Diskuze k článku

Operace přinucení Ruska k misi

Příspěvků 63

24.9.2008 9:50

.

cyp 195.?.?.?

Nechci strašit, ale schyluje se k válce, do které bude zatažená celá Evropa. Já mám jasno, přidal bych se na stranu Ruska, protože Česká republika už neexistuje, pouze protektorát sionismu. Před několika lety bych si myslel, že ti lidé válku nedopustí. Teď jsem přesvědčen, že ji chtějí za každou cenu vyvolat. Měli bychom se začít učit přežívat v nejdrsnějších podmínkách, protože to budeme potřebovat. Lidstvo se vrátí zpátky do jeskyní.

171423

24.9.2008 13:01

RE: .

himlhergot 90.?.?.?

Reakce na 171423

Víte, bylo mi asi 16 let, pár let před revolucí a tehdy jsem si říkal, že už to prostě není možné, že je ten celý komunizmus neúnosný, ty lži, politické zvratky, mezinárodní napětí, atd, atd, měl jsem tenkrát velmi silný a neodbytný pocit, že už to nemůže dlouho trvat, že se to celé musí co nevidět zhroutit a ono se to skutečně o pár let později stalo. Dneska sleduji politické dění, je mnoho věcí, které jsem tenkrát vůbec netušil a ten pocit mám úplně stejný, ne-li silnější, akorát že teď z toho mám opravdu strach, vzhledem k tomu, že mé znalosti v celosvětovém dění jsou nmnohonásobně vyšší. Víte, dneska jsem si po pránu pročítal události v 38. roce, mobilizace národa, je veliká škoda, že došlo k Mnichovu. Kdybych měl tu moc, není vhodnější doba, vyhlásit ji znovu právě v těchto dnech a tady. Ale jak píšete, jsme jen sionistický protektorát, organizmus státu ČR je SION pozitvní... A teď se nabízí otázka, co dál? Jsme opravd už tak bezmocní? To už nám opravdu nezbývá nic jiného, než mlčky sedět u PC, psát takovéto příspěvky a odevzdaně čekat, co s námi a našimi dětmi bude? To je opravdu hrozné. [pláč]

171442

24.9.2008 13:23

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171442

aby byla šance něco udělat, museli by se všichni spojit a potom s tím něco udělat...ale když máme 90% národa stádo ovcí s každodenním vzmýváním mozků u TV, tak se moc udělat nedá, protože pro sionisty není problém to stádo obrátit proti nám

171448

24.9.2008 13:59

RE: .

himlhergot 90.?.?.?

Reakce na 171448

Máte pravdu, je to asi měsíc zpátky, ptal jsem se na růzé věci sousedky na chatě, vrstevnice, pal jsem jí, jestli je spokojená s tím, co se děje atd a ona se na mě podívala jako na paranoika (i když občas mám dojem, že už poněkud paranodní jsem...) a od té doby se mnou více méně nemluví, já jsem zjistil, že ty lidi to vůbec nezajímá, oni skutečně jezdí nakupovat do Teska nakupovat věci v akci, smaží TV seriály a prostě si žijí ty své malé životy, je to hrozné, už jsem ztratil mnoho kamarádů díky svému postoji k dění okolo nás, prý jsem blázen, ale na druhou stranu jsem si udělal obrázek o tom, kdo je kdo...

171453

24.9.2008 14:05

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171453

Mám stejné zkušenosti... Většina lidí se na mě dívá jako na blázna a o těchto závažných věcech nemají nejmenší potřebu se bavit... Naopak je to velmi obtěžuje... Prý jsem pesimista a oni chtějí spokojeně žít... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

171457

24.9.2008 14:57

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 171457

Jindro já jsem vždy ochoten se s tebou řádně pohádat a potom tu mizérii společně zapít vždyť víš ...
[vyplazený jazyk]

171466

24.9.2008 15:00

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 171457

kruci, to je prostě chabá obrana slabých jedincu,Kteří si chrochtají ve své maštali a NEDOPUSTÍ si problemy globálního charakteru, nebot by to NEPŘEŽILI.Inteligentní není totéž, co moudrý...Takže jednou budou PROBUZENI a v plné nahotě své ignorance ELIMINOVÁNI. [bliji] [chechtot]

171467

24.9.2008 15:37

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171457

mám naprosto stejné zkušenosti. je to docela bolavé, když jde o lidi, které máte rád (a chcete mít dál rád) -o rodiče a sourozence. jedni vám řeknou, že jste fanatik a antiamerikanista, popřípadě "antisemita" [smích] a že na toto téma se bavit nebudeme; a druzí, že je to nezajímá, že pro množství práce na to stejně nemají čas... na nějaké odkazy a čtení či videa.
jistě, žít se musí, i kdyby nevím co, ale šokuje mě míra toho nezájmu a omezenosti... zakuklenosti do své malé ulity. a právě o tomto "tamti" jistě dobře vědí, a díky všeobecné pasivitě a nezájmu stáda si mohli a mohou v poklidu plánovat a realizovat, co je napadne.

171476

24.9.2008 17:33

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171476

Přesně! Mluvíte mi z duše! [pláč]

171490

24.9.2008 19:19

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 171476

bolest naučí anebo zemřou. Platilo to odpradávna, platí to i dnes.

171506

24.9.2008 14:05

RE: . Tak to je přesné

Michal 62.?.?.?

Reakce na 171453

Velmi často mě překvapí, kolik inteligentních lidí trpí naprostým nezájmem o dění, které se odehrává za hranicí reklamní oblasti jejich lokálního supermarketu.....

171458

24.9.2008 14:08

RE: .

night crawler 62.?.?.?

Reakce na 171453

buď v klidu člověče, nejsi sám.. slova o ztrátě určitých lidí jako bys mi bral z úst... nicméně nejsi sám ani v touze něco s tím udělat a i já jsem rád, že ještě někdo je...
kdysi jsem vypustil na svět myšlenku, že dám dohromady několik lidí, kteří si budou bezmezně věřit a budou takoví tiší hlídači... mám jich několik za kterými si stojím a čekáme... pokud bude šance něco dělat, až půjde tenhle svět do sraček, tak se o to pokusíme. Nezbývá než vyčkávat.

171459

24.9.2008 15:23

RE: .

himlhergot 90.?.?.?

Reakce na 171459

rád bych se k vám přidal...

171471

24.9.2008 15:53

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 171471

první kapky deště, jenž smyje hříchy našich otců a ukryje tepající srdce před zraky nepřátel

2. víkend v říjnu (pátek 10.- neděle 12.)- porada, Střední Čechy. Zvu všechny se zájmem o tuto komunitní/survival tematiku. Nic není závazné (spolupráce ap.), někteří lidé si nemusí rozumět, proto jen diskuse (konstruktivní, věcná, s tahem na branku) o stavu věcí a možných cestách. Možno poskytnout i prostor pro přednášku toho, kdo má co říct. (zejména specialista na nějakou oblast související s tématem)

[cool]

171480

24.9.2008 17:34

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171480

Rád přijedu... Pivo bude? [smích]

171491

24.9.2008 17:41

RE: .

Lamber 89.?.?.?

Reakce na 171491

Super návrh taky bych přijel ,tedy pokud mě nebudete chtít tlouct po tlamě [smích] - diskuse to je moje ...
P.S.Hesík pije jen plzeň - vše ostatní jsou pro něho patoky vařené sionisty [chechtot]

171494

24.9.2008 18:56

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 171494

"Super návrh taky bych přijel ,tedy pokud mě nebudete chtít tlouct po tlamě"

to si vykomunikujte se Hestroyem, řekl si první, tak má přednost. Pokud dodržíte podmínku konstruktivní diskuse a nebudete se tlouci (v reálu často bývá jiná diskuse než přes internet), i to pivo se snad najde [chechtot] [velký smích]
(případně se vy dva můžete složit a jít basu koupit spolu, to by Vám mohlo vzájemně pomoci se "očuchat", ale celkově platí: umírněnost jak v diskusi, tak pití alkoholu, bez výjimek [mrknutí jedním okem] )

Muzicírujete-li na nějaký nástroj, o to lépe, můžete ho přivézt.

bližší podrobnosti via email, písněte mi

171501

24.9.2008 22:54

RE: .

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 171491

pivo bude, ale vydržíš i moje tlachy? A třeba také "rituál ohně HOPI"? Je to jen pro koňské nátury....

171535

24.9.2008 14:14

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171453

První věc, kterou musíme udělat, je informování lidí o skutečném stavu. Začít se musí u svých nejbližších, ukazovat jim své zdroje, že jsme si to nevycucali z prstu. Tito lidé, až zjistí, jak je to doopravdy, budou dále informovat další lidi a tak to půjde dál. Nebo je tady snad jediný člověk, který hned od začátku znal všechny informace? Všichni jsme se k tomu museli nějak prokousat a většina z nás měla právě toho "někoho", kdo nám dal ten prvotní impuls a navedl nás na ty správné informace.
Taky je třeba uchovávat informace, aby nám historikové opět nevnucovali názor toho, kdo je platí. Taky by se mělo najít místo, kde by se sešli lidé, kteří jsou ochotni riskovat život pro svoji svobodu a svobodu všech. Můj nejlepší kamarád mi včera řekl hezkou větu: " až to všechno začne, najdeš mě v Tatrách".

171460

24.9.2008 14:39

RE: .

himlhergot 90.?.?.?

Reakce na 171448

Nevím, jestli jste to nečetl, ale stojí to za to: http://www.blisty.cz/art/42808.html , ten pán to řekl zcela srozumitelně a my pak vidíme usměvavou - a pánové mi jistě odpustí - kundu zvadlou Parkanovou v televizi, jak podepisuje další smlouvu o radaru. Co tyhle zrůdy motivuje, že takto ignorují národ a hlavně následky svého počínání? Tohle nechápu, nikdy a nikdo by mi nedokázal nabídnout dost na to, abych se pod to mohl podepsat.

171462

24.9.2008 14:52

RE: .

Občasný čtenář 75.?.?.?

Reakce na 171462

> Co tyhle zrůdy motivuje, že takto
>ignorují národ a hlavně následky svého počínání? Tohle
>nechápu, nikdy a nikdo by mi nedokázal nabídnout dost na to,
>abych se pod to mohl podepsat.

Peníze, sobeckost a naprostá nezodpovědnost k vlastnímu národu.

171464

24.9.2008 15:49

RE: .

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 171464

Trochu bych to rozšířil - penízky, když jsou hodní, likvidace, když začnou zlobit. Je možné, že někteří z našich politiků vnitřně nesouhlasí, ale bojí se o svoje blízké. Nemusím připomínat vraždu syna jednoho z českých generálů. Co stálo v pozadí nevíme.

171478

24.9.2008 23:04

RE: .

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 171462

...ona někdy hypnoza funguje i bez hypnozitéra, stačí třeba složit dva baráky na malou hromádku - a miliony lidí uvěří v tom šoku i pohádce.
Ale jsou i jiné pohádky, které vedou z těhle sraček. A ty začínají tím, že si člověk začne všímat, jaká sám používá slova, jakou ta slova mají "emoční sílu". A jak tou silou manipulovat emoce ostatních. Nasranej člověk udělá to, co by ho jindy nikdy nenapadlo. Proč asi?

...snad se za čas naučíme používat slova méně emoční a více přesná. Ale je to běh na delší trať, málokdo zvládá šok z jiného pohledu na "fyziku prostoru a fyziku člověka".

171536

26.9.2008 13:13

RE: .

BazookaJoe 212.?.?.?

Reakce na 171462

To, že už dávno ste u Vás nedefenestrovali... [smích]

171677

24.9.2008 19:44

RE: .

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 171448

"pro sionisty není problém to stádo obrátit proti nám"
Myslim, ze to se jim jiz dokonale podarilo.
Lide va klidne reknou ze nenavidite Ameriku aniz by chapali ze naopak, mate zajem o jeji zachranu. Butete-li se snazit vysvetlit neco o Zionismu, jakmile se objevi slovo zid, nazvou vas antisemitou. Take se ohani slovy jako komunista, nacek ci liberal. To jsou ovsem posluhovaci zionismu, kteri se zde vmesuji do diskusi.

Nemecko dnes neni nacisticke a stejne tak Rusko neni SSSR. Stejne jak v Nemecku, pristi generace v Rusku budou znat komunismus jen z knih a vypraveni. Proto kdyz se nekdo zastane Ruska a jejich zajmu o Osetii a Abchazii, nejde o touhu nastoleni komunismu. Rusko dnes dela byznys a prekazky ktere davaji sionistum neni nic spatneho. Staci se zamyslet v cem vsem maji sioniste prsty. [bliji]

171509

24.9.2008 13:57

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171442

Tak tak, mluvíte mi z duše... Je ovšem neuvěřitelné, jak nikdo nevidí, že současná situace začíná velice připomínat události před WWII.

Taktéž bych se přiklonil k Rusku, už jen proto, že nás zásobuje ropou a plynem...

Od fašistických USA se toho moc nedočkáme. Maximálně nás jejich vyvolení čistokrevní oberou na kost... [bliji]

171451

24.9.2008 10:37

Skusaju, skusaju nasi "demograticki vladcovia",

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

drzost na jednej strane a obavy z jadroveho konfliktu na strane druhej. Ze pri tom, ako diplomatov, pouzivaju predstavitelov saskovskych vlad "suverennych" baltickych republiciek, je len samozrejme. Dufam, ze Rusko da padnu odpoved tymto "mierotvorcom". Nebolo by od veci zvysit ceny ropy a plynu
pobaltickym saskom. A dobra rada: svojich policatov nech si nechaju doma, maju co riesit s tamojsou kriminalitou obyvatelstva [chechtot]

171427

24.9.2008 12:18

Pre cyp

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

vojna je mozna. V SSA, po ekonomickej krize a naslednom krachu, ktory urcite vlada navyriesi (uz len pre mnozstvo protichodnych smerov a chceni, kde sionizmus ma najvacsiu palicu v ruke, vid. podlizovanie sa SSA politikov AIPAC-u), dostane celu krajinu do chaosu. Je celkom mozna secesia urcitych SSA statov. Treba zjednocujuci faktor a v tom pripade 3.WW je moznost ako zabit vela much jednou ranou. Ak americki politici dostanu ideu od generality alebo jej casti, ze vojnu mozu vyhrat, urobia to! Ze cela Zem pojde do minusu ich netrapi. A "vyvoleni" tomu napomohli leviou silou. Mozno potom na spalenu Zem pride MESIASH, ale v podobe svaba alebo skorpiona. Uprimne povedane som rad, ze nie som "vyvoleny". Na tych je uz dnes prilepeny megahriech, oproti ktoremu ten dedicny z ich Edenu je prkotina. To je tak, ked si niekto mysli, ze je viac ako ostatni ludia. Este pred par rokmi som neveril, ze existuje take sialenstvo ako pocit "vyvolenosti". Myslel som si, ze koniec XX. a XXI.storocie bude vekom rozumu a expanzie do vesmiru. Nakoniec takyto prepad [naštvaný]

171435

24.9.2008 12:19

NOTO i EU dostali sach mat

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

A to jen diky Saakasviliho nadutosti a hlouposti. To, ze Gruzie ve starych hranicich na dobro skoncila, je nezvratny fakt. NATO nemuze prijmout Gruzii i s oblastmi ovladanymi ruskou armadou. Jedina moznost je uznat nove vznikle staty a prekreslit hranice, coz neni momentalne na poradu dne. Doufam, ze se Gruzinci z teto porazky pouci, zbavi se Saakaviliho bratrstva a zvoli si vladu, ktera bude vice investovat do rozvoje zeme a mene do zapadnich slibu, ktere mohou byt jen stezi naplneny. Totiz o to nejpodstatnejsi, tedy o blaho samotnych Gruzincu, jde tem na vychod i na zapad od Tbilisi shodne az v posledni rade...

171436

24.9.2008 14:03

RE: NOTO i EU dostali sach mat

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171436

Rotchildové a spol. moc dobře ví, koho dosadit jako svoje loutky. Sakašvili-primitivní narcistický psychopat, Bush-alkoholik, narkoman, Jelcin-alkoholik, Havel-alkoholik hrající si na spisovatele (každý rozumný člověk se těm jeho blábolům jenom zasměje), atd. Ale jedno mají všichni společné. Jsou to zločinci, kteří by měli být pověšeni i se svými loutkáři.

171454

24.9.2008 17:37

RE: NOTO i EU dostali sach mat

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171454

Nerad to říkám, ale je to tak... Vlastizrádci by měli být potrestáni tak, jak obvykle vlastizrádci potrestáni bývají...

171493

24.9.2008 18:18

RE: NOTO i EU dostali sach mat

datel 75.?.?.?

Reakce na 171454

Nezasmeje .

171498

25.9.2008 12:12

RE: NOTO i EU dostali sach mat

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171498

myslel jsem tím zasmáním jeho "divadelní" pseudobláboly...jeho názory už jsou zase jiná kapitola a tomu se opravdu nedá smát

171581

24.9.2008 12:21

Předčasný pesimismus

Michal 193.?.?.?

Osobně si myslím, že Rusko hraje na Kavkaze v rámci konfliktu s Gruzií velmi dobře. Ve vztahu k Západu a především ve vztahu k USA jednoznačně vítězí. Konkrétně je to blokování OBSE - a tím i vyšachování USA z diplomatické hry, mise EU znamená de facto potvrzení stávajícího stavu samostatnosti Abcházie a J.Osetie. Do izolace se tak dostávají spíše USA, kterým chybí páky na podstatné ovlivnění dění. Ázerbájdžán ruskou ofensivu v Gruzii zcela jasně pochopil jako zdvižený prst pro něj samotný (viz. neúspěch Dicka Cheneyho na návštěvě této kavkazské republiky). Navíc mám pocit, že i přes silnou rétoriku, si Ukrajina a Gruzie mohou o členství v NATO nechat jen zdát.

171437

24.9.2008 14:47

RE: Předčasný pesimismus

Lamber 89.?.?.?

Reakce na 171437

zajimavý članek ovšem zde bude tutově označen za lživou propagandu co? [vyplazený jazyk] ... http://zahranicni.ihned.cz/c1-28120070-rusky-polit...

171463

24.9.2008 15:46

RE: Předčasný pesimismus

himlhergot 90.?.?.?

Reakce na 171463

Co můžete očekávat od hebrejce nota bene zpravodaje České Televize? [smích]

171477

24.9.2008 16:11

RE: Předčasný pesimismus

Michal 193.?.?.?

Reakce na 171463

Nemyslím si, že je to lživá propaganda, je to názor. Věřím těm, kteří říkají že Rusko konfrontaci nechce a v zásadě na ní není připraveno... ale také věřím těm, kteří říkají, že Rusko a Rusové si prostě na hlavu srát nenechají a než aby dělali podrž tašky byť v pohodlí sedacích souprav, budou bojovat o své zájmy a místo na slunci [mrknutí jedním okem]. Myslím, že historicky Rusové již mnohokrát dokázali, že nejsou národem, který zatáhne ocas a zaleze, když na něj zadupou.... [mrknutí jedním okem]

171485

24.9.2008 16:23

RE: Předčasný pesimismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171463

podle mě snůška pomluv a především ničím nepodložených dohadů a zbožných přání:

"Pokud se cena základních potravin zvedne o 20 procent, jízdenky na vlak stoupnou o čtvrtinu, neporostou výplaty, protože nebude z čeho, tak začne být zle
...
Já taky neříkám, že vidím dopředu a že všechno z toho, co říkám, se musí do puntíku splnit. Stojím ale za tím, že pod kobercem stability a prosperity je v danou chvíli velká nervozita
...
příkazy shora dolů, jakýsi polovojenský režim, ve kterém velitel zavelí a podřízení to bez diskuse provedou. Jenže teď ty příkazy nefungují
...
vojenský ústup-neústup z Gruzie - možná spíš souvisí s taktizováním než s krizí řízení...
Jenže je tu nejpodstatnější problém: začínají chybět peníze
...
Nevím, nejsem prorok, ale zdá se mi, že se hroutí celý ten fenomén tzv. "putinského konsenzu elit"
...
Protizápadní agresivita teď - pomalu, zatím neznatelně - začíná ohrožovat blahobyt Rusů. A ti jsou z toho nervózní
..."

Co je to "neznatelné" ohrožení [smích] rostoucího blahobytu rusů proti zcela reálné hrozbě totálního bankrotu američanů? [chechtot] [chechtot] [chechtot]
5-denní vojenské cvičení v Gruzii NAPROSTO NIJAK nezasáhlo bohatství a perspektivitu Ruska, a žádného normálního investora neodradilo od investice v Rusku. možná jen sionistické vši mají za úkol šířit lživé dohady a vymýšlet pochybnosti, které mají uškodit Rusku, jejich protivníkovi. Je to průhledné jako křišťál. že to nevidíte...??!
[zmaten]

171486

24.9.2008 17:49

RE: Předčasný pesimismus

Lamber 89.?.?.?

Reakce na 171486

No tak to si ten křišťál pořádně utřete ,protože odliv kapitálu z Ruska je známá věc - proč asi ruská burza byla skoro dna dny uzavřena - pokud jde burza strmě dolů znamená to jediné odliv kapitálu ...

171496

24.9.2008 20:21

RE: Předčasný pesimismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171496

[chechtot] že pro odliv kapitálu? a kam? do země zaslíbené? do USA? [chechtot]
jak já chápu důvody uzavření burz při velkých výprodejích akcií, tak je to proto, aby se zamezilo zbytečnému splašenému prodávání za stále nižší ceny, aby to pak spekulanti mohli opět nakupovat. neboli jde o zamezení extrémních výkyvů. a ceny se tam (jak známo) opět zvedají, takže pauza pomohla k uklidnění, ke zchlazení hlav [smích] což je přesně to, k čemu mělo to standardní opatření posloužit. jinak by to samozřejmě šlo udělat tak, že by prodávané tituly skupoval stát... (a parádně by na tom vzápětí vydělal). ale toto (i když by to bylo v moci RF) není záměr ekonomické politiky dnešního vedení RF. oni chtějí dvousměrnou spolupráci s evropou. investice dovnitř RF i jejich investice do podniků v EU.
rusko opravdu není vnitřně zasaženo krizí, pouze vnějšně, kvůli otřesům v USA a turbulencím v ostatném světě. rusko je rozhodně bohatší a zdravější, než jakákoliv jiná ekonomika světa. tvrdá měna podložená zlatem, nulové dluhy, přebytky státního rozpočtu, průměrný roční růst mezi 6-7%, rostoucí domácí spotřeba, zvyšování životního standardu, slušné tempo výstavby a industrializace, přitom hypotéky lze získat jen těžko, omezeně...
řekněte mi laskavě jeden jediný důvod, proč by na tom rusko mělo být od srpna hůře, než bylo před srpnem? a jenom mi nechtějte nalhat, že investoři jsou poděšeni tím, že malá část armády ruské federace si dala menší pětidenní cvičení v Osetii a okolí... [velký smích]

171516

24.9.2008 23:09

RE: Předčasný pesimismus

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 171496

...a co třeba příprava na přechod na jiné hospodaření s jinými aktivy?

171538

24.9.2008 19:44

RE: Předčasný pesimismus

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 171463

Jak jinak. Snad si nemyslíte, že tady najdete rozumné vysvětlení, proč by ten članek neměl být pravdivý.
No a jak koukam na reakce pod článkem. Tak se jedná a klasické uhybné manévry. Pomluvit a zdiskreditovat autora. Zpochybnit věrohodnost média, jenž přinesla rozhovor. Nazvat článek lží a propagandou. Nazvat blbcem všechny, jenž by tomu článku mohli uvěřit.

171510

24.9.2008 21:09

RE: Předčasný pesimismus

himlhergot 89.?.?.?

Reakce na 171510

To médium se - pane chytrý - zdiskreditovalo již dávno a úplně samo, ne nadarmo se říká, že demokracie začíná tam, kde končí signál ČT... [chechtot]

171521

24.9.2008 21:49

RE: Předčasný pesimismus

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171521

Tak tak... [chechtot]

171526

24.9.2008 23:44

RE: Předčasný pesimismus

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 171521

A jak se zdiskreditovalo? Nějaký příklad...

171543

25.9.2008 1:50

RE: Předčasný pesimismus

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 171543

Kosovo, Afghánistán, Irák, Gruzie, pořady kolem radaru atd.atd. Ostatně stačí si zapnout každou neděli v poledne čt1 a je prostoru pro příklady dost a dost. ČTčko nám dokazuje že opět (jako za komančů) neni nástrojem k šíření ověřenejch informací ale pouze ideologickou pomůckou k vymejvání mozků a prosazování zájmů těch nahoře. A to vše za naše peníze.

171550

24.9.2008 22:11

RE: Předčasný pesimismus

Datel 75.?.?.?

Reakce na 171510

A jste si jisty ze to co mate neni nakazlive ?

171530

24.9.2008 15:23

Pre Lambera

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

tutovo bude tak oznaceny [chechtot] Viete, stala sa taka zujimava vec, sionistom a sionistickym mediam uz rozmyslajuci ludia neveria. Takze tu linku ... no dobre, ze ste ju dali. Kto chce dalsiu davku lzi nech sa paci [chechtot]

171470

24.9.2008 17:36

RE: Pre Lambera

Lamber 89.?.?.?

Reakce na 171470

Ok jsem tedy členem tupeho nemyslicího stáda [smích] ,ale mam pro Vas překvapeni vy taktéž [smích] jen se na tu věc díváte z přesně opačné strany. [cool]

171492

24.9.2008 17:13

Jednoducha otazka

vodnik007 71.?.?.?

Kdyz se tezce vybojovala nezavislost Kosova, proc nemohou mit nezavislost v Jizni Osetii a Abchazii?
Jaksi mi vadi pritomnost cinitelu ze vzdalenych statu.

171488

24.9.2008 17:43

RE: Jednoducha otazka

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171488

Jednoduchá odpověď. Protože v nich nebudou americké základny... [chechtot]

171495

24.9.2008 17:51

RE: Jednoducha otazka

Lamber 89.?.?.?

Reakce na 171495

a proto tam budou mít ruské základny super to si pomůžou ....

171497

24.9.2008 19:59

RE: Jednoducha otazka

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 171497

Jiste si jste vedom, ze nejde jen o zakladny ale zionisticke roztahovani.
Stare Rusko s tim ma tisicileteou zkusenost.
Mimochodem cirou nahodou, pobliz se nachazi vykopavky chazarske kultury.

171512

24.9.2008 21:12

RE: Jednoducha otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171497

Pomůžou. Až Američané znovu vyzbrojí Míšu, tak se mu díky těm základnám už nepodaří zničit Cchinvali a další jihoosetská místa. Kdyby si Osetinci a Abcházové k sobě ruské jednotky nepouzvali, riziko opakování 8. srpna by bylo v budoucnu vysoké.

171525

24.9.2008 21:10

RE: Jednoducha otazka

himlhergot 89.?.?.?

Reakce na 171495

máte bod! [chechtot]

171523

24.9.2008 18:58

Pro autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Článek sám je celkem čitelný, ale ten češtin tvrdí, že jste ho po sobě ani nepřečetl. Střídání názvů EU, ES, překlepy, ruský president se jmenuje Medvěděv na Medvětěv a pod. Toto snižuje kvalitu článku.
Je jistě všem celkem jasné, že Rusko inzeruje průhledné postoje, Američané svůj normální přístup k řešení jakýchkoliv problémů. Navíc neochota zemí EU uznat nezávislost Abcházie a Jižní Osetie, když horlivě uznali nezávislost Kosova, také o něčem vypovídá. Nejúsměvnější je na celé věci fakt, že Bush horlí proti agresi Rusů na Kavkaze a válku v Iráku nazývá bojem proti terorismu.
A pro ty, co si stěžují na nezájem svých blízkých o dění ve světě mám novinku. Ti lidé jsou mnohdy bezradní a unavení veškerou propagandou, snahou uživit sebe i své děti a pocitem bezmoci proti těm nahoře, že už opravdu nemají sílu na nic víc, než sledovat více či méně bezduché vysílání TV, řádně okořeněné potoky krve.

171503

24.9.2008 20:38

O Rusech se říká

ČtenářX 212.?.?.?

že když spadnou do nějakého průšvihu, tak sice dlouho zapřahají, ale pak jedou až dokonce. Bylo to v nějakých pamětech, a je to historicky pravdivé. Viz vpád Napoleona, Hitlera,.. a de facto to jde adaptovat i na rozpad SSSR, ze kterého teprve povstalo dnešní Rusko. Mimochodem dnes se to neřeší, ale v 70. a 80.letech čeští komouši na školách považovali označení SSSR za "Rusko" za urážku. Když tak o SSSR někdo mluvil opakovaně, byla důtka i "snížená známka z mravů". Mnoho Čechů má k Rusku tradičně sentimentální vztah a (i díky komoušské stupiditě) si ho bez úhony uchovali. V mnoha rodinách existuje silná tradice sounáležitosti s Ruskem která se odvíjí od našich ruských legionářů. Jen v naší rodině jsmě měli 2, plus jeden rodinný známý padl do zajetí a v lazaretu za obč.války dostal vybrat mezi bodákem do břicha a vstupem do RA, tak si vybral to druhé. Normál se pak vrátil domů, měl živnost.. (Čeští!) komunisti po něm (a celé rodině)šlapali už od r.48. Když bylo výročí 50.let VŘSR přijede k bytovce na periferii Brna černá luxus limuzína ze sovět.vyslanectví a totál šok, místní komunisti se z toho mohli posrat. Ale jen dědovi předali pamětní plaketu a nic se nijak nezměnilo (žádné výhody v rámci totality, rodina zůstala vedená jako buržoazní/úřednická/neuvědomnělá apod). Všiml jsem si že komouši dodnes pro Rusy používají slovo "sověti" (konkrétně tuším V.Filip), otázka je jak vnímají Rusové sami sebe.

171517

24.9.2008 22:26

tah na branku

d.danilov 82.?.?.?

pro medabeda: jen diskuse (konstruktivní, věcná, s tahem na branku) o stavu věcí a možných cestách
Což takhle přesvědčit lidi aby chodili k volbám ale nikoho nezvolili, to by se potom ty loutky nemohli dostat přes 5% a nemohli by zde vladnout. Ovšem důsledek a další vývoj nedokáži odhadnout.

171533

24.9.2008 23:37

Rusko se nacionalizuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

a raduje z obrovske sily, kterou nacionalismus(nacismus) muze dat narodu, jenz neni manipulovan sionistickymi bankeri.Jen tak mimochodem, krach Lehman a bratrstvo museli rusti nacionaliste slavit az do rana, jedna jeji zidovska rodinna prisavka financovala zidobolsevika Bronsteina.Takze valka nebude, zadne strachy, Rusove vedi, ze od 9/11 nejsou penize.Co je muze tizit, je vzestup nacismu v Nemecku.

171541

25.9.2008 15:01

nová vlna antiruské a lživé ideologické kampaně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

najednou se toho vyrojilo trošku víc, takže nešlo nevšimnout si...
tolik záměrných lží a nesmyslů na jednom serveru, to je výkon! kdo to asi povzbuzuje? inflačními dolárky?

http://www.novinky.cz/clanek/150419-bis-v-cr-operuji-rusti-spioni-chteji-vyvolat-odpor-proti-radaru.html
http://www.novinky.cz/clanek/150444-soud-poslal-autory-neonacistickeho-casopisu-za-mrize.html
http://www.novinky.cz/clanek/150445-bis-mafie-z-vychodu-vyuziva-ceskou-justici-statni-spravu-i-policii.html

věřím tomu, že půlka vygumovaného stáda uvěří (aspoň na pozadí svých vjemů), že „zlí rusáci“ nám lezou do kuchyně a chtějí nás dostat intrikami a násilím pod svůj vliv anebo do nějakého neštěstí.


další zajímavosti z ameriky ve sračkách (na blbosti ale mají):

http://www.novinky.cz/clanek/150382-kongres-usa-zrejme-schvali-vydaje-na-protiraketovy-stit-v-cesku-a-polsku.html
http://www.novinky.cz/clanek/150387-americane-testuji-zarizeni-pro-cteni-myslenek.html

171591

25.9.2008 17:27

Jen k zamyšlení:

richardiii 86.?.?.?

2008, ruská akce v Gruzií, Rusko a jeho spojenci: Rusko + Kuba, Nicaragua, Venezuela + tiše Sýrie, Irán, Severní Korea, Barma...

A teď zavřete oči, rok 1988, ruská akce v Afghánistánu, Rusko a jeho spojenci: Rusko(SSSR) + Polsko, Československo, Východní Německo, Maďarsko, Bulharsko, Mongolsko, Severní Korea, Irán, Afghánistán, Irák, Sýrie, Libanon, Jižní Jemen, Vietnam, Laos, Kambodža, Barma, Kuba, Nicaragua, Lybie, Alžírsko, Angola, Etiopie, Mosambik, Kongo-Brazzaville, Seychelly...

Někteří tvrdí, že Rusko nerovná se SSSR, v tomto mají pravdu, Rusko sice porazilo Gruzií, ale mezinárodní pro-ruský ohlas je drtivě malý, nesrovnatelný s tím, co se dělo před dvaceti, třiceti lety.

171605

25.9.2008 21:28

RE: Jen k zamyšlení:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171605

2008, Gruzie napadla ruské mírotvorce i civilisty v Jižní Osetii, podpora Ruska nebo nezájem o kauzu u většiny států světa kromě USA a států EU (souhlas s akcí vyslovila mimo jiné Čína, Mongolsko, 5 středoasijských států, Arménie a Ázerbajdžán, Turecko, Bělorusko, některé latinskoamerické státy, arabské státy; Severní Korea či Barma nikoliv, to si vymýšlíte). Kdyby se mělo o událostech v Jižní Osetii hlasovat v OSN, výsledek by byl pro USA a EU tristní, minimálně 80 % států by Rusko podpořilo

171620

25.9.2008 22:38

RE: Jen k zamyšlení:

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 171605

Nevypada, ze by svet neposlouchal velvyslance ruske federace pri OSN. Koneckoncu mohou USA stojici na doktrine PNAC zkusit iniciovat hlasovani Valneho shromazdeni OSN o Gruzii. Rusove prosazuji doktriny multipolarniho sveta. Tvrdi, ze dva bloky se neosvedcili a politika jednoho hegemona privedla USA na pokraj krachu. Vypada to, ze predstava multimocenskeho usporadani sveta se odrazi brzo v rozsisreni stalych clenu Rady bezpecnosti s pravem veta o zeme jako Indie, Brazilie, Nemecko, Japonsko a zastupce Afriky.
http://www.youtube.com/watch?v=--huZTkJI4o

171621

Tuto stránku navštívilo 5 474