Diskuze k článku

Život morčat

Příspěvků 39

12.5.2009 6:17

Skvělý článek

Hm 141.?.?.?

Však ono to Gaiu začíná svědět v kožichu. Brzy se bude potřebovat podrbat.

190928

14.5.2009 10:46

RE: Skvělý článek

WL 194.?.?.?

Reakce na 190928

O cyklickém vývoji věků a společnosti, procházející zánikem, víme tisíce let. Ignorováním se tomu konci vyhnout nelze, neboť jeho účelem je opravit překonaný či chybný postoj společnosti. Tak se máme asi na co těšit. Velice rád bych se mýlil, a věřil tomu, že dokážeme změnit postoj dobrovolně bez přinucení osudem.

191124

12.5.2009 9:03

Hezké :-)

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Trochu mi to připomělo Adamsova Stopařova průvodce po galaxii.

190938

12.5.2009 10:02

Tleskám!

hestroy 77.?.?.?

Pane Lischko, opět jste nezklamal. Velmi pěkně napsáno a co víc, do písmene pravda...

190944

12.5.2009 15:25

Souhlasím. se vším.

baki. 89.?.?.?

Jen je nutno podotknout, že stení "idioti" do Evropy přivezli zcela nové druhy i fauny, jako jsou brambory, kukuřice, rajčata a podobné druhy u nás před tím neexistjící. [chechtot] [oči v sloup]

190958

12.5.2009 21:02

RE: Souhlasím. se vším.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 190958

Zvláště tu bramborovou faunu nám byl čert dlužen. Jako školáci jsme museli amerického brouka povinně chodit sbírat.
Ona ani čínská pomsta není domácí druh.
A přitom máme mnoho druhů domácích jedlých druhů fauny a flóry. Volů jsme měli vždy nadbytek, že jsme jich mohli ročně za knížete sv. Václava odvádět jako tribut do německých zemí - škoda že v té tradici nepokračujeme. Sice se traduje, jak dřív ti nevolníci jen robotovali a chudě žili, ale ve skutečnosti to platí jen pro období po třicetileté válce a za válek napoleonských. Předtím byla běžná stravovací norma na nevolníka 1/2 kg hovězího a kilo mouky na den. Křepelky byly vyhrazeny jen pro šlechu a pytláky, ale holoubaty se živili poddaní. Dnes je skoro vzácnost vidět holuba. Sladilo se medem a bylo ho tolik, že přebytky šly na medovinu. Je podstatně zdravější, než dovážený třtinový cukr.
Ale o tom ten skvělý článek není. Je o tom, že i to hloupé zvíře jako morče, dokáže žít i bez Bible a pánaboha dokonalejší život, než inteligentní otročící konzument, pachtící se za majetkem a penězi. Článek je dobrým doplněním článku Co s přebytky?

190985

13.5.2009 5:11

RE: Souhlasím. se vším.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 190985

Kdyz se vam ta bramborova fauna nelibi, tak stacilo jeden rok nezasit brambory a bylo by po americkem brouku. Jenze, s tim americkym broukem to bylo trochu jinak. [pláč] [pláč]

191018

13.5.2009 19:22

RE: Souhlasím. se vším.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 191018

>Kdyz se vam ta bramborova fauna nelibi, tak stacilo jeden rok
>nezasit brambory a bylo by po americkem brouku. Jenze, s tim
>americkym broukem to bylo trochu jinak. [pláč] [pláč]

Na bramborovou flóru jsme si za těch pár století docela i zvykli. Ovšem o bramborovou faunu skutečně není co stát. Jen se divím [překvapení] , že ti shánčliví obřezaní skrblíci se zničeho nic dali na plýtvání a amerického brouka k nám posílali z Volstrýtu při západním větru balóny. [velký smích] [velký smích]

S tím setím brambor to máte tak, že už jsem na světě nějakou tu dekádu a zatím jsem o setí brambor v ČR ještě neslyšel. Možná brambory sejou v Bušistánu, ale u nás se odjakživa sázejí. Vůbec se však nebudu divit, když setí brambor dorazí i k nám. Od západu k nám již přišlo takových hovadin, že jedna navíc se jistě ztratí v tlačenici. Proto, pokud si chcete uchovat svůj majetek nepoškozený, tak honem utřete slzy a přijeďte si svého broučka odvézt domů, než vám ho naši zeměfarmáři posypou práškem DDT a jeho moderní ropnou náhradou. [chechtot]

191067

14.5.2009 1:28

RE: Souhlasím. se vším.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 191067

Ted jsi mne to nandal s tim setim/sazenim. Nevim, jak se z toho vzpamatovat.

Jedno by jsi ale mel vedet, ze mandelinka v Cesku existovala pred druhou svetovou valkou. Rozsirila se v roce 1948 diky neobvyklemu suchu. To se hodilo komunistum do kramu a udelali z toho propagandu. Mel by jsi si uvedomit, ze uz je 20 roku od komunismu pryc, a uz je to trapne mluvit o necem, na co neni ani ten nejmensi dukaz mimo to, co Ti vtloukli komuniste ve skole do hlavy.

191088

14.5.2009 11:07

RE: Souhlasím. se vším.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 191088

Po pravdě musím uznat, že mi je divné, že komunismus je již 20 let pryč (podle mne nejmíň 40 let) a přesto jste si ještě amerického brouka od nás neodvezli. Furt tady škodí. A přitom za posledních 20 let si tví přátelé již stačili odvézt z ČR skoro vše, co se odvézt dalo a co se nedalo, tak se jim prodalo, aby tady měli své majetky.

Amerického brouka nám nikdo - ani komunisti - do hlavy vtloukat nemusel. Tenkrát jsme byli ještě mladí, měli jsme dobrou paměť a stačilo říct to jednou, abychom si to nadosmrti zapamatovali. Dnes již to mám s pamětí horší, pro zapamatování je potřeba mi to do hlavy vtlouct častým opakováním.

No a teď mi můžeš odepsat, že americký brouk - mandelinka bramborová - k nám přilétl třeba z Indie, kde se živil na cukrové třtině.

191127

14.5.2009 11:51

RE: Souhlasím. se vším.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191127

>A přitom za posledních 20 let si tví přátelé již stačili odvézt z ČR skoro vše, co se odvézt dalo a co se nedalo, tak se jim prodalo, aby tady měli své majetky.


[chechtot]

191131

14.5.2009 17:19

RE: Souhlasím. se vším, az na tu mandelinku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 191127

No vidis, odkud prisla mandelinka Te naucili, ale pocitat Te uz nestacili naucit. Kde jsi prisel na to, ze uz je 40 let od diktatury komunismu???
Jestlize by si mel nekdo odvezt mandelinku, tak musi odvezt i brambory. Ono totiz, kde jsou brambory, tam je i mandelinka bez ohledu na diverzanty. Mandelinka je v Evrope presne tak dlouho jako brambory. Jak jsem se jiz zminil, neobvykle sucho v 1948 dalo mandelince prilezitost se neumerne rozsirit. Komuniste toho vyuzili ke sve propaganda a tak se narodil “americky brouk.” Hodne lidi dodnes tu propaganda papouskuje.
Mluvic o suchu v 1948, tak byla takova obilni neuroda, ze Evrope a Asii hrozil hlad. Tak se komuniste obratili na koho? Na tu imperialistickou USA. Ta potom posilala do Evropy a Asie tisice tun obili. Aby komuniste neztratili svoji tvar, tak tvrdili, ze obili prislo z Kanady, coz byl o neco mensi imperialisticky dabel nez USA. Jenze, Kanada, ktera mela v te dobe necelych 13 miliony obyvatelstva nemela absolutne vyrobni kapacitu, aby pokryla potrebu Evropy a Asie s dodavkou obili.
Jeste k te mandelince. Ono totiz existuje zpusob, jak pestovat brambory a pri tom se vyhnout te pohrome s mandelinkou. To ovsem nasi predaci v JZD nevedeli a jak videt, hodne lidi to nevi dodnes.

191158

14.5.2009 20:39

RE: Souhlasím. se vším, az na tu mandelinku.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 191158

No vida, jak nám z mé nevinné poznámky, kterou jsem se snažil pouze naznačit, že brambory a kukuřice nejsou právě nejvhodnější příklady fauny, vyrostl spor světové důležitosti.

>No vidis, odkud prisla mandelinka Te naucili, ale pocitat Te uz
>nestacili naucit. Kde jsi prisel na to, ze uz je 40 let od
>diktatury komunismu???

Tak v tomto směru, protože jsi inteligentní, chytrý a vzdělaný anonym, tě nechám hádat. Jistě na to, jak to myslím s těmi 40 lety, snadno a rychle přijdeš. Pouze technická připomínka - při přemýšlení se přidrž použitých pojmů. O diktatuře komunismu dosud nebyla žádná řeč.

>Jestlize by si mel nekdo odvezt mandelinku, tak musi odvezt i
>brambory. Ono totiz, kde jsou brambory, tam je i mandelinka

>Jeste k te mandelince. Ono totiz existuje zpusob, jak pestovat
>brambory a pri tom se vyhnout te pohrome s mandelinkou. To ovsem
>nasi predaci v JZD nevedeli a jak videt, hodne lidi to nevi
>dodnes.

Tak to by mě skutečně velmi zajímalo, byť nejsem, ani jsem nebyl předák JZD a dnes se nějakého takového předáka nemám kde zeptat. Teď mi však ty kurvy americký požírají bramborovou nať, když nějakou bramboru zasadím. Stříkat jedem je nechci, protože brambory mám pro sebe k jídlu a jedy zrovna jíst nemusím. Těch je dost na v obchodě kupovaných produktech.
Tedy dám se podat, prozraď mi prosím to tajemství.


>Mluvic o suchu v 1948, tak byla takova obilni neuroda, ze Evrope
>a Asii hrozil hlad. Tak se komuniste obratili na koho? Na tu
>imperialistickou USA. Ta potom posilala do Evropy a Asie tisice
>tun obili. Aby komuniste neztratili svoji tvar, tak tvrdili, ze
>obili prislo z Kanady, coz byl o neco mensi imperialisticky dabel

To evropský Západ musel pak být komunistům hodně vděčný, když pro něj zajistili americké obilí.
Škoda jen, že ti tehdejší komunisté nemysleli také na sebe a nezajistili si obilí pro státy Východního bloku. Do ČSR pak musel dodávat Stalin obilí z Ukrajiny a na Ukrajině vznikl hladomor. To je skutečnost jistě všeobecně známá a není třeba o ní nějak moc diskutovat.

191168

14.5.2009 20:54

RE: Souhlasím. se vším, az na tu mandelinku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 191168

Tak to by mě skutečně velmi zajímalo, byť nejsem, ani jsem nebyl předák JZD a dnes se nějakého takového předáka nemám kde zeptat. Teď mi však ty kurvy americký požírají bramborovou nať, když nějakou bramboru zasadím. Stříkat jedem je nechci, protože brambory mám pro sebe k jídlu a jedy zrovna jíst nemusím. Těch je dost na v obchodě kupovaných produktech.
Tedy dám se podat, prozraď mi prosím to tajemství.


Az jim prestanes rikat kurvy americky, tak o tom muzeme mluvit. A to reseni je bez jedu a bez postriku.

Škoda jen, že ti tehdejší komunisté nemysleli také na sebe a nezajistili si obilí pro státy Východního bloku. Do ČSR pak musel dodávat Stalin obilí z Ukrajiny a na Ukrajině vznikl hladomor. To je skutečnost jistě všeobecně známá a není třeba o ní nějak moc diskutovat.

Tehdejsi komuniste to museli brat od Stalina, protoze Stalin tim padem zajistoval, aby ta "pomoc" byla brana jako z SSSR. Stalin uz nerekl, ze to obili ma z USA. Na Ukrajine bylo take sucho a take neuroda, jenze Stalin Ukrajinu nikdy nemel moc v lasce, tak jim toho americkeho obili moc nedal.

191171

15.5.2009 16:29

RE: Souhlasím. se vším, az na tu mandelinku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 191168

Karle, odpovedel jsem Ti ve vsi slusnosti, ale zdejsi cenzura to nepustila. [pláč] [pláč]

191240

14.5.2009 14:44

RE: Souhlasím. se vším.

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 191088

Vážený anonyme, také jsem býval takto přesvědčen - ale to jsem býval malý chlapec, který po sesbírání mandelinek na družstevním i na našem brambořišti dal na pravdivé tvrzení vlastní a vždy pravdomluvné babičky o tom, že mandelinka tu bývala i před válkou. Býval jsem skálopevně přesvědčen, že to soudruzi s tou mandelinkou přepískli. Věci přece mají svoji logiku a to sucho do ní zapadá. Ovšem pak - někdy počátkem devadesátých let posledního století právě minulého tisíciletí - přišlo bolestné prozření. To když jsem si v našem znovu překabátěném tisku přečetl oslavný článek na německého vědce, jenž elegantně a účinně vyřešil klimatizaci kontejnerů pro balonovou přepravu mandelinky bramborové - to aby ten přičinlivý americký brouček nechytil cestou v mrazivém povětří rýmu a mohl se i on s plným nasazením zapojit do protikomunistického odboje. Jako prvňáčci jsme s učiteli chodívali do těch jihomoravských brambořišť sbírat falešné peníze a letáky, tištěné na tenounkém papíru, které začínaly tak pěkně srozumitelně: Smrt komunismu!
Předpokládalo se totiž, a docela naivně, že neumíme ještě číst a každý leták jsme museli odevzdat. Tehdy mne ta moje milovaná babička, měnovou reformou připravená o úspory na vlastní náhrobek a správně duchovně instruovaná nedělními kázáními v kostele, hladívala po vlasech: Bože, bože, chlapče, do jaké doby ses to narodil?! Ale dobře, že to ti komunisti těm bohatejm všecko zavčasu sebrali! Brzo bysme se udřeli a pochcípali hlady. Čest práci každé, která dobro plodí!
Antonína Zápotockého podle okolností nazývala buď panem presidentem nebo prolhaným zlodějem, což bylo pro mne tehdy dost obtížné spojit v jedné osobě. Největší potíž však dnes spatřuji v tom, že nejenom ženám, nýbrž i celému světu nejeden muž začíná rozumět - až když mu je to na hovno.

191138

14.5.2009 15:51

RE: Souhlasím se vším.

WL 194.?.?.?

Reakce na 191138

Vycházíme-li z axiomu, že čím hloupější sedlák, tím větší brambory, znamená to, že tyto dužnaté hlízy způsobují závažná onemocnění.
A skutečně, vědci objevili v bramborech (solanum tuberosum) různé nestravitelné a jedovaté látky (solanin, solamil, chem. rezidua aj.), způsobující choroby těchto nejapných hlíz i lidí - tj. nemoci takové jako je hloupost, bramborovitá pohodlnost, postižení myslícího a hybného aparátu, dýchavičnost (tubera), rakovina, hnědá hniloba; napadení háďátky, bakteriemi, viry, plísněmi, hmyzem, pesticidy a daněmi a jiným neřádem.
Brambory rovněž způsobují alkoholizmus, neboť záludně podporují výrobu lihu. Nebýt brambor, kolik rozvrácených rodin mohlo být šťastných, nemít otce alkoholika plodícího degenerované potomky? Náš národ místo z vařených brambor, mohl pak být celý z kamene, nebo alespoň z politických kádrů.

191146

14.5.2009 16:49

RE: Souhlasím se vším.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191146

[chechtot]

191156

15.5.2009 8:29

RE: Souhlasím se vším.

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 191146

Poslouchaj, Liszka, že si voni nedaj pokoj! Že nedokážou žít jako to vo hodně chytřejší morče a musej psát články do Zvědavce to chápu - vždyť u nás v Raduni jsem největší brambory míval já. Co mi však moje hlava nebere je to jejich zaměňování pojmu a průjmu v tomdlectom jejich komentáři. Zkusej vycházet z vlastního vědeckýho pozorování a z logiky a pak poznaj, že ten jejich úvodní axiom je stejně blbej jako jeho autoři. Vždyť voni se nám tady sami na sobě pokoušej dokázat, že ze špatného východiska dojdeme ke správnému cíli! Přestanou si dezinfikovat vodu čistým etylalkoholem, daj na rady věhlasnejch vodborníků a pijou raděj čistý víno. V něm je pravda. Pak teprve poznaj, že všechno je jinak!

191206

15.5.2009 9:07

RE: Souhlasím se vším.

WL 194.?.?.?

Reakce na 191206

Máte jako vždy pravdu. Ale přesto jdu vyzkoušet, co se stane, když budu krmit morčata bramborama. Domnívám se že způsobují blbost. Možná se z nich stanou tací pomatení inteligenti a pisálci jako ze mne....neboť jsem stále proti své vůli živen manželkou těmito hlízami. Zřemě dobře ví, vocode. Zdravím.

191211

14.5.2009 23:51

RE: Souhlasím. se vším.

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 190985

>Zvláště tu bramborovou faunu nám byl čert dlužen. Jako školáci jsme museli amerického brouka povinně chodit sbírat.

To vam ty mandelinky s americkou vlajkou na zadech zavidim. My jsme museli sbirat brouka bramborouka, ktery mel na zadech srp a kladivo. Samozrejme zadarmo. Vlastne ne. Dostali jsme za to tuto pouvabnou brozurku od komunistickeho spisovatelskeho nadenika Ondreje Topurka.
[chechtot] [chechtot] [chechtot]
Vložený obrázek

191185

14.5.2009 10:55

RE: Souhlasím. se vším.

WL 194.?.?.?

Reakce na 190958

Ano, správně. Jediné vysvětlení, které poskytne vyrovnaný klid naší duši nad tou chamtivou nenažraností a blbostí, nabízím ve článku. Závlékání cizích druhů, jejich mučení v ZOO, obchodech i doma, výstavba safari za polárním kruhem, či zimní stadiony v emirátech či v Praze, rmoutily. Posléze jsem prohlédl a jsem již šťastný.
Čtenářům, kteří jedli kašičku, jistě došlo, že my lidé jsme také introdukovaným druhem, který není schopen přežít bez umělé klimatizace, indrustrializace, techniky, vzdělání, vařené stravy atd. v podnebných pásmech, na které si děláme takové samozřejmé a arogantní nároky. Takže jde o to, jestli vhodné podnebí přijde k nám, nebo my k němu. V domě mého otce je mnoho příbytků.

191125

14.5.2009 18:45

RE: Souhlasím. se vším.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 191125

Nemohu s vámi pane Lištičko - promiňte mi to grobiánské (ale přátelské) komolení vašeho jména - tak úplně souhlasit. Lidé jsou schopni a po dlouhá staletí to dokazují, přežít v různých klimatických podmínkách. Ne však v množství a s komfortem, které si naše nadbytkem zhýčkaná civilizace nárokuje. Přestože v mnoha směrech dokážeme přírodní prostředí znásilňovat a likvidovat, tak naštěstí zatím na úplné ukojení našich degenerovaných samovládcovských choutek nám síly nestačí.
Bude jistě nějakým přičiněním shora - nějakým vesmírným zákonem - dáno, že čím rozmařileji si Pán tvorstva počíná, tím ve skutečnosti se stává slabším, choulostivějším a zranitelnějším. Sám sobě tedy takovým počínáním kope jámu. Buď včas prozře anebo za svojí domýšlivost přiměřeně zaplatí. Tak je to z hlediska Vesmíru správné a spravedlivé. Každý svého štěstí strůjcem.

Bohužel pro nás jednotlivce to neplatí tak úplně. Kam by Vesmír přišel, kdyby se měl zabývat každým člověkem individuálně? U každého jednotlivce vážit jeho zásluhy a viny? Na to by potřeboval celý aparát euroúředníků. Vesmír bere lidstvo jako celek, váží jeho kolektivní snažení a možná při konečném súčtování jen trochu málo přihlédne k činům velkých národů. Ono těch činů zase tak mnoho není.

No není na nás, abychom ze své pozice bezvýznamného NIC řešili problémy lidstva. Na to jsou tu jiní ředitelé zeměkoule. Ale i v tom světovém mumraji, v tom pozemském mraveništi, si každý můžeme najít to své nepatrné soukromé místečko a snažit se ho trochu přizpůsobit událostem současným i příštím. Žádnou záruku nikdo nikomu nedá, ale něčím se přece bavit musíme, abychom zcela nezakrněli. A pokud se někomu podaří nějakého jiného člověka pohnout k myšlení, tak je to víc, než si kdokoliv může přát.

Svět jde rychle dopředu, přímo se řítí. Moje moudrá babička říkávala "Když pospícháš, tak si na chvilku sedni". V té chvilce klidu si člověk má možnost lépe rozmyslet co a jak udělá, aby ve spěchu nenadělal víc škody než užitku. Myslím, že vy musíte být s mojí babičkou duchovně spřízněný. Proto se ty vaše články a příspěvky tak dobře čtou. Navíc [překvapení] naprosto postrádají moderní diskutérskou zuřivost.

Bohužel ten starý dobrý zvyk již vyšel z módy, jak někteří čtenáři svými příspěvky dokladují. Petr Gejdoš by k tomu dodal, že karmicky se jim to vrátí. Já si říkám, že nejen karmicky. [smích] Každý přece svého štěstí strůjcem. Jen se to nedá uspěchat. [mrknutí jedním okem]

191164

15.5.2009 7:46

RE: Souhlasím. se vším.

WL 194.?.?.?

Reakce na 191164

Bohužel nemám čas s Vámi diskutovat, třeba příště. Jen krátce. Celkem souhlasím. Máte pravdu člověk dokázal, že je schopen přežít v nehorších i nenesmyslnějších podmínkách - člověk si zvykne i na šibenici. V tom je ta potíž, neboť ta šibenice jej deformuje, ne?
Protože Vesmír jste Vy, docela dobře jste nám nebohým tvorům vysvětlil, že se s námi nechcete nijak jednotlivě zabývat, a vážit naše viny. Díky Bohu, tedy Vám! Chvátám tedy, když to nevidíte, rychle někam něco šlohnout, podvést Vás, obelhat a vožulit o daně, zapřáhnout Vás do ekonomiky...a přeji veselý den.

191203

15.5.2009 11:53

RE: Souhlasím. se vším.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 191203

>Protože Vesmír jste Vy, docela dobře jste nám nebohým
>tvorům vysvětlil, že se s námi nechcete nijak jednotlivě ...

Co naděláte? Když ten Velký Vesmír (pán Bůh či paní Bohová) není ochoten nám sem do diskuze něco na diskutované téma připsat, tak to holt někdo musí vzít za něj. Patrně má nějakou jinou naléhavou práci, no a já měl zrovna volnou chvilku.

>Chvátám tedy, když to nevidíte, rychle někam něco šlohnout, >podvést Vás, obelhat a vožulit o daně, zapřáhnout Vás do >ekonomiky...a přeji veselý den.

To Vám chválím, je třeba se řádně zapojit do kolektivní produktivní činnosti, jinak tu krizi nevyženeme. Hlavně člověk při tom nesmí moc vyčnívat z řady, jinak ze sebe dělá hromosvod.

Den má být dnes uplakaný, tak veselost nechme na jindy. Přece nebudeme přírodě a Pánubohu dělat na truc. Všechno má svůj nám utajený smysl. Dobře naprší, naroste zelené a morčata budou mít hody.

191229

16.5.2009 8:25

RE: Souhlasím. se vším.

WL 79.?.?.?

Reakce na 191229

Docela mne tesi, ze jste negativne chapavy. Nabizim vam clenstvi v Negativni starne. Bohuzel jakakoliv schopnost organizovanosti cechum chybi. Nikoliv morcatum, tak se mi ji dosud nepodarilo zalozit. Tak snad po valce v 5 hodin U Kalicha nebo U Kastanu. Tam se sejdeme. Omlouvam se za chybjejici diakritiku, nemam v zahranici ceskou klavesnici. Takove stalete blbosti jako je nase diakritika tady nemaji. Zrejme pochopili prednosti zivota morcat a ze slozitost je blbost.
Preji hesky den husty dest jako tady. Jen tak na ne, na ty lidi chemickim postrikem, jako oni na brambory. I brammory maji pravo na svobodny zivot a ne na demokraticky.

191270

14.5.2009 16:01

RE: Souhlasím. se vším.

Petr Černý 194.?.?.?

Reakce na 190958

Brambory jsou cizokrajné hlízy. Je to jednoduché, pokud bychom se šli pást na vlastní trávě, nikdo by nám nemohl prodávat skleníkovou zeleninu, která je bez chuti, jalová, bez semen, a v případě brambor stříkaná proti skladové klíčivosti. Nedivme se potom, ze jsou konzumenti všestranně impotentní, a že musí být jako domácí neplodné hlízy nahrazeni cizokrajnou sadbou.

191152

12.5.2009 17:55

Odmlka

John Dovany 78.?.?.?

Už jsem si říkal, co že se to stalo s panem Lischkou, že už tak dlouhu nic nenapsal. Ale už je to tady! Dlužno dodat, že po tak dlouhé odmlce jsem čekal intelektuální posun směrem ke kladným hodnotám. A zase, jak je to již obvyklé, jsem se nic nového nedozvěděl. Paralela morčat s neustále omílaným špatným stavem všeho lidstva - trochu slabý čaj. Nad příspěvky ostatních autorů se člověk zamyslí, hledá relevantní informace z jiných zdrojů, diskutuje o tématu s přáteli i nepřáteli . . . ale tady: NIC. Pusto, prázdno, maximálně slabý povzdech nad promrhanými 5 minutami života. Tak snad tedy příště...

190968

14.5.2009 11:12

RE: Odmlka

WL 194.?.?.?

Reakce na 190968

Nemám moc času a sil na psaní, neboť se od narození potácím ve světové krizi. Nic intele-kt/l-uláního ode mne nečekejte. Kladné a záporné hodnoty závisí na úhlu pohledu. Každý nestojí na stejném břehu jedné řeky, která pro vás teče doprava a pro jiné doleva.
V článku je jako většinou návod a řešení "neustále omílaného špatného stavu všeho čaje - trochu slabého lidstva". Mýlíte se, nevyžaduji od vás žádné myšlení, ale jeho zastavení.
Pokuste se žít jednoduchým životem morčat a pochopíte, že "NIC, Pusto, prázdno a žádné minuty života" jsou tím pravým štěstím. Tak snad tedy příště... a i tak díky, že jsem vás dosud od četby mých výtvorů neodradil.

191128

12.5.2009 19:47

Mistře, to je ono

-gr 79.?.?.?

Diskutoval jsem s editorem o mnoha Vašich článcích s jednoznačně odmítavým stanoviskem. Rád měním názor a vyslovuji svůj soud: "Mistře, to je ono". Nadále se, prosím držte obecné filozofie, ve které jste silný a rád Vás budu podporovat svým souhlasem.
s úctou Váš

190974

14.5.2009 11:38

RE: Mistře, to je ono

WL 194.?.?.?

Reakce na 190974

Myslím, že to šlechtí, když si někdo lajzne s odmítavým stanoviskem připustit i jiná stanoviska, ne? Je to k nevíře, ale i morčata jsou projevem jednoho života. Ačkoliv se o tom poslušně učíme na všech stupních vědeckého školství, nejsme schopni to přímo vnímat. Myslím, že je to z velké části právě proto mrtvé vzdělávání....Nedivme se potom, že mrtví pohřbívají své mrtvé.
Pojem nás nebolí, nebo snad zapláčete nad vzorcem x-y=0, když x není první osobou čísla jednotného?

PS: Peruánci prý spořádají ročně 6.000.000 morčat? Jíst druhé je jistě správné, chyba však, když se zahryzne někdo do nás. Pak to není jistě demokratické.

191130

12.5.2009 20:23

Oužasný

Affinity 213.?.?.?

Pitoreskní tragikomedický animální blockbuster. Ne nadarmo jsem si tento labužnicko-zoo-sociolologický psíkus vychutnal a zbaštil jeho řádně nadělenou porci ironie. Inu, nezbývá než tlesknout jednou, či dvakrát. Vícekrát raději ne, jelikož to již není dle lidských novozákonů přípustno. Vpravdě, my morčata se na to moc neohlížíme.

Zasílám pokornou poklonu.

Affinity

190979

14.5.2009 10:11

Kdysi davno

mkadlec 62.?.?.?

jsem videl dokument zabyvajici se necim podobnym. Japonsti vedci vzali krychlovou klec o objemu 1m3 a dali do ni myslim 100 laboratornich mysi a sledovali co to s mysickama udela. Zjistili nasledujici:
1) u mysi se objevila tendence k akumulaci potravy, coz pred tim nedelaly
2) staly se podstatne agresivnejsimi
3) zacaly se "slechtit", mineno aranzovat na sebe ruzne predmety z jejich okoli, pripadne se zohavovat "hezky" umistenymi jizvami.
4) temer se prestaly parit s opacnym pohlavim a objevilo se ve vyssi mire homosexualni chovani
5) zacaly se sdruzovat do alianci, pricemz zpusob rozpoznani aliance byl prave pres vyse zminene jizvy.
Nepripomina vam to neco nahodou?
Mimochodem, jestli si nekdo na ten dokument pamatuje, nebo ho snad dokonce ma, dejte mi prosim vedet.

191122

14.5.2009 13:07

RE: Kdysi davno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 191122

pane lischko, ustredni tj. vystredni vybor nasi strany nemirneho pokroku mimo mez zakona, kdyby existoval, rozhodne da pozadavek morcizace do sveho nemirne pokrokoveho programu . [velký smích]
za vedeni strany

podpis necitelny
patrne umyslne [chechtot]
razitko rozmazane
rovnez umyslne [chechtot]

191133

15.5.2009 7:38

RE: Kdysi davno

WL 194.?.?.?

Reakce na 191133

Napříště, každý občan téhle planety, který nebude chovat morče, bude trestně stíhán! Ve skutečnosti, žádné volné pobíhání lidí nebude povoleno. Každý člověk bude muset mít své morče - tedy svého nadřízeného (pána), kterému bude sloužit. Jiná duševní a pracovní činnost nebude dovolena.

191202

15.5.2009 9:07

Jménem morčat, protestuji.

Anafasas 89.?.?.?

My, morčata, naprosto nesouhlasíme s takovým zjednodušením našeho duchovního a fyzického života. I mezi námi jsou jedinci zavrženíhodní, jsou géniové, vrazi, řádná morčata, - máme problémy s nevěrou i predátory nás požírajícími,- jako je například člověk nebo káně. Náš život je rozporuplný ve vší složitosti, který se vyskytuje u všech božích tvorů na světě. Zjednodušení našeho života a naší existence v primitivy je urážlivé a budeme požadovat po autorovi patřičnou satisfakci s náhradou škody. Naši právníci - morčata již vypracovávají patřičnou žalobu na autora. O průběhu vás budeme průběžně informovat. Za všechny morčata - král Anafasas. [naštvaný]

191212

15.5.2009 22:53

RE: Jménem morčat, protestuji.

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 191212

Tak na něj - na autora! Jménem nás - hloupých a hloupějších sedláků - se k žalobě připojuji. Nenecháme se beztrestně osočovat ze zlovolných záměrů škodit našimi velkými bramborami lidstvu a už vůbec se nenecháme připravovat o naše přirozené právo na vlastní konečně osvobozenou blbost nějakým přemýšlivým intelektuálem! Naši konečně vybojovanou svobodu být a zůstat blbým si už nikdy nikým ukrást nedáme!!! Za všechny hloupé a hloupější sedláky - Jiří Kramář z Raduně.

191255

16.5.2009 8:19

RE: Jménem morčat, protestuji.

WL 79.?.?.?

Reakce na 191255

Obcane, omlouvam se za chybjejici diakritiku, nebot nemam ceskou klavesnici, a odpoustim vam vasi intelektulni slabost, se kterou mylne posuzujete muj obdivny postoj k morcatum, nebot jste obcane, tj. ani lide a ani ne morcata. V jednoduchosti je sila, prava inteligence ci blbost.
Klidne na mne podejte zalobnickove zalobu, nebo stiznost v informacich na hlavnim nadrazi. Jdete se tam podivat pred svetelou tabuli odjezdu valku v hlavnim koridoru vchodu a vychodu jak tam nechapave stoji a prekazi spechajicim cestujicim zastup blbounu a cumi a cumi s otevrenou hubou a spocitejte jim vsechny plomby a chybjjici zuby, protezy a rozum, a treba se v tom poznate, jako ja sam...
Vite, morcata nezaluji.... Mam koncept odivneho clanku 'Zivot cikanu' , ne Romu, na vychodnim Slovensku, ale asi jej neuverejnim, nebot bych byl blbci napaden z rasizmu proti nim, ackoliv vuci nim nejsme rasista, ale jen proti vlastni rase - varietas vulpes vulpes ssp.
Preji vam krasny hnusny den, jako je tady mimo Ceskopobliku. Vas vsemi myslivci, filosofy, vzdelanci, profesory, doktory, akademiky, uredniky a jinymi blbouny hledany WL

191268

17.5.2009 11:17

Naprava nekolika omylu o morcatech a lidech.

maru 213.?.?.?

Morcata si ve spolecenstvi buduji hierarchii.
Morcata zapachaji.
Morcata jsou hrava a zvedava a mlsna - nenavidi i miluji.
Morcata neziji v klidu, protoze neustale touzi po zradle, po vode, po cokolade, po sexu, po spanku, po nore.
Rozdil mezi clovekem a morcetem je v tom, ze clovek ma rozhodne vetsi predstavivost. Clovek je vsak v urcitem stupni sveho vyvoje schopen prekonat svou zvireci stranku, rozpustit touhy, rozpustit ego a jen BYT.
To je ta prava jednoduchost - nikoli orezani zivota na zradlo, sex a spanek.
Nevim, jak Vam do cele teorie zapadaji kralici, ale ten nas kralik se neustale pokousel nase morcata znasilnit. [mrknutí jedním okem]

191320

Tuto stránku navštívilo 5 524