Diskuze k článku

Vláda táhne do boje proti extremismu

Příspěvků 101

5.5.2009 2:02

Hloupost.

nevim 90.?.?.?

1. A čím by se jako měl hájit člověk, který jde na pochodu nácků? Co by asi tak mohl vymyslet za obhajobu, co myslíte?
2. Pokud někdo vymáhá dluhy takovým způsobem tak to extrémista je.
3. Vždyť se většinou ke snaze svrhnout systém otevřeně hlásí, opět není co řešit.
4. Spíš jde o to naučit děti aby si uvědomovaly, že na intgernet si může napsat kdokoli cokoli a nevěřili proto každýmu blábolu, a taky jak rozeznat věrohodné informace od nevěrohodných, jak poznat co je argument a co jen zmatení nebo odvádění pozornosti atd. Když si prohlédnete internetovou diskuzi na JAKÉKOLI téma, a podíváte se na ní nezaujatým pohledem, (pokud patříte mezi ovládnuté propagandou a při pohledu na slovo holokaust vidíte rudě, vyberte si jiné téma) musíte uznat že by to byla velice prospěšná činnost a to nejen proti extrémismu.
5. Ne, nevíme. Tedy hlavně nevíme co z toho vyvozujete.
6. Žádné vyvolávání nenávisti není oprávněné.
7. Přesvědčení o židozednářském spiknutí které vás chce očipovat nebo vám provést jiné ošklivé věci je paranoidní blud a jako takový patří mezi duševní nemoci.

190350

5.5.2009 2:40

RE: Hloupost.

steve 70.?.?.?

Reakce na 190350

A NASE FLOTILA PRIPLOUVA, napapana, vymydlena, uvedomela !!, na rtech pisen "KDOZ SU BOZI BOJOVNICI ... " !! [smích] [smích]
.. tebe mam synku rad, jako by mi deda pred pul stoletim vypravel o tobe. Jeste neco napis pekneho - prosim .. Ja si pockam ..

190355

5.5.2009 2:54

RE: Hloupost.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190350

>7. Přesvědčení o židozednářském spiknutí které vás chce očipovat nebo vám provést jiné ošklivé věci je paranoidní blud a jako takový patří mezi duševní nemoci.
----------
S tím by se dalo i souhlasit, ale řekněte to těmto.

190356

5.5.2009 3:01

RE: Hloupost.

Datel 99.?.?.?

Reakce na 190356

U nas v B.C. uz zacinaji chipy do ridicaku - prozatim je to dobrovolne.A fotky na nej spadaji do face recognition software .

190357

5.5.2009 13:33

RE: Hloupost.

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 190356

...ošklivé věci... [překvapení]
proboha, vždyť je to pro naše všeobecné a nekonečné dobro!!
Kdo je poděšen, ten si prostě dojde (jedno jestli na veterinu nebo obvod, vlastně se to neliší), puff - čip do řitě, a už je v bezpečí...

190390

5.5.2009 3:41

RE: Hloupost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190350

O tom, co je pravda i extremismu, rozhodujeme MY STRANA. Pokud to z tohoto clanku nebylo pochopeno, tak vic po lopate to podat uz zrejme nejde. Vsichni ti bojovnici proti fasismu by meli konecne pochopit, ze fasismus ci jakakoliv diktatura se zavadi shora. Zadna NSDAP, ani bolsevici ani nikdo jiny nejsou hozbou pro republiku jako moc statu. Chapali to uz stari Rimane, kteri statu povolili pouze takove pravomoci, ktere ma ustanoveny primo v zakone a obcan naopak mel dovoleno vse, co zakon vyslovne nezakazoval.

Kdo budou ti experti na ideozlocin nekdo jako svobodnik Halik nebo mene primitivni "soudruzi demokrati" nad nim? Svoboda a obcanska prava nejsou kus salamu. Nedaji se krajet na kolecka, aspon ne moc dlouho. Ideopolice se jmenuje vzdy vznesene. Nejlepe to vyjadril Orwell jako miniterstvo pravdy a lasky. Taky zrejme jako "pracujici lid" bdi a odstrani kazdeho, kdo mu bude stat v ceste. Zajiste humanim zpusobem ve jmenu demokratury.
http://www.youtube.com/watch?v=fJkHUpAFO38&fea...
http://www.youtube.com/watch?v=ejNvp08Rlhc&fea...

190359

5.5.2009 4:03

RE: Hloupost.

steve 70.?.?.?

Reakce na 190350

Ad 5) Policie a soudy budou přímo spolupracovat s občanskými a nevládními .. no všichni víme s kým Tydlytáty dá dy dá …. dá dy dáá dy dáá
...........
"OBCANSKE a NEVLADNI": spolky,sdruzeni,skupiny - ktere budou monitorovat sve spoluobcany na pracovisti, v miste bydliste, na dovolene, na zahradce,pri nakupu, cteni novin, na autobusove zastavce a ve vane. Tyto vyse uvedene budou slozeny z dobrovolniku, podporovave policii, soudnictvim, vladou - tedy mimo zakon. Budou dotovany z dani pro zvyseni akcnosti a profesionality - pro obecny zajem. Budou mit strukturu, sekce verejna v pocatcich hlidkuje v problemovych lokalitach, semo tamo pomuzou babce pres krizovatku. tzv. "Hodni chlapci" ( skupiny 2-4), tricka s napisem. Radiove spojeni s policejni centralou ..sekce ticha - opet dobrovolnici + placeni z dani. Obcanske sledovani vytipovanych, sber podrobnejsich informaci, proskoleni v psychologii, oddani "demokracii"
.. moralni prohresky, trestne ciny, prestupky apod. budou temto clenum tolerovany, prehlizeny. Tento material je pro ochranu takoveto demokracie idealni ..
.. vsechny tyto "nevladni organizace" pod centralnim vedenim - vyssi efektivnost, demokracie, boj proti extremismu. V prihodnem case budou sformovany celistve jednotky, budou uniformovany, budou ozbrojeny.
.. toto je stadium, kdy obcane dosud na svobode, obcane privezeni v autobusech a drobne hospodarske zvirectvo z okolnic obci - nadsene hazi kytice rudych karafiatu na pochodujici jednotky za zvuku pistal, a duneni bubnu ..
.. soudruh fuhrer Langer a jeho chlebodarci ujistili narod, ze nikdy neopomene ve svem snazeni nejvyssi cil. A tim je svododa obcana, prosperita naroda, a ochrana demokracije.
.....
pochod skoncil. Autobusy odvazeji dojate vezne zpet do likvidacnich prostoru, hydina a aj ina zemedelska svoloc sa vracia na svoje vladou vydezinfikavane objekty. A prosty ludia sepkaju hrdinsky pod fuzami: "Kokoti zasraty - bezte do pice .. ( tak to cenzurou neprojde - ale je to pekne) [smích] .

190360

5.5.2009 8:37

RE: Hloupost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190360

Smutně děsivé, však pravdivé. Naštěstí to má vtipný závěr. Líbí se mi, jak píšete, Steve! [chechtot]

190370

5.5.2009 23:47

RE: Hloupost.

google 93.?.?.?

Reakce na 190370

aj mne.

190455

5.5.2009 8:08

RE: Hloupost.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190350

1. A opravdu je to pochod nácků ? Je to tak jen proto, že to říkají na Nově ? Co myslíte ?
2. [smích] Sousedův čokl je také extrémista protože umísťuje své extrementy na mou zahradu. To už snad nebudu ani komentovat
3. Systém, který není schopen argumentovat a volí odovídá na kritiku represí MUSÍME změnit jinak on zničí nás. Nejde o velkou revoluci ale o nutnou změnu.
4. Myslíte, že Langerova myšlenka je učit na školách touto formou? Nabídnout protichůdné myšlenky v necenzurované verzi a nechat školáky o nich diskutovat ? Nebuďte naivní. Cenzura jistých názorů je přímo zakotvená v našich zákonech. Přeci je Langerovi hoši nebudou porušovat. Já osobně vidím rudě pokud někdo neustále holokaust zneužívá k vlastní propagandě. Nevidím důvod proč bych si měl vybírat jiné téma.
5. Vy nevíte, ostatní ví. Třeba také časem zjistíte.
6. Aha, takže není oprávněná ani kritika nacismu nebo bolševismu. Vždyť vyvoláváte nenávist vůči neonacistům a komunistům. Kritika islamistického fundamentalismu je také neoprávněná. Vyvoláváte nenávist vůči teroristům (jiným skupinám osob) a u některých lidí i vůči Islámu jako celku. Že to není Vašim cílem ? No ale to zákon neřeší. Když bude chtít prokáže Vám úmysl cestou nějakého toho "experta".
7. Poukud máte nějaké informace o židozednářském spiknutí sem s nimi. V opačném případě mi nevkládejte do úst Vaše slova.

190364

5.5.2009 8:33

RE: Hloupost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190350

Děkuji pane Nevím (jak příhodný nick), za váš 100% politicky korektní příspěvek. Věštím vám velkou budoucnost, jsem si jistý, že pokud již nejste, pak jistě budete patřit buď do státní správy, případně do spolků typu ADL. A to jistě na vedoucí pozici. Tam se vždy hodí lidé, kteří o něčem zasvěceně vyprávějí, ohánějí se propagandou a přitom mají mozek vypraný až na kost.

Rozepsal bych se více, ale je mi jasné, že s někým jako jste vy, nemá cenu o ničem diskutovat, to jsem si již vyzkoušel v dobách bolševismu, v tu dobu vy byste byl na místě předsedy SSM, pokud jste mladý, případně kádrovák, pokud jste starý.

Navíc jsem si jistý, že už se tady k tomu vyjadřovat nebudete, protože je vám jasné, že jste se ztrapnil dostatečně. Ale svůj stranický úkol jste splnil, obhájil jste nástup totalitní moci, takže díky a zase někdy...

190369

5.5.2009 18:15

RE: Hloupost.

steve 70.?.?.?

Reakce na 190350

Mily NEVIME, bud prosim velice opatrny. Nastoupis li do autobusu, ve kterem pojede i papez, radeji vystup. Pri prochazce mestem vzdy odvrat zrak od kazde budovy kostela, detem jiz dnes oznam, ze pristi Vanoce a Jezisek se v ramci uchovani demokracie rusi, jsi li krestan - rychle se zastrel. Znas li vice krestanu, oznam tyto slozkam "Rychlych soudu", popripade je rovnez rychle zastrel. Udelej VSE pro zachovani svobody - PLNE na tebe spolehame. Pan Langer dostal informaci uvedenou nize pred hodinou. Jeho vyjadreni: "Papeze povesim osobne sam, NEVIM se mi dopoledne zastrelil" bude odvysilano v televiznich zpravach.
Nackove cihaji vsude a papez je prevleceny nacek. O pravdivosti tohoto zdroje se NEVIME - NEDISKUTUJE !! JASNE !?
............
1. A čím by se jako měl hájit člověk, který jde na pochodu nácků? Co by asi tak mohl vymyslet za obhajobu, co myslíte?
..............

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1083196.html


.. a zde materska firma pana Langra, tak se musi na nacky, hajlovali na poli, poskozovali svuj majetek, sirili nenavist a popirali holokaust a nechteli "Langerovu demokratickou mrkev"
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive...
-----------------------------------------
.. a jestli si myslis, ze ony dva linky "jsou mimo misu" a nemaji souvislosti s tvym prispevkem - pozadej o zastreleni sveho souseda - ty sam by jsi to urcite zbabral.

190415

5.5.2009 18:39

RE: Hloupost.

steve 70.?.?.?

Reakce na 190350

Mily NEVIME...
6. Žádné vyvolávání nenávisti není oprávněné.
.. svata slova, synku .. co mi o tobe vypravel muj deda.
AVSAK !? - "OBRANA", synku je neco jineho !! OBRANA je OBRANA !! A o tom se, synku NEDISKUTUJE !! Kdo nechce Branit - je nacek. Ale nemusim rozvadet - to je ti preci jasne.
Cti zde slova nasich "Vzorovych Obrancu" !!
http://desertpeace.wordpress.com/2009/05/05/to-tho...
-----------------------------

http://desertpeace.wordpress.com/2009/05/05/time-...


....................
a pokud si myslis opet, ze linky nesouvisi s tvym prispevkem - popros souseda ...

190417

5.5.2009 20:14

RE: Hloupost.

nevim 90.?.?.?

Reakce na 190417

Máte pravdu, nejen linky, ale celé vaše příspěvky jsou úplně mimo mísu.

190424

7.5.2009 17:05

RE: Hloupost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190424

Obávám se, že Steve je proti vám genius doby. Vy jste jen bývalý předseda SSM, co se nyní snaží dostat k lizu. Možná by bylo lepší, abyste šel unisono kvíkat se svými soukmenovci na Spolčení nacistických kreatur.

190604

8.5.2009 2:21

RE: Hloupost.

KILLROY 78.?.?.?

Reakce na 190604

co ma CH L I E V s teoriou narodneho socializmu? [cool]

190641

5.5.2009 20:35

RE: Hloupost.

Tom77 85.?.?.?

Reakce na 190350

Člověče. Už teď cpou našim dětem do hlavy co je vhodná a co nevhodná literatura - co namají číst a co nemají poslouchat. Takhle si demokracii nepředstavuju.
A už teď se třepu, popravdě řečeno spíš směju, že pomalu ani nemůžu číst nic o např. revizionismu holokaustu (i to slovo se "bojím" vyslovit) - na veřejnosti hlavně potichu [smích] Tak to aspoň tisknu (je to sranda, je to "samizdat"[mrknutí jedním okem]. A jak jsem k tomu dostal? Protože se to zakazuje, zajkazuje se číst, zakazuje se mluvit a zakazuje se myslet.. Možná proto to tolik lidí zajímá. A hodně lidí zajímá hodně věcí, ne ty co jsou v televizi a v nějakém denním hnusu. A blbci je škatulkujou.

190427

5.5.2009 21:10

RE: Hloupost.

steve 70.?.?.?

Reakce na 190427

Tome, drzim Ti palce !! Nevzdavej se, delej co delas. Oni prohraji, neni jina cesta a neni pro ne ani miziva sance na uspech. Prohraji. Venuj se svym detem, detem svych pratel, vzbud v nich duveru aby se k tobe obraceli se svymi problemy, nedovol aby ulice, kamaradi byly pro ne vice nez ty. Vzdelavej je po svem, izoluj je od toho co musi, to "musi, muze, nesmi " v nich v urcitem veku vzbudi antipatii, budou se citit zaskoceni, podvedeni. A pokud prijdou za tebou jako za otcem, kamaradem, strejdou - vyhral jsi jim zivot, zivot cloveka. Nebudou to priposrane, pokrivene, uslintane ksichty. Bylo by toho na cele stranky, ale myslim ze vis co chci rici. Lidskost nikdy nezradi sama sebe.

190431

5.5.2009 21:15

RE: Hloupost.

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 190350

No ty si ale primitiv.Tie pochody su organizovane za slobodu slova, prava obycajnych ludi.Novinari to oznacia za pochod nackov, a ucastnici maju byt sudeni?zaco? ze niekoho zbalia, lebo ma na tricku '88'?a co ked ma?a co ked to znamena heil hitler?v cechach aj na slovensku mafia zasahuje do najvyssich mist,obchod z drogami,zbranami prekvita.stat ma vsak uplne ine priority,je to grc.
Take bludy ako pises mozes napisat lebo si bud dostatocne sprosty,alebo dobre zaplateny.v oboch pripadoch je akykolvek dialog zbytocny

190433

5.5.2009 22:38

RE: Hloupost.

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190433

Svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého. A to platí i pro svobodu slova. Pokud někdo chce na někoho házet špínu, tak už tím omezuje svobodu toho, kdo nechce aby na něj byla házena.

190448

6.5.2009 8:16

RE: Hloupost.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190448

Pochopitelně. Problém je v tom co pak následuje. Jak zamezit tzv. házení špíny na druhého ?

1. Je třeba jednoznačně prokázat, že jde skutečně o špínu a ne o oprávněnou kritiku.
2. Lze realizovat obranu proti házení "špíny" cestou represí ? Neměla by se spíše "špína" vyvracet v diskuzi ?

Mluvíme-li např. o vlivu židovstva na vznik bolševické revoluce nejde o pomluvy. § 261a zní : Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické nebo komunistické genocidium nebo jiné zločiny nacistů nebo komunistů proti lidskosti, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta ... Kdo kde vyvrátil židovský původ většiny komunistických revolucionářů ? Rád bych slyšel jasná fakta popírající tuto údajnou pomluvu místo planých keců a temném záměru kritiků očernit semity. Dalo by se říci, že 20 miliónů obětí bolševických represí je obětí žido-bolševiků. Ve smyslu citovaného ustanovení zákona jde o komunistické genocidum. Přehodnocování počtů obětí či popírání náboženské orientace vůdců komunistické revoluce je tedy trestné stejně jako popírání nacistického holokaustu. (Vím, že ve vztahu k právní praxi jde o úsměvnou ideu) .. Jen na okraj: Dle uvedeného paragrafu se Palestinské genocidum nedá ohodnotit čistě jako komunistické či nacistické byť je ve svých projevech srovnatelné. Podporovatelé Izraelského vraždění mohou tedy zatím v klidu spát. V každém případě kritika dopadající na tuto stranu není "špínou". Špínou je to co je kritizováno.

Dalo by se najít mnoho případů dokazujících lobistická účelová napojení Izraelských agentů na politickou scénu mnoha zemí. Zejména USA. Obyvkle jde o poukazování na fakta. Na konkrétní osoby v politice, jejich orientaci, dvojí národnost a to vše v návaznosti na jejich rozhodnutí směřující ke zneužití válečného potenciálu ve prospěch Izraele či jiných zájmových nadnárodních skupin. Takovéto poukazování je nutné a oprávněné. Umlčovat ty, kteří poukazují na fakta obviňováním z účelového šíření nenávisti vůči nějakému etniku je stupidní obranou. Protože ve většině případů nelze prokázat kritikovi "temný úmysl" stává se sama teorie o házení špíny nesmyslnou. Účiná je jen díky systematickému vymývání mozků meinstreamem.

Ano TAM KDE SVOBODA JEDNOHO KONČÍ SVOBODA DRUHÉHO ZAČÍNÁ. Pokud se někdo chce bránit proti špíně ať ji argumentačně vyvrátí. Pokud toho není schopen tak zřejmě kritika není špínou ale faktem.

190478

6.5.2009 13:25

RE: Hloupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 190478

Důkazy musí dát ten kdo někoho obviňuje, do té doby vůbec nemá smysl se o tom bavit.

Pokud se někdo chce bránit proti špíně ať ji argumentačně vyvrátí. Pokud toho není schopen tak zřejmě kritika není špínou ale faktem.
V parku jste znásilnil desetiletou holčičku. Dokážete to vyvrátit? Ne? Tak to zřejmě není očerňování ale fakt...

190496

6.5.2009 15:36

RE: Hloupost.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190496

Presumpce (předpoklad) viny nebo presumpce neviny ? Já s Vámi souhlasím. Důkazy, svědectví, informace, to vše zde lze najít. Ve filosofických pohledech se lze dohadovat ale fakta tu jsou. Každý může být ovlivněn lží. Třeba tu šíříme napravdivá fakta (konspirace), kterým věříme (nechali jsme se obelhat). Dnes se tomu těžko ubráníte. I Vaše víra může být založená na mnoha vylhaných faktech. Někdy jde dokonce o základní stavební pilíře víry. Pokud tedy někdo šíří vylhaná fakta (třeba neúmyslně) vyvraťe je. Proč ne ? Co Vám brání ? I my to zde děláme a vyvracíme lži namířené proti nám. Je to to nejefektivnější řešení.

V našem právním řádu, kde funguje presumpce neviny, mi to "např. znásilnění" nejdřív musí někdo prokázat. Někdo mne obviní a předloží důkazy. Já se pak hájím a důkazy se snažím vyvrátit.

Pokud zde mluvíme např. o genocidě ze strany Izraele nebo o jiných tématech snažíme se většinou o totéž. Obviňujeme a předkládáme důkazy. Obviněný je má možnost vyvrátit. Naše závěry a důkazy mohou být chybné. Ať dokážou, že máme falešné důkazy. Trestat už jen za obvinění a předkládání důkazů je jak sám musíte uznat absurdní. Trestá snad někdo kritiky zvědavce za to, že jej obviňují z antisemitismu nebo propagace rasismu ??

190501

6.5.2009 17:12

RE: Hloupost.

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190501

Protože vylhaná fakta se vyvrací těžko. Prosím nevyhýbejte se tomu příkladu a vyvraťte tady tvrzení, že jste nikdy neznásilnil žádnou holčičku v parku. Dokážete to? Nedokážete, protože to nejde. A stejně tak je to s jiným očerňováním.

190506

6.5.2009 18:40

RE: Hloupost.

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 190506

prejavujete tupost maximalnych rozmerov primitivnou hrou 'chytanie za slovicka'. tu nejde o ziadnu 'holcicku v parku'. zivotny styl ciganov je fakt,nesloboda slova,je fakt, fotky z gazy su fakt,globalizacia je fakt.co by ste radi dokazovat?
ak chcete nieje problem.dokazte mi,ze obeti holokaustu bolo presne 6 milionov,ani o jednu menej.su ludia co sa pokusaju ukazat opak a sedia v base.system smrdi rovnako ako smrdite vy. a nieje to fyzicky smrad

190512

6.5.2009 21:12

RE: Hloupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 190506

Jakým jiným očerňováním ? .. prosím konkrétně.

190519

7.5.2009 1:00

RE: Hloupost.

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190519

S jakýmkoli jiným.

190555

7.5.2009 17:08

RE: Hloupost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190555

Panebože, jděte si hrát na písek s podobně postiženými jedinci. Zde mezi dospělými lidmi nemáte co dělat, pane předsedo SSM! [bliji]

190605

7.5.2009 18:23

RE: Hloupost.

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190605

Tak vyvraťte, že proti očerňování bez důkazů neexistujou argumenty.

Předseda SSM??

190608

8.5.2009 0:47

RE: Hloupost.

mtk 80.?.?.?

Reakce na 190608

Mluví to jako předseda SSM, píše to jako předseda SSM, "myslí to" (já vím, pane Google: [chechtot] [chechtot] [chechtot] ) jako předseda SSM. Co je to?

190630

8.5.2009 1:21

RE: Hloupost.

google 93.?.?.?

Reakce na 190630

staci s malym g pan mtk, s malym.
aby ste mi nerozsimral e-g-o. [mrknutí jedním okem]

a na predsedu skoda pismenok, za neho hovori jeho meno.

190633

8.5.2009 1:59

RE: Hloupost.

mtk 80.?.?.?

Reakce na 190633

O.K. google s malým (na velikosti stejně nezáleží) [mrknutí jedním okem]
P.S. Být Cicero "s malým" na "druhé SStraně", má Zvědavec závažný problém ....
Já Vás zdravím z Moravy, o Vaše ego, hore i dole, se postará Vaše Kritická Mysl = 4,95/5 Zdraví. (Chtěl jsem napsat 6,6/6 mil, ale rozmyslel jsem si to). [smích]

190640

8.5.2009 3:40

RE: Hloupost.

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190640

Hezky se tu plácáte po zádech, ale tvrdili jste přece že chcete argumentaci, no tak argumentujte. Jak se dá pomocí argumentů vyvrátit očerňování bez důkazů. Já čekám.

190644

8.5.2009 5:59

RE: Hloupost.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 190644

Všichni se vzájemně pomlouvají, ti silnější a u vesla bývají hlasitější. On je rozdíl mezi hypotézou a falešným udáním s úmyslem ublížit. Oboje je nutné obhájit, ale i ta obhajoba může být poplatná těm hlasitějším. Jak se říká, pokud se o někom/něčem ještě mluví je to dobré. Dokonce reklama. Očerňování se vyvrátit sice nedá, ale ani to není nutné, pokud to není jediná hlásná trouba a zákon nám nenařizuje tomu věřit. Jen očividná lež musí mít podporu zákona.

190648

8.5.2009 7:15

RE: Hloupost.

steve 70.?.?.?

Reakce na 190644

"NEVIM CAKA" !! .. sudruh vysetrovatel "caka" !! No, teraz povecte vysetrovany ten svoj "argument". A ja si budem pisat, a aj Vam to mily "obcanko" zratam ...a aj ine argumenty budu - hej ze !? Co tam kricat na "ploscadi". Eto ne nado !! I govorit sto nibud plochoje ob nibud samych lucsich ljudjach - ob nasich evrejach demokraticeskich, kotoryje borutsja vo vsjom mire, borutsja dlja vsech ljudej, dlja "mojej" demokracii ...
... Tak nejak jsi to myslel "nacelniku" - no ne ?
---------------
A ted pozor NEVIME - prichazi odpoved na tvoji zapeklitou otazku !!
Jak se da pomoci argumentu vyvratit ocernovani bez dukazu ..
.. napriklad Cetbou, za predpokladu - ze to pochopis .. mas prece texty Scia v maliku ..
.. a pokud to nepochopis - tak Nevim.
-------
.. takze si pocti od Rupertika, a nelibej ho na tvare - mohli by Vas oddat. Verim, ze sis uzil meho dalsiho nesmyslneho prispevku. A nereaguj. Ja Necekam. To Vim.
--------------------
http://www.prisonplanet.com/rupert-murdoch-intern...

190649

6.5.2009 0:33

RE: Hloupost.

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190433

Primitiv? Nechápu, asi to slovo ve slovenštině má jiný význam.
Tohle nemá se svobodou slova nic společného ani to nevymyslel Langer. Opravdu nevidím důvod proč někoho nechat přednášet nesmyslné projevy, které mají za cíl jedině vyvolávat bouřlivé emoce a nepokoje. Podobné praktiky, případně i přímo seznamy lidí kteří mají zákaz vstoupit na území státu nejsou vůbec nic zvláštního. Hledat za tím nějaké židovské (nebo jakékoli jiné) spiknutí je úplně mimo. Je to jen ochrana státu.

190459

6.5.2009 8:29

RE: Hloupost.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190459

1. Ten projev jsem četl a vůbec nebyl nesmyslný. I vy si jej zde na zvědavci můžete přečíst. Je mnohem korektnější a věcnější než většina projevů našich zastupitelů.

2.Že tento projev vyvolá bouřivé emoce a nepokoje? Min. emoce vyvolá nepochybně. To proto, že kritika se dotýká do očí bijící reality. S vyvolanými emocemi (případně nenávistí) se halt musí při projevech tak nějak počítat. Neustálé omýlání holokaustu také přeci vyvolává emoce a nenávist vůči nacistům. Trápí Vás to ? Zakázat pietní akty k šoa a projevy na nich? Piety za oběti komunistické represe také vyvolávají emoce. Také zakázat ?

3. Snahu státu (vůdců systému) o svou ochranu chápu. Pokud se ale stát bude chránit represí a cenzurou názorů místo zvednutím hozené rukvice a věcnou argumentací DLOUHO SE NEOCHRÁNÍ. K Dukeově případu. "Stát" mohl klidně Duka nechat odpřednášet své názory. Celý projev mohl být pak uveřejněn v médiích společně s reakcemi různých lidí (filosofů, politiků atp.)na něj. Umlčování je ta nejhloupější taktika, která se umlčovateli vždy časem vymstí.

190479

6.5.2009 14:13

RE: Hloupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 190459

Pane nevím .
Vy a Vám podobní ..nikdy nebudou vidět důvod pro to,aby se někdo ozval a pravdivě popsal jakoukoliv událost(kdekoliv).Protože okamžitě je Vám jasné,že bude poukázáno nejen na nešvar či problém,ale i na toho,kdo za tím stojí. Tam je hlavní kámen úrazu,protože kdyby kritik kritisoval jen problém,bylo by to tzv. v phodě,protože Vy a Vám podobní by mohli říci,"Jen si kecejte játrama,vy budete nadále jen ovčani a my ti bačové". ve společnosti,kde je vše v pořádku,vše funguje tak jak má se nikdy nestane a nestalo,že by sebelepší rétor dokázal vyvolat "bouřlivé emoce a nepokoje " Posluchači by ho neměli fakticky ani proč poslouchat ...protože jejich stát funguje dobře a tím pádem se i oni mají dobře ,ale celé to končí tam,kdy posluchači se nemají dobře a přijde někdo,kdo problém vypíchne,označí,rozebere a poukáže i na viníka . O viníkovi zde na tomto webu všichni víme..každý z nás dokáže argumentovat,doložit a svést i argumentační bitvu pro odhalení viníka . Tak mne napadá ...nebude to tím,že se cítím být občanem a ne ovčanem a hlavně tím,že jsem goyim ??? Že mám poněkud výše posazen práh vnímání všech svinstev,které se udály a díky zvídavé povaze se snažím dohledat viníka . Proto si v duchu říkám,více takových rétorů,jako je pan Duke ,protože to sionistické svinstvo musí být jednou poraženo a navždy vymýceno.

190499

8.5.2009 5:25

RE: Hloupost.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 190459

>Opravdu nevidím důvod proč někoho nechat přednášet nesmyslné projevy, které mají za cíl jedině vyvolávat bouřlivé emoce

Vy byste tedy zakázal všechny projevy nebo snad jen svobodu slova a myšlenky, která je nepohodlná vládě dne?

Je možné, že Vy rozhodujete co je nesmyslné?

Prozraďte, která víra, náboženský směr?

Politická strana?

Máme snad věřit pouze knize Y'hoshua Deuteronomy 20:16-18 kde Bůh nařizuje zabití všeho, co dýchá včetně žen a dětí? (V angličtině Book of Joshua a pouze příklad zcela legálně přednášených a studovaných textů.)

V jiném příspěvku argumentujete obranou proti pomluvě. Všichni se vzájemně pomlouvají, ti silnější a u vesla bývají hlasitější. On je rozdíl mezi hypotézou a falešným udáním s úmyslem ublížit. Oboje je nutné obhájit, ale i ta obhajoba může být poplatná těm hlasitějším.

190647

8.5.2009 16:44

RE: Hloupost.

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190647

>Všichni se vzájemně pomlouvají

Mluv za sebe, ano?

190675

8.5.2009 18:07

RE: Hloupost.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 190675

>>Všichni se vzájemně pomlouvají
>
>Mluv za sebe, ano?

Pane Nevím, pro podobné reakce má angličtina příhodný výraz – smartass answer. [chechtot] Vy byste běžel na bonzárnu, že? [chechtot] Chcete snad středověk, ukřižovat, upálit? To se může obrátit i proti Vám.

190684

5.5.2009 6:01

Idioté

Hm 87.?.?.?

Tady je vidět jak jsou náckové jsou vždy zneužiti jen jako "užiteční idioté". Jakmile bude nastolen řád, řešící "natvalo" tuto všeobecnou krizi, budou jako SAmani vyhozeni na smetiště dějin. Misto nich přijdou na scénu mnohem sofistikovanější činitelé. Ti zbývající z nich by se pak mohli hodit na místo tvdých vyšetřovatelů, kteří by s pochopením situace vyslýchali i své minulé soumenovce.

190362

5.5.2009 7:50

RE: Idioté

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190362

Někdy mám pocit, že vše co se děje má svůj smysl. Jednání našich čelních představiteů vzbuzuje odpor a repesivní reakce na tento odpor vše ještě akcelerují. Vláda už nevidí jiné řešení než širší omezování svobod. Hlášky o mobilních soudech, represe za přechovávání závadných materiálů apod. to přeci nemohou myslet vážně. Leda by vše mělo svůj cíl. Možná přijde v budoucnu někdo, kdo vrátí lidem svobodu slova, někdo kdo vyřeší všechny problémy. Nepoznáme DOBRO pokud nejsme v kontaktu se ZLEM. Možná je současné ZLO cílem. Třeba má připravit podmínky pro příchod DOBRA. Možná někdo schválně vyvolává odpor vůči sobě samému aby tak připravil lid na příchod spasitele. Dáme mu důvěru. Budeme jej vítat. Přinese opravdu nové světlo. Převezme moc a davy budou jásat. Druhý den se pak probudíme do roku 1984.

190363

5.5.2009 8:28

RE: Idioté

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190365

Zaujalo mne toto :
Extrémistický motív sa bude od júna skúmať tak ako napríklad motív vraždy, výtržníctva či podvodu. Minister spravodlivosti Štefan Harabin po schválení novely vo vláde odmietol argumenty mimovládnych organizácií, ktoré tvrdili, že na základe tejto právnej úpravy bude stíhateľný aj ten, kto je napríklad zberateľom predmetov s nacistickou symbolikou.

To zkoumání motivu bude v tomto přípdě velmi zajímavé. Chudáci sběratelé např. bodáků SS. Jen si tak říkám, že např. v případě hákových křížů bude docela diskriminovaná skupina hinduistů. Indové např. při oslavě djivali či jiných svátků používají symboliku svastiky. Klasický hákenkrajc z barevného písku. Tito lidé tento symbol používali dávno před Hitlerem. Tento symbol byl používán i v dalších Asijských zemích mnohem dříve. Jak se s tímhle faktem právo vyrovná jsem opravdu zvědav.

190368

5.5.2009 10:43

RE: Idioté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 190368

Vy rovna se s tim uplne jednoduse.
Na to budou povolani prave ti "experti" protoze samozrejme nejde o zlocin ramci fyzickeho sveta ale o ideozlocin. Takze "expert" rozhodne ze fotbalovy hrac s dresem cislo 88 je v poradku (pokud nezdravi divaky "dvojity" hajlovanim coz uz tu taky bylo) ale typek s letnim sestrihem v mikine s 88 na zadech je kriptofasista protoze osme pismenko abecedy je jak vsichni vime H a 88 tedy nutne znamena vzdani holdu hitlerovi.
Ta svastika je taky jednoducha a nechame opet v rukach "experta" at urci zda tomu kdo ji vlastni nebo pouziva roste v hlavince ideozlocin a nebo ma proste uplne jiny vyznam.
U tech SS bodaku je to malinko slozitejsi ale "expert" hrave odhali zda je pouze sbirate a nebo v hlave planujete je nekomu vrazit do bricha no a ten druhy pripad je jasny ideozlocin a je nutno jej zarazit driv nez nastane (pokud teda ho nechcete vrazit do bricha bilemu evropanovi tam se muze vyckat az se to opravdu stane)
No ja vim ze to muze byt trochu matouci pro obycejneho obcana ale proto bude lepsi vyckat az se toho ujmou ti "experti" prece jenom si je budem platit z nasich dani takze budou urcite nejlip vedet co je pro nas nejlepsi ...... (akorat vam nekdy takhle vecer lezim v posteli celej opocenej a citim jak se mi ze zadu z mozku pomalu sune ven ideozlocin .. uplne se vydesim a nevim co delat, jak ho zahnat a nebo jestli se mam rovnou jit udat. A v takove chvili jsem rad ze je tu nekdo kdo me hlida a rozhodne to za me) .....

190373

5.5.2009 12:20

RE: Idioté

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 190368

Pokial tomu dobre rozumiem, tak nacisticky symbol je obratena povodna svastika. Ucel to ma asi rovnaky ako obratenie kriza alebo pentagramu, proste negacia povodneho vyznamu.

190384

5.5.2009 14:34

RE: Idioté

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 190368

chytre! takze tatoo cez cele plece s hakenkreutz-om, a pre istotu vo vrecku obrazok Dalajlamu [velký smích] A mobilneho rychlo-sudcu v rychlo-cele obvinit z popierania nabozenskej slobody [chechtot] A preventivne sa popri clenstve v "nepohodlnej" organizacii zapisat do priatelov hindu alebo tibet spolku.

Hm... nikto nepochopi ze tato Langerovina je zly napad kym nepoletia 3 molotovy do rychlo-sudcovej vilky alebo "expertovi" na extremizmus, a nie do romskej chalupy.

190395

5.5.2009 15:27

RE: Idioté

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 190368

Vložený obrázek
A co s touhle svastikou?
Bankovka byla vydána "ruskými" bolševíky v roce 1917.
Zajímavé.Že?

190402

5.5.2009 15:42

RE: Idioté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 190368

Rozeznat nácka a hinduistu není žádný zvláštní problém.

190403

8.5.2009 8:32

RE: Idioté

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190403

problém je v dalším nenacistickém užití svastiky. Je totiž rozšířená po celém světě, např.:

prezidentská standarta Finska

Vložený obrázek

polský šlechtický rod Borejko

Vložený obrázek

finské letectvo

Vložený obrázek

američtí aborigines

Vložený obrázek

vlajka japonského města Hirosaki

Vložený obrázek

finská ženská organizace Lotta Svärd

Vložený obrázek

basketballový tým kmene Hopi

Vložený obrázek

kabalistický diagram

Vložený obrázek

Slovanstvo

Vložený obrázek

další

zakazovat kvůli jednomu historickému excesu symbol slunce, je podle mě mnohem větším excesem.

Nacistická svastika je navíc zneužitý symbol černého slunce, odvrácená tvář, negace:

černé Slunce

Vložený obrázek

" božské světlo poznání, symbolizováno sluneční kotoučem se zalomenými paprsky. Jako protiklad ke Slunci na nebi, září Černé Slunce uvnitř Země, uvnitř Slunce i uvnitř člověka samotného.

Magický symbol Černého Slunce byl poprvé objeven v akkádsko-babylonském prostředí. Kde neviditelné Černé Slunce platilo za zdroj božství z tohoto světa, nepřímo spojeno s působící božskou silou z onoho světa, která z části mohla být používána bohy a bohyněmi, zvláště pak Anu, Enlil, Ea, Ischtar a Marduk. Mýtus o Černém Slunci proniknul později z jižního Babylonu do Asyrské, Perské, Fénické říše a také do Kartága a Egypta. Úzké příbuzenství tohoto světa bohů s Eddou je prokazatelné, doposud jisté vysvětlení je mezopotámsko-germánská pospolitost.

"Daleko na severu leží hora Půlnoc a v ní hoří oheň Černého Slunce, který i uvnitř člověka samotného hoří."
zdroj

190654

8.5.2009 8:37

pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190403

nekriminalizoval bych proto svastiku jako takovou, ale její konkrétní provedení (barvy, tvar) odkazující na konkrétní myšlenkový úzus

např.

nebo

nebo

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

190655

9.5.2009 20:14

RE: pokr.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 190655

Nekriminilizoval bych žádné symboly ani tyto. Nošení symbolů samo o sobě společensky nebezpečné není. Kdyby svastika nebyla zakázaná tak zájem o ni poklesne k nule. Stejné je to se zakázanou literaturou nebo zákazem různých zpochybňování atp.

Nebezpečné je to co se skutečně děje a nesmí se o tom mluvit. Děje se to v dnešní době a s nacistickými zločiny si to v ničem nezadá.

190742

5.5.2009 13:36

nacionalisté - loutky židů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 190363

Ano. Většina nacionalistických stran má židozednářské vedení. Ostatně, Hitler byl taky typický žid a vedl NSDAP.

Národní strana s Edelmannovou v čele, to je naprosto jasná věc. Petra Edelmannová
http://www.narodni-strana.cz/nsinfo.php?zobraz=predseda
je židovka jako poleno, byť nabarvená na blond. Vystudovala ekonomii (odvětví oblíbené zejména křesťany, že? [smích]) a pracuje ve vysoké manažerské pozici jedné banky, ze které ji doposud nikdo nevyhodil za její extrémistické názory (řadoví členové těchto stran jsou z práce vyhazováni běžně).To je velmi zajímavé vzhledem k tomu, jaké je procentní obsazení židů v bankách a ve finančnictví vůbec.

Vandas z Dělnické strany má taky podezřelý profil a je podivné, že za ty průšvihy, které za poslední roky měl ještě není v base (na rozdíl od několika řadových bezvýznamných členů).

Ostatně, Daniel Landa z toho všeho finančně profituje, protože v médiích hraje vysoce postaveného krypto-nácka kterému se nic nestane a proto se na něj dá poukazovat při každé příležitosti jako na špičku ledovce, která je vidět a spekulovat o tom obrovském neonacistickém ledovci který se skrývá pod povrchem společnosti. Kdyby si nechal narůst dlouhé vlasy s dredy a začal se věnovat charitě tak po něm v médiích neštěkne ani pes.

190391

5.5.2009 20:21

RE: nacionalisté - loutky židů

Philleas Fog 84.?.?.?

Reakce na 190391

Jak jinak získat jako stát kontrolu nad "extremistickými" (rozuměj protistátoprávnými) živly, než že bude garniturou zformována strana typu DS nebo NS, jejichž lídry budou konfidenti systému. Co je seřazené, je kontrolovatelné.

Váš Willy Fog [smích]
http://www.exworld.estranky.cz

190425

5.5.2009 8:18

.

cyp 195.?.?.?

Souhlasím s tvrdým postihováním extremismu. To znamená, že by sionistický extremista Langer a spol. by šli do mobilní cely jako první. Pokud k nám přijede ještě někdy Obama, hned bych ho uvítal krásnou mobilní celou. Až zase přijede Gabi AškeNAZI, toho bych rovnou pověsil ostatním pro výstrahu. Volby můžeme zrušit, protože všichni "volitelní" budou přebývat v městečku tvořeném mobilními celami. A věřte, že to městečko bude větší než nějaká Praha.

190366

5.5.2009 10:23

Missky

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Holokaust v6.0 je skutečně zaklínadlem, které boří/odstraňuje veškeré argumenty. Proti němu nic neobstojí a pod jeho rouškou se prosadí ledacos. Ještě by ho mohly začít prosazovat missky a místo tradičního přání světového míru by si mohli přát, aby všichni věřili aktuální verzi holokaustu.
Skutečně mě dojímají Langerova slova o ohrožení demokracie. Kde je ta demokracie, která je ohrožená? Snad to není to, co reprezentuje jeho strana? Nebo měl na mysli EU či snad USA? To, že si můžu v Mekáči vybrat mezi různými menu nebo přepnout na jiný sportovní kanál mi nutně jako demokracie nepřipadá...
Nebyla to právě ODS v čele s Topolánkem, kdo navzdory více než 70% veřejnosti tlačila US radar do naší země? Kdo tady ohrožuje demokracii (česky řečeno vládu lidu)?
Vzrůstající extremismus je jen důsledkem stavu naší společnosti. Lidé jsou čím dál více frustrovaní, že se neřeší skutečné problémy, nýbrž jen zástupné a populistické. Proč Langer nezatočí s drogovými dealery, obchodníky s bílým masem a podobnou pakáží? Odpovím si sám, protože na ně nemá, tak si vyskakuje na ty, které by snad mohl zvládnout. Stejně jako ve světě ženou kdejakého pohlavára do Haagu za válečné zločiny, ale netroufnou si na největšího zločince ze všech. A princip je opět stejný, troufnou si jen na slabší, ale mají pořád plnou hubu keců o demokracii, spravedlnosti a dalších pojmů, které jsou jim ovšem velmi cizí.

190372

5.5.2009 11:31

RE: Missky

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 190372

Přesně tak! Pro příklad si vzpomeňme, jak se vítězoslavně usmíval, když vyzdvihoval nadliské úsilí policie při dopadení Krjčíře v JAR. A kde ho mají dneska? Je to k smíchu.

190377

6.5.2009 1:11

RE: Missky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 190372

Vyúka o holocastu se musí zásadně změnit.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209411000140...

190463

6.5.2009 8:53

RE: Missky

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190463

S tím co bylo odvysíláno naprosto souhlasím. Předpokládám, že v v rámci objektivity bude kladen důraz na vazbu minulosti a současnosti. Vždyť o to přeci jde ne ? Proč studujeme historii ? Abychom se z ní poučili a zvěrstva minulosti se už nemohla opakovat. Předpokládám, že nejdříve budou školáci vyvezeni na exkurzi do Terezína a následně pak na exkurzi např. do pásma Gazy. Nebo, že bych byl poněkud naivní ? [oči v sloup]

190482

6.5.2009 21:21

RE: Missky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 190482

Jistě, taky souhlasím, i když při slově holokaust už dostávám kopřivku. Někdy mě napadá, jestli ta denodenní masáž holokaustem není záměr, aby časem kopřivka nabyla epidemického rozsahu. A nebuďte "cynik", proč by měli děti jezdit na exkurzi do Gazy? Tam přeci s chirurgickou přesností byly zneškodněny těhotné teroristky a teroristická nemluvňata. Co se vám na tom jako nezdá? Tohle přece ví, každý správný NOVAk.

190520

5.5.2009 11:19

Toto

mt-svk 91.?.?.?

sa dalo čakať. Takže žiadne prekvapenie sa nekoná. Mňa len zaráža naivita nacionalistov a vôbec vlastencov všeobecne. Ak chcú uspieť, musia zmeniť taktiku, musia sa prispôsobiť podmienkam. Keď sa to tak vezme, čo vlastne dosiahli? Keďprotestujú, média z nich urobia nacistov a väčšina spoločnosti im to žerie. Do hlavného mainstreamu sa nedostanú, pri domových prehliadkach je u nich nájdené množstvo vecí, ktoré si súčasná moc vďaka pružným zákonom ľahko prekvalifikuje tak, ako jej to vyhovuje. A martýrstvo sa dnes nenosí.

190374

5.5.2009 11:38

RE: Toto

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190374

No pokud se budeme bavit o složení různých demonstrací nelze si nepovšimnout jistých výrazných typů jako by stvořených pro fotoaparáty a kamery médií. Holá lebka, bomber, hákové kříže, zdvižená pravice, pokřiky provolávající slávu vůdci a plná ústa radikálních, jednoduchých a konečných řešení. Skutečná kritika systému v pozadí různých symbolů a gest NENÍ VŮBEC VIDĚT. To si ti hajlovači neuvědomují, že hrají do karet systému ? Systém potřebuje takovéto typy aby mohl zaškatulkovat kritiku systému a kritiky jako celek. Cílem je odsouzení kritiky bez diskuze. Čím dál víc jsem přesvědčen o tom, že podobní týpci jsou snad placenými provokatéry. Pokud někdo chce podpořít jakoukoliv myšlenku (třeba i nacionalismu) na což má v demokracii právo ať ji prosadí. Trapná gesta, honosení se zakázanými symboly, provolávání slávy mrtvým vůdcům atp. je projevem adrenalinové tuposti, exibicionismu a argumentační neschopnosti. Pokud to tedy není (budu se opakovat) něčí záměr. Řešení je jediné - organizátoři demonstrací se s podobnými týpky budou muset vypořádat. Pokud to neudělají stanou se součástí jejich image.

190378

5.5.2009 12:00

RE: Toto

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190378

Naprostý souhlas!!!

190380

5.5.2009 12:21

RE: Toto

nevím 90.?.?.?

Reakce na 190378

Jen jestli to nebude tím, že v tom nic víc než tupá agrese a paranoia není...

190385

5.5.2009 16:08

RE: Toto

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190385

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

190406

5.5.2009 15:05

RE: Jeane,

pje 194.?.?.?

Reakce na 190378

i já se za váš názor budu bít, je totiž i mým. Primitivové sice vyvolávají atavistické, zpravidla negativní asociace, ale faktem je, že nikomu a ničemu úctyhodnému ještě nepomohli. K projevům primitivismu (k ráně) první sáhne ten, komu došly argumenty... Dokud bude možné nositele pozoruhodných názorů vydávat za primitivy díky výstavním exponentům a exponátům, bude šoa-byznys dále sloužit Temné straně...

190398

5.5.2009 21:41

RE: Toto

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 190378

a vy ste zaspali 20 rokov dozadu?ukazte mi jeden pochod kde ma ktokolvek na obleceni swastiku,heiluje a ma 'plná ústa radikálních, jednoduchých a konečných řešení'.
keby som uz necital nejaky vas prispevok,tak tvrdim,ze ste lacny provokater

190439

6.5.2009 8:38

RE: Toto

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190439

Já osobně jsem nebyl na žádné z uvedených demonstrací. Budu to muset napravit a udělat si vlastní zkušennost. Doporučuji totéž udělat i ostatním. Vycházím z obrazu, který prezentují média. Také si myslím, že jde o naprosté lži ale zatím jsem si to bohužel neověřil. Váš závěr chápu [smích]

Na stranu druhou. Tak jako si myslím, že mediální obraz veřejné kritiky systému je cíleně zkreslen tak jsem přesvědčen, že ti hailovači o kterých je tu řeč skutečně existují. Možná jde o provokatéry a možná to myslí vážně, to teď nebudu řešit, Podstatné je, že pokud organizátoři demonstrací tyto mediálně výrazné typy mezi sebou strpí je to na jejich vlastní škodu. Opravdu se na žádné z těch demostrací nevyskytují ? To je dotaz a ne zpochybňění Vašeho tvrzení. Vy tu osobní zkušennost zřejmě máte.

190480

6.5.2009 18:55

RE: Toto

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 190480

Nevyskutuju.organizatori kazdej akcie vyzyvaju ludi,co sa chcu zucastnit,aby volili oblecenie typu 'black box' a nekonzumovali alkohol.Vsade sa najdu aj menej inteligentni jedinci a v radoch NS ich 'zopar' je.
presnetito byvaju tercom okolostojacich provokaterov typu antifa,ale aj internych,lebo verim ze policajti maju v NS hnuti dost svojich ludi,ktori sa snazia vyprovokovat ucastnikov pochodu do konfliktu, po ktorom by policia mohla(s radostou) zasiahnut a akciu ukoncit. castokrat sa stava,ze konflikt vyprovokuje sama policia.media to vsak nevidia.
pozrite si videa z janova z novembra minuleho roku, policajne auto bolo zapalene policajnou rozbuskou, policajti sa smeju chalanovi, ktoremu rozbuska ktoru chcel odhodit utrhla prsty. zli extremisti a pokojni romovia(ozbrojeni macetami),grc z medii sa leje uplne konstantne

190513

6.5.2009 21:31

RE: Toto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 190513

Asi se shodneme. Video z Janova jsem viděl a proto Vám věřím. Média zkreslují a lžou jako když tiskne. Zajímalo by mne nějaké svědectví o praktikách v médiích, které by trochu osvětlilo mechanismus :

a) Nalajnování mantinelů a pravidel mediální korektnosti v konkrétních případech
b) Přímé usměrňování způsobu prezentace informací (kdo usměrňuje a jak)

Nelze si nepovšimnout, že stejné mediální lži se objevují jako přes kopírák např. na Nově, v Mladé frontě Dnes nebo např. v deníku Metro .. jak probíhá toto opisování ? Jakou svobodu či limity v přednášení alternativních informací mají žurnalisté v těchto médiích ?

Zde existuje velmi málo svědectví a důkazů přímo od zdroje(osobně neznám žádné). Buď žádné řízené ovlivňování médií neexistuje a média jsou vzorově korektní a zázračně se shodnou nebo mají žurnalisté prostě strach o zavedené praxi mluvit. Možná jen vydělávají na chléb vezdejší a za to co dělají se stydí. Pak pochopitelně raději mlčí. Mzda jim běží

190524

5.5.2009 11:51

RE: Toto

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 190374

Připomněl jste mi seriál Legend of the Seeker. Seeker usiluje o zničení krutovládce Darken Rahla, který zase naopak chce zničit Seekera. Někde v šestém nebo sedmém dílu je Seeker polapen a předán nějaké sadomaso čarodějnici na "převýchovu". Darken Rahl si totiž uvědomil, že když Seekera zabije, udělá z něj mučedníka. Naproti tomu, když pomocí mučení udělá ze Seekera loutku, poslouží mu mnohem lépe a jeho temné vítězství bude dokonalé, protože lidi milují a následují Seekera.
Současná politická realita mi připadá dost podobná, viz kauza Zündel. Darken Rahl našeho světa ovšem nepoužívá pouze sadomaso ježibabu, ale i další nástroje - úvěry, ceny, pandemie, očerňování, falešné zprávy, ... (doplňte si sami), aby se Seeker v nás přestal vzpírat a stal se jeho loutkou, kterou po použití vyhodí.

190379

5.5.2009 12:18

RE: Toto

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 190379

V tejto dobe je to jedno.

190383

5.5.2009 12:58

RE: Toto

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190379

Četl jsem všechny Goodkindovy knihy této série až k Pilířům světa. Je zde mnoho k zamyšlení byť jde o fantasy žánr.

190386

5.5.2009 11:20

Není Langr extremista?

korutan 81.?.?.?

Extremismus je termín, jímž bývají označovány jednání, ideologii či skupiny mimo hlavní (střední) proud společnosti, kterým je připisováno porušování či neuznávání základních etických, právních a jiných důležitých společenských standardů, zejména ve spojení s verbální nebo fyzickou agresivitou, násilím nebo hrozbou násilí, historickým revizionismem, sociální demagogií, motivované zejména rasovou, národnostní, náboženskou, třídní nebo jinou sociální nenávistí.
Obecně je obvykle chápán jako pejorativní, bývá užíván k „delegitimizaci“ jím označených skupin, jednání nebo ideologií, předpokládá nelegitimnost (neoprávněnost) jejich ústředních ideí či metod.

Tak tuto definici jsem našel na Wikipedii. Hned mne zaujalo slovní spojení „ kterým je připisováno porušování či …“ atd. Takže stačí připsat, onálepkovat, označit někoho a z toho se stává extremista? No jo, kdo je ale oprávněn takto někoho označit, delegitimizovat jeho názor či ideje? Jsou to snad dočasná J-elita ve vládě, nebo snad k tomu stačí být „objektivním“ redaktorem masmedií? Hrc kýbl špíny a je z tebe nepřítel státu? A stádo hýkajících oslů jako nezbytná kulisa k tomu a všichni musí mít jasno!? Je značkování za extremistu nový způsob vyřazování a odstraňování nepohodlného plebsu schopného se ještě projevit jinak než-li konzumní poslušností?! A pokud Ty, ovčane, pochybuješ o správnosti takového postupu J-elit, tak jsi taky extremista!!?
Pokud se pak ještě najde neplacený blb z „oprávněně pobouřené veřejnosti“, který je na stránkách masmedií nebo i internetu schopen vyjádřit své pobouření nad konáním těch „extremistů“ a jejich sympatizantů, máme tu atmosféru 50 let jako vyšitou. Místo „lidových soudů“ jsou tu klece rychlého odsouzení! Domnívá se někdo, že je v tom rozdíl!? Účel je stejný; zastrašit ty, kteří jsou dosud oslepeni skvělostí přímých přenosů sportovních nutkání, nádherou šouflbysnisu, brutalitou reality šou a filmových trilerů. S lednicí za zády, v pohodlí lenošky, řvoucí GÓÓLLL, a nebo taky Jdi do prde.. !! Těm je v přímém přenosu nutno ukázat, jak by mohli a asi by i opravdu dopadli, kdyby tu svou zadnici z té lenošky zvedli. Ono se v podstatě jedná o jakousi zvrácenou prevenci! Prevenci v ochraně zájmů J-elit a jejich nohsledů!
Ale když se na to koukneme z druhé strany, nenaplňují právě J-elita svým konáním definici extremistů? Nejedná se o stále užší okruh vyvolených, kteří nás nutí skrze masmédia akceptovat jejich vidění věcí a dějů a nepřipouští diskuzi!? Nebo je snad diskuzí kritická filipika nadšeného redaktora ve sdělovacím prostředku nad vytrženou větou z projevu kohosi, třeba Iránkého prezidenta, bez možnosti si tento projev sám v témže médiu přečíst a utvořit si svůj vlastní názor!? Má to vůbec něco společného s demokracií za jejíž...

Automaticky kráceno

190375

5.5.2009 11:22

Není Langr extremista?

korutan 81.?.?.?

Nebo je snad diskuzí kritická filipika nadšeného redaktora ve sdělovacím prostředku nad vytrženou větou z projevu kohosi, třeba Iránkého prezidenta, bez možnosti si tento projev sám v témže médiu přečíst a utvořit si svůj vlastní názor!? Má to vůbec něco společného s demokracií za jejíž ochranu se tak zuřivě J-elita bijí (v prsa)! Není Langrův projekt verbální agresivitou, až hrozbou agresivity fyzické, násilím?

Dá se vůbec přehlédnout ideová shoda v principech řešení politické situace prováděné dnešním etablischmentem a tím v 5O letech? Jaký je rozdíl mezi sloganem „Republiku si rozvracet nedáme!“ a „S extremisty je třeba bojovat!! Jen 60 let!

190376

5.5.2009 12:16

To je asi jediné téma,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

kde může nám může ukázat jakési svaly a docílit nějakého pochybného úspěchu - na poli omezování lidských práv (pamatuji, jak nám kdysi Reagan sliboval "svobodnou soutěž idejí"[mrknutí jedním okem].
Rovněž Mr.Roma Kocáb zůstane ministrem, aby se nahonily alespoň hlasy "nepřizpůsobivých".
Včera v Komentářích si notoval s romáckým aktivistou na téma umravnění gadžů - ten na nesmělý dotaz redaktora, zda by "Romové" nemohli také cosi udělat pro "odstanění stereotypů" (ovšem statisticky podložených) při srovnání s Vietnamci jen vykřikl, že tito za sebou nemají "staletí perzekuce".
No, možná vzhledem k stoletému pošťuchování se s Francouzi by Vietnamci (sami historicky zdatní potlačovatelé horských kmenů a Khmerů) asi nesouhlasili, každopádně si ale Rumungři na toto mohou stěžovat v Uhrách a Olaši až v Istanbulu, k nám se naprostá většina z nich navalila až po válce...
Pikantní je i aféra, kdy velký sionofil a náckobijec dostal padáka za nekošer zvuk znevažující nového NWO strašáka - inu, kdo s čím zachází...

190382

5.5.2009 13:13

Neviem si pomôcť

Tak je to 192.?.?.?

Mne to pripadá tak, že extrémisti sú vyprovokovaní, alebo platení ľudia tajnými službami vlastného aj cudzích štátov. Popri nich je potom široké pole na umlčanie skutočných kritikov neprávostí a zvlčilosti systému a skorumpovaných politikov, úradníkov a nevolených mocných.

190388

5.5.2009 13:37

RE: Neviem si pomôcť

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 190388

Stejně jako se dají vyrobit atentáty od Al-Kajdy se dají vyrobit i extremisté a teroristé. A pokud to neproflákne někdo zevnitř, tak se to veřejnost nedozví, popř. za dlouhou dobu, kdy už to bude jedno. Podobně jako ZHN v Iráku - řeší dneska někdo, že se tam nikdy nenašly? Neřeší, ale jako záminka to posloužilo skvěle. Ve stejném duchu se dnes mohou placení provokatéři podílet na výtržnostech, díky kterým se připraví půda pro likvidaci nepohodlných občanů, kteří budou zaškatulkováni do patřičných kategorií a tak jako v době inkvizice bude stačit výkřik :"ha, terorista!" nebo "ha, extremista!" a mašinerie se rozeběhne bez dalšího zkoumání faktů a činů.
Tzv. demokratické země dnes dělají totéž, za co byli souzeni nacisté v Norimberku a média jen nadšeně papouškují předžvýkané "zprávy" a "informace" a namísto odhalování zakrývají.

190392

6.5.2009 0:48

RE: Neviem si pomôcť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 190388

No, nemyslíte si to sám. Ransdorf v duelu s Kateřinou-Biomasou-Jacques na Primě, řekl otevřeně, že vláda si DS a ostatní "extremisty" pěstuje. Proč? Protože nás, plebs, musí chránit patřičnými zákony, až zase přilítne do romského domu zápalná láhev (byť dodnes není vyšetřeno, kdo ji tam hodil, ale Kocáb, Langr & comp. ví přesně, že to byli neonacisti) a začnou se utahovat šrouby.

190460

5.5.2009 14:29

Musím konstatovat, že autor to rozebral naprosto správně.

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Jenom mě docela děsí, že většina lidí mu to zase sežere. Občas mě při rozhovorech na tohle téma, s jinak naprosto normálními a chytrými lidmi, jímá pocit zoufalství. Veřejnost je už tak zmagořená, že všechny tyhle diskuze skončí u holocaustu. To je asi nějaký indoktrinovaný postup: extrémista > rasista > neonacista > nacistická zvěrstva > koncentráky , a tady diskuze končí, protože tady už se nediskutuje. Země je placatá, věci těžší vzduchu nelétají a šmitec! [oči v sloup]

190394

5.5.2009 14:48

RE: Musím konstatovat, že autor to rozebral naprosto správně.

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 190394

Mne sa najviac páči, ako sa diskutéri obhajujúci terajšiu opozíciu na Slovensku oháňajú slobodou slova, mravnými hodnotami, antikomunizmom atď. nezabudnú zhadzovať obyvateľstvo a kultúru nimi nenávidených štátov, zasadzovať sa o zákaz určitých (čítaj im nevyhovujúcim) názorov, tolerovať bývalých členov ŠtB v ich radách a tď. O ich výrazoch v diskusiách na ľudí s inými názormi ani nevraviac.

190396

5.5.2009 15:43

RE: Musím konstatovat, že autor to rozebral naprosto správně.

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 190394

Aby nedošlo k omylu, tak tím, komu to lidé sežerou jsem myslel Langera. [smích]

190404

5.5.2009 15:20

Máte slovo - 30.4.2009 Česká televize - online

Filla 213.?.?.?

Taaak a Česká republika má nové téma co! Ta vehemence, s jakou se to snaží prosadit u veřejnosti, je do očí bijící!!! A ten útok na romskou rodinu ve Vítkově, který je absolutně neobhajitelný, mi zavání nějakým melouchem několika psychopatů, kteří pomohli lidi trochu nas... no řekněme nastartovat.

Podívejte se, prosím, na tento pořad z dílny České televize. Závěr pořadu je obzvláště vydatný - prý budou Čechům padat hlavy.
Je mi absolutně fuk, jestli je někdo opálený nebo ne. Ale aby mi z televizní obrazovky bylo otevřeně (a beztrestně, samozřejmě) vyhrožováno a abych se cítila ve své rodné zemi spíš jako na vodítku s náhubkem, než svobodný občan, tak to už je moc.

Jsem přesvědčená o tom, že u Romů je určitá vůle s námi v poklidu žít a že ani jim tato situace nemusí být vždycky příjemná (kdy jsou celoživotně nepracující zvýhodňováni na úkor celoživotně pracujících).
Je třeba si uvědomit, že jsou tu dvě skupiny(nejen dvě, ale o těchto je momentálně řeč) - Češi a Romové. Každá má trochu jiný pohled na svět, ale věřím, že bezproblémové soužití je možné. To by ovšem "stát" (jakžto instituce) nesměl tolik let intenzivně pracovat na tom, aby se tyto dvě skupiny lidí nakonec postavily proti sobě. Teď už není moc času, tak na to tlačí trochu víc. Ale to nemění nic na tom, že jak Češi, tak Romové jsou jen užitečnými idioty v téhle hře, kdy jde především o to, rozpoutat veřejné nepokoje, aby se ke slovu dostala represe.

190400

5.5.2009 15:24

RE: Máte slovo - 30.4.2009 Česká televize - online

nevím 90.?.?.?

Reakce na 190400

Cíl vyvolat nepokoje mají především náckové, aby potom mohli "nastolit pořádek". Svoje členy na to používají jako užitečné idioty, (většinou skutečně s nižším IQ) kterým nedchází, že to co dělají jen přilévá olej do ohně.

190401

5.5.2009 16:05

RE: Máte slovo - 30.4.2009 Česká televize - online

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190401

[chechtot] Pokud mluvíte o Langrovi, pak máte jistě pravdu... Dneska jste bavič no. 1! [chechtot]

190405

6.5.2009 1:44

RE: Máte slovo - 30.4.2009 Česká televize - online

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190401

Projdu to velmi strucne. Nemecko dvacatych a tricatych let. Rude kosile a hnede kosile. Zpocatku meli rude kosile v poulicnich bitkach navrch. Kolem Hitlera se vytvorili cerne kosile jadro SS, byli zpocatku peclive vybrani a o dost lepsi nez bezni poulicni rvaci. Kdo chtel zvanit na demonstraci musel mit svou osobni ochranku, aby nedostal od konkurencich kosil na hubu. To jsou uzitecni idioti na scene.

Dalsi kulisi tvori ekonomicka krize, ultimativni podminky vnucene Nemecku Francii jako revans za Bismarka a taky odmitnuti fasizace USA ze strany generala Butlera. Taky geopoliticka situace nemeckeho kapitalu. Nedilnou souscasti tohodle hruzneho kabaretu, kdy zdravy rozum ztrati velmi kulturni narod jsou i fackovaci panaci, at jsou to Zide, homosexualove, politicti ci ideologicti odpurci a pri pevnem uchopeni moci vsichni, kdo dostatecne nadsene neprojevuji souhlas. Jedina moznost jak nastartovat ekonomicky system jedouci na fiat money je velka valka.

Dneska o uzitecne idioty nebude nouze, obetni beranci a neprizpusobive ci "nedemokraticke" zivly jsou pozorne smirovani. Krizi mame realna ekonomika ma denni smenu 26 milard babek ve virtualnim kasinu se otoci denne 3.5 bilionu. Tomu se rika ekonomicka stabilita s moderni funkci penez. Jaka to funkce je, kdyz 99% penez nema s realnou ekonomikou pranic spolecneho?...
Valcene choutky by byly problem je technologie, zbroji se jako o zivot, aby byly vyvinuty technologie umoznujici prekonat vzajemne jaderne odstraseni. Jestli budou fungovat? to ukazou az ruiny po tom, cemu rikame civilizace.

P.S. Zvoleni barvy kosile, ktera bude podporovana mocenskou elitou na politicke vysluni je pouze otazka psychologickeho razu. Fasismus je zprofanovany, realny socialismus taky, takze s Lisabonem prijde nejaky novy ismus. A velmi spravne vedi, ze kazda totalita musi mit pod kontrolou informace. Co odhlasoval evropsky parlament, to proste exekutiva v Evropske komisi vypustila. Tomu se rika demokratura v praxi. O necem takovem si muze Langer zdat sny, pri kterych se radostne probuzi vzrusene spoceny. Zitra hlasuje cesky senat o LS a nepochybuju, ze Lisabon bude schvalen. Topolanek nechce zustat na periferii deni, mluvi sice o CR, ale mysli evropske koryta. Buh s Evropou a zle pryc. Vypada to, ze nez se velke narodfy jako Nemci, Francouzi, Italove, Spanele nebo Anglicane rozhoupou a zjisti, ktera bije, tak bude pozde.
http://www.blisty.cz/2009/5/6/art46686.html
http://www.youtube.com/watch?v=w9vbGfVrUoY&fea...
Tahle komletni prednaska mistrovksy nastinuje priciny srabu, v kterem se nachazime a hleda jine alternativy nez se navzajem vyvrazdit v posledni valce.

190465

5.5.2009 19:11

RE: Máte slovo - 30.4.2009 Česká televize - online

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190400

>...věřím, že bezproblémové soužití je možné. To by ovšem "stát" (jakžto instituce) nesměl tolik let intenzivně pracovat na tom, aby se tyto dvě skupiny lidí nakonec postavily proti sobě. Teď už není moc času, tak na to tlačí trochu víc. Ale to nemění nic na tom, že jak Češi, tak Romové jsou jen užitečnými idioty v téhle hře, kdy jde především o to, rozpoutat veřejné nepokoje, aby se ke slovu dostala represe.
----------------------------------
Nejsnadnější metoda, jak si udržet davy v poslušnosti je, udržováním společnosti v trvalém strachu . Jak si ale vynutit poslušnost strachem, aby se vlk nažral a koza zůstala celá? Jinými slovy, vláda má čisté ruce a ten průser je jejich...zpískali si to sami. A jak jste to výstižně napsala Fillo: "Rozpoutat veřejné nepokoje(!!!) Vypěstovat nenávist u většinového obyvatelstva mediální propagandou kupříkladu: "nájemné neplatí, elektřina zdarma, za vodu neplatí a jídlo jim platíte vy z vašich daní". Člověk nemusí jenom žít, jak se říká "z ruky do huby" a ještě z příjmu platit daně. Každý si za těchto okolností uvědomí, že kdyby nebylo "tam těch", tak se máme mnohem líp a žába se začíná vařit. Pak už jenom stačí Romům utnout sociální podporu: "Gadžo vám už nechce platit"...a je oheň na střeše. Hlad na jedné straně a pár policejních provokatérů na straně druhé. Pár výstřelů, několik mrtvých a hodně zraněných stačí pro výstrahu ostatním, co se stane, když nebudete poslouchat. Až davy začnou opět brblat, tak se akce snadno zopakuje.

190420

5.5.2009 16:40

Lepši by bylo ,,Vláda táhne..."

Trniman 90.?.?.?

Vláda táhne do boje proti extremismu pote co způsobem vladnuti sama nažene nektere lidi do područi extremistum ať levym nebo pravym. Kdy by misto korytek rešili problemy teto zemi, jedine extremisti by byli ti * s greenpeace. Ale oni dobře vedi co dělaji, maji korytka a jima vytvořeny strašak - problem extremismu proti kteremu tet tahnou do boje. Podle stejne logiky, kdy by Langer a jemu podobne tahly do boje o něco drive, vzaly bejsbolky a ten extremismus si vymlatili s hlav driv než se dostal na verejnost, nemuseli by to tet řešit.

190409

5.5.2009 18:14

Íčko má přece vědmu, která mu věštila, že bude napadeno letiště v Ruzyni.

Frank51 77.?.?.?

Ale už nás ptakopysk nebude dlouho otravovat. A pokud jej nezavřou, tak po něm za chvíli ani pes neštěkne.

190414

5.5.2009 21:34

Kdo způsobil požár Říšského sněmu??

Jirka R. 82.?.?.?

Koukám Íčko se chodil inspirovat přímo k Vůdci [velký smích]

Koukám už je zase před volbami, a žádný další Kubice v dosahu, no tak se toho náš GEROJ ve jménu svobody názoru (toho Modrého) Ivan ujal sám [velký smích]

Možná by stálo natočit remake Trainspottingu, kde je scénka kdy BEGBIE hodí krígl do tančícího davu a pak to jde vyšetřovat ...

Tohle je přesně náš Kačer Ivan !!! [velký smích]

Ivanovo životní motto
- zdroj: http://www.langer.cz/texty.php?menu=4&texty_id=11

Proč jsem se zapojil do politiky

Cením si svobody, jako praktické možnosti ovlivňovat svůj život a zodpovídat za něj. Je pro mě důležité, aby existovaly podmínky pro svobodné rozhodování každého z nás a pokládám za správné, abych k jejich vytvoření a udržení přispíval. [bliji]

190438

6.5.2009 0:58

RE: Kdo způsobil požár Říšského sněmu??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 190438

Nám otevřeně řekl, před několika lety proč do politiky šel.Když přijel na Davis Cap a po utkání na rautu už mírně ovíněn držel Štěpánka kolem ramen, můj šéf se mu snažil vylíčit strasti podnikání, usmál se a řekl něco v tom smyslu, že šel proto do politiky, aby na něj takoví blbci vydělávali. No, pan Langer odešel nezraněn, ale můj šéf rozzuřený jak býk pronesl: měl jsem chuť ho nakopat do koulí.

190461

6.5.2009 5:02

RE: Kdo způsobil požár Říšského sněmu??

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190461

Mnoo, znam sefy, kteri by ho zrychtovali nez by se stacila ochranka vubec pohnout. Pokud teda na rautu byla i s nasim malym duccem. A pri slovenskem temperamantu by sice dostali natvrdu nejakou tu ujmu, ale nekdo by mel novej rypacek i jine detaily na ksichte. [velký smích] [velký smích]

190471

6.5.2009 21:02

RE: Kdo způsobil požár Říšského sněmu??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 190471

[velký smích] Myslím, že se ovládnul jen proto, že jsme pro parlament a sněmovnu zajišťovali služby a nechtěl přijít o kšeft. Ale pruďas on je, stálo ho to hodně sebezapření, aby mu jednu nevrazil.

190518

6.5.2009 22:34

RE: Kdo způsobil požár Říšského sněmu??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 190471

Jen mě napadlo pane René, když už jste vzpomněl ty slováky. Víte, jak říkají malinkým hruštičkám naloženým ve špiritusu? Kokotnačky.[velký smích] Slovenština je krásný jazyk. [smích]

Omlouvám se, že příspěvek není k tématu.

190530

6.5.2009 0:09

HEJ - LANGER - TVOJI KAMOSI !!

steve 70.?.?.?

Policajti kradou zabavena auta ..
http://www.prisonplanet.com/illinois-state-police-...
----------------------------
.. ve 13 do vezeni, po 16 letech na svodode. Nevinen.
http://www.smh.com.au/world/convicted-as-a-teen-us...
-----------------------------------
.. vysoky dustojnik CIA - Al Quaida nikdy neexistovala ..
http://polidics.com/cia/top-ranking-cia-operatives...

...mas se kde ucit.

190457

6.5.2009 2:33

vláda potáhne tak do prdele

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Po volbách tato vláda snad potáhne, ale do prdele ne do boje. Pár kousků by se dalo odsoudit i za vlastizradu atd..

190467

6.5.2009 9:27

Rasismus...

James 213.?.?.?

Zrovna včera ve zprává na ČT24 byla hned první zpráva o zasedání jakési rady ve Volarech (bohužel jsem při práci poslouchal jen na půl ucha), která rokovala o způsobu prezentace antirasistických ideí ve školách. A co byla hned druhá zpráva??? O tom, že zloději bronzových destiček z Terezína nelze znovu sehnat, protože pravděpodobně odjeli do Velké Británie. Ale co jsou Ti zloději zač, o tom už nepadlo ani písmenko.
Tak kdo je tady rasista, když i ve zprávách schválně zamlčují národnost spoluobčana????

190484

6.5.2009 19:36

napadlo niekoho,

djobcek 86.?.?.?

ze ten udajny utok neonacistov na ciganov zapalnou flasou, je pre cechy vlastne americky 911?

190516

8.5.2009 8:05

Naštěstí vláda opravdu potáhne.

Frank51 77.?.?.?

Ale to trvalo!

190651

Tuto stránku navštívilo 10 367