Diskuze k článku

Existuje tajný plán přivést do EU 50 milionů afrických dělníků

Příspěvků 94

23.10.2008 7:30

Vidím to trochu jinak než editor

Jarmila 83.?.?.?

Lidé se již nemusí přehnaně množit NIKDE. Planeta je již přetížena, takže lidé na Západě se chovají naprosto správně a prozíravě, když se přestali množit. Národy, které se přehnaně množí se nemnoží z toho důvodu, že nemají důchodové zabezpečení na staří. Ale množí se z toho důvodu, že tam ženy nesmí o své reprodukci samy svobodně rozhodovat. Je statisticky ověřeným faktem, že když se ženám dá v tomto ohledu svoboda rozhodování a spolu s tím i vzdělání, tak ze dne na den omezí radikálně svou porodnost.

To že „elity“ se chystají do Evropy zavléci 50 milionů černochů coby takových lepších otroků, je samozřejmě prasárna toho nejhoršího ražení. A důvody toho všeho jsou dobře vyjmenované. Ale nutit evropskou populaci k větší porodnosti je naprosto zbytečné. Nových lidí kvůli zajištění důchodů netřeba. Je to totiž všechno lživá a nafouknutá bublina, když nám mainstream tvrdí, že mladí lidé neuživí ty staré. Rozhlédněte se kolem sebe jaká je situace ve skutečnosti. Již pouze padesátiletí lidé nemohou sehnat jakoukoliv práci, jsou nepotřební. Na severní Moravě jsou celé regiony, kde většina lidí je nezaměstnaných a pobírá celé roky sociální dávky, protože nemohou sehnat práci. Ale třeba i v takové Praze jsou takové poměry, že třicetiletý vysokoškolák nemůže sehnat práci, protože zkrátka práce není. Takže na co rodit proboha další chudáky, když práce ve skutečnosti není k mání? A i to protahování důchodů je pěkná sviňárna. Již v padesáti člověk nemůže sehnat práci, ale důchod dostane až v 65 letech? To je divný pokrok lidstva, když místo aby se vývoj ubíral směrem ke zkracování pracovní doby a zkracování odchodu do důchodu (máme přece čím dál důmyslnější stroje a roboty, kteří odbourávají lidské pracovní síly), tak se ubírá přesně opačným směrem? Je to proto, aby lidé jen celý život dřeli a třásli se o práci a tím pádem neměli čas přemýšlet nad tím, co s nimi „světová elita“ provádí.

173690

23.10.2008 9:43

RE: Vidím to trochu jinak než editor

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 173690

Velice presne!! Velmi dobre napsane!

173697

23.10.2008 15:04

RE: Vidím to trochu jinak než editor

rataj 85.?.?.?

Reakce na 173690

Co by se asi mohlo sledovat tímto zrůdným plánem v současné době, kdy krize teprve začíná probíhat a už se rapidně začíná omezovat výroba, kvalifikovaní lidé začínají ztrácet práci, někde už není na jejich řádné výplaty? Vyplývá z toho asi jedno: Pro „světovou élitu“ jsou naši pracovníci příliš drazí a je proto nutné je nahrazovat levnější silou. Zisky „élity“ jsou pro ni stále nedostatečné, ještě nemá všechno skutečné bohatství v hrsti, ještě nevlastní celou zeměkouli. Bude-li nadbytek pracovních sil při vysoké nezaměstnanosti, každý zaměstnanec se bude bát o ztrátu práce a přistoupí na jakékoliv ponižující podmínky a jen málokterý se pokusí proti tomu aspoň ceknout. A obdobně to bude platit i pro malé a střední firmy, jejichž vlastníci, zdá se, většinou podporují „světovou élitu“ v klamném domnění, že k ní rovněž jaksi patří ( viz Dítě z Obsluhoval jsem anglického krále). Ideální stav pro světové loutkáře, ovečky budou konečně pěkně poslušné, důchodového věku se při všudepřítomném požadavku na vysoké pracovní nasazení a snižující se úroveň pro ně dostupné zdravotní péče většinou nedožijí, jejich síla bude využita s účinností dosahující téměř neuvěřitelných 100%. Co taky dělat se "sockami"?
Cizince bude třeba aspoň trochu naučit jazyku, dát jim skromné ubytování atd, vo to se samozřejmě postará stát, vo takový prkotiny se přece „élita“ nebude zajímat a na takový zbytečnosti nemá prachy.Hodnotím V. Klause kladně v tom, že vůči EU zaujímá velmi kritický postoj, kéž by se mu podařilo sjednotit hlavy menších států proti plánům, které nás směřují do .......

173740

23.10.2008 18:13

RE: Vidím to trochu jinak než editor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 173740

S tím Klausem si nedělejte vůbec žádné iluze. Jeho kritické postoje vůči EU ho vůbec nic nestojí, je to z jeho strany jen takové prázdné mlácení slámy, jen takové žvanění. Mezi hajzlem Klausem a hajzlem Havlem nebo mafiánem Ďuričkem, či jeho přítelem Paroubkem není až takový rozdíl. Přečtěte si článek pod tímto článkem, nazvaný- Jak to celé funguje. To je krásný článek, ten to krásně popisuje, protože přesně takhle svět funguje.

Podívejte se na kariéristickou svazačku Bobošíkovou, jak krásně mluví v EU. Jeden by fakt zaplakal dojetím nad tou její krásnou řečí. Až na to, že o ní kdekdo ví, jaká je to ve skutečnosti bezcharakterní svině, která jde výhradně po prachách a moci.

173754

24.10.2008 11:09

RE: Vidím to trochu jinak než editor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173754

Tak tak... [chechtot]

173813

17.11.2009 12:00

RE: Vidím to trochu jinak než editor

qwerty 78.?.?.?

Reakce na 173690

najlepsie by bolo zabezpecit sa spolu z ludmi ktorym verime a kaslat na nejake banky. Mozno by si ludia viac verili a nie podrazali sa. potom by sa uvidelo ci potrebujeme dochodkove sporenia [vyplazený jazyk] mimocodom tiez suhlasim z tebou

205044

23.10.2008 7:30

Hm, hm

janlaj 62.?.?.?

Štátne útvary na čisto etnickom základe zanikajú - to je v Európe nespochybniteľný trend. Vinou vlád sa dostala problematika reprodukcie „štátotvorného národa“ na okraj záujmu. Riešia sa pre národ okrajové veci, ako sú politické kšefty, lokálne mafie v miestnych zastupiteľstvách. Pokiaľ každá žena neporodí aspoň 2,1 dieťaťa (samozrejme štatisticky), ktoré sa dožije produkčného veku, potom národ zákonite vymiera. Neuvažujem katastrofy a vojny, ktorých hrozba sa nikdy nedá vylúčiť. Typický príklad vymierania je celá „kresťanská“ východná Európa, kde sa nárast štátotvorného obyvateľstva zastavil po spoločenských zmenách v roku 1989 a zaznamenal sa prudký počet narodených detí. V rámci liberalizmu, individualizmu a iných „izmov“ sa otázka rodiny a detí dostala na okraj záujmu štátov a vlád. Dôležitá je tzv. sloboda jednotlivca, ten super pocit byť FREE, INDEPENDENT a užívať si život. Hovorí sa tomu tiež silne predĺžená puberta. Keď mať dieťa (deti) znamená pre chlapa prudké zníženie životnej úrovne, často až prepad do deravej sociálnej siete. Fakt je ale ten, že pokiaľ chcú mladé rodiny samostatné bývanie, vlastnú nehorázne predraženú nehnuteľnosť musia splácať vysokými splátkami prakticky až do dôchodku.
Extrémnym prípadom vymierania je Gruzínsko a Ukrajina - za 50 rokov tieto krajiny nebudú schopné mať dostatočný počet bojaschopných mladých mužov (do 35 rokov veku). Trend vymierania národov bedlivo sledujú a vyhodnocujú vojenské rozviedky (najmä cudzie). Pretože štát, ktorý nie je schopný mať bojaschopnú armádu, bude mať na svojom území cudziu armádu.
Pekným príkladom „víťaznej vojny vagín“ je Kosovo. Jednoducho počty nepustia. Ak jedna kresťanská žena porodí maximálne 3 deti a moslimka porodí bežne 4 až 8 detí, to sa časom musí prejaviť. Jednej približne 30 ročnej kosovskej Albánky sa pred časom zhrozený západný reportér pýtal, či sa nebojí, že riskuje vlastné zdravie, keď pred časom odrodila už svoje 11-te dieťa. S hrdosťou mu odvetila, že ONA PREDSA BUDUJE ŠTÁT !
A mala žiaľ pravdu…

173691

23.10.2008 18:26

RE: Hm, hm

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 173691

Já to s tím Kosovem vidím poněkud jinak než Vy. Tam nešlo vůbec o nějaké vítězné tažení vagin či děloh. Tam šlo ve skutečnosti o to, že si tam americká oligarchie potřebovala postavit olbřímí vojenskou základnu. Vzhledem k tomu, že je Srbsko hrdý slovanský národ a nenašel by se v jejich řadách žádný hajzl, který by americké oligarchii Kosovo zaprodal, tak nasadili svou starou osvědčenou taktiku, kterou už vládci použili v historii mnohokrát. Zaplatili si hrdlořezy v čele s Thacym a začali masakrovat Srby v Kosovu ve velkém. No a výsledek známe: ukradli Srbům jejich Kosovo.

Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci, kterou zpívala moje máma, takže mě teď nedávno na YouTube dojala.Tato píseň je tam v mnoha slovanských modifikacích včetně srbské. Dokonce je to snad i něčí hymna, ale nevím přesně koho. Zpívali to při fotbale.
http://www.youtube.com/watch?v=lBjyjk-lqKo

173755

23.10.2008 19:07

Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 173755

ďakujem, už som ju stiahol.
evokuje to vo mne zaujímavé pocity . . . [pláč]
sme fakt (slovania) takí slabí, aby sme si nechali rozosr..ť národy ??

173760

23.10.2008 19:38

RE: Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173760

Pokoření a pseudostátu Izrael navěky zadlužení Němci na tom s jejich tureckou enklávou nejsou o nic lépe.

173762

26.10.2008 13:21

RE: Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 173760

"sme fakt (slovania) takí slabí, aby sme si nechali rozosr..ť národy ??"

nejsme. Ale aby olivovník vydal plody, potřebuje desítky let. Na vyzrátí potřebuje překonávat překážky.
Ten čas je zde. A jen ten, kdo skutečně plodit plody chce, je plodit bude. Já jsem tomuto záměru obětoval nedávno některé své životní cíle. Byla pouze volba- buď a nebo. Váhal jsem, pokušení byla silná, a i když to bolelo, jdu se svými. Se Slovany. Od východního Německa až po Vladivostok. Od Gdaňsku po Skopje.

Základem je ochrana jazyka a rozvíjení kultury. Rozvíjení kontaktu s přírodou, prastarými božstvy s nimi spjatými. Pokorné sebevědomí. Neomezovat se na minulost, ale její zdravé jádro přenést do přítomnosti.

Aby semeno mohlo vydat nový výhonek, muselo zemřít. Nyní se dere klíček vzhůru, překonávajíc všechny překážky.

Vložený obrázek

173938

26.10.2008 18:56

RE: Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci

google 84.?.?.?

Reakce na 173938

horcicne semienko. [mrknutí jedním okem]

173962

27.10.2008 14:42

RE: Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 173962

ja vím kam míříš, mám ho doma, ale ještě jsem ho nečetl [mrknutí jedním okem]

174024

26.10.2008 23:50

RE: Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci

datel 216.?.?.?

Reakce na 173938

Bedo co to je pokorne sebevedomi ? Clovek musi byt hrdy zadna pokora.

173970

27.10.2008 14:47

RE: Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 173970

"co to je pokorne sebevedomi"

až na to přijdeš pane Datle, co je to být sebevědomý a zároveň pokorný, pochopíš.

Sebevědomý sám za sebe, pokorný vůči celku jehož jsi součástí (i hrdý na něj tj. že jsi součástí něčeho co Tě přesahuje, a že jsi ochoten za to bojovat a třebas i položit život) i všem bytostem (nikoliv nutně jen lidským) dobré vůle.

Ale to si musíš realizovat sám za sebe, lehko se to píše, někdy hůře realizuje.

[cool]

174025

27.10.2008 22:35

RE: Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci

Datel 216.?.?.?

Reakce na 174025

Dik za vysvetleni . Beru to.

174069

23.10.2008 20:32

RE: Hm, hm

Jozovx 78.?.?.?

Reakce na 173755

...no, je smutne, ze to poznate len z fotbalu...je to ak sa nemylim prave srbska hymna...autorom je, samozrejme, Samuel Tomasik, udajne to napisal, ked sa vracal z studii v Prahe, hudba je prebrata z nejakej polskej Mazurky...
...je to smutne, ale asi nie sme ako Slovania schopni uz drzat spolu a podporovat napriklad Srbov, ktorym Kosovo historicky a donedavna aj etnicky patri...

173765

24.10.2008 7:52

RE: Hm, hm

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 173765

Ano, je to ostuda, že jsem tu píseň znala zdětství jen ze zpěvu své matky, aniž bych tušila, co je to za píseň. Ale když už jsem u toho zpěvu, tak Vám zde věnuji ještě jednu chytlavou písničku. Je to ústřední píseň ze známého srbského filmu Ko to tamo peva. Ten film pojednává o době z roku 1941, tedy z doby války. Je zajímavý tím, že pasažéři v autobusu symbolicky představují rozdílné národnosti Jugoslávie. Svým zjevem i svým charakterem se od sebe liší a divák na první pohled pozná, kdo je Chorvat, kdo Srb, kdo Kosovský Albánec, atd.
//www.youtube.com/watch?v=0uCTJ7hkX-k&NR=1

173791

23.10.2008 20:37

RE: Hm, hm

Tom 24.?.?.?

Reakce na 173755

Skladba "Hej, Slované" by se dala označit za hymnu všech slovanských národů. V dnešní době je skladba pod textem "Hej, Slované" hymnou Srbska a Černé Hory a ve své původní polské podobě též hymnou Polska.

Text "Hej, Slované" napsal na tradiční polský nápěv (tehdy s jinými slovy populární polskou revoluční píseň - viz níže) slovenský evangelický kněz Samuel Tomášik v roce 1834. [V témže roce byla mimochodem poprvé představena Fidlovačka J.K.Tyla se skladbou "Kde domov můj"]. Na Všeslovanském sjezdu v Praze v roce 1848 byla skladba "Hej, Slované" prezentována a přijata jako hymna všech Slovanů.

http://www.brnovjak.com/daddy/slovane.html

173766

24.10.2008 8:54

Hej Slované

D.T. 217.?.?.?

Reakce na 173766

Tak jsem ten odkaz poslal pár dalším lidem. Když to tak poslouchám, tak je mi jasné, proč slovanské země nemůžou mít jeden velký svazek, něco jako třebas ekvivalent EU, protože je jasné, že bychom byli trnem v oku hodně státům. V slovanské jednotě je zřejmá netušená síla. Ten, kdo napsal tuto hymnu slovanů, tak udělal nadčasovou věc, která jednou snad dojde naplnění. Ta píseň dokáže dělat to, co nedokáže momentálně hodně lidí - dokáže sjednocovat národy.

173795

24.10.2008 10:02

RE: Hej Slované

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 173795

Pokud si v dějinách budeme číst i mezi řádky, najednou je to zcela zřetelné. Od římských dob je programové rozrušení a zničení slovanstva bod č.1 na cestě ke světovládě...
(Slované obývali kdysi i Itálii a dnešní oblasti Německa, Rakouska, Maďarska atd.)

173807

24.10.2008 0:56

RE: slovanský národ

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 173755

Zajiste, ze i v davne minulosti nebyl zajem aby se Slovane sjednotili.
Neslovanum z tak velke rise jde po zadech mraz.
Vzdyt i v Totalite nas drzeli rozdeleny plotem a zadne velke pratelstvi nebylo propagovane.

173777

23.10.2008 8:15

Afričany ??

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Toto opatření se dá pochopit. Firmy pro udržení svých zisků potřebují LEVNOU pracovní sílu. Tou my už nejsme a stěhovat filiálky za levnou pracovní silou také není zadarmo. Ideální se jeví přitáhnout levnou pracovní sílu sem. Budou pracovat za minimální peníze a v podstatě ovlivní i nízkou platební hladinu stávající populace. Tu nebude nutno zvyšovat, když existuje levná alternativa. Stávající populace pochopitelně zaplatí sociální dávky pro imigranty, kteří z nějakého důvodu přestanou pracovat. Že nebudou mít důvod přestat pracovat ? No Asiaté jsou pracovití, znám osobně spoustu velmi šikovných a pracovitých Ukrajinců. Znám také z ročního pobytu v Africe i pracovní morálku Afričanů. Mohl bych na toto téma psát romány. Nic proti nim .. ale nečekejte, že se předřou. Jejich historická zkušennost ovlivnila jejich mentalitu a proto žijí ze dne na den. "Urvat co se dá". Tito lidé neumí investovat do budoucnosti a proplouvají životem, hledajíce díry v systému. Koukají kde se dá něco získat bez práce. Velmi rychle zjistí co jim náš sociální systém nabízí a národ je bude muset živit. Že Vám to něco připomíná ? .. No to je jiná i když vlastně velmi podobná pohádka. Anyway .. Zpět tam kde jsem začal .. Snahou je podpora firem .. injekce, která má revitalizovat podnikání. Důsledkem bude možná malá pomoc firmám ale douhodobě půjde o zátěž původních obyvatel cílových zemí, kteří na imigranty nakonec budou doplácet.

173692

23.10.2008 9:47

RE: Afričany ??

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 173692

To uz se deje dnes.
Funguje to tak ze firma tu sice ma halu a rekneme 30 ceskej zamestnancu. Ale vyrobni sila je dovezena pracovni agenturou, napriklad z Vietnamu, Rumunska, atd.
Spokojeni jsou vsichni.
1. Firma (rekneme treba Panasonic v Plzni) ma od statu danove prazdniny vzdyt dava lidem praci [mrknutí jedním okem].
2. Pracovni agentura si vydela (Dostane zaplaceno od Panasonicu, zajisti pracantum ubytovani primo v otresnejch podminkach za neskutecny prachy).
3. Tento pracovnik je stastny, vydelal si vic nez doma.
Kdo na tom prodela? Satat - nedostal poradne zadne dane, Socialni system - nic do nej nepribejva, ale lide nemaji praci.

173699

23.10.2008 8:21

Sociální inženýrství asociálů....

85.?.?.?

Arogance asociální moci je neskutečná. Lidé, kteří dávají nadbytečné biliony na často nefunkční a těžko kontrolovatelné obchody ze zbraněmi mají starost o blaho afrických národů????

Pokud by se v Evropě otevřela studijní střediska pro rozvojové země s cílem vychovávat cílevědomě vzdělané lidi, kteří by byli schopni rozumně vládnout v afrických komunitách, to by byl asi moudrý krok.

Plně soulhasím s přispívajícím, že technologie dnešní doby by měli umožňovat 2-3 denní týden a odchod do důchodu v 50 letech, jenže právě díky přerozdělování a sociálnímu inženýrství "elit" tohoto zvráceného systémů se prohlubuje stresové prostředí, které volá po "vyšší" zaměstnanosti a efektivitě, kterou ale administrativně prakticky už vůbec neumožňuje skrze imbecilní direktivy nejen evropské byrokracie...

Nehledě na to, že by se mělo opravdu začít u legalizace pobytu nelegálních emigrantů, kteří zde chtějí žít a pracovat. Dovoz defakto novodobých otroků (kterými jsme ale my všichni už zde) je prvoplánovou službou velkým firmám, které budou mít "zakázky na levnější pracovní sílu" a zátěž zbytků sociálního systému těmi, kteří (světe div se) sem přijedou nikoliv pracovat, ale z nejrůznějších důvodů.... Zajímala by mě kritéria výběru "pracovních sil".

Úchylnosti všeho druhu, které dnešní politický systém připravuje lidem se stupňují. Nelze nepostřehnout, že úkolem elit je atomizovat lidi, zamezit přirozené komunikaci, práci i životu - v době, kdy se hroutí podvod zvaný "ekonomika" a ukazuje, že není ani trh ani tržní hospodářství ale jakési "monopoly", které jsou s námi hrány prostřednictvím zákonodárců je tento krok výsměchem rozumnosti ale i ukázkou toho, že dokud nebude pokořen snad každý rozumný, citlivý člověk systém nebude mít dost...

Procento z toho, co se vydává na zbrojení ročně by zajistilo programy pro soběstačnost snad celé Afriky - místo toho se tam jen zajistí "levná pracovní síla" a smluvně vykradou nerostné a jiné zásoby toho kterého státu. Bude ještě hůře... Je to škoda nás všech

173693

23.10.2008 8:30

.

cyp 195.?.?.?

Na tom není nic nepochopitelného. Otroci tady nejsou proto, aby živili svoje staré rodiče, ale aby živili "elitu". Protože čím více levné pracovní síly, tím více peněz vybraných na daních, to znamená více peněz pro "vládce".

173694

23.10.2008 9:02

otroci

john bombardon 82.?.?.?

a taky je účelem snížit průměr IQ národů. Debilům se vládne líp. Když není po ruce vhodná genocida aby se vyřezala inteligence a přirození vůdci, tak se to namixuje černochy ,nebo romy, a produktivní většina se vystresuje a upracuje tak ,že se nemnoží. Aby to fungovalo líp tak se jim propagandou, reklamou a vzděláním ( hlavně dětem a ženským) vymyjí mozky aby už mezi sebou nedokázali kooperovat ani v rodinách. Výsledky máme denně před očima. Bububu!! Držte si klobouky....

173695

23.10.2008 9:29

Ach jo

brekeke 85.?.?.?

Souhlasim s editorem, cerni delnici tady pracovat nikdy nebudou...Navic si myslim, ze lidi z CR nejsou co se tyce otazky tolerance multi kulti dostatecne zpracovani. Nejspis by to zmenila nejaka hodne intenzivni vlna brainwashingu o tom jak michani ras bajecna vec a jak je to zuzo mit sveho barevneho kamarada.

Spousta krve bude prolita jen proto, ze se veci nechali zajit moc daleko.

173696

24.10.2008 11:12

RE: Ach jo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173696

Černí možná ne, ale za chvíli tu bude milion asiatů. [pláč]

173815

23.10.2008 9:56

Nevzdelani

Soudce Lynch 88.?.?.?

africane budou tezko pracovat! Nechteji pracovat a neumi pracovat. Jedine co chteji, je sulit stat a sat z nej co jen pujde.
Vystavet jim mesta velikosti jako je Birmingham...? Birmingham patri vazeni jednomu z nejnebezpecnejsich mist v UK a proc? Protoze tam bydli lini, nevzdelani imigranti z Afriky!
Toto vsechno je vysmech nasim predkum, kteri chranili Evropu pred najezdy at uz kohokoliv. Tito imigranti budou prijizdet do nasich statu, protoze je proc prijizdet. Protoze nasi predci se snazili a tvrde makali. Kdeby tady nebylo nic jako je u nich, tak by nejezdili.
Jedine co se jim na to da rict je:
Nemeli jste byt lini jak vsi, necekat az vam spadne humanitarni pomoc z letadla a mohli jste se mit take dobre!
Je mi z te chorobne "solidarity" na [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

173700

23.10.2008 11:24

RE: Nevzdelani

voyta 85.?.?.?

Reakce na 173700

Nic není černo-bílé. Možná, že kdyby se tam naši předci nehrnuli a nedrancovali, tak na tom mohla Afrika být lépe než Evropa. V každém případě, je ale tento plán velmi děsivý.

173708

23.10.2008 11:30

RE: Nevzdelani

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 173708

No, tady si Vas dovolim poupravit... My jsme zadne kolonie nemeli. Tech par cestovatelu, kteri tam jezdili maximallne privezli predmety koupene nebo vymenene s domorodci.

Ale chtel jsem dodat, ze kdyz uz budou pracovat(najde se pro ne prace odpovidajici jejich kvalifikaci), tak to bude polovicni uvazek a zbytek dorovna stat(rozumej my) aby se moc nepredreli!
Jinak pochybuji, ze by na tom Afrika byla lepe nez Evropa... Opravdu se neda srovnavat evropska architektura s jejich architekturou.... Vytezit hlinu, vypalit ji by je nikdy nenapadlo...

173710

23.10.2008 13:27

RE: Nevzdelani

Novákneu 213.?.?.?

Reakce na 173710

Afrika už na tom byla líp. Zlatý časy jim skončili, když se někdo rozhodl exportovat jim tam západní hodnoty, nevyšlo to a dobrý konec je naprosto v nedohlednu. Ono by se naším předkům machrovalo mezi sebou mnohem hůř, bez drahých kovů a kamenů,a levných otroků, vedle těch vámi zmíněných koupených a vyměněných předmětů.

173731

23.10.2008 14:47

RE: Nevzdelani

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 173731

Ja za nase predky nepovazuji Habsburky, Lucemburky.... Taci Premyslovci o Africe toho moc nevedeli [oči v sloup]

173735

23.10.2008 14:51

RE: Nevzdelani

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173735

Voyta to jistě myslel obecně, mluví za bílého člověka. A má pravdu. Bída Afriky je naše práce (bílých). Takže nějaké řeči o tom, že jsou líní a nepracují jsou jen kecy!!! [oči v sloup]

173736

23.10.2008 15:14

RE: Nevzdelani

hc 194.?.?.?

Reakce na 173736

To tedy hodně přeháníš. Bílí určitě nemůžou za to, že některé africké národy/kmeny mají průměrné IQ pod 70. Ani za spoustu dalších věcí, většinou těch zásadních.

173742

23.10.2008 15:26

RE: Nevzdelani

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 173736

V Londyne je prace dost a dost! Nechce se jim.... Me je ale jedno, ze bily tezili z Afriky! Francouzi, Nemci... Cesi, Slovaci a Polaci ne.
Nevim, proc bychom meli nest nasledky jejich drancovani my.
Kazdemu co jeho jest.

173745

24.10.2008 9:26

RE: Nevzdelani

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173745

Ale jo... Ale ty problémy mají teď především ve Francii, že? Inu, ty kolonie asi nebyly to pravé ořechové...

173798

24.10.2008 9:56

RE: Nevzdelani

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 173798

To teda rozhodně!
Snaha ovládnout naprosto rozdílná etnika někde v opačném koutě světa není nikdy to pravé ořechové, a nemůže to skončit dobře.
Možná je na čase se jasně vymezit vůči tomu co v Africe napáchaly některé velmoci, a jasně dát najevo ať si následky vyžerou samy. [naštvaný]

173805

23.10.2008 12:54

RE: Nevzdelani

ladar 194.?.?.?

Reakce na 173708

Ano s tou kolonizací Afriky z Evropy, to nebylo nijak "hustý". Afrika byla evropskými státy s imperiálními ambicemi "pořádně" kolonozována zhruba od 70. let 19. století do konce 1. světové války. Po 1. světové válce už bylo míra kolonizace daleko menší a po 2. světové válce se to začalo rozpadat úplně. Afričaní za to dostali zadarmo "požehnané" dary jako antiseptické přípravky a technologie, acylpyrin a penicilin, které tak báječně navýšily jejich vždy, tak vysoký rozmnožovací potenciál.

173726

23.10.2008 14:06

RE: Nevzdelani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 173708

>Nic není černo-bílé. Možná, že kdyby se tam naši předci
>nehrnuli a nedrancovali, tak na tom mohla Afrika být lépe než
>Evropa. V každém případě, je ale tento plán velmi děsivý.
A vykľulo sa šidlo z vreca...
Nespomínam si, žeby Československo malo kedy nejaké kolónie v Afrike či Ázii. [velký smích]

173734

23.10.2008 11:28

RE: Nevzdelani

85.?.?.?

Reakce na 173700

Trošku jste pane ale úplně zapomněl na geografické podmínky. My sice máme to štěstí, že žijeme v úrodné části světa, ale na to jaké podmínky přírodní tu máme i samozřejmě lidské tu část světa ničíme dost urputně i vztahy....

To co říkáte běžte říci lidem, kteří mají jednu studnu na tisíce lidí a ze země nevytěží nic, než pár rostlin... Místo vzdělání k soběstačnosti si z nich Ti vychvalovaní Evropané udělali pracovní sílu, aby jim buď otročili otroci přímo nebo doma, když jim budou za sotva obživu balit nerostné bohatství vykradené "smlouvami" často na desetiletí dopředu....

173709

23.10.2008 18:03

RE: Nevzdelani

Garion 85.?.?.?

Reakce na 173709

A proc tedy je v Africe na jednu studnu tisice lidi? Proc se mnozi jako kralici, kdyz vi, ze je zeme neuzivi? Myslim, ze spolecenstvi, ktera jsou vicemene v izolaci od "zapadniho" sveta, se v Africe maji dobre. Tuaregove, berberi, to jsou komunity, kde je zena vazena a ma stejna prava jako muzi a tyto spolecenstva umi tezit i ze spoluprace s ostatnim svetem. A to nemluvim o krovacich apod. Tech take nejsou miliony. Priroda zasahuje sama. Prezivaji jen silni. Tak to v techto castech sveta, kde jsou drsne podminky, vzdycky bude. Ale o geograficke poloze to take neni.

173752

23.10.2008 9:58

Nech zije sionizmus!

Igor 62.?.?.?

koho take hlupe myslienky napadaju?

173701

23.10.2008 10:05

RE: Nech zije sionizmus!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 173701

např. bruselské socio-zednáře
pseudohumanisty, multikulruralisty,
pohrobky tzv. frankfurtské neomarxistické školy
atd

173702

23.10.2008 15:20

RE: Nech zije sionizmus!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 173702

co s tim ma spolecneho frankfurtska skola? [chechtot]

173744

23.10.2008 21:31

RE: Nech zije sionizmus!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 173744

http://www.prop.sk/systematicke_vymyvanie.html
[zmaten]

173769

23.10.2008 10:12

imigracia

Mato 62.?.?.?

Cim viac sa bude podporovat imigracia, tym menej sa bude povodne obyvatelstvo Europy mnozit. Ved kto uz len bude mat chut priviset dieta do prostredia kde bude totalny bordel vdaka neprisposobivym imigrantom. Tu sa hned aj ukazuje, kto nam v skutocnosti vladne. Imigraciu pouzivaju proti nam europanom ako zbran. Ale psssst, ich meno nemozme spomenut. Kazdemu aspon trosku rozumnemu cloveku dojde, ze imigracii v skutocnosti nic nevyriesi, a ze v konecnom dosledku to bude este vacsia pritaz a budu z toho este vacsie problemy ci uz financne alebo socialne ako su teraz. Bude to za par rokov nezvladnutelne, kvoli nenazranosti,pomstychtivsti, zakernosti ....ale pssssstt, tisko len nevyslovit ich meno.

173703

23.10.2008 11:05

Všetko je síce pekné,

mt-svk 91.?.?.?

ale otázka by mala znieť "Ako dostať imigrantov preč z Európy?".

Možností je viac:

1. Zrušiť nielen všetky sociálne príspevky pre imigrantov, ale zároveň automaticky pridelené občianstvo pre deti imigrantov. Pri prípadných nepokojoch použiť armádne jednotky, z ktorých by boli vyselektovaní vojaci z menšín. Pri nelegálnom vnikaní na územie Európy pri prípadnom neuposlúchnutí strieľať na plavidla a iné dopravné prostriedky imigrantov.

2. Bod 1. + plus vytvorenie domobrany z bielych ľudí (samozrejme by im armáda a polícia dodali kvalitné zbrane) a vytlačenie vśetkých imigrantov, či už s občianstvom alebo bez z Európy.

3. Body 1.+2. + poskytnutie bielym ľuďom vziať právo do vlasntých rúk.

EURÓPA MÁ BYŤ BIELA A NIE FAREBNÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

173706

23.10.2008 11:33

RE: Všetko je síce pekné,

voyta 85.?.?.?

Reakce na 173706

nemohu si odpustit a musím vás označit za magora. EURÓPA MÁ BYŤ BIELA A NIE FAREBNÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tohle jste slyšel kde? na schůzy SS? osvoboďte se od nesmyslných rasových ideologii a možná se vám bude žít lépe a nebudete mít tak strašný strach ze všeho okolo sebe.
vytlačenie vśetkých imigrantov, či už s občianstvom alebo bez z Európy to si asi představujete tak že se vytvoří komanda smrti a budou chodit od jednoho domu k druhému a střílet a vyhánět všechny kdo nejsou sněhově bílí.
Váš způsob vypořádání se s problémy je velmi pokřivený.
Hodně šťestí ve vašem "životě"

173711

23.10.2008 11:35

RE: Všetko je síce pekné,

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 173711

To mohu podepsat

173713

23.10.2008 11:44

RE: Všetko je síce pekné,

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 173711

Voyto, sice nevim kolik Vam je, treba dozijete v CR takove, jakou ji pamatujete z detstvi(co se barvy populace tyce)... Ale ja nechci privest deti do "meho" Statu, kde jim bude vyhrozovano, kde budou biti potomky imigrantu....
Muzete se na me treba za to zlobit, ale to je jak to citim ja.

173718

23.10.2008 12:12

RE: Všetko je síce pekné,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173711

>nemohu si odpustit a musím vás označit za magora.

mt-svk je žena, jestli se nepletu [smích]. A nemusíte ten příspěvek možná brát tak doslovně, je to spíš frustrace ze situace, která jednou musí nastat - "buď my, anebo oni", černí nebo bílí. A nejhorší je, že za tento budoucí sociální problém neponesou odpovědnost ani bílí ani černí, ale někdo třetí, který má duši skrz naskrz zčernalou ...

173719

23.10.2008 12:30

RE: Všetko je síce pekné,

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 173711

Myslím, že by spíše na schůzi SS ,měl navštívit schůzi Knesetu.
Izrael je rasistický stát, kde arabové i když jsou doma, nemají plná občanská práva.Jediným plnoprávným občanem Izraele je pokrevný žid - čili rasismus jako noha.
U Izraele se musíme učit, jak se má dělat národnostní politika!!!
Izraelskou "demokracii" do Evropy!!!
Pan Voyta je jinak velký šprýmař.

173720

23.10.2008 18:13

RE: Všetko je síce pekné,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173720

Tak tak, perla demokracie a svobody na blízkém východě pro nás může být vždy inspirací [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Kdepak, čistokrevní vyvolení nadřazení to mají dobře zařízené. A nikdy by nedoppustili, aby se někomu mohlo stát totéž co jim. Totální vyhlazení... Ještě že jich pár přežilo, aby o tom mohli do konce věků vyprávět a natahovat své žebrající pařátky všemi směry... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

173753

23.10.2008 21:24

RE: Všetko je síce pekné,

Alena 89.?.?.?

Reakce na 173720

Myslím pane Montážníku, že jste nejlépe vystihl podstatu problému. Učit se od nich v tomto ohledu asi je třeba, ale jen proto, abychom se mohli nějak začít bránit. Podívejte se, mají výkonnou i exekutivní moc už téměř v každém státě obsazenou svými lidmi. Vládnout musí vlády podle povelů, které dostávají od jejich bank. Patří jim média. Zavedli cenzuru v tzv. korektních médiích. A přísně dbají, aby jen jejich stát zůstal rasově čistý. V době totality museli své náboženství zakrývat a stát se neviditelnými, protože náboženství nejen jejich se nenosilo a proto i celý disent pochází z jejich hnízda. Stali jsme se vlastně jimi manipulovanou a utiskovanou většinou? Nebyli jsme takhle ušlápnuti a bezmocní, ale v malém a na podstatně menším území za totality? [zmaten]

173768

24.10.2008 15:05

RE: Všetko je síce pekné,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173768

Jen mi pořád není jasné, jakou rasovou čistotu chtějí udržovat. Semitskou (Sefardi), nebo chazarskou (AskeNazi)? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

173840

24.10.2008 0:52

RE: Všetko je síce pekné,

Guru 78.?.?.?

Reakce na 173720

"kde arabové i když jsou doma".....

Pane Montaznik, zdvořile bych si dovolil upřesnit:

Palestinci NEJSOU Arabové. Palestinci jsou Sémité - Sémitský národ.

A Vy doufám nejste Anti-Semita ?

Protože jenom zuřiví extremisté-sionisté a editor Eretzu nenávistně označuje Sémity Palestince za "Araby".

173776

24.10.2008 1:54

RE: Všetko je síce pekné,

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 173776

Děkuji za upozornění, ale já nějak Palestince "strkám" mezi araby, ale asi nedělám dobře a rozhodně antisemita nejsem.
Mně jsou židi docela jako parta i v Izraeli ukradení. Necítím k nim nic. A mám nějaké židy za přátele a tam rozlišuji, zda je to člověk hodný nebo zlý, či hloupý nebo chytrý a moudrý.
Jinak mně židi nic neříkají, ale docela si vážím ortodoxních židů, protože v nich je něco ze starých věků, jako jsou Omiši
v USA, což je velice zajímavé společenství křesťanů, kteří odmítají jako ďábelské výtvory, všechnu techniku, jezdí v bryčkách s koňmi a svítí si petrolejkami a myslím, že jsou docela šťastní.Jak je vidět, jejich éra možná ještě přijde!

173779

23.10.2008 13:48

RE: Všetko je síce pekné,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173711

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Schůze SS... To je fakt dobrý... Ale Vojto, my jsme přeci bílí a už dlouho... Nebo ne? [oči v sloup]

173732

23.10.2008 15:19

RE: Všetko je síce pekné,

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 173732

nebo aspoň skoro bílí... [smích]

173743

24.10.2008 14:31

RE: Všetko je síce pekné,

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 173711

Fajn, takže ak sa nemýlim môźete tu mať plno černoškov, prípadne inej farebnej spodiny (to sa samozrejme netýka špičkových odborníkov, ktorí mi nevadia) a čakať, dokým sa nezopakuje situácia vo Francúzsku, Holandsku a Británii, prípadne v Nemecku aj v iných krajinách Európy.

Len tak na okraj, ćim viac farebných, tým väčšie problémy. Nech idú tam odkiaľ prišli, tu proste nemajú čo robiť, sú nežiadaní. A ich zástancovia môžu odísť s nimi, aspoň sa preberú do reality. Ja chcem, aby moja dcérka vyrastala v normálnej spoločnosti a nie medzi farebnou spodinou.

A môźete ma kĺudne považovať za SS mana a podbne, mne to nevadí.

173836

24.10.2008 14:40

RE: Všetko je síce pekné,

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 173711

Láskavo si prečítajtr ešte raz môj príspevok a potom reagujte. Hovorím o imigrantoch a ich potomkoch. Mimochcodom, ak neviete, čo je to biela rasa, tak ja vám za to nemôžem, ale môžem vám odporučiť, aby ste išli do Afriky a tam bývali medzi ľuďmi, ćo vás s láskou prímu, ktorí vás neokradnú a podobne.

173838

23.10.2008 11:34

RE: Všetko je síce pekné,

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 173706

No takhle do extrému bych zase nešel. Dá se říct, že Evropa včetně naší republiky už dávno není bílá. Vlastně ani nikdy nebyla. Jsme růžoví, máme různé fototypy pleti, barvu očí, vlasů atd atd. V krvi máme geny asiatů, černochů, indů atd. aniž o tom víme. Problém není ani tak v rasovém původu jako spíše v kultuře. Národ ač s mnoha geny má svou mentalitu založenou na tradicích, kultuře, sociální a ekonomické historii atp. V této podobě se více méně naučil kooperovat. Fungují zde pravidla ! Řízenou imigrací může dojít k vnesení jiných prvků do stávajícího prostředí. Jiná mentalita, kulturní zvyky, náboženské nároky atp. atp. To je pochopitelně pro ZABĚHLOU společnost zátěží. Vyhánět někoho pro jeho původ .. TUDY CESTA NEVEDE !! V každém případě je nutné ZAMEZIT dalším řízeným IMIGRACÍM, jejichž typický příklad je zmíněn v článku a to za každou cenu. Pokud to nedokážeme poneseme si následky ve formě zpomalení ekonomického růstu země a související klesající životní úrovně lidu

173712

23.10.2008 11:37

RE: Všetko je síce pekné,

85.?.?.?

Reakce na 173706

Nechtěl jsem postovat třetí příspěvek, ale omlouvám se, reagoval bych rád. To co píšete je absurdní!

EURÓPA MÁ BYŤ BIELA A NIE FAREBNÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posuzovat cokoliv na základě barvy pleti je podle mne absurdní a další Vaše návrhy jsou ješta absurdnější.

Nehledě na to, že takové předsudky nelze uplatnit ve tmě [smích] kupříkladu, když by nešlo poznat, jestli mluvíte s černochem, asiatem, nebo "indiánem" či seveřanem.....

Ostatně kolonizace prováděli naši předci a my dnes sklízíme tu zrůdnou praxi, kterou zaseli. Rabování, likvidace, drancování, násilné "civlizování" - místo toho co inzerovali - křesťanskou lásku a péči. Afrika doplatila (stejně jako nyní my) jen na to, že vedení systému prosazují lidé vysoce inteligentní, ale bez citu. Nejde o "bílou" Evropu, ale o svobodnou a bezpečnou Evropu - je úplně jedno, jestli Vás na ulici pobodá běloch či černoch... Skutečně sklízíme to, jak se Evropští kolonizátoři chovali k domorodým skupinám při svých dobyvačných taženích, teď to dostanou na prdel - protože se jim "otroci" přemnožili a utvoří z nich postupně menšinu, protože jsme líní i milovat (tím nemyslím odhekat si těch pár chvil potřebných k orgazmu...)

Vezmět USA jak pěkně se z neevropských přistěhovalců či potomků otroků stávají nejvlinější národnostní skupiny - Ti co měli v autobuse vyhrazená místa, pokud budou věrní "křesťanství" co je naujčili fašouni z Kuklux - klanu, (věřím, že nikoliv) to teď a vemli brzy vrátí svým "importérům"

173714

23.10.2008 11:40

RE: Všetko je síce pekné,

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 173706

Uz si tafy dokazu predstavit reakce na Vas prispevek, ze jste rasista [smích]
Tady je problem ten, ze jsou opravdu nevzdelani a neprizpusobivy! Vetsina z nich. Bydlel jsem v Londyne a i cernosi nemeli radi dalsi cernochy(Somalce) za to, ze prijizdej a vyziraj. 25 leta Somalka ma 5 deti a ona i jeji manzel nemakaj. Kdyz se vam narodi prvni dite, tak tam dostavate 800 liber mesicne. Az se 800 zcvrkne na polovinu, tak je cas mit dalsi atd. Z nich vyrostou dalsi netahla, protoze jsou k tomu vychovavni... No kdyz nevidite rano odchazet rodice do prace, tak vas to nenapadne az budete dospeli.
Jsou lini a basta. Nebudou nikdy makat! No zajima me, jak se k tomu postavi Nemci, Rakusane atd. U nas verim tomu, ze "Novaci"(hltaci TV Nova) je budou vitat... Protoze, kdyz mas cerneho kamose, tak jsi COOL [chechtot]

173715

23.10.2008 11:06

tohle má kořeny v nebesích....

perunwit 62.?.?.?

"Soudce Lynch" říká: Toto vsechno je vysmech nasim predkum, kteri chranili Evropu pred najezdy at uz kohokoliv. Tito imigranti budou prijizdet do nasich statu, protoze je proc prijizdet. Protoze nasi predci se snazili a tvrde makali. Kdeby tady nebylo nic jako je u nich, tak by nejezdili

Já říkám: Tak sem nás dovedla víra křesťanská, reprezentovaná láskou k bližnímu, zaštítěná desaterem a soucitem k ostatním bytostem. Neštěstí pro svět v novodobých dějinách se zrodilo v časech, kdy původní "pohanské" (kdo je označil za pohany? Kdo vymyslel Ďábla? Kdo definoval bratrovraždu?) víry a jim poplatní lokální bohové byli vymýceni vyznavači Ježíše Krista. Kdo dnes ví, kdo "byl" RADEGAST? Pivo, že? Asi tak...
Všichni jste smutní z toho, že přichází totalita, pokus o centralizaci moci... ale cožpak ji tady už dávno nemáme? Vražednou bestii, která po staletí maže lidem med kolem úst a hýbe s nimi jako s figurkami na šachovnici? Kdo tvořil naše společenská pravidla?
Muži s měči a ohněm, muži v bílém rouchu a s knihou, kteří s opovržlivým výrazem ve tváři zabíjeli celé rody "barbarů" a likvidovali původní kulturu, to byli "osvoboditelé".. zase přijdou. A proto říkám - největším neštěstím našeho letopočtu je jeho označení samé... PO KRISTU.

173707

23.10.2008 15:06

úvaha

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

tak by mě zajímalo, když nás "elity" namíchávají, jakým způsobem přežívají ony samy? Na jakých ideích žijí jejich rodiny tak, aby nebyly samy pohlceny chaosem?

173741

23.10.2008 15:32

RE: úvaha

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 173741

>tak by mě zajímalo, když nás "elity" namíchávají, jakým
>způsobem přežívají ony samy? Na jakých ideích žijí
>jejich rodiny tak, aby nebyly samy pohlceny chaosem?

Je to tak, že elity jsou "rasisté" v jakémsi opačném smyslu. Jejich snahou je vytěžit z vlastností lidí to výhodné. Jak známo - každá rasa má své výhody a nevýhody. Oni si to moc dobře uvědomují, a proto se nikdy nenechají "naředit" úplně. Jenom tak, aby totálně nezdeformovali.

Editor napsal:
To, že se vše děje víceméně tajně, nebo alespoň bez pozornosti médií, svědčí o tom, že nemají čisté svědomí a naznačuje zlé postranní úmysly tzv. „elit“.

Já si myslím, že to tají prostě proto, že pouze pro ně to bude zisk:

1) elity získají otroky
2) střední vrstva bude muset parazity živit, získá nepřizpůsobivé sousedy (= ztratí bezpečí)
3) nejnižší vrstva.... ta získá leda tak konkurenci (takže vlastně taky nevýhoda)

173746

23.10.2008 17:31

RE: úvaha

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 173746

" Jenom tak, aby totálně nezdeformovali."

to je ono! jenže: podle jakého kriteria? kdy ještě ano, a kdy už ne?

dále: žijí mezi námi, či se od světa oddělili vysokou zdí na svých luxusních sídlech? kam posílají svoje děti do školy? jak vlastně žije taková "průměrná elita" (zavedený životní styl) a jaké má reálné/praktické know how na to, aby nás mohla sosat? Nezajímá mě omáčka okolo, ale podstata problému.

Také je důležité, co se o nich skutečně ví, co jsou lidové legendy a co jimi podstrčené "zaručené" informace.

Cíle jsou nabíledni: moc a peníze, příp. někým slíbená nesmrtelnost.

Ovšem nástroje k jejich dosažení, teoretická i praktická stránka věci, to mě zajímá! [cool]

173751

23.10.2008 15:45

S modrou kartou

Aja 74.?.?.?

priliv vysoce kvalifikovanych pracovniku z tretiho sveta. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

173747

23.10.2008 22:31

RE: S modrou kartou

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173747

Bud jak bud bude to tragedie na vsechny strany a mne z toho dvakrat do smichu neni. Z Afriky se ma pohnout 50 milionu lidi nejakych 6%. Lze odhadovat, ze za cenu korupce pujde casto o nejaktivnejsi cast populace. Pro ty co zustanou bude mit ubytek techto aktivnich lidi dlouhodobe tragicky dopad. V Evrope masovy priliv lidi s jinou kulturni tradici vyvola velmi rychle radikalizacici domaciho obyvatelstva. Afrika upadne jeste do vetsi chudoby a narusena bude socialni soudruznost Evropy a realne budou vytvoreny podminky pro totalizaci demokratickych pomeru. Kdo z toho ma prospech?

173771

23.10.2008 22:48

RE: S modrou kartou

Aja 74.?.?.?

Reakce na 173771

No ano, se smajliky jsem to prepiskla, i kdyz jsem to nemyslela zle, skodolibe ani troubovite. [zahanbení]

To uz je takovy ten smich z beznadeje.

Je opravdu jedno, zda jim EU odlaka inteligenci, nebo privede do Evropy davy hladovych. Uz globalizace zlikvidovala, ci likviduje jejich zemedelstvi, pomoc, az na vyjimky, spociva v "dodani ryby" ( a vsichni vime, ze ne kazda ryba dojde k hladovemu), misto "vyuky rybolovu".
Nemoralni je jedno i druhe, prusvih pro oba kontinenty.

173774

23.10.2008 18:36

treba si prečítať aj toto

Milanese 91.?.?.?

http://www.prop.sk/od_sumraku.htm

nie je to ani xenofóbia ani rasizmus,je to naozaj veľmi veľká a reálna hrozba

173756

23.10.2008 18:45

Afrika - Čína

rataj 85.?.?.?

Zatímco „někdo“ by rád stěhoval Afričany do EU, Čína má zájem o stěhování svých občanů
do Afriky. Tak to tam asi s podmínkami pro život pracovitých lidí není vůbec špatné. Afrika je obrovský kontinent a s výjimkou vysloveně nehostinných oblastí jsou tam jistě vhodné podmínky k životu. Cituji z
http://foibos.cz/vsechny/cina/147/:
„V Africe už působí desetitisíce Číňanů, kteří pracují na těchto projektech a také při vývozu levného spotřebního zboží do Afriky, hlavně textilu, elektrospotřebičů, obuvi a podobně. Ceny zboží z Číny jsou daleko nižší než pro podobné produkty z vyspělých západních zemí. Proto tento čínský vývoz do Afriky kupují široké vrstvy Afričanů, zboží ze Západu je většinou přístupné jen bohatším lidem.
Výhodou čínských podnikatelů v Africe je skutečnost, že se nevyvyšují nad místní obyvatelstvo, nezařizují si zvláštní rezidenční čtvrti, jsou skromější než jejich konkurenti ze Západu.“
Čína nám tedy ještě možná ukáže, co lze udělat z Afriky. Někde jsem též četl, že Čína tam chce přestěhovat nějakých pár milionů svých občanů. Zdá se, že Čína už má pod palcem a postupně si získává stále větší kousek světa. Kdysi jsem četl v jednom cestopise, jaká spousta čínských bank existuje na tichomořských ostrovech.

173757

23.10.2008 22:35

RE: Afrika - Čína

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173757

Potencial je tam velky celkem nizka hustota osidleni, hromada surovin, petina souse.
http://referaty-seminarky.cz/afrika-8/

173772

23.10.2008 18:57

To snad ne!

dodo 88.?.?.?

Editore, to souvětí:
"Množí se jen ty národy, kterým stát neposkytuje důchodové zajištění stáří z kapes daňových spolupoplatníků. Toto je jediný funkční recept, jak přinutit lidi, aby měli děti. Musí vědět, že nebudou-li mít potomky, nikdo se o ně ve stáří nepostará."

nějak nekoresponduje se skutečností zaznamenanou u nás za "normalizace". Že by to byla výjimka, potvrzující pravidlo? [zmaten]

Na celém tom manipulování lidstva elitou (tou neviditelnou) nám může být zadostiučiněním (když už se proti tomu nemáme šanci ubránit), že ta elita jsou rasisté, kteří se kříží jen mezi svojí nepatrnou komunitou, takže se sami odsuzují k postupné degeneraci. Z pohledu lidstva jako celku, si tedy příroda (Stvořitel?) s touto úchylkou od "obrazu jeho", poradí.

173759

23.10.2008 19:14

africania

canario447 canario447 (zavináč) centrum (tečka) sk 88.?.?.?

V Spanielsku,konkretne na Kanarskych Ostrovoch sa denne vylodi cca 180 az 500 africanov z Senegalu. Vlada proti tomu nerobi absolutne nic,dokonca dava zaruky ze na utecencov sa nebude pozerat ako na zlocincov ani na tych co su bez dokladov. Najskor chodili len muzi,neskor aj zeny a dnes su lodky plne aj deti.Vravi sa ze su to chudaci co v svojej krajine namaju ani na vodu a mru hladom.Ked sa pozeram v telke ako ich vykladaju z lodi nestacim sa cudovat kde ty chudaci co nemaju ani na vodu zohnali znackove olblecenie od hlavy az po paty.Adidas,Nike,Puma atd... Asi sa jedna o humanitarnu pomoc rozvojovym krajinam od tychto firiem.Pozeral som raz reportaz zo Senegalu kde ukazovali ako to funguje. Okrem toho ze ty ludia nariekali ako sa maju zle ako tazko sa im zije a aky su chudobny,vsetci co boli v tom dokumente mali domy,telku,pc,mobil,niektory auto.Ale chudaci na slovo vzaty.Je to super biznis.Jeden "listok" na Kanare stoji 5 az 8000 euro a su na to kancelarie kde sa to vybavuje,najima cln,kapitan atd.Tu su s nimi neskutocne problemi.Dovolim si tvrdit ze 68% z nich nevie a neche pracovat. Ak teda neberiem do uvahy smelinu - predavanie neznackoveho bordelu.V Spanieslku je poulicny predaj zakazany a nedavno bola "cierna" demonstracia proti tomu ze ich nahanaju policajti a konfiskuju napodobeniny znaciek.Ze vraj sa porusuju ich ludske prava. No co uz,treba si zvykat....buducnost vyzera byt zafarbena na cierno

173761

23.10.2008 20:18

Už to asi přede mnou tady řekli,

qwe 88.?.?.?

ale tlak na více dětí a přenesení péče na rodinu není dobré. Předně - bohatí budou mít jen jedno dítě dál, tak to tady vždycky bylo, aby se nemusel dělit majetek. A chudí s deseti dětmi na tom budou hůř než dnes, kde pro ně seženou bydlení, školy atd? Takže děti skončí víceméně jako nekvalifikovaní a budou rádi, že se jakž takž uživí sami. průměrnáivotní úroveň by silně klesla, a byla by na místě otázka, proč jsme zvonili klíči - snad jen aby se 10% vedlo lépe. Kromě toho vážně nevím, proč dnes pracující neuživí důchodce, když stále rostou zisky, technologie jsou stále pokročilejší a produktivita práce stále roste. Doteď je uživili. Ty černochy ovšem považuji za hrubou chybu (zločin)

173763

23.10.2008 20:25

Souhlasím s Jarmilou

Sněžka 89.?.?.?

Nevěřím strašení, že je málo dětí a nebude na důchody. Proč by tu blahobyt nemohl být i když tu bude žít třeba 5 milionů lidí místo deseti? Současný důchodový systém není jediný možný.

Strach o živobytí a z budoucnosti mě nutí si dítě nepořídit. Inteligentní a vyspělí lidé si děti nepořizují kvůli svému zabezpečení.

173764

23.10.2008 22:38

RE: Souhlasím s Jarmilou

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173764

Proc si tedy porizuji inteligentni vyspeli lide deti? Jak dokazou oni osidit nasi biologickou podstatu, ve ktere je zakodovana touha po pomotovstvu a skupinovove zijicich tvora je tam zakodovan prvek solidarity generaci?

173773

24.10.2008 11:07

RE: Souhlasím s Jarmilou

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173773

Je mi 36. Dítě zatím není v plánu. Nemám na něj peníze. A navíc chci žít pro sebe a ne pro dítě... Také čekám, jak se vyvine situace. Mít dítě ve válce je hodně těžké... Nerad bych ho přežil...

173811

24.10.2008 17:56

RE: Souhlasím s Jarmilou

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173811

Ja mam 38, jsme bezdetny. Po ctyritce hrozi u muzu defekty genetickeho typu s rizikem pri poceti ditete. Generace nasich rodicu byla ekonomicky na tom hure, ale deti meli, jinak by jsme tady nebyli. Co generace po valce v 50-tych letech, tehdy byl listkovy pridel? [překvapení] V okruhu mych znamych z tech silnych rocniku, z kterych pochazime tikaji biologicke hodiny neuprosne a hodne ma dite. To neni zasluha vlady tenhle baby boom, to jsou biologicke hodiny. Jak vypada demograficka krivka do budoucna? Vymirame a jak popalace jednou zestarne, tak pak je tezke ji omladit. Ztracime vitalitu jako spolecnost. Dite nepotrebuje luxus, potrebuje vychovu, peci, lasku... Ja vim nejake materialni minimum je nezbytne, ale presto pes neni zakopany v nedostaku penez. Moje babicka se narodila v roce 1930 v dobe krize jako sedme dite.

173849

24.10.2008 1:58

neverim na to,ze nebude na duchody

DancanVlk 68.?.?.?

nemusime chodit daleko,ODS s koalici chce cirkvim bez verejne predlozenych dokladu "vratit" 270 miliard kc,samozrejme z narustem inflace to bude delat vic.Stat poslal pod prislibem americkeho zaprodance Vondry agresivni Gruzii desitky milionu na obnovu zeme,nakupujeme transportery,platime vojenske mise v zajmu cizich mocnosti a dokonce navysujeme pocty vojaku v Afganistanu.Copak tohle by delal stat,ktery je zadluzeny a s duchodovym systemem na hunte?je mozne,aby vlada CR s nejinteligentnejsi elitou mela na vsechny tyhle legrace a pritom nemela na duchody pro nase prarodice,kteri cely zivot v Cesku dreli a platili?

173780

24.10.2008 4:14

Nejnebezpečnější zbraní je lidská blbost

Nataša 59.?.?.?

Budte, vítáni, naši černouškové v Evropě,pomozte nám svými daněmi zajistit pohodlné stáří a až pomalu v tomto pohodlí vymřeme ,tak ,vše co po nás zbude je vaše,naše mizivá menšina zcela zmizí,"po nás potopa", za komunismu to bylo za bony ve studentských kolejích,ale ted už to pomalu bude nutnosti, nebot bilý muž nebude a bílé ženy ani o něj v podstatě nestojí,zcela jej v rodině zneschopnily. Anglie ,která vše podporuje,co sama nechce, dělá vše možné, je ke všemu špatnému nápomocná, zatímco francouský president, Sarkozy si je dobře vědom ,že s multikultůrní společností, doma v Israelu, by s ním vyrazili dveře ,tam ,razí heslo,"Israel ,pro Israelce." Těch padesát milionů, ještě není to, co by vás konečně srazilo na kolena,aby, jednou pro vždy už křestanství bylo minulostí a nevyskytl se žadny bacil nationalismu- vlastenectví v jejich řadách,jen zionismus může přežívat.
Nakonec,pár bílých,co zůstane se může přestěhovat do reservací,pro zachování rasy.
V roce 1952, přesně12 ledna,v Budapešti,tak zvaný"Emergency Council of European Rabbis",ústy rabbína Emanual Rabinovich prohlásil; This war will end for all time our struggle
against the Christians. We will openly reveal our identity with
the race of Asia and Africa.

"I can state with assurance that the last generation of White
children is now being born. Our 'control commission' will, in the
interests of peace and wiping out inter-racial tensions, FORBID
the Whites to mate with Whites. The White women MUST cohabit with
members of the dark races, and the White men with black women.
Thus, the White race will disappear, for mixing the dark with the
White means the end of the White man and our most dangerous enemy
will become but a memory.
Znova opakuji,to bylo řečeno už v roce 1952,tak,jak ti samý ,už rozdělili Československo na Karlovarském sjezdu,daleko před tím ,než se rozpadlo.
http://www.rense.com/general45/full.htm
Až blbost pokvete budou naši politici v plnokvětu.

173786

24.10.2008 10:47

RE: Nejnebezpečnější zbraní je lidská blbost

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173786

Ve světle všech možných těchto skutečností stávají se "Prospekty Sochařských Mistrů" nepřekonatelným vzorem autenticity, v jejímž stínu i bible se zrcadlí jako podvrh. [mrknutí jedním okem]

173809

24.10.2008 11:02

RE: Nejnebezpečnější zbraní je lidská blbost

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173809

Exactly [chechtot] [chechtot] [chechtot]

173810

24.10.2008 12:31

náhradová migrace

mnx 195.?.?.?

PŘISTĚHOVALCI STÁRNUTÍ ČR NEZABRÁNÍ
Případný příliv přistěhovalců ze zahraničí sice v příštích letech může udržet počet obyvatel Česka na současné úrovni, nedokáže však zabránit stárnutí zdejší populace. Uvádí to studie odborníků z Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze, kterou publikova Sociologický časopis.
Pokud by měl průměrný věk obyvatel ČR zůstat na stejné úrovni jako nyní i za 60 let, muselo by se podle studie do země mezitím přistěhovat 90 milionů lidí, což neodpovídá možnostem země.
"Článek tak podkopává představu, že migrace může stárnutí zabránit," řekla Marta Svobodová ze Sociologického časopisu.
Ke konci června letos podle údajů Českého statistického úřadu v Česku žilo 10,425 milionu obyvatel, ze zahraničí v prvních šesti měsících do země přibylo 37 000 lidí. Průměrný věk obyvatel ČR ke konci loňského roku dosáhl 40,3 roku, ke konci roku 2002 činil 39,3 roku. Za pět let tedy "průměrný Čech" zestárl o rok. Počet lidí starších 65 let v Česku letos poprvé převýšil počet dětí mladších 15 let.
Pokud by měl podíl obyvatelstva v důchodovém a produktivním věku zůstat na stejné úrovni jako nyní, musel by podle studie počet obyvatel ČR do roku 2065 dokonce vzrůst na téměř 110 milionů.
Podle předpovědi evropského statistického úřadu Eurostat však Česko bude mít v důsledku stárnutí obyvatelstva v roce 2060 jen zhruba 9,5 milionu obyvatel, tedy téměř o milion méně než nyní. Podle autorů studie tak ani mohutná migrační vlna stárnutí populace nezabrání. Při zachování současného počtu obyvatel by do roku 2065 mohl průměrný věk vzrůst na 48 let.
Autoři studie se však domnívají, že počet obyvatel oproti prognózám klesnout nemusí. Na udržení současné úrovně by podle nich Česku stačilo přijetí 1,8 milionu přistěhovalců; v příštích letech by kvůli očekávané dočasně zvýšené porodnosti dokonce mělo stačit jen několik tisíc nových přistěhovalců ročně.

náhradová migrace (replacement migration)
http://www.demografie.info/?cz_detail_clanku&artclID=471

Možnosti migračního řešení perspektivního úbytku a demografického stárnutí obyvatelstva České republiky.
http://sreview.soc.cas.cz/upl/archiv/files/511_2008-4BurcinDrbohlavKucera.pdf

reflexe migračních teorií
http://www.natur.cuni.cz/ksgrrsek/illegal/clanky/Uherek-Teorie.pdf

Kompenzačná migrácia v Česku a na Slovensku
http://www.infostat.sk/vdc/sk/pris/Burcin_Drbohlav_Kucera_Vano.doc

POSTAVENÍ CIZINCŮ NA TRHU PRÁCE V PRAZE
http://opu.cz/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=247

173822

24.10.2008 12:42

České zelené karty bez Ukrajinců

xfmng 195.?.?.?

České zelené karty jsou zatím bez Ukrajinců

http://ekonomika.idnes.cz/ceske-zelene-karty-jsou-zatim-bez-ukrajincu-fzi-/ekonomika.asp?c=A081023_222743_ekonomika_abr

173824

24.10.2008 13:27

X varuje

detergent 193.?.?.?

Vy blázni, přestaňte konečně krmit Mloky! Přestaňte je zaměstnávat, vzdejte se jejich služeb, nechte je, ať se odstěhují kamkoliv, kde se sami uživí jako jiné vodní tvorstvo! Sama příroda si už udělá pořádek v jejich nadbytku: jen když lidé, lidská civilizace a lidské dějiny nebudou dál pracovat pro Salamandry!

A přestaňte Mlokům dodávat zbraně, zarazte pro ně dodávky kovů a třaskavin, neposílejte jim už stroje a tovary lidské! Nebudete dodávat tygrům zuby a jed hadům; nebudete topit pod ohněm sopečným aniž prokopávat hráze povodním. Buď uvalen zákaz dodávek na všechna moře, buďte Mloci postaveni mimo zákon, buďte prokleti a vyloučeni z našeho světa, buď utvořena Liga národů proti Mlokům! Celé lidstvo buď připraveno bránit své bytí se zbraní v rukou; nechať se na popud Společnosti národů, švédského krále nebo římského papeže sejde světová konference všech civilizovaných států, aby uzavřela Světovou unii nebo aspoň spolek všech křesťanských národů proti Salamandrům! Dnes je osudný okamžik, kdy se pod strašlivým tlakem mločího nebezpečí a lidské odpovědnosti může podařit, nač nestačila světová válka se všemi svými nesmírnými oběťmi: zřízení Spojených Států Světa. Dejž to Bůh! Kdyby to se poštěstilo, pak nepřišli Mloci nadarmo a byli by nástrojem božím.


Karel Čapek, Válka s Mloky, 1936

173828

25.10.2008 2:51

Dost se divím,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

že někdo dosud zastává teorii, že současný svrab a nešťovice do Afriky zatáhli Evropané a že nám (pochopitelně včetně zápecnických Slovanů) to jejich vnuci jaksi vrací imigrací, zločinností apod.
Přitom cca století jen místy brutální evropské kolonizace celé Afriky (kromě Etiopie, která kupodivu přesto není nijak blahobytná) nesnese srovnání třeba s evropskou první světovou válkou, o řádění židobolševiků v Rusku nebo o válce druhé nemluvě. Většina kolonií skončila kolem r. 1960, pár portugalských a španělských kolem poloviny 70.let - jak dlouho se na ten kolonialismus (který jim za spíše přijatelnou cenu přinesl jinak nedosažitelné technologie a pokrok) chtějí vymlouvat ?
Asi jsou dotyční sebemrskači s amputovanými mozky obětí současné antievropské školní výchovy zasažené kulturním marxismem - a to spíše směrem na Západ od bývalé železné opony. I když i za komunistů patřilo k dobrému tónu říkat, že dotyčný nic nemá proti černochům, které přeci utlačovaly ty strašné USA . Jeden se pak cítil tak nějak morálně na výši...
Černoušky v akci ukazuje výborný italský dokument, myslím, že se za těch 44 let (jak to letí...) mnohé nezměnilo, hlavně co se jejich mentality týče...

173870

25.10.2008 4:26

RE: Dost se divím,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173870

http://petkovastudna.blogspot.com/2007/09/tajn-vlk...
http://nevetrneelektrarne.blog.cz/0711/zpoved-lovc...
Bylo to i pred valkou treba general Butler pro Standart Oil tvoril podminky v latinske Americe.

173871

26.10.2008 19:25

mohou za to žide

bruno2058 feminization (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Protože multikultularizmus je lepši jako vojna.Uplne rozložit
společnost,protože prijedou vetsinou kriminalnici a agresivni
kultury,pracoval jsem v Anglii,ale každej angličan musi byt ticho
pritože by byl obvinen z rasove diskriminace.
Oni chteji žnicit bilou rasu,to že se rodi malo lidi ,to je taky
jejich polotika-manželstvi gayu,lesbicek,žniceni institutu rodiny,mame doslova strach jeden pred druhym ,človek si to ani
neuvedomuje ale vše je dokonala socialni a spoločenska manipulace

173964

28.10.2008 0:59

Ale proc si nedovezou

Kadence crazy 154.?.?.?

i zidi aspon 1/4 z tech 50 milionu africkych delniku z 26 tribes taky do Israele ?

174085

Tuto stránku navštívilo 8 845