Diskuze k článku

1. díl - Globální moc a globální vláda: Evoluce a revoluce systému centrálního bankovnictví

Příspěvků 34

18.8.2009 5:01

Celý článek se dá vyjadřit jednou větou, a to,........

kozoroh 61.?.?.?

a to, židovstvo převezme veškeré finační řízení světa do svých rukou a to bude konec bílé, křestanské společnosti, když už takhle můžem vidět svůj konec s pohledem na Ameriku a Evropu, dnes neexistuje dolar, koruna,která neprojde židovskýma rukama, přesně tak,jak bylo dříve řečeno v DOPISE, vyrazte křestanům obchod z rukou a stanete se pány světa.Ukázkou je rodina Rotchildů.
============
The Jews taught Christians that this seventh "dispensation", the Kingdom, could and would only begin when the Christians helped the Jews to destroy all Gentile government, thereby ending the reign of Gentiles and the "times of the Gentiles" (Luke 21:24).

The Jews have the Christians believing that Christ will not return until the Gentiles kill themselves off, restore the Jews to Palestine, build a Temple of Solomon in Jerusalem, institute a Jewish World government ruled by the Jewish king from Jerusalem, exterminate the Muslims, exterminate the Russians, etc.
* je pravdou,že v křestanských zemích,křestané (politici,soudci,policie a jiní,kolaboranti) zavírají křestany do vězení pro dobro židů?

198094

18.8.2009 7:50

NWO = Utopie

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Myslím, že jakýkoliv systém (národní, multinárodní, globální) potřebuje svého vnějšího nepřítele. Občas je třeba "upustit páru" směrem ven. Pokud systém vnějšího nepřítele nemá, ventilují se vznikající rozpory uvnitř systému a dochází k jeho hroucení se zevnitř.

Myšlenka jedné globální "demokratické" světové vlády je sice na první pohled hezká ale jen na první pohled. Ve skutečnosti jde o podobnou utopii jakou je ta komunistická. Každý takový uzavřený systém se po eliminaci či integraci "vnějších nepřátel" zákonitě musí začít hroutit zevnitř a udržení řádu je možné pouze cestou přijímání stále tvrdších restriktivních (totalitních) opatření. Začnou se zákonitě projevovat snahy o násilné FORMOVÁNÍ ČLOVĚKA .. jeden z hlavních atributů např.socialistických režimů.

Sjednocený globální světový systém má snad šanci jen pokud by planetu napadli marťani [cool]

198097

18.8.2009 11:10

RE: NWO = Utopie

Trniman 90.?.?.?

Reakce na 198097

No však až mif o terorizmu vyšumi přijdou na řadu marťani [smích]

198104

18.8.2009 12:19

RE: NWO = Utopie

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 198104

Globální hrozba terorismu již dávno vyšuměla. V podstatě šlo od začátku o nesmysl neboť terorismus nelze označit za objekt (nepřítele) ale jde jen o metodu boje. Proti metodě nelze bojovat. Už vůbec nelze mluvit o něčem "GLOBÁLNÍM". Existuje mnoho různě motivovaných skupin aplikujících teroristické metody boje a systém může jen hledat obranu formou různých preventivních bezpečnostních opatření.

Po vyšumění teroristického strašáka je na pořadu dne "hrozba kalifátu". Je nám systematicky vtloukáno do hlav, že muslimové čekají za humny a jejich jediným úmyslem je konvertovat nás nebo zničit. Podobné články jako tento jsou součástí mohutné propagandy, která plyne ze stále stejných zpravodajských center. K šíření této propagandy jsou využiti nacionalisté, kteří tak slouží tvůrcům NWO aniž by tušili co činí. Multikulturalismus je promyšlenou akcí, které má vyvolat zamýšlenou reakci u nacionalistických prvků. Syntézou bude přesně to co si tvůrci NWO přejí.

Až vyšumí i tento strašák přijde nejspíš na řadu strašák zvaný např. "Antiglobalistická reakce". Tohoto strašáka již bude možno označit přívlastkem GLOBÁLNÍ HROZBA protože bude stát proti nově se formujícímu NWO. Vzhledem k síle a moci globální vlády nebude možno proti NWO bojovat jinými než teroristickými metodami boje a proto dojde i na oživení strašidla terorismu. Na jasně definované strašidlo nebude již problém našít nějaký "ODPORNÝ" úmysl ve stylu "Buď oni nebo my" a dojde i na oživení precedentu s kalifátem.

A máme tu pointu tak krásně vykreslenou v pohádce Star WARS. Hvězda smrti je již skoro dostavěná a žádný Luke Skywalker na obzoru [mrknutí jedním okem]

198110

19.8.2009 2:49

RE: NWO = Utopie

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 198110

Mocne imperium potrebuje mocneho nejlepe neznicitelneho nepritele. Kde takoveho vzit, i kdyby se dal ukrast? My lidi jsem sice natrvdly, ale nase vseobecna natrvdlost ma spodni limitu, ktera je dana efektivitou fungovani civilizace na jistem civilizacnim stupni. Pujde dolu natvrdlost, pujde dolu civilizacni stupen. Tohle jsou zajimave spekulace, kdyz ctu, tak mi tech vyvolenych prijde uprimne lito. Ja jsem vlastne stastny, clovek protoze existuje hromada lidi, kterym muzu verit. A kdyz se seknu, tak to automaticky neznamena, ze budu bradou vzhuru.

Muj milostivy Pane, vedeni je skutecne desive nebezpecna zalezitost. Nejenom kolaps systemu, ale prilis velky uspech pri vladnuti muze znamenat konec za projektem lidska civilizace. Udrzet duveryhodny smysl existence lidstva, muze byt horsi nez zonglovat v horoucim pekle se snehovymi koulemi.
http://na-severu.blogspot.com/2009/08/kdo-je-nejbo...

198137

18.8.2009 12:28

RE: NWO = Utopie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 198097

Kurňa ti budou hlasovat s Parobkem! Nestačili by venušani?

198112

19.8.2009 2:17

RE: NWO = Utopie

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 198097

Citam dobre pan Laroux? Vy pozitivne citujete Pana T.Herzla "Narod, ci spolocensky system vznika pod ohrozenim vonkajsieho nepriatela"? To je ale predsa priznak mafie. Preto aj judaizmus povazujem skor za ideologiu a nie nabozenstvo v povodnom zmysle, ci dokonca symbol nejakeho naroda.

Udrzatelny spolocensky system musi byt budovany na pravych pozitivnych myslienkach.

Dufam, ze som Vas zle pochopil, lebo si Vas vazim. Alebo je to iba nedorozumenie.

198136

19.8.2009 4:50

RE: NWO = Utopie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198136

To má obecnější základ, ovce v ohradě se například zhluknou do kupy, ucítí-li nebezpečí. Že to zpozoroval i někdo jiný, na pravdivosti neubírá. A to Vy jste podle mne přemýšlivý typ, není v tom duch zdejší zaujatosti pro nicky co vymysleli nic... [mrknutí jedním okem]

198141

19.8.2009 7:39

RE: NWO = Utopie

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 198136

Třeba jen vidíte souvislosti ze svého, možná trochu zaujatého, úhlu pohledu. Pokud zakladatel sionismu použil určitou folosofii znamená to, že odpůrci sionismu mají tuto filosofii negovat jen díky jedné interpretaci jeho zakladatele ? Víte já myslím, že pokud je systém složen z vnitřních antagonistických prvků existují jen dvě možnosti jak se vyhnout rozkladu zevnitř.

1. Najít vnějšího nepřítele pro "přeorientaci" napětí .. Papinův efekt
2. Vytvořit totalitní řád, kde budou občané tvrdě omezeni na svých svobodách ve prospěch systému. To lze cestou jednou (Machiavelismus, fašismus, nacionalismus) nebo druhou (komunismus). Možná by se našla i cesta jiná ..

Když jsem psal tento příspěvek očekával jsem i asociaci s Nietzcheho filosofií. Čekal jsem kdy mě někdo napadne, že vlastně obhajuji válku jako prostředek k dosažení vyšší úrovně člověka. [smích] No .. na to bych odpověděl jediné. Neobhajuji válku ale nastiňuji souvislosti, které k ní mohou vést.

Osobně si myslím, že jistá forma globální vlády je možná ALE .. !! Muselo by jít o systém do kterého vstoupí vyvážené prvky bez podstatných rozporů, které se omezí ve prospěch celku bez protestů. To samozřejmě není v dnešní době absolutně možné. Praxe ukazuje kam vede snaha o integraci naprosto odlišných kultur (multikulturalismus). Nelze splácat dohromady ovce s vlky a čekat, že se navzájem nepožerou. Pokud NĚKDY ! vůbec bude svět připraven na celosvětovou vládu bude to zřejmě za velmi dlouho. Pokud někdo vyprojektuje něco jako NWO násilně a nyní, dojde zákonitě k vnitřním rozporům a NWO bude udržitelné POUZE výše zmíněnými dvěma cestami.

198145

19.8.2009 11:43

RE: NWO = Utopie

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198145

Souhlasím jean.larouxi. Každé násilí vytváří zase jen násilí či bolest cítících bytostí, a to bez ohledu jaké ušlechtilé a údajně prospěšné cíle pomocí své ideologie či jinak nabízí.

jansmith[smích]

198160

19.8.2009 20:07

RE: NWO = Utopie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198160

Stručný příspěvek, jen co je pravda. Ovšem zcela mimo mísu. Jean.larouxi, být Vámi, já bych se distancoval. Plká sice dobře, ale na špatném hrobě. Jistě, nepochopil o čem je řeč, nemá čas jako i mnozí jiní přečíst vlákno, ale snaží se přilísnout a zaujmout nekompromisní stanovisko. Možná je za to i placený... Jinak tu trvalou hyperaktivitu těžko vysvětlit.

198190

20.8.2009 10:23

RE: NWO = Utopie

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 198145

Išiel by som na to opacne pan Laroux. LUDIA nie su ovce. "Ovce" maju nieco ako zivocisnu psychiku. Clovek ma vyssi potencial a preto vazne ciele, rozhodnutia a metody zalozene len na pudoch nie su pre neho udrzatelne. Myslim na dohodu o primarnych osobnych a spolocnych cieloch a ich zladeni. V principe ich totizto LUDIA maju rovnake. Cize prva uloha stat sa LUDMI ..

198242

19.8.2009 16:20

RE: NWO = Utopie

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 198097

Nepriatelov sa da vyrobit vela, a nemusia byt ani vonkajsi.
Priklady:
- antisemiti (nepredpokladam, ze v NWO si budu vsetci rovni, aspon nie s nosatymi)
- homofobi
- disidenti
- hackeri
- neockovani
- ...

a potom vonkajsi:
- mimozemstania
- vesmirna katastrofa
- globalne oteplovanie
- ozonova diera
- premnozovanie
- ekologia
- ...

Mam dokonca dojem, ze vsetky tieto hrozby su uz roky ludom vtlkane do hlav, aby sa dali postupne vyuzit. Cize netreba mat jedneho nepriatela a na neho sa zamerat, ale mat ich viac a postupne si ich striedat, inak by nam zovsedneli.

Napadla ma zaujimava paralela: Ovce v stade su pred vlkmi chranene pastierom a psami, ale statisticky sa ovela castejsie boja psa (ked ich zavracia) ako vlka (ktoreho mozno v zivote nestretnu) a k pastierovi, ktory to cele orchestruje, dokonca vecer sami utekaju, aby ich podojil.

198177

18.8.2009 9:56

NwoO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Myšlenka jedné globální "demokratické" světové vlády je sice na první pohled hezká ale jen na první pohled.....

A kdo hovoří o demokratické světové vládě ?

V takovémto vládnutí nemá demokracie co dělat !!!

Probuďte se, prosím... [bliji]

198101

18.8.2009 11:56

RE: NwoO

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 198101

A proč myslíte, že je to slovo "demokratické" v uvozovkách ? [mrknutí jedním okem]

198108

19.8.2009 1:49

RE: NwoO

jednorožec 81.?.?.?

Reakce na 198101

Vzbuzen, mezi blitím u vozovky tiše zvracel...

198135

18.8.2009 15:54

Hm

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Vyčerpávajúci článok o pozadí NWO.
Škoda že je nezrozumiteľná pre veľkých pravdovravných mysliteľov Pergilla a spol.

198124

19.8.2009 14:48

NWO = OSN

abc 89.?.?.?

K nastoleniu NWO dojde už na najbližšom valnom zhromaždení OSN. Pravdepodobne v noci zo 4. na 5.októbra 2009. Zúčastnené štáty sa dobrovoľne vzdajú svojej suverenity v prospech OSN v záujme vyriešenia globálnych problémov,ktoré chazari svetu vytvorili a preto ako jediní vedia nimi vytvorené problémy vyriešiť ...
Na reštrukturalizácii OSN, zvlášť bezpečnostnej rady sa pracuje už niekoľko rokov. Chýbali len katalyzujúce udalosti. Na to sa vytvorila tzv. pandémia chrípky a WHO uz bola navrhnutá a je pripravená stať sa svetovým ministerstvom zdravotníctva...
Takisto manipulátori umelo vytvorenej a cieľavedomo riadenej finančnej krízy sa dožadujú vytvoriť v rámci OSN tzv. svetového ministerstva financií... Rozhodujúci bude postoj krajín s právom veta. USA už zmenili svoj postoj k OSN, a ostatných ovplyvniť bude pre chazarov "malina". Je to predsa ich satanská agenda komplotu. http://www.tasr.sk/24.axd?k=20090813TBB00055

198164

19.8.2009 15:02

Jak zhodnotit dolary

mkadlec 62.?.?.?

Studie: Na většině amerických bankovek jsou stopy kokainu

http://www.ceskenoviny.cz/tema/zpravy/studie-na-ve... [smích]

198165

20.8.2009 0:29

ad nacionalismus

Zdeněkkk 85.?.?.?

Tak jsem si přečetl zde nějaké kritické poznámky k nacionalistům nebo dnešním "extrémistům". Já sám se považuji za bílého nacionalistu, protože si myslím, že cílem Systému je zničit bílou rasu rasovým míšením a k tomu jim dopomáhají média např. ukazováním všech barevných v pozitivním smyslu, předkládání tezí o bílé vině z období kolonialismu, ukazováním násilných trestných činů s rasovým podtextem pouze v souvilosti s tím rasisme bílým, i když naopak je těchto činů statisticky mnohonásobně více atp. Navíc podle všech testů jsou bílí v oblasti IQ daleko před černými. Žlutá rasa má o něco vyšší průměr, ale nemá moc extrémních hodnot a pokrok lidstva zapříčinilo právě to jedno procento extrémních hodnot u bílé rasy (Newton, Edison, Beethoven atd.) Historie nás může poučit z rasového hlediska, že u všech velkých kultur a říší byl ten první impuls árijský gen, vše je zdokumentováno zde http://www,white-history.com nebo částečný slovenský překlad zde http://beo.sk/pochod-titanov , zvlášt doporučuji tuto kapitolku o budoucím vývoji bílé rasy http://beo.sk/pochod-titanov/499-67-meniaca-sa-tvar-nebiela-imigracia-do-bielej-domoviny . Díky rasovému míšení dojde k zániku jedinečného bílého člověka, osobně podle mě nejkrásnější rasy a zároven nejvíce diferencované. Za toto tito nacionalisté bojují a tohle má být nějaká fantasmagorie, která slouží těm nahoře k odvrácení pozornosti od budování NWO? K tomu slouží možná tak Národní strana nebo ti různí odbojáři, katoličtí nacionalisté, Masarykovci a jiní. Skuteční evropští nacionalisté nikoliv, to jsou lidé, kteří dávno překonali šovinistické nálady. Tak co je na téhle myšlence špatné, bojovat za svou rasu, v tom není žádná nenávist vůči barevným, aspoň já bych v žádném případě tuto otázku neřešil násilím.

198210

20.8.2009 7:35

RE: ad nacionalismus

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 198210

Hmm .. ale je bílá skutečně bílá ? [mrknutí jedním okem]

Někdy je čistý Árijec přes nějaké to koleno částečně žid nebo třeba asiat a ani o tom chudák neví. Někdy je čistý žid přes nějaké to koleno Mongol nebo třeba Slovan a i když dokládá genetické výzkumy jako na běžícím pásu, nic s tím nenadělá.

Otázka tedy zní. Za jakou "bílou" rasu tu chceme bojovat. Kdo je schopen se v tom genetickém coctailu našeho původu vyznat ? Není lepší bojovat proti diskriminaci ? Nemyslím jen proti diskriminaci menšin ale ve Vašem případě třeba proti pozitivní diskriminaci majority.

198233

20.8.2009 19:28

RE: ad nacionalismus

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 198233

Hocijaká diskriminácia je zlá.

198279

21.8.2009 0:20

RE: ad nacionalismus

Zdeněkkk 85.?.?.?

Reakce na 198233

O to, jestli je někdo z jednoho procenta žid nebo asiat, o to tu nejde. 1 procento v genu nezmění nějak těch 99 procent zbývajícího převažujícího charakteru, důležitý je, že např. z 95-99 procent má ten člověk árijské geny a to v Evropě splňuje dost lidí, kromě Arabů, černochů a obecně lidí ze Třetího světa. Samozřejmě že proti pozitivní diskriminaci by se mělo bojovat, např. poukazováním na protiústavnost affirmate action v USA nebo na ten nepoměr rasistických trestných činů či obecně kriminality barevných a bílých. To jsou jasná fakta, jenže média vytvářejí dojem, že nejhorší sou ti bílí. Takže bojovat proti míšení ras, především tedy té bílé a potažmo bojovat za udržení bílé rasy jde ruku v ruce i s bojem proti pozitivní diskriminaci. Dnes jde šovinismus stranou, jde tu o něco víc a Evropa by se měla spojit a čelit tomuto riziku, ovšem ne přes EU, to je samozřejmě diktát a součástí NWO, byrokratický kolos, jehož jediným zájmem je rozložit Evropu, aby brzy byla na úrovni Třetího světa právě rozkladem přes vyšší porodnost neevropského živlu a také i tím rasovým míšením, které se tak propaguje. Všimněte si, brzy bude lidstvo jednolitá šedá masa, bez kořenů, snadno ovladatelná, čeho se tato masa uchytí, jakého pevného místa, když bude o sobě vědět, že je to prostě pozemšťan, bude mu to stačit? Lidi budou hledat sami sebe a koneckonců ta hnací síla té bílé rasy tu bude chybět, setrvačností ten svět ještě nějak bude fungovat, navíc nejsme někde ve starověku, takže je tu jiná situace trochu, ale celkově se to pak převáží k tomu postupnému, pomalému zániku civilizace, jak jí známe dnes, pokud se nestane během té doby nějaká katastrofa, např. nukleární válka nebo náraz meteoritu. Tímto trendem jistě za 2-3 století, možná dřív může dojít k jedné světové diktátorské vládě.

198297

21.8.2009 7:53

RE: ad nacionalismus

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 198297

No dobrá Zdenku. Beru, že skoro bílá je pořád ještě tak nějak bílá i když není nejbělejší ale řekněte mi jak lze bojovat proti mísení ras ?

1. Nebudete se sám místit s neárijsou rasou (Vaše volba) ? Pak je to samozřejmě OK. Klidně si můžete apelovat i na druhé, aby činili jako Vy. Pokud se Vámi nechají zmanipulovat a černoškám či indoevropankám se vyhnou, jejich věc [mrknutí jedním okem]

2. Budete se snažit tento boj vést systémově ? OK ale jak ? Zakážete sňatky s příslušníky tmavé pleti ? Prostě přiložíte testovací papírek s barevným odstínem a jak pleť bude mimo rozsah tak do basy s oběma ? Raději se neopalovat [smích] .. Možná byste mohl využít vědu a testovat geny. Pokud nebude gen z více než 95.67 árijský = DO BASY. Již zde žije mnoho promísených párů. Co s tím ? Donutit k rozvodu ? Děti geneticky otestovat a podle genetické charakteristiky přidělit k výchově buď árijskému nebo neárijskému rodiči?

Já vím. 2. bod jsem pojal tak trochu extrémně [mrknutí jedním okem] Třeba to tak nemyslíte. Třeba budeme bojovat proti mísení ras tak, že to nazveme jinak. Přijatelněji. Řekneme, že mísení kultur zatěžuje státní ekonomiku či sociální systém a postavíme se za mnohem přísnější imigrační politiku. Fajn. ALE POZOR ! Nemůžete říct, že neárijcům je vstup zakázán ale Árijci mohou imigrovat vesele dál. To byste byl RASISTA. Vezmete to tedy plošně ? OK . Plošné omezení imigrací je řešení ale uvědomte si, že tak vlastně utnete i možnost českých Árijců migrovat po Evropě za prací.

Jak to tak vidím jediný způsob jak bojovat za "rasu" je bojovat proti ŘÍZENÉMU importu cizích kultur ale to nejdříve musíme buď:

a) Dokázat, že někdo skutečně programově multikulturalismus prosazuje za účelem oslabení národních identit a bojovat proto těmto "strůjcům". Pak hodně štěstí, neboť to dokazování Vás umístí do "škatule" paranoidních konspirativců [mrknutí jedním okem]

b) "Nerasově" zdůvodnit proč je škodlivá jen migrace jedněch kultur a migrace druhých je v pořádku. Je nutno definovat, rizikové migranty (národy, etnika rasy). Už jen snaha o toto zdůvodnění Vás zařadí mezi rasisty nehrubšího zrna a odsune Vás to na periferii "demokratické" společnosti. No ale o tom již řeč vlastně byla výše.

198314

23.8.2009 2:22

RE: ad nacionalismus

Zdeněkkk 85.?.?.?

Reakce na 198314

No, sám jste připustil, že příliv jiných etnik než původních v Evropě zatěžuje státní systém a ekonomiku. Takže ty teorie o špatném vlivu rasového míšení asi budou mít nějaký reálný základ. A tady je problém, že se prostě nemůže veřejně v mainstreamu prezentovat jasná fakta o obecných průměrných rozdílech mezi rasami. Jaká lavina se např. snesla proti Watsonovi, držiteli Nobelovy ceny a spoluobjeviteli DNA, když prohlásil, že se do 10 let najde gen, který vysvětlí, proč mají černoši průměrně nižší IQ. Vyloučili ho z akademické obce a on pak musel vše odvolávat. Společnost by zkrátka o těchto otázkách měla začít normálně mluvit a uvažovat, mělo by se o těchto tématech hovořit v mainstreamu a ukazovat možný dopad míšení ras na budoucí vývoj světa. Už jen kdyby tyto informace byly známi stádu, tak by se míšení ras zminimalizovalo, o tom jsem přesvědčen. Samozřejmě to má v sobě spoustu etických otázek atp., ano, máte pravdu, že v dnešní době by to bylo velice těžké toto prosadit, vzhledem k honu na jakýkoliv projev rasismu. Ale co třeba Japonci, u nich to jde, tam žádné cizí rasy nepronikají, stejně tak do Jižní Koreje, oni si ten svůj svéráz zachovávají a dělají to tiše. Chce to prostě vybalancovat a udělat na to program v jasně nastavených mantinelech. Zkrátka snažit se formou zákonných opatření minimalizovat rasové míšení, ale nikoho nepostihovat nebo diskriminovat. To s tím NWO, to sem použil jen jako nadsázku, nevěřím moc na nějaký plán Chazarů, že se někde tajně domlouvají nebo prostě chtějí totální světovládu nad světem, ale to že mají obrovský vliv na světové dění, to je nezpochybnitelné.

198446

23.8.2009 7:36

RE: ad nacionalismus

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 198446

Společnost se eugenikou již v minulosti zabývala- a jak šíleně a katastrofálně to dopadlo, to již dneska všichni víme. Pokud je míšení ras DOBROVOLNÉ, tak Vy ani nikdo jiný není oprávněn do toho komukoliv kafrat či dokonce ho násilím omezovat. Tohle všechno Vám jean laroux jasně vysvětlil a jasně Vám označil i hlavního viníka za umělé zavádění multi-kulti. Vemte na to jed, že existují vládci světa, kteří promyšleně řídí svět tam kam chtějí.

Jestli mají černoši menší IQ mi není známo, ovšem že existuje strašná spousta bílých blbců mi známo je. Zrovna nedávno jsme se s takovým jedním eugenikem setkali na zastávce autobusu. Fackoval tam a sprostě nadával své bílé holce. Když ho můj muž napomenul, tak se ohradil, že nám všem chčije do huby a že i když je můj muž árijec, jelikož má modré oči, tak ať mu políbí i prdel. No, smáli jsme se tomu označení árijec až domů.

198457

26.8.2009 21:13

RE: ad nacionalismus

Zdenekkk 85.?.?.?

Reakce na 198457

Nepsal jsem nic o nějakém zabránění rasového míšení, o postihování těch lidí, co to budou provozovat, ale o přijetí takových podmínek, které by to zminimalizovalo, o otevřené diskuzi, a vsadím se, že díky této otevřené diskuzi, kde by se jasně řekla obecně negativa, které to míšení představuje pro vývoj země, by rasové míšení kleslo. To je vše. Proč si myslím, že to přináší jen negativa je uvedeno v těch odkazech v mém prvnim příspěvku. A argument, že existuje spousta bílých blbců neni relevantní argument a ani jsem to nikde netvrdil, že neexistují bílí blbci. Mluvil jsem o tom problému z globálního hlediska.

198741

23.8.2009 22:09

RE: ad nacionalismus

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198446

Ano skutečně si myslím, že nekontrolovaná imigrační politika mající za následek masivní příliv cizích kultur, stát a ekonomiku zatěžuje. Nemyslím si ale, že problém je v rasovém mísení. Problém je v integraci. Pokud necháme např. ukraince nebo bulhary (stejnou rasu) aby migrovala k nám, nastane problém také. Nyní si ještě představme, že by tyto "bílé" migrující národy měly jinou kulturu, náboženství atp.

Ohledně teorií (např. ta Watsonova), které vztahují úrověň IQ ke genům mám jisté výhrady. Zčásti souhlasím, že je tu určitá vazba ale současně mi rasové teorie přijdou povrchní, neřešící všechny souvilosti a vedoucí tak ke špatným závěrům. To je ale na mnohem delší debatu. Rozhodně s Vámi souhlasím, že by se podobná problematika měla otevřeně diskutovat.

198505

26.8.2009 21:19

RE: ad nacionalismus

Zdeněkkkk 85.?.?.?

Reakce na 198505

Zkuste si přečíst tu knížku Pochod Titánů, jak je uvedeno v odkazech v mém prvním příspěvku, pak byste možná přehodnotil to stanovisko, že nezáleží na "barvě". S Ukrajinci, Bulhary je u nás určitě velký problém, ale zdaleka to není nic proti problému v ghettech např. ve Francii, kde převažují černí muslimové, Marokánci apod. Souhlasím, že se musí přihlédnout i k souvislostem, ale i když se k nim přihlédne, stále tu vychází jako hlavní problém rasa, to vychází už z historie lidsta z rasového hlediska, kterým se zabývá právě kniha Pochod Titánů. A jsou zde započítány právě i ty souvilosti, takže žádná bezduchá primitivní rasistická rétorika.

198743

23.8.2009 9:32

RE: ad nacionalismus

djb 90.?.?.?

Reakce na 198314

Proč se do těchto úvah zbytečně míchá rasa?
Nás samozřejmě nezatěžuje příliv jiných ras, jak naznačuje Zdeněk, nás zatěžuje příliv nevzdělaných, integraci do naší společnosti odmítajících arogantních příživníků.
OK, jsou převážně barevní (i když několik vzorových Ukrajinců, Bulharů ap. by se jistě našlo - i ty slovenské pankáče, co žebrají střídavě na Můstku a Andělu nepovažuju za přínos ač Slováky mám rád). Ale barva samotná není problém.
Vám snad vadí černoši typu Raye Korantenga? Mě tedy ne. Popř. Romové jako např. Tomáš Bystrý ?
Zkrátka barva není problém. Vzdělání a ochota integrace je problém a v tomto smyslu by se také měla zavádět imigrační kritéria.
Vůbec mě teď nechytejte za slovo, nebudu teď vymýšlet z fleku přesně odstupňovaný geniální systém, ale asi by se mělo vzít v úvahu, jestli dotyčný k nám jede na rok, dva, tři, doživotí, chce jen prac. povolení, popř. občanství a podle toho požadovat různou úroveň znalosti, češtiny, historie, nějakého řemesla a pokud bude pracovně uplatnitelný a ochotný se integrovat co by mělo bránit ho přijmout? Žádné dávky na ruku, dokud je při rozjezdu bude živit stát, vše je potřeba si odpracovat.
( ujištuji Vás, že to by byl takový metr, že imigrace takového typu jako mají v Itálii, Francii nehrozí - nicméně, kdo chce k nám, může se něčemu naučit a platilo by to pro všechny barvy identicky)
Zkoušet by je samozřejmě museli podobní zamindrákovaní češtináři jako se vyskytují u nás na základkách a ne kdejaký multikulti nadšenec, který zavře obě oči a bude sem pouštět každého za pěkný Africký zářivý úsměv [smích]
U nás pak důsledně nepovolovat žádné vyjímky typu burka ve škole, které neodpovídají naší kultuře.
Samozřejmě, je to téma na mnoho stran a týdnů přemýšlení.
(jak naložit s válečnými ap. uprchlíky, samozřejmě nelze takové poslat zpět, jak nastavit ty pravidla přesně, zda neudělat vyjímky pro VŠ/SŠ oborově vzdělané - zde by stačila čeština ap.)

ps.:
Jinak jako jo, s tím IQ to je prý pravda, koneckonců i když se na to Jarmila podívá evolučně, u nás je asi potřeba větší než v Africe.
Nicméně fakt je ten, že průměrné IQ národa vůbec není podstatné pro přijmutí jednotlivců a navíc i to průměrné IQ je dost vysoké, aby se u nás bez potíží uplatnil jeho nositel na slušné pozici. Nemusí přece každý imigrant být hned člen vědeckého týmu [chechtot]

198466

26.8.2009 21:32

RE: ad nacionalismus

Zdeněkkkk 85.?.?.?

Reakce na 198466

Samozřejmě že mi např. Ray Koranteng nevadí, ale patří k těm nejúspěšnějším z černochů, navíc je černoch z poloviny a s tím vzděláním co on má, tak tam to taky není nějaké slavné, někde sem četl, že je o tom dost pochybností. Problém je, že ukázkou několika procent úspěšných černochů se vytváří dojem, že celkově jsou přínos, přínosem celkově nejsou, navíc většina těch úspěšných v sobě stejně mají bílou krev. Na internetu se dá najít spoustu materiálů k tématu rozdílnosti IQ u ras, zajímavá např. knížka Petra Bakaláře Tabu v sociálních vědách, který čerpá ze spousty vědeckých prací, kterých existují stovky a samozřejmě zohledňují i sociální status zkoumaných osob. Koneckonců bílá rasa může prakticky za každý moderní vynález. Jinak s tím systémem, který jste nastínil, souhlasím. PS: Netvrdím, že všichni černoši jsou blbí.

198745

21.8.2009 21:09

Globalni moc

dcd 94.?.?.?

Kriste boze, to jsou blaboly.

198365

21.8.2009 22:08

RE: Globalni moc

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 198365

Kriste bože, totálny ignorant. V týchto končinách zriedkavé. [překvapení]

198369

Tuto stránku navštívilo 6 457