Diskuze k článku

Basilejská věž: Tajný plán pro světovou měnu

Příspěvků 16

20.4.2009 7:07

Další stupínek k NWO.....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Silně pochybuji, že bude moje přání vyslyšeno, ale já bych to nechal po staru. Tak jak se píše v článku:

Aplikací Státní teorie peněz (která předpokládá, že suverénní stát má možnost tisknout vlastní peníze), kterákoliv vláda může financovat všechny své potřeby k udržení plné zaměstnanosti a bez inflace svou vlastní měnou.

A rovněž souhlas s tímto:
Liu si všiml, že je to vlastně ironií, neboť rozvojové země s vlastním nerostným bohatstvím ve skutečnosti nepotřebovaly zahraniční kapitál, který je chytil do pasti dluhů ve prospěch zahraničních věřitelů.
------
Tohle je záludná strategie Světové banky. Vyhlédnou si rozvojovou zemi s nerostným bohatstvím, nabídnou spolupráci v těžbě, s tím spojenou výstavbu infrastruktury a dalších "nezbytných" zařízení. Např. vodárnu, elektrárnu, hotely, ubytovací jednotky pro pracovníky atd. a samozřejmě také finanční investiční kapitál na bezkonkurenčně nízký úrok, plus další podmínky. A v tomto je ten háček. Úrok je skutečně ten nejnížší (což je to lákadlo), ale do podmínek patří: Z půjčky se financuje všechno, co je spojené s výstavbou a další nepředvídané náklady.

Světová banka zajistí své jednatele, pracovníky, technologie, mechanizaci (stroje k výstavbě) a také materiál na výstavbu a to vše za přemrštěnou cenu. Jakmile se těžba a nebo výroba rozjede, část zisku připadne na splácení půjčky a větší část zisku jde do kapes pracovníků Světové banky po celou dobu, dokud je co těžit a nebo vyrábět. Nemusím snad ani připomínat, že ta finanční částka, která zůstane rozvojové zemi je vypočtena tak, aby země půjčku nikdy nesplatila a bude nanejvýš schopna splácet pouze úroky. Nic víc. A tímto se zadluží donekonečna i po případném ukončení výroby a nebo těžby. Tak tomuhle říkám zlodějna nejvyššího stupně.

188864

20.4.2009 7:21

penize jsou zbozi

vaclaus 84.?.?.?

Jenom blazen by menil US$ za nejakou mezinarodni menu. To, ze staty jsou zadluzeny, znamena, ze nekomu dluzi a ze za to musi platit (samozrejme, ze penezi tech co plati dane). Penize jsou prece zbozi. Cim vic jich prodam, tim jsem na tom lip. A ti co staty zadluzuji (politici) za to urcite dostavaji provizi.

188865

20.4.2009 9:32

RE: penize jsou zbozi -

steve 70.?.?.?

Reakce na 188865

"Duslednost a cilevedomost" v kazde oblasti pozehnaneho lidskeho pocinani .., nekomu dluzi a ze za to musi platit - kruciz, Marka - nalej mi slivku, tu po dedovi. Ted jsem se leknul !!
------------
DLUZNIK se splatkovym kalendarem:
http://emptywheel.firedoglake.com/2009/04/18/khali...
---------------
VERITEL "na svem miste":
http://mantiqaltayr.wordpress.com/2009/04/19/denni...
----------------
CISARUV PEKAR a PEKARUV CISAR: pisen "Ten dela to a ten zas tohle a Vsichni dohromady udelame moc" - TRALALA, TRATRA TRALALA !!
http://crooksandliars.com/john-amato/rahm-emanuel-...

188879

20.4.2009 11:33

Je třeba se postavit na odpor vytvářením lokálních měn

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 74.?.?.?

Co říkáte tomu:
http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/amerika-kra...

Nejzajímavější je to o lokálních měnách, pokud umíte anglicky, můžete si to přečíst zde:

http://www.usatoday.com/money/economy/2009-04-05-s...

To je geniální nápad. Pokud se to rozšíří po celých USA je to prostředek ke zlomení finanční moci Sionistických bankéřů aFederální banky. Vláda něco takového nemůže zakázat, dokonce to nepřímo legalizovala a uznala tím že takto získané příjmy zdaňuje (pochopitelně že nechce přijít o peníze). Je to prostředek jak vytvořit vlastní finanční systém bez sionistických parazitů na Wall Streatu.
Mohla by to být inspirace i pro nás, pokud nám sionisté zavedou Euro, mohli bychom ho bojkotovat a používat dál české koruny (nebo jen Pražské, Brněnské, Ostravské, Plzeňské .... koruny) , které by nevydávala ČNB ale nějaká soukromá banka či jiná instituce, pro kterou by to mohl být dobrý kšeft (podobně jako se vydávjí stravenky). Sionisté chtějí vytvářet společné měny pro celé kontinenty a snad i pro celý svět, ale občané se mohou postavit na odpor a uskutečnit revoluci zdola- vytvářet místní měny.
Je to zcela reálné. Pokud většina obyvatel města, okresu, kraje apod. budou mezi sebou používat lokální měnu na zaplacvení různých obchodů a služeb, stane se v místě obecně přijímaným platidlem a začnou je brát i obchody- budou muset, pokud by jedna samoobsluha místní měnu přijímala a druhá vedle nikoliv ta první by měla více zákazníků a větší tržby. Tím by se tato místní měna stala plnohodnotným platidlem a přijímali by jí všichni a místní zaměstnavatelé by v ní mohli vyplácet mzdy zaměstnancům, kteří by s tím souhlasili. Tak by se určitá oblast mohla odtrhnout od celostátního finnčního systému a oficiální měnu (USD, Eura) používat jen na nákup zboží z jiných oblastí, cestování, placení daní apod. Na to by byli směnárny, které by vyměňovaly místní měnu za státní. Místní směnárny a záložny by v této měně mohly poskytovat úvěry.
Pro oblast, kde by platila místní měna, by to samozřejmě znamealo obrovské hospodářské výhody a pro občany vyšší životní úroveň když by na jejich práci nikdo neparazitoval

188887

20.4.2009 13:17

RE: Je třeba se postavit na odpor vytvářením lokálních měn

Jan X. 94.?.?.?

Reakce na 188887

Univerzální měna klidně být může, to není nic proti ničemu, nebudeme se tvářit, že žijeme ve středověku, ale musela by být zcela krytá. Nedovedu si představit, že by internacionalistická finanční elita jak chtěla, tak především vůbec byla schopna něco takového zařídit.
A to je právě ten podvod, ke kterému postupně došlo - měna se stala téměř naprosto nekrytou, a bankám bylo v podstatě dovoleno legálně falšovat peníze - vydávat nekrytý kredit. A v případě Eura už nadnárodně. A nejen to - vytvářet na základě něj pak ještě deriváty. A především - bylo jim dovoleno utvořit kartely typu FED nebo ECB, které v podstatě vytvořily emisní monopol.

Vydávání lokálních krytých měn lze nejen připustit, a není to nic proti ničemu, je to dokonce velice žádoucí.
Vydávání nekrytého kreditu lze také připustit, ale jedině na úrovni samosprávných jednotek, kde je možná demokracie, která by byla schopna jeho vydávání účinně regulovat - stát je na to dobrou jednotkou, a ještě lepší jsou soukromí emitoři, kteří jsou státem účinně hlídáni, aby nevytvořili kartel. Rozhodně to nejde na úrovni kontinentu, nebo dokonce globálně, jak se na to možná chystá MMF s BIS. To nelze připustit. To by v podstatě v důsledku znamenalo zrušení volného trhu, svobodné soutěže a světovou diktaturu, která by dříve či později byla smetena světovou občanskou válkou. Řád zákona a smluv by se zcela rozpadl spolu s morálkou, neboť absolutní moc by dříve či později už totálně zkorumpovala establishment, který by to řídil - tak, že právo nemajetných by se stalo nevymahatelným - přestal by uznávat občanská práva a rozdělil společnost na hrstku absolutních vládců a masu v praxi bezprávných otroků. V době jaderných zbraní by se jednalo o iminentní hrozbu samotné existenci lidstva i vůbec této planety, protože dříve či později by se objevila establishmentu neloajální disentní frakce, která by vzhledem k situaci musela být vysoce radikální.

188891

20.4.2009 13:20

Dokončení

Jan X. 94.?.?.?

Reakce na 188887

Proto si myslím, že je ona zpráva o plánech MMF a BIS velice důležitá a je jim třeba zabránit ZA KAŽDOU CENU - a spousta radikálů to ví už dnes, tomu nelze zabránit - lidi nejsou blbí, často, zvláště v USA, jsou ozbrojení a mají bojový výcvik. Pokud se o to MMF a BIS pokusí, prorokuji, že dojde k dlouhé sérii atentátů v řadách finanční elity, která to připravuje, a budou pokračovat tak dlouho, dokud tato elita od těchto plánů neustoupí. Tomu je třeba předejít, protože by to vedlo k bezprecedentnímu chaosu. Jedinou cestou, kterou zde vidím, je tedy znovuvyjednání společenského kontraktu - a nikoli vytvoření světové měny, ale pravého opaku - zákazu a tvrdého stíhání finančních kartelů a naopak uvolnění regulací soukromých emisí. V době internetu a elektronických bankovních systémů není vydávání vzájemně si konkurujících měn nic nemožného a dříve či později se objeví digitální měny, které ač k tomu zatím panuje oprávněná nedůvěra, budou řádově bezpečnější, než současné měny - umožní to asymetrické šifrovací algoritmy, které máme už několik desetiletí k dispozici.
Jinak se obávám, že této planetě a jejím obyvatelům relativně k délce historie už moc času nezbývá...

188893

21.4.2009 2:54

RE: Dokončení

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 188893

http://www.czechfp.cz/site/?p=6884
Ti, co maji realne statky, tak nikdy po krachu jedne meny kryte kulovym nepristoupi na dlasi ke vsemu uplne globalni menu krytou kulovym. Rusko, Cina ( ekonomicke aktivity v Africe ), Latinska Amerika, Indie, muslimsky svet radeji prejdou na barterovy obchod, nez by se nechali drzet pod krkem skrze nejakou fiat money vabnicku. Jestli to nekde chce resit vojensky? Pak si naposledy zavalcime. Nejde se vyhnout cinskym, ruskym nebo indickym zajmum ( nuklearni zbrane ) a zmasakrovat jejich obchodni partnery.

Uvidime, zda je mozne prezit bez globalnich virtualnich kreditu anebo jsou vice potrebne suroviny, energie, voda, potraviny, ekologicky setrny pristup k biosfere... vsechno prvky velmi realneho sveta ve kterem je clovekem pouze malou casti v celku.

188953

20.4.2009 13:17

Tak to je a není

zamp1 zamp1 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Prvotním zlem v systému jsou lokální politici. Třeba ti naši kluci.Pro milionové provize, dělají do st. rozpočtu miliardové díry! Gripeny, Pendolina, transportéry, nákl. letadla, dálnice, atd.
Možná bude lepší když světové společenstvo budou řídit banky, protože ty mají jasný cíl vydělat peníze.Cíle politiků jsou vždy nejasné.
Politici, dělají zákony, které vyhovují lichvářům, a aby se udrželi u vesla o týden déle nebo získali další prebendu udělají cokoliv.
Krize jednou určitě odezní, jestli to přežijeme (naši milý přátelé se chystají bombardovat Irán), ale morální marasmus téhle doby - co s ním???
Ukazují-li politici na banky jako na viníky krize, je to jako když zloděj křičí chyťte zloděje!!

[naštvaný] [naštvaný]

188892

20.4.2009 20:32

Dávam do pozornosti a plne odporúčam

Oli63 88.?.?.?

http://www.tvina.sk/index.php?program=2&video=...

188921

21.4.2009 1:11

RE: Dávam do pozornosti a plne odporúčam

Pasant-x 79.?.?.?

Reakce na 188921

Lepší zdroj. Tady lze přednášku Andrease Clause stáhnout ve velmi uspokojivé kvalitě. (cca 450MB)

http://www.paprsky1.de/hudba__filmy_a_videa/film/f...

V CD kvalitě, ovšem bez titulků:

http://www.archive.org/download/AZK3_Andreas_Claus...

Nemělo by to uniknout nikomu, kdo hodlá diskutovat o příčinách, původcích a cíli současné krize!

(Ivo Šašek dělá skutečně dokonalou práci...)

188947

20.4.2009 21:35

Skoda...

SandWalker 91.?.?.?

Skoda, ze se zde asi jiz nedozvime nazor Stana na realie a deni kolem BIS - zrovna jeho nazor v teto veci by me velmi zajimal.

Jeho dlouholeta praxe kolem financi primo v miste jejich "basecampu" by nam jiste hodne zaostrila obraz.

Jinak diky za preklad a clanek Vladimire - dobra prace. A Stana prosim, pokud jeste cte - at take pise, alespon vyjmecne. Diky.

188929

21.4.2009 4:28

Líbivá politika,plná slibů, ve zkutečnosti past na důvěřivé lidi.

kozoroh 59.?.?.?

MF je banka ,která měla "pomáhat" rozvojovým a nebo ,tak zvaným zemím třetího světa atak ,jsme nedávno mohli číst z denního tisku, že tato banka hlásí enormní výdělek. Rozumějte tomu,ten enormní výdělek je velké procento úroků ,které uvalili v rámci ,te propagované pomoci,těm nejchudčím.Přesně tak to vyjádřil jeden milionář, jež doslova řekl,stal jsem se milionářem ,protože jsem okradl chudé.
SVĚTOVÁ VLÁDA POČÍNAJICE USTANOVENÍM SPOJENÝCH NÁRODŮ.
Dr. Kurk E.Koch,profesor, přednášel ve stech universitách, 65 zemích světa, v pěti kontonentech na théma"Nový Světový Pořadek,Okultismus,Extrimní pohyb věcí,parapsychologii, vše ,co přijde a co nás nemine.
Světový systém bude mít jednu měnu,centrální finanční vládu,jeden danový systém,jeden právní=soudní systém,jeden náboženský systém a jednoho představitele v posici nevvyšší.
Každá osoba=jednotlivec, nově narozený, na tomto světě bude mít registrační číslo,bez něho nebude moci prodávat a nebo cokoliv si koupit, svět bude mít jen jeden jediný světový kostel , kdokoliv se tomuto systému postaví ,nebude mít právo existovat.
JOHN E.RANKIN,US,Congressmen="THE UNITED NATION IS THE GREATEST FRAUD IN ALL HISTORY.IT`S PURPOSE IS TO DESTROZTHE UNITES STATES.

Vložený obrázek

Český národ už zažil jeden centrální systém řízení státu a proto je mi nepochopitelné, proč politici vlezli do evropské unie, která je součástí světového planu, to jsme mohli zůstat ve Waršavské smlouvě a jen čekat spojení západu s východem.
Každopádně novým změnám absolutně nevěřím,že budou ku prospěchu obecného lidu,spíše naopak, bude to novodobé otroctví ,globálního programu nadiktovaného elitou světa.

188959

21.4.2009 14:49

Světové židovské banky

Deek 89.?.?.?

Které už dnes ovládají cca 86% veškerého světového finančního
oběživa - mají už minimálně 20 let připravenou elektronickou světovou měnu (v čipových implantátech, pod číslem 666) jako znamení Satana které budou lidem implantovat na ruku či čelo!

188999

21.4.2009 21:02

Tomáš Baťa....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Přelom hospodářské krize? Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek.

V naší zemi je mnoho lidí, kteří se domnívají, že hospodářský úpadek lze sanovat penězi. Hrozím se důsledku tohoto omylu. V postavení, v němž se nacházíme, nepotřebujeme žádných geniálních
obratů a kombinací. Potřebujeme mravní stanoviska k lidem, k práci a veřejnému majetku.

Nepodporovat bankrotáře, nedělat dluhy, nevyhazovat hodnoty za nic, nevydírat pracující, dělat to, co nás pozvedlo z poválečné bídy, pracovat a šetřit a učinit práci a šetření výnosnější, žádoucnější a čestnější než lenošení a mrhání.

Máte pravdu, je třeba překonat krizi důvěry, technickými zásahy, finančními a úvěrovými ji však překonat nelze, důvěra je věc osobní a důvěru lze obnovit jen mravním hlediskem a osobním příkladem.

Výrok Tomáše Bati z roku 1932

P.S. Přišlo mi to poštou od kamaráda. Díky Matej.

189032

24.4.2009 0:51

Tenhle borec pise zajimave.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Naprosto nevolitelny za zelene, dovoluje si az moc premyslet. Taky zrejme neveri, ze civilizace jak ji provozujeme, je krasny humanni system pro blaho cloveka.
http://www.czechfp.cz/site/?p=6901

189242

Tuto stránku navštívilo 7 694