Diskuze k článku

Místo kočky pes

Příspěvků 11

14.6.2002 16:25

Místo kočky pes

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Ja si nedokazu predstavit, ze by nas pes nesmel do postele... (ne ze bysme se o to nepokusili..)

2246

14.6.2002 17:03

RE: Místo kocky pes

jednorozec> kupredu (tečka) vsemi (tečka) smery>> 62.?.?.?

Reakce na 2246

Ja si nedokazu predstavit, ze by nas pes nesmel do postele... (ne ze
bysme se o to nepokusili..)

Rika se, ze majitele psu se deli na dve skupiny:
Na ty, kteri psika pusti do postele a na ty, kteri tuto skutecnost priznaji. [smích]

2247

14.6.2002 18:37

Místo kočky pes

Vlasta Navratil Psi (zavináč) zahovno 192.?.?.?

Videli jste ten porad na Kanadske TV o ruznych zijicich mikroorganizmech zijicich v kobercich rodin, ktere maji kocky a psy? Odstrasujici!
Pod microscopem pohled ukazoval tisice a tisice zijicich organismu ktere se z kocek a psu nastehuji do Vaseho bytu, obleceni atd.. Sel jsem na druhy den se zbavit psa. Od te doby netrpim na sinuses.
Slysel jsem ze do postele si berou psy jen lesbicky ktere s nimi provadeji 'psy' kusy. Muj pritel zverolekar vidi dukaz toho v psich zubech, kde nejaky ten chlup vasnive panicky zustane. Fakt, nevymejslim si.
Myslim ze si poridim hada. Peknej metrakovej Python uhlida ten barak tez. Dovedu si prestavit chlipnou panicku s Pythonem v posteli! ([smích]

2250

14.6.2002 20:42

RE: Místo kočky pes

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2250

Sel jsem na druhy den se zbavit psa. Od te doby netrpim na sinuses.

Jak se zbavuje psa do druhého dne?

2254

15.6.2002 14:15

RE: Místo kočky pes

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2250

Videli jste ten porad na Kanadske TV o ruznych zijicich
mikroorganizmech zijicich v kobercich rodin, ktere maji kocky a psy?
Odstrasujici!

Pod microscopem pohled ukazoval tisice a tisice zijicich organismu
ktere se z kocek a psu nastehuji do Vaseho bytu, obleceni atd.. Sel
jsem na druhy den se zbavit psa. Od te doby netrpim na sinuses.
..domnivate se,ze kdyz jste se "zbavil psa",ze vase koberce jsou bez zijicich mikroorganismu?Chyba!

Slysel jsem ze do postele si berou psy jen lesbicky ktere s nimi
provadeji 'psy' kusy. Muj pritel zverolekar vidi dukaz toho v psich
zubech, kde nejaky ten chlup vasnive panicky zustane. Fakt,
nevymejslim si.

Myslim ze si poridim hada. Peknej metrakovej Python uhlida ten barak
tez. Dovedu si prestavit chlipnou panicku s Pythonem v posteli! ([smích]

2267

15.6.2002 17:34

RE: Místo kočky pes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Vlasta Navratil 198.?.?.?

Reakce na 2267

..domnivate se,ze kdyz jste se "zbavil psa",ze vase koberce jsou bez
zijicich mikroorganismu?Chyba!

To vite, ze si to nemyslim!! V te TV laboratori ale ukazali zivej snimek 'normalniho' koberece z mistnosti do kterych se nedostanou kocky a psi a
divakovi bylo doprano videt i koberec z mistnosti, kde mela pristup i kocka. Ten rozdil se mnou otras do te miry, ze jsem se zbavil naseho psa.
Chronicke sinus problemy me i meho syna zmizely behem dvou mesicu.

Dnes drzi psy a kocky vetsinou tak zvani 'empty nesters' rodiny od kterych uz odesly deti a stare babky, dedci.
Je to videt na Floride kam se houfem hrnou postarsi dvojice. Deti na ne zapomeli, anebo je navstivi jen na Thanksgiving Day a vanoce.
Tihle stari lide dokonce predstavuji navstevam sve kocky a psy 'me deti' !!
Jen se modlim, abych nesel v jejich slapotach nekdy za dvacet let. ([smích]

2276

16.6.2002 0:16

RE: Místo kočky pes

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2276

..domnivate se,ze kdyz jste se "zbavil psa",ze vase koberce jsou bez
zijicich mikroorganismu?Chyba!

To vite, ze si to nemyslim!! V te TV laboratori ale ukazali zivej
snimek 'normalniho' koberece z mistnosti do kterych se nedostanou
kocky a psi a

divakovi bylo doprano videt i koberec z mistnosti, kde mela pristup i
kocka. Ten rozdil se mnou otras do te miry, ze jsem se zbavil naseho
psa.

Chronicke sinus problemy me i meho syna zmizely behem dvou mesicu.

Dnes drzi psy a kocky vetsinou tak zvani 'empty nesters' rodiny od
kterych uz odesly deti a stare babky, dedci.

Je to videt na Floride kam se houfem hrnou postarsi dvojice. Deti na
ne zapomeli, anebo je navstivi jen na Thanksgiving Day a vanoce.

Tihle stari lide dokonce predstavuji navstevam sve kocky a psy 'me
deti' !!

Jen se modlim, abych nesel v jejich slapotach nekdy za dvacet let.
([smích]
Castecne vam davam za pravdu,nicmene s vami nemohu souhlasit.Patrim mezi tu "prastenou cast lidi",kteri se domnivaji,ze i zvirata maji mit sva prava,ze si je neporizujeme jako kus nabytku,ktery se vyhodi,kdyz uz se nam nelibi.Myslim si,ze pokud mam kocku nebo psa,mam k nim jiste povinnosti.
Nesouhlasim ani s tim,ze zvirata si porizuji prevazne starsi lide,kteri maji najednou "prazdne hnizdo"(mam radu mladych pratel a znamych,kteri maji zminene spolecniky ve sve domacnosti).A pokud nekde pes nebo kocka nahrazuje vztah a cit,ktery v rodine chybi,pak je chyba nekde jinde.Klidne se modlete,abyste se za dvacet let neoctl v situaci o ktere se zminujete;mne ta situace nepripada tak hrozne moc zavrzenihodna.Naopak,vztah cloveka se zviretem muze byt pro pana tvorstva docela obohacujici element.
Preji vam prijemny den.

2283

14.6.2002 19:08

Místo kočky pes

Jeremy Dormouse 146.?.?.?

Dekuji Vam za pekne povidani. Lady je fakt peknej pejsek!!!

Apropos granule - psa nemame, ale u kocek uz urcitou zkusenost
s granulemi mame. Pred lety jsme meli krasneho, zrzaveho a bileho macka, jmenoval se Golly.
Samozrejme, byvali bychom mu snesli modre s nebe, a tak
kazdodenne dlabal Whiskas a podobne konzervy.
Kdyz mu bylo deset let, tak mu vypovedely sluzbu ledviny.
Veterinarka delala co mohla, ale Golly presto trpel, strasne zhubnul
a dokonce se ho, zovialniho kocoura, zmocnila i hluboka deprese.
Nakonec mu uz nebylo pomoci a museli jsme ho nechat uspat [pláč]

Ony totiz ty komercni kocici konzervy jsou pro domaci milacky prilis
vyzivne. Predevsim maji prilis vysoky obsah bilkovin, ktere dlouhodobe
neprijatelne zatezuji ledviny. Cil vyrobcu kocicich konzerv jsou samozrejme zisky a ne zdravi domacich kocek.

Veterinari doporucuji misto obycejnych konzerv granule "Hill's Science Plan".

Nase momentalni kocka, Treacle, je basti rada a ve svem trinactem roce je ve velmi dobre kondici. Pro spestreni jidelnicku dostava sem, tam kousek tresky.

Hill's Science Plan existuje i pro psy.

Preji hezky den!






2252

14.6.2002 20:40

RE: Místo kočky pes

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2252

Máte pravdu, že ty konzervy nejsou příliš kvalitní. U našich zvířat tvoři konzervy jen asi 40% jídelníčku. A to kupujeme jen ty nejkvalitnější - Science Diet. My se snažíme psům (i kočkám, pokud jsme měli) vařit zvlášť pro ně. Většinou maso s rýží nebo těstovinami a trošku zeleniny (bez solí). To vařené jídlo představuje asi dalších 40%. 10% jídla je syrové maso a posledních 10% ty granule. Ty mají v misce pořád, jedí to jenom když mají potřebu se dokrmit.

Hill's Science Plan jsem, myslím, v obchodě viděl. Zkusíme to. Díky.

P.S. S tou rybou děláte dobře. Kočky prý také mají rády syrová játra. Ale musí se jen malinko. Není to prý pro ně nejvhodnější. [smích]

2253

14.6.2002 21:39

Místo kočky pes

Jarka P. 216.?.?.?

Nemame ani kocku ani psa, ale navstevuje nas pravidelne uz nekolik let
cerny kocour ze sousedstvi. Sunku uz moc rad nema, radsi kruti salam,
grilovana kureci prsicka nebo steak. Obcas mu nabidneme kocici konzervu,
je mu uplne jedno jakou. Kupujeme jen ty nejmensi, on ji totiz velice malo.
(Asi ho doma krmi majitele). U nas ocekava jen nejakou dobrotu - "zakusek".

Pije vodu ze zachodove misy, nepouzivame proto zadne chemikalie na
splachovani. Venku na dvorku ma misku s vodou, kterou mu doplnuji hlavne
v lete, aby mohl znackovat okolni ploty. Obcas mu nabidnu mleko nebo
smetanu, take sardinku nebo tunaka v konzerve. Sam vi, kdy ma dost,
neprejida se jako vetsina lidi. Myslim, ze dospeli a deti z rodin se zviraty
jsou odolnejsi vuci ruznym bakteriim a alergiim, ale nemam rada, kdyz si
kocour vyskoci na postel. Dvere do loznice behem jeho navstevy zaviram.

Podle pravidel zdejsiho "condominia" by psi ani kocky nemeli volne pobihat,
ale zkuste to vysvetlit kocourovi, ktery si uz 10 let mysli, ze cely objekt
vlastni a musi nekolikrat denne prozkoumat kazdou zahradku a vyhnat
kazdou kocku ze "sveho uzemi". Snad kazdy domek ma bud psa nebo
kocku. Co mi ale vadi daleko vice jsou veverky, ktere rozhrabou a zpustosi
zahonky i kvetinace. Uz jsme vyzkouseli vsechno mozne a je jich tu cim
dal tim vic.

2255

26.6.2002 12:14

Místo kočky pes

Pavel Hochman pavlik1dresden (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?

Moc mne tesi ze jste tu cubicku pojali tak brzo za vlestni.Ja sam mam taky jednu a to rasy pit bull.Kazdy sice rika ze to byla o demne hloupost poridit si TAKOVEHO psa,ale neodradilo mne ani karani moji mamky ze az ten pes vyroste tak mne sezere.Zazitku jiz mame spolu zasebou dost a dost od rozkousani vseho noveho co se jen tak bez vdeky povalovalo na zemi-pouzdro na fotak i s fotoaparatem,pres boty, kvetiny a po kabely vedouci k dalkove ovladanemu vjezdu do dvora.(ja vim za co ji trestat kdyz vsechno co lezi na zemi povazovala ta fenecka za svoje hracky).Tak tanto krasny a inteligentni pes dospel a vyzral na tolik ze mi ve vsem pomaha.Nejenom ze umi otevirat jakekoliv dvere,(nezamcene),zhasinat nebo rozsvecet svetlo,ale zahnat cikany a jine podivne zivli jakoz jsou Fetaci a bezdomovci.Kterych je v Teplicich vic nez dost.Ja ted sice ziju v Dresden a mame na sebe docela malo casu jelikoz nemohla jet se mnou na tuhle osudovou staci(Zdejsi urady nedovoli cizinci aby si ssebou privezl Kampf hund)-NECHAPU!!!!!Zustala tedy v CR u meho byvaleho zamnestnavatele a je ji mozna lepe nez by ji bylo zde se mnou a chodila pouze na kratke prochazky.Jinak jsme spolu uz uspesne 4-ty rok a o zazitky by jsme se mohli delit s jakymkoli jinym pejskarem.
Sice nespime spolu jak to pry delaji lesbicky a ani ja nejsem homo,ale ma svoje kreslo kam kdyz si nekdo jiny sedne tok ho svim psim pohledem vykaze tak jak to umi jen psi slecny.

Pavel -XXOO-

2524

Tuto stránku navštívilo 6 637