Diskuze k článku

USA na cestě do Perského zálivu, blokáda nebo válka proti Íránu?

Příspěvků 59

14.8.2008 5:48

Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Pokud se nekdo mysli, ze se nepostavi za Iran, tak se hrube myli, ale tady uz pujde o velmi tuhou krizi s nuklearni raketovou prichuti. Pokud vse pujde v konvencni rovine, coz nikdy neni jiste, kdyz tece do bot, tak maji zhrzeni vojevodci vselike napady.Postaveni pozemnich jednotek v Iraku a Afganistanu se stane primo tragickym. Cina si nemuze dovolit prijit o zdroj ropy z Iranu, v Pakistanu je to nahnute a ke vsemu Indie. Good luck nam vsem.

167990

14.8.2008 6:12

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167990

Nevypada to vubec hezky, kdyz ctu na eretz.cz takove blbe kecy, ze USA nedovoli Izraeli utok na Iran, pak neco zatracene smrdi. Sioniosti se vetsinou takovymi zakazy verejne nechlubi.

167991

14.8.2008 8:22

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 167991

reagujete sam na seba z nedostatku diskuterov, alebo ide len o omyl?? [chechtot]

167998

15.8.2008 2:55

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167998

Abych byl uprimny vypnul jsem uz pocitac, a pak me to vrtalo v te makovici, tak ze jsem ho znovu zapnul v rubrice ve zkratce dopsal malou poznamku k mafii a Turecku a pak jsem z nedostatku diskuteru, jak bylo spravne vypozorovano reagoval sam na sebe. Holt skrabal meho typu se ani v klidu nevyspi. [velký smích] [velký smích] Semtam v dobren rozmaru rozmlouvam i krome sama ze sebou, s provokatery, profesionaly na komunikaci ci ideologicke voly. V otevrene diskusi si clovek nemuze dovolit ten luxus a pouze reagovat na nazory, ktere povazuje za zajimave poucne a rad by se od jejich hlasatelu dozvedel vice ci si neco ujasnil. [mrknutí jedním okem]

168080

14.8.2008 9:35

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

voyta 85.?.?.?

Reakce na 167991

Ohraný trik s převráceným významem. Jako vždy když říkají že USA nedovolí Izraeli zautočit na Írán, tak to znamená že USA daly Izraeli v útoku na Írán zelenou. Máme se naco těšit.

168003

16.8.2008 7:05

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 167991

>takove blbe kecy, ze USA nedovoli Izraeli utok na Iran,

Copak si Izrael nechal někdy něco někým zakázat?

168146

14.8.2008 6:44

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 167990

>Pokud se nekdo mysli, ze se nepostavi za Iran, tak se hrube myli, ale tady uz pujde o velmi tuhou krizi s nuklearni raketovou prichuti.

Takze uz konecne priznavate, ze je vam jasne, ze Iran vyrabi jaderne zbrane a ze je dost pravdepodobne , ze jaderne hlavice od Putina maji. Nebo vam to nechtene ujelo?

167992

14.8.2008 15:55

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 167992

Vy si to představujete jako Hurvínek. Takhle svět nefunguje. Rusové nikomu jaderné zbraně nebudou dávat, protože by se mohly obrátit proti nim. I kdyby Irán měl nějaké své jaderné zbraně, tak jich bude jen pár a jsou prakticky k ničemu. Nikdo je nepoužije, a to i v případě vlastního napadení, protože ví, že odpověď by byla velmi tvrdá. Spáchat sebevraždu určitě nechtějí. Jestli myslíte, že jsou to blázni, tak si přečtěte nějaké rozhovory s hlavním americkým "jaderným šachistou" Schellingem. Je to Žid, takže určitě pro vás autorita. A nevěřte tomu co je jen propaganda. Pokud tedy nechcete patřit mezi ty ovce. Ve skutečnosti by USA a Izrael byli hrozně rádi, kdyby Irán byli blázni, aby měli záminku je úplně zlikvidovat, jenže nejsou. Bláznivý je v té oblasti někdo úplně jiný. Já jsem několik lidí z Íránu potkal, s jednou holkou jsem i pracoval, ani jeden z těch lidí neměl nijak agresivní povahu. Což se třeba o Kosovcích říct nedá. Šlechta na Velké moravě měla dokonce částečně íránský původ. Moravská koruna je zřejmě perská. Slovo "Morava" možná pochází od bájné indické hory "Meru". Manželky moravských knížat měly perský původ. Velmi mnoho věcí pochází z Persie: třeba Parsifal, který nachází grál je odvozen od "Pars", Zarathustrovo náboženství.
Vždyť stejné bláboly jako dnes o Iránu se říkaly o Husajnovi. Není vám to trapné? Potřebujete to stokrát zopakovat, abyste vyhmátl tu podstatu? Pokud ano, tak se to i stokrát v bleděmodrém stane....Bude se to dít tak dlouho, až to lidé pochopí.

168032

14.8.2008 17:34

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 168032

>Spáchat sebevraždu určitě nechtějí.

Urcite? Ja si takhle jisty nejsem. Iranci to byli kdo zavedli sebevrazedne atentaty. U nich sebevrazda za islam je to nejvetsi hrdinstvi.

168040

14.8.2008 17:48

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 168040

No já myslím, že kdyby to tak bylo, tak by svět vypadal jinak. Oni se vlastně jen brání (Irák, Palestina). Ale jinak mimo údajné WTC nevidím případy sebevražd teroristických islamistů třeba v USA. Jak je to možné? Nejsou to blázni. A ví, že na to USA čekají a pak by jim to dali vyžrat. V Iránu pokud mám přesné informace není možné mít oficiálně 4 manželky, i když to korán dovoluje. Chomejní to nepovolil. Takže asi je všechno trochu jinak.

168041

14.8.2008 18:16

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 168040

Zda se mi, ze zase placate nesmysly.
Zavedli: kamikaze, Palestinci, Hamaz, Al Quaeda.

Iranci vyhrozuji, ze pokud budou napadeni, ze pripravuji sebevrazedne utoky.
Predbihate skutecnost.

168047

14.8.2008 18:30

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

crystalwind 213.?.?.?

Reakce na 168040

Vy ste riadne mimo.
Viac ľudí umiera na alergiu na arašidy ako kvôli terorizmu.
Skutočný terorizmus je len v okupovaných krajinách a trpí ním najviac domáce obyvateľstvo. Polovicu výbuchov majú na svedomí ľudia, vycvičení v školách, ktoré založili a financovali CIA, tretina výbuchov sa delí medzi tajné služby, armádu a podobne a zvyšok sú ľudia, ktorým z tých vojen a okupácii preplo, stratili svoje rodiny a podobne.
Reálni fundamentalisti sú inde a mali by ste ich hľadať v politickom zákulisí "demokratických a slobodných" krajín západu.

Semtex, ak vám nedošlo, že blízky východ je už stovky rokov miestom zasahovania mocností a ich súbojov a že žiadny problém tam neexistuje izolovane a sám od seba, vidíte svet veľmi čiernobielo. Posledných sto rokov sa nazýva aj storočie ropy, a kvôli záujmom materialisticky orientovaných krajín západu a ich mocenských štruktúr vyzerá blízky východ tak, ako vyzerá. To sú fakty. Znejú fatálne, ale je to bližšie realite ako vaše čiernobiele videnie sveta, ktoré nemá žiadnu logiku.

168049

14.8.2008 19:17

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 168049

"Posledných sto rokov sa nazýva aj storočie ropy"
Kdesi v budoucnu se historikove budou muset rozhodnout, zda-li se bude rikat stoleti ropy nebo dokonce "Era lzi" protoze nejde pouze o jedno stoleti.
Spravne bychom meli zit v atomovem veku ale ti co tezi z ropneho prumyslu se atomovym elektrarnam brani. Olej nabizi vic moznosti jak tahat z populace penize.

168054

14.8.2008 23:52

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

radsej-anonym 89.?.?.?

Reakce na 168049

>Vy ste riadne mimo.
>Viac ľudí umiera na alergiu na arašidy ako kvôli terorizmu.
>Skutočný terorizmus je len v okupovaných krajinách a trpí
>ním najviac domáce obyvateľstvo. Polovicu výbuchov majú na
>svedomí ľudia, vycvičení v školách, ktoré založili a
>financovali CIA, tretina výbuchov sa delí medzi tajné služby,
>armádu a podobne a zvyšok sú ľudia, ktorým z ....

No ja neviem vynachvalit autora tohto komentaru.
Presne nad tymto by mohli vsetci pouvazovat.
Este aj ten moslimsky fanatizmus vtlkala americka CIA,
prostrednictvom "nabozenskych poslov" z inych krajin Al-Kajde
v Afgansko-Ruskom konflikte.
Majme vsetci realny obraz o tom co sa deje aj ked to niekedy
byva tazke..

168075

14.8.2008 18:50

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 168040

Semtexi, sebevrazedny atentatnik je zmanipulovana vyslana zbran, ktera utoci a pritom zabije sama sebe, coz samozrejme muslimske pohlavary nijak neboli.
Utok po kterem by byla znicena cela zeme....sakra, i vy snad musite chapat tak primitivni rozdil, snad netreba vysvetlovat.

Nikdo, nikdy, nikde neporadal a nepropagoval sebevrazedne atentaty, ktere by ohrozily i vladnouci garnituru at uz cele zeme, nebo jen vedeni a existenci ruznych malych teroristickych organizaci.

Tolik asi rozdil mezi jadernym utokem na napr. Izrael a vybuchem osamoceneho idiota nekde na trzisti nebo diskotece, kteremu se i Bin Ladin jiste "mimo zaber" vysmiva.

To prvni je problem utocnika, to druhe celeho naroda a politicke reprezentace zeme. Chapete???

168052

14.8.2008 20:57

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 168052

>To prvni je problem utocnika, to druhe celeho naroda a politicke
>reprezentace zeme. Chapete???

Dejme tomu ze ja to chapu a vy to chapete. Chapou to ale oni?

168064

15.8.2008 16:27

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

djb 194.?.?.?

Reakce na 168064

Ponekud obecna otazka. Kdo to jsou "oni"?

Zkusim hadat

Ahmadinezad - toho jste obcas zminoval, ten to urcite vi
vudci lokalnich teorirstickych slkupin - ti to take vi
pesaci s bombou na zadech - ti asi vedi velke kulove, ale take nemaji nejmensi nadeji se k silnejsim zbranim dostat.

Pokud mate pocit, ze existuje nekdo kdo to nevi a kdo ma tu moznost, tak h opresne pojmenujte a pokud mozno to nejak prokazte.

Ja jsem v tomto smeru zcela klidny. Princip vzajemneho strachu funguje velmi dobre.

168125

15.8.2008 3:15

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

David 90.?.?.?

Reakce na 168040

>>
>...... Iranci to byli kdo zavedli
>sebevrazedne atentaty.....


Neni to tak davno,co jste trvrdili, ze to je vynalez Palestincu...a ted pro zmenu Iranci.....,tak kdo teda pane vybusnej?????? [oči v sloup]

168081

16.8.2008 13:49

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

sonny 78.?.?.?

Reakce na 168081

Sebavražebný atentátnici boli ako prvý židia !! su o tom dokumenty že prvý (na strednom vychode) boli židia ktorý tymto spôsobom likvidovali britských vojakov !!!

168166

14.8.2008 18:20

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

tora85 81.?.?.?

Reakce na 168032

Mate naprostou pravdu. jeste pripojim jeden link pro ty, co si mysli,ze iran je o diktatorech, jeskynich. nepopiram ze ziji jinak nez my, nepopiram, ze v jistych ohledech diktatura a diskriminace je. ale je otazka, do jake miry to neni ucelne. a napriklad kdyz reknete arabske zene, ze evropanky se musi holit v podpazi pokud se nechteji na verejnosti ztrapnit, jen nevericne krouti hlavou a ptaji se proc jsou tu zeny diskriminovane. holt, paralela se satky, a zahalovanim zen na strednim vychode. nevim, jestli se na to divaji podobne i zeny v iranu, teda persanky.
ok, tady je link a jej jich na netu spousta. pro lyzare, lyzovani v iranu je pry spica. http://travel.webshots.com/album/551469459cCqANu

168048

14.8.2008 19:33

RE: Rusko se postavilo za Osetii a sve zajmy.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167992

Soudruhu anonyme, je to dobrý pokus, ale zcela bezvýznamný... Podobné nesmysly prosím zkuste prezentovat na Lehowebu, tam je obecenstvo s odpovídající kvalifikací. Pokud myslíte vážně, to co jste právě napsal, pak je to opravdu smutné a je mi líto, že v dnešní době, kdy je možné si sehnat i jiné informace, nežli nám nutí oficiální siopropaganda, stále existují lidé, kteří se na veřejnosti projevují jako naprostí neználci. Jo, kdybyste mlel podobné nesmysly za komunistů (pouze obráceně), jsem si jistý, že jste už minimálně důvěrník... [bliji]

168056

14.8.2008 6:56

Kéž by už došlo k zničení Íránu

antizvedavec 69.?.?.?

Ale bohužel většina jmenovaných lodí je v současné době jinde....ale jen se bojte, to paranoidním zmetkům neuškodí [mrknutí jedním okem]

167993

14.8.2008 17:51

RE: Kéž by už došlo k zničení Íránu

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 167993

Všude na tebe číhají zlí Rusi a islamisti. Jedině hrdinné vystřelení atomovek na Irán trochu zbrzdí tu negativní bilanci.

168042

14.8.2008 19:39

RE: Kéž by už došlo k zničení Íránu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167993

Víte, soudruhu sionisto, zmetkům, kteří si stále myslí, že můžou díky své čistokrevnosti zabíjet, krást, přepadávat suverénní státy a ještě při tom kvičet něco o demokracii a lidských hodnotách, opakovat dokola propagandu, které se dnes směje i malé dítě, jednou odzvoní... Skončí na smetišti dějin jako Hitler, Stalin, Kaganovič, Berija, Ben Gurion, zkrátka jako všichni čistokrevní nadřazení vyvolení, kteří mají společného jmenovatele... [bliji]

168057

14.8.2008 7:37

Náhoda

XYX 212.?.?.?

Je divné, že s toto odehrává na konci volebního období této vlády USA. To nebývá zvykem. Je nemožné aby se neokonzervativci, kteří se zmocnili vlády neveřejným pučem 11.9.2001 vzdali vlády. Očekávám, že do jejich voleb bude svět zatažen do takového dobrodružství, že v USA bude zavedeno stanné právo a volby budou zrušeny. Vždyť milony lidí vědí jak to bylo 11.9. v New Yorku a nezávislé vyšetřování by mělo jediný výsledek! To nemohou dovolit!

167997

14.8.2008 8:28

Smutný - přesný rozbor - názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Z dostupných informací vyplývá, že pokud prošla válka v Iráku, neprojde válka v Iránu, pokud by se vyprovokovala - mohla by se opravdu otevřít apokalyptická jaderná krize nejen v tamní oblasti. Nebezpečí vnímám, že po možném útoku na Irán by současná administrativa se udržela u moci připravenými zákony - vyhlášením výjimečného stavu a všemi pravomocemi co si Bushova administrativa legislativně připravila.

Zatím si myslím, že administrativa Bushe reorganizací tajných služeb zametá stopy po skutečném průběhu 11 09 a zpracovává Obamu, aby se zachoval "proamericky" a sám už velmi ustupuje od své rétoriky, kterou získal zejména díky internetu obrovskou podporu a vše naznačuje, že válka v Iránu neprojde, ale za to z Obamy se stane nástupce stejné politiky, kterou zavedl Bush....

V této věci je také zajímavé, že Bush "tvrdě" kritizuje Čínu za porušování lidských práv - přičemž ale USA se tam denně obrovsky zadlužují - Co je za tím asi za dohodu? Čína může defakto zničit dolar velmi rychle - Proč to neudělá.

Ve hře jsou síly v pozadí, které manipulují jak Bushovu administrativu, či spíše ta jim slouží, tak ale v Číně také asi nebude reálně vládnout politická garnitura, ale vojenské pozadí této země. Vyhlídky jsou velmi nerůžové ve všech možných variantách vývoje - ale válku s Iránem nelze předpokládat, pokud nedošlo k čirému šílenství ve vedení Pentagonu - zde ale má Bush také slušnou opozici - volby v USA budou odpovědí

167999

14.8.2008 9:28

RE: Smutný - přesný rozbor - názor

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 167999

Jak z krize do které se USA již dostala ? Na první pohled je další válka s Iránem absolutně nepředstavitelná. "Tohle přece už nikdo (včetně amerických občanů) nemůže skousnout". Myslím, že válka s Iránem je přesto nevyhnutelná. Paradoxně další "neodůvodněná" válka odpoutá pozornost od vnitřní ekonomické krize. Je třeba konflikt rozšířit a aktivně zaangažovat Evropu. Donutit váhající a velmi kritický kontinent aby se přidal na stranu USA. Evropa je čím dál víc tlačena do kouta a stavěna před rozhodnutí "Buď - A nebo". Pochopitelně tato válka, která se nás evropanů fyzicky dotkne mnohem víc než války dřívější vyvolá v tzv. západním světě ještě hlubší krizi......... Teď budu chvíli spekulovat. Je docela možné, že v jisté fázi americký daňový poplatník přestane být schopen FEDu splácet úroky a úroky z úroků. Tok válečných úvěrů pro válku ze strany soukromých bankéřů se spomalí a jediný kdo bude schopen půjčit na válku další peníze budou země jako Čína. Až se prohloubí závislost na Číně .. co s tím udělá malý a slabý zadlužený stát ? Bude mlčet, splácet a škemrat o další půjčky ! Co s tím udělá země, která již nemá z čeho splácet a vlastní nejdestruktivnější vojenský arzenál. Zaútočí na svou banku.

168002

14.8.2008 15:31

RE: Smutný - přesný rozbor - názor

stanko74 195.?.?.?

Reakce na 168002

Pred časom tu vyšli články o dôvodoch a možnostiach napadnutia Iránu Spojenými štátmi. Väčšina komentárov sa zhodla, že takáto možnosť reálne existuje, ale dôvody prečo by k tomu malo dôjsť sa rôznia: zastavenie vývoja jadrových zbraní, odstavenie ajatolláhov od moci, zastavenie podpory terorizmu, kontrola iránskych ropných zásob, nastolenie NWO...

Existuje však ešte jedno možné vysvetlenie hysterického správania USA, poslušného pritakávania EÚ s Japonskom a opatrného vyčkávania Ruska, Číny a Latinskej Ameriky. Je z kategórie konšpiračných, ale ani tam nemá masívnu podporu.

Menované krajiny majú dostatočné páky aby nezodpovedné správanie USA zatrhli, ale sme svedkami opaku. Logicky to znamená, že musia mať z tohoto cirkusu prospech. Ale aký?

Budúci blahobyt a rozvoj menovaných krajín v plnej miere závisí od sily a stability americkej ekonomiky. To je známa vec. Ak odhliadneme od kecov o iránskych jadrových zbraniach a budovaní demokracie, na prvý pohľad nenájdeme v iránskom chovaní žiadnu hrozbu pre USA. Urobili však niečo, čo sa pokúsil spraviť Saddám a bol za to on a jeho krajina pred očami celého sveta exemplárne potrestaný. Dovolili si prejsť pri platbách za ropu na inú menu ako dolár. Odmietnutie klesajúceho dolára ako jediného platidla za ropu vo svete, by znamenalo zníženie dopytu po tejto mene, jej ďalšie oslabenie a štart hyperinflácie. Ak je toto pravý dôvod americkej hystérie, znamená to jediné: dolár je v koncoch, ak teraz spadne, Amerika pôjde do krachu a výsledkom budú milióny zbedačených, nasraných a ozbrojených Američanov. A nielen Američanov. Takáto vízia je pre "demokratický svet" predsa horšia ako atómové výbuchy niekde v Iráne.

Dúfam, že sa mýlim, ale udalosti posledných 10 rokov, ak už nepotvrdzujú, rozhodne nevyvracajú túto možnosť.

168031

14.8.2008 16:41

RE: Smutný - přesný rozbor - názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 168031

Akorát hlásili na CT 24 Inflaci v USA, tuším 14,5% a je největší asi za 13,5 roku....

To co píšete je velmi zajímavé a četl jsem rozsáhlé úvahy, že problémy kolem darebáckých států jsou o tom, že odmítaly či chtěli odmítnout obchod ropy za dolary a upřednostnit Euro či jiné měny. Hlavně Euro samozřejmě.

Dolar je nekrytý ničím, to je čtenářům Zvědavce známá věc, FED a spol. dělá co může, ovšem fakt je, že čarovat donekonečna nejde ani s burzou, ani s tištěním nepokrytých peněz a pád dolaru - proto zřejmě pokus o Amero a sjednocení - tak to co píšete asi je největší starostí nyní US moci - protože přeci jen je tam velmi slušný životní standard pro relativně hodně lidí a až jim někdo vezme stále ještě levnou ropu a peníze na supermarkety a energie - ten někdo bude tedy inflace - tak vnitřní odezva může být nesmírně složitá, to je fakt.

168034

14.8.2008 18:49

RE: Smutný - přesný rozbor - názor

stanko74 195.?.?.?

Reakce na 168034

Amero, ako nová mena by možno elegantne riešila zadĺženosť USA, ale tiež by významne posilnila krajiny s najväčšími dolárovými rezervami a to sú hlavne krajiny vyvážajúce ropu + Čína, čo je v súčasnosti, z ideologického hľadiska, absolútne neprijateľným riešením pre Biely dom. Ak sa má dolár udržať na nejakej životaschopnej úrovni aspoň do volieb, môžeme očakávať kroky, ktoré "zapríčinia" zvýšenie dopytu po rope, a tým rast jej ceny na trhoch ako protiváhu slabnúcemu doláru.

V posledných týždňoch došlo k rapídnemu poklesu cien ropy a miernemu posilneniu dolára voči euru. Ale v rovnakom čase vyšli v médiách vyhlásenia o nadhodnotení eura, čiže posilnenie dolára je otázne. Teraz vidíme konflikt v Gruzínsku, čo samo o sebe zatiaľ výraznejší vplyv na cenu ropy nemalo. Ale ako zareaguje trh ak sa dostane Gruzínsko pod prípadný vplyv Moskvy, a táto tak ovládne Kaspický región? Ak Rusi na túto návnadu skočia, možno útok na Irán odložiť na neskôr, aj tak by sa zle vysvetľoval.

...ale toto sú len moje "ryze soukromé halucinace"... [mrknutí jedním okem]

168051

14.8.2008 12:20

RE: Smutný - přesný rozbor - názor

Lahinch lahinch (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 167999

snad mate pradvu, jen se obavam tohoto scenare:
volby USA rozehrane na pozadi nove valky.
Pro kritizovnai a "nevlastenecke" politiky neni prostor, narod se semkne za "silnym" vudcem, narod besni, McCain jde nahoru ...

168023

14.8.2008 15:15

RE: Smutný - přesný rozbor - názor

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 168023

Wag the Dog:
http://video.google.com/videoplay?docid=1422590927952808824

168028

14.8.2008 8:47

Normální střídání stráží které proběhlo už hafokrát A vždycky se před ním vynořovaly teorie jak je to příprava útoku na

Koumeles 83.?.?.?

Iran [chechtot] [chechtot] [velký smích] [vyplazený jazyk] ...ale kdyz to budete psat 2x do mesice, tak jednou to vyjde. Pak budete psat, ze jste to rikal.

168000

14.8.2008 10:18

RE: Normální střídání stráží které proběhlo už hafokrát A vždycky se před ním vynořovaly teorie jak je to příprava útok

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 168000

Víte pane Koumeless, ani nevíte, jakou bych měl radost, kdybyste měl pravdu. Jinak je váš příspěvěk stejně trapný a nicneříkající, jako každý jiný. Čest vaší zasloužené soudružské práci! Shalom! [chechtot]

168006

14.8.2008 9:07

Vše souvisí se vším

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

.. jak přesně vystihuje autor článku. Rozdrobení zemí střední Evropy po pádu železné opony. Vytvoření konfliktních zón probuzením "spících" vášní. Srbové x Kosovští Albánci. Češi x Slováci. Kavkaz x Rusko atd. atd. Cílem bylo a je politicky destabilizovat region, který má být následně ovládnut. Již je ovládnut ekonomicky, nyní je čas na vojensko politické ovládnutí. V České armádě stejně jako všech ostatních armádách bývalého východního bloku bylo přistoupeno k profesionalizaci a masivní redukci ozbrojených sil. Podobné trendy jsou patrné i v západních armádách Evropy. Oficiálním cílem je vytvoření malých a vysoce mobilních armád, jež jsou nuceny v případě konfliktu spoléhat na své spojence v NATO .. potažmo US armádu. Tím se zatím samostatné a suverénní státní celky stávají naprosto závislé na loutkářích v pozadí severoatlantické aliance neboť jejich armády nejsou v případě neutrality schopny je ubránit. Logickým vyústěním je snaha o umístění vojenské základny u nás a v Polsku. Tímto aktem se stáváme legitimní državaou US armády a v podstatě čelní zemí východní fronty proti budoucímu potenciálnímu protivníkovi - Rusku. Toto nelze pochopitelně lidem sdělit a proto nejsilnější argument příznivců základen je "Hledání silného spojence". Spojence, který v podstatě zpravodajskými machinacemi vojenskou moc evropských zemí plánovitě rozbil. Onen silný spojenec má zajistit ochranu bezbraných zemí proti nepříteli, kterého (opět zpravodajskými hrami) sám vytvořil (terorismus). Vše čím dál víc zapadá do svého kontextu a vize budoucího (tj. globální předem připravený konflikt masového rozsahu) je tak neuvěřitelná, že nadále setrváváme ve stavu blaženého klidu a důvěry vůči těm, jež nás chtějí pro své zisky jen POUŽÍT. Mám čím dál větší pocit, že až se opravdu probereme ze sna bude pozdě. [bliji]

168001

14.8.2008 10:47

Souhlas...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 168001

Rozděl a panuj - svatá slova, která se již tisíce let uvádějí úspěšně v praxi. První a druhá světová válka, řízená mocnými čistokrevnými sloužily právě k uplatnění tohoto principu. K rozložení velkých říší na drobné zemičky, které budou naprosto bezbranné vůči postupnému ožebračování - přelévání státního majetku (důchody) do soukromých rukou čistokrevných vyvolených. Ti samí lidé, kteří naplánovali dvě světové války, ti samí lidé nyní připravují válku poslední, válku, která učiní konec všem válkám... Po poslední válce se jim povedlo mazaně zamaskovat, kdo za těmi strašnými zločiny skutečně stál, pomocí vtipného divadla v Norimbergu. Navíc se podařilo vytvořit obludný mýtus, na základě něhož si připravili půdu pro další, mnohem rafinovanější prasárny. Je nutné říci, že za smrtí desítek miliónů lidí v posledních stoletích stojí ti samí lidé. A není jich moc. Uvědomí si lidé konečně, po další strašné válce, kdo byl jejím skutečným strůjcem? Nebo bude další zkonstruovaný proces, kde se davům předhodí nějaké bezvýznamné postavičky typu Bushe, který pro jistotu spáchá v Haagu "sebevraždu", jako v podstatě každý, kdo tam v poslední době čekal na nějaký soud? [pláč]

168013

14.8.2008 17:30

RE: Vše souvisí se vším

pje 194.?.?.?

Reakce na 168001

Jean, vidím to podobně, jen trpím jakousi iracionální úchylkou - věřím, že tohle nejde naplánovat tak, aby všichni více či méně nadšeně splnili své přidělené role v tom spektáklu. Problém mocných, kteří tohle chystají, je ten, že opakováním svých her již mnoho obyčejných lidí učilili nedůvěřivými. Prostě, sdílím obavy i logiku, ale všude říkám - neposlouchejte ty, kteří vám ukazují nepřítele, kterého neznáte a kterého podle nich máte odprásknout. Nevěřte masovým médiím a nevěřte nikomu, kdo má moc...

168039

14.8.2008 10:25

Miluji tyhle věty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

...moderní policejní stát jako nástroj k „zachování západní demokracie.“...
Až vám policie zavře příbuzné a umučí je k smrti, popřípadě je jen zmrzačí, budete vědět, že vás zachránila od velkého nebezpečí... [bliji]

168009

14.8.2008 10:44

Americký plán v Gruzii byl:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

1. Masakrem civilního obyvatelstva v Osetii nasrat Rusko a vyprovokovat ho k útoku.
2. Pomocí izraelských protitankových střel Spike a dalších moderních zbraní Rusy zastavit a způsobit jim těžké ztráty, aby
3. ponížená a demoralizovaná ruská armáda nezasáhla v Íránu a současně klesla morálka íránské armády.

Z tohoto plánu vyšel jen bod č. 1. Gruzínská armáda byla zcela zničena a ruské ztráty byly minimální ( necelá stovka padlých ). Klíčovou roli sehrály systémy aktivní ochrany na ruských tancích. Rusové dosáhli velmi důležitého vítězství ( ropa u Kaspického moře je nyní zcela v rusko-íránském obklíčení ). Nyní např. kontrolují 90% ropy dovážené do ČR.

Toto byla ale jen snaha USA trochu si vylepšit pozici před útokem na Írán. Neocons už teď musí hrát vabank. Myslím si ale, že "spojenecké" loďstvo bude zničeno během 5-ti minut a cca. 50 000 námořníků zahyne ( prosím o minutu ticha ).

Útok na Írán nezačne, dokud český parlament neschválí radar v Brdech. Pulzní dělo ve střední Evropě je totiž nezbytné pro eliminaci klamných cílů případných íránských ICBM. V úterý je mimořádná schůze sněmovny ( prý kvůli reformám ). Pokakánek určitě nechá hlasovat o radaru. Útok na Írán začne příští týden v noci z úterý na středu.

168012

14.8.2008 16:47

RE: Americký plán v Gruzii byl:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 168012

No Vaše hypotéze sama sebe popírá....

Pokud je pulzní dělo ve střední Evropě nezbytné pro eliminaci klamných cílu, jak píšete - případných íránskýc ICBM, pak nestačí jej jen prohlasovat, ale taky umístit - no a k tomu je zatrápeně potřeba nejméně pár měsíců, takže tam Vám hypotéza trochu drhne [smích]

168037

14.8.2008 19:01

RE: Americký plán v Gruzii byl:

crystalwind 213.?.?.?

Reakce na 168037

Asi tak, pokiaľ teda nie je radar rozložený niekde v nákladiakoch, vagónoch a kontajneroch a hneď po odhlasovaní sa kde tu zjaví skupinka machrov v amerických montérkach a do 12 hodín ho neposkladá.
Ale nevidím to reálne....

168053

14.8.2008 23:10

RE: Americký plán v Gruzii byl:

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 168053

Tohle neni uplna blbost!

05.08.2008 - Vojenské základny cizích velmocí v ČR
Zpráva o více jak 120 tajných amerických železničních transportech v ČR: co se podařilo zjistit? POUZE PRO ČLENY
Snažil jsem se pátrat po u.s. kontejnerech, o kterých jsem Tě nedávno informoval. Vytvořil jsem proto soubor otázek, které jsem ... kráceno

Toto je z osud.cz.

168072

17.8.2008 20:28

RE: Americký plán v Gruzii byl:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 168037

Nepopírá.
Írán zatím nemá ICBM. I když na nich začne intenzivně makat, nebude je mít dřív, než za tři roky ( dost času postavit radar v Brdech ).
Tady jde o to, že kdyby se hlasovalo po napadení Íránu, poslanci by mohli couvnout.

Jinak ve smlouvě o radaru je nevinně vyhlížející dodatek, že Amíci nás budou chránit před teroristama ( připomínám, že terorismus je dnes něco jako podvratná činnost v 50. letech - dá se navléknout téměř na cokoli ). Pokud by po schválení smlouvy byla snaha udělat něco jako IV. odboj, v Brdech bude okamžitě 10 000 amerických výsadkářů.

168215

14.8.2008 12:05

Informace o flotile vůbec nejsou potvrzené

Jan X. 78.?.?.?

Pocházejí z blogu Earla Stirlinga, který je znám extremistickými názory:
http://europebusines.blogspot.com/2008/08/massive-us-naval-armada-heads-for-iran.html
a nejsou tam podloženy absolutně žádnými zdroji.
U Chossudovského článku na globalresearch je tato poznámka:
Shortly after this article was released on August 13, US military sources as well as Stratfor ( a Strategic Studies Think Tank) stated that the various press reports (UPI, Middle East Times, Kuwait Times, Debka) regarding the naval deployment to the Middle East were incorrect.

According to the press reports (see UPI, August 11, 2008), the war ships involved in the "Operation Brimstone" war games off the US North Atlantic coast, had set sail for the Middle East. This information is apparently incorrect, according to the US Navy and Stratfor.

We have checked the most recent information regarding the movements and location of the various USS Carrier and Strike Groups. Corrections and updates to the text are indicated.

We will provide further updates and analysis as more information becomes available.

168021

14.8.2008 13:31

RE: Informace o flotile vůbec nejsou potvrzené

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 168021

Dúfajme že máte pravdu Vy a nie písateľ pôvodného článku.

168026

14.8.2008 15:20

RE: Informace o flotile vůbec nejsou potvrzené

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 168026

Největším nepřítelem vědění není nevědomost, ale iluze vědění.
Stephen Hawking

168029

14.8.2008 17:59

RE: Informace o flotile vůbec nejsou potvrzené

Saša 74.?.?.?

Reakce na 168021

> the various press reports (UPI, Middle East
>Times, Kuwait Times, Debka) regarding the naval deployment

Kdo a proč straší nebo chce někoho potěšit? Je to nějak podobné zprávě v Týden.cz o nejbohatších zdrojích oleje v Americe. V anglickém tisku najdete samé nářky o nedostatku oleje. Jedinou pravdou je, že olej, který se považoval dříve za nedostupný se při dnešní ceně již vyplatí těžit.

168045

15.8.2008 3:16

RE: Informace o flotile vůbec nejsou potvrzené

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 168045

Vite ono je zajimave se podivat, co je z ekonomickeho hlediska tezitelne. Drive to byl barel za 20$, pak za 50$, ted tusim za 80$. Rec vsak je o rope, kde je zaporna nebo okolo nuly se pohybujici celkova enregeticka bilance, nemluve o ekologicke zatezi a narocich na vodu, ktera je a bude rozhodne problem. Tezko si predstavit, ze bude ekonomicke hluboko do vnitrozemi tahnout vodu z more, ktera musi byt upravena.

Bud tedy musime do tezby dodat vice energie anebo ziskame nic ci velmi malo v plusu! Pokud by se v masovem meritku preslo na tezbu ropy, tak to bude tlacit cenu energie jeste vice do nebes, nezapominejme ze za soucasnou cenovopu ekonomickou hladinou stoji relativene lehce dostupna a tudiz "energeticky levna ropa". A zavislost nasi civilizace na rope je abnormalni.

Logika veci rika, ze prvne jsou vyuzivany nejlepe pristupne zdroje a ani ropa neni vyjimkou z teto logiky. Neco jineho by byla technologie, ktera by dokazala zacit ve velkem vyuzivat "stara vycerpana ropna pole", ktera byla "lehce" pristupna. Dneska dokazeme tusim podle podminek z loziska dostat max 35% celkoveho mnozstvi ropy.

Momentalne biopaliva jako lobysticko-politicke rozhodnuti v USA blokuje vysoka cena kukurice, trzni sily na hranici moznosti zdroju teto planety budu cim dal silnejsi, takze je bude cim dal obtiznejsi blokovat a deformovat lobysmem a politickymi rozhodnutimi. Nakonec to nebude mozne vubec a pak nas s tim, co bylo odsunuto do budoucna jako civilizaci poradne nakope do zadku.

168082

14.8.2008 19:27

SS-Onyx, prípadne SS-Sunburn.

mt-svk 213.?.?.?

Neviete niekto, či Rusko dodalo Iránu SS-Sunburn, prípadne najnovšiu verziu SS-Onyx?

168055

14.8.2008 21:11

RE: SS-Onyx, prípadne SS-Sunburn.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 168055

Na isto to vedia len špióni, ale už asi majú v Teheráne tie rakety, dúfam bez atómiek.

168066

14.8.2008 21:16

citat

vonty 92.?.?.?

komunismus Vam neda na vybranou
, kdezto kapitalismus Vam da na vybranou ze dvou stejnych veci

vonty

168067

15.8.2008 8:06

RE: citat

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 168067

Áno,hlavne keď žiješ v USA. [pláč]

168098

14.8.2008 23:44

nemohu si pomoct

tora85 81.?.?.?

ale precitanim novin z druhe strany, plus novin v izraeli a dale nabyvam dojmu, ze je zapad ladovan uplne jinymi zpravami, nez jake maji tam na druhe strane. a ted bych fakt chtel vedet, co za tim je, kdo mlzi a kde je alespon castecna pravda. jeden zdroj z dneska za vsechny http://www.iran-daily.com/1387/3197/html/

168074

15.8.2008 3:26

RE: nemohu si pomoct

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 168074

Vsichni maji nejaky uhel pohledu pokud se pohybuji v jistych mantitenelech objektivity, pak casto staci zdroj z jednoho typu tohoto uhlu pohledu. Pokud jsou meze slusnost v objektivite prekroceny, pak je treba cist mezi radky a provadet na zaklade rozumu autokontrolu, zda to co je hlasano je v souladu s predkladanymi fakty. Nejka fakta musi byt vzdy predlozena bez nich proste zpravodajstvi stvorit nejde. Pokud system umoznuje ten luxus, ze lze ziskavat pohledy z velmi ruznorodych pohledu, pak je cteni mezi radky umocneno, protoze je vice faktu ( prestoze kazda strana si je selektivne peclive vybira ) lze vypozorovat i vice logickych nesrovnalosti a dojit tak k pravdivejsimu obrazu deni. [smích] [mrknutí jedním okem]

168083

15.8.2008 11:19

RE: nemohu si pomoct

crystalwind 213.?.?.?

Reakce na 168083

Dobre napísané.
Podľa mňa je podstatné vyhnúť sa fatálnym veciam ako je čiernobiele delenie sveta na "OS ZLA", zlých imperialistických Rusov napadajúcich svoje bývalé republiky, demokraticky zvolené a napredujúce odvážne krajiny ako Gruzínsko, tak isto ako sa treba vyhnúť bezhlavému antiamerikanizmu (podotýkam, žeani permanentná kritika US zahraničnej politiky nie je antiamerikanizmus, antiamerikanizmus je bezhlavá jednostranná kritika a odpor voči všetkému americkému).
Problém je ten, že aby si človek mohol stále tvoriť ako tak objektívny názor a držať odstup (a desaťnásobne to platí v krízových momentoch a konflitkoch ako teraz), musel by pravidelne navštevovať také množstvo stránok a médiá z rôznych krajín, že by mu neostal čas na ostatné veci, na relax, a niekedy ani na prácu.
To je to, čo vedia mainstreamové médiá.
BTW: Keď porovnávam ruské, iránske a západné internetové médiá zhruba v rovnakej kategórii, jednoznačne by ako nejmenej objektívne a najviac cenzurované a nenávistné prídu tie západné.

168110

15.8.2008 20:34

útok na Írán nebude

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

útočí se zásadně na oběť nepřipravenou či oslabenou, což Írán, po řadě vyhrožovacích akcí a protiakcí na ropné burze a spolupráci v oblasti vojenství s řadou zemí (Čína stále ledově mlčí, což mne silně znepokojuje), rozhodně není. USA se snaží o jednu ze závěrečných manifestací síly. Nasadit svaly a udělat bububu. Strach je přeci největším nepřítelem člověka, ne?

[cool]

168133

19.8.2008 8:13

Jaderný konflitk na spadnutí

85.?.?.?

Do 11. září 2001 jsme žili v doslova jiném světě. Přelom nastal právě tento den, začalo se hrát o všechno, poslední ideály pro hloubavé lidi o tomto světě padly - Neskutečně rychlý sled zákonů fakticky ukončujících občanská, ale i národní (!) práva, (které prý byly reakcí na události, ale ve skutečnosti by se nemohly tak rychle připravit ani fyzicky a už vůbec ne obsahově - tedy čekaly na vhodný čas = 11 09). Konec iluzí...

Nicméně ještě v té době jsem si myslel, že nukleární konflikt je vyloučenou věcí, že jsou to jen hry, které mají omezení nikoliv šíleností jejich propagandistů ale celou řadou dalších technických a lidských pojistek.

Stejným zlomem jsou události z Jižní Osetije, které mne poprve přivedly k myšlence, že Ti šílenci (všeho druhu) jsou natolik mimo realitu, posedlí mocí a válčením, že si opravdu chtějí vyzkoušet jaderný konflikt. Je to neuvěřitelné, absurdní, je to všechno jako zlý sen, ale nutno připustit, že "šance" na jaderný "preventivní" úder ať už bude vyprovokován či "udělán" kteroukoliv z jaderných velmocí - nyní nabízí se USA - Rusko je naprosto reálnou hrozbou. [překvapení]

168365

19.8.2008 14:35

RE: Jaderný konflitk na spadnutí

jansmith1984 66.?.?.?

Reakce na 168365

Ano, vypadá to, že se SkyNet stává realitou a zblblé masy ovcí ho do chvíle než se vymkne kontrole budou navíc opěvovat jako garanta míru.

To je legrace.
jansmith[smích]

168405

12.12.2014 13:15

Homeless v Atlantickém oceánu

MARi0 194.?.?.?

Zajímavé sledovat jak se vše po letech vyvinulo.

http://mariojeborec.blogspot.com.es/2014/12/76-den-homeless-v-atlantickem-oceanu.html

323252

Tuto stránku navštívilo 8 126