Diskuze k článku

Dôkaz o izraelskom úsilí destabilizovať Irán

Příspěvků 42

18.6.2009 8:30

.

cyp 195.?.?.?

Od první chvíle jsem nepochyboval, že je to práce USA a Izraele. Taky si přesně na tohle vyčlenili spoustu miliónů dolarů. Jejich "rukopis" už známe moc dobře.

193559

18.6.2009 9:59

RE: .

abc 85.?.?.?

Reakce na 193559

Ale aj to sú len krajiny s bábkovým režimom,na ktoré chazari zvalia vynu za vyvolaný konflikt z islamom. Majú to moc chytre vymyslené. Vytvoriť umelý štát na jedno použitie podľa Pikeho iluminátskeho plánu. Ale Stvoriteľa nedobehnú.Všetky ich snahy skončia v Armagedone, Božej vojne proti všetkým,ktorí mu ničia zem.Ste už označení na prežitie? http://www.watchtower.org/b/bh/article_00.htm

193561

18.6.2009 11:43

RE: .

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 193561

Jáhve - není on to Jehova? [překvapení]

193574

18.6.2009 13:45

RE: .

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 193574

Výše uvedený odkaz na web watchtower nás vede ke svědkům Jehovovým. Jistě znáte sám ty postavičky z různých nároží nebo rovnou vyzvánějících u Vás doma a vnucující Vám svou Strážnou věž (watchtower) nebo Probuťte se. Pokud si projdete historii této sekty nemohou Vás nenapadnou souvislosti. No ale třeba je Ruiterovo dílo jen antisemitskou propagandou. Kdo ví. Máte právo si jako svobodný člověk prostudovat různé zdroje a nakonec si udělat SVŮJ vlastní názor čemu uvěříte.

193585

18.6.2009 17:44

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 193559

Proč rovnou neříci USRAELE?

193605

18.6.2009 13:11

haha

k_k 90.?.?.?

no tak to je uplne jasny v tom pripade, jeste ze mame takove investigativni ctenare, na ktere si mossad a CIA neprijdou [smích]) jenom nerozumim, jak se jim podarilo uplatit treba ty vazene iranske duchovni, ktere se postavili za musaviho... vsechny ty reformisty loajalni islamskemu rezimu, kteri chteji opakovat volby... no asi nekde udelali chlapci chybu...
hosi hosi, mate tezky zivot kdyz za kazdym ho*nem vidite izrael a USA a nedokazete si pripustit ze se proste obcas deji veci aniz by zatim stalo spiknuti izraele a USA

193581

18.6.2009 14:26

RE: haha

cyp 195.?.?.?

Reakce na 193581

Pokud je mi známo, duchovní se postavili za Ahmadínežáda. Hlavně Chomejní, který má v Íránu hlavní slovo.

193587

18.6.2009 14:42

RE: haha

Osel 78.?.?.?

Reakce na 193587

Tak vidim, ze sa perfektne orientujes v iranskych zalezitostiach, a taky detail, ze Chomejni je uz hodne dlho mrtvy Ti vobec nevadi. Chomejni nebo Chamenei, vsjo ravno. Diskutovat by mali ludia veci znali...

193588

18.6.2009 16:25

RE: haha

cyp 195.?.?.?

Reakce na 193588

No, spletl jsem jedno jméno, to se stává když člověk píše a zároveň u toho pracuje. Ale ti inteligentnější pochopili koho jsem měl na mysli. Vám to teda napíšu správně - Sajjid Alí Chameneí

193597

18.6.2009 23:06

RE: haha

Osel 78.?.?.?

Reakce na 193597

OK. Len pripominam prislovie, ze diabol je skryty v detailoch....[smích] A to plati aj pre diskusie....

193632

18.6.2009 16:43

RE: haha

cyp 195.?.?.?

Reakce na 193588

Nechci do toho vrtat, ale když už chceš řešit úroveň diskuse, taky bych se mohl přidat, že na české diskusi by se mělo psát česky, nebo alespoň s titulkama. Jsou v dnešní době i mladí, kteří nerozumí slovensky (opravdu takové znám). Já naštěstí pamatuju Československo, ale někteří s tím můžou mít problém.

193600

18.6.2009 23:09

RE: haha

Osel 78.?.?.?

Reakce na 193600

[smích] Pravdupovediac, vacsinou pisem cesky, cisto preto, aby som "jazykovo neprovokoval". Ale obcas si to nevsimnem a pisem po slovensky; ale pravdou je ze som zatial nezbadal, ze by niekto nerozumel PISANEMU prejavu; co sa tyka hovorenemu prejavu to zial mas pravdu... aspon u mladsich ako 35 rokov...

193633

19.6.2009 8:20

RE: haha

cyp 195.?.?.?

Reakce na 193633

Jsem rád, že jsi to pochopil správně a ne jako urážku, nebo nějakou xenofobii. Byl to jenom šťouranec [smích] Jinak ještě k tématu jazyků, mám kamaráda, na kterého mluvili Poláci česky a on nerozumněl jenom proto, že měli polský přízvuk. Nechci podceňovat dnešní mládež, ale díky školským reformám čím dál více hloupnou a projevuje se to i na tom, že nerozumí někteří ani slovensky, což je opravdu zarážející, protože rozdíly jsou jenom v detailech. Ale současnému systému tohle vyhovuje, protože hloupé stádo se lépe ovládá. Holt, ovčí chřipka je nejrozšířenější onemocnění na této planetě.

193655

19.6.2009 20:08

RE: haha

Osel 78.?.?.?

Reakce na 193655

NO, jeden z najstarsich staroegyptskych papyrusov udajne zacina slovami: "Beda, nie je uz tak ako byvalo! Mladi si nectia starsich....". Myslim, ze vzdy je to tak, ze nejak je, mladym to vyhovuje, starsim nie. Ja sam tiez nehyrim optimizmom nad sucasnym stavom[smích]

Ale takato znalost jazyka je primarne vecou vlastneho zaujmu, nie skoly. Mna tiez nikto neucil cesky. A pravdou je, ze teraz mladi omnoho lepsie vedia agnlicky, ako ktokolvek z nas... takze je to asi tak, ze "nieco za nieco"[smích]

193695

19.6.2009 8:47

RE: haha

k_k 90.?.?.?

Reakce na 193587

duchovni neni pouze chamenei [smích] zjisti si kdo je napriklad montazeri nebo zandzani... nehlade na radu reformnich duchovni, ktery jiz svolali na sobotu vlastni demonstraci... za ahmadinezada se zprvu postavil chamenei a samozrejme chameneim rizena rada dohlizitelu...

193657

19.6.2009 6:11

RE: haha

steve 70.?.?.?

Reakce na 193581

hosi hosi, mate tezky zivot kdyz za kazdym ho(hvezdicka)nem vidite izrael a USA a nedokazete si pripustit ze se proste obcas deji veci aniz by zatim stalo spiknuti izraele a USA
-----------
.. toz nevim krajane, v textu mas chybu - pise se s "hovnem" a bez hvezdicky ...
. a "bloody Henry" (jak mu rikaji kamaradi uz od Korei) ma pro tebe take nejake dodatky ... [smích], - z prvni ruky, to vis, je v mnoha "mirovych spolcich".
.. a spiknuti ani Buh nejsou, - obcas porad je uplne vsechno nahoda - cili prirozeny sveta beh. A nikdo se do nikoho nesere (bez hvezdicky)....... [smích] [smích]
http://snardfarker.ning.com/video/kissinger-threat...

.. tak kolik jim dame?, 2-3 tydny ? Potrebujeme tak kolem 50 mrtvych, bude vice - tim lepe. Opozice ted pochoduje v cernem, jak symbolicke .. Jeden kulometny pas se strechy do davu a hned jim predhodit "strelce". Smrt diktatorovi. Za tu dobu tam uz dostaneme dost zbrani, zbytek si vezmou od zabitych protiobcanu .. Nechame je trochu v troube pripalit, jsme dobri pekari.
Potom tam OSN posle ruzne komise, asi to budou 'nase" komise. Vzdy tomu tak bylo, takze proc to menit ? [smích] Tentokrat najdou co bude treba ...
A pokud by se nahodou neco nepovedlo dle Henryho predstav mezi radky, bude se muset Izrael zase branit, a my ho i pres urcite dnesni "kosmeticke neshody pro verejnost" - my Izrael samozrejme podporime ..... [smích]
.. takze oni Iranci si s nami pekne naserou do bot, ono vlastne dnes uz ani nic jineho neumime nez srat narodum do bot.(vse bez hvezdicky). Ale porad je to pro nas nejlepsi kseft - svoboda volneho podnikani !! [chechtot]
-------
... kluku, kluku - sejdeme se tady za mesic (presne) a srovname si co se zatim udalo na bitevnim poli nove se rodici demokracie ?
Obcas zajdi na Jaziru, vsichni lzou, ale obcas nekdo mene a nekdo vice ...

193646

19.6.2009 8:57

RE: haha

k_k 90.?.?.?

Reakce na 193646

heh, ty mi pripominas politiky... tuna zvastu okolo a podstata reakce na muj prispevek nikde... podivej ikdyby to bylo tak, ikdyby za tim vsim stali amici s izraelcema ( cou vzhledem k informacim jake mam a dle rozsahu i pointe toho co se v iranu deje, je dost nepravdepodobne), tak porad lepsi chatami a uvolneny rezim, nez ahmadinezad a jeho nabozenska policie a nikym nekontrolovatelne narodni gardy...
a jeste jedna vec... pokud by mel chamenei jen naznak podezreni ( a ze je paranoidni dost), ze za musavim stoji amici nedej boze izraelci, tak ma takovou moc, ze by cely to jeho zeleny hnuti rozmaznul behem jednoho odpoledne... patrne ale tusi ze to co se deje v ulicich iranu je cista nespokojenost irancu a cim tvrdis akce, tim vetsi reakce... nedelej z neho hlupaka

193658

19.6.2009 17:42

RE: haha

steve 70.?.?.?

Reakce na 193658

.. vratime se k tomu - pokud budes k nalezeni on-line ...
Preji vse dobre ...

193691

18.6.2009 13:40

Irán už je bohužel světovým Židovstvem odsouzen!

Deek 89.?.?.?

Je to pouze otázkou času! Jsou to poslední překážky k ustavení univerzální židovské světovlády - jejich vysnělé kněžské
světové monarchii pod vládou ŽIDOVSKÉHO KRÁLE. I když stará
proroctví pravý, že Židé ovládnou svět, teprve tehdy, až protrpí
útok všech národů světa. To bude mít pravděpodobně podobu
všelidové (bratrovražedné) 3. světové války. I když to spíśe
vypadá tak, že Židé vyvolají umělé zhroucení finančního systému
světa.

193584

18.6.2009 15:09

Ahmadínežád je pravděpodobně zrádce!

Deek 89.?.?.?

Viděl jsem ho na jednom z oficiálních snímků - z jasně zřetelnými
zednářskými signály. Zednáři byli bohužel i Arafat a Husajn! O
tom jsou po ruce nezpochybnitelné doklady. Je to jen smutný doklad
toho, že se sionistickým kruhům podařilo personálně podstavit i
pozice v muslimských státech. O tom píše ve své skvělé studii:
Johannes Rothkranz; Kdo skutečně řídí islám?

193592

18.6.2009 23:48

RE: Ahmadínežád je pravděpodobně zrádce!

gerhh 85.?.?.?

Reakce na 193592

Hmmmm. Skoro nikdo neví, že Saddám Husajn byl socialista. Tato informace je pro světomá média nežádoucí.

193635

19.6.2009 4:59

RE: Ahmadínežád je pravděpodobně zrádce!

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 193635

No, i mezi socialiastou a socialistou může být rozdílu, jako v onom známém rozdílu mezi křeslem a křeslem. Obýváckým křeslem a elektrickým křeslem .Ne?

193644

18.6.2009 16:45

izrael

Van Guld 213.?.?.?

Celý týden vám trvalo, než jste přišly na to, jak do toho zatáhnout Izrael??? Pánove, stárnete...

193601

18.6.2009 18:20

RE: izrael

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193601

Izrael volá po útoku na Írán stále. Jeho hegemonie si vyžaduje oběti z řad okolních národů.

Nepokoje v Íránu tomu přímo nahrávají a souhlasí i se snahou jej destabilizovat, lhostejno zda vojenským útokem, či zaplaceným pučem. Na to už se ovšem ptát nebudete. Vám stačí, že je Vámi milovaný Izrael obviňován, ale nezkoumáte důvody, zda oprávněně, či nikoliv.

193607

18.6.2009 19:13

RE: izrael

steve 70.?.?.?

Reakce na 193607

off topic..
pred nedavnem tady byl clanek o praseci chripce, moznostech vyuziti - zneuziti apod. Mnoho ctenaru reagovalo - snad tento dodatek nekdo uvita ..
..Fort Detrisk - USA - laborator - ebola - aj.
.. omlouvam se za off topic
------
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/artic...

------------------------------------------------
.. Baxter pripraven "do boje" s chriplou, vakcina hotova, kseft se muze rozjet ...
http://www.pharmabiz.com/article/detnews.asp?artic...

193614

20.6.2009 9:27

RE: izrael

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 193607

Jasně. Jak tak koukám. Tak všechny teroristické útoky, války, nepokoje, nemoci a hladomory se nějakým způsobem hodí Izraeli.

Jo ja vím. Neumím číst mezi řádky a nevidím ty jasné souvislosti.

Jsem si na 99% jist, že jste od počátku nepochyboval o zapojení Izraele do této kauzy. Neniž-li tak? Když už jste jednou přesvědčen, tak pak stačí hledat nějaké "důkazy" na podporu vašeho přesvědčení.

Máte to všichni trochu pomotané. První jste si jistí s tím, kdo za to může. A pak teprve hledáte důkazy. Říkejete tomu extrém...ale u mě to je, svět se div, přesně naopak.

193720

23.6.2009 21:01

RE: izrael

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193720

"Jo ja vím. Neumím číst mezi řádky a nevidím ty jasné souvislosti. "

jak to vidíte dnes, s odstupem několika dní?

"Jsem si na 99% jist, že jste od počátku nepochyboval o zapojení Izraele do této kauzy. Neniž-li tak? Když už jste jednou přesvědčen, tak pak stačí hledat nějaké "důkazy" na podporu vašeho přesvědčení."

Zmýlil jste se. Írán obvinil především Británii a USA. Z Izraele zafungovalo pouze několik twitterů a dalších internetových aktivistů, tudíž, dokud nebudou další informace, budu to považovat spíše za akci výše zmíněných, než akci Izraele, kterému však chtě nechtě napětí v Íránu nahrává do karet (je-li skutečně s Íránem na štíru a nehrají-li na nás dlouhodobé divadýlko, jak už jsem mimochodem hned na začátku této kauzy poznamenal).

"Máte to všichni trochu pomotané. První jste si jistí s tím, kdo za to může. A pak teprve hledáte důkazy."

No, jestli si nutně potřebujete bouchnout, klidně si bouchněte. Co nezabije, to posílí, můžete pokračovat, mě to docela vyhovuje.


"Říkejte tomu extrém...ale u mě to je, svět se div, přesně naopak."

Pevně věřím, že tak i činíte. Prohlášení nemusí nic znamenat.Možná to tu už zaznělo, ale jaký názor na věc máte Vy? Kdo podle Vás přilévá olej do ohně? Pomáhá nynější situace Izraeli či ne?

193888

18.6.2009 20:27

RE: izrael

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 193601

>Celý týden vám trvalo, než jste přišly na to, jak do toho
>zatáhnout Izrael??? Pánove, stárnete...
Van Gulde, zkuste už jednou psát česky, shodu podmětu s přísudkem jste snad měli i v Lauderově ješivě, ne?

Jinak - popíráte snad, že se současné události hodí právě Izraeli? [mrknutí jedním okem]

193619

19.6.2009 3:22

RE: izrael

p 125.?.?.?

Reakce na 193619

...je to trapny ale obcane Iranu spletli a demokraticky/jako v Palestine/zvolili SPATNE...inu poslou se vojaci,tanky ,bomby,lode,rakety atd.aby se tato chyba demokraticky napravila..zbrani je dost a zbrojni prumysl si vydela a tak kapne neco do kapsy demokraticky zvolenych...nesmi se pripustit aby tato hrozba svetoveho miru nakazila stada ovcanu ,o tom uz se uci i deti ve skolkach.....konecne je tady pricina ...a miliardove pujcky budou nasledovat...jaka opovazlivost si vyrobit dve nebo 3 rakety ohrozujici zeme na celem svete/ vcetne a hlavne Cechy/ poletujici laboratore bio.zbrani/vyvoj se nazastavil Sadam mel tyto na nakladnich autech/sem tam si dovoli rict pravdu..US jim sestrelil civilni letadlo,vzdycky v nedavne historii se krvave do veci Iranu vmesovali a oni si dovoli protestovat a spatne volit...a ani se nazacervenaji hanbou...

193642

19.6.2009 9:02

RE: izrael

k_k 90.?.?.?

Reakce na 193619

no nehodi... oni potrebujou ahmadinezada, ktery na izrael slovne utoci, aby byl izrael v mezinarodnich ocich "tim kdo je ohrozeny"... co by delali izraelci s nekym kdo by vystupoval bez urazek izraele, byl by vstricnejsi a presto by si dal kuchtil jaderny program? izraelci potrebujou v iranu padoucha ivane

193659

19.6.2009 12:42

RE: izrael

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 193659

Já to vidím na nezdařený pokus o chaos v Íránu, asi hoši od tajných služeb Eretz Jisraele podcenili (či nedocenili) sílu teokratického režimu. Co se týče potřeby Ahmadínežáda coby strašáka, myslím, že i z jeho případných nástupců by se briskně podobný, ne-li větší strašák záhy vytvořil. Teď se ale hrozím událostí dalších, protože (jako v případě Venezuely) "vnitřní" odboj zklamal a je na řadě ten otevřený, zvnějšku. Každopádně bude léto horké.

193681

23.6.2009 16:47

RE: izrael

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 193681

A kdo si vydržuje ten teokratický režim? To mě moc zajímá. Tak jako mě zajímá, kdo si vydržuje teokratický režim v Egyptě či Pákistánu.

193872

18.6.2009 19:20

Chazarum Ahmanedizad vadi

Satanist 75.?.?.?

pro jeho pravdivy nazory na veci ktere se tykaji Israelitu. Dodnes po ty mezinarodni konferenci o Hoaxcoustu v Iranu s velkou ucasti odborniku a historiku kteri se tenkrat do Iranu sjeli z celeho sveta aby podali dukazy o nejvetsi lzi sveta maji Israeliti nemocny kotrby ..... [velký smích]

193615

19.6.2009 2:08

Iran Faces Greater Risks Than It Knows

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Paul Craig Roberts

193641

19.6.2009 4:36

Komu prospeje extremni vyhroceni situace v Iranu?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ze by se zapadni rozvedky neanagazovali na odstraneni Ahmedinezada z mocenske pozice je naprosta naivita, ktere mohou verit zapadni intelektualove. Volby jsou vyborna moznost pro skrytou sofistikovanou operaci, ktera se naskytne pouze jednou za nekolik let. Pokud by se Mossad nebo CIA neangazovali, tak by je nebylo mozne povazovat za organizace, ktere v branzi "kopou prvni ligu".

Zpochybneni volebnich vysledku, at uz na zaklade fakt nebo desinformaci se stalo skutecnosti. Pro Iran bude velmi obtizne najit zpusob jak nabidnout kontrolni mechanismus, kde obyvatelstvo uveri, ze vysledky jsou realne. Pokud se mocenske elite nepodari obhajit legitimitu voleb, pak bude nucena sahnout k represi doma i za hranicemi. Jinak receno to bude znamenat konec miroveho procesu s Palestinci, coz jiste bude nekde velmi vitano a umozni to stupnovat mezinarodni sankce ci riziko napadeni Iranu se znamkou legitimity.

Byt mocenskou elitou v Iranu, tak bych sel po penezich na volebni kampan. Jenomze to se musi udelat v klidu bez pouziti sily. Slon v porcelanu nema sanci v teto sachove hre uspet. Bylo by vhodne pokladat verejne otazky v mediich a pockat si na odpovedi, pripadne nechat velmi hlasite slyset ticho. Rozhodne by bylo velmi hloupe si odpovedi vynucovat silou.

193643

19.6.2009 6:16

RE: Komu prospeje extremni vyhroceni situace v Iranu?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 193643

Neni podstane jestli Ahmedinezad je osameceny muz nebo neni. Primarnim cilem neni Ahmedinezad. Lidi, kteri volali neprimo i po nuklearnim utoku na Iran nezajima Ahmedinezad, pokud by by delal co ma delat, klidne by mohl byt u moci. Otazka zni, zda kdokoliv kdo v Iranu prevezme moc bude schopen vest politiku v zajmu Iranu? Ti, co se zkompromitovali z kymkoliv, budou muset nejprve platit sve dluhy bez ohledu na nejaky narodni zajem. Mocenska elita nemusi nutne drzet u moci Ahmedinezada za kazdou cenu, a i on by mel pochopit, jak velka cena je prijatelna. Pouziti sily bylo hloupe a diskreditujici, i kdyz pouziti vetsi sily muze zachovat status quo, ale se silnymi demoralizujicimi dusledky.

Jakmile se zacne pouzivat jednopu sila na domaci scene, tak pokracuje ve stupnujici se spirale koncici nevyhnutelne v principielnim stretu. Kdo z toho muze profitovat? Ztezi lide uvnitr Iranu. Obet presidentskeho uradu Ahmedinezada muze byt elegantni rosadou, pokud existuje dostatecne silna figura loajalni zajmum Iranu na tento urad. Dobry strateg ma minimalne plan b, lepe vsak plan c, d.... Nechat si vnutit herni styl soupere znamena porazku, byt muze byt v delsim casovem horizontu. Koplikovana nevyhranena pozice je nevyhodou, pro toho kdo hraje simultanku na vice sachovnicich.
http://www.blisty.cz/2009/6/19/art47495.html

193647

19.6.2009 6:21

RE: Komu prospeje extremni vyhroceni situace v Iranu?

steve 70.?.?.?

Reakce na 193643

.. kratce receno - cile 1. etapy bylo uspesne dosazeno.
.. zacatek 2. etapy - do mesice. Velice bolestive obdobi ..

193648

21.6.2009 2:29

RE: Komu prospeje extremni vyhroceni situace v Iranu?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 193648

To je mozne, ale pokud slo o desinformaci, pak nespokojenost nemuze ohrozit stabilitu stavajiciho rezimu. A jetslize slo o desinformaci, tak by meli existovat nesrovanalosti. Zalezi, jak s temi nesrovnalostmi bude nalozeno? Ti, kterych se ruzne nesrovanalosti tykaji, by meli v iranskych mediich dostat prostor se k nim vyjadrit. To by bylo velmi demokraticke, a protoze jsem slysel mluvit Ahmedinezada z fleku na ostro s jednim reporterem, ktery se chystal jak ho rozcupuje ohledne holocaustu a na zaver rozhovoru vypadal, jako spraskany pes. Tak si myslim, ze Ahmedinezad by byl velmi zajimava persona pro takovy rozhovor o nesrovanalostech okolo voleb pred kamerami. Pekne hezky na ostro, primy prenos.
http://www.czechfp.cz/site/?p=7646

193746

21.6.2009 6:31

RE: Komu prospeje extremni vyhroceni situace v Iranu?

steve 70.?.?.?

Reakce na 193746

.. emocim pomohl onen "dopis" o zfalsovani voleb. Tak "inteligentni" zpusob predavani informaci o volbach mezi nejvyssimi posty, ... Italska skola (dopis o nakupu nukl. materialu S Huseinem v Nigerii), ....nekdo zkratka rad pise dopisy [smích]
.. jinak souhlasim: vice nasili, vice mrtvych, vetsi odpor ..
.. veliciny budou muset pred kamery aby uklidnili narod. A nektere veliciny prijdou o hlavu, tot prirozeny sveta beh .. Musi se najit "vinik - zradce manipulator". Koho Rada predhodi ??

193752

21.6.2009 18:29

RE: Komu prospeje extremni vyhroceni situace v Iranu?

steve 70.?.?.?

Reakce na 193746

CIA - 400 milionu na destabilizaci Iranu ..
http://pakalert.wordpress.com/2009/06/18/cia-has-d...
------------
.. "krvavy Henry"(bloody Henry) - uverite ??
http://www.youtube.com/watch?v=EkQ1iNHEGW8
---------------

193772

22.6.2009 10:10

Mají i v tomto prsty sionisté, Mossad a CIA?

Vanguard 195.?.?.?

Pokud ano, tak jsou ještě schopnější, než jim zdejší hledači spiknutí přisuzují, když dokázali ovlivnit nejvyšší íránský státní orgán, tvořený konzervativními islámskými duchovními...

Íránská Rada strážců provádějící přepočítávání hlasů v 10% volebních obvodů oznámila, že v 50 městech došlo k odevzdání více než 100% hlasů všech registrovaných voličů; celkem zatím přebývá přes 3 miliony hlasů. Dosud však prý podle Rady není jasné, nakolik to mohlo ovlivnit celkový výsledek voleb. S odvoláním na vysílání druhého programu íránské státní televize to oznámil server PressTV.
Tři ze čtyř kandidátů v nedávných prezidentských volbách, v nichž byl oficiálním vítězem vyhlášen dosavadní prezident Ahmadínežád, podali celkem 646 stížností na průběh voleb. Dva z nich, Mír Hosejn Musáví a Mehdí Karúbí, požadují anulování voleb, v nichž měl Ahmadínežád údajně získat téměř dvě třetiny všech platných hlasů.
(Pro důslednou kontrolu a vyšetření stížností opozice se už včera vyslovil předseda parlamentu Alí Larídžání, který současně apeloval i na opozici, aby se distancovala od pouličních násilností. Jeho racionální návrhy ostře kontrastují s paranoidními výroky ministra zahraničí Mottakího, kterým se na Západě dostává nesrovnatelně větší publicity - KD.)

http://www.blisty.cz/2009/6/22/art47548.html

193797

23.6.2009 9:34

XXX

vinny 89.?.?.?

Ucili se od Dr.G

193852

Tuto stránku navštívilo 6 117