Diskuze k článku

4. díl - Ukování „nového světového řádu“ pod jednou světovou vládou

Příspěvků 38

9.9.2009 12:03

mimozemská aktivita

insider 85.?.?.?

tady ve 3dimenzi se děje současný přelomový boj o ovládnutí planety při karmickém přechodu do 5 dimenze.Proto je planeta přelidněná,protože se chtějí zučastnit,proto se zostřuje boj mezi SHAMBALOU,/mužský princip,svastika doprava,/a AGARTHOU /ženský princip,svastika doleva/.Lidé, jako Sionisté, Ilumináti,to jsou pouze figurky na mimozemské šachovnici.Jedinec z toho presu vyklouzne jedině při soustředěném a pravidelném uvědomování si obou principu ve svém nitru a od svého JÁ bude tudíž pruběžně intuitivně čerpat správné informace. [cool]

199947

9.9.2009 16:33

RE: mimozemská aktivita

insider 85.?.?.?

Reakce na 199947

ještě něco......http://www.youtube.com/watch?v=G_Ebtn7kv_4 [mrknutí jedním okem]

199970

10.9.2009 14:38

RE: mimozemská aktivita

Filla 94.?.?.?

Reakce na 199947

Pane insider (opravdu příhodný nick [smích] ), už dlouhou dobu s radostí vyhledávám vaše příspěvky, protože je vidět, že VÍTE. Myslíte, že bysme si mohli vyměnit mailové adresy? Díky za jakoukoliv odpověď a pěkný den [mrknutí jedním okem]

200042

9.9.2009 15:50

Co je špatného na tom, že se někdo snaží vládnout

Štěpán 193.?.?.?

Bandě hrdlořezů, která kdyby nemohla čumět na televizi tak na sebe bude uplatňovat rasový zákony. Bez dohledu boha si ani nezasouloží..a je schopná odsuzovat lidi za to že někam něco uveřejnili.

Lidem..za to co si vzájemně a světu dělají..je potřeba tvrdě vládnout.

Mezi lidi ..kterým se vládne, patřím i já..může mi to vadit ..můžu s tim bojovat..ale výsledek bude ten samý...pořád mi bude někdo vládnout..já sám..

o tom je svoboda...
žádný NWO..nikomu nevezme svobodu..pokud ten někdo..vypne telku, proud..internet..a půjde se podívat ven..jak jsme ten svět zkurvili a začne ho opravovat.

Lidi se přece můžou dohodnout ..že budou platit kamínkama..ale zkuste to navrhnout![smích] budou vás mít za blázna...

ale nakonec..místo nové měny..budete nadávat na podhodnocenost kamínků..

problém je ČLOVĚK.

199965

9.9.2009 17:37

RE: Co je špatného na tom, že se někdo snaží vládnout

Datel 216.?.?.?

Reakce na 199965

Pane zadne rasove zakony nefunguji. Mam kamarady cerne, ja se mu smeji ze je cerny , on se mi smeje ze jsu bily. Proste bud se chova jak clovek.Anebo je idiot. Bohuzel pisete pravdu. Nemyslim ze Vam nekdo vladne. Mate svuj nazor a o to jde.

199973

11.9.2009 1:00

RE: Co je špatného na tom, že se někdo snaží vládnout

KILLROY 91.?.?.?

Reakce na 199973

a nepijavate s nim obcas v krcme Old Barackee?. [velký smích]

200086

9.9.2009 21:49

Myslím si

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Myslím si že NWO/NOS nakoniec nevznikne, takpovediac by zomrel pri pôrode. I keby vzniklo nebol by dlhodobo životaschopný. Totiž podobné absolutistické systémy, skôr či neskôr kolabujú v dôsledku nenažranosti jeho predstaviteľov hlavne na nižších a stredných úrovniach, napríklad Egypt(niekoľkokrát), Čína (kolapsy vládnúcich rodov), Rím atď. Skutočná otázka je či by ten kolaps ľudstvo a biosféra prežilo?
Tak či onak zostávam optimistom.
Čo vy na to?

199984

10.9.2009 2:42

RE: Myslím si

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 199984

>Myslím si že NWO/NOS nakoniec nevznikne, takpovediac by zomrel
>pri pôrode. I keby vzniklo nebol by dlhodobo životaschopný.

Já myslím, že už tady nějaký ten pátek je. Souhlasím, že asi nebude trvalé, ale obávám se, že my se jeho konce nedočkáme. Možná ani naše děti ne a děti jejich děti. V tomhle jsem dost pesimista. S tou technikou, kterou mají, to dokážou hodně par desítek let udržet. Pokud dojde k povinnému mikročipování do mozku a následné kontrole myšlení... Už teď jsou k tomu velmi blízko.

200002

10.9.2009 20:29

RE: Myslím si

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 200002

Ja som zas optimista (snáď i rodený) preto si myslím, že NWO/NOS padne v priebehu niekoľkých rokov z jednoduchého dôvodu(pre srandu predpokladajme že ešte nevzniklo), systém bude neudržateľný kvôli nenažrasnosti byrokratov a podobnej hávete. [cool]

200067

9.9.2009 22:12

Co je ukováno, to taky rezaví !

daniela 88.?.?.?

Člověk může narušit ledasco.Ani zavedené morální zákony není problém "odrovnat".Součastné dějiny, budiž toho svědkem.Ale narušit přírodní zákonitosti,které viditelně ovlivňují i ty nejvzdálenější planety vesmíru, to se zatím nikomu nepodařilo.Takže, já se nebojím, že by se těm chtivým moci nezadařilo na čas si porobit i celý svět.Nějaký čas to může i fungovat.Když už se celá staletí tvoří tenhle plán o NWO.Avšak,jako ekonomika podléhá vzestupu a pádu,jako máme jaro-podzim,atd.,tak i "nový světový pořádek" podlehne jednoho dne korozi a začne se rozpadat.Doufejme,že to příští NWO už budou plánovat lidé,kteří tyto přírodní zákonitosti budou repektovat.Nemyslím si totiž,že by se za součastné ekonomiky měl vývoj,lidé a technologie do nekonečna rozvíjet.To by museli ONI dovolit,což, jak víme, se jim dvakrát nechce [vyplazený jazyk]

199985

10.9.2009 0:09

RE: Co je ukováno, to taky rezaví !

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 199985

Moc pěkně řečeno, slečno/paní Danielo. Naprosto s Vámi souhlasím. Ještě nikdy v historii lidstva se nepodařilo žádným "sociálním plánovačům či experimentátorům" prorazit přírodní zákony. A jsem přesvědčen, že se jim to nikdy ani nepodaří.

> Doufejme,že to příští NWO už budou plánovat lidé,kteří tyto přírodní zákonitosti budou repektovat.

Pokud by Vás to neobtěžovalo, poprosím o Váš názor. Které "přírodní zákonitosti" by měli ti "noví plánovači" především respektovat? Alespoň tři nejdůležitější. Díky. [smích]

199996

10.9.2009 12:29

RE: Co je ukováno, to taky rezaví !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 199996

Já poskytnu zdarma dva:

- akce a reakce
- homeostáze

200032

10.9.2009 14:33

RE: Co je ukováno, to taky rezaví !

Filla 94.?.?.?

Reakce na 199996

Snad vám nebude vadit, že do toho vstupuji, ale například zde: http://karolinaloskotova.blog.cz/0901/zakony-vesmi... jsou ty přírodní a vesmírné zákony popsány.
Hezký den všem [smích]

200038

10.9.2009 17:02

RE: Co je ukováno, to taky rezaví !

daniela 88.?.?.?

Reakce na 199996

Milý pane Vojto! Lehká otázka, těžká odpověď.Jak by měl vypadat spravedlivý systém, který by neměl trhliny, to se na Zvědavci řeší prakticky neustále.Ale abych alespoň trochu naznačila, co jsem měla těmi zákonitostmi na mysli,pak si rozhodně pomůžu fyzikou.Pisatel viz dole zmínil onu homeostázi.Z toho by se dalo vycházet.Člověk by měl mít veškeré podmínky, aby se mohl jako živý tvor rozvíjet, zlepšovat,zdokonalovat.Myslím si, že by to pro nás lidi mělo být prioritou.Chtít být lepší.To, že tomu tak ve skutečnosti není,je dle mého rovněž vinna tohoto systému.Kdyby se vytvořila vláda,byť světová,která by uplatňovala spravedlnost aneb stejný metr na každého,pak by jistě bylo lépe a lépe.Společnost jako taková by se vyvíjela vzestupně a ne sestupně, jak to vidíme v součastné době.Neboť, co se nevyvíjí,zaniká...atd. [cool]

200050

10.9.2009 21:44

RE: Co je ukováno, to taky rezaví !

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 200050

Díky za milé oslovení, vlídná paní Danielo. Jsem s Vámi zajedno v tom, že člověk by se měl
> rozvíjet, zlepšovat, zdokonalovat.

Ovšem jak na to? Když prvním přírodním zákonem, který nás (i všechny ostatní živé organismy) ovládá, je snaha uspokojit své potřeby s vynaložením minima času a energie. Evoluce už stamiliony let nechává přežívat jen takové organismy, které tento zákon aplikují nejlépe. Včetně nás, lidí.

Jaké jsou konkrétní projevy tohoto zákona u lidí? Jsme líní. V zájmu dosažení výhod na úkor ostatních lžeme, podvádíme, krademe, někdy i ubližujeme druhým či dokonce vraždíme. Jsme chamtiví, lakotní, podlí, ...

Jistě namítnete, že tyto naše ohavné vrozené dispozice lze překonat výchovou. Ta v našem vědomí vystaví etické a mravní bariéry, které v nás to "emocemi zmítané chamtivé zvíře" ovládnou.

Já Vám namítnu, že přes veškerou snahu se ta výchova člověka k lepšímu stále nějak nedaří. Viz většina zdejších článků i diskuze.

Co s tím? [smích]

200073

10.9.2009 22:33

Co s tím?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200073

"..snaha uspokojit své potřeby .."

Velmi jednoduché. Předefinujte své "potřeby". Konkrétně vy si uvědomte, že mezi lidské potřeby nepatří jen zvířecí potřeby (s omluvou zvířatům, které zřejmě mají i "vyšší" potřeby, než jsme ze sobeckých důvodů ochotni jim přiznat.)

200075

10.9.2009 23:42

RE: Co s tím?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 200075

Opravdu umíte "předefinovat" svou potřebu tepla na potřebu zimy? Potřebu bezpečí na potřebu trvalého ohrožení? Potřebu vydatné stravy na potřebu pastvy? Potřebu sociálního statutu na ...

Nic ve zlém, ale obávám se, že jste tu "redefinici" příliš nepromyslel.

K Vaší následující výtce. Velmi dobře si uvědomuji rozdíl mezi potřebami lidí a ostatních organismů. Z čeho soudíte, že tomu tak není?

200083

11.9.2009 0:40

RE: Co s tím?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 200083

Bože ty jseš ale magor. Předefinování potřeb se neskládá z vytváření protikladů ale z nacházení alternativních způsobů jak tyto potřeby uspokojit a využít ušetřený čas či peníze (vono je to mnohdy to samý) na sebevzdělávání. S tebou se asi ani vlastní máma moc nebaví co? Ani se jí nedivím. [chechtot]

200085

11.9.2009 10:24

RE: Co s tím?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 200085

Máte pravdu, pane Antiseptiku. Moje maminka se se mnou už dlouho "nebaví". Bohužel. Už nemůže. Dokud mohla, naučila mě mnoha užitečným věcem. Například zdvořilosti.

> Předefinování potřeb se neskládá z vytváření protikladů ale z nacházení alternativních způsobů jak tyto potřeby uspokojit ...

Tak to mě opravdu zajímá. Jak "alternativně" uspokojujete třeba svou potřebu vyměšovat, potřebu spánku, potřebu bydlení nebo potřebu lidské důstojnosti? Poučte zvědavého "magora". [velký smích]

200114

11.9.2009 10:43

RE: Co s tím?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200083

..Opravdu umíte "předefinovat" svou potřebu tepla na potřebu zimy?..

Já to neumím, ale trénovaný jogín ano. I potřebu "vydatné" stravy můžete poměrně snadno redefinovat. A v ostatním už je to otázka definic, se kterými manipulujete. Konkrétní skutky zajišťující potřebu bezpečí spočívají v tom, jak si nadefinujeme ono "bezpečí", a budou určitě jiné dnes než v době kamenné." Potřeba "sociálního statutu" je krásným příkladem možnosti a potřeby redefinice - je výsostně záležitost society, kterou si vyberu, a mění se od člověka k člověku a dokonce se mění v průběhu jednoho lidského života na základě získaných zkušeností (komu může v mládí připadat žádoucí být premiérem či popovou hvězdou, ten si to k stáru po zkušenostech rád odpustí).

Z teorií, které zde prezentujete, soudím, že přehlížíte či bagatelizujete duchovní potřeby lidí, které jsou nadstavbou nad potřebami zvířat či rostlin, a podle mnohých historických a životních zkušeností i studií jsou přinejmenším stejně závažnými hybateli života jednotlivce i sociálních skupin jako potřeby čistě materiální. Poměrně rafinovaně se snažíte redukovat duchovní potřeby na potřeby materiální, zřejmě k tomu máte své důvody.

200121

11.9.2009 15:49

RE: Co s tím?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 200121

Můžete, pane "85", vymýšlet ty nejkomplikovanější "redefinice lidských potřeb". Stejně bez uspokojení svých základních potřeb zahynete v průběhu několika minut (dýchání), dnů (pití, spánek, vyměšování) či týdnů (potrava). Marnost. [smích]

A mýlíte se i v otázce vyšších lidských potřeb. Usilování o co nejvyšší sociální status (jinými slovy o uznání druhých) je nám dáno rovněž evolučně. Všem. A naprosto nesouvisí s věkem, vzděláním, vírou či sociální societou, jejíž jsme členy.

Zřetelně to usilování vidíme už v tom, jak malí kluci čůrají na ohradu, kdo výš. Děvčátka se vzájemně trumfují barevnými cetkami, puberťačky (se skrývaným odporem) kouří, puberťáci si lámou údy v u-rampě. Muži si kupují nesmyslně nákladná auta, ženy se nechávají nadívat silikonem. Pražský primátor leze na osmitisícovku a paní Pilarová i pan Gott pořádají stále další a další koncerty, aniž by to měli finančně zapotřebí. A my dva ztrácíme čas a energii (na první pohled zcela) nesmyslným přesvědčováním svých oponentů v těchto diskuzích. Proč? Co my všichni tak strašně chceme?

To, co je pro každého člověka jednou z nejcennějších hodnot. Co je vstupenkou do stále vyšších a vyšších společenských sfér. Uznání druhých je pro náš mozek jedním z nejslastnějších prožitků.

A proč nás tak evoluce vybavila? Protože po celou dobu lidské existence se dařilo lépe reprodukovat jedincům, kteří vysoký sociální status (a s ním spojenou kooperaci a altruismus ostatních) dokázali získat. Je to jedna z našich účelných vlastností.

A Váš dojem, pane "85", že upřednostňuji ve zdejších diskusích nutnost nejprve poznat materiální a evoluční podstatu života a až potom bádat nad vyššími duchovními potřebami lidí? Ten je naprosto oprávněný. Neznáme-li totiž svou vlastní historii (a evoluce jí beze sporu je) nedokážeme poznat svou materiální podstatu. Natož pak porozumět své "duši".

Vy sám to svými příspěvky v tomto vláknu dokonale demonstrujete. Bez hlubšího zamyšlení nad tím, co že jsou to vlastně ty lidské potřeby, jste na mně, přízemního materialistu, vyrazil z výšin své duchovní převahy. A vyslovil jste sice oduševnělou, ale bohužel neudržitelnou tézi o "předefinování" lidských potřeb. To se tak někdy stává. [smích]

200143

11.9.2009 20:19

RE: Co s tím?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200143

Prosím, pokuste se naslouchat a nejen opakovat dokola tu svou. Nezpochybňuji určité lidské potřeby, ale tvrdím, že si můžeme vybrat a zušlechťovat způsob, kterým je uspokojujeme - to je právě ona zmíněná redefinice. Vy jste možná vyměnil to, že jste v dětství dočůral nejvýš, za nákladné auto, a to vám ke slasti stačí, duchovněji založený člověk si vyberte takovou společnost, kde se považuje za úspěch něco jiného a tím své tzv. nízké pudy předefinuje na stále ušlechtilejší city. Konkrétně např. touží po vyšším vzdělání či po vyšším stupni duchovního vývoje, a zajímá ho pouze názor a uznání těch, kteří jsou s ním na stejné vývojové úrovni. Již staletí o tom svědčí hierarchie nejen politické, ale i akademické či církevní a další (třeba řádové atd.) Na nejvyšším stupni duchovního vývoje pak už mozek adepta nepotřebuje ke své slasti žádné "vnější" uznání. Toto nejsou žádná planá slova, ale historicky i vědecky ověřitelná fakta. A vy to víte, přese všechna kluzká slova, za kterými se to snažíte skrýt.

200152

11.9.2009 22:31

RE: Co s tím?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 200152

Uvědomit si, že druzí nemusejí vidět totéž co já, je jednoduchý úkol ve srovnání s přijetím zkušenosti, že druzí mají odlišné názory. Akceptuji vysvětlení Vaší redefinice uspokojování lidských potřeb. [smích]

Stále však nerozumím Vašemu pojetí duchovního vývoje člověka. Prosím o laskavé objasnění několika problémů:

- Touhou po duchovním růstu jsou nadáni všichni lidé (tedy třeba také Romové)?
- Pokud ne, proč ne všichni?
- Pokud ano, proč se tato touha manifestuje jen u nemnohých?
- Jakou výhodu přinášela v naší evoluční minulosti tato touha (jako účelná vlastnost) svým nositelům? Co vlastně způsobilo, že se tato vlastnost v lidské populaci rozšířila?
- Kolik lidí, kteří vystoupili na onen pomyslný "nejvyšší stupeň" duchovního vývoje znáte?
- Můžete uvést jména některých z nich?
- Mají tito lidé děti?
- Pokud ano, čemu dávají přednost? Sycení své potřeby duchovního růstu nebo sycení potřeb svých dětí?

Předem děkuji za laskavé odpovědi. [smích]

200155

12.9.2009 8:08

RE: Co s tím?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200155

Pane Vojto, hrubý nástin odpovědí na otázky, které kladete, lze nalézt v příslušné literatuře, kterou byste si mohl, pokud byste chtěl, vyhledat stejně, jako si vyhledáváte literaturu, která potvrzuje vaše vlastní apriorní předpoklady. Abych vám na ně mohl srozumitelně odpovědět, vyžadovalo by to ovšem na vaší straně nejen upřímnou snahu pochopit, ale i určitou předběžnou úroveň poznání a vrozeného "inteligenčního" stupně (stejně jako u ostatních oborů lidského poznání, i materialistických, jen se nejedná o IQ ale o jiné formy "inteligence", které už začíná respektovat a měřit i dnešní věda). Ovšem proti materialistickému poznání navíc potřebujete k duchovnímu poznání praktickou, živou osobní zkušenost, zatímco v materialistickém vzdělání vám stačí louskat knihy, které za vás poznali jiní. Bohužel, na základě vašich příspěvků musím konstatovat, že vám příslušné nutné předpoklady pro pochopení vámi požadovaných odpovědí chybí, respektive jste je ještě neaktivoval, protože - a to odpovídám alespoň na vaši první otázku - latentně jsou touhou po duchovním růstu nadáni všichni lidé.

A případné další čtenáře této diskuze upozorňuji, aby se nenechali zmást odpovědí pana Vojty, která bude jako obvykle "aha, tak zase nic". Je to promyšlená, podpásová manipulace, že pane Vojto? [mrknutí jedním okem]

200173

12.9.2009 8:36

Ještě dodatek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200155

V zájmu věci bych chtěl dodat ještě toto:

Žijeme v duálním světě, složeném z dvojic protikladů (zjevno z prosté empirie), duchovní poznání je proto protipólem materiálního poznání. Tam, kde se věda usiluje poznat stvoření do stále podrobnějších a složitějších detailů (až se v tom detailním poznání ztrácejí souvislosti nejen mezi jednotlivými vědními obory, ale ztrácí se v něm jaksi smysl tohoto poznání), směřuje duchovní poznání k jednoduchosti. Jednoduchost je cílem, ke kterému se musíme osobním úsilím a životními zkušenostmi složitě a dlouho propracovávat. Proto není doslova metodologicky možné poskytnout jednoduché odpovědi na zdánlivě jednoduché otázky spojené s duchovním poznáním, tyto odpovědi se "vynořují" "tvoří" v psychice každého jednotlivce v průběhu jeho cesty duchovního poznání a nejsou něčím, co mu může někdo poskytnout či předat. To je hlavní rozdíl mezi materiálním a duchovním poznáním. Ideální je samozřejmě i zde - jako všude jinde - spojení protikladů - tj. zahrnutí "vnějších" materiálních poznatků do "vnitřního", duchovního, zkušenostního osobního poznávacího procesu.

A laskavosti, pane Vojto, si velmi vážím, natolik, abych s ní neoperoval pokrytecky.

200174

13.9.2009 16:18

RE: Ještě dodatek

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 200174

Díky za odpověď, pane "85". To, co jste v ní naznačil, vyžaduje hlubšího promyšlení. Dejte mi tedy nějaký čas. Pokračovat v této diskuzi můžeme případně později pod jiným článkem, kde nebudeme příliš OT. [smích]

200208

11.9.2009 10:38

RE: Co je ukováno, to taky rezaví !

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 200073

Když prvním přírodním zákonem, který nás (i všechny ostatní živé organismy) ovládá, je snaha uspokojit své potřeby s vynaložením minima času a energie. Evoluce už stamiliony let nechává přežívat jen takové organismy, které tento zákon aplikují nejlépe. Včetně nás, lidí.

kdyby tohle byla pravda, tak zustaneme vsichni prvoky a vubec se s nejakou evoluci neobtezujeme. protoze ono to vyvijeni novych forem za vsechnu tu namahu vlastne nestoji. nicmene se domnivam, ze vetsina lidi podleha ocividne devoluci v duchu vaseho tvrzeni "uspokojit své potřeby s vynaložením minima času a energie" .

200120

10.9.2009 12:10

něco ke komunismu

pietroo 194.?.?.?

který se odehrál mimo jiné v židovském nacionálním zájmu:

"Majitel banky Kuhn Loeb, Jakob Schiff se stal pánem Amerického židovského výboru. Za hlavní bod svého programu vyhlásil obranu práv Židů na celém světě."(Šebesta, V zemi zaslíbené?)

"Již od Leninova dubnového návratu docházela (bolševikům) skrytá pomoc...Také několik ruských (židovských) bankéřů, kteří uprchli v letech před Únorovou revolucí, začalo dobrovolně pomáhat bolševikům. Podle zprávy amerického velvyslance ve Stockholmu jedním z takových bolševických bankéřů byl skandálně známý Dmitrij Rubinštejn, osvobozený z vězení Únorovou revolucí, který se usídil ve Stockholmu a stal se tu finančním agentem bolševiků. Dalším bolševickým bankéřem se stal Abram Živitovskij, příbuzný Trockého a Kameněva. Dále Děnisov z někdejší Sibiřské banky, Kamenka z Azovsko-donské banky a Davidov z Banky pro vnitřní obchod. Další bolševičtí bankéři byli Grigorij Lessin, Štifter, Jakov Berlin a jejich agent Isidor Kon."(84)(Solženicyn: Dvě stě let pospolu, díl 2).
"Bílé hnutí ("bělogvardějci" ) velice potřebovalo podporu veřejného mínění na Západě, které do značné míry určovalo osud ruského židovstva... A úvahy Wall Streeetu samy o sobě vedly k podpoře bolševiků jako příštích vládců ruských bohatých zdrojů."(123)
"Za každou pomoc bílým vojskům Západ dřel tučnou náhradu- od Kolčaka zlato, na jihu Ruska černomořské lodi, koncesionářské povinnosti. Došlo až k ostudnostem - když Angličané odjížděli z Archangelska, vyvezli část carských vojenských zásob, část odevzdali rudým a zbytek utopili v moři, jen aby se ničeho nedostalo bílým. Na jaře 1920 Dohoda ultimativně požadovala po Děnikinovi a Wrangelovi, aby ukončili boj proti bolševikům. V létě 1920 Francie mírně podpořila Wrangela zásobováním, aby zachránil Polsko. Ale pouhého půl roku nato zabavila Wrangelovi vojenský majetek za stravování ruských vojáků, kteří ustoupili do Gallipoli."(124)
"Ale počkejme! Copak jsme nebyli poučeni od Marxe, že kapitalisté jsou zavilí nepřátelé proletářského socialismu? Američtí (židovští) finančníci, jak jsme viděli, šmahem odmítali půjčky předrevolučnímu Rusku- kvůli oklešťování židovských práv -, ačkoliv v Rusku vždy měli perspektivu finančního prospěchu. A je jasné, že když tehdy byli ochotni obětovat zisk, nezačalo by ani teď, přes všechny ekonomické kalkulace, jejich impérium pomáhat bolševikům, kdyby se v SSSR objevily náznaky útlaku Židů....Stalinské pětiletky, ta první i druhá, nevznikaly a nerealizovaly se jen zázračnou spontánností a násilným nahnáním hladových houfů dříčů. Potřebovalo to obrovské technické vybavení, moderní zařízení, spolupráci odborníků na tuto techniku - a to vše plynulo štědře od západního kapitalismu, hlavně z USA.

200029

10.9.2009 12:20

RE: něco ke komunismu

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 200029

Ne ovšem jako dar, za to sovětští komunisté Západu draze platili nerostným bohatstvím a dřevem, a také ukořistěným majetkem carského impéria. Takové obchody probíhaly především za pomoci Wall Streetu."(220-221)


Tedy Západ, tzn. židovské finanční klany podporovaly bolševismus a SSSR podle toho, co se více hodilo židovským zájmům. Daly přednost bolševismu před "demokracií", která mohla vzniknout po Únorové revoluci. V SSSR měli Židé vedoucí postavení, a cílem jejich ideologie bylo likvidovat starou společnost, což se rovnalo likvidaci ruské inteligence, duchovenstva, šlechty atd. protože ta byla spojena se starým režimem. V počátcích režimu se tedy v určitém smyslu odehrála genocida Rusů. Rusové neměli důvěru státního aparátu, protože každý z nich měl nějakého příbuzného třeba duchovního. Důvěru měli plně Židé, protože se na ně šlo spolehnout jako nepřátele starého režimu. To také ukazuje Solženicyn. (Proti židovským kapitalistům, rabínům se ale nezasahovalo, když tak velmi vyjímečně, pokud se postavil proti novému režimu.)
(A pod vedením Židů se celosvětově tvořila "internacionální" společnost. Ta spojuje filozofii bankéřů a komunistů. Ve skutečnosti to vlastně není internacionalismus, ale diktatura pod de facto židovským vedením.)

200031

11.9.2009 9:52

RE: něco ke komunismu

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 200031

Dnes na to odpovím jen krátce.
Mě připadá z článku celkem zřejmé, odkud globalizace a snaha o vytvoření jednoho světového impéria vychází (i když to nebylo přímo vysloveno).
S tím souvisí i to, co se týká bolševiků…Pravoslaví představovalo vždy velký římský problém v jeho cílech. Snaha o postupnou infiltraci a latinizaci tu byla daleko dříve, ale nesplňovala všechny představy. Nalezení vnitřního nepřítele je vždy účinná metoda. A tak se objevuje židobolševik. Následuje pak zrod inkvizičního systému na základě převráceného hegeliánství a postupná likvidace i židovských vykonavatelů (samozřejmě v celém bloku. Také si pamatuju na tiché mizení synagog a židovských hřbitovů z našich měst). Podobná likvidace pravoslaví probíhá i v Srbsku (za pomoci každého vnitřního rozvratu a „přirozených“ nepřátel). Dnes se zdá být ruská církev již plně pod římskou kontrolou.
Velkým problémem Říma je však získání Jeruzaléma a tamní arabská přítomnost. A tak nalezený „přirozený“ nepřítel vykonává co má. Čistí území. Až dočistí tak bude opět obětován, je totiž na trvalém seznamu nepohodlných také. Obětován bude velice snadno, již dnes je nejvýše na žebříčku všeobecné nenávisti.
Abych ještě podpořil, co jsem napsal, tak v rychlosti jeden příklad. Rockefeller, často zmiňovaný exemplář globalizátora, je kromě členství ve všem možném také odměněn členstvím ve velice uzavřené „Pilgrim Society“, která je vnitřním kruhem SMOM (maltézští rytíři - johanité), kteří jsou tradiční oprou Říma.
Avšak motivy, které vedou Řím do Jeruzaléma, jsou na jiné povídání.

200112

10.9.2009 12:36

RE: něco ke komunismu

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 200029

Vy soudíte, pane Pietroo, že na této planetě se už někde
> odehrál komunismus?

Kdy lidem se práce stala základní životní potřebou? A lidé pracovali bez nároku na odměnu pro společnost a společnost za to uspokojovala jejich potřeby dle přání každého jednotlivce?

Tak to tedy historikům asi nějak uniklo, že? [chechtot]

> a to vše plynulo štědře od západního kapitalismu ...

Štědře se obvykle poskytují dary. Západní kapitalisté darovali své výrobky a služby sovětskému Rusku? A nebo to byla tradiční směna, kdy Rusko muselo za nákupy zaplatit? V čem pak spočívá ta štědrost? [velký smích]

200033

10.9.2009 18:26

RE: něco ke komunismu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 200033

Tak nejaký piatok ste ju budovali aj Vy, asi tak pred 20 rokmi. [cool]
Už viem prečo to KSČM(či ako sa to volalo) nevyšlo. [chechtot]

Teraz vážnejšie. Správne položená otázka je: Či sa dá považovať za dar, keď CCCP dostáva oveľa viac než je cena jeho výrobkov?
Pretože podľa mňa áno. Z toho vyplýva že dostával dary zo "špinavého západného kapitalizmu", prinajmenšom pred nástupom Stalina a jeho čistiek.

200053

11.9.2009 11:33

RE: něco ke komunismu

pietroo 195.?.?.?

Reakce na 200033

Solženicyn tu štedrost nepochybně myslel tak, že komunistům Wall Street ochotně dodával materiál, bez něhož by se komunistický režim vůbec nemohl stabilizovat (a Lenin by svůj převrat vůbec nemohl provést) a zhroutil by se, zatímco těm "bílým", neměl moc zájem cokoliv dodávat, spíš jen naoko. Dal přednost "židobolševismu" před "kapitalismem, demokracií".
(V této souvislosti by možná bylo i zajímavé se znovu podívat na činnost československých legií. Možná i tam byl důležitější "Hilsner" než boj s bolševismem. Spojení komunista-žid bylo tak silné, že u bílých později propukly i pogromy, to pak znamenalo definitivní ztrátu sympatií "kapitalistického Západu". Pogromy byly v armádě Děnikina, ne ale u Wrangela ani Kolčaka, kteří proti nim tvrdě zasáhli. Děnikin jen váhavě.)
Jinak myslím, že byste se měl raději místo ironií "kát" za své hloupé teze o tom jak by kapitalista nikdy nedal přednost v Rusku komunistickému systému před kapitalismem... Mimo jiné tam možná hrála roli i snaha vyřadit komunistickým chaosem Rusko jako ekonomického konkurenta.( Nějakou dobu předtím se pokusili zničit Čínu opiem. Tady jako opium vlastně fungoval komunismus.) Učinit z ní vlastně zemi závislou na Wall Streetu. Tak zřejmě v počátcích také uvažovali.

200126

11.9.2009 14:42

RE: něco ke komunismu

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 200126

Vážím si toho, pane Pietroo, že se snažíte studovat historii. V případě zhroucení Sovětského Ruska v prvních porevolučních letech máte pravdu. Ovšem od totálního kolapsu nezachránila Rusko zahraniční pomoc, nýbrž Leninův NEP. Ověřte si to.

A Vaše slova o tom, kterak Wall Street ve velkém dodával do SSSR by bylo dobré doložit nějakými fakty. Kolik milionů osobních automobilů, náklaďáků a motocyklů? Kolik letadel? Kolik stamilionů kusů spotřební elektroniky? Kolik zemědělské a stavební techniky? Kolik obráběcích strojů? Kolik počítačů? Jaké množství potravin, léků, zemědělských produktů? Jaké objemy zbraní a válečného materiálu? Co dodávky celých investičních celků (těžební systémy, produktovody, elektrárny, továrny, ...)? Co bankovní úvěry?

To všechno a mnoho dalšího by jistě rádi Wall Street i další významní světoví podnikatelé do zemí CCCP (a jejích satelitů) dodávali. Jenže právě "díky" železné oponě to nebylo možné (samozřejmě s drobnými výjimkami třeba za WW2). Jestli opravdu soudíte, že je pro nějakého podnikatele výhodou, být 70 let odříznut od trhu o kapacitě 300 mil. lidí, jde sice o pěknou, ale naprosto iracionální víru.

A víra pane Pietro, to je "dobrá" věc. Tu Vám nikdo nedokáže vzít. [mrknutí jedním okem]

200137

12.9.2009 4:16

RE: něco ke komunismu

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 200029

Vložený obrázek
Zidovsky rabin to rekl presne: Kdyz reknu komunismus,tak, myslim judaismus, kdyz, reknu,judaismus tak myslim komunismus!
--------
1. Genocide of those races that they viewed as inferior. An estimated 120 million people were murdered by the Communists in the last century alone. Communist murders accounted for almost 75% of the world total!

2. The elimination of the middle class. Remember the Illuminati seek to build a global Republic as envisioned by Plato. This consists of a ruling class, a military class and a Merchant/Banking class. The rest of the population exist only as slaves.

3. The destruction of organized religion is an Illuminati goal. Many of those killed in the former USSR were Catholic and Orthodox clergy
----------------
Jak komunisti rikali, "Velky Marx"jinak Kissel Mordechaj daval priklad delnikum, jak zit, on, osobne se svym delnicko-rabbinskym pozadim,zenat se slechticnou,od ktere se nechal vydrzovat, nikdy poradne nepracoval,jako vetsina z nich, drzel sluzku,kterou neplatil a jeste ji privedl do jineho stavu,takze musel zasahnout Engels, co by prispevkem na alimenty, tak tenhle "vudce" si v zivote nevydelal sam od sebe na chleba.Jejich beztrestnost za smrt 120 milionu lidi, je odstranena antisemitismem, nebot kazdy jiny ma narok na odplatu za spatne ciny,jenom,oni ne, tak,jak v Sametovce se hned vyskytlo heslo, "Nejsme,jako oni!"na coz cesky narod doslova skocil se svym humanismem,ktery nebyl na miste.Meli drzet zidovske, Oko, za oko a zub, za zub!. Ze si jsou dobre vedomi, co provadeji spatneho, tak prikladem dnesnich dnu je Amerika, 40 milionu pod hladinou zivotni urovne, pan Greenspan a jini si musi mnout ruce.Ne,vsak vsichni, nejvetsi prodej zbozi je v munici a ve zbranich, Americane,asi nebudou delat zadna hesla.
Vložený obrázek
President Regan signed Presidential Director Number 54 in April of 1984 that allowed FEMA to activate a secret national readiness exercise. This exercise was given the code name REX 84. The purpose of the exercise was to test FEMA's ability to assume military authority. REX 84 was so highly guarded that special metal doors were installed on the fifth floor of the FEMA building in Washington, D.C.
-------
SHUVA (The Israel Emergency Aliyah Movement)

website: www.shuva.net

is calling upon American Jews to "pick up,pack up, and COME HOME

TO ISRAEL BEFORE ITS TOO LATE!

" The detention camps are an ominous sign

that what happened in the HOLOCAUST ...

CAN HAPPEN AGAIN,... EVEN IN America!!!
HISTORY HAS PROVEN THAT WHEN THE ECONOMY OF A COUNTRY

FAILS...JEWS ARE BLAMED AND BECOME THE VICTIMS OF VIOLENT HATRED
[zmaten]

200167

11.9.2009 6:16

To, uz tu bylo, jenze, ted, to chteji udelat ve vetsim provedeni.

kozoroh 59.?.?.?

Prece jsme meli, jedno centralni rizeni cele,tak, zvane Warsavske smlouvy,organisovane jednim smerem na Moskvu. Rusko samo o sobe se stalo svetovou politickou laboratori,kde bolsevicka revoluce ukazala svetu ,jak se da zmenit vlada jednoho statu za 100 milionu obeti, to co udelali tam ,dnes chteji ve vetsim meritku a to celosvetove,dnes ,na to maji prostredky a i silu.Zakladem bude a nebo uz je , utvoreni jedne svetove banky, samozrejme ,pozdeji s jednou svetovou menou a s jednim svetovym vedenim.Kdo bude pocitat penize, je jasne uz ted,to budou Ti ,co maji z nabozenskeho presvedceni nepracovat manuelne, takze, to co se stalo v Rusku muze byt prikladem pro celosvetovou revoluci. Mnoho politiku horuj epro svetovou vladu, zejmena Ti, jez mysli,ze tam budou mit pro sebe kreslo take. Nakonec ,si najdeme ,kdo platil, financoval , tu tak zvanou bolsevickou revoluci.WCPAGREN.ORG UZ DAVA DOHROMADY CELE ROKY "Svetovou konstituci" a "svetovy parlament", k tomu pripocteme "osvicence" a Bildaberskou skupinu a kdo vi ,koho jeste, zejmena ,kdyz se tvrdi ,ze svetovim mestem bude Jerusalem.Politici se snazi namluvit lidu,ze mnohe problemy je mozno zvladnou celosvetovim rizenim,ackoliv,tito politici nezvladaji,ani sve problemy ve svych drzavach,zemich.V roce 1967 se seslo 300 delegatu k jednani,kdo je delegoval,navrhnul,zastupovat Vasi zemi pri volbe svetoveho parlamentu, je otazka,samozrejme ,tito delegati utvori cleny svet. parlamentu a svetove vlady.Prvi sezeni se konalo ve Swicarsku a Wolfach , v Zapadnim Nemecku., tedy v dobe , Vychod, Zapad,ale , spolupracovali vsichni na myslence jedne svetove vlady,za SSSR jmenujme Alexeje Abrikosov,dostal Leninovu cenu miru,za tehdejsi Ceskoslovensko to byl doktor Josef Charvat, v predsednictvu zdravotnictvi, a mnoho jinych. Otazkou dneska je ,jak jsou daleko ve svych planech, devate sezeni ve dnech 11-14, v roce 2006 v Tripoli, v Libii, posledni,desate sezeni bylo Kara v Togu, v cervu 2007.Od doby pocatku sezeni se ustanovila "Federalni Konstituce Zeme" v Troi, v Portugalsku, v roce 1991, otazkou je,kdo to plati,300 delegatu v hotelech neni financni malickost,ze ano?
Takze,velke plany,z mnoha stran, kdo bude prvni "u vesla" je otazkou casu,ale, myslenka jedne svetove vlady a jednoho parlamentu, je realna, zejmena,kdyz dnesni svet uz ma trilionare a bilionare, milionare uz ani nepocitam.je jedno ,jaky polticky system ma kazdy politicky jednotlivec, nakonec se v rozdelovani kresel, vzdy nejak dohodnou, kdyz je to zakladem jejich kariery,ze ano?

200096

14.9.2009 14:25

omlouvám se,ale

fist.of.heaven 213.?.?.?

v tuto chvíli je to pro mě nepřekousnutelně dlouhé...nemohu posoudit ani diskutovat [mrknutí jedním okem]

200286

Tuto stránku navštívilo 5 465