Diskuze k článku

Melčák, Pohanka, Snítilý, Wolf a…kdo bude další?

Příspěvků 48

26.6.2008 1:32

Jakuba Šimánka VELMI PRAVDĚPODOBNĚ zavraždila CIA

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

1. Otec Jakuba Šimánka je zástupce velitele Společných sil Generálmajor Hynek Blaško - 4. nejdůležitější člověk v AČR. Jako jediný v generálním štábu měl malého kluka, všichni ostatní už jsou dědečci.
2. Od roku 1989 došlo v ČR jen ke třem pedofilním vraždám.
3. V den nálezu těla Jakuba Šimánka byli odvoláni Michael Wynne a Michael Moseley.
4. Dva dny po nálezu těla armáda vyklidila kótu 718 v Brdech a začala ji oplocovat.
5. K nálezu těla a vyklizení kóty 718 došlo během konání EURA 2008, kdy celý národ koukal na fotbal a z nálezu těla a vyklizení kóty se tak nemohly stát události číslo jedna.
6. Vrchní velitel ozbrojených sil byl v nemocnici upoután na lůžko.

163933

26.6.2008 18:38

RE: Jakuba Šimánka VELMI PRAVDĚPODOBNĚ zavraždila CIA

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 163933

Můžeš mi vysvětlit, co má toto seřazení jistě nezpochybnitelných faktů dokazovat?

163989

26.6.2008 21:38

RE: Jakuba Šimánka VELMI PRAVDĚPODOBNĚ zavraždila CIA

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 163989

Také mi ta hypotéza přijde poněkud ztřeštěná

164000

27.6.2008 10:53

RE: Jakuba Šimánka VELMI PRAVDĚPODOBNĚ zavraždila CIA

mtk 80.?.?.?

Reakce na 163933

Jen nechme Prda seřazovat události za sebou, někdy z toho může vyplynout blud, jindy zajímavé souvislosti. Jen tak dál, jsem zvědav, co vyleze z tohoto. [mrknutí jedním okem]

164030

26.6.2008 0:55

Wolf musí vrátit peníze, které nemá.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/poslanec-wolf-zrejme-bude-m...
Poslanci Petru Wolfovi, který náhle odešel z ČSSD, hrozí nepříjemné finanční potíže. MF DNES zjistila, že možná bude muset vracet státu několikamilionovou dotaci, kterou získal v roce 2005. To, kolik přesně z celkové částky 4,6 milionu korun by měl vrátit, právě v těchto dnech zkoumá Finanční úřad v Ostravě............
Vložený obrázek
CIA má roční rozpočet 10 mld. dolarů, takže to za něj klidně zacvaká. [bliji]

163934

26.6.2008 8:00

Kocourkov...

Rejpal 24.?.?.?

A to tady skoro kazdy druhy "napada" vsechny mozne staty na svete, jaky maji bordel v politice.
Ne nadarmo se rika Ceske Republice KOCOURKOV. [pláč]

163944

26.6.2008 16:49

RE: Kocourkov...

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 163944

A kdo to nazývá Kocourkov? "Masochističtí" Češi sami? Mám obavu, aby to nebylo stejného rázu jako domnělé Čulíkovo stavění do imaginárního protikladu "postkomunistický" východ a "Západ".
I kdyby nějaký člověk ze "Západu" to takhle nazýval, je to bohužel jen zase západní vlastnost pohrdat východem a neschopnost přiznat si tu hrůzu jakou mají doma. A východní člověk zase má tu opačnou masochistickou tendenci, takže vcelku to pak vypadá, že je to jako potvrzená pravda...ale není. Jen iluze.
Žil jsem několik let v Rakousku, tam jsem pochopil jak vzniká ta iluze a že západ a východ je v jistém smyslu jako muž a žena. Bohužel jejich vztah není zatím na úrovni "manželství", ale na úrovni nějakého primitivního vztahu, vlastně znásilnění. Např. v Rakousku jsem několikrát zažil, že přišlo několik let nežijícímu člověku urgentní vyučtování za zdravotní pojištění, a to ještě s křížkem označujícím, že dotyčný již nežije... Divili byste se, ale Rakušani někdy mluví o své zemi také jako ostudě Evropy atd.

163975

26.6.2008 17:53

RE: Kocourkov...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 163975

Volby v Kocourkově (Petr Žantovský)

Zatímco se novinoví komentátoři, politologové a analytici předhánějí v odhadech, který z presidentských kandidátů za jakých okolností postoupí do kterého kola, s jakými přednostmi a handicapy, co může nabídnout jiným a co z toho může získat, naši poslanci a senátoři staví celou slavnou politickou vědu na hlavu. Lapidárně to zaznělo z nejužšího vedení ČSSD: nejde tu o to zvolit nejlepšího presidenta, dokonce ani nejde o to zvolit nějakého presidenta: jde tu o to nezvolit jistého presidenta. Paradox tedy není v tom, že by celý náš národ nebyl s to vygenerovat osobu vhodnou a obecně přijatelnou pro pobyt na Hradě, nýbrž že naši volení zástupci v parlamentu dělají vše pro to, aby tam taková osoba neusedla.
Stačí udělat malou rekapitulaci: V první volbě nastoupil Václav Klaus za ODS, Miroslav Kříženecký za komunisty, Petr Pithart za lidovce a Jaroslav Bureš za socialisty. Komunisti volili svého, lidovci též, ODS jakbysmet, zatímco sociální demokraté, jedni z lásky k Zemanovi (jenž ohlásil svůj nástup až do druhé volby), druzí z nenávisti k Zemanovi (přáli si Pithartovo vítězství v první volbě) nevolili vlastního kandidáta Bureše. Volba skončila debaklem.
Do druhé volby nastoupil opět Klaus, za socany dle očekávání Zeman a za spojené koaliční síly lidovců a unionistů Moserová. ODS volila Klause, unionisti a malá část lidovců Moserovu. Socialisté se opět štípli na své (ne)lásce k bývalému prognostikovi. Někteří ho chtěli, ale bylo jich méně, než sám Zeman čekal, takže to nestačilo ani na průchod do druhého kola. Jiní jej transparentně nechtěli, ale jejich hlasy nestačily vynést k cíli Moserovou.
Do třetí volby nastoupí (pro změnu) Klaus. Proti němu se šikují protizemanovští pohrobci ze socdem s unionisty a lidovci s připraveným Otakarem Motejlem. Výsledek se dá předvídat už nyní. Klaus vyhraje, ale nezvítězí, zatímco Motejl propadne, ale bude médii oslavován. Maně to připomíná onen tradiční cimrmanovský cyklus „Naše slavné prohry“. Na podobné téma si utahovali z amerického exilu za války též Voskovec s Werichem. Ptali se: „Kde asi budou nosit své nové metály němečtí hrdinové, statečně prchající od Stalingradu? Na hrudi ne, na tu není vidět. Inu – přece na odvrácené tváři!“ Jára Cimrman, Voskovec a Werich, a po taškařici zvané presidentská volba i my všichni máme zase o něco jasnější představu, čemu že se u nás říká „Kocourkov“.

163983

26.6.2008 8:34

Proč toho nevyužít a nenechat se vykoupit?

henrypes 81.?.?.?

...velmi trefně popsáno, já jsem pro veřejnou defenestraci, pak se začnou chovat slušně, když né opakovat!!! [chechtot]

163945

26.6.2008 9:49

RE: Proč toho nevyužít a nenechat se vykoupit?

taranis 194.?.?.?

Reakce na 163945

Zajímavá věc je, že téma defenestrace začíná být v českých hospodách VELMI frekventované. Mnozí lidé si také uvědomují, že je třeba se poučit z minulých defenestrací, a neopakovat tu trapnou záležitost co se stala při defenestraci pánů Slavaty a Martinice. Je zapotřebí zajistit, aby na dopadišti nebyly žádné předměty zmírňující tvrdost dopadu jako hnůj, turisté, nafukovací lehátka a tak dále. Naopak se doporučuje v době konání defenestrace uspořádat pod dotyčnými okny průvod dobově vystrojených husitů vyzbrojených píkami, sudlicemi a halapartnami.

163953

26.6.2008 16:49

RE: Proč toho nevyužít a nenechat se vykoupit?

Roman Kalina 194.?.?.?

Reakce na 163953

Defenestrace je určena jen pro hrstu politiků jako je například pan ministr zahraničních věcí, neboť ten k tomu má původ.
Pro většinu šejdířských kupčíků nízkého stavu jsou určeny kovové klece a koupání ve Vltavě.

163973

26.6.2008 9:45

Máme na vůbec na výběr?

Finda 89.?.?.?

Tak si nalejme čistého vína - pocházím z rodiny, kde mě vychovávali pro demokracii a komunismus byl fuj. V roce 1989 mi bylo 7 let a s našima jsem na tom Václaváku byla taky. Byla to opojná doba, naši věřili, že KONEČNĚ... však víte. Naším favoritem byla Unie Svobody (za vedení Aleny Hromádkové), později Čtyřkoalice. Tu se jim zdárně podařilo rozvrtat a nastala otázka, koho tedy volit? V roce 2006 jsem volila ODS. Dneska bych si za to nejradši nafackovala.

Jenomže co dál? To mám volit Paroubka a tu jeho bandu? Vždyť nedělají nic jiného, než neustále loví voliče pomocí těch nejlacinějších slibů, gest a manipulací...

A když mi to není jedno, volit chci, ale sakra KOHO ??? Klidně neparlamentní stranu (Humanisty), ale přiznejme si, že je nás málo na to, abysme je procpali do Parlamentu. V neděli 22. 6. jsme s nimi byli demonstrovat proti radaru. Nabízeli jsme letáčky apod. Lidi to nezajímá. Lidem je to všechno jedno, hlavně, když mají ještě na toho buřta a dovolenou. To je, jak tu už někdo psal, tzv. sociální mír - odírat, potírat, ale jen tak, aby ovčanstvo nevyšlo do ulic. A když už vyjde, jako teď odboráři, naše "veřejnoprávní" TV je nezapomene řádně zesměšnit...

Takže co s tím? [pláč]

163951

26.6.2008 10:32

RE: Máme na vůbec na výběr?

Finda 89.?.?.?

Reakce na 163951

Ta strana v čele s Alenou Hromádkovou se samozřejmě nejmenovala Unie svobody, ale Demokratická unie (DEU), ze které později vznikla US-DEU. Omlouvám se. [smích]

163955

26.6.2008 10:06

RE: Máme na vůbec na výběr?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 163951

Lidem je to zatím všechno jedno.. souhlasím. Podívejte se kolem sebe, jakoby to spiknutí mezinárodních bankéřů, válečných agresorů a to ostatní o čem se tu píše bylo ze světa fantazie. Venku si dál pouliční prodavači prodávají Hotdogy, Na Brodwayi dávají muzikál Angelika, pivo se začalo prodávat v nových sympatických láhvích a rohlík stál dnes v Tescu v akci jen 2 kč za kus. Idylka .. Kde vidíte důkazy pro své konspirace ? Kde jsou ti Sionisti ? Prostě vše je na hranici snesitelnosti dopované čím dál primitivnější zábavou, jejímž jediným cílem je nás utlumit a podstrčit nám model společnosti, ve kterém je rovněž vše OK. Vyvolení, X Factor, Růžová Zahrada. Kam že se nám podělo Pežíčko ? Naco levná erotika na Nově, když je na každém novinovém stánku plno DVD za 49 Kč se zaručeně českým péčkem.. za prachy lze prodat vše .. tělo i názory .. jj. Kdo nechce vidět neuvidí. Myslím, že není správný čas na nějaké nové strany a hnutí, demonstrace budou dál zesměšňovány a lidem bude dál fuk, že si vlastně ONI dělají prdelky z nich samotných. Já prostě myslím, že nenastal ještě správný čas. Otroci svých půjček budou muset ještě víc makat a bát se o práci aby měli na splátky. Potřebují více dohledu na každém kroku, je třeba více exekucí a chtělo by to více mrtvých synů ve válkách za DEMOKRACII proti TERORISMU. Pak se možná lidi začnou probouzet. Vím, že to zní hnusně a depresivně ale opravdu je asi moc brzy.

163956

26.6.2008 11:19

RE: Máme na vůbec na výběr?

Finda 89.?.?.?

Reakce na 163956

Mluvíte mi z duše... S těžkým srdcem se musím vypořádat s tím, že i moji osvícení rodiče dřepí každý večer před tou hnusnou bednou, nechávají se sprchovat proudem lží a ve své naivitě věří, že Amerika nás chce doopravdy chránit před zlými teroristy. Moje snaha o to, otevřít jim oči, skončila hádkou ve smyslu: radši se starej o sebe a přestaň chtít spasit svět.

Jdu po městě, vidím ty veselé billboardy, ty barevné výlohy plné skvělých věcí, okravatované mladé muže s kufříky, kteří to opravdu "někam" dotáhli a jsou "úspěšní" a je mi těžko u srdce. Není mi to jedno, je mi všech těch lidí upřímně líto. Ale co dělat, když můžou pravdu slyšet, ale nechtějí...?

Před 3 lety jsem za dva dny přečetla Orwellovu knihu "1984". Tehdy jsem o tom, co vím dnes, neměla ani tušení. Z té knihy mi bylo několik dní zle, i fyzicky. (ne tedy z knihy, ale z toho, o čem vyprávěla). A dnes si s hrůzou uvědomuju, že už tu tzv. "fikci" žijeme! Jen slepý může nevidět cílený úpadek kultury, ten útok na rodinu, potírání toho, aby žena byla ženou, to nepochopitelné proměňování muže v barbínu, to jak se všechny tradiční hodnoty stávají směšnými...

Včera jsem mluvila s jednou mladou maminkou, která rodila doma. Všude (počínaje lékařkou, konče úřady, vlastní rodiče nevyjímaje) s tím má jen nepříjemnosti. Prý je "alternativní". No nevím, ale jak dlouho se rodí v porodnicích? 150 let? A ty tisíce let předtím? Podle mě je divné právě to rození na neosobních, vykachličkovaných sálech v ostrém světle, s cizími lidmi. Brrr...

A takových příkladů, jak nám systematicky vnucují organizovanost, zvrácený hodnotový žebříček, kdy se chudoba stává urážkou (ty socko!), a samozřejmě, že prim hrají "mladí, svobodní a bezdětní" jsou tisíce. Víte, já myslím, že už ty nevidoucí zpracovali příliš do hloubky a příliš dobře a že se nebude žádná revoluce ani konat - žádný šokující přerod v mašiny s čipy v těle, bez svobody, odchovávané v kójích bez lásky a citu. Oni tam naprosto klidně a s úsměvem napochodují sami [pláč]
A tomu bych vážně chtěla zabránit, dokud je čas!

163962

27.6.2008 10:44

RE: Máme na vůbec na výběr?

hyperboreus 85.?.?.?

Reakce na 163962

•Jsme součástí všeho a vše je součástí nás. Od této chvíle se již neptejte jiné dvounohé bytosti, co a jak máte dělat. Vše je v nás.
•Přicházíme z hvězd (toto ví všechny domorodé národy na světě.
•Jak uctít naší Matku Zemi? Našlapuj lehce a Vědomě (tanči, zpívej, žádej, děkuj)
•Dělejte Obřady, promlouvejte s Matkou Zemí, omluvte se jí, žádejte a děkujte – ona potřebuje opět s Vámi mluvit.
•Při každém obřadu by měla být přítomna žena – ona je Mystérium stvoření.
•Muži, Poslouchejme ženy, poslouchejme hlas ženy, poslouchejme slova ženy
•Ženy, noste sukně – sukně svým posvátným medicínským kruhem dává ženě Vědomí a zároveň Ochranu
•Hledejte posvátná místa Vašich předků, kam chodili Promlouvat s Duchovním světem, kam chodili žádat a děkovat – a mějte na paměti, že každý kousek naší Matky Země je posvátný, že každičký kousek nás je posvátný
•Hledejte posvátné zpěvy Vašich předků
•Učte své děti dobrému životu – oni jsou naše budoucnost
•Buďte Bdělí
•Každý z nás zde na Zemi má svůj Úkol

Pro mnoho lidí,řekl bych většinu,nepochopitelné poselství peruánských Indiánů od jezera Titicaca,má to však velkou hloubku a HODNĚ do sebe.Kdo bude chtít pomoci,tomu ať je pomoženo,kdo ne,ať si jde svou cestou.

Nesnaž se spasit svět,ale ten,kdo tě požádá o pomoc,má ji mít.... [smích] [smích]

164035

27.6.2008 11:47

RE: Máme na vůbec na výběr?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 164035

A ty prichazis od kud? Z planety Nibiru [mrknutí jedním okem] [oči v sloup]

164039

27.6.2008 15:45

RE: Máme na vůbec na výběr?

hyperboreus 85.?.?.?

Reakce na 164039

Neblázni a bav se normálně. [smích] Nemůžu za to,že nerozumíš tomu,co jsem napsal. [oči v sloup]

164045

28.6.2008 3:59

RE: Máme na vůbec na výběr?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 164045

Jsem ateista, proto me tve radky "neosvetily".
Kdyz tomu veris, tak je to tvoje vec [mrknutí jedním okem]

164080

28.6.2008 23:14

RE: Máme na vůbec na výběr?

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 163962

Co se těch porodů doma týče, tady pozor. Před stopadesáti lety a dřív byla úplně jiná novorozenecká úmrtnost, takže rození v nemocnici opodstatnění má dost jednoznačný, i když je to tam přesně takový, jak píšete.

164126

26.6.2008 11:48

RE: Máme na vůbec na výběr?

hc 194.?.?.?

Reakce na 163956

Iniciativa "Děkujeme, odejděte" před deseti lety zaplnila demonstranty celý Václavák a čeho dosáhla ? Ničeho. Papaláši viděli, že jde o pokojný protest a stačilo jim počkat, až se demonstranti rozejdou. Nebyl bych tak kritický vůči lidem, protože ti nahoře mají hroší kůži a sáhnout k násilné revoltě je pro normálního člověka až to poslední.

163966

26.6.2008 17:14

RE: Máme na vůbec na výběr?

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 163956

> Já prostě myslím, že nenastal ještě správný čas. Otroci svých půjček budou muset ještě víc makat a bát se o práci aby měli na splátky. Potřebují více dohledu na každém kroku, je třeba více exekucí a chtělo by to více mrtvých synů ve válkách za DEMOKRACII proti TERORISMU. Pak se možná lidi začnou probouzet. Vím, že to zní hnusně a depresivně ale opravdu je asi moc brzy.

Jenomze PAK uz bude pozde. Uz dnes nas maji zaevidovane, oznackovane a jeste si dobrovolne nosime se sebou sveho velkeho bratra v podobe mobilu. Uz dnes vedi o kazdem nasem kroku. V Praze je pomalu 5000 kamer. Na ministerstvu pravdy uz ma temer kazdy kdo vybocuje z rady fascikl. Videl jsem ten svuj a docela mne to vydesilo.

Co bude pak? Co myslite, nac se asi ve jmenu boje proti "teroristum" rozsiruji pravomoci policie, proc se povoluje uziti novych technickych prostredku a zbrani? Nac asi policie nakupuje OTcka, nove vystroje pro tezkoodence, vrhace plynovych granatu? Kdyby mela StB pred 20 lety takove technicke moznosti a vybaveni jako ma dnes, tak se listopad 89 nekona ani omylem...

163981

26.6.2008 11:06

RE: Máme na vůbec na výběr?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 163951

>V roce 2006 jsem volila ODS. Dneska bych si za to nejradši nafackovala.
To se ti stane vždy, když půjdeš volit. Tak je to dnes uspořádáno, je to bezvládí zvané „demokracie“. Lidé jsou za voličské voly. Skutečná vláda probíhá jinudy. To co vypadá jako vláda je jen divadlo.
>To mám volit Paroubka a tu jeho bandu?
Je to jedno. Ale když nepůjdeš volit, nebudeš se na té maškarádě podílet, tedy aspoň lepší pocit, že tvůj hlas není zneužit.
>Lidem je to všechno jedno…
No je to logické vyústění této maškarády. Většinou každý cítí, že to tudy stejně nejde, ať je tam třeba celá banda nositelů Nobelových cen míru…
>To je, jak tu už někdo psal, tzv. sociální mír - odírat, potírat, ale jen tak, aby ovčanstvo nevyšlo do ulic. A když už vyjde, jako teď odboráři, naše "veřejnoprávní" TV je nezapomene řádně zesměšnit...
No ten smír je dobrý jen tak někdy, jindy se zase hodí ti nasraní. Zase maškaráda.
>Takže co s tím?
Připravit se na malér, který přijde. A ten bude tak velký, jaká bude naše bezradnost, až se to sesype.
Dnešní systém jede podle zdrojů, na ty jsme pak napojeni. Skutečnou moc mají ti u zdrojů. Tedy voda, jídlo, energie atd. To ví i oni a přístup k nim je tedy zprostředkováván penězi. Nekonečná potřeba peněz je pak dána jejich půjčováním (tedy úrokem). A tak jdou všichni po penězích. To ví ti, co je tisknou, a tak si zajišťují kasu pomocí moci, kterou korumpují. Systém je tedy zkorumpovaný – říká se tomu i velký byznys. A to je i politika. V zásadě to dospělo zákonitě do pyramidy, tedy ke konci.
Nemá cenu to zkoušet napravit, tedy tu pyramidu přestavovat. Ta se začne hroutit jak kameny budou povolovat. a navíc má tu vlastnost, že je vlastně nezměnitelná a prakticky neživá.
Bude to chtít něco úplně jiného. A začít od sebe. Jak si zajistit přežití, tedy zdroje. Ty znamenají moc, tedy uhájit je. Nejlepším zdrojem je pak vlastní tvůrčí moc. Tu si nenechat vzít, tedy mrhat svým úsilím v cizí prospěch. Cizí prospěch je ten, který se mi vrací jako můj neprospěch. Bude to chtít společný prospěch. A jak ho nalézt? Ten je dán společnou kulturou, ta pak tvoří společné zájmy. Tedy zpět ke kořenům…

Ta doba teprv přijde, a kdo bude lépe připraven, bude mít větší šanci. [mrknutí jedním okem]

163960

26.6.2008 19:24

RE: Máme na vůbec na výběr?

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 163960

"To se ti stane vždy, když půjdeš volit. Tak je to dnes uspořádáno, je to bezvládí zvané „demokracie“. Lidé jsou za voličské voly. Skutečná vláda probíhá jinudy. To co vypadá jako vláda je jen divadlo."
Jaké vidíš řešení jiné než demokracii?

163990

26.6.2008 19:29

RE: Máme na vůbec na výběr?

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 163990

Proc hledat jine reseni nez demokracii? Jak sem pochopil Spytihneva, tak on si nestezuje na demokracii, ale "demokracii"...

163992

27.6.2008 14:42

RE: Máme na vůbec na výběr?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 163990

Demokracie je zaklínadlo.
Vláda lidu je vše, co by mohlo být mezi královstvím nebeským a vládou pekelných mocností. Pokud máš na mysli parlamentární demokracii či shromáždění podobného typu, je to jen forma, kterou můžeme nějak nazvat. Frašku lze udělat ze všeho, podstatné zůstávají totiž vyznávané hodnoty. A to je v nás, tedy začít vládnout v prvé řadě sami sobě.
Cituji z krásného příspěvku nade mnou od hyperboreuse :
>•Jsme součástí všeho a vše je součástí nás. Od této chvíle se již neptejte jiné dvounohé bytosti, co a jak máte dělat. Vše je v nás.
(Velice podobné těmto odkazům byly „čistě náhodou“ i odkazy našich poměrně nedávných předků, než je setřely „velké pravdy“)

164042

26.6.2008 14:52

RE: Máme na vůbec na výběr?

panelák Obama 78.?.?.?

Reakce na 163951

nejsem narozen 4 července,ale 25.2.48. Marasmus dozraje a nastane obrat k lepšímu, i když občanstvo je ponejvíc v Matrixu. Prošel jsem si nově otevřenou viniční zahradu s Richterovou vilou a jako rodilý Pražák jsem byl unesen tou nádherou. Nenechme se mýlit ignoranci, je tu skrytá pozitivní energie,kdy se včas s uderností projeví.Fascinuje mne dnešní myšlení mladých, nezatížených minulosti, což je obrovská výhoda.Ačkoliv jsem si jako 20tiletý vychutnal invazi,snažím se vyznat v posunech ruzných vlivu a pružně vnímat. Naději paradoxně vkládám do Ruska a pri volbách budu volit menší zlo, Socany. Alena Hromádková byla nadčasová svou masarykovskou demokracií, tehdy jsem kolportoval Kudláčkuv Český Deník s jejími uvahami, ale společnost ignorantu a neinformovaných si zvolila bolševiky /inteligentní z ODS/, kteří o demokracii DOSUD nemají ani páru.Vývoj pokračuje, Kudláček dnes vyvěšuje na Loretánském nám vlajku USA s reklamou JSME PRO RADAR. Takže zapadl po uši do MATRIXU. [bliji]

163968

26.6.2008 15:23

RE: Máme na vůbec na výběr?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 163951

Jo. A mojí dceři učitelka Občanské výchovy na gymnáziu vykládá, že s teroristy je potřeba zatočit a že MF Dnes je seriózní deník.

Naštěstí má dcera není vovčan (hezké slovo) i když doklad už na to má. Ale také je pravda, že s učitelkou debatu na téma seriózní deník nezačala. A člověk si říká, zda tu debatu začít měla, či nikoli.

163970

26.6.2008 15:53

RE: Úča dostane pěkný prémie.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 163970

Taky by mě zajímalo, co říkají učitelé fyziky na samovolný pád WTC 7. [zmaten] [zmaten] [zmaten]

163972

26.6.2008 17:43

RE: Úča dostane pěkný prémie.

panelák Obama 78.?.?.?

Reakce na 163972

Učitel-ky fyziky za svuj plat programové zvládají KRALOVSKÝ PRD,ledaže by se jukly sem a potom STATEČNĚ O TOM VYUČOVALY http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=7665 [oči v sloup] [oči v sloup]

163977

26.6.2008 17:52

RE: Úča dostane pěkný prémie.

google 84.?.?.?

Reakce na 163972

>Taky by mě zajímalo, co říkají učitelé fyziky na
>samovolný pád
>WTC 7. [zmaten]
>[zmaten] [zmaten]

nevychadzate snad z naivneho predpokladu, ze ucitelia fyziky maju nejaku sajnu o fyzike, okrem zvyklych pouciek?

163984

26.6.2008 17:55

RE: Úča dostane pěkný prémie.

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 163972

A co říkají dnes tak populární psychologové na údajnou "paranoiu"? Nejsou to nakonec oni, kteří matrix všemi deseti podporují, a kteří tuhle pseudovědeckou atmosféru pomohli vytvořit? Ani Koukolík bohužel nevidím, že by byl vyjímka.

163985

26.6.2008 19:07

RE: Úča dostane pěkný prémie.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163972

Video, ktere jste zde ukazal mluvi samo za sebe.
Porovnate-li WTC7 ohynek Vložený obrázek
musite uznat, ze neco nesouhlasi.
Znami trolove me zde osobne napadaji ale nemaji odvahu prodiskutovat do detailni rozbory kvalifikovanych lidi, kteri take neveri, ze se tri ruzne poskozene budovy sesuly presne do sveho pudorysu.
Pokud mate zajem a cas, pozorne si poslechnete 13 dilu How the Towers Fell.
Jeff King, MIT inzenyr nevypada ze by nevedel co rika.
http://www.youtube.com/watch?v=Son0BWduQx4&fea...

163991

30.6.2008 1:05

RE: Úča dostane pěkný prémie.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 163991

Vodníku, tady je něco podobného s českými titulky. Hodinu a půl google video.

164184

30.6.2008 23:26

RE: Úča dostane pěkný prémie.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 164184

Znam. Lide to hodne rozesilaji ale nekdy se tak dlouhy program zasekne.
Kratsi lepe funguji. Kdo umi najde.
Ovsem kolik lidi opravdu premysli nad logikou a nesrovnalostmi?

164243

26.6.2008 23:29

RE: Úča dostane pěkný prémie.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 163972

Prde, ..se mi líbíš.
už tím dnešním prvním vstupem (s odkazama)
Dík.

164009

26.6.2008 20:21

RE: Máme na vůbec na výběr?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163970

To je proste jeji volba, ona musi nejlepe vedet, zda ano ci ne. Podle situace i podle toho, zda povazuje tema z jejiho osobniho pohledu za dostatecne zasadni. Co si budeme povidat. Postaveni zak-ucitel ( obvzlast pedagog, ktery chce s nekym zrejme tvrde zatocit ) neni z hlediska debaty nic moc, ale da se polozit par zajimavych otazek. Ono nekdy je otazka vetsi podnet pro premysleni nez pripadne odpovedi. Nejde o to, ocem bude premyslet pouze pedagog, ale i pratele spoluzaci....Obcanska spolecnost se vytvari zvolna a pomalu, neda se to uspechat. Mnohem rovnejsi diskuse je samozrejme ve tride. [smích] [mrknutí jedním okem]

163997

26.6.2008 19:54

RE: Máme na vůbec na výběr?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163951

Ja jsem nevolil 10 let, duvody jsem mel podobne a nebylo to k nicemu. Slysel jsem nabubrele kecy o nezodpovednosti volicu pri nizke volebni ucasti. Pamatuju senatni volby snad pod 25%. Zadna sebereflexe "volic je ten spatny, my prece delame politiku skvele. Jsme narodni avantgarda, elita lepe vzdelana, intelegentni, informovana a zodpovedna. To, ze lidi nejdou k volbam je tedy dukazem, ze jsou hloupy." Zvracena logika, pokud je clovek optimista a veri v dobre umysly. Realita je spise takova, ze nahore kvete korupce a z "ciziho" krev netece.

Zatim nevim koho volit, ale vim jedno, budu volit nejakou momentalne neparlamentni stranu, ktera bude mit za jeden z hlavnich bodu posileni prvku prime demokracie. At uz jde o zavedeni zavazneho referenda od komunalni po celostatni uroven nebo jine mechanismy. Tady o tom pise z autoru nejcasteji pan Polak. Pokud zadna takova do voleb nepujde, pak budu volit komunisty, prestoze s nimi souhlasim pouze v dilcich vecech a rozchazim se v prinipech.Muzu si vsak byt jisty, ze zkorumpovat prakticky nejdou, protoze nejsou u vesla a ani nebudou a navic maji stabilni volicskou zakladnu zajistujici ucast v parlamentu. Kotrmelec u skalniho volice ODS nebyvaly, k tomu co vsak tato strana predvadi uz radeji ani nemam slov. Nevolit jsem uz vyzkousel neni to nicemu, pouze procentuelne posiluju uz tak nizky mandat, kterym se pak nekdo ohani.

Prebehlici jsou dusledkem nizke politicke kultury neco takoveho neni v Britanii nebo Nemecku mozne. Strany ani nemusi prilis nutit tyto typy lidi k rezignaci na poslanecky mandat nebo funkci. Delaji to, protoze je vzity moralni postoj v tomto bode ve spolecnosti, necekaji na reakci verejnosti. Navic prebehlik drzici se sve funkce zuby nehty je krajne neduveryhodny. Jestlize Churchill zmenil behem mandatu nazor nebo politika strany vybocila do konfliktu s jeho osobnimi principielnimi postoji, pak se vzdal sveho mandatu a mel tim zachovanu svou vnitrni integritu a zaroven i duverohodnost a respekt smerem ven.

163996

26.6.2008 21:07

RE: Máme na vůbec na výběr?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 163996

Proč tu novou stranu nezaložit ? Měla by vůbec šanci zůstat ušetřena od předpřipravených škatulek extrémizmu ? Na druhou stranu myslím, že většina národa přesně na nějakou takovou novou stranu čeká. Na nějakou Alternativu pro 21 století. Nejde jen o Čechy ale o všechny tzv. demokratické a možná i jiné státy. Ozývají se jednotlivé výkřiky a odvážná kritika jednotlivců na celém světě .. ale žádný program, žádný cíl. Jen filozofická kritika toho co je na systému zjevně špatně. Lidé nevědí jak by měla tzv. "očištěná" demokracie vypadat a co od ní chtít. Těžké pro dnešní ovčany někomu věřit, těžko se vyznat v informačním chaosu. Těžko jít se všemi, kteří podvědomně cítí špatnost proti všem těm , kteří denně sledují kouzelnou bedýnku s obrázky. Média vždy nakonec všem vysvětlí co jsou ti "nepohodlní" vlastně zač. Možná, že mocní v pozadí nakonec tuto touhu po nové alternativě využijí, podpoří její tvůrce a skrytě převezmou vládu, aneb kdo se směje naposledy je ten který to vše platí. Abychom nakonec sami nebyli nevědomými tvůrci NWO. Jak ven ze začareovaného kruhu ?

163999

26.6.2008 23:13

RE: Máme na vůbec na výběr?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163999

Ja jsem velice spatny material pro nejakou politickou stranu, ale milerad uvitam pokus o zmenu, ktery se bude snazit v prve rade vytvorit zpetnou vazbu k lidickam, kteri ve volbach deleguji na nekoho moc. Prostredi bude korumpovat jakykoliv novy subjekt, obvzlast kdyz na volebni kampan potrebujete obrovske sumy penez.

Z toho duvodu nez politicke subjekty, je mnohem dulezitejsi v pravnim state pevne zakotvit ze zakona pravomoce lidicek v obcanske spolecnosti. Formalni zvasty, ze vsechna moc pochazi z lidu demokracii nevytvari. Ve Svycarsku je skutecne ziva demokracie, pri zmene politckeho systemu casto existuje pouze demokracie formalni. Obvzlast kdyz jakakoliv slozka moci se snazi omezit ty ostatni, aby rozbila vzajemne vyvazovani. V takovych pripadech to jde s demokracii z kopce. Pokud budou politici fungovat podle svych predvolebnich slibu, a poctiveho umyslu, pak se bude nejaka zpetna vazba prvku prime demokracie treba ve forme referenda, uplatnovat zridka.

Dulezite vsak je aby byla jasne dana moznost tuto zpetnou vazbu uplatnit, protoze to vytvari tlak, aby se politici chovali vice slusne. Pak by si i pribehlici uvedomovali, zda prebehnou nebo ne. Volici by jim totiz mohli vzit mandat. Ustavni krize trvala pul roku, aby byla vyresena vladou dvou prebehliku. To uz by byly lepsi nove volby, i to si mohla verejnost vynutit treba referndem a necekat, az to "vyresi" zakulisni cachry, ktere jak casu ukazuje toho prilis nevyresily.

164006

3.7.2008 13:49

RE: Máme na vůbec na výběr?

anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 163951

No a co takhle zkusit volit ty fuj, fuj komunisty ? Já to tak dělám v každých volbách po převratu.

164307

26.6.2008 11:36

Volba?

Gizzmo cranky23 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Jednoduchá otázka: Koho mám tedy volit, pokud patlamentní strany z morálních důvodů nelze?

163964

26.6.2008 17:40

RE: Volba?

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 163964

Ja bych volil AK-47, M-26, SVD Dragunov, RPG, a na pevnejsi zdi C-4...

Od roku 89 se nam tady ve jmenu "demokrace" chechta do oci jedna a ta sama banda nadlidi, jen si jako svati na orloji navzajem prehazuji mista. Myslim, ze zacina dozravat cas na tu defenestraci (nebo spis na verejne prospesnou sebevrazdu po vzoru Palestnske intifady - na zada 20 kilo C-4 a udelat si vylet do parlamentu)...

163982

26.6.2008 23:54

A není to všechno úplně jinak?

Pesimista 62.?.?.?

Při svých komputacích vycházím z předpokladu, že politikové konformních stran jsou jsou stejně jen piprlata, která vodí jejich loutkovodiči podle příkazů opravdu bohatých a tedy i mocných. A připadá mi, že ČSSD i ODS jsou dvě strany téže mince, jsou to protivníci asi tak jako Sparta a Slavie. Zatímco fanoušci těchto stran jsou zavile antagonističtí a šéfové těchto stran se tváří zrovna tak, předpokládám , že je to pouze divadlo určené naivnímu publiku. V podstatě jsou na všem dohodnutí. Vsadím se, že ČSSD, pokud vyhraje volby, nebude vracet stav např. poplatků ve zdravotnictví, odchody do důchodu a podobně na stav před vládou ODS. Politikové ODS prostě udělali špinavou prácí, kterou by si ČSSD vzhledem ke svému programu a image nemohla dovolit. Ale bylo to přání těch nejvlivnějších a tak se dělá vše pro to aby se špinavosti dotáhly až do konce. ODS to potom vše svede na Topolánka, vynoří se jiný politik, který ODS "obrodí", lidé zapomenou..... A v nejhorším se přestoupí do jiné partaje, která nejlépe dokáže ošálit voliče. A ještě malá úvaha nakonec: místo moralizování raději odsouhlasit, ztrátu poslaneckého madátu při vyloučení ze strany. A bylo by po přeběhlících. Pokud chce někdo hrát jen za sebe, tak ať také za sebe kandiduje ve volbách a neschovává se za nějakou stranu! Ale to přece nemohou mocní připustit, je to totiž jediný způsob, jak penězi dosáhnout svého, když ostatní politické prostředky selžou.

164008

27.6.2008 9:26

RE: A není to všechno úplně jinak?

Finda 89.?.?.?

Reakce na 164008

Zajímavá úvaha. Mě k tomu napadlo ještě toto: nezdá se vám, že poslední dobou už se politici a podnikatelé (nemyslím drobné poctivé podnikatele, ale ty drobátko ušpiněné politikou a nějakými těmi styky s podsvětím) ani nesnaží něco občanům vysvětlovat, když na ně něco přece jen praskne? Že už se nám téměř otevřeně smějou a lžou do očí a nebo rovnou řeknou: do toho vám nic není, dejte mi pokoj.
Dřív se snad aspoň trochu dalo spravedlnosti dovolat (i pro vysoce postavené se našel žalobce), ale to, co se děje dnes...

164024

27.6.2008 22:18

RE: A není to všechno úplně jinak?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164008

Presne tak moje duvera po 18-ti letech "plysaku" v dobre umysly politickych stran je mrtva. Maji plnou hubu humanity a demokracie a zadna z nich neuzakonila referendum jako nejvyssi projev moci toho lidu, z ktereho vsechna moc prej pochazi.A to mely nektere strany i jasnou paralamentni vetsinu, nemluve o tom, ze takovy demokraticky prvek by nemel by problem dohodnout napric politickym spektrem. Paradoxne o nej smrtelen vazne usiluji pouze komunisti. Ma to svou logiku danou jejich politickou izolaci.

Vzpurni Madari si vzdy dokazali vydupat nejake to "vyrovnani" a maji i ted referendum v zakone. Elitarska moc trpici chorobou nadrazenosti nerozumi nicemu jinemu nez projevu jine moci. I ti, kterymi elitari pohrdaji a divaji se na ne jako menecenne obrovskou moci disponuji. Tato moc je vsak roztristena a rozdrobena. Ovce privilegia mozna rady, ale mocni jim neposkytnou bezduvodne. 10 let jsem nevolil, protoze jsem naivne a hloupe doufal v nejakou seberexlexi politickych spicek, ucisteni od korupce i do minulosti, pokud uvidi rezignaci verejnosti na volby.

Jak jsem to byl hlupak!! Rezignace a pasivita spolecnosti to je zrejme cilem tech nahore. Nejaky uzky disident neni zadny problem, poradit se stovkami nebo par tisici aktivistu je hracka. To co si muze skutecne nezavisle rict o sva mocenska privilegia je obcanska spolecnost. Tedy spolecnost lidi, kteri maji ruzne zajmy, nazory, presvedceni, viru.... avsak jista obcanska privilegia jsou spolecna pro vsechny.

Pravo na rovny soudni proces, socialni ochranu, zdravi, vzdelani, svobodu projevu, vest ci nevest valku.... Obcanska spolecnost umi tyto vysady pojmenovat, umi pokud tyto vysady pokud uz jsou zavedeny ochranit a je schopna pokud se k tomu rozhodne nove prvky vytvorit vzhledem na aktualni vyvoj. Navic je schopna ty, na ktere prevedla vykon moci efektivne kontrolovat v pripade hrubych chyb ci podezreni ze zlocinu, kdykoliv odvolat ci nechat celit soudnimu rizeni.

V zemich s vysokou politickou kulturou dokazal politicky system autoregulovat znacnou cast kritickych selhani sam a formy prime demokracie jako referenda, demonstrace, stavky, petice.... se neuplatnuji tak casto. Zda to dokaze dale i v roustoci ekonomicke globalizaci je otazka. Kazdy z nas by si mel polozit otazku, jak to je s politickou kulturou v CR? Mame z minulosti velke vysady v socialni i zdravotni oblasti zalozene na solidarite spolecnosti jako celku. Nove principy svobodne spolecnosti, ktere jsou na papire.

164063

27.6.2008 21:53

RE: A není to všechno úplně jinak?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164008

dokonceni
Ustava je navic napsana elitarsky a tim se vyrazne lisi treba od Ustavy USA, navic nektere zakladni principy jako treba zavazne referndum nejsou umyslne dotazeny do finalni podoby paragrfovanych zakonu jako soucasti pravniho radu. Pokud budeme obcanskou spolecnosti budeme svobodni a nezavisli, pokud ne.... Pasivita versus aktivita, strach versus svobonodny nazor....

Vetsina lidi Svejka spatne pochopila, tento dobry muz svym pocinanim nerezignoval vuci upadajicimu rezimu, on burcoval lidi, aby pres cynicky vysmesny sarkasmus videli svet v jakem ziji. Svejk nebyl ani kverulant, ani don Quichote. Dobry vojak Svejk velmi dobre vedel, co a proc dela. A byl si velmi dobre vedom, ze nekdy zachazi az na hranu sveho zivota, ktery mohl ztratit. Riskoval by Svejk svuj zivot pro banality a vtipky? My mame mnohem bezpecnejsi pozici nez Svejk muzeme si dovolit na zaklade projevu zajit dale nez on. Ted jenom, kolik toho v nas zustalo z toho i svejkovskeho ducha.

http://www.blisty.cz/2008/6/27/art41412.html
http://www.pdemokracie.ecn.cz/cs/index.php?pg=ustava

164064

27.6.2008 22:14

RE: A není to všechno úplně jinak?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164064

sakra, zapomel jsem jedno dulezite slovo. "muzeme si dovolit na zaklade svobody projevu..."

164065

Tuto stránku navštívilo 6 544