Diskuze k článku
Obama přišel nasadit Rusku smyčku
Příspěvků 83
Nemyslím si že by byli tak naivní. Spíše jde o diplomatický žargon. A pamatujte na jedno - nikdy nepodceňujte Rusa - on své trumfy vynáší až když je to nezbytně nutné.
Naprostý souhlas. Poznámka editora byla podle mne dost mimo. Proboha když to vše víme o Americe my, tak to přeci ví ruská vláda taky a mnohem podrobněji. Blbci to nejsou a nikdo je, na rozdíl od Obamy, na vařený nudli netahá.
Mate recht a Obama by udelal nejlip aby se do Rusu moc nesral aby nedostal prez drzku. Rusove nejsou z tech aby si nechali srat na hlavu.
a co takhle nechat si srat na nohy,to myslite pane Satanisto Rusove snesou?
dočasně se snad přemůžou. ale pak si to ten někdo bude muset vyžrat a doslova vyleštit jazykem.
To srani na nohy taky nesnesou a presvedcite se o tom az budete srat do kalhot.
také souhlasím. ruský štáb, vláda se všemi poradci a tajné služby NEJSOU žádná ořezávátka, nějaká jehňátka, co by naivně věřili každé slovo amíkům v televizi naopak oni mají na tisíc procent spočítané velmi přesně americké družice, proti nim mají jistě i svou obranu, protitah, a mají bezpochyby spočítanou každou jadernou hlavici protivníka. také velmi dobře sledují dění ve světě (a znají detailně i to pozadí, ne jen blekotání médií o tom, co se zdá na první pohled).
proto bych neměl o Rusy žádnou starost. když, tak jedině o celý svět -kdyby pomatení vládcové USA opravdu rozkázali útok, což by přineslo odvetu a de facto konec dnešní civilizace a přírody, včetně asi 95% lidí.
to, co se předvádí na tiskovce v televizi je jen šméčko, divadlo pro média a pro plebs. v pozadí jsou jednání jistě ÚPLNĚ jiná.
já se jen trochu divím, že rusko přistupuje na americkou hru lží celému světu. buď z nějakých důvodů nemohou jinak, nebo je to taktika (hrát blbého a vstřícného, ale pak jim dát za uši, třeba ekonomicky skrze rezervní měnu), anebo je ve hře ještě třetí vysvětlení -i v Rusku mohou být loutky pánů za oponou, slouží jednomu cíli a všechno to hraní na protivníky je v prvním i druhém plánu této divadelní hry jen pro oklamání tupých i těch středně bystrých.
Souhlas, jen bych si dovolil oponovat, ze "...je ve hře ještě třetí vysvětlení -i v Rusku mohou být loutky pánů (VRCHNOSTI) za oponou...".
Loutky v podobe Khodorkhovskeho a Garry Weinsteina/Khasparoffa uz byly pred nejakym casem Rusy demaskovany. Nase VRCHNOST ihned rozpoutala zbesile medialni tazeni proti Rusku a Putinovi. Ale Rusove, nastesti po VRCHNOSTENSKEM zloneradu a opilci Jeltzinovi a jeho zbidacujicich VRCHNOSTI Rusum naordinovanych DEformach a rozkradani jejich prirodniho bohatstvi, se uz nedaji opit "demokratickym" VRCHNOSTENSKYM rohlikem.
Rusko je obrovska zeme. Ke zniceni agresivni Ameriky a jejiho zbyvajiciho bankrotujiciho prumysloveho potencialu, staci zamirit nekolik desitek raket na prumyslovy trojuhelnik na severo-vychode JuYsEj. Rusko je v oproti tomu v podstate neznicitelna GeoPevnina, s decentralizovanou obranou vyrobou a zpracovatelskou a prumyslovou vyrobou. Medvedev to jasne Klausovi a poskokum VRCHNOSTI a Paktu NATO z EU ukazal pri jejich pozvani na Dalny Vychod Takze snizovanim potencialu jadernych hlavic ziskava Rusko dalsi kapacitni vyhodu...
ano, ale vždy si musíte nechat prostor pro posun i tam, kde se vám podle všech dosud dostupných informací zdá, že už je konec... konec prvoplánu, konec druhoplánu, třetiplánu... je totiž možné, že nejznámější mediální realita (prvoplán) je pro totální ovce, druhý plán (méně známá fakta až téměř neznámé teorie) je pro přemýšlivější... ty zdánlivé vnitropolitické boje, (sebe)vraždy nebo jiné odrovnání. ale může existovat ještě třetí plán, větší hra, o níž nemáme třeba ani potuchy... na to nám třeba nestačí fantazie, a nedostalo se nám ani jediné malé informace, aby bylo možno začít nějaké spekulace či teorie.
proto si nechávám rezervu i v tom, že třeba dokonce Putin, jemuž věřím, může být dvojím agentem -zdá se zachráncem Rusi, ale může být pod tajným vlivem neviditelných vládců světa. Nelze to stoprocentně vyloučit, že nepracuje na sjednocování s Čínou, Indií a Íránem do podoby Asijské unie, jednoho ze čtyř plánovaných celků, vedle Severoamerické unie, Evropské unie a Africké unie. Spojením těch unií by pak vznikla moc nad celým světem (podstatnou částí), a ti zbylí (Austrálie, Oceánie, Jižní Amerika a zbytek střední) by byli nakonec vtaženi také... protože proti koordinované čtyř-unii by neměli nejmenší šanci konkurovat v čemkoliv. Ostatně nelze vyloučit ani to, co dosud nikdo nevyslovil (pokud vím) -Jihoamerická unie. Podle levicových tendencí a úspěchu socialistů ve volbách z poslední doby se dá usuzovat na určitý pohyb a spojenectví... zdánlivě antagonistické k USA/Severoamerické unii, ale ve skutečnosti může jít o zadání týchž pánů v pozadí a o stejné zdání konkurence/nepřátelství jako mezi USA-Rusko.
Tím nechci říct, že těm uniím věřím na 100%, ale je dobře nechat si rezervu. A sledovat, bystřit uši na každý falešný šelest listí ve větru.
A nikomu nevěřit zcela, i kdyby se jevil jako svatý. Už jsem se za "listopadové revoluce" pěkně seknul, a to nechci opakovat.
Naprosto souhlasím s Vaší obezřetností. Na druhou stranu právě v současné chvíli se VRCHNOSTI všechno hroutí. Čína ji naprosto ignoruje, Rusové vyhráli nejvyšší hru, když se jim podařilo dát šasch mat Khodorkhovskému a VRCHNOSTENSKÉMU Trojskému koni JUKOSU. Naprosto CELÁ Jižní Amerika po desetiletích VRCHNOSTENSKÝCH zbídačujících DEforem a VRCHNOSTÍ placených ESKADER SMRTI, zahýbá DOLEVA. A kuvajtští poslanci navrhli přesunout sídlo Ligy arabských států do Caracasu, když Hugo Chavez po VRCHNOSTENSKÉM vraždění v Gaze vyhostil USraelského ambaSSadora z Venezuely. Otázkou zůstává Indie, protože dosud si mohli USraelští branci vybrat, zda na Golany v uniformě nebo do Indie jako "rozvojoví pracovníci". A USrael a VRCHNOST již dávno cítila indický potenciál. Nedá se ale říct, že by v současnosti Indie byla na USraeli a VRCHNOSTI závislá.
Proč by se tedy v současné době někdo vůbec k VRCHNOSTI, kromě ZU SCHWARZENBERGA-schwilliho a Veškrny-Havla lísal? I Obama otevřeně zatlačuje VRCHNOSTENSKOU lobby v JuYsEJ do defenzivy. VRCHNOSTENSKE lichvářské a podvodné fondy a nadace dostaly po vzoru Madoffa velké rány. Čína, arabské, venezuelské, ruské a další suverénní fondy místo toho stále více získávají na důležitosti a postupně skupují JuYsEj nastojato/naležato. A otevřeně odmítají hltat nekryté emerické madoffovsko-státní dluhopisy...
Spíše se blíží chvíle, kdy bychom si měli klást otázku, co je schopná chcípající VRCHNOSTENSKÁ kobyla ještě svým kopáním v agonii napáchat... Vypadá to, že OBAMA to pochopil a snaží se jí pustit včas preventivně žilou. A u Rusů možná kuloárně i jednal o podpoře...
Obamovi bych nevěřil. Má kolem sebe stejné lidi. Jen kosmetická změna navenek, a zlého Bushe vystřídal hodný Afroameričan. Myslím, že politická linie USA se příliš nezměnila, sice je teď tlačí finanční krize a předtucha fiaska v Afgánistánu, ale ještě stále by se chtěli svými prackami hrabat v cizích kapsách. Pokus o revoluci v Íránu, a nejspíš opět, po roce, v Číně- Ujgurská autonomní oblast, nevěstí nic dobrého.
Číňané zabili 156 Ujgurů, jejich protesty pokračují
hm, vy to vidíte fakt dost optimisticky, spíše v tom prvním plánu.
čína amíky nemůže tak docela ignorovat, protože má údajně dva biliony jejich dolarových dluhopisů, nemá je komu prodat a není tedy v jejím zájmu cokoliv špatného pro USA... nechce jistě přijít o tolik dolarových rezerv.
Rusové jsou prozatím stále obkličováni, trpí americké drzosti a evropské sekýrování. sbírají síly. jinak by si amíky těžko nechali lézt až tak blízko na tělo (Gruzie, Ukrajina) a ještě pozdě a těžce smlouvali o radar s raketami ve střední Evropě. o drzostech Estonců nemluvě. chce to asi trochu času.
oligarchové a jukos jsou už staré historky z doby přechodu z chaosu a rozkladu k pevné a smysluplné vládě Putina.
změny ve střední a jižní americe mohou být plánované (a patrně nejsou náhodou... náhodou se neděje skoro nic).
že dostal za uši Madoff, to mě nechává úplně klidným. jde jen o divadýlko pro plebs... pohádka jak zlý podvodník byl dopaden a potrestán, spravedlnost, "pravda a láska" zvítězily... kecy a iluze. zhruba na úrovni pohřbu michaela jacksona. dokud mají ti dole plné oči událostí v médiích a plno nepodstatných, neškodných emocí v palici, nebudou se soustředit na ekonomiku a jejich mega-okrádání, které právě probíhá (první "obamův" balíček prý nestačil, je třeba další ).
Arabové si ani nevrznou, drží je na distanc vzteklej izraelskej čokl v tandemu s americkými zbraněmi už trvale usazenými ve strategické oblasti perského zálivu, iráku a afghánu, teď snad i v pákistánu. kromě toho Egypt a tuším Jordánce si amíci koupili (tedy jejich diktátory). nějaké návrhy Kuwaitu a sídlo v Caracasu jsou úplně bezvýznamné věci.
Americká kobyla bude ještě hodně dlouho kopat... pokud je to vůbec agónie! (mají a zůstane jim stále nejsilnější armáda světa). klidně se může i zvetit. a dost možná jí k tomu bude pomáhat i Rusko, které má jako Čína hodně dolarových rezerv a hledá kšeft a rovné zacházení. Rusko to může pojat jako kombinaci pragmatismu a lsti - balancovat, chvílemi kámošit s čínou a cvičně zlobit s novou rezervní měnou, hrabat, zajišťovat se, hrát roli naivního kámoše, ale jednou podle mě ruský medvěd sekne tlapou... jen jedenkrát.
(možná až přijde na nějakou novou zbraň (laserovou?), která zcela eliminuje jakékoliv americké zbraně, nebo klimatickou, která nenápadně zdevastuje podstatné části USA. ale to už jsou jen fantazie...)
Bingo! Konečně vynikající příspěvek od Vás. Světová oligarchie (zednáři a Ilumináti) má dlouhodobé cíle, nikam nespěchá, a podle mě jsou Putin i Medveděv stejně poslušné figurky jako Obama.
jakpak je dnes u nás DOMA,? aneb řešíme si to posvém,bud takto http://orgo-net.blogspot.com/ anebo http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/20857223227-ruska-rodova-skola/
Ty jo, Jarmilko. Tak komu pak věřit? Z vaších příspěvku jsem zjistil, že VŠICHNI!!!! jsou loutkama.
Jak bojovat proti tomu kdo ovláda média, jaderné zbraně, armádu. No vlastně prakticky všechno na světě?
Chci se zeptat. Víte jistě, že Zvědavec není jen účelově vytvořeným e-magazínem? Víte jistě, že jeho posláním není zjišťovat vaše IP adresy?? Ti loutkaři mají prsty všude...
>ale může existovat ještě třetí plán, větší hra, o níž nemáme třeba ani potuchy... na to nám třeba nestačí fantazie, a nedostalo se nám ani jediné malé informace, aby bylo možno začít nějaké spekulace či teorie.
Výborně, svět spiklenců a jejich odhalovačů, to je nikdy nekončící hra, která může být dvojí, trojí…
Pak jsi přesně tam, kde máš být. Na čelo už jen umístit nálepku „jsem paranoik“ a dílo je hotové. Avšak jako paranoik vím, že součástí hry je i to, že mám být paranoiky označován za paranoika a je úplně jedno co se tím myslí, v každém případě jsou všichni v očích těch druhých „paranoidní psychopati“.
A máme dokonalý výsledek. Teď už jen počkat na konec světa a příchod spasitele.
Ale…
Co když je to spiknutí naprosto zřejmé a veřejné! Vlastně není ani žádným spiknutím! Co teď!
Co když je skutečným spiknutím hra na spiknutí!
Tak o co jde?
O majetky? Peníze? Území? Jde o komunisty, fašisty, liberály, nacisty, rasisty, konzervativce či sionisty?
Nevypadá to nakonec, že o ty pentličky nejde? Že by šlo o dušičky? Že by to mohla být až takhle vysoká hra…
Jeden nikdy neví.
ôlô, podepisujete se na jistém webu jako "Obyčejná nula", nebo si Vás s někým pletu?
Souvislosti bych tu asi nehledal. I když…
"Obyčejná nula" slušně změnila náhled lidí na věc, pokud by se jednalo o to numero. Proč by nemohla i "Obyčejná nula" někde na webu.
ôlô
9.7.2009 19:42
RE: mimo téma
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 195259
ok, já jen, že máte podobný pohled na některé věci
Putinem se k moci dostali ti, co zlikvidovali beriju v 53-tím. Což byl konec otevřené krvavé tyranie židů -sionistů nad Ruskem. Od té doby se zase sionisti vrátili do Kremlu v podobě Erenštejna alias Andropova - pravý otec perestrojky, Gorbačov byl už jen dosazený zrádce, po něm úplná katastrofa pro Rusko Jelcin, který pustil znovu Rothschilda k ruské ropě a další (většinou s izraelským cestovním pasem)k nerostnému bohatství. Ti o kterých píšu, zřejmě vědí, že s "bratrstvem" je boj veden přes x-generací, oni umějí čekat. A vědí velmi dobře, že na tyto obříznuté panáčky neplatí nic jiného než tvrdá pěst, jakékoliv vyjednávání s nimi je dnes jen hra pro "světovou veřejnost", v zákulisí se děje něco úplně jiného.
Rus sve trupmfy vynasi obvykle az po dopiti posledni lahve vodky
Za prvé nevím co je Trupmf
a za druhé - ty už si trumphy vynesla tak zase koukej mazat na Idnes kde někdo ty tvé slinty ocení.
Trumpf je nemecka firma vyrabejici laserove zarizeni na obrabeni kovu.
No to vím
Ale netuším jakou to má souvislost s trumfy o kterých jsem psal
Také si to myslím. Stačí trošku sledovat, jakým způsobem tu či onu situaci řeší. A jak nakonec, často mimo povšimnutí médií, taková situace skončí.
"Ďábel vězí v detailu", loučil se Putin s Bushem na jedné konferenci.
Já si zase myslím, že na té poznámce editora něco bude. Před II. svět. válkou také s Hitlerem podepsali smlouvu o spolupráci a neútočení. Jak to dopadlo víme všichni. Americká vláda je móc vychcaná a slíbí Rusku všechno a pak...
V té době byl v SSSR u moci někdo úplně jiný než Rusové.
Ovšem mj. díky tomu že je západ dostal do naprosté izolace a vyšachoval z jednání před 2. světovou válkou - Habeš, Alsasko,Mnichov... dopadlo to pro CCCP prabídně - napřed se na ně vyflákl "zbytek světa" a pak nový "spojenec" ... ke křížku pak ale časem přilezly západní mocnosti, pokud se nepletu
Zastávám úplně stejný názor jako cyp, který napsal:
Rusko i USA vydělává nejvíce na zbraních. Kdyby neměli Rusové USA a USA Rusy, výrobci zbraní by neměli takové kšefty. Je to všechno divadlo, podle mě. Možná se pletu, ale myslím si, že to tak je.
A jenom bych doplnila, že není dobré, když se píše, že Amerika udělala to, a Rusko tamto. Stamiliony občanů Ruska i Ameriky nemá nic společného s americkou i ruskou oligarchií, protože ta se lidu na nic neptá, dělají si co chtějí. Je to mainstreamový newspeak, když se píše způsobem, jako by občané velmocí souhlasili s tím, co si jejich vládnoucí potentáti mezi sebou potají domluví. Je to totéž, jako když se ještě nedávno psalo, že Česko souhlasí na svém území s radarem. Jak známo, 70 procent občanů s radarem nesouhlasilo, pouze pár zkorumpovaných politiků a mainstreamových novinářů. Takže žádné Česko, jen pár zrádců! A žádné Rusko, či Amerika, jen pár domluvených oligarchů.
Přesně tak paní Jarmilo, zase vám musím dát zapravdu. Argument, který jste připomněla zde čas od času ve vláknech zazní, aby potom bohužel zase upadl do zapomnění. Proto je dobré tomu bránit.
ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ je jedním z hlavních nevědomých či záměrných omylů lidské mysli (nástrojů k jejímu ovládání), který je dnes a denně nejen mainstreamem zneužíván k ovlivňování těch nepozorných.
Dokud se lidé nenaučí přesně vyjadřovat a používat odpovídající výrazy a termíny, dotud si rezistenci na podprahovém brainwashingu nevytvoří.
Podle mne mají Slova a větné významy energii a ta se dokáže zhmotňovat.
Když se k tomu přidá krátká paměť a neschopnost vnímat věci v souvislostech, potom není divu, že veřejné mínění většinového obyvatelstva (tzv. obyčejných lidí) stále rezonuje se zájmy malých či velkých ovčáků.
jansmith
Souhlasím s oběma příspěvky. Vidím to úplně stejně. Jediná dohoda, která bude následovat, bude maximálně ta, že Rusové odkývou Americe to, že budou dál strašákem a zbrojení může vesele pokračovat. Prachy jsou až na prvním místě.
7.7.2009 15:26
RE: Ruský a americký lid jsou mimo rozhodování o své zemi
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 195046
Zní to hezky ale jak na to přesné vyjadřování jít ?
Člověk se vyjadřuje na základě nabytých vědomostí, na základě svých zkušenností a na základě své víry přičemž vědomosti jsou často jen zbytnělou vírou. Jak být tedy přesný ve vyjadřování, když si nejsme (NEMŮŽEME BÝT) jisti tím o čem se vyjadřujeme ?
Pokud mají slova energii pak ta energie proudí v dosti ztrátových vodičích. Stejné je to pak se zhmotněním. Na výstupu se zhmotní něco jiného než co bylo u zdroje. Slova mnoha lidí se dostávají do různých interferencí a někdy se celý energetický efekt navzájem vyruší. Dojde k vybití. Chaos informací je někdy vytvářen zcela záměrně a jeho cílem je INTERFERENCE a vzájemné vyrušení. SLOVA JSOU ZBRAŇ a každý z nás je vlastně autonomní zbraní v rukou neznámých střelců.
Já vím .. to přirovnání k energii je z mé klávesnice trochu zmatené. Přesto. Existuje nejspíš něco jako nějaká společná myšlenková energie. To co je aktuální dnes bylo aktuální i mnohem dříve .. stovky let nazpět. Znovu přichází nějaká snaha o vyrovnání energetické hladiny. O vytvoření jakési harmonie. Něco brání té energii kolem přejít na novou úroveň. Někomu se tento stav hodí k uskutečnění jeho cílů ..
Malý citát od jedné (dle některých zdrojů rozporuplné osobnosti) na závěr. J. Rousseau 28.06.1712 - 02.07.1778 :
"Každý zákon, který národ sám nepotvrdil je neplatný; není zákonem. Anglický národ věří, že je svobodný, ale mýlí se. Je svobodný jen v době volby členů parlamentu. Jakmile jsou tito zvoleni, je otrok, není nic".
Kvalitní příspěvek, který problém Zevšeobecňování dále rozvíjí jeane.larouxi. Já bych se ale znovu vrátil k tomu, co prve připomněla ve svém příspěvku pí.Jarmila.
První jednoduchý a naprosto MOCNÝ krok by byl, pokud by lidé začali nejen v komunikaci mezi sebou, ale i v internetových fórech (i tady na Zvědavci) a postupně na vyšších společenských úrovních nazývat věci PRAVÝMI jmény.
Nic více a nic méně - prostě PRAVÝMI jmény.
Žádné složitosti. Prostě jednoduše tak, jak bylo popsáno. Např. že Zradar v Česku nepodporují čeští občané, ale vlastně klika několika lokajů na vysokých postech a určité procento zmatených nebo s nimi kolaborujících občanů - ovcí (navíc, jak víme, většina Ćechů je proti a proto není možno umnožnit referendum, že pane Veškrno).
Nebo - Invaze do ČSSR se nedopustili pouze Rusové, ale byla to vojska několika spřátelených států Varšavské smlouvy a za SSSR mimo Rusů i Ukrajinci, kravatoví Gruzínci a všichni ostatní. WW2 nezačali Němci jako takoví, ale politické, bankovní a mocenské špičky s kořeny i mimo Německo a Němce jako národ zmermomocnili a zfanatizovali natolik, že páchali věci, které by za normálních podmínek neudělali ani náhodou.
Nebo - nepravosti a zločiny Izraelské IDF v Gaze nepodporují a nepodněcují Źidé jako takoví (a je jedno jestli se bavíme o semitských židech nebo konvertitech), ale na sionismus -potažmo zlaté tele- po světě a v Izraelské vládě navázané zájmové skupiny a s nimi následně určitá masa zmatených, brainwashed (nebo i vyčůraných), kolaborujících lokajů a ovcí.
Takový myšlenkový a verbální přístup může tzv. běžné lidi bez ohledu na hranice, rasy, náb. vyznání apod. pouze spojovat a otevírat jim oči a proto jim voldemoráci, aby je rozdělili, historicky tlačí (a bohužel stále úspěšně) do hlavy principem Zevšeobecňování, Strašení a hledáním Nepřítele po věky pravý opak.
jansmith
Přesně tak to je jansmithi, jak píšete. Je důležité vyjadřovat se přesně, nikoliv podvodným slovníkem mainstreamu, protože cíle vládců jsou jiné, než cíle ovládaných. A taky je obrovský rozdíl v počtu: vládců je asi tak 1 procento, ovládaných 99 procent. Je určitě rozdíl, když se v dějepise děti učí, že Amerika svrhla atomovku na Hirošimu. Než kdyby se učili skutečnou pravdu: že prezident Truman a pár zbrojařů kolem něho se rozhodli vyzkoušet si atomovku na bezbranném civilním obyvatelstvu.
8.7.2009 10:46
RE: Ruský a americký lid jsou mimo rozhodování o své zemi
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 195102
Souhlasím s Vámi. Je mnoho témat a slovních frází, které se "lid" naučil vnímat pohledem mainstreamu. Prostě jen převzal vnucený obraz, v jehož pozadí je určitý motiv (něčí záměr). Nad některými tématy se již ani nepřemýšlí, prostě když "Farář řekne, že ten či ta jsou kacíři tak jimi jsou". Zvědavec i jiné prostory na internetu nabízí alternativní pohledy, které jednoduchým způsobem bourají zažité stereotypy v přijímání informací. Není často třeba ani argumentačních důkazů z "věrohodných" zdrojů, stačí jen logika. Měli bychom se občas přinutit k rozbourání myšlenkových konstrukcí i samotných jejich pilířů u toho co je nám předkládáno a současně se pokusit o vytvoření konstrukcí jiných s použitím všech možných (i protichůdných) informací. Nejde jen o bourání a znovusestavování konstrukcí oponentů ale zejména o konstrukce naše vlastní. Měli bychom se snažit být otevření byť to není vždy lehké.
Ano, je to o bourání NĚKÝM historicky přímo nebo podprahově vnucovaného společenského koncenzu, který mají tzv. běžní občané tak kvalitně pod kůží, že jim každé jeho zpochybnění (např. nezávislými zdroji informací) způsobuje velké psychické trauma. Ego to nemá vůbec rádo.
Naštěstí i díky internetu a webzinům jako je např. tento přibývá v moderní době lidí, kteří odmítnou od jistého okamžiku ovčí optiku a začnou každou nově přicházející oficiální nebo neoficiální informaci podrobovat vnitřnímu auditu (jak píšeš) zdravého rozumu a tím se postupně oddělují od manipulovatelného davu. Lokajům, kterým Systém a jak je pokrytecky (farizejsky) nastavený vyhovuje už obvykle pomoci není. Lidé na této úrovni si málokdy dokáží vlastní kolaboraci přiznat a co je horší museli by přehodnotit svůj přístup k uctívání Zlatého telete, který je primární příčinou jejich kolaborace a který je, když se daří, tak příjemný.
A světoví ovčáci? Ti se s pocitem vyvolenosti baví (vždyť život je jízda, nebo ne?) a sytý hladovému přece neuvěří.
Ano, odpoutat se od všeobecného koncenzu vnímání reality není krok snadný. Jako v Matrixu už nejde vzít obvykle zpátky a život s pravdou (nebo aspoň s tím, co se k ní přibližuje) lehčí nebývá. Právě naopak, protože uctívání koncenzu nevědomé masy a přejímání názoru jiných poskytuje tak příjemné bezpečí stáda a "moudré" autority (politika, kněze, rabína apod.). A když se něco tzv. žvejkne (válka, krize apod.), vždy umožní odmítnou vlastní spoluvinu na vytváření takového společenského koncenzu a ukázat prstem na jiné/jiného.
Odmítnutí tak nekonečně farizejského principu ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ je jedním z prvních kroků, jak voldemorákům narušit jejich informační hegemonii a jak přinejmenším nepatřit mezi zblblé, ale o to více o své jedinečnosti přesvědčené a princip Zevšeobecňování dále přiživující, ovce.
jansmith
samozrejme... kdyz ke me ma prijet vudce sousedske velmoci, po kterym chci aby zlikvidoval cast svyho atomovyho arsenalu, tak mu budu predhazovat jak leze do riti israelcum, jak je to pouha loutka vojenskoprumyslovyho komplexu atd. atp., nicht wahr? Vladimire, Vladimire... ty bys nemohl byt ani starosta usedlosti o styrech baracich - do mesice bys mel obcanskou valku
at je zaminkou pro jednani cokoliv,myslim ze Obama se jel domluvit jen na preletech pres Rusko ohledne zasobovani pro Afganistan jelikoz mu nevysel prevrat v Iranu
7.7.2009 10:02
Car Putin není Džugašvili
Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?
a proto páně editorovy obavy nesdílím - i když se s ním v mnohém a rád musím ztotožnit. Putinova profesní průprava je velikou nadějí, že demokracie na ruský způsob - tedy jedině možná v jejich podmínkách - bude úspěšně dobudována a opět nastane období důkladně ozbrojeného míru. V opačném případě raději už nyní závidím všem mrtvým.
Co se týče těch analytiků s holubičí povahou - tak to bych rád věděl, kdo je z nich tak dokonale naivní a kdo to podle Putinových not tak dokonale hraje. Přirovnání vysoké politiky k ledovci je totiž velmi výstižné a já se necítím být tak kvalifikovaným podvodníkem, abych pod vodu na ty podvody zřetelně viděl.
Obamův návrh na redukci jaderných zbraní je populární a přináší mu PR body, jedno jestli je vážně míněný nebo ne. Rusové podle mě pochopili, že když řeknou ne, bude to pro ně špatné v psychologické válce. Takže říkají ano. Co z toho nakonec bude se ukáže. Můj nekvalifikovaný odhad je, že nic, a obě strany se jen budou snažit shodit odpovědnost za "nic" na tu druhou.
7.7.2009 11:29
Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Přátelé, vy jste mě nepochopili. Asi jsem se nešikovně vyjádřil. Tak ještě jednou.
Rusové nejsou takoví beránci, kdyby mohli, chovali by se patrně také velmocensky a arogantně. Navíc političtí komentátoři nemusí představovat skutečný pohled vrcholových ruských politiků.
Ale je fakt, že Rusové obecně trpí komplexem, že nejsou v Evropě přijímání a vážení jako jiné národy. Jsou ochotní udělat lecjaký ústupek, aby je Evropa přijala.
Dále je fakt, že někdy jsou v jednání s USA snad až příliš měkcí. Je otázkou, jestli je to jen diplomacie nebo fakt slabost. To, že zatímco Rusové podle předchozích dohod demontovali svůj jaderný arzenál, ve stejném čase je USA usilovně navyšovalo, je pravda. To, že Rusové pozvali Američany na prohlídku svých zařízení, ale USA Rusko ne, je také pravda. To, že dovolili, aby je Američané obklíčili sítí základen a provedli své barevné revoluce v bývalých republikách SSSR, aniž by se tomu Rusko nějak více postavilo, je také pravda. Možná je to jen diplomacie a strategie šachových hráčů. možná je to slabost. To nevíme, ale může se to zdát jako slabost. Medvedov bohužel není Putin, to už ukázal. Je bezbarvý.
Rusko by podle mě mělo zaujmout chladnější postoj a projevit více hrdosti. A jasně ukázat protivníkovi, že nějaké velké bratříčkování není v plánu. Podle římského rčení chceš-li mír, připravuj válku. Na USrael platí jedině tvrdá ruka a chladná hlava. A znalost jejich věrolomnosti.
7.7.2009 12:14
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 195051
>To, že zatímco Rusové podle předchozích dohod demontovali svůj jaderný arzenál, ve stejném čase jej USA usilovně navyšovalo, je pravda.
-ano, to je pravda, ale jednak za Jelcina či Gorbačova, což není totéž jako za Putina. S příchodem zachránce Putina se země vzchopila jak ekonomicky, tak se snaží i o obnovení velmocenského postavení, které Rusku objektivně náleží (vzhledem k historii, obyvatelstvu, rozloze, nerostným zásobám, ekonomické síle, úrovni vědy a výzkumu, a nakonec i pokud se týče vojenské síly).
Tím chci říct, že zatímco za opilce Jelcina upadalo Rusko DOSLOVA v každé oblasti (ekonomika, nemoci, bezdomovci, úmrtnost, porodnost, vzdělání, obrana...) a rozdávaly se krajně nevýhodně licence na těžbu čehokoliv americkým a britským těžařům, po příchodu Putina se rozkrádání a úpadek zarazil, vše se vyškrábalo na původní stav a ještě významně zlepšilo. nejkřiklavější neoprávněné licence se odebraly, nerovné kontrakty vypověděly, nejzločinnější a nejzrádnější oligarchové a źidovští rádci-vlastizrádci byli típnuti, a Rusko mířilo díky vysokým cenám ropy a plynu velmi rychle tam, kam patřilo... dle plánů mozkového trustu mocných z tajných služeb, spolupracujících vlastenců z řad podnikatelů a za spoluprýáce a významné podpory jednotící "národní" síly -pravoslaví. a nezanedbávala se samozřejmě ani strategická část armád Ruska a armádní výzkum a vývoj nových zbraní.
Bohužel pak přišla tzv. krize, která nadějný proces zbrzdila. Přesto ale putinovské (a nikoliv medveděvovo) Rusko míří k rozvoji, zavádění nejnovějších technologií a internetu i do každé poslední vesnice, a ekonomická situace lidí se bude zakrátko opět zlepšovat (poté co Rusové ustojí otřes z krize). Rusko je totiž, pokud jde o zlaté i euro-dolarové rezervy, na vynikající úrovni (asi spolu s Čínou), a na rozdíl od USA a nemocné Evropy má zřetelný rozvojový potenciál a jistotu v podobě nerostných zdrojů =reálného bohatství (srovnej s virtuálním a ještě toxickým bohatstvím západu).
Ano, MNOHEM chladnější postoj by byl na místě. Otázka ale je, zda může Rusku něco přinést lest nebo sice hrdé a oprávněné, avšak poněkud dětinské dupání nožičkou. -Lépe navnadit a pak seknout... silně a s důsledky na hodně dlouho.
7.7.2009 12:16
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Reakce na 195051
1) Komplexem??
Já bych řekl že nejde o komplex ale o holou realitu.
Ale tragedii v tom nejspíše nevidí - nedávno pohrozilo že odejde z rady Evropy a MMF už také netáhne tolik jako za Jelcina.
2) Těžko soudit, Dokud Rusové mají zbraně které mohou na druhé straně způsobit pohromu pak si USA nikdy zaútočit nedovolí. Stejně tak ony barevné revoluce pomalu blednou a lidé v oněch zemích začínají zaujímat trochu jiný postoj než jejich revoluční proamerické vlády. Amerika se hroutí a s ní i celé impérium.
3) Na odstrašení stačí něco kolem stovky hlavic (jedna jaderná ponorka). Zbytek už je bonus navíc za který se ale musí těžce platit. Pokud si Rusko ponechá 2000 hlavic pak je to více než dostatečné množství a to že si US ARMY ponechá "oficiálně" 2000 a neoficiálně dalších 15 000 hlavic na tom nic neřeší - jen se jí to těžce prodraží.
8.7.2009 7:11
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
Reakce na 195055
>3) Na odstrašení stačí něco kolem stovky hlavic (jedna
>jaderná ponorka). Zbytek už je bonus navíc za který se ale
>musí těžce platit. Pokud si Rusko ponechá 2000 hlavic pak je
>to více než dostatečné množství a to že si US ARMY
>ponechá "oficiálně" 2000 a neoficiálně dalších 15 000
>hlavic na tom nic neřeší - jen se jí to těžce prodraží.
Práveže nestačí.
Hlavíc a nosičov musí mať Rusko toľko a rozmiestnených takým spôsobom, aby bola druhá strana "hodnoverne presvedčená", že pri ľubovoľne veľkom úspechu prvého úderu zostane Rusku dosť síl a prostriedkov na protiúder, ktorý USA ako štát už nerozdýchajú.
7.7.2009 13:06
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 195051
A proč by rusi měli být v Evropě přijímáni a váženi jako jiné národy? Já si jich nevážím vůbec. Pro mně jsou to okupanti. A vy byste se měl z Kanady přestěhovat do Moskvy, bylo by vše jasnější...
7.7.2009 14:02
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Reakce na 195062
Aha - pokud bych to viděl vaší optikou pak bych musel nenávidět a pohrdat všemi národy v Evropě - neb jen málokterý z nich nemá imperiální minulost. Jste tak zaslepen minulostí že si ničíte vlastní budoucnost. SSSR už neexistuje a pokud jde o Rusko tak není ani teoretická šance že by se tam znovu usadil režim jehož největší obětí byly sami Rusové.
7.7.2009 14:36
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Reakce na 195062
Jakou okupaci máte na mysli? Jestli mluvíte o období bolševismu, měl byste si zjistit, kdo za bolševismem stál nejen v Rusku , ale i u nás. Rusové to nebyli, to jistě víte... Naopak to byli Rusové, kdo židobolševismus zaplatil milióny mrtvých v koncentračních táborech řízených chazarskými konvertity.
Studujte, pak nebudete vypadat jako nevzdělaný ignorant...
7.7.2009 16:55
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Reakce na 195066
Bolševická okupace má oproti americké velkou výhodu, skončila. To se o americké říci nedá, v Německu a Japonsku ještě jsou, Panamskej průplav taky nakonec nevrátili po vypršení smlouvy, raději Panamu napadli, takže se to nedá srovnat. Rusové jako takový, bez bolševismu, nám nikdy nic neudělali.
8.7.2009 17:19
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Reakce na 195073
panamský průplav nevrátili? To je pro mě novinka....co si zkusit zjistit fakta? Stejně tak se USA stáhly z Filipín, kde měly stejně velké základny jako v Japonsku základy, když jim filipínská vláda neprodloužila smlouvu...a nevím nic o tom, že by Filipíny napadli...ale proč se zdržovat fakty, že jo?
8.7.2009 17:26
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 195159
lehni čokle
8.7.2009 17:39
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Reakce na 195162
Místo argumentů urážky? Ubohost, už na tebe nebudu reagovat
8.7.2009 11:00
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 195066
Jasně, znám ty vaše mantry, za vše může sionismus. V případě Ruska si to nemyslím.
Potkal jsem v životě pár rusů, včetně relativně vysoko postavených ruských generálů a mám na věc jiný názor. Za ingnoranta se nepovažuji a život mi dal dost prostoru ke vzdělávání
8.7.2009 17:34
RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 195138
>Za ingnoranta se nepovažuji a život mi dal dost prostoru ke >vzdělávání [smích]
Takže vše, co vyplodíte je skvostné, brilantní a zaručeně pravdivé...??
Neznám nikoho, kdo se sám považuje za ignoranta
Asi takto. Pokud Medvěděv podepsal nějaké dohody tak jen proto že by k dané věci stejně muselo dojít. Pokud jde o snížení početního stavu tanků pak je pro Moskvu zela zbytečné udržovat asi 30 000 tanků. Stejně tak je zbytečné udržovat 10 000 vodíkovejch hlavic. Prostě to stojí obrovskou sumu peněz a nikdy to nevyužijete. Je lepší se části toho zbavit a pořídit za peníze na údržbu a modernizace nové mašiny (v tomto případě T95 nebo T80UM2(T2000)). Stejně tak dohoda o přepravě US vojáků a vybavení ruským vzdušným prostorem. Proč by bránila ruská strana američanům v něčem co je táhne do pekel. Napoleon napsal "Nikdy nepřerušuj nepřítele když dělá chybu". To zde platí doslova. Americká vláda místo toho aby i ten zbyteček ekonomiky co jí zbyl použila na opravu stávajícího kolapsu tak cpe prachy do nekonečnejch válek. Americká ekonomika ještě ani náhodou není v půlce pádu natož na dně a pokud rychle nezmění kurz (což si nikdo z jejích nepřátel a oponentů nepřeje, a čehož není Americká administrativa schopna) pak ji čeká ještě hodně dlouhej let. Pokud to bude pokračovat takto tak za takovejch 5 let Amerika nebude řešit problémy kdekoliv na světě ale bude muset řešit občanské nepokoje doma a možná i rozpad Unie. Já bych v tom nic naivního nehledal - prostě Ruská strana už nechce živit tak rozsáhlý vojenský aparát který stejně nikdy nevyužije a tak to spojila se smlouvou u který sice nikdo na plnění nevěří ale nahonili přes ní plusové bodíky a navíc ona není zas tak důležitá a dá se předpokládat že až si bude Ruská strana moci dovolit opět navýšit počet zbraní tak jen poukáže na to že protistrana neplní a přijde neslavnej konec naší slavné smlouvy.
já bych jen doplnil, že drtivá většina jaderného arzenálu je dávno po "expiraci".
To co se nyní děje je jen vyhazování starého harampádí a jako šrotovné za to obě země inkasují veliké politické haló.
No ale tak se to dělá. Kdykoliv se něco z vojenskýho vybavení musí vyhodit pro zastaralost nebo neschopnost použití, udělá se z toho politickej fígl, odzbrojujeme, vyhazujem tisíce starejch nejezdících tanků a jenom se pořídíme pár stovek novejch, za prachy co dostaneme za zběr železa. Odzbrojume, skrapujeme tisíc atomovejch bomb (co už by stejně nevybuchly)
A djb má pravdu.
Skrachujú za 5 rokov? Neverím, bude to tak za rok-rok a pol- závisí to od toho ako rýchlo zavedú novú rezervnú menu.
Obama se vyslovil pro silné a prosperující Rusko
"Uvedl [...], že současnost je jiná, potřebuje politiku pro XXI. století, zatímco obavy ze silného druhého státu jsou projevem myšlení XX., nebo dokonce XIX. století. "Objevují se staré způsoby myšlení, které stojí na starém pohledu, ale velká síla nezávisí na dominanci a démonizaci jiných zemí, to je pryč,“ podtrhl Obama."
To jsou mi novinky, hehe
Celá tlupa Nezvědavců, pan Pražák a další protiruská individua včetně fanatických "antikomunistů" by se od pana prezidenta Obamy měli co učit.
I kdyby tato citovaná Obamova slova byla jen strategickým manévrem, rozhodně stojí za to si je zapamatovat. Mnoha filoamerikanistům půjdou rozhodně k pleti.
Taky si myslím , že je to jen kvůli tomu , že i armády musí jít ze širokých do úzkých. Něco kolem sto hlavic by zničilo Zemi klidně ještě asi 5x.Dříve se jednalo z části o zbytečnou nadvýrobu, ale zároveň to umožnilo vytvářet mohutný výzkum v tomto směru, na který žádná země nemá ani po tolika letech.
Jenže ani na jedné straně nedošel výzkum k takovému objevu , aby si jedna strana bezpečně zabrala druhou. Prohráli tedy obě strany! Teoreticky lze docílit stejného efektu jako případná jaderná válka obyčejným rozprášením radioaktivního prachu v určitém množství v jakékoliv oblasti Světa, třeba nad vlastním územím, a vítr se postará o zbytek, protože by to otočil okolo Země několikrát. Ale docela by se s tím blbě vytvářel image uznávaného, schopného a potentního hajzla. Proto je celé zbrojení jen hra pro blbý a přitom se všechny strany div nepusinkují.
Takže mám za to, že šlo hlavně o financování výzkumu a vedlejším efektem byla výroba haldy nepotřebných bomb. Na nic nepřišli a jen promr... zbytečně všechny prachy co to doposud stálo.
sa realizuje a nie ako píšete prvo,druho či treťo plánový chazirský plán...Zmyslom ľudskej existencie je hľadanie spravodlivej vlády.Tá sa na zemi nenašla,lebo vždy ľudia vládli na škodu iným ľuďom. Teraz sme už vo finále v poslednom dejstve hry ľudstva na slepú babu. Vlády sa ujal v nebi Bohom dosadený kráľ Kristus.Satan ale chce dohrať svoju úlohu. Pápež práve požiadal OSN aby sa stala NWO. Tým sa splní nutný predpoklad na celosvetové zničenie falošného náboženstva a zvlášť vplyvu Vatikánu na OSN. To bude jediný skutok OSN ako NWO, ktorým sa odštartuje Boží súd nad týmto bezbožným svetom pokryteckej politiky, chamtivého obchodu a falošného náboženstva. Podrobný scenár si prečítajte v knihe Zjavenie Jánovi 17, 18 a 19 kapitole.
P.S. Daniel v 11 kapitole od 40 do 45 opisuje súčasný vývoj udalostí z ktorého vyplýva,že vaše obavy o to kto koho dobehne, či Rusko Ameriku, alebo Amerika Rusko sú bezpredmetné.Dobehnuté budú obidve svetové jadrové mocnosti, Božím súdom ktorý vykoná Michael,čiže Ježiš v nebeskom postavení.
Aha, tak to se mi skutečně ulevilo!
Take si myslim, ze rusove nejsou tak naivni. Jestli nectou noviny, tak je to jenom dobre. Maji lepsi zdroj informaci, totis svoje zpravodajske a tajne sluzby, a mnohem vice o cem ani nevime. Zaroven souhlasim s tim, ze mohou byt obcas sentimentalni, ale svete neboj se oni si poradi a Pan Obama a lide stojici za nim i pred nim se budou jeste divit. Jinak je to pekne gesto, ze Obama prijel do Ruska. Vubec by tam jezdit nemusel, je to krok kupredu. Zaroven si vsak myslim, ze nebylo vhodne aby prosazoval Radar v CR a hovorit o gruzinske otazce a olavoval ruske hokejisty v USA, cimz se snazil alespon trochu polichotit ruskemu sentimentu.Ano rusove nesmi podlehnout tzv. lichoceni avsak az prijde otazka penez tak lichoceni nelichoceni, proste na penize si sahat nenechaji to mi verte. Jedte do Ruska a uvidite sami. zatim krasny den Tomas
Rus víta každého ako priateľa ale len dovtedy kým sa nepreukáže opak, ale potom s tým dotyčným tak vybehne že ani nevie kedy ako a čo sa stalo. Viď USSA, prekukli ich zradnosť a prepočítali to s chladnou hlavou, teraz akože odzbroja armádu (v skutočnosti je to len zošrotovanie starých nepotrebných vecí-ako to napísali mnohí pred mnou) snažiac z toho politický kapitál, ale v tichosti modernizujú armádu takou rýchlosťou že pri tom by bledla aj Izrahell a USSA.
Čo sa týka obyčajného Rusa tak sú to ľudia ako každý iný- snáď len priateľskejší-(až na Chazarských konvertitov lebo podľa nich sme len treťoradé zvieratá-gojím).
Rusové se jeví tak "naivními" díky tomu, že berou vážně učení Ježíše Krista. Zejména ty části o milování bližního svého jako sebe sama. Pro zbožného Rusa je i sionista jeho bližní, zatímco pro zbožného Američana je každý, kdo nebere boží přikázání smrtelně vážně sluhou satanovým. V Evropě se sice polovina lidí hlásí k víře, ale v každodenním životě skutek utek. Asi má ortodoxní křesťanství blíž ke každodennímu životu, než je to v případě katolictví.
Židobolševizmus pro ně byl krutou zkouškou, ale na rozdíl od nás v ní obstáli. Takové bolševické protináboženské slinty, jaké denně čtu na českých fórech by je ani ve snu nenapadly. Třeba se díky tomu naučili nebýt až tak naivní a už očekávají od bližního svého obřezaného i nějaký ten podraz. Možná v tom byl záměr vyšších sil, zbavit ruskou duši naivity, zachovat přitom její pokoru a zbožnost a připravit ji tak na boj se zlem, které zaplavuje celou naši planetu. Možná je jejich síla v tom, že se dokáží postavit nepříteli, ale zároveň v zápalu boje neklesnout na jeho mrzkou úroveň a zachovat si svoji tvář.A nám, bezbožným uctívačům konzumu a dialektického materializmu, odchovancům gulášového socializmu, se to jeví jako naivita.
Láska k bližnímu byla v Rusku uždycky na velmi vysoké úrovni...poddaní Ivana Hrozného by to jistě potvrdili
8.7.2009 17:27
RE: naivita Rusů a jejich náboženství
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 195160
co ty o tom víš ty jsi v tý době žil?
nezbývá ti než věřit tomu co kde nějakej grafoman naškrábe
Argument jako víno...
8.7.2009 17:36
RE: naivita Rusů a jejich náboženství
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 195160
Co na to napsat - snad jen že v té době to byla jaksi celoevropská záležitost. Ivan nebyl o nic horší než jeho souputnicí na jinejch evropskejch dvorech. A to ze slušnosti nemluvím o novém světě kde se mezi sebou neustále mydlila Francie s Británií a na místní obyvatelstvo (včetně kolonií) nikdo nebral ohled. Nebo nás tu chceš přesvědčit že tvrdě vládnul pouze Ruskej car a jinak byla všude v okolí "demokracie západního typu"
Byl horší...Pro detaily doporučuju knížku http://www.kosmas.cz/knihy/139887/ivan-hrozny/
No vycházím z http://www.kosmas.cz/knihy/139835/dejiny-imperia/
Každopádně - jak už jsem psal - nebyl rozhodně prvním ani posledním "kruťasem" ve světových dějinách. Zcela jistě se vedle něj mohou stavět vládci jako byl Ludvík XIV a další.
Tak Ludvík XIV. je s Ivanem Hrozným zcela nesrovnatelný...nebo snad (například) Ludvík XIV. nechal zmasakrovat tisíce obyvatel celého města, kteří mu vyšli vrstříc, aby ho uvítali, jako to udělal Ivan v Novgorodu, nejstarším ruském městě? Nechával snad Ludvík zabíjet lidi pro nesmyslné malicherné záminky, nebo i bez nich, jako to dělával Ivan? Fakt doporučuju přečíst si knížku, na kterou odkazuji, dějinami vlády Ivana Hrozného se zabývá určitě podrobněji než ta tvoje.
Rusa je i sionista jeho bližní, zatímco pro zbožného Američana je každý, kdo nebere boží přikázání smrtelně vážně sluhou satanovým.
Tahle věta je "přitažená za vlasy", je vidět ,že jste nikdy asi nic nečetl o tom , Vámi zmíněném sionismu.Sionista není bližší Ruskému občanu, ten ,byl vždy sionismem podveden,co by revolucionář,rudý komisař, bojem za práva dělníků a rolníků a jinými propagačními lživými projevy, jen si vzpomente na kamufláš Lenina = jinak židovského Scrull, kterého židé komunisti udělali Rusem a dělnickým vůdcem. Ted, se všimněme Američanů, který "brání slovo Boží", tak ,že Krista nenávidějící židé zastávají všechna pro stát důležitá mista v Americe,od finančnictví,až po media a vládu, v Bílém Domě se vaří kosher a kosher i mluví. Amerika je země která tento satnismus vyvezla do Ruska ,copak nevíte odkud pocházel Trocký =Bronštein a jeho židovští revolucionáři,co připluli rovnou z New Yorku, musíte vědět , že první komunistické noviny byly vytiskunutý v Chicagu a v jazyce jidiš=židovském.Nakonec poplatky z kapes USA občanů do Israelu mluví samy o sobě.
=============
The United Snakes of America belong to JEWS !!!
Mon, 23 Mar 2009 14:33:18 GMT
JEWS CONTROL THE U.S. GOVERNMENT AND FINANCE AS PART OF A "JEW WORLD ORDER" AND THEREFORE ARE TO BLAME FOR THE ECONOMIC TURMOIL. THE ARREST OF WALL STREET JEWISH FINANCIER BERNARD MADOFF, WHO SWINDLED $50 BILLION FROM INVESTORS, PROMPTED AN OUTPOURING OF ANTI-SEMITIC COMMENTS ON MAINSTREAM AND EXTREMIST WEB SITES, ACCORDING TO THE ADL.
============
*The ownership of the 12 Central banks, a very well kept secret, has been revealed: 1. Rothschild Bank of London 2. Warburg Bank of Hamburg 3. Rothschild Bank of Berlin 4. Lehman Brothers of New York 5. Lazard Brothers of Paris 6. Kuhn Loeb Bank of New York 7. Israel Moses Seif Banks of Italy 8. Goldman, Sachs of New York 9. Warburg Bank of Amsterdam 10. Chase Manhattan Bank of New York.
=============
Doufám,že věříte ,že sionismus a komunismus je jedno a to samé.Tak,jak ruský občan musí tolerovat sionismus ,tak, americký občan ,nemá na vybranou a tak i zbytek světa ,kde všude jsou sionisti.
Rusko je spiaci medved, ktory je slabsi ako si sam o sebe mysli, ale je o vela silnejsi ako si myslime my o nom.
...no já vám nevím...mě z toho až mrazí...změna myšlení Ruska pro 21století...braní morální odpovědností za globální problémy světa....takže mainstreamovy terorismus má nového Medvídka??...kam to až chtějí dohnat??...z tohoto co se dá vypozorovat tak to vypadá na Irán...prosím ať se tak nestane!!!
http://www.ct24.cz/videozaznamy/60167-brifink-po-jednani-prezidentu-usa-a-ruska/
ERETZ
Saúdové dovolí Izraeli zaútočit na Írán
http://eretz.cz/content/view/8853/41/
Obama „absolutně proti“ útoku Izraele na Írán, Izrael se možná ptát nebude
http://eretz.cz/content/view/8856/41/
8.7.2009 15:44
RE: brífink na Ct24...
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 195108
"Saúdové dovolí Izraeli zaútočit na Írán "
z toho se všichni muslimofobeři a muslimobijci zcvoknou - pro ně jsou všechno arabášové - od Maroka až po Pákistán, Írán nevyjímaje
8.7.2009 2:26
Mezinárodní diplomacie, s dnešními diplomaty, může být smrtelný omyl.
Obama, Medvedev a Putin v pozadí.
Politici a jejich snaha o " lepší svět", radio ohlásilo k jejich setkání,že obě země mají na 26.000 atomových hlavic, rozumně řečeno, 1000 by jich docela stačilo udělat Zem mrtvou planetou.Tak se diplomaticky oblbuje, snížit o 1.500 hlavic a za šest roků dosáhnou maximum, jen 1.675 hlavic a tak dále, prostě se potřásají ruce, úsměvy do kamer a každý z nich se v duchu ptá, co ta ruka za zády? Prostě, zde není žádná důvěra, proto se to nazývá diplomacie, kdo, z koho?
Někdo namítne, proč ten pesimismus, to není pesimismus,to je životní zkušenost, co nás starší poučila, nevěříte?
V tento samý den, vice president Joe Biden oznamuje, že Israel má volné ruce zahájit válku, bombardování Iranu, takže , mírový posel Obama se jde hlavně domluvit,co udělají Rusové, když Israel bude bombardovat elektrárnu v Iranu.
http;//haarez.com/hasen/speges/1097911.html
Tak, a ted Putin, před tím člen KGB, dobře ví, že bolševici přišli z New Yorku a Obama je zástupcem, těchto pohrobků "ruské revoluce", kteří v krvavé lazni dosáhli 100 milionů obětí a hladomoru na Ukrajině 8 milionů a Obama je jejich dnešní representant, přece těm nemůže za žádnou cenu věřit v té jejich diplomacii. Nakonec i Amerika ,odeslala "Red Arch!"do bolševického Ruska ,když se nechtěla stát bolševickým státem, rovněž Amerika věděla, kdo popravil celou carskou rodinu a těch dnes 6 milionů, tak zvaných židů jsou ve všech důležitých funkcích Americké vlády, Bílý Dům je jimi zcela prolezlý a jedna špionážní aféra stíhá druhou, takže zde naprosto nemůže být žádná důvěra i když Obama může působyt za svou osobu simpaticky, prostě duchové Lubianky jsou zde.
Ukrajina žádá vyšetření a odsouzení hladomoru Ukrajiny, Moskva to ovšem odmítá, ale má spojence se kterým nepočítala a to stát Israel, který okamžitě "chytil vítr", že převážná část boševiků bylo v podstatě židů a že konečný výrok soudu by byl velmi nepříjemný pro bohem samozvolené, že "ruská revoluce" nebyla v podstatě ruskou, ale, invasí, tak zvaných židů z New Yorku, tedy "americkou", židovskou invasí.Těch 100 milionů se nedá zapomenout, souostrový Gulag a legaci Solženicovo je zde, tak, jak se mohou domluvit,když není žádná důvěra jen podrazi, jeden na druhého, podvedený je označován za slabocha, tak to v dipomacii chodí odedávna, však to známe z Mnichova. Kdo, bude věřit na ozbrojení a odzbrojí, tak na to může smrtelně doplatit, hlídejte tu ruku za zády.
Po pravdě řečeno ve vstahu k ůtoku na Iran, Israelem, bych předpokládal, že Obama se zeptá Meděděva, co uděláte, když Israel napadne Iran?
Vzpomente roku 68 , kdy Rusové věděli, že USA se nebude plést do pražského jara, tak, jak Madaři doufali při Budapešském povstání, že Amerika přijde na pomoc. Dnes se jedná možná o Iránu, a ovšem, bez něj a o něm. Nakonec ruský...Automaticky kráceno
Nakonec ruský lid pamatuje z období Jalcinovi vlády, na "dobrou" radu IMF, kde, miliony Rusů bylo okradeno o své malé úspory. Omyl, může znamenat, smrt.
Sliby se dělají, aby se nemusely dodržovat, když se mluví o míru, tak se politici připravují na válku, vždyt Saddam Hussejnovi bylo slíbeno Americkou velvyslankiní v Kuvajtu, že se Amerika nebude plést do arabských záležitostí v tahanici o olej a jak to dopadlo, všichni víme, k tomu navíc přidali lži o zbraních hromadného ničení a roztříštěné inkubátory v dětské porodnici, kdepak, jsou dnes, tito lháři=diplomaté, mající na svědomí miliony lidí ?
Zmínil jsem se o svědomí, to snad žádný diplomat dnešních dnů ani neví ,co to je.
Rozpravka pre ovcanov.... nic viac.
Jadrove zbrane boli realne v boji pouzite len jeden krat (a to aniz by sa vtedy este poriadne vedelo, co su zac). Od tych cias je kazdemu jasne, ze Jadrove zbrane su skvele a da sa s nimi robit cokolvek, len nie ich pouzivat. (a to v porovnani s dnesnymi to boli iba take prskavky). Vie to USrahell, vedia to Rusi, vie to Cina a myslim, ze to musia vediet aj ti bajni teroristi, ktorych sa vsetci nasmrt bojime.
Je v celku jedno ci mate jednu raketu, desat, alebo tisic... dolezity je ten status, status stolovnika s ktorym sa musi pri deleni kolaca chtiac nechtiac pociatat..... a pokial ide o presne pocty a nejake zmluvy, tak je to podla mna iba divadielko pre verejnost.
Ad Rusi vs US
USrahell uz od padu ZSSR na vsetkych frontoch skusa co si vsetko moze voci Rusku(a vobec celemu zbytku NON-USrahell-servile sveta) dovolit. Od farebnych revolucii, cez zakladne, az po radar. Ale do teraz to bolo skor len take tiche zakradanie sa k spiacemu medvedovi do brloha. V brlohu uz ale nie je dalsie miesto a s kazdou dalsou akciou realne hrozi ze sa macik naozaj prebudi a zarty pojdu stranou(viz Gruzinsko). Takze na teraz zaspievaju radsej mackovi uspavanku a budu tesit sa zo svojich, farebnych uspechov.... ved na nic ine im aj tak v sucasnosti nezostavaju moc peniaze. A este z toho vyjdu s nanovo nalestenou nalepkou mierotvorcu, ktora im za psoedu dobu dost vybledla.
Ad Rusi vs. EU:
Rusi EU nepotrebuju, to EU potrebuje ich. Oni nemaju dovod na komplexy, to my. EU si moze vyskakovat kolko chce, ale staci ak v rusku na jesen zatocia kohutikmi a velkej casti EU zamrzne najprv ekonomika, potom usmev a na koniec aj samotni ovcania, ktori ako sa tu vyssie spravne pise su vzdy ti nejmenej vinni ale najviac trestani. (btw na Slovensku k tomu zaciatkom roka vela nechybalo)
Ad rusi-okupanti
Vtip o tom ze zem je gulata pozna u nas asi kazdy. Proste hovno vzdy pride z opacnej strany nez na ktoru serieme. No a ak hovno reklamujete tak pridu vojaci....(pozor novinka, tento krat netreba hovno ani reklamovat a vojaci pridu, dokonca za nadsenych ovacii miestneho "demokratickeho" vedenia) akurat mam strach ze tento krat by mohla s vojakmi prist aj ozajstna vojna a potom budeme na 68 este s laskou spominat
8.7.2009 18:14
RE: Jadrove odzbrojenie?
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 195116
Jano, Rusi neodzbrojujú oni recyklujú.
Čo sa týka ruského medveďa, uspať uspávankou sa už nedá, ale ešte stále má meravé údy.
President Obama tvrdi v Moskve na universite, ze cas imperialnich ambici kohokoliv skoncil. NATO neni kryti pro imperialni ambice, ale pouze doporovolny svazek zrejem rovnocenych partneru s pravem veta. Podobne EU, i kdyz pravda LS komlikace s pravem veta clenskych zemi mini definitivne vyresit. Jak si vysvetlit tento prepis rozhovoru?
Nepochybuju, ze Kreml ma daleko kvalitnejsi a presnejsi informace. Moralni uroven lidi, kterymi neotrese porcovani zivych zdravych zajatcu na organy lze nechat naprosto bez komentare. Kazdy clovek co ma oci vidi i bez napovedy. Pokud to je jeden z moznych kandidatu na presidenta USA, vysoky urednik EU nebo aktivni ci byvali ministri USA ci Francie, pak skutecne Buh s nami vsemi. Jedno by si, ale tito panove meli uvedomit, panove jako Kissinger nebo Brzezinski jsou zraloci a to ze jsou stari znamena nadbytek zkusenosti.
http://www.czechfp.cz/site/?p=7837
http://www.blisty.cz/2009/7/8/art47825.html
Co se tyče vojenskeho potencialu ruska,tak tady jsou technologie
o kterych se nam muže jenom zdat.
Proč nikdo neleta na Mesic,protože rusove tam maji zakladny,
v roce 1973,vyhrali bytvu o mesic,casticovou paprskovou zbrani
z obežne drahy zeme znicili Americkou zakladnu a pak postavili
vlastni zakladnu a tak je to doted.Vlastni kosmosfery a taky
dokaži vytvorit umelou mysl a ovladat vaše myšleni.
A bylo to Rusove kdo dokazal sestrojit a sprovoznit TESLUV
ochrany magneticky stit,raketu zasahne vyboj jako bleskem a
vybuchne,tak americke tomahavky tam vubec nedoleti.
Rusove budou ktery sehra velkou roli v nasledujici epoše Vodnare.
Takže se máme n a,co těšit, ted jde jen o to, aby místo potěšení nebylo v tom něco jiného, Saddam Hussein to odskákal na životě ,když už nechtěl platit za olej bezcenými dolary a před ním jiní také.
http://pics.livejournal.com/a_kolesnichenko/pic/00021ace/
Tuto stránku navštívilo 8 020