Diskuze k článku

Převrat v Íránu? Nevíme

Příspěvků 37

16.6.2009 0:54

Jsem na strane pana Stwory

Slayer 89.?.?.?

Taky si myslim, ze jde o pokus sesadit Ahmadenijada a dosadit si figurku. Dukazy nejsou, ale vsichni zname jak se delaji revoluce [velký smích] Snad to Ahmadenijad ustoji, ale ne za cenu mnoho mrtvich.

193368

16.6.2009 7:57

RE: Jsem na strane pana Stwory

Vladan 88.?.?.?

Reakce na 193368

Souhlasím, bohužel se to takhle stává. A z nového demokratického presidenta se nakonec vyklube nový Saakašvili.

193383

16.6.2009 1:07

Doporucujem jeden film

Moxastin 80.?.?.?

Tyka sa Juznej Ameriky, ale je to velice podobne. Hlavne prva cast o Chavezovi. Tam je postup predbraty podrobne.. pretoze Chavez prezil. Proste im zvrhnutie nevyslo. Pripomina to dnesny Iran

http://www.mustwatch.cz/film/valka-proti-demokraci...

193369

16.6.2009 3:32

Soros ma radost .... nemuze ztratit.

steve 70.?.?.?

Soros smulu nema, smulu maji ti, kteri se ted v tom vymachaji na obou stranach k radosti Sorose a jemu pokrevne spriznenych zmetku.
.. Mrtvoly jsou na ceste, opozice postrkovana hadejme kym, pri sroceni padnou vystrely, Moshe za rohem schova flintu pod hubertus, vytahne telefon a zavola Rupertovi: "prave strileji do opozice, pust to zvlastni vydani". A svobodny svet rozjede sve stare, nikdy nekoncici story. A tech srdcervoucich pribehu, kterymi nas obdari .. A svoboda bude protestovat ... A staronovy president bude jeste vetsi diktator (uz jako Husain) a atomy uz ma hotove ..
----- A kdyz se to opozici povede, bude slava a radost a v Iranu zavladne Svoboda jako v Iraku a Afghanistanu, voda potece 2x v tydnu, ve skolach se bude demokraticky rapovat, dcera necha zavrit mamu pro obtezovani mladistve, nafta potece zadarmo do Haify stejne jako ta Iracka, misto levne energie bude Iranec mosit tricko s napisem "GM Iran vote Monsanto" a za 10 let budou mlatit hlavou do steny vezeni a rikat si: "do boha Allaha, co sme to boli za kokoti". Kdyby nekdo z lidi opozice poslal maily do Cech, mohli jsme jim rici jak dopadnou. Ale oni nee. Pry - Svoboda. Az jim ta Svoboda bude slapat po krku ... poznaji sami
---- At tak ci onak, pral jsem jim aby to probehlo v klidu. Ale Sorosnici chteji jinak, stejne jako vzdy a vsude. Uz ted je mi lito tech nevinnych, kteri budou zasorosovani !?

193376

16.6.2009 6:47

Informační embargo

Vladan 88.?.?.?

Největším problémem v tomto (a ostatně i v 99% jiných) případě je naprostý nedostatek relevantních informací. V minulém režimu vše podléhalo cenzuře a propagandě, ale dnes se setkáváme s daleko horším fenoménem. Místo cenzury v pravém slova smyslu se k nám dostane několik oficiálních zpráv upravených pro západní uši a pak spousta plevelných zprác o zvířátkách a modních trendech [bliji]

Co na to říci? Mám pocit, že relevantní informace můžeme získat pouze fyzickou přítomností v místě problému... To je však velice těžko proveditelné [oči v sloup]

193382

16.6.2009 8:34

RE: Informační embargo

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 193382

Máte pravdu. Sem k nám se dostanou jen kusé informace a desinformace. Většina veřejnosti samozřejmě bude za "pravdu" považovat sdělení z iHeute a TV Nova.
Nedělám si iluze, že současný prezident Iránu je nějaký svatoušek, ale aspoň na rozdíl od prezidenta USA neposílá svoji armádu vraždit lidi po celém světě.
Držím Iráncům palce, aby si nenechali sr*t na hlavu a obhájili si svoji suverenitu!

193386

16.6.2009 20:42

RE: Informační embargo

humungusfung 78.?.?.?

Reakce na 193382

je to jednoduche... staci ked si otocis prezentovanu info o 180 stupnov a vies priblizne kde si... he [mrknutí jedním okem]

193430

16.6.2009 8:37

zadna barevna revoluce

k_k 90.?.?.?

Patrne zde vsichni zapominate, ze Mousavi neni zadna bila holubice svobody. Vzesel z islamske revoluce a tu take plne podporuje a jeho zvoleni by neprineslo zadnou "barevnou revoluci". To je naprosty nesmysl. On neni opozicni politicka strana. On je pouze jeden clovek, jenz zachovava tamni vladni linii a ktery prichazi pouze s liberalnejsimi nazory. Ty samozrejme priliz nevoni tamnim "cernoprdelnikum", kteri potrebuji udrzet mlade irance v konfrontacnim nazoru se zapadem. Nedivil bych se tak, kdyby tamni papalasove zneuzili sve moci a vysledky voleb upravili tak, aby vyhral ten jim milejsi kandidat srsici kritiku na zapad a izrael, aby se pozitivni pohled mladych irancu na zapad nahodou nezvysoval moc vysokym tempem. Takze zadna "barevna revoluce" se nekona a v dohledne dobe ani konat nebude... pravdepodobne doslo pouze k volebnimu podvodu aby nevyhral kandidat, ktery neni u pana Chatamiho prilis obliben... jen se asi necekala tak velka odezva irancu...

193387

16.6.2009 9:39

RE: zadna barevna revoluce

k_k 90.?.?.?

Reakce na 193387

opravuji misto Chatami samozrejme Chamenei

193391

16.6.2009 9:03

Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

Vanguard 195.?.?.?

Změna prezidenta v íránském ústavním systému nemusí znamenat změnu celkového směřování země. Pokud vím, prezident je sice hlavou státu a snad i vlády, ale je podřízen tzv. radě dohližitelů, tvořené nejvyššími islámskými duchovními. Podle Wikipedie "Unlike many other countries, in Iran the president does not have full control over foreign policy, the armed forces, or the nuclear policy of the Iranian state, which are under the control of the Supreme Leader."

193389

16.6.2009 9:43

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

k_k 90.?.?.?

Reakce na 193389

Tak tak... navic kandidovat mohou pouze ti, ktere tato rada schvali jako mozne kandidaty na prezidenta, to prakticky mluvi za vse... je to pouze hra na volby pro irance, k vyrazne zmene zahranicni politiky pri zvoleni toho ci onoho dojit prakticky nemuze...

193392

16.6.2009 10:24

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 193392

Tak,tak,zato ve dvou nejdemokratičtějších zemí světa je to přesně naopak! [velký smích]

193396

16.6.2009 12:59

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

k_k 90.?.?.?

Reakce na 193396

zkus to trosku priblizit...

193403

16.6.2009 17:22

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 193403

Nu,dobrá,ne že bych byl z tohoto tvého komunistického způsobu komunikace zrovna odvázanej ,ale ať je po tvém , můžeme si tedy tykat.
Kdo se cítí,ten se vtípí....,takže si myslím,že s pochopením toho ,co jsem naznačil,nebude u tebe problému.

193417

16.6.2009 17:33

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

k_k 85.?.?.?

Reakce na 193417

ja zasadne nikomu kdo vystupuje pod anonymnim nickem nevykam a ani to od nikoho neocekavam... ale pokud chces, muzeme si zde hrat na vazene radobyslusne diskutery... toliko k tomu tykani... a ted zpet k tomu tvemu prvnimu prispevku, ktery jak stale doufam trosku rozvines...

193418

16.6.2009 22:17

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 193418

Pane k k 85?.
Co stále chcete rozvíjet ? [překvapení] Evidentně jste nepochopil narážku.
Tudíž se pokusím Vám tu narážku přeložit. Jedná se evidentně o nejdemokratičtější volby ve dvou státech světa a to Israhell a USA. V USA rozhoduje o postech kandidátů na presidenta nám známý klan Voldemortů ,kteří pak díky svým finančním podporám ...toho svého nakonec protlačí. A v Israhelli o kandidátech rozhoduje ta nejdemokratičtější rada rabínů. Prostě demokracie jak vyšitá [chechtot] [chechtot]

193442

17.6.2009 4:50

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

steve 70.?.?.?

Reakce na 193442

Demokracie je demokracie, a stoji mnoho cisteho lidskeho usili !! Sestrou demokracie je pravda a vyroba pravdy je rovnez prace svizelna ....a tohle je nase "demokraticka klasika".
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_47...

193461

17.6.2009 7:41

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 193442

ono je lepsi kdyz autor myslenku rozvine a nezustane pouze u narazky, vis? jinak nevim jak je to v izraeli, ale souhlasim ze v USA je to take spise hra na volby...

193466

17.6.2009 9:37

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 193466

Ono je to tak. Každý,kdo si na těchto stránkách nepřiplácí má nárok na pouze deset příspěvků. Takže v "diskuzi" s lidmi ne nepodobnými k.k. ,když se necháš nepozorně vtáhnout ,ta desítka ulítne během velice krátké doby. Ju?
No ale ,ať je pro jednou po tvém.
SS jsi vystihl sám a co se týče Izrahelle ,máš pocit,že jejich zahr.politika je s každou vládou jiná? Já tedy ne.
Jo,a proč že si také nepřiplácím? Némám nejmenší chuti být takříkajíce na jedný lodi s jistými elementy ,kteří tak činí a kteří jsou zde podle mého názoru,pouze jakousi pátou kolonou někoho uplně jiného.
Nicméně tyto stránky jsou stránkami pana Vladimíra, takže pravidla určuje on a já je pouze můžu respektovat,nebo nenavštěvovat. Nic víc,nic méně.

193470

16.6.2009 22:17

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

pje 193.?.?.?

Reakce na 193418

Je nějaký rozdíl mezi k_k a Takyjeden? Přesto mne ani nenapadlo tykání, páni anonymové[smích]. Omlouvám se za OT. K věci: Rada dohlížitelů kontroluje volby - kdy tohle od té právně náboženské rady kdo do včerejška slyšel? RD na sobě nemůže ponechat stín pochybností o garanci legitimity voleb, protože s právem odmítnout vítěze nebo volby zrušit je potenciální promahmusovské počítání zcela irelevantní... O tom, že je v jistých kruzích velký zájem na uplacení Iránu, není sporu. Sporná (jak dokazují jistá neveřejná jednání) je taktika - zda využít siršivce Ahmadenidžáda a vyvolat dobře zaplacenou vzpouru měst nebo pomalu korumpovat Musavího, až prodá půl Iránu... Will see later...

193443

16.6.2009 23:08

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

k_k 85.?.?.?

Reakce na 193443

k tykani: rozdil prakticky neni, prave proto tykam... [smích]
k tematu: s tim ze v "jistych kruzich" jsou snahy o uplaceni iranu je zcela jasne, ale to co stvoril pan editor ve svem "doplneni" na konci clanku, je holy nesmysl...

193446

17.6.2009 12:13

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 193446

Máte to prostě zažraný pod kůží, to tykání, že? Kdo vás to naučil? Rodiče? Ti vám řekli, že se cizím lidem tyká? To je tedy výchova...

Mezi tykáním a vykáním je velký rozdíl, přinejmenším mezi slušnými dospělými lidmi. Jestli takhle tykáte každému, můžete opravdu jen přidat soudruhu, aby to byla tutovka.

A k tomu holému nesmyslu... Vy si jistě také myslíte, že u nás proběhla "sametová revoluce" zcela spontánně, že? Ach jo...

193477

17.6.2009 14:57

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

k_k 90.?.?.?

Reakce na 193477

uz jsem to popisoval vyse, tykani anonymnim lidem na internetu je pro mne zcela prirozena vec, s tim zkratka nic nenadelas a tve podivne vnucovani nejakych soudruhu je uz ciste tvuj osobni problem, ktery se mne netyka...
sametova revoluce je uz zcela jina kapitola, tam nevidim zadnou souvislost... to co se v iranu deje, ta pointa, je naprosto o necem jinem nez rok 89 v CR... musavi je zcela loajalni tamnimu systemu, neni to zadny prevrat, zadna revoluce... krom toho, izraelci by samozrejme uvitali znovuzvoleni ahmadinezada, aby meli duvod silou prerusit iransky jaderny program, odvolavajic se na konfrontacni retoriku ahmadinezada a izraelci preci ovladaji USA ne? takze zadne spiknuti [smích])) zkratka tam pouze ahmidenazadovci zfalsovali volby takovym zpusobem, ze to musaviho a proreformni irance na*ralo, tot vse

193499

19.6.2009 19:22

RE: Neviděl bych to s tím spiknutím tak dramaticky

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 193499

Klidně si tykejte, alespoň jasně prokážete, že jste nevychovaný mladý smrad. Kolik vám je? 16?

193694

16.6.2009 16:34

Pro-Ahmadinejad supporters rally

sxg 84.?.?.?

http://www.tvina.sk/index.php?program=2&video=856
...a vraj v nejakých Francúzkych novinách už vyšlo prepočítavanie hlasov, nevie niekto kto vyhral?

193414

16.6.2009 18:32

RE: Pro-Ahmadinejad supporters rally

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 193414

Ano, informaci plnou "prý" a podobně ověřených tvrzení přinesl francouzský Libération - viz např. http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/171369-ahmadinezad-mel-skoncit-ve-volbach-az-treti-vysledky-se-prepocitaji.html
Ale Íránci si taky nedají kálet na hlavu: http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/171417-cesky-diplomat-v-teheranu-na-koberecku-kvuli-postoji-eu-k-volbam.html
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

193421

16.6.2009 21:34

Pár připomínek:

A.S. Pergill 89.?.?.?

1. Některým z diskutujících dosud nedošlo, že Chomejní už zdechl a dělá společnost Mohamedovi v nejhlubším okruhu Dantova Pekla. Nepomohlo mu ani prznění nezletilých holčiček. Místo něho je na nejvyšším postu (protože president a předseda vlády jsou jen loutky) Chamenejí. Je to rovněž odporný zločinec, ale o něco menšího formátu (je to asi jako plést si Hitlera a Himmlera).
2. Je opravdu otázka co by udělali "reformisté" na postu nespojeném s reálnou mocí. Nehledě k tomu, že zločinný totalitní systém je ze své podstaty nereformovatelný. Jakýkoli pokus o reformu musí vést k jeho ohrožení, a pokud nebudou reformy zvráceny (jako v SSSR odstraněním Chruščova), pak se to sesype (jako SSSR za Gorbačova). Pravděpodobně by reformisté byli schopni udělat nějaké kosmetické změny, které by naštvaly jak příznivce opravdových reforem, tak i konzervativce, a tím by ještě více polarizovali společnost. Na druhé straně, Íránci ještě pamatují civilizované poměry (za Pahlavího), v čemž mají obrovskou výhodu před většinou arabských států, kde byly civilizované poměry naposled v době, kdy to byly kolonie. A státy, které kolonie nebyly, nebyly civilizované od doby Mohameda.
3. Pokud by zvítězila nějaká opravdová revoluce s cílem obnovit v Íránu civilizované poměry, tak by jejím úkolem muselo být odstranění islámu (jako to udělal Atatürk v Turecku). Znamenalo by to opravdu rozsáhlé vybíjení příslušníků náboženské policie i islámských soudců a duchovenstva (což často splývá), protože tyto zrůdy budou vraždit do posledního náboje, jako např. nacisté. Byla by to rozhodně krvavější lázeň, než třeba Francouzská revoluce.
Dokážu si představit jekot mezinárodních krasoduchů (které nechalo hromadné vraždění civilizovaných lidí, několika set tisíc, na začátky hrůzovlády Chomejního naprosto chladnými) při likvidaci takovýchto bezcenných zločineckých kreatur. Na druhé straně je to model, který by se dal v islámských zemích uplatnit dost univerzálně, mají-li z nich vzniknout plnohodnotné státy a z jejich obyvatel plnohodnotní lidé.

193437

16.6.2009 23:58

RE: Pár připomínek:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 193437

Tak jste nám to Perqill zase jednou nandal.Jak to Perqill vohodnotěj tam u nich doma v Éretzu?? Tam maj všechno Perqill koscher??A co na to říkaj Perqill u nich doma v Éretzu semitští? [mrknutí jedním okem] Perqill nejdříve před svým práhem a pak teprve u cizích,ale nyní mne tak napadá....Voni Perqill radějc zametaj před cizíma prahama co ?? Ten svůj si nechali uzákonit [mrknutí jedním okem] [chechtot]

193454

17.6.2009 12:22

RE: Pár připomínek:

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 193437

Panebože, Pergillskej, když jim je špatně, nemůžou své exkrementy nechávat na příhodnějším místě, jako je třeba záchod? Nebo měli zrovna šábes a nemohli si ani odskočit, tak to udělali přímo mezi lidma? Vykám jim, i když se svými příspěvky jasně definují jako malé dítě.

Opět tu propagují rasovou a náboženskou nenávist, vyzývají k zabíjení, tak jako vždy. Pergillskej, je mi z nich špatně, z takovýho ubožáka. Měli by rodičům říci, aby jich nechali utratit. Takový odpad je jen na obtíž... [bliji]

Kdyby se raději věnovali tomu, co dělají jejich obřezaní kolegové Palestincům. To je opravdový hnus.

A když mluvíte o plnohodnotných lidech, tak k nim máte hodně, hodně daleko, vy nechutná sionistická zrůdo. Ale co bych se rozčiloval. Nějaký nacistický rasistický dement mi může být ukradený!

193479

17.6.2009 16:31

RE: Pár připomínek:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 193479

Problém je šak v tom,že Perqill nás musí oblažit nějakým Voldemortským kvíkem,protože to tak má v popisu práce a za těch 30-šekelů musí něco dělat....i když i to je více méně proti jeho talmudistickýmu učení....(nějakého blbého góje zatím nenašel) [chechtot] Já jsem si přečetl jeho "kvík" a pokud se zamění jen jména protagonistů a to jak těch náboženských tak i těch občanských ....vyjde nám z toho pěkný článeček ,za který by A.H. a nebo jeho poskok Josef Gebls ve své době sklidili nádhernou,frenetickou ovaci od přísedícího a posluchavšího publika . Jak se ty dějiny,ze kterých si lidstvo nevzalo to základní vědění opakují ?? Snad ten samet zbarvíme už konečně do červena až ruda ? [zmaten]

193505

17.6.2009 16:31

RE: Pár připomínek:

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 193479

Nu ,obávám se ,že na toho vo.la je škoda jakékoliv reakce .Ale když už jsme takříkajíce v tom jeho vychvalování šáhova režimu
slušelo by se jen tak na okraj vyzvednout šáhovu tajnou policii SAVAK ,coby zřejmě nejhumanitárnější organizaci všech dob.

http://www.literarky.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=380%3A&Itemid=283

193506

17.6.2009 18:00

RE: Pár připomínek:

steve 70.?.?.?

Reakce na 193506

Pergilla maji vsichni radi. Stalin je proti nemu pouze batole, ktere si cely zivot placalo na piskovisti svoje babovky. Hitler se na to piskoviste ani nekvalifikoval ..
.. a on je ten Pergill politicky korektni, to je na tom demokraticky fascinujici. Nekdy mi pripada, jako by mu snad nekdo v mladi ublizil, Stalin nekdy kradl na piskovisti jinym batolatum formicky. To je dokazano.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/iranprop...
--------------
.. "briliantovy plan" .. [smích]
http://electronicintifada.net/v2/article10606.shtm... [oči v sloup]

193513

17.6.2009 20:06

RE: Pár připomínek:

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 193479

Tož, hestroyskej, už dostali od imáma v mešitě instrukce, co mi mají odpovědět?
A neříkal jim imám, že tekíja se musí dělat inteligentně (nebo je to takovej ten "cizí termit", co nevědí, co to je?)?
Já jim taky vykám protože si jich vážím, jako perfektního modelového islamofašistického agitátora, rovnou z mešity.
Ale, vědí, jestli má někdo ve svém politickém programu moje zavraždění nebo zotročení (nehodlám řešit, co z toho je lepší, a co horší varianta), tak si na něho neberu ani rukavičky, ani servítky. Včetně pragmatické úvahy, že mrtvý nepřítel = dobrý nepřítel.
A muslimové svůj program vyhlašují zcela veřejně, i v běžných sdělovacích prostředcích (tuctové noviny, veřejnoprávní televize). Problém je, že jim nikdo nevěří, jako ještě hluboko v 30. letech minulého století spousta lidí nevěřila, že by tak inteligentní a kulturní národ, jako jsou Němci, mohl naletět takovému primitivnímu hovadu jako Hitler, jehož bláboly, tendlencten "Můj boj", jsou snůška hovadin k nepřečtení (Korán je proti tomu vysoce sofistikované propagandistické dílo).
A muslimové svůj program v minulosti naplňovali zcela v intencích svého učení a naplňují ho i dnes všude tam, kde se dostanou k moci (stačí např. číst bloggery z Bosny a Hercegoviny, mimo jiné). Nemluvě o takových historicky perfektně doložených akcích, jako byla genocida prakticky celé přípobřežní severoafrické populace (a mnoha dalších národů a kmenů). V tom máme určitou výhodu, protože je možné doložit, že opravdu dělají to, co vyhlašují.
Já jsem pro to zastavit je včas, dokud to bude technicky možné a proveditelné se ztrátami, nepřevyšujícími moc ztráty za WW2 (na naší straně).
A šáhova SAVAK (2 Takyjeden) jistě nebyla sbor neviňátek, ale v porovnání s krvavými orgiemi, které rozpoutal Chomejní, se dá litovat maximálně toho, že byli moc mírní. To se při boji s muslimy absolutně nevyplácí, tam je na místě nejvyšší technicky dostupná tvrdost.

193524

19.6.2009 15:55

RE: Pár připomínek:

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 193524

Vy nějak pořád jaksi nechápete pane Pergille, že většinová společnost na celém světě je úplně všude stejná. To znamená, že se lidé chtějí mít dobře, žít v míru a vychovávat v pohodě své děti. Kdo dělá peklo na Zemi jsou bohaté světové „elity“, jinak řečeno psychopati, kteří si z vyvražďování řadových občanů udělali takovou legrační sportovní disciplínu. Je to proto, že se na tom ohromně vydělává. My řadoví občané jsme pro tyto elity pouze jen takový hmyz- chápete to?

Bez velkých peněz by si tito parazitičtí psychopati ani neškrtli. A oni to dělají následovně: nejprve velké peníze investují do válek a revolucí, ale pak se jim ty investované peníze minimálně desetkrát vrátí zpět. A to se jim vyplatí- co myslíte? Si pořád velmi naivně myslíte, že se Hitler dostal k moci jen tak zničehožnic jenom kvůli svým krásným řečem? Nikoliv. Byl financován horem dolem těmi nejbohatšími zbrojaři.

Co se týče šáha, tak tam je to velmi zajímavé. Ono totiž se západním parazitickým sviním, co nám vládnou, v některých zemích nedaří najít pořádné zrádce podle svých představ. Proto tolik třeba narazili v Srbsku- že ať hledali, tak nemohli najít. Šáh byl jejich, prozápadní, ale nelíbilo se jim, že je za jeho vlády až taková svoboda. Proto tam radši sami vrátili tvrdou náboženskou totalitu, aby byl iránský lid pěkně tvrdě pod kontrolou- to jim z nějakého důvodu vyhovovalo víc. To samé třeba nedávno udělali i v Pákistánu, když nechali sundat svého poslušného nohsleda Mušarafa.

Takže Ahmedinežád je možná jejich, ale stále se jim ještě možná v něčem nezdál jako to pravé vořechové.

193689

19.6.2009 21:48

RE: Pár připomínek:

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 193689

A vy zase pořád jaksi nechápete, že muslimové za tou svou "elitou" jdou jako krysy za krysařem. A to od dob Mohameda až po současnost.
Normální lidskou reakcí člověka, který uteče z totality do civilizované společnosti, která mu poskytne azyl, je, že se bude snažit s touto společností maximálně splynout a převzít její hodnoty. To dělali i naši emigranti. Nikdo z emigrantů prchajících před komunismem nezakládal v cílových zemích komunistické buňky a nepřipravoval komunistickou / socialistickou revoluci (kapitány minaříky nechme stranou).
Nedělají to ani imigranti z mnoha kulturních oblastí. Prakticky jenom muslimové požadují, aby se jim cílová země, která je přijala, přizpůsobila, změnila zákony, které jsou v rozporu s islámem, přijala šaríju atd.
Z tohoto jevu plyne jednoznačný závěr, že muslimové nejsou normální imigranti a nemže se tedy tak s nimi zacházet. Měli bychom se na ně dívat spíš jako na kolonisty, kteří chtějí naše země ovládnout a barbarizovat na svou úroveň. A z toho opět plyne naprosto jednoznačný závěr, že jsme plně oprávněni se bránit všemi dostupnými prostředky.
A pokud jde o ty vaše elity v zákulisí (já na ně moc nevěřím - respektive nevěřím, že by to byla jediná homogenní skupina, jejíž členové akceptují jediný program): Pokud přinutíme muslimy k odchodu z Evropy a zabráníme jim sem přicházet (jakýmikoli prostředky), tak se z nich stanou generálové bez vojska, zalezou a dají na pár generací pokoj.

193700

20.6.2009 8:48

RE: Pár připomínek:

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 193700

Děláte velkou chybu, že náboženskou víru přirovnáváte ke komunismu. Muslimové se v cizí zemi nevzdávají své islámské víry, tak jako se jí nevzdávají ani katolíci či talmudisti. Pořád šíleným způsobem strašíte muslimama, jako by to byli nějací krvežízniví netvorové, ale za 20 let od revoluce já v Praze pozoruji něco jiného. Nevidím zde žádné roztahující se agresivní muslimy, zato zde vidím, jakou šílenou moc mají talmudisti. Ovládají i veškerý tisk. I můj muž tuhle řekl: Já proti holocaustu vůbec nic nemám, ale už to snad stačilo, už ho mám až nad hlavu. Se posrali, kdo to má furt číst, furt jen o holocaustu? Chcete to snad popřít, že tomu tak není?

193718

20.6.2009 10:49

RE: Pár připomínek:

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 193718

S těmi talmudisty máte jednoznačnou pravdu. Asi si ale neuvědomujete, že nějakého "talmudistu" má mezi předky přibližně 25% naší populace. A že naprostou většinu z nich stávající situace [bliji] stejně jako ten zbytek. A stejný názor na to má i řada (desítky procent) čistokrevných.
Muslimů, nebo spíš "odpadlíků od islámu" je nepatrný zlomeček promile (ve vztahu k jejich populaci v civilizovaných zemích) a nějaké smíšené rodiny se rovněž prakticky nevyskytují. To je jeden z mnoha důvodů, proč je třeba islám a jeho vyznavače považovat za potenciálně větší nebezpečí než "talmudisty". Nehledě k tomu, že jakmile se lidé dají dohromady a udělají si v Evropě pořádek, tak ti "talmudisti" zalezou, protože pokud budou moc vyskakovat, tak by mohli být vyřešeni z jedné vody také oni.
To, že v Holandsku získal Wilders se svou antiislamistickou stranou 15% hlasů je jen důsledek skutečnosti, že tam mají s muslimy zkušenosti (mají jich tam podle oficiálních statistik necelých 10%, podle odhadů počtu ilegálů až dvojnásobek), jaké my nabudeme, až nám je sem EU v rámci "jednotné imigrační politiky" začne navážet. A v lokalitách, kde muslimové jsou ve vyšší koncentraci, je jejich negativní působení zcela jednoznačně cítit i teď. Mimochodem, za řadou desinformací dehonestujících národně orientované strany a zlehčujících informace o rizicích islamizace, jsou jednoznačně "talmudistické" skupiny, protože ty potřebují rozvrat evropské civilizace, a samy ho vlastními silami dosáhnout nemohou. Takže někteří "antitalmudisté", kteří tu vyskakují v diskuzi na obranu "hodných muslimů" nejsou nic jiného než trapné loutky na talmudistických špagátcích.
A ještě mimochodem: islám a ortodoxní talmudismus k sobě mají mnohem blíž než ke křesťanství. Přímo bych se odvážil prohlášení, že jsou s křesťanstvím naprosto neslučitelné, byť sami jejich propagátoři tvrdí opak.

193722

Tuto stránku navštívilo 6 685