Diskuze k článku

Černá bota velikosti 10 už stojí deset milionů dolarů

Příspěvků 50

17.12.2008 0:44

Wag the dog volume 2

Panelak Obama 217.?.?.?

Ve Vrteti psem se vrtelo botama na stromy,je nejvyssi cas vrtet botou dle vzoru statecneho novinare na kazdeho takoveho z krovi.

178287

17.12.2008 0:45

Život prináša nové skúsenosti

feelix 84.?.?.?

Dá sa očakávať, že na tlačové konferencie budú mať žurnalisti prístup jedine v ponožkách... [chechtot]

178288

17.12.2008 1:12

trestny cin

Vlastimil Janda 72.?.?.?

Jednalo se o fyzicky utok a tim i o trestny cin ktery nema se svobodou slova nic spolecneho. Ale v demokraticke zemi se za neco takoveho dava nanejvys par mesicu, takze me to jako hrdinny cin moc nepripada. Kdyby ten nenavideny Bush nezbavil Irak Saddama, skoncila by podobna legracka serii poprav.

178289

17.12.2008 2:34

RE: trestny cin

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178289

A daji se v demokratickych zemich pri vyslechu zlomit zebra? Ponevadz Irak zatim vykazuje pouze pokrok v demokracii, tak vyslechu se ujali experti na demokracii z USA na vojenske zakladne. Pokud se nedej Boze ted tomu novinari neco stane, tak ti volove vyrobili mucednika, za ktereho jim budou fundamentaliste dlouho dekovat.
http://www.czechfp.cz/site/?p=4202

178291

17.12.2008 3:17

RE: trestny cin

datel 216.?.?.?

Reakce na 178291

Daji.

178295

17.12.2008 4:16

RE: trestny cin

Vlastimil Janda 72.?.?.?

Reakce na 178291

To mate opravdu zajimavy zdroj informaci. Ty spolehlive zdroje se shoduji na tom, ze k pripadnym zranenim doslo pri zatykani (do obliceje byla uderena i Bushova tiskova tajemnice) a ze je ten clovek v rukou Iracanu.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7786881.stm
Pokud se vyznate ve zvycich muslimskeho sveta, budete asi vedet ze uder botou je smrtelna urazka. A budete zaroven vedet, ze host je pro muslima temer Buh.
Kdyz si to date dohromady tak ten novinar muze byt rad, ze ho jak ochranka tak ostatni novinari na miste neutloukli.

178297

17.12.2008 9:34

RE: trestny cin

xxxy 194.?.?.?

Reakce na 178297

> Pokud se vyznate ve zvycich muslimskeho sveta, budete asi vedet ze uder botou je smrtelna urazka.

Fakt je Bush muslim? Ze o tom nevim...

178310

17.12.2008 10:09

RE: trestny cin

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 178297

Castecne s Vami souhlasim. Jenze hosta si do domu zvete, ten neprijede se 150 000 vojaky.
Tot docela rozdil.

178312

17.12.2008 11:10

RE: trestny cin

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178297

Výborně napsáno, Vlastimile. Vy byste naopak okupantům boty líbal, že? Co byste dělal za války? Donášel Gestapu na chlapy z hospody? Byl byste tak politicky uvědomělý, že byste jejich nadávky a urážky vůdce okupační armády poctivě hlásil, že? Chápu. Někdo to dělat musí. Moc bych vám přál, abyste nikdy žádnou válku nezažil. Třeba by někdo zabil vaši rodinu. A přesto byste musel vše na Gestapu nahlásit. [bliji]

178322

17.12.2008 21:11

RE: trestny cin

V. Janda 72.?.?.?

Reakce na 178322

Hestroy - ne. Nacisticke, komunisticke nebo Saddamove tajne policii bych ani nelibal boty, ani nedonasel. Kdyby me Americani prisli od nektereho z techhle milych rezimu osvobodit, tak bych jim nebo policii demokratickeho statu v ramci svych moznosti pochopitelne pomohl.
Vy byste asi mel jine preference, ale to je vas problem.

178376

18.12.2008 8:16

RE: trestny cin

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 178376

Ja osobne bych chtel videt vase preference kdyz by vam americani pri tom osvobozovani od teroristickyho zla a od Saddama znicili Vasi zemi , vypalili Vas pribytek , zmrzacili nebo zabili Vase pribuzne , zdevastovali Vasi kulturu a narodni pamatky ( nektery z nich byli i na liste UNESCO ) a aby jste jim moh pomahat v nastolovani democracie Vam vyvrazdili z lasky k bliznimu celou vasi rodinu .... Je velka skoda , ze tu taky neni mooning smajlik jako na Idnes ktera taky vymejva lidem kotrby nebo middle finger salute , ja bych Vam docela rad jeden z nich i poslal .

178413

18.12.2008 16:52

RE: trestny cin

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178413

Nechte ho, je vidět, že mluví z cesty. Případně podle své siopříručky. [bliji]

178468

20.12.2008 23:15

RE: trestny cin

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 178468

Tak nejak to je a myslim , ze by si ten brainwash mel jit pindat na s-Eretz .......

178644

17.12.2008 17:35

RE: trestny cin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 178297

V tom případě ti, kteří vykonali atentát na říšského protektora by neměli být oslavování, protože Němci tady byli taky hosté. Je jen veliká škoda, že křovák nedostal botou po tlamě.

178350

17.12.2008 18:42

RE: trestny cin

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178297

Ja jsem video ze zatykani videl. Sance, ze by vrhac bod mohl tezkym mikrofonem po te co hodil druhou botu, zranit tiskovou mluvci, ktera byla vpredu je nula. Doufam, ze tedy nema odpovednost za ochranku. Kdyby treba nejaky zpanikareny trouba z ochranky nekoho odpraskl, tak co? Prisoujou mu na triko jeste vrazdu?

15 let za vrazedny utok botama? [překvapení] Kdyby clovek chtel nekoho ukopat k smrti s botama na nohach, tak bych tomu rozumel. Takhle to vypada na stupidni frasku. Drive museli treba anarchisti nejakeho arcivevodu ci jineho hlavouna zavrazdit, dneska je projevem "teroru" netrefit botama. A co zitra? Zitra bude trestna myslenka?

BBC povazuju za mnohem serioznejsi zdroj informaci. Doufejme, ze letici boty nejsou hrozbou pro bezpecnost Spojeneho kralovstvi. Byt Americanama, tak bych vubec nepripustil, aby se nejaky americky vysetrovatel, vezensky dozor motal kolem tohodle novinare. Strikne bych to nechal na Iracanech. Tohle neni horka brambora, to je rozbuska. Ja osobne toho chlapka povazuju za chodici zombii, protoze nekomu se mucednik bude naramne hodit do jeho planu. Bombaj by proti tomu mohla byt detska hra.

178359

17.12.2008 21:20

RE: trestny cin

V. Janda 72.?.?.?

Reakce na 178359

Bartosek - jsem rad, ze BBC povazujete za mnohem serioznejsi zdroj informaci. Takze se ted shodujeme na jejich verzi, ktera tu vasi puvodni vyvraci ?
Ale kde jste vzal tech 15 let ? Ja zatim nasel zminky jen o moznem dvouletem trestu, coz by bylo podle me spravedlive. Utok na hlavu statu by se mel hodnotit prece jen prisneji, nez hospodska rvacka.

178377

17.12.2008 22:14

RE: trestny cin

Saša 74.?.?.?

Reakce na 178377

Jando Vy čtete na BBC jen to, co se Vám zrovna líbí. Je tam výslovně, že mu hrozí 15 let pokud bude obviněn z útoku na zločinného Bushe. O tisících již 3 dny demonstrujících v Iráku proti americké okupaci a za propuštění reportéra jste na BBC jistě také nečetl. Lžete Vlasťo.

178381

17.12.2008 23:33

RE: trestny cin

V. Janda 72.?.?.?

Reakce na 178381

Sasa - nejsem to ja, kdo lze. Trest 7-15 let by hrozil jen v pripade obvineni z pokusu vrazdy. Mate to tam cerne na bilem. Za utok mu hrozi jen ty dva roky o kterych jsem psal ja. Podivejte se zde. http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7787792.stm Vsimnete si take, ze v jeho byte nechybi obrazek komunistickeho vraha. Neni to priznacne?

178387

18.12.2008 3:19

RE: trestny cin

mtk 80.?.?.?

Reakce na 178387

Vlasto, tipoval bych tě na semtexe, možná jirouse ...hm .... Jura Koubek je totiž, zdá se, inteligentnější verze ... mno .. ale dyť to je vlastně úplně fuk, kolaborant jako kolaborant ...

178399

19.12.2008 18:43

RE: trestny cin

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178387

Výborně, Vlatimile, alepoň na jednom se shodnem. Komunisti jsou vrazi. Jistě víte, kdo komunismus vymyslel a aplikoval v praxi. Ano, jedná se o naše staré známé čistokrevné nadřazené vyvolené. Jsou to opravdu vrazi. Stačí se podívat, co se děje v Palestině. Jinak jsou vaše příspěvky tak ubohé, že nemá smysl se k nim nějak vyjadřovat. je to úplný hnůj...

178566

18.12.2008 4:11

RE: trestny cin

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178377

Ale nepovidejte, pane Janda pokud se podivate na puvodni prispevek na konci tazaci vety je pro vas mozna takovy divny znak a tomu se rika otaznik. Tudiz jsem ptal, zda je pri vyslechu Americany mozno dojit ke zlomeninam zeber. Otaznik vypada nejak takhle ?.

Myslim, ze link na Abu- Ghraib vam davat nemusim. USA maji v Iraku nevalnou povest, a pri vyslesich i mimo vyslechy na Abu Ghreib se dely panecku veci. Tim zrejme doslo k nesmirne popularite demokracie a demokratickych metod v Iraku. Demokracie je jiste mezi irackou verejnosti po nekolika letech "postupneho pokroku" velmi duveryhodny zpusob usporadani lidske spolecnosti. Jinak jsem rad mladenci, ze jste zacali povazovat BBC za kvalitni zdoj informaci. Pamatuju casy, kdo dost dobre nebyly londynske noviny The Times. Ben Hurvinek taky povazuje "levicka komouskou" BBC za kvalitni zdroj informaci?

If he is charged with trying to murder a president, his sentence could be seven to 15 years in prison, said Mr Birqadr.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7786881.stm
Citace z vami uvedeneho zdroje pane Janda. Doufam, ze stale jeste plati BBC za kvalitni zdroj informaci. Pravda situace se nekdy meni kazdym okamzikem. Takze vy navrhujete za urazku majestatu v demokracii jaky trest? Kdyby se to treba stalo v USA, Britanii, CR?

V Iraku je poneku jina situace, v demokracii maji zatim pouze pokrok ( stanovisko Bileho domu ), pokud se tak da eufemicky nazvat doutnajici obcanska valka etnicko-nabozenskeho charakteru. 4 miliony lidi v Iraku jsou uprchlici. Z toho polovina uprchla do zahranici, polovina musela opustit domovy v ramci Iraku. Podle oficalnich udaju pocet mrtvych prevazne civilnich obeti presahl 100 000, podle jinych odhadu 1 000 000. Predtim byvala ministryne zahranici Albright, verejne na otazku, zda 500 000 mrtvych irackych deti neni behem embarga v 90-tych letech prilis vysoka cena. Takze nase Madlenka odpovedela, ze cena je prijatelna.

Je jiste rozdil hodit jako vyraz opovrzeni boty proti politikovi, ktere s timto stavem nema nic spolecneho nebo nese politickou odpovednost ( mimo tech 500 000 mervych deti z 90-tych let ). Urad presidenta USA disponuje, tak rozsahlymi pravomocemi, ze president nese hlavni dil politicke odpovednosti za dusledky, ke kterym vede politika jeho administrativy.

Zda lze povazovat hozene boty za vrazedny nebo teroristicky utok? Prijde na to, kde a mezi kym? Koneckoncu to budeme brzo vedet, v kazdem pripade bojujeme proti globalnimu mezinarodnimu terorismu. A terorista na nas ciha rafinovane vsude, sem tam si zuje boty. To jsou nastesti ti "hloupejsi" teroristi anebo nebezpecni burici ci pro nekoho narodni hrdinove. Ja si pamatuju pohadky o tridnim nepritele, revansistech a imperialistickych hrdlorezich. [velký smích] [velký smích]

178401

18.12.2008 5:26

RE: trestny cin

V. Janda 67.?.?.?

Reakce na 178401

Bartosek - vas otaznik nijak nemeni smysl vasich puvodnich nepravdivych informaci.
Ve vezeni Abu Ghraib se opravdu dely hrozne veci. Z 99% jeste za vlady Saddama. Tyhle zlociny potrestany vetsinou nebyly, to zbyvajici jedno procento potrestano bylo.
Slovo "if" znamena v anglictine "kdyby". Kdyby mohl byt nekdo v Iraku obvinen z vrazdy za hazeni bot, nebyla by v Iraku demokracie. Ale ona tam je. Proto zustane asi u toho dvouleteho trestu za fyzicky utok na statnika.
Priste zkuste prosim psat bez odbocovani a strucneji.

178404

18.12.2008 7:37

RE: trestny cin

Saša 74.?.?.?

Reakce na 178404

Na blogu Lidovek se nějaký Vlastimil Janda „konečně podíval do Izraele“, nic podstatného nepíše, ale vysvětlovalo by to jeho „světonázor“. V samotných Spojených Státech je G.W.Bush považován za válečného zločince a mnoho lidí včetně politiků jako Mike Gravel je přesvědčeno, že by měl být předán mezinárodnímu soudu v Hague.
Pět let krvavé okupace pod lživou záminkou připravilo o životy více lidí než atomové bomby svržené na Hirošimu a Nagasaki. Reportér Zeidi má pravdu ve svých slovech: To je polibek na rozloučenou, od vdov sirotků a zabitých Iráčanů! Mluví z duše nejen Iráčanů, ale poctivých lidí v Americe a na celém světě. Historici v USA pokládají G.W.Bushe za nejhoršího prezidenta všech dob. l nebo zde Vlastimil, ostuda svého jména nepochopí, že okupace vlasti je zločin, on totiž nechápe co nebo kde vlast je.

178406

18.12.2008 9:57

RE: trestny cin

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 178406

Víte Sašo,ono vůbec nezáleží na tom ,co v těch novinách Vlastimil Janda píše.To plácání je pouhým obalem pro jeho daleko vážnější zdělení,které není určeno nám,či ostatním obyčejným čtenářům.
Pan Janda tímto někomu JINÉMU v podstatě sděluje. Jmenuji se Janda a jsem s vámi uplně a beze zbytku manifestační a kdykoliv a kdekoliv budete potřebovat ,můžete se na mne naprosto spolehnout . Proto poníženě a s ohnutým hřbetem doufám ,že i na mne za odměnu zbude nějaký ten drobek z vaší hostiny.A na důkaz tohoto zdělení se odešel za své pány "bít" na Zvědavce!
My ,dříve narození, typy těchto lidí dobře známe ještě z dob komunizmu.Takže opět nic nového pod Sluncem! [smích]

178432

18.12.2008 9:43

RE: trestny cin

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178404

Zdroj mel spatne informace to je fakt. Moje anglictina je spatna to je taky fakt, ale i tak dekuju, ze jste mi prelozil, co znamena if. Kdyz se budu chtit dozvedet jak vypada bila barva vim koho se mam preptat o radu, pane Janda.[velký smích] [velký smích]

Okupacni jednotky pod Rumsfeldem pokracovali v Sadamovske tradici Abu Ghreib. Koneckoncu Rumsfeld se Sadamem dobre znal, dodavka chemickych zbrani diktatorum vyzaduje jiste nadstandartni vztahy. Takze Rumsfeld jak ukazuji treba tyhle fotky se lecos priucil, neni nemozne, ze za to nakonec jeste ponese odpovednost.
http://www.stern.de/politik/ausland/:Folterskandal...
http://www.youtube.com/watch?v=ThyCwhjRXhg&fea...

Nejlepsi, co president Bush v kauze bota muze pro uklidneni situace udelat je nejakym velkorysim zpusobem zarazit iracke vysetrovani. Koneckoncu Jan Pavel II. odpustil cloveku, co ho skoro uspesne zavrazdil. Zahranicne-politicka pozice, v ktere se nachazeji momentalne USA je zoufala. Posledni hrebik do rakve by byl nejaky mucednicky symbol.

Je to mnohem lepsi nez tvrdit jako vicepresident Cheney, ze waterboarding neni muceni. Polykani andelicku byla oblibena metoda i u rezimu kde ze zakona bylo muceni zakazano a slo o to nedelat rozruch a nebudit pozornost. Pokud samozrejme tzv. tvrde vyslechove metody legalizujeme z hlediska zakona a poslepeme principy habeas corpus, tak s nejakym rozruchem uz si neni treba delat starosti. Pak je treba si delat starost jestli furt jeste clovek zije v demokracii nebo uz ne.
http://www.youtube.com/watch?v=yLL7O9hIloA&fea...

178431

19.12.2008 13:19

RE: trestny cin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 178297

Vlastimil Janda:
>Ty spolehlive zdroje se shoduji na tom, ze k pripadnym zranenim doslo pri zatykani

http://news.yahoo.com/s/ap/20081219/ap_on_re_mi_ea/ml_iraq_shoe_tosser
The Iraqi journalist who threw his shoes at President George W. Bush during a news conference was beaten afterward and had bruises on his face and around his eyes, a judge said Friday. Judge Dhia al-Kinani, the magistrate investigating the incident, said the court has opened an investigation into the alleged beating of journalist Muntadhar al-Zeidi.

Jsou ty Vase "spolehlive zdroje" spolehlive?

178538

17.12.2008 4:23

RE: trestny cin

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178291

Predevcirem jsme si dali slezinu ktera se trochu prolouzila .Sef policajtu vztekly ze nemuze zatocit krkem pedofilovi.Odstupujici major se vzpovida z korupce, zidak lojer se jen smeje.A ja to tu krmim.Aja snazim se byt neutralni A tak to uz jde treti den.Stastne a vesele vanoce . Petr

(Toto je 36. příspěvek tento měsíc. Nárok máte na 10. Další vám nebudu pouštět až do ledna, ledaže by byly velmi kvalitní. Což, myslím, nehrozí. Editor)

178298

17.12.2008 6:09

RE: trestny cin

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178298

Pokud pisi, pisi pravdu A pokud se vam to nelibi polibte mi mi prdel.

(Příspěvek nebyl k článku. Podobných bylo několik, jako pozvání na chatu apod. Berte to prosím přátelsky, některá sdělení jako toto o polibcích [mrknutí jedním okem] je lépe vyřídit emailem. Díky – moderátor.)

178301

17.12.2008 3:20

RE: trestny cin

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178289

Kdyby ten nenavideny Bush nezbavil Irak Saddama, skoncila by podobna legracka serii poprav.HEEE.Heee.
[velký smích]

178296

17.12.2008 13:27

RE: trestny cin

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178296

Víte jak to je... Kdyby byly v prdeli ryby, nemusely by být rybníky. Kdyby ten lidumil Bush nesvrhl Saddáma, 1.000.000 Iráčanů (včetně žen a dětí) by ještě žil. Milióny by měly střechu nad hlavou. Irák by stále zůstal nejsekulárnějším státem na Blízkém východě. Iráčané by přes brutální sankce ze strany USraele měli stále relativní svobodu a bezpečí a ne zem plnou okupantů.

178338

17.12.2008 11:11

RE: trestny cin

herbert 89.?.?.?

Reakce na 178289

Nehnevajte sa, ste pomyleny. Schvalne, skuste po niekom nieco hodit a netrafit, co myslite,ze sa vam stane? Nanajvys bude proti vam vedene priestupkove konanie, kde vam daju 1000,- pokuty, ziadna basa. A v pripade, ze "obetou" bude clovek, co vam terorizuje rodinu, nestane sa vam pravdepodobne vobec nic.

"Kdyby ten nenavideny Bush nezbavil Irak Saddama, skoncila by podobna legracka serii poprav." - Keby Bush nezbavil Irak Saddama, mohlo este asi tak milion ludi zit a dalsie miliony by nemuseli zivorit v uteceneckych taboroch... Mate zaujimave priority, dufam, ze nie ste sudca, to by bola pohroma...

178323

17.12.2008 11:19

RE: trestny cin

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178323

Copak nechápete, že ten člověk je rád, že tam pochcípalo 1.000.000 Iráčanů? Že se z civilizované společnosti propadli do doby kamenné? On tam nežije, takže ho to nemusí trápit. Navíc pro něj Iráčan není člověk, ale nějaký muslimský lidoop. Ale víte jak to chodí. Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Takže tento hodný pán, kterému je utrpění miliónů u zadku, protože zastupitel Boha na zemi Bush má vždy pravdu, nakonec třeba na svou vlatní kůži pozná, jaké to je, když mu okupační voják zabije ženu, děti, matku, otce, sourozence. Pak možná pochopí, jaké byl hovado. Anebo na to napíše oslavnou ódu na Spolčení dementů, kam patří. [bliji]

178324

18.12.2008 0:03

RE: trestny cin

herbert 89.?.?.?

Reakce na 178324

"nakonec třeba na svou vlatní kůži pozná, jaké to je, když mu okupační voják zabije ženu, děti, matku, otce, sourozence."

tak to sa, dufam, nestane pretoze to by sma podobnym "problemom" celili asi viacery z tohoto fora.

178389

18.12.2008 1:08

RE: trestny cin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 178289

Vlastimile,Vlastimile,lezl jste do zadku Rusákum a ted Amíkum.Za každým svinstvem ve světě stojí USA a jejich židé. [bliji]

178393

18.12.2008 3:11

RE: trestny cin

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 178289

"Kdyby ten nenavideny Bush nezbavil Irak Saddama, skoncila by podobna legracka serii poprav."

Naopak. Kdyby Sadam zil a nekdo hazel botu na Bushe, Sadam by mu dal medaili. [velký smích]

178398

17.12.2008 4:56

Na Bushopata

p 125.?.?.?

ale i na vsechny vrahy,grazly,bandity atd.Botami,plivat na ne a jejich panicky v kizisichz ubitychmladat,skodit jak muzete a tak jim dat najevo ze tyto bestie nejsou lidi a mezi nas nepatri!!!!

178299

17.12.2008 7:12

bota

Tom 24.?.?.?

Když mohla mít Indie na vlajce kolovrátek ...

Vložený obrázek

178303

17.12.2008 17:53

RE: bota

Aja 74.?.?.?

Reakce na 178303

..hmmm, pekne, ale skoda, ze strevicek nehodila novinarka.
Takovy sandal na jehlovem podpatku....ten by se na vlajce ( i jinde) vyjimal. [smích]

178351

17.12.2008 19:26

RE: bota

Tom 24.?.?.?

Reakce na 178351

Cherchez la femme!

Vložený obrázek

178364

17.12.2008 19:51

RE: bota

Aja 74.?.?.?

Reakce na 178364

Et voila.
To je ono, Tome. ta by dosedla, eventuelne se i zakousla.

OT... nemate nekde vase vytvory pekne na hromadce ke shlednuti?

178368

18.12.2008 0:41

RE: bota

Tom 24.?.?.?

Reakce na 178368

>OT... nemate nekde vase vytvory pekne na hromadce ke shlednuti?

Mnooo ... pěkně na hromádce ... spíš nepěkně na hromádkách ... asi jako když vyjdete na ulici a ... a zrovna tak se to povaluje na inetu ... občas do toho někdo šlápne ... měl bych po sobě trochu uklidit, měl ... až to jednou smetu na jednu hromadu, tak dám vědět ... ta "kolekce" zatím vypadá jako

"Gottovo čiré zoufalství nad výhrou 34. slepice ... totiž slavíka!" [mrknutí jedním okem]

Vložený obrázek

178391

19.12.2008 15:11

RE: bota

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178364

Jakýpak za vším hledej ženu. To už prý několik tisíc let neplatí. Poněvadž prý platí- za vším hledej ty, které dnes už nesmíš ani jmenovat.

178544

19.12.2008 18:05

RE: bota

Tom 24.?.?.?

Reakce na 178544

>Jakýpak za vším hledej ženu. To už prý několik tisíc let neplatí. Poněvadž prý platí- za vším hledej ty, které dnes už nesmíš ani jmenovat.

Onen výrok byl byl míněn jako výraz obdivu k inspirativnímu návrhu paní Aji. Porovnáním obou obrázků není možno nevidět, že dámský střevíček má daleko ostřejší razanci, než humpolácká, chlapská křampa. Opravdu škoda, že nehodila novinářka ... [mrknutí jedním okem]

178561

19.12.2008 18:14

RE: bota

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178561

Aha.[smích]

To je fakt, kdyby se trefil ten novinář, tak by měl křovák jenom bouli na čele. Ale kdyby se trefila novinářka, tak by měl vypíchnuté oko.

178562

20.12.2008 10:18

RE: bota

Tom 24.?.?.?

Reakce na 178562

>To je fakt, kdyby se trefil ten novinář, tak by měl křovák jenom bouli na čele. Ale kdyby se trefila novinářka, tak by měl vypíchnuté oko.

Ne, do vočička ne, nebuďme krutí. Už takhle se plazí hydra z Iráku jako spráskanej pes. Tady, tady je ten dámský střevíček ...

Vložený obrázek

Nehledě k tomu, že Laura už mu to vysvětlila.

Laura:"No, tak ještě jednou. Takhle si sundal botu a ..."

Vložený obrázek

178605

17.12.2008 12:50

.

Filla 213.?.?.?

Dojímá mě, s jakou velkorysostí někteří říkají, že čin toho novináře neměl vlastně význam a že ať je Bush jaký chce, házet po něm botou nemusel.. No na jednu stranu s vámi souhlasím - násilí plodí zase jen násilí. Jenže nepřijde vám, že spíš Bush prostě sklízí, co zasel?
Mrsknout po něm botou nic neřeší, to je sice pravda, ale ten chlápek tu botu hodil i za mě a jak to vypadá, za dalších x-milionů lidí. Bush (ač prezident) je gauner, zločinec, který vpadnul do jejich země na základě lží, sám to přiznal a přesto z něj pořád ještě neodtáhli a hned tak neodtáhnou! Zabíjí beztrestně děti, ženy...
A toho novináře chtějí pranýřovat za to, že udělal něco, co "neměl" ?
Směšný. Ikdyž ne tak úplně [oči v sloup]

178335

17.12.2008 18:31

Vyznam boty

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 178335

Kdyz shodili Sadama, lide take busili do jeho sochy a obrazu botami.
Tam u nich tohle znamena nejvetsi urazku.
Zly Sadam je pryc, hanbu si zaslouzil ale na svete je mnoho dalsich zloduchu, kteri stale kraluji.
V Iraku zasahl Bush a slibil rychle reseni, prosperitu a demokracii.
Dokazal pravy opak, takze si tu botu take zaslouzil.
Bush odchazi do hanby ale ti co mu tak dobre poradili, pripravuji nove divadlo.

178356

17.12.2008 13:31

Na Aljazeera.com je mnoho zajimavych komentaru

novy zacatek 99.?.?.?

http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2008/...

z celeho sveta. Mezi nejvic 'partyzanske' patri take ty ze Spojenych statu, Britanie a Kanady. A-Zeidi je pro mnoho lidi hrdina a zcela opravnene (dle definice hrdiny: ten kdo dela ve spavnou chvili spravnou vec) Nicmene, nejmene jeden z prispivajicich namita: co by se asi stalo kdyby byl vrhnul boty do tvare Saddamovi... pravda, v te dobe byl Zeidi jeste maly chlapec.

V uhrnu to vypada na soutez krutosti mezi dvema diktatory.

178339

17.12.2008 18:39

.

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

můžeme toho novináře srovnat s karlem hašlerem? ten taky nebojoval se zbraní v ruce, ale "pouze" dával "něco" najevo...ten novinář je bezesporu odvážný muž...ten muslim v té chvíly "bojoval" i za mne, za křesťana

178358

18.12.2008 11:37

Bota vs. bomba

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Je, myslím, nad slunce jasné, že ten novinář dokázal s jednou botou víc, než jiní s náklaďákem výbušnin. A navíc u toho nezemřeli žádní kolemjdoucí.
Jaký respekt pro člověka, který má na rukou tolik krve? To bychom mohli začít respektovat rovnou také jiné hlavy států - např. Stalin, Hitler atd.

178442

Tuto stránku navštívilo 6 255