Diskuze k článku
Italové se bouří proti výstavbě další americké základny ve Vicenze
Příspěvků 46
Si pamatuju Italii pred 28 lety a muzu rict, ze Italove uz tenkrat meli americanu i jejich zakladen plnou (_!_)!
Tito "vovolení" vládní analytikové dnes -proti zájmům většiny - zřejmě dnes bohužel určují i bezpečnostní politiku státu.
Čemu se tedy pořád "divíme", že žijeme v právním marasmu všude tam, kde se vyvolené zájmy prosazují
"Jako bezpečnostní a politický analytik se znalostí extremismu i metod boje proti němu tvrdím, že se v mnoha článcích ve Zvědavci vyskytují pasáže opravňující k důvodnému podezření pro asi všechny výše zmíněné „extremistické“ trestné činy. Zpochybňování holocaustu je naprosto evidentní, stejně tak nenávist proti Židům. Zvědavcův antisemitismus je doprovázen poněkud směšnou snahou kamuflovat jej jako „antisionismus“ (přesně to za studené války často dělali i komunisté), popř. pokusy „jinak definovat“ Židy, a to včetně groteskního tvrzení, že „skuteční Židé“ jsou vlastně Palestinci (sic!). Na tomto místě je vhodné dodat, že podle několika výroků našich soudů nejsou antisemitismus a rasismus organizovaná „hnutí“ ve smyslu §260, takže je lze postihnout zřejmě jen podle §198 a §198a."
http://www.blisty.cz/2009/7/8/art47829.html
Lukas Visingr - zjavne arogantny sionista. Najviac prekvapujuce je, ze napriek dostupnosti mnohych nepohodlnych informacii (eg. Slomo Sand s jeho knihou ze pre exodus nie su dokazy a palestinci su konvertovani Izraeliti. Tema Chazarskej minulosti detto), tito ludia sa nimi nikdy zaoberat nebudu. Arogancia je ich volba, preto je ich vina na potlacani ludi ako p.Stwora dvojnasobna.
Mimochodomm, ak je analytik "so znalostou extremizmu" sionista, tak sa da namietat jeho zaujatost pri vypracovaniu akehokolvek "antisemitskeho"/antisionistickeho posudku.
Mě nejvíc zaráží, jak se rodák z Tišnova může stát sionistou
Odpověď jsem, zdá se, nalezl: "Vždycky jsem tvrdil to, co mi radí srdce i rozum, tedy že jsme měli bojovat, třeba i sami proti všem" (narážka na mnichovskou dohodu)zdroj
Sionismus je mu zřejmě náhražkou za to, co nikdy nenalezl zde. Ale kdoví, třebas je to složitější a mýlím se.
Petici proti přijetí lisabonské smlouvy podepsal (poř. č. 6174.)
Zřejmě také chce být dosti viděn, svěřuje se s mnoha detaily. To také něco znamená.
Podle mě to má co dělat se sebevědomím (nějaký druh frustrace), a to jsme opět u 1938 a sionismu. Ale asi v tom vězí ještě něco hlubšího- toto jsou jen povrchní příznaky.
K tomu směřují i detaily:
"Etnický původ: československo‑rakouský (pradědeček byl levoboček šlechtice z Vídně); pokládám se za Čechoslováka, ale obvykle uvádím národnost "česká"; v rozporu s názory řady lidí nejsem původem ani trochu Žid (bohužel, měl bych asi dodat) "
"Životní motto: "The light shines in the darkness. And the darkness will not overcome it."
a celková inklinace k vojenství a konfrontaci obecně. Jde z něj smutek, překrytý bojovností.
Nevim jestli odpoved je spravna. Skoro cely narod chtel bojovat proti Hitlerovi a platit krvi za nas byli ochotni Srbove. Desitky tisic srbskych doprovolniku byly ochotny bojovat pod ceskoslovenskym veleni bez ohledu na mnichovsky diktat velmoci. Vernost za vernost, ljubav za ljubav. Pekne jsme se odvdecili i s nasim velkym humanistou, jen co je pravda.
Valecnikem neni ten, kdo pise o valce. Valecnik se pozna az ve skutecnem boji. Ale ten smutek tam je. Mnoo, ja jsem puvodem Cech. Nekdy skripu vzteky zubama, ze by se nam hodili privlastky jako narod zlodeju nebo vychcanku, coz je odvracena strana mince tech "zlatych rucicek", ktere pomalu, ale jiste mizi. Nemenil bych za jinou narodnost, spise bych se snazil a snazim tu minci otocit nahoru pozitivni stranou, pro kterou meli nasi predkove respekt i za temi hranicemi.
"Nemenil bych za jinou narodnost, spise bych se snazil a snazim tu minci otocit nahoru pozitivni stranou, pro kterou meli nasi predkove respekt i za temi hranicemi."
Jsme na tom podobně René
Skoro cely narod chtel bojovat proti Hitlerovi a platit krvi za nas byli ochotni Srbove.
odkial to mate? Krychtalek vo svojej knihe "Bolsevici, Benes a my" pise ze napr. Agrarna strana ktora mala dost slusne zastupenie v parlamente CSR v 1938 mala vazne vyhrady voci protinemeckym krokom vtedajsej vlady ktore boli vedene konfrontacne vdaka Benesovi. Rovnako Hodza namietal voci tejto politike u Benesa. A kolko ludi bolo realne proti vojne s Nemeckom, to sa v dejepise uz nikdy nezjavi. Ak ste myslel Cesky narod, tak to moc nesedi.
Nemyslel jsme pouze ceskou cast tehdejsiho Ceskoslovenska.
Tusim to osobe i verejne napsal, ze sympatizuje se sionismem. Aspon jsem na to narazil na netu, kdyz jsem hledal nejake detaily ke zbrijnim systemum. To vsak neni zas tak podstane zajimave by bylo, jak by pan Visinger popsal soulad demokracie ruku v ruce se sionistickou ideologii.
Dale me prekvapuje, ze v praktickych prikladech opomenul zemi s naprosto nejsireji deklarovanou svobodou slova a to jsou USA. Jak je mozne, ze pres 200 let platnosti Ustavy Spojenych statu, v teto zemi na rozdil od Evropy nedoslo k nastupu totality a neujal se nejaky dikator typu Stalina, Hitlera? Zajimava a jiste velmi demokraticka je take myslenka, ze by se editoru v militantni demokracii mohla stat nehoda? Co to je militantni demokracie? To uz je fasismus ci jiny druh totality nebo jeste ne? Stari Rimane na rozdil od pana Visingera a jinych vedeli, ze jedinou skutecnou hrozbou pro republiku je mocenskey aparat statu a z toho plyne i zakladni princip rimskeho prava. Stat ma dovoleno pouze to, co ma vyslovne stanoveno jako pravomoc zakonem.
Jiste je velmi dulezite davat majzla, aby nejaky ideologicky smer nemohl pevne ovladnout predevsim represivni struktury statu. Svobodna diskuse tomu stoji v ceste. Jestlize nekdo chce ovladnout represivni aparat statu, musi provest personalni cistky, coz chce nejaky cas a musi to provest v tichosti, dokud neziska dostatecne pevnou pozici.
DODATEK I.
Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící njaké náboženství nebo zákony, které by zakazovaly svobodné vyznávání nějakého náboženství; právě tak nesmí vydávat zákony omezující svobodu slova nebo tisku, právo lidu pokojně se shromažďovat a právo podávat státním orgánùm žádosti o nápravu křivd.
http://www.blisty.cz/2009/7/8/art47829.html
...nebo jestli jsou takřka patologicky nenávistné vůči sionismu (k němuž se hrdě hlásím) ...
(vytrzeno z kontextu http://www.blisty.cz/2009/7/8/art47829.html )
Jeste nikdo me nepresvedcil (Lituji, cenzurováno pro možné porušení zákona! Nesouhlasím se zákonem omezování svobody slova, ale Zvědavec (a editor) k zachování své existence musí zákonu vyhovět a je spoluodpovědný za zveřejnění Vašich pochyb. Díky – moderátor.). Zakon na potrestani tech co v Holocaust neveri stejne na veci nic nezmeni a naopak bude pribyvat vice tech ktery diky zakonu o popirani Holocaustu si z Holocaustu budou a to pravem delat sprtouchlata!
Podelal ses trochu pozde, nacku. Vsechny screenprints uz byly odeslany policii CR.
Klidne svemu ornitologovi Kanapovi vsechno zverejnuj, do vezeni pujdes stejne. A co tam s tebou udelaji romske gangy, to si coby obhajce pedofilu dovedes jiste zive predstavit.
A to mas jeste kliku, ze nebudes souzen za vlastizradu a kolaboraci s komunisty.
12.7.2009 22:55
RE: Satanist
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 195504
jste trapný Ben Hure, ostatně, jako vždy
To je skvělé, alespoń pomůžete prokázat, že editor rasistické poznámky cenzuruje dle litery zákona.
Jen printscreenujte dál ať policie vidí, co jest cenzurováno.
Uz Te museli vsichni ti nacisti a fasisti v Tvym zivote hodnekrat poslat diky Tvym nicim nepodlozenym urazlivym cancum do prdele , ze jo! Ale ja Te do prdele protentokrat protoze mam soucit se vsema Bozskejma hovadkama posilat nebudu ale naopak Ti poradim. Nech se vysetrit u psychiatra protoze podle ty Tvy logiky ktera uz hranici s paranoidni schizofrenii zije v celym svete jen miliony nacistu a fasistu kteri Vam furt budou ublizovat uz jen tim kdyz nebudou verit Vasim lzim. Dej na moji radu jinak by sis z tech vsech vidin fasistu a nacistu bez odborny lekarsky pece nez by Te klepla Pepka posraval kaftan a krusky i nekolikrat denne.
>ale naopak Ti poradim. Nech se vysetrit u psychiatra
Knape, kazdy nema psychiatra zadarmo jako ty.
Zakladna bude jiste obrovska. Dokonce o neco vetsi, nez fotbalove hriste.
No nevim, v anglictine nejsem prilis silny, ale viz zdroj:
"... planned expansion of an airport and a US military base in Vicenza..." a "... the construction of a new 6,000 square meter base on the site of the old Dal Molin airport on the city's outskirts. But Vicenza residents have rejected the base expansion in a referendum."
Takze nejde o novou bazi, ale rozsireni stare baze (toto rozsireni obcane v referendu odmitli).
Z toho plyne ze nadpis je lez - nejde o novou zakladnu a navic je uvod clanku ponekud bulvarni (a lzivy) - nova OBRI zakladna o rozloze 6000 m2 - je myslim velikost skladu stredne velke firmy...
1500 metrů od historického centra městečka Vicenza, které UNESCO prohlásilo světovou památkou, má být další americký vojenský objekt. Město má již zkušenost s Američany a několika jejich objekty z nichž největší Camp Ederle se ztrojnásobil co do velikosti a počtu od dob studené války. Pět tisíc vojáků cvičených v zabíjení není žádná radost a k tomu přibudou ještě rodiny důstojníků a civilní personál. Nic proti Američanům, ale do armády jdou typicky ti, co se nemohou uživit v civilním životě, tedy spodina Ameriky.
US impérium má po světě základny ve 135 zemích.
Je to poprvé v historii lidstva globální impérium. Čingischán (Genghis Khan) by mohl závidět. Impéria rostou na mrtvolách nevinných lidí a nakonec padnou. Z toho by se měla vláda USA poučit. Není divu, že normální jedinec by jim nedal metr země k válečným účelům.
Czech Republic???? Kde????
>Czech Republic???? Kde????
Ne, v Čechách snad zatím ještě ne ač přiznávají devět mužů a článek ČR uvádí..
Dle článku The U.S. Global Empire od Laurence M. Vance na LewRockwell.com
Afghanistan
Albania
Algeria
Antigua
Argentina
Australia
Austria
Azerbaijan
Bahamas
Bahrain
Bangladesh
Barbados
Belgium
Belize
Bolivia
Bosnia and Herzegovina
Botswana
Brazil
Bulgaria
Burma
Burundi
Cambodia
Cameroon
Canada
Chad
Chile
China
Colombia
Congo
Costa Rica
Cote D’lvoire
Cuba
Cyprus
Czech Republic
Denmark
Djibouti
Dominican Republic
East Timor
Ecuador
Egypt
El Salvador
Eritrea
Estonia
Ethiopia
Fiji
Finland
France
Georgia
Germany
Ghana
Greece
Guatemala
Guinea
Haiti
Honduras
Hungary
Iceland
India
Indonesia
Iraq
Ireland
Israel
Italy
Jamaica
Japan
Jordan
Kazakhstan
Kenya
Kuwait
Kyrgyzstan
Laos
Latvia
Lebanon
Liberia
Lithuania
Luxembourg
Macedonia
Madagascar
Malawi
Malaysia
Mali
Malta
Mexico
Mongolia
Morocco
Mozambique
Nepal
Netherlands
New Zealand
Nicaragua
Niger
Nigeria
North Korea
Norway
Oman
Pakistan
Paraguay
Peru
Philippines
Poland
Portugal
Qatar
Romania
Russia
Saudi Arabia
Senegal
Serbia and Montenegro
Sierra Leone
Singapore
Slovenia
Spain
South Africa
South Korea
Sri Lanka
Suriname
Sweden
Switzerland
Syria
Tanzania
Thailand
Togo
Trinidad and Tobago
Tunisia
Turkey
Turkmenistan
Uganda
Ukraine
United Arab Emirates
United Kingdom
Uruguay
Venezuela
Vietnam
Yemen
Zambia
Zimbabwe
Dle ministerstva obrany z června minulého roku bylo jen v Evropě 82821 mužů a žen amerických vojenských sil. V řadě zemí je uváděné číslo směšně málé, ale zase země o kterých víme, že zcela jistě měli a mají posádky Americké armády v tabulce nejsou (např. Afganistan, Irák, Kuba).
Zdroj: http://www.globalsecurity.org/military/library/rep...
>ale zase země o
>kterých víme, že zcela jistě měli a mají posádky Americké
>armády v tabulce nejsou (např. Afganistan, Irák, Kuba).
jinými slovy ta tabulka je tuplovaně na prd
Já osobně bych jejich pevnost s podzemními prostory a chodbami, na pražském Hagiboru nazývanou Rádio Svobodná Evropa + spřátelený sousedící komplex "domova vyslužilých důchodců" (agentů a v jiných zemích nepohodlných/nepřijatelných osob), za vojenskou základnu menšího typu, klidně označil...
m,
Ja o darovani/nedarovani metru zeme nic nepsal. Ja jsem upozornil na chybny a bulvarizuijici preklad z uvadeneho zdroje...
Bude-li techto zdroju v retezci napriklad 5 a stejne kvalitnich jako tento clanek na Zvedavci, tak mozna amici chteji jen vybudovat novou autobusovou zastavku 2x3 metry
Anti-flame dodatek: Doufam ze je jasna moje myslenka a pouzita ironie...
Namátkou: Algeria? Austria? Bangladesh? Brazil? Egypt? Estonia? Finland? France? India? Indonesia? Ireland? Lithuani? Luxembourgh? Mongolia? Morocco? Netherland? Nicaragua? North Korea??? Russia? Slovenia? Sweden? Switzerland? Syria? Ukraine? Venezuela??? Vietnam? Zimbabwe?
Už jsem to tady kdysi psal...při odhalení celosvětových spiknutí to občas chce zapojit i mozek...
Vanguarde vyberte si oficielní zdroj! Tam zas nenajdete, kde doopravdy jsou, ale to je jedno i to totiž stačí k dokumentaci impéria. Sice Čína má více mužů v uniformě, ale doma, ne po celém světě. US Army je víc na turistiku
Sorry, ale pokud je někdo s vážnou tváří tvrdit, že USA mají vojenské základny v Rusku, Venezuele a Severní Koreji, tak je pro mě naprosto mimo realitu.
Nechápeš?
ACTIVE DUTY MILITARY PERSONNEL STRENGTHS
Czech Republic 12
Slovakia 9
...
Russia 54
China (Includes Hong Kong) 70
Venezuela 19
To sú vojaci v aktívnej službe pri diplomatických misiách v týchto krajinách - vojenský atašé a pridelenci, ochrana velvyslanectiev, vodiči a ďalší personál.
Saša ale psal o VOJENSKÝCH ZÁKLADNÁCH VE 135 ZEMÍCH, což je dost podstatný rozdíl....
Já to říkám pořád, Vanguarde, my vás tu nemít, tak neřešíme naprosto nepodstatné detaily. Zaplaťpámbů za vás! Vám samozřejmě připadá naprosto normální zvětšovat americké vojenské základny všude po světě. Můžete mi vysvětlit, k čemu slouží? Tedy když pominete neoficiální okupaci.
Četl jsem vtipný a případný článek „The U.S. Global Empire“ a uvedl jsem směrník. Měl by jste si to přečíst Vanguarde. Dodatečně na Váš popud jsem hledal co nám prozradí Americké ministerstvo obrany a ti mlží, sdělují nám počet ozbrojenců pod jejich přímým velením a to ještě pouze ve vybraných státech a stránka je neúplná až úmyslně zavádějící. „US Major Military Army Bases“ prostě chybí, snad zapoměli? US se za svoji světovou vojenskou přítomnost trochu stydí, ona rok od roku vzrůstá. MISSION CREEP: US Military Presence Worldwide Vám dá trochu představu o vzrůstu US vojenských základen za posledních 50 let.
Čas od času i na US televizi najdete pořady, které se ptají proč je svět obklíčen „Amerikou“, když máme vnitrostátní problémy. Proč je ve spřáteleném Německu 55 tisíc po zuby ozbrojených Američanů? (Na HBO Bill Mahr) Proč neřešíme naše ekonomické zájmy doma, ale vytvářením „konfliktů“ v ostatním světě (rozuměj napadáním jiných států).
Pokud čtete dobře anglicky, podívejte se na stránku "The L-Curve"/Křivka L – představující graf rodinných příjmů občanů USA.
US základny kolem Iránu a o čem asi přemýšlí v Iránu?
Vanguarde, Vám 135 zemí nestačí?
co je to demokracie ? Mame 21.stoleti a slusny clovek se nikde nedovola? Nebylo by uz na case, aby za kazdy navrh (at zakon nebo opatreni ) zodpovidala(-ly) konkretni osoby? ktere by mohly byt povolany k zodpovednosti.
Podle meho slepiciho rozumu mit pouze moznost verejneho protestu(shromazdovanim) tak, aby "opravnovalo" VLADU (?) k utokum pendrekama proti vlastnim lidem ve vlastnim narode je odsouzenihodny paradox.
Nebo ^ze by byla demokracie uz tak daleko, ze se vyskytuje potreba aby kazdou vladu chranilo cizi vojsko pred vlastnimi volici...?
http://hucek.cz/l_kopecky/ tento web zmizel,neb byl zavirován,pak se znovu objevil.TADY je leccos k přečtení a hledání souvislostí
Precet. Zajimave. I kdyz musim poznamenat ze mi tam fakt vadi ty clanky,ktere s temer jehovistickou zaujatosti hrimaji o Cisle Bestie a apokalypse.
Dobrý den. Chtěl jsem svou připomínku sdělit do diskuse pod článkem, kterého se má připomínka týká. Do tamté dikuse ale není možné přispívat. Cituji: "že podřezání hrdel sedmi trapistických mnichů". Správná vazba je s dativem, tj. podřezat hrdlo komu čemu. Má to být tedy "podřezání hrdel sedmi trapistickým mnichům". Týká se to tohoto článku:
http://zvedavec.org/vezkratce-3324.htm
S pozdravem Mgr. Ladislav Novák
8.7.2009 14:45
RE: Chyba v jiném článku
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 195150
Máte pravdu. Děkuji, opravil jsem.
Nemá pravdu.
>Cituji: "že podřezání hrdel sedmi trapistických mnichů". Správná >vazba je s dativem, tj. podřezat hrdlo komu čemu.
Je správně, jen špatně pochopeno.
podřezání - koho čeho - hrdel
hrdel - jakých, kterých - hrdel trapistických mnichů
celkem "podřezání hrdel sedmi trapistických mnichů"
je správně, nejsem jazykovědec, tak nevím, jestli je to rozvitý větný člen, přívlastky bo co.
Zatímco:
"podřezání hrdel sedmi trapistickým mnichům".
věcně má každý mnich jedno hrdlo, tedy tato varianta by měla být správně takto:
"podřezání hrdla sedmi trapistickým mnichům".
srovnej zde: Vlaky vzaly v Praze život dvěma lidem
a nikoliv životy. (ale ne že by to nikdy nikdo nenapsal)
pardon, když hnidopišit tak s elánem
Koukám, že si na svůj titul potrpíte. Asi vás stál hodně úsilí...
Chudáci mniši s podřezaným hrdlem nebo hrdly a ještě k tomu todleto. Když má někdo pech, tak halt má pech!
Tato poznámka je spíš pro editory než čtenáře, protože stejně ji asi neuveřejní. Je to trapné. Obří základna o velikosti fotbalového hřiště? A jak to vypadá, vy to snad myslíte vážně.
6000metrů čtverečních na vojenskou základnu je skutečně hodně málo, ale byl by to pěkný hřbitůvek pro vojáky z té druhé základny, kterých je tam 3000. Vyšlo by to akorát dva metry čtvereční na osobu.
Nezdá sa mi tá rozloha 6000 m2. To je hodne malé. Však to nemá rozlohu ani bežného hypermarketu! Nie je to preklep? Určite by to nemohla byť jedna z najväčších základní v Európe. Tam by nebolo schopné pristáť žiadne vojenské lietadlo.
Jedná se o rozšíření základny.
Co do rozlohy nevím, ale počet vojáků plánují navýšit z necelých 3000 na 4500, tak, aby se tam vešla celá 173. letecká brigáda. Současná rozloha je nějakých... řekněme 4 km2, tak možná to autor původního článku popletl a má se rozšířit na 6 km2.
Co se týká letadel, ta nemusejí přistávat na základně, poblíž je normální letiště.
http://maps.google.cz/maps?f=q&source=s_q&...
tam sa da postavit tesne pri sebe 10 rodinnych domov, alebo parkovisko pre 300 aut.
opravte si ten preklad.
Tuto stránku navštívilo 7 397