Diskuze k článku

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

Příspěvků 74

24.7.2009 19:26

Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Dneska jsem objevila video na afinabul blogu, které mi vzalo dech. Je to asi hodinová přednáška paní Anity Petekové, která je velmi nevšední. Tato odvážná žena dokonalým způsobem kritizuje všechna očkování a vakcíny a jasně dokazuje, že je to stoletý podvod, na kterém se pakují světové farmaceutické firmy a korporace, bez ohledu na to, že třeba i těm nejmenším miminům ničí zdraví.

To video s přednáškou je až to čtvrté v pozadí, s tou paní v černém obleku:
http://afinabul.blog.cz/0907/korporacne-lobby

Kdyby se vám to nedařilo otevřít, tak jako teď mě, tak zde je to video ještě jinde, ale bohužel jenom v němčině:
http://video.google.com/videoplay?docid=2472456726...

196308

24.7.2009 23:29

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 196308

Na takovou kravinu od Anity Petek nema cenu ani reagovat. Ta zkrachovana ucitelka si asi nevsimla, ze diky ockovani uz neexistuje detska obrna, cerny kasel a rada dalsich chorob. Az pojedete do tropu, tak se vykaslete na ockovani proti cholere, Tyfusu a podobne. [pláč] [pláč]
Je videt, ze Anita toho o lekarstvi vi mene nez nic.

196320

25.7.2009 8:05

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196320

Ona v té přednášce JASNĚ vysvětluje, proč některé choroby v civilizovaných zemích vymizely- očkováním to ale nebylo. Je vidět, že jste tu přednášku nezhlédl až do konce- a to je škoda. Mě například velmi zaujmula problematika tetanu. Jestli je pravda, co tam o tom říká, tak je celé to očkování proti tetanu jedna velká, přímo obrovská fraška, vedoucí jen k tomu, že si farmaceutické firmy, na úkor všech obyvatel, nezřízeně mastí kapsy.

196329

25.7.2009 9:12

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Vanguard 94.?.?.?

Reakce na 196329

A proč vymizely nělteré choroby (pravé neštovice) ve všech zemích, nejen v "civilizovaných"? To také není díky očkování?

196332

25.7.2009 10:37

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196332

Pokud vím, tak pravé neštovice vymizely samy od sebe i v těch nejzaostalejších zemích světa, a to i ve státech, kde obyvatelstvo zná tak nanejvýš kmenového šamana, nikdy v životě neviděli lékaře, natož aby kdy byli proti něčemu očkováni.

Jinak paní Anita velmi přesvědčivě vysvětlila, z jakých důvodů zmizela z civilizovaných zemí třeba turbekulóza. Nebylo to kvůli očkování, ale kvůli zásadně přeměněným životním podmínkám.

196335

25.7.2009 10:44

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Vanguard 94.?.?.?

Reakce na 196335

Tak to víte dost špatně...pravé neštovice vymizely právě kvůli očkování, i v těch nejzapadlejších vesnicích. Asi 14 dnů zpátky byl ČT pořad o českém vědci, který se na tom podstatně podílel, bohužel už si nepamatuju jméno.

Doporučuju přečíst tento článek...ale třeba v tom zase objevíte nějaké spiknutí...
http://www.vesmir.cz/clanky/clanek/id/4142

196336

25.7.2009 11:08

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196336

Chcete mi pane Vanguarde tvrdit, že třeba v miliardové Indii či v přelidněném Bangladéši a stejně přelidněném Pákistánu, se někdo staral o stamiliony bezprizorných chudáků a očkoval je tam vakcínou proti neštovicím? V tom článku se nic nepíše o tom, že by bylo celé lidstvo v sedmdesátých letech minulého století plošně očkováno proti pravým neštovicím. To silně pochybuju. A to by potom znamenalo jediné: pravé neštovice byly samy od sebe z nějakých příčin tak jako tak na ústupu. Vymizely by i bez vakciny.

196338

25.7.2009 20:41

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Moxastin 80.?.?.?

Reakce na 196338

JO!!!

Tato akce bola najvacisia ockovaci akce vsech dob. Pretoze Variola splanala vsetky podminky (Nemutuje, prenos je z cloveka na cloveka, Ideal doba inkub. a je levna a jednoducho sa podava) a vakcina bol levna. Akce trvala asi rok a po tej dobe variola zmizela na CELE PLANETE!!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Smallpox

Jeden z najvacsich zabijakov vymizel. Uz existuje len v laboratoriach (Aj to sa vi len z dovodu ze v GB sa dostala do ventilace a zabila osazenstvi jedneho labaku, tam ju eliminovali... to ju ma dalsi.. to sa nevi). Vite preco je teraz strach ze by sa virus dostal venku??? Pretoze ludia uz niesu standartne ockovani. Ten virus by bol schopny vyhubit mladu generaci a starsiu (ktora je este ockovana) zachovat.

Ale dajme si pripad od nas.

TBC:

Diky povinnemu ockovani sa nam podarilo v ceskoslovensku tuberkulozu eliminovat (nepliest s eradikaci ako u varioly). TBC bola na lekarskych fakultach tema obsolentni. Skoro sa ani nevyucovala. Lenze s otvorenim hranic a privalu imigrantov sa zacala zase vyucovat. Ucinnost tej vakciny je kolem 90%. To stacilo na eliminaci.

V porovnani s USA je tu diametralny rozdil. Tam je ockovani dobrovolne a TBC je tam vcelku "bezna" a je dokonca rezistentni na standartnu lecbu (u nas su kmene este citlive). Ze by nahoda??? Zazrak? OMG [překvapení]

196360

25.7.2009 22:52

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196360

Očkování u neštovic je nesrovnatelné s chřipkou a jak to funguje, bylo kdysi odkoukáno od imunních dojiček krav (dříve nakažených příbuzným kravským virem), a tak se zrodila i vakcína. Plošně se neočkovalo, vybrána byla ohniska, kde vakcinace proběhla za současné osvěty, jak se tato kapénková nákaza šíří. Stačí dodržet určité zásady a je po šíření.
A TBC ještě ke všemu není virová, ale bakteriální. Tento bacil je normálně přítomný v lidské populaci, a asi jen živořící jedinec je potenciální souchotinář.
Ovšem jak se skutečně organismus ubrání není objasněno ani u těchto infekcí, natož aby se z toho dalo něco vyvodit pro onemocnění úplně jiného původu. Slovo očkování tak funguje spíš jako zaklínadlo.

196366

26.7.2009 4:08

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Moxastin 80.?.?.?

Reakce na 196366

Chripka je neco jine. Tam ja osobne vakcinaci neschvaluju. A plosnu uz vubec ne. Ked tak u najrizikovejsich pripadu.(Ale vsimnite si na co reaguju. Hore je psano o vakcinaci ako podvode obecne)

A prasaci je pripad sam o sebe. Oni udelali vakcinu. Ale na typ chripky, ktera je mnohem mene zavazna nez chripka obycejna. Ak by doslo k mutaci viru, jenz by bol velice virulentny, tak tam ta vakcina nezabere.

Je to hnusny businnes. Ak sa nakupi kopec vakcin na plosne ockovani, tak to by malo ist pred sud. A razem zobrat Swarzenberga za vlastizradu.

196375

26.7.2009 8:38

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196375

Máte pravdu, odsuzovat šmahem veškerou vakcinaci je chyba. U některých nemocí je vakcinace skutečně prospěšná. A přesně jak píšete, důležité je rozlišovat případy, kdy si z nemocí nenažrané farmaceutické korporace vytvářejí obrovský byznys- dělají si z lidí již zcela nezastřeně dojnou krávu. A jak je vidět z případu rakouské firmy Baxter, tak se dokonce neštítí jako ti největší organizovaní zločinci úmyslně rozšiřovat ptačí chřipku po světě, aby byl případný zisk ještě větší. Jak je vidět, jsou si jisti i svou naprostou beztrestností- všichni jen žasneme, jak je možné, že nedošlo k žádnému vyšetřování a popohnání firmy před soud. A to se ještě může stát, že ten český vědec, který je nachytal na hruškách, na to nějakým způsobem doplatí. Třeba tak, že ho nešťastnou náhodou přejede auto.

196380

25.7.2009 20:48

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Swanson 12.?.?.?

Reakce na 196338

Kdyz Jarmila pochybuje, tak to nejakou vahu. Kdyby vymizelo lidstvo na nestovice, tak vymizi i nestovice. Mluvite o "nejakych" pricinach, ale nemuzete vysvetlit, co ty priciny jsou. Mozna by jste Vy a Anita Petekova se nemeli plest do veci, ktere nejsou vasim oborem a kterym nerozunite.

196361

25.7.2009 11:42

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196336

Kdyby ti odborník nakukal, že je to díky potištěným tričkům, tak tomu uvěříš taky. Není to tak dlouho, co experti léčili nemoci vykrvácením…a dnes vrcholem všeho je, když si s něčím nevím rady, tak to spálím, nebo uříznu…

Jak očkování funguje, je jedna velká říše dohadů s expertním zdůvodněním. To by musel být nejprve vysvětlen imunitní systém. Ty máš snad pocit, že ho medicína uspokojivě vysvětluje? Možná tobě ano, pak ale vysvětli, proč se populace odevzdaná do medicínské péče potácí na hranici funkčnosti při současné konzumaci tun chemických lektvarů za stálého proočkovávání. Přemýšlej, kolik lidí vlastně zemře odchodem, a kolik na „léčbu“ a ty nešťastné vedlejší účinky. Mnoho lidí nepoznalo co je chřipka do doby, než na nich byla praktikována vakcinace v rámci celoplošných protichoroboplodných opatření. Pak si pěkně začali užívat různých mutací, „vděčni“ za nové doposud skryté zážitky.

Statistické ukazatele nejsou spadlé z nebe, ale jsou vyráběny na zakázku. Vždy to někdo platí. A podle toho také dopadnou. Nemusí být falšovány, stačí jen nějaký faktor přičlenit a jiný vypustit.
Choroby se objevují a mizí s tím, jak se vyladí návyky a prostředí. Je jasné, že jiný výskyt chorob bude po válce než v době blahobytu. Jiné to bude při stěhování populace, při přelidnění bez kanalizace, při hladomoru, klimatických změnách atd.. Kolik odborných statistik kombinuje všechny souvislosti? A je vůbec možné při plošné aplikaci čehokoli se nějak dobrat vypovídajícího výsledku? A to je to, čemu bych se opravdu divil. A jestli to někdo tvrdí, tak je...no, divnej.

Konec konců je překvapení, že někomu přijde vůbec podivné, nechat si bodnout do těla sračku jako zdroj zdraví. [cool] [oči v sloup]

196339

25.7.2009 13:37

RE: Přednáška paní Anity Petekové

mtk 80.?.?.?

Reakce na 196339

Na pilnou včelku Vanguarda s argumenty či pochybnostmi? Systém je zcela nezpochybnitelný, a když to hodí nějaký ten bakšiš - tož proč neplácnout dvě mouchy jednou ranou? [velký smích]

196341

25.7.2009 14:46

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196341

provedl už někdo odborné pojednání o vzájemné závislosti píle a očkování včelstev při údržbě systému, a to se zvláštním přihlédnutím k pilné včele průzkumnici [zmaten]
(pomohlo by nám to osvětlit poslání včelaře) [mrknutí jedním okem]

196344

26.7.2009 9:40

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Vanguard 213.?.?.?

Reakce na 196341

Pochyby jsou vynikající věc, ale pochybovat o jasných věcech vede k paranoidním stavům...spousta zdejších diskutujcích by mohla vyprávět [chechtot]

196382

26.7.2009 9:39

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Vanguard 213.?.?.?

Reakce na 196339

Očkování proti neštovuicím prostě zabralo, to je fakt. Samozřejmě v tom mohlo být nějaké spiknutí (ty jsou dneska všude), ale neštovice zmizely.

196381

26.7.2009 12:24

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196381

Tak jo, vždyť je to jasný…
Honem kaťata dolů a šup do fronty. Máš to předplacené, tak ať o něco nepřijdeš (neboj, jen to trošku píchne… [smích] ).

196387

26.7.2009 23:37

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 196387

Nějaká racionální reakce vyvracející účinnost očkování by nebyla? Nebo aspoň odhalení nějakého spiknutí, když už nic?

196410

27.7.2009 0:56

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196410

>Nějaká racionální reakce
[smích] Rád. Zkus ale nejdřív vstřebat, co bylo vlastně předmětem diskuze. Pak bychom to mohli ještě zkusit. Chce to trpělivě, krok za krokem, velkými skoky to nepůjde. Začal bych článkem, potom alespoň toto vlákno, a to vše pouze za předpokladu, že tě to skutečně zajímá. Jinak mohu odkázat pouze na prohlášení hlavního hygienika.

(to je předpoklad, jinak pak takový dotaz působí odtrženě, podobně jako reakce toho diskutéra pode mnou)

196412

27.7.2009 5:38

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196412

Tohle vypada velmi racionalne.
http://www.czechfp.cz/site/?p=8009

196416

27.7.2009 8:52

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196416

No, jo, jenže jak ta informace nebude ze super.cz, tak bude zavánět spikleneckou teorií, a to bude pro „racionální“ populaci nestravitelné. Jenže. Ono je to zpravidla všechno komplikovanější a alternativní zdroje bývají sofistikovanou manipulací těmi, co na ně ta blbá nestačí. Takže nám patrně nezbude nic jiného, než zapojit i vlastní mozky.
Tvůj odkaz dává mnoho odpovědí, ale zároveň dává i otázku, je to všechno podvod? Tedy i veškeré očkování? Těžko si něco takového přiznat. To by znamenalo „jsem napálený hňup, mezi podobnými“. A tak chápu i diskutéry, kteří to raději vše vidí v jasném světle…

Argument pro, že očkování proti neštovicím zabralo, klesá na účinnosti s tím, jak narůstají argumenty proti. A nejpádnější proti je, že nemoc je kšeft. Přistoupili jsme na systém, kde nemocný je ideální zákazník. Pak už na spiknutí vlastně není nic spikleneckého. I poslední felčar v místním středisku se bude chovat podle hesla, čím více nemocných, tím lepší byznys.
Co potom chceme? „Čestné“ doktory, laboranty, lékárníky, pojišťovny, distributory a producenty? Vždyť by se chovali proti smyslu systému! Tedy otázka zní: „Dá se očkování věřit, že je ku prospěchu zdraví?“

196420

27.7.2009 14:48

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196420

Zcela jiste exituji evolucne "velmi pomale" organismy. Pripadne organismy, ktere nevyuzivaji variabilitu sveho genomu v plne siri. Obrna, tam ma smysl podstoupit riziko jednoho ockovani, ktere vydrzi na cely zivot. Ma smysl pokud bude samozrejme prukazna dokumentace o pozitivnich i negativnich ucincich vakcina na 10 let. Ja myslim ,ze pravdu mel Pasteure i Beschamp. Priroda dava prednost rozmanistosti. Clanek vsak otvira velmi vyznamnou otazku duveryhodnosti. Po "omylu" firmy Baxter bez komlexnich laboratornich testu, vi rohatej, co se nachazi v ampuli s napisem vakcina. Navic se ta nabizi prostor pro selektivni manupulaci, pridanim ruznych "dodatku".

Velmi pravdepodobne hromada zemi zdvorile odmitne "pomoc", i kdyby byla skutecne zadarmo. A jsem zvedavy co s tim Chanova, WHO a farmaceuticke koncerny budou delat. Mnohem racionalnejsi je postoupit kazdorocni riziko vzniku agaresivnejsiho viru chripky, nez riskovat vakcinu od firem bez duveryhodnosti. Jakakoliv firma, ktera dela vakciny proti rychle se menicimu viru chripku, mysli v prve rade na byznys. Narychlo udelana vakcina s nizkou mirou bezpecnosti ohledne pripadnych skodlivych ucinku na jednu sezonu je z hlediska zdravi populace nesmysl!! To ockovani 12 000 deti bez odpovednosti za dusledky je odporne svinstvo!!

196436

27.7.2009 9:03

RE: Přednáška paní Anity Petekové

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 196416

To je perfektní článek René,v dnešní době jen uvažovat o očkování(nedejbože pro děti) může jen sebevražedný degen nebo neinformovaný občan. [smích]

196423

27.7.2009 10:59

RE: Přednáška paní Anity Petekové

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 196412

HAHABEBE, vydrž s argumentací, pouze opakováním lze vytvořit dostatečný "vrt" do hlav těch, co si ještě nestačili všimnout, PROČ je na lécích (= léčit = léčka) stále více "vedlejších" účinků. Navíc nutných konzultace s "šamanem" meducíny, lé(č)kařem. Kolik doktorů se už převtělilo na "podavače léků" ??

Podobně jako mnozí nepochopili "převrácenou úlohu peněz" - tedy úlohu dluhu na jednu hromádku, tak ani nechápou, že ty vedlejší účinky jsou dlouhodobě těmi hlavními . opět na jednu hromádku - mrtvol, co by jinak užíraly "efekty moci" (technologie moci= moci slov) těm mocným.
Každý lék jednu věc opraví, a pro jiné nemoci připraví prostor v těle. Chřipka od těch prasat je dalším "konečným řešením". Po AIDS a jiných. Pandemii lze řídit třeba postřikem z letadel, nebo "vlněním" ze satelitů, HAARP si třeba také "škrtne"....

Hodnotit tenhle vývoj ale "z pozice křemíků" - tak bylo toto vše nutností, část populace musí (?? PROČ??) k dalšímu "kroku ve vývoji" okusit to, co kdysi nějací lidí zažili s rulíkem nebo jiným jedem.
Hledá se rovnováha mezi distribucí informací o možnostech přeměny nehmotné informace na hmotnou - a zpět. A kvůli tomu se "vyrábějí" nejen programy pro civilizace, ale také celé sluneční soustavy s potřebným jednotným genofondem.
...ňááák to houstne....

196428

27.7.2009 13:42

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196428

Jane-Ko-, máš recht, zkouším trv-alý vrt.
Lékaři mohou jen léčka-řiť. Bojem proti něčemu se ještě nic nevybudovalo, natož zdraví. Je-li léčení boj proti něčemu (obecně chorobě), je to pořád jen boj, a ten vysiluje.
Co mě nezabije, to mě posílí? Jak dlouho se to dá zkoušet…než mě to zabije… [smích]

Past-ýři budou redukovat stáda. No nevím, jestli je neredukují a neredukovali stále. Jen to opravdu asi houstne. Já mám taky někdy chutě redukovat. [oči v sloup] Tedy nic divného a nic nového. Teď jen, kolik je ochotných nacupkat do redukční fronty. A pak je tu šedá masa, která se dobrovolně nechce seberedukovat. A co s těmi zdivočelými potížisty, co stáda plaší. [mrknutí jedním okem]

Ale proč to všechno. Redukování je evidentně kontraproduktivní. Asi jde o to, abychom jednou pochopili…

196431

27.7.2009 14:41

RE: Přednáška paní Anity Petekové

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 196431

×Co mě nezabije, to mě posílí? Jak dlouho se to dá zkoušet…než mě to zabije…×

Chvilku to nakopává,a nakonec Vás to zabije.Pak to třeba můžete zkoušet s tý druhý strany:tak mě teda zabíte,možná mě to posílí.Stejně si ale myslím,že časem dojdeme k nějakému smysluplnému řešení s tím vším zabíjením. [smích]

196434

26.7.2009 21:01

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 196335

>Pokud vím, tak pravé neštovice vymizely samy od sebe i v těch
>nejzaostalejších zemích světa, a to i ve státech, kde
>obyvatelstvo zná tak nanejvýš kmenového šamana, nikdy v
>životě neviděli lékaře, natož aby kdy byli proti něčemu
>očkováni.

Ano tam, kde na nestovice vymrely cele populace i se samany, tam nestovice zmizely bez ockovani.

>Jinak paní Anita velmi přesvědčivě vysvětlila, z jakých
>důvodů zmizela z civilizovaných zemí třeba turbekulóza.
>Nebylo to kvůli očkování, ale kvůli zásadně přeměněným
>životním podmínkám.

Pani Anita presvedcila vas, ale ne soudne lidi. Tuberkuloza v zadnem pripade nezmizela a vyskytuje se i v civilizovanych zemich. Umira na ni rocne 9 mil. lidi. 99% v rozvojovych zemich, kde se preventivne neockuje. Tahle statistika je sice dva roky stara, ale moc se za tu dobu nezmenila. vyskyt tuberkulozy V soucasne dobe se jeji vyskyt rozsiril napr. v Indii.

196405

25.7.2009 9:18

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Filla 213.?.?.?

Reakce na 196329

Nejen, že si pakují kapsy, ale systematicky devastují imunitní systém a prokazatelně mohou poškodit mozek. Kamarádčin syn - narodil se mentálně postižený, ale celkem čile reagoval - po očkování je z něj takový "opilý medvídek koala" (bez urážky, toto nejlépe popisuje jeho stav).
Očkování je obrovský podvod, např. to proti rakovině děložního čípku - tisíce případů vedlejších účinků!!! A to od těch nejlehčích (vyrážka) až po poruchy pohybového ústrojí atd.

A pokud někdo přece jen věří ve spásu očkování - není vám lidi divné, s jakou vehemencí nám tlačí, kolik nakažených přibylo, s jakým úsilím se snaží roztočit paniku...? Denně zemře mnohem víc lidí na obyčejnou chřipku a nic. A tady se najednou nakupují vakcíny po stamilionech.. Qui bono? Stačí se jen TROŠKU nad tím vším zamyslet !!!
Tentokrát rozhodně nejde jen o komerční zisk.

196333

25.7.2009 10:49

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196333

Ano, zdá se, že tentokrát jde hodně do tuhého a podle toho jak mainstream šílí, tak se zdá, že ten článek o zločineckém spiknutí světových elit proti lidstvu není až zas taková fantasmagorie.

Zrovna jsem se před chvílí v MFD dočetla, že válečná zločinkyně Madlein Olbrichtová tady v Praze lobuje za to, aby všechny české dívky byly očkovány proti rakovině děložního čípku plošně a aby to měly zaplaceny státem. Dovedete si představit zase ten snadný a obrovský zisk farmaceutických firem? Za halířovou záležitost (množí vakcínu z buněk zemřelé ženy, která před lety zemřela na rakovinu a stojí je to minimální výrobní náklady) vyfasují od státu za každou dívku 20 000Kč čistého zisku. Tomu se říká kšeft. Kam se hrabe výroba zbraní. Přitom výsledek vakcinace je nejistý, neověřený a nezkontrolovaný.

196337

26.7.2009 22:20

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 196337

Výhody vakcinace proti rakovině děložního čípku zmapoval poměrně dobře například "Journal of American Medical Association" JAMA, kde se na straně 752 píše, že očkování nemá žádné pozitivní účinky.

Ve zprávě FDA "Food and Drug Administration" (americký úřad pro kontrolu potravin a léčiv) to nedopadlo zdaleka tak dobře. Tam píšou, že vakcína u některých kategorií žen způsobuje nárůst rakoviny o 47%.

Zaplaťte si svou smrt

Souhlasím, že tentokrát jde do tuhého a nelze to vysvětlit jen snahou o maximální zisk.

196408

26.7.2009 23:17

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 196337

A vývoj vakcíny byl asi zdarma, že? Jen pro vaši informaci, Silgard se produkuje rekombinantně (pozor, GMO!!!), náklady na purifikaci nejsou haléřové. Ovšem to je něco, co si lidé jako vy nedovedou představit.

196409

27.7.2009 13:22

RE: Přednáška paní Anity Petekové

údiv 88.?.?.?

Reakce na 196409

...člověče, jste normální!?
Proč tedy veškeré chemické koncerny nepřetržitě generují tak obrovské zisky!?
Protože utopili veškerá aktiva do výzkumu?
Znáte jen marže na lécích!?
Ne, jste s největší pravděpodobností - hraničící s jistotou - nicotným článkem "gangu", na tomto špinavém kšeftu profitujícím a máte dojem, že si takto vylepšujete svojí pozici v očích chlebodárců
...nebo jen "užitečný" i...t!

196430

27.7.2009 8:54

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 196337

Ano, zdá se, že tentokrát jde hodně do tuhého a podle toho jak mainstream šílí, tak se zdá, že ten článek o zločineckém spiknutí světových elit proti lidstvu není až zas taková fantasmagorie.
Já jsem to věděl[chechtot]

196422

25.7.2009 10:17

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Saša 74.?.?.?

Reakce na 196320

>Je videt, ze Anita toho o lekarstvi vi mene nez nic.

Ale určitě daleko víc než pan 72 [mrknutí jedním okem] tomu se na Zvědavci nelíbí nic.

Vakcína proti choleře existuje, ale dle Wikipedie, očkování není doporučeno CDC (Centers for Disease Control and Prevention). Návštěvníci postižených oblastí by měli být poučeni jak se onemocnění šíří a jak mu předejít. Žádná země nepožaduje očkování proti tyfusu. Drtivá většina obyvatel tropických zemí není očkována proti „tropickým“ chorobám.

Očkování sice eliminovalo některé choroby, ale není stejně účinné proti všem a navíc nese svá rizika. I v konzervativních vědeckých kruzích existuje polemika, zdali je dané očkování účinné a zdali zemře více osob v souvislosti s (daným)očkováním nebo by zahynulo v případě nákazy. Výzkum je financován téměř výlučně farmaceutickými firmami a je tedy logicky podezřelý.

196334

25.7.2009 13:47

RE: Přednáška paní Anity Petekové

mtk 80.?.?.?

Reakce na 196334

>I v konzervativních vědeckých kruzích existuje polemika, zdali je
>dané očkování účinné a zdali zemře více osob v
>souvislosti s (daným)očkováním nebo by zahynulo v případě
>nákazy.
To jsou perfektní mimikry - z principu je nemožné zpětně prokázat, jaký by byl výsledek jakékoliv "epidemie" bez očkování. Je to založené na prosté víře, pak je velice snadné odmítnout pochybnosti formulkou "žádné kdyby neexistuje".

196342

25.7.2009 18:58

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 196334

Saso, ja vim, ze jsem pro Tebe jako cerveny hadr pro bejka. Ale mel by jsi byt vic objektivni. Vis vubec jaky je muj background, ze rikas, ze toho Anita vi vic nez ja? Nemel by jsi byt jisty sam se sebou.
Zeme nemusi vyzadovat pro navstevniky ockovani, ale clovek z civilizovane zeme by mel uvazit sam, jestli se necha ockovat nebo ne. Je videt, ze jsi toho v tropickych zemich moc nevidel, protoze predejit nejakemu onemocneni je v mnoha pripadech prakticky nemozne a bez ockovani se uz musi mluvit o stesti, kdyz clovek neonemocni.
To, ze vyzkumy jsou financovany farmaceutickym prumyslem je prirozene. Kdo by to mel financovat? Komunalni podnik mesta Prahy?

196357

25.7.2009 20:30

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196357

>To, ze vyzkumy jsou financovany farmaceutickym prumyslem je prirozene.
Že máme kozla zahradníkem, to je ovšem důvod k jásotu pouze u toho kozla.
Otázkou je, máme-li ještě vůbec jiné zahradníky…

196358

26.7.2009 9:43

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Vanguard 213.?.?.?

Reakce na 196358

Existuje ještě spousta dalších spiknutí...výzkum nových automobilových technoligií je financován automobilovým průmyslem, výzkum chemických technologií je financován chemickým průmyslem, výzkum IT technoligií je financován počítačovým průmyslem a tak dále a tak dále...věnujte trochu své pozornosti i těmto kozlům [chechtot]

196383

26.7.2009 10:15

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196383

Jsi vnímavý, to je nadějné.
Máš pravdu, nakonec je jedno jestli mě přejede auto, nebo sklátí mutace viru…
Důležité je tetelit se štěstím z kozlovy zahrádky. Není nad to mít co okopávat, když ti svěří motyčku. Pilným včelkám zůstane i nějaké to kvítko v koutku zahrádky, kam už líný kozlík nedolezl.
(Neměl ten Ottův motor z 19. st vyšší účinnost než ten dnešní? To by nám taky mohl vysvětlit ten kozel, nebo jeho poklízeč… [mrknutí jedním okem] )

196385

25.7.2009 20:39

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196357

A co tech 12 000 deti a jejich rodice, tim maji volbu v civilizovane zemi jako USA se zucastnit nebo nezucastnit se pokusu na lidech bez trestne pravni odpovednosti hajzliku, kteri vyrobili vakcinu? V civilizovanych zemich typu CR nedavno popotahovali rodice u soudu, kteri domitli vakcinu pro sve dite. Ale protoze existuje zakon o povinne vakcinaci, tak vakcinu musi jakekoliv i citlivejsi dite dostat, i kdyby ho to melo zabit, ze ano? V USA nedavno nahaneli policajti matku dite z Minesoty, ktera odmital pro sve dite pouzit chemoterapii. To je taky zakazano.

Kam by prisel farmaceuticky byznys, kdyby lide presli od leceni dusledku nemoci k prevenci a zdravejsimu zpusobu zivota, vcetne stravy, pohybovych aktivit a uzivani prirodnich leciv a metod pri zdravotnich problemech, ktere nelze osetrit patenty. O tom byl i spor Pasteur s Bechampem. Pasteur na smrtelne posteli prohlasil, Beschamp mel s vlivem vhodneho prostredi pro rozvoj mikroorganismu pravdu. Existuji zrejme choroby typu obrny, kde vakcinace muze skutecne mit prevazujici pozitivni efekt za pripadne rizika.

Avsak vakcinace u rychle se meniciho viru chripky, kdy vakcina ztraci rychle ucinost, pokud nejakou mela je totalni zhovadilost. Tamiflu je uz dnes naprosto neucinne proti "praseci" chripce. Jak je mozne, kdyz vyroba vakciny trva zhruba 4-6 mesicu, ze uz tusim pred rokem si nekdo patentoval vakcinu proti viru praseci chripky? Jedina odpoved, ktera realne prichazi v uvahu, vede k otresne skutecnosti, ze se s virem experimentovalo v laboratorich dotycneho drzitele patentu a doslo k uniku viru, at uz neumyslneho nebo zamerneho. A tohle je pripad skutecneho verejneho ohrozeni. Zajima to nekoho typu treba FBI? Jednotlivy rodice zodpovedni za sve dite se nahaneji policajty!! Koncern s odpovednosti zrejme pouze za sve zisky pri megapruseru je pro policii a prokuraturu vrcholne nezajimavy.
http://www.zvedavec.org/vezkratce-3348.htm
http://jetensky.net/blog/2009/01/03/postrehy-znepo...
http://www.zvedavec.org/vezkratce-3362.htm
http://www.rozalio.cz/index.php?option=com_content...
http://www.rozalio.cz/index.php?option=com_content...

196359

25.7.2009 20:56

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Swanson 12.?.?.?

Reakce na 196334

Očkování sice eliminovalo některé choroby, ale není stejně účinné proti všem a navíc nese svá rizika. I v konzervativních vědeckých kruzích existuje polemika, zdali je dané očkování účinné a zdali zemře více osob v souvislosti s (daným)očkováním nebo by zahynulo v případě nákazy.

Tak pane Saso jako to bude podle Vas? Ockovat, nebo neockovat? Nevite na kterou stranu plotu se postavit? Mne je celkem jedno, jestli Vy se nechat ockovat, nebo jestli nechate Vase deti ockavat, ale neni mne jedno, ze kdyz jste neockavan, tak jste roznasecem choroby, ktera Vas mozna jeste nepostihla, ale jste nositelem toho urciteho virusu. Na tohle by mel byt prisny zakon a vsechny neockovane osoby by mely byt vyhosteny na nejaky ostrov tak, jak se to delalo s leprou, ktera je ted, diky ockovani kontrolovatelna.

196362

25.7.2009 21:39

RE: Přednáška paní Anity Petekové

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196362

>jak se to delalo s leprou, ktera je ted, diky ockovani kontrolovatelna.
cesty lepry jsou prostě nevyzpytatelné... [překvapení]
Čoveče, ty jsi příklad hodný očkování. Tkovýhle bacily se léčí běžně antibiotiky, očkování je tady platné jak mrtvýmu zimník.

196363

25.7.2009 22:36

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196362

[velký smích] [velký smích] "Bacilonosic".Vy jste snad udelal prukazne testy, ze Sasa nebo ,kdokoliv jiny je nebezpecnym bacilonosicem dostatecne nebezpecne choroby? Co takhle nas rovnou vystrilet a spalit. Jenom tak pro jistotu. To by u nekterych jedincu mohlo pozitivne ovlivnit zdravotni stav jako homeopatikum. Jenomze rec je o chripce, clanek neni o moru nebo ebole, pokud by jsem postupovali dle vasi logiky a vsichni nakazeni chripkou by meli jit bud na ocokovani nebo na odstrel, dosli by zlehka k vylidneni. Ebola ma vysokou umrtnost u lidi 50-90%. Jakou umrtnost ma chripka?

Kdo za posledni rok z lidi chripku nemel? A kupodivu skoro vsichni prezili!! Jestlize by tedy goverment prisel s vynucenym ockovanim proti viru, ktery je uz za rok v dalsi sezone rezistentni vuci vakcine, cosi smrdi. Jedinou ucinou obranou je funkcni imunitni system lidicek. Vakcina narusi obrane schopnosti organismu po dobu tydnu a mesicu, takze pozitivni efekt proti rychle se menicimu viru je o nicem.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Mor
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ebola

196365

27.7.2009 23:40

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 196365

Tady se nejedna jen o chripce. A ten, kdo by jako bacilonosic vedome nakazil ostatni lidi s TBC a podobnou nebezpecnou chorobou by zaslouzil odstrelit.

196447

28.7.2009 23:17

RE: Přednáška paní Anity Petekové

gaz.... 90.?.?.?

Reakce na 196447

TBC Vám naočkovali již v porodnici, dokonce doktoři. Potom během dalšího roku Vás vystavili dalším nemocem (povinná vakcinace).
Naši pradědečkové a prababičky se narodili a pokud se během svého života setkali s nemocí,jejich tělo si dokázalo udělat horečku a nemoc "uvařit". Horečka je sice sama pro tělo zatěžující, ale prospěšná. (dnes každý vyšiluje při 37,5°C a už shání paraleny a brufeny)Bylo-li tělo životaschopné (tedy i vhodné k pokračování rodu), ve zdraví přežilo a fungovalo dál, jestliže nikoli, bylo to, jak by řekli genetici, oddělení zrna od plev.
"Díky" našemu zdravotnictví, a nemám na mysli pouze očkování, degenerujeme již několik generací. Imunitní systém dnešních mladých je na prd a chová se jako hysterický debil. V případě nemoci se moc nesnaží, ale klidně vás udusí na rozkvetlé louce.

196546

29.7.2009 9:36

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 196546

Omyl! Prvni ockovani proti TBC jsem dostal kdyz mne bylo asi 10 roku.

196585

25.7.2009 22:55

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Saša 74.?.?.?

Reakce na 196362

>Nevite na kterou stranu plotu se postavit?

Odpověď není jednoduchá, nestojím ani na jedné straně plotu. Ideálně bychom měli vědět předem poměr rizika a přínosu na zdraví. Výjimečně ten poměr můžeme odhadovat a s pohledem do minulosti se můžeme někdy i plácat po zádech. Ve většině a to v drtivé většině případů, je očkování zbytečné; jedinec by se s nemocí ani nesetkal nebo jeho imunní systém by ji potlačil. U některých nemocí, lze však onemocnění předejít očkováním, ale ani to není zcela bez rizika a nějaké doufejme pouze promile, následkem očkování vážně onemocní a opět snad výjimečně dokonce zemře. Obzvláště u mutujících virů prostě nelze předem účinnost ani riziko určit. Naše důvěřivost v očkování je řízena strachem a kampaní farmaceutických společností a ne uvážením možného vlastního zisku na zdraví oproti riziku. Je zcela dobře možné, že kdyby se nám teoreticky podařilo naočkovat celosvětovou populaci proti mutujícímu viru chřipky, úmrtí na následky očkování by byly stejné jako na možné onemocnění a vir by zatím pozměnil svou podobu a ještě by další umíraly na chřipku.

> Na tohle by mel byt prisny zakon a vsechny neockovane osoby by mely byt vyhosteny na nejaky ostrov tak, jak se to delalo s leprou, ktera je ted, diky ockovani kontrolovatelna.

Mýlíte se, lepra je kontrolovatelná díky úspěšné léčbě nikoli očkování a nebojte se jste přeci očkován proti všemu, ne? [mrknutí jedním okem] http://en.wikipedia.org/wiki/Leprosy#Prevention

Hysterická hypochondrie, zdraví poškodí. Je ovšem otázkou, kde zmíněná hysterie končí nebo začíná, vzájemně se můžeme osočovat. Vypracujte model, který s jistotou předpoví pravděpodobnosti. Víra v naše vládce není nejlepším rádcem a je dobře se ptát.

196367

25.7.2009 23:49

RE: Přednáška paní Anity Petekové

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196367

Přesně tak. Je dobré a důležité se ptát, protože jenom ovce se neptají, pochvalně bučí a věří ovčákovi, i když je už tolikrát v minulosti PROKAZATELNĚ podvedl.

Jenom lidská ovce nebo kolaborant hájí Systém, který je primárně založen na Zisku a nekonečném růstu HDP a který v mafiánských poměrech plutokracie periodicky ožebračuje nejvíce ty bezbranné...


Vždy je třeba se ptát komu co prospívá a ve věci vakcín proti rychle mutujícím chřipkám je důležité se ptát, kdo na jejich výrobě, propagaci a prodeji vydělává. Jestli očkování fyzicky proběhlo nebo ne už není tak důležité, protože pokud k prodeji již došlo (někdo vakcíny od farmaceutických koncernů už do zásoby nakoupil - např. stát za peníze daňových poplatníků) přesun financí do těch správných (soukromých) kapes už proběhl.

Již Moorův dokument SiCKO jasně naznačil, kam směřuje zdravotnický systém založený na zisku soukromých zdravotních pojišťoven, soukromých zdravotnických zařízení a farmaceutických firem. Na prvním místě je dosažení zisku a až potom možná i to ostatní. Ne nadarmo je snaha prosadit model tzv. Řízené péče i v ČR, a to po vzoru bratrských USA, kde malé skupině zainteresovaných generuje obrovské zisky, aby většině tzv. obyčejných způsoboval velké i existenční problémy.

Zajímavá je i informace o tom, že důležitý exponent války proti terorismu z 11.9.2001 bývalý ministr obrany USA Donald Rumsfeld má hmotně zaháčkováno v nejmenované farmaceutické společnosti, která má co do činění s Tamiflu.

VIZ: http://urbanlegends.about.com/library/bl_bird_flu.htm

jansmith[smích]

196369

25.7.2009 18:05

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196320

>Na takovou kravinu od Anity Petek nema cenu ani reagovat.
----------------
Jistěže. Je to naprostá blbost, ani se na to video odvážné a dobromyslné Anity Petekové nekoukej. Mohlo by ti to odpovědět na tvoje hloubavé dotazy, jak se lidstvo zbavilo mnoha nakažlivých chorob. Ještě něco, chytrolíne. Až to začne, tak se pěkně postav do fronty na očkování a s vyhrnutým rukávem, ať nezdržuješ. Nepředbíhat...na všechny se dostane. Alespoň se té naší planetce trochu odlehčí a i ve zdejších diskuzích se nám uleví.
David Rockefeller má takové lidi jako jsi ty strašně rád...jinými slovy: "Vlk se nažral a koza zůstala celá".

196356

27.12.2013 0:17

RE: Přednáška paní Anity Petekové

kotel 82.?.?.?

Reakce na 196356

Ano,vsechno souvisi se vsim,mocna elita upevnuje svou moc s cilem ovladnout celou planetu a toxicke vakciny jsou jen kapkou v mori.V podstate nejsou o nic lepsi,nez Adolf Hitler,jen postupuji pomalu jinymi metodami.

301431

7.2.2010 23:01

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 196320

Kde jste přišel na to, že dnes neexistuje černý kašel? Já jsem byl proti němu samozřejmě očkovaný a před dvěma lety jsem ho prodělal..

211883

28.7.2009 8:36

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 196308

Nekdy kolem 40te minuty mluvi to tom, ze se diteti podava kortyzon namisto homeopatik(aspon tak je to prelozeno). Mozna mi neco uniklo, ale nejsou homeopatika jen dalsi podvod jak vytahnout z lidi prachy?

196466

28.7.2009 9:21

RE: Přednáška paní Anity Petekové

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196466

Možná. Ovšem,s homeopatikálními korporacemi, megareklamou, homeozločiny proti lidskosti, se pytel zatím neroztrhl. Ale třeba je to právě taková speciální bouda, budka, boudička na tu minoritu, co Systém nežere. Čert ví... [mrknutí jedním okem] [smích]

196475

24.7.2009 20:24

starý děda Baxter již vynalezl jednu vakcinu

insider 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=8gpjk_MaCGM

196311

25.7.2009 12:30

Spiknutí?

HHBB 85.?.?.?

Rozklíčování případu jako spikleneckého podvodu je předem odsouzeno k neúspěchu.
Problém je v tom, jak se vůbec vyrovnat s lidskou stádovitostí a neustálým koledováním si o takové zacházení. Jestli je za tím nenažranost nebo zúčtování s populací je skoro jedno. Já osobně nepochybuju o přítomnosti obou úmyslů (a ještě jiných). Věc bude mít mnoho úrovní a jako vždy, potíž je ve všech, včetně oběti.
Trošku komicky působí ono operování pojmy s oblasti spiklenecko-odhalovačské, už jenom proto, že je z praktického hlediska a principielně nemožné cokoliv takového dokazovat (soudce i vyšetřovatel mohou být Ilumináti a svědci reptiliáni [mrknutí jedním okem] ). To celé na mě potom působí jako snaha o další manipulaci. Už tam jen chybí zmínka o sionismu jako iniciaci všeho zla. Pak se to smete ze stolu rovnou jako antisemitská záležitost a je po srandě. Účastníci dostanou nálepku popíračů všech holocaustů v historii lidstva (včetně budoucího očkovacího) a půjdou do kouta na hanbu s ochromujícím pocitem životní křivdy.

(když jsem nakousl to spiknutí, tak „starost“ o zdraví oveček je tradičně zaštítěna úplně jinou symbolikou než je ta Rotschildo-Rockefellerovská)

196340

25.7.2009 15:51

Jak redukovat lidstvo na konkrétní počet?

Jirka R. 82.?.?.?

Základní problém je, že pokud je virus "swine flu" opravdu smrtící, a není to "kachna" tak by muselo existovat funkční očkování pro tu zbylou "miliardu" jak o ní sní Rotschildovci.

Miliardu otroků...

Tohle je opravdu drahý způsob a navíc je ve hře možnost nekontrolované mutace patogenu - daleko levnější je vyvolat dojem, že je virus "swine flu" je opravdu "smrtící" a pak naočkovat předem vytipované jedince skutečným smrtícím virem - ať už se bude jmenovat Tamiflu nebo jinak. Tohle je vysoce sofistikované, velmi levné a ještě více spolehlivé. Základem "vakciny" musí být vir, který umře spolu s naočkovaným, jinak by mohlo dojít k nechtěné mutaci, nebo přenosu na "miliardu otroků" kteří byli vybráni, aby mohli sloužit svým Osvíceným pánům v NWO.

Takže zadání je velmi jednoduché a dokonale kopíruje současnou situaci ... lokality určení k "vylidnění" byly díky ovládání médií vystrašeny natolik, že byl spuštěn pandemický plán celopopulačního povinného "očkování" - viz. Británie.

Tyto lokality budou následně zalidněny "vybranými" otroky a jejich pány...

196346

26.7.2009 10:09

RE: Jak redukovat lidstvo na konkrétní počet?

Filla 213.?.?.?

Reakce na 196346

daleko levnější je vyvolat dojem, že je virus "swine flu" je opravdu "smrtící" a pak naočkovat předem vytipované jedince skutečným smrtícím virem - ať už se bude jmenovat Tamiflu nebo jinak - Jirko, to je vysoce pravděpodobné!!!

196384

26.7.2009 0:40

Buďte racionální

pepe.k 195.?.?.?

kdo si prostudoval něco o biologických zbraních, ví, že existují dvě skupiny virů, které sice mohou způsobovat strašné a vysoce smrtící epidemie, ale jsou totálně nevhodné jako biologické zbraně. Jednou jsou flaviviry (známá Ebola a jiné), a druhou pro tento účel totálně nevhodou skupinou jsou influenzaviry (chřipky) pro jejich naprosto nepředpověditelný efekt a extrémně rychlou a příliš rozsáhlou schopnost mutovat.
Takže se zklidněte...

196370

26.7.2009 1:36

text udání

hera 86.?.?.?

Podle dokumentu (pdf) na webové stránce http://www.wakenews.net/html/jane_burgermeister.ht...
bydlí paní Jane Bürgermeister v 18. vídeňském okrese na ulici Gentzgasse 14, vchod č. 9, byt č. 12.
V udání se uvádí datum pondělí 1.května 2009, ale první květen 2009 není pondělí, nýbrž pátek. Asi se spletla.
V udání se popisuje, že 27.dubna 2009 v 18:39 vybuchla v jedoucím vlaku před příjezdem do Freiburgu bomba s virem prasečí chřipka. Výbuch hermiticky uzavřené nádoby se přivodil tak, že nádoba obsahovala suchý led (zmražený CO2), který táním vytvořil nutný tlak pro výbuch. Pak uvádí detaily vyšetřování švýcarskou policií v Lausanne, ptá se, proč se virus nejprve poslal nákladním letadlem do Curychu a pak se teprve transportoval intercity vlakem do Ženevy, když Ženeva má vlastní letiště a řadu dalších otázek. Celé se mi to nechce popisovat. Těch dokumentů je tam více.

196374

26.7.2009 5:25

Kontrola populace je stará věc,ale, lidé tomu nevěnují pozornost.

kozoroh 59.?.?.?

Paní Anity Peteková příchází s něčím,co,už je tady celé desetiletí, jenže prodělává změny podle potřeb světové elity,jednou je to díra v ozonu,nad polem, potom škodlivé plyny dělající tu díru,potom,katastrofa při počátku nového tisíciletí,všechny kompjůtry se zastaví,ted zase,"oteplování planety", prostě, aby to splnilo účel,na zastavení dalšího rozvoje v zemích třetího světa,populační kontrolu a placení nové celosvětové daně od každého občana,zvýšení cenpotravin a pohonných hmot, až po kontrolu porodnosti a ustavení nových yákonů ,kde , žena bude mít zásadní právo,zda chce a nebo nechce mít děti,takže,né už rovnoprávnost,ale feministická nadřazenost bude zde hlavní hnací silou,před tím komunistů,ted radobyvládců.Pan profesor Pinkas z americké university se netají "zlikvidovat" zredukovat světovou populaci jen na půl bilionů lidí, "je pozoruhodné,jak mu audience mladých studentů tleská a dělá ovace, přitom si všichni myslí ,já tu zůstanu,ty ostatní půjdou.Princ Philip se rovněž vyjádřil,jakým humalním způspbem se zbavit neužitečných jedlíků, zastáncem omezenosti populace byl slavný potapěč Jack. Myslím ,že Adolf Hitler trochu předběhl dobu.
=======
Physiologist Melvin Ketchel, of the Tufts University School of Medicine, suggested that a sterilant could be developed that had a very specific action—for example, preventing implantation of the fertilized ovum. He proposed that it be used to reduce fertility levels by adjustable amounts, anywhere from five to 75 percent, rather than to sterilize the whole population completely. In this way, fertility could be adjusted from time to time to meet a society's changing needs, and there would be no need to provide an antidote. Contraceptives would still be needed for couples who were highly motivated to have small families. Subfertile and functionally sterile couples who strongly desired children would be medically assisted, as they are now, or encouraged to adopt. Again, there is no sign of such an agent on the horizon. And the risk of serious, unforeseen side effects would, in our opinion, militate against the use of any such agent, even though this plan has the advantage of avoiding the need for socioeconomic pressures that might tend to discriminate against particular groups or penalize children.
http://zombietime.com/john_holdren/
Je mnoho tichých způsobů,jak se zbavit lidstva, ale,už můžem najít naznaky,že né všichni na celém světě budou očkováni v rámci veřejného zdraví,už máme část lidstva,kteří říkají,že z náboženských důvodů nemůžou být očkováni, že jejich náboženské přesvědčení jim v tom brání,to,už jsem četl nějakých dvacetpět roků zpět, ti, již už tenkráte věděli,co přijde,co bude na programu a tak se rychle "pojistili".Praktickyčlánky o řešení problému,tedy odlidnění planety budou nám předkládany denně,abychom si zvykli a připravili se ,jak s náma bude zacházeno.
http://www.g...Automaticky kráceno

196378

26.7.2009 7:15

Tady je ta žaloba na WHO v češtině:

Stan 90.?.?.?

http://www.outsidermedia.cz/Obvinuji-Vas-z-masove-...

196379

26.7.2009 15:52

Možnosti odmítnutí očkování v ČR

Choronzon 85.?.?.?

Zdravím,

Jak vidim tak sem tam někdo zmiňuje i očkování všeobecně. Přemýšlím o tom, že založím rodinu a tak si zjišťuji něco i o tomto.

Zatím asi nejlepší článek o tom co vás čeká je zde:
http://www.artbos.cz/clanek/132/Manual-pro-rodice-...

Rozhodně se mají lépe lidé kteří nevědí co očkování vlastně je, je jim to jedno a nebo mají slepou důvěru v systém.

196393

27.7.2009 14:07

RE: Možnosti odmítnutí očkování v ČR

Moxastin 80.?.?.?

Reakce na 196393

Osobne nedoporucujem neprijat zakonom stanovene vakciny..

Tuberkuloza. Hexavakcina a pod.

Tieto presli mnohaletymi klinickymi testami. Pouzivaju sa preto, pretoze ucinok je zrejmy. Statisticky je markantny pokles incidence nemoci. Hore mam uvwedeny priklad USA a TBC. Tam to nemaju povinne a maju s tym velky problem. Vacsinu kmenov K.B. maju rezistentnych na terapiu.
___
Je pravda ze mozu nastat alergicke komplikace, ktere sa daju riesit. Preto sedite hodinu po ockovani v ambulanci na pozorovani.

Tie komplikace vam mozu taky nastat ked sa stretnete zo zivym agens. To pre vas znamena ze ako neockovany zazijete burlivy pribeh nemoci na kapackach kde sa lekari budu modlit aby ste jakz tak prezili.

196433

27.7.2009 15:43

RE: Možnosti odmítnutí očkování v ČR

Choronzon 85.?.?.?

Reakce na 196433

A co SIDS (syndrom náhlého úmrtí)?

A Nebo třeba spojitost mezi Lehkymi mozkovymi dysfunkcemi a rtuťí v očkovacích látkách?

Co zpožděný vývoj a častější výskyt alergií?

To si myslim ze jsou dost velké komplikace.

Krom toho nevěřím tomu, že vše co do těch ampulek dávají je pro naše dobro. Z historie vím, že vládám(korporacím) není vůbec proti srsti poškozovat záměrně své občany (Viz pokusy s radioaktivitou na civilistech - také i formou "očkování"[mrknutí jedním okem].
Nedivil bych se kdyby do nich dávali něco co třeba v pozdějším věku vyvolá např. alergie aby je mohly léčit.

Z toho kouká pořádnej balík.

196438

27.7.2009 4:16

Slova rozumného virologa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

http://tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&hraj=762

196414

27.7.2009 8:20

Rozšíření diskuse

kontra-kastrol 158.?.?.?

Myslím, že bychom vzhledem k hrozbě, o které článek pojednává, měli odložit hádky o účinnosti očkování na později (nebo je přenechat odborné veřejnosti) a soustředit se na zmíněné hrozby a jejich pravděpodobnost, tj.
1) Má elita motiv snižovat světovou populaci? Jaký?
2) Mají obžalovaní důvod se ještě více obohacovat, jak v závěru píše pan editor? Myslím, že výroba vakcín je oproti tištění nekrytých peněz skoro prodělečná záležitost.
3) Jsou dohledatelné důkazy pro tvrzení uvedená v článku? (zajímalo by mne hlavně, jestli jde nějak dokázat, o čem jednali na skupině Bildenberg)
4) Riziko otrávených vakcín - existuje takový jed, který lze nepozorovaně přidat do hromadně vyráběného léku, aniž by si odborníci nebo veřejnost všimli, že ošetření umírají (mě napadají jenom priony - jsou obtížně detekovatelné a zabíjejí až po letech)
5) Údajné koncentrační tábory. Existuje nějaký důkaz? Stavějí se kvůli ekonomické krizi nebo kvůli chřipce?

196419

27.7.2009 17:40

RE: Rozšíření diskuse

ID 80.?.?.?

Reakce na 196419

Nekvalifikovaný pokus o odpověď:

1) Ano, má. Jaký? Počet obyvatel Země kolem roku 1800 byl asi 900 mil. Kolem roku 2000 asi 6mld. Dnes od pasu cca 6.5 mld.(http://www.celysvet.cz/jak-se-vyviji-pocet-lidi-a-zvirat-na-zemekouli-od-roku-500.php). Domnívám se , že hlavní důvod je snadno dostupná potrava - oráč nezapřahá do pluhu ženu a děti ani koně ale traktor - zdroj energie , ropa. Není třeba procházet pole po řádku a plevat pýr, není třeba odplevelit všechny okolní pozemky. Pole se ošetří herbicidem. Surovina - ropa. Díky vyspělejším technologiím se na zemi asi uživí i bez ropy víc lidí než před 200 lety, řekněme 3 - 4 mld. Ten zbytek se bude muset někam podět, jak bude ropy ubývat... Půjde -li to cestou hladu a válek nezbyde moc pohodlí ani pro ty elity.

2) Domnívám se, že mají. Tisknout nekryté peníze nejde věčně a každá troška do mlýna je dobrá.

3) Nevím.

4) Jed do vakcín mi přijde jako nesmysl. To by zasáhlo dost málo lidí než by se to provalilo. Priony by byly lepší ale po letech prokazatelné. To by asi vedlo k těžko zvladatelným bouřím (uvažujeme-li počet zasažených v řádech stovek milionů). Elegantní mi přijde řešení uvedené zde: http://www.czechfp.cz/site/?p=8009 . Funguje statisticky - neprojeví se u každého a při očkování dětí se účinek projeví po značně dlouhé době. Počet kvalitních spermií stejně klesá už asi od r. 1900 tak co. Svede se to na špatné životní prostředí. U autoimunitní reakce bude po letech těžko prokazovat od čeho vznikla...

5) Těžko říct, ale záměr - snížení populace v řádu stovek milionů až jednotek miliard dle mého názoru řádově překračuje kapacity jakýchkoliv táborů. Snad jestli nebude potřeba přednostně separovat nějaké ty Zvědavce...

Snad ještě cosi... Je zajímavé srovnat aktéry a cíle - deklarované i "možný vedlejší účinek" u tohoto projektu: http://www.blisty.cz/2008/3/10/art39420.html

196441

27.7.2009 19:30

RE: Rozšíření diskuse

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196441

Vzhledem ke zkorumpované podstatě systému, má každý nekvalifikovaný pokus cenu zlata. Tím je zodpovězeno i to „přenechávání odborné veřejnosti“. Každý se musíme stát odborníkem na své zdraví.

1) Elita je výraz, hm…poněkud… jedná se spíš o odborníky na ovládání lidí. Motiv je dán pocitem kontroly nad životy ostatních.
2) Výdělek je druhotná záležitost. Primární je potřeba ovládat populaci.
3) Nejsou nikde, a jsou všude. Důkaz je platný někde, kde je vůle se něčeho dobrat. Tento případ je však věcí faktické moci. (Dokazovat si to můžou ti neelitní sami mezi sebou, s čímž se asi tak nějak počítá)
4) Jde vůbec o princip, co to je zdraví. Nikdo, kdo má zdraví ve svých rukou, toto nepotřebuje. Jak ho svěříme někomu, je to už počátek nemoci a nic není potřeba „otravovat“. Takový stav je rizikem sám o sobě, zbytek je už jen říše nadějí.
5) Stavějí se od doby vzniku impérií. Jenom se nazývají všelijak. Podstata je pořád tatáž, „dostat dobytek do ohrady“. Začíná to věznicí a končí mocenským blokem.

(S běžným způsobem myšlení si tu nevystačíme, je dobré si přečíst něco z pera těch mocných, nebo těch, ze kterých čerpají)

196443

28.7.2009 16:22

RE: Rozšíření diskuse

kontra-kastrol 158.?.?.?

Reakce na 196443

Myslím, že bychom neměli přijímat konspiraci jako dogma. Potom by se mohlo stát, že někdo předloží všechna fakta k případu, vysměje se nám a bude mít pravdu.

196521

28.7.2009 16:46

RE: Rozšíření diskuse

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196521

>(zajímalo by mne hlavně, jestli jde nějak dokázat, o čem jednali na skupině Bildenberg)
to zkus, budeš mít o konspiraci jasno [mrknutí jedním okem]

já jsem ale nikde konspirací snad neargumentoval, spíše jsem zkoušel opak...

196524

28.7.2009 16:13

fretky

kontra-kastrol 158.?.?.?

V článku se píše cosi o uhynutí fretek, na kterých měla být testována experimentální vakcína, ale dle oficiálního vyjádření fretky neuhynuly, ale byly utraceny - zde je vyjádření hlavního hygienika (myslím, že zní přesvědčivě):
http://www.mzcr.cz/Pages/764-stanovisko-mz-k-pripa...
Žeby novinářská kachna?

196520

28.7.2009 16:43

RE: fretky

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196520

že by utracení očkováním...hm... [překvapení]

196523

3.1.2010 13:59

AP

cogito 85.?.?.?

Stale jestvuju ludia ktori si hladaju guruov, ludia sa nemenia, a anita petek je len dalsi guru, ktory sam uveril v svoju dokonalost a boj za lepsi svet.

Jej prednaska obsahuje mnoho lzi a ucelovych informacii, ktore aj to malo pravdy ktore Anita Petek ma, pochovavaju na dno demagogickeho zavadzania verejnosti. Anita Petek neposkytla objektivny a nestranny pohlad na problematiku ockovania, ale len uzkostny, obmedzeny, emocny a agresivny vykrik podporovany hlupostou a nevedomostou ludi.

Ano ani ockovanie nieje jednoznacne dokonala neskodna vec, ano funguje tu aj biznis, ale hluposti, ktore nasplietala ta pani, su nemiestne klamstva. Ktore mozu presvedcit laika, ale urcite nie cloveka znaleho problematiky. Je to bohapusty populizmus zeny ktora je tak silno presvedcena ze ma pravdu ze si berie nazodpovednost miliony ludi ktorym moze svojou aktivitou uskodit.

Na druhej strane som rad ze ockovanie bude podrobene verejnej diskusii, aj ked je asi tazke cakat od laikov plne pochopenie fungovania vakciny, jej pozitiv a negativ pre ludsky organizmus.

V konecnom dosledku sa stale budete musiet rozhodnut, co je bezpecnejsia cesta. Lebo aj byt ockovany aj byt neockovany zo sebou nesie rizika.

Ak vasa zena prekona pocas tehotenstva chripku a narodi sa vam chore dieta, budete mat iny nazor. Ak sa date zaockovat bez toho aby ste vedeli ci ste alergicky na niektoru zlozku vakciny, a vakcina u vas vyvola alergicku reakciu s tym ze tri tyzdne vam bude alergen cirkulovat v obehu, zase budete mat iny nazor. Ak vase dieta ochrne od chripky, alebo dostane zapal srdcoveho svalu, budete sa hnevat, ak dostane neaky zriedkavy syndrom sposobeny vakcinou, tiez budete nahnevany.

Preto vzdy treba zvazit rizika, .. dnes zijeme v dobe kedy je nas organizmus bombardovany negativnymi vplyvmi z kazdej strany. Nejestvuje jednoznacna odpoved.

208697

Tuto stránku navštívilo 13 355