké školství?

Jen mimochodem, izraelská nebo palestinská vlajka. V tomto případě se píše malé písmeno.

204532

11.11.2009 17:54

RE: Špatně pochopená akademická svoboda

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 204514

Je veci moderatora, aby zajistil, ze v diskuzi budou znit nazory. Vlajka tomu nemuze branit. Jakkoliv je pro me nechutne, aby na akademicke pude nekdo hajil barabarsky utok proti civilistum v Gaze s fatalnimi dusledky na infrastrukturu a obrovsky pocet obeti mezi zenami a detmi, tak respektuji svobodu projevu. Muzu se bud takove prednasky nezucastnit, muzu tam prinest vlajku, ta uz je tibetska nebo palestinska, muzu tam rozvinout transparent.

A pokud mi to bude dovoleno, muzu klast otazky. Moderator by mi sice nemel dovolit, abych znemoznoval mluvit prednasejicimu. Nejprve by me mel upozornit, ze soucasti svobody projevu je i respektovani jineho nazoru a v pripade, ze je pro me neprijatelny, ci nechutny. Pokud to je ignorovano, tak teprve potom vyvest z poslucharny. V kazdem pripade bez nejakych dramatickych dusledku s dopadem na studium..., zakazu vyjezdu na studijni cestu do Holandska..., ci vytloukani "politickeho kapitalu".

Ten protianarchisticky pristup na obranu svobody, o kterem mluvite, se v Nemecku rozvinul v tricatych let cervene, hnede i cerne kosile. Tehdy se to respektem ke svobode projevu resilo za pomoci rvacu. Mno, nebyl jsem pritomny, abych si udelal presny obraz o tom, co se stalo v poslucharne, ale neni tak tezke udelat si obraz o nasledujicim deni. Prohlaseni rektora, prodekana a dusledkum pro studenty. Ti mladenci podle vseho dostudovali. To znam taky, kdy doporuceni ke studiu na VS muselo byt s kulatym razitkem.

204535

11.11.2009 20:23

RE: Špatně pochopená akademická svoboda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 204535

>Ten protianarchisticky pristup na obranu svobody, o kterem
>mluvite, se v Nemecku rozvinul v tricatych let cervene, hnede i
>cerne kosile. Tehdy se to respektem ke svobode projevu resilo za
>pomoci rvacu.

Tu by som este doplnil, ze nielen v Nemecku ale bolo to uplne bezne aj v Ceskoslovensku tej doby. Zaujimavy obraz o tom podava jeden z komunistickych "rvacu" a clena ich "bojuvek" Ota Hromadka v knihe "Jak se kalila voda". Dufam, ze si meno pamatam dobre [smích]. Inak, pokial by mi niekto vedel tuto knihu zohnat, bol by som mu velmi povdacny.

204540

11.11.2009 20:16

RE: Špatně pochopená akademická svoboda

svornost 88.?.?.?

Reakce na 204514

Mozno mate pravdu, mohli by sme na tuto temu diskutovat dlho, co sa este moze a co nie na akademickej pode. Osobne si ale nemyslim, ze mate pravdu, kedze takyto protest nie je nicim vynimocnym a dockali sa vypiskania aj daleko vplyvnejsie a znamejsie osobnosti. Rad by som ale vypichol nieco ine, co vam zrejme uniklo a co bolo aj podstatou clanku. Studenti boli totiz okamzite onalepkovani ako extremisti. Myslite, ze by boli takto oznaceni, aj keby sa takto spravali pri vystupeni palestinskeho predstavitela? Som pevne presvedceny, ze v takom pripade by boli oznaceni za hrdinov a bojovnikov proti terorizmu. Vsetky media by sa rozplyvali nad tym, aku mame odhodlanu a odvaznu mladez.

204539

12.11.2009 16:03

RE: Špatně pochopená akademická svoboda

Jaroslav 88.?.?.?

Reakce na 204539

Přesně! Škoda diskutovat, všichni víme jak si Chazarové představují svobodu a demokracii. Hlavně šíření svobody a demokracie [překvapení]) A víme i cítíme jak by si tu svou demokracii představovali v ČR i SR (na Slovensku mají kluci podlitiny od obušků doteď). Nezmění to ani pár neinformovaných ba ani sto najatých diskutérů, ani řízené diskuse ala novinky. Chvála Bohu že jsme na propagandu odolní Slované. Už jen se s nimi vypořádat jako správní Slované a můžeme psát dějiny.

Posílám velký pozdrav na Slovensko, přeji sílu národu a nadhled jednotlivcům.

204635

12.11.2009 10:06

RE: Špatně pochopená akademická svoboda

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 204514

A to si predstavte, ze v Cine si studenti hromadne dovolili dehonestovat samotneho ministra financi USA, kdyz hlasitym smichem odpovedeli na jeho naprosto uprimne ujisteni, ze jsou cinske investice do americkych dluhopisu bezpecne. A to dokonce za pritomnosti medii. Zajimalo by me kolika z nich zakazali do konce zivota vycestovat, kolik jich ty komunisticky bestie vyhodily, zavreli nebo rovnou popravili, kdyz maly protest dvou studentu proti naprosto bezvyznamne figurce vyvolal takovy humbuk v demokratickem Slovensku...

204596

11.11.2009 13:20

Humanitárne vraždenie

Tak je to 78.?.?.?

humanitárne bombardovania, humanitárna delostrelecká paľba, humanitárne guľky zblízka do hláv detí, humanitáne použitie fosforovej munície proti stavbám OSN, humanitárna streľba na vozidlá OSN. Hanba luhárom a vrahom.

204523

13.11.2009 2:42

Prilis silny tabak , pro chytre hlavy, neprotestovat, znamena potirat pravdu.

kozoroh 59.?.?.?

Protesters in Sao Paulo demonstrating on Thursday against President Shimon Peres' visit to Brazil and Israel's actions in Gaza. (AFP)
Vložený obrázek
Mnozi lide mluvi o svobode projevu, o demokracii, ale , v pravde receno maji na mysli,jen tu jejich demokracii,coz je nestestim lidstva, mnohe by se dalo napravit jen heslem,"Nedelej druhym to,co sam nemas rad!"
Bylo by zajimave ,tyto "inteligenty" jez uci nasi mladez a podileji se na jejich vychovani a chrakteru ,kdyby trochu casu venovali tomu,ze by si precetli neupraveny Talmud ,pro lepsi pochopeni protestujicich, kdyz ,uz nevidi TV zpravy z oblasti Gaza a nectou o hruzach pachanych na Palestincich,jak prohlasil sam o sobe Ben Gurion, v zachvatu pravdy, coz by bylo oznaceno za antisemiticke, ovsem.

Jewish Nation, Diaspora Are Myths
Even Jews are used by the Zionist Jew's dont forget there are two types (Zionist Khazar) and (real Jew's) and Remember Ben Gurion Israels first prime minister a ccepted that the Palistinians are the real Jews who converted to Islam even DNA is now proving this case.

To communicate anything to a Goy about our religious relations would be equal to the killing of all Jews, for if the Goyim knew what we teach about them, they would kill us openly.

Libbre David 37

A Jew should and must make a false oath when the Goyim asks if our books contain anything against them.

Szaaloth-Utszabot, The Book of Jore Dia 17

Proc , se nekdo na Presovske universite nezeptal pana vyslance ,proc se zide uci ,ze krestani jsou psi, bylo by zajimave ,co by pan vyslanec odpovedel v ramci teto zidovske bibli.Rovnez ,by bylo zajimave ,rici predstavitelum ,jez se citi byt autoritou k potrestani studentu,kdyby se jim reklo,co vlastne doopravdy jsou a zejmena krestanske zeny v Talmud maji dobre "postaveni" i kdyz mnohe se provdaji za zidovskeho muze, toto zjisteni necham zenam samotnym.

p. 27 fundamental book of the Habbad movement, one of the most important branches of Hassidism. According to this book, all non-Jews are totally satanic creatures 'in whom there is absolutely nothing good'. Even a non-Jewish embryo is qualitatively different from a Jewish one. The very existence of a non-Jew is 'inessential', whereas all of creation was created solely for the sake of the Jews.

204673

13.11.2009 16:32

Pravá sloboda

abc 89.?.?.?

určite ju nenájdete na akademickej půde.Po tomto poznaní som opustil akademickou půdu a celoživotne sa venujem štúdiu Biblie. Doporučujem všetkým. Je to najvyššie vzdelanie aké může človek dosiahnúť. Poznáte pravdu a tá vas oslobodí. http://www.watchtower.org/b/20050715/article_02.htm

204727

24.5.2012 11:36

ME-2012

Norbert129 91.?.?.?

skvela stranka na ME-2012.. www.me-2012

269565

Tuto stránku navštívilo 8 629