Diskuze k článku

Chytání se stébla

Příspěvků 44

23.9.2008 4:52

Bohuzel pro nas.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Lide jako autor tohodle clanku by mohli pomoct zmensit skody boure, ktera uz se oprela do ekonomiky. Man zly pocit, ze tihle lide budou pokud vubec prizvani k sanaci skod, tak s krizkem po funuse.

171323

24.9.2008 3:06

RE: Bohuzel pro nas.

p 125.?.?.?

Reakce na 171323

...jednoduchy a levny napad zaplatit pujcky tech kteri nemohou splacet anebo jim dat zamestnani/jeste levnejsi/a nebo vyssi duchody atd. zatim nikdo opakuji nikdo nenavrhnul,protoze to neni a nebyla ta prava pricina katastrofy a brzy se dovime,co se na nas chysta skrze ni,v Americe take nikdy nebyl potrestan bohaty zlocinec a nebude/advokati a soudy vzdy zasahly/....

171402

23.9.2008 10:00

Opravdu existuje snaha o záchranu?

korutan 81.?.?.?

Nejsem ekonom, jsem stavitel, nejsem expert na finančnictví. Ze stávající situace v ekonomice mám ale dojem, že se opakuje zcénář z předválečné krize, a o té někteří autoři mluví jako o uměle vyvolané a v pravou nchvíli zpuštěné. Když si odmyslíte to "demokratický" divadlo o snaze o záchranu pro veřejnost, co bude výsledkem této krize? Miliony zchudlých ze střední vrstvy na celém světě, frustrovaných z beznaděje tak, aby se jejich zloba dala nasměrovat tam, kam ti, kteří je do této situace přivedli a z ní ještě zbohatli, budou chtít! Před 70 lety takhle vyprudilo Německo a byla z toho světová válka a 50 mil. jejích obětí.

171341

23.9.2008 10:20

Je to jinak

Neřeknu 87.?.?.?

Vůbec už nevěřím v nějakou krizi... myslíte že pokud by tohle byla pravda tak by to někdo vypustil na veřejnost? Tihle lidé se neprokecnou... Jediné o co jde je vyděsit hloupé investory, kteří pak radši všechno střelí a tím umožní to nakoupit velkým investorům, kteří moc dobře vědí o co go.

Btw. hypoteční krize je taky blbost. američani do toho chtějí nacpat bilion (ne miliardu) dolarů - 1000 miliard dolarů. 15 000 miliard korun českých. Spočítejte si jestli tohle může způsobit schopnost některých občanů nesplácet domy [smích]

171343

23.9.2008 16:56

RE: Je to jinak

Lahinch lahinch (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 171343

[chechtot]

tak to potom jo.
krize neni, veri v ni jen hlupaci,
kteri nevi,
"o co go" ...

171372

24.9.2008 0:23

RE: Je to jinak

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 171343

Mate uzasnout moznost zbohatnout, SIV derivaty svazazne s hypotecni krizi maji cenu hajzlpapiru, tak do toho jde to nakoupit po nakladacich. Kdyz krize je fata morgana, tak cena tohodle hajzlpapiru vystreli do stratosfery. A pokud by krize byla skutecna, tak do konce zivota nemusite mi starost s nakupovanim vite ceho? [velký smích] [velký smích]

171391

24.9.2008 0:48

RE: Je to jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 171391

a co ,nemci taky jezdili do trafiky pro cigara s koleckem plnym marek. Ale jen do te doby co Ada rekl : fucku all round about. [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

171393

23.9.2008 10:49

My starší sme na život v permanentnej regulovanej kríze zvyknutí...

BazookaJoe 212.?.?.?

...len aby sme nevyplodili: Zlatý socík, zlaté RVHP... [smích]

171345

23.9.2008 16:19

RE: My starší sme na život v permanentnej regulovanej kríze zvyknutí...

Občasný čtenář 75.?.?.?

Reakce na 171345

>...len aby sme nevyplodili: Zlatý socík, zlaté RVHP... [smích]
No, vono se situace hodne meni....zlatej rubl [smích]
http://www.ruvr.ru/main.php?lng=cze&q=281&cid=44&p=21.09.2008

171368

23.9.2008 11:45

Otroci a otrokáři

Gdosy 81.?.?.?

Ona je prostě otázka kdy všichni zůčastnění přiznají, že to co selhalo není finanční systém, ale celé uspořádání společnosti. Nalít peníze do bankovního sektoru je pouze obludný mýtus na zmatení veřejnosti, která když slyší slovo peníze, tak se jí rozklepou kolena a v němém úžasu se vrhne na kolena. Ve skutečnosti, by US administrativa, musela ty peníze rozdat lidem, a firmám, aby se začal dluh umazávat, a došlo k povzbuzení ekonomiky. Prosté a jasné. Bankám jsou půjčovány peníze, aby se mohl utvářet další dluh do něhož má být celá společnost zavlečena, a z druhé strany útočí neschopnost lidí se s nízkou životní úrovní vyrovnat.
Když tu tedy někdo napíše, že půjčka bankám něco vyřeší, je to totální nesmysl. Tohle hovno skutečně smrdí odspoda, a všichni mají zaplatit za neschopnost USA řídit ekonomiku jako čistou výměnu hodnot. Snaha vládnout, ovládat a zotročovat má rub a líc, protože může fungovat jen v otrokářské společnosti. Vítejte ve skutečném světě přátelé.

171347

23.9.2008 12:08

RE: Otroci a otrokáři

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 171347

Já bych také chtěl mít banku nebo pojišťovnu v USA. To je bezva podnikání. A když se mi to podělá, vláda to zacáluje a já odejdu do důchodu. Pohodička!

Velmi zajímavá je část o pojišťovnách, které nemají dostatečné krytí a teď jdou do riti. Jak je něco takového vůbec možné? Neskutečně mě udivuje, co si tyhle instituce vymýšlí na lidi, kteří od nich něco chtějí a přitom sami jsou naprosto nezodpovědné - odírají klienty dokud to jde a pak si ještě dojdou pro finanční pomoc, kterou jim zase formou daní zaplatí ti samí klienti.
Vypadá to, že zlaté tele "volného trhu" dodýchává.

171349

23.9.2008 12:21

RE: Otroci a otrokáři

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171349

Inu, tomu se říká kapitalismus. Volný trh. Svobodná soutěž.

Zisky jsou striktně soukromé a ztráty striktně veřejné. A tak to má být. Tak se podniká v čistokrevném stylu.

Kam se hrabe Kožený, ten tu rokrádačku rozjel ve značně skromnějších podmínkách, než jeho mocní soukmenovci... Princip je ale stejný, stejně jako vytunelování českých bank po revoluci. Titíž lidé...

[bliji]

171353

23.9.2008 12:43

RE: Otroci a otrokáři

Filla 86.?.?.?

Reakce na 171347

Zajímavé je, podívat se na celý náš "systém" pěkně z výšky. Co vidíte? Každý jsme jiný, takže každý vidí něco jiného. U mě je to tohle:
Vidím armádu několika miliard otroků. Roboti, kteří chodí denně do práce, kde vykonávají nějakou činnost, za kterou dostávají mzdu. Za tu mzdu nakoupí potraviny a bydlení na měsíc plus nějaké věci okolo (boty, knihu...). Otrok má tedy prostředek na to, jak se udržet při životě, aby mohl zase jít do práce. A tak pořád dokola. A aby moc neremcali, je jim předkládána "zábava". Ze všech stran na ně útočí tvrzení, že jedině když budou krásní, bohatí, úspěšní, pak jedině má život smysl. A tak se otroci ženou za tímto "snem" který byl lidem implantován do hlav bůhví kým. Zadlužují se, protože ze všech stran slyší, jaká je to pohoda!
A tak se uvazují systému čím dál víc.
Pokud se jim nedaří dosáhnout na "plody" úspěšného života, propadají negaci.
Přibývá lidí s depresemi, úzkostmi, závislostmi...
A z toho všeho opět mají zisk farmaceutické firmy. Pumpují do nás jedy a my jim za to ještě platíme.
Ženy jsou přesvědčovány, že děti jsou jen zátěž k jejich životu, že nepotřebují muže.
Pracovní tempo rodičům neponechává dostatek času na děti, které pak snáze podléhají "partám", drogám, v tom lepším případě se prostě bezcílně poflakují. Ochotně se jich ujímají ti, od kterých by děti měly být na kilometry daleko...
Rozpadají se rodiny, víra v tradiční hodnoty (láska, věrnost, přátelství) je zesměšňována, člověk, který je vyznává, platí za naivu.
Proč jsou lidé tak nešťastní-jsou jim uváděny pseudodůvody, nikdo jim neřekne: je to proto, že jsme vás odtrhli od přírody, od vašeho vlastního života. Trpíte, protože vás zaměstnáváme tolik, že nemáte ani chvilku čas se zastavit a být jen tak, sami se sebou. Rozvádíte se a hádáte, protože vám nedáme čas, posedět v klidu s nejbližšími. A když už ten čas máte, je tu pro vás televize a různá jiná zábava. Hlavně si nepovídejte, to vás sbližuje!
Trpíte mnoha nemocemi, protože vás krmíme nekvalitní "stravou" plnou chemikálií, očkujeme do vás pod záminkou "ochrany" těžké kovy a rakovinotvorné látky.
Nechceme, abyste byli moudří, tak vás už od 6ti let zahlcujeme kvanty nedůležitých informací.
Vytváříme pro vás multi-kulti společnost, aby se pokud možno smazaly veškeré odkazy na historii a kulturu, které činí každý národ jedinečným.
Otupujeme vás každý den, každou minutu. Schválně vás znechucujeme politikou, abyste nad ní raději mávli rukou a nestarali se, co děláme. Neustále vás strašíme. Čímkoliv, co je zrovna po ruce. Nemocemi, globálním oteplováním (a tím vás i úspěšně vydíráme), útoky psů na lidi a v neposlední řadě velmi populárním terorismem, díky kterému jsme vás celkem rychle dostali tam, kde jsme vás chtěli mít.

Takhle bych mohla pokračovat ...Automaticky kráceno

171355

23.9.2008 15:46

RE: Otroci a otrokáři

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171355

Výstižný popis, dokonale to vykresluje kniha Totalitní světovláda od Martina Herzána. http://www.dubi.cz/dubi/neworder.htm
Náš život je něco jako ve filmu Matrix. Jsme jenom kusy něčeho, co vyrábí všechno pro skupinu těch, kteří jako jediní se považují za lidi. Když někdo vybočí z řady, je hned eliminován, nebo navrácen zpět na původní místo.

171365

23.9.2008 16:06

RE: Otroci a otrokáři

tk konrad54 (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 171355

Hluboce smekám pře tak přesnou formulací toho, co je skutečnou prapříčinou veškerých "neduhů napadajících zdraví, tzn. i finanční zdraví" každé společnosti. .... Snad ještě zbývá dodat, že TERORISMUS se VYPLÁCÍ jako nástroj pro OKLEŠTĚNÍ OSOBNÍCH SVOBOD a pro VYDĚŠENÍ LIDÍ. Proč? Protože je levný !!! Ano, terorismus je LEVNÝ, protože stačí UŽ JEHO "pouhá" HROZBA k bezuzdné manipulaci s myšlením vyděšených jednotlivců.

171366

24.9.2008 2:46

RE: Otroci a otrokáři

p 125.?.?.?

Reakce na 171366

....je to mozna dalsi druh ekonomickeho terorismu za ucelem ovladnout svet,tahle "krize" jeste pevneji,jak vite puvodci dostavaji vysoke odmeny misto potrestani

171401

23.9.2008 18:54

RE: Otroci a otrokáři

Mikes 213.?.?.?

Reakce na 171355

Je to tak. Velmi silně pochybuji o smyslu našeho konání.Otupující nekonečná pakárna, která nemá jiný důvod, než aby se soukolí tohoto zasraného systému točilo jak asi má. Upřímně řečeno, docela bych uvítal, kdyby se celej ten stroj totálně posral a nikdo už jej nedal nikdy dokupy.Dost často přemýšlím ,že zdrhnu někam do lesů.

171377

24.9.2008 1:23

RE: Otroci a otrokáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171377

ano. i já jsem kdysi v krizových momentech v práci toužil utéct od toho všeho, říkával jsem: "proč já nejsem traktorista, kterej si s čistou hlavou může jezdit na traktoru po polích, a orat, koukat, být v klidu a pak jít domů s čistou hlavou?".
jenže řešením není ani útěk (není kam, všude je něco, nějaké problémy a těžkosti. je jedno, jestli jsem ve městě nebo na vesnici, v ČR nebo v Chorvatsku). a ani není řešením nějaké přání, aby se soukolí té mašinérie rozbilo -to se nestane, a i kdyby, na troskách vznikne zase jinej mlýnek na lidi. lidi jsou pořád jen lidi, někteří vyčuranější, tvrdší, prolhanější a bezohlednější než jiní. a tak (co svět světem stál, a co svět světem bude) stále budou jedni páni a druzí otroci (rovnost neexistuje v ničem, včetně manželství, a jakýkoliv komunismus je utopie). říkejte si tomu otrokářství, feudalismus, kapitalismus, demokracie... je mi to jedno. pořád ale budou jedni schopnější nahoře a druzí řízení, co makají na "systém".
jde tedy o to, kam v rámci těchto možností zařadit sám sebe. já jsem řešení prozatím našel v tom, že jsem se vyvázal z pravidelné práce -je to skutečně otroctví, nekonečný bludný kruh. zaměstnaný člověk nemá ani čas se pořádně zamyslet nad světem a smyslem svého bytí (co má opravdový smysl, komu chce být prospěšný), podívat se na sebe i na jiné lidi "z výšky". i na své možnosti (a lze uvidět i úplně jiné, než kdy tušil). zaměstnaný člověk je otrok, a není mu dopřáno klidu. přesně jak píše Filla -nemá čas na sebe, nemá čas na rodinu, z rodin trosky a nepodaření fakani, ve volných chvilkách "zábava" s kolegy po hospodách, klubech, kinech a přinejhorším u TV... nákupy v katedrálách konzumu (hypermarkety), jen hlavně ani chvilku o samotě a v tichosti. lidi se bojí být sami se sebou, aby nemuseli přemýšlet.
jakmile má člověk čas, je schopen vymyslet změnu, určit si nové priority, utvořit pro sebe nový styl života. a jde to!
takže: více samoty a vnitřního POKOJE. revize a redukce své spotřeby/honby za pozlátkem, méně tupé, opakující se práce, více kontaktů s opravdu důležitými lidmi, více cenných informací, více chytrých rozhodnutí, více prostředků za méně času a námahy. více přírody, více poznávání lidí i jiných zemí, více konaného dobra pro jiné. postupně zabezpečení i nepapírovými prostředky -cíl by mohl být naturální život... vlastní půda, nízkoenergetický, pokud možno co nejvíc nezávislý dům (i život), zvířata a zelenina. lze u toho i někoho zaměstnat, pokud je člověk líný nebo neschopný takové práce. něco je vždy nutno koupit/směnit. ale zminimalizovat svou závislost.
a pak si může přijít třeba i peněžní krize, lidé mohou šílet a bezcennými bankovkami zatápět, ale "našinec" bude mít své jisté, a pokud nebude celá země zamořená radiací, přežije vždy lépe, než ostatní stádo.

171395

24.9.2008 8:56

RE: Otroci a otrokáři

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 171395

V posledních dnech se trochu zajímám o možnosti, jak snížit svoji závislost na systému. Např. díky výrobě vlastní elektrické energie. Mezi jinými jsem narazil na tento článek: Kam zmizela ze světa všechna volná energie?. Pojednává o různých technických možnostech a v druhé půlce článku se k mému překvapení autor rozepsal o tom, že elity nechtějí, abychom byli energeticky nezávislí, protože už by nás nemohli kontrolovat.
Domnívám se, že toto je jedna z dobrých cest, kudy se vydat. Až systém klekne, tak nám nikdo nedoveze zboží z Holandska a Číny. Potřebujeme vlastní generátory - to bych viděl jako první věc a dále se připravit na zajištění potravinových potřeb. Čili vlastní zahrada/pole. Ostatní začne fungovat výměnným obchodem.
Jen nevím, jak pořešit gangy, které nastoupí jako lokální vláda. Když si pořídím pistolku, tak zastřelím jednoho, ale co dál?

171422

24.9.2008 10:05

RE: Otroci a otrokáři

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171422

přesně tak...je nutné sdružit lidi, kteří mají stejné myšlení jako my, najít vhodné místo, kam bychom se uchýlili a vytvořit určitou komunitu, která se bude snažit přežít...když budeme držet spolu, tak nemají šanci nás zničit, nebo ovládnout

171425

24.9.2008 16:56

RE: Otroci a otrokáři

Mikes 213.?.?.?

Reakce na 171425

To je všechno moc pěkný kluci, ale kdy ,kde, jak a kdo udělá první krok? Jak by taková komunita hospodařila? Každej, kdo by se chtěl přidat, by naházel svoje cennosti do bečky za bránou a pak by dostal práci jakou nejlíp zvládá? Tohle už se neúspěšně zkoušelo. Jen pole a les taky nestačí. Chce to zkušenosti s hospodařením, technikou, řemesly ... A co teprve problémy s parazity a prospěcháři, kteří by se do takové komunity vetřeli.Jak by to bylo s lékařskou péčí,nebo obranou v případě kolapsu systému? Tuším, že operační sály ani tanky nebudou běžnou součástí.

171487

13.11.2008 19:40

RE: jak a kdo udělá první krok?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 171487

Lide by meli zacit pozvolna. Jednu vec by si meli uvedomit, ze sledovanim televize si nici mysl. Lide se snazi davat pozor na spravnou vyzivu ale dobrovolne se nechavaji otravovat spatnymi programy, ktere jsou navic rozcupane neustalym opakovanim stejnych reklam a jinych zdrzovaku. Lidem se tak ubira schopnost soustredeni na dulezitejsi udalosti.
Z lidi se stalo, jiz ne stado ovci ale dav lemingu.
Vložený obrázek

175747

24.9.2008 13:01

RE: Otroci a otrokáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171422

viz různé diskuse na téma permakultura.

zloděje a vrahy (ty gangy) by bylo třeba v té době prostě odstřelit jako škodnou, jako vzteklé psy. a nemít k dispozici pouze jeden náboj [smích]
ano, bude to problém, podobní zoufalci začnou plenit města a pak i venkov. ale pokud se najde pár sousedů, kteří se sdruží (jak píše i cyp), mělo by se dát ubránit. a pokud ne, tak holt zemřu já -věci se dějí tak, jak se mají stát. osobně mám udělat maximum, aby se to odehrálo podle nejlepšího mého vědomí správně, ale člověk není všemohoucí... má omezené síly.
dobrý nápad je být připravený a současně nenápadný (jedna z technik přežití v přírodě).

cituji jednoho diskutéra, s nímž musím bohužel souhlasit:
"Mám vážné obavy z toho, že USA se v každém případě pokusí své problémy "vyexportovat" do světa a přinutit ostatní země, aby americké ztráty pokryly. Ať již přímo, nebo nepřímo prostřednictvím rozsáhlého vojenkého konfliktu. Nepřítel se v USA již aktivně hledá a staronový byl objeven v Rusku. Rétorika amerických politiků směrem k Rusku se vyostřuje, začíná zaujímat velmi konfrontační linii a vůbec na to mne působí dojmem, že se americký establishment snaží odvést pozornost od skutečných příčin problémů k uměle vytvořenému konfliktu, který bude vyvolán v bezpečné vzdálenosti od USA, a na který bude nasměrována frustrace americké veřjenosti, aby se v něm vybila."

jistou nadějí je jiný názor, kterému bych věřil raději:
"Co se týče války, tak USA na ni nebudou mít. Válka je drahá záležitost a USA dluží kam se podívá - narozdíl od minulých dvou světových válek. Americká ekonomika a střední třída bude zdevastována, zůstanou jim jen dluhy ... Američané chudnou už nyní, ale proti tomu co je čeká to není absolutně nic."

...ale dodělávající kobyla kolem sebe obvykle dost kope... a tahle kobyla má ještě značnou sílu ke kopání (vojenskou).
nicméně věřím, že je Rusko odrazí. pokud nebude rozpoutána jaderná válka, bude v USA nakonec velmi zle a Rusko se stane novým leaderem a nadějí lidstva.

171443

24.9.2008 14:54

RE: Otroci a otrokáři

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 171422

"Jen nevím, jak pořešit gangy, které nastoupí jako lokální vláda. Když si pořídím pistolku, tak zastřelím jednoho, ale co dál?"

na to mám něco vymyšleno. Kontaktujte mě emailem, a dovíte se víc.

171465

24.9.2008 15:57

RE: Otroci a otrokáři

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 171465

Poslal jsem.

171482

24.9.2008 23:26

RE: Otroci a otrokáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 171465

škoda že s tím děláte takové tajnosti.Sám už dlouho řeším otázku gangů po rozpadu státu. Napadlo mě jedině spolčování s ostatními slušnými lidmi a tvorba vlastních ozbrojených složek. Osamělý jedinec nepřežije.

171540

23.9.2008 21:40

RE: Otroci a otrokáři

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 171355

Super opis dnešnej reality. Za sociku sme aspoň poznali nepriateľa. Ak človek niečo urobil vedel odkiaľ príde úder. Dnes je tých frontov stále viac a viac, a rafinovanosť úderov je obrovská. No spánom bohom ... čo s našim potomstvom?

171386

24.9.2008 0:39

RE: Otroci a otrokáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 171355

Když je řeč o strašení, tak v mnoha obchodech běží reklama na démonizaci internetu. Zajímalo by mě, zda je skutečně počet trestných činů na internetu tak vysoký anebo je to znamení, že se již v blízké budoucnosti plánuje útok na poslední místo, kde ještě existuje částečná svoboda projevu.

171392

24.9.2008 2:39

RE: Otroci a otrokáři

p 125.?.?.?

Reakce na 171355

..pane,vy jste optimista,pri nejmensim.Roboti chodi do prace a za tu praci dostavaji mzdu za kterou si koupi potraviny,plati najem atd.vy jste asi tak padesat let pozadu.Ve starem Rime otrok byl ziven,osacen,ubytovan a dostal lekarskou peci v pripade nemoce/byl dost drahy na trhu/dnes v Australii pracujete za mzdu jiz nemuzete platit najem/musi vas byt vice,potraviny nejlevnejsi plne chemikalii,ovoce zelenina drahe a tak koupite napul shnile/jak touzim platit penezi ktere by take shnily/slysim ze mzdy jsou v USA jeste nizsi a ze lidi delaji az tri prace,a nevim jestli Bush stacil zprivatizovat penzijni fondy jak pistel,a postavili kolem nas hradby abychom se nemohli dorozumet....a nici rodiny atd...

171399

13.11.2008 18:41

RE: Otroci a otrokáři

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171355

Výborně napsáno!

175744

23.9.2008 12:44

RE: Otroci a otrokáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 171347

Takhle bych mohla pokračovat ještě dlouho, další spojitosti jistě každého napadnou...

A proč to všechno?
Zkrátka - uštvaný, zadlužený, vystresovaný, nemilovaný a nemocný člověk se nebouří...

171356

23.9.2008 15:06

RE: Otroci a otrokáři

kralik 213.?.?.?

Reakce na 171356

Mimoradne presne. A velice smutne.

171363

23.9.2008 16:50

RE: Otroci a otrokáři

olfess 94.?.?.?

Reakce na 171356

Dokonalé......

171370

23.9.2008 23:30

RE: Otroci a otrokáři

rip 78.?.?.?

Reakce na 171356

Ahoj Fillo. Dost jsem se trápil jaký je svět a chodíval si sednout na hřbitov. Je tam takový klid. To kam směřujeme je evoluce, vývoj. Zpětnou vazbou systému lidské civilizace je stupidita. Jednáme více emotivně než rozumově. Nevím jestli se obrodíme. Je nás moc. Máme pudy organismů, které osídlili Zemi + rozum. Ten je občas umocňuje. Buddha řekl - život je utrpení. Nu budiž. Těch facek bylo a budou další. Život je utrpení, ale ne trápení. Když jsem naprdnutý je den plný překážek. Druhý den nechci být naprdnutý a je to lepší. Mějte se hezky Fillo. Petr.

171389

23.9.2008 13:54

Tak, a až to definitivně rupne

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Jsem VELMI zvědavý, co budou blábolit naši přátelé na nezvědavci [velký smích]

171359

23.9.2008 14:13

RE: Tak, a až to definitivně rupne

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 171359

Po rachote se pujdu podivat. Sranda musi bejt. Navic kazdy kapitan vi, ze jisti hlodavci jsou poslove tragicke blizke budoucnosti pro jeho lod. U ideologickeho vola doslo k ztrate pudu sebezachovi, takze se rad seznamim, jak vypada ta evoluce v praxi. Mozna existuji jedinci, kterym darwinismus zachrani kuzi, o kdyz pravdepodobne prijdou o sve ruzove bryle, pres ktere se divali s rozesmatym ksichtem na svet. [mrknutí jedním okem]

171362

24.9.2008 0:01

Rikaji oficielne ze trh potrebuje detoxikaci ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

ja bych to spise nazval , Deratizaci. Nedelal to jiz nekdo jednou za podobne situace pred lety? A nebo je to podobnost ciste nahodna ?
Ale jak se rika ,dejiny se opakuji a vypada to, ze se ceka jen na toho kdo se to odvazi rici NAHLAS. Bude mozna mnoho zajimaveho v blizke budoucnosti Nashledanou tam. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Nasi zpivali: proc bychom se netesili .......

171390

24.9.2008 7:06

Zajimavy clanek

Kadence crazy 154.?.?.?

, Muze to bejt zajimavy a doufejme pro nas v Canade vyhodny az budem v USA CDN $$$$ menit za americky pesos . [smích]

171416

24.9.2008 12:43

jak z toho ven?

ZAJDANus 83.?.?.?

zdravím všechny.....
Já si myslím, že řešení je uplně jednoduché a dokonce je jich několik....
to jednodušší je více naturální a spočívá v tom si určit životní standart...to co nutně potřebuji k životu a jakým způsobem budu žít. Sám jsem kdysi propadl těžké euforii po moderních výdobitcích..mít nadupanej mobyl,počítač, skříň plnou dobrých hader apod.Uplynulo pár let a ukázali se negace všech těchto chtíčů. Postupem času jsem zjišťoval, že všechny tyto formy výdobytků nepotřebuji a když jo tak v omezené míře. Je potřeba začít od základu a to: ZDRAVÍ..konkrétně zuby...nejíst sračky, sladkosti apod..pečovat o zuby a důsledně..všichni víme co zubařina pořere peněz...sportovat...to je základ zdravého těla! a na toto je vždycky času dost!!!
potřebuji satelit?TV?videa a ultra přehrávače?...ne já osobně jsem bez těchto věcí svobodnější a vůbec mě to neomezuje naopak...takže nějaké platby za TV..satelitní kanály apod se mě netýkaj. Nepotřebuji nadupaný počítač!...v podstatě ten výkon chtějí jen moderní hry!..proč platit za windows?v dnešní době už LINUX natolik pokročil, že ho zvládne používat každý a běží i na slabých strojích i na hodně hodně slabých..třeba distribuce xubuntu. Jediná moje technologie je počítač s internetem, kterej mám za 200kč měsíčně. Oblečení nakupuju v sekáči a každej kouká, kde takové modely kurňa beru :_)))...a dají se tam sehnat fakt parádní hadry. Jediné masivní náklady jsou bydlení, ale i to se dá v případě krize řešit rodinou..s rodiči se to dá vždy překlenout pokud není rodina sobecká a neohrabaná...kdysi žili v domě až tři generace a nevadili si!Nejsem jeden z těch kterému dělá problém jet autobusem či vlakem jen proto, že mu smrděj lidi a musí mít své samolibé pohodlí.Proto dodnes nemám auto..potřebuji ho jen na vkendy na výlety a tak si ho beru z půjčovny kde mě stojí 800,-kč na víkend...což je za rok nějakých 40.000,-Kč. Přece si nebudu kupovat nějakou šunku za 50tisíc a pak furt řešit problémy. Odjezdím si svoje a nezajímá mě olej..pojištění..ručení apod.
Prostě zjsem zjistil, že jsem šťastnější když si zandu do lesa na hříbky...nasbírám si byliny na louce..doma nakrabičkuju..občas zandu na ryby...a najednou je všechno jinak.
druhá varianta je ta drsná a to tak že:lidi by se měli na celej systém vysrat hrubým způsobem..přestat platit pojišťovnám..bankám...uplně všechno zaraz stagnovat!!najednou by se jejich systémy ochromili..posílali by exekutory a tak by jim lidi nastrkali ojetý televizory a ruzné krámy co maj doma at si to vemou...pak by přišla druhá vlna..lidem by odstřihli elektriku..plyn apod...no aco....tak budu nějakej čas o svíčkách a dům si postavím z pořádných kůlů jak v kanadě..teplo v něm je parádní a má mnoho jinejch pozitiv.Když by toto udělalo hoodně lidí zaraz...v podstatě taková revoluce na systém moderního sv...Automaticky kráceno

171440

24.9.2008 13:58

RE: jak z toho ven?

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171440

máte pravdu, řešení je tak jednoduché...ale...všechno má své ale...jak přesvědčíte všechny dlužníky, aby přestali platit?ale jinak je to výborné řešení

171452

25.9.2008 6:12

RE: jak z toho ven?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 171440

Mate recht ,ale jeden muj znamej v Canade si fakt postavil z tech klad kdyz uztu je tolik dreva nadhernej srub aby nemusel platit property tax a hydro , taky chodil na ryby , lovil a pestoval si vegetables az jednoho dne prilitla helikoptera a ty z toho vrtulniku mu soupli za dvere do cimry dynamit protoze ta chaloupka stala na crown land ..... [velký smích]

171557

25.9.2008 11:50

RE: jak z toho ven?

rataj 85.?.?.?

Reakce na 171440

Kdyby takhle uvažoval každý, byl by náš svět bez vážných problémů.Když se vážně zamyslíme, člověk opravdu ke svému plnohodnotnému životu toho skutečně nepotřebuje příliš a příliš mnoho věcí a majetku ho také spíše zotročuje a nutí ho k další honbě za penězi. Přirozeně jsou u rozdílných profesí a skupin lidí odchylné nároky na potřebné prostředky, např podnikatel se bez aut neobejde, ředitel potřebuje slušně reprezentovat, atd.
Osobně spatřuji podstatu všech našich nejvážnějších potíží, že většinou požadujeme, nebo si přejeme mít stále víc (často nevyužitého haraburdí), než opravdu potřebujeme a zbytečně se proto pachtíme, a hlavní tragédii v tom, že někteří lidé chtějí moc peněz a moc moci za každou cenu. Věřím, že velká krize většině lidí může pomoci pochopit, co má v životě skutečnou cenu a dokáže je zase semknout k větší jednotě a vzájemné solidaritě vůči negativním silám a konečně zlepšit společenský řád. Vždyť i Sarkózy pochopil, že bez změn současného kapitalismu půjde vše do ....
Vizte např http://www.czechfp.cz/site/?p=2003

171580

26.9.2008 14:07

RE: jak z toho ven?

Mo(u)drý Myšák modry (tečka) mysak (zavináč) tiscali (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 171580

Máte pravdu, jen bych poopravil .Lidé nechtějí mít víc haraburdí. Oni chtějí kompenzovat svoji frustraci pocitem bohatství (jak jim to vtloukají do hlav média). Jenže si neuvědomují, že s každou pořízenou novou věcí klesá hodnota těch starých. Lidé si tak už navykli konzumnímu životu, protože radost jim nepřináší nová věc, ale pocit "nabytí nové věci". Ta věc samotná pro ně má hodnotu minimální. Jenže tím se dostávají do začaovaného kruhu. Čím víc věcí mají, tím se cítí chudší a tím víc potřebují pocit "nabytí nové věci" ... a vůbec sitenhle kruh neuvědomují.

171686

24.9.2008 15:11

Ad ZAJDANus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

pekny prispevok a kedze ste mlady clovek je to iba prva faza uvedomenia si seba. Tiez si myslim, ze Linux je super, ze TV netreba ani komercne, priblble, rozhlasove stanice. Staci dobre DVD a CD-R. PC nemusi byt nic moc. Ale internet treba, aby clovek bol v obraze prijmom nezavislych informacii. Dokedy si myslite, ze nam nezavisly internet vydrzi? Nehovoriac, ze podozrive IP adresy su uz davno v istych databazach a caka sa iba na heslo "Mlha a mrize"?. Priroda je pekna vec, ale aj tam si vas najdu, ked bude treba. Ale gratulujem, urobili ste prvy krok aby ste sa stali clovek. To akoze mysliacim tvorom [smích]

171468

Tuto stránku navštívilo 7 881