Diskuze k článku

Jsem lakmusový papírek

Příspěvků 43

22.2.2009 18:59

Ano, je to off-topic.

Peptalkin 771030 (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Nerad spamujem pan Stwora, ale bolo by dobre, ked si niekto zaplati predplatne, aby nemusel cakat pokial sa Vam uraci rozhybat a zaregistrovat to, lebo nabuduce to moze cloveka odradit a neposle uz nic.

184346

22.2.2009 20:27

RE: Ano, je to off-topic.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 184346

Proč mi nenapíšete přímo? Ale když už jste to vytáhl, nevidím nikde vaši platbu. Není ani v dosud nezpracovaných platbách. Uvedl jste váš variabilní symbol, který vám systém přidělil? Pokud ne, jen těžko mohu hádat, že jste myslel předplatné a ne dar.

184357

22.2.2009 19:39

Mikin?

hestroy 90.?.?.?

Není to ten imbecil z bandy ignorantních siobolševiků?

Chudák. Kolik mu za to jeho ubohé snažení jeho čistokrevní pánové asi platí? Předpokládám, že Mikin není čistokrevný vyvolený, ale jen užitečný gojímský idiot.

Takže dostane pár shekelů a je spokojený, neboť ví, že v budoucnu s ním jeho páni budou počítat při šábesu, kdy jim bude utírat zadky.

A pan Ries? Ten zásadně nesouhlasí s kritikou sionacistického státu, kde jsou lidská práva pošlapávána každý den. Je to jeho boj, ne každý je schopen pochopit, že sionacistická myšlenka neskončila s pádem 3 říše.

184350

22.2.2009 19:49

upozornění

baybee 83.?.?.?

Promiňte, proč vám vadí, že někdo (nevím, kdo je Mikin) upozornil autora článku na skutečnost, že visí na Zvědavci? Psal jste, že jste se o to sám pokoušel, ale nepovedlo se... Byl byste raději, aby se o tom autor nedozvěděl?

184351

23.2.2009 10:20

RE: upozornění

kavol_nepřihlášený 90.?.?.?

Reakce na 184351

mno, přijde mi, že myšlenka článku zůstala nepochopena ... problém není v tom, že se autor o umístění článku dozvěděl, problém je v tom, jak to celé proběhlo

mě by například zajímala odpověď na otázku, proč tedy autor vydavateli neodpověděl, zatímco na email třetí osoby reagoval okamžitě? - to vám přijde v pořádku?

a proč ta třetí osoba neupozornila vydavatele, že úspěšně kontaktovala autora, nýbrž proč se tím takto chlubí na svém webu vydavateli za zády?

184394

23.2.2009 14:47

RE: upozornění

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 184394

>mě by například zajímala odpověď na otázku, proč tedy
>autor vydavateli neodpověděl,

Myslím, že to vím. On ty emaily nedostal. Alespoň to tvrdí. Totiž seznam.cz, kde má pan Ries svůj email, zdá se, filtruje emaily z domény zvedavec.org. Občas projdou, ale spíše ne. Vnímám to jako další milou pozornost Systému [smích] vůči tomuto serveru.

184410

23.2.2009 20:17

RE: upozornění

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 184410

No, to se děje i jinde, například když zadáte odkaz na zvedavec.org do diskuse na iDnes, tak prý obsahuje "vulgární výraz" a systém ho nezveřejní.

184427

24.2.2009 1:28

RE: upozornění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 184427

Na Novinkách zveřejní, ale vzápětí poté zareaguje nějaký najatý osel, který mě familiérně tykaje upozorní, že ten web je nacistický.
Také několik lidí opakovalo při mé zmínce o Zvědavci, že se jedná o web "nacisticko-komunistický", což je kouzelné spojení, patrně naznačující, že se mu kdosi vlivný kdysi snažil ultimativně vynadat a úspěšně tuto totálně dehonestující nálepku rozšířil (domnívám se občas, že se tak děje snad podprahově, dotyční pochopitelně nikdy předtím na tyto stránky nezavítali).
Ale jaképak divení, když již roku 1873 Otec národa (zobrazen na tisícovce) psal "Plémě židovské vůbec, emancipované až za naší doby, na způsob všech vymaněncův - vzácné a ovšem vítané výjimky neruší pravidla - panuje v Němcích již nyní všeobecně, neboť veřejné mínění netoliko ve Vídni bere se směrem, kterýž popřední Židé mu dávají."
No a roku 1920 napsal vysoce aktuální text Josef Hudec : "Vytvořil se u nás skoro takový stav, že nesmíš nic napsat nebo říci o Židech - nechceš-li ihned dostat štempl antisemitismu. Vůbec jen dotknouti se nějak a konstatovati taková holá fakta, jako že Židé jsou a že mají nějaké své vlastnosti, již to je antisemitism.
O Židech a židovství mluviti smíš - ale jen všechno dobré, lichotivé a chválu. O kterémkoli národu smíš říci, že má i špatné vlastnosti, o svém národu můžeš to říkat stále, třeba i v nadávkách, o Židech to říci nesmíš, jinak jsi hned reakcionář a antisemita."

184449

24.2.2009 14:18

RE: upozornění

freedomFIGHTER 217.?.?.?

Reakce na 184449

tak tento prispevok 100% odzrkadluje realitu dneska... dokonca ked som hral PC hru COD4 on line a dal som si meno WHITE_PRIDE ci WHITE_KNIGHT tak som bol hned oznacovany za RASISTU/NACISTU ci dokonca zabanovany...(btw:najma na ceskych serveroch!) naproti tomu hraci kt. pouzivali nick:BLACK_DEATH, BLACK_POWER,BLACK_EU,SIONISTA,VIVA_ZION,MOSSAD_KILLER,DEATH_4_GAZA atd. nemali ziadny problem... a to sa tam stretava komunita cca od 13-30 rokov! sorry za OffTopic-ale aj to je priklad BRAINWASHINGu v praxi.

184469

24.2.2009 6:30

RE: upozornění

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 184410

Ja vim o pripadech, ze se pres explorer je obtizne dostat na Zvedavec. Chyba, stranka nenalezena. Od te doby, co pouzivam Mozzilu mam svaty pokoj.

184454

22.2.2009 20:11

Všeho dočasu ...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Vladimíre - všeho dočasu. Je to, jak to tak píšete, skutečně smutné, ale nejste v tom sám. Ani doslovně míněno zde, ani obecně. Podobně je to skutečně již všude, kdo pronese vlastní myšlenku, která je byť správná, tak jen proto, že není konformní s nastaveným paradigma - je v klatbě ! Funguje to tak třebas ve vědě až tak drsně, že to začíná být směšné a věda se začíná stávát trapnou fraškou sama sebe.

Nechci házet proroctvími - je to ale skutečně již jen dočasně. Ne že "Příjde čas !" - on je již v podstatě zde... [velký smích]

184353

23.2.2009 14:55

RE: Všeho dočasu ...

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 184353

>Funguje to tak třebas ve vědě až tak drsně, že to začíná být směšné a věda se začíná stávát trapnou fraškou sama sebe.

Fraškou ne. Stává se tím, čím "bojovníci" vědy nejvíce veřejně a ostentativně opovrhují: náboženským dogmatismem.

Tohle bohužel platí snad po celou dobu trvání lidí. Konformita je žádaná, nekonformita je cejchem pro ty, kteří mohou být konformisty pranýřováni.

>Ne že "Příjde čas !" - on je již v podstatě zde... [velký smích]

Hmm... s rezervací sedačky v první řadě zatím počkám, ale celkově věřím, že příjde. Ale člověka to ze své podstaty bohužel moc nezmění.

184412

4.3.2009 9:45

RE: Všeho dočasu ...

Stan.K levsk (zavináč) tiscali (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 184353

Jsem přesvědčen,že máte pravdu.K Vašemu vyjádření netřeba nic dodávat.Stanislav

185480

22.2.2009 20:13

Mikin, Ries

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Dozvidam se o existenci nejakeho Mikina poprve a jsem sokovan. Uz jsem obvolal sve pratele, aby nechali zjistit, co to je za cloveka. Nejednou se prokazalo, ze takovi lide nam ublizuji, protoze zamerne znevazuji nasi image. Jedna se o skryte antisemity.

Pana Riese bych se rad zeptal, jestli pripousti sam pred svym svedomim, zdali o likvidaci Mattoniho objektu a dalsich prestarlych objektu muze usilovat nejaka zaludna ideologie, ne jenom financni zajem - prosperita. Pokud ano a dal si kladnou odpoved, je to tragedie. Nejenom jeho. Protoze pokud vystoupi na verejnost bojovnik za pravdu a spravedlnost posrany predem (a takto posrani budou vsichni jemu podobni bojovnici) docka se svet likvidace vseho puvodniho, aby to bylo nahrazeno necim novym, poplatnym skrytym zamerum.

Izak

184354

22.2.2009 21:40

RE: Mikin, Ries

mtk 80.?.?.?

Reakce na 184354

Pane Izaku, honem se seznamte!. To stojí za to! [chechtot] [chechtot]

184362

24.2.2009 16:29

RE: Mikin, Ries

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 184362

>Pane Izaku, honem se
>seznamte!. To stojí za to!
>[chechtot] [chechtot]
Seznamil jsem se, je to hruza. Nechapu, ze je nekdo schopen pachat takove prestupky. Vzdyt ublizuji.

184475

22.2.2009 22:17

RE: Mikin, Ries

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 184354

Oni nejsou skryti antisemiti, oni jsou jen nenavisti prolezli pitomci [mrknutí jedním okem]

184366

22.2.2009 23:00

RE: Mikin, Ries

mtk 80.?.?.?

Reakce na 184354

A ještě jednu OT otázečku: co znamená výraz "skrytý antisemita"? (můžete eventuelně doplnit definici výrazu "semita" ...). Díky [mrknutí jedním okem]

184368

23.2.2009 7:52

RE: Mikin, Ries

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 184368

>A ještě jednu OT otázečku: co znamená výraz "skrytý
>antisemita"? (můžete eventuelně doplnit definici výrazu
>"semita" ...). Díky [mrknutí jedním okem]
Zacnu od druhe casti. Byl jsem ucastnikem mnoha debat na to tema a vim, ze se zarazeni antisemitu ruzni. Pro me je nejpresvedcivejsi semite=obyvatel Palesiny. Mohu se vsak mylit jako mnoho jinych. A kdyz ano, ktery z mnoha zarazeni je pravy? Troufam si prohlasit, ze jakekoliv zarazeni muze byt diskutabilni. Proto uvedu oficialni udaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Semite_and_Jew
Prvni cast vyroku snad nemusim konkretizovat, vzdyt nejste dite..., nebo snad jo?
Izak

184382

23.2.2009 20:20

RE: Mikin, Ries

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 184368

"skrytý antisemita" Toto je jeste vetsi blbost nez slovo antisemitismus.
Kdo dnes nevi, ze semite jsou take arabsti obyvatele a zrejme si malokdo lidi z vymitym mozkem uvedomuje, ze vetsina zidu semite nejsou.

184428

24.2.2009 9:49

RE: Mikin, Ries

mtk 80.?.?.?

Reakce na 184428

Antisemita, jak zde bylo několikrát napsáno, je ve skutečnosti člověk, kterého židé nemají rádi. To máte jako se slovem demokracie. Totiž největší "demokraté" si demokracii vykládají zhruba takto: "diktatura korporátní moci a peněz". Prostě Babylon! [mrknutí jedním okem]

184460

23.2.2009 1:56

RE: Mikin, Ries

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 184354

Mikin, ackoliv ho osobne neznam, tak neni ani skryty, ani antisemita. Kdyby jste zde chodil delsi dobu, tak by jste poznal, ze Mikin byl na Zvedavci cilym diskuterem az do doby, kdy byl editorem zablokovan. Ani ted neni Mikin skryty, najdete ho na ruznych webzinech a nebo na jeho webove strance.

Co se tyka pana Riese, tak ten ma pravo rozhodovat, kde bude jeho clanek zverejnen. Ne, ze by treba nechtel, aby se o tom Mattoniho pripadu moc nevedelo, ale kazdy autor zvazuje, kde chce, nebo nechce byt davan do asociace s tou a nebo onou publikaci. Verim, ze rada autoru ze Zvedavce by treba nechtela byt bez jejich svoleni publikovana treba na Eretz.

Tak se na to zacnete divat trochu objektivne. [smích]

184374

23.2.2009 15:43

RE: Mikin, Ries

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 184374

...rozumný názor, dík za něj. Vladimír je asi už trochu přetaženej ze stálého tlaku na jeho práci se serverem. Kdyby si tuhle vámi nabídnutou souvislost včas vzpomněl, asi by první část zprávy o "lakmusu" VYNECHAL.

184416

24.2.2009 1:07

RE: Mikin, Ries

Joseph 85.?.?.?

Reakce na 184416

...a tu druhou možná taky [smích] tam mi nic jako "zločinné spolčení" nepřipadalo.
Žádný člověk nemá rád, pokud je někde někým blokován, omezován nebo negativně hodnocen... předpojatě, je mu upíráno právo na projevení "jeho pravdy" a rozvoj jeho záměrů. Jenže čemu se může divit, když do jisté míry podobné činí jiným? Neplatí snad "čím kdo zachází, tím také schází"?
Nikomu nepřeju nic zlého, ale když někdo někoho odsuzuje, omezuje a ušklíbání se nad jinými lidmi se stane jakousi "zdejší kulturou", může se pak snad právem podivovat, že jej zase jiní hodnotí negativně a možná právem, možná neprávem jej pomlouvají a jeho produkt jakýmsi způsobem blokují... ztěžují mu život... hážou klacky pod nohy? Člověk si prostě udělá nějaký image, a pak to s ním už jde. A někdy dokonce ani neprohlédne natolik, aby vůbec viděl a mohl sebekriticky správně reagovat. A může stokrát argumentovat, že je vlastník, a že si může pouštět to, co chce. Jistěže může (i když je to trapná argumentace), ovšem realita o něm se proslechne a časem se každý skutek vrátí jako bumerang... v té či oné podobě, někdy i s úroky.

184447

24.2.2009 8:23

RE: Mikin, Ries

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 184447

...jo, o tom je ta "škola života", schopnost včas ! odhadnout, jaké následky bude mít nějaká aktivita. naštěstí jsou právě chyby tím, co nás posunuje dopředu.
Za čas zjistíme, že ono "dopředu" funguje ve stejném stylu i dozadu. jen se to "dozadu" projeví jinde a jindy.

...to aby se ten náš živý vesmírek mohl dál kodrcat skrze naše myšlenky "k novým zítřkům".....[smích]

184456

23.2.2009 16:23

RE: Mikin, Ries

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 184374

Ale nejobjektivnejsi pohled je samozrejme nekdy tady, ze ano? Necekane bych pri hledani pravdivych pohnutek konani mikina v tomto konkretnim pripade, tipoval, ze zrnko pravdy bude napsano, i kdyz rozhodne ne hurvajzem. Se divim, ze se osobne neznate. Treba vam miliardar hurvazjz usporada seznamovaci vecirek. [velký smích] [velký smích]
http://www.nezvedavec.org/

184419

24.2.2009 0:15

RE: Mikin, Ries

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 184419

Bartosku, nevim, co mas na mysli. Ja jenom shrnul fakta. S Mikinem se neznam, zije nekolik tisic mili od meho bydliste. Rovnez tak Hurjvaz, ktery zde pise pod jmenem Kadence Krazy. Ten zije ve Vancouver Kanada. Tak si to nejak srovnej a nenapadej mne, ze jsem napsal nestranny nazor. [pláč]

184443

24.2.2009 0:26

RE: Mikin, Ries

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 184443

Nekdo se citi byt napadeny, pouze tim, ze jeho nazor neni s dostatecnym nadsenim sdilen? Vicemene takovy clovek je pod pernamentnim tlakem napadeni. Ohledne Mikina neni treba shrnovat vubec nic. Pokud clovek neni analfabetem, tak si muze udelat obrazek primo na zaklade projevu originalu. Vstup na vlastni nebezpeci dusevni ujmy! Jisteze podobny kultivovany projev si mikin muze dovolit pouze na strankach serganta leho, ponevadz prostredi na netu neni na kulturu v tak koncentrovane forme pripraveno. [velký smích] [velký smích]
http://www.nezvedavec.org/

184446

22.2.2009 20:33

...

brekeke 85.?.?.?

Nevim nakolik bych se mel obavat tech pesaku, co "jsou tady", ale myslim, ze spis to jsou obycejni lide, kteri treba skutecne vlastenci jsou, ale prave z obav z pomluv, ztraty zamestnani atd... se "vyvolene" boji kritizovat..

184359

22.2.2009 20:35

RE: ...

brekeke 85.?.?.?

Reakce na 184359

..je to smutne
asi jako pisnicka Haunted Ocean, Pt.5 z filmu Valcik s Basirem

184360

23.2.2009 0:03

No, joo.

Rene Bartosek 68.?.?.?

To uz je takova vseobecna lidska vlastnost. S vanickou se casto vyleje i to dite. Skoda. Ohlasy na devastaci historickych objektu nasich novodobych zlatokopu, tady na Zvedavci mohli jit dal mezi lidi. Mozna by to autor mohl nabidnout BL, ktere se angazoavali a angazuji v zachrane historicke budovy zeleznicni stanice v Usti nad Orlici.

Je to vsak marny boj proti podstate ionformace. Velke komercni informacni kolosy do toho vrazili hromady prachu, armady pravniku protlacili legisletivu. Dusledek je to, ze tzv. tvurci cinost autoru neceho je ohodnocena nekolika smesnymi procenty, pres 90% vynosu za autorska prava jde vicemene do prdele, protoze prersne takovy efekt tyhle prostredky, pak vykazuji. [velký smích] [velký smích]

Informace ma primo ve sve principielni podstate byt sdilena. Kdyz nekdo poskytuje informaci, tak ji nestraci a prijemce pri tom neco noveho ziskava. A pred touto podstatou budou nakonec nuceny kapitulovat i penize. A az budou nuceny penize nedeformovat informacni prostor, a to prosim z duvodu efektivity celkoveho systemu, tak se najednou informace stane z hlediska penez natolik levnou, ze nektere nesmyslne predrazene veci se stanou najednou vice dostupne pro sirokou verejnost, protoze zmizi umele vyvolane deformace z duvodu generovani zisku. A tento zisk je generovan predevsim pro zprostredkovatele, autor dostava prevazne drobty ze stolu.
http://www.blisty.cz/2009/2/20/art45465.html

184369

23.2.2009 7:55

Klatba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Vladimíre Kainovo znamení jak tomu říkáte já chápu jako významné ocenění Vaší činnosti. Jen tak dál. Kdyby nebylo kritiky zvědavce nebyl by tak populární.

184383

23.2.2009 9:02

Fotit co vidíme

Sophia 89.?.?.?

Dobrý den pane Vladimíre,je jedno, kdo je pan Mikin (vše co konáme se k nám vrátí), je mi jedno kdo je pan Riese (ale má bohužel autorská práva), co kdyby jsme to zkusili jinak. Každý vidíme kolem sebe hodně podobných "artefaktů", co je prostě vyfotit a nechat na webu viset. Vždyť každý dodá svou informaci a soudný člověk si tu pravou určitě najde. Tak trochu to bude i aktivnější ve smyslu iniciativy každého jedince.Faktem je, že se dá pouze problém nasvítit, ale kdoví komu se zaleskne v makovičce. Nemám taky odvahu léčit"malomocné" nicméně drží mě při zdravém rozumu alespoň vědět, že nejsem sama kdo vidí co vidí.Na vašich stránkách nacházím hodně názorů k zamyšlení, co s nimi udělám je už jenom moje věc. Ale je dobré že Váš webzime je.Vlastně se u Vás učím. Ahoj Sophia [smích] [zahanbení] [smích]

184390

23.2.2009 13:30

"Netykavky"

Joe Chiclets 212.?.?.?

Je fajn, že niekto leží icíkom v žalúdku... Tým nejspravodlivejším, najviac utrápeným, ukrivdeným, najschopnejším, najviac zaznávaným - skrátka samozvane vyvoleným... [bliji]

Trupíci si samozrejme neuvedomujú, že tá ich všeobecne známa nekritická egoistická vychcatosť nebude fungovať dlho - ich pokusy rozoštvať náboženské skupiny môže mať úspech jedine v (zatiaľ) infantilných USA... [vyplazený jazyk] [bliji]

184405

23.2.2009 19:04

Kainovo znamení

korutan 81.?.?.?

Vážený pane Stworo, rád čtu Vaše články a po pravdě, nejen Vaše, ale většinu článků Vámi na Zvědavci uveřejněných. Opakovaně Vám za Vaši práci děkuji!
Je bohužel osudem každého, kdo je ochoten, respektive má odvahu, nést svou kůži na trh ve formě veřejného vystupování proti současným oficiálním postojům etablišmentu, jeho poskoků a trpajzlíků, že je na něho útočeno. Ne kvalifikovaným dialogem, ne argument, ale zákeřně a podle, nadávkymi a hanobením! Když jsem se koukl na Nezvědavce, bylo mi neuvěřitelně smutno. Tolik blbosti, tolik zášti pramenící z vlastní ubohosti jsem na tak malé ploše, kterou je monitor mého počítaře, jiš delší dobu neviděl! Ano, píšu "ubohosti", protože to, co člověk napíše o jiných, vypovídá nejvíce o něm samém!! Jinými slovy; Každý tvor dokáže vrhnout jen tolik špíny, kolik jí v něm je!
Moc doufám a věřím, že i Vy si tento fakt uvědomujete a že se nenecháte ve svém díle takovými smutnými momenty a ubohými trpajzlíky odradit! Sobecky si přeji, aby mi tento Váš zdroj informací a názorů nevyschl už proto, že mi dává naději, že to, co mi už po leta vychází z mých osobních anylýz informací a událostí ze světa, a jak na jejich základě vnímám nejen současné dění ve světě, není předzvěstí totálního zmatení mého mozku. A to přesto, že řada lidí okolo mne se snaží vzbudit ve nmě dojem, že věci vidím z mesmyslného úhlu, trpím konspirománií a podobně.
Děkuji Vám!

184425

23.2.2009 21:25

RE: Kainovo znamení

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 184425

Co je to ten etablišment Korutane?

184431

24.2.2009 21:43

RE: Kainovo znamení

korutan 81.?.?.?

Reakce na 184431

Ti, jež jsou u moci, jsou etablováni, umístěni, sedí na svých postech a hrají si na elitu, rozuměj na jelita, národa, státu, kraje atd.. Přitom do svých pozic se dostali nikoliv za zásluhy o ten národ, stát, kraj atd. ale na základě stranické příslušnosti, pozice na kandidátce, kterou si zaplatili, koupili, vykšeftovali v neuvěřitelných kompromisech s kýmkoliv, třeba s mimozemšťanem. A na těchto svých pozicích se drží zuby nechty, poplatní komukoliv, kdo si je ochoten koupit, zaplatit za jejich hlas, ať výsledek takovéhoto jejich chování je jakýkoliv a následky!? Třeba potopa!
Tak, Dale Copere, v tomhle smyslu cítím a používám slovo etablišment. že jej píši foneticky, to mi promiň. To co přestavuje mi nestojí za to, abych se jím více zaobíral.

184488

24.2.2009 23:22

RE: Kainovo znamení

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 184488

Foneticky by to bylo establišment ne? Jinak s tou vaší definicí v podstatě souhlasím.

184496

25.2.2009 0:24

RE: Kainovo znamení

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 184431

"Dale Coopere" vy aby ste si "nepřisadil". Ste už ako obohratá karbanícka karta. Stále som sa nádejal, že napíšete niečo nové, inšpirujúce. Ale vy nič, len stále "meleme, meleme, meleme". Skúste sebareflexiu. Medzi nami, necítite sa už trápne? Možno vám
jarmulka zabraňuje v toku informácií do 7.čakry. Skúste ju zložiť. To viete kabala "není vše". Sú aj iné múdrosti sveta. Pamätáte hollywoodsky paškvil Múmia? Tam jeden zlý pred obživlou múmiou drmolil hebrejské zaklínadlá a zaháňal sa dávidovou hviezdou. A viete, čo povedala egyptská múmia:"Výborne človeka z národa otrokov potrebujem". Fuj aj ten nešťastný Hoolywood sa niekedy strafí [chechtot]

184500

24.2.2009 22:52

Se Zvědavcem je stejná situace jako s tiskovinami / českými / ze západu před rokem 1989

Montaznik 88.?.?.?

Mnoho lidí čte Zvědavce jaksi pokoutně, aby si "nezadali"!
O Zvědavce je veliký zájem a mohu vám všem říci, že ani netušíte , kde všude je čten a rozšiřován i mezi lidi, kteří nemají přístup na internet!!!
Lidé chtějí být informováni a ví , že jsou masmédii ohlupováni
a zde je role Zvědavce. A přitom jsou "cenzoři" hloupí! Kdyby dovolili vše zveřejnit, tak by podobný zájem opadl!
A co se týče židovské problematiky je jednoduché pravidlo.
Kdyby se část židů / lze je nazvat spíše sionisty / nenamočila ve zločinech, které jim jsou po právu přičítány,nikterak by se ani nezlobili, že jim někdo jejich lumpárny připomíná.
Potrefená husa nejvíce kejhá!!!
Jinak jsem názoru , že se nemají všichni židé házet do jednoho pytle. To není správné! V takovém případě jde o rasismus!!!
Má někdo smůlu, že se narodí jako černoch, nebo rom a přitom
nemá obecně přisuzované vlastnosti těchto etnik!!!
Měli by být k sobě lidé o hodně citlivější a smířlivější,
zvláště v době, která nás všechny čeká a která nejspíše nebude
procházka růžovou zahrádkou.

184491

24.2.2009 23:02

RE: Se Zvědavcem je stejná situace jako s tiskovinami / českými / ze západu před rokem 1989

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 184491

Som z toho hustý to už je 40 000Ck, alebo to bolo 30 000Ck, Mno je krize a Buh bere i tam kde nic není...
PS: Zdravotníctvo: Máte výplatu o cca 3000Sk/100E menšiu, pretože je kríza...
OK, pole a knihy.

184494

25.2.2009 1:41

Jak to vlastně je?

Pasant-x 79.?.?.?

Kontakt na autora:
Pavel P. Ries, Suchý vršek 2099/49, 158 00 Praha 5
tel: 222 967 674; mobil: 777 183 077; e-mail: [email protected]

Použité textové a obrazové materiály:
Použité texty: text P.P.Riese a použité výňatky z publikace Stanislava Burachoviče – Mattoni a lázně Kyselka
Použité fotografie: 1- 4, 9, 13, 15, 24, 32, 33 – z publikace Mattoni a lázně Kyselka

5 – 8, 10 – 12, 14, 16 – 23, 25 – 31, 34 – © Pavel P. Ries 2006
---------------------
Z disclaimeru na konci článku vyplývá, že pan Ries svou práci prováděl: na základě objednávky Odboru památkové
péče Ministerstva kultury České republiky a České televize.

Jinými slovy, patrně za tento (mimochodem velmi zdařilý) kompilát dostal zaplaceno z prostředků, které odvádíme na daních + na konto ČT. Pokud je tomu tak, nemá morální právo jakkoli blokovat zveřejnění. Pokud ovšem práva na zveřejnění zaplatily výše uvedené instituce, je to docela jiný případ, i když ty se nakonec z nějakého přizdisráčského důvodu rozhodly věc ututlat. V každém případě mají přednostní právo na zveřejnění ony. Spíše to vypadá, že text neměl takto uniknout. Záminka k níž se autor uchýlil je směšná.

184509

25.2.2009 8:16

RE: Jak to vlastně je?

Gibi Z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 184509

Boze moj, ved co by sme chceli od "vycuraneho" Chazara [chechtot] Oni su stale taki. Najviac ma pobavi ich "nefalsovane a pravdive rozculovanie sa" nad nespravodlivostou /rozumej nespravodlivostou a drzostou gojimov/. A tak verejne davaju najavo k comu ich vedie viera, ze su narod vyvoleny a milovany svojim Bohom, takto JHW, takto Adonai ... Predtym by som nikdy neveril, ze v 21. storoci bude niekto stavat svoju ludsku existenciu na takychto bludoch. Ale vidite, ono to pre istych neurotikov funguje. A kazdy prostriedok je dobry aby sa utvrdzovali v svojom
kolektivnom sialenstve [překvapení]

184526

Tuto stránku navštívilo 7 255