Diskuze k článku

Proč nemůže Senát schvalovat ratifikaci Lisabonské smlouvy

Příspěvků 62

6.5.2009 13:28

Lisabonská smlouva a Antarktida

úpafjo 195.?.?.?

Je Lisabonská smlouva v rozporu se Smlouvou o Antarktidě?

Příloha II (ke Smlouvě o fungování Evropské unie).
Zámořské země a území, na něž se vztahuje část čtvrtá Smlouvy o fungování Evropské unie (Přidružení zámořských území): ..., '''Francouzská''' jižní a '''antarktická území''', ..., '''Britské území v Antarktidě''', ... (Lisabonská smlouva: konsolidovaný text ..., str. 271)

Zdroje:

Smlouva o Antarktidě
http://www.lexdata.cz/web/sb_free.nsf/citace/76_1962_Sb.?opendocument

Lisabonská smlouva: konsolidovaný text Smlouvy o Evropské unii a Smlouvy o fungování Evropské unie ve znění Lisabonské smlouvy (český fulltext): http://www.vlada.cz/assets/media-centrum/aktualne/lisabonsk__smlouva.pdf

Lisabonská smlouva (český fulltext)
http://bookshop.europa.eu/eubookshop/download.action?fileName=FXAC07306CSC_002.pdf&eubphfUid=534822&catalogNbr=FX-AC-07-306-CS-C

Lisabonská smlouva
http://europa.eu/lisbon_treaty/index_cs.htm

190497

6.5.2009 16:07

govind

govind 195.?.?.?

Nechápu jak je možné to divadlo kolem smlouvy, když Irové řekli Lisabonské smlouvě NE!
Přijetí všemi zeměmi bylo podmínkou pro vstoupení smlouvy v platnost. Po Irském referendu není o čem mluvit !

Cítím obrovskou bezmoc a chuť vytáhnout na Prahu s vidlema v ruce.

190503

9.5.2009 13:33

RE: govind

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190503

...widle ("Windows"[mrknutí jedním okem] máme, asi to bude stačit...

190719

6.5.2009 17:01

Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

leo69 89.?.?.?

Takže Lisabonská smlouva byla před chvílí (zhruba kolem +/-16hod) v Senátu schválena k ratifikaci v poměru 54 senátorů Pro a 20 Proti ze 79 přítomných. Je jasné z kterých směrů vítr vane a jaké musí být v zákulisí tlaky, když i Schwarzenberg prosil senátory, aby lisabonskou smlouvu přijali. Připadne mi to jako na vojně - i přez veškeré výhrady a nesmyslnost je nejprve potřeba splnit rozkaz a až poté se lze ptát, polemizovat a odvolávat (např. k ústavnímu soudu jak je zmíněno v článku pana Zemana), ale to už bude houby platné...

m,[pláč]

190505

6.5.2009 18:01

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

steve 70.?.?.?

Reakce na 190505

LEO - kdyz jsme sedeli s prateli o sametu pred televizi na druhe strane zemekoule a divali se na lidi na Vaclavaku, bylo mi smutno .. Rekl jsem, ze to je podvod na narode, nekolik pratel to rozhnevalo tak, ze se mnou prestali komunikovat. Dnes mi davaji za pravdu.
.. Dnes, po schvaleni teto "smlouvy" je mi smutno jeste vice ..

190507

7.5.2009 13:55

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190507

Dnes vám dávají za pravdu? Alespoň že tak. A už s vámi zase komunikují a omluvili se vám?

Je jasné, kdo stojí za touhle smlouvou a kam ty nitky vedou... Jelikož je nyní řada evropských států již pod plnou oficiální kontrolou vyvolených nadřazených, kde stejně jako u nás, místo Ježíška budou slavit Mojžíška, očekávám, že se chytá něco velkého.

SŽŘ zřejmě začíná dostávat konktrétní obrysy.

Co se týká těch sviní, co odhlasovali tuhle smlouvu, která z nás dělá naprosto bezvýznamnou kolonii vhodnou tak maximálně jako výrobní dílnu a odbytiště německého zboží a zbavuje nás národní suverenity, považuji je za vlastizrádce a vlastizrada se vždy trestala jak?

Lisabonská smlouva je druhý Mnichov, tentokráte zabalený do růžové mašličky, s malou čepičkou navrch. Příští rok všichni povinně slaví Chanuku.

190592

9.5.2009 17:02

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190592

>Příští rok všichni povinně slaví Chanuku.
Prosímvás člověče jděte se léčit. Vašemu okolí se určitě uleví, a uleví se ostatně i vám, protože tam vás těch paranoidních bludů zbaví.

190731

9.5.2009 21:21

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Vej-Ce Cou-Hay Ven 217.?.?.?

Reakce na 190731

Nevím, Nevím,ale copak?
že by zakejhala potrefená husa a domnělý paranoik, že by měl pravdu?

190746

9.5.2009 22:00

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190746

Nevím co tím myslíte.

190747

9.5.2009 23:14

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

steve 70.?.?.?

Reakce na 190747

[chechtot] [chechtot] [chechtot]
http://www.youtube.com/watch?v=fZcs1SHVbz0&fea...

190751

9.5.2009 23:55

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190747

[překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] Samotný ďábel tě sem posílá.
Vrať se domů do pekel horoucích a tvému otci Luciferovi vzkaž, že poslání tvoje na Zemi úspěšně ukončeno jest. Svůj úkol sis splnil dokonale a stalo se, co se státi mělo: Všichni tě nenávidí a nikdo s tebou hovořiti nežádá a ani netouží. Abraka dabraka, nabraka dabra.
[překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení]

190754

10.5.2009 1:24

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190754

Trpíte bludy. No jo, já zapoměl, když do židů nekopu tak jsem určitě taky žid, a taky jsem na vás určitě poslal mossad, kterej se jen třese na to aby vás násilně rituálně obřezali, bububu.

190758

10.5.2009 10:41

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190758

"kterej se jen třese na to aby vás násilně rituálně obřezali, bububu."

myslím, že vám se stalo něco mnohem horšího a už se z toho nedostanete

190778

10.5.2009 16:16

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190778

To je ale hroznej obrázek. Ještě nevím zda-li je nevím tak pitomej a nebo to jenom předstírá? Spíš to první.

190792

10.5.2009 16:25

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 190792

A tady už se ztrácí diskuze a probíhají jen osobní výpady. Má to nějaký smysl?

190793

10.5.2009 17:45

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190793

>A tady už se ztrácí diskuze a probíhají jen osobní výpady. Má to nějaký smysl?
-----------------
Souhlasím. Tady už by měl zasáhnout moderátor a upozornit "nevím", že píše z cesty a na léčení si má odskočit do Bohnic. Tady jenom ruší diskuzi. [velký smích] Pravidla to umožňují. Jenom kvalitní příspěvky budou puštěny. "Nevím" očividně jenom hloupě provokuje.

190802

10.5.2009 17:05

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Datel 99.?.?.?

Reakce na 190758

Kdyz nevis (coz je znatelne) tak se neser a poslouchej Ty kteri vi.

190796

10.5.2009 18:13

RE: když do židů nekopu tak jsem určitě taky žid

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 190758

Asi opravdu nevite, ze mnozi zide take kopou.
http://ilusionismus.com/2009/02/17/zide-v-usa-prot...

190806

10.5.2009 19:12

RE: když do židů nekopu tak jsem určitě taky žid

steve 70.?.?.?

Reakce na 190806

Vodniku, ten chlapec Nevim je jenom pokracovatelem prace, kterou tady na Zvedavci odvadeli napr. perqill, prazak .., stahli se a nastoupil dalsi z one "smutne armady".
.. jak rikal pan Marvan v jednom starem ceskem filmu: "A ted mame "Infoormaatora". To jejich "Ja cekam" a "No, nestydte se, priznejte se" jim zustalo v krvi. Obratili jenom kabaty pro novy system. Zitra budou treba chodit s Koranem pod pazi po Vaclavaku, nebo v kozenych "bundesbandes" na ksandach ..To je ten typ lidi, ktery je "aktivne loajalni" v jakemkoliv systemu ... Cim vice stat smrdi - tim vice potrebuje tyhle "zamestnance". Je to pro ne pohodlna prace. Provokovat, delat si poznamecky, smirovat, nasledne "oznamovat". K takove praci je rovnez treba urcitych "vlastnosti" - jako je .....
Doplnit si muze kazdy sam .. A urcite brzy Zvedavce navstivi dalsi bojovnik z jejich rad. Jak se bude tentokrate jmenovat ??
Nechame se prekvapit .. [smích]

190809

10.5.2009 21:21

RE: když do židů nekopu tak jsem určitě taky žid

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190809

[chechtot] [chechtot] [chechtot] To jsou ti, co nemají páteř. Jedni jsou hlavonožci a ti druzí bezobratlovci. Charakterem se ztotožňují a dokáží se pohybovat v tlačenici za každého politického režimu. Vždyť jsou to ubožátka. [velký smích]

190818

12.5.2009 5:17

RE: nastoupil dalsi z one "smutne armady"

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 190809

Budete asimilováni. Odpor je marný.
http://www.youtube.com/watch?v=DaTFy91AR58&fea...

190926

12.5.2009 5:46

RE: nastoupil dalsi z one

steve 70.?.?.?

Reakce na 190926

Kruci to jsem se vylekal !! Vodniku, tohle mi nedelej, ja kdyz se vylekam - tak dostanu chut na peceny bucek, ja jsem s cholesterolem kamarad. Ale nejvice se vylekam, kdyz slysim, ze bude MIR, protoze to je nejvice nebezpecna vec, to je horsi nez cholesterol, Alkajda a ploche nohy dohromady.
.. A ted uz bude mir, uz je to jiste !!
----------------
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleea...

190927

12.5.2009 20:57

RE: nastoupil dalsi z one

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 190927

Az budes asimilovan chipem, tak te chute na bucek prejdou. Budes krmen univerzalnim gojkrmivem.
Vložený obrázek

190984

12.5.2009 22:21

RE: nastoupil dalsi z one

steve 70.?.?.?

Reakce na 190984

Vodniku - chipy jsou dobra vec (nekdy). Byl jsem s kamaradem v Nigerii. On je takovy elektricky doktor pres ty chipy. On je tam mel zkoumat a ja jsem ho mel hlidat aby zase neco neprodal nepratelum. Prisli jsme do vesnice a vesnicane si tam porad se zalibne prohlizeli jednoho vesnicana od vedle.
.. ptam se kamarada: to jsou tady vsichni buzeranti? .. a on nato: " to taky, ale ted maji hlad a chteji ho sezrat. A my ho zachranime".
.. hrabal se pinzetou ve skatulce a vytahl toho chipa. Povida: "udelame z neho traktor, a daji mu pokoj". Strelili jsme mu to do hlavy a on prestal zvatlat a zacal delat: pf,pf,pf ..
.. ale to si vesnicane zacali prohlizet nas !! Ptam se ho: "mas tam neco na vykon?". A on , ze VIAGRU. Dali jsme si po jedne do kazde boty a utikali jako "Rychle Sipy" ..
Po nejake dobe jsme v hlavnim meste v novinach videli clanek s fotkami. Bylo tam psano, ze vesnicane v Gow-Hathu sezrali chlapa z vedlejsi vesnice. Na hromade vedle ohne byla ruka, boty, vystrazny trojuhelnik, nejake plice a klikovka. Sezrali nam nas traktor.
.. nekdy jsou chipy dobre, nekdy nezaberou..
----------
http://www.youtube.com/watch?v=60wFSQMnoeQ

190993

12.5.2009 6:49

RE: když do židů nekopu tak jsem určitě taky žid

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 190809

>Vodniku, ten chlapec Nevim je jenom pokracovatelem prace, kterou tady na Zvedavci odvadeli napr. perqill, prazak .., stahli se a nastoupil dalsi z one "smutne armady".

Ale nestahli, jen neni o cem a s kym diskutovat. Abyste napsali neco co se tyka clanku, to ani nahodou, jen se porad zoufale snazite kazdeho ukopat a ukricet. Na vic nemate. Vase komunisticke manyry jsou porad stejne. Lhani, nadavani, cenzura, vyhlaseni vitezu a gratulace. Cenzura na vas pusti nanejvyse jednoho oponenta a ani na toho nemate pri sve pocetni prevaze, sprostote a hulvatstvi.

190930

13.5.2009 1:12

RE: když do židů nekopu tak jsem určitě taky žid

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 190930

Nebyt cenzury, tak by sionisticti trolove ukazali co opravdova sprostota je. Uz to nadavani do nacku a komunistu. Prave vy nic jinyho neumite nez hykat zvireci nadavky. Radeji se kouknete do zrcadla [cool]

191004

13.5.2009 8:07

RE: když do židů nekopu tak jsem určitě taky žid

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 191004

>Nebyt cenzury, tak by sionisticti trolove ukazali co opravdova
>sprostota je. Uz to nadavani do nacku a komunistu. Prave vy nic
>jinyho neumite nez hykat zvireci nadavky. Radeji se kouknete do
>zrcadla [cool]

To je to o cem mluvim. Sprostota, drza lez a pomluvy. Ukazte mi kdy jsem nekomu nadaval. A konkretne, kde jsem nadaval vam. Nebo kde jsem se s vami vubec bavil. Napadl jste me vy, tak tady nelzete vazeny pane. A nevykrucujte se. Kdyz je nekdo komunista nebo nacek a hlasi se k jejich ideologii, zabyva se cele hodiny denne shanenim propagandy, tak by se za to v prvni rade nemel stydet. Uz jen to vase schvalovani cenzury jasne znaci kam patrite. Vam nemusi nikdo nadavat, aby mu to bylo jasne. O vasi sionisticke fobii ani nemluve. A do zrcadla se vy radsi nekoukejte. Mohl byste se z toho vaseho lhani [bliji]

191025

14.5.2009 20:51

RE: když do židů nekopu tak jsem určitě taky žid

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 191025

Prekrucovat umite vyborne.
Neschvaluji cenzuru ale rikam, ze musi byt poradek a drzet se tema. Komunisticka cenzura ci selektivni synchronizovany tisk neni to same.
"Prave vy nic " jsem generalizoval, stejne jako vy genaralizujete narcenim do komunistu a nacku.

Sionisticka fobie? Divim, ze jste me nenazval zidobijcem.
Kritika ci diskuse o Sionismu neni nezakonna.
http://www.jewishjournal.com/thegodblog/item/zioni...
http://www.indybay.org/newsitems/2009/05/13/185946...

191170

10.5.2009 0:25

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

Vej-Ce Cou-Hay Ven 212.?.?.?

Reakce na 190747

To je dobré, dělej, že jsi tady nic neviděl.
Jiní to pochopili.
Už jsi někdy slyšel přísloví: Komu není z hůry dáno, v apatice nenakoupí.
Proto jsou další slova zbytečné.

190755

6.5.2009 18:05

Test

Aja 74.?.?.?

Co vite nebo nevite o Lisabonske smlouve

190508

6.5.2009 18:15

Bobosikova Vondrovi

Moxastin 80.?.?.?

Z jejiho videoblogu

http://www.youtube.com/watch?v=5hW5DhhUhKQ

Striktná holčina [smích]

190510

7.5.2009 10:47

RE: Bobosikova Vondrovi

mtk 80.?.?.?

Reakce na 190510

Divadlo. Když je dopředu jasný výsledek, přijde na řadu legie spravedlivých (za odměnu? za trest?) a křičí do světlíku "pravda vítězí!!!", div si hlasivky nestrhne, aby davy zkaměněle zíraly u vytržení z toho dramatu. Bobina, Klaus a spol., to jsou syjčas ti Hodní, ty budeme volit proti těm Zlým Topolánkům a spol. Bla bla bla ....
P.S. Za hodnověrnost neručím. [mrknutí jedním okem]

190582

6.5.2009 19:33

Lisabonská smlouva

korutan 81.?.?.?

Jak mám věřit, že Lisabonská smlouva je v pořádku, když její prosazování probíhá v rozporu s původními ujednanými pravidly? A vůbec s právními pravidly i našeho státu. Jak mám věřit těm, co ji tak vehementně tlačí, když jeden z nich v televizní diskuzi prohlásil, že když LS nebude v souladu s ústavou, no tak tu ústavu předěláme!! [bliji]
Jak jim vůbec můžeme cokoliv věřit, když jejich způsob jednání, prosazování a politikaření je takové, jaké je!?
Tvrdí, že v současnosti platí pravidlo možnosti veta každým státem EU. Ale Irské veto, jako by nebylo! Jak to bude s pravidly Lisabonské smlouvy, když čas ukáže, že některé to pravidlo je nepohodlné! Prostě je budeme ignorovat jako Irské veto?! Jestliže ano, na co taková smlouva bude? Odpověď si nechávám pro sebe, abych nebyl vulgární na otevřené scéně!

190514

6.5.2009 22:40

RE: Lisabonská smlouva

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 190514

Účel světí prostředky.
Tak hezky to ze začátku vypadalo - eurobyrokrati v Bruselu písknou a domácí politici hned zvednou obě ruce, aby záměr eurobyrokratů schválili. V některých evropských státech však lidé a i někteří politici vzali hru na demokracii vážně. Nechápou, že v dnešním složitém světě může být demokracie jen pouhou nostalgickou vzpomínkou. Moderní stát dnes musí řídit profesionálové a demokracie může zůstat jen na nejnižší správní úrovni. Demokraticky lze nanejvýš rozhodovat o tom, zda městský ples se bude konat v hotelu A nebo v hotelu B. Všechna vážnější rozhodnutí je třeba nechat na sionistické Bilberggroup. Jen tam mají všechny potřebné informce, aby mohli správně rozhodnout jaký režim se otrockým ovčanům zavede.

Příště již jistě žádné hlasování o evropských záležitostech nebude na farních okrscích požadováno. O všem se rozhodne v Bruselu. Jako životní optimisté v tom můžeme spatřit ohromnou výhodu - můžeme zrušit náš parlament, vládu, ministerstva a všechny ústřední úřady jako zcela zbytečné parazitující instituce. Vlastně úplně všechny ne. Aspoň část bude třeba zanechat jako odkladiště vysloužilých europolitiků.

190531

6.5.2009 21:56

praštěný lisabonskou smlouvou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=D4IxK18mWGI

190526

6.5.2009 22:59

Nejen LS

Anonymus 85.?.?.?

Vážení čtenáři,
nerad píši na politické debaty, ale dnes tento svůj zvyk poruším. A co ještě horšího, musím odsoudit sám sebe!
Jako syn občana, jenž byl mučen v komunistickém lágru v Jáchymově jsem před dvaceti roky přivítal návrat demokracie v ČSR, mylně se domnívajíc, že plně navážeme na slavnou éru první republiky. ( poznámka: Když jsem pátral po převratu o uvěznění mého otce, tak jsem se dozvěděl, že nikdy nebyl zavřen, ale byl na rekreaci, aby dostal kladný poměr k tehdejšímu režimu). Po celou tuto dobu nynějších 20roků jsem volič pravice, v poslední době ODS - za což se všem čtenářům omlouvám.
http://zpravy.idnes.cz/dokument-smlouva-ods-s-obcany-cr-dod-/domaci.asp?c=A060531_122123_domaci_nel
Zde je důvod proč jsem volil ODS - zdálo se mně to celkem rozumné.
Dnes musím konstatovat, že nic z tohoto dokumentu není pravdou. Topolánek (A nejen on)pošlapal a zneuctil co se dalo.
Za co naši předkové bojovali na všech světových frontách? za co prolévali krev a nasazovali své životy? aby je dnes nějaký ..... ( neznám slušný výraz) hodil na smetiště?
Proč naše republika musela donedávna platit nemalé vojenské náhrady za letce, kteří bojovali pod anglickou vlajkou za druhé války?
Na domácí scéně? raději pomlčet. Korupce a protekcionismus narůstá obludnou formou. Dělají se personální čistky, kdy fundovaní odborníci se nahrazují vyloženými diletanty, hlavně, že je zaručeno, že budou loajální ke svým chlebodárcům, odbornost nehraje žádnou roli.
Po těchto zkušenostech se ptám především sám sebe, proč jsme vůbec vycházeli do ulic 17. listopadu 1989? abychom se oklikou vrátili do 50let minulého století? Abychom zneuctili památku našich předků?
S politováním si musím přiznat, že pokud nechci volit farizeje a jidáše dnešního formátu, tak od ČSSD až po ODS přes Lidovce a Zelený tady zůstává jediná volba, buďto Dělnickou stranu nebo komunisty. Velmi deprimující výsledky!!!

190535

7.5.2009 7:35

RE: Nejen LS

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190535

S volbami to vidím stejně. Současné strany jsou všechny na jedno brdo. Ohledně DS nebo komunistů i já poněkud podléhám mediální démonizaci a pokud se nad ni dokážu povznést tak zůstanou pochyby ve vzatahu ke komunistické či nacionální ideologii. Nové strany jako Libertas či SSO jsou podle mého názoru těmi potenciálními želízky v ohni pokud se náhodou češi nase..ou a nezvolí žádnou ze stávajících stran. Taková pojistka vůči potenciálnímu vítězství komunistů nebo nacionalistů. Mají působit jako svěží nový vítr přinášející změnu ale po volbách lze reálně očekávat zelený efekt viz. předchozí parlamentní volby. Ať to beru jak to beru tak i přesto, že mám vůči komunistickým a nacionálním ideím zásadní výhrady nejspíše budu volit účelově a tedy ty, kteří budou schopni s tímhle bordelem něco udělat .. DS nebo KSČM. U DS mám ještě pochybnosti zda nejde o takovou mucholapku, která má upoutat pozornost veřejnosti a jejímž cílem je nalepit na sebe kritiky systému. Ve správnou chvíli pak stačí zlikvidovat mucholapku i se vším co se na ni nalepilo. No ale to už je spíše paranoia [smích]

190572

7.5.2009 13:57

RE: Nejen LS

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 190572

Neviděl bych to jako paranoiu. Sládka také uštvali. SSO jsem chvíli sledoval, ale mimo to, že má stejný program jako "smlouva s občany" což by se dalo považovat za rozumné, ale zarazily mě takové "chytračinky", kdy představitel není schopen říct jasné stanovisko na některé záležitosti. A asi tak jako za minulého režimu, jsme se museli učit číst mezi řádky, tak dnes tato průprava bude asi také aktuální a pokud politik odpoví dvojsmyslně, je potřeba počítat s tou horší alternativou. A navíc jak se ukázalo, pravici se nedá věřit ani pozdrav, natož něco jiného. SSO bude coby ODS2, včetně některých dosavadních členů, proto lze očekávat další podrazy jen pod jiným názvem. Pokud se jen přemaluje logo, ještě to neznamená, že i jednání se změní. DS - v tomto bojuji sám ze sebou, spíše asi NE. Tak zůstává poslední šance, a to jsou komunisti. Tady je alespoň záruka, že budou všemožně bránit, aby na nás nedopadla EU ohlávka, jak ji nachystali topolánkovci a také jsem si jistý, že sem na naše svrchované území nedotáhnou cizí armádu.
Také nelze očekávat, že by se konaly praktiky 50tých roků minulého století, k tomu je nepustí celosvětová politika.
Já ještě pořád věřím na nějaký zázrak, třeba ústavní soud, nebo nevím už co, ale nechce se mně uvěřit, že několik málo zaprodaných jedinců dokázalo občany této vlasti odsoudit do role evropských poskoků a sluhů. S touto realitou se nemůžu vnitřně srovnat. Vždyť tyto skutky se rovnají vlastizradě, to přeci nemůže projít

190593

7.5.2009 23:53

RE: Nejen LS

Aj 161.?.?.?

Reakce na 190593

SSO=zakladatel nejmenovaný Payne("autor" radarového nápadu!) to prosím ne!!!

ke Sládkovi:
Úlohu M. Sládka nejlépe charakterizoval Miroslav Dolejší, autor známé Analýzy 17. listopadu 1989, cituji: „Posláním SPR-RSČ a M. Sládka byla kompromitace národního programu a toto poslání bylo splněno, načež byla SPR-RSČ odstavena (v červnu 1998)“. Sládkovo poslání bylo analogické s posláním Jörga Haidera v Rakousku a Vladimíra Žirinovského v Rusku. „Židé hrají v Rusku zvláštní roli. Devadesát procent členů Leninovy strany byli lidé židovského původu. (citováno z Deutsche Tagespost 7. 4. 1994).
http://vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?op...

Pokud se Vandas časem nevyjádří co si dnes myslí o Sládkovi, tak nevím ale muj hlas dostane DS, za to ze aspon cast lidi probudila z narkozy, komunisti budou mit hlasu i tak dost.
Mimochodem komunisti se v Lisabonu taky smočili dodali 2 hlasy (Dolejš, Balín), prostě nikdo nesmí být úplně proti jinak by asi končil.

Ve vetsi zmeny pres politicke strany ovsem neverim. Co si totiz neudelame sami to mit nebudeme. Souhlasim tak se 2/3 tohodle clanku.:
http://cz.altermedia.info/uvahy-a-komentare/cesta-...
Popisuje to skoro jako sektu coz si myslim je prehnane,...

190624

8.5.2009 0:35

RE: Nejen LS

mtk 80.?.?.?

Reakce na 190624

Ad KSČM: "Žvanit" a nebýt u kormidla je jedna věc.
Lidi proberte se, komunisti jsou 20 let "u toho", navíc v luxusní pozici "opozici" - žádná zodpovědnost, jenom tlachy. Jejich kritika vládnoucích stran je do té míry, jaká je jim umožněna (momentální záloha?). Mají docela snadnou roli: kafrat a dodat potřebný počet protihlasů, aby zdání názorové plurality bylo uspokojeno. Vaše dilemata nechápu: pokud už se tedy účastnit té trapné akce "volby", tak rozhodně neparlamentní stranu, spálit se můžem vždy (včetně DS), ale u "eurostran" je to se 101% jistotou.

190628

7.5.2009 17:02

RE: Nejen LS

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190535

Souhlasím s vámi. Je to nechutné, podlé a ti grázlové, kteří to provádějí, by si měli odpracovat své hříchy právě v těch uranových dolech, kam jejich taťkové posílali své odpůrce.

Je to hnůj a jsem si jistý, že tihle grázlové jednoho dne pochopí, ale to už budou převtěleni do mrzáků a otroků...

190603

9.5.2009 3:45

RE: Nejen LS

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 190535

Já, jsem si také nemyslel, že národ husitské tradice, zvolí světové kolaboranty do vedení státu, kteří přivedou Český národ na cestu vasalského sluhy a armáda, jež se nikdy neprosadila v obraně obyvatelstva,tak za žoldářský peníz v cizích službách posluhuje politice velmocenských států. Co, má česká republika a její politici společného s politikou Washingtonu a Tel Avivu k prosazování jejich zájmů?
Český voják se stane nenáviděným za sve činy vražd, jako okupační armáda a bude proklénám všude tam, kde za žold bude vraždit, nebot tak to odjakživa chodí při každé okupaci, národ, jež prožil Mnichovskou úmluvu by se neměl za žádnou cenu propůjčit k takové politice.
Zatímco v minulosti, od našich legionářů, až po naše letce v Anglii a naše politické vězně, členy sokola, skautů, inteligence, všichni ti jež jakýmkoliv způsobem bojovali, trpěli a obětovali své životy, at vzdorovali komunismu a nebo nacismu, tak nemohou s takovým posluhováním skorumplovaným velmocem souhlasit a jejich čest se nemůže pošpinit dnešní politikou českých politiků.
Historicky vzato, jako malý stát jsme vždy byly obětí hry těch velkých a mocných, proč dnes jdeme prosazovat takovou siláckou politiku proti malým, jako jsme my? Jak je vidět, tak, politika "sklepních partisánů" se zmocnila vedení státu, ti, jež nikdy nic neobětovali ze svého já a nikdynepřinesli žádné oběti na oltář národa.
Tahle, politická prostituce, jen může přinést utrpení na obou stranách a nikdy mír a prosperitu a na víc, mocní nikdy nebudou přáteli malých států, pokud jim nebudou sloužit a ještě navíc si ve světě uděláme jen nepřátele, tak, jak dnešní světová veřejnost nesnáší Američany, Angličany a Israel, je jen málo zemí, kam se občani těchto států mohou, jako turisti vypravit beze strachu. Být malým státem a hrát velmocenskou politiku ve stínu velkých, se nikdy nevyplácí.
============
“Every gun that is made, every warship launched, every rocket fired, signifies in the final sense a theft from those who hunger and are not fed, those who are cold and are not clothed.”
Dwight D. Eisenhower

190699

9.5.2009 14:08

RE: Nejen LS

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190535

je vidět, že uvažujete. DS i KSČM není tak špatná volba, u komunistů zůstali i ti, kdo té ideji o rozumné spolupráci stále věří. Rozdíl je v tom, že "absolutní rovnost" platí jen mezi informačními vrstvami, ale v každé jednotlivé vrstvě se samovolně vytváří hierarchie, která se po dosažení vrcholu řízení té vrstvy začne rozpadat vnitřním pnutím.
Je to tak zařízené už od samého počátku vesmíru, není to zas tak špatný model.
...jen se projevuje ve stále větších cyklech. Současný cyklus nastavili mocní formulací programu pro tento letopočet, který sám je navázaný na letopočet mayské a jiných předchozích kultur. A tyto pak jsou pozůstatkem předchozí, Atlantské civilizace, která také měla svou předchozí variantu jinde v kosmu. A dualita moci se po čase vždy spojí do jednoty, která zas po delším období dospěje k vnitřnímu pnutí - a následnému rozdělení na ty, co rozkazují a ty, co poslouchají.
Každý se máme starat podle svých sil o okruh, do kterého svou činností zasahujeme. O ostatní se postará příroda a ostatní lidé.

190722

6.5.2009 23:11

Malé zamyšlení nad testem znalostí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

viz. http://aktualne.centrum.cz/zahranici/grafika/2009/...

1. Lisabonská smlouva posiluje pravomoce národních parlamentů a členů evropského parlamentu - viz níže.

2. LS posiluje evropský parlament tím, že rozšiřuje počet oblastí v nichž budou členové EP schvalovat právní předpisy.

3.Rozhodnutí rady ministrů bude muset schválit 55% členských států, které budou představovat min 65 % obyvatel EU.

4. Oproti dnešku budou národní parlamenty dostávat návrhy z Bruselu ještě před jejich schválením a budou mít čas na jejich posouzení.

5. Členské země ztrácí právo veta
................

V praxi to vidím tak, že úředník z Bruselu (člen evropské komise)dostane nápad a předá ho do evropského parlamentu. Ten návrh doporučí radě EU (radě ministrů)a ta rozhodne. Před rozhodnutím by se měl k návrhu vyjádřit i každý z národních parlamentů což definuje souhlas či nesouhlas členských zemí s návrhem.
Pokud to tak dopadne tak např. český parlament nemusí souhlasit a nápad nepodpoří.
Rada ministrů pak nápad schválí za předpokladu, že bude 55% zemí ve kterých žije min. 65% obyvatel pro. (vyjma některých případů, např. obrana atp). Nějaké Česko se v běžných otázkách jako jsou např. různé regulace podřídí protože koalice např. silnějších zemí pro které je nápad výhodný udělá snadno onu cifru.
Česko nebude mít právo veta a bude se muset podřídit.
Jde tedy opravdu o posílení role národních parlamentů nebo jen o takovou iluzi ?

Pochopitelně to vidím laicky. Díky za každou opravu a upřesnění.

190538

6.5.2009 23:40

RE: Malé zamyšlení nad testem znalostí

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 190538

Obávám se, že to vidíte správně.

190543

7.5.2009 1:08

Přátelé....

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Vážení přátelé...Situace je vážná...Zbývá otázka...co činit?
Napadá mne pouze sabotáž...Nekrvavá sabotáž všeho co system drží při životě...Čiňme ty nejabsurdnější rozhodnutí....Chovejme se neočekávaně i v detailech...Vzbuzujme podezření (neobhajitelná)Vzbudit nejistotu a strach..neschopností predikovat....Každou drobnost kterou učiníme systém vyhodnocuje...již dlouho...Statistické studie které jsou oporou jeho řízení společnosti je třeba postavit na hlavu!
Je určitá malá šance..šance pro možnost otevření naděje?

190557

9.5.2009 14:18

RE: Přátelé....

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190557

...proč sabotáž? Když vidíme, kudy nás řídí, stačí jim nabídnout jiná propojující data, jako sabotáž to oni vyhodnotí sami. Jde ale o osobní schopnost promyslet a zařídit lepší funkci okruhu, ve kterém žiju. Od "drzého návrhu" ve směru k nejbližším nadřízeným až k nabídce osobního řízení takového okruhu.
Ve své profesi se orientovat je nezbytným předpokladem - a schopnost nenápadně způsobit změnu k lepšímu - je dokladem osobních kvalit. Jinak než nenápadně se to asi nepovede. Protože vše ostatní mají podchycené.
Proto přichází krize osobní důvěry, ke změně takto zapikolovaného systému je nutné být nejméně "dvojitým" či "trojitým" agentem. Loyalita mávždy svou "mez soudržnosti". A ta, postavená na korupci, ta se už dá rozeznat.

190723

7.5.2009 3:09

Mnoo, tak se dohlasovalo.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pojistka demokracie se nam mirne spalila. Pan Cohn-Bandit si muze v klidu prekontrolovat majetkove pohyby ceskych senatoru. Cesti senatori jsou vsichni, kteri nezvedli ruku!! Plus poslankyne Alena Paralova a pevne stojici osamely president republiky Vaclav Klaus. Muz, ktery vhani stiny obav do srdci mocnych tohoto sveta. Vaclav Klaus je protivnik, ktery vzbuzuje nenavist, strach, a u tech co maji v tele cest a neco cemu se rika uroven take respekt a uctu. Respekt a ucta pravem patri presidentu i verejnym cinitelum za jejich osobni postoj k LS, protoze celi obrovskemu mocenskemu tlaku.

Jestlize skutecne necheme ztrati svou nezavislost a pravo rozhodovat o podstatnem deni v Ceske republice,pak je potreba vynutit si referndum o LS bez ohledu na iniciativu ceskych senatoru se stiznosti k Ustavnimu soudu. Bez podpory nakonec padne i president republiky, i kdyz jako posledni. Pokud nekdo veri tomu, ze zajmy ceskych obcanu budou prvorade v Bruselu nebo jine evropske metropoli, pak by se mel informovat jake kroky podnikaji jednotlive zahranicni vlady behem ekonomicke krize, ktera je teprve na pocatku a bude silit.

Zajimave, ze zradci a bezpaterni zmrdi maji hubu plnou vznesenych idealu, s kterymi na zaklade svych cinu nemaji nic spolecneho. Vetsina lidi se dokaze vysrat pouze riti, ale nekteri to dokazou i hubou. Docela by me zajimalo, zda pouzivaji pri stolovani obrousek nebo vystaci s hajzpapirem? Pravda pro prijeti LS byl Toplanek poprve verejne kriticky, i kdyz to nemyslel na sebe.

Hlasovani senatu jasne ukazuje, ze naprosto nevolitelnou stranou jsou pro me osobne ODS, CSSD, KDU-CSL, zeleni. Zbyvaji komunisti nebo jakakoliv politicka platforma proti LS. Ruzne neshody na jakekoliv tema lze resit i roky za predpokladu, ze existuje suverenita. Bez suverinity nelze nic jineho nez radostne hykat a mavat mavatky podle befelu, ktery prijde shora. Kdo chce suverenitu, ten musi donutit ty, co mu ji chteji vzit, aby ji respektovali a uznali, ze na tuto suverenitu ma narok.

Zacina hra o cas, dokud jeste mame pravo volit aspon ve formalne nezavisle zemi. Az toto parvo mit nebudeme, bude pozde bycha honit. Stezejni podmince senatu se muzu akorat horce vysmat. Ti kdo chteji uplatnovat nezavislost v rozhodovani musi mit pater, ti co se vzdaji doprovolne sve suverenity, ale zadnou pater nemaji. K cemu tedy potrebuji nejakou pojistku?! Nemluve o tom, ze hlasovaci mechanismus LS tu pojistku smete ze stolu, nez bys rekl svec. Na uvod jedna petice.
http://www.petice.eu/
http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/hlasy?G=98...
http://www.novinky.cz/domaci/168175-poslankyne-par...
http://www.novinky.cz/domaci/168125-topolanek-male...
http://www.novinky.cz/domaci/168104-senat-schvalil...
http://www.novinky.cz/domaci/168181-politicke-elit...

190568

11.5.2009 12:18

RE: Mnoo, tak se dohlasovalo.

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 190568

>Vaclav Klaus je protivnik, ktery vzbuzuje nenavist, strach, a u
>tech co maji v tele cest a neco cemu se rika uroven take respekt
>a uctu.

Rene, to nemuzes myslet vazne. Vaclav "neznam spinave penize" Klaus rozhodne neni clovek, ktery by mohl, u tech co maji v tele spetku cti, vzbuzovat respekt a uctu. Byl to on, kdo nechal zemi vytunelovat pri divoke polistopadove rozkradacce. Je to on, kdo prosazoval trh bez privlastku, kde jakekoliv hodnoty nebo pravidla nahrazuje a definuje moc penez. Nepritel meho nepritele nemusi byt automaticky muj pritel, natozpak zasluhovat nejaky respekt nebo uctu...

190868

11.5.2009 13:59

RE: Mnoo, tak se dohlasovalo.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190868

A co mel Klaus v 90-tych letech delat? Umoznit lovci ekonomik jako Svejnar masivne zadluzit ceskou ekonomiku, aby jsme dopadli jako Argentina nebo Ekvador? Sytem kapitalismu na fiat money je svet nelitostnych predatoru, potrebovali jsme velmi rychle vytvorit vlastni predatory nebo se nechat roztrhat na kusy temi zahranicnimi.

Hysterie globalniho oteplovani je sranda proti mocenskemu tlaku, ktery je ted vyvijen na Irsko nebo ceskou republiku. Domaci politicka scena je skoro jako jeden muz. Zajimave politici, kteri maji problem se dohodnout skoro na cemkoliv maji jasno. Na debaty o cemkoliv bude jeste cas, kdyz budeme mit suverenitu. Kdyz ji nebudeme mit, tak budeme pouze plnit prikazy ze smernic. Lidi jako my nejsme primo valcovani obrovskou moci. Bez ohledu na minulost si senatori, president a vsichni politici na vysokem levlu za otevreny odpor proti LS zasluhuji respekt a uctu, protoze to chce jit s kuzi na trh a nese to sva rizika.

190874

11.5.2009 22:01

RE: Mnoo, tak se dohlasovalo.

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 190874

Ale no tak René, proč pořád nechcete pochopit, že je Klaus jen pouhá loutka a figurka jako každá jiná? [smích] Já bych řekla, že je to o to víc smutné, že je to inteligentní člověk- ale propůjčil se kvůli moci takové maškarádě. Stejně jednou chcípne, to by si měl uvědomit.

190904

12.5.2009 2:00

RE: Mnoo, tak se dohlasovalo.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190904

JFK byl taky loutka, mozna Putin mel byt loutka. Husein byl loutka, Obama je loutka, i kdyz ve vyvoji. Jenomze clovek se svobodou vnitrni volby vzdy bude presahovat pouze ulohu urcenou loutkari. Obvzlast kdyz disponije vysokou inteligenci, privilegovanym pristupem k informacim, kvalitnim vzdelanim a moci. Silne figury na mocenske sachovnici musi dostat k dispozici odpovidajici potencial, aby byly hrozbou pro protivniky ve hre. Zijeme v prevratne dobe dejin, kdy stary kolabujici system prestava stacit spolecenskemu vyvoji. A v takovych casech se velkymi zmenami v ramci skutecnych mocenskych elit se muze stat skoro vsechno. Zivot nebo smrt. Svetlo nebo tma. Lide jako Klaus jsou pouze snehove vlocky, ktere mohou spustit do pohybu lavinu deni. Co smete a co zustane zachovano je otazkou, ktere desi vice informovane mocne nez vetsinu beznych lidicek, kteri si to ani neuvedomuji.

Ja Klause posuzuju podle toho jak kona, nelze vyloucit, ze to je pojistny ventil. Ale i pojistny ventil muze byt iniciatorem nahromadenych sil pod povrchem reality. Jestli chceme privilegia obcanske spolecnosti, pak musime potvrdit, ze jsme obcanskou spolecnosti a tato privilegia si vynutit. Nikdo nedostava zadna privilegia zadarmo. Nemam nejmnsich pochybnosti, ze Francouzi, Americani, Nemci, Svycari nebo Britove jsou silnou obcanskou spolecnosti, ktera si vynuti sva privilegia, ale proc by se meli prat za obcanska prava na periferii Evropy?

My si ta prava budeme muset vydupat sami, pokud ne, tak bude poslouchat prikazi, ktere budou chodit zpoza hranic. A budeme muset byt daleko poslusnejsi nez dnes. Uz se nebudeme dohadovat o kvoty nebodeme moct odmitnout prikaz na privatizaci treba CEZu nebo zdravotnictvi. Proste budeme drzet hubu a krok, kdyz budou potreba vojaci, tak budeme rukovat a bojovat ve jmenu demokratury. Neni podstatne zda president s nami hraje hru anebo skutecne klade odpor. V kazdem pripade, jetslize skutecne zpretrhal vodici nite, tak potrebuje podporu. Nemusime se shodnout na nicem v politici, vire ci ateismu, ale podstane je zda souhlasime ci nesouhlasime s imperializaci Evropy. A k tomu snaha skrze LS vede.

190923

8.5.2009 8:19

Rozloučení

tony-taky 87.?.?.?

Topolánci se divěj, že jim president nepodá na rozloučenou ruku.
Těm lidem to asi nikdy nedojde, že se zrádci se neloučí. Většinou se s nimi zachází úplně jinak. Ve vyjimečném stavu se s nimi nestačí rozloučit ani farář

190652

9.5.2009 9:01

Výzva Václavu Klausovi - podepište LS nebo....abdikujte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Nahlédněte, kdo všechno se pod výzvu iniciovanou SZ, podepsal. Co druhý, "Čech" jako poleno.

http://www.vyzvavaclavuklausovi.eu/

Ústavní právník: Pokud Klaus Lisabon neratifikuje, měl by abdikovat.

http://www.ct24.cz/domaci/54056-ustavni-pravnik-po...

190706

9.5.2009 15:00

RE: Výzva Václavu Klausovi - podepište LS nebo....abdikujte

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190706

>Ústavní právník: Pokud Klaus Lisabon neratifikuje, měl by abdikovat.
----------
Nezáleží na tom z jakého důvodu Klaus trucuje, důležité je, že trucuje. Hlavním cílem Evropské Unie je rozbít celistvost států, zničit jejich suverenitu a o demokracii nemusíme ani hovořit. Ta stejně nikdy neexistovala. Jasným důkazem je zamítnutí referenda. Když si lid nemůže sám rohodovat o záležitostech existence vlastního státu, nežije v demokracii.

Ten, kdo prosazuje Lisabonskou smlouvu, ten prosazuje zánik jednotlivých národnostních celků a samozřejmě také zánik České republiky. Není tohle náhodou velezrada, která by se měla trestat tím nejvyšším trestem? V uvedeném odkazu se píše:

Gerloch: Krajní možností je i žaloba pro velezradu...

Pokud by Klaus nakonec odmítl dokument podepsat nebo by se k ratifikaci neměl dlouhou dobu, existují podle Gerlocha dvě možná řešení, ke kterým ale podle něj nedojde. Nejkrajnějším je žaloba senátorů pro velezradu. Taková možnost by připadala v úvahu, pokud by senátoři dospěli k závěru, že Klaus "jedná proti územní celistvosti státu, jeho suverenitě nebo demokratickým základům".

Nic netrvá věčně. Nastane doba, kdy se bude rohodovat o tom, kdo se dopustil zločinu velezrady? Seznam zločinců je tam také uveden.

190725

9.5.2009 9:52

Toronto, Ontario, Canada

Damn You 94.?.?.?

Kdyz ctu vase prispevky, ze budete volit nacky nebo komary, tak s politovanim musim konstatovat, ze jsem rad, ze jsem se odstehoval do Kanady, kde mam pokoj od vsech Cechacku, Paroubku a Grebenicku.

Bylo by pro me nezodpovedne privest dite na svet v takovem state, jako je Ceska republika, kde se clovek boji, jak to bude vypadat za 10 let.

... A Buh zehnej teto zemi.

190707

9.5.2009 12:36

RE: Toronto, Ontario, Canada

Michalos 77.?.?.?

Reakce na 190707

Nevím co bych ti slušného napsal, ale přesto se pokusím. Je také možné, že nevíš o čem je řeč a proto píšeš nesmysly.
Ano přivést dítě do takových poměrů, to ti plně dávám zapravdu, je velmi riskantní.
Ale proč?
Protože naši politici ve valné většině navštěvují cozí rekta a také nehájí zájmy našich občanů, jen z nich dělají občany nejméně druhé kategorie a dále v řadě. Už se pomalu blížíme k rozvojovým zemím, v některých ukazatelích je dokonce předbíháme. Odpovědně Ti můžu říct, že je mi milejší český komár nebo nácek, než nějaký kovboj, který si tady koupí za hubičku firmu, kterou jen vytuneluje a zmizí opět tam odkud přišel. Pokud si myslíš něco jiného, konkrétně vyjmenuj. Mám celkem slušné znalosti, kdo co vlastní a z jakým výsledkem, rád ti odpovím.
Tato republika, než ji převzali nynější rektální alpinisti, byla ve všem soběstačná, ať jsi se podíval na kterýkoliv obor a porovnej s dneškem. Neoperuj z otřepaným " nebylo toal. papíru a nebyly banány a byly fronty u obchodů". Dnes je sice hajzlpapíru dost, bohužel není s ním skoro co utírat, banánů je také dost, ale skoro je nemá kdo kupovat, lépe řečeno za co. A fronty? Kdyby byla vyžadována taková kvalita výrobků a potravin, jaké byly za komárů, tak by byly obchody také prázdné a před nimi fronty. Dnes jsou obchody sice plné, ale zmetků. Pokud se jedná o fronty, ty lze vidět na pracovních úřadech.
Z mírumilovné země, udělali přes noc agresora nejhrubšího zrna. A o čem tedy chceš mluvit v souvislosti s potomky? Až by dospěli, tak za takové hospodářství tě spláchnou do toaletní mísy.

190714

9.5.2009 15:42

RE: Toronto, Ontario, Canada

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190707

Příteli žiješ v iluzích.
>...s politovanim musim konstatovat, ze jsem rad, ze jsem se odstehoval do Kanady...
-----
Obdoba Evropské Unie je Severoamerická Unie, což je Mexiko, Spojené státy a Kanada, jako jeden geopolitický celek, založen na principech vzájemné ekonomické "spolupráce". Jinými slovy: Jeden velký bordel. Smlouva už byla podepsána pod rouškou SPP (Security and Prosperity Partnership) roku 2005 za účasti: Paul Martin, G.W.Bush a Vincente Fox. Nemusím snad ani připomínat, že to nemá s názvem SPP nic společného? Je to jenom vábnička pro ovce.

>Bylo by pro me nezodpovedne privest dite na svet v takovem state, jako je Ceska republika, kde se clovek boji, jak to bude vypadat za 10 let.
-------------------
Kanada není výjimkou, ale nechci tě odrazovat. V intimních záležitostech si už musíš poradit sám.

190727

11.5.2009 21:12

RE: Toronto, Ontario, Canada

LAdam 88.?.?.?

Reakce na 190707

Cetl jsem nedavno ze vam tam vypnuli parlament, muzete to prosim nejak priblizit? Zajima me to. Bez legrace, nevim jestli je to pravda nebo nejaka "ficura" systemu.

190898

9.5.2009 21:15

Žel, došel jsem ke stejnému závěru

MZ 212.?.?.?

jako řada diskutujících předemnou, asi budu volit komunisty, protože nevidím jiné řešení. Potřebujeme vůbec k něčemu politické strany?

190745

15.5.2009 13:53

RE: Žel, došel jsem ke stejnému závěru

nevím 90.?.?.?

Reakce na 190745

To už ale opravdu nemůžete myslet vážně! [překvapení]

191236

8.7.2009 16:27

Doc ...Ján Grónský...

Jindřich 88.?.?.?

Učil jsem se kdysi z jeho učebnice "Dějiny státu a práva v Českoslovesnku 1938-1948". Velmi poučné čtení o tom, jak moudře a rozvážně Klemenmt Gottwald a ostatní komunističtí vůdcové (snad výjímkou Slánského) vedli náš lid k únorovému vítězství. Končila pak happy endem čiré blaženosti, která se v naší vlasti po tomto vítězství rozlinula. Jakkoli to byl text o poznání méně dogmatický nežli většina raně normalizační tvorby, přesto to bylo čtení velmi výživné.

195158

Tuto stránku navštívilo 6 423