Diskuze k článku

Co je to vůbec ta recese?

Příspěvků 42

16.10.2008 4:58

Ja jim neverim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Hezky napsano a clovek by rekl napsano od srdce . Ale ONI a on je z nich, maji vzdy pravdu ,malokdy se hadaji, snazi se presvedcovat a nekdy i ustoupi (z taktickych duvodu ) a vraci ve chvili kdy je to nejvyhodnejsi . Ted napriklad vsichni ti lotri vedi kdo to zkurvil, ale nikdo nerekne jdi do klece. Klece by se asi museli vyrabet v cine tam to umi delat rychle a levne. Verit jim je jako verit ciganovi, ze chce pracovat ale nemuze, neb ma nemocne dite.Kdyz vidim na TV kecat ty guru tak si rikam oni snad jsou takovi blbci a nebo si mysli ze gojimove jsou takovi blbci. Kdyz Greenspan zvanil tak vsichni uctive naslouchali a soupali nohama , ja osobne slysel pred 2 roky kdyz moudre pravil ze cena domu je umerna (nejvyssi v historii)a na dotaz o globalizaci se doslova rozcilil a odpovedel tazajicimu se senatorovi ze on je Otec teto myslenky. Kdyz videl ze to jede s vrsku instaloval prevoznika Bena kteremu presel humor kterym vzdy srsel a vypada ted na 98 jak ho to vzalo.proto vse co rikaji lez jako vez. Prventivne zacali rikat ze antisemite to opet svadeji na zida,videl snad nekdo nekoho jineho at v bankovnim sektoru ci jinde u koryta ? Obcas nejaky pouceny a prokadrovany slouha dostane dovoleni se vyjadrovat ovsem dle scenare. A tak to jde dokola a tak dobroun noc nebo dobrytro [zmaten]

173133

16.10.2008 7:30

RE: Ja jim neverim

Stallworth 24.?.?.?

Reakce na 173133

Tiskarny na penize pracuji 24 hodin denne a oddaluji zrejme nevyhnutelne. Bush povolal zpet z Iraku jednotku pro pripadne teroristicke utoky ci obcanske nepokoje v dusledku ekonomicke situace. Ted bych se citil jisteji kdybych mel zasobu brambor, zeleniny, a vody na 2 roky.

173135

16.10.2008 7:38

tohle by si mel precist kazdy...

r68o 85.?.?.?

Myslim, ze tohle by si mel precist kazdy, kdo precetl tenhle clanek:
http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=2978

173137

16.10.2008 9:26

RE: tohle by si mel precist kazdy...

kejvi 212.?.?.?

Reakce na 173137

Jde o výcuc z knihy Michael Rowbotham: Smrteľné zovretie.
Už před 2 lety vyšlo 7 pokračování stejného článku www.paradigma.sk
Závěry jsou drtivé: Systém je stabilní pouze ve fázi, kdy množství dluhů roste.... Což, zdá se, právě končí.

173141

16.10.2008 10:35

Smrtelné zovretie

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 173141

Ja som to zozbieral takto:
/priame linky na kapitoly/
http://afinabul.blog.cz/0805/smrtelne-zovretie

173145

16.10.2008 16:28

RE: Smrtelné zovretie

google 84.?.?.?

Reakce na 173145

skutocne dobra praca, ten vas blog. [mrknutí jedním okem]

173173

16.10.2008 10:32

Tato recese je stav,

Spytihněv 83.?.?.?

který můžeme jako recesi vnímat. Ale není to přeci podmínkou. Pokud mě to nezajímá, tak se mě to jako recese nedotkne.

Spojím-li svůj život s celkem, který je nyní v recesi, pak se nerozdílně musím chovat stejně, tedy upadat do recese.

Jestli je globalizace světovým propojením do jediného řízeného celku, co tedy znamená?
Tento celek je tedy systém jako každý jiný systém. Chová se tak, jak by se choval jiný celek se stejným uspořádáním. Lze ho zkoumat a testovat, následně pak ovlivňovat podle šablon známých z jiných uskupení (jedno jestli fyzikálních nebo biologických). A vše ukazuje na to, že se to tak děje. Globalizovaná společnost lidí je testována, a na základě statistik vstupů a výstupů těchto testů je vlastně řízena. Podmínkou je vytvoření určitého stupně automatizace chování, tedy i myšlení. Jinými slovy to znamená pěstování závislosti a omezenosti, tedy odříznutí od přirozeného širšího vesmírného celku při vytváření simulovaných podmínek.

Na první pohled to může vypadat nesrozumitelně, nebo komplikovaně. Pokud se však oprostíme od zaběhaných (naučených-naprogramovaných) představ o chování systémů, zjistíme, že se věci mají jinak, než se na první pohled zdá.

Tedy globální dluh je vyvolaný řízený stav daný nedostatkem oběživa (úročením na všech úrovních). Tedy hra na nedostatek. Nedostatek stimuluje potřebu až do úplné závislosti. Pak se stává tím pravým a účinným nástrojem na ovládání potřebných.

Co je však značně znepokjivé, že „recese“ jsou vyvolávané otřesy pro určení dalších šablon chování celků. Takto se dá postupovat až ke stanovení mezních faktorů pro vyvolání zničujících podmínek pro takto řízené (třeba i lidské) celky...
Tedy lze řízeně vyvolat koflikty, chudobu, prosperitu, vlastně cokoliv, včetně "humanitárních" katastrof a genocid všeho druhu.

(Asi nemá smysl se zabývat kvalitou morálních hodnot těch, kteří vědí a přesto se podílejí...)

173144

16.10.2008 11:16

editore, editore

milanj 195.?.?.?

Většina prostitutek nejsou žádné oběti, dělají tu práci, protože chtějí.

Editore, editore, to si opravdu myslíte?

Naopak, ženy se stávají prostitutky protože musejí. Není možné obchodovat s člověkem PRÁVĚ PROTO, že člověk prostě není na prodej. Důkazem toho je, že každý (i ten kdo se prodává) k tomu cítí hluboký odpor.
Slyšel jste někdy o obchodu s orgány? O únosech dívek a jejich následném prodávání v jiné zemi? O mikročipech pod kůží? O drogách? O pisálcích, kteří za peníze napíší cokoli? O korupci? O nájemných vrazích? ...

Necítíte k těmto činnostem odpor?

Člověk není na prodej a pokud se někdo prodává (nebo prodávání schvaluje), pak tento odpor jen zastrčil někam dozadu.

173150

16.10.2008 11:19

hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři

ůkj 195.?.?.?

Když se policii vloží moc nad prostitutkami, zcela zákonitě tuto moc zneužívá. Místo toho, aby honila skutečné zločince, věnuje se příjemnějším činnostem: honí prostitutky, spí s nimi zdarma, bere tučné úplatky a používá většího nezákonného násilí než samotní pasáci. Registrované holky si hleděly udělat “dobré oko” u výkonných orgánů, a tak se stávaly spojenci policie a v jejich službách špehovaly své zákazníky. Už za habsburského režimu byly u nás bordelářské koncese propůjčovány výhradně tajným policejním agentům a bordelové a registrované nevěstky prokazovaly policii notoricky špiclovské služby- takže celá veřejně organizovaná institucionální prostituce představovala korupční režim. Ve všech zemích byly policejní orgány přístupny úplatkům ze strany nevěstek i bordelářů. Nevěstka podplácela penězi i tělem. Nejedna pouliční holka měla za pasáka přímo strážníka, aby byla chráněna před nebezpečím, které jí hrozilo z mravnostní kontroly. Policista měl nad pouliční holkou despotickou neomezenou moc a mravnostní policie byla vždy a všude ochráncem bordelářských práv. Odjakživa se usilovně snažila, aby co nejvíce dívek přidržovala co nejdéle k prostituční činnosti- čili pravý opak toho, o co měla správně usilovat.
Lidumilné zřetele abolicionistů, zastánců aboličního zákona, tj. přívrženců odstranění policejní reglementace prostituce byly tedy naprosto správné a oprávněné. Pokrok znamenal to, když byly policejní ruce důsledně odstrčeny od prostituce. Stát přestal prostituci reglementovat a podporovat, a také měly zmizet všechny praktiky urážející lidskou důstojnost a omezující osobní svobodu člověka.
Ve dvacátém století, v době dvou světových válek nastal obrovský chaos, ve kterém se nikdo nestaral o počestné ženy ani o prostitutky. Abolicionisté u nás zvítězili až po první světové válce, kdy byla roku 1922 registrace prostitutek zrušena.
...
A tak mi po několika letech marného psaní konečně došlo, že novináři lžou davům úmyslně, aby jim vymyli mozky, aby zpracovali jejich myšlení směrem, kde ho chtějí mocní mít. Konečně jsem pochopila, že nejsou nevzdělaní, ale jsou jednoduše podplacení- proto píšou tak jak píšou.
...
A jak že si v tom Německu a Nizozemsku s tou legalizací prostituce pomohli k lepšímu? Jak říkám, naši novináři k tomu radši zarytě mlčí jako hrob, nechtějí na tohle téma podávat pravdivé informace- dobrá, udělám to za ně: zaprvé -objem organizované prostituce vzrostl v obou zemích nejméně na dvojnásobek. Majitelé bordelů totiž s novou vervou začali rozšiřovat své podniky. Konečně mohli díky hodným politikům začít pořádně svobodně podnikat- a tak teď kupříkladu Němci mají k dispozici olbřímí veřejné domy, které pojmou naráz až 500 zájemců. Kdekdo se teď uplatňuje v tomto velelukrativním oboru podnikání. Zadruhé- v obou z...Automaticky kráceno

173151

16.10.2008 11:20

hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (pokračování)

ůkj 195.?.?.?

Zadruhé- v obou zemích rapidně vzrostl krutý obchod se ženami, místo toho aby klesl, jak politici slibovali. Novopečení legální podnikatelé totiž potřebovali sehnat co nejlevnější “pracovní síly”. Ty pracovní síly, aby byly levné musí být z co nejubožejších poměrů, aby se co nejvíce rentovaly. Proto je obchodníci se sexem pochopitelně nikdy nehledají mezi dcerkami profesorů nebo třeba poslanců. Obchodníci se ženami je dodnes nacházejí v těch nejubožejších oblastech- v Moldávii, na Ukrajině a jinde. Některé koupené a dovezené dívky se však vzepřeli a nechtěli tu “práci” vykonávat. A tak v Německu i Holandsku probleskovaly zprávy, jakým způsobem mafiáni zpracovávají své neposlušné ovečky. Nastoupily pověstné mafiánské kruté metody, jak s nimi zatočit, a proč by ne, vždyť mafiáni dostali od státu zelenou. Takže dívky, které se v Holandsku a Německu mafiánům vzepřou, nemají v podstatě zastání, staly se z nich bezprávné otrokyně. Pokud se některá z nich přece jen odváží stěžovat si u soudu, je to jen tvrzení proti tvrzení. A pokud je opravdu velká potížistka, tak buď zmizí kamsi zpátky do ciziny, nebo spáchá “sebevraždu”. Předávkuje se drogami a tak podobně. Nikoho to příliš nezajímá- prosím vás, vždyť to byla jenom kurva, nešlo o člověka. Na anonymní telefon se v Německu přihlásilo 50 tisíc žen, kde si anonymně postěžovaly, že jsou zneužívané a zotročované- ale otevřeně vystoupit proti mafiánům se žádná neodvážila a soudný člověk se jim ani nediví.
...
Ovšem ale ani v Holandsku a Německu si netroufli navrhnout to, co navrhlo české Ministerstvo vnitra, že totiž ženy, které licenci na prostituci nechtějí si ji v Holandsku a Německu opatřovat nemusí, i když rovněž provozují prostituci. Tenhle podstatný rozdíl nám jaksi čeští novináři zapomněli sdělit ( Inu proč ne, jsou zvyklí lhát). Čili specifický český způsob řešení prostituce by neměl v civilizovaném světě obdoby, neboť by skutečně zlegalizoval organizovaný zločin. Pod pohrůžkou jednoho roku kriminálu by nutil ženy násilím povinně si opatřit licenci na kurvu- a tím by zcela vyšel vstříc mafiánům a obchodníkům se ženami.
...
Sexuologové Zvěřina i Uzel navíc shodně potvrdili, že licenci by mělo v souladu s historickou zkušeností nanejvýš 20 procent žen, kdežto zbytek, tedy 80 procent žen by byl tak jako tak ilegální- čímž by se vytvořil obrovský prostor pro korupci státních úředníků. Co všechno by tedy z takového právního paskvilu logicky vyplynulo? Že kdyby byla prostituce napůl zakázaná, přestala by být dobrovolná. Tisíce žen by bylo nejen mafiány, ale i státními úředníky a policisty do organizované prostituce násilím nuceny. Že z pasáků, kuplířů a obchodníků se ženami by se stali řádní, zlegalizovaní podnikatelé-takže by byli ve svých zločinech prakticky beztrestní. Že ty miliardy vydělané ilegáln...Automaticky kráceno

173152

16.10.2008 11:21

hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

ůkj 195.?.?.?

Sexuologové Zvěřina i Uzel navíc shodně potvrdili, že licenci by mělo v souladu s historickou zkušeností nanejvýš 20 procent žen, kdežto zbytek, tedy 80 procent žen by byl tak jako tak ilegální- čímž by se vytvořil obrovský prostor pro korupci státních úředníků. Co všechno by tedy z takového právního paskvilu logicky vyplynulo? Že kdyby byla prostituce napůl zakázaná, přestala by být dobrovolná. Tisíce žen by bylo nejen mafiány, ale i státními úředníky a policisty do organizované prostituce násilím nuceny. Že z pasáků, kuplířů a obchodníků se ženami by se stali řádní, zlegalizovaní podnikatelé-takže by byli ve svých zločinech prakticky beztrestní. Že ty miliardy vydělané ilegálními prostitutkami bez licence (kterých by bylo 80 procent) by nedostal do kasy stát, ale nacpali by si je do kapes mafiáni, policisté a státní úředníci. Že policisté, místo aby honili lupiče a vrahy by honili radši mladé holky, spali s nimi a bráli od nich tučné výpalné. Že jiní policisté by byli zkorumpováni mafiány, a rovněž by od nich brali tučné výpalné za ilegální prostitutky a každý jejich zločin by zametli hbitě pod koberec. A konečně že bychom se stali policejním státem, kde tisíce promiskuitních žen by bylo tajně sledováno a vedena o nich tajná evidence.

více:
http://kubata.nazory.cz

173153

16.10.2008 20:45

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 173153

Předpokládám paní Jarmila ? Víte není to tak dávno co bych souhlasil s Vladimírem a jeho poznámkou na konci článku. Také jsem považoval prostituci za něco naprosto přirozeného a respektoval právo ženy vybrat si svůj osud. Svým způsobem to právo respektuji stále ale po zvážení jiných názorů (mimo jiné i po přečtení Vašeho webu) a na základě vlastních zkušenností jsem názory poněkud změnil. Ty ženy (až na výjimky) opravdu nejednají svobodně, byť to tak vypadá a dokonce i ony samy si to myslí. Zcela nesvobodně jsou ve skutečnosti do této pozice vmanipulovány. Jsou svedeny pasáky či kamarádkami, mediální bagatelizací a propagací prostituce, jsou svedeny touhou po výdělku a všudypřítomnou reklamou na to či ono. JE SVÁDĚNÍ K ŠPATNOSTEM OK ?? BUDEME JEN PŘIHLÍŽET A DO NEKONEČNA OMÍLAT FRÁZE O SVOBODNÉ VOLBĚ ? NEBUDEME CHRÁNIT TEDY TY NEZKUŠENÉ PŘED SVŮDCI ?? Prostituce je cestou k rychlému zisku a splnění materiálních snů. Vím dobře co žena očekává a čím pak prochází a mohl bych o tom psát romány ale myslím, že to je zbytečné. Každy si musí ke svému poznání dojít sám. Naprosto chápu muže, kteří svou touhu po dostupné krásné ženě promítají do názoru. "Ještě aby tak někdo tu prostituci omezil a já nemohl ... ". Pokud k něčemu inklinujeme tak si to vždy nějak zdůvodníme. To o čem jsem mluvil v článku je účelové zneužití ženy. SVEDENÍ ženy. Kdo je sveden za hranice své důstojnosti už většinou nenajde cestu zpět. Stává se otrokem akceptujícím pravidla hry svůdců. Navenek se takový člověk snaží působit sebevědomě a stává se modelem pro ostatní dosud nesvedené. Myslím, že nemá smysl zakazovat prostituci či být represivní vůči prostitutkám a jejich klientům, byť ti svou potávkou vytváří nabídku. Co by však mělo být velmi přísně postihováno je obchod s člověkem a zejména jeho propagace. Revizi např. holokaustu vnímáme jako nejhorší provinění a všudypřítomné porno, inzeráty do bordelů apod. nám přijdou normální. Něco tu smrdí. Chcete aby Vaše dcera byla prostitutkou ? Proč to přejete těm ostatním ? Proč mluvíte o jejich svobodné volbě když víte, že většina se na tuto cestu nechala zmanipulovat ? Ještě jednou opakuji .. NECHCI SOUDIT PROSTITUTKY .. Myslím ale že všichni pasáci včetně těch co propagují prostituci by měli být .... (doplňte si sami) !

173186

16.10.2008 21:19

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Saša 74.?.?.?

Reakce na 173186

Kdo za peníze nebude dělat cokoli? Není práce na stavbě prostitucí? Pro někoho kdo si rád huntuje tělo a riskuje život snad není, nebo když děláte na svém [mrknutí jedním okem] Téměř vše lze právem nazvat prostitucí: novinář šíří polopravdu a často lež ke svému prospěchu, v každém zaměstnání ať již s nadšením nebo bez něj prodáváte své tělo a duši. Vezměte počestnou dívku, která si zvolí nejlepšího muže, který dovede zajistit rodinu. Jakmile do toho zamotáme „rodinu“ již to není prostituce?

Pan Laroux do toho přimíchal pasáky, no to jsou „podnikatelé“, jen ten, který nejvíce shrábne do své kapsy (zotročí zaměstnance) přeci vyhrává, to je ten americký velkokapitalismus bez ochrany zaměstnance. Jen navýšení nějak přirozené nebo nespoutané nemorálnosti. Právě, že „pasáctví“/bordely jsou na pokraji zákona obchoduje se s člověkem. Máte 2 možnosti, nedovolit a zakázat velkoobchod s bordelem nebo ho regulovat jako každý jiný legální „business“. Prostituce je v nás, naší nedílnou součástí.

173190

17.10.2008 5:40

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 173190

Práce na stavbě je práce v podřízennosti a nedá se srovnávat s prostitucí. Vaše srovnání ostatně jako všechna srovnání trochu kulhá. Pokud srovnáváte práci novináře s prostitucí, jste už poněkud blíž ale pouze v těch případech kdy novinář pro peníze zahazuje své přesvědčení. Je to jako u politika, který se nechá zkorumpovat. Co se pasáků a podnikatelů týče ... Podnikat je naprosto přirozené. Pokud se do podnikání zapojí "nečistá pravidla" např. žádáte po někom aby se nechal popšpinit Vašim podnikáním a slibujete-li mu za to zisk jste pasák. Ta nuance je v lidském SVĚDOMÍ. A co se týče počestné dívky ? Pro ženy je odjakživa naprosto přirozené, že je na mužích přitahuje schopnost zajistit rodinu (ji a děti). V pravěku si vybíraly nejlepší lovce a dnes vybírají podnikatele. Jdou takzvaně za penězi. Jistě budete i zde vidět rozdíl ve vztahu k prostituci. Pokud tedy BUDETE CHTÍT [mrknutí jedním okem] Pokud je prostituce Vaš součástí lituji Vás .. já se během svého života ponížit za prachy nenechal.

173202

17.10.2008 8:24

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Saša 74.?.?.?

Reakce na 173202

Jak vidíme prostituci je otázkou přesvědčení, vidění světa, jak jsme nebo nejsme liberální, cyničtí a jistě i možná životní zkušenosti. Přesto nebo proto pane Laroux bych do toho netahal narážky o „prostituci Vaší součásti“ a důsledné lítosti, kterou si od Vás pane Laroux nezasloužím [mrknutí jedním okem] Jindy se v názorech shodujeme a nevidím důvodu k boxování a podpásovkám. Náš názor se tentokrát snad liší: Vy nevěříte, že mnozí z nás prostituují tělo i duši prostým zaměstnáním. Ne, nepokládám to za správné, ale vede nás k tomu systém a více méně i přirozený vývoj jako lidské bestie. Jistě znáte známý vtip, kde se někdo ptá, šla byste se mnou za stovku a odpověď je, dovolte, myslíte si, že jsem kurva? Další otázka je a za 10000? Zbytek vtipu nebo částku si jistě domyslíte. Pokud nevidíte srovnání prostituce a třeba práce na stavbě, představte si více krajní příklad žoldáka, který šel bojovat do Iráku /Afganistanu. Prodá svůj život a jde vraždit, daleko horší než ta prostituce. Je to tedy otázka míry. Jak píšete opravdu je naprosto přirozené, že ženě imponuje na muži „zajištění“ a od pravěku do dnes chodí za večeři. To není pomluva žen, ale přirozená potřeba. Jako argument můžete hovořit o lásce a o dětech, o morálce. Máte svoji pravdu, ale realitou je, že lidé jsou převážně amorální. Promiskuita mužů a žen je totožná, pohnutky pudové. Proč zastírat realitu? Jistě, že podnikání je přirozené; najmete-li četu pokrývačů tak najmete nejlevnější (třeba) „Ukrajince”, bezpečnostní pravidla vás budou zajímat ze strachu ze zákona, asi budete chtít na bezpečnostních pravidlech ušetřit z přirozené touhy po maximálním zisku a budete to omlouvat nutností konkurence. SVĚDOMÍ je často flexibilní jak guma u kalhot. Jak je to daleko od zmíněného pasáka?

173206

17.10.2008 10:27

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 173206

Pokud jste moji poslední větu pochopil jako podpásovku tak se omlouvám ale bylo to spíš myšleno v obecné rovině a ne vůči Vám osobně. Mnozí z nás se skutečně dostanou do situace kdy se poníží nebo nejsou dost silní na to aby se nenechali ponížit. Je otázkou do jaké míry pak takové ponížení poznamená jejich sebeúctu a charakter. Nikdo není výjimkou a nikdy nemůže nikdo s naprostou jistotou říci, že tohle či tohle neudělá. Bída a snaha uživit dítě může např. ženu dotlačit k čemukoliv a pak své volbě bude říkat sebeobětování. Vaše přirovnání k vojákovi má svůj specifický atribut. Ten voják může věřit, že zabíjením chrání bezpečnost strany kterou zastupuje a pak je jeho svědomí čisté. Stejně tak si může prostitutka vytvořit vlastní zdůvodnění své práce .. "Dělám vlastně prospěšnou práci, dávám lidem to co by díky svému handicapu normálním způsobem nezískali" .. Pokud se budeme snažit soudit prostitutky či prostituty v různých podobách (prodávajících své tělo, názory, čest apod.) dojdeme k tomu, že jejich vnitřní integrita může být zachována vytvořením si zdůvodnění pro to co dělají. Proč je pak soudit ? Ne .. to o čem píšu je systém, který zneužívá a svádí ty, kteří pak VNITŘNÉ PROHRÁVAJÍ. Stávají se loosery a nevytváří kompaktní, fungující vztahy. V podstatě vztahy rozbíjí a pokud jsou idealizováni tak jako vzory (modely jednání)destabilizaci ve společnosti rozšiřují. Větší počet těchto looserů= větší nebezpečí. Poukazuji na to zda je sociálně patologické jednání na okraji společnosti kam patří nebo se jej někdo snaží bagatelizovat a popularizovat. Snažím se vysvětlit že takováto popularizace je pak SVÁDĚNÍM mající svůj odraz v RODINĚ a SPOLEČNOSTI. Tenhle model AKCEPTOVATELNOSTI jevu prostituce je skutečně nebezpečný. A že se to děje na tom se shodneme. Očerním-li své svědomí je to většinou tím, že se k určitému jednání nechám zlákat. Pokušení je jako rozpálená plotna. Malé dítě neví, že by se mohlo spálit a proto běží si sáhnout. Co uděláme my ostatní, kteří se na něj díváme ? Zastavíme ho ? Stejně nedá pokoj dokud si jednou nesáhne. No necháme ho tedy spálit ? Ne .. naše role (těch zkušených) je ho varovat. Říct mu co se stane .. Stejně se pak bude chtít přesvědčit ale naše rada dokáže zabránit vážnému zranění tím, že se dotkne plotny opatrně. Právě pod vlivem našeho varování. Dítě si spálí jen kousek prstu. Kdybychom se jej nepokusili varovat mohl by si spálit celou ruku a získat trauma na zbytek života. Pokud máme možnost odstranit všechna rozpálená kamna z dosahu nebo alespoň zamezit přístup k nim je to uplně to nejlepší. Co není v dosahu neláká

173220

18.10.2008 9:30

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Saša 74.?.?.?

Reakce na 173220

>Ten voják může věřit, že zabíjením chrání bezpečnost strany kterou zastupuje a pak je jeho svědomí čisté

To snad ani Leho nevěří, tak blbí nejsou američtí ani čeští žoldáci. Je lukrativní vzít relativně malé riziko vlastního zmrzačení nebo zabití a vydělat si na domek, ze zavraždění pár žen a dětí si podobné typy nedělají těžkou hlavu. Vždyť zaopatří rodinu! A vytvoří ten kompaktní a fungující vztah. Věří, že zabíjí „nevěřící“ mohamedánské „ručníkáře“, pokládají za morální zabít někoho, kdo je ochoten se stejně za svou „super“ morální víru vyhodit se do vzduchu. Obě strany se pokládají za velmi ušlechtilé, morální. Podstatný rozdíl je, že ten žoldák je v cizí zemi a bude zabíjet, po případě se nechá zabít za peníz.

Jinak hezky napsáno. Je snadné zaujmout morální stanovisko, které se přece nikdo neodváží napadnout a ještě to dobře vypadá. Většinou největší zastánci „morálky“, které přeci pro jejich postoj nelze napadnout jsou v podstatě nejvíce nemorální. Ono to zní krásně psát o sebeúctě a charakteru [mrknutí jedním okem] Omlouvám se za cynismus, kdo z nás však (včetně mne a Vás) nikdy v nejmenším nezaprodal zmíněné hodnoty? Nebo jak píšete, prostě je alespoň neomluvil? Je pravdou, že žena, aby dala dítěti lepší budoucnost, udělá cokoli a nejen proto. Svým způsobem zaprodání zmíněných hodnot je nejen ženám téměř vlastní a v případě nejstaršího řemesla je to jimi viděno zcela jinak, jsou hrdé být žádoucí, je to prospěšné. Má srovnání nejsou idealistická nebo moralistická – s výjimkou řídkých výjimek, tak to prostě je – svět není ideální ani morální. Ve jménu „morálky“ byl spáchán stejný nebo větší počet hříchů než ve jménu amorálnosti. Extrémní „morálnost“, pokud není, tak může být nemorálnost. Je to nějak podobné jako se systémem komunismu a kapitalismu. My víme, že ten prvý především nepracuje, dopouští se stejných hříchů jako náš osvědčený kapitalismus, ale paradoxně myslím ten prvý má ideologicky blíže ke křesťanství. Pro přežití se učíme prostituční tendence již ve školách (říkej, co chce učitel slyšet, musíš se líbit), matka dceři radí, aby si našla zámožného ženicha atd. atp. Jistě je to nesprávné, ale myslíte, že to lze bez násilí změnit? Ten nátlak by musil být větší než v mohamedánských zemích a napáchal by více zla než jistá tolerance. Mohli bychom pokračovat, ale dle mě nedojdeme k potěšujícím závěrům. Rozcházíme se v názoru, jestli je sexuální prostituce patologická nebo dle mého pohledu přirozenou lidskou vlastností. Obávám se, že v širokém významu slova je rovněž vžitá a mnozí ji pokládají za nutnost k přežití. Nevidím mezi úzkým a širokým významem slova velký morální rozdíl.

173284

19.10.2008 21:37

RE: Prostituce byla, je a bude...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173206

Ten dodatek editora mi bohužel unikl. Škoda. [chechtot]
Pane Sašo, jak tak pročítám vaše názory, tak se ve všem shodujeme a jenom bych rád něco doplnil. Napsal jste:

>Jak vidíme prostituci je otázkou přesvědčení, vidění
>světa, jak jsme nebo nejsme liberální, cyničtí a jistě i
>možná životní zkušenosti.
--------------------------
Zajímavá knížka na toto téma je
Red Lights on the Prairies
. Doporučuji všem anglofonům, kteří si mysli, že se lze prostituce zbavit zákazem. Pár postřehů z uvedené knihy. Děj se odehrává na počátku dvacátého století, kdy se Kanada začala zaplňovat emigranty. Mladí muži - většinou svobodní - přicházeli do země nového světa z Evropy a z Číny za prací. Tahle pohlavní nevyváženost se rozkřikla a přilákala dívčiny ze Spojených států a to rovněž za prací. Není žalobce, není ani soudce. Prostituce byla přijata většinovou společností, jako nutná symbióza prospěšná pro obě strany. Důraz se kladl se zřetelem: "Co není vidět, to neexistuje", proto se bordely zřizovaly na okraji města a zábava se odehrávala převážně v sobotu a v neděli. Děvčata si vydělala a chlapci se mohli soustředit na práci.

Na prostituci se přiživovaly i jiné profese. Policie dělala zátahy na objednávku soudů, jelikož i právníci si potřebovali přivydělat. Zátahy byly předem "tajně" oznámeny, většinou samotným policajtem, coby zákazníkem bordelu a "madam" to posuzovala, jako daň za provozování živnosti, jelikož prostituce byla ilegální a licence na to nebyla. Jednou, když se provedl zátah bez předběžného oznámení a bez předběžné domluvy, madam se u soudu osočila na soudce: "Jakto, že se provedla razie tento měsíc už dvakrát? Pokutu jsme si v tomto měsíci už jednou zaplatili. Jestli si budete dělat z naší živnosti bordel, pane soudče, tak vás tam k nám jako zákazníka už nikdy nepustím"!

>Máte svoji pravdu, ale realitou je, že lidé jsou převážně amorální. Promiskuita mužů a žen je totožná, pohnutky pudové. Proč zastírat realitu?
----------------------
Naprostý souhlas. Není co dodat. Mnoho ženatých i svobodných chlapů morální zásady jenom předstírají a používají je jako výmluvu své neschopnosti navázat známost s protějškem opačného pohlaví. Stačí navodit příležitost a bez následků odhalení a morální zásady jsou okamžitě pryč. Přicházejí na řadu ty pohnutky pudové. Čest vyjimkám, ale ruku na srdce pánové, kdo z vás patří mezi ty vyjimky? Proto si myslím, že následující věta situaci velmi dobře vystihuje:

>...SVĚDOMÍ je často flexibilní jak guma u kalhot.

173395

19.10.2008 21:50

RE: Prostituce byla, je a bude...

google 84.?.?.?

Reakce na 173395

ja by som bol za to, ak by to bolo mozne, kurvy celkom zakazat, ale vsetky.
novinarske, politicke, sionisticke, bankarske parazitujuce kurvy,
ngo-kurvy, nwo-kurvy, feministicke, republikanske, demokraticke kurvy,
ludske kurvy aj vsetky ine... [chechtot]

173398

19.10.2008 21:54

RE: Prostituce byla, je a bude...

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173398

>ludske kurvy aj vsetky
>ine...

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

173399

20.10.2008 3:32

RE: Prostituce byla, je a bude...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173398

Pane google, až tady budete dávat perverzní odkazy, jako třeba TADY tento, tak příště prosím varujte ostatní čtenáře tímto: "Pro čtenáře, kteří trpí zažívacími problémy, připravte si prosím před klikáním na odkaz, nádobu na vyprázdňování žaludku"! Pořádek musí být. [chechtot] [chechtot]

>ja by som bol za to, ak by to bolo mozne, kurvy celkom zakazat,
>ale vsetky. novinarske, politicke, sionisticke, bankarske parazitujuce kurvy, ngo-kurvy, nwo-kurvy, feministicke, republikanske, demokraticke kurvy,
-----------
Víte, jak by se světu ulevilo? Tak si představte, kolik lidí...eh, chtěl jsem říci kurev, parazituje na lidské společnosti? Mysleli jsme si, že jsme vyhnali pádem komunismu nacucané komáry a přitom se přihnali hladoví sršni a sarančata a už se s námi rvou i o tu neohryzanou kostičku. [mrknutí jedním okem]

173403

20.10.2008 8:11

RE: Prostituce byla, je a bude...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 173398

>ja by som bol za to, ak by to bolo mozne, kurvy celkom zakazat, ale vsetky.

Dobře, zakážete všechny kurvy. A teď mi řekněte, koho vy potom budete jebat? [mrknutí jedním okem]

173425

20.10.2008 11:41

RE: Prostituce byla, je a bude...

google 84.?.?.?

Reakce na 173425

Tom, poznate ten vtip?

sedia kamarati v krcme, a jeden z nich hovori:
"chlapi, dnes som si dal pol viagry."
"ked si chces zajebat, musis zjest tabletku celu", odpoveda druhy.
na to ten prvy: "eeehh...ja dnes jebat ani tak nechcem, len podjebavat."

no a v tom zmysle, Tom, este tak dobre na tom svete nebolo,
zeby nebolo koho zjebat. [velký smích]

173445

20.10.2008 7:05

RE: Prostituce byla, je a bude...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173395

Tentokrát s Vámi nesouhlasím pane Mirdo. Žádný typ zločinu se nedá vymýtit. Korupce, prodej tvrdých drog, vraždy, loupeže, krádeže, vydírání, atakdále atakdále, jsou rovněž, stejně jako prostituce, nevymýtitelné. Přesto nikdo z nás nebude tvrdit, že ty zločiny zlegalizujeme, když je tedy nedovedeme vymýtit. Stejně jako třeba prodej tvrdých drog je i zisk z prostituce nesmírně lukrativní. Taková jedna oběť, kterou si mafiáni odchytí a tvrdými metodami zastraší, jim vydělá za pouhý měsíc 150 000. To jim žádný zedník na stavbě nevydělá, proto tomu zedníku nehrozí, že by si z něj mafiáni udělali otroka, kdežto veřejně organizovaná prostituce je VŽDY kvůli obrovským bezpracným ziskům spojená s organizovaným zločinem. Vždy se s ní pojí až 14 trestných činů od omezování osobní svobody až po vraždy.

Poslanci naši i ti z EU tohle všechno moc dobře vědí. Přesto proti mafiánům nezakročí a nezavedou švédské řešení prostituce. To spočívá v tom, že individuální prostituce, to znamená, že když si chlap zjedná s ženou mezi čtyřma očima, že jí za sex zaplatí, bez dalšího prostředníka, tak je to jejich osobní věc a nikomu do toho nic není. Ale když chlap lítá po ulici a s vytřeštěným zrakem nabízí okolostojícím dívkám peníze, tak za to trestný je.

Ale už se na tohle téma nemíním bavit, protože je mi odporné. Koho tahle problematika zajímá, ať si to za měsíc přečte na mém webu, do té doby snad již budu mít tu kapitolu přepracovanou.

173414

19.10.2008 16:40

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173186

Vida, to jsem až do téhle chvíle netušila, že zde někdo citoval mou kapitolu. Jenže ta kapitola o prostituci je nedokonale napsaná a já ji zrovna už asi půl roku předělávám a nejsem schopna to dokončit. K dnešnímu stavu bych chtěla poznamenat, že tedy mafiánu Grossovi a kakaovému králi, exposlanci Krausovi, se nepodařilo protlačit ten Návrh zákona, kde by byly ženy trestné za to, že nemají papír na kurvu. Nyní zase slibuje nový Návrh zákona soudruh Rudolf Blažek. Inu, necháme se překvapit, co připraví zase on.
Tuhle mě velmi potěšilo, jak většinová společnost velmi změnila své názory na tuto problematiku. Na Regině Praha byla anketa, aby občané jednu hodinu volali své názory týkající se prostituce. A moderátor Sirotek se divil i ušima, když i souběžně na internetu 60 procent lidí napsalo, že by se veřejně organizovaná prostituce měla ZAKÁZAT. Zvláštní. Od té chvíle i v Mladé frontě najednou o svém nejoblíbenějším předmětu- o prostituci- přestali psát. Jako když utne, náhlé ticho po pěšině. Asi se novináři radí, jak se postavit k novému faktu, že většinová společnost už má té jejich bordelmánie plné zuby.
Zrovna jsem před několika dny poslala do Mladé fronty naštvaný mail, který se ale týkal jiné věci. Když jeden novinář napíše, že chlap měl s chlapci pohlavní styk, tak si člověk řekne, že se blbec spletl. Když to ale napíšou čtyři další jiní novináři, tak člověku dojde, že je to z jejich strany úmysl. Jejich úmyslem je postavit homosexuální praktiky na roveň pohlavním stykům. Tohle jsem napsala panu Vereckému:

Vážený pane Verecký,
chci Vás upozornit na omyl, kterého jste se dopustil v článku Sex a hry. Homosexuální pohlavní styk neexistuje. Pohlavní styk existuje VÝHRADNĚ pouze jeden: střetnutí dvou odlišných pohlavních orgánů: penis-vagina. Vše ostatní pohlavní styk není. Penis zasunutý do řiti nebo do úst není pohlavní styk z jednoduchého důvodu: řiť ani ústa nejsou rozmnožovací pohlavní orgány. Ústy se jí potrava, ústy se nerozmnožujeme. A řití se vylučují exkrementy, řití se rovněž nerozmnožujeme. To už byste mohl ve svém věku vědět. Takže jak tuhle náhražkovou činnost správně nazvat? Tak jak to nazvali manželé Pondělíčkovi ve své knize Lidská sexualita z roku 1974: petting. Neblbněte lidem hlavy a nazývejte věci správnými jmény, jinak začne být oficiální mainstream pro smích všem lidem.
A tohle mi odepsal on:
Vážená paní Kubato,

na takový názor, jaký jste mi napsala, narážím poprvé. Je logický. Petting je však ještě něco jiného. Pro praktiky, jež uvádíte, se v češtině rozmáhá kalk z angličtiny "mít (orální, anální) sex s někým". Pohlavní styk to sice není, ale sex patrně ano. Precentem je kauza Clinton - Lewinski. Prezident to chtěl uhrát na to, že orální stimulace penisu není žádný sex a Hillary na něj tudíž nemá co žárlit. Veřejné mínění a...Automaticky kráceno

173368

19.10.2008 16:41

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173368

Veřejné mínění ani zákonodárci však takovou interpretaci rozhodně nepřijali. Takže asi mít sex. Ale je to škaredé.
Za zájem děkuje a zdraví LV
A před třemi dny jsem napsala do redakce toto:
Nevážená redakce,
poslední dobou se opakuje ve vašich novinách čím dál častěji stále jeden a tentýž nesmysl. Již novináři Vereckému jsem nedávno vyčetla, že orální a anální praktika není pohlavní styk. Ve své odpovědi mi dal za pravdu, ovšem zdá se, že ostatní novináři MFD budou dál vesele tuto kravinu šířit. To se stalo i v článku nazvaném Děti riskují, svěřují se na internetu. Novinářka Zvěřinová v článku tvrdí, že školství neučí děti kritickému myšlení. V tomhle má momentálně pravdu, protože ani ona se kritickému myšlení nenaučila. Jinak by nenapsala takovou hloupost, že chlap po chlapcích požadoval pohlavní styk. Chlap po chlapcích žádný pohlavní styk vyžadovat nemůže, protože ti chlapci žádný pohlavní otvor nemají. Ústa ani řiť pohlavním orgánem nejsou, je to jen vstupní a výstupní část TRÁVICÍ TRUBICE.
Na závěr vás chci upozornit, že jestli jste si toho ještě nevšimli, tak pro většinové obyvatelstvo se stáváte NEPŘÍTELEM, tak jako kdysi bylo za komunistů Rudé právo. Ať se snažíte svým čtenářům vymývat mozky všemi směry sebevíc, tak vaše propaganda již slábne a nenachází odezvu, protože zde máme internet. Můžeme získávat kvalitní a pravdivé informace tam a vaše informace jsou nám již jen pro smích. Ujišťuji vás, že kde jen budu moci, tam budu s gustem mainstreamové novináře zesměšňovat a poukazovat na jejich nestydaté lži i na jejich nebetyčnou hloupost. Jsou to totiž jen placení poskoci mocných, prodejní lokajové a nic jiného.

Na tohle mi redakce neodpověděla.[smích]

173369

19.10.2008 19:58

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173369

>...Ujišťuji vás, že kde jen budu moci, tam budu s gustem
>mainstreamové novináře zesměšňovat a poukazovat na jejich
>nestydaté lži i na jejich nebetyčnou hloupost. Jsou to totiž
>jen placení poskoci mocných, prodejní lokajové a nic
>jiného.
--------
Vynikající práce, paní Jarmilo. Jenom kydy takhle více lidí přiložilo ruku k dílu, tak věřím, že se dá hodně změnit. Přeci jenom ty novinářské prostitutky mají ještě kousek vlastního svědomí a alespoň se zastydí. Ve větších kapkách a vytrvat(!)

173387

19.10.2008 20:01

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173387

podařil se mi překlep: "Jenom kydy" má být: "Jenom kdyby". [mrknutí jedním okem]

173388

20.10.2008 7:12

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173387

Díky za pochvalu pane Mirdo. A teď jsem v sobotu byla poprvé volit tím svým specifickým způsobem.[smích]Jak je vidět, Topolánek kvůli radaru prohrál volby na celé čáře, zvítězil Paroubek. Bohužel, chudák lid si stále neuvědomuje, že je to z bláta do ještě většího bláta. A že je potřeba chodit volit tím mým způsobem.

173415

19.10.2008 20:18

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173369

Ty jo! Paní Jarmilo, máte můj obdiv. Srdečně zdravím.

173389

20.10.2008 7:13

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173389

[smích] Rovněž děkuji za pochvalu. [smích]

173416

20.10.2008 8:06

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Tom 24.?.?.?

Reakce na 173369

>Pohlavní styk existuje VÝHRADNĚ pouze jeden: střetnutí dvou odlišných pohlavních orgánů: penis-vagina. Vše ostatní pohlavní styk není.

Takhle VÝHRADNĚ bych to neviděl, paní Jarmilo. Váš výrok spíše demonstruje aktivitu úkonu rozmnožovacích orgánů za účelem početí. Ale, o početí, jde při šoustání až v poslední řadě, že? A dále pak, neviděl bych to jako "střetnutí" ale jako soulož - sdílení lože, meze, lavičky v parku, výtahu ... - prostě, jako oboustranně prospěšnou kooperaci v kolchozu či v politice.

Obávám se, že "pohlavním stykem" se dá označit vše, co přijde do styku s pohlavním orgánem, za účelem sexuálního ukojení tohoto orgánu; Anča dlaňová, robertek, láhev od okurek, kačenka, bonobo či bonobonka a potažmo i ten buzerantík, nebo Lewinská.

Z výše uvedené úvahy vyplývá, že k označení "pohlavní styk" stačí aktivita pouze jednoho pohlavního orgánu a je na posouzení soudce či momentálního diškurzu pokrytecké kurvy Morálky, jak s touito svobodnou aktivitou na-loží.

173423

20.10.2008 8:15

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 173423

BINGO!

173426

20.10.2008 14:25

RE: hospodářská krize, prostituce a podplacení novináři (2. pokračování)

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173423

Nemáte pravdu pane Tome, to by si lidé udělali v těch termínech pěkný bordel. Tak jako jsem zde již poukázala na absurdní termín, uměle mainstreamem vymyšlený- metrosexuál, tak je stejně absurdní nazývat vše, čeho se mužský úd dotkne, pohlavním stykem.

Ano, velmi správně, pouze a výhradně aktivita úkonu dvou odlišných rozmnožovacích orgánů (nemusí to být nutně za účelem početí) se smí nazývat pohlavní styk. Vše ostatní je jen pouhé dráždění pohlavních orgánů na různý způsob, ale pohlavní styk není. Beru to tak, že si děláte legraci, že to nemyslíte vážně.

173476

16.10.2008 11:27

Pěkný článek

hestroy 77.?.?.?

Ano, je to dobře napsané. Chybí tam pár písmenek v textu, ale jinak super! A s tou prostitucí? Myslím, že pan Stwora nedělá rozdíl mezi prostitucí dobrovolnou (nechce se mi pracovat) a nucenou (hladové dítě a nezaměstnanost).

173154

16.10.2008 14:33

RE: Pěkný článek

Jano22 82.?.?.?

Reakce na 173154

Mrzi me ze se tady casto vyskytuji preklady clanku se vsuvkami editora, ktere jsou podle mne zbytecne, nebo uplne nepodstatne a jenom zbytecne narusuji dojem z clanku.

A tahle vsuvka o prostituci je totalne irelevantni v celem ekonomickem kontextu clanku, editor pak souhlasi ve vsem ostatnim? Nebo vse ostatni je objektivne spravne? Urcite ne. Kazdy si umi udelat nazor sam.

173168

16.10.2008 15:57

RE: Pěkný článek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 173168

Máte pravdu. Vyhodil jsem ten svůj komentář a omlouvám se.

173171

16.10.2008 18:56

RE: Pěkný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 173171

Děkuji, udělal jste mi radost, celý den jsem přemýšlel jak na tu Vaši čulíkovštinu reagovat slušně.

173182

16.10.2008 16:28

RE: Pěkný článek

Montaznik 195.?.?.?

Reakce na 173154

Hele vy všichni dobráci a rádci, a co když má dotyčná dáma tak zvané "mlsné" přirození.To je potom práce zábava.
Znám takové dámičky,i dobře situované a velmi vzdělané a ty by prošukaly s chutí i státní příslušnost.
A fakt je jim skoro jedno, s kým obcují.Hlavně když je dobrý nástroj.Nechci bagatelizovat, ale dělat tuhle těžkou práci, to musí být nátura.Ale většina sklouzla do osidel prostituce, přesně tak,
jak je zde popsáno a dnes jsou ještě v pozadí často drogy.

173172

16.10.2008 17:38

Drsné pozadí obchodu s lidmi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Prostituce je dnes (v době globalizace) jedna z nejbrutálnějších mezinárodně organizovaných zločineckých aktivit. Níže odkaz na film "Human trafficking" natočený r.2005 (2CD Xvid) podle skutečných svědectví, jeden z příběhů je "svobodná matka z Prahy".. upozorňuji, že film je velmi drsný i pro hodně otrlé povahy, přitom je to prostý popis současné reality:

http://rapidshare.com/files/31178644/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD1.part1.rar
http://rapidshare.com/files/31182033/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD1.part2.rar
http://rapidshare.com/files/31184128/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD1.part3.rar
http://rapidshare.com/files/31185973/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD1.part4.rar
http://rapidshare.com/files/31187573/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD1.part5.rar
http://rapidshare.com/files/31189162/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD1.part6.rar
http://rapidshare.com/files/31190576/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD1.part7.rar
http://rapidshare.com/files/31190778/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD1.part8.rar
http://rapidshare.com/files/31192208/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD2.part1.rar
http://rapidshare.com/files/31193748/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD2.part2.rar
http://rapidshare.com/files/31195249/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD2.part3.rar
http://rapidshare.com/files/31196676/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD2.part4.rar
http://rapidshare.com/files/31198093/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD2.part5.rar
http://rapidshare.com/files/31199742/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD2.part6.rar
http://rapidshare.com/files/31201488/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD2.part7.rar
http://rapidshare.com/files/31201664/Human_Trafficking__2005_DvdRipTBT-CD2.part8.rar

a ještě zajímavý dokument natočený skrytou kamerou:

http://rapidshare.com/files/100499786/Frontline_Sex_Slaves.avi.001
http://rapidshare.com/files/100499763/Frontline_Sex_Slaves.avi.002
http://rapidshare.com/files/100499805/Frontline_Sex_Slaves.avi.003
http://rapidshare.com/files/100499754/Frontline_Sex_Slaves.avi.004
http://rapidshare.com/files/100499788/Frontline_Sex_Slaves.avi.005

I tohle je vyústěním hospodářské recese, ve smyslu rozkladu lokální ekonomiky.

173178

17.10.2008 22:12

Tak to vyzerá,

BazookaJoe 85.?.?.?

že - vychádzajúc z doterajšej histórie - (spomenutej koniec koncov aj v závere článku) možno predpokladať, že SA ZÍDEME, PRIATELIA, V ZÁKOPOCH... smutné je, že tam nestretneme tých icíkov, čo to všetko spôsobili a spôsobujú...

Ináč, rád by som vedel, či ešte niekto verí v samoreguláciu trhu, či to ešte dokonca nahlas tvrdí a ako sa mu hojí natrhnutá držka... [bliji]

173260

19.10.2008 22:44

Války a ekonomické krize...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Pěkně napsaný článek, ale měl bych k němu pár výhrad.

>...Už jsme si všichni na úvěry a život na dluh zvykli a otočit nás asi nepůjde.
-----------------------
Ale půjde. Stačí spadnout párkrát na nos a chybama se člověk učí. Jiná situace nastane, když si někdo přivykne na vysoký životní standart(d). Jak známo, prezident Spojených států nesmí udělat rozhodnutí bez souhlasu kongresu. A kdo je v tyto dny kongres? Většina členů kongresu jsou dobře placené prostitutky, kteří za jidášský bakšiš budou dělat to, co jim páníček přikáže. Pod pohrůžkou nezvolení, někdy i vydíráním a ve vyšší funkci i pod pohrůžkou vraždy si hlídací psi zajišťují poslušnost těchto zrádců národa a lidské společnosti. Jakoby se už konečně nepoučili z historie? Římané vypráskali Izraelity ze země v 70-tých létech našeho letopočtu a situace se opakovala téměř každé století v různých zemích Evropy. Někdy i dvakrát za století. Nestačilo by tohle jako poučení, co se nemá dělat v zemi hostitele, když už se sami nazývají národem? Jak asi může dopadnout dnešní ekonomická krize amerického impéria? Pravda...jsou to jiní Izraelité. Izraelité chazarského původu v zemi bohem zaslíbené, ale přitom v zemi někoho jiného. Kdo se nepoučí z historie, tak si přímo žádá, aby se historie opakovala. Co k tomu dodat? Kdo chce kam, pomožme mu tam!

>Dosud se všechny ekonomické krize vždy nějak vyřešily. Pokud však sledujeme dějiny, tak každé z těch řešení provázela nějaká válka. Jde to i bez ní?
-----------------------
Připustil by pan Laroux, že by to mohlo být i obráceně? Váleční štváči, nebo-li "kapitáni" zbrojního průmyslu, úmyslně vytvoří ekonomickou krizi, jenom proto, aby došlo k válce. To jenom tak naokraj...pokud tedy už sledujeme ty dějiny.

173400

Tuto stránku navštívilo 8 353