Diskuze k článku

Radnice použila protiteroristický zákon ke sledování popelářů

Příspěvků 15

8.9.2008 2:56

Pokud vím

Jan X. 78.?.?.?

tak úplatky mohou být pouze peněžitého rázu.

Jinak pěkná prdel - oni si ještě myslí, že jednají v "souladu se zákonem"... [bliji]

ale těch 100 litříků teda těm popelářů fakt přeju, když jsou daňoví poplatníci tak blbí, že si nechají takovéhle zákony líbit, tak ať platí. [chechtot] [velký smích]

170086

8.9.2008 14:25

RE: Pokud vím

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 170086

Úplatek protislužbou nebrat [chechtot]

Jinak souhlasím, že je to dost šílené...

170127

8.9.2008 5:35

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Dej blbcovi funkci vymysli lejstro. Dej mu do rukou nekontrolovanou moc, a po targikomickych blbostech malomestaku se toho chytne banda chytrych psychopatu sazejici na silu a litame v obrovskem prusvihu. Velmi volne definovany terorismus v ruznych "vlasteneckych zakonech" s naprostym poslapanim zakladnich pravnich principu demokracie je obrovska moc, ktera umoznuje "legalne uklidit" jakoukoliv opozici!! Prozatim se testuje nakolik je spolecnost apaticka.
http://www.blisty.cz/art/42586.html

170090

8.9.2008 8:29

.

cyp 195.?.?.?

NWO má největší strch z nacionálního socialismu a komunismu...to je důkazem toho, že tyto dva systémy jsou nejkvalitnější, přesto, že se vzájemně nemají rádi

170095

8.9.2008 9:36

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170095

Tak to je velmi odvážné tvrzení, neboť právě ony zmiňované systémy jsou předstupínkem NWO. [oči v sloup]

Co se týká fízlování lidí, jestli jímají dešťovou vodu, je to zoufalé a naprosto idiotské, i když věřím, že Semerád by tuhle práci dělal moc rád. A Anti-Anti s Rýčem by na základně všechno sledovali jako o život. Fízlování a policejní stát je pro ně ideální systém. [bliji]

170098

8.9.2008 9:45

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 170098

Komunismus a nacismus možná původně vytvořili sionisti jako předstupeň NWO, ale trochu se to vymklo kontrole a nakonec zjistili, že tyto dvě ideologie jsou největší zbraní proti NWO, proto z toho mají takový strach a nutí nás myslet si, že je to špatné. S čím kdo zachází, tím také schází.

170102

8.9.2008 11:26

RE: .

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 170102

komunismus se sionistum nevymkl za "studene valky" kdyz SSSR naoko stranil arabum jim nikdy nedodal tolik zbrani aby to privodilo porazku Izraeli -> je pri nejmensim velmi podezrele ze by se ten stat udrzel bez spoluprace obou mocnosti (trouhelnik Moskva-Tel Aviv-New York -> tehdy hlavni mesta pro tuto "ligu vyjimecnych"[mrknutí jedním okem]

tyhle udaje lze velmi snadno nalezt v popisu zivota v Izraeli od americkeho zida J. Bernsteina a take v analyzach vojenskych konfliktu v letech 1967 a 1973

SSSR pouze hralo ulohu "zleho" ale jinak bylo az do konce svych dni oddanym nastrojem NWO -> ve finale slo o oslabeni jedine tehdejsi velmoci ve kterem pokracovali Jelcin a pod. -> Ruska federace je to co se ted panumz NWO vymika kontrole - trochu - ale patricne kroky jsou jiz ucineny NATO obsahuje stredni Evropu a situace v Gruzii jednoznacne ukazuje kdo je pro NWO ten pravy nepritel (zatim)

170109

8.9.2008 13:58

RE: .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170102

Ale hovno. Kazda totalita je neefektivni nakvadrat, mluvit o humannim rozmeru pozitivne prilis nejde. Akorat lidicky nastesti nejsou masive psychicky staveni na fungovani jatek na lidi dlouhodobe, takze revolucni ostri reznicke sekery je postupne otupena a casem dojde ke spontanni snaze o revizi systemu. Jako hlavni duvod se uvede stav totalitni ekonomiky, protoze mluvit o transformaci politicke moci otevrene je v totalite nepripustne.

Gulagy ani hromady mrtvol skoro nikomu ve stinu skutecne moci samozrejme nevadili, protoze lidi museli drzet hubu a krok. Na rozdil od demokratury, coz je realne pojeti demokracie. Neco jako dvojice komunismus a realny socialismus, privlastek lidske tvare byl zakompletovan, pouze kdyz dva systemy mezi sebou souperili. Ted je ten "anachronismus" odstranovan i na zapade. V demokrature sice neni tak pevna kontrola, ale existuje vysoka kreativita a individualni iniciativa lidi a na mikroekonomicke urovni. Kontrola a kreativita jsou spojene nadoby.

170121

8.9.2008 14:07

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 170121

dokud si lidé budou myslet, že největší štěstí které je mohlo potkat je práce, tak bude pořád totalitní režim, který nás bude nutit pořád pracovat a pracovat...protože když člověk od rána do večera pracuje, tak nemá čas vymýšlet nic jiného...v socialistickém zřízení jsme byli 8 hodin v práci a zbytek dne jsme se věnovali dětem a jiným zálibám...pokud chcete být do konce života otrokem své práce a toho, kdo vám tu práci poskytne, budiž...ale v dnešní době a za několik let, bude lidstvo technologicky tak vyspělé, že se člověk může zajímat o své koníčky a trávit čas podle sebe a pracovat budou stroje...člověk tady není proto, aby neustále pracoval, ale proto, aby tvořil...a tyto dvě věci se navzájem vylučují, protože aby mohl člověk tvořit, nesmí být ovlivňován pracovní dobou, platem, šéfem, atd. krásným příkladem jsou umělci (nemyslím rádobyumělce, typu bavič Novotný na Nově, apod)

170125

9.9.2008 3:26

RE: .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170125

S timhle souhlasim, ze clovek tu je od toho, aby byl, a ne aby se s jazykem na veste furt za necim hnal a mohl to vlastnit. Zkuste to, ale vysvetlit tem, co drzi skutecnou moc, pokouset vysvetlovat to vetsine konzumistancu je marnost nad marnost. Velice by me zajimalo, pokud ciste teoreticky, ponevadz je to principielne z povahy moci nerealne. Pokud by se jednomo skutecne podarilo moc sveta zkoncetrovat do svych rukou a to neotresitelnym zpusobem:

Co by pak takovy vladce delal se systemem plnym bytosti, ktere pokladaji za smysl zivota vlastnit, misto toho byt. Ted je to pachteni zdrojem centarlizovane moci, a co potom. Pripustil by nekdo spolecenske zmeny, ktery by zakonite museli tuhle tezce vybojovanou mocenskou pozici vnitrne rozlozit? Nezavisly, vzdelany, premyslejici... clovek s dostatkem casu asi nebude nadseny ani ve zlate kleci.

170172

9.9.2008 8:11

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 170172

problém je v tom, že ten kdo vládne, chce, aby lidé jenom pracovali a nemysleli, protože jakmile člověk začne myslet, už se mu nedá vládnout a tím pádem by tomu vládci nešly peníze na konto, to znamená, že by se z něho stal úplně normální člověk a to přece nemůže připustit...takoví Rotschildové by si určitě neuměli představit, že by z nich byli normální lidé jako každý jiný...ale dokud bude tupé hloupé stádo, jakým český národ (a nejenom český národ) bezesporu je, tak vždycky bude někdo, kdo bude chtít toto stádo ovládat a vykořisťovat... takový člověk by si nedokázal ani najít ženskou, protože je zamindrákovaný a velký majetek mu slouží k uspokojení svého ega a léčení svých komplexů méněcennosti, peníze mu slouží k tomu, aby se s ním vůbec někdo zahazoval, protože bez nich by po něm neštěknul ani pes

170180

10.9.2008 2:51

RE: .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170180

Kolem roku 1900 vyrostlo v Cesku obrovske mnozstvi honosnych budov mestanskych skol, nasi predkove nebyli zas tak bohati, ale chteli, aby jejich deti byli vzdelane, myslici a tim nezavisle a uspesne. A to jsem prosim upeli v mocnarstvi pod Frantou Prochazkou. Ted mame demokracii a rusime pastelky a jogurty pro decka ve skole, o spolecenske ohodnoceni ucitelu skoda mluvit.

Jan Culik by je vypraskal. Mozna by predtim spickove kolegy pedagogy z Britanie, mel poslat na praktickou zkusenost do obycejnych ceskych skol. Prestoze zahranicni lektor ma prednostni pristup k ruznym nezbytnostem, bylo by dobre slyset, zda pedagogicka spicka byla ochotna existovat pedagogicky v typicky ceskych parametrech na vzdelavani. Podminka by samozrejme byla prezit pouze s vydelkem nabytym za ucitelovani v CR.

170239

8.9.2008 11:06

No já bych to formuloval jinak

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 170095

To je taková konkurence: Oni možná nemají rádi komunismus a nacionální socialismus, protože jsou to nejpokročilejší formy diktatury, které by mohly dobře konkurovat jejich způsobu diktatury, který nazývají demokracie.

Když se kouknete na strukturu západní oligarchie a zjistíte, že jsou to velmi výrazně dynasticky provázané klany křiváků, kteří udělají vše pro moc, status a peníze, tak vám začne být jasné, že je celkem jedno, koho lidi zvolí - vždycky to povětšině budou ti, které si platí establishment oligarchů. (nejprve jako různé poradce, členy thinktanků a NGoček...později se z některých stanou "politické hvězdy"...atd.)

U vazalských satelitů, jako je ČR pak vlády úplně kašlou na to, co si myslí veřejnost, pokud se má udělat něco, co chce cizí oligarchie. Jestliže nechápete, proč vláda u nás tak vehementně prosazuje ten radar a zdá se vám podivné, jak může jednat proti tak zásadní přesile občanů, kteří si ho nepřejí, tak vám prozradím, že si můžete si být napraosto jisti, že skutečným důvodem, proč česká vláda prosazuje radar, je to, že hlavní protagonisté po úspěšné akci dostanou opravdu tučný šek.
Kdyby na jejich místě byla ČSSD, udělala by naprosto to samé (a také se o to prokazatelně snažila už před současnou vládou) jen by asi užila jinou rétoriku, jak to ospravedlnit - každý z těch hajzlů se dá koupit, otázkou je jen kolik bude stát.
V obchodě se dávají provize za zprostředkování, obvykle, pokud jsou agenti slušní, to bývá 10%. Radar bude stát několik miliard dolarů - opravdu si myslíte, že se u nás najdou politici, kteří by odmítli řádově stovky miliónů dolarů na účet?
Že by mohli být pak souzeni za úplatky, kdyby jim na to někdo přišel? - Víte, máte-li 100 miliónů $, stanete se v ČR naprosto beztrestní - to si buďte jisti.

Jestli nechce Putin v ČR radar, stačí mu udělat jediné - přeplatit Američany.

Že jsem paranoidní blázen? Ano, tak skutečně bývají označováni lidé, kteří vědí, jak to je, a nedrží basu. - Koneckonců mě za to nikdo neplatí ani korunu ani dolar, tak proč bych koneckonců měl?
A ostatně - já jsem příliš malá ryba a konkrétně nejmenuji, takže proč by mě strkali do blázince a gumovali mi mozek, že...

170108

8.9.2008 11:37

RE: No já bych to formuloval jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 170108

je dulezite pamatovat i na to ze zminene klany a dynastie krivaku mame i u nas (nekterymi zaslepenci jsou dokonce povazovani za moralni autority)

k tomu gumovani mozku nakonec tak jak tak dojde - pokud tedy za gumovani mozku nepovazujete to ze si normalni cech uz dneska nemuze ani pustit radio, precist noviny, nebo zapnout televizi aniz by mu nebylo nuceno co si ma myslet kdo je zly a kdo hodny a jak je spolecnost ve ktere zije skvela a jak je ohrozen terorismem a nacionalismem

nacionalismus je jedna z mala moznosti jak si zkusit nenechat prepsat historii a pokud se clovek podiva dozvi se ze veci jsou trochu jinak nez jak nam rikali ve skolach (to je dalsi nechutne vymazavani mozku a to tem co pamet nemaji a je jim systemem implantovana a utvarena na dogmaticke urovni -> vysledky muzete videt na americanech ...)

170111

8.9.2008 14:01

Je to cele

Aja 74.?.?.?

dokonalejsi zde , nez donaseni domovnich duvernic, no nee e?

170123

Tuto stránku navštívilo 5 844