Diskuze k článku

Lisabonský hon na Klause Zdroj: CTK

Příspěvků 66

11.5.2009 0:34

Prosba

Anonymous 85.?.?.?

pane Polanecký,
prosím o doplnění o odkaz na petici proti LS.
Nebo kdokoliv o ní víte na netu.
Děkuji.

190831

12.5.2009 12:57

RE: Prosba

insider 78.?.?.?

Reakce na 190831

http://www.mustwatch.cz/film/zeitgeist-2-addendum/ Na tomto webu jsou nabídky,jak se v tom marasmu vyznat.

190953

11.5.2009 0:48

Už jsem ji našel

Anonymous 85.?.?.?

Zde je:
http://www.petice.eu/

190832

11.5.2009 1:52

RE: Už jsem ji našel

inn-ocean 80.?.?.?

Reakce na 190832

Uz jsem podepsal. Mozna by stalo za to, aby Klaus v techto vecech mel od nas vyjadrenou spolecnou podporu. Tu take rad podepisi.

190838

11.5.2009 3:39

RE: Už jsem ji našel

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190832

http://www.petice.eu/

190844

11.5.2009 1:59

LID

nevim 89.?.?.?

Vetsina lidu je proti lisabonsky smlouve. CSSD se ztrapnuje utokem na Klause. Nejvice tato situace nahrava prave KSCM.

190839

11.5.2009 5:35

RE: LID

Maaart 89.?.?.?

Reakce na 190839

Lidi, vy si vážně myslíte, že Klaus to dělá pro nás ?

Skupina Bilderberg, u nás zastoupená Havlovci, chce sjednocenou Evropu, aby se otrokům lépe vládlo.

Ale Izrael, u nás zastoupený Klausovci nechce mít v Evropě silného sjednoceného konkurenta.

Tak je to jednoduché. Klaus prostě jen kolaboruje s jinými, než Havel.

190848

11.5.2009 11:58

RE: LID

Regamon 91.?.?.?

Reakce na 190848

ak vychadzame z predpokladu, ze kazdy na tomto svete ma nejaky nazor (niektori aj "svoj vlastny"[mrknutí jedním okem], zakonite musi v tychto intenciach KAZDY s niekym kolaborovat, vratane teba. Otazne teda ani nie je kto s kym kolaboruje, ale co moze priniest aky uspech, aky prinos a v com. Preto tvoje zjednodusene ano/nie mozem hodnotit len ako zavadzanie. Najhorsia mozna vec je, ked sa vytrati diskusia, vtedy zacina strasit diktat, nadradenost, totalita ... Momentalne je uplne jedno pre koho to Klaus robi podstatne je, ze to co robi ma vahu zavaznych argumentov. Nakoniec, nechce sa mi verit ze jedina sanca Izraela by spocivala z celej EU len v prezidentovi Klausovi ...

190865

11.5.2009 17:02

RE: LID

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 190865

Souhlasím, že Maaart jen kalí vodu. Existuje nějaký člověk, který nemá nějakým způsobem "závadný" profil. Dost o tom pochybuji. Ať už má Václav Klaus motivy jakékoli, jeho postoj je pro-český, což se nedá říct o týpcích typu Vondra apod. Musím říct, že obdivuji Klausovu stálost tvář v tvář takovému tlaku, očerňování, výhrůžkám atd. V odporu proti LS, respektive v otázce potřebnosti přezkoumání souladu LS s Ústavou ČR, má prezident moji plnou podporu!

190886

11.5.2009 18:17

RE: LID

Maaart 89.?.?.?

Reakce na 190886

Nebudu vás přesvědčovat. Pokud chcete věřit, že jakýkoliv politik něco dělá kvůli našim zájmům, je to vaše věc. Dlouho jsem si říkal, jak je možné, že Klaus po roztunelovaní ekonomiky tak otočil a najednou se bije za naše zájmy. Bylo to nelogické. Oči mi otevřel euportál. To je zpravodajský server, kde se štve proti všemu arabskému, proti evropské unii a velebí se vše izraelské a Klaus. A pak jsem si řekl, ejhle, tady je odpověď. Klaus jako pragmatik nevěří snům o ovládnutí světa a drží se přízemnějších cílů. Vybral si jiného pána, Izrael.

190891

12.5.2009 11:50

RE: LID

mtk 80.?.?.?

Reakce na 190891

>Dlouho jsem si říkal, jak je možné, že Klaus po
>roztunelovaní ekonomiky tak otočil a najednou se bije za naše
>zájmy.
Toto je i pro mě silný argument. S těmi Klausovými důvody bych byl opatrnější, je to tenký led spekulace. Ale souhlasím s Vámi, že Klaus si obnoví svou důvěryhodnost jedině svým naprostým zmizením z politiky před- i zaoponové.

190949

12.5.2009 20:47

RE: LID

Anonymous 85.?.?.?

Reakce na 190891

Maarty, nemám argumenty abych vyvrátil Tvůj názor, nebo jen tento článek, ale snad mně zůstalo trochu rozumu.
ad1/ nechci řešit, kdo, co a kdy - každý někdy udělá chybu, na ty naše zase není tak moc vidět a také nemají až tak velké dopady.
ad2/ Za kuponovku nelze plně vinit jen Klause. S tímto nápadem přišel Ježek, a pokud si pamatuji tak Klaus i k tomuto měl výhrady, ale tehdy jej umlčeli, zřejmě ti samí křiklouni, co pokřikují dnes a používali skoro stejné nálepky
ad3/ Asi nenajdu člověka, který by plně dělal, to co já si představuji a politika už vůbec ne, proto se musím smířit i jen s přibližností, protože sám si všechno dělat nemůžu, a také není vyloučeno, že bych byl plně z výsledkem spokojen [smích])

A Klaus, momentálně jako president se chová asi tak, jak si z větší části představuji. Ať je to momentální LS, nebo oteplování planety, popř gruzínský konflikt a další, třeba postoj ke krizi. Nemám v tomto problém, tyto názory odsouhlasit a popř. se za ně, nebo za něj postavit

A asi bude rozdíl ve funkci "Předseda vlády" a "President". V předchozí funkci musel dělat to, na čem se všichni shodli a nyní vystupuje sám za sebe. Tak možná ani neotočil, jen má možnost nezávisle dělat to, co mu káže svědomí a ne nějaký spolek, nebo společnost.

190982

12.5.2009 22:55

RE: LID

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190891

Politika ani mocenske zapoleni neni jednosmerna nebo dvousmerna zalezitost. Je to mnohem komlikovanejsi. Neocon ve snure debaklu v rade museli skurecnou zapadni mocenskou elitu minimalne znechutit. Dalsi blamaz bude LS, pokud bude uvedena v platnost. Vsechnu tyto prusvihu jsou skutecne, protoze oslabuji skutecny mocensky vliv a kontrolu. destabilizace Evropy znamena logicky ubytek moci.

VK je skutecne pragmatik a navic vidi o nekolik tahu dale nez vetsina politickych elit. Jestlize LS skonci fiaskem jako, ze skonci pokud bude uvedena v zivot, tak dojde primo k radikalni vymene v hornich politickych patrech za neschopnost. A ted mluvim o evropske urovni. To je mimoradne dobra motivaci na koezistenci nazoru a pevny postoj. Nemluvim o tom, ze VK pres svuj pragmatismus je koezistentni v nazorech a radeji bude treba na rozdil od Siklove sdilet pravdu treba i s rohatym nez hykat do taktu s uvedomelou vetsinou. Globalni oteplovani je toho dukazem. A zajimave, ze laureat nobelovky Al Gore se vyhyba prime debate s VK jakop cert krizi. [velký smích] [velký smích]

Sioniste budou nuceni pustit moc v Izraeli pripadne radikalne zmenity politickou linii, jinak se Izrael dostane do mezinarodni izolace a podle vseho ztrati podporu USA. VK si toho je velmi pravdepodobne na rozdil treba od "diplomata" Swarzenbrga vedom. Taky si je vedom, ze at se v blizke budoucnosti stane cokoliv, tak Kreml bude jednim z nejvyznamnejsich hracu ve hre. Klidne budu sdilet pravdu s kymkoliv vcetne treba sergantem Kulikem tady http://www.nezvedavec.org/. Nebudu ano nahodou rikat bile cerna jenom, proto ze pravdu tvrdi nejaky extremista, ktereho vubec nemusim.

Uz i jiste Gajduskova pochopila, ze obvinit presidenta Vaclava Klause z velezrady by byla hruba chyba. Nemam nejmensich pochyb, ze by VK verejne pred narodem tento spor vyhral a navic by behem neho ukazal na ty, kdo skutecne zradili prisahu vernosti Ceske republice. To doslo Dalikovi i Dimunovi soude podle reakci Paroubka nebo predsedy senatu Sobotky. Vicemene jedina moznost je zlomit vnitrni integritu a moralku presidenta Klause a to se podari pouze pokud mu dokazi vsugerovat pocit osamelosti a zbytecnosti odporu. Pripadne nabidnou jako bonus jeste nejakou "trafiku". Nemuzu toho udelat prilis pro presidenta republiky Vaclava Klause, ale moralni podporu mu verejne milerad vyjadrim!!

Chapou to i jinde. Papez i pres nevybiravy medialni utok izraelskych tajnych sluzeb, podporil Vaclava Klause a setka se s nim jako s prvnim ceskym politikem v soukrome audienci. Prestoze jde o sionistu, jak tvrdite. Bez ohledu na jeho nazor o majetkove vyrovnani s katolickou cirkvi v CR nebo spor o katedralu Sv. Vita. Dostal ceststve prestizni cenu v Mnichove a jeste bude videt, komu nevyhovuje destabilizace nebo fasizace Evropy. A podpori predevsim v moralni rovine presidenta Klause.

190996

13.5.2009 2:18

RE: LID

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 190891

Přítel a pravá ruka V.Klase Jiří Payne, dnes kandidující do EU. Ten samý pan Payne, který jako první oslovil američany, aby v Brdech postavili radar. Klaus je pro radar.

Pokud tedy máte pravdu, nezapadá mi do toho tyátru postoj Klause ke Kosovu, Gruzii, Rusku a LS. Pokud by měl být pravdivý názor, že Klaus prosazuje české zájmy, proč souhlasí s radarem? Že by měl obavy z Izraele? Oprávněné obavy. Irán atomové zbraně nemá, na druhou stranu, Izrael by je neváhal použít proti komukoli a vzít s sebou do pekel např. Evropu. Že by byl Klaus tak prozíravý? Chtělo by se mi tomu věřit.

191007

15.5.2009 11:59

RE: LID

Daniel Solis 85.?.?.?

Reakce na 190848

Bohužel to není tak zdaleka tak jednoduché.

191230

11.5.2009 5:18

Proč je Lisabonská smlouva špatná?

hera 86.?.?.?

Ví někdo, kde je analýza Lisabonské smlouvy (LS) a souhrn důvodů, proč je LS špatná?

Pokusila jsem se do textu LS začíst, ale je tak nezáživný, že jsem to vzdala. Našla jsem pouze jeden bod omezující pravomoc České republiky a sice, že pro obchodní smlouvy mimo rámec EU budeme zastupování výhradně EU a Česká republika žádné samostatně dělat nesmí - článek 188c. Mně pro odmítnutí LS tohle stačí.
Určitě bych jich našla více - i jako laik - ale vůbec se mi to nechce dělat. Byly by to hodiny studia a porovnávání, zatímco lidi z oboru to jistě mají snažší.
Společná obchodní politika "řízená" Evropským parlamentem (vlastně Výborem 133), to snad nebývalo ani v dobách RVHP.

190847

11.5.2009 9:16

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 190847

>Pokusila jsem se do textu LS začíst, ale je tak nezáživný, že jsem to vzdala.
To, že je dokument nečitelný (nesrozumitelný), nejasný, komplikovaný, musí ho zkoumat celé instituce, ústavní soudy atd. atd., je nejen důvod k odmítnutí, ale i ke zvracení.

190853

11.5.2009 10:55

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Smaragd 90.?.?.?

Reakce na 190847

V lisabonské smlouvě, mimo mnoha jiných zotročovacích paragrafů, je uzákoněno, že jakékoliv protesty a demonstrace jsou okamžitě brány jako povstání proti státu a povstalci mohou být na místě zastřeleni, dokonce i při útěku.
Jeden z dalších zákonů je, že už lidé nesmí pěstovat doma jakékoliv plodiny, zeleninu a ovoce, může být jenom geneticky manipulované kupováno v obchodech.
Vyjmenoval jsem zde jen dva zákony, které zatím nejsou nikde oficiálně zveřejněny.
Máte se lidé na co těšit, jestli se LS schváli.

190858

11.5.2009 11:18

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190858

No někde být uveřejněny musí, když jste se k nim dostal ne ? [mrknutí jedním okem] Tak sem s linkem [cool]

190862

11.5.2009 12:55

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Smaragd 90.?.?.?

Reakce na 190862

49 právníků soukromně zasedalo ve švýcarsku a nechtělo věřit svým očím co to vlastně čtou. Je to budoucí kriminál. Všem z toho bylo na [bliji]

Bylo to tajně zkopírováno, není to nikde na netu ani na linku. Já se to dověděl od jednoho z nich i s podrobnostmi co tam probírali. Podívejte se na film EQILIBRIUM a víte všechno.
Asi člověku nic jiného nezbyde než emigrovat do Číny nebo Ruska.

190871

11.5.2009 11:35

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

SMARAGD 90.?.?.?

Reakce na 190858

Zapomněl jsem dodat, že se v Ls odvolávají na mnoho paragrafů, které nejsou zatím nikde k zhlédnutí. Je to brutalita a orwelovština v jednom geniánlně zapracovaná.
Lidé intuitivně tuší, jaké prasárny za celou LS stojí a odmítají ji.

190863

11.5.2009 11:16

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190847

Podstata skrytá za slovním propletencem je jednoduchá. Dosud bylo na půdě EU nutné schvalovat návrhy všemi členy EU. Tzv. jednomyslný systém vytvářel tzv. právo veta což znamená, že nesouhlas jedné jediné země EU zablokoval přijetí návrhu. LS argumentuje malou pružností tohoto systému. Stačí aby se jeden ze států unie vzepřel jako Irsko v případě samotné LS a je vymalováno. Zastánci LS argumentují dalším rozšiřováním EU a tvrdí, že by schvalování návrhů bylo ještě problémovější. LS tedy mění jednomyslný systém na systém většinový. Podle nového nemusí návrh schválit všechny země EU ale stačí jen 55% z nich. Pokud tedy někdo přijde např. s návrhem na regulace v rámci EU nebo např. dotace Francouzským a Německým zemědělcům stačí vytvořit koalici poloviny EU a regulace projde i když bude nevýhodná vůči slabým členům. Teoreticky by se zdálo, že by jim to slabé země mohly vrátit, kdyby k 55% nepatřil ještě dodatek o 65% tech, což je min. počet obyvatel členských zemí unie nutný pro schválení návrhu. Kombinace 55 (65) vytvoří velmi zajímavé klima tahanic a válek uvnitř evropského parlamentu. Jedni budou uzavírat početnější koalice aby dosáhli daného čísla a mohli tak přijmout regulaci v neprospěch druhých. Tohle už není o stmelení EU ale o vyvolání nenávisti mezi jednotlivými členy. Pak již stačí jen přejít na jednoduché řešení, které odstraní tahanice. Zavést totalitní diktaturu Bruselu za účelm stabilizace vzniklého chaosu. Dosavadní systém nutí unii k hledání kompromisů. Nový systém je o handrkování a vnucování vůle dle pravidla silnějšího.

190861

11.5.2009 12:04

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 190861

Tzv. jednomyslný systém vytvářel tzv. právo veta což znamená, že nesouhlas jedné jediné země EU zablokoval přijetí návrhu.

V poslední době to nějak neplatí. A hlídací psy demokracie spí...

190866

13.5.2009 21:31

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Bladesinger 212.?.?.?

Reakce na 190866

nespí, maji náhubek

191074

11.5.2009 11:48

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 190847

Špatná je hlavně proto,že nás její propagátoři zapomněli jaksi informovat o tom,co silně připomíná Smlouvu o dočasném pobytu sovětských vojsk.A sice možnost zasahování cizích ozbrojených složek na území republiky.Jde jednak o zásah armády,ale hlavně zahraničních policejních složek při potlačování sociálních demonstrací.A konečně o možnost odsoudit zatčené za "extremismus" a deportovat je do věznic umístěných co nejdále od domovského státu.Třeba do Portugalska,případně na nějaké plovoucí "Guantanámo".

190864

11.5.2009 15:30

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Jan X. 94.?.?.?

Reakce na 190847

Hlavní důvody proti schválení Lisabonské smlouvy jsou shrnuty zde:
http://www.nelisabonu.cz

190881

11.5.2009 16:33

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Jirka R. 82.?.?.?

Reakce na 190881

Princip sjednocení Evropy by - pokud by nebyl prosazován Tvůrci NWO byl velmi rozumnou myšlenkou. Sama smlouva, byla-li by prosazována morálními lidmi, kteří dokáží odolat obrovskému tlaku korporací na její vykládání dle korporačních zájmů by měla jednu stranu A4 a stálo by tam něco ve smyslu US ústavy z roku 1776 ... (ikdyž to podepsalo ze 44 signatářů 33 Svobodných Zednářů řízených z Anglie, furt to má jakousi vypovídací hodnotu.

Pokud přihlédneme k době kdy US ÚSTAVA vznikala = sjedocuje 50 zcela odlišných států získaných buď coby Válečná kořist na Velmocech z Evropy, nebo byla zakoupena za bohatství původních obyvatel Ameriky, pořád je to snaha vnést Řád do Chaosu (byť vyvolaném těmi samými lidmi)...

Důvody proč číci LISABONU NE:

0) ve smlouvě je jasně řečeno, že odmítne-li ji JEDEN stát, je neplatná a tento základní princip svobodné volby již byl pošlapán zpochybněním IRSKÉHO NE v referendu.

1) smlouva je zbytečně rozvleklá - aby se zachovalo zdání "demokracie" - každý stát (a hlavně Masters of puppets) si tam pomocí své LOBBY zaháčkoval "své jisté" takže ve své podstatě půjde o větší "mrdník" než STATUT QUO.

2) Smlouva je psána tendenčně - záměrně znemožní jednoznačný výklad - je psána tak, aby se nastolil v Evropě neznámý princip "PRECEDENTU" - takže druhý důvod proč NE.

Zkrátka a dobře - chceme li tady mít EVROPSKÉ USA??
- stačí opsat a časově aktualizovat US Constitution + 27 dodatků ... není na to třeba mít popsáno tisíc stran právního kryptojazyka.

Koho tedy volit?? Určitě volitelné strany - rozhodně NE statut QUO v podobě ODS + její oranžové sestře ČSSD.

Komu je lhostejné, kdo tam bude, hlavně když vymete ten bordel, co tam je teď = DECLAN GANLEY a LIBERTAS (u nás zastupuje Vlasta Tlustý a Jan Schwippel) ideový partner této strany je Europoslanec Železný:

např. dle Europoslance Železného smlouva umožní prolomit tzv. Benešovy dekrety - cituji:

"Zatímco teď rozhodovaly s konečnou platností české soudy a zamítaly restituce majetku sudetských Němců ze známých důvodů, pak by se o tom mohlo rozhodovat u Evropského soudního dvora v Lucemburku. Tam Malťan, Fin a Portugalec budou rozhodovat o tom, zda sudetský Němec, který tam už přijde jako evropský občan, je nadán stejným právem k restituci jako český občan na našem území. Na základě principu rovnosti budou podobní lidé tvrdit, že jsou diskriminováni, a podle toho může být rozhodnuto".

Kdo nechce dělat zase "až takový vítr" ale změnu přeci jen chce doporučuji přečíst si, co k problematice LS říká ideový korunní princ našeho osamělého bojovníka Václava Klause - Petr Mach

http://www.eportal.cz/Articles/1821-jak-cist-lisabonskou-smlouvu.aspx

Ideový partner této strany je Europoslankyně Jana Bobošíková

190884

11.5.2009 17:07

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 190884

Právní kryptojazyk - to jste vystihl úplně nádherně. Čím méně tomu obyčejní lidé rozumí, tím lépe pro elity, které si pak s ovčany i občany naloží podle svojí libovůle a vždy si to zdůvodní dekryptováním nějakého zasunutého odstavečku, ke kteréme se dostanete přes osm odkazů na nevím kolik směrnic...

190888

12.5.2009 1:40

RE: Proč je Lisabonská smlouva špatná?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190847

Je rozumne zavazat se k jakekoliv smlouve, ktere nerozumim? Muze z nesrozumitelne smlovy nejaka strana profitovat a jina byt poskozena? Americka Ustava je sepsana srozumitelne na bratru 20 listech papiru i s dodatky za 200 let existence USA.

190922

11.5.2009 7:25

Petice...

Alexa 90.?.?.?

Je trochu komické, když jedna z bývalých vládních stran k něčemu sepíše petici. Je vůbec komické, když někdo z politického představenstva píše petici. Stejné kruhy co ji píší ji neuznávají, jaký pak má taková petice smysl?

Petici SSO jsem viděla. A nepodepsala. Možná, protože nejsem tak impulsívní. Poslední měsíce o euroústavě začínám přemýšlet v jiném kontextu a nutí mě to nevidět ji tak černě. Proč? Protože vidět euroústavu černě mi s ničím nekontrastuje. Nežiju ve svobodné zemi, nemám tak k euroústavní černé "českorepublikovou" bílou, ani šedou. Je to jako položit vedle sebe dvě černé snad s rozdílem, že jedna je matná a druhá lesklá.

Už jsem tu kdysi psala svůj názor, že ten tisíciletý sen o globálním státu, skromněji eurostátu se musí odehrát a pokud k tomu nedojde tak tu vždy budou tendence ho stvořit. Nevítám však projekt euroústavy už třeba z principu jejího prosazování. Jak kvalitní je a jaké míry konsezu může dosáhnout dokument, který je tak pofidérním způsobem legalizován?

Trochu pesimistickou otázkou je však co budeme mít, když nepříjmeme euroústavní smlouvu? Stále stejní "demokrati" v parlamentu a senátu, kteří se jen pozvolna obměňují a nově příchozí stačí korumpovat. Jediné, co je nutí odcházet z těchto postů je smrt, nebo lepší trafika. Utahování šroubů pomocí nesmyslných zákonů, zavírání úst pomocí politické korektnosti, odcizení moci... V čem podle Vás může být posílení moci EU horší? Čemu se chceme bránit? Eurobyrokratické manýry pro nás nejsou ničím novým, protože jsou nám léta velmi blízké.

Skutečnou otázkou je jaké je východisko? Zachování domácího chlívku nebo přijetí eurochlívku? Chceme vůbec žít v chlívku?
Já ne. Odmítáním eurochlívku však budu paradoxně bránit ten domácí chlívek...

190851

11.5.2009 9:25

RE: Petice...

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 190851

[smích]
V tom je možná i ten "vtip", nechat se to hádat o ten svinčík, čí svinec je větší binec, pak už ani nehrozí žádné zametání…
(pak se i zapomene, jak vypadá takové útulno)

190854

11.5.2009 14:12

RE: Petice...

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 190851

Alexo, vystihla jste to přesně. Nejvyšší čas, aby už to tady všechno zkolabovalo a lidi dostali pořádně přes prsty, protože to je neskutečné, jak jsou tupí a nemají o nic zájem, než se honit za penězi, ze kterých sotva zaplatí základní věci a nechájí se masírovat zbraněmi hromadného myšlení. Nechtějí znát pravdu a když jim něco vysvětlujete, tak se usmívají jako pitomci a mají vás za blázna. Byl bych moc rád, aby na světě vládl mír a blahobyt pro všechny, ale někdy mám na ty ovce takový vztek za tu jejich neschopnost, že si říkám: Hochu, za koho tady vlastně chceš bojovat? Vždyť ty lidi si to zaslouží. Všechno má svůj čas. Snad jednou procitnou, ale já se z toho dřív zblázním. Země je nádherná, ale svět je odporná stoka, lží, vražd, intrik a morálního úpadku. Někdy si říkám, co tady vlastně dělám...?

190876

11.5.2009 14:32

RE: Petice...

VincentBlanquin 89.?.?.?

Reakce na 190851

to je bohužel velmi podnětné. Zatím to spíš vypadá že nás EU bude naopak hájit před náhubkovým zákonem [vyplazený jazyk] . Už proběhla interpelace neměckého europoslance Alvara. Nicméně jaké máte důkazy že už Sionisti ovládají struktury EU?

190877

11.5.2009 16:10

RE: Petice...

Maut 88.?.?.?

Reakce na 190851

češi mívají takový zvyk se jednou na cca 20 let vyhecovat k tomu, aby si ten svůj chlívek vypucovali. ten domácí chlívek je důvěrně známý, dosažitelný, postižitelný je ten, co v něm kálel. O vině i trestu rozhodujeme my. To je suverenita. Po LS už nebudeme rozhodovat o tom, zda a kdy chlívek patří vyčistit, co je hovno, co parazit a kdo to kálí a kdo bude pykat stanoví pan Rothschild a jeho melody boys. A až příště skoná naše trpělivost, zatlačí nám vyvolení celé Evropy hlavu do vlastní močůvky a zavezou náš chlívek i s námi vyvoleným hnojem z celé Evropy. Za zvuků ódy na radost a jasu iluminátských 12 kvězd. To je ten nejtriviálnější rozdíl ...

190882

11.5.2009 22:58

staletý sen všech zednářů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 145.?.?.?

Reakce na 190851

Problém je, že sjednocená (centralizovaná, snadno ovladatelná) Evropa je staletým snem všech zednářů a iluminátů.Nikoliv prostých lidí.Je to ze stejného soudku jako sen o tisícileté velkoněmecké říši jistého Schickelgrubera a rudé evropě jistého Džugašviliho. Byl by vám snad milejší nacistický nebo bolševický chlívek s jejich koncentráky a gulagy, než současný český politický chlívek? Zednáři nepotřebují miliony lidí. Těm stačí hrstka otroků, a domyslet si co by udělali s těmi přebytečnými není tak těžké.
EU od svého počátku byla zednářským projektem, stejně jako OSN. Jen díky velkému množství užitečných idiotů, nechápajících o co tu skutečně jde se jim podařilo vzbudit dojem, že je to přirozená iniciativa humanisticky smýšlejících lidí.
Průměrně inteligentnímu člověku stačí sledova ty autoritativní nařízení EK, kterými jsme poslední dobou bombardováni.
Vyškrtnutí zmínky o evropských křesťanských hodnotách z připravené euroústavy, pasy s biometrickými údaji a otisky prstů, RFID čipy, povinná archivace telefonátů včetně lokalizačních údajů (totéž nově i u e-mailů), snaha omezování internetu... pořád vám nic nedochází?

190913

12.5.2009 12:05

RE: staletý sen všech zednářů

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 190913

>Byl by vám snad milejší nacistický nebo bolševický chlívek s jejich koncentráky a gulagy, než současný český politický chlívek?

Uvědomujete si jak jste nesvobodný ve svém myšlení? Proč neustále každý staví otázku "buď a nebo..."? Tenhle způsob myšlení je možná to, proč je situace jaká je. Jsem idealistka, neskrývám to a vidím to jako potřebné. Opustme dimenzi teroru demokracie a teroru totality, přestaňte vidět naše možnosti jen kdesi mezi bídou současného a všech předcházejících režimů.

>EU od svého počátku byla zednářským projektem, stejně jako OSN. Jen díky velkému množství užitečných idiotů, nechápajících o co tu skutečně jde se jim podařilo vzbudit dojem, že je to přirozená iniciativa humanisticky smýšlejících lidí.

Tak fatalisticky a jednoznačně to nevidím. Samotná idea smazání evropských hranic není špatná. Vidím ji jako prostředek, bez konotace. Negativním jej činí až úmysly těch, které jste uvedl. Je proto samotná myšlenka chybná?

Co kdyby byla ta myšlenka využita jinak? Bez cíle "spojit mnoho stád dobytka do jedné ohrady"? Příspěvek, na který jste reagoval nehájil euroústavu, nehájil však ani regresi ke stavu před vstupem do unie. Nenačrtla jsem ani jasnou "třetí cestu", tou se stává totiž cokoliv jdoucí mimo tyto dvě tendence. My, lidé, bychom sami měli vědět jakou cestou se vydat, tak aby každý z nás měl svůj prostor a možnosti. Druhým krokem je za to převzít zodpovědnost a učinit teorii skutečností. Tu moc máme.

190950

11.5.2009 14:47

LS je pšouk, proti tomuhle emetiku:

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/muz-ktery-pohladil-obamu-odletel-do-kanady-pozadat-o-politicky-azyl-111-/domaci.asp?c=A090511_115427_domaci_pje

190879

11.5.2009 15:06

LISABONSKOU SMLOUVU NECHCEME !!! KLAUSI NEPODEPISUJ !!!

zero 80.?.?.?

Drze Klause vydírají. ČSSD ústy senátorky Gajdůškové chce obvinit prezidenta z velezrady, pokud nepodepíše. To ale Klaus nemůže udělat, protože by se dopustil toho, čím ho vydírají. Podle § 96 Velezradou pro účely tohoto zákona rozumí se jednání prezidenta republiky směřující proti svrchovanosti a celistvosti republiky, jakož i proti jejímu demokratickému řádu.
Vydírání a nátlak na státy a politiky, aby přijali LS je obrovský. Ještě jsme ale suverenitu neztratili a naděje ještě žije: ČR (chybí podpis presidenta, Irsko (bude referendum), Finsko (Alandské ostrovy jsou proti), Německo (LS je u ústavního soudu), Polsko (nepodepsal president), Velká Británie (královna neodeslala smlouvu do ratifikačního centra).

1)PETICE PROTI LS: http://www.lisabonskasmlouva.cz/index.php?menu=8&PHPSESSID=tuhrqeis7c7vrei0ntgurmatb4

2)PETICE EU PROTI LS: http://www.petice.eu/?lang=CZ

PROČ CHTĚJÍ LS: http://video.google.com/videoplay?docid=3719610459164146264&hl=cs

190880

11.5.2009 16:16

Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

Jan X. 94.?.?.?

Tady je
video
Je to docela zajímavé.

Jinak si myslím, že bychom měli rozšířit tu petici SSO petice proti schválení Lisabonu do všech zemí EU, kde máme nějaké kamarády nebo příbuzné - já už jsem začal s kamarády ve Slovenii a chystám se na Španělsko, Portugalsko, Francii, Řecko, Velkou Británii, Švédsko, Holandsko, Dánsko, Německo, Estonsko... Bylo by také dobré dávat to diskusí apod., prostě to pořádně šířit. Mainstream to za nás určitě neudělá - co si neuděláme sami, to nemáme.

190883

11.5.2009 17:09

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

Jan X. 94.?.?.?

Reakce na 190883

Ještě dodám, že SMS hlasování diváků v Partii na Primě dopadlo naprosto jasně - na otázku "Souhlasíte s ratifikací lisabonské smlouvy v Senátu" hlasovalo 80% NE !!! Redaktor v závěru také uvedl, že hlasování se účastní tisíce lidí - takže se jedná o velmi velký vzorek. Drtivá většina veřejnosti je tedy zřejmě proti ratifikaci Lisabonské smlouvy.

190889

11.5.2009 18:16

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

steve 70.?.?.?

Reakce na 190889

80% - tak na co cekate ??
.. vezmete vidle, lopaty, motyky, nasady do krompacu, sahnete za komin pro flintu po dedovi a kalachu po Ivanovi ! A vyjdete do ulic. A z cele republiky bezte na hrad. Az vas budou chtit policajti zastavit, rozehnat - bezte do nich i za cenu krve ..
Udelejte to jako Gandhi, ale ne s prazdnyma rukama, protoze to vam ti zradci jenom s usmevem naplivou znova do tvare. A vsechno tocte, mluvte s lidma a tocte, tocte dokumenty pro pristi obzalobu ! Zavolejte reportery vsech velkych agentur at jdou s vami. Kdyz vas odnekud vytlaci, vrate se, obejdete je. Ale porad smer Na Hrad. Evropa a Svet uvidi co deje v Cechach a lide v jinych zemich se zvednou take !! Tohle je BOJ a oni nerespektuji zadne zakony. Proc by lide museli respektovat tyhle krivaky a jejich "zakony"??
Svododa neni zadarmo a neprijde sama. Svoboda je Vitezstvi, ale musi se pro ni bojovat a Vzdy stala obeti. Bez tech to nejde. Po 20-letech otevreli "politikove" lidem branu do lagru !! A to jim narod dovoli ? To budou chlapi stat se sklonenou hlavou a cekat na ranu do tyla ? Jsou jeste chlapi ?? A porad jednat o hovnu? A dohadovat se co kdo muze a nemuze? Tim vecnym krivym a spinavym politickym kurvenim se vsechny pouze "vysaji", zhnusi je k antipatii ke vsemu !!
Uz toho bylo dost !! Cas, kdy se dalo verit tomu, ze k dobru zeme dojdeme spolecnou zodpovednosti a parlamentarni demokracii je pryc. Neexistuje. Jedina a posledni cesta je - Zvednout se !!
Vzdyd preci skutecni Cesi nebyli nikdy sracky kdyz slo do tuheho. A ted uz jde o hodne, jde o nase deti a o zemi kde zijeme a nikdo prespolni nema pravo rozhodovat o nas a nasem narode !! At jsme jaci jsme, ale jsme Cesi, Slovaci .. at je Nemec, Francouz dobrym sousedem, ale pokud chce byt pro nas drabem - nedovolme mu to za JAKOUKOLIV CENU. A nedovolme to ani tem zradcum naroda a Zeme.
.. kde vas mam pockat !!

190890

11.5.2009 22:41

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 190890

napiste mi na mejla [email protected] a jsem k dispozici, neco urcite vymyslime, diky

190912

12.5.2009 17:35

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190890

začněte trénovat- tělo, střelbu, pouliční boj. Studujte vojenské příručky. Udělejte si zdravotnický a slaňovací kurz. Vytvořte malé skupiny, inspirujte vznik dalších. Sbírejte informace, kvalitní si archivujte. Žijte ekologicky, pěstujte maximum toho co sníte, elektřinu si vyrábějte z vlastních zdrojů. Vytvořte si vlastní systém předávání zpráv. A ten okamžik kdy vyjít, poznáte až bude plný Václavák. Do té doby nemá cenu vycházet. [cool]

190967

15.5.2009 10:46

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190967

Ještě jsem osadil skleník papričkami a okurkou. Plánuji pěstování brambor a chov králíků. Možná i ten pašík by se někam vešel. Střílet umím docela dobře a maskáčů mám plnej sklep. Ještě zatím nechápu jak se ten Václavák naplní, když nikdo nebude vycházet ale to třeba časem pochopím [cool]

191220

15.5.2009 18:52

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 191220

No vidíte, jste šikovný.

Jen jednu malou radu navíc: neustále sám sebe, i své činnosti rozvíjejte. Ustrnutí se slovy vše je hotovo, je cesta do pekel.

"Ještě zatím nechápu jak se ten Václavák naplní, když nikdo nebude vycházet ale to třeba časem pochopím"

chtěl jsem tím říci: neházet perly sviním. Jakmile si samovolně začnete hrát na spasitele, titíž lidé, za které byste vyrazil s fanglí do boje za lepší budoucnost, by Vás v druhém okamžiku ochotně zlikvidovali.

Oni musí vylézt sami, bez buditelů, namočit se, a až poté se dá k nim připojit, jinak by to bylo marné- úroveň systému a politiků je jen odrazem společnosti samé. (Popohnat se to dá pouze informováním o skutečnosti.)

Znáte-li film "Je třeba zabít Sekala", pochopíte do morku kostí.

S tím Václavákem se to má také tak, že dokud se celý nenaplní, v tomto státě revoluce nikdy neproběhne. To není můj postřeh, to už prohlásil kdosi přede mnou, ale nevzpomenu si kdo.

Revoluce jsme tu měli jen dvě: cinkání v 89. a v r.2001 proti novému řediteli ČT Hodačovi.

"Zájem o dění v České televizi přivedl ve čtvrtek na náměstí mnoha měst země opět desítky tisíc lidí. Cílem většiny shromáždění bylo apelovat na politiky, kteří budou v pátek rozhodovat zejména o novele zákona o ČT. "zdroj


Ohledně počtu demonstrantů proti radaru to byl jen ubohý zlomek. Což o něčem rovněž vypovídá. [bliji]

191246

15.5.2009 19:24

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 191246

ještě dodatek:

"Nikdo ti neřekne, co Matrix doopravdy je. Musíš si uvědomit, že většina lidí není na odpojení od Matrixu prostě připravena a budou ho bránit i za cenu vlastního života."

[...]"každý, kdo není odpojen od Matrixu, je potenciální agent"

"Jako každý ses narodil do zajetí, žiješ ve vězení, které už vlastně vůbec nevnímáš. Uvěznili tvoji mysl."

Vložený obrázek

191247

15.5.2009 19:44

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

steve 70.?.?.?

Reakce na 191220

když nikdo nebude vycházet ??
.. budou vychazet !! .. a Beda vi presne o cem mluvi. Naprosto presne.
1./ maskace prodej. Kup munici a obvazovy material, dulezita je komunikacni technika ( hodne dulezita), mnohdy lepsi nez 50 chlapu, kteri se nekde plantaji ..
.. maskace si stahnes z prniho, ktery si myslel, ze maskace vyhravaji. Bude jich kolem dost.
2./ skoc na Google, "survivals", "street fight" (HoChiMin), "guerilla" voj. prirucky,
.. zpet na Bedu: "nikdy nic neni hotovo"
3./ pasika nechovej, cigani ti ho ukradou jeste drive nez to zacne. Kraliky ber na noc domu do skrine, nebo je slohnou taky ...

191249

15.5.2009 22:22

RE: Bobošíková vs. Falbr v Partii na Primě

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 191249

ještě k těm příručkám: pro fajnšmejkry a stratégy

Sun'tzu nebo Musaši jsou asi známí, ale autorů tohoto ražení bylo více.

List of military writers

Každopádně:

"Vítězné vojsko vítězí před bojem, poražené vojsko hledá vítězství v boji."

"Za nejlepšího útočníka považuje Mistr Sun toho, jehož nepřítel neví, co má vlastně bránit. Za nejlepšího obránce považuje toho, jehož nepřítel neví, na co má vlastně zaútočit." Sun Tzu

zdroj

Vložený obrázek

191254

11.5.2009 18:49

no...

djobcek 86.?.?.?

ja som text LS v plnom zneni precital. Okrem toho,ze mi pride velmi neodborne napisany, co do stylizacie a podobne, tak obsah tejto zmluvy mi pride ako zly vtip. Po prekusnuti sprostej 'bla bla' demagogie o blizsie nespecifikovatelnych pravach ludi a demokracii clovek neoslepeny najde jadro problemu velmi rychlo

190893

11.5.2009 22:17

ŘÁDNÉ PROCESY SE ZRÁDCI VLASTI!

Prokurátor 80.?.?.?

Správně by měly brzy začít řádné procesy z vlastizrádci z řad poslanců a senátorů, kteří hlasovali pro Lisabonskou smlouvu! § 92 Rozvracení republiky (1) Kdo v úmyslu rozvrátit ústavní zřízení, územní celistvost nebo obranyschopnost republiky anebo zničit její samostatnost se účastní násilných akcí proti republice nebo jejím orgánům, bude potrestán odnětím svobody na osm až dvanáct let. (2) Odnětím svobody na dvanáct až patnáct let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny, b) způsobí-li takovým činem těžkou újmu na zdraví více osob nebo smrt, c) způsobí-li takovým činem škodu velkého rozsahu nebo jiný zvlášť závažný následek, nebo d) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.
Doufejme, že voliči si budou pamatovat, jak kdo hlasoval o LS a vyvodí z toho závěr při volbách: Nevolit parlamentní strany, které zradily, ČSSD, Zelené, KDU-ČSL i ODS. Kdo je levicového zaměření ať raději volí KSČM (je proti LS) než ČSSD (ti zradili 100%). Nyní jde o všechno, o svobodu, svrchovanost a demokracii.

190908

11.5.2009 23:17

RE: ŘÁDNÉ PROCESY SE ZRÁDCI VLASTI!

steve 70.?.?.?

Reakce na 190908

Prokuratore, a jsou lide kteri za tim chteji jit, neco pro toto udelat ? Vlastne - ne neco, ale vsechno !!
Podavat na tyto zradce zaloby jako jednotliva osoba, jako "svaz svobodnych homosexualu", "obcansky spolek mamin ze 4. poschodi", liga moravskych kominiku", "klub humanitarnich strepin" apod.. ??
.. desitky, stovky zalob na kazdou jednotlivou osobu. Vzbudit zajem verejnosti o tyto lidi, te verejnosti - ktera jeste spi. Vylepovat plakaty s tvaremi zradcu. Udelat stejne karty jake meli Americane po prepadeni Iraku. Nejnebezpecnejsi cesti zlocinci - (krizovy kral - Vondra, atd.)
Oblicej Vondry vedle Husaka, Topolanka vedle Bilaka, s napisem "Zradce. Kolaborant".
.. vyrvat jim tu jejich arogantni jistutu o sve nedotknutelnosti a beztrestnosti z hrdla. Absolutni obcanska neposlusnost na kazdem kroku. Kolik milionu lidi mohou zavrit najednou ? 8 ? 12 milionu ? Cim vice budou perzekuovat, tim rychleji potahnou tam odkud prisli. Vynorili se z kanalu jako spinave krysy, navoneli si podpazi a tluste pupky a nez se slusni lide rozhybali, zakousli se narodu do hrdla. A cucaji a cucaji ...
.. zeme vola po dezinfekci.

190915

12.5.2009 0:49

RE: ŘÁDNÉ PROCESY SE ZRÁDCI VLASTI!

steve 70.?.?.?

Reakce na 190908

Prokuratorovi - tohle je COPY ze clanku Bilderberg 1955 ( posledni odstavec). Clanek naskoncil tesne po odeslani meho prispevku .. radeji jsem to sjel, protoze souvislosti vidis sam ..
----------------
copy:
Agenda příští schůzky Bilderberg chystané na 14. až 17, května do Vouliagmeni v Řecku už byla částečně odhalena investigativním novinářem Danielem Estulinem. Jedním z chystaných bodů schůzky je rozpoutání pomlouvačné kampaně zaměřené vůči anti-lisabonským aktivistům a politikům formou hanlivých, zesměšňujících článků v médiích. Snahou bude umlčet opozici proti superstátu EU, který Bilderberg tak pečlivě kultivuje už od svých prvních schůzek v šedesátých létech – skutečnost potvrzena vlastními vnitřními dokumenty a nikoliv konspirační teorie.
---------------
.. doufam, ze to Rekum neunikne a daji o sobe vedet.

190918

12.5.2009 1:05

Najdou si cestu k prosazeni

Kosta56 Kosta56 (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

USA vi jak primet sve dite,aby zmenilo nazor!! Kdyz nebude stacit domluva(korupce),tak musi nasledovat nejaka forma vyprasku(trestu).Takze kdyby prezident zmizel nebo schytal kulku do hlavy,tak se tomu vubec nedivte.Pokud by se nekdo divili,ze tady pisu o CR jako o dite USA,tak zkuste zapatrat v dejinach. Presneji na prubeh 1.SV a na to kdo financoval Toma G. Masaryka. Budete nemile prekvapeni ceho byl schopny(on sam se asi ospravedlnoval myslenkou,ze to dela pro dobrou vec),ale to nemeni nic na tom,ze TGM byl jen dalsi USA figurkou!!Tak to dopada,kdyz ma nekdo skoro neomezenou MOC [bliji]

190920

12.5.2009 9:09

RE: Najdou si cestu k prosazeni

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 190920

Když vznikala republika, Češi byli orientovaní hodně proslovansky. Cítili se spřízněni s jinými slovanskými národy, přáli si vazby v rámci Slovanstva, vzhledem ke společným kořenům, jazykové a povahové příbuznosti a počítali s tím, že jako svobodný národ si takovou budoucnost mohou zvolit.
Když se podíváte do kronik a jiných zdrojů z té doby, je to všude jasně patrné.

Potom začal vládnout Masaryk a ukázalo se, že si to představuje úplně jinak.
Nejspíš tedy nastalo rozčarování, ale to nikam nevyústilo protože jednak lidi byli rádi, že mají svojí republiku a jak byli zvyklí neremcat proti císaři, tak prostě uznávali autoritu a byli rádi že tentokrát je to český prezident.

Navíc dějiny píšou elity a to horší se zapomíná, takže Masaryk je dneska obecně vnímán jako tatíček, i když to asi tak horké nebylo.
Když to srovnáte s tím, jak je dneska vnímán Havel - v zahraničí ho berou jako kdovíjakou nedotknutelnou autoritu, kterou mají všichni Češi rádi, ale je to jenom mediální obraz... když to vezmete kolem a kolem, Havla dneska uznává jenom několik
jeho kamarádů, ale většina národa se s jeho názory úplně rozchází.

190939

12.5.2009 9:47

RE: Najdou si cestu k prosazeni

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190939

Aby ne, když je Havel takové sprosté ulhané hovado.

Masaryk to také myslel velmi dobře, se založením prvního židovského státu v Evropě.

190943

12.5.2009 6:55

výzva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Pánové (a dámy pochopitelně taky). Říkám to už po několikáte a všude kde to má smysl.

Ozbrojte se!!

Využijte toho, že to ještě naše legislativa pro bezúhoného občana relativně lehce umožňuje (na rozdíl od jiných států) a udělejte si zbrojní průkaz, pořiďte si zbraň a adekvátní zásobu nábojů.
Garantuji vám, že to bude ta první svoboda, na kterou se sáhne - právo lidí na vlastnictví zbraní.
Jakmile už zbraň jednou budete mít, trénujte s ní na střelnici, udržujte ji v bezvadném stavu a hlavně NIKDY si ji NIKÝM nenechte sebrat (snahy tu budou)

Netvrdím, že vás vlastnictví zbraně nějak spasí od toho, co se na nás valí, ale je to lepší než holé ruce ...

190932

12.5.2009 14:07

RE: výzva

eli 90.?.?.?

Reakce na 190932

Včera v Tv byl uveden krátký šot o dobrovolném odevzdávání střelných zbraní na Moravě.Prý, kdo odevzdá dobrovolně jakoukoli střelnou zbraň na policii, nebude obviněn ze žádného trestného činu, protože jeho zbraň bude prověřena a ani se nebude pátrat, kde k ní přišel.Prověřen bude jenom občanský průkaz…[překvapení] [překvapení]

190956

12.5.2009 17:04

RE: výzva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 190956

Ano, zrovna probíhá půlroční zbraňová amnestie (související s novelou zákona o zbraních).
Pokud máte doma neregistrovanou (nelegální) zbraň, můžete ji beztrestně odevzdat.
Případně pokud vlastníte zbrojní průkaz, bude vám taková zbraň vrácena i s potřebnou registrací (dojde tedy k její legalizaci).

Nicméně můj osobní názor ohledně odevzdávání zbraní policii je vyjádřen mým předchozím příspěvkem [smích]

190960

12.5.2009 17:10

RE: výzva

steve 70.?.?.?

Reakce na 190956

kdo dobrovolne odevzda jakoukoliv zbran je idiot nebezpecny svemu okoli a mel by byt zavren az "zcerna". Po propusteni by mel byt zavren znovu az "zbela".
U romskeho etnika je postup opacny - pokud je to opravdu blbej cikan .. Ale od doby "Velkeho Tresku - Big Bang - Vznik Vesmiru) nebyl zaznamenan jediny pripad, ze by cikan neco dobrovolne vratil !!
.. argument, ze rom vratil nekomu facku zde nepatri. Mluvime zde o "principu", ne o "zivotnich potrebach".

190962

12.5.2009 9:20

Modré strace Polaneckému se nějak bortí jeho ideje o ODS.

Frank51 77.?.?.?

Jak nám tato hlásná trouba ODS vysvětlí, že takoví pravicoví pardové, jako je Topolánek, Přemysl Sobotka a další otočili jako korouhvičky? Kdyby toto udělal Paroubek, tak Rudla by na něm nenechal nit suchou a hned by nám všem vysvětlil, jak se věci mají. ODS se dávno stala stranou nedůvěryhodnou. Její představitelé jsou gauneři, kteří lžou na počkání a stále dokazují, že to dokážou.

190940

12.5.2009 9:35

L.Smlouva versus Čína?

skogen 81.?.?.?

Aby bylo od počátku jasno,kam patří tento příspěvek.Od počátku vzniku EU se (dle mne) vždy jednalo o "zájmy těch,kteří tuto Unii zakládali" - šlo jen o to "demokratickym způsobem" ovládnout Evropu jako celek.Je to prosím můj osobní názor,mohu se mýlit(spíše k horším závěrům,že).
Jen bych chtěl skromě dodat,že Lisabonská smlouva a EU a její "provozovatel",v průběhu cca 10 let bude mít značné organizačně-hospodářské potíže,neboť jak je vidno již dnes,do popředí nastupuje jako rozhodující činitel jak v politice,ale i ekonomice - Asie vedená Čínou!Nechť se to někomu líbí či ne.Tak je deklarováno též z velmi utajené konference ekonomů a politiků celého světa v roce 2008 konané v USA.Prognozy,které z toho vzešly plně potvrzují - nastupujícím činitelem v dění "našeho světaů bude mit hlavní a rozhodující slovo Č í n a ,podporována Ruskem a rozvíjející se ekonomikou Indie a ostatních Asijských zemí.Takže nedávám nijaké budoucí dobré perspektivy oné Evropské unií a tím tedy i krátký život Lisabonské smlouvě - do budoucna a to konkretního a blízkého.

190941

12.5.2009 21:10

Pane Polanecký , můžete mi prosim sdělit kdo je to ten pan ČTK alias CTK

ČTK, CTK 89.?.?.?

...viděl jsem desítky defamačních článků podepsaných ČTK , takže předpokládím že se někdo jakoby zlomyslně schovává za zkratku české tiskové kancelaře.
Nemohu vypatrat vo co go...znamená to tedy že kdokoliv může svůj článek podepsat ČTK v naději že to čtenáři slupnou???
No ,zkusím to také.

190986

15.5.2009 1:55

Neni nad to vybrat ty spravne otazky.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Kazda dobra propaganda vi na co se zeptat, ale predevsim o cem nesmi byt ani nejaka zminka. Lide by nedej boze mohli dojit k nebezpecnym odpovedim.
http://www.blisty.cz/2009/5/15/art46842.html

191192

16.5.2009 19:22

RE: Neni nad to vybrat ty spravne otazky.

smoke 94.?.?.?

Reakce na 191192

Smutný příklad substituce patriarchální role manžela patriarchální rolí režimu (Demokracie...(stejnak) není vládou lidu, ale téměř výlučně vládou mužů).
Samozřejmě u toho nesmějí chybět ta správná politicky korektní zaklínadla (české šovinistické prostředí, rovné příležitosti (rozuměj diskriminace v podobě affirmative action) atd.) [oči v sloup]

191301

15.5.2009 12:05

Evropská Unie jako projekt zpravodajských služeb Spojených států amerických

Daniel Solis daniel (tečka) solis (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

V kontextu tohoto výborného článku bych rád doplnil o zajímavou analýzu "Evropská Unie jako projekt zpravodajských služeb Spojených států amerických", kterou jsem zveřejnil na svém blogu zde: http://www.czechfp.cz/site/?p=4598. Pokud o to provozovatel serveru ZVEDAVEC stojí může veškeré mé články volně používat.

Pozdravy, Daniel Solis

191231

16.5.2009 0:03

RE: Evropská Unie jako projekt zpravodajských služeb Spojených států amerických

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191231

http://www.czechfp.cz/site/?p=4598

191260

Tuto stránku navštívilo 8 187