Diskuze k článku

Děkuji České televizi

Příspěvků 107

15.9.2009 3:06

mavatko

ivo ihary101 (zavináč) p (tečka) skost 24.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=KkPuKqkwnoY

200338

15.9.2009 10:12

RE: mavatko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 200338

Další člen židovského gangu zatčen!!
The group is connected to Israeli rabbi Levi Rosenbaum /Israel/
http://www.presstv.com/detail.aspx?id=105711&sectionid=3510203 [bliji] [bliji]
nadlidé?

200371

15.9.2009 3:38

Cilena nalepka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Zvedavec neladi s nalinkovanym smerem NWO. Dost. Jedna se uz o disharmonii. Zacina byt neprehlednutelnou prekazkou. Je prilis logicky, neprijemne zvedavy a hodne cten. To jsou nejstrasnejsi prestupky. Navic ma chytreho majitele/editora. Poukazem na jeden clanek a umyslne prehlednuti tisicu jinych, se kterymi by naopak treba i radi souhlasili, to jasne potvrzuje. Proto musi zmizet. Proto neopravnena nalepka, ktera nasmerovava za mrize.

200340

15.9.2009 12:16

RE: Cilena nalepka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 200340

Vlády používají strach, ne jako ´nejzazší řešení´, ale jako to první, druhé i poslední. Vše, co dělají, je založeno na strachu.

Existuje zlo, které ohrožuje každého muže, ženu a dítě našeho velkého národa. Musíme učinit kroky k zajištění domácí bezpečnosti a chránit naši vlast.

A. Hitler k příležitosti založení GESTAPO

200385

15.9.2009 14:51

RE: Cilena nalepka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 200385

Je typciké, že TV použila jako "důkaz" záběr plynové komory z Osvětimi I., o které se už dávno ví , že není autentická a byla přestavěna po válce z protileteckého krytu, přistavili k ní také komín atd. Potvrdil to i kurátor Osvětimi Dr. Piper,který ale řekl, že návštěvníkům se i nadále bude tvrdit, že autentická je, i když to není pravda. Interview s Piperem v angličtině http://tinyurl.com/baamgj přepis všech 6 částí videa http://www.codoh.com/gcgv/gcgvcole.html [bliji]

200396

16.9.2009 13:03

RE: Cilena nalepka

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 200385

neviem ci ste mysleli ten Hitlerov prejav k zalozeniu Gestapa ako odstrasujuci, resp. ako analogiu k tomu, ze bude rozmach ideo-policie.

Ja vidim analogiu v inom. Jednym z bodov (uskutocnenym) NSDAP bolo, ze nemecke media musia byt v nemeckych rukach. A to mi dava nahlad do toho ako sa historia opakuje. Otazka: Je V. Stwora Cech? Ano. Je ceska tlac v ceskych rukach? nech si odpovie kazdy sam...

Kedze uz Descartes nas navadza k pochybovaniu vsetkeho, ti drzejsi si mozu odpovedat aj na tuto otazku: Existuje naozaj zlo, které ohrožuje každého muže, ženu a dítě ceskeho alebo ineho národa?

200492

15.9.2009 21:17

RE: Cilena nalepka

insider 85.?.?.?

Reakce na 200340

říkáte fuj,cizinče??? Ano, fuj KOLALOKOVÉMU PRÁŠKU ARIJEC. http://www.youtube.com/watch?v=BxC1Zo5ecUA

200421

15.9.2009 4:55

Som zvedavý!

Občasný čitatel 213.?.?.?

To že v reportáži ČT neuviedli link (alebo aspon názov webu) na článok koli ktorému to celé vzniklo považujem aj ja za najvatší prešlap ČT.Zrejme sa ozaj obávajú že niektorý diváci by si ho chceli dohladat.Aj keby ktorýkolvek režim zabil čo i len jedného človeka za jeho náboženskú, alebo etnickú príslušnost tak je to vela, ale to vytlkanie politického a ekonomického kapitálu navyše z relatívne nepodložených zdrojov mi prijde už značne "populistické".

Som zvedavý ako celé toto divadlo skončí.Síce je to zatial podmienka, ale pri odvolaní može kludne dojst aj na posed natvrdo a to by už bolo s tou našou "demokraciou" naozaj velmi zle.

200342

15.9.2009 5:01

V cesky TV jede brainwash

Satanist 75.?.?.?

na plny obratky a Vy pane Stwora se svou inteligenci vite kdo a proc si ho objednal...... Ale ted k veci, podle vedecky dokazanych a nepopiratelnych faktu siroke verejnosti volne k nahlednuti ja uz davno nepochybuju ale popiram a celej soudni system v ceskym krateru i se soudci me za to ze nechci verit lzim muze democraticky vylizat leda tak prdel! Kazdy komu to mysli moc dobre vi, ze to stado prosionistickyho nekompetenntniho dobytka kterej vymejva lidem mozky ma strach aby se ty jejich velky lzi jednou neprovalili a proto se zacina jak jsem se dozvedel na internetu ze strachu kousat uz i do svy vlastni prdele!

200343

15.9.2009 5:14

Hmm, nahodne jsem diky reportazi o Zvedavci

Rene Bartosek 68.?.?.?

narazil na tohle. Samozrejme to nemuzu dokazat, takze mi to muze byt pripsano k dobru jako dalsi rafinovany pokus pri ideozlocinech proti nedotknutelne jedine historicke pravde.

Cituji z odkazu:
Počet soudů s popírači holocaustu narůstá a patří mezi neurotické body základů demokratické společnosti. Vyjadřování popíračů je totiž stále sofistikovanější; od 70. let se snaží svoje názory formulovat jako příspěvky do diskuze. Kromě toho píší i vědecké traktáty s poznámkami pod čarou, díky čemuž mají stále větší vliv.

Hmm, ja blb jsem si dycky myslel, ze pravda se nejlepe vybarvi na faktech nejlepe vedecky zpracovanych, proverenych v diskuzi s argumenty protistrany. Jak vidim lekem je pocet soudnich procesu. Kupodivu i v zemich, kde by demokracie mela byt pevnejsi nez v CR. Protoze do basy nelze zatim zavrit vsechny ideozlocince, tak pro zacatek by jeste pred volbami mela byt vytvorena specialni jednotka ideopolicie. Treba misto zruseneho oddeleni zabyvajiciho se pranim spinavych penez.

Mladenci, kteri umi vykopnout dvere, nebo prolitnout zavrenym oknem nejlepe v noci, by meli tvorit takove zdrave jadro. Borci, kteri naladovanou brokovnici miri na male deti ideozlocincu by meli dostat nejakou velitelskou funkci. Bylo by vhodne oddil doplnit, i lidmi kteri dokazou psat a klast otazky. Zatim mame ten mir, takze nelze kazdeho zastrelit.

Protoze kapacita vezeni v CR je preplnena, nezbyva nez ideozlocince na uvod zbavit volebniho prava. To by pro zacatek mohlo stacit a zabranit fasizaci ceske demokracie. V pripade, ze by to nestacilo je treba iniciativne pouzit i tvrdsi metody. Do Izraele meli jet na vycvik i jednotky ministerstva vnitra, navic dohromady s vojaky by se to vzalo pri jednom, takze by to bylo usporne opatreni. To, ze jedinym ministrem, zahranici v zapadnich demokraciich je fasista Liebermann by nas nemelo odradit. Pravda jedna se o ponekud izolovaneho ministra zahranici, s kterym se nesetkavaji vrcholni politici v USA, Britanii.... I na ne dojde. Demokracii si rozhodne rozvracet nenechame.
http://www.ct24.cz/svet/53070-proces-s-popiracem-h...

200344

15.9.2009 5:29

Hmmm, satira jako vino na BL.

Rene Bartosek 68.?.?.?

http://www.blisty.cz/2009/9/15/art48961.html [smích]

200346

15.9.2009 5:50

RE: Hmmm, satira jako vino na BL.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200346

To ani není satira. To je jen klamný satirický rámeček z pár vět a obratů, aby to WL mohl vůbec napsat.

200347

15.9.2009 6:43

Tydlidatova se cilila, ze je drzost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Kdyz nekdo jako editor posloucha Kryla. Ja jsem poprve slysel Kryla v 85, kdyz mi bylo 15 a hned jsem si poridil, vsecko co jsem dokazal sehnat. Tehdy to bylo zakazany pisnickar, nepritel republiky, ale predevsim ideologie. Takze pokud by me Dr. Tydlidatova delala tyty prstikem, tak bych ji ukazal taky prstik a nemyslel bych tim urcite, ze je jednicka. [velký smích] [velký smích]

Soupnu tady odkaz na trochu jinou muziku, kterou mam a mel jsem taky rad, jeste pred tim nez nejaky Zvedavec vznikl, i kdyz tahle pisnicka je mladsi. A kdyby se to snad nekomu nelibilo.... [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=jIBHDrsUfq4&fea...

200349

15.9.2009 17:27

RE: Tydlidatova se cilila, ze je drzost.

peter5 kanar54 (zavináč) azet (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 200349

dobrá pesnička mám tu aktuálnejšiu ale trocha od témy http://www.ziggy.cz/diskografie/infekce-doby/revitalizacni [smích]

200409

15.9.2009 21:19

RE: Tydlidatova se cilila, ze je drzost.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 200349

>Kdyz nekdo jako editor posloucha Kryla.

Fakt? Fakt Věruška na mě dělá tytyty? A kde?

200423

16.9.2009 4:03

RE: Tydlidatova se cilila, ze je drzost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200423

Jo, Vladimire, bylo nebylo jedno video na youtubu s fotkami a doplnene rozhovorem z radia mezi panem redaktorem a expertem Dr. Tydlidatovou o popiracich holocaustu. Rec byla predevsim o Zundelovi a Germarovi. Nekdo hodil tak dva mesice zpatky odkaz v diskusi na Zvedavci. Ja jsem se na ten odkaz podival, napsal jsem k tomu par poznamek a video se na druhy den stalo neverejnou zalezitosti pouze pro registrovane.

Nebyla tam zminka primo o Vas, ale vseobecne o ceskych hereticich posvatne nedoktnutelne a hlavne nezpochybnitelne konecne pravdy. I kdyz si nejsem uplne jisty jestli jsem to nevidel v diskuzi pod tim videem na youtube nebo v jine diskuzi, na kterou jsem se pres tenhle odkaz nejakym zpusobem dostal. Na te diskuzi na youtube bylo zajimave, ze spravce diskuze dopredu nahlasil, ze bez milosti bude mazat provokatery. Tak jsem byl zvedavej, jak ta diskuze bude vypadat. Bohuzel jsem nemel tu spravnou registraci, takze jsem nemohl juknout uz na nic. Samotneho me to prekvapilo, ze vecna debata, ktera ma ztrapnit hloupost pochybovacu ci jim pomoct sejit ze spatne cesty byla verejna pouze jeden den. [mrknutí jedním okem]

200441

15.9.2009 7:37

Překvapení

Jarmila 83.?.?.?

Překvapilo mě, že v tom článku české televize píšou toto:
O zavražděných však podle historiků není pochyb – jejich počet se pohybuje mezi pěti a šesti miliony.

Domnívám se, že podle toho švihlého českého zákona se rovněž dopustili popírání holokaustu- protože je přece zákonem stanoveno, že to musí být těch 6 milionů lidí a ani o chlup méně, ne? Nebo se pletu a 5 milionů se může říkat, kdežto 4 miliony už nikoliv? A může se nadsazovat a tvrdit, že jich bylo 8 milionů? Nebo je to taky trestné?

200350

15.9.2009 8:23

RE: Překvapení

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 200350

A teď si představte ten paradox, kdyby p. Stwora tvrdil, že jich bylo 5.999.999. To už je zřejmě také trestný čin... Holocaust už leze lidem na nervy, jako reklama na Calgonit nebo Perwoll. V podtatě jde vlastně o totéž - neustálým omíláním se nám snaží něco vnutit. De facto jde o podobné produkty, jen zisky a účel mají jiného jmenovatele.

200352

15.9.2009 17:14

RE: Překvapení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 200352

>A teď si představte ten paradox, kdyby p. Stwora tvrdil, že
>jich bylo 5.999.999. To už je zřejmě také trestný čin...

Pan Stwora by mel zazalovat TV za zpochybnovani 6 milionu za zmenseni na mezi peti a sesti miliony.

200407

16.9.2009 17:40

RE: Překvapení

daniela 88.?.?.?

Reakce na 200407

Ještě nedávno,před takovými dvaceti lety bylo v hodinách dějepisu za správnou odpověď uznáváno, že v koncentrácích zahynulo několik miliónů lidí.Dnes,v časech pseudodemokracie se bude zavírat za to, že si člověk "nezmodernizoval" vědomosti na počet 5-6 miliónů židů?Už není ani omluvitelné-Promiňte,já jsem se zmýlil?!
[oči v sloup]

200512

17.9.2009 18:50

RE: Překvapení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 200512

>Ještě nedávno,před takovými dvaceti lety bylo v hodinách
>dějepisu za správnou odpověď uznáváno, že v
>koncentrácích zahynulo několik miliónů lidí.Dnes,v časech
>pseudodemokracie se bude zavírat za to, že si člověk
>"nezmodernizoval" vědomosti na počet 5-6 miliónů židů?Už
>není ani omluvitelné-Promiňte,já jsem se zmýlil?!

> [oči v sloup]

Ano, zmýlil jste se. Já si na rozdíl od vás pamatuji moje hodiny dějepisu velmi dobře a tenkrát se učilo, že za války zahynulo 55 milionů lidí a z toho 6 milionů židů a to převážně v koncentračních táborech. Z těch 55 milionů mrtvých se dále učilo, že Sovětský svaz měl 20 milionů, ovšem v těch 20 milionech bylo také pár milionů židů sovětských, kteří možná se ani za židy nepočítali kvůli antisemitské povaze sovětského režimu. Ano, čtete správně, za Sovětského svazu bylo rovněž mnoho židovských obětí nejen za války, ale samozřejmě o tomhle jsme se před 20 lety v dějepisu neučili. Určitě by bylo možné udělat přesný odhad, kolik vlastně sovětských židů zahynulo za války, kteří určitě nebyli nikdy zvlášť počítani jako židovské oběti a jsem přesvědčen, že bychom se určitě všichni divili jak celkový počet židovských obětí vzroste daleko nad nějakých šest milionů. Ale buďme skromní, sovětské archivy se nám hned tak neotevřou a těch ostatních šest milionů je celkem obstojně zdokumentováno. Vždyť ještě nedávno Rusové nechtěli přiznat těch 14 tisíc popravených polských důstojníků v Katyni a teď bychom od nich chtěli aby se nám přiznali, že byli zrovna takoví antisemité jako němečtí náckové? Pochybuji, že se tohohle někdy vůbec dožijem.

200601

17.9.2009 19:30

RE: Překvapení

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 200601

Víte co? Jděte už s těma židama do prdele!! Kolik že jste napsal, že zahynulo za války lidí? 55 milionů? Tak proboha živýho furt nezdůrazňujte jen ty posraný židy! Jsou to lidi jako my všichni ostatní. Žádní nadlidi, kterým bychom se měli my normálni lidi, extra klanět, to rozhodně nejsou. Spíš jsou to neskuteční magoři- podle toho co jsou schopni pořád kolem toho svého zasraného holokaustu pořádat za tanečky. A to jen kvůli penězům- aby jich vytřískali ze všech stran co nejvíce. [bliji]

200604

17.9.2009 19:41

RE: Překvapení

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 200601

víte co?
mně je úplně fuk kolik židů zahynulo
jsou mi úplně u prdele i s celým namydleným flustigem [smích]

200605

18.9.2009 11:34

RE: Překvapení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 200601

No tak hoďte nějaký odkaz na to dobře zadokumentované číslo.
Pokud vím, udává se pro SSSR 1 mil. - hlavně na čerstvě "přivtělených" územích bývalého Polska a Pobaltí - celkem a pro Polsko miliony 3, to jsou přitom jediná "zakulacená" čísla v soupisech (kde mohou být nadhodnocena i další čísla ze zemí, které za 2.sv. války měnily hranice - Rumunsko, Maďarsko,Jugoslávie - mrtví se mohli počítat v některých případech 2 x).
"Antisemitský" byl možná sovětský režim až poté, co prokoukl hru sionistů, do 2.světové naopak vycházel alespoň levicovým Židům vstříc a vybudoval pro ně dokonce jakousi autonomní oblast. Během války byli pak odsouváni do Střední Asie.
Bohužel na obsazených územích zůstali ti Židé, kteří znali německou armádu z 1.světové jako celkem židomilnou organizaci a nevěřili, že jim hrozí nebezpečí.
Jinde v Evropě to asi bylo podobné, sionisté a komunisté mizeli včas nebo i později s německým souhlasem - u nás třeba padouch Reicin.
Po válce neměli na Západě se ocitnuvší Židé (jen do USA odešlo přes 500 000) asi velký zájem kompromitovat své příbuzné za železnou oponou - mrtvý příbuzný v koncentráku byl v kádrových materiálech malé plus, živý na Západě naopak velké mínus ...

200659

20.9.2009 4:39

RE: Překvapení

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 200659

Kdyz, se budem zabyvat ruskymi obetmi, druhe svetove valky, tak doufam ,ze tam nejsou zapocitane ztraty "sovetu" ve Finsku a akci v obsazeni Polska po dohode s Hitlerem, mnoho tech ,tak zvanych ztrat, bylo i nauctovano, popravou vsech nespolehlivych z rukou NKVD. Celou ,tak zvanou "vlasteneckou valku" vedl stab vysokych dustojniku a generalu, z nichz bylo oznaceno 313, co by tak zvanych zidu, jak postupovali vojaci proti nemeckym opevnenim, tak zezadu je "zajistovali" odpravovali, jednotky NKVD, jez dobijeli ranene a ty jez se chteli vratit, nebo ustopupit, dobre je to videt v TV filmu "Stalingrad", pojednavajici o "slavnem" bolsevickym odstrelovaci.
Jeden z byvalych velitelu "Rude armady",velitel NKVD,ktery 18 zari roku 1938 vrazdil polske obcany v Naliboku a Koniuchy se stal v Israelu poslancem parlamentu. Samotny,nam dobre znamy Chruscev, pravim jmenem Permuter se "vyznamenal" na Ukrajine v dobe "moskevskeho" hladomuru a v dobe valky take. Takze,pod hlavickou "za vlast, za Stalina " se odehravaly masakry,jemz ,dnesni generace nemuze rozumet, tak,jak na zapade, v Anglii, lide nemuzou rozumet,ze Hess pristal ve Skotsku s nabidkou miru a Churchil jej nechal zavrit a isolovat po cely jeho zivot, verejnost se nesmela a nesmi dodnes dozvedet o zbytecne valce, jeho poradce na bombardovani Nemecka byl zidovsky profesor Frederick Linderman.
Z nasi historie ,je zajimava udalost na Dukle, ktera ukazuje ,jak vlastne byla vedena valka a za jakym ucelem, statisice , zbytecne padlich ,kdyz uz soveti byli u Ostravy, zatimco na Dukle hnali lidi proti kulometum do podledniho muze.
Takovy general Tuchacevsky , byl Stalinem popraven ,tesne pred zacatkem druhe svetove valky,kdy v radach "rude armady" zapocaliy cistky NKVD.
Nakonec,proc chodit,tak dalekodo minulosti,bombardovani Jugoslavie,letadli NATO, vedl zidovsky general Benjamin Nemenovsky,jinak zvany Wesley Clark a navadel britskeho generala napadnou ruske oddili u letiste v Pristine, ale, Jonson neskocil na spek,zahajit tak treti svetovou valku.Takze,ctenari,dejiny sveta a nebo jen casti,jako druha svetova valka, se daji vykladat ruznymi zpusoby, zalezi jen a jen na Vasem sebevzdelani,nebot od nasich vlad s jejich cenzurovanym skolstvim, se toho moc nedozvime, nemluve o kontrolovanych medii, ale i tak, po case obevime,mnozi hrdinove, zradci a mnozi "zradci" byli vlastne hrdinove,vis Fucik a spol.Nakonec zustava otazka Afganistanu,Iraku a jinde, jak vlastne dnes ,politici,nebo lepe receno jejich bosove vedou tento svet?

200797

18.9.2009 15:07

RE: Překvapení

djb 90.?.?.?

Reakce na 200601

Omyl, dobře míněné tvrzení by 6 mil. mohlo naopak snížit.
k počtu 6 mil. se totíž dochází jednoduchou úvahou (počet ŽIdů před válkou mínus počet Židů po válce). Výsledek 6 mil.
Pokud byste ale tvrdil, že mnoho Židů zahynulo pod taktovkou Stalina, tak by se při tomto způsobu výpočtu snadno mohlo stát, že jsou pod holocaust zahrnutí i mnozí Židé zavraždění Stalinem.

Tak pozor, aby Vás nezavřeli.

jo a přeji šťastná nový rok [chechtot]

200683

18.9.2009 20:16

RE: Překvapení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200683

můžete mi dát odkaz na ty statistiky o počtu židů před a po válce?
kde , kdo a jak se to přesně dělalo?

census je poměrně přesný v určení počtu obyvatel dané země , ale už ne v určení jejich národnosti, rasy atd , protože tato informace je čistě dobrovolná, a tedy neověřená/neověřitelná.
Navíc miliony židů odešli před válkou a během války do jiných zemí, takže to ,že někde po válce nebyli, ještě automaticky neznamená , že jsou mrtví. Posuvaly se také hranice států, takže dříve polšté židé byli najednou obyvateli Ruska atd

když se nadávno sčitali obyvatelé Česka , tak se k romské národnosti teméř nikdo nepřihlásil . No asi to nebude tím , že jsme ty Romy vyvraždili že ne?

je s tím například i problém při získávání dotací. Vesnice má spoustu Romů, ale jelikož se v ke své romské národnosti nepřihlásili, nemá vesnice nárok na dotace pro menšiny

200712

15.9.2009 8:50

RE: Překvapení

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 200350

To je dobrý postřeh Jarmilo, neboť tato hra byla již (asi někdy v 70. létech) nastavena na "4 nebo 6".
Proto je evidentní, že jde úplně o něco jiného (protože i kdyby se jednalo byť o jediného žida/nežida, na podstatě absurdity takové diskuze to nic nemění).
Pět až šest je vlastně podle této logiky stále šest, neboť nebylo zmíněno to zapovězené "čtyři".

200355

15.9.2009 8:53

RE: Překvapení

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 200350

Domnívám se, že podle toho švihlého českého zákona se rovněž dopustili popírání holokaustu
Zazalovat, odsoudit, vydat trestni prikaz na reditele CT a ty historiky podle nichz neni pochyb.

200356

15.9.2009 9:17

RE: Překvapení

Thevart 94.?.?.?

Reakce na 200350

Ten švihý český zákon, je zákon 140/1961 Sb. (trestní zákon),
který říká (jen tak pro zajímavost)

Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka
§ 260
(1) Kdo podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka
nebo hlásá národnostní, rasovou, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let.
(2) Odnětím svobody na tři léta až osm let bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí nebo jiným podobně účinným způsobem,
b) spáchá-li takový čin jako člen organizované skupiny, nebo
c) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.
§ 261
Kdo veřejně projevuje sympatie k hnutí uvedenému v § 260, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.
§ 261a
Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické nebo komunistické genocidium nebo jiné zločiny nacistů nebo komunistů proti lidskosti, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

Kdo nevěří, je to například tady: http://business.center.cz/business/pravo/zakony/trestni_zakon/cast2h10.aspx

200361

15.9.2009 13:13

RE: Překvapení

Lin 82.?.?.?

Reakce na 200361

Zákon švihlý není, švihlí jsou vykladači "karet".
Pan Stwora nepopíral, nezpochybňoval (atd.) samotný holocaust, neschvaloval ho ani neospravedlňoval. Pouze polemizoval nad rozporem v počtu uváděných obětí.
Zločin proti lidskosti JE právě samotný holocaust - ne polemika nad počtem lidí, kterých se týkal. Zločin proti lidskosti zůstane zločinem, ať už má obětí deset nebo deset milionů.

200387

15.9.2009 22:31

RE: Překvapení

Sony 89.?.?.?

Reakce na 200361

...schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické nebo komunistické[zahanbení] genocidium nebo...
Na to bych taky poukázal. Předpokládám, že ta jedna strana v Parlamentu, která má v názvu "komunistická", se tím hlásí k odkazu a schvaluje to jejich "genocidium nebo jiné zločiny". Pokud už není trestné toto, tak co už? By mě zajímalo, jestli by si tady někdo třeba nemohl znovu založit Hitlerjugend [vyplazený jazyk]

200427

16.9.2009 1:07

RE: Překvapení

serpico 77.?.?.?

Reakce na 200427

co to melete??!!
KSČM (zatím) nevolím ale Vy si myslíte,že je možné vrátit bolševismus(komunismus tady totiž nikdy nebyl)zpět??,to je nemyslytelné,vaše předsudky jsou dány věkem,začněte pátrat po pravdivejch informacích,vám tipuju tak max.25 let,ale je to vaše vize,je to váš krok... [překvapení]

200438

16.9.2009 8:42

RE: Překvapení

Sony 89.?.?.?

Reakce na 200438

Ne, tím tvrdím, že podle toho zákona je možné odsoudit každého, kdo přijímá odkaz komunistů, tedy např. ty, kteří mají toto slovo v názvu strany...

200457

16.9.2009 9:20

RE: Překvapení

mtk 78.?.?.?

Reakce na 200457

A kdopak by je měl odsoudit ty bolševiky s nazvém "komunisti"? Jako ti druzí bolševici z ostatních stran, co jsou rozlezlí u policie, soudů, tedy krátce u všeho vlivného? He he he ... Víte jaký je rozdíl mezi kickboxem a wrestlingem? Tím druhým způsobem se "řežou" v národní frontě ...ehm, pardon, v demokratických partajích napříč politickým spektrem. [chechtot]

200460

16.9.2009 22:43

RE: Překvapení

Sony 89.?.?.?

Reakce na 200460

Samozřejmě si nemyslím, že tu máme právní stát. Berte to jako příklad, který se týká toho případu. [mrknutí jedním okem]

200534

16.9.2009 7:29

RE: Překvapení

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 200427

Mě ten švihlý zákon, který odporuje ústavě, která zaručuje svobodu slova, taky není v mnoha ohledech jasný. Protože v tom zákonu se píše: nebo když hlásá národnostní, rasovou, náboženskou či třídní zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let.

Připadá mi, že podle té široké formulace by mohli zavřít kdekoho prakticky za cohokoliv. Třeba i jen za to, když někdo v internetových diskusích někomu nadává. Dám příklad. Na webu Rovnopravnost.cz muži nadávají matkám, které pobírají alimenty na své děti, že to jsou hrabivé, příživnické matky- Je to, nebo to není, třídní zášť vůči skupině osob? Nebo když bych třeba v diskusi prohlásila: Ti komouši mi zkazili celý můj život, proklínám je do horoucích pekel- Je to nějaký přečin proti tomu zákonu, nebo není? Nebo když bych třeba napsala: Pořekadlo, které říká: za vším hledej ženu, jež vzniklo za francouzské revoluce, je nepravdivé, spíš by se měla vždy říkat mnohem pravdivější verze- Za vším hledej žida a jeho peníze. Je to trestné nebo to není?[smích]

Vysvětlí mi to zde někdo nějak odborně a podrobněji? Mohu legálně proklínat jenom někoho, nebo nesmím nadávat už vůbec na nikoho? Nebo na diskuse to neplatí a můžeme dál svobodně nadávat na cokoliv? Akorát nesmíme napsat nebo přeložit nějaký internetový článek- to už je trestné?

200453

16.9.2009 23:46

RE: Překvapení

korutan 81.?.?.?

Reakce na 200453

Paní Jarmilo, tady není co vysvětlovat. Ten zákon celý vznikl účelově a § 261a pak specielně. Ve své podstatě Vámi uvedené příklady fakticky § 260 a 261 trestního řádu naplňují. Ale na znepříjemňování života rozezlených otců nikdo nemá zájem. Do komunistů, třetí nejsilnější partaje, si dovolí jen verbálně vandrovat.

A o to jde. Ty zákony jsou stavěny ÚČELOVĚ, tak aby umožňovaly stíhat nepohodlné lidi, lidi odporující, nesouhlasící, nechovající se korektně a nemající politicky korektní názory. Naši šašci se rozhodli jít tímto směrem a účelové zákony přijímají jak potřebují. Viz. fraška okolo voleb!

200536

17.9.2009 6:54

RE: Překvapení

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 200536

V tom případě se tento ohebný účelový zákon nijak neliší od zákona, který existoval v totalitě za komunistů. Za komunistů existoval zákon 100 o pobuřování, který umožňoval stíhat každého, kdo se třeba jen křivě podíval na komunisty. Prostě každý nepohodlný člověk mohl být kdykoliv stíhan za pobuřování. Třeba i jen za to, že v hospodě něco nepatřičného vykřikoval před kamarády, nebo že si doma pouštěl Kryla a někdo ho udal. Nu a nyní zde máme zákon, který zase může stíhat každého, kdo se jen křivě podívá na ty samovyvolené. Protože jak je vidět, nadávky na kdekoho jim nevadí, ten zákon chrání velmi účelově pouze holokaustový průmysl.

200557

18.9.2009 2:05

RE: Překvapení

korutan 81.?.?.?

Reakce na 200557

A zase máte pravdu, paní Jarmilo! A ta podoba není ani trochu náhodná! Možná, že to bude tím, že v podstatě oba paragrafy, jak ten dřívější §100, tak ten dnešní §261a iniciovali a nakonec i schválili stejní lidé!

Totiž, jak se v dnešní době člověk může konečně dočíst, i když zdroje těchto informací musí někdy pracně hledat, za revolucí v Rusku, ale i za převratem v 1948 roce u nás, stáli lidí ze stejného společenství Kočičí pracky. Stejně tak za Jarem 1968 a Sametkou 1989. V některých případech to byli i fyzicky stejní lidé, případně jejich potomci. Jeden příklad za všechny, pan soudruh Pelikán, jako mladý svazák vyhodil mého tchána z vysoké školy pro jeho živnostenský původ. Jeho role v Jaru 1968 je všeobecně známá a že se snažil reorganizovat naší společnost po roce 1989 je také známé. Obdobně je na tom i rodina Mlynářů, Rumlů a dalších. Jejich opravdu hodně.

Lze se potom, paní Jarmilo divit, že když jsou stejní lidé, jsou stejné též myšlenkové pochody a tudíž i výsledky těchto pochodů!? Bohužel, myšlenková produkce těchto lidí směřuje jen a jen k naplnění jejich cílů! Bohužel, by svou produkcí strhali i Pražskou čistírnu odpadních vod.

200620

15.9.2009 9:30

RE: Překvapení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 200350

"Dále bychom potřebovali vědět, podle kterého vzorce roste počet poškozených I. Světovou válkou, kteří žádají odškodné, abychom mohli zastávat právě planou aktuální sumu, a tak se nevystavovali možnosti postihu za zpochybňování zákonem stanoveného počtu obětí."

Je to prosté, těch 6 milionů obětí je židovská kabala. Toto číslo bylo stanoveno již v roce 1919 sionistickou organizací jako "magické číslo", které musí být dodrženo, aby jejich vyvolený nérod mohl převzít kontrolu a naplnit tak jejich cíl

Zde najdete důkazy:
http://loveforlife.com.au/files/SecreHistoryOfFreemasonry2004.pdf [bliji]

200363

15.9.2009 9:37

RE: Překvapení

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 200350

Naprosté nepochopení Jarmilo.
Říkat se nesmí nic a přijímat se musí vše.
Dokud nebudeme umět tohle pochopit jaký by mělo význam pálení rok starých novin a vydávání "nových" s rok starým datumem ?
Prostě se jen usaďte před TV a věřte v hloubi duše všemu co vám říká. Dnes říká 6 tak je to 6. Pokud bude ale bude zítra říkat 8 tak to bude zítra 8 ale s tím se dnes nemusíte zabývat ... už takhle je stejně pro někoho těžké zapomenout co říkala včera.

200364

16.9.2009 13:52

RE: Překvapení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 200364

doublethink se tomu říká. [bliji]

Blažková

200498

15.9.2009 11:58

RE: Překvapení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 200350

Četla jste ten článek, že neustále operujete jen s cifrou 4 miliony? Já s tím textem teda mám dost velký problém a ta samotná cifra tam není vůbec podstatná...

200382

15.9.2009 13:35

RE: Překvapení

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200382

Ja mam problem s hromadou textu. Pokud mi to stoji za to, tak k tomu napisu komentar. Vetsinou si k fakticke strance neodpustim sarkasmus.

200389

15.9.2009 14:55

RE: Překvapení

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 200382

Židovský autor Finkelstein: "Vzhledem k pouhé artikulaci dogmat Holocaustu je většina literatury o Hitlerově Konečném řešení nepoužitelná jako vědecká studie. Opravdu, celá hromada studií Holocaustu je opakováním nesmyslů, pokud to není naprostý podvod. Zvláště odpudivé je kulturní prostředí, ve kterém přežívá literatura Holocaustu...Podtext jedinečnosti Holocaustu tvrdí, že Holocaust je jedinečné zlo. Ať by bylo utrpení jiných jakékoliv, jednoduše není srovnatelné. Zastánci Holocaustu typicky popírají tento závěr, ovšem takové námitky nejsou upřímné." (Finkelstein: Holocaustový průmysl)

200397

16.9.2009 9:24

RE: Překvapení

mtk 78.?.?.?

Reakce na 200397

Co je to ale platné, náš literární drahokam, A.Lustig, si dodnes neodpustí blekotání cosi o mýdle z jeho otce. To je odvaha, panečku!! [oči v sloup]

200461

16.9.2009 9:27

RE: Překvapení

mtk 78.?.?.?

Reakce na 200461

Zapomněl jsem na zdroj

200463

16.9.2009 16:23

RE: Překvapení

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 200461

arnošte arnošte
prachy máš na poště
mýdlem se umyješ
do lidovek nabliješ [mrknutí jedním okem]

200508

15.9.2009 16:35

RE: Překvapení

Dale Coper 62.?.?.?

Reakce na 200350

>Domnívám se, že podle toho švihlého českého zákona se rovněž dopustili popírání holokaustu- protože je přece zákonem stanoveno, že to musí být těch 6 milionů lidí a ani o chlup méně, ne?<

Domníváte se špatně. Tvrdit že obětí holocaustu bylo 5 milionů trestné není. Trestné je tvrdit že neexistovaly plynové komory a že neexistoval systematický vyhlazovací program takže Židé (bez ohledu na to kolik jich bylo) zemřeli v důsledku hladu a nemocí. A že na tom mají vinu hlavně USA a UK protože bombardováním zničili německou infrastrukturu. Samozřejmě i tohle tvrzení by měl ten kdo jim věří prezentovat bez rizika že skončí ve vězení.

200404

16.9.2009 4:21

RE: Překvapení

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200404

A jake jsou hodnoverne prameny. Nemci maji radi poradek. Co rikaji konkretne nacisticke archivy? Jake existuji na zaklade nacistickych archivu historicke studie? Co lze vycist z dokumentu, ktere se tykaji cinosti koncentracnich taboru neprimo? Jake jsou statistiky ohledne umrtnosti na tyfus? Samozrejme, ten kdo uvezni lidi a nacpe je do veznic nebo do lagru ma za jejich osudy plnou odpovednost, stejna jako kazdy okupant nese odpovednost za osudy lidi behem okupace!!Ale rozhodne je rozdil mezi brutalnim mucenim praktikovanem v masovem meritku za ucelem vyhlazeni naroda a je rozdil, pokud k masove genocide vedly brutalni pracovni podminky, hygienicka situace, nedostatek jidla... plus zhrouceni infrastruktury zpusobene zhroucenim obrany a rychlym postupem fronty nebo masivnim bombardovanim.

Jestlize naciste pachali v masovem meritku genocidu na zaklade muceni a nejakeho racionalne prippravenehoho vyvrzadovaciho planu, pak otevrene historicke badani spojene s verejnou diskusi jsou nejlepsi moznou variantou pro ukonceni jakykoliv pochybnosti. Ti, co haji pravdu se nemaji ceho obavat. Ti, co jsou ochotni pravdu poctive uznat, taky nemusi mit z niceho strach. Ja jsem pripraveny uznat pravdu o holocaustu jakakoliv bude, ale neprijmu ji na zaklade vyhruzek kriminalem!! Abych byl presny neprijmu zadnou "pravdu" na zaklade vyhruzek. Pravda se k hrozbam uchylovat nemusi, k pravda se dochazi nebo aspon priblizuje na zaklade mysleni, debaty a logickych zaveru!!

200443

17.9.2009 8:08

RE: Překvapení

djb 90.?.?.?

Reakce na 200350

Popíráním holocaustu je jedno nebo více z následujících tvrzení:
1. za druhé světové války zahynulo méně než 5 000 000 Židů
2. plynové komory nebyly určeny k popravám
3. za druhé světové války neexistovalo plánovité vraždění Židů
4. Adolf Hitler nevěděl o systematické genocidě Židů
5. neexistovaly vyhlazovací tábory jako specifická kategorie
6. protokol z konference ve Wannsee je zfalšovaný
7. německé úřady nepoužívaly kódová slova k zastírání massových poprav Židů, typu konečné řešení židovské otázky apod.
8. holocaust je výmysl židovského spiknutí

Tvrdí Tydlitátová v diskuzi. Ne, že by zrovna byla zákonodárkyně, ale asi se to tak nějak bere.

vladimir-stwora-ze-zvedavce-odsouzen

200560

18.9.2009 16:01

RE: Překvapení

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200560

Dalsi z krasnych plodu toho uzasneho zkraceneho trestniho rizeni. Kdyz se to hodi, tak clovek je dopredu ocejchovany. Editor se odvolal, takze cele to lejstro podepsane samosoudcem, ci jak se ta karikatura na regulerniho soudce jmenuje, tak tohle lejstro ma hodnotu pouziteho hajlzpapiru, coz je velice dobry material na pospineni cehokoliv. Chce to pouze nekoho s tim spravnym zaludkem, i kdyz dobry plivanec muze pomoct pro lepsi nanaseni extrementu. Jak vidno svou vysokou uroven maji i vedouci kateder sociologie, nezbyva nez se modlit nad zdravyn usudkem studentu.

200691

18.9.2009 16:58

RE: Překvapení

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 200560

>Tvrdí Tydlitátová v diskuzi. Ne, že by zrovna byla
>zákonodárkyně, ale asi se to tak nějak bere.

Chazarka Tydlitátka je přece víc než nějaký připotento nechazarský zákonodárce. Je to prostě chazarka=nadčlověk a tak má pravdu, kterou služebný lid - goyimové - musí povinně respektovat.
Ona se tím nejen netají, ale vystavuje své chazarství a svojí služebnost rasistickému a fašistickému Izraeli jako přednost. Je správný člověk na správném místě. Mezi hlavními činiteli naší republiky již mnoho goyímů nezbývá. Vymeteni budou jistě všichni. Pak jistě bude změněn i oficiální název na Českou chazarskou repliku - nápodobu Chazárie.

200696

18.9.2009 17:21

RE: Překvapení

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 200560

Jak je to vlastne s tim uzakonenym poctem? Pani Tydli tvrdi mene nez 5 milionu, nekde jsem cet 6 M...
to jako milion zidu sem milion zidu tam?
Nenaplnuje nahodou pani Tydli taky skutkovou podstatu? Neni zrala pro kratky proces a trestni prikaz?

200698

15.9.2009 8:10

Osvetim

thom 217.?.?.?

Jdite do knihkupectvi a najdite sekci historie - druha svetova valka. A pokud budete stest jako ja, naleznete nekolik paradoxu jako. Prvni v podobe knihy Norimberk od Davida Irvinga - kde jsou historky z Osvetimi dost popirany --- coz o to... autor je znamy popirac, ale kdyz nelze si nevsimnout na zadnim obalu poznamky o tom jak autor doklada sve tvrzeni z historickych dokumentu. Pak je tu kniha Holocaust - zřetězení zla kde jedna tvrdi ze v osvetim bylo zabito denne pres 2000 lidi a nakonec kniha Svedectvi kde se uvadi udaj ze bylo spaleno v osvetimi 20 000. lidi denne.
Tak potom kde je pravda??

200351

15.9.2009 20:23

RE: Osvetim

Tom77 85.?.?.?

Reakce na 200351

A právě díky těmto paradoxům jsem se o to začal zajímat. Jsem rád, že nejen já, ale i lidi z mého okolí.

200417

15.9.2009 9:27

pravda o milionech-pravda pro miliony?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Cekal snad nekdo neco jineho od CT.

200362

15.9.2009 9:39

"Česká" televize

Erik Sedláček 85.?.?.?

"Česká" televize je česká jen podle názvu a toho, že se tam mluví česky.

200365

15.9.2009 11:32

RE:

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 200365

Není divu, je to celosvětový trend, že?

Pane Sedláčku, v televizi tvrdí, že jste známý neonacista. Co je na tom pravdy? [překvapení]

200379

15.9.2009 23:58

RE:

Erik Sedláček 85.?.?.?

Reakce na 200379

Před 20 lety bych byl "nepřítel socialistického zřízení" [smích] Ačkoliv se terminologie postupem času mění, podstata obsahu zůstává stejná. Toto označení od současného režimu a jeho poskoků beru jako výraz uznání [mrknutí jedním okem]

200432

16.9.2009 9:42

RE:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 200432

ono už spojenina "známý neonacista" je klín do hlavy jak prase

200465

15.9.2009 19:37

RE:

česká 216.?.?.?

Reakce na 200365

Já bych si tou češtinou nebyl tak jistý. Podle skladby pořadů bych si tipnul, že minimálně v okolí generálního ředitele se šprechtí JIDIŠ [velký smích]
Také nám v každé druhé znělce zdůrazňují: "Jsme ČESKÁ televize." Protože o tom už leckdo pochybuje.

200414

16.9.2009 0:03

RE:

Erik Sedláček 82.?.?.?

Reakce na 200414

To je docela možné, ale měl jsem na mysli vysílání, ne zákulisí [smích]

200433

15.9.2009 9:49

Jen poznámečka

Filip Svoboda 85.?.?.?

Vladimíre, stojíme při Vás! Proces s Vámi i reportáž ČT o Vás jsou nechutné. Mně hodně zarazilo už jen to, že v reportáži ČT zcela ignorují presumpci neviny. Ještě nepadl pravomocný rozsudek a oni už o Vás prohlašují, že jste popírač, tj. zločinec. Fuj! Svinstvo! Navíc jste velmi hezky vysvětlil, že mezi slovesy "popírat" a "pochybovat" je významový rozdíl, jejich reportáž je tudíž o to víc neobjektivní. A neobjektivita v žurnalistice je druh lži.

200366

15.9.2009 10:00

Člověk nemůže chtít všechno

Vodník 83.?.?.?

Já jsem slyšel, že je lepší nedávat nikdy a za žádnou cenu souhlas k nějaké reportáži! Vždycky to zmanipulují podle svých potřeb. Nakonec jsme toho svědky v drobnější formě dnes a denně na internetových diskussních forech.

Na druhou stranu je nejen dobře, že je širší veřejnost o případu vůbec uvědoměna, ale nedali si dobrý pozor (nebo že by sabotage? [mrknutí jedním okem] ) a použili zcela bezelstně termínu "myšlenkové zločiny". Každému čtenáři Orwella musela v tu chvíli v hlavě zablikat červená lampa. [velký smích]

200369

15.9.2009 11:00

RE: Člověk nemůže chtít všechno

acanthophis 164.?.?.?

Reakce na 200369

>"myšlenkové zločiny". Každému čtenáři Orwella musela v tu
>chvíli v hlavě zablikat červená lampa. [velký smích]

Tak tyhle slova jste my vzal z ust ,ted jsem chtela rict ,ze to je jak ozivly roman 1986 [velký smích] Sotva jsem videla slova typu Ideopolicie atd..... tak jsem si rikala "tak a jsme v coudu Orwell ozil" [velký smích]

200376

15.9.2009 23:28

RE: Člověk nemůže chtít všechno

Michail 92.?.?.?

Reakce na 200376

Viete co je problem ... vacsinu ludi to nezaujima. Vacsina ludi nevie, kto je Orwell (ja som ho cital a bol som zdeseny, pretoze som uvedomil, ze je to mozne). A ak to nahodou vedia, nestaraju sa. Je im to jedno. Ziju si svoje zivoty obycajnych ludi s obycajnymi problemami. A sere ma to, lebo nejaka spolocneska angazovanost sa proste vytratila s vyssou zivotnou urovnou. Sem tam postnem nieco zo Zvedavca na Fbook (kde by to mohlo vidiet cca 100 mojich znamych) a ozve sa tak jeden, dvaja stylu ... co to zase posielas za konspiracie. Akurat jedno dievca, ktore bolo osobne v Palestine, chape moje rozhorcenie.

200430

16.9.2009 8:35

RE: Člověk nemůže chtít všechno

acanthophis 164.?.?.?

Reakce na 200430

Ano musim s Vami vice nez-li souhlasit ! pokud si neco ctu tady na Zvedavci treba v praci a jde ke mne kolegine s vetou co to zas ctu za blbosti uz mam chut ji neco provest![chechtot] Zvlaste kdyz pak zaslechnu o cem se bavi napr.: Idnes s jeho uzasnyma informacema a kdo kde s kym ..atd.... Ja uz se ani nedivim ,ze nase spolecnost vypada tak jak vypada [bliji]
Nu coz at zije Orwellovo obzivle dilo [velký smích] Jen doufam ,ze nebudem pak muset jest tytez blafy co tam tak barvite popisuje Orwell [vyplazený jazyk]

200456

15.9.2009 10:28

Taky kroutím hlavou...

Vladimir09 tomastik (tečka) vladimir (zavináč) centrum (tečka) cz 89.?.?.?

Média jsou nejmocnější zbraní na světě. V nesprávných rukou mohou z viníka udělat oběť a z oběti viníka. Že veškerá média mají pod palcem mocenské špičky ví asi každý z nás. Pošpinění Vladimíra Stwory v očích televizního diváka bylo tedy jen otázkou času. Vláďa hold plave proti proudu, tak je třeba upustit více vody z přehrady aby ho voda smetla. Nejvíce se mi na tom blafu co napsala ČT24 líbí ty černobílé fotečky, s vyzáblými lidmi za mřížemi. Ty mají podobný psychologický efekt, jako malý cikánek v náručí ,,těžce pracující" matky u rozbité budovy, kterou jim daroval stát. Komerční média je třeba brát na vědomí, ale nic si z nich nedělat, protože 99% pořadů co v nich běží jsou NEHORÁZNÉ SRAČKY!! [bliji]

200372

15.9.2009 10:36

Divím se pane Stworo

Kar 90.?.?.?

že jste právníkovi dovolil se jakkoliv vyjadřovat. Bylo naprosto jasné jak to dopadne.
Těmto velkým mediálním společnostem bych neřekl nikdy ani dobrý den ! Akorát jim nahráváte.

200373

15.9.2009 11:36

RE: Divím se pane Stworo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 200373

Na druhou stranu je pěkné, jak se naši samovyvolení začínají odkopávat a jak začíná být zřejmé, jak daleko už pokročila totalita řízená "čistokrevnou elitou".

Protokoly se naplňují a je jedno, zda to je podvrh nebo ne. Sedí to do puntíku a to už něco znamená.

200381

15.9.2009 20:43

RE: Divím se pane Stworo

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 200381

jj přesně.už jsem to měl kolikrát na jazyku.je jedno jestli to je podvrh nebo ne, ale někdo se tím sakra inspiruje... [bliji]

200419

15.9.2009 10:47

Posílám...

Jonáš 67.?.?.?

...redaktorům zpravodajství České televize písníčku. Je také o nich. [chechtot]

http://www.youtube.com/watch?v=I78rl0ULopg

200374

15.9.2009 11:19

Jako študáci jsme se bavili...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

...ale je to už hezky dávno. Vzít známý text, rozstříhat na kousky (tenkrát ještě PC nebyly) a poskládat jinak, aby z toho vznikl text sice obsahující autentická slova, ale úplně jiného význmu. Hitem byla pohádka o Červené Karkulce ve formě televizní reportáže, kde (kontrarevoluční) Karkulka se svou (feudální) babičkou útočily na (socialistického) vlka, kterého zachránil hrdinný (sovětský) myslivec (případně člen Lidových milicí nebo StB?). Ozávorkovaná slova tam pochopitelně nebyla, neb v tom textu nejsou, ale každý si je domyslel. Škoda, že si to pořádně nepamatuji, ale - na dnešní televizi by to sedělo úplně stejně.

Nebo znáte Lipského scénku s Hlustvisihákem, kde při totálním zkomolení věty padlo ono klasické "vysvětlení": "My vozbrojený složky na nějakej slovosled tak nekoukáme?" [chechtot]

Jó - doba se vrací... [pláč]

200378

15.9.2009 11:35

Můj názor

Alena 86.?.?.?

Já osobně nechci popírat ten fakt,že v koncentrácích zemřelo hromada nevinných lidí a tím i židů.Ale druhá věc je,proč se židé tak strašně drží toho svého čísla a proč pořád zdůrazňují,že jen oni byli likvidováni.To, že se množí soudy s lidmi,kteří chtějí uvést věci na pravou míru,dokazuje jen to,že ti židé mají co skrývat.Válka jako taková je hrozná věc,kdy umírají dobří i zlí a bazírovat i za cenu trestů na počtu obětí,je blbost.Pan Stwora píše o věcech o kterých se musí mlčet,nebo jen šeptat a za to mu děkuji,( i když mu to asi nepomůže).Díky!

200380

15.9.2009 12:04

Co, by delal pravni rad,nerad v teto situaci?

kozoroh 61.?.?.?

Tak, pan Stwora se odvazil,vedome a nevedome ,uverejnit preklad jez se dotyka svatozare holocaustu a ovsem neprimo naroku statu Israel na odskodneni za 24 brezen 1933,jestli tomu rozumite.Co, kdyz se naskytne takova situace,mnohem horsi ,nez nazvat jeste pred soudem,bez dukazu ,zeje pan Stwora pochybovacem holocaustu,protoze uverejnil neco,co svetovladcum nejde pod nos.TAKZE,CO UDELA SOUCE A STEZOVATEL,KDYZ , TREBA PAN NEVE GORDON,POLITICKY PROFESOR UCICI NA ISRAELSKE UNIVERSITE,KTERY VEREJNE RIKA,ZE ISRAEL JE RASISTICKY STAT,KDYZ SOUDCE NEBUDE VEDET,ZE TENTO PROFESOR SE RADI MEZI TAK ZVANE ZIDY ,TAK ,KOLIK DOSTANE.Co ,takovy rabbin ,ktery souhlasi ,aby na uzemi Palestiny se utvorili dva staty,co ten by dal za praci zalobci,kdyby ten nevedel ,ze je zid?
Prikladu mame dosti,je neco vice nez tisic ,tak zvanych "sebe nenavidenych"jez nesouhlasi s politikou zionistu,od profesora finklsteina a z po profesora Fergusena. V dobe druhe svetove valky pro spojence vznikla prekerni situace ,kdyz velitel generalniho stabu Nemecka ,jez mel pod sebou s plnou duverou Hitlera ,general Miklstein se octl v rukach vitezu,co mu prisit nakrk ,kdyz svym puvodem byl zid, podleNurimberskych zakonu.Co , delat v situaci,kdy velitel koncentracniho tabora byl za vykradani balicku cerveneho krize ,odsouzen nacistickym prokuratorem ,k poveseni a to verejne, pred ocima vsech veznu,jeho zena ,tam rovnez byla dozorcem.Cerveny Kriz mel presne seznamy,dle dorucovanych balicku zidovskym veznum,ne jinym,kolik jich je v tabore ,proto dodnes se moc media nezabyvaji zkutecnym poctem veznu,mimo jine,nikdy ,zadny Cerveny Kriz nenavstivil tabory Gulagu. , natoz mluvit o balickach ,jez pro zidy ,byly povoleny velitelstvim tabora.
Takze,mnozi ,tak zvani zide protestuji,cimz prekracuji lajnu svetove zdrzenlivosti mnohem vic e,nez pan Stwora ,ktery jen zverejni,co dostane na stul,co je proti a co je pro,zcela demokraticky,to je to,co je v podstate trestne,udrzet "stado' v temnote?
Nakonec ,ctete samy o protestu zidu na Toronskem filmovem festivalu.
http://blog.amnestyusa.org/middle-east/film-makers-actors-and-activists-boycott-toro...
Mezi protestujicimi,tedy mozna antisemitisty a nebo popiraci holocaustu,kdo vi,co mocni maji na mysli,jsou JANE FONDA A DANNY GLOVER,MUZIKANTI DAVID KLEIN A HOWARD ZINN ,Richard Moore A JINI,CO S NIMI BY SOUDCE V CECHACH DELAL?
Jedno je nad slunce jasne[vyplazený jazyk]apeztejsi, jsou mnohem horsi papezeo byvalych kandidatech rodne strany ,plati to same.

200384

16.9.2009 6:39

RE: Co, by delal pravni rad,nerad v teto situaci?

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 200384

Prejdeme do dnesnich dnu,jak se da vydelat na tak zvanem holocaust i z druhe strany,pan Soros ,madarsky zid nas o tom poucil na TV programu, Sedesati minutach, reporterem, panem KROFT, zde original rozmluvy.
Soros has repeatedly called 1944 “the best year of his life.”
In an article in the Wall Street Journal, Joshua Muravchik notes that, “70% of Mr. Soros’s fellow Jews in Hungary, nearly a half-million human beings, were annihilated in that year. They were dying and disappearing all around him, and their numbers no doubt included many whom he knew personally. Yet he gives no sign that this put any damper on his elation, either at the time or indeed in retrospect.”
During an interview with “Sixty Minute’s” Steve Kroft, Soros was asked about his “best year:”
Sweetness & Light
KROFT: My understanding is that you went out with this protector of yours who
swore that you were his adopted godson.
SOROS: Yes. Yes.
KROFT: Went out, in fact, and helped in the confiscation of property from the Jews.
SOROS: Yes. That’s right. Yes.
KROFT: I mean, that sounds like an experience that would send lots of people to the
psychiatric couch for many, many years. Was it difficult?
SOROS: Not, not at all. Not at all.
KROFT: No feeling of guilt?
SOROS: No.
Of course he didn’t feel guilty. Soros has the moral depth of a clam. Nonetheless, he has said, “my goal is to become the conscience of the world.”

Co, ctenari myslite,bude Soros oznacen za antisemitistu,kdyz sve bohatstvi delal na zabavenem zidovskem majetku?
Myslite,ze bude "obetem" vracet zabaveny majetek a nebo je financne odskodni.
Da ,se jeho "obchodni" cinnost nazvat, popirani a nebo, primo znehodnoceni holocaustu?
Z, jeho cinnosti ,vychazi na verejnost zkutecnost,ze naciste dali do rukou zida ,zabaveny zidovsky majetek,aniz by byli sami zucastneni?
Muze , pan Soros za svou obchodni kolaboraci s nacisty zkoncit u soudu a byt zbaven ,jakekoho koliv obcanstvi?
Dovolil by si cesky soud, to co si dovoluje na pana Stworu, co tomu rika jeho zalobce, zaloval by take pana Sorose pro potirani holocaustu a nebo dokonce znevazovani obeti, takhle to vypada na dobry kseft,sam Soros rika" MA NEJLEPSI LETA".
Pan , Soros nema zadne vycitky svedomi,proc jej musi mit cela krestanska obec.
Uci se deti a nebo vnoucata pana Sorose o holocaustu?
Kde, je LIGA za potirani antisemitustu, nekam se nam ztratila.
http://canadafreepress.com/index.php/article/14700
Doufame ,ze vsudepritomny svetovy tisk otiskne tento tak zajimavy rozhovor v ramci pravdive historie, urcite se vsechna media prekonaji v podani tak dulezite zpravy,coz i mnozi prezivsi holocaustu si radi v Israelu pripomenou i kladne stranky,jak se dostat k penezum i pres mrtvoli.
...I recall seeing a television program on revisionism a few years ago which closed with Deborah Lipstadt making some statement to the effect that: the real purpose of Holocaust revisionism is to make National Socialism an acceptable political alternative again.
Gas chambers again. The Jewish weekly "The Jewish Press" (New Yo...Automaticky kráceno

200450

15.9.2009 13:11

PRODEJ TRIČEK

Tonda82 213.?.?.?

Navrhuji panu Stworovi, aby začal nový kšeft:

prodávat trička s nápisem "Popírám holocaust","Jsem popírač holocaustu", případně i s odkazem na jeho stránky www.zvedavec.org

Já bych si hnedka jedno koupil, protože mám za to, že tvrdit může kdokoli cokoli, když je to úplná pitomost, tak to lidem stačí objasnit a dotyčného označit za blbce a ne to zakazovat. Zkuste zajít někam do hospody, vsadím se, že každý druhý host si bude stát za nějakou evidentní pitomostí (jako např. ta, že se díky Hitlerovi židovským spoluobčanům nic nestalo) a nikdo je za to nezavírá.

200386

15.9.2009 15:42

RE: PRODEJ TRIČEK

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 200386

Naopak: nosit tričko "NEPOPÍRÁM HOLOKAUST" Na to by nikdo nemohl nic říct, ale kdyby jich bylo příliš, tak by je možná museli začít zakazovat. [chechtot]

Spíš bych zkusil tričko "GULAG JE VÝMYSL" - předpokládám, že byste to přežil ve zdraví mnohem déle, ba úplně. [mrknutí jedním okem]

200401

15.9.2009 21:21

RE: PRODEJ TRIČEK

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 200401

>Naopak: nosit tričko "NEPOPÍRÁM HOLOKAUST"

A víte, že to NENÍ špatný nápad? [velký smích]

200424

15.9.2009 22:29

RE: PRODEJ TRIČEK

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 200424

Ale jedině s webovou adresou, jinak by to skoro nikdo nepochopil i když je asi fakt, že by se pak někdo i tak ptal co to je, proč to tam je napsaný a tak. [smích]

200426

16.9.2009 0:18

RE: PRODEJ TRIČEK

in-ocean 79.?.?.?

Reakce na 200424

Napad to je dobry. Navic i kdyby tam bylo "JSEM POPIRAC HOLOKAUSTU" tak to preci o sobe nerikate vy, ale takovou nalepku vam dal nekdo kdo zastupuje zakon.

200435

16.9.2009 0:41

RE: PRODEJ TRIČEK

sxg 91.?.?.?

Reakce na 200424

...a čo tak NEPROPÍRÁM HOLOKAUST!
/neprepieram/

200436

16.9.2009 8:21

RE: PRODEJ TRIČEK

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 200424

doplnil by som
Nepopieram holokaust, veď akoby som mohol?
[smích]

200455

16.9.2009 12:21

RE: PRODEJ TRIČEK

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 200424

Jeste bych pridal TM nebo vystiznejsi SM, ktere ma podle wiki nasledujici vyznam:
A service mark differs from a trademark in that the mark is used on the advertising of the service rather than on the packaging or delivery of the service, since there is generally no "package" to place the mark on, which is the practice for trademarks. Transportation carriers would paint their service marks on their vehicles, such as on planes or buses.

Je preci logicke, ze v souvislosti s holocaustem nelze mluvit o zbozi, ale spis o sluzbe.

200490

15.9.2009 13:51

ústava na toaletním papíru, popření základních práv člověka

henrypes 81.?.?.?

http://www.blisty.cz/2009/9/15/art48941.html

buzerace státních institucí nabyla obludných rozměrů, policie je již několik let ovládána pravicovými extremisty, je čas na občanskou neposlušnost a rebelii, druho tvář nenastavujte, klidnou sílou dostanete do držky, lidi jděme do ulic

200391

15.9.2009 14:14

RE: ústava na toaletním papíru, popření základních práv člověka

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 200391

>buzerace státních institucí nabyla obludných rozměrů,
>policie je již několik let ovládána pravicovými extremisty,
>je čas na občanskou neposlušnost a rebelii, druho tvář
>nenastavujte, klidnou sílou dostanete do držky, lidi jděme do
>ulic
Je na čase. Na druhou stranu ta brutalita státních orgánů mne tolik nepřekvapuje. Když vzpomenu, co dělali policajti v 89tým, je to stejné. Tehdy si však Západ mohl roztrhnout držku, jak ohavný a nelidský takový zákrok byl. HA HA! Každej systém brání svoje. Kecy o hájení demokracie jsou stejný jako kecy těch, co hájili tu ''lidovou demokracii''. Nakonec oni to v hóóodně případech jsou furt ti samí. [smích] Takže, tohle je pouhej důkaz toho, že dnešní mocipáni žijou ve strachu. A ze strachu jsou schopni takto arogantně rozhodovat. Rozdíl je v tom, že tehdy v 89 za nima už nestál SSSR, ti dnešní mají plnou podporu tzv. Západu. Podle toho se chovají a budou chovat.

200393

15.9.2009 17:01

RE: ústava na toaletním papíru, popření základních práv člověka

Jarda Novakovic 85.?.?.?

Reakce na 200391

No, nejsem si jist, jak moc to je hodnověrné. A i kdyby to byla pravda, tak platí, že ti squateři jsou smažky a tudíž paraziti naší společnosti stejně jako jedno jisté etnikum. A stejně jako jedno jisté etnikum mají podporu od politiků a liberálů, jelikož kouření trávy je tzv. politicky korektní. Proč je PC, to je jasné. Taky smažky jsou vesměs levičáci a liberálové všech druhů, což se příznivcům NWO taky hodí. A feťáci mají taky velkou podporu od politiků - jen si vezměte, jak moc peněz dostávají na stříkačky, na odvykání atp. Á propos, zajímá vás ten autor článku Na Blistech, na který odkazujete? [smích] Víte, že ta slečna je bývalá erotická modelka? Jestli mi nevěříte, že to je ona, tak si ji vygooglujte. Bohužel od začátku své kariéry hodně ztloustla. [pláč]

200405

15.9.2009 20:05

RE: Víte, že ta slečna je bývalá erotická modelka?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 200405

Ano, smutna skutecnost, ze dnes se casto vyzaduje neco navic aby se mlada divka dostala navrch. Mnozi elitni producenti se take vypracovali skrz pornografii. [bliji]

200416

15.9.2009 20:40

RE: ústava na toaletním papíru, popření základních práv člověka

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 200405

Rovnice "squateři = smažky = parasiti" je stejně debilní jako "kritici Israele = antisemiti = nacisti". Ano, často se to kryje, ale není to totéž. Navrch jsem si všiml, že hulení trávy s železnou pravidelností kritisují periodičtí ožralové a téměřalkoholici - že bychom z toho taky udělali rovnici? Co říkáte? Za svou osobu radši kommunikuji s lidmi, co občas hulí, než s vychlastanci.

Ta slečna je hezká a to, čím se živí/živila, nemá s pointou článku co dělat. Pokud jste ji tím chtěl shodit, tak u mě se Vám to nepodařilo.

200418

17.9.2009 0:31

RE: ústava na toaletním papíru, popření základních práv člověka

korutan 81.?.?.?

Reakce na 200405

Jardo, Jardo, dobrý přemet! Už jsi shodil pár kilo, že metáš taková salta!? V čem je podle Tebe podstatné pro chování policie co dělala, nebo třeba i dělá, pisatelka toho článku. Nebo je Tvým přesvědčením, že se má policie chovat podle životopisu zadrženého, jeho původu, nebo rasy a nikoliv podle zákona!? To by byl dost nešťastný názor, chlapče obézní. Představ si, že by jsi narazil na policajta, co nemá rád Jardy a už vůbec ne obézní Nováky. A podle toho by s Tebou jednal !? Byl by jsi rád, že by na Tebe řval „ty zasranej špekoune“, nechal Tě stát u zdi s rukama nad hlavou a nedal Ti to, co Ti podle zákona patří!?

Možná, že při své horlivosti, s jakou jsi zde uvedl odkaz na ty fotky, by jsi si na dlaždičky lehl sám, možná, že by jsi i suchý chleba odmítl. I když u Tebe by to nebyl z principu, ale z rozežranosti, Ty přece suchý chleba nejíš, viď Bohouši!

200540

16.9.2009 18:07

RE: ústava na toaletním papíru, popření základních práv člověka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 200391

Že je policie ovládána pravicovými extremisty asi nejlépe dokládá právě stíhání a rychlé odsouzení editora zdejšího webu [mrknutí jedním okem] .
A to nikoli k nějaké brigádě jako v případě povedených levicových výtržníků, z nichž navíc jeden byl osvobozen, neboť v obsazených prostorách "pracoval na práci do školy".
A jaksi postrádám mediální jek o zbytečných nákladech na akci, který nedílně provází přemrštěné policejní manévry při demonstracích těch druhých...

200513

16.9.2009 19:06

RE: ústava na toaletním papíru, popření základních práv člověka

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 200391

[blue]policie je již několik let ovládána pravicovými extremisty[/blue]

Predpokladam ze z dovodu zaneprazdnenosti ste sa nedostali k clnaku JSEM EXTREMISTA. Takze pozor na tie nalepky.
A "pravicovy"? akoze chcu menej vplyvu statu a zodpovednost jednotlivcov? Odporucam Vam nepouzivam cliche ktore nakoniec nikto ani nevie co znamenaju. Ak narazate na sympanie k nacizmu, tak je to lavicovy postoj (nar-SOCIALIZMUS).

Ta pipka je strasne poburena ako s nou policia zaobchadzala. Policajt ma prirodzeny problem vyplyvajuci z jeho jobu - stretava sa na uliciach s agresivnou zberbou (opilci, fetaci, a mnohi cigani). Princezna sa stazuje ze bola zadrzana. "Jsem sympatizant squattingu, protože chci, aby vzniklo finančně nezatížené kulturní centrum." -> kocicka mala zostat radsej pri pornografii, nepochopil som co je to za "centrum". [oči v sloup] To je co za newspeak??? Obycajne v takom "centre" ficia mladi vyfetovanci. Poznam z okolia.

200518

15.9.2009 16:14

toto jsou stranky Khonu-zajimave alespon pro mne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1035958.html

200403

15.9.2009 17:19

Narazila jsem

Aja 74.?.?.?

na nasledujici stranky: zde .
Uz sama jejich existence je potesujici, i kdyz ideal by byl, kdyby nemusely existovat.

200408

15.9.2009 17:58

RE: Narazila jsem

Aso 85.?.?.?

Reakce na 200408

>na nasledujici stranky: zde
>.

>Uz sama jejich existence je potesujici, i kdyz ideal by byl,
>kdyby nemusely existovat.

Ovšem, taková občanská sdružení jsou v dnešní době nutná, ale je třeba zachovávat velkou obezřetnost, poněvadž i o takovéto aktivity se bude pokoušet "druhá strana" nebo je bude chtít alespoň infiltrovat. Koneckonců i Chartu v podstatě založila STB.

200413

15.9.2009 20:57

RE: Narazila jsem

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 200413

jj přesně to jsem měl na jazyku.bohužel těch "fake" akcí je většina, takže pozor!

200420

16.9.2009 0:46

RE: Narazila jsem

Aja 74.?.?.?

Reakce na 200413

>>na nasledujici stranky: zde
>>.
>
>>Uz sama jejich existence je potesujici, i kdyz ideal by byl,
>>kdyby nemusely existovat.
>
>Ovšem, taková občanská sdružení jsou v dnešní době
>nutná, ale je třeba zachovávat velkou obezřetnost, poněvadž
>i o takovéto aktivity se bude pokoušet "druhá strana" nebo je
>bude chtít alespoň infiltrovat. Koneckonců i Chartu v
>podstatě založila STB.

Hmmm, nekdy jsem najivnejsi, nez bych sama pripustila. [pláč]

200437

16.9.2009 5:23

Napomahat ke kriminalite je trestne ,nebo snad ne?

kozoroh 61.?.?.?

Ten ,kdo lze a na zaklade lzi utrzi penize, tak dela kriminalni cinnost, komuniste to meli tak pojistene,ze ten kdo neohlasil jakykoliv prestupek proti statu-komustum byl spolupachtelem, v zapadnich zemich ,tak zvanych demokratickych je zakon formulovan priblizne, jako nespolcovat se se zlocinci. Takze ,je-li cesky soud ve svem pravnickem rozhodnuti na omylu, vramci svetove propagandy,tak , soud sam o sobe nepravym rozsudkem, napomaha lzi a tim i financnim ziskum z teto lizi, tudiz,vedome napomaha trestne cinosti.Je nam vse jasne ,ze kdyz piskli v Moskve,potom ve Washingtonu a ted z Tel Aviv,tak,dotaz zpet je,jak vysoko maji povyskocit.Nahledneme na koren problemu ,z posic e,tak zvanych zidu,kteri v rizeni rabiny dodavaji cisla do Svetoveho Almanachu a tam shledame ,primo zazraky ,nad zazraky.Posudte samy.
World Almanac, 1940, pg. 129: World Jewish Population- 15,319,359
World Almanac, 1949, pg. 289: World Jewish Population- 15,713,638
World Almanac, 1996, pg. 646: World Jewish Population- 14,117,000

Dodavam ,ze cisla jsou dodana zidy samotnymi.Svetova encyklopedie rovnez udava statisticka cisla;World Almanac, 1933, pg. 419 -- 15,316,359, ["The estimate for Jews in the above table is for 1933, and is by the American Jewish Committee"
World Almanac, 1936, pg. 748 -- world jewish population = 15,753,633
World Almanac, 1938, pg. 510 -- world jewish population = 15,748,091, with 240,000 in Germany
American Jewish Committee Bureau of the Synagogue Council, 1939 -- 15,600,000
World Almanac, 1940, pg. 129: World Jewish Population -- 15,319,359
World Almanac, 1941, pg. 510: World Jewish Population -- 15,748,091
World Almanac, 1942, pg. 849: World Jewish Population -- 15,192,089 ("Jews include Jews by race not necessarily by religion"[mrknutí jedním okem]
World Almanac USA, 1947, pg. 748: World Jewish Population -- 15,690,000
Prakticky,jak muze nekdo popirat holocaust ,kdyz se neuskutecnil.

Vložený obrázek

http://christianparty.net/Auch_dees.jpg
Takze ,to cele je jak presne scitani ,nepresnych cisel a vysledkem je presny omyl.Nakonec v procesu s Eichmanem a Dr. Kostnerem vysly velmi neprijemne veci na povrch, kdyz Dr. Kostner mel volnou jizdenku po cele Nemci obsazene Evrope, jel i do Svycarska a mluvil jmenem vseho zidovstva s nacistickym aparatem, mel ,kdykoliv pristup k Eichmanovi, ten ,byl na pozvani zionistu,pred valkou v Palestine.
Dobra kniha je od pana Oscar Finshtein "I`LL sell you MILION JEWS,ISBN;0-8158-0517-9, ktera da nahlednout,jake bylo pozadi styku mezi Eichmanem a zidovskymi predstaviteli, co nas dnes nuti a trestaji, za neco,co nebylo.Pan Oscar Finshtein by byl dnes take popirac holocaustu, ze ano?

200447

16.9.2009 20:25

Jiste je jenom jedno....

J.H. 24.?.?.?

totiz ze jiste neni nic...... Lao-c'

Nemyslete si ale krajani, ze tato situace je jenom u vas. Pred nekolika lety jsem mel jako ucitel na stredni skole tady v Kanade, zenu feminisku jako "vzacny host". Detem lezla na nervy a ja jsem jenom tak trochu zpochybnil jeji "Kremlinskou" doktrinu. Nasledovala ztiznost a pak predvolani pre komisi. Ta se rychle rozhodla ve prospech "utlacovane" ale protoze jeste meli lidskou tvar tak jsem byl odsouzen na deset navstev (kazda stala $100 ale platili to oni)k soudruzce prevychovatelce a jeste jsem musel napsat oficialni omluvny dopis, ze jako to uz vickrat neudelam. Feminizmus jsem nepopiral. Hemzilo se jich v kazde skole dost, ale jenom jsem si nemyslel, ze ta jejich propaganda kterou tvrdili z takovou jistotou, nam lidstvu tak hodne moc pomuze.
Takze jak u vas, tak i tady taky......

200522

19.9.2009 1:09

ustava zachovana

kileros 75.?.?.?

Za svou praxi jsem se s podobnym pripadem nesetkal, ale pratele vzdyt je to prece zcela jasne z pravniho hlediska muze pozivat vyhod listiny zakladnich lidskych prav a svobod jedine autor nikoliv vsak editor!!! Ten je naopak zodpovedny za obsah svych stranek a ma dbat na to, aby v zadnem pripade nedoslo k poruseni zakona(Vsimnete si, ze zde se jiz o zadne listine zakladnich lidskych prav a svobod nehovori). Cili editor by se na ni ani nemel odvolavat(jelikos muze byt oznacena za irelevantni) a troufam si tvrdit, ze v tomhle pripade doslo k naplneni skutkove podstaty trestniho cinnu. Neznam pozadi celeho pripadu, ale polemika typu "ve svobodne zemi si muzu vydavat co chci" u soudu zrejme neobstoji. Pane Stwora drzim Vam palec a preji hodne trpelivosti myslim,ze tento pravni spor ma sanci skoncit hodne vysoko.

200724

19.9.2009 21:51

RE: ustava zachovana

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 200724

>Za svou praxi jsem se s podobnym pripadem nesetkal, ale pratele
>vzdyt je to prece zcela jasne z pravniho hlediska muze pozivat
>vyhod listiny zakladnich lidskych prav a svobod jedine autor
>nikoliv vsak editor!!! Ten je naopak zodpovedny za obsah svych
>stranek a ma dbat na to, aby v zadnem pripade nedoslo k poruseni
>zakona(Vsimnete si, ze zde se jiz o zadne listine zakladnich
>lidskych prav a svobod nehovori). Cili editor by se na ni ani
>nemel odvolavat(jelikos muze byt oznacena za irelevantni) a
>troufam si tvrdit, ze v tomhle pripade doslo k naplneni skutkove
>podstaty trestniho cinnu. Neznam pozadi celeho pripadu, ale
>polemika typu "ve svobodne zemi si muzu vydavat co chci" u soudu
>zrejme neobstoji. Pane Stwora drzim Vam palec a preji hodne
>trpelivosti myslim,ze tento pravni spor ma sanci skoncit hodne
>vysoko.
V Demokracii by ale Listina základních lidských práv měla být brána v potaz a zákony a jejich tvorba by se měly především podřizovat právům člověka v té listině. Jinak jsme v situaci, že podle této logiky všechny komunistické zločiny byly vlastně v pořádku, protože byly prováděny v souladu s tehdejšími komunisticklými zákony. Listina základních lidských práv jimi (komunisty) taky nebyla brána v potaz. Takže, jaký je tedy rozdíl Demokracie - Totalita? K čemu je potom vlastně ta Listina?

200787

20.9.2009 2:55

RE: ustava zachovana

kileros 75.?.?.?

Reakce na 200787

Vazeny pane, listina sem listina tam, problem je prece nekde uplne jinde. System soudnictvi je zlocinny!!! Tak za prve statni zalobce - dostal pripad a chce se zavdecit ukazat, ze on to dokaze a ze s nim muzou pocitat do bodoucna( nechce prohrat za zadnou cenu, i kdyz vi, ze jde proti pravu jednotlivce na svobodu projevu to je ovsem irelevatni on chce dokazat ze dokaze vyhrat i proti pravne - takovy jsou totiz nasledne nejvice ceneni) Soudce - mel by byt nezavisly, ale vyplatu ma od statu a vynasi rozsudek jmenem ceske republiky a co ze si to ceska republika preje v tomhle pripade(koho chleba jis toho pisen spivej), navic urcite taky nechce dostat nalepku nepredvidatelneho, to by ho uz z toho okresu nikdy nikdo nevytah no a zbyva protistrana ta si najala pravniho zastupce a ten se jiste jenom teteli, jelikos vi ze pripad se potahne leta a ze zinkasuje spousty zlataku za vsechny ty pravni ukony ktere bude muset ucinit aby tak zachranil klienta pred jinak jistou smrti. Ale rvat se bude do roztrhani tela, i kdyby si k vuli tomu musel poridit novy auto nebo milenku. A ma rada na zaver Pane Stwora vykaslete se na placeni odvakatum tem par prvnich odvolani vzladnete i bez nich a najmete si je az k soudu posledni instance. Jo a i kdyby jste nahodou vyhral tak se nebojte protistrana se urcite odvola

200794

20.9.2009 12:29

RE: ustava zachovana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200794

ja byt panem Stworou , tak se okamzite vzdam ceskeho obcanstvi a zustanu v Kanade nebo se prestehuju do levnejsi zeme, treba jizni Ameriky. K soudu nepujdu a necham se tam zastupovat advokatem.

soudit kanadskeho obcana v Cr a zadat pak o jeho vydani uz je prece jenom vetsi orisek, a navic Kanada ho pravdepodobne nevyda ( obzvlaste pokud uz nebude mit ceske)

to je hezke , ze se pan Stwora naivne nechce vyhybat soudu , jenze tohleto nebude spravedlivy soud, ale politicky proces na objednavku , v totalitni zemi. Ma to byt exemplarni pripad pro ostatni , aby drzeli hubu,nepokladali otazky a nepremysleli, jinak dopadnou stejne. Presne tak jak se to delalo v 50 letech.

Pokud ho odsoudi ,nebude moct jezdit do Cech , ale stejne to tady posledni dobou stoji za hovno. To vezeni za to nestoji.
Pro koho ma cenu se obetovat a jit sedet? pro ty zbabelce a ovce v CR? ani nahodou.

200809

20.9.2009 12:53

RE: ustava zachovana

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 200794

Souhlas! [cool]

200813

20.9.2009 13:45

skutočne je pravda, že terajšia vladnúca "elita" si ohýba zákony podľa

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

svojho. Nálepka "popierač" je ako vyšitá z dielne chazarských PR. Normálny a ľudský človek predsa nepopiera "holokaust", iba vraví, že tých chazarských obetí nebolo až tak veľa. Že sú tam započítané aj iné národy, a že by bolo dobré, aby sa predišlo všelijakým výkladom, poctivo preskúmať dáta a záznamy. Ani sa mi nechce písať o o "h ...", keďže v WW 2. zahynulo desiatky milónov ľudí, nie len Chazarov. V konečnom dôsledku zákon o pochybovaní o holokauste uráža samých Chazarov. Ich pravda je taká "vratká", že na jej dôkaz potrebujú zákon? Tomu sa vraví začiatok konca!

200818

Tuto stránku navštívilo 10 154