Diskuze k článku

„Jsme schopni zničit všechna evropská hlavní města“

Příspěvků 44

5.2.2009 14:14

zdroj

brekeke 85.?.?.?

No ta puvodni stranka nevypada moc verohodne :/
bylo to otisteno jeste nekde??

183113

5.2.2009 14:47

RE: zdroj

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 183113

http://www.worldproutassembly.org/archives/2006/05/martin_van_crev.html

http://www.nowpublic.com/world/israeli-professor-we-could-destroy-all-european-capitals-0

Už je to dost starý...

Vzhledem k tomu, že už vím, jací sionisti jsou a že jsou schopni čehokoliv, od opakování naprostých lží, přes rozkrádačky světových rozměrů, po vraždění dětí, nedivil bych se, kdybychom měli s tímto sionacistickým státem v budoucnu opravdu velké problémy.

183117

6.2.2009 1:35

RE: zdroj

dodo 88.?.?.?

Reakce na 183117

No tedy pane jo; tak tomu říkám nezdolný optimizmus. [oči v sloup]

183189

5.2.2009 15:11

Je to nejspis propaganda

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 183113

Taky mi to nejak nesedi, porovnejte s timhle:
Israel can live with a nuclear Iran


Ale hlavne POZOR, kliknete zde:
Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města, datum 2.2.2004 [chechtot] Trochu mi to pripomina izraelskou propagandu, ktera se pri utoku na Gazu ohanela nekolik let starym videem, na kterem Hamas odpaluje rakety od skoly(kterou predtim pracovnici UN evakuovali, coz jaksi pokazde zapomenou zminit), jen v opacnem gardu...

183119

5.2.2009 15:35

RE: Je to nejspis propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 183119

No jo, máš pravdu, Pavle [chechtot]

183121

6.2.2009 4:29

RE: Je to nejspis propaganda

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 183119

Uspávejte se v pohodlnosti myslet,ale , dřív si uvědomte,než židé měli vlastní atomovou bombu,tak, přes USA si ji vyzkoušeli na Japoncích, jestli to nevíte ,tak v USA atomový vědci, všichni židé, proto i manželé Rosembergovi byli souzeni,že tajemstvií atomu předali sovětským židům,kteří mimochodem , bez atomové pumy zlikvodovali 100 milionů křestanů,pravoslavných rusů i s carskou rodinou a zasloužili se o hladomor na Ukrajině,jen 8 milionů mrtvích a dali křestanům možnost přežití v podobě kanibalismu,ale o tom a o jiném asi nevíte.
To ,není napoprvé, kdo křestanům a nebo bílé civilisaci předpovídá "židovský trest,odplatu" za údajný holocaust,Israel je nabožensky řízen a Talmud , a sandrihem ,tam vládne plnou silou,takže i rabbín se nechal slyšet, jaký trest nás čeká,co by goyimi,tedy, zvířata jež se musí utratit, i nejlepší z goyimů musí být uracen.
============
The weekly magazine Focus quoted the Roman historian Tacitus: "'They consider everything unholy that we consider holy', he observed, expressing amazement that the Jews 'hate all other peoples as their enemies'." (Focus, 38/2001, p. 130)
==========
The following quotation appeared in the newspaper La Montagne on 8 January 2009: "The Zionist-American axis has bombed German children with phosphorus, bombed the Japanese with atomic bombs, bombed Vietnamese children with Agent Orange and bombed Iraki children with depleted uranium.
===========
How foolish are the non-Jews who do not take these threats seriously! [zmaten]

http://globalfire.tv/nj/graphs/jewish_genocide_gaza2008.jpg

Nakolik se ve svém úsudku mýlite , byste našel v článku,kdo začal druhou světovou válku,která stála křestany na 60 milionů životů a tak slova Israelského generála ,který doslova řekl,my uvalíme na křestanský svět třetí světovou válku,at se jim to libí a nebo ne.
Lenost myšlení zabíjí víc ,jak všechny atomové bomby.
1880 rabbín Reichorn in Le Contemporain, July 1 1880 řekl=We shall drive the Christians into war by exploiting their national vanity and stupility, they will them massacre each other, this giving room for our own people.
Už , víte proč jsou čeští vojáci v cizích zemích?

183194

7.2.2009 12:29

RE: Je to nejspis propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 183194

Kozoroh, USA mali 3 atómové zbrane od Nemcov (ktorí vyvinuli atómové zbrane ešte pred vojnou), z toho jedna nevybuchla. Tú dali Japonci Rusom pri určovaní podmienok kapitulácie.

mt-svk

183291

8.2.2009 4:51

RE: Je to nejspis propaganda

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 183291

Je možné zaslat linku a nebo přímo stránky,co by důkaz,nebot jsem četl o německém vývoji atomové pumy, ale , Hitler to údajně zarazil, údajně na to nevěřil, ale na druhé straně nechal svědectví, kde , říkal, jestliže svět padne do židovských rukou, tak Ti udělají takovou katastrofu,že Země se stane mrtvou planetou, jako je měsíc, o čemž se můžete přesvědčit Mein Kampf,Můj zápas.Kapitola druhá, záver, říká,ZVÍTĚZÍLI ŽID,SE SVÝM MARXISTICKÝM VYZNÁNÍM VÍRY NAD NÁRODYSVĚTA,JEHO KORUNOU BUDE POHŘEBNÍ VĚNEC LIDSTVA A TATO PLANETA POPUTUJE VESMIREM ZASE BEZ LIDÍ, JAKO KDYSI PŘED MILIONY ROKY.
Takže, vyhrožování židovských rabínů,israelských generálů a profesorů nejsou žádné plané řeči u piva.Israelský generál,RA`ANAN GISSIN, poradce Arian Sherona ,řekl,TŘETÍ SVĚTOVÁ VÁLKA PŘICHAZÍ A JE JEDNO ,JESTLI CHCETE A NEBO NECHCETE
Každopádně děkuji,za jakýkoliv historický material v této věci.
===========
"All of the Palestinians must be killed; men, women, infants, and even their beasts" cries the religious opinion of Rabbi Yisrael Rosen, the director of the long-established Tsomet Religious Institute.
[překvapení] ." Rosen stated that Amalekites are not a particular race, but rather all those who hate and oppose the Jews; Christians and Muslims.

183327

8.2.2009 10:24

RE: Je to nejspis propaganda

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 183194

Úloha Rosenbergových se přeceňuje. Hlavní bylo použití jaderné zbraně proti Japonsku. Kurčatov a spol byli kritizováni za zastávání "buržoasního machismu" (podle filosofa a fyzika Macha, který pozoroval "mizení hmoty" během jaderných reakcí). Lenin ho kritizoval ve spisku "Materialismus a empiriokriticismus". Z toho důvodu byli všichni jaderní fyzikové podezřelí z ideologických úchylek a byli shromážděni v gulazích. Výbuch nad Hirošimou prokázal, že ta "ideologická úchylka" nese praktické plody, leninovo dílo bylo na kritických místech zcenzurováno a Kurčatov dostal podporu.
Je docela možné, že pokud by Američané obětovali asi milion vlastních vojáků (a blíže neurčený mnohonásobek Japonců) a dobývali Japonsko klasickou námořně výsadkovou operací (jako např. Filipíny), tak by Stalin přivolil k likvidaci sovětských jaderných fyziků a následně by při konfliktu v Koreji stál bez lidí schopných informace jaderných špionů jakkoli smysluplně využít.

183335

5.2.2009 15:44

odhadem, kolik jich můžou mít? cca 500?

r.m. 78.?.?.?

Neměli by se tedy účatnit jednání USA a Ruska o snížení počtu střel na 1000 na každé straně?
Možná proto píchnout starší článek dopředu, nějak.
Ale řeknu vám, jestli tohle je realita, tak mi je až teskno po starých bezpečných studenoválečnických letech. Unuděné posádky na obou stranách, málem obrostlé mechem, vojska se věnovala šmelení s domorodci s materiálem a výstrojními součástkami ach jo. Zlatý doby maskování skutečného stavu rozpadu kdysi útočných svazků rezem [zmaten]
Dneska už pro jistotu nemáme armádu vůbec žádnou, ze všech jsou úředníci a zbytek je v zahraničí. Aby se jednou měli kam vrátit.
V zemi je možná 400 tisíc "gastarbeiterů" z území bývalého Východního bloku. Většina z nich prošla základním vojenským výcvikem a umí ovládat běžné zbraně.
U populace českých mužů se tato obecná schopnost postupně vytrácí. Kromě nácků a branné výchovy komunistické mládeže ovšem.
Pokud se to nepovede uřídit obecným blahobytem a snad lenností uchystáme si ke stáří ke shlédnutí obrovský masakr. Aspoň kousek snad z toho uvidíme [velký smích] [překvapení] [pláč]

183123

6.2.2009 9:13

RE: odhadem, kolik jich můžou mít? cca 500?

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 183123

V tomto kontextu je zajímavé načasování další odzbrojovací akce, která probíhá v souvislosti s novelizací zákona o zbraních a střelivu -> viz např. http://www.novinky.cz/clanek/160164-lide-mohou-beztrestne-odevzdat-nelegalne-drzene-zbrane.html
U těch několika VyVolených, které osobně znám, jsem vždycky narazil na informaci, že vlastní osobní zbraň. Bude to asi vbrzku neveselé. [pláč]

183212

6.2.2009 11:36

RE: odhadem, kolik jich můžou mít? cca 500?

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 183212

Buďte v klidu. Důležitější než vlastnit zbraň je, vědět kde (u koho) jí najdete, až to vypukne [mrknutí jedním okem]

183225

5.2.2009 16:12

Fakty alebo fikcia

Sid 84.?.?.?

Nepovedal nič o vyhladzovaní Európanov. To že má Izrael na svoju obranu široký zbrojný arzenál, nie je žiadne tajomstvo. Zasiahnuť Európu môže teoreticky rovnako ako napríklad Británia alebo Francúzsko.

Ak treba byť pred niekým na pozore, tak pred mullokraciou v Iráne alebo znovuzrodeným Putinovým impériom.

183128

5.2.2009 17:41

RE: Fakty alebo fikcia

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 183128

Pokud Putin není pod nadvládou čistokrevných vyvolených, není čeho se bát. Pokud bude sledovat ruské, nikoliv židovské zájmy, je vše v pořádku. Nebude se totiž opakovat bolševický převrat, který měla na svědomí banda zuřivých Chazarů.

Írán mi nikdy nic špatného neudělal, za bolševický režim u nás odpovídali lidé typu Slánský a pod., čili nikoliv muslimové, ale židé.

Tolik k vaší siobolševické propagandě.

183142

5.2.2009 21:10

RE: Fakty alebo fikcia

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 183142

Také se přikláním k této tezi. Snad proto Rusko buduje vojenské, námořní základny v libyjské metropoli Tripolisu, na jemenském ostrově Sokotra a v syrském přístavu Tartus.

Vložený obrázek

183167

8.2.2009 21:49

RE: Fakty alebo fikcia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 183167

neviem v akej realite zijete mily pane,ale zrejme vam nieje znamy fakt,ze(ako okrem ineho povedal rusky general) rusko je v bezpeci pred agresiou zo strany usa len v pripade,ked dokaze byt samo nebezpecne(pre usa) a do toho sa rata posilnovanie vplyvu mimo uzemia ruska.
a povedzme si otvorene,keby su rusi vrahovia ako usa,uz davno vlaje ruska zastava nad pobaltskymi statmi a aj zvyskom stareho sovietskeho imperia a garantujem vam,ze NIKTO by s tym NIC neurobil.

183361

8.2.2009 22:40

RE: Fakty alebo fikcia

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 183361

Já s Vámi souhlasím, kde je problém? Rusko nepotřebuje Pobaltské pidi-země. Jsou příliš blízko a nezajímají je nijak zvláště. Pro Rusy je výhodnější spolupráce s velkými zeměmi (ŠOS), ovládnutí energetických zdrojů, přibližování k USA (Venezuela, Kuba, aj.), supervize nad Blízkým a Středním východem. A jak je vidět, jde to i bez násilí, narozdíl od USA.

183368

9.2.2009 13:59

RE: Fakty alebo fikcia

Sid 78.?.?.?

Reakce na 183368

Ale tak či tak je to imperializmus ako remeň.

183405

9.2.2009 15:11

RE: Fakty alebo fikcia

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 183405

Kdo má stovky základen po celym světě, kdo vede preventivní války, kdo se vměšuje do vnitrostátních záležitostí mnoha zemí už skoro sto let? Snad Rusko? Imerialismus jako řemen je někde jinde.

183407

7.2.2009 17:06

RE: Fakty alebo fikcia

Peter Szakal 24.?.?.?

Reakce na 183128

ty mas dobry prievan v gebuly!

183299

9.2.2009 21:05

RE: Fakty alebo fikcia

xy 83.?.?.?

Reakce na 183128

ahá, takže báť sa Iránu ktorý nemá zbrane (atomove) a nebáť sa izraela, ktorý ich má napriek tomu že je to malý štát toľko, že by zničil celu europu... prečo? [bliji]

183430

5.2.2009 17:29

Možno iba začína tá šťastná doba:

sxgo 91.?.?.?

"Jak vám to může potvrdit kterákoliv prostitutka, za peníze udělá cokoliv, co budete chtít. Evropané jsou skutečně nízcí, nemorální lidé, kteří by prodali svou matku.“ „…jak lehce se může smysl pro humanitu civilizace vytratit z jejich tváří, ponechají jen zvíře. Toto zvíře má mnoho tváří a jmen. Občas se nazývají Němci, Poláci, Chorvati, Ukrajinci.......kým se stanou jindy? Církví, Červeným křížem anebo ministerskými předsedy, králi, vůdci. Potom pro změnu vidíme Američany, Francouze, Angličany a nakonec i nakažené Židy, nazývajících se levičáci. Na jméně nezáleží. Pod povrchem je pramen, základ společnosti, který učí nenávidět děti „jiných" - odlišných... Toto jsou lidé konečného zla, dokud zvíře zůstává. Pod povrchem připraveni zabít žida. Na Zemi by bylo lepší, kdyby se zbavila evropských loupežníků. Možná jednou budeme žít ve šťastné době, když uvidíme úpadek a vymření pohřebiště zvaného Evropa. Tito Evropané, Angličané, američtí Arabové se opět spojí a zatočí se židy."
http://www.svedomi.cz/on/on2004/on0405_saleh_rozhov.htm
http://vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=57

183140

5.2.2009 17:58

RE: Možno iba začína tá šťastná doba:

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 183140

Já snad nevěřím vlastním očím! Vy jste napsal, že Evropané, už od mala, učí své děti k nenávisti proti židům, aby je jednoho krásného dne mohli zabít? Nespletl jste se náhodou? Není to přesně naopak!? To židé učí od mala svá sioňátka k povýšenosti nad gojimy, o své výlučnosti a vyvolenosti. Neučí snad oplzlý talmud, že zalhat gojimovi není hřích? Neučí snad zvrácený talmud, že zabít gojima není hřích? Nezakazuje snad pornografický talmud, že je hřích spářit se s gojimem? Neučí snad zvrhlý a perverzní talmud o světovládě židů?

183146

5.2.2009 18:26

RE: Možno iba začína tá šťastná doba:

petrxh 85.?.?.?

Reakce na 183146

Stara moudrost pravi: podle sebe soudim tebe...

183150

5.2.2009 20:27

RE: Možno iba začína tá šťastná doba:

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 183150

Je ta stará moudrost tak stará jako talmud? Asi ne, že? To by se z toho totiž poblila.

183161

5.2.2009 21:04

RE: Možno iba začína tá šťastná doba:

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 183146

Pokud by to napsal on, je to k pobavení. Jiný význam to má ovšem v izraelském tisku, kde to bylo publikováno a míněno zcela vážně.

183165

5.2.2009 22:22

RE: Možno iba začína tá šťastná doba:

sxg 78.?.?.?

Reakce na 183165

Ďakujem, samozrejme, že som to ja nenapísal. Je to citát z tých dvoch odkazov dole z roku cca 2004. Zozbieral som to as takto:
http://afinabul.blog.cz/0902/jsme-schopni-znicit-v...
A áno, pôvodne to vyšlo v Izraelskom tisku.
2Nasredin:
Všimol som si, že nerád sledujete odkazy na konci, už sme jedno nedorozumenie mali:
http://www.zvedavec.org/nazory_2981.htm#ptr181456
...ja si zhrnúť môžem...
[smích]

183175

5.2.2009 23:14

RE: Možno iba začína tá šťastná doba:

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 183175

Navštívil jsem odkazy, které uvedl sxgo. Možná by bylo dobré odkazy napřed uvést. Pak dochází k reakcím na text příspěvku, jako v mém případě. Přesto musím říci, že odkazované stránky, alespoň mně, připadají příliš ideologicky profilované. Na jedné stránce příliš nápadný Švabach, z druhé cítit zklamané disidenty.

183182

5.2.2009 22:28

RE: Možno iba začína tá šťastná doba:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 183140

Tito Evropané, Angličané, američtí Arabové se opět spojí a zatočí se židy."

Jednoduchý človíček zobecňující podobně jako někteří jednodušší židé Vašeho kalibru by řekli. "ASI SE SPOJÍ A ZATOČÍ S NIMI, VŽDYŤ SI O TO SAMI KOLEDUJÍ"

Podle tohoto principu fungoval nacismus.

Bohužel nejspíš to tak bude fungovat znovu v budoucnu pokud se Izrael nezkrotí a židé se nechají dále reprezentovat sionistickou sběří, které vůbec nejde o nějaké židovství ale jen a jen o kšeft a o moc.

Sionisté jásají nad zobecňovači v našich řadách, kteří nadávají plošně na židy. Jedině tak se totiž mohou za ně dále skrývat a pokračovat ve svých celoplanetárních intrikách.

A co se týče článku ke kterému se váže tato diskuze ? Možná, že to skutečně není HOAX. Možná jde o skutečného sionistického provokatéra, který zcela záměrně provokuje a vyvolává nenávist proti židům. Pokud nepřítel střílí do živého štítu netrefí ty, kteří se za ním schovávají.

183177

5.2.2009 20:27

ano

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

kde kdo je schopen zničit města, celý svět...ani mě tak nezajímá kdo to je, jako to, co proti tomu můžeme dělat, miliardy obyčejných lidí by si s tím měly poradit...v čem je problém?

183160

5.2.2009 20:40

Prečítajúc si článok a

Bazooka Joe 85.?.?.?

niektoré angažované príspevky "vyvolených", sa čudujem nevyvoleným, ako rýchlo a ľahko sa dali a dávajú oblbnúť dennodennou židáckou propagandou a berú ich neustále klamstvá a zavädzanie ako seriózne stanoviská... neuvedomujúc si, že sa týmto stavajú do jedného šíku s americkou infantilnou majoritou... [bliji]

183162

5.2.2009 20:43

Propaganda dělá svoje,

Berkowitz 213.?.?.?

i vtomto případě. Izrael ví, že většina Evropy jsou členi NATO, a případný útok Izraele, by byl vlastně sebezničením!

183163

5.2.2009 21:30

RE: Propaganda dělá svoje,

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 183163

Za tento názor bych v žádném případě ruku do ohně nedal. Co je to NATO, vojenská síla ovládaná spojenými státy, ty evropské poskytly území a kanonenfuter. Otázkou tedy je, kdo ovládá Ameriku. Dále, pokud by po případném útoku ještě něco v Evropě zbylo, tak je zcela jisté, že o případné odvetě byse nejprve hlasovalo v parlamentech postižených států. O výsledku hlasování si nejsem vůbec jistý.

183168

5.2.2009 22:42

RE: Propaganda dělá svoje,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 183168

... o případné odvetě byse nejprve hlasovalo v parlamentech postižených států. O výsledku hlasování si nejsem vůbec jistý.

[chechtot]

Asi tak nějak ! Leč - nezáleží nic moc na Evropě...

PS - ale nikdo se nebojte nic ! Pokud budou použity nukleární zbraně, nebude se zaručeně nikterak troškařit. A pro jistotu k tomu přidají i zbraně chemícké a bakteriologické, zbraně psychotropní, zbraně geofyzikální, možná zbraně soleofyzikální a kdoví co ještě.

Když to Nostradamus popisoval, nedostávalo se mu slov. Takže nebojte se nic, nebudeme se vesměs nikdo moc dlouho trápit. [velký smích]

183179

5.2.2009 23:31

RE: Propaganda dělá svoje,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 183179

Takže nebojte se nic, nebudeme se vesměs nikdo moc dlouho trápit


No jen aby ty zbraně nepůsobily tak, abychom se i trápili, alespoň několik hodin. Znáte to: když už tak už.

183184

6.2.2009 2:01

RE: Propaganda dělá svoje,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 183184

Může nás ovšem utěšit, že to trápení bude poslední jakého se nám dostane. Všem. Ne jako při potopě, kdy zůstal někdo ušetřen. Jenom je blbý, že se o tom už asi nebudou vyjadřovat komentátoři v masmédiích a tak umřeme blbí. [pláč]

183190

6.2.2009 9:11

RE: Propaganda dělá svoje,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 183190

Podle odborníků změníme pouze formu. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

183211

8.2.2009 13:55

RE: Propaganda dělá svoje,

mz98 85.?.?.?

Reakce na 183211

Ano, někteří z nás dojdou svého boha, což je naše velká výhoda. Ti výše jmenovaní nemají nejmenší šanci, chudáci pozemští [vyplazený jazyk]

183339

6.2.2009 4:11

citát je zřejmě autentický

kamemec 82.?.?.?

Je to citát z knihy Davida Hirste (Puška a olivová ratolest), jejíž vyňatky z nové aktualizované verze vyšly v britském Guardianu. Raději byste měli uvést tento odkaz, než odkaz na nějakého islamistu, je to důvěryhodnější [smích]

http://www.guardian.co.uk/world/2003/sep/21/israelandthepalestinians.bookextracts

183193

6.2.2009 8:28

HMM

8-P 88.?.?.?

nemám rád tyhle články - Topolánek hrozil nocí dlouhých nožů a to je podle mě horší. Jestli chcete, klidně i najdu nějakého Čecha nebo Tiběťana, co vyhrožuje genocidou. Taky umím napsat titulek "OD BALTU AŽ PO DUBROVNÍK, VŠECHNO JE NAŠE"

183208

6.2.2009 18:53

Tak jak je to? Čím se vlastně opravdu ničíme?

korutan 81.?.?.?

Kde kdo je schopen zničit kde co! Američani zbytek světa, Rusové zase jiný zbytek světa, no a Izraelci zrovna tak! Nic nového, nic konstruktivního, stále stejná píseň dokola. Ale ničit, to je přece zavržení hodná činnost!?
Jenže jenom do té doby, než-li se projeví schýza lidstva. Činnost, která je zavrženíhodná, praktukuje-li se proti "svým", se stává záslužnou, žádoucí a bohulibou, jakmile se začne praktikovat proti "našim nepřátelům"!! Dáte-li facku doma svému partnerovi, nebo dítěti, jste pachatel domácíého násilí, a to se nesmí!! Za to jste šetřen, setřen, policejně vykázán z domu, jdete před soud, jste potrestán. Zajisté správný následek vašeho nechutného chování!!!
Avšak, zastřelíte-li doma u "nepřítele" jeho dítě, jeho matku znásilníte, otce umučíte, protože jste nabyl přesvědčení že je členem nápřátelské teroristické skupiny, např. HAMÁSSU, a to na základě prohlášení vašich vůdců, nebo na zastávce metra zastřelíte z vašeho pohledu divně se chovajícího muže a označíte jej za potencionálního teroristu, nejenže nebudete postaven před soud, ale protože jste jednal v zájmu své země, respektive skupiny, která ve vaší zemi rozhoduje, budete ještě vyznamenán!! A proti případné snaze "nějakého opovážlivce" chráněn!
Dostanete metál, lázně, peníze, trafiku!! A ještě povzbuzení, aby jste ve svém "správném" snažení nepolevoval!!! Vždyť těch nepřátel je tolik. A když by náhodou docházeli, tak si uděláme nové!! Od toho jsou PŘEDSTAVITELÉ!!! [bliji] Aby nám ukázali, na koho ruku vztáhnout nesmíme a na koho musíme! Ať žije schýza!!!

183252

6.2.2009 21:53

Takové strašáky jsme byli zviklí slýchavat od rádoby silných puberťáků

David Raimund 88.?.?.?

Vesmír nikomu nic neodpouští a pokud tomu z té strany v budoucnu opravdu dojde, nejenže se obratem také vymaže bdělou protistranou ze světa, ale potká jej v dalším životě podobný osud jako v letech třicátých, protože se nepoučil. [mrknutí jedním okem]

183257

7.2.2009 2:39

mám dotaz?proč mají české jednotky v iráku kšiltovky s nápise:S.O.G...

adrianarcand 90.?.?.?

Toto je dotaz hlavně na pana "Krále..Znamená snad tato čepice,které si snad v celé čr nikdo ani na čt1 ani na nově nevšiml"Sionist Occupation Government...?????
(ps:máme stejného právníka tedy né že bych o vás mluvil,ale jen tak pro zajímavost) [zmaten]

183270

7.2.2009 15:18

RE: mám dotaz?proč mají české jednotky v iráku kšiltovky s nápise:S.O.G...

mark 88.?.?.?

Reakce na 183270

[smích] muselo by tam být ZOG "Zionist Occupation Government"

183295

Tuto stránku navštívilo 8 626