Diskuze k článku

Oficiální vyjádření vydavatele Zvědavce k jeho stíhání

Příspěvků 104

29.6.2009 16:18

Myslím, že ve větě o Goebelsovi máte chybu.

nitram 86.?.?.?

Svobodu slova pro NESOUHLASÍCÍ zcela jistě nepodporoval. Rovněž ani Stalin.

Jinak Vám, pane Stworo, vyjadřuji podporu a solidarizuji se s Vámi.

194314

29.6.2009 16:24

RE: Myslím, že ve větě o Goebelsovi máte chybu.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 194314

>Svobodu slova pro NESOUHLASÍCÍ zcela jistě nepodporoval.
>Rovněž ani Stalin.

Uf. Chybička se vloudí. Už jsem to opravil. Děkuji za upozornění.

194317

29.6.2009 23:02

RE: Myslím, že ve větě o Goebelsovi máte chybu.

insider 78.?.?.?

Reakce na 194317

mnohem hlubší ponor do jednotlivých osudu lidí ve 3 dimenzi.Již jsem tady jednou psal o případu mladého cikánského negramota, který v hypnotickém sezení plynně žvatlal německy.Posléze se ukázalo, že v minulém životě byl dustojníkem SS, likvidujícího v Polsku Cikány. Tak si to v tomto životě vychutnal.Tech ověřených případu je fura. Třeba BARBRO KARLEN-ANNE FRANK.Opatrně posuzovat lidi,empatie,hlídat si mysl, je to dřina,ale všichni,než pujdeme prdět do hlíny ,BUDEME sami sebe soudit a tam žádné vytáčky a lži neexistují. [oči v sloup]

194409

29.6.2009 16:20

facebook- skupina na podporu Zvedavce

MichalM 82.?.?.?

facebook- skupina na podporu Zvedavce

194316

29.6.2009 16:49

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

panchimp 92.?.?.?

Reakce na 194316

Ten text na facebooku mi přijde na obhajobu příliš odsuzující pana Stworu. Velká část je citace toho, proti komu bojujeme. Upřímě kdybych byl obyčejný člověk, co se nikdy se Zvědavcem, nebo podobným webem, nesetkal, přestal bych to číst už před polovinou.

Doporučuju tam minimálně citovat článek "Oficiální vyjádření vydavatele Zvědavce k jeho stíhání" a dát na něj přímý odkaz. Krom toho by bylo dobré tam dát i pár odkazů na reprezentativní články Zvědavce, které nezasvěcenému web představí v pravém světle.

Zmínka o předchozích dvou posudcích by měla být už na začátku, aby každý pochopil že se jedná o štvanici.

194324

4.7.2009 2:42

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

roháč 76.?.?.?

Reakce na 194324

nezapomeňte že mistra Jana Husa upalili katolíci!

194881

4.7.2009 21:27

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 194881

Akorát že Hus byl katolík taky, stejně jako husité. Všichni reformovaní(husité, kalvinisté, lutheráni) se považovali a považují za (ty pravé) katolíky.

194915

29.6.2009 19:51

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

steve 97.?.?.?

Reakce na 194316

MichaIM - prispevek uvedeny nize (o uprave toho clanku na Facebook je rozumny !! Da se s tim neco udelat ?? A diky za Zvedavce !! [smích]

194368

29.6.2009 22:29

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

insider 78.?.?.?

Reakce na 194316

http:/ewww.youtube.com/watch?v=Dkn-dlcSCEo Slovutná naše česká televize muže mít též namále [oči v sloup] [oči v sloup]

194407

29.6.2009 23:31

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 194407

Nefunguje to.

194417

29.6.2009 23:40

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

insider 78.?.?.?

Reakce na 194407

http://www.youtube.com/watch?v=zSUNFEfBmKc tak ještě jednou [oči v sloup] [oči v sloup]

194418

30.6.2009 0:14

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

Guru 78.?.?.?

Reakce na 194316

Facebook je Israelská špionážní aplikace - slouží k získávání osobních údajů o Goyimech.

194425

3.7.2009 17:23

RE: facebook- skupina na podporu Zvedavce

supino1 213.?.?.?

Reakce na 194425

Na získavanie osobných údajov treba Facebook? A čo databázy zdravotných, sociálnych a dôchodkových poisťovní(o armáde je škoda písať)? Kto chce, a má na to, získa oveľa viac informácií než na facebooku. Môj názor.

194847

29.6.2009 16:36

marné zvolání

Van Guld 213.?.?.?

Sympatické ale naprosto marné zvolání. Myslíte, že vaši nejvěrnější, jsou schopni (a ochotni) rozlišovat mezi sionistou a Židem? Nebo rozlišovat mezi izraelskými občany, izraelskou armádou nebo izraelskými politiky? O tom silně pochybuji...

Když už někdo všechny Židy háže do jednoho pytle... Zamyslete se kolik z vás souhlasí s našimi politiky nebo s tím co dělá naše armáda. Tedy mise v Afghánistánu a Iráku. Pak třeba pochopíte, že ne každý obyvatel Izraele nemusí souhlasit s tím co propaguje izraelská politika a co děla izraelská armáda.

194320

29.6.2009 17:28

RE: marné zvolání

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 194320

O tom jestli mate pravdu by se nechalo debatovat a na kazdou lez Israelitu jak z Londyna , z Washington nebo z Tel Aviv predlozit historicke fakta jako dukazy, ale asi by me vsechny my comments o tom jaky politicky humanismus existoval s podporou vsech zidu od zrodu Israele a israelsky armady na ruznych mistech tyhle planety sem nepustili. Have a Nice Day!

194334

30.6.2009 11:50

RE: marné zvolání

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 194320

Guldsteine, tento server slouží k tomu, aby lidé postupně pochopili, že antisemitismus je hlavní zbraní sionistů. Jak jistě víte, sionisti obětovali židy pro svůj cíl destabilizovat a ovládnout blízký východ (jedna kráva v Palestině má větší cenu než všichni židi v Polsku). Banda grázlů dostala skvělý štít, který se jmenuje Holokaust (TM). Díky němu je nikdo nemůže odsoudit, jelikož, ačkoliv se jedná o mafiány nejhrubšího ražení, kteří kradou, lžou, zabíjejí, jakmile přijde do tuhého, jsou to najednou chudáci, co skoro umřeli v koncentráku.

Jistě také víte, že většina lidí zde ví, že malá část slušných židů nesouhlasí s politikou gangsterské vlády Izrahelle a za to jsou po zásluze sionistickým vedením zavíráni do vězení atd. Jako v každé totalitě. A co se týká čistoty rasy, v tom Izrahell dalece předstihuje nacistické Německo.

Ale to jistě všechno víte, vždyť sem chodíte už léta. Měl byste Zvědavci, jako serveru, který není protižidovský, nýbrž protisionistický, také vyjádřit podporu a zařadit se tak mezi slušné a čestné židy.

194475

30.6.2009 16:24

RE: marné zvolání

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 194475

Jindro máš to celé popletené. Mám spočítat, kolikrát jsi mluvil, vždy o Židech??? A o Sionistech jsi neřekl ani slovo??

Stačí si prolistovat tvé příspěvky (doporučuji všem) a zjistit kolikrát jsi obviňoval Židy za to či ono.

Slovo sionista jsi použil ve svých příspěvcích všeho všudy 15x !! (první list tvých příspěvku) a slovo "žid"... ty jo.. napočítal jsem 100x.. ALE TO JSEM TEPRVE ASI TAK NA 5% STRÁNKY. (tudíž odhaduju to tak na 1500-2000x použité slovo "žid" ). Páni...tomu se říka posedlost.

Na ten tvůj záchvat objektivity ti nikdo neskočí.

194520

30.6.2009 18:09

RE: marné zvolání

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 194520

Jedno prislovi native indians pod Huascaran v Andach rika. Kazdy kdo vedome podporuje svinstva svini je horsi svine nez vsechny ty svine ktery ta svinstva maji na svedomi .........

194526

30.6.2009 19:31

RE: marné zvolání

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 194520

Nebudu s vámi, milý Gulde polemizovat. Je to stejné, jako kdyby se probíraly zločiny nacistického Německa. Mluvil byste výhradně o nacistech a nezmínil slovo Němec? Podívejte se do literatury, kolikrát se používá slovo nacista a slovo Němec.

Měli Němci, jako národ, kolektivní viny za nacistické období? Ano nebo ne?

Mají obyvatelé nacistického rasistického státu Izrahell kolektivní vinu za chování jejich sionistických nacistických pohlavárů? Ano nebo ne? Pokud některý z rabínů vyzve k tomu, aby se děti "teroristů" věšeli na stromy, kdo za to nese odpovědnost? Pokud jiný vyvolený řekne, že milion Arabů nemá cenu židovského nehtu, použil slovo sionista, nebo slovo žid? To, že se sionisti schovávají za židy a za Holokaust (TM), je jedna věc, to, že židi jako celek sionismus jako zvrácenou rasistickou nacistickou ideologii neodsoudí, je jiná věc. Většina židů je hrdá na sionismus, podobně jako byla většina Němců hrdá na nacismus.

Pokud většina židů (všimněte si, že používám záměrně malé písmeno, jelikož pořád nechápu, jak se z náboženské sekty mohl stát národ) schvaluje genocidu původního obyvatelstva Palestiny, nesou za to morální odpovědnost?

Nesli morální odpovědnost Němci, kteří schvalovali deportace židů do koncentráků?

Všiml jste si? Opět jsem použil slovo Němec, nikoliv nacista. Zajímavé, že? Nezavřou mě za to do basy? Ne, protože Němci nesou kolektivní vinu a to v podobě miliard marek, které museli a musí platit PŘEŽIVŠÍM HOLOKAUSTU (opět nechápu, jak někdo může přežít smrt, ale budiž).

Začíná to být jasné? Když se mluví o Češích, jací jsou to rasisti, proč se opět používá slovo Čech, místo například rasista? Paušalizace?

Ve svých příspěvcích jasně vyzývám židy, aby se distancovali od sionistů, podobně, jako se Němci distancovali od nacistů. Atd...

A navíc, vše jsem vysvětlil v tomto článku, který je bohužel jen pro registrované čtenáře.

194537

29.6.2009 18:03

reakce na blog.lidovky.cz

Fixis 89.?.?.?

jiný/další pohled na věc:
http://lhotan.bigbloger.lidovky.cz/c/21885/Kontrov...

194341

30.6.2009 1:12

RE: reakce na blog.lidovky.cz

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 194341

inak to je vyborny napad.urcite nieje problem aby sa preukazala ich vina,lebo ich clanky srsia nenavistou a su naviac .cz Ako som spomenul inde,neverim,ze je mozne trestne stihat v CR za publikovanie resp 'porusovanie' CR zakonov na uzemi ineho statu, a kedze server sa mimo uzemia CR nachadza,nespada pod ich zakony

194443

29.6.2009 18:27

Vydržať!

fist.of.heaven 89.?.?.?

to se poddá... [mrknutí jedním okem]

194348

29.6.2009 18:32

První, Druhý, Třetí a Čtvrtý Holocaust

Guru 78.?.?.?

Pane Stwora,
oceňuji Vaši snahu objektivně reportovat o tématech, kterých se velká média bojí. Pokud se však Goyimové i kriticky smýšlející ne-Goyimové mají dozvědět fakta, postupujete takticky nesprávně.
Sionisté dobře znají opotřebovávací válku, tu vedli roky se svými sousedy a nyní ji povedou s Vámi.
Místo revidování počtů obětí během Čtvrtého Holocaustu je mnohem efektivnější poskytnout Goyimům osvětu o Prvním, Druhém a Třetím Holocaustu. Bez těchto Holocaustů nelze pochopit historii a ďábelské plány sionistických elit.

První Holocaust je detailně popsán v Talmudu. Na úsvitu lidských dějin při něm byly zavražděny 4 MILIARDY osob vyznávajících judaistickou víru. Doslovné znění v Talmudu je: 400 tisíc myriád. Jedna myriáda = 10 tisíc, tzn. 400.000 x 10.000 = 4 miliardy.
To že veškerá lidská populace na planetě Zemi v oné době mohla být 50 až 250 milionů osob není podstatné.

Druhý Holocaust se musel odehrát na sklonku 13 století, kdy se několik miliónů občanů Chazarské říše, kteří vyznávali judaistickou víru během minuty vypařilo a v následující minutě se na Ukrajině, v Rusku, Polsku atd. objevilo několik milionů zcela nových opravdových "židů". Sionisté popírají, že by tito tzv. "židé" byli potomky Chazarů, z tohoto jednoznačně vyplývá, že muselo dojít k Druhému Holocaustu gigantických rozměrů. Kuriózní je, že sionisté popírají i tento Druhý Holocaust.

Třetí Holocaust je nejméně kontroverzní. Odehrál se dne 31.10. 1919 na stránkách periodika The American Hebrew a bylo při něm zavražděno 6 miliónů židů. Povšimněte si prosím, že sionistické elity již v r. 1919 dobře znaly přesné číslo, které je správné.
Goyimové však tomuto Třetímu Holocaustu odmítly uvěřit, proto se sionistické elity rozhodly k REÁLNÉ AKCI:
dne 24.3. 1933 veřejně vyhlásily válku Německu

A když veřejně vyhlásíte válku nějaké mocnosti, vyplývají z toho konsekvence, že ano? A sionisté velice moc pro své plány potřebovali nové pogromy.

Bez těchto faktů nelze pochopit historii.

http://www.wintersonnenwende.com/scriptorium/engli...

http://www.savethemales.ca/041102.html

http://www.savethemales.ca/000482.html

jak zacházely sionistické elity se svými vlastními lidmi z "vyvoleného národa"

tp://www.jewsagainstzionism.com/resources/onlinebo...

194349

29.6.2009 18:42

To trestné stíhanie je výborná reklama.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

čo by som za to dal keby na moje stránky prišlo trestné stíhanie a nikto mi ho nechce urobiť.
Dobre by som zarobil na reklame lebo by som mal vysokú sledovanosť.

194352

29.6.2009 21:42

RE: To trestné stíhanie je výborná reklama.

ELCID 90.?.?.?

Reakce na 194352

Neprovokuj! Jednou slovensky, jednou česky. jednou chválíš, pak to zase Stworovi přeješ. Jdi už do hajzlu, blbe.

194396

29.6.2009 18:49

.

cyp 85.?.?.?

Vyberte peníze, sežeňte advokáta a podejte trestní oznámení na Eretz, Eurabia a tu Ligu proti antisemitismu z toho samého, z čeho obviňují pana Stworu. Co nejvíce to zmedializujte. Taky doporučuju ihned stáhnout články z těchto webů, aby občané viděli, co znamená podněcovat nenávist.

194356

29.6.2009 19:21

RE: .

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 194356

Zapomel jste na Nezvedavce , tam kdyz vlezete to vypada podle pouzivanych vyrazu , pomluv a lzi jak kdyz tam pise a debatuje stado svini !

194363

30.6.2009 7:42

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 194363

Ano, ano, máte pravdu, na tenhle pamflet jsem zapomněl, ale asi to bude tím, jak je hloupý a nevýznamný.

194456

30.6.2009 18:56

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194456

a co web žida Nillberta? na ten jste zapomněli?

Malá ukázka z pera Nuloberta

Nahá pravda
libanonský muslim je pochopitelně prakticky bezcenný, snad by šel rozprodat na orgány, do kompostu nebo jako žrádlo pro psy ale srovnávat ho s životem Izraelce je nesmyslné. Natožpak ve statistikách. VŠICHNI TO VÍ. A proto i sám hnusballáh počty svých zdechlin násobí, ty skutečně zdechlé tahá od kráteru ke kráteru a všelijak aranžuje a vylepšuje v PhotoShopech, případně si je uplně vymyslí - aby alespon trochu zaujal. Moc času k manipulaci už mu nezbývá - za chvíly končí prázdniny a oněch 900 "záhadně" ztracených Libanonců začne vstávat z mrtvých protože se začnou vracet z dovolených a šaráda se zhroutí jako domeček z karet.
Naopak Počet mrtvých Izraelců je skutečný, protože ho udává seriozní zdroj - tedy izraelská vláda - a né pár špinavých opic zalezlých někde v díře a majících problém i s malou násobilkou.
S odchodem Žida navíc Svět ztrácí lidskou bytost s ohromným potenciálem ,která vysoce převyšuje průměr ostatních lidí ve všech směrech - od IQ a pracovitost po krásu a ušlechtilost. S utracením muslimské opice se naopak ulehčí planetě a rozpočtu západních vlád - nebudou muset živit dalšího bezcenného vyžírku.
VŠICHNI TO VÍ. Naši nepřátelé nejlíp ze všech - kurz: jeden Žid za 1500 muslimských prasopů je toho nejzářnějším důkazem."

www.jdl.czechian.net

194535

9.7.2009 18:09

RE: .

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 194535

Tak tohle stojí za přečtení : http://vera-tydlitatova.eblog.cz/co-smime-podle-stwory-smime-jenom-mlcet-a-nechat-na-sebe-plivat/comment-page-1#comment-1737
Ta Tydlitátová dokonce už rozebírá deportaci Vladimíra Stwory z Kanady do České republiky. [překvapení]

195265

29.6.2009 18:51

Sephardi/Ashkenazi

Doktor1 24.?.?.?

Pane Stworo,

drzim Vam palce, ale nemate to s temi Zidy nejake popletene? Ja myslim, ze jste si ty jejich dva druhy zamenil. Askenazi jsou ti nahore a ve vedeni; Sephardi jsou geneticky vpodstate totozni s Araby, jsou vetsinou chudi a nemaji moc.

194358

29.6.2009 18:58

RE: Sephardi/Ashkenazi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 194358

>Askenazi jsou ti
>nahore a ve vedeni; Sephardi jsou geneticky v podstate totozni s
>Araby, jsou vetsinou chudi a nemaji moc.

Ježíšmarja, já jsem blbec. [zahanbení] To je tak, když píšu narychlo a nečtu po sobě. Děkuji, už jsem to opravil.

194359

29.6.2009 19:09

RE: Sephardi/Ashkenazi

Doktor1 24.?.?.?

Reakce na 194359

Jeste porad je tam veta, ktera nedava smysl:

"Sionisté jsou většinou Chazaři původem z Asie, kteří si navlékli židovský kabát, a využívají ho k páchání zla."

194360

30.6.2009 11:55

RE: Sephardi/Ashkenazi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 194360

A co na této větě nedává smysl? Vždyť je to pravda... Podívejte se na sionisty, jak jsou krásně modroocí!

194476

29.6.2009 19:17

Myslím, že je třeba protiúder.

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Pane Stworo, když už jste se stal obětí útoku, podejte trestní oznámení na autora trestního oznámení na Vás, (případně na neznámého pachatele, pokud ho neznáte), pro trestný čin pokusu o protiústavní potlačování svobody slova podle Listiny základních práv a svobod (je součástí naší ústavy). Ať to dopadne jak chce, oboje se dá pořádně rozmáznout (ocituji to na svém webu také).

194362

29.6.2009 19:29

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

steve 97.?.?.?

Reakce na 194362

Vaclave, kde je vas web ...

194364

30.6.2009 7:55

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 194364

Můj web je spíš typu "HOBBY" - vstup je sw(tecka)gurroa(tecka)cz. Je tam jen pár úvah typu blogů, ale možná právě proto jsou tam přehlednější než jinde. Podle nadpisů si může každý myslet kdovíco, např. u témat "Proč nepoužívám slovo Romové", "Proč nemám rád slovo Tolerance", "Černobyl po 20 letech", "Návrh matematicky progresivního trestního řádu", "Déja-vu", "Prosaďme logo NON-EU"... chce to přečíst a porozumět (například logo NON-EU není proti EU jako takové, jen proti ouřední šikaně). Hlavní náplní webu je ale sci-fi (jeho fandové si tam smlsnou víc)...

194459

29.6.2009 22:08

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

Jirka R. 82.?.?.?

Reakce na 194362

Dobrý den pane Stworo,

řvoucí a svojí stádností opilý dav v podobě vilné Salome - milenky Ďáblovy si žádá další hlavu Jana Křtitele. Vy jste pro mně ztělesněním objektivní novinařiny, bijete se za pravdu, hledáte ji jako Hrabal na dně prasečích výkalů mainstream mass žurnalistiky, coby tu pomyslnou perličku na dně.

Tady nejde o Vás - Vy jste jen další Milada Horáková - loutka určená k umlčení - Váš proces již byl secvičen, šaškové se sešli, mnozí z nich si rádi plivnou, aby tak zakryli vlastní rozmazaný make-up a nepevný třídní původ svých dětí, pro které se přeci sluší ohnout hřbet a charakter - hlavně aby ONY vyrůstaly v "lepší společnosti" ... Charakterní rodič přeci zradí kohokoliv, aby ochránil vše co je mu drahé ...

Navrhuji založit veřejnou sbírku na Vašeho obhájce a najmout toho nejdrsnějšího GOJIM žraloka, který půjde koupit !!!

194404

29.6.2009 23:58

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 194404

1. přes kanadskou ambasádu pozvat českého velvyslance na kobereček, proč je kanadský občan stíhán v ČR, zvláště, je-li server zvedavec.org mimo území ČR (!)

2. KDE JE ODŮVODNĚNÍ (tj. znalecký posudek!)nynějšího procesu ?

3. žaloba z důvodu podezření ze spáchání trestného činu pomluvy (od Jakeše až po celou policejní byrokracii) či námitka pro podjatost (nejsem právník, ale něco takového snad je)

4. prolustrovat financování tzv. Ligy proti antisemitismu

5. žaloba na Ligu proti antisemitismu z důvodu podněcování nenávisti k muslimům a Arabům

6. prozkoumání zda některý člen ligy nesloužil v izraelské armádě a zároveň má české občanství- jednalo by se o porušení zákona o zákazu služby v armádě cizí země(pokud výjimku neudělí prezident)

K útoku dochází při vládě Fischera. Podle mě má za úkol špinavou práci, na kterou se po zvolení nové vlády zapomene: Radikalizace alternativního myšlenkového proudu a jeho následná nemilosrdná likvidace. Ať je to útok na Vítkově pravděp. v režii tajných služeb (připraveno předchozí vládou), zatýkání a bránění v demonstracím různým stranám, které jsou radikálnějšího charakteru, až po stíhání myšlenek (nikoliv činů) jako v tomto případě.
Proto byl povolán i robocop Komorous. Seek and destroy.

Znamená to jediné:
1. Nedopustit žádnou radikalizaci ve smyslu násilí, aby nedošlo k sympatiím či semknutí s prokazatelnými extremisty. Násilí také otáčí bleskurychle veřejné mínění.

2. O to drtivější úder a znepříjemňování každodenního života legální cestou:

a) soudy, žaloby, propouštění aktivistů z Ligy proti antisemitismu spřátelenými zaměstnavateli, daňové kontroly, a mnoho dalších jiných možných

b) narušování jakýchkoliv jejich aktivit a zázemí, narušování jejich nočního i denního klidu, hovínka či vepřové kůže (kosti, zbytky) na klikách a na rohožce, zámek od auta zalepený žvýkačkou, zápalka ve zvonku, naolejované čelní sklo, atd. Psychologický boj.

Garantuji vám, že ta partička je na dlouhodobé tažení nepřipravená, cítí se jistá v kramflecích jen v přesile.

c) kyberprostor- několik návrhů už tu padlo, rozvíjet je, zvažovat další

To hlavní: Zvědavec míří správným směrem (odkrývání zatuchlého podhoubí dnešní "demokracie" ), proto tolik kvikotu okolo. Hlavně beze strachu a sklíčenosti. A neunáhlit se, bez nenávisti a rozpoutávání vášní, které jen zbytečně odebírají energii. Vše musí být účelné, s přesně vymezeným efektem.Vložený obrázek

„Jak to, Ardžuno, že jsi zde na bojišti, upadl ve sklíčenost tak nedůstojnou Árja? To je věru veliká úhona a překážka na cestě k nebi. Neoddávej se strachu, tobě nesluší! Odhoď zbabělost, Ardžuno, a vzchop se, ó hubiteli nepřátel.“"
Bhagavadgítá II, 1-3

194421

30.6.2009 1:01

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 194421

>6. prozkoumání zda některý člen ligy nesloužil v izraelské
>armádě a zároveň má české občanství- jednalo by se o
>porušení zákona o zákazu služby v armádě cizí země(pokud
>výjimku neudělí prezident)

Nejedná se o člena Ligy, ale je to zde také známá osoba: leho
On sice neslouží v IDF, ale US Army je skoro to samé. A určitě tam je nebo v minulosti sloužil bez povolení.

194442

2.7.2009 15:08

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194421

>Seek and destroy.
Není v tom chyba? Nemělo to být: Seek and hestroy. To je přece ta správná neřízená střela [mrknutí jedním okem]
Je to sice OT a poněkud staršího data ale některé věci je potřeba dotahovat do konce: JYndŘichu čekám na omluvu.

194750

3.7.2009 10:49

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 194750

"To je přece ta správná neřízená střela"

správná k jakému účelu? [mrknutí jedním okem]
Hestroy Pecinovi namísto Komorouse pomáhat nepůjde, na to vsadím všechno co mám, od igráčků až po Kámasútru [velký smích]

194812

3.7.2009 16:05

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194812

Omlouvám se za slovní hříčku, kterou jsem použil k oslovení Jindřicha k dořešení našeho staršího sporu. Ale když jinak nedáte, mohl by možná i rád Pecinovi "pomoct do hrobu" [chechtot]

194843

3.7.2009 17:36

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 194843

Mě slovní hříčky nevadí, takže se nemusíte omlouvat. Naopak, občas je to dobrý nadhoz na smeč, hra se slovy a jejich (občas komplikované) řetězení má také svoje kouzlo [cool]

Problém, který vidíte v Hestroyovi, je i Váš problém. Pouvažujte nad tím.

Radikální jste oba, Vy výrazivem, on celkovou dikcí. Trocha synkreze, zaobalených věcných faktů, a máte z toho (společně vyvinutou) řízenou střelu. [velký smích] Třeba proti tomu Pecinovi, ale ten se tam ohřeje jen během úřednické vlády. Po odvedení špinavé práce budou odveleni všichni, a nový chlívek bude zas na voličích.

194848

30.6.2009 0:56

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

steve 97.?.?.?

Reakce na 194404

Jirko - sbirka uz jede. Kontaktuj Editora. Kazdy muze poslat a pomoci. Jsme lide - nedovolme nikomu aby z nas udelal stado dobytka.
"Moralky se nelekejme, na mnozstvi nehledme"! - ze sjezdu sametovych tunelaru v souvisli s moznosti rozkradeni statu ... [smích]

194439

30.6.2009 5:38

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 194439

Kde a jak? Info please....

194449

30.6.2009 1:36

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

hc 90.?.?.?

Reakce na 194362

Zajímavá otázka - kdo vlastně to trestní oznámení podal?

194446

4.7.2009 23:17

RE: Myslím, že je třeba protiúder.

Horus 86.?.?.?

Reakce na 194362

Snad od doby druhé války magií nebylo na tak malém prostoru naší manéže soustředěno tak obrovské množství kouzel. Sám vzduch se chvěje a světélkuje. Zaklínadlo se odráží od zaklínadla a jejich srážkami vznikají zaklínadla divoká, jejichž zkrácený životní cyklus je stejně strašlivý, jako nekontrolovatelný. C-h-azarská toulající se mysl pronikla do ostatních vědomí jako řetězová pila a bere, bere, bere. Je cítit její tvar, tvar dravce prosycený krutostí a chladnou neláskou, mozek plný inteligence, kterým využívá jiné myslící bytosti ke svému prospěchu a zraňuje je, protože to je zábavné. Pod tou masou zrůdností se už začíná bortit a propadat šapitó a projevují se další podivné boční efekty. Zjevují se tvorové podobní pštrosům, nemající vůbec představu tom, co se děje, kteří přisprostle křičí a kvákají trojstrané čtverce, kruhy se dvěma konci a z bouře zvuků se vyřinul z hlubin temnoty vodotrysk podivného primátího syčení a další obludnosti. Když už při té hře primátů na hady ze sebe máme dělat blbečky, tak nechci aby mě při tom kdokoliv viděl dřív, než v tom budem fakticky dokonalí. V celé naší manéži selhává vystupujícím kouzelníkům jakákoli magická aktivita, protože všechna magie je vsávána do toho bujícího neskutečně velkého, stále se zvětšujícího ztopořeného sloupu chazarského bojovníka, který ne a ne dosáhnouti svého libida, aby nás odstranil z jeho okružní cesty za svými kamarády.
U toho soudu bych vyslechl obvinění, posoudil pokud by bylo vlastně co, poté bych řekl Ruce vzhůru a pak mu přečetl jeho práva spolu s diagnózou. Triumfální sykot by se změnil v bolestivý jek a maniak Saje Šukahošiky by se za doprovodu stoupenců čekajících před soudní budovou odpotácel v péči ponerologů do tmy.

194921

29.6.2009 20:52

Proslov Benjamina Freedmana

Latinec 201.?.?.?

Benjamin Freedman a Arthur Koestler byli puvodem ze zjudaizovanych Chazaru. Kdyz prisli na to, do jake dedicne predavane bryndy byli kdysi diky nekterym z jejich predku zavleceni, postavili se na odpor, a jako "insiders" vysli s pravdou na povrch. Benjamin Freedman dospel k tomu, ze nejlepsim vakcinem proti teto judaisticke rakovine je stat se krestanem, katolikem.
Arthur Koestler promluvil pravdu v "Thirteenth Tribe", a Benjamin Freedman ve svem dile "Facts are facts".
Proslov B. Freedmana, 191
http://www.sweetliberty.org/issues/israel/freedman.htm

P.Jakes a jeho Liga (at I., II. ci III., pro, ci amaterska), by meli zacit tez busit do tecto dvou velikanu!

194377

29.6.2009 22:01

RE: Proslov Benjamina Freedmana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 194377

>Benjamin Freedman dospel k tomu, ze nejlepsim vakcinem proti >teto judaisticke rakovine je stat se krestanem, katolikem.
Ouuu! Shit! To tedy je vakcína! Skoro jako kdyby rakovinu chtěl léčit aidsem [velký smích] - no, i když mohl to myslet upřímně a byl jenom, ehm, hloupý (byť možná vzdělaný), že neprohlédl nasládlou faleš katolictví...

194400

30.6.2009 4:28

RE: Proslov Benjamina Freedmana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194400

Vidím u Vás zjevně hlavní z důvodů naší bídy: hledáte a nalézáte co nás rozděluje, ne to co nás spojuje. [naštvaný]

194448

30.6.2009 6:04

RE: Proslov Benjamina Freedmana

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 194400

Katolicismus oproti judaismu to má aspoň stříknuté řeckou filosofií a některými pohanskými zvyky (Vánoce- Slunovrat, způsoby slavení Velikonoc- poh. svátky jara) a dalšími božstvůmlibými prvky, tak aspoň něco [velký smích]

194450

30.6.2009 7:18

RE: Proslov Benjamina Freedmana

Saša 74.?.?.?

Reakce na 194450

Perzekuce Zvědavce není o holocaustu, ale je o svobodě pouhé myšlenky, je o trestnosti zašeptání „jsou i jen vlažně věřící“. Je to středověká obdoba náboženských radikálů (islámských a jiných). Je to především msta za nedostatek servilnosti. Napadl mě převzatý článek o vlastnoručně zplozeném životopise pana JUDr. Komorouse. Vlezdoprdelům je samotný článek autora D. Cassidy ukradený, nesnesou však pochyby o nastolené moci. Zvědavec se zastává lidských práv a svobod, je zhola nesmyslné tvrdit opak, je však moc zvědavý a to je trnem v oku moci neb to podrývá iluzi demokracie.

194454

30.6.2009 23:56

RE: Proslov Benjamina Freedmana

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 194454

Sladké je uvědomění si, že úder bývá veden proti tomu, kdo je považován za nebezpečného, zdroj nestability oficiálnímu výkladu světa a dějin, psaného vítězi, nikoliv poraženými.

Sladké je uvědomění si, že tento útok je reklamou par excellence, která může přinést netušený profit a publicitu.

Sladké je uvědomění si, že proces skončí tak rychle jak začal.
Obraťme sílu úderu proti útočníkovi, znásobenou silou a specifickými druhy odvety.

Sladkým pocitem je pak, že navenek tichá internetová komunita, navenek roztřístěné stádo, začíná spolupracovat.

Nyní si krásně můžeme všimnout, kdo je na jaké lodi. I to poznání je velmi cenné.

Úžasné. [smích]

194565

29.6.2009 21:00

To už není jen o panu Stworovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Jde o nás všechny.

Vladimíre myslím, že si sionističtí poskoci v případném soudním procesu ani neškrtnou. Mají sice právo pozohýbané ve svůj prospěch ale i tak nelze považovat uveřejnění cizího názoru na vesměs diskuzním webu za propagaci čehokoliv. Jde prostě o uveřejnění názoru a současně i podnětu do diskuze. Nejde o Vaši soukromou propagandu. Mohou využít jakékoliv pseudoexperty ale nikdy Vám nemohou prokázat úmysl propagovat jakákoliv hnutí, která něco potlačují. Právě proti potlačování práv a svobod je zde zvědavec a my Vás v tom samotného nenecháme. Nejde o nic míň než o svobodu nás všech a zejména našich dětí. Necháme-li si dát facku a neuděláme-li nic dostaneme příště pěstí.

Až bude znám termín a místo prvního stání dejte nám prosím vědět.

194378

29.6.2009 21:31

Tak nevím....

ELCID 90.?.?.?

Není vám divné, že se nesmí pochybovat o tzv. holocaustu? Jestliže byl a byl v takovém rozsahu, jako židé tvrdí, není žádný důvod nepřipustit diskuzi o něm.
Jestliže však na tzv. holocaustu, není něco v pořádku a přesto se léta letoucí vyplácí odškodné, jsou tady důvody zakázat jakékoliv zpochybňování.
Jak to, že se poslanci a senátoři zastupující zájmy českých občanů, nechali zmanipulovat k přijetí zákonů, odporujícím zdravému rozumu? Jak k tomu došlo a proč?

194388

29.6.2009 21:38

RE: Tak nevím....

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 194388

Za vším hledej PRACHY. Šoa je velmi výnosný business. Proto je také hříchem jej zpochybňovat. Že mají sionisté velmi propracovaný systém nátlaku na politiky není pochyb. Kde nezaberou peníze zabere výhrůžka společenského znemožnění.

194394

30.6.2009 12:32

RE: Tak nevím....

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 194447

Klasika. Za chvíli se bude už i ve školách učit, že v koncentračních táborech byli pouze židé.

194484

29.6.2009 21:40

RE: Tak nevím....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194388

brilantní úvaha.
-infiltrace a korupce.

194395

29.6.2009 21:51

Pán Vladimír mali sme medzi sebou rozpory

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

kvôli "nicku Alexa". Trocha som Vás naťahoval, viete ako. Ale Vy ste boli "geroj" moje vtedajšie prispevky ste uverejnili. Nech ste kto chcete, stojím za Vami. Viem, že táto podpora má hodnotu malého promile, ale aj tak. Je to večný boj dobra so zlom. Problém je, že tieto hodnotenia sú výmyslom ľudstva. V prírode a vesmíre neexistuje tento pojem. Je iba účelovosť. Ale my sme smiešni ľudskí červi a vynmysleli sme si tieto pojmy, aby sme vôbec v tomto svete mohli žiť. Ale ako vraví Hamlet: "Ty konce, ty konce ...!" Vladimíre mám Vás rád a keď budú dnešní mocní chcieť opäť urobiť nový proces s novou Horákovou, rád poslúžim. Poskokov hociakému režimu nemám rád. Nech sa nachlemtajú krvi, ako to robili vždy, nech mal režim nálepku takú alebo onakú. Prezradím veľké tajomstvo [smích] sú to stále tí istí ľudia. Raz budú hulákať "komunistické" častušky, dnes sa budú zaklínať "demogradickou spoločnosťou" a guroom všetkého tohto ohavného slizu je - Havel. Čo sa zmenilo? Viete Vladimíre filozofia neexistuje. Nikto nič v konečnom dôsledku z filozofov nevie, a preto mám rád Barúcha Spinózu a Budhhu. Ľudia môžu existovať iba cez svoju rodovú etiku, inak zaniknú. A toto , čo sa deje voči Vám je hrubé porušovanie ľudskej-rodovej etiky. Ak to bude pokračovať ďalej "lámem palicu nad ľudským rodom". A čo horšie, nemrzí ma to. Hlupáci nám už nachystali budúcnosť. Tak nech tento primitívny kapitalistický
systém padne na hubu. Už mu veľa nechýba, a jeho pdporovatelia potom budú darmo vykríkať, že oni nič, a pre svoje deti. Nebude nič. Tento systém spustil samodešktručný program. Bohužial v prvej fáze ste jeho obeťou. Ale tešte sa, ONI už končia. Sami sa ničia. Verte, že je to tak, iba zelený mozog policajta a politika to nechápe. Odpočítavanie začalo [naštvaný]

194398

29.6.2009 22:06

Nadesla neo 50.leta

Latinec 201.?.?.?

Zpava z Rudeho Prava, X.X.1950:
"Krajsky soud na zaklade obvineni nabyl jasneho presvedceni, ze obvineny Josef Novak se svymi umysly dopustil trestneho cinu, a proto v souladu se smernicemi UV KSC bude zaslouzene potrestan trestem smrti".
Podepsan soudce Petr Jakes, v.r.
"Se zionismem a zjudaizovanymi Chazary na vecne casy a nijak jinak"! [překvapení]

194402

29.6.2009 23:12

Chybička se opět vloudila

abel 83.?.?.?

Ve Vašem článku zmiňovaní Šepardi (angl. ovčáci[smích]) jsou ve skutečnosti Sefardi, orientální Židé. Fandím Vám, právě proto bych byl rád, kdyby Vaše i ostatní články tady byly pokud možno bez věcných chyb. Jistě víte, kdo a jak by si na nich zgustnul.

194410

30.6.2009 0:20

RE: Chybička se opět vloudila

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 194410

Uf. Vy mi tedy dáváte zabrat. Ale máte samozřejmě úplně pravdu. Jsou to neomluvitelné lapsy. [zahanbení] Opravil jsem to. Pokud tam je ještě něco špatně, dejte mi vědět. Děkuji.

194426

29.6.2009 23:28

trochu pluhu---plužte

insider 78.?.?.?

http://vymylimimozek.blog.cz/0905 [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

194415

29.6.2009 23:29

Jak zrusit v kyberprotoru nepohodlny webzin?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Internet se zatim pysni znacne svobodomyslnym duchem, i kdyz na ceskem netu neocekavam nejakou silnou odezvu. Nacasovani nekterych vecicek na okurkovou sezonu je navic velmi dobre nacasovani. Dale provozovani webu nelimituji nejake obrovske financi prostredky, nexistuji licence, kde by slo regulovat cinost. Prima cenzura je v demokracii obtizna, obvzlast v pripade, ze lze umisti web v USA a nechat ho spadat pod mistni jurisdikci a platnost Prvniho dodatku Ustavy Spojenych statu.

Pres vsechno, fyzicky se zbavit nepohodlnych nazoru neni az zas takovy problem. Potize nastavaji, kdyz pri tom chce nekdo vypada hezky jako milujici svobodu, proste demokrat kazdym coulem. Lze vytvorit mocenskou objednavku, podle ni udelat znalecke posudky, zajistit, aby pripad dostali k projednavani specificke osoby v justici, ale nelze zabranit nezadoucim dopadum na verejnost.

Rec je o moralni rovine. Aby tedy vse vypadalo hezky i v pomerech ceske realne demokracie, nezbyva nez mit k dispozici bud skutecne neco co hne s verejnym minenim anebo diskreditaci trochu pomoct. Zvedavec na zaklade clanku stareho nekolik let s dvema negativnimi znaleckymi posudky diskreditovat nejde. Chapeme holt tu moralni rovinu, kazdy trochu jinak. Nemam problem pokud tajna sluzba proveri cokoliv, zda nedochazi k ohrozeni bezpecnosti jakymkoliv zpusobem. Za predpokladu, ze se jedna o schvalenou operaci, ktera je vyhodnocena bud negativne a pak konci. Anebo pozitivne, kdy je zduvodneno na zaklade ceho jsou bezpecnosti rizika do budoucna, jak jsou velka a jaka opatreni je treba prijmout. Rozhodne bych mel problem s aktivne vedenou diskreditacni nebo desinformacni operaci z duvodu kontroly a manipulaci informacnich toku na internetu ci kdekoliv jinde.

Na ten rozdilny uhled pohledu odpovedel Jan Culik po jazykove strance zpusobem, kterym bych to nedokazal a nemam, co prilis dodat po strance fakticke. Mozna me taky infikovalo anglosaske pojeti svobody projevu jako pany Culika ci Drasnara.
http://www.blisty.cz/2009/6/29/art47683.html
http://www.blisty.cz/2009/6/29/art47677.html
http://www.blisty.cz/2009/6/29/art47684.html

194416

30.6.2009 0:10

Ale to je skvele

jaaan 67.?.?.?

Nemohly vas potkati vetsi prilezitosti. Jen povazte ty moznosti propagacni! Clanek v hlavnich US ci Kanada mediich, vystoupeni na televizi, rozhovory s vlivnymi redaktory a mozna, kdovi, i kniha popularne naucna o situaci v dnesnim rezimu ceskem, kodove zvanem demokretenie. Rozhodne takovou sanci nepromrhejte.
Zacnete okamzite s hledanim prislusneho medialniho agenta-zastupitele ...

194422

30.6.2009 0:23

podle mě

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Nejde ani tak o sionisty a Chazary jako o zkur. filosemity a konvertity! Ti jsou mnohem proradnější sběří! [bliji] [bliji] [bliji]

194429

30.6.2009 1:15

RE: podle mě

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 194429

presne tak,ti su najtrapnejsi,pritom su iba psikovia pre sionistov.film 'They live' z 1988 je akoby natoceny dnes

194444

30.6.2009 1:16

Jejich skutečnými představiteli jsou původní Sefardi Židé a dnešní Palestinci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Dobrý den, pane Stworo,

to myslíte vážně? Už Vás vidím, jak (spolu s p. Kavanem, a.k.a Kato) v Gaze vysvětlujete borcům z Hamasu, že to oni jsou ti praví Židé a proto je máte tak rád... [chechtot] [chechtot]

194445

30.6.2009 12:04

RE: Jejich skutečnými představiteli jsou původní Sefardi Židé a dnešní Palestinci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 194445

Předtím, než se začnete ztrapňovat tím, že nemáte o celé věci ani nejmenší potuchy, zkuste se laskavě ponořit do studia. Začněte třeba tím, co píše jeden velmi vzdělaný a moudrý žid, který se jmenuje Alfréd M. Lilienthal. Zde si můžetre přečíst jeho článek Jací Palestinci.

Třeba vám pak i ledacos dojde a pochopíte, jak moc máte kebulku vymytou siobolševickonacistickou propagandou. Pak se můžete smát a nebude to přitom vlastní hlouposti.

194478

30.6.2009 12:39

RE: Jejich skutečnými představiteli jsou původní Sefardi Židé a dnešní Palestinci

nonick 212.?.?.?

Reakce na 194445

http://www.zvedavec.org/komentare/2009/04/3104-izraelsky-bestseller-lame-narodni-tabu.htm

194490

1.7.2009 1:53

RE: Jejich skutečnými představiteli jsou původní Sefardi Židé a dnešní Palestinci

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 194490

Even Jews are used by the Zionist Jew's dont forget there are two types (Zionist Khazar) and (real Jew's) and Remember Ben Gurion Israels first prime minister a ccepted that the Palistinians are the real Jews who converted to Islam even DNA is now proving this case.
---------------------------
Pan Giladi je iracký žid, jehož rodina sídlila v Iraku daleko před Kristem, přesně šestset roků před křestanstvím, v Haroom, potomci Babylonců, ve svém ranném věku byl zapáleným zionistou o to jeho paměti jsou důležitější. Pan Giladi napsal "The Jews of Iraq", jež podrobně popisuje pozadí mnoha akcí zionistů, kteří později, jej donutili emigrovat do USA.
http;//www.inminds.com/jews-of-iraq.html
a je to 25 stránek ke čtení a nejdůležitější z této práce je probuzení ze sionistického=zionistického snu, když i on byl vtažen do procesu terrorismu a zabíjení. Nakonec, sám na sobě poznal, že varovná slova jeho otce došla naplnění a on zjistil, že tak zvaní Askenáčtí židé naprosto, nejsou v jeho pojetí této země, s falešnou minulosti žádnými židy, ale "alien", jež nemají k nim naprosto nic společného, ani jazykem, ani kultůrou a nebo tradicí, natož historií.
Paměti jeho životní tragédie odhalují i zákulisní manévry Britské okupace vedené praxí, rozděl a panuj, jež ukazaly, jak snadné je poštvat lidi s rozdílným "náboženstvím", jednoho protidruhému za použití převleků a propagandy tisku=zpráv k dosažení svých kolonialních záměrů. Pozorný čtenář jistě ocení toto dílo, jež nám dnes dá ojedinělou možnost k nahlédnutí do této části země, jejiž historická pravda není líbivým artiklem dnešních dnů, možná, že i mnozí, tak zvaní "židé" se nechají poučit panem Giladi.
================
'Judaism is not a religion at all. It’s a license to lie, cheat, steal, rob, exploit, prostitute, enslave, destroy, torture, murder… as long as the victim is not Jewish. It’s a mental disease somewhere in between bipolar disorder and psychopathy. It’s the membership in a terrorist, satanic cult.' -Andrew Winkler, Editor/Publisher, ZioPedia - All There Is To Know About Zionism

194582

30.6.2009 9:25

Podpora svobody slova

PleskoBijce 62.?.?.?

Držím vám palce a tím tedy i podporuju svobodu slova.

194466

30.6.2009 9:26

mas strach ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

"Prosím aby nebylo kladeno rovnítko mezi sionisty a Židy, není to totéž. Židé jsou inteligentní, citlivý a těžce zkoušený národ. "

Tak proc jsi napsal clanek o tom, jak poznat zida ? A ne sionistu ?
Mas strach nacku a behas jak krysa zahnana do kouta.
Pujdes do vezeni a az tam cikani zjisti co jsi zac, prozijes peklo na zemi.

194467

30.6.2009 11:59

RE: mas strach ?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 194467

Ale no tak, soudruhu nacisto, kdybyste o tom všem něco věděl, tak byste nemohl plácat takové kraviny. Ale to nevadí. Ne každý je inteligentní, ne každému byla dána schopnost vlastního přemýšlení. Kdo vůbec jste, když tady kvíkáte? NIKDO! Ani podepsat se neumíte, že? Máte strach? Ne. Jste jen připokaděný ukřivděný hloupý "člověk".

194477

30.6.2009 13:24

RE: mas strach ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 194467

Pravda jedna se o zakazanou statistiku, ale ciganu je udajne polovina ve vychovne-napravnych zarizenich. O cigany bych si nedelal zas takovou starost. Horsi to bude s politickou objednavkou, to se pak da zajistit peklo na zemi. Mimochodem je to velmi demokraticke a pokrove takove peklo na zemi za ideozlocin. Holt opravdy ochrance svobody a demokratury se pozna po nekolika malo pismenech. Orwell by mel jiste radost. Zatim vsak mame kefalin bohuzial tu demokraciu a musime pockat na vyrok soud a statni aparat, media... by nemeli delat takovy slapoty do hovinek a ctit presumpci neviny. To,ze nahore dostal jisty befel zelenou neznamena, ze uz zijime pod LS.

P.S. Nejde samozrejme o nekoli let stare clanky, ty nikoho nahore nezajimaji. Problem je anagazovanost tohoto webu v aktualnich tematech. Treba aktivni ucast proti manipulaci verejnosti ohledne radaru je napovazenou. Lze si lehce predstavit jaky bude napr. postoj Zvedavce k cernemu koni voleb TOP 09 ci jinym zajimavym tematum, ze ano? A to je prosim pekne nezadouci. [velký smích] [velký smích]

194496

30.6.2009 12:06

Vladimire

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Je tu mnoho lidi ochotnych prispet na dobrou vec. Myslim, ze byste se mel vyjadrit jakou formou by tak melo byt ucineno.

194480

30.6.2009 12:30

Podobná věta

Jan Gutbayer 85.?.?.?

Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale až do smrti budu hájit vaše právo říkat to.

Francois Voltaire

194483

30.6.2009 12:36

.

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

co tak žalovat atlas.cz, kde se to v "diskuzích" hemží slovními spojeními jako např. "na muslimáky atomovou bombu", "palestince vyhladit", "český kanec obdělal moravskou svini", "židi by se s araby neměli srát" atd....nesouhlasím se vším, co se na "zvědavci" píše, ale hodnotit to jako trestný čin mi připadá abstraktní...co je horší, ze svého okolí mám dojem, že moudrost je na ústupu a nahrazují ji mediální, pečlivě zpracovaná, dogmata...dnes už vlastně ani nevím, co jsem kdy měl proti komunistům...

194489

30.6.2009 15:30

K tomuto deni mam jeden argument

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Kde by lidstvo bylo, kdyby vedci nesmeli pochybovat o dosazenych vyslecich a nasledne se nemohli ptat, meli by zakazano patrat? Treba ve zdravotnictvi. Pochybovat, ptat se, patrat je primo nutnosti.

194513

30.6.2009 16:02

.

cyp 195.?.?.?

Ježíš řekl: Poznej, co máš před očima, a co je ti skryto, se ti odhalí. Neboť není nic skrytého, co nebude odhaleno

194517

30.6.2009 16:31

Prichazi peklo na zemi - stavame se GOJIM/hovady ve vlastnich zemich

[email protected] MoUdrostrak (zavináč) web (tečka) de 193.?.?.?

Staci se projit nebo zit v mistech, kde je nejvyssi koncentrace zidu na zemekouli. V USA jsou nejvetsi nemocnice v rukou zidovskych investoru. Proto nazvy Mount Sinai etc.
V mestech, kde zidovska minorita dosahla vysoke koncentrace, je vytvorena naprosta segregovana zidovska infrastruktura: od skolek, skol, nemocnic po socialni sluzby, ozbrojene ochranky, obchody etc.
V praxi to znamena, ze se v provozu riti neoznaceny(!) velky cerny allroad, vybaveny vepredu i vzadu blikaci, jako pouzivaji v EUrope napr. policejni hlidaci na dalnicich. Nedodrzuje predpisy, pohrozuje ostatni ridice a chodce. Pririti se k objektu, ktery je obydlen nebo pouzivan zidovskymi minoritami a vybehne z neho zidovsky bodyguard nebo lekar apod.
Je nam davano najevo, ze uz je dilo dokonceno: vsechna svetova lichva, poplatky za kreditni karty, zdravotni, penzijni a ostatni pojistne konci u VRCHNOSTI. Stejne tak vetsina zabavniho, medialniho a strategickeho prumyslu odevzdava trby do jedine spravne kasy. Nakupni centra, velke facilitni objekty, nemocnice - to vse ma jedine spravne majitele. Obcas nejaky Madoff nevydrzi a utrhne se ze retezu. A diky tomu odkryje pozadi financnich vrchnostenskych toku. Ale vetsina si dokaze pockat. A mezitim spekulovat k ovladnuti dalsich a dalsich penzijnich, pojistovnickych a socialnich fondu a nadaci.
Brzy to dorazi i do Ceske republiky - staneme se vsichni Palestinci.

194521

30.6.2009 16:42

Vyšetřování je úřední postup, který má svá pravidla

Karel z Čech 88.?.?.?

Tady si můžeme nezávazně povídat a psát cokoliv (byť pod dohledem ideopolicie a pod hrozbou trestního stíhání), ale když již je vyšetřování zahájeno, je třeba držet se pravidel a formy úředního řízení, jinak si člověk jen zbytečně nabije ústa.
Doporučuji především prostudovat si článek Taktika policejního vyšetřování potenciálně nebezpečných osob I.. Na škodu nejsou ani další články na stránce http://www.sedazona.cz/bezpecnost.htm : Jak se nosí klepeta, Vazba: zlý sen občana, Otázky přežití policejního zásahu a další.

V daném případě jistě nikdo neočekává, že státní zástupce na základě stížnosti obviněného trestní stíhání zruší. Vždyť právě státní zástupce vyšetřovateli nařídil, aby trestní stíhání zahájil. Zvážil bych v daném případě i stážnost na státního zástupce, který vehementně shání další znalce k popření již vyhotovených znaleckých posudků, pro podjatost. Lze se důvodně domnívat, že to bude aktivní sionista, který má na trestním řízení osobní zájem.

Velmi důležité je seznámit se se znaleckým posudkem, na jehož podkladě vyšetřovatel trestní stíhání zahájil. Soudní znalec, který 6 milionů postižených a mrtvých židů považuje za holokaust a 4 miliony již ne, je jistě expert na slovo vzatý. Je třeba navrhnout právě s odkazem na předchozí dva posudky nové znalecké přezkoumání jiným nezávislým znalcem.

Čím víc se obviněný snaží do protokolu své jednání ospravedlnit a obhájit, tím víc se zamotává a nevědomky poskytuje další důkazy vyšetřovateli a vodítka pro shánění dalších důkazů. Proto zásadně platí čím míň člověk mluví, tím pro něj líp. Doznání je podle zákona polehčující okolnost, ale v praxi jistý trest.

Úplně nejlepší je využít právo na odmítnutí výpovědi a v průběhu řízení se vyjadřovat do spisu jen písemně po náležitém zvážení každého napsaného slova, protože do spisu musí vyšetřovatel založit veškerou korespondenci týkající se případu. Samozřejmě je vhodné využívat práva daná obviněnému trestním řídem, tj. podle potřeby nahlížet do spisu a využít právo na seznámení se se spisem, dělat si výpisky a nechat si udělat fotokopie podstatných důkazů. Navrhovat další důkazy je vhodné nejdřív při seznámení se se spisem a to k vyvrácení důkazů ve spisu založených.

A pak tu máme různé organizace zabývající se ochranou lidských práv. Senátory, kteří v pruhovaném pyžamu protestují proti porušování lidských práv v daleké cizině. Mohli by jít protestovat do zamřížované budky na Václavák proti porušování lidských práv v ČR. Je třeba se na ně obrátit a vyzvat je k prokázání upřímnosti jejich názoru na svobodu slova.

194522

30.6.2009 18:33

RE: Vyšetřování je úřední postup, který má svá pravidla

cyp 85.?.?.?

Reakce na 194522

Výborný web, díky. Jsou tam věci, které mám odzkoušené na sobě a opravdu by se měl člověk těmito radami řídit. Hlavně co se týká předvolání, zatčení, cépézetka, atd.

194533

30.6.2009 20:55

I Yamato-san podporuje svobodu slova

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Vladimíre, ačkoliv asi nebude můj způsob obhajoby brán jako příliš zdvořilý vůči Nezvědavci i vám osobně, přesto nemohu jinak, než proti obvinění protestovat.

Je to další krok skrze proud Rubikonu...a druhý břeh je stále blíže. A my jsme, chtě nechtě, na stejné lodi...a jestliže na ten břeh nechceme, tak se, opět chtě nechtě, někdy musí spojit i normálně nespojitelné.

194543

30.6.2009 21:43

Máte moju podporu

Oli63 88.?.?.?

pán Stwora.
Držím palce a hlavne pravidelne informujte o pokračovaní tej frašky.
Ak by náhodou padol server, prosím informujte cez registrované maily.
Prajem Vám veľa duševných síl a telesného zdravia.

194550

30.6.2009 21:46

hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

http://www.trestni-rizeni.com/dokumenty/kde-vsude-...

ani z toho nieje uplne jasne,o co sa konkretne jedna a do akej miery musi porusenie zakona CR korespondovat s porusenim zakona v krajine inej.

Ja osobne by som si ceske obcianstvo nenechaval(ani slovenske) z toho mozu byt len problemy,kedze sa stat moze spravat 'vlastnicky'. ake je vase obcianstvo pan Vladimir?pripadne mate dve?

194553

30.6.2009 23:37

JDL hájí Stworu sama

ELCID 90.?.?.?

Nejlepší obhajoba, kterou by mohl Vladimír použít, je přímo na stránkách JDL. Jmenuje se Pravda o Zvědavci. Opsat, poslat PČR a není o čem studovat.

194559

1.7.2009 0:19

RE: JDL hájí Stworu sama

Peptalkin 78.?.?.?

Reakce na 194559

Z toho idiotskeho a tupeho platku je mi na grcanie.Taka ubohost ako je na JDL a nezvedavcovi sa nenachadza ani na SME.sk

194573

1.7.2009 3:35

RE: JDL hájí Stworu sama

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 194559

Dalsi trestnmi stihani ideozlocinu? At si Nilbert probuh pise, co chce. Kazdy at si to pripadne na zaklade sveho rozhodnuti precte na vlastni riziko psychickeho poskozeni trebas dokonce. Sice do Jana Culika casto stouram kvuli jeho "intelektualni zapadni naivite". Coz mimo jine svedci o tom, ze je mnohem lepsi clovek nez ja, protoze ja mam mnohem horsi konspirativni obrazotvornost, co vsechno hnusneho by se dalo v jistych situacich provest a co jaksi nemuze byt neprovedeno. Tady ma vsak jednu brilatni poznamku o hromade ceskeho "masla" v pravnim radu. V konretnim pripade ideozlocinu to zni obvzlast s pikantni prichuti by to znelo takto.

§ 165
Schvalování ideozlocinu

(1) Kdo veřejně schvaluje ideozlocin nebo kdo veřejně vychvaluje pro ideozlocin jeho pachatele, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
(2) Stejně bude potrestán, kdo v úmyslu projevit s ideozlocinem souhlas
a) pachatele nebo osobu jemu blízkou odmění nebo odškodní za trest, nebo
b) na takovou odměnu nebo odškodnění sbírá.


Takze dokonce vsichni, kdo prispeli finance na Zvedavec jsou spolupachatele ideozlocinu, vcetne serganta Kulika nebo Mauleho s jeho 1 euro. Do haje zelenyho nikdy bych neveril, ze zrovna s temi dvema se nedej Boze muzu ocnout v jednom pytli. Mozna by meli poslanci primo schvalit tretsni paragraf na ideozlocin. Pravdepodobne budou muset prehlasovat veto presidenta republiky, ale treba dostanou v Bruselu modry puntik na nastenku za aktivitu a uvedomelost. Mozna to bude avatngardni zamer, ktery se rozsiri ve jmenu demokracie po EU. [velký smích] [velký smích]
http://www.blisty.cz/2009/7/1/art47709.html

194589

1.7.2009 10:40

Chci vyjádřit podporu Zvedavci a jeho redaktoru

Michal Kretschmer kretschmer (zavináč) lbms (tečka) cz 85.?.?.?

Je třeba napadat "dogmata" náboženství holocaustu. Vůbec nejde o to, zda jsou či nejsou pravdivá, ale o to, že jsou předkládana k věření a vyznávání, ač má jít o závěry vědeckého a svobodného zkoumání historie.

Blíže můj článek Náboženství holocaustu na http://www.natia.cz/layout2_cz.aspx?pageid=884 .

U takto zpolitizovaného a dokonce kriminalizovaného tématu je opravdu velmi obtížné se pro někoho, kdo se tím nechce dlouhodobě systzematicky zabývat, dobrat se pravdy. Je mnoho textů tzv. historických revizionistů, ale jde o to, jak je ověřit nebo vyvrátit. Proto lze snadno zde mnohé zpochybňovat.

194609

1.7.2009 10:59

RE: Chci vyjádřit podporu Zvedavci a jeho redaktoru

[email protected] MoUdrostrak (zavináč) web (tečka) de 90.?.?.?

Reakce na 194609

Nezbyva, nezli doplnit stare zidovske MoUdro:
'
Zvláštní pozornost věnujte tvrdošíjným a nepokorným, kteří se nechtějí sklonit před naším vrchnostenstvím.
'
Rozšiřujte o nich kompromitující pomluvy. Vyprovokujte je do konfliktů. Nakonec se jich začnou bát i ti, kteří o nich mají dobré mínění a podporují je.
'
Hlavní je obviňovat - nechť se ospravedlňují. Ten, kdo se ospravedlňuje, je už z poloviny vinen.

'

(Katechismus pro Židy, vydáno v Tel Avivu r. 1986) http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/download...

194612

1.7.2009 22:49

RE: Chci vyjádřit podporu Zvedavci a jeho redaktoru

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 194612

známá uliční důvěrnice Tydlitátka již burcuje Sioligu ke zvýšení udavačské aktivity. Židovští náckové se cítí uražení a pomluvení, když se o nich napíše pravda.

Pátá kolona se v ČR dobře zabydlela a už se nám tu snaží vládnout podle vzoru chazarů v Izraeli.

194693

2.7.2009 0:32

RE: Chci vyjádřit podporu Zvedavci a jeho redaktoru

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 194693

Ano, resi taky problem moderovani diskuse? Jak mit krasnou intelegentni diskusi bez jakychkoliv zahrdelu a ke vsemu jeste svobodnou. Zrejme to v hromade knih nevycetli a bude treba precist dalsi. Ja osobne bych k cetbe doporucil Ustavu USA s dodatky, dejiny teto zeme v kontextu otazky, proc ani behem krize anglosaska spolecnost nepodlehla bolsevismu a fasismu? Ale jsem pouze clovek z lidu a mozna dle nazory Tydlitatove aspol. z gruntu zly. Pokud by udelalo nejake ideologicky hovadku anatomicke mereni, tak by to i na zaklade nejake teorie i zduvodnilo.

Stepan Kotrba ma nepochybne pravdu, ze jazyk i informaci se da pouzivat jako zbrane. Nezbyva nez, aby se lidi naucili pouzivat tyto zbrane a to nejde bez kritickeho mysleni, aspon pokud ma existivat svobodna spolecnost. Lze paragrafy v zajmu svobody skrtit svobodu slova, az se ji podari definitivne udusit. Lze zkouset manipulovat internetem, aby se stal poslusnym a korektnim. Staci se podivat na Twitter, Facebook, google, ale nejsou to lidi z webu typu Zvedavec, kteri investovali milikardy, maji technicke vybaveni, experty na IT, hightechnologie k dispozici...
Rimane vedeli, ze republika je ohrozena moci statu. Cim je tedy ohrozena svobodna spolecnost? Webem typu Zvedavec s rozpoctem 300 000 Kc za rok na prispevcich od komunity webu?

Nerikam, ze se mi libi casto styl diskutujicih, s kterymi sdilim nazory, ale to je asi tak vsechno, co s tim jde delat. Na druhou stranu nekorektni Zvedavec lezi leckomu v zaludku a oponenti v diskusich nejedou taky v rukavickach (JDL, nezvedavec, eretz.cz...) Tezko tedy nekomu radit, jak se s tim, srovnat. Korektni doba, vytvari tlak na nekoretni nazory a Zvedavec je pouze jeden z prostoru, kde se muzou zjevit.

Mimojine to funguje i jako pojistny ventil, prostor pro desinformacni hry nebo vycvik profesionalu tech, co maji miliardove rozpocty a nevim, co jeste. To vsak neni podstatne. Podstat veci je, zda je pro svobodnou spolecnost dulezita svoboda projevu nebo ne. Evropa svobodu projevu za poslednich sto let regulovala. Zazila bolsevismus, fasismu, dve velke valky a jednu studenou. Minulo to kupodivu Svycarsko nebo USA. Spojene staty existuji s prvnim dodatkem vice jak 200 let bez toho, ze by jako velmoc meli nejakeho Hitlera ci Stalina.

194712

1.7.2009 22:56

RE: Chci vyjádřit podporu Zvedavci a jeho redaktoru

mtk 80.?.?.?

Reakce na 194612

Ten odkaz již, bohužel, delší dobu nefunguje. Pokud má někdo alternativní odkaz, sem s ním! ... prosím ... [smích]

194698

1.7.2009 13:23

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

S chytrymi darebaky... To bude asi o mne. Zajimavy konstrukt o diplomacii. To uz ani neni o novinarine nebo psychologii, ale o demogagii. Pan Kotrba zrejme potrebuje trestni paragraf na potirani myslenek uvnitr hlavy, ktere experti s patenetm asi na telepatii budou diktovat vysetrovateli do protololu. Vzheledem na svuj styl pasni si myslim, ze zrovna Stepan Kotrba nedela dobre.

Ano, lidsky druh je dle meho nazoru rozclenen na rasy a ty se lisi v ruznych vlastnostech. Bila ras vymira to je nezvratny demograficky fakt. Nerika se mi to jako jejim prislusniku s lehkym srdcem, ale je to tak. Na rozdil od jinych neminim jit ani vrazdit, ani zkouset destabilizovat zeme, kde vestinou jsou nebile rasy. Jedine co muze je fugovat je pokusit se stabilizoavt narusenou bilou spolecnost, exituje k tomu velmi kratky casovy usek a si tak 20-30 let. Zapadni mocenska elita pochopila, ze multi-kulti koncepce tlacena shora realne nefunguje, dale se progflakli neciste metody plundrovani a manipulovani tertiho sveta. Jinak receno zapdni mocenska elita se vlastni blbosti dostala do velmi spatne situace.

V soukrome diskuzi jsem napsal, ze zanik jedne rasy byt jsem jejim prislusnikem je v provnonani se zanikem civilizace prijatelny, zadne nuklearni inferno nepodporuju. Civilizace je projevem te nad zvireci puvod nadrazene lidskosti. Zanik lidstva znamena definitivni konec civilizace, z upadku se da vzpatovat, ale bez existence lidi lidska civilizace nemuze existovat. Az bude hledat pristi na zaklade lingvistiky nenavist, tak at zacne nejlepe u sebe. Asi jedine misto, kde vidi dovnitr hlavy a hrisnych zlocinych myslenek.
http://www.blisty.cz/2009/7/1/art47723.html

194627

1.7.2009 17:53

RE: Hmm,

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 194627

je to diskuze, pan kotrba má v mnohém pravdu, ale ještě více pravdu nemá, jeho myšlení je založeno na tom, že "když bude něco jinak, bude to špatně"... bojíme se snad jiných kultur, které nám mohly přinést mnoho pozitivního? učit se, učit se...mnoho pozitivního nám přináší jiné kultury, ale jen tam, kde jsou doma

194648

1.7.2009 18:08

Není mi jedno, že je někomu zakazováno svobodně přemýšlet

anna 85.?.?.?

Má to teď zase být jako za totáče - aby lidi neříkali nahlas, co si myslí?

194653

2.7.2009 6:16

Tak zvaní židé nemají zájem soudit nemajetné goyim, z toho nic nekouká.

kozoroh 59.?.?.?

Nakonec,dva příklady z historie, prví, nazor Churchilla na židovstvo a druhý jako odraz o tom ,co údajně dělali bezcitní nacisté, ale ,rozdíl v názoru,když to provádějí samotní sebevyvolenci.
======
Jews 'partly responsible' for their troubles: Churchill
Mar 11 04:08 AM US/Eastern
The Second World War prime minister Winston Churchill argued that Jews were "partly responsible for the antagonism from which they suffer" in an article publicised for the first time Sunday.

Churchill made the claim in an article entitled "How The Jews Can Combat Persecution" written in 1937, three years before he started leading the country.
It would be easy to ascribe it to the wickedness of the persecutors, but that does not fit all the facts," the article read.
"It exists even in lands, like Great Britain and the United States, where Jew and Gentile are equal in the eyes of the law and where large numbers of Jews have found not only asylum, but opportunity.
"These facts must be faced in any analysis of anti-Semitism. They should be pondered especially by the Jews themselves.
"For it may be that, unwittingly, they are inviting persecution -- that they have been partly responsible for the antagonism from which they suffer."
The article adds: "The central fact which dominates the relations of Jew and non-Jew is that the Jew is 'different'.
===========
Jewish “psychiatrist” was a progenitor of Nazi eugenics
By Yotam Feldman, www.haaretz.com
In 1944, psychiatrist Kurt Levinstein gave a lecture at a Tel Aviv conference, where he advocated preventing people with various mental and neurological disorders – such as alcoholism, manic depression and epilepsy – from bringing children into the world.
The means he proposed – prohibition of marriage, contraception, abortion and sterilization – were acceptable in Europe and the United States in the first decades of the 20th century, within the framework of eugenics: the science aimed at improving the human race.
In the 1930s, the Nazis used these same methods in the early stages of their plan to strengthen the Aryan race. Levinstein was aware, of course, of the dubious political connotations implicit in his recommendations, but believed the solid and salutary principles of eugenics could be isolated from their use by the Nazis.
===
Thus, for example, psychiatrist Avraham Rabinovich, who worked in the Ezrat Nashim facility in Jerusalem and later managed a mental institution in Bnei Brak, drew a distinction in his patient reports from 1921-1928 between the general population, and Jews of Bukharan, Georgian and Persian descent, whom he referred to as “primitive races.”
http://ehpg.wordpress.com/2009/05/31/jewish-psychiatrist-was-a-progenitor-of-nazi-eugenics/

194719

2.7.2009 13:15

DEMOKRACIE a SVOBODA SLOVA - jen retorika a manipulace vedouci k zotrocovani

Chicagovanka 99.?.?.?

Samozrejme ze je svoboda slova - ovsem jen takova ktera se hodi do politiky. Nepokrocili jsme dale. Mame stejnou svobodu slova jaka byla za totalitnich rezimu, at uz okupace nemeckem ci ta ruskem. Dnes sice nemame cenzuru - tu prostou typickou kdy nekdo po Vas kontroloval a zacernoval vety. Mame cenzuru intelektualni. Vy sam musite pochopit co si muzete dovolit psat a co ne. Musite pochopit ze nektere mensiny, Ackoliv jak jeden moudry pan kdysi rekl - demokracie je ubirani prav mensiny ve prospech vetsiny a - protoze mame "demokracii" a prestoze mame demokracii... maji nektere mensiny vetsi prava. A vy si nesmite dovolit na to upozornovat. Dle lidoveho hesla co je dovoleno bohu neni dovoleno v..u. Takze aby bylo jasno co je v souladu se zakonem ackoliv to neni ani v jednom ze 3 druhu vykladu ktere ke kazdemu pravu mame... dogmaticke atd. povoleno je kritizovat Kubu, Cinu, Iran a dalsi islamske zeme, Rusko - bez ohledu zda jsou v pravu ci ne.
Oproti tomu neni povoleno poukazovat na masakrovani Palestincu Izraelci, USA, a dalsi "spojence".
Pokud to nepochopite - vystavujete se persekuci. Vlastne se stanete politickym veznem - ovsem nikdo to neuzna. A vsichni vime oc kraci. Silnejsi vyhrava. A tomu celemu se rika demokracie. Hmmm, tedy pardon, POLITIKA.
Ovsem budou-li lide "rozumet" a nenajdou-li se "hloupi" kteri neporozumi... nehnuli bychom se ze stredoveku. Tohle cele totiz vede opet k nevolnictvi. To je cil toho vseho. Nenapadne po malych kruckach dohnat lidi do stejnych podminek se stejnymi pravy jako ve stredoveku. Ovsem k tomu zabranit tomu jsou nutne obeti. Otazkou je - chcete byt mucednik za vyssi blaho? At uz ano ci ne DRZIM VAM PALCE

194737

3.7.2009 23:28

RE: DEMOKRACIE a SVOBODA SLOVA - jen retorika a manipulace vedouci k zotrocovani

vymylimimozek.blog.cz xiaou (zavináč) atlas (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 194737

Mate mne a trýzní
že - zahrnut přízní
z holocaustu jenom jeden
jsou jich přeci hory beden!

194875

4.7.2009 4:19

RE: DEMOKRACIE a SVOBODA SLOVA - jen retorika a manipulace vedouci k zotrocovani

Latinec 70.?.?.?

Reakce na 194737

Americka "demokracie" a "svoboda slova" jsou dnes zprofanovane vyrazy, ktere je lepsi ani nepouzivat, protoze ideal techto vyrazu je zneuzit.
Dnes prakticky v kazde USA firme vidite na zdi napisy EEO (Equal Employment Opportunity, tj. Rovnocena Prilezitost v zamestnani). Pritom to jsou zvasty, blaboly, vedouci k otazce: Proc kdyz v USA, kde se nema absolutne diskriminovat (nenabadaji samy USA zbytek sveta k boji proti takove neresti?), o tom tak musi neustale, a s vetsi intezitou, mluvit, pripominat? Nerika se snad, ze "Potrefena husa nejvic kejha?"
Ja sam mohu potvrdit, stravivse v USA 30 let, byti mnohokrate diskriminovan. A prave na zaklade narodnostniho puvodu, ktery vsak, ke vsi smule, me neochranil. Pro ty, co tomu cinili (dikriminace), bylo neprijatelne, abych coby Cech, tudiz ne rodily American (oooooo!, ta nadrazena americka bytost! Jen na zaklade mista narozeni! Necht rodice by byli odkudkoliv, z jakekoliv zeme tretiho sveta, i treba opiciho puvodu), mel znalosti a vykonnost jaka byla dodana.
Divne? Urcite pro ty bez vlastni zkusenosti, ale snad povedome pro ty, kteri podobne zazili a prosli ..
Ackoliv jsouce jasna "mensina" (behem 30 let technicke existence v USA jsem se setkal pouze se 2 Cechy vlastni technicke profese, zatimco s desitkami EEO privilegovanych Asiatu, Indu, Negros, Pakistancu, Irancu, Arabu, Mestizu, a dalsich "expertu" ze zemi Tretiho Sveta, ale "vzdelanych" v USA- "z bambusu do kompositu"[mrknutí jedním okem], nejake zvasty of EEO se me naprosto netykaly. Prave naopak ..
Jak rikate, "DEMOKRACIE a SVOBODA SLOVA - jen retorika a manipulace vedouci k zotrocovani". V Americe tomu rikaji Bullshit (buvoli hovno). Velmi unikatni vyraz, ten z Ceska nepamatuji, ale dalo by se to prelozit coby "oblbovak". Vynalezen & uplatnen - prave v te bozske Emeeeeerice ... Prave za jednim ucelem: oblbovani, lhani - vse za ucelem udrzby te bozske zido-hollywood americke "Image".
Adios, Pura vida. Viva Costa Rica!

194883

3.7.2009 16:06

Smrtijedi

Thereland 147.?.?.?

Sionistum se ta prezdivka "Smrtijedi" evidentne zalibila a zacali ji uz i sami pouzivat...

http://www.sekuritaci.cz/glosy-lukase-visingra-cer...

194844

Tuto stránku navštívilo 10 535